Iwona Ochocka rozstaje się z Nową Lewicą. "Czas na radykalne cięcie"

Iwona Ochocka podczas niedzielnych wyborów (fot. nadesłane do redakcji)
Iwona Ochocka rozstaje się z Nową Lewicą. "Czas na radykalne cięcie"
Iwona Ochocka - tczewska działaczka i niedawna kandydatka na prezydenta Tczewa rozstaje się z Lewicą. "Coś się kończy, coś nadal trwa, jest przestrzeń na nowe" - komentuje w mediach społecznościowych.

Iwona Ochocka w ostatnich wyborach kandydowała z lokalnego komitetu "Wspólnie dla Tczewa", uzyskując - jak na debiutantkę w samorządowej polityce - bardzo dobry wynik. Zdobyła 24 procent głosów - czyli zaledwie 5 procent mniej niż urzędujący prezydent. Wcześniej Ochocka była związana z Lewicą - jednak teraz postanowiła wyraźnie odciąć się od struktur partyjnych.

- Nadszedł czas na radykalne cięcie. Znacie mnie ze stałego światopoglądu i silnego kręgosłupa moralnego. Jestem nieprzekupna, odporna na szantaże oraz różne opowieści z mchu i paproci.
Wg mnie cel nie uświęca środków, gdyż niezmiernie ważna jest również droga do tego celu, dlatego wczoraj ODESZŁAM z partii NOWA LEWICA! Bo to nie jest ta formacja, którą współtworzyłam w 2019 roku. 5 lat temu zaangażowałam się politycznie, gdyż urzekł mnie i przekonał świeży, nowoczesny projekt Roberta Biedronia pn. WIOSNA. Do pracy na rzecz tej inicjatywy zaprosiła mnie Beata Maciejewska. Budując struktury Wiosny poznałam wspaniałe osoby, a zawarte w tym czasie przyjaźnie trwają do dziś. Karolina Nowak Lucyna Wadlewska Marta Zarańska Dominik Olszewski Henryka Szatkowska Ryszard Piotrowski - za wszystko gorąco i serdecznie Wam dziękuję! Zawsze i wszędzie możecie na mnie liczyć. Miało być bardziej kobieco, zielono, europejsko i różnorodnie. Nie jest, mimo obecności w niej wspaniałych, walecznych, progresywnych Posłanek: Katarzyna Kotula Anita Kucharska-Dziedzic Agnieszka Dziemianowicz-Bąk Joanna Scheuring-Wielgus Anita Sowińska Dziewczyny! Jeśli zrobicie radykalną zmianę - strukturalną, personalną i metodyczną, jeśli będziecie mnie potrzebować - jestem. Powodzenia! Podjęłam tę ostateczną decyzję o odejściu już w czerwcu 2023 roku (o czym wiedzieli bliscy mi ludzie), gdy centrala partii bez skrupułów, w oparciu o zmanipulowane nagrania z podsłuchów, zrujnowała karierę zaangażowanej, pracowitej polityczki - Beata Maciejewska - Posłanka IX kadencji Sejmu. Do mojej rezygnacji doprowadziły również: 1. Nieprzestrzeganie Statutu partii, brak konsekwencji za nieprawidłowości podczas wyborów struktur wojewódzkich na Pomorzu (zgłoszone, zlekceważone). 2. Zupełny brak wsparcia dla struktur ulokowanych poza Gdańskiem, brak komunikacji i działań integrujących. Wycinanie i deprecjonowanie silnych, niezależnych działaczek regionalnych. Marginalizowanie ich ciężkiej pracy i zaangażowania. Sabotowanie kampanii parlamentarnej. Dziadocen. 3. Wspólna lista gdańskich struktur Lewicy z kandydatami Konfederacji w ostatnich wyborach samorządowych. Z oficjalnymi krokami zwlekałam do końca wyborów samorządowych, by w trudnym kampanijnym czasie nie szkodzić formacji i ludziom, którzy ją reprezentowali/reprezentują, by nie odwracać uwagi od walki z PiSem. Tymczasem formacja skutecznie zaszkodziła sobie sama, rękami i decyzjami swoich liderów, a także zakochanych w sobie karierowiczów, przyspawanych do funkcji i stołków. Nie zliczę, ile razy przez ostanie 5 lat zostałam nazwana komunistką i lewaczką. Uspokajam - komunistką nie jestem (nie ten rocznik), ale lewaczką pozostanę. Feministką też. Serce nadal mam bardziej po lewej. Moje priorytety to niezmiennie #świeckiepaństwo, #prawakobiet, #dobrostanzwierząt, #edukacjadlaprzyszłości Pewnie spotkamy się na kolejnym marszu, konferencji, kongresie. Do zobaczenia! - czytamy w oświadczeniu w mediach społecznościowych.

Polityczka nie zdecydowała się jeszcze przekazać swojego poparcia z pierwszej tury wyborów żadnemu z kandydatów. Iwona Ochocka, w Tczewie znana m. in. z organizacji strajku kobiet. To współzałożycielka, współwłaścicielka i dyrektora PSP w Tczewie, gdzie zajmuje się zarządzaniem zespołem specjalistów, pozyskiwaniem i rozliczaniem funduszy unijnych, pozyskiwaniem i rozliczaniem funduszy publicznych oraz współpracą z instytucjami samorządowymi i organizacjami pożytku publicznego. Jest dyplomowaną nauczycielką języka polskiego. Ukończyła studnia magisterskie na kierunku filologia polska na UG oraz studia podyplomowe - Wiedza o kulturze, Psychologia pozytywna i Akademię Coachingu.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (83)
dodaj komentarz

  • et_gość

    12.04.2024, 10:16

    Jak pani Ochockiej przeszkadzają konfederaci i PiS to jak może przekazać poparcie Brządkowskiemu... Chyba, że jej kręgosłup moralny jest na tyle giętki, że fikołka zrobi :)

    Odpowiedz
    IP: 78.10.xx7.xx0 
  • Y&_gość

    12.04.2024, 11:13

    Hipokryzja

    Wrzeszcząca baba, a teraz w łaski!? Brządkowski i jego elektorat upadł na głowę i za późno sięga po rozum!!! IWONA Ochocka dumna kobieta z kręgosłupem moralnym, ma alergię jak ja na fałszywe dwulicowe mordy!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Ewa_gość

    12.04.2024, 11:23

    Godność

    Iwona Ochocka to kobieta z KRĘGOSŁUPEM MORALNYM I MA SWOJĄ GODNOŚĆ ELEKTORACIE KANDYDATA BRZĄDKOWSKIEGO! Łukaszu nauka i praca, nauka i praca! TCZEW KUMA!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość_gość

    12.04.2024, 11:50

    Brządkowski to PIS

    Trzrba to jasno powiedzieć że dziś w mieście rządzi PIS z SON i do tego kandydat na prezydenta Pan Łukasz Brządkowski. Na ich listach działacze narodowców i PIS owcy ludzie obudźcie się

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx2 

    Sołtys_gość

    12.04.2024, 13:14

    rozpad PNP na dwie frakcje za-przeciw MP

    W mieście szeroka koalicja max 16 radnych, ale na pewno bez Misiewicza, Drewy, Nitzy, Kucharskiego. Tak będzie.

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx1 

    XR_gość

    12.04.2024, 13:30

    Kto z kim?

    Problem polega na tym, że w gronie niezadowolonych z rządów Pobłockiego w Tczewie są nie tylko zwolennicy PiS czy Konfederacji, ale również część wyborców Koalicji Obywatelskiej, Trzeciej Drogi i Lewicy. Łukasz Brządkowski może zatem liczyć na głosy osób o bardzo różnych sympatiach politycznych, a nawet takich, których wogóle polityka krajowa nie interesuje. Zresztą na listach OdNowy byli Stawicki i Sońko ze środowisk narodowych ale też Kucharek z PO/Nowoczesnej oraz mnóstwo bezpartyjnych. A lokalne struktury PO nie były zadowolone z poparcia udzielonego przez Świlskiego i Karnowskiego Pobłockiemu (sam szef tczewskiego PO pisał komentarze na Tcz.pl). Nie można przenosić wyborów parlamentarnych na samorządowe. To akurat tu nie ma żadnego przełożenia. Pobłocki ma zbyt negatywny elektorat, a Brządkowski nigdy oficjalnie nie wypowiadał się o swoich sympatiach politycznych i wcześniej nie był kojarzony z PiS itp. (ulubieńcem Gazety Tczewskiej bynajmniej nie był). Zresztą warto przypomnieć, że obecny prezydent w 2018 roku też budował szeroką koalicję z PO i PiSem, więc nie ma się co dziwić, jeśli robiłby to teraz Brządkowski. PiS na pewno wejdzie w koalicję z OdNową, a ciekawe co zrobi PO, bo porozumienie trzech ugrupowań też wchodzi w grę. Bo chyba nie będzie koalicji OdNowa-PnP. W każdym razie nie ma się co dziwić, że ktoś z PiS popiera teraz Brządkowskiego. Poprą go również wyborcy ugrupowań koalicji tuskowej, którzy dłużej już obecnego prezydenta Tczewa nie zdzierżą. I tyle w temacie.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx0 

    qq_gość

    12.04.2024, 14:09

    Ależ ona brzydka - fuj. Widać, że feministka...

    Cytuj
    IP: 2.58.xx4.xx8 

    gościu_gość

    12.04.2024, 14:17

    "Problem polega na tym, że w gronie niezadowolonych z rządów Pobłockiego w Tczewie są nie tylko zwolennicy PiS czy Konfederacji, ale również część wyborców Koalicji Obywatelskiej, Trzeciej Drogi i Lewicy. Łukasz Brządkowski może zatem liczyć na głosy osób o bardzo różnych sympatiach politycznych, a nawet takich, których wogóle polityka krajowa nie interesuje. Zresztą na listach OdNowy byli Stawicki i Sońko ze środowisk narodowych ale też Kucharek z PO/Nowoczesnej oraz mnóstwo bezpartyjnych. A lokalne struktury PO nie były zadowolone z poparcia udzielonego przez Świlskiego i Karnowskiego Pobłockiemu (sam szef tczewskiego PO pisał komentarze na Tcz.pl). Nie można przenosić wyborów parlamentarnych na samorządowe. To akurat tu nie ma żadnego przełożenia. Pobłocki ma zbyt negatywny elektorat, a Brządkowski nigdy oficjalnie nie wypowiadał się o swoich sympatiach politycznych i wcześniej nie był kojarzony z PiS itp. (ulubieńcem Gazety Tczewskiej bynajmniej nie był). Zresztą warto przypomnieć, że obecny prezydent w 2018 roku też budował szeroką koalicję z PO i PiSem, więc nie ma się co dziwić, jeśli robiłby to teraz Brządkowski. PiS na pewno wejdzie w koalicję z OdNową, a ciekawe co zrobi PO, bo porozumienie trzech ugrupowań też wchodzi w grę. Bo chyba nie będzie koalicji OdNowa-PnP. W każdym razie nie ma się co dziwić, że ktoś z PiS popiera teraz Brządkowskiego. Poprą go również wyborcy ugrupowań koalicji tuskowej, którzy dłużej już obecnego prezydenta Tczewa nie zdzierżą. I tyle w temacie."

    To prawda, tyle tylko, że jeśli Karnowski i Świlski tak poparli Pobłockiego i do tego słychać, że nikt nie traktuje tczewskiej KO jako ludzi do pracy nie widzę, głos tczewskiej KO jest bez znaczenia. Kociewski poseł Patryk Gabriel jest w gronie Pobłockiego tak jak Strug i Pomaska - widać zatem, że jeśli Pan Brządkowski nie pójdzie po rozum do głowy i zwiąże się z PIS-em (nawet jeśli kilkoro ludzi z KO tam też będzie) to mimo tego, jak wielka różnorodność go popiera może potem mieć problem z uzyskiwaniem dofinansowań do swoich i naszych planów rozwoju miasta, dlatego tak ważna jest deklaracja jaki ma plan na najbliższe miesiące, kto będzie jego zastępcą, jaka koalicja. Przecież dla nas wszystkich lepiej by było, żeby udzielił nam tej odpowiedzi. W czym widzą wszyscy problem. Dla porównania - tam gdzie w naszym województwie rządzi KO lub ludzie z nimi powiązani są znacznie większe dopłaty do zadań. Przykładem niech będzie Pelplin, który mocno i długo musiał się wygrzebywać z długów po poprzednikach.

    Cytuj
    IP: 87.204.xx2.xx8 

    MW_gość

    12.04.2024, 14:18

    Nie ma nic wspólnego poza ludźmi z konfy, których przygarnęli na listy. SoN i MW czyli konfa wspierają się nawzajem, nikt nie jest ślepy. Brządek jest tak zdesperowany, że każdego pogłaszcze po głowie, wszystko obieca, żeby być prezydentem. Zdrajców, głupków, każdą łajzę.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    Paweł_gość

    12.04.2024, 15:39

    Musiałaby nie mieć żadnego kręgosłupa moralnego żeby przekazać poparcie tym przefarbowanym neofaszystowskim kanaliom bo tak ich trzeba nazwać.

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx1 

    Tczewiacy_gość

    13.04.2024, 07:29

    Nigdzie tego poparcia dla nacjonalistów, hejterów nie było. Chłopaki w brunatnych koszulach z Brzadkiem na czele manipulują i kłamią, ale to nic nowego. Oni wam wszystko obiecają a potem będzie zdziwienie. Tak jak ze znikającymi banerami Ochockiej były, nie ma. A tu prawdziwe zaplecze Brządka. tnij.tcz.pl/?u=c1e20e

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 

    Lewica_gość

    13.04.2024, 08:00

    Znam IO i w życiu nie przekaże poparcia konfederacji, młodzieży wszechpolskiej i pisowi. Piekło by się zapadło.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 

    XR_gość

    13.04.2024, 10:24

    Obaj skazani na PiS

    "widać zatem, że jeśli Pan Brządkowski nie pójdzie po rozum do głowy i zwiąże się z PIS-em (nawet jeśli kilkoro ludzi z KO tam też będzie) to mimo tego, jak wielka różnorodność go popiera może potem mieć problem z uzyskiwaniem dofinansowań do swoich i naszych planów rozwoju miasta"

    Rzecz jednak w tym, iż nawet, jeśli Pobłocki by wygrał, to koalicja PnP-PO nie ma większości w radzie (11 mandatów). Pozostanie zatem mu uśmiechnąć się w stronę OdNowy lub PiS-u. OdNowa raczej odpada, więc zostaje PiS, czyli PnP-PO-PiS. A jeśli wygra Brządkowski, to pewnie będzie dążył do stworzenia szerokiej koalicji OdNowa-PiS-PO, więc wychodzi prawie na to samo. I w jednym, i w drugim przypadku PiS staje się języczkiem u wagi. To nie jest zresztą nic nowego, bo Pobłocki próbował już w 2018 r. wciągnąć PiS do koalicji rządzącej miastem. Tym bardziej dziwne, że czepiają się o to teraz Brządkowskiego. Układ sił w radzie jest jaki jest i trzeba się liczyć z kompromisami i układami, a nawet podziałem w klubach.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx0 

    Admin usunął _gość

    13.04.2024, 16:54

    w prostych slowach do ochockiej slowami które krzyczalaś przez megafon w nocy pod moim oknem. WYPlERDALAJ

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx6 

    KK_gość

    13.04.2024, 23:26

    MW, konfa i nieroby.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Hahahaha _gość

    12.04.2024, 10:16

    Hahahaha

    Hahahaha

    Odpowiedz
    IP: 185.206.xx5.xxx 
  • Ewa_gość

    14.04.2024, 13:50

    Admin!?

    Admin to ty, siusiu majtek! Iwona krzyknęła, a ty już po puszczasz - pampersy lub stopery i nie słuchaj głosu inteligentnej kobiety

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx4 
  • ego ten tego_gość

    12.04.2024, 10:16

    w czerwcu na liście do europarlamentu

    z Knybawy do Brukseli - amerykański sen :-)

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • Procent_gość

    12.04.2024, 10:18

    Nauczcie się odróżniać w tcz.pl procenty od punktów procentowych. Ochocka przegrała o 5pkt. proc., a nie 5%. To dwa różne wyrażenia

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx3 
  • Ewa_gość

    13.04.2024, 23:14

    Brządkowski

    Dorośniesz, nabierzesz doświadczenia to może! Ty dziś jesteś duże dziecko i jednocześnie udające się z motyką na księżyc! Bawią się tobą, gorycz poniesiesz ty i twoja rodzina

    Cytuj
    IP: 37.30.xx3.xx3 
  • QWERTY_gość

    12.04.2024, 10:25

    A kogo to obchodzi.

    jw.w

    Odpowiedz
    IP: 88.220.xx2.xx2 
  • a_gość_gość

    12.04.2024, 10:37

    Płakać nie będziemy mierna istota z kilkoma punktami poparcia ,ale się pcha na siłę byle do koryta ,a tu zonk

    Cytuj
    IP: 46.5.xxx.xx2 
  • Nareszcie_gość

    12.04.2024, 10:33

    IDY NA ...............

    swoje poparcie wsadż sobie głęboko tam gdzie światło dzienne nie dochodzi .

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx6 
  • a_gość_gość

    12.04.2024, 19:34

    Przekazać to ona może pałę swojego starego a nie głosy ,nikt nie jest tak głupi żeby słuchał co ona powie i komu oddać swój głos ,kolejna inteligentna inaczej ,myśli że ludzie to idioci i zrobią to co księżniczka powie ,radzę iść i tak porządnie się w ścianę uderzyć głową może pomoże .

    Cytuj
    IP: 46.5.xxx.xx2 
  • Jan _gość_gość_gość_gość_gość__gość

    12.04.2024, 11:04

    x

    Szkoda że nie przed wyborami moja przygoda z lewica była w latach 2000 -2002 Liderzy tylko myśleli tylko o sobie ,jak sie ustawić , załatwic sobie albo rodzinie rade nadzorcza Dlatego młodzi odeszli i lewica ma tak niskie notowania

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • Łupaszko_gość_gość_gość

    12.04.2024, 11:18

    "a 'la long"

    Weź się zastanów kobieto kim jesteś ,z kim jesteś,czym jesteś, i wtedy się odezwij ..... Głosik masz nawet miły do przyjęcia ,ale w głowie wielki bajzel. Dorośnij jesteś już przed menopauzą - wypadałoby....

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx6 
  • Y&_gość

    12.04.2024, 11:29

    Łupaszko

    Ty tak nisko upadłeś że pewnie mózg przestał funkcjonować, ale czy kiedykolwiek funkcjonował??? Gdzie jest druga Japonia i solidarności ideologię - pewnie one spowodowały wyjazd twoich dzieci!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 
  • Tczewianin_gość

    12.04.2024, 11:53

    Kręgosłup moralny? Oj Iwonka Ci co Cię poznali prywatnie wiedzą że koło moralnosci to nawet nie stałaś

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • Tczewianin_gość

    12.04.2024, 21:28

    Do Tczewiana

    Jak chcesz by to miasto było Polską wschodnią, - to my Kociewiacy mówimy Nie Brządkowskiemu! PiS, Konfederacja to nie melodia POMORZA

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Patriota_gość_gość

    13.04.2024, 08:03

    To się przedstaw ze swoim kręgosłupem. Bo ja znam osobiście Trampa, goszczę go u siebie w domu. Trochę duży gość w 60' cal telewizorze

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 
  • san marino_gość_gość_gość_gość

    12.04.2024, 12:15

    OCHOCKA

    TAK LEWICA KAWIOROWA TAK JEST POLSCE POTRZEBNA JAK SWINI SIODLO CZYM ONI SIE WOGOLE ZAJMUJA CIAGLE ABORCJA I SIE DZIWIA ZE MAJA 6 PROCENT NIEDLUGO NAWET TYLE NIE BEDA MIELI A TA OCHOCKA NIECH JUZ PRZESTANIE MIESZAC LUDZIOM W GLOWACH I NIECH ZAJMIE SIE LEPIEJ SOBA ALBO PRACA

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Y&_gość

    12.04.2024, 21:32

    San Marino

    Wiem że to osobiste pytanie, ale czy jesteś może chory na umyśle? Mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy jak ty

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    La long_gość

    13.04.2024, 07:34

    Tylko my, Łukasz konfederacja i Wiara. Wygrana w kieszeni.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 
  • Tybo_gość_gość

    12.04.2024, 12:24

    Szalony seks przez wiele godzin, silna erekcja, żywe orgazmy, dużo spermy i zwiększony testosteron i bezpieczny w każdym wieku! Nie przegap okazji, aby twój seks był niezapomniany--- tnij.tcz.pl/?u=55d8bc

    Odpowiedz
    IP: 71.19.xx1.xx9 
  • Ewa_gość

    13.04.2024, 15:26

    Już jasne!

    Brządkowski to figurant, pacynkę ustawiają PiS, Konfederacja i byli działacze tych ugrupowań! Łukaszu przed tobą lata pracy i doświadczeń! Na dziś Poprostu ciebie żal, jesteś nieporadny!!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx3.xx3 
  • Bez glejtu_gość

    12.04.2024, 12:39

    Wreszcie jakieś dobre wieści z rana

    Tylko małe sprostowanie do redakcji. Pani Ochocka była kandydatką na prezyDENTKĘ nie na prezydenta. Proszę to poprawić żeby lewakom nie było przykro od nie tej końcówki. Jeśli w programie prawa kobiet i dobrostan zwierząt proponuję wolontariat w schronisku. Pieski będą miały na miejscu swojego aktywiszcza, i wilk syty i owca cała.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx9.xx5 
  • B._gość_gość_gość

    12.04.2024, 13:15

    Bo ja lubię antysemitów, homofobów, raów

    Proszę się pochwalić biletem na spotkanie z niejakim Cejrowskim. Trudno było zdobyć? Chyba tak, ale jaki będzie ubaw po pachy.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • B._gość_gość_gość

    12.04.2024, 13:16

    Dodaj

    Rasistów

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • Karol_gość_gość

    12.04.2024, 14:03

    Do faceta o imieniu EWA

    "Iwona Ochocka to kobieta z KRĘGOSŁUPEM MORALNYM I MA SWOJĄ GODNOŚĆ ELEKTORACIE KANDYDATA BRZĄDKOWSKIEGO! Łukaszu nauka i praca, nauka i praca! TCZEW KUMA!"

    Ale ty jesteś pop***ony. Ochocka ma kręgosłup moralny? Moralności u niej za grosz. Umie tylko drzeć ryja przez megafon po nocy. Jej słownictwo to "spierdalać j**ać wypierdalać"

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx9.xx8 
  • Ewa _gość

    12.04.2024, 21:37

    Karol

    Sądzę że masz kwadratowe jaja i nie jesteś zdolny do seksu z kobietą! Idź do złotnika może coś doradzi,? Sorry do grabarza coś wykopie!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Ewa_gość

    13.04.2024, 15:34

    Do "faceta" Karol "

    Umyj zęby i wykąp się i mów i to nie wystarczy , gdyż jak milczysz sprawiasz wrażenie że myślisz, a jak mówisz wrażenie znika! Ty jeszcze potrzebujesz pomocy określonego specjalisty! Ps. Dlatego omijają ciebie dziewczyny w rejonie Tczewa i poza nim!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx3.xx3 
  • Mam chrapkę na babkę_gość

    12.04.2024, 15:30

    Lgdbt

    Komu ciągnie temu staje, wiosna mija będzie zima

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx6.xx5 
  • patriota _gość

    12.04.2024, 15:35

    porównanie

    Nie zliczę, ile razy przez ostanie 5 lat zostałam nazwana komunistką i lewaczką. Uspokajam - komunistką nie jestem (nie ten rocznik), ale lewaczką pozostanę. Cała lewacka logika Ja jestem lewaczką a nie komunistką. Ja jestem patriotą mam prawicowe poglądy to od razu jestem nazistą, faszystą, hitlerowcem itp. No ale lewacy nie są komunistami a na pewno nie tymi złymi.

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx6.xx9 
  • Prawica_gość

    13.04.2024, 07:51

    Jednak po ostatnich 8 latach mamy problem w prawicą. Bo działania pisu z konfederacją są udokumentowane. Hejt, nawoływanie do czynów zabronionych prawnie do tego złodziejstwo. Nawet u nas w Tczewie konfederacja chciała bić ludzi i biła. My na prawicy mamy problem z przemocą i to trzeba jacno powiedzieć. Nawet cześć z komentarzy pod tym postem nie powinna się znaleźć a są prawicowe. Jest to smutne bo w ten sposób osłabia się naród.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 
  • Paweł_gość

    12.04.2024, 15:47

    "Co to za brednie kolejne raz w komentarzach? Brządkowski nie ma nic wspólnego z PiS i Konfą. Czy zwolennicy PnP mogliby poszukac merytorycznych kontrargumentów, a nie ciągłe kłamstwa i pomówienia?"

    Chcesz zobaczyć sobie kłamstwa i pomówienia? Poczytaj sobie wypociny stronników Brządkowskiego na fb. Hektolitry hejtu, kłamstw, pomówień i manipulacji. Nawet dobry kumpel skiberowskiego - niejaki Zbychu U. nagle się ożywił. A miał siedzieć cicho do czasu rozstrzygnięcia drugiej tury.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx1 
  • Y&_gość

    12.04.2024, 21:48

    Zasługi

    Brządkowski zaprasza swój elektorat na rejs po Wiśle parowce którego stworzył w chorej wyobraźni, oraz zwiedzanie mostu po rekonstrukcji historycznej! Młodzieży klas maturalnych opowie jak być przygotowany edukacyjnie i zawodowo do walki o ratusz w mieście wielkości Tczewa!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Prawda dla tczewa_gość

    13.04.2024, 07:38

    Sońko - konfederata Banda z agresywnymi ludźmi z młodzieży wszechpolskiej popierają i działają na rzecz komitetu Brządkowskiego. PIS też nie bez loga startował. PRAWDA BOLI tnij.tcz.pl/?u=6d896f

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 

    Y&_gość

    13.04.2024, 15:40

    Uderz w stół..

    Uderz w stół a Brządkowski i jego elektorat się odezwie - szczególnie pisowski i konfi! Łukasz przemyśl z rodziną później będzie za późno, ty temu nie podołasz, a jak wpadniesz w bagno to się od ciebie odsunął!!!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx3.xx3 

    KK_gość

    13.04.2024, 23:29

    Zwietrzył okazję do zemsty na Poblockim.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Paweł_gość

    12.04.2024, 16:48

    "W powiecie im się nie uda ale w mieście już tak, szkoda bo wszystkie dopłaty do budowy i remontów np. dróg daje rząd Pana Tuska, nie sądzę aby je dawał do miasta gdzie PiS rządzi. To samo się tyczy Marszałka Województwa, w końcu on też nie lubi PiS-u. A jeśli Pan Łukasz nie potwierdzi (nie ma w sumie przecież żadnych z tym problemów) z kim stworzy koalicję to do tego momentu należy twierdzić, że wróci PiS w Tczewie do władzy w RM i może swojego wiceprezydenta mieć będą. Skoro Pan Karnowski i Pan Świlski fotografuje się z rumcajsem to wiadomo kto kogo popiera, a do tego Pan Studeny na fejsie jasno ogłosił, że Pan Brządkowski to ich wybór (czyt. PiS)"

    Chyba pierwszy który zwrócił na to uwagę. Już nawet do Warszawki dotarło jaki cyrk odbywa się w Tczewie. Jeśli Brządkowski wygra - Tczew stanie się brunatną dziurą na mapie Pomorza. Nie pomogą żadne banialuki że oni różnych ludzi w swoich szeregach mają. Miasto zostanie odcięte od funduszy wojewódzkich, unijnych i centralnych częściowo też. Nikt nie będzie chciał rozmawiać z ludźmi Brządkowskiego, a tym bardziej nikt nie będzie chciał dawać im pieniędzy.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx1 
  • michał_gość

    12.04.2024, 17:06

    logika lewacka

    zabić psa to mord zabić dziecko to wolność

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx4 
  • Kapłan _gość

    13.04.2024, 08:09

    My dzieci kochamy i je tylko na kolanko wsadzamy. I kolejny przykład logiki : jak mąż nie bije to jej wątroba gnije. A propo's logiki.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 

    Ewa_gość

    14.04.2024, 14:03

    Michał

    Ty i Brządkowski nie jesteście osobami wysokich lotów, jak to mówią w Tczewie upadłeś osobniki pislandu, gdyż Konfederacja wami gardzi - nie ta półka intelektu!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx4 
  • B._gość_gość_gość

    12.04.2024, 18:00

    Tak

    "Musiałaby nie mieć żadnego kręgosłupa moralnego żeby przekazać poparcie tym przefarbowanym neofaszystowskim kanaliom bo tak ich trzeba nazwać."

    Zgadzam się. I ten pański komentarz, iż wybór Brzdąkowskiego, to droga do brunatnej dziury. Ma Pan rację, przecież on i jego ludzie nie są znani zewnętrznym osobom decyzyjnym, mogącym pomóc nam w rozwoju miasta. Jak mantrę powtarzają, że są tacy różnorodni i młodzi. Tak, bez kontaktów z ludźmi z zewnątrz, miasto zapadnie się.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • Nikodem _gość

    12.04.2024, 20:06

    A co pani Ochocka zrobi ze stworzeniem stowarzyszenia żeby wygrać wybory z Sandra Polak i z innymi z którymi chciała pracować też kończy swoją polityczna przygodę

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx2.xx0 
  • Ryś_gość

    12.04.2024, 20:06

    "Wrzeszcząca baba, a teraz w łaski!? Brządkowski i jego elektorat upadł na głowę i za późno sięga po rozum!!! IWONA Ochocka dumna kobieta z kręgosłupem moralnym, ma alergię jak ja na fałszywe dwulicowe mordy!!"

    Z takim kręgosłupem moralnym jak i twój.Czyli żadnym.XD

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • Gość_gość

    14.04.2024, 14:07

    Ryś

    Ty z twoją moralnością to tylko pod rynsztoku, gdyż świnie przy korycie żreć by nie chciały!! KUMASZ!?

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx4 
  • Skromniaczek_gość

    12.04.2024, 20:38

    Silny kręgosłup moralny?

    To jest dopiero "piękne" zapatrzenie w siebie! Skromnie napisane... "silnego kręgosłupa moralnego". Ta moralność jednak nie przeszkadza pani O. czerpać korzyści majątkowe z pracy z najmłodszymi jako dyrektor szkoły, a z drugiej być za mordowaniem nienarodzonych. W imię wolności i wyboru aborcjonistek odbiera wolność poczętym (do którego poczęcia przyczyniły się wyżej wymienione) i jest za traktowaniem ich jako odpad medyczny.... Prawdziwa "moralność"! Do tego trzeba przypomnieć formę i wysoką "kulturę" towarzyszącą wystąpieniom pod przewodnictwem pani O. Najwyższa jakość w wykonaniu polonistki... i szacunku wobec języka polskiego! Najjaśniej świecący przykład wysokiej kultury, moralności i jeszcze wielu innych walorów, których zapewne pani O. nie brakuje!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx5 
  • Buba _gość

    12.04.2024, 23:34

    Ochocrożka

    Lewackorożkiej dyrektorożce, która jako przodowniczka aborcyjnych wielcy prowadzi szkołę podstawową - dziękuję. Hipokryzji basta.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx9 
  • Prawda poraża _gość

    13.04.2024, 07:55

    Brządek coś w życiu osiągnął?

    Cytuj
    IP: 185.167.xx3.xx8 

    elo_gość_gość

    13.04.2024, 17:14

    Nie wiem i w sumie nie obchodzi mnie Brządek, ten artykuł jest o kimś innym...

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx8 

    Ewa_gość

    14.04.2024, 14:11

    Buba

    Ty byłeś, jesteś i pozostaniesz prymitywny do kobiet!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx4 
  • Justyna_gość

    13.04.2024, 00:17

    Stop Hejtowi w internecie!

    "Ależ ona brzydka - fuj. Widać, że feministka..."

    Wow, co za komentarz. Pokaż swoją twarz! Hejt! Stop!

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx2.xx8 
  • San Marino _gość_gość_gość

    13.04.2024, 05:58

    Doy gość

    Chora albo chory na umyśle to jesteś ty bo jak normalny człowiek może głosować na lewaczke szok a poza tym dwulicowa mordo martwicie się o migrantów zwierzątka a a chcecie zabijać nienarodzone dzieci to jest dopiero fałsz i obłuda

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Ewa_gość

    14.04.2024, 14:15

    San Marino

    Powiem tobie - Żaba kuma, ty nie! Gdyż ty jesteś daleko w rozwoju, a świat pędzi do przodu o niskim ilorazie!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx4 
  • Obserwator_gość_gość

    13.04.2024, 07:08

    Dziękujemy dziadkom

    "Jak chcesz by to miasto było Polską wschodnią, - to my Kociewiacy mówimy Nie Brządkowskiemu! PiS, Konfederacja to nie melodia POMORZA"

    Człowieku czy Ty nie widzisz, a o myśleniu nie wspomnę że przez te kilkana?cie lat rządów PnP z Pobłockim na czele my tczewianie tak to odczuwamy nie wyszliśmy jeszcze pod wieloma względami z KOMUNY. Zobacz jak wyglądają miasta sąsiednie. Bardzo źle się stało że uprzedni prezydent Odya namaścił na swojego następce Pobłockiego , który powinien odejść razem z Augustynem,Drewą ...Oni doprowadzili do obecnej sytuacji.

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx9.xx8 
  • Paweł_gość

    13.04.2024, 11:02

    Tak, oni doprowadzili do obecnej sytuacji że bezrobocie w Tczewie wynosi około 5 procent a kiedyś, jak rządził Odya było to prawie 30 procent. Za dobrze macie wyborcy Brządkowskiego. W dodatku wielu z was ma totalną amnezję.

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx1 

    Y&_gość

    14.04.2024, 14:23

    Przemyślenia

    Brządkowski to totalna pomyłka i tragizm dla Tczewa! W tym mieście brakuje ludzi z intelektem średniej krajowej? Ci którzy wpuszczają go wir polityki, robią krzywdę jemu, jego rodzinie, mieszkańcom miasta Tczew! Hipokryzja i Cynizm! Łukaszu przemyśl i zastanów!!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx4 
  • logik_gość

    13.04.2024, 10:31

    Opuści Nową lewicę...

    ...i pójdzie do jeszcze nowszej- głupszej od Komisji Europejskiej.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx0.xx5 
  • Jednorożec _gość

    13.04.2024, 11:50

    Wybory

    Czy doświadczony obecny prezydent, czy "nie dotyczy" we wszystkich dziedzinach w oświadczeniu majątkowym 44 latek, który chyba jest na utrzymaniu rodziców, ponieważ nic nie robi? Odpowiedź jest prosta i oczywista.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • B._gość_gość_gość

    13.04.2024, 17:40

    Do jednorożca

    Rzeczywiście, zajrzałam do oświadczenia majątkowego, a tam same: nie dotyczy. Dziwne, z czego utrzymuje się pan B. i gdzie mieszka? Ma 44 lata. To jest niepokojące.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • BB _gość

    13.04.2024, 22:31

    Mnie też ciekawi z czego utrzymuje się p.Brządkowski -czyżby tylko z diety radnego i służby w WOT Gdynia? Nie ma samochodu ani mieszkania w wieku prawie 44 lat?Trochę to dziwne wszystkie rybryki wypełnione " nie dotyczy" oprócz" tych j/w

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx0 
  • KK_gość

    13.04.2024, 23:33

    Kto nie pracuje, ten nie ma. Chyba, że dostanie etat w UM. Boże uchowaj nas, tczewian.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • mieszkaniec_gość

    14.04.2024, 00:07

    Porażka

    Ale tu jest zlot klakierów Pobłockiego. Widmo porażki zdecydowanie przeraża tego Pana. Na szczęście mieszkańcy po kilkunastu latach nieudolnych rządów tego Pana w końcu skutecznie dążą do zmiany.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx0 
  • ros_gość

    14.04.2024, 01:34

    dobry film ! nareszcie w Polsce

    tnij.tcz.pl/?u=df3e96

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx7 
  • Obserwator_gość_gość

    14.04.2024, 07:21

    Układ zamknięty

    "Brządek coś w życiu osiągnął?"

    Najpierw zadaj pytanie Rumcajsowi (Pobłocki) gdzie przedtem był prezesem i dlaczego wyleciał. Następne to : na czyich plecach wszedł na Urząd ( na plecach -lubianego i szanowanego prezydenta ZENONA ODYA a jak go później nie szanował ) Temu panu nawet nie dziękujemy, bo za co. Tczew to dzisiaj prowincja . Zobaczycie przyjaciel Augustyn zrobi go WICESTAROSTĄ - sorry taki mamy klimat -

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx9.xx8 
  • Mario_gość

    14.04.2024, 09:53

    No jakby się umówić na spotkanie w 4 oczy to może bym przekonał do zmiany poglądów :)

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx8.xx1 
  • xz_gość

    14.04.2024, 11:38

    zastępca prezyenta

    Dużo jest tu dyskusji kto jest kto, a może przyjrzeć się zastępcy prezydenta? tnij.tcz.pl/?u=35461f Z Tczewa raczej nie pochodzi, czy mieszka w Tczewie - chyba by wypadało

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx3.xx7 
  • Vim_gość

    14.04.2024, 18:40

    Burpis

    Burczyk z Kwidzyna - członek Prawa i Sprawiedliwości (były?). A to ci checa! :))))

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx8 
  • Alex _gość_gość_gość

    14.04.2024, 13:59

    bła ha ha ha

    nie pomogą doktoraty kiedy człowiek chamowaty w dodatku lewak i komunista

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx0.xx6 
  • Mieszkanka_gość

    14.04.2024, 14:40

    Na fb ugrupowanie Pana Brządkowskiego blokuje dostep do profilu i usuwa niewygodne dla swojego kandydata pytania i komentarze. Przed chwila tego doswiadczylam. Czy tak wyglada czysta kampania wyborcza? Tak chcecie zamknac usta swoim przeciwnikom? Zagrywka ponizej jakiejkolwiek krytyki i niegodna kandydata ubiegajacego sie o tak powazna funkcje. Wstyd.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • rtyrty_gość

    14.04.2024, 18:05

    Szalony seks przez wiele godzin, silna erekcja, żywe orgazmy, dużo spermy i zwiększony testosteron i bezpieczny w każdym wieku! Nie przegap okazji, aby twój seks był niezapomniany---> tnij.tcz.pl/?u=39a3f2

    Odpowiedz
    IP: 68.235.xx3.xx6 
  • ketjow 71_gość

    14.04.2024, 20:48

    P;Ochocka

    Pani Iwono głowa do góry. Głosujemy na PnP.Głosy na .Brządkowskie to dramat dla Tczewa-pisiaki i konfa to zero kasy i degrengolada.Wytrzymajmy,następna kadencja dla młodych,Pani i K.K

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA