Znane są wyniki niedzielnych wyborów w Tczewie. Żadnemu z kandydatów nie udało się przekroczyć 50-procentowego progu poparcia, dlatego 21 kwietnia tczewianie ponownie pójdą do urn. Będą wybierać między Łukaszem Brządkowskim a Mirosławem Pobłockim.
O fotel prezydenta Tczewa walczyło troje kandydatów - urzędujący prezydent Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus), Iwona Ochocka (Wspólnie dla Tczewa) i Łukasz Brządkowski (Samorząd od Nowa).
Rozstrzygnięcia nie udało się uzyskać w pierwszej rundzie (aby do tego doszło jeden z kandydatów musi przekroczyć 50-procentowy próg poparcia). Najlepszy wynik uzyskał Łukasz Brządkowski, kolejny był rządzący Tczewem od 2010 roku Mirosław Pobłocki, zaś trzecia - Iwona Ochocka. W drugiej turze za dwa tygodnie zmierzą się obaj panowie.
Tczewianie głosowali w 28 obwodach, w tym trzy są to obwody zamknięte. W naszym mieście uprawnionych do głosowania było 42650 osób.
Łukasz Brządkowski był radnym obecnej kadencji. Ma 44 lata, jestem rodowitym tczewianinem. Jest ojcem 7-letniej córki Łucji. Ukończył Politologię na Uniwersytecie Gdańskim i studia podyplomowe z Zarządzania na Politechnice Gdańskiej. Pracował w Platformie Przemysłu Przyszłości zajmującej się modernizacją polskiego przemysłu. Od 2018 roku był Radnym Miasta Tczewa. Działał też społecznie, współtworząc takie inicjatywy takie jak Dawny Tczew - Wirtualne Muzeum Miasta, zajmujące się promocją naszej lokalnej historii oraz Społeczny Komitet Odbudowy Mostu, który działa na rzecz odbudowy Mostu Tczewskiego.
Mirosław Pobłocki od początku lat 90 jest samorządowcem, od 2010 roku - prezydentem miasta Tczewa. Studiował na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej i na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Był radnym miejskim, a w latach 1998-2002 radnym powiatu tczewskiego, zasiadając jednocześnie w jego zarządzie. W 2002 objął stanowisko zastępcy prezydenta Tczewa do spraw gospodarczych. W wyborach w 2010 wystartowałem na urząd prezydenta Tczewa. Otrzymał m.in. Odznakę Honorową za zasługi dla Samorządu Terytorialnego, Brązowy Medal za zasługi dla Policji oraz Krzyż 100-lat Związku Inwalidów Wojennych RP. Jest żonaty, ma czwórkę dzieci.
O fotel prezydenta Tczewa walczyło troje kandydatów - urzędujący prezydent Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus), Iwona Ochocka (Wspólnie dla Tczewa) i Łukasz Brządkowski (Samorząd od Nowa).
Rozstrzygnięcia nie udało się uzyskać w pierwszej rundzie (aby do tego doszło jeden z kandydatów musi przekroczyć 50-procentowy próg poparcia). Najlepszy wynik uzyskał Łukasz Brządkowski, kolejny był rządzący Tczewem od 2010 roku Mirosław Pobłocki, zaś trzecia - Iwona Ochocka. W drugiej turze za dwa tygodnie zmierzą się obaj panowie.
Wstępne (niezatwierdzone przez PKW) wyniki wyborów:
Łukasz Brządkowski: 47%
Iwona Ochocka: 24%
Mirosław Pobłocki: 29%
Łukasz Brządkowski: 47%
Iwona Ochocka: 24%
Mirosław Pobłocki: 29%
Tczewianie głosowali w 28 obwodach, w tym trzy są to obwody zamknięte. W naszym mieście uprawnionych do głosowania było 42650 osób.
Łukasz Brządkowski był radnym obecnej kadencji. Ma 44 lata, jestem rodowitym tczewianinem. Jest ojcem 7-letniej córki Łucji. Ukończył Politologię na Uniwersytecie Gdańskim i studia podyplomowe z Zarządzania na Politechnice Gdańskiej. Pracował w Platformie Przemysłu Przyszłości zajmującej się modernizacją polskiego przemysłu. Od 2018 roku był Radnym Miasta Tczewa. Działał też społecznie, współtworząc takie inicjatywy takie jak Dawny Tczew - Wirtualne Muzeum Miasta, zajmujące się promocją naszej lokalnej historii oraz Społeczny Komitet Odbudowy Mostu, który działa na rzecz odbudowy Mostu Tczewskiego.
Mirosław Pobłocki od początku lat 90 jest samorządowcem, od 2010 roku - prezydentem miasta Tczewa. Studiował na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej i na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Był radnym miejskim, a w latach 1998-2002 radnym powiatu tczewskiego, zasiadając jednocześnie w jego zarządzie. W 2002 objął stanowisko zastępcy prezydenta Tczewa do spraw gospodarczych. W wyborach w 2010 wystartowałem na urząd prezydenta Tczewa. Otrzymał m.in. Odznakę Honorową za zasługi dla Samorządu Terytorialnego, Brązowy Medal za zasługi dla Policji oraz Krzyż 100-lat Związku Inwalidów Wojennych RP. Jest żonaty, ma czwórkę dzieci.
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Wybory samorządowe 2024
Wybory samorządowe 2024
Informacje, debata, kandydaci na prezydenta i wójta. Rada Miejska w Tczewie, Rada Powiatu Tczewskiego
Komentarze (299) dodaj komentarz
TVP 3_gość
08.04.2024, 06:17
Ja chcę debaty!
Łukasz pozamiata Mirka
OdpowiedzY&_gość
08.04.2024, 06:37
Tylko Nie Brządkowski
To jakieś nieporozumienie, jego inicjatywy to porażka goni porażkę! Brządkowski emu polecam lustro na żegludze nad Wisłą i moście - rekonstrukcji historycznej!
CytujEkO_gość
08.04.2024, 06:43
Yq
Nie wyciągacie wniosków. Tak nie wygracie. I tura pokazała, że im bardziej próbujecie wylewać pomyje na Brządka, tym bardziej ludzie są przeciw Pobłockiemu. Brządek nie postawił na tony banerów, a bezpośredni kontakt z mieszkańcami i tak wygrał :)
Cytujyurand_gość_gość
08.04.2024, 06:55
Trzeba w końcu posprzątać Mirka i oficera rowerowego.
Cytujoraz_gość
08.04.2024, 07:26
Wyniki pokazały, że wygrał ten, który grał zespołowo i nie chował się przed ludźmi. Mirek - naciesz się ostatnimi tygodniami prezydentury!
CytujPROMETEUSZ_gość
08.04.2024, 09:30
I WSZYSTKO JASNE
Prometeusz wykradając mitologicznym bogom ogień nauczył ludzi myśleć i czytać ze zrozumieniem, nauczył i pobudził ludzi do walki stając się pierwszym w historii ludzkości agentem. Niestety, frekwencja w II turze będzie dużo mniejsza. Ja natomiast wierzę w mądrość wyborców, którzy czekają na świeży powiew wiosennego wiatru w naszym mieście. Panie Mirosławie, Panu już dziękujemy. Mam również wielką nadzieję na to, że odejdzie Pan z honorem i nie będzie Pan ubiegał się o fotel Starosty jako kandydat spoza Rady. To miejsce jest już zarezerwowane dla drugiego Mirosława. Pozdrawiam.
Cytujrealia Tczewa_gość
08.04.2024, 15:38
a nie zaklamane cuda OdNowa
OdNowa przestancie wciskac mieszkancom bzdury, bo nikt nie zrobi z Tczewa metropolie, a tym bardziej nieudacznik Brzadkowski, to nie bedzie Las Vegas, takze nie Hamburg, gdzie wiele mieszka Tczewian itp. trzeba patrzec na realia, stastystyka narodzin maleje, a bliskie polozenie Trojmiasta moze nam tylko wzmocnic i ulepszyc nasza komunikacja ale Tczew nigdy nie bedzie konkurowal jakiekolwiek metropolia-:)), takze nie bedzie drugim Gdanskiem, wiec szczerze mowiac OdNowa to, kit aby zakleic dziury i tak z czasem odpadnie, wiec nie obiecujcie cuda, tak jak to robia pisowscy aby tylko do koryta, a propos co niektorzy zakomplesieni robia porownanie Starogard i Tczewa, szczerze, i tak miasteczko Starogad nie siega piet do Tczewa, pozostanie takim jakim jest do dzis Starogard dla wielu, po pierwsze porownaj polozenie Starogardu wokol same wioski i gminy do Chojnic co niektorzy maja daleko, takze do Tczewa, a wyjazd do Trojmiasta to, luksus czasowy, wiec Starogard nie bedzie Gdynia, a tym bardziej druga Rumia (satelita Gdyni), wiec radze siegnac po rozum do glowy i nie wciskac wyborcom gruszki na wierzbach !
CytujGość _gość_gość_gość_gość_gość_gość
11.04.2024, 16:19
On i zamoatanie:(((
A kto to ten typek? Kim on jest? Nie znam ? Wiem , że powiązany z PISiorami...
Cytujpodministerstwo_gość
15.04.2024, 17:35
Podministerstwo Prawy
Widzimy, że Waszemu miastu trzeba pomóc w podjęciu trudnej decyzji. Dlatego przygotowaliśmy dla Was specjalny materiał z Podministerstwa Prawdy: tnij.tcz.pl/?u=03c028 oraz tnij.tcz.pl/?u=725ed3 i tnij.tcz.pl/?u=f7069b
Cytujjkkprt_gość
19.04.2024, 15:03
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
Cytujmirsol_gość
08.04.2024, 06:20
prezydent
oby pan Poblocki wygral! Trzymam kciuki!!!!!!!
OdpowiedzObes_gość
08.04.2024, 07:40
Nie
Lepiej nie, niech nastapi koniec tego wiecznego stolka, buty, chamstwa i zwijania Tczewa. Kiedys Tczew byl wzorem dla faktycznie "zapyzialego" Starogardu, ale odkad starogardzianie postanowili zamienic przyspawanego do stolka starego prezydenta na mlodszego ,to miasto zaczelo sie rozwijac i zmieniac na lepsze. Miasto jest dla wszystkich, a nie tylko starszych ludzi bez pomyslu na zycie i ktorym pasuje byle co i byle jak.
CytujY&_gość
08.04.2024, 08:41
Intelekt zamrożony
Intelekt zamrożony tylko zagłosuje na Brządkowskiego - co z tą żeglugą, gdzie ten statek, gdzie pieniądze z tej zbiórki?? Jak rekonstrukcja mostu i jakie plany dla mieszkańców? Fantazja obarczona błędem z potęgą nieskończoności! Żadnej wizji dla miasta i jej mieszkańców!!
CytujY&_gość
08.04.2024, 11:24
Z deszczu pod rynnę
Jeśli chcesz z deszczu pod rynnę to głosuj N Brządkowskiego!? Żaden menadżer, bez przygotowania ekonomicznego i doświadczenia zawodowego! Spotkań z jego strony nie było jako radny i jako kandydat na prezydenta miasta! Komik w całej postaci, groteskowa działalność radnego i nie rokująca w roli Prezydenta miasta! Postawa jego do konkurencji wyborczej to żenada kultury społecznej! Iwona może i darła "ryja" ale mając kręgosłup moralny! Tobie tego brak! Myślę Iwona Ochocka i jej elektorat tego ci nie zapomni przy urnie 21
Cytujm_gość
08.04.2024, 11:40
hahahaha
Czlowieku, Pobłocki nie uzyskal nawet mandatu radnego. O czym ty piszesz, jego wynik to taczka, wiesz co to znaczy tczewienie wywieżli Panujacego prezydenta na taczce.
CytujMiki_gość
08.04.2024, 13:34
Baju baju
Do mirsol Tobie peron już dawno odjechał skoro tak źle życzysz naszemu miastu.A sądziłam,że głupota i lizusostwo ma jakieś granice.Ty je dawno przekroczyłeś.
Cytujgooossssccc_gość
09.04.2024, 11:47
Cd
Twój wybór. Życzysz źle miastu a dobrze grupie interesów.
CytujPrzyszłość_gość
14.04.2024, 21:06
Żegnaj
Oby Pan Pobłocki przegrał czego mu z głębi serca życzę.
CytujP_gość
08.04.2024, 06:24
Super
Rewelacja :) I to mimo bardzo nie fair zagrywki Pana Pobłockiego, że powiesił reklamę na tcz.pl w piątek o 22:00 i wisiała całą ciszę wyborczą...
Odpowiedzh_gość
08.04.2024, 06:27
Nie znasz się. Spokojnie
CytujR_Gość_gość
08.04.2024, 06:36
No i co z tego ? Miał takie prawo. Cisza wyborcza zaczynała się od północy
CytujP_gość
08.04.2024, 07:02
To, że miał prawo, to nie znaczy, że tak wypada. Tonący brzydko się chwyta.
CytujBezsrejtu_gość_gość_gość_gość__gość
08.04.2024, 09:02
Takie cwaniactwo nie świadczy najlepiej. Mnie to zniesmaczyło i jak widzę nie tylko mnie
CytujTom_gość
08.04.2024, 06:27
O to podziękuję za głosowanie. 0 wyboru- życiowa ciamajda albo gruby i zmęczony.
OdpowiedzEwa_gość
08.04.2024, 06:44
Porażka elektoratu
Jedyną godną prezydentury była Iwona Ochocka! Z dwojga złego stawiam na Pobłockiego, Brządkowski to już PORAŻKA WYBORCZA - ON SIĘ CIĄGLE UCZY - CYTUJĄC KLASYKA!!!
Cytujdo Ewa _gość
08.04.2024, 06:57
do faceta o imieniu Ewa
Skończ już reklamować tę typiare jedyne co ochocka potrafi to drzec ryja i bluzgać po nocach przez megafon.
CytujPani_gość
08.04.2024, 07:24
To później nie narzekaj jak to w tym Tczewie źle bo od dłuższego czasu na temat Rumcajsa jest masa negatywnych komentarzy.Polak to chyba nigdy nie nauczy się.Albo od lat głosuje na tą samą bandę złodziei lamentując,że jest mu źle albo w ogóle nie pójdzie głosować i też narzeka,że mu źle.
CytujTusk von der leyen_gość_gość
08.04.2024, 06:38
Wybory
Haha nareszcie jakaś dobra wiadomość zrana czas na zmiany w tym zapyziałym Tczewie
OdpowiedzRowerowy_johny_gość_gość
08.04.2024, 10:50
A czy Pan Brządkowski ....
.... będzie budował ścieżki rowerowe? Pytam bo by się przydała do Bałdowa?
Cytujqq_gość
10.04.2024, 07:05
@ dżony zacznij od zwykłego chodnika a nie tylko scieżki dla wąskomajtkich
CytujEkO_gość
08.04.2024, 06:40
Gdzie się podziali hejterzy Mirka?
Jeszcze niedawno wyznawcy Mirka pisali na tym portalu, że Pobłocki wygra w pierwszej turze i zdobędzie 60% poparcia :) Okazuje się, że Brządkowski wygrywa I turę i to z dużą przewagą. Wasza propaganda niczego nie zmieni! Obrażaliście go i pomawialiście, ale ludzie nie dali się zmanipulować! Idą zmiany w mieście...
Odpowiedz._gość
08.04.2024, 07:12
.
napici są wrócą po południu
CytujEwa_gość
08.04.2024, 08:48
Ważny 24.04.2024
Zwolennicy Brządkowskiego drą się na kobiety w domu! Iwona Ochocka na ulicy na totalnie zamrożonych intelektualnie! Myślę że kobiety są gorące i podrzucą zamrożonego Brządkowskiego!!!
Cytujwyborcy wielkich metropolii_gość
08.04.2024, 18:48
@gosciu, nie martw sie przyjada z Berlina, Hamburga Kolonii i ja tez z wielkiej metropolii i zaglosuje na Mirka aby plebs pisowski i plaskoziemowcy z kofi nie rzadzili OdNowa !
CytujWa_gość
08.04.2024, 06:54
Wybory
No i robi się ciekawie trzymam kciuki za Brządkowskim
OdpowiedzMieszkaniec_gość
08.04.2024, 06:55
Brawo Łukasz
Gratulacje dla mieszkańców za głos rozsądku
OdpowiedzJob_gość_gość_gość
08.04.2024, 06:55
Komunikacja miejska Tczew
Czy Pan Pabł.... był ostatnim dyrektorem Tczewskiej komunikacji i sprzedał ją???
Odpowiedzpsychiatra_gość
08.04.2024, 06:56
24% lewaków w Tczewie?
Wynik Ochockiej mówi wszystko o Tczewie.
OdpowiedzGość_gość
08.04.2024, 07:14
Problem
Większym chyba problemem jest to, że wygrał kandydat, który w swoim komitecie ma przedstawicieli młodzieży wszechpolskiej
CytujEkO_gość
08.04.2024, 07:26
Gdyby Ochocka pokazała taką twarz, jak na czarnych marszach to by 5% nie uzyskała. Postawiła na masę banerów i blokowanie osób, które chciały z nią dyskutować o Tczewie. Pozytywny PR wśród nieświadomych mieszkańców zrobił swoje. Teraz maski opadną :)
CytujEkO_gość
08.04.2024, 07:27
gość
I jak widać nie przeszkodziło to w zrobieniu świetnego wyniku :)
Cytuj._gość
08.04.2024, 07:32
.
Tak, szkoda że tak mało. Prawaki i konfiarze mają się tu za dobrze. Małomiasteczkowo.
Cytuj._gość
08.04.2024, 10:50
Ale za to nie dostała ani jednego miejsca w radzie miejskiej, wyleciała na kopach!
CytujGość _gość_gość
08.04.2024, 07:04
Ludzie głosujecie na Brządkowskiego
OdpowiedzY&_gość
08.04.2024, 08:59
Brządkowski!?
W Tczewie jest intelekt i to mieszkańcy zdecydują - realia, czy MŻONKI! Pobłocki ma wady, ale ma też zespół ludzi doświadczonych! Brządkowski i jego fantazja to motto - sukcesów i doświadczenie - porażki!!
CytujKtośTam_gość
10.04.2024, 21:00
Odp
Nie. Charakter Pana Prezydenta mnie nie interesuje. To nie cecha, która powinna być brana pod uwagę. Porównanie może zbyt daleko idące, ale... Piłsudskiego też nie wszyscy kochali, milusiński nie był. Liczy się chyba coś innego. Fachowość.
CytujGość _gość_gość
08.04.2024, 07:07
Precz z Pobłockim
Odpowiedzqq_gość
08.04.2024, 07:08
"Krzyż 100-lat Związku Inwalidów Wojennych RP..." to dlatego tak nieudolnie są robione wszystkie przedsięwzięcia jak bierze sie za to inwalida. 21.04 bedzie musiał spakować biurko i baj baj
OdpowiedzEwa_gość
08.04.2024, 09:05
21.04.2024r
Brządkowski zaopiekuj się rodziną i udowodnij jej swą męskość - postaw dom i posadź drzewo! Mieszkańców nie stać na eksperyment typu zbiórki na statek!!
Cytujtradycja tczewska_gość
08.04.2024, 18:55
@Ewa, swieta tradycja tczewska i nie wazne to, z pokolenia dziadkow zza Odry , czy to przywilej narodu wybranego, My to Tczewiacy szanujemy i tradycje utrzymujemy ! pozdrawiam i zycze milego wieczoru
CytujGość _gość_gość
08.04.2024, 07:12
Brawo dla wyborców i racjonalnego myślenie ale przede wszystkim brawo dla Pana Brządkowskiego.
OdpowiedzSuper_gość
08.04.2024, 07:17
Panie Łukaszu , teraz jeszcze zrobić porządek z Burczykiem i Drewą . I Tczew będzie usmiechniety
OdpowiedzObserver_gość
08.04.2024, 07:22
Rodzi się nadzieja...
Gratuluję tczewianom pewnej refleksji, a także wynikającego z niej wyraźnego sprzeciwu wobec obecnie istniejącego i wydawałoby się nieusuwalnego układu. Zatem jest nadzieja, że skostniałe struktury władzy w mieście, nici wzajemnych powiązań i układów... już niebawem przestaną istnieć! Zapewne z biegiem czasu powstaną nowe... pewnie nieco odmienne, ale zanim okrzepną i rozleniwią się na nowo może uda się zrobić coś dla miasta i jego mieszkańców. Dlatego raz jeszcze gratuluję i mam nadzieję, że rozpoczęty proces zmian uda się doprowadzić do szczęśliwego końca i nikomu nie zabraknie determinacji, by po raz kolejny wybrać się na wybory! Niech nadzieja na dobre zmiany w mieście zwycięży nad utrwalaniem przyzwyczajeń i "aaa... niech jest jak było". Odwagi! Do odważnych świat należy! Nie dajmy się zwieść przyzwyczajeniom!
Odpowiedzoraz_gość
08.04.2024, 07:23
Za 2 tygodnie kończymy 14 lat rządów Pobłockiego! Brawo Tczew!
OdpowiedzTczewianin_gość
08.04.2024, 07:24
POBŁOCKI OUT!!!
Dość tego Pana, tyle lat degrengolady miasta. Nic nie zmienią Wasze komentarze miejskie trole. Kupujcie kartony i do widzenia niebawem!
OdpowiedzXd_gość
08.04.2024, 07:24
Xd
Brawo Tczew, precz z komunizmem
OdpowiedzJo gość_gość
08.04.2024, 07:25
Wybory
Czy wygra Pan Brządkowski czy Pobłocki nic się nie zmieni. Tczew popada w coraz większy marazm.
OdpowiedzHahahaah_gość
08.04.2024, 07:29
Haha
Mirek i co teraz??
Odpowiedzhehe_gość
08.04.2024, 07:44
Teraz sie rozpocznie czyszczenie dyskow i niszczenie dokumentow.
Cytujja_gość
08.04.2024, 11:21
Prezesi robią w gacie.
CytujTczewianin _gość
08.04.2024, 07:31
Precz z umoczonym Pobłockim!
OdpowiedzRedaktor_gość_gość
08.04.2024, 07:33
Głosowanie
21 kwietnia Tczewianie na głosowanie! Koniec z dziurawym Tczewem Rumcajsa . Brzadkowski na prezydenta !
Odpowiedzups_gość
08.04.2024, 19:01
ja chce miec chlopa na prezydenta, a nie dziurawca
CytujRafo_gość
08.04.2024, 07:40
No co Arivederci Tczew
OdpowiedzPytanie _gość
08.04.2024, 07:56
Łukaszowi Brządkowskiemu blirzej do KO czy do PiS ?
OdpowiedzGość _gość
08.04.2024, 09:08
PiS bis
Brządkowski to bis PiS
CytujGość _gość_gość_gość
08.04.2024, 09:36
Myślę, że Panu Brzadkowskiemu najbliżej do "rozwijamy nasz Tczew"
Cytujann_gość
08.04.2024, 11:26
To jest Konfederacja czyli Moskwa
Cytujkobieta z jajami_gość
08.04.2024, 07:57
brawo
"Jedyną godną prezydentury była Iwona Ochocka! Z dwojga złego stawiam na Pobłockiego, Brządkowski to już PORAŻKA WYBORCZA - ON SIĘ CIĄGLE UCZY - CYTUJĄC KLASYKA!!!"
Odpowiedzjak się uczy to bardzo dobrze , bo nabiera mądrości Ty co potrafisz ruchać się i łykać tabletkę PO tym ...?
Ania_gość_gość
08.04.2024, 08:34
Hehe :)
Cytujjojo_gość
08.04.2024, 07:59
agent tomek
"Teraz sie rozpocznie czyszczenie dyskow i niszczenie dokumentow."
OdpowiedzCBA nadchodzi
goośśćććććć_gość
08.04.2024, 08:50
cd
Nie do końca jest to możliwe, ("czyszczenie dysków"), ponieważ dowody wielokrotnego naruszenia prawa przez obecnego prezydenta miasta istnieją również w innych miejscach. Zawsze będzie można je odtworzyć - w tym dowody Jego arogancji, dowody osoby nie potrafiącej uczyć się na własnych błędach.
Cytujsuper_gość
08.04.2024, 08:01
Maciek włącz plusy i minusy, przez ich brak i brak manipulacji ludzie nie widzą co myśleć i Mirek przegrywa!!!
Odpowiedzkowalski gosc_gość_gość_gość_gość
08.04.2024, 08:05
czas na zmiany
poblockiemu i tej ochockiej tczew mowi nie a swojadroga jak mozna oddac glos na lewakow
Odpowiedzbora_gość
08.04.2024, 08:06
Powinno być jasne
Brządkowski to PIS i to powinno być jasne !!!!!
OdpowiedzTczewianin_gość
08.04.2024, 08:19
Po co piszesz brednie pajacu?
Przestać pisać bzdury trolu brodacza. Jeszcze 2 tygodnie tej błazenady w rartuszu i do widzenia! Nic nie obroni Pobłockiego, a historia rozliczy i to szybko.
Cytujnieladnie_gość
08.04.2024, 08:21
Nie ładnie Maćku kłamać oj nie ładnie. Twoje wycie już nic nie zmieni.
CytujEkO_gość
08.04.2024, 08:24
Pobłocki to PO - to powinno być jasne. Ochocka to Lewica - to powinno być jasne. Brządkowski nie przyjął żadnego poparcia i jest bezpartyjny.
CytujDETE_gość
08.04.2024, 08:53
Jakieś źródło?
CytujWuja_gość
08.04.2024, 08:29
Tylko Pan Pobłocki Naprawdę dużo zrobił Ma mój głos
Odpowiedzd_gość
08.04.2024, 09:09
Tak, remont kwiatowej który był postulatem na poprzednich wyborach, a remont zrobiony miesiąc temu...
CytujObi_gość_gość
08.04.2024, 08:29
Rumcajs
Jechać z Rumcajsem . Most ...mostu nie ma , wiatrak się nie kręci,na starym mieście niedługo zakon postawią nic się nie dzieje...mieszkańcy wyprowadzają się na wieś Rokitki Baldowo Czarlin że względu na komfort życia
OdpowiedzTczewianin_gość
08.04.2024, 08:30
Wybory
No w końcu ludzie zauważyli że Mirosław nic nie robi i Tczew jest nudnym jak piz..a miastem. Jedyne co zrobił to asfalt kazał wylać na ulicy pod swoim Domem.
Odpowiedzarcanuss_gość
08.04.2024, 08:35
Czy to prawda, że Brządkowski ma powiązania z Konfederacją?
OdpowiedzD_gość
08.04.2024, 09:01
Nie ma
CytujGość _gość
08.04.2024, 09:24
Ma
Na liście u Brządkowskiego są wszechpolacy
CytujCiekawy _gość
08.04.2024, 08:35
PAN ŁUKASZ
Nie wiem czy zagłosować na Pana Łukasza w II turze - czy jest on powiązany z PiS?
Odpowiedzdete_gość
08.04.2024, 08:55
nie jest.
CytujGość _gość
08.04.2024, 09:23
Jest
Powiązany z PiS i wszechpolakami
CytujUli_gość
08.04.2024, 09:48
Jest. Ta sama mentalność
Cytujxyz_gość
08.04.2024, 08:44
xyz
Nareszcie zmiany w Tczewie
Odpowiedztczewianin_gość
08.04.2024, 08:47
Dokładnie
"Skończ już reklamować tę typiare jedyne co ochocka potrafi to drzec ryja i bluzgać po nocach przez megafon."
Odpowiedzw punkt
wszechpolak_gość
08.04.2024, 08:51
chłopaczki z komitetu Brządkowskiego lepiej zebyscie wrocili do obrony Kosciola sw Jozefa a nie kandydowali na radnych powiatu
OdpowiedzEkO_gość
08.04.2024, 09:32
hehe
Póki co to pomagają Brządkowskiemu przekonywać Tczewian do wymiany prezydenta... Daje to jak widać pozytywny efekt.
Cytujuobip_gość
08.04.2024, 09:08
Wietrzymy smród w mieście , głosujemy na brządka
OdpowiedzCiekawy_gość
08.04.2024, 09:19
PAN ŁUKASZ
"Nie jest powiązany z PIS. Klakierzy Pobłockiego próbują tylko taki obraz stworzyć bo wiedzą że PIS w Tczewie nie ma szans."
Odpowiedzpytam serio bo jestem antypis i nie wiem czy sam sobie w kolano nie strzelę - Pobłockiego mam już dosyć ale przynajmniej wiedziałem, że nie jest pisowcem
Gość_gość
08.04.2024, 09:22
Do antypis
Brządkowski w swoim komitecie ma wszechpolaków i ludzi w przeszłości związanych z PiS
CytujGość _gość
08.04.2024, 09:20
Hahaha
"Pobłocki to PO - to powinno być jasne. Ochocka to Lewica - to powinno być jasne. Brządkowski nie przyjął żadnego poparcia i jest bezpartyjny."
OdpowiedzZ tym brakiem przyjęcia poparcia przez Brządkowskiego to nie do końca prawda. On i jego komitet reklamują się jako społecznicy niezwiązani z żadną opcją polityczną, ale na swoich listach mają ludzi z młodzieży wszechpolskiej i popłuczyny po Pis-ie. Dobrze, żeby mieszkańcy mieli tego świadomość
kk_gość_gość
08.04.2024, 14:02
dokładnie tak jest
Cytuj..._gość
11.04.2024, 20:41
...
Super.
CytujLuki z paderka _gość
08.04.2024, 09:24
ŁUKASZ BRZĄDKOWSKI to świetny facet z racjonalnym podejściem ,myśli o mieszkańcach i ich potrzebach ,a nie interesie poszczególnych grup interesów. MA MOJ GLOS RUMCAJS MUSI ODEJSC ZA DUZO MA NAGRABIONE ZROBMY TO DLA NAS DLA TCZEWA .
OdpowiedzIwona_gość_gość
08.04.2024, 09:33
Wybory
Czas przerwać ten sposób zarządzania miastem niech Pobłocki przegra te wybory .Butny pewny siebie gość niech z wędką na ryby na Górki idzie.
OdpowiedzPaweł_gość
09.04.2024, 08:12
Poczekaj aż znajomkowie Brządkowskiego wejdą do ratusza - Skiberowski, Grabowska, Wieczorkowscy i inni zakompleksieni nieudacznicy. Wtedy dopiero zobaczysz co to jest nepotyzm i kumoterstwo w zarządzaniu miastem.
CytujHmmm_gość
08.04.2024, 09:33
PIS czy PO
"Brządkowski to bis PiS"
OdpowiedzWcześniej czy później się dowiemy
MW_gość
08.04.2024, 09:34
Brawo brawo brawo..,
Na pohybel wszystkim tym, co wieszczyli koniec Prawa i Sprawiedliwości w naszym mieście! Brawo panie Brzadkowski! Tak trzymać, a zastopujemy lewactwo i liberałów!
Odpowiedzmaro_gość_gość_gość_gość_gość
08.04.2024, 09:48
wybory
Idą zmiany.Brawo dla odważnych TCZEWIAN.Łukasz masz Nasz kredyt zaufania,pamiętaj o tym.
Odpowiedzmirek_gość
08.04.2024, 09:55
Jeżeli nie chcesz aby szambo popłynęło ulicami miasta Tczew to głosuj na POBŁOCKIEGO. To jest jedyny kandydat który narobił tyle szamba w UM i potrafi je tam utrzymać! Głosując na innego kandytata uwolnisz szambo i zalejesz fekaliami ulicę naszego miasta. Ja już wybrałem a TY?
OdpowiedzTczewianin_gość
08.04.2024, 10:11
Szambo
Szambo od 8 lat płynie przez Tczew a codziennie dolewa Pobłocki ze swoim nieudacznictwem.
Cytujm_gość
08.04.2024, 10:32
mężu siostry
zamilknij i nie marnuj pieniędzy podatników, płaca ci za pracę w UM, a nie za obrażanie innych ludzi.
CytujMieszkaniec_gość
08.04.2024, 09:58
Podsumowując prezydenturę to miasto ściągające do siebie mieszkańców powiatu starogardzkiego malborskiego zamieniło się na ścieżki rowerowe , kebaby , kilka molochów i darmowe autobusy kosztem parkometrów. Tutaj można spać i ruszyć do sąsiednich miast . Oby nowy prezydent miał to na uwadze
OdpowiedzNowy_gość
08.04.2024, 10:02
Tyle dobrego
No co Wy tak psioczycie na obecnego prezydenta. Tczew przecież dobrobytem spływa. Drogi jak autostrady, basen jak olimpijski, ścieżki rowerowe równe jak stół i bez krawężników na pół koła, a komunikacja miejska za darmo. Tylko to małe ale: ale dziury, ale kapie, ale słupki i ale stare. hmmm czas na niego!!!
OdpowiedzŁupaszko_gość_gość_gość
08.04.2024, 10:17
"a 'la long"
Elegancja Francja :) Mam nadzieję że skończy się układ samorządowo-biznesowy z lokalnymi oszustami i złodziejami.
OdpowiedzLl_gość
16.04.2024, 01:37
Popieram może przestępczość ktoś ogarnie.
Cytujgość_gość__gość
08.04.2024, 10:28
pajęczyna
ale jak Mirek nie wygra to szykują się zbyt durze zmiany.... spółki, dyrektorzy miejscy, zuki, cała pajęczyna miejska a ludzie kredyty pobrali i co teraz mieli być cały czas przy PNP Pieniądze Nasze Pieniądze.
OdpowiedzLll_gość
08.04.2024, 12:55
Skąd takie zmartwienie? Dużo ludzi traci pracę i jakoś nikt o nich się nie martwi. Spokojna głowa poradzą sobie, tyle, że w innej konstelacji.
Cytujm_gość
08.04.2024, 10:28
drogi mężu mojej siostry
"To jakieś nieporozumienie, jego inicjatywy to porażka goni porażkę! Brządkowski emu polecam lustro na żegludze nad Wisłą i moście - rekonstrukcji historycznej!"
Odpowiedztroisz się i dwoisz, ale sam nie wierzysz w to, co piszesz. Zajmij sie pracą, za którą Ci płacą i pamiętaj o rezygnacji z subskrypcji tego VPNa.
Nowy Tczew_gość
08.04.2024, 10:36
Brządkowski prezydentem
W demokratycznym kraju są wolne wybory! Pan Brządkowski jest osobą wykształconą z z nowymi pomysłami. Proszę zobaczyć jak wygląda teraz Tczew - pełno śmieci i brak rozrywki dla młodzieży i emerytów. Niech pan Pobłocki stanie do debaty, jak proponował pan Brządkowski. Tczewianie rządają debaty. Czemu pan Pobłocki chowa się za stołkiem? Co ma do ukrycia - brak remontu basenu, brak aktywizacji starówki?
OdpowiedzNie dla Od Nowy glos wyb._gość
08.04.2024, 17:52
jestes idiota albo udajesz byc idiota dla pieniedzy precz z PiS i Plaskoziemcami ,a OdNowa jest z ta gupa zwiazana !
CytujTczewiok_gość
08.04.2024, 10:41
I Ochócka się nie dostała...
Brządek lepszy? Nie sądzę.
OdpowiedzTczewiak_gość
08.04.2024, 10:51
Tczew
Nie wyobrażam sobie przez tyle lat pić to samo piwo mając wybór .tylko głupiec by nie sprubował innego sie napić
OdpowiedzEkO_gość
08.04.2024, 10:55
Pobłot? Game Over :P
Nawet mandatu radnego nie wyłuskał :D
OdpowiedzLogik_gość
08.04.2024, 11:02
Rusztowania
Ściągnąć rusztowania z Gdańska. Tam są już niepotrzebne a tu mogą uratować umiłowanego Mirosława.
OdpowiedzOi!_gość
08.04.2024, 11:10
pis+narodowcy
No to Pis z Narodowcami będą rządzić miastem. Tczew zawsze na opak.
Odpowiedzolala_gość
08.04.2024, 14:03
jaki wstyd!!!!
Cytujxyz_gość
08.04.2024, 11:22
xyz
"wiekszych bzdur nie czytalem, zapewno to, sa wpisy Wschechpolskiej i KonfederuSSi, i nie daj Boze aby wygral nieudacznik Brzadkowski, wowczas na ulicach pojawia sie ponownie kibole, plaskoziemowcy, i zaczna sie ataki takze na kobiety zyletkami, czyzby mieszkancy zapomnieli takich bandytow trzeba wyeliminowac ze spoleczenstwa, no coz do tego zniknie darmowa komunikacja miejska to, dopiero zacznie sie balagan, wiec trzeba zmobilizowac tych osob, ktore nie braly udzialu w glosowaniu aby popedzic niedacznika Brzadkowskiego"
OdpowiedzWeź chłopie przestań wciągać, bo widać, że Ci szkodzi to
KonfederuSSia OdNowa_gość
08.04.2024, 15:00
radze siegnac po rozum do glowy! nie dla
gdybym nalezal lub bylbym sympatykiem KonfederuSSi OdNowa , to zapewno w tym gronie nie tylko cpalbym ale chodzilbym na ulicy z kijem besbolowym! i oczywiscie w kieszeni przygotowana zyletaka na ciuchy kobiet strajkujacych ! jak to mialo miejsce za bandy PiS !
CytujLll_gość
08.04.2024, 11:28
Jestem w szoku, że ciągle oskarża się ścianę Wschodnią o mentalność rosyjską, a tu w tym Tczewie prawie 1/4 wyborców głosowało na Panią Cichocki. Nie wiedziałam, że Tczew to Ściana Wschodnia
OdpowiedzAdam_gość
08.04.2024, 11:32
"wiekszych bzdur nie czytalem, zapewno to, sa wpisy Wschechpolskiej i KonfederuSSi, i nie daj Boze aby wygral nieudacznik Brzadkowski, wowczas na ulicach pojawia sie ponownie kibole, plaskoziemowcy, i zaczna sie ataki takze na kobiety zyletkami, czyzby mieszkancy zapomnieli takich bandytow trzeba wyeliminowac ze spoleczenstwa, no coz do tego zniknie darmowa komunikacja miejska to, dopiero zacznie sie balagan, wiec trzeba zmobilizowac tych osob, ktore nie braly udzialu w glosowaniu aby popedzic niedacznika Brzadkowskiego"
OdpowiedzPomijajac obelgi i czarnowidzenie, to skad przekonanie, ze zniknie darmowa komunikacja miejska za Brzadkowskiego? Wypowiadal sie gdzies na ten temat? I szczerze nie spodziewam sie ani merytotrycznej, ani prawdziwej odpowiedzi na to pytanie, biorac pod uwage jakosc powyzszego wpisuy i zawartych w nim przewidywan.
ogarnij sie_gość
08.04.2024, 17:40
jest wiele slow albo...
radzilbym bardziej dobrac wyszukanych slow, bo te okreslenia "metoryczne "prawdziwe" sa pospolite i porazaja wszystkich fetorem, bo za bardzo zalatuja banda PiS/SP i KonfederuSSia, no coz to, jest maly podnozki Putlera -:(((
Cytujgość_gość_gość
08.04.2024, 11:43
Mirek wiedział, że nie cieszy się obecnie zbyt dużym elektoratem w mieście, mógł wystawić jednego ze swych młodszych, zaangażowanych, znanych i lubianych dyrektorów z terenu miasta. Wynik mógł by być lepszy i byłoby spokojniej w strukturach.
Odpowiedzqq_gość
08.04.2024, 11:43
w miescie pis zrobi koalicję z brządkowskim, gdzie oboje mają po 6 mandatów, a PNP z PO razem 11. Ta zmiana władzy się odbije na naszym mieście otoczonym z każdej strony przez platformę. w powiecie może się obroni aktualna koalicja pnp z po razem mają 12 mandatów.
Odpowiedzm_gość
08.04.2024, 11:56
sam w to nie wierzysz
"W Tczewie jest intelekt i to mieszkańcy zdecydują - realia, czy MŻONKI! Pobłocki ma wady, ale ma też zespół ludzi doświadczonych! Brządkowski i jego fantazja to motto - sukcesów i doświadczenie - porażki!!"
Odpowiedzprzypominam tobie że PnP straciło również władze w mieście. Jakich ludzi, tych co to jak jeszcze porządzą to będziemy wybierać burmistrza, a nie prezydenta, ludzie uciekają z Tczewa, a ty dalej chcesz Pobłockiego. Lada moment bedziemy mniejszy miastem od Starogardzu, tego chcesz bo Pobłocki z ostatnią kadencja Ci to zagwarantuje. Przypominam, że olał skargi mieszkańców i głosami radnych PnP odpowiedź na nie przesunął na czas po wyborach. Jak ktos taki ma ludzi za nic przed wyborami, to co to będzie jak dostanie ostatnią kadencje. Skończa się rady nadzorcze dla radnych, żon, żon prezesów. Nowa jakość, to taka, w której nie będziemy się wstydzić za nasze miasto. Przestaniemy być memem północy. Brządkowski ma mój głos.
gość_gość
08.04.2024, 12:32
Czas już coś zmienić
Zgadzam się, że Tczew wymaga zmian bo to co się dzieje .... zlikwidowane kluby sportowe, gdzie młodzież ma się rozwijać, zaniedbany park ... amfiteatr umiera.... głosowałem za Ochocką nie jestem lewak ale trzeba próbować coś zmienić miasto umiera, teraz w II turze zostaje tylko jeden wybór za zmianami i trzeba się nie bać go dokonać. Drodzy Urzędnicy Miejscy, Dyrektorzy Spółek i innych miejskich instytucji nie bójcie się zmian sami widzicie co się dzieje z naszym miastem, nie będziemy Was zwalniać z pracy .....odwagi.
Cytujm_gość
08.04.2024, 12:02
my tu gadu gadu
a tcz, nie wrzuca informacji o nowych radnych, sztab PnP i "brat mojej siostry" i reszta redakcji pracuja jakby tą porażke sprzedać jako sukces. 6 radnych Samorzad Odnowa, 6 radnych Pis, 5 radnych PO, i 6 PnP. Wreszcie w miescie beą rzadzic fachowcy a nie klakierzy i przytakiwacze Prezydenta. Wyniki wyborów dawno znane a tcz milczy. Zapraszam mozna sie zapoznać i zobaczyć jak tczewienie kochaja Mirosława Pobłockiego i PnP. Prosze Państwa nasze miasto wreszcie zdecydowało się na zmianę. tnij.tcz.pl/?u=debb32
OdpowiedzLechu_gość
08.04.2024, 18:54
Fachowcy czyli kto? Bo chyba nie Brzydka, katecheta i organista
Cytujsan marino_gość_gość_gość
08.04.2024, 12:08
wybory
co juz was strach w ratuszu oblecial co trzesa sie ze strachu o swoje stoleczki iwladze przy korycie wole juz pis z narodowcami niz komuchow lewakow i pomatolow
OdpowiedzPiotr_gość_gość
08.04.2024, 12:13
I szybko oczyścić miasto z banerów!
A teraz do ręki nóż do trytytek i ściągać plakaty i banery. Po poprzednich wyborach zostało na płotach pełno tego czarno/białego plastiku.
Odpowiedz_gość
08.04.2024, 12:26
Poblocki uwstecznil Tczew o 3 dekady
Każdy na tym stanowisku będzie lepszy od niego.
Odpowiedzups,_gość
08.04.2024, 17:44
poza tym wszyscy zdrowi ?
zapewno jestes wyslanikiem Boga tz. dawnym prorokiem narodu wybranego, a na dzien dzisiejszy pod okresleniem Jasnowidz -:))
CytujNik_gość
08.04.2024, 12:27
Idzie nowe
MUSI NADEJŚĆ NOWE ROZDANIE BO BUTA I NIERUBSTWO DLA TCZEWA PRZEGONIŁA MIRONA (JAK ZRESZTĄ PYCHA )
Odpowiedz.._gość
08.04.2024, 12:28
..
"Czlowieku, Pobłocki nie uzyskal nawet mandatu radnego. O czym ty piszesz, jego wynik to taczka, wiesz co to znaczy tczewienie wywieżli Panujacego prezydenta na taczce."
Odpowiedz...może go gdzieś w powiecie "zagospodarują"??
goośśśśććććć_gość
09.04.2024, 23:31
cd
Obecny prezydent miasta, gdyby szanował wyborców, którzy nie wybrali Jego nawet na radnego, to ma jednak szansę skorzystania z pokazania szacunku (wobec wyborców) poprzez złożenie oświadczenia, że rezygnuje z kandydowania w II turze. Znając jednak Pana Prezydenta Miasta Tczewa, to w mojej ocenie do końca będzie "parł do koryta samorządowego". Jednak w mojej ocenie, jeżeli nie zrezygnuje z II tury, to potwierdzi, że jego dobrem nie jest Tczew a własne, po raz czwarty, parcie do władzy, parcie ocenione przez mieszkańców, że nawet nie jest godnym bycia radnym, gdyż do Rady Miasta nie otrzymał potrzebnej ilości głosów. Jest osobą nie godną do dalszego reprezentowania miasta, ponieważ zbyt wiele razy naruszył obowiązujące prawo, wykazał lekceważenie radnych i innych osób, czyniąc to publicznie i zbyt wiele razy nie wyjaśniono (usuwano komentarze) Jego walki z nałogiem. Jeżeli walczył z nałogiem, np. alkoholowym a walkę wygrał to ok. Jednak jeżeli nadal nadużywa, np.alkoholu, to lekceważy, poniża mieszkańców Tczewa. Ewentualne Jego nadużywanie alkoholu nie stanowi dobra osobistego kandydata na prezydenta miasta. Wyborca ma prawo wiedzieć, czy potrafi godnie miasto reprezentować.
CytujMcGywer_gość
08.04.2024, 12:32
Wybory
Może dać szansę Łukaszowi? Ile można patrzeć na to miasto pozbawione perspektyw? Tu nawet nie ma gdzie jeździć rowerem nie wspominając o knajpach, zakupach itd. Dlaczego wszyscy z Tczewa jeżdżą do Starogardu? Tu wieje nudą. Obecne towarzystwo wzajemnej adoracji wydaje pieniądze na kulturę skierowaną do samych siebie. Nuda, nudą...jak w polskim filmie
OdpowiedzPieseł_gość
08.04.2024, 13:44
McGywer Wytłumacz to łopatologicznie fanom Mirka P.Oni tacy zakochani w nim,że już nie widzą na oczy przez to szambo,w którym zatonęli.
CytujPoglądy_gość
08.04.2024, 12:34
Też ciekawią mnie poglądy polityczne pana Brządkowskiego, bo obawiam się, że w stronę Konfy i tym podobnych go ciągnie.
Odpowiedzaaa_gość
08.04.2024, 15:17
Wszechpolacy na liście i wszystko jasne. Rumcajs był słaby ale Tczew czeka 5 ciemnych lat pisokonfederacji.
Cytujbezsrejtu_gość
08.04.2024, 21:26
I bardzo dobrze, może nie dopuszczą do realizacji durnot typu Strefy Czystego Transportu a właściwie Czystego Terroru, bo stare miasto w Tczewie można ładnie na rondach odgrodzić żeby był zakaz wjazdu dla starszych aut
Cytuj_gość
08.04.2024, 13:05
Mirosław niczym Balcerowicz
http://www.youtube.com/watch?v=CB_hz6FjuIg
Odpowiedzdaga148@wp.pl_gość
08.04.2024, 13:07
ocena prezydenta
witam mieszkancow Tczewa...mieszkam tutaj 44 lata..jestem zapewne jedna z wielu ktorzy przybyli do tego miasta z nadzieja na lepsze zycie w otaczajacym srodowisku ale nic bardziej mylnego...Tczew to miejsce ponure bez perspektyw .przyszyszlosci...nie ma szczescia do wlodazy...totalny marazm....Panie Prezydencie... prosze sie obudzic i spojrzec troche dalej poza swoj zasieg...pozdrawiam....
OdpowiedzOd Nowa pchaja sie do koryta!_gość
08.04.2024, 15:10
wow, ktos tu zapomnial o polozeniu Tczewa i aktualnym haslem "Z Tczewa wszedzie blisko" wiec nie ma szans aby ktokolwiek z zaczarowana rozka zrobil z miasta Tczew wielka metropolie, wiec daruj sobie te propagadowa bzdure, ze inni zrobia Tczewa drugie metropolie, tak jak powstaja grzyby po deszczu w Chinach, tym bardziej nieudacznik Brzadkowski nie zrobi z Tczewa; New York, Paris, London itd. ani bliskiego nam Gdanska i tak obecny prezydent miasta Tczewa wiele zrobil ! my mieszkancy wielkich metropoli zagranicznych to, widzimy i doceniamy odwiedzajac nasz kochany Tczew !
CytujRichu_gość
08.04.2024, 13:14
Wybory
Wreszcie pan Pobłocki będzie jeździł rozwalonym autobusem nie limuzyną za 250tys
Odpowiedzpo_gość
08.04.2024, 18:57
A Brzadkowski limuzyną z kierowcą.
CytujTcz.pl_gość
08.04.2024, 13:17
czyzby mafia OdNowa ?
rzadam wyjasnienia, od Tcz.pl gzie jest moj wpis ? bo juz zaczyna sie kasowanie niewygodnych wpisow w stosunku do Brzadkowskiego mimo, ze regulamin jest przestrzegany !
OdpowiedzPicnic_gość
08.04.2024, 13:42
"W Tczewie jest intelekt i to mieszkańcy zdecydują - realia, czy MŻONKI! Pobłocki ma wady, ale ma też zespół ludzi doświadczonych! Brządkowski i jego fantazja to motto - sukcesów i doświadczenie - porażki!!"
OdpowiedzJa rozumiem,że czasy ciężkie,każdy orze jak może i dorobić trzeba,ale żeby Rumcajsowi tak w tyłek włazić bez mydła??Spuścił nasze piękne miasto do szamba,Tczew już od dawna umiera a ty klaszczesz jak małpa swojemu katowi.
Ewa _gość
08.04.2024, 13:42
Starogard a Tczew
"Lepiej nie, niech nastapi koniec tego wiecznego stolka, buty, chamstwa i zwijania Tczewa. Kiedys Tczew byl wzorem dla faktycznie "zapyzialego" Starogardu, ale odkad starogardzianie postanowili zamienic przyspawanego do stolka starego prezydenta na mlodszego ,to miasto zaczelo sie rozwijac i zmienić na lepsze. Miasto jest dla wszystkich, a nie tylko starszych ludzi bez pomysły na zycie i ktorym pasuje byle co i byle jak."
OdpowiedzStarogard teraz Moim skromnym zdaniem przewyższa Tczew mają lepsze koncerty np Lady P,,, KFC Pani z naszego kina powiedziała że woli jeździć do Starogardu do kina Pizza H... niestety nie mówiąc o szpitalach tam musiałam jechać że zwichnięta ręką tu nie ma ortopedii dentystki ani okulistyki kardiologia nie pytajcie galeria też niebo a Ziemia nawet second handy mają lepsze lubię takie klimaty miasto naprawdę powinno być dla wszystkich ?? pozdrawiam
ups,_gość
08.04.2024, 14:40
Starogad byl i jest wiocha !
CytujRichu_gość
08.04.2024, 13:53
Mafia
Ty sam jesteś mafia. Brządkowski to Gość
Odpowiedzpo rozum do glowy !_gość
08.04.2024, 14:39
co za poziom intelektualny ? jak on jest gosciem to , ja jestem gospodarzem !
CytujTczewianka_gość
08.04.2024, 13:57
Tczewianie doskonale widzą w jakie szambo wtopił nas Rumcajs.To miasto jest w stanie agonii.Niestety niektórzy dalej chcą tkwić w g****e po uszy.Kiedyś Tczew był na prawdę pięknym miastem a nasze Stare Miasto tętniło życiem.Galeria Kociewska to jeden wielki niewypał,zresztą inne sklepy też na bieżąco zwijają się z naszego miasta.Rozrywka?Coś takiego w Tczewie nie istnieje.Ludzie,zwłaszcza młodzi uciekają stąd widząc,że tu nie mają żadnych perspektyw.No,ale znajdą się tacy,którym odpowiada takie tkwienie w wiecznym szambie i nawołują aby oddać głos na Mireczka.Brządkowski zły?To co Pobłocki zrobił z tym miastem przez lat naście to zaręczam wam,że gorzej nie będzie.Za to jest nadzieja,że jak wejdzie świeża krew to miasto wreszcie odżyje.Ile można tkwić w jednym i tym samym dziadostwie.
Odpowiedzhenryk_gość
08.04.2024, 14:07
Napiszę tak. Pobłocki nie jest prezydentem moich marzeń, choć popieram PnP. Ale Brządkowski to totalna porażka. Ludzie durni, że szok. Przejrzą na oczy za jakiś czas. W drugiej turze zagłosuję na Pobłockiego.
OdpowiedzŁupaszko_gość_gość_gość
08.04.2024, 15:14
"a 'la long"
Totalna porażka to Pobłocki tak jak i totalna opozycja platfusów.
Cytujzaufanie jest dobre, _gość
08.04.2024, 14:50
kontrola lepsza !
czytajac i slyszac glosy "trzeba odswiezyc", swiadczy tylko to, ze poszli pod wplywem propagady OdNowa zaglosowac z pobudek zazdrosci, a nie z rozsadku to, widac i slychac, a propos moj bratanek jest programista i sprawdzi, dlaczego znikaja wpisy, jak okaze sie , ze to, sprawka OdNowa wspolpracujaca z partia PiS i Konfederusia to, beda wyborcze jaja ! a propos Brzadkowski jest nieudacznikiem , a nie politykiem !
OdpowiedzŁupaszko_gość_gość_gość
08.04.2024, 15:15
"a 'la long"
Pobłocki zluzuj majty i pakuj mandżur.. .
CytujKicia_gość
08.04.2024, 15:34
zaufanie jest dobre, _gość Nieudacznikiem to trzeba być aby włazić w tyłek bez mydła obecnemu prezydentowi.XD Zniszczył nasze piękne miasto,ale co niektórzy biegają wokół niego z wazeliną.A z tym bratankiem programistą to już poleciałeś bajeczką lepszą niż na Cartoon Network.
Cytuja propos nie dla mnie OdNowa_gość
08.04.2024, 16:02
po pisowsku i plaskoziemowcu ! OK !
Lupaszenko daruj sobie ten bzdurny tekst, nie bede komentowal, bo nie jestem panem Mirkiem, poza tym Kicia nie jestem zablakanym kotem aby wlazic komukolwiek w cztery litery, jak co niektorzy to robia towarzyszce Balbinie, takze nie zrobie Bossowi dziecka, wiec czasami lepiej trzymaj jezor za zebami aby nie byc osmieszonym i oblanym pomyjami, a propos nie dla OdNowa po PiSowsku i aby stac sie podnozkiem Putina jak to, robi KonfederuSSia tego nie da sie ukryc ! mimo t milego dnia
Cytujpo rozum do glowy !_gość
08.04.2024, 16:16
@Kica, no coz stwierdzam, ze jestes zasciankowa, poniewaz uwazasz, ze tylko programisci sa w tej prorosyjskiej KonfederuSSi, to bardzo mylisz sie, poza tym nie jestem plaskziemowcem i PiSowcem aby opowiadac bajki "ciemnemu ludowi" jak to, wmawial propagadzista Kurski-:))
Cytujups_gość
08.04.2024, 20:04
@Kicia, pisowsko- plaskoziemowska, udziele tobie rabek info, bratanek pracuje dla znanej monachijskiej firmy , wiec zapomnij o pisowsko-plaskoziemowskich programistach bez Pegazuza, to dno, takze te kocienta od razu sa zaifekowane wirusem, niedlugo brzydkie kocieta pojawia sie na Tcz.pl na ogolnej informacji, aby ostrzec innych i nie wiem, czy najblizsi znajomi beda zachwyceni z takiej znajomosci hejterow pisowsko-plaskoziemowskich
Cytujaaaa_gość
08.04.2024, 15:18
Nie dla Konfederacji w Tczewie.
OdpowiedzZbyniu_gość
08.04.2024, 15:29
"To jest Konfederacja czyli Moskwa"
OdpowiedzNie ćpaj już tyle.Ewentualnie bierz połowę towaru.
mar_gość
08.04.2024, 15:54
Wszystko fajnie - pan Pobłocki (nareszcie) jest na wylocie. Szkoda tylko że jak zawsze w tym kraju nie mogę głosować "Za", ale jestem zmuszony głosować "Przeciw".
Odpowiedzgwajer_gość
08.04.2024, 16:08
"Teraz debata może być dwojako odebrana. Wcześniej obecny Prezydent nie chciał debaty bo czuł się zbyt pewnie i "olał" mieszkańców. A teraz jak się zgodzi na debatę to będzie ewidentnie ze strachu o stołek."
OdpowiedzKomorowski miał dokładnie ten sam styl.
Majka_gość
08.04.2024, 16:50
Niech ci twoja stara Balbina śledzi nagotuje.
Odpowiedzsljedziki bialo-ruskie_gość
08.04.2024, 17:13
znize sie do rosyjskiej onucy Majki i powtorze abys nie zapomniala skad pochodzisz, a propos niech twoja babuszka rosyjska zacierki tobie onuco ruska nagotuje, zebys z glodu nie padla
Cytujups_gość
08.04.2024, 17:16
ty jeszcze smierdzacy sljedziku bialo-ruski w Polsce, radze won na bialo-rus, albo Polacy zakonserwuja ciebie w puszke i wysla z powrotem na bialo-rus sljedzika
Cytujczas wyznan -:))_gość
08.04.2024, 17:24
@Majka, niedlugo pokazemy twoj Avantar aby spoleczenstwo zapoznalo sie jaki jest niebezpieczny kontakt z sljedzikiem psujacego sie od glowy, nawet RODO nie bedzie mial zadnego problemu -:)) bo w internecie nikt nie jest anonimowy -:))
Cytujmam prawo glosowac _gość
08.04.2024, 18:42
i Nie moj glos dla OdNowa PiS i konfi
Tczew od dawna jest wielka mietropolia, przeciez ma wielu najblizszych ziomkow w Hamburgu, Berlinie , Kolonii, takze w Amsterdamie, Paryzu, Mediolanie, Londynie, Nowym Norku itd. i bardzo ciesza sie jak przyjazdzaja na pare dni do miejsca urodzenia i widza jak te miasto Tczew na pozytywnie zmienilo sie , wiec sa negatywnie nastawnieni na faszystowskie KonfederuSSie i proruskich PiSowcow aby rzadzili miastem Tczew, zapewno do ruiny doprawadziliby gloszac Polska dla Polakow itp. nigdy nie zaglosuje na OdNowa PiS/SP i nigdy nie na KonfederuSSie
OdpowiedzRyszard O_gość
09.04.2024, 15:05
mam prawo glosowac _gość Tczew wielką metropolią???XD Odstaw dragi człowieku bo szkodzą ci na mózg.
Cytujjjpr_gość
19.04.2024, 15:04
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy.,,.
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
Cytuj_gość
08.04.2024, 19:05
co ty opowiadasz
"W Tczewie jest intelekt i to mieszkańcy zdecydują - realia, czy MŻONKI! Pobłocki ma wady, ale ma też zespół ludzi doświadczonych! Brządkowski i jego fantazja to motto - sukcesów i doświadczenie - porażki!!"
Odpowiedzjaki doświadczony zespół, chyba że wiek bierzesz pod uwage. Człowieku ogarnij się PnP to największy problem Tczewa, ludzi wierni MP, nawet mu nie powiedzieli zeby się ogarną bo go nikt nie lubi, gdyby w pore mu powiedzieli ze jest niemiły, zadufany w sobie i bucowaty to moze by sie ogarnał i jego wynik bylby inny, ale te łajzy nie chciały dreznic lwa. Stalinowi też nie mówili prawdy, fakt tam stawką było życie, a tu wątpliwej jakosci kariera zawodowa, jakaś rada nadzorcza i dobre miejsce na liście. Tczewienie nie dali sie nabrać na te przedwyborcze słodkości w socjalach i dosłownie patrz Milki na dworcu. Analitycy mówią ze gdyby stanął do debaty to wynik byłby jednocyfrowy
Asia_gość
08.04.2024, 19:43
Żenada
"Powiązany z PiS i wszechpolakami"
OdpowiedzKolejne kłamstwa po to, aby zdyskryminować Ł.Brzadkowskiego...zrobić zamieszanie...namieszać ludziom w glowie...po co ???? Zeby nie wygrał, zeby został Pobłocki...takie to niskie... Nie wystarczyły smsy rozsyłane przez pewnego przyd**asa Pobłockiego do urzedników, straszące zwolnieniami w sytuacji wygrania Brządkowskiego??? Teraz z innej strony??? Żenada...
gość_gość
08.04.2024, 22:30
kłamstwa?
Tak? to skąd na listach OdNowa chłopcy wszechpolscy? Szczęśliwie nie dostali się do rady miasta czy powiatu, ale na listach wyborczych byli. Trochę głupio się ich teraz wypierać, nie?
CytujEkO_gość
09.04.2024, 08:51
hehe
Chłopacy wszechpolscy zrobili świetną robotę. SoN otwarty na wszystkich, którym dobro Tczewa leży na sercu.
CytujJancio_gość
09.04.2024, 17:37
Różne opcje polityczne
No i co z tego, że są, ale jaki to ma mieć wpływ na SoN? Jeśli ugrupowanie ma charakter ponadpartyjny, to nie ma to znaczenia, bo celem jest rozwój Tczewa a nie dysputy ideologiczne. Zresztą podczas inauguracji kampanii Tcz.pl informował, że: "Do struktur powiatu kandydują m. in. były starosta, związany wcześniej z PiS - a później z Inicjatywą Samorządową - Witold Sosnowski, niegdyś wicestarosta, później radny powiatowy - poprzednio związany m. in. z Nowoczesną i PO - Adam Kucharek, a także radni Grażyna Antczak i Dariusz Godlewski, czy były radny PiS - Zbigniew Zgoda. Listy prezentują szeroki przekrój". Czyli są narodowcy i ex-pisowcy, ale jest również były działacz Nowoczesnej. I mnóstwo ludzi bezpartyjnych. Czyli równie dobrze można czepiać się kandydatów innych opcji, dlaczego akurat Młodzieży Wszechpolskiej. Był jeszcze Brzozowski z SLD, ale zrezygnował.
CytujJolo_gość
08.04.2024, 21:43
Rotfl
Może jakiś pożegnalny grill z Prezydentem? Oczywiście za publiczne pieniądze bo przecież nas stać! Kiełbaska wyborcza do końca dobrze smakuje dopóki kogoś z nadmiaru na żyganko nie weźmie. Kto chętny?
OdpowiedzLll_gość
08.04.2024, 22:32
"I jak widać nie przeszkodziło to w zrobieniu świetnego wyniku :)"
OdpowiedzA na nie życzę sobie marszów kobiet z vagina na patyku
Wojt_gość
08.04.2024, 23:09
Jak bym czytał o Pobłockim
tnij.tcz.pl/?u=47a99b
Odpowiedzgooośśśććć_gość
08.04.2024, 23:15
"Lepiej nie, niech nastapi koniec tego wiecznego stolka, buty, chamstwa i zwijania Tczewa. Kiedys Tczew byl wzorem dla faktycznie "zapyzialego" Starogardu, ale odkad starogardzianie postanowili zamienic przyspawanego do stolka starego prezydenta na mlodszego ,to miasto zaczelo sie rozwijac i zmieniac na lepsze. Miasto jest dla wszystkich, a nie tylko starszych ludzi bez pomyslu na zycie i ktorym pasuje byle co i byle jak."
OdpowiedzDlatego dokonaj wyboru i zagłosuj na tego, który Twoim zdaniem jest lepszym. Wg mojej oceny, komentarze nieprzychylne obecnemu prezydentowi a dotyczące podejrzenia o ukrywanie walki z nałogiem (prawdopodobnie alkoholowym), są usuwane. Fakty natomiast są zawsze jedne. Wyborca ma prawo je poznać, gdy one dotyczą kandydata na tak prestiżowe stanowisko i dociekliwość o nie nie stanowi naruszenia dobra osobistego kandydata. Jeżeli byłaby to prawda, to taki kandydat nie jest godny mojego głosu. Nie jest godny dalej reprezentować Tczew.
Gooossscccc_gość
09.04.2024, 00:24
cd
Wyrażam pogląd w odniesieniu do faktów z niedzielnych wyborów. Obecny prezydent miasta, uzyskawszy 28,75 % głosów (5603 głosów), podczas gdy Pan Łukasza Brządkowski uzyskał 47,45 % (9248 głosów), to dla wykazania osobistej kultury dobrze byłoby, gdyby obecny prezydent wydał stosowne oświadczenie, tj. że przyjmuje z pokorą tak różniący wynik z głosowania i dla dobra mieszkańców/miasta oświadcza, że rezygnuje z dalszego kandydowania. Tak w mojej ocenie powinien w obecnej sytuacji zachować się samorządowiec/polityk. Mam jednak własną ocenę, że nie będzie na coś takiego stać obecnego prezydenta miasta, że dalej będzie dążył do niszczenia wizerunku Tczewa. Dał już się poznać jako prezydent "sandałkowy" (uroczysty odbiór wiaduktu w 2023 r. w sandałkach bez skarpet), oraz jak prezydent nie potrafiący czytać ze zrozumieniem (reklama darmowej komunikacji miejskiej wskazując na kółko na autobusie, gdy powinno być zero). Wyborco, jak nie zrezygnuje obecny prezydent z dalszego kandydowania, Ty w II Turze dokonaj stosownego wyboru, wyboru wg własnej oceny obu kandydatów.
OdpowiedzKS_gość
09.04.2024, 06:06
Porażka
Mieszkańcy Tczewa opamiętajcie się. Miastem będą rządzili pozostający bez pracy prezydent z doświadczeniem jednej kadencji w Radzie Miasta przy udziale partii PIS i Konfederacji. Czy naprawdę nie widzicie zagrożenia????
Odpowiedz_gość
09.04.2024, 07:22
Boisz się o swoją posadę i układy?
Ludzie mają dość poblockiego, czas na zmiany i przetasowanie kart. To koniec, choć wiem że to wielu leśnych dziadków musi boleć. Tczew to miasto mądrych ludzi i musi się rozwijać, mirosław tego nie ogarniał.
CytujPaweł_gość
09.04.2024, 08:03
"Polak to chyba nigdy nie nauczy się.Albo od lat głosuje na tą samą bandę złodziei lamentując,że jest mu źle albo w ogóle nie pójdzie głosować i też narzeka,że mu źle."
OdpowiedzJest jeszcze trzecia opcja którą wybrało większość skołowanych mieszkańców Tczewa - zagłosować na nową bandę złodziei którzy od starych różnią się tym że są młodsi i będą kraść jeszcze więcej.
Andrzej polej_gość
09.04.2024, 08:24
No skończą się remonciki prywatne przez pracowników u głów zuku w czasie pracy , tak tak oby brządkowski wygrał i wyjdzie parę brudow na jaw , co i za ile jest kupowane za państwowe : - ) aj koniki pogalopuja do tylu na nowej drodze
Odpowiedzkowalski gosc_gość_gość_gość_gość
09.04.2024, 09:06
poblocki czas na emeryture
dokladnie gdyby mial honor poblocki to sam po pierwszj turze oglosil by swoja dymisje widzi chyba ze tczew juz ma go dosyc tak zreszta ja szczurka w gdyni widac po nie ktorych komentarzach na pewno z ratusza albo rodziny jak bardzo boja sie przegranych wyborow i walcza o swoje stolki i wladze
OdpowiedzMadzia_gość
09.04.2024, 09:13
Wybory
Samorząd od nowa twierdzi że jest bezpartyjny ale w takim razie jak to działa jeżeli kandydaci na listach z młodzieży wszechpolskiej czyli konfederacja, kolejni kandydaci np. Sosnowski - PIS czyli w końcu jak to działa ?
Odpowiedztak_gość_gość_gość_gość_gość_g_gość
09.04.2024, 12:29
działa działa jak widać wszystko dobrze i jak widac nawet nowy prezydent miasta bedzie wlasnie z tego ugrupowania
CytujRowerowy_johny_gość_gość
09.04.2024, 09:22
Co by nie mówić, niezależnie od ....
.... sympatii i antypatii do obecnego prezydenta, to nie da się nie zauważyć niewystarczający kontakt z wyborcami. Brakuje spotkań, eventów, wyrazistych wypowiedzi i polemik, same plakaty i banery nie wystarczą. Kontrkandydat dobrze to wykorzystał, a najbliższy czas to czas pracy dla jednego i drugiego kandydata, ten kto tą pracę zaprzepaści, ten przegra. Prawdopodobnie jednym z czynników rozstrzygających za dwa tygodnie będzie frekwencja.
Odpowiedzgoośśćććć_gość
09.04.2024, 11:01
cd
Ubiegający się o reelekcję, przy tak słabym wyniku I tury, szanując wyborców, w mojej ocenie, powinien wydać oświadczenie, że dla dobra demokracji i mieszkańców wycofuję swoją kandydaturę do II tury. Znając jednak obecnego prezydenta miasta, nie sądzę, aby stać było Jego zrozumieć, że ubieganie się o czwartą kadencję (aczkolwiek zgodne z prawem), to ogromne lekceważenie mieszkańców. Startem do II tury obecny prezydent miasta wykaże, że Jego "ego" jest ważniejsze od dobra Tczewa. Szanowny Panie Prezydencie Miasta Tczewa, czy stać będzie Pana na wykazanie dążności dla dobra Tczewa?
Cytujmieszkanie_gość
09.04.2024, 11:28
wg. mnie ani pobłocki ani brządkowski do końca nie zasługują na tytuł prezydenta, znowu jest wybrane lepsze zło. szkoda że nie ma konkretnego człowieka na to stanowisko, który dałby temu miastu impuls i poprawił jego obecny stan.
Odpowiedzkjhgf_gość
11.04.2024, 01:16
Skoro oni nie są odpowiedni, to kto Twoim zdaniem jest "konkretny" na to stanowisko?
CytujAcerek _gość
09.04.2024, 11:41
A jak tam nastroje w UM ? Hmmmm Bo niektórzy to uwielbiają i Brzadka i panią od Wafelka.jezcze do niedawna lajkowali Wafelka itd a dziś boją się boją się że prawda wypłynie. Wbijajcie na fejsa i róbcie rozkminę kto jest tym judaszem , multum ich. Prawda sana się obroni. Najpierw lajki, a potem nasrane w gaciach . Niech tylko Brzafek wejdzie to mam nadzieje ze zrobi wiwtrzenie i pisprzata ta stajnie Augiasza.
OdpowiedzJack61_gość
09.04.2024, 14:01
Wybory
Mam 61 lat mieszkam od urodzenia w Tczewie dużo widziałem dużo słyszałem jednak w obecnej sytuacji muszę zabrać głos gratuluję każdemu który został radnym do miasta powiatu czy sejmiku oraz kandydatom na prezydenta wyniki tych wyborow spowodowały że będzie II tura na prezydenta jeśli bym miał z dwójki kandydatów ktorzy są w drugiej turze wybierać stawiam na doświadczenie i to że obiecuje i realizuje a nie obiecuje gruszek na wierzbie . MAM NADZIEJ ŻE MIMO DUZEJ PRZEWAGI W I turze wygra doświadczenie czyli Mirosław Poblocki.
OdpowiedzJack63_gość_gość
09.04.2024, 14:23
Wybory II tura
Czytając tę komentarze zastanawiam się ile osób pracuje nad negatywnym wizerunkiem Mirosława Poblockiego bo to nie jest przypadek że idzie taki hejt .Gratuluje Łukaszowi Brzadkowskiemu wyniku z I tury tylko zadaje sobie pytanie jeśli faktycznie wygra to kto na tym z jego otoczenia zyska kto ma największy w tym interes promując jego, hejtujac Poblockiego jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę i stolki.Nie mam nic do Łukasza jednak to nie przypadek że jednego tak się hejtuje drugiego promuje warto się zastanowić kto ma w tym interes .
OdpowiedzPrzytomny_gość_gość
09.04.2024, 21:52
IP.109.207
Widzę rozdwojenie jaźni u piszącego. Raz chwali, raz gani. Za długi dyżur?
Cytujkjh_gość
11.04.2024, 01:19
Wszyscy mieszkańcy. Dla dobra miasta. To wszystko.
CytujNiezależny _gość
09.04.2024, 14:49
komentarz
Mieliśmy 100 konkretów Tuska mamy 100 konkretów Łukasza Brzadkowskiego jaki morał z tego i jeden i drugi obiecał ale nie zrealizuje .Obiecacac można wszystko jednak z realizacją nie ma to nic wspólnego. Wierzę w mądrość Tczewian i doświadczenia z obietnic Tuska że już nie dadzą się w II turze kupić na obiecanki cacanki a głupiemu rozum.
OdpowiedzKicia_gość
09.04.2024, 15:08
"@Kicia, pisowsko- plaskoziemowska, udziele tobie rabek info, bratanek pracuje dla znanej monachijskiej firmy , wiec zapomnij o pisowsko-plaskoziemowskich programistach bez Pegazuza, to dno, takze te kocienta od razu sa zaifekowane wirusem, niedlugo brzydkie kocieta pojawia sie na Tcz.pl na ogolnej informacji, aby ostrzec innych i nie wiem, czy najblizsi znajomi beda zachwyceni z takiej znajomosci hejterow pisowsko-plaskoziemowskich"
OdpowiedzHahaha!Ty to masz nieźle narypane w bani!Lepiej posiedź nad słownikiem ortograficznym zamiast pierdoły na tcz wypisywać.
Kicia_gość
09.04.2024, 15:11
"@Kica, no coz stwierdzam, ze jestes zasciankowa, poniewaz uwazasz, ze tylko programisci sa w tej prorosyjskiej KonfederuSSi, to bardzo mylisz sie, poza tym nie jestem plaskziemowcem i PiSowcem aby opowiadac bajki "ciemnemu ludowi" jak to, wmawial propagadzista Kurski-:))"
OdpowiedzTy masz jakąś obsesję na punkcie Konfederacji czy udostępniono w kocborowie dostęp do internetu?
Ale jaja_gość
09.04.2024, 15:14
"Starogad byl i jest wiocha !"
OdpowiedzTo wytłumacz jeszcze,dlaczego ta wiocha rozwija się szybciej i lepiej od nas?Chyba,że zazdroszczą nam tej cudnej galeryjki,lumpeksów,kebabów i imprez rozrywkowych,haha.
Tczewianin_gość
09.04.2024, 15:24
21 kwietnia
Pracować dla fundacji , stowarzyszenia byc radny to nie to samo co Być włodarzem prawie 60 tyś miasta 5 lat niespełnionych obietnic jesli by wygral wybory które pojawiły się w programie wyborczym Łukasz Brzadkowskiego to czas stracony dla miasta i jego mieszkańców. Wybór należy do nas mieszkańców więc Postawmy na Mirosława Poblockiego bo tego jak zaglosujemy nie da się jyz po 21 kwietnia zmienić jest jeszcze czas by postawić na doświadczenie i Wybrać Mirosława Poblockiego.
Odpowiedzkjhgfd_gość
11.04.2024, 01:22
Przestań już, bo widać, że trzymasz prosto palec w dupie Pobłockiego. Pracownik UM? Nasrane w majtach?
CytujMłody tczew_gość
09.04.2024, 15:32
glosuje
1.Łukasz Brzadkowski 2.Mirosław Pobłocki × Tak zagłosuj wybierasz doświadczenie i stabilność inwestycje i rozwój.
OdpowiedzMieszkaniec tczewa_gość
09.04.2024, 15:38
Wybór
Wybieramy między dobrym kandydatem a najlepszym czyli między Łukaszem Brzadkowskim a Mirosławem Poblockim czyli Głosujemy na stabilność doświadczenie 2.Mirosław Poblocki ×
Odpowiedzjjjpr_gość
19.04.2024, 15:04
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy+
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
Cytujsuchostrzygi_gość
09.04.2024, 17:38
jaki wybór
WARTO POSTAWIC SOBIE PYTANIE ?Czy chcemy wybrać Prezydenta który obiecuje gruszki na wierzbie i tylko potrafi hejtowac przez swoich ludzi ?Czy Prezydentem ma być obecny Prezydent tak jak każdy z nas z wadami i zaletami ale z doświadczeniem i programem dla miasta ?
OdpowiedzXR_gość
11.04.2024, 08:24
Obustronnie
Hejtowanie było po obu stronach, to tak na marginesie. A np. AquaPark to była czyja wcześniejsza obietnica?
CytujJan _gość_gość_gość_gość_gość__gość
09.04.2024, 19:15
x
"Ale za to nie dostała ani jednego miejsca w radzie miejskiej, wyleciała na kopach!"
OdpowiedzBo nie miała komitetu ,jak głupku się nie znasz to nie pisz
coś się zmienia_gość
09.04.2024, 19:56
Wybory II tura
Dzisiaj spotkałem znajomego ja w pierwszej Turze głosowałem na Brzadkowskiego bo tak mi mowili że to jedyny najlepszy kandydat .Kolega mi mówi czy ja się dobrze czuje ? Więc mi wytłumaczył wejdź sobie na BIP zobacz oświadczenie majątkowe ten Twój kandydat to super gość on nigdzie nie pracuje znaczy pracuje w fundacji Pokolenia no i też w WOT dorabiał z takimi fakultetami 44 letni mężczyzna nie ma stałej pracy największy dochód to rada miasta diety więc jak jest taki dobry to czemu nigdzie zadna firma nie zatrudniła jego ? No i zaniemowilem wszedłem sprawdziłem na BIP i mogę tylko powiedzieć jednak miał mój kolega rację kandydat na prezydenta prawie bezrobotny bez żadnego doświadczenia zawodowego ma być Prezydentem 55 tyś miasta nie radzi sobie na codzień A ma decydować o mieszkańcach inwestycjach .Głosuje na Poblockiego w 2 turze .Zanim zaglosujecie radzę byscie też się zadtanowili jakiego chcecie prezydenta.
Odpowiedzkjhgf_gość
11.04.2024, 01:28
Żal mi takich tępych ludzi, co twierdzą, że oświadczenia i majątek mają jakiś wpływ na rzetelność i pracę nad miastem. Gratuluję kolegi debila!. Popieraj dalej układy, marnotrawstwo naszych pieniędzy i uzależnienie procentowe. Widać jesteś tego samego sortu.
CytujMiwe1_gość
09.04.2024, 20:02
Nie znam osobiście żadnego z nich, z Poblockim spotkałem się kilka razy służbowo, jeszcze jak był wice, polotu i charyzmy Odyi nie ma. Praktycznie wszystkie większe inwestycje zrobione były za poprzedniego prezydenta, a ostatnie dwie kadencje Tczew stracił. Pobłocki nie nadaje się na pierwszego, nie ma wizji i odwagi żeby zrobić coś dużego. A ten drugi.. nie wiem, ale dużo gorzej być nie może.
OdpowiedzMieszkaniec65_gość
09.04.2024, 20:09
21
Ludzie czy pamiętacie Tyminskiego który startował w wyborach na Prezydenta RP miał czarną teczkę teraz mamy Tyminskiego bez teczki bez nawet doświadczenia zawodowego tylko praca w Fundacj no mały epizod wiem to z FB w Flexie i ma zostać Prezydentem? Ciekawe kto za tym tak naprawdę stoi i kto ma w tym interes ? Obudź się bo będzie za późno wyborco w Tczewie wybierzmy Mirosława Poblockiego
OdpowiedzPrzytomny_gość_gość
09.04.2024, 21:44
IP.109.207
Za tym zapewne stoją określone koła he he.
Cytujwyborca_gość
09.04.2024, 20:20
komentarz
No to wszystko jasne w powiecie bez szans na władzę to w mieście biorą wszystko no i mamy oby nie Prezydent Łukasz zastepcami gospodarka Witold sprawy społeczne Grażyna . Mam duża nadzieję że tak się nie stanie idziemy na wybory 21 i głosujemy na Mirka .
OdpowiedzPrzytomny_gość
09.04.2024, 21:20
IP.109.207
IP.109.207 Robisz w nadgodzinach?
OdpowiedzPrztomny _gość
09.04.2024, 21:24
IP.109.207
Sprawdźcie na BIP jaki operatywny i zaradny jest MP w temacie zadeklarowanych oszczędności. Tyle lat pracy..... Może nie znamy poziomu potrzeb, albo....
OdpowiedzNASZ TCZEW_gość
10.04.2024, 06:27
BEZ
Mam nadzieję że osoby które głosowały na Ł.B. się zreflektują kim tak naprawdę jest kandydat . Bez żadnego doświadczenia zawodowego za wyjątkiem fundacji epizody gemalto, flex. Będzie pionkiem tych którzy tak naprawdę stoją za jego kandydatura.
CytujXR_gość
11.04.2024, 08:31
Znów o doświadczeniu
Całe szczęście, że nie jest miernotą, która otrzymała po znajomości posadę w radzie nadzorczej spółki publicznej i przez lata nic nie robiła. Takich nazywa się potocznie pierdzistołkami. To już lepszy jest zaradny społecznik i dobry organizator, który ma charyzmę i potrafi współpracować z ludźmi. W każdym razie tam, gdzie Ty widzisz słabość, inni dostrzegają szansę.
CytujPrzytomny_gość_gość
09.04.2024, 21:32
IP.109.207
Widać jak na dłoni co się dzisiaj zaczęło. Maksymalny atak na Ł.B. Doświadczenie zawodowe, Tymiński itd. Tonący brzytwy się chwyta.
OdpowiedzPrzytomny_gość_gość
09.04.2024, 21:59
IP.109.207
Przyjaciele z portalu. Zapieprzacie jak w korporacji dzisiaj :) Ciach, prach i po komentarzu. Nie tyrajcie tak, bo pompa nie poda :)
OdpowiedzPrzytomny_gość_gość
09.04.2024, 22:08
IP.109.207
IP.109.207 Nie ma zmiany zmian o 22? Spanko? Ojojoj słabo:)
Odpowiedzspam, spam_gość
12.04.2024, 10:09
@IP 5.172 **4**2 jestes hejter pisowsko-plaskoziemowski !
CytujMadzia_gość
10.04.2024, 07:20
Wybory
Nie spodziewałam się że mieszkańcy Tczewa nie zapoznają się z kandydaturą tylko ślepo głosują na kandydata bo 'młody' Tczew to nie jest mała wieś, to jest 55tys miasto, tu jest potrzebne doświadczenie. Mysle ze Pobłocki dosadnie otrzymał sygnał od mieszkańców że musi ostatnią kadencję ostro pracować i weźmie sobie to do serca ale nie dajcie żeby w Tczewie rządził PiS z Konfederacją nie o to walczy Polska!
Odpowiedzhhpr_gość
19.04.2024, 15:05
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy -..-
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
CytujAnty PiS_gość
10.04.2024, 08:20
Wszyscy mówią o tym, że Tczew się wyludnia a Gama nowe bloki stawia. Dla kogo?? Prawda jest taka, że większość mieszkań kupujemy My Tczewianie na wynajm. W Tczewie nie wyburzyli bloków, wieżowców żeby lokali ubyło. I jak dla mnie przyszła kadencja Prezydenta Miasta musi zachęcić ludzi do tego aby chcieli meldować się w Tczewie lub aby wpłynąć na właścicieli lokali do ich zameldowania w Tczewie. I tu jest problem, którego ani Pan Miro ani Pan Łukasz nie rozwiążą, bo to nie ich kompetencja. W kraju mamy takie prawo, że po pierwsze nie ma obowiązku meldunkowego a po drugie oświadczenie o zamieszkaniu nie wpływa na to gdzie kierowane są jego podatki. Jeśli chcecie aby miasto się nie wyludniało musicie wpłynąć na swoich posłów do zmiany prawa w naszym kraju, np poprzez dodatkowe opłaty za kolejne mieszkanie i ten podatek powinien trafić do gminy gdzie to mieszkanie jest a nie gdzie ten właściciel mieszka. I to powinno być w programie Panów kandydatów bo gadanie, że prezydent danego miasta ma moc aby powstrzymać mieszkańców do nie wyprowadzania się z miasta jest z d... A co do drugiej tury to głos ode mnie otrzyma kandydat, który zadeklaruje, że ludzie z PIS-u (spady ze spółek skarbu państwa) nie będą zatrudniani w naszych spółkach komunalnych itp (a tych z PiS-u w Tczewie sporo).
Odpowiedzoiujhg_gość
11.04.2024, 01:32
Jak już, to NA WYNAJEM...
Cytujww_gość
12.04.2024, 09:56
Samorząd ODNOWA musi wejść w koalicję z PIS żeby mieć większość w radzie, a Brządkowski ma poparcie PIS w walce o fotel prezydenta, więc PISiory będzie trzeba jakoś ulokować na różnych stanowiskach w mieście. Niestety ale Tczew padnie łupem PiS;u :(
Cytujpetrozo_gość_gość_gość_gość
10.04.2024, 08:27
wybory
Panie Prezydencie Mirosławie Pobłocki myślę,że jedyną dla pana szansą jest debata w naszej lokalnej telewizji TETKA,nie ma co chować głowy w piasek,ale z podniesionym czołem postawić się rywalowi i Go wypunktować,myślę,że Kogo jak ogo,pana chyba na to stać,bo jak nie to nie mamy o czym rozmawiać,w pewnym momencie pogubił się pan,ale wierzę że stac pana na zwycięstwo w drugiej turze.więc do boju póki czas.
Odpowiedzpetrozo_gość_gość_gość_gość_gość
10.04.2024, 08:39
wybory
Panie Brządkowski gdzie i kiedy można pana spotkać i porozmawiać,o pańskich planach dotyczących naszego miasta,dając czerwoną kartkę dotychczasowemu Prezdentowi,zagłosowałem w pierwszej turze na pana,jednak przychodzi opamiętanie ja tak naprawdę o panu nie wiem nic,jakie są pana osiągnięcia zawodowe,czego do tej pory tak naprawdę pan dokonłał.
OdpowiedzMieszkaniec _gość_gość
10.04.2024, 22:41
Odp
Mieszkańcy docenią za płatne parkingi pana prezydenta szczególnie stare miasto a w urzedzie za szlabanem za darmo Na mojej ulicy az zacieraja rece na wybory
OdpowiedzLll_gość
11.04.2024, 00:48
Pana Prezydenta należy docenić również za ogólne bezprawie, choćby jak jedna Paniusia okradła Wspólnoty Mieszkaniowe, inny inspektor TBSu również wyszarpywal ludziom pieniądze, mataczyl, znane ludziki prześladowały, inwigilowały, różnej maści patologię chulaly po mieście , na Czyzykowie działy się straszne rzeczy i oczywiście nikt nie poniósł kary. Pytam się, gdzie Pan wtedy był.Powiem tak Panu nie zależy na zwykłym mieszkańcu tego miasta. Tylko przypomnę z kim się Pan fotografował....
CytujLll_gość
11.04.2024, 00:55
"@gosciu, nie martw sie przyjada z Berlina, Hamburga Kolonii i ja tez z wielkiej metropolii i zaglosuje na Mirka aby plebs pisowski i plaskoziemowcy z kofi nie rzadzili OdNowa !"
OdpowiedzA co ty wiesz, co się dzieje w Tczewie, jak tu nie mieszkasz. Siedź u siebie i rządź,tyle, że tam nie masz nic do powiedzenia.
wow, bys zdziwil sie,_gość
11.04.2024, 08:59
mam takie same prawa glosowania, jak tu i tam -:))
Cytujgtu_gość
11.04.2024, 01:38
Pobłocki wynajął sobie dwóch ludzików do robienia PR-u. Dlatego tyle hejtu na rywala Rumcajsa. D**a się pali, bo stołek już niedługo zniknie. Przecież to jasno widać, że mieszkańcy mają już dość Pobłockiego i nawet największe banery tego nie zmienią. Na rentę już czas...
OdpowiedzGość _gość_gość_gość
11.04.2024, 08:36
Historia biblijna
Mały Dawid poszedł na Goliata i ze zwykłej procy go powalił i został potem królem...
OdpowiedzPaweł_gość
12.04.2024, 07:46
"patriotom" z młodzieży wszechpolskiej bardzo się nie spodoba to porównanie.
CytujLll_gość
11.04.2024, 11:32
"mam takie same prawa glosowania, jak tu i tam -:))"
OdpowiedzTo skoro tak dobrze w Tczewie ,to dlaczego wyjechaliście, patrioci?
wyborca_gość
12.04.2024, 10:23
Nie dla PiS i Kofi OdNowa !
pisowcu-plaskoziemowcu tobie patriotyzm myli sie z kasa panstwowa, poza tym widac ten patriotyzm u Polakow przy wyborach, ile ludzi chodzi do urn aby wybrac mniejsze zlo, dla przypomnienia nie ma czego takiego , ze nie ma na kogo glosowac, zawsze wybiera sie mniejsze zlo ! poza tym taka mala refleksja krytyczna po wyborach to, wola o pomstwe do nieba ! i nie glos wyborczy dla bandy PiS i KonfederuSSi OdNowa !
Cytujpetrozo_gość_gość_gość
11.04.2024, 15:42
wybory
Wile w Tczewie jeszcze do zrobienia,ale wiele zrobiono,wystarczy spojrzeć na osiedle Zatorze,Śródmieście2,jest nowa droęga zZatorza na Abisynię,na pewno wiele na chwilę obecną,do życzenia pozostawia stan naszych dróg,ale po mijającej zimie to bolączka wielu miast,możę był momentami bucowaty,ale z pisiorami inaczej nie można,dlatego mocno zatanówcie się tczewianie zanim,podejmiecie decyzję.
OdpowiedzTom gosc_gość
11.04.2024, 23:33
https://bip.tczew.pl/osoby/27118/lukasz_
Jak można robić wizerunek za pomocą FB? Kto ma w tym interes ? Z człowieka 44 letniego z dochodem na poziomie minimalnej krajowej /, źródło Biuro Informacji Publicznej/ zrobili biznesmena . Określać go jako kompetentnego do zarządzania budżetem 300mln? To pomyłka. Ogarnijcie się ziomki.
OdpowiedzPaweł_gość
12.04.2024, 07:52
I masz przy okazji odpowiedź na pytanie po co on pcha się do władzy. To samo jego ludzie - Skiberowski, Wieczorkowscy i inni. Właśnie po to żeby się nachapać.
CytujGościu_gość
12.04.2024, 07:44
"Pana Prezydenta należy docenić również za ogólne bezprawie, choćby jak jedna Paniusia okradła Wspólnoty Mieszkaniowe, inny inspektor TBSu również wyszarpywal ludziom pieniądze, mataczyl, znane ludziki prześladowały, inwigilowały, różnej maści patologię chulaly po mieście , na Czyzykowie działy się straszne rzeczy i oczywiście nikt nie poniósł kary. Pytam się, gdzie Pan wtedy był.Powiem tak Panu nie zależy na zwykłym mieszkańcu tego miasta. Tylko przypomnę z kim się Pan fotografował...."
OdpowiedzJeszcze bym dopisał, że to Pobłocki namówił Putina do wojny z Ukrainą :-)
Lll_gość
12.04.2024, 12:23
Bezsensowne porównanie , jak nie wie Pan Pani o czym mówię, ja na Pana Prezydenta głosuję od ponad 30 lat i życzę żeby wygrał, bo dawno powinien się pozbyć tych pseudodobrodzieji, którzy skrzywdzili ludzi. A tak to widać: cytat; wśród prawdziwych przyjaciół........". Choć jest jeszcze szansa nie to co w Gdyni.
Cytujd_gość
12.04.2024, 11:45
Jak wygra Brządkowski, Pis, Konfederacja i Młodzież Wszechpolska zacznie rządzić tym miastem to dopiero docenicie Pobłockiego. Pobłocki jest mi tak naprawdę obojętny ale uważam że będzie mniejszym złem. Po Panu Łukaszu nie wiem czego się spodziewać. Obiecać może wiele ale z Tczewa i tak metropolii nie zrobi.
OdpowiedzJob_gość_gość
12.04.2024, 18:29
Pan Pob......
Jak przegra zostanie Starostą
Odpowiedzd_gość
12.04.2024, 19:02
d
Kolesie o niego zadbają
Cytujtczewianin_gość
12.04.2024, 20:46
ciekawostka
Podobno w tym tygodniu widziano jak na tczewskim dworcu Pobłocki z Karnowskim (prezydent Sopotu) rozdawali ulotki agitacyjne. Jeżeli to prawda to widać, że Pobłocki ma wielkiego pietra i wezwał kolesia z PO do pomocy - stara zasada Neumana działa-. Niestety ale już czas na Mirka aby został odsuniety w "niebyt" bo Tczew to "smutne" miasto i to właśnie dzięki niemu. Niestety ale Tczewianie wolą jeździć na zakupy i do lekarzy specjalistów poza Tczew - Starogard Gdański, Gdańsk - bo Mirek kompletenie nic nie robił aby to zmienić. Słynna Galeria Kociewska to tak na prawdę średni dom towarowy. Jak liczycie na to, że majacy powstać nowy kompleks handlowy przy osiedlu "Bajkowe", bedzie miał KFC to myślę, że sie mocno rozczarujecie. Pamiętam jak był przetarg na komunikację miejską w Tczewie w 2014r. gdzie startował między innymi tzw. "Meteor" i ku zdziwieniu "ratusza" wygrał go ktoś inny niż "Meteor" to "ratusz" stwierdził, że cena podana przez wygranego jest "podejrzanie" niska i należy sie temu przyjrzeć. Tak długo mataczyli i przeciągali, że ponownie przegrany "Meteor" dostał ten kontrakt, a wszyscy Tczewianie chyba pamiętają jakim "dziadostwem" był "Meteor". "Wszystkie ręce na pokład" bo trzeba Mirka odsunąć od wszelakiej władzy, bo to szkodnik nad szkodnikami
Odpowiedzpetrozo_gość_gość_gość
12.04.2024, 21:37
wybory
panie Prezydencie niech pan zgoli brodę i zmieni się z Rumcajsa w MIrosława.
OdpowiedzKobieta_gość
13.04.2024, 01:29
Ścieżki rowerowe
Jeszcze trochę a będziemy w Tczewie chodzić po samych ścieżkach rowerowych.Bez przesady.
Odpowiedzpetrozo_gość_gość_gość_gość
13.04.2024, 07:19
wybory
Co reprezentują sobą ludzie,któtym nie podobają się ścieżki rowerowe,są to tzw. kanapowcy,którzy od rana do wieczora z pilotem w ręce,a jak wyjdzie na świeże powietrze to dostaje ,pomroczności jasnej,nawet mu rower przeszkadza,Tczewianie opamiętajcie się za Brządkowskim stoi tczewska watacha politycznch nieudaczników,która tanim kosztem chce się nachapać,obyście tego nie żałowali.
OdpowiedzXR_gość
13.04.2024, 10:13
Cyklista
Ale Brządkowski jest rowerzystą i chyba nie kwestionował ścieżek rowerowych, więc co ma piernik do wiatraka.
CytujGosc_gość
13.04.2024, 16:49
Wybory
Prezydent nie ma nic wspólnego z Galerią to jest biznes ze swoją administracją i niezależni handlowcy, którzy nie widzą sensu otwierać swoich sklepów jeżeli ludzie wolą jeździć do Gdańska... komentarze typu tłusty miś to właśnie jest kampania wyborców Samorządu od nowa ! Kampania hejtu była od początku bleeee można się nie zgadzać i głosować inaczej ale smarować i obrażać ludzi to już nie jest ok!
Odpowiedztczewianin_gość
13.04.2024, 17:23
dla twojej wiadomości
Pobłocki ma bardzo dużo wspólnego z Galerią Kociewską bo to przecież on i jego ludzie z ratusza ogłaszali konkurs na projekt galerii i to oni zatwierdzali, który projekt wygrał więc nie pisz kłamstw, że Pobłocki nic nie miał wspólnego zt ym jak wygląd ma galeria. Zarządca galerii nie miał wpływu na jej wygląd. Obrażanie się na nazwę "tłusty miś" jest śmieszne, a co do obrażania to właśnie PO i jej bojówki w stylu Lempart, "soku z buraka" itd. dawali i daja popis wulgaryzmu i braku tolerancji. Słynne 8 gwiazdek mówi tobie coś?
Cytujelo_gość_gość
13.04.2024, 17:21
"Brządkowski w swoim komitecie ma wszechpolaków i ludzi w przeszłości związanych z PiS"
Odpowiedzno i?
DT_gość
13.04.2024, 23:42
No i łże, że nie ma. Ma też zdrajcę Skibersa.
CytujXR_gość
14.04.2024, 09:42
Partyjni
Miał też działacza PO/Nowoczesnej Adama Kucharka jak też mnóstwo osób bez zaangażowania politycznego. Początkowo na listach był też były członek SLD Arkadiusz Brzozowski. Czyli jak jest ktoś z MW to ma być od razu twarzą OdNowy, a jak ktoś z PO czy SLD to już nie - lepiej przemilczeć, bo nie pasuje do straszenia narodowcami? Czy tak? Lepiej dać spokój z taką argumentacją (nic środowisko PnP na tym nie zyskało i nie zyska, choćby nie wiem jak Pobłocki z Karnowskim i Dulkiewicz wysililali), bo polityka centralna nie ma nic do samorządowej. Zazielenienie Tczewa nie ma nic do aborcji czy stosunku do kościoła albo udziału w drodze krzyżowej.
Cytujelo_gość_gość
13.04.2024, 17:23
"Jak Pobłocki zaczynał karierę jako prezydent Tczewa to też nie miał żadnych "wybitnych" osiagnięć. Teraz jest już tylko "tłustym", "wyżartym" misiem co doprowadził do tego, że Tczew to smutne i mało atrakcyjne miasto. Spójrz na Starogard Gdański, który "bije na głowę" Tczew atrakcyjnością prawie pod każdym względem. Ścieżki rowerowe to za mało bo handel, służba zdrowia czy gastronomia leżą na całego, a arogancja i buta Pobłockiego wobec obywateli jest taka sama jak jego kompana, niejakiego Neumana z PO. "Galeria Kociewska" to totalne nieporozumienie, a tereny po jednostce wojskowej nadal słabo zagospodarowane. Najwyższy czas odsunąć od koryta tego pachołka platformerskiego. Teraz POdobno z niejakim Karnowskim rozdawał ulotki na dworcu w Tczewie. Przypomnę ci, że Karnowski to piesek tuska i miał zarzuty prokuratorskie o korupcję ale ferajna sedziowska, zgodnie z doktryną Neumana, załatwiła sprawę."
OdpowiedzByłem dzis w starogardzie, co tam niby jest atrakcyjniejsze? Chyba jedynie zakład karny którego my nie mamy :)
gooośśśććććc_gość
14.04.2024, 08:49
cd.
W mojej ocenie jesteś w błędzie. W Starogardzie Gdańskim nie ma i nie było prezydenta miasta ubiegającego się o czwartą kadencję, pomimo oceny miasta, że jest ono miastem zapyziałym (w wypowiedzi ubiegającego się o czwartą kadencję prezydenta Tczewa).
CytujPrawy do Lewego_gość
14.04.2024, 12:18
Skad ten strach
Nie wiem dlaczego straszeni jestesmy PISem? 1. W PIS i Sodnowa sa ludzie bardziej wyksztalceni i majacy doswiadczenie w spolkach panstwowych, spoldzielniach, posiadajacy dyplomy MBA. 2. Bo PO nie da kady, ta koalicja 13 grudnia nie przetrwa do czerwca, w czerwcu wybory do europarlamentu i teraz juz widac ze ludzie maja dosc zielonego ladu, uchwal antysmogowych, samochodow elektrycznych, wiec skoncza sie dofinansowanie tych dzialan 3. W listopadzie wybory wygrywaja w USA republikanie, koniec wojny i spokojnie wracamy do taniego gazu i paliwa 4. Mimo wszystko polityka duza ma wplyw na nasza mala a my badzmy gotowi w Tczewie 5. Podpisac szybko po wygraniu i koalicji z PIS karte rodziny dla miast, skoncxyc z teczowo, zielono, rowerowym Tczewem. Miadto ma sie rozwijac a nie zwijac. Kiedys juz radni PIS probowali wprowadzic ale ich oczuwiscie zablokowali PO I PNP.
OdpowiedzMieszkanka_gość
14.04.2024, 14:27
Na fb ugrupowanie Pana Brządkowskiego blokuje dostep do profilu i usuwa niewygodne dla swojego kandydata pytania i komentarze. Przed chwila tego doswiadczylam. Czy tak wyglada czysta kampania wyborcza? Tak chcecie zamknac usta swoim przeciwnikom? Zagrywka ponizej jakiejkolwiek krytyki i niegodna kandydata ubiegajacego sie o tak powazna funkcje. Wstyd.
Odpowiedztczewianin_gość
14.04.2024, 20:29
do "monia-gość"
Nie pisz bzdur, że pobłocki nic nie miał i nie ma wspólnego z PO bo jakiś czas temu Neumen - polityk z PO - udzielał wsparcia Pobłockiemu kiedy były wobec niego zarzuty o manipulacje. Widać, że jesteś zbyt młoda bo nie pamiętasz tych wydarzeń. Zapewne także nie pamiętasz jak w 2014 roku wybuchła afera podczas przetargu na komunikację miejską, gdzie to właśnie Pobłocki i jego lizusy ratuszowe robili wszystko aby to firma Meteor dalej obsługiwała komunikację miejską na którą tczewianie tak mocno narzekali. Argumentem ratusza była "zbyt niska kwota" jaką zaoferował konkuren Meteora, co było zaskoczeniem dla wielu normalnych ludzi, a przecież konkurent dysponował nowocześniejszym taborem niż "dziadowski" Meteor. Dodatkowo kryteria przetargu były jasne i jeżeli ktoś zgadza się na takie warunki przy swojej wycenie to wie co robi. Pobłocki i reszta, musieli się sądować ale o wynikach tej batali to już Pobłocki nie raczył się pochwalić. POdobnie było z budową mostu na ul. W. Polskiego gdzie wykonawca nie dotrzymał terminu i początkowo Ratusz mówił, że będzie się domagać kary umownej lecz wszystko się rozeszło "PO kościach" I ciekawe dla czego tak łatwo zrezygnowano z kasy. Pobłocki jest arogancki i "olewający" ludzi - wiem to z własnego doświadczenia - i dla tego czas najwyższy aby ktoś inny dostał szansę się wykazać. Co do wyższości Starogardu gdańskiego nad tczewem to przykłady były podawane, a ostatnio słyszałem sporo uwag młodych ludzi, którzy mówili "W Tczewie to nic porzadnego nie ma". Dla przypomnienia Pobłocki to był pupilkiem Z. Odyji, byłego prezydenta Tczewa z ramienia PO.
CytujGość_gość_gość
14.04.2024, 21:29
Do "tczewianin_gość"
Doczytaj najpierw w ustawie Prawo zamowien publicznych co to "razaco niska cena" i jak sie ja wylicza. Zwykla matematyka. Poza tym obowiazkiem komisji przetargowej jest wykluczenie takiej oferty. Wiec nie insynuuj ze Warbus zostal wykluczony bezprawnie. Potem zreszta nie wplacil wymaganego wadium co bylo kolejnym argumentem. A co do wiaduktu na Wojska Polskiego to jest on powiatowy i inwestorem bylo Starostwo Powiatowe z owczesnym starosta na czele. Wiec najpierw radze dowiedziec sie, doczytac a nie wypisywac podslyszane gdzies bzdury.
CytujEkO_gość
15.04.2024, 06:10
prosta zasada
Jak piszesz z fake konta to cię wywalają i dobrze. Miej odwagę podpisać się z imienia i nazwiska Maciejo. Co do blokowania komentarza to dopiero administratorzy strony Pobłockiego z tym szeleją. Komentarz niewspierający Mira i out.
CytujMieszkanka_gość
15.04.2024, 08:23
Do EkO
Podpisalam sie z imienia i nazwiska. Niestety pytania dotyczace sympatii politycznych oraz doswiadczenia sa niewygodne i usuwane. To dlatego na koncie SamorzaduOdNowa sa same pozytywy. Wszystko nieprzychylne badz poddajace w watpliwosc zostaje w trybie natychmiastowym usuniete. I to przez kazdego czlonka tego ugrupowania. Komentarz niewspierajacy Pana Brzadkowskiego i out.
CytujBb_gość
15.04.2024, 07:11
Byle nie Pobłocki. Marazm w Tczewie jest zauważalny. Mniejsze miasta jak Starogard nam odjechały poziomem życia i zaradnością władz.
Odpowiedzkkprr_gość
19.04.2024, 15:06
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy,,,.
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
Cytujpetrozo_gość_gość_gość
15.04.2024, 08:42
wybory
Tczewianie przemyślcie na chłodno temat wyboru prezydenta w naszym mieście,nie można powierzać takiego miasta człowiekowi znikąd.Preaydent Pobłocki nie był dla nas niewiadomą,gdy obejmował prezydenturę ,po Zenonie Odyi,był jego zastępcą i .wiele w tym czasie dla Tczewa zrobił.Bulwar nad Wisłą to Jego pomysł rewitalizacja Zatorza , Śródmieścia2,przebudowa ulicy Gdańskiej iwiele innych,wiele jeszcze do zrobienia,przez osiem lat rządów pisu to nie Poblocki,a Smoliński doprowadził to tego,że wielu plan,a nie coś.ów nie można było zrealizować.Prezydent ma i swoje grzeszki,a kto tak naprawdę nie ma niech pierwszy rzuci kamieniem.Może i powoli czas na zmiany,ale to musi być Ktoś,a nie coś.
OdpowiedzGosc_gość
15.04.2024, 13:07
Wybory
Zgadzam się z przedmówcą:) W niedzielę nie głosuje na PIS czy Konfederacje ale na Pobłockiego :) Może w ciągu tych następnych 5 lat pojawi się kandydat godny zastapic prezydenta:)
Cytujpdm_gość
15.04.2024, 17:38
Podminister Prawdy
Widzimy, że Waszemu miastu trzeba pomóc w podjęciu trudnej decyzji. Dlatego przygotowaliśmy dla Was specjalny materiał z Podministerstwa Prawdy: tnij.tcz.pl/?u=66af41 oraz tnij.tcz.pl/?u=24f98b i tnij.tcz.pl/?u=7571a3
CytujRokitczanin_gość_gość_gość_gość
15.04.2024, 14:27
kandydaci
Rozsądek, opanowanie, właściwe zarządzanie to cechy Mirosława Pobłockiego niezbędne do zarządzania w tak trudnym okresie,
Odpowiedzf_gość
15.04.2024, 15:24
Dokładnie!
CytujMk_gość
15.04.2024, 15:09
Widac tu duzo klakierow runcajsa który juz dawno powinien byc pogoniony razem ze swoją zgrają nierobów.
Odpowiedztczewianin_gość
15.04.2024, 16:09
masz rację
Widać, że Pobłocki uruchomił swoje bojówki aby nadal być przy korycie. Czas najwyższy na zmianę prezydenta bo może wtedy Tczew zacznie wychodzić z marazmu. Ciekawe ile kasy wywalił Pobłocki na internetowych klakierów. Przypomina mi się jeden z odcinków "Rancza" gdzie Czerepach zapędził urzedników aby "robili negatywne opinie o Lucy i chwalili znienawidzonego wójta Kozioła" w internecie za "cała gminę" aby wójt Kozioł ( oszust i łapownik) wygrał wybory, bo Lucy - kobieta z nikąd - wystartowała w wyborach i była dla niego wielkim zagrożeniem.
Cytujpodminister_gość
15.04.2024, 17:37
Podminister Prawdy
Widzimy, że Waszemu miastu trzeba pomóc w podjęciu trudnej decyzji. Dlatego przygotowaliśmy dla Was specjalny materiał z Podministerstwa Prawdy: tnij.tcz.pl/?u=a76756 oraz tnij.tcz.pl/?u=de6c67 i tnij.tcz.pl/?u=ce3aa2
Odpowiedztusk von der leyen und holow_g_gość
15.04.2024, 18:40
wybory czas na zmiany
nie rozumiem dlaczego pisza tutaj polscy niemcy folksdojcze niemieckie swinie albo sie tylko podszywaja
OdpowiedzTylko Doświadczenie_gość
15.04.2024, 19:23
Prezydent
Pan Pobłocki ma doświadczenie i nie jest z pisu. Drugi kandydat dobrze zna historię miasta lecz nie ma zdolności menadżerskich oraz w wokół siebie ludzi ukrytych z PiS a Polacy wiedzą co było przez ostatnie 8 lat.
OdpowiedzVim_gość
15.04.2024, 19:57
Kto z PiS?
Jak się okazuje z PiS związany jest/był Adam Burczyk wiceprezydent Tczewa, prawa ręka Pobłockiego. tnij.tcz.pl/?u=893130 Natomiast z jakiej paki Brządkowski miałby być z PiS? Działa w SKOMie, który atakował pisowskiego konserwatora Igora Strzoka. Propisowska Gazeta Tczewska atakowała Brządkowskiego - wystarczy poczytać felietony Olka Wojciechowskiego.
CytujKtośTam_gość
15.04.2024, 20:07
Odp
Zgadzam się z tą opinią. Po wysłuchaniu debaty/ rozmowy w TVP3 dochodzę do wniosku, że: * muzeum na/w Moście Lisewskim, * park linowy w parku miejskim, * aquapark to niekoniecznie inwestycje, ktore poprawią poziom życia w mieście. Postawię na kontynuację prac, czyli wizję miasta p. Pobłockiego.
Cytujpetrozo_gość_gość_gość
15.04.2024, 19:56
droga
Ta debata to jakaś tragedia,skąd wziął się ten Brządkowski facet buja w obłokach,tczewianie kandydat może być tylko jeden pan Pobłocki.
OdpowiedzEkO_gość
16.04.2024, 06:06
hihi
Twoje denne komentarze Maciek niczego nie zmienią. Poczytaj sobie komentarze na fb. Jakie ludzie mają zdanie o tej debacie. Pobłocki sam się zaorał. Brządkowski ładnie go sprowadził na ziemię, gdy przypomniał, że już jeden proces z nim Pobłocki przegrał.
CytujGość _gość_gość_gość_gość
15.04.2024, 19:57
PO DEBACIE
Tak, było merytorycznie i rzeczowo, ale na korzyść p. Poblockiego. Widać, że dla p. Łukasza ten czas jeszcze nie nadszedł.
OdpowiedzEkO_gość
16.04.2024, 06:04
heee
To Ty chyba inną debatę oglądałeś Maciej :D Pobłocki przerywał Brządkowi, był chamski i opowiadał farmazony o bulwarze :D
CytujAga_gość
15.04.2024, 20:41
Mądry przed szkodą
Po debacie zmieniam zdanie i głosuję na M. Poblockiego
OdpowiedzEkO_gość
16.04.2024, 06:01
hahaha
Pół Pomorza przyjeżdża na bulwar?
CytujTom gosc_gość_gość
16.04.2024, 06:29
Po pseudo debacie
Właśnie przyszła wiadomość,że zmarła ceniona Prof Jadwiga Staniszkis, która mówiła, że polityka to brudna gra oparta na nieprzyjemnych rozgrywkach i chorych ambicjach ludzi. I tak to obecnie wygląda w Tczewie. Mirosław i PNP przespało I turę kampanii, teraz odrabia straty. Prezydent Stary, choć oponenci nazywają go emerytem, zaprezentował się merytorycznie i przekonuje mnie swymi dotychczasowymi działaniami na rzecz miasta. Łukasz B. i OdNowa od początku ostro atakują stary skład, często nieczysto i nieładnie , mając młodych , sprawnie działających w internecie "działaczy". Mówią, że bez hejty. Bzdura. Kasują nie wygodne pytania. Z tej 13 minutowej " debaty" nie popłynęła żadna nowa informacja kim jest Ł. B i jakie ma doświadczenie stricte zawodowe, oprócz bycia społecznikiem, radnym i przewodnikiem po mieście . Na jego stronie jest info , że pracuje w Fundacji Przemysłu Przyszlosci. Brzmi profesjonalnie. Ale ostatnie i jedyne dochody stamtąd wg własnego oświadczenia majątkowego z BIP miał kilka lat temu na poziomie 6 tys rocznie. Czy to nie jest ewidentne wprowadzenie wyborcy w błąd? Czy dalej tam pracuje i jaki jest jego zakres obowiązków? Z oświadczenia z 2023 roku wynika, że jego ostatnie dochody to służba w WOT i dieta radnego? Czemu o tym sztab nie wspomina? Czy jeśli wygra ,będzie umiał zarządzac 50 tys miastem ? Jakimi ludźmi chce pracować? Gronem nauczycielskim i organistą , którzy weszli do Rady? Jest jeszcze jedna Pani Grabowska , która działa ostro w kampanii , a ostatnio chwaliła się, że ukończyła 2 fakultety z zarządzania. I to ona pewnie jest tym zarządzającym i czekającym na nominację. Czemu sama nie kandydowała, tylko wystawia frontmana? Za dużo pytań bez odpowiedzi. Chcę porządnej debaty na temat przyszłości mego miasta .
OdpowiedzLuzak_gość
16.04.2024, 07:33
To już nie jest wybór między brządkowskim a poblockim. Tylko wybór by miasto nie było w rękach PIS. Aby mieć większość w radzie Pan.B będzie musiał stworzyć koalicje z PiS a co za tym idzie trzeba będzie im dać stanowiska. Więc za chwilę będziecie mieli w mieście Smolińskiego młodego, Urbanów, Sosnowskich i innych tego typu ludzi. Którzy tylko czekają by zatopić swoje szpony w nowym prezydencie. Nie będziecie mieć Prezydenta tylko Pionka który tańczy jak mu zagraja. Radni SON którzy zdobyli mandaty zostaną ulokowani na stołkach zastępcy prezydenta, sekretarza, skarbnika, może prezesa jakiejś spółki lecz wtedy muszą zrezygnować z mandatu i kto wejdzie za nich by decydować o zmianach w miescie? Do obsadzenia jest kilkanaście stanowisk a ludzi z SON jest 4. Więc kto zajmie resztę?. Obudźcie się póki nie jest za pozno.
OdpowiedzVim_gość
16.04.2024, 09:43
PO z PnP też nie mają w radzie większości, więc Pobłocki będzie musiał zrobić to samo co Brządkowski - dogadać się z PiS.
Cytuj