Wiadomo już, na kogo postawi tczewskie Prawo i Sprawiedliwość w zbliżających się wyborach samorządowych. Kandydatką na prezydenta grodu Sambora została Barbara Kamińska - dotąd radna miejska i działaczka nauczycielskiej "Solidarności". "Liczę na dobry wynik" - mówiła kandydatka podczas specjalnej konferencji prasowej.
Tczewskie Prawo i Sprawiedliwość rozpoczęło przygotowania do listopadowych wyborów samorządowych - rozgrywki trudnej dla PiS, bo na krótko przed ustawową datą zgłaszania kandydatów, część działaczy odeszła i założyła własny komitet - "Razem i Odpowiedzialnie":
- Nastąpił pewnego rodzaju rozłam - część osób związanych do tej pory z Prawem i Sprawiedliwością zdecydowało się kandydować z niezależnej listy, m. in. nasz dotychczasowy kandydat na prezydenta. Praktycznie na dwa tygodnie przed zgłoszeniem kandydatów do Rady Miasta i Powiatu i trzy tygodnie przed zgłoszeniem kandydata na prezydenta część naszych koleżanek i kolegów zdecydowała się pójść z innej listy. To była indywidualna decyzja każdego z nich. Dla wszystkich miejsca dla naszych listach były, więc to nie mogło być przyczyną ewentualnego odejścia, ale nie robimy z tego problemu. Poradziliśmy sobie ze wszystkim - mamy w tej chwili kompletne listy. Wystawiamy je w całym powiecie. Mamy również swojego kandydata na prezydenta. - mówił podczas wczorajszej (18.10) konferencji prasowej poseł, Kazimierz Smoliński - Rezygnacja pana starosty postawiła nas w dość trudnej sytuacji, ale mogę stwierdzić, że mamy kandydatkę, która spełnia wszystkie nasze oczekiwania i myślę, że spełni oczekiwania mieszkańców Tczewa. Miasto po tylu latach męskich rządów zasłużyło na to, by rządziła nim kobieta. Według mnie pani Barbara jest wśród czterech kandydatów, którzy mają szansę wejść do drugiej tury wyborów. Liczymy na dobry wynik.
Barbara Kamińska jest radną miejską, przewodniczącą komisji edukacji RM, pedagogiem. Od 20 lat jest członkinią NZZS "Solidarność" - obecnie wiceprzewodniczącą sekcji oświaty regionu gdańskiego. Kandydatka startuje jako osoba bezpartyjna z rekomendacją Prawa i Sprawiedliwości.
- To była dla mnie bardzo trudna decyzja - czasu na zastanowienie nie miałam za dużo. - mówiła podczas poniedziałkowej konferencji Barbara Kamińska - Chciałabym skupić się na tej działalności, która jest mi na najbliższa - tej całej sferze społecznej. Będę zdobywać doświadczenie i opierać się na gronie mądrych, doświadczonych specjalistów.
Kandydatka Prawa i Sprawiedliwości liczy w wyborach głównie na głosy osób związanych ze środowiskiem "Solidarności" i oświaty, tczewian niezdecydowanych, kogo mają poprzeć i pań:
- Fajnie się mówi o parytetach, ale potem rzeczywistość jest zupełnie inna. Najczęściej kobiety są niedowartościowane, a jak przychodzi co do czego, same głosują na mężczyzn.- mówiła kandydatka - Część osób uważa, że najwyższe stanowiska w mieście, powiecie, spółkach, czy przedsiębiorstwach są dzielone między dość wąską grupę tych samych osób. Część ludzi mówi - tu cytuję - to taka "karuzela stanowisk", która zmienia się w zależności od koniunktury. Tych wyborców będzie najtrudniej przekonać, ale fakt, że jestem spoza tej karuzeli, to już jakiś argument.
Podczas poniedziałkowej konferencji Prawa i Sprawiedliwości podano również niektóre nazwiska osób ubiegających się o mandaty radnych. Wśród "jedynek" na listach do Rady Powiatu znalazła się Wiesława Quella i Tadeusz Dzwonkowski. Z kolei "jedynki" do Rady Miasta to Barbara Kamińska, Roman Bojanowski, Zenon Żynda i Ferdynand Motas. O stanowisko burmistrza Pelplina powalczy Patryk Demski, zaś o fotel burmistrza Gniewa, Jan Urbański. Do rady gminy Tczew wybiera się Andrzej Semborowski, zaś gminy Pelplin, Tomasz Czerwiński. Pełne składy list i program partii mamy poznać podczas tczewskiej konwencji PiSu, którą zaplanowano na 3. listopada. Dodajmy, że do prezydenckiego wyścigu oprócz Barbary Kamińską staną - przewodniczący Rady Miasta Włodzimierz Mroczkowski (Platforma Obywatelska), wiceprezydent Tczewa Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus), starosta Witold Sosnowski (Razem i Odpowiedzialnie), przewodniczący lokalnych struktur Sojuszu Lewicy Demokratycznej Adam Piłat i były radny dwóch kadencji w latach 1998-2006 Bogdan Ackerman (kandydat niezależny).
Tczewskie Prawo i Sprawiedliwość rozpoczęło przygotowania do listopadowych wyborów samorządowych - rozgrywki trudnej dla PiS, bo na krótko przed ustawową datą zgłaszania kandydatów, część działaczy odeszła i założyła własny komitet - "Razem i Odpowiedzialnie":
- Nastąpił pewnego rodzaju rozłam - część osób związanych do tej pory z Prawem i Sprawiedliwością zdecydowało się kandydować z niezależnej listy, m. in. nasz dotychczasowy kandydat na prezydenta. Praktycznie na dwa tygodnie przed zgłoszeniem kandydatów do Rady Miasta i Powiatu i trzy tygodnie przed zgłoszeniem kandydata na prezydenta część naszych koleżanek i kolegów zdecydowała się pójść z innej listy. To była indywidualna decyzja każdego z nich. Dla wszystkich miejsca dla naszych listach były, więc to nie mogło być przyczyną ewentualnego odejścia, ale nie robimy z tego problemu. Poradziliśmy sobie ze wszystkim - mamy w tej chwili kompletne listy. Wystawiamy je w całym powiecie. Mamy również swojego kandydata na prezydenta. - mówił podczas wczorajszej (18.10) konferencji prasowej poseł, Kazimierz Smoliński - Rezygnacja pana starosty postawiła nas w dość trudnej sytuacji, ale mogę stwierdzić, że mamy kandydatkę, która spełnia wszystkie nasze oczekiwania i myślę, że spełni oczekiwania mieszkańców Tczewa. Miasto po tylu latach męskich rządów zasłużyło na to, by rządziła nim kobieta. Według mnie pani Barbara jest wśród czterech kandydatów, którzy mają szansę wejść do drugiej tury wyborów. Liczymy na dobry wynik.
Barbara Kamińska jest radną miejską, przewodniczącą komisji edukacji RM, pedagogiem. Od 20 lat jest członkinią NZZS "Solidarność" - obecnie wiceprzewodniczącą sekcji oświaty regionu gdańskiego. Kandydatka startuje jako osoba bezpartyjna z rekomendacją Prawa i Sprawiedliwości.
Barbara Kamińska - nagranie amatorskie
- To była dla mnie bardzo trudna decyzja - czasu na zastanowienie nie miałam za dużo. - mówiła podczas poniedziałkowej konferencji Barbara Kamińska - Chciałabym skupić się na tej działalności, która jest mi na najbliższa - tej całej sferze społecznej. Będę zdobywać doświadczenie i opierać się na gronie mądrych, doświadczonych specjalistów.
Kandydatka Prawa i Sprawiedliwości liczy w wyborach głównie na głosy osób związanych ze środowiskiem "Solidarności" i oświaty, tczewian niezdecydowanych, kogo mają poprzeć i pań:
- Fajnie się mówi o parytetach, ale potem rzeczywistość jest zupełnie inna. Najczęściej kobiety są niedowartościowane, a jak przychodzi co do czego, same głosują na mężczyzn.- mówiła kandydatka - Część osób uważa, że najwyższe stanowiska w mieście, powiecie, spółkach, czy przedsiębiorstwach są dzielone między dość wąską grupę tych samych osób. Część ludzi mówi - tu cytuję - to taka "karuzela stanowisk", która zmienia się w zależności od koniunktury. Tych wyborców będzie najtrudniej przekonać, ale fakt, że jestem spoza tej karuzeli, to już jakiś argument.
Podczas poniedziałkowej konferencji Prawa i Sprawiedliwości podano również niektóre nazwiska osób ubiegających się o mandaty radnych. Wśród "jedynek" na listach do Rady Powiatu znalazła się Wiesława Quella i Tadeusz Dzwonkowski. Z kolei "jedynki" do Rady Miasta to Barbara Kamińska, Roman Bojanowski, Zenon Żynda i Ferdynand Motas. O stanowisko burmistrza Pelplina powalczy Patryk Demski, zaś o fotel burmistrza Gniewa, Jan Urbański. Do rady gminy Tczew wybiera się Andrzej Semborowski, zaś gminy Pelplin, Tomasz Czerwiński. Pełne składy list i program partii mamy poznać podczas tczewskiej konwencji PiSu, którą zaplanowano na 3. listopada. Dodajmy, że do prezydenckiego wyścigu oprócz Barbary Kamińską staną - przewodniczący Rady Miasta Włodzimierz Mroczkowski (Platforma Obywatelska), wiceprezydent Tczewa Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus), starosta Witold Sosnowski (Razem i Odpowiedzialnie), przewodniczący lokalnych struktur Sojuszu Lewicy Demokratycznej Adam Piłat i były radny dwóch kadencji w latach 1998-2006 Bogdan Ackerman (kandydat niezależny).
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe - informacje, debata, kandydaci na prezydenta i rady miejskiej w Tczewie
Komentarze (72) dodaj komentarz
Maxx
19.10.2010, 00:21
Coś w tym musi być
Żaden inny komitet nie klepie tyle o tym jak to nie ma problemu ze skompletowaniem swoich list wyborczych. A co do PiSowskiej kandydatki na prezydenta miasta to radna Kamińska jest jedną z tych radnych których nazwiska niewiele mi mówią, gdyby nie fotka w artykule zaliczyłbym ją nawet do tych których nazwisk nie potrafię skojarzyć z twarzami :P.
OdpowiedzTczewiak_gość
19.10.2010, 00:30
Parytet.....
A to ciekawe kandydatka mówi o parytetach a ilu jest mężczyzn w oświatowej Solidarności ? To raczej funkcjonuje jak kółko gospodyń wiejskich. Ciekawe jakich zaproponuje zastepców na wice Prezydentów ? czy merytorycznie przygotowanych czy z parytetu oswiatowej Solidarnosci lub klucza partyjnego ?
OdpowiedzGwajer_gość
19.10.2010, 00:39
Motas? Ja już prawie zapomniałem, że ten człowiek istnieje, a tu- BACH!
Odpowiedzmieszkanka_gość
20.10.2010, 23:16
Chyba zmartwychwstał? Skleroza nie boli ale nie daje logicznie myśleć!!!!
CytujZbigniew Urban_gość
19.10.2010, 00:45
Kazik pół roku kombinowałeś jak wykiwać Witka!!
OTO PRAWDZIWE POWODY, DLA KTÓRYCH POWSTAŁ KWW "RAZEM I ODPOWIEDZIALNIE" - to autoryzowany wywiad, który został pocięty w Gazecie Tczewskiej. Zachęcam do lektury................ Decyzja o powołaniu komitetu wyborczego wyborców „ Razem i Odpowiedzialnie” była protestem, ostatnim wołaniem przeciwko temu, co dzieje się w pomorskich strukturach PiS. Poseł Andrzej Jaworski prowadzi bardzo kontrowersyjna politykę. Systematycznie „wycina” zwolenników Tadeusza Cymańskiego. Dla niego nie mają znaczenia nasze zasługi, dla niego znaczenie ma to, by przy władzy byli JEGO ludzie. Wówczas mógłby wydawać im polecenia i osiągać swoje cele. Podobnie jest zresztą z panią pełnomocnik okręgową Hanną Foltyn-Kubicką, której władza wynika tylko z woli Prezesa partii, ponieważ jej poparcie w tzw. „terenie” jest wysoce wątpliwe. Jak sądzę do tej pory przeżywa ona traumę po przegranych z Tadeuszem Cymanskim wyborach do Parlamentu Europejskiego, stąd jej irracjonalne zachowanie i decyzje. Nie dość, że nie ma predyspozycji do kierowania tak rozległą organizacją i podejmowania samodzielnych, odważnych decyzji, to w dodatku kompletnie nie orientuje się w tym, co dzieje się w strukturach miejskich i powiatowych naszego województwa. Rządzi i dzieli na oślep, sterowana z tylnego siedzenia przez posła Jaworskiego. Ten duet prowadzi dalece nieodpowiedzialną i destrukcyjną politykę doprowadzając do upadku kolejne struktury partii w regionie. I dlatego tak długo, jak będą rządzić w pomorskim PiS, tak długo nie ma w nim dla mnie miejsca, tym bardziej, że podczas bezpośredniego spotkania z Hanną Foltyn-Kubicką i Andrzejem Jaworskim zrozumiałem, że Witold Sosnowski nie uzyska poparcia PiS-u w wyborach prezydenckich. Coraz realniejszy stawał się czarny scenariusz: kandydatem PiS-u będzie „człowiek z kapelusza” niezwiązany z naszym tczewskim środowiskiem, „przywieziony w teczce”. Tak się stało np. w Starogardzie Gdańskim, gdzie kandydatem na prezydenta Starogardu został poseł z Gdyni Zbigniew Kozak. Musieliśmy temu przeciwdziałać, ciężko pracowaliśmy na naszą pozycję przez ostatnich kilka lat. Przecież tutaj, PiS osiągnął w poprzednich wyborach znakomity wynik, dzięki czemu uzyskał realny wpływ na to, co dzieje się w Tczewie. Z listy PiS-u wybrany został również jedyny starosta w Województwie Pomorskim. Pracowało na to wiele osób. Nota bene nasi członkowie i sympatycy już w marcu demokratycznie wybrali swojego kandydata na prezydenta. Uzyskał ponad 90 % poparcie. Siedmioosobowy Zarząd Powiatowy PiS w Tczewie zatwierdził tę kandydaturę jednogłośnie. Natomiast w sierpniu ostatecznie wybraliśmy i zatwierdziliśmy osoby, które miały kandydować z pierwszych miejsc na listach do Rady Miejskiej i Rady Powiatu Tczewskiego. Niestety nasze decyzje zostały zakwestionowane, a poseł Kazimierz Smoliński okazał się lojalny, ale wobec władz w Gdańsku, a nie wobec większości nas członków i sympatyków PiS w Tczewie. To był początek wszelkiego zła. Wskutek tego doszło do głębokich podziałów. Musieliśmy opowiedzieć się po jednej ze stron. Zdecydowana większość radnych miejskich i członków PiS tj. Grażyna Antczak, Krzysztof Misiewicz, Piotr Kajzer, Mirosław Kaffka i ja będzie ubiegać się o mandat radnego z KWW „Razem i Odpowiedzialnie”, którego kandydatem na prezydenta jest Witold Sosnowski. Z posłem Kazimierzem Smolińskim pozostał z aktualnych radnych tylko Wojciech Korda i Barbara Kamińska, która nie jest członkiem PiS, ale startowała z tej listy podczas ostatnich wyborów. Natomiast Bogusia Jeszke zrezygnowała zupełnie ze startu w wyborach. Wiele ryzykujemy tworząc zupełnie nowy, nieznany komitet wyborczy na dwa miesiące przed wyborami. To bardzo odważna decyzja i musimy się liczyć ze wszystkimi konsekwencjami. Cieszy fakt, że akces do nas zgłaszają znani i szanowani obywatele naszego miasta i powiatu w osobach chociażby Tadeusza Żmijewskiego, Józefa Wąsa czy Dariusza Godlewskiego. Mamy kompletne listy wyborcze. Wkrótce je przedstawimy. Tak samo zresztą jak nasz program. Jesteśmy również świadomi tego, że notowania PiS-u są w tej chwili dobre, że PiS ma stały i wierny elektorat natomiast nasz komitet wyborczy „Razem i Odpowiedzialnie” nie ma jeszcze elektoratu w ogóle. Chcemy i musimy przekonać do siebie ludzi. Mamy bardzo mało czasu, ale myślę, że nam się to uda, ponieważ za członkami naszego komitetu stoją czyny nie słowa. Jak powtarzam i takie będzie też hasło mojej kampanii wyborczej, należy głosować przede wszystkim na człowieka i jego zasługi, a nie na partię polityczną z której jest. Tym bardziej, że są to wybory samorządowe i liczy się każdy głos. Nowi radni i nowy prezydent będą działali w mieście, na rzecz naszej lokalnej tczewskiej społeczności, a nie na arenie ogólnopolskiej. Jeżeli jednak moje hasło wyborcze ” Głosuj na człowieka, a nie na partię” nie przekona mieszkańców i nie zostanę ponownie radnym Rady Miejskiej, to werdykt ten przyjmę z godnością. Jestem przeciwnikiem polityki „nakazowej”. Uważam, że źródłem powszechnego chaosu i anarchii w tczewskim PiS-ie stało się rozwiązanie przez Prezesa Jarosława Kaczyńskiego okręgowych struktur partii na chwilę przed wyborami samorządowymi. To duży błąd. Muszę przyznać, że z dużym dyskomfortem przyjąłem decyzję, o powołaniu Hanny Foltyn Kubickiej na pełnomocnika okręgowego PiS w Gdańsku. Ale z chwilą, jak dowiedziałem się, że moim bezpośrednim szefem w powiecie tczewskim został Piotr Antczak, to się po prostu poddałem. Postanowiłem, że nie pozwolę się wyrzucić z PiS za swoje często krytyczne, ale konstruktywne działania. Uznałem, że właśnie teraz dla szacunku wobec samego siebie powinienem złożyć dobrowolną rezygnację z członkowstwa w partii Prawo i Sprawiedliwość, co też w dniu 7 października uczyniłem. Chciałbym wyraźnie zaznaczyć, że nie zmieniłem swoich poglądów. Pozostaję wierny zasadom, wartościom i ideałom wyznawanym przez Prawo i Sprawiedliwość. Nie mogę natomiast zaakceptować takiego zarządzania partią i jej członkami, jak obecnie się to dzieje. Nie mogę zgodzić się na to, aby nasze listy wyborcze były ustalane przez duet Jaworski, Foltyn-Kubicka zza biurka w Gdańsku lub Warszawie, tym bardziej że nie orientują się oni zupełnie w naszych tczewskich realiach. Nie możemy sobie pozwolić także, na to aby narzucano nam kandydata na prezydenta, chociaż jak przypuszczam w konsekwencji tego, co się stało PiS kandydata na prezydenta w Tczewie nie wystawi, co już samo w sobie jest bardzo wymowne. Największa partia opozycyjna w 60 tysięcznym mieście nie wystawia kandydata na prezydenta – to jej wielka porażka. Na pytanie kogo poprze w nadchodzących wyborach: Sosnowskiego, czy Pobłockiego poseł Smoliński nie odpowiedział wprost na naszym ostatnim, przed podziałem spotkaniu. Myślę, że to milczenie również było bardzo wymowne. Po tych wszystkich doświadczeniach mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że po raz kolejny zgadzam się z obecnym prezydentem Zenonem Odya. W mieście nie powinien rządzić prezydent, który wywodzi się z partii. Istnieje duże niebezpieczeństwo, że taki prezydent stanie się figurantem, niewolnikiem swojego ugrupowania politycznego, że będzie on musiał wykonywać dyspozycje z góry, zatrudniać osoby, których zatrudnić nie chce lub nie powinien. Prezydent ponadpartyjny, to prezydent wolny od nacisków, taki, który decyzje podejmuje samodzielnie. Dlatego, w mojej ocenie, jest tylko dwóch kandydatów na urząd prezydenta Tczewa - ja będę głosował na Witolda Sosnowskiego, który – mam nadzieję - do II tury przejdzie z Mirosławem Pobłockim. //Zbigniew URBAN//
Odpowiedzka_gość
19.10.2010, 08:07
Panie Zbigniewie Urban
Wnikliwie przeczytałem to, co ma Pan do powiedzenia i stwierdzam, że nic! W Pana łzach o mało się nie utopiłem i stwierdzam, że po raz kolejny wybory będą przebiegać nie pod hasłem: "Jestem najlepszy - głosujcie na mnie" tylko pod hasłem: "Wydaje mi się, że wszyscy są gorsi ode mnie, więc głosujcie na mnie i moich kolegów". Pozdrawiam ka
Cytujzorientowany_gość
19.10.2010, 09:01
Zbyszku kombinowałeś z posłem Smolińskim przeciw staroście, ale potem zobaczyłeś że bardziej opłaca się poprzeć Sosnowskiego, przeskoczyłeś więc szybciutko do jego obozu. Nie sprzedawaj więc farmazonów o tym jak to walczysz o wolność wyboru i td. bo zależy tobie na władzy a ze starosta masz na to szanse.
Cytujoko_gość
19.10.2010, 10:04
w imię zasad...
Z tego co wiem Urban zawsze był bliżej Sosnowskiego niż Smolińskiego. A na pewno od czasu, kiedy obaj w 2004r przyszli do PiS, bo Urban był w nim już od 2001r. Zresztą Smoliński wszedł do PiS tylnymi drzwiami, przez Trójmiasto, Dlaczego bliżej Sosnowskiego - z prostej przyczyny, Sosnowski jest skuteczny i konsekwentny = podejmuje decyzje i je realizuje, poza tym identyfikuje się z ludźmi z którymi współpracuje, czego nie można powiedzieć o Smolińskim. Smolińskiego trzeba szanować z wielu powodów, można go lubić, ale na wodza się po prostu nie nadaje, z tej racji, że nie kończy spraw, które rozpoczyna i wszystko trwa u niego wieki. Znacię tekst Millera, o tym po czym poznaje się prawdziwego męższcyznę... ja bym to rozciągną na WODZA :). Urban nigdy nie był w obozie Smolińskiego, z tego co pamiętam nawet w 2006 roku podczas konwencji PiS w CKiS na której Smoliński prezentował kandydatów z okęgów Urban jako jedyna "jedynka" ostentacyjnie nie wyszedł na scenę, chociaż był na sali. Ja tam wszystkim życzę sukcesu w wyborach, tylko proszę nie konfabulować w stylu: " Kazimierz Smoliński - Rezygnacja pana starosty postawiła nas w dość trudnej sytuacji...", Smoliński miał pół roku na załatwienie poparcia. Albo on nie chciał, albo nikt jego nie chciał słuchać.Wyszło jak zwykle, bez jaj. do_ka, ja myślę, że o łzach nie ma mowy, podobnie jak TY chciałbym aby kampania była pozytywna, ale na przekłamania trzeba reagować. Z drugiej strony została przedstawiona wersja wydarzeń wg jednej ze stron, czy mam rozumieć, że Ty reprezentujesz drugą, skoro potrafisz dokonać oceny i stwierdzić, że Urban nie ma nic do powiedzenia ? Przedstawił po prostu swoją wersję wydarzeń i tyle.
Cytujka_gość
19.10.2010, 16:27
Do oko_gość
Absolutnie nie określam się po której stronie stoję. Podkreślałem jedynie płaczliwy ton wypowiedzi Pana Urbana. Natomiast treść artykułu jest rzeczowa i konkretna. Inna sprawa, czy w pełni prawdziwa, ale nie mnie to oceniać. Natomiast od lat wiem (i nie tylko ja), że PIS jest partią wodzowską. Pan Urban wydaje się tego nie wiedzieć, bo krytykuje decyzje Wodza. Jeżeli nie wiedział do jakiej partii należy, to nie nadaje się do niczego, jeżeli wiedział i tak skamle, to jest dwulicowcem. I tyle. Dodatkowo: 4 lata temu, 8 lat temu pisałem, że w wyborach samorządowych nie jest ważna przynależność partyjna - należy oceniać kandydata jako człowieka. Pan Urban dopiero to "odkrył", a więc też jest do tyłu o kilka lat. Jeszcze jedno: Twoje oststnie zdanie wprawiło mnie w osłupienie. Cyt. " ...potrafisz dokonać oceny i stwierdzić, że Urban nie ma nic do powiedzenia". Pan Urban napisał chyba najdłuższy komentarz w historii strony tcz.pl użalając się nad sobą. Dla mnie kampania wyborcza to sprzedawanie się poprzez przedstawienie swojej wizji zmian w mieście. Pan Urban tylko płakał, a wizji nie ma żadnej. Jeżeli myśli, że Tczewiacy są tak głupi, że wystarczy im powiedzieć: Kaczyński mnie skrzywdził i otwierają się wszystkie drzwi, to raczej się myli. Chcę konkretów, wtedy może go kupię, ale sądząc po dzisiejszym wystąpieniu, to raczej nie. Pozdrawiam ka
CytujZbigniew Urban
20.10.2010, 22:24
tekst powstał dawno temu...
Jak zaznaczyłem na wstępie jest to autoryzacja moich wypowiedzi dla GT. Niczego nie napisałem, tylko wkleiłem treść udzielonych dziennikarzowi odpowiedzi. Nie użalam się nad soba. Nie miaalem takich intencji, wręcz odwrotnie. PIS jest partią wodzowską i jestem tego świadomy, ale są granice lojalności, których przekroczyć nie można. I tak sie też stalo.
CytujPjoter_gość
19.10.2010, 00:54
Mój głos już ma!
Wystawiona przez Prawo i Sprawiedliwość więc z pewnością osoba uczciwa i konkretna.
OdpowiedzZed_gość
20.10.2010, 04:05
Tak, zupełnie jak poseł Smoliński....
CytujEdi_gość
21.10.2010, 08:55
Ty jesteś chory i mam nadzieje ,że do tego nie dojdzie
Cytujklio_gość
19.10.2010, 01:04
Oj, Basiu! Dałaś się wmanewrować Smolińskiemu w sprawę przegraną już na starcie. Ciężko ci będzie kiedykolwiek wyjść z tych koślawych butów! Zal mi ciebie. Czym cię skusili? darmową kampanią?
OdpowiedzTczewiak_gość
19.10.2010, 01:16
Kandydaci....
Poczekajmy do 22 i przekonamy sie jakich kazdy komitet wystawi kandydatów .......ilu tam będzie ludzi ,którzy np. nie piastują stanowisk na jednej karuzeli......dyrektorzy szkół, dyrektorzy instytucji samorzadowych, urzędnicy......?
Odpowiedzm_gość
19.10.2010, 07:57
aktualne dane są na tej stronie http://wybory2010.pkw.gov.pl/geo/pl/220000/221400.html niestety, jeszcze niewiele komitetów zostało zarejestrowanych
CytujGr._gość
19.10.2010, 05:18
Jest z PiS więc dla mnie automatycznie odpada.
OdpowiedzŻenada Panie Urban_gość
19.10.2010, 06:52
CYTAT
Zdecydowana większość radnych miejskich i członków PiS tj. Grażyna Antczak, Krzysztof Misiewicz, Piotr Kajzer, Mirosław Kaffka i ja będzie ubiegać się o mandat radnego z KWW „Razem i Odpowiedzialnie”, którego kandydatem na prezydenta jest Witold Sosnowski. Po tych wszystkich doświadczeniach mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że po raz kolejny zgadzam się z obecnym prezydentem Zenonem Odya. W mieście nie powinien rządzić prezydent, który wywodzi się z partii. Istnieje duże niebezpieczeństwo, że taki prezydent stanie się figurantem, niewolnikiem swojego ugrupowania politycznego, że będzie on musiał wykonywać dyspozycje z góry, zatrudniać osoby, których zatrudnić nie chce lub nie powinien. Prezydent ponadpartyjny, to prezydent wolny od nacisków, taki, który decyzje podejmuje samodzielnie. Dlatego, w mojej ocenie, jest tylko dwóch kandydatów na urząd prezydenta Tczewa - ja będę głosował na Witolda Sosnowskiego, który – mam nadzieję - do II tury przejdzie z Mirosławem Pobłockim. //Zbigniew URBAN// Dodaj komentarz w tym wątku: Obłuda- kto to mówi, Panie Urban wstydu oszczędź Uwaga! Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z artykułem w tym dziale, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane. Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków): _gość Temat komentarza (max 50 znaków): *Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
Odpowiedzoko_gość
19.10.2010, 10:09
Życie przynosi ciągle nowe doświadczenia
Głupi od mądrego niczego się nie nauczy. Mądry od głupiego może wiele się nauczyć. Stara prawda.
Cytuj...._gość
19.10.2010, 07:10
No to jest źle, bardzo źle. Patrząc na jedynki chciałoby się zakrzyknąć, a gdzież są młodzi wykształceni i światli ludzie? Panie Smoliński sprzedaje Pan nasze miasto związkowym działaczom z Solidarności. Skąd Pan wygrzebał te zakurzona postaci? Bojanowski, człowiek o poglądach bardziej radykalnych od samego j. Kaczyńskiego, człowiek, dla którego każdy prywatny przedsiębiorca to złodziej i kandydat na aferzystę. Taki człowiek ma stanąć przed wyzwaniami jakie niesie czas partnerstwa publiczno-prywatnego, wspólnych zadań realizowanych przez gminę z kapitałem zewnętrznym? Ludzie będziecie z rozrzewnieniem wspominać łagodnego radnego Urbana, łowcę afer. Motas, ten niudaczny prezydent pierwszej kadencji, wsadzony na siłę na prezydenta przez proboszcza Cieniewicza, który nie tylko nie potrafił rządzić miastem, to jeszcze doprowadził do wewnętrznych podziałów w radzie miasta? A w drugiej radzie miasta, o ile mnie pamięć nie myli, obraził się na radę i wogóle nie pracował odpuszczając komisje i posiedzenia rm. Człowiek z wielkim zeszytem i pisakami zapisujący wszystko na kolorowo i dużymi literami, cóż on takiego osiągnął przez te lata, co zrobił w mieście, kim jest, czy ze swoimi spiskowymi przekonaniami będzie zapleczem dla prezydenta, czy kolejnym dzielnym członkiem komisji rewizyjnej? Ci panowie juz byli i starczy. Przyznam, że nie przepadam za chłopcami z RIO GRANDE, ale jeśli takie nazwiska padały w czasie ustawiania list, to się nie dziwię, że poszli w diabły. Szacun panie Sosnowski, panie Kaffka, panie Urban and company. Pani Kamińska, bezbarwna, cicha myszka w obecnej radzie, kolejna związkówka z Solidarności. LITOŚCI! Czasy związkowców w polityce dużej i małej minęły. Żeby miasto zyło i rozwijało się potrzeny jest menadżer, a nie rozdygotany działacz związkowy uzgdaniący decyzję o zakupie ołówka z wierchuszką związku i partii. Można brutalnie powiedzieć, po tych ludział u władzy długo będziemy zamiatać w mieście.
Odpowiedzoko_gość
19.10.2010, 07:49
Kiedś Smoliński rozwalił AWS, a teraz rozwala PiS
ZOBACZ, co narobiłeś = to Twoje dzieło. Będzie Ci to zapamiętane.
OdpowiedzAdaś Mickiewicz_gość
19.10.2010, 11:32
Krótko mówiąc:
Konrad Wallenrod.
CytujIS_gość
19.10.2010, 07:51
a ja myślałam
że w końcu Piotruś będzie kandydatem na Prezydenta..........
Odpowiedzs_gość
19.10.2010, 07:52
Z artykułu po części wynika, że Pani Barbara chce, by na nią głosowano, bo jest kobietą...no jak dla mnie to niewystarczający argument. Ta pani jest ostatnią osobą, na którą bym zagłosował. Jej działania w większości ograniczają się do podnoszenia ręki i przyklepywania uchwał, które nie wiem czy nawet czytała. Widocznie PIS nie ma lepszych kandydatów.... nigdy nie miał, więc się nie dziwię.
OdpowiedzWyborowy na -_gość
19.10.2010, 08:38
COOOO
No to ładnie ale nie rozumiem czemu Pan Poseł nie startuje zespół jak ta lala
Odpowiedz:)_gość
19.10.2010, 09:11
odważny Urban:)
Gratulacje odwagi, ma Pan już mój głos, nie każdy odważył by się krytykować prezesa PIS!!!!!!!! A Pan to robi jawnie i otwarcie,Popieram URBANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedznowy_gość
19.10.2010, 09:11
kandydaci
czy naprawdę trzeba powiązan kolesi, rodziny by osiągać sukces,, a może zacząć wybierać tych którzy zawsze byli gdzieś w cieniu i naprawdę chcą dobra dla mieszkańców i miasta. Nowa(jak napisał Maxx bo nie kojarzy) twarz i jeszcze kobieta to naprawdę dobry początek. A ztego co słyszałem PiS ma dużo nowych twarzy przynajmiej nie powiązanych.
OdpowiedzGwajer_gość
19.10.2010, 09:44
P. Kamińska to nie nowa twarz, porównaj z obecnym składem RM.
Cytujoko_gość
19.10.2010, 10:14
tak wszyscy zapisali się w ostatnim tygodniu..
tyle nowych twarzy, to skutek ogłoszeń w prasie posła Smolińskiego: chodźcie do nas !!!
CytujTczewianin_gość
19.10.2010, 09:12
Precz z PISem i PISopochodnymi!
Raz na zawsze trzeba pozbyć się nieudaczników rodem z PISolandu!!!
OdpowiedzC>K>M
19.10.2010, 19:06
No właśnie dzisiaj jeden w Łodzi zaczął, naprawdę uważasz, że dyskusję polityczną trzeba prowadzić takim tonem jak Twoja powyższa wypowiedź?
CytujT>K>M_gość
20.10.2010, 12:52
Pozwolę sobie zacytować posłankę Kempę: zaczyna się mordowanie opozycji. A świstak nadal siedzi i cierpliwie zawija te sreberka
Cytuj~~_gość
19.10.2010, 09:23
super, poczekajmy na pełne listy pisowskie, będzie wesoło. Skoro jedynki to takie cudaki, cóż dopiero będzie się działo niżej. Swoja drogą to mamy kandydatów w tych komitetach: PiS - zdezelowani związkowcy solidarnościowi, RIO - uciekinierzy z PiS i najgorszy sort z obecnej RM, PnP - powtórka z rozrywki + paru nowych naiwnych, PO - no cóóóż, szkoda słów. Cięzko będzie decydować.
Odpowiedzriś_gość
19.10.2010, 09:52
miś
tak, ale poczekajmy do piątku :)))
CytujLokis_gość
19.10.2010, 09:30
Lista kandydatów
Można prosić o pełną listę kandydatów na ławeczce PiS-u ? Zanim wrzucę karteczki do urny chciałbym wiedzieć, kto z prawicy startuje do władzy...
Odpowiedzja_gość
19.10.2010, 09:52
ja
nie chce mi się czytać tych wypocin, co to ma być, bab wygląda co najmniej jak szczypińska, głosować na nią nie będę , szkoda smolińskiego, utarł by nosa staroście, który sobie teraz blok swój zagrodził bramą :-)
Odpowiedz_gość
19.10.2010, 10:00
Taniec chochołów
Ta cała ferajna wstydu nie ma.Ja sie przyssali do stolków i stoleczków , spółek , spółeczek, to dla złotówki za darmo będą piechota do Gdyni zasuwac. Niedobrze sie robi. Nieudaczniczy i ludzie bez osiagnięć zawodowych, między innymi nauczyciele, to glówny sektor łapania sie na pseudowladze. Dziwicie sie,ze wielu nie chce z nimi nawet rozmawiac , bo i nie ma o czym.
OdpowiedzTczewiak, gośc_gość
19.10.2010, 10:23
Miejskie wybory....
Z wpisów u góry wynika ,ze jednak na listach tych komitetów sa nadal te same nazwiska......kolesiów partyjnych, z szkolnej ławki, z pseudo biznesu, z krzesła urzednika itd. W kim tu wybierac ? KIEDY OKRĘGI JEDNOMANDATOWE ?
OdpowiedzZed_gość
19.10.2010, 10:34
Jakoś nie mogę patrzeć na tego posła z przypadku. Wstyd mi, że takich ludzi do parlamentu wysyłamy, ale... co zrobić, parlament odzwierciedleniem narodu jest :(
Odpowiedzgosia_gość
19.10.2010, 11:23
moze tak byscie sie opamietali
zachowanie w pisie jest trudne do zrozumienia,ale cóż,może to czas oczyszczania...myślę,że działacze zapominają,że w partii jednak powinna obowiązywać hierarchia i posłuszeństwo wobec przywódców,jeśli wygrywają osobiste ambicje to tylko świadczy o słabości drużyny,po co pierzecie publicznie brudy,opamiętajcie się ludzie,Zle się stało,że nastąpił podział,bardzo prosze nie obrzucajcie sie publicznie błotem,bierzcie się do roboty to służba a nie gwiazdorskie popisy,bo przegracie wszyscy,,,tego chcecie?
Odpowiedzoko_gość
19.10.2010, 11:53
zgadzam się z gosia
niech tak się stanie
OdpowiedzDziki Jinx_gość
19.10.2010, 12:17
dramat2
Panie Urban, nie darzę pana sympatią, ale informacja o tym, że Piotr Antczak obejmuje jakieś funkcyjne stanowisko w PiS to jest niewyobrażalny dramat. Kto go powołał na to stanowisko? Nie martwi mnie to bardzo, że tczewskie Pisiaki strzelają sobie w kolano, ale to już jest koniec wszelkich standardów politycznych. Nie chcę nikogo obrażać - P.A. jest mułem skończonym, ociężałym umysłowo i infantylnym typkiem. Nie lubię PiS, ale siedzę przed kompem i łapię się za głowę i pytam - jak to możliwe???
OdpowiedzSTUDENT_gość
19.10.2010, 12:33
Walka bratobójcza
No i mamy propaganda TV TVN, POLSATU, WYBORCZEJ itd i w łodzi szaleniec w siedzibie PiS zabił człowieka !!!!!!! TCZEWIACY OBUDŹCIE SIE NIE GŁOSUJCIE NA KOMITETY PARTYJNE !!!!!!!! ani na UCIEKINIERÓW KARIEROWICZÓW Z PARTII np. PiS w Tczewie !!!! Nich sie ujawni jakiś komitet nie partyjny ???
OdpowiedzDo studenta_gość
19.10.2010, 13:33
Nic nie rozumiesz???
Naprawde uwazasz ze to nagonka mediow spowodowala smierc tych osob? A moze jednak trzeba by zaczac od belki w oku p. Kaczynskiego? To Jego jadowienie sytuacji, nachalna martyrologia, klamstwa i rozdmuchane ego do tego doprowadzilo. Media tylko pokazuja Kaczynskiego i jego swite. Ludzie sami wyciagaja wnioski.
OdpowiedzLokis_gość
19.10.2010, 14:06
Nagonka medialna
Sposób, w jaki media od lat pokazują braci Kaczyńskich i ich zwolenników, trudno nazwać inaczej, aniżeli nagonką (i to bez względu na absurdalność ich koncepcji np. w sprawie IV RP). Dzisiejsza zbrodnia w Łodzi jest skutkiem tej medialnej agresji.
Cytujobserwator_gość
19.10.2010, 13:51
Przysłowie - przestroga
"Nigdy nie stawaj za koniem i przed kobietą"
Odpowiedzwyborca_gość
19.10.2010, 14:00
pani basia
wydaje mi się ,że pani BASIA tą swoją decyzją zniszczy związek Solidarność. Nauczyciele będą masowo wypisywać się ze związku. A może o to Jej chodzi.
Odpowiedzgośc_gość
19.10.2010, 15:10
kandydaci
A p.Olszewska szefowa Związku Solidarnośc startuje na radna z komitetu Sosnowskiego !!! to jest rozkładanie związku .......wszyscy sA PO jednych pieniądzach
Odpowiedzhehehe
19.10.2010, 16:16
...
racja
CytujBUCA_gość
19.10.2010, 19:14
ŻENADA!!!
KAMIŃSKA PREZYDENTEM? NIE POTRAFI ZROBIĆ NIC DOKŁADNIE I KOMPETENTNIE, JEST GŁUPIOMĄDRA, NIE POLEMIZUJE, NARZUCA SWOJE ZDANIE, NAWET, JEŻELI JEST ONO BEZ SENSU...KRZYKLIWA, AROGANCKA, MOLŻE TACY SĄ DZIŚ W POLITYCE POTRZEBNI? TCZEW NIE MA KANDYDATÓW DZIAŁAJĄCYCH, MĄDRYCH, UCZCIWYCH, WSZYSCY SĄ W COŚ UMOCZENI, NIEKTÓRZY Z POLECENIA KLERU, KTÓRY NIE MA SZACUNKU U OBYWATELI, BO TO NIE XIII WIEK...KS. CIENIEWICZ DOBRZE, ŻE PAMIĘTA, JAK SIĘ NAZYWA, ALE TO JUŻ BŁĄDZĄCY STARUSZEK, GADAJĄCY BEZ ŁADU I SKŁADU, WIĘC NIE MOŻE NIKOGO POLECAĆ...RESZTA KLERU TO CWANI, MALI LUDZIE, FAŁSZYWI W STOSUNKU DO CHRYSTUSA I LUDZI, WIĘC OD WYBORÓW NIECH SIĘ TRZYMAJĄ Z DALEKA... PO, NO CÓŻ, ZEBRANIE KOMUCHÓW TYPU DOMINIKOWSKI , WYSTAWIANIE 19- LETNICH SMARKACZY TEŻ NIE ŚWIADCZY DOBRZE O TEJ PARTII...NIE IDĘ NA WYBORY, BO TYCH LUDZI ZNAM I NIKT Z NICH NIE SPEŁNIA MOICH WYMAGAŃ!!!
OdpowiedzJan_gość
19.10.2010, 20:12
Nie krzycz Bucu!
Tak, poza tym wszyscy zdrowi w Twojej rodzinie? Chyba zbyt ciasne buty nosisz. To powód, że coś z Twoją głową jest nie tak. Załóż trampki. Na uszy! Będziesz wyglądać poważniej.
CytujEdi_gość
21.10.2010, 08:58
Masz racje .
CytujApacz_gość
19.10.2010, 19:42
Do przyszłej prezydent Basi
Ja trzymam kciuki, zagłosuję na Ciebie.Głowa do góry! A reszta niech sobie pisze te bzdety.
OdpowiedzsPISkowcy_gość
19.10.2010, 20:48
''kandydatka startuje jako osoba bezpartyjna z rekomendacją Prawa i Sprawiedliwości'' He he:D to ze z poparcia ma niby dac głosy sPISkowców:D:D
Odpowiedztczewiak,gosc_gość
19.10.2010, 21:32
komitety kolesiów
Obecna ordynacja wyborcza pozwala komitetom wyborczym wystawiac partyjnych kolesiów albo towarzystwa wzajemnej adoracji jak w PnP z Drewa z Uni Wolności na czele albo uciekinierzy z PiS w komitecie Sosnowskiego i Antczakowej/z dawnego MOST/ - wstyd w kim tu wybierać , jak wyzej - kiedy okregi jednomandatowe ?
OdpowiedzGość_gość
19.10.2010, 22:31
A mnie już na wyborach nikt nie zobaczy! Z roku na rok jest coraz gorzej, nie będę dokładać kolejnej cegiełki do nabijania kasy tym pseudo samorządowcom, którym chodzi tylko i wyłącznie o utrzymanie swojej pozycji i niemałej kasy. Gdyby im się to nie opłacało, nie walczyli by tak zawzięcie aby z tych stołków nie pospadać. Oni wszyscy są po"jednych pieniądzach", obojętnie czy to z PIS-u czy z PO czy też z innego ugrupowania.
Odpowiedztczewiak_gość
20.10.2010, 08:55
Watpie, zeby cos ugrala. Brak jej charyzmy
Odpowiedzarikos_gość
20.10.2010, 09:45
dywagacje
Przebrnąłem przez wszystkie dywagacje i oto kilka moich uwag. Na początku gratuluję Panu Urbanowi - zauważcie, że jako jedyny podpisał się własnym imieniem i nazwiskiem. Wylewanie "żali" i "łez" - myślę, że nie to Pan Urban miał na myśli, chciał poinformować o obecnej stanie naszej sceny politycznej. Co do odpuszczania sobie wyborów - najłatwiej nie iść a później narzekać, że jest nie tak i mieć czyste ręce - bo przecież Ja nie głosowałem. Co do braku kandydatów - wstrzymajmy się do ogłoszenia pełnych list - sam wiem o kilku młodych (ale nie dzieciakach) wykształconych osobach z zapałem i otwartymi umysłami. Są to inżynierowie, prawnicy z około 10-letnim doświadczeniem, ustabilizowaną sytuacją rodzinną i materialną, którzy nie są urzędnikami czy nauczycielami - bo i takie zarzuty się pojawiły. Podsumowując - nie obrzucajmy się błotem ale wstrzymajmy emocje na wodzy i postarajmy się dokonywać wyboru rozsądnie i z namysłem.
Odpowiedzoko_gość
20.10.2010, 10:57
propaganda i rozpacz !
jak znam życie,gdyby się zgodził na ich warunki to pewnie dostałby jedynkę na liście i miałby pewny mandat radnego, bo kogo oni tam mają Motas byl poprzednio chyba nr 4, A teraz na dwoje babka wróżyła. Tym bardziej należy to przeanalizować zamiast błotem rzucać. Bo co za idiota czy uciekiniej jak go nazywacie rezygnuowałby z prawie pewnego mandatu radnego i startował z komitetu, którego jeszcze wczoraj nie było ?? Ja znam tylko takich, którzy wieeeele mogą zrobić i poświęcić ale w drugą stronę,aby do koryta dotrzeć. Mogą udawać nawet wielbłąda, ba nawet PISowca mogą udawać. Prawda jest taka, że Smoliński rozwalił PiS swoim działaniem i brakiem działania jednocześnie. Teraz został sam, w otoczeniu kilku osób, całe stado pisowców go opuściło, a on te dyrdymały Wam wciska, ogłoszenia o naborze do PIS w Tczewskiej zamieszcza. PIS po prostu rozpaczliwie szukał kandydata, czyli jelenia, a znalazł ŁANIĘ !!!
CytujTczewiak,gośc _gość
20.10.2010, 11:49
Kandydaci
Hmmm a kogóż maja na listach uciekinirzy z Pis - RiO ? min bylego czlonka Uni Wolnosci biznemena od orbienia lodów Godleswkiego ? on niezłe kreci lody ale pod siebie , Kafka wiceprezes klubu fara -nieudacznik i nic nie robi sam, Urban chyba jedyny pozytywny i merytoryczny radny w RiO, Sosnowski to karierowicz do władzy za wszelką cene, szkoda ,że otacza się w większości tylko naudacznymi poplecznikami którzy nie wiele potrafia zdziałac dla mieszkańców, pani Antczak - ledwo dostała się na radna i jest zawistna choc duzo robi spolecznie przy caritas ale czym jest caritas to wsyscy wiedza......no i kandydaci z ..........łapanki :) Ta grupa oby zdobyła 2 mandaty to i tak z a duzo
OdpowiedzSTUDENT_gość
20.10.2010, 15:34
jestem za
Nareście kobieta madra, i bezpartyjna ma szanse wygrac gdzie bija sie mężczyzni ...... , ja z rodzina zaglosuje na p. Kamińska
Odpowiedzłowca_gość
20.10.2010, 16:58
student?
Z Ciebie student jak z koziej d... trąba. "nareście" to piszą analfabeci a studenci piszą "nareszcie"
CytujLokis_gość
20.10.2010, 18:47
Student - Nazwisko takie...
... jak np. Wichura w "Czterech pancernych"...
Cytujmagia_gość
20.10.2010, 16:27
kandyaci
nie było nikogo to dali kobietę i myślą że wszystko będzie ok.czemu Smoliński nie kandyduje boji się kolejnej przegranej
OdpowiedzBUCA_gość
20.10.2010, 18:46
RATUNKU!!!
MOJA RODZINA NIE IDZIE NA WYBORY, BO NIE CHCEMY PRZYKŁADAĆ RĘKI Z DŁUGOPISEM DO POWODZENIA MIERNOTY, KTÓRA NIC CIEKAWEGO DLA TCZEWA NIE ZROBI...STARE PRÓCHNA ALBO GÓWNIARZE PO LICEUM, BOŻE MIEJ NASZ KRAJ W OPIECE, NAPRAWDĘ ELITA INTELEKTUALNA WYGINĘŁA W KATYNIU!! BRAK ŻYCIA I PERSPEKTYW, NOL ALE ELYTA SIĘ URZĄDZI I DUPSKA BĘDĄ GRZAŁY STOŁECZKI!!!MAM DOŚĆ MIERNEGO, WIECZNIE Z SIEBIE ZADOWOLONEGO PREZYDENTA!!!
OdpowiedzBUCA_gość
20.10.2010, 18:56
ŻENADA!!!
PANI KAMIŃSKA- PREZYDENTEM??? NIE BĄDŹCIE ŚMIESZNI, CZY ONA COŚ POTRAFI SENSOWNEGO POWIEDZIEĆ? CZY MA JAKIŚ PROGRAM? NA CO LICZY???
Odpowiedzgośc, tczewiak_gość
20.10.2010, 20:18
Kobieta w II turze z Pobłockim
W koncu PiS przedstawil kandydatke na Prezydenta Tczewa, bedzie lepsza od Sosnowskiego, byla nauczycielka-pedagog mego syna w Ekonomkiu. Konkretna, dobry mediator co potrafi rozwiązywac konflikty nie tylko w swojej szkole, Przewodnicząca Solidarności nauczycieli w Tczewie. Radna w radzie miasta- pzrewodnicząca komisji nauki i sportu oraz kultury. Spokojna , wrazliwa na ludzka krzywde , zawsze otwarta by pomagac innym. Jako kobieta może pogodzic walczacych mężczyzn i......przejs c do II Tury wyborów z p. Poblockim- moja rodzina zagłosuje za panią Barbarą
OdpowiedzEdi_gość
21.10.2010, 09:02
spadaj razem z nią,
Cytujdunlop_gość
21.10.2010, 10:04
jakie ona ma doświadczenie ?
Jarek- samotny, Szczypińska- samotna, Folty-Kubicka- samotna no i Basia- stara panna, tzn. że wPISuje się w to towarzystwo.
CytujMS_gość
21.10.2010, 10:09
Pan URBAN o LOJALNOŚCI
Panie URBAN przeczytałem Pana kopiuj wklej z GZ i sprostowanie , Pisanie o nie lojalności w Pana przypadku jest śmieszne bo to pan zdradził PIS , a nie oni Pana!!! Niech Pan tu nie wypisuje o granicach etyki , jest to nie na Miejscu. Generalnie można powiedzieć już przed wyborami, żę PIS wejdzie z jakąś ilością mandatów, lepszą lub gorszą a RIO może mieć z tym problem. P.URBAN I ETYKA BUHAHAAAAAAAAAAA
Odpowiedzoko_gość
21.10.2010, 15:23
ludzie są wolni !
Co za pierdoły. ludzie mogą wstępować i wystepować z organizacji kiedy chcą.
Cytuj_gość
24.10.2010, 18:53
o pani pedagog z ZSE .. powodzenia życzę : ) .. aha i skoro nie znacie tej Pani to nie piszcie że nie ma nic sensownego do powiedzenia bo tylko sami się ośmieszacie ,, spoko kobitka i życzę wygranej
Odpowiedz