Zobacz, według jakiego rozkładu pojadą autobusy Meteora. Jakie zmiany?

Autobusy stoją już na terenie nowej bazy (fot. tcz.pl)
Zobacz, według jakiego rozkładu pojadą autobusy Meteora. Jakie zmiany?

zobacz galerię zdjęć: 22
Z początkiem roku na ulice Tczewa wyjadą autobusy nowego miejskiego przewoźnika - firmy Meteor z Jaworzna. Na terenie bazy, która będzie mieściła się na ulicy Sadowej, jest już 19 z 23 pojazdów, które będą przewozić tczewskich pasażerów. Wiadomo już też, jak będą wyglądały nowe rozkłady jazdy.

Pierwszy autobus Meteora wyjedzie w trasę jeszcze w Sylwestra - na godzinę przed północą - będzie to autobus linii nocnej, która teraz zostanie oznaczona jako "N" (dotąd "01"):

- Czeka nas pracowita noc sylwestrowa, związana m. in. z zagospodarowaniem środków, jakie pasażerowie zgromadzili na kartach miejskich. Stary przewoźnik przeleje je do magistratu, a my przekażemy je Meteorowi - tłumaczy podinspektor ds. zarządzania transportem miejskim w tczewskim ratuszu, Stanisław Smoliński.

19 autobusów nowego przewoźnika jest już w Tczewie - kolejne cztery dojadą w ciągu najbliższych dni. Baza znajduje się w sąsiedztwie Powiatowego Urzędowego Pracy przy ulicy Sadowej, na terenie dawnej hurtowni alkoholi. Wiadomo już jak będą wyglądały rozkłady jazdy. Nad ich układaniem pracował Marcin Gromadzki z firmy Public Transport Consulting, który opracowuje rozkłady m. in. dla Gdyni. Zamiast 767 kursów w ciągu dni roboczych od nowego roku autobusy wyjadą 755 razy dziennie.


- Zauważalna zostanie tzw. rytmizacja w kursowaniu autobusów - nie będzie już "dziur" w rozkładach jazdy. Chcieliśmy zracjonalizować sposób prowadzenia połączeń. Rozkład został wprowadzony bez przeprowadzenia badań marketingowych - z prostej przyczyny - kiedy nad nim pracowaliśmy miasto było rozkopane i obowiązywały objazdy. Badania ruszą wkrótce - ich wyniki mamy poznać do marca i wtedy będzie można myśleć o korekcie rozkładu - tłumaczy Marcin Gromadzki.



Wszystkie autobusy mają funkcjonować z podobną częstotliwością - np. pojawi się zwiększona liczba kursów linii numer 4, ale pojedzie mniej "trójek". Wyjedzie też mniej jedynek, ale za to więcej ósemek (121 zamiast 91). Rozkład ma zapobiec powstawaniu dziur np. pomiędzy godziną 7 i 8. Autobusy mają też odjeżdżać też tak, by zintegrować całość z godzinami odjazdu pociągów. Zasadniczą zmianą jest też skrócenie trasy linii numer "7" - z informacji przekazanej podczas wczorajszej konferencji prasowej wynika, że autobusy dojadą tylko do cmentarza komunalnego, a nie jak do tej pory - do wsi Rokitki. Zgodnie z zapisami znowelizowanej ustawy o publicznym transporcie drogowym gmina może płacić tylko za komunikację na swoim terenie. Aby "siódemka" mogła dojechać do centrum Rokitek, miasto musiałoby zawrzeć porozumienie z wójtem, w którym zobowiązałby się do dopłat. Tymczasem wójt gminy Tczew, Roman Rezmerowski tłumaczył nam niedawno:

W 2006 roku z komunikacji miejskiej korzystało średnio 10 mln pasażerów rocznie - w ub. roku liczba ta wyniosła zaledwie 6 mln.
- Nie mogę dopłacić do tego typu przejazdów - bo gdybym miał dopłacać do mieszkańców Rokitek, musiałbym również dopłacać do dojazdów osób z 26 sołectw na terenie naszej gminy. A najbardziej są poszkodowani ci, którzy są najdalej od miasta - np. Boroszewo, Wędkowy, czy Goszyn, który w ogóle nie ma transportu. Musimy go zabezpieczyć dla dzieci, które uczą się w naszych szkołach. Gdybym dopłacić do mieszkańców Rokitek, byłoby to nie w porządku wobec innych mieszkańców.

Mieszkańcy Rokitek mogą być jednak spokojni o połączenie z miastem - z początkiem roku nowe połączenie uruchomi prywatny przewoźnik, Tomasz Latocha:

- Połączenie ruszy 1. stycznia. Autobusy będą kursować średnio co godzinę - pierwszy kurs został ustalony tak, by można było dotrzeć na godzinę 6 rano do pracy. Ostatni rozpocznie się około godziny 22. Na trasie będą honorowane zniżki dla biletów miesięcznych - tłumaczy.

Z nowym rokiem w miejskich autobusach pojawią się też nowe kasowniki, które mają zamontowane przy każdych drzwiach. Urządzenia mają funkcjonować według takiej samej zasady jak do tej pory.

Najważniejsze zmiany:

  • Zmieniona zostanie trasa linii autobusowej nr 7 - autobus będzie jeździł trasą:
    Dworzec - Sobieskiego - Os. Kolejarz - Os. Bajkowe - Rokicka (Cmentarz Komunalny) - Jagiellońska - Armii Krajowej - al. Solidarności - Gdańska - Dworzec.
  • Powstanie nowa linia nr 17 - obsługa trasy linii 7, tylko w odwrotnym kierunku:
    Dworzec - Gdańska - Al. Solidarności - Armii Krajowej - Jagiellońska - Rokicka (Cmentarz Komunalny) - Os. Bajkowe - Os. Kolejarz - Sobieskiego - Dworzec.
  • Zmieniona zostanie trasa autobusów linii 4 na odcinku pl. Piłsudskiego - Czyżykowo (autobusy będą kursowały ul. 30 Stycznia i Bema, zamiast Bałdowską).
  • Zmieniona zostanie nazwa linii 19 na nr 12 oraz 01 na N.
  • Autobusy wszystkich linii będą się zatrzymywały na wszystkich przystankach po trasie przejazdu np. autobusy linii 3 będą się zatrzymywały przy placu Piłsudskiego w stronę Suchostrzyg a autobusy linii 1, 8 i 12 będą zatrzymywały się przy ul. Kopernika.
  • Zauważalna zostanie tzw. rytmizacja w kursowaniu autobusów - nie będzie już "dziur" w rozkładach jazdy (patrz np. linia 4 pomiędzy 7 a 8 czy 9 i 10 z Suchostrzyg w stronę Czyżykowa, autobusy będą jeździły co 15 min. w obie strony).
  • Nowe możliwości połączeń pomiędzy Os. Kolejarz, Cmentarzem Komunalnym i Suchostrzygami.
  • 100% autobusów z niską podłogą.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (154)
dodaj komentarz

  • +22

    _gość

    20.12.2011, 00:13

    no nieźle 3 w szczycie co 15 min.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • +2

    _gość

    20.12.2011, 17:29

    Teraz ile czasu będzie trzeba czekać jak chociaż jeden nie przyjedzie...

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx4 
    +2

    qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm

    20.12.2011, 19:48

    Dokładnie

    Co to jest wgl. za rozkład !? Przewoźnik Veoila już jeździ jak sobie chce bo nie mają już umowy, jeżdżą z własnej woli, autobusy są przepełnione. A nowy przewoźnik zamiast wykorzystać tą sytuację na plus to nie chce ;) Na razie rozkład jazdy jest do ... . Mogli by już puścić swoich kierowców z tymi "AUTOBUSAMI" i wyrobić sobie "renomę" . Fajnie by było mieć dwie konkurencyjne firmy :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    ja_gość

    20.12.2011, 00:34

    a co

    a pan smolinski dalej siedzi sobie chociarz nie ma wyksztalcenia aby taka funkcje sprawowac moze to brat byly posel pomaga i taka jest switwa w tczewie byly kierowca autobusow siedzi na stolku hehehe

    Odpowiedz
    IP: 92.41.xx6.xx4 
  • +6

    alex_gość

    20.12.2011, 08:19

    do @ ja

    A Ty nie masz chyba " CHOCIARZ " takiego wykształcenia, jak tan Pan.......

    Cytuj
    IP: 87.205.xx7.xx5 
    +1

    Ha Ha _gość

    20.12.2011, 17:43

    Alex chociarz byś się nie czepiał INO hahaha :)

    Cytuj
    IP: 46.112.xx7.xx8 
  • +4

    50_gość

    20.12.2011, 00:58

    XXX

    A LINIA NR 50 BEDZIE CZY NIE?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • +6

    będzie_gość

    20.12.2011, 06:17

    będzie po staremu.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx9.xxx 
  • lukee

    20.12.2011, 01:47

    Ja tylko współczuje kierowcom autobusów wjazdu na Sadową - szczególnie od strony Starego Miasta.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    ja22_gość

    20.12.2011, 07:47

    żaden problem - to samo co na na AK

    Cytuj
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • +31

    gość_gość

    20.12.2011, 02:09

    JAKIE NOWOCZESNE AUTOBUSY !!!

    haha świetnie!!.nie ma to jak podpisać kontrakt z firma ktora wozi ludzi autobusami z lat 90 tych, jak widać na załączonym zdjęciu ! skandal!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • -2

    rokitki_gość

    20.12.2011, 02:15

    czyli jednak autobusy nie pojadą na rokitki? :)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx6 
  • +1

    MoXe_gość

    20.12.2011, 16:52

    Nie

    Komunikacja miejska nie pojedzie . Ale latocha bedzie jeździć :P

    Cytuj
    IP: 46.134.xx3.xx0 
  • +1

    Casino_gość

    20.12.2011, 02:25

    !!! do korekty !!!

    W rozkladzie 6 powtorzono dwa razy kierunek dworzec.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • +22

    MP_gość

    20.12.2011, 05:42

    Panie prezydencie Dziękujemyy! Masakra z tymi "nowymi" autobusami, tandeta jak nic Mniej połączeń i skrócenie lini nr 7 to chyba jakieś kpiny. Jak można było wybrać taką firmę, w dodatku najtańszą. Dziadowskie działania ze strony naszego miasta, ale mieszkańcy rozliczą się w wyborach z wami...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xxx 
  • +4

    ja22_gość

    20.12.2011, 07:50

    za skrócenie kursu "7" dziękuj wójtowi. Może przeczytałbyś arta, a potem komentuj. Zresztą Latocha się zaoferował, więc nie wiem, w czym problem

    Cytuj
    IP: 89.200.xx2.xx4 
    +3

    migacz_gość

    20.12.2011, 08:03

    a ze zrozumieniem czytać potrafisz? W artykule jest wyjaśnione dlaczego 7 jest skrócona

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • +2

    MTTczew

    20.12.2011, 05:46

    Czytam ciekawostkę, że : "W 2006 roku z komunikacji miejskiej korzystało średnio 10 mln pasażerów rocznie - w ub. roku liczba ta wyniosła zaledwie 6 mln." Mam wrażenie, że są to dane przed wprowadzeniem karty miejskiej i po. Co do autobusów będą tylko dwa wejścia. z przodu i w środku.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +6

    Rogi

    20.12.2011, 07:22

    Dlatego kasowniki będą teraz przy wszystkich drzwiach. Niezły marketing. Ale może chociaż zaczną działać jak powinny.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • jevdziu_gość

    20.12.2011, 05:53

    ...

    A ja jestem ciekawy co z linią autobusową nr 50, która jeździ do Gdańska przez Pruszcz Gdański?? ja tą linią jeżdżę do pracy i zastanawiam się jak dostanę się do Pruszcza po 1 stycznia??

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx3 
  • +2

    _gość

    20.12.2011, 06:18

    Linia 50 zostaje po staremu. Będzie ją "robić" Veolia.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx9.xxx 
    +4

    PogodneMyśliJohnnegoBravo

    20.12.2011, 07:20

    50 dalej będzie jeździć VEOLIA

    50 dalej będzie jeździć VEOLIA.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +2

    a_gość

    20.12.2011, 07:31

    jak pytałam kierowcę...

    wracając z Gdańska to powiedział mi, że "50" zostaje (jako Veolia) i kursy od nowego roku mają być co 20min., ale czy to prawda to do końca nie wiem :(

    Cytuj
    IP: 83.30.xx1.xx8 
  • kruszynka_gość

    20.12.2011, 06:38

    ....

    a jak dojechać na pierwszy poranny pociąg???

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • +4

    _gość

    20.12.2011, 07:05

    Ta a ja jestem ciekaw co z dojazdem do strefy ekonomicznej. Jak wynika z rozkładu 7 to kurs na strefe ma być o godz 6;01 to jak ludzie na 6;00 mają dojechac do pracy?? i w ogóle jakas dziwnie zmieniona trasa tego autobusu. To jest kpina. Przecież wielu z nas pracuje na strefie i nie wiem czy ludzie jadący tym autobusem 5;21 czy jakoś tak bedą mieli ochotę zaiwaniać do vetrexu z pod cmentarza. PARANOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7 Powinna jeździć jak jeździła i o tych samych godzinach jak jeździła przynamniej w przypadku kursów na strefę i z niej. Panie Pobłocki gratuluje. Dzieki pana postępowaniu wielu ludzi będzie musiało drałować grube kilometry z buta bo autobusem i tak nie dojadą do pracy AVE

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • -1

    ja22_gość

    20.12.2011, 07:52

    przecież jest autobus o 5.21 - chyba te parę metrów sprzed cmentarza dasz radę przejść

    Cytuj
    IP: 89.200.xx2.xx4 
    -3

    lol_gość

    20.12.2011, 14:38

    czytania się nie nauczyłeś

    Jakiś przygłupi jesteś, nie czytałeś całego arta, tylko to, co interesowało, a teraz pretensje, a tam wytłumaczone jest, co jest grane.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx2.xx9 
    +1

    Max_gość

    20.12.2011, 18:01

    Kursy Skarszewską

    Liczba kursów Skarszewską została skrócona do 2!!! Jaki jest więc sens istnienia tam przystanków gdy autobus pojawi się tam 2 razy na dobę. Czy ktoś pomyślał że na tych przystankach wysiadali/wsiadali ludzie o 6, 8, 14, 16 i 18 godzinie tak jak rozpoczynają się i kończą zmiany zakładów pracy !!!

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx0 
  • +1

    Justyna_gość

    20.12.2011, 07:08

    50 nadal będzie jeździć bo przewoźnik dla 50 się nie zmienił i dalej będzie nim Veolia. Wiadomo mi tylko też, że w roku 2011 ma zostać on zawieszony ale o styczeń nie musimy się martwić. :)

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xxx.xx4 
  • +1

    jan_gość

    20.12.2011, 07:13

    rozkład

    To już widzę 1 rano z Czyżykowa jest o 4,47 dobrze ale potem dopiero jest o 5,22 i już na pociąg o 5,37 nie zdąży się gdzie tu komunikacja z pociągami dlaczego ktoś z Gdyni układa nam rozkład. . a tak w ogóle teraz dojechać na Czyżykowo to jest koszmar szczególnie po pracy ciągle coś wypada . Może w ogóle odetnijcie Czyżykowo od Tczewa mniej kłopotu

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx9.xx2 
  • -1

    _gość

    20.12.2011, 22:35

    z czyżykowa jedzie 5:18,więc na pewno zdążysz na 5:37

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx2 
  • +3

    kruszynka_gość

    20.12.2011, 07:14

    ,,,,

    a jak dojechać na pierwszy pociąg??

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • -1

    pasażer_gość

    20.12.2011, 07:36

    mam tylko nadzieję

    że nowe autobusy mają klimę, w przeciwnym razie w lecie znowu będziemy jeździć w "szklarniach"

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx1.xx8 
  • +7

    Tczewianin_gość

    20.12.2011, 07:38

    + i -

    Plusy to zmiany w kursowaniu 7 i stworzenie 17; jazda 4 przez 30stycznia. I to tyle. Minusy: autobusy, ich kolor, miejsce nowej bazy, postój autobusów na Kopernika (za mała zatoczka - tylko na jeden autobus- będą tworzyć sie korki jak będą chciały wjechac dwa), zmiana numeru 19 na 12 (po co?). Generalnie na dzień dobry 5:2 dla Veolii.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • -7

    d.k._gość

    20.12.2011, 10:36

    ?!

    Autobusy ? Co z nimi nie tak? Kolor? Kpiny sobie urządzasz ?! Przystanek na Kopernika dla wszystkich - rewelacja, w końcu ktoś pomyślał o starszych osobach np. z Wąskiej i Ogrodowej, które musiały tłuc się na przystanek koło wieży lub na Kopernika (dotyczy autobusu '3'). Położenie bazy ? Zmiana z 19 na 12? Zmiany kosmetyczne, które nie mają wpływu dla zwykłych podróżujących. Trochę więcej zrozumienia, wybór tego przewoźnika nie był przypadkowy, oszczędności rzędu kilku milionów zł dla takiego miasta jak Tczew to naprawdę wiele.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx9 
  • +17

    Kolen_gość

    20.12.2011, 07:52

    Bedzie klapa.Nie wiem kto pracuje w tych urzedach i kase bierze.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • +8

    mała_gość

    20.12.2011, 08:10

    jakim autobusem mam dojechać do dworca z czyżykowa jeżdżąc na 6.00 do pracy do Gdyni?? Pociąg jest o 4.21, a autobus linii nr 1 jak do tej pory jest o 3.58, jednak w nowym rozkładzie jazdy nie ma takiego kursu, bo pierwszy jest dopiero o godz. 4.22

    Odpowiedz
    IP: 83.13.xxx.xx6 
  • iii_gość

    26.12.2011, 17:13

    może jedynką o 4.03?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx3 
  • +4

    gość_gość

    20.12.2011, 08:18

    Autobusy typu Trójmiasto...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx5 
  • +19

    ktoś ;)_gość

    20.12.2011, 08:23

    żle Wam było...

    z Veolią to macie - gdzie teraz są Ci wszyscy którzy narzekali na Veolię??? teraz w godzinach szczytu każdy autobus, przynajmniej tak wynika z tego rozkładu bedzie jeżdził co 15 min. a poza godzinami szczytu też co 15 min..... Musi tam siedziec jakiś zaje... sty strateg zeby coś takiego wymyślic - pewnie człowiek który ukończył nie byle jakie szkoły (chyba specjalne) bo normalny czegoś takiego by nie wymyslił, poza tym jak ktoś słusznie zauważył autobusy mają tylko dwa wejścia/wyjscia - ale przecież to też jest robione dla Was/Nas - przynajmniej tym którzy usiądą z tyłu nie bedzie ciągle wiało poprzez częste otwieranie drzwi... ale cóż Latocha już zaciera ręce i za 3 latka przejmie całą komunikację w Tczewie i okolicy...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx3 
  • +12

    _gość

    20.12.2011, 08:59

    ej ej

    Veolia nie zachwyciła więc zmiana,ok ale zmiana na Meteora??? miasta dało ciała i tyle !!!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx7 

    dobry pomysł_gość

    21.12.2011, 14:15

    zgadzam się; Latocha powinien przejąć cały transport w mieście a teraz mam nadzieję, że dogodzi mieszkańcom Rokitek - dzięki Latocha za Rokitki

    Cytuj
    IP: 109.243.xx9.xx8 
  • +10

    _gość

    20.12.2011, 08:23

    A cena biletów ulegnie zmianie??

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx6.xx9 
  • J._gość

    20.12.2011, 08:27

    Porażka, ale jedynym sposobem naszym ludzi byłoby nie jeżdżenie , w ten sposób spółka ta nie będzię miała zysków a co za tym idzie sądząc po stanie autobusów i ich ilości po prostu splajtuje,

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx0 
  • +6

    witos_gość

    20.12.2011, 08:38

    autobusy z Górek

    "dzięki" za nowy rozkład jazdy. Wydawało mi się że rozkład jazdy jest własnością Urzędu Miasta, który płaci kasę. Ale chyba się pomyliłem. Autor rozkładu jazdy p. Marcin Gromadzki powinien pomieszkać w Tczewie aby rozsądnie ułożyć układ komunikacyjny. W nowym rozkładzie nie ma rozsądnej propozycji dojazdu "2" lub "12" z Osiedla Witosa na dworzec aby zdążyć na pociąg do Gdańska 5,37. Jeden jest za wcześnie, drugi jest za późno. a była "19" o 5,07 z Głowackiego do dworca - idealnie. Dlaczego nie uwzględniono "14" przez Witosa do Czyżykowa i Dworca przez cały dzień. Piękne skomunikowanie najkrótszą drogą z Oś. Witosa na dworzec. Już tak było i jak autobusy się wypełniały to skrócono linię do Bajkowego. Zupełnie bez sensu. Pozdrawiam i gratuluję dobrego samopoczucia

    Odpowiedz
    IP: 195.245.xx6.xx0 
  • +1

    gość_gość

    20.12.2011, 18:30

    @witos

    Też mieszkam na górkach, jeżdżę 14 na lekcje i do domu - miałem nadzieję że Meteor naprawi błąd Veolii i spróbuje chociaż częściowo dopasować rozkład do planu lekcji - niestety, nadal będzie odjeżdżać 5 - 10 min przed końcowym dzwonkiem... jak na złość

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx8 
    -2

    gizmo_gość

    21.12.2011, 09:25

    trzeba było mieszkac w mieście a nie na wsi!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xx2 
  • +4

    _gość

    20.12.2011, 08:47

    co to za szroty?

    To teraz bd jeździć po Tczewie? Oj chyba Veolię zwalnia się nie w skutek skarg i niezadowolenia ludzi tylko po to by oszczędzić...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • +6

    RPS

    20.12.2011, 09:05

    posypuje głowę popiołem ...

    Na Veolię tak się narzekało ale nie sadzę żeby za Meteora było specjalnie lepiej i do tego te autobusy-klasa wczesne lata po komunie... Czy naprawdę nie było innej opcji?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +5

    q_gość

    20.12.2011, 10:23

    były ale droższe

    o ile dobrze pamiętam (bo nie chce mi się szukać) to na tcz.pl był taki artykuł w którym wyło czarno na białym, że startowały 4 firmy-z czego Veolia była najdroższa a Meteor najtańszy. Po naszych urzędnikach nie można się było spodziewać innego wyboru a z tego co wiem to w przetargu (żeby wybór był jak najlepszy) w pierwszej kolejności powinno odrzucić się najtańszego i najdroższego i dokonać wyboru z tych "środkowych". Ale czy ktoś tak naprawdę liczy się z pasażerami? Wydaje mi się, że nie a szkoda w końcu to my pasażerowie (bo w teorii przecież każdy może być pasażerem) będziemy dokonywać wyboru

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx4 

    myślący

    20.12.2011, 10:56

    do gościa q

    mój drogi - istnieje jeszcze coś takiego jak ustawa o zamówieniach publicznych - zatem nie odrzuca się najtańszej i najdroższej oferty, ale wybiera się tę najtańsza, oczywiście jeśli spełnia wymogi formalne. Urzędnicy MUSZĄ tak zrobić, inaczej mogą odpowiadać za marnowanie publicznych środków. tu nie ma żadnego widzimiesię - zgodnie z polskim prawem musi wygrać najtańszy

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    q_gość

    20.12.2011, 11:07

    tak to dokładnie wyglądało

    Firma METEOR z Jaworzna wygrała przetarg na „Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Tczewie w latach 2012-2014. Jej oferta okazała się najkorzystniejsza cenowo. Przetarg został rozstrzygnięty 12 września. Stosowana umowa została podpisana 12 października. Do przetargu przystąpiły cztery firmy, które zaoferowały następujące kwoty brutto za 3 letnią usługę (początkowa szacunkowa wartość zamówienia wyniosła 12 500 000,00 zł netto) : ------------------- Meteor Jaworzno - 9,3 mln zł, ------------------- Warbus z Warszawy –12,5 mln zł ------------------- Przewozy Autobusowe „Gryf”Marian Kotecki z Żukowa –14,5 mln zł ------------------- Veolia Transport Sp. z o.o. - 16,2 mln zł . ------------------------------------------------------więc cieszmy się, że nie będziemy jeździć furmankami :)

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx4 
    +1

    do myślącego_gość

    20.12.2011, 22:05

    możliwe nie jestem specjalistą

    pisałam "z tego co wiem" możliwe, że się mylę. A co do spełniania wymogów formalnych to tak naprawdę "wyjdzie w praniu". Pożyjemy zobaczymy.

    Cytuj
    IP: 178.42.xx8.xx4 
  • -4

    gośc_gość

    20.12.2011, 10:20

    marudy

    Marudzicie a jeszcze nikt z Was nie pojechał z nowym przewoźnikiem. Z Czyżykowa pierwszy kurs jest o 4:03 i wydaje mi się, że na pociąg o 4:21 zdąży każdy kto chce. Poza tym tym to miasto zdecydowało się na ten system komunikacji miejskiej Taniej, a co za tym idzie mniej. Sensem jest np zwiększenie kursów 4 kosztem 3. W zasadzie żadna różnica, dla Suchostrzyg to nawet lepiej. Będą mieli więcej możliwości a niektórzy będą mieli nawet bliżej do przystanku. Dwa autobusy na strefę też jest dobrym pomysłem i nie wydaje mi się że odległość od Gemalto do Vetrex-u to jak spacer przez las. Dokładnie najpierw przeanalizujcie te rozkłady a potem piszcie bo widzę że prawie nikt nie czyta ze zrozumieniem. Myślę, ze krytyka należy się wtedy kiedy ten rozkład zacznie już działać. I wtedy to nie przewoźnik będzie winny za rozkład a UM. Bo to urząd decyduje a przewoźnik wozi tyle za ile mu zapłacono.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • +1

    mała_gość

    20.12.2011, 11:11

    Autobus o 4.03 linii nr 1 może i jest, ale w przeciwnym kierunku, czyli z dworca na czyżykowo, także proponuje dokładnie patrzeć

    Cytuj
    IP: 83.13.xxx.xx6 

    _gość

    20.12.2011, 11:48

    Patrzeć to ja jeszcze umiem. Jak jest napisane kierunek Dworzec to gdzie on jedzie do Bałdowa??

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx2 

    Memory_gość

    20.12.2011, 11:51

    1 z Czyżykowa

    pierwszy autobus 4.03 - przystanek Czyżykowo - kierunek Dworzec PKP

    Cytuj
    IP: 81.219.xx8.xx0 
    +3

    Wściekła Baba_gość

    20.12.2011, 15:37

    Czytać ze zrozumieniem ?

    Ej kolo a ty co ? jakiś nie poprawny optymista Każdy czyta i wyciąga wnioski jakie chce a tobie WIELKIE G do tego Sam jesteś MARUDĄ

    Cytuj
    IP: 83.18.xx4.xx0 
  • +4

    robson_gość

    20.12.2011, 10:31

    niech zrobią podstawową zmianę i karty miejskie zamienią na bilety miesieczne, nie będzie przynajmniej problemu z kasownikami

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • +8

    Leon_gość

    20.12.2011, 10:33

    A ja, jestem za tym by zupełnie zlikwidować miejski transport na czele z tymi !!! co maja takie innowacyjne pomysły. Brawo panowie ( władza) !! To cud że nie udało się wam dorwać do przewoźnika z autobusami np OGÓREK czy IKARUS no chyba że to właśnie uczyniliście BRAWO !!!!!!!! Tak na marginesie - wiem ze macie te nasze spostrzeżenia w tylnej części ciała bo prawdopodobnie stoi za tym jakiś wyższy , zacniejszy cel , krótko mówiąc BIZNES. może nawet czyjś ?!

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx4.xx0 
  • +11

    al_gość

    20.12.2011, 10:40

    żenada będziemy podróżować złomem

    Tak to jest jak chce się zaoszczędzić z GÓWNA BATA NIE UKRĘCISZ panie prezydencie jeżdziliśmy autobusami z klimą teraz klimą będą dziury w autobusie niestety dobra usługa kosztuje wszędzie a za darmo to można po mordzie dostać . .Maluchem też można w tych czasach jechać ale komfort żaden kur.....a mamy XXI wiek a tu się nam funduje złom dziękujemy wam urzędasy za dobre wybory dla swoich mieszkańców,Rozliczymy tą ekipę w wyborach.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +8

    xyz_gość

    20.12.2011, 10:59

    autobus nr 1

    Autobus nr 1 powinien jeździć znacznie dłużej a nie do ok. 20:00 we wszystkie dni, ale jeśli po tej godzinie chce się dojechać z Dworca na Czyżykowo to trzeba jechać "krajoznawczym" przez całe Suchostrzygi lub inną część miasta!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 91.208.xx0.xx5 
  • _gość

    20.12.2011, 18:51

    z dworca na Czyżykowo można 8 Jeździ do 22:19

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx2 
  • +13

    s.f._gość

    20.12.2011, 11:06

    trójka powinna zdecydowanie częściej jeździ... nie rozumiem tej zmiany.

    Odpowiedz
    IP: 158.75.xx8.xx2 
  • -8

    _gość

    20.12.2011, 12:06

    3 jezdzila za czesto a 4 bardzo rzadko ciesze sie ze teraz 4 bedzie miala wiecej polaczen gdyz najwiecej ludzi nia jezdzi :)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx6 
  • +5

    _gość

    20.12.2011, 17:46

    Najwięcej ludzi jeździ 3 a nie 4. 3 powinna jeździć normalnie bo nie wszystkim pasuje lecieć z Manhattanu, np. na ul. Suchostrzygi- Dworzec.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx4 
    +3

    wilk_gość

    20.12.2011, 19:37

    linia nr 4

    Taa, jasne. 4. Całe suchostrzygi zap***** pod biedronke na 4... Genialny pomysł, doprawdy... Postawiliby przystanek bliżej, koło Tesco - to możemy pogadać....

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx1 

    J_gość

    22.12.2011, 23:51

    Najwięcej ludzi 4 ? Jakby nie jeździła do Flexa to pusta cały czas by była.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx0 
  • ja ha ha_gość

    20.12.2011, 12:35

    ja22, wyluzuj

    ja22, a Ty z urzędu jesteś, że tak urzędasów bronisz?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xxx 
  • +5

    aaaa_gość

    20.12.2011, 13:17

    zaaaa

    ale będzie fajnie 3 w godzinach szczytu co 15 minut już widzę tą sytuacje w autobusie :) do tego jak pojedzie z czyzykowa i kończyć będą szkoły hehe. POWODZENIA

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx4 
  • +3

    Tczewianin_gość

    20.12.2011, 13:55

    przewoźnik

    Veolia to międzynarodowy koncern, i nigdy żaden Meteor czy Latocha nie dadzą mieszkańcom Tczewa takich autobusów (wg mnie tabor był spoko - proponuję pojeździć w Starogardzie lub Malborku). Zatem czarno widzę tą naszą komunikację, a co do najtańszej oferty - prosta rzecz, im taniej tym gorzej.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • +1

    lol_gość

    20.12.2011, 14:47

    StG?

    Ty jeździłeś w Starogardzie nowym taborem? Bo chyba nie bardzo - nowe Solarisy, nieco starsze autobusy też są w porządku, ogórków już dawno nie widziałem (niewykluczone, że jeżdżą, ale bardzo rzadko, albo na zastępstwo), więc nie wiem, skąd ten Starogard. A Malborka nie widziałem i nie chcę, bo i co to ma do rzeczy, skoro w każdym z tych miast jest inny przewoźnik? Myślenie nie boli.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx2.xx9 
    +1

    Hmm_gość

    21.12.2011, 10:10

    Kolega chyba nie był dawno w Starogardzie i nie widział aktualnego taboru, m.in. nowych mercedesów - ani Veolii, ani Meteoru pod tym względem nie można porównywać z MZK Starogard.

    Cytuj
    IP: 83.12.xx5.xx4 
    +1

    stg kolo_gość

    21.12.2011, 20:15

    ha ha ha

    Po co oceniasz MZK Starogard skoro nic o nim nie wiesz. Nowe autobusy które "mówią" (jaki jest w danym miejscu przystanek a jaki następny). Nowe nie znaczy że nowe w mieście jak to ma miejsce w Tczewie ale wyprodukowane w 2011 roku. Pojedż sobie do stolicy kociewia zrób zakupy w galeriach, salonach samochodowych i zaobserwuj jaki tabor jeżdzi po ulicach a może nawet się przejedz autobusem za mniejsze pieniądze na dłuższych trasach niż w Tczewie. Brawo! Ps. kurs linią 6 start cegielnia, 2 przystanki i koniec linii na dworcu 2,5 zł. Przesiadka na inny autobus i znowu 2,5 zł. Co to jest???

    Cytuj
    IP: 80.254.xx8.xx5 
  • +4

    Kmieciak

    20.12.2011, 14:15

    Linia nr 3

    Z tą trójką to faktycznie dali ciała. Ciekawe jak będzie wyglądać wsiadanie i wysiadanie pasażerów w godzinach szczytu biorąc pod uwagę tylko 2 wyjścia w autobusach i kursy co 15 minut... Widzę, że nowy przewoźnik idzie w ślady Veolii i już od samego początku "sam wylewa swoją zupę".

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -3

    Rogi

    20.12.2011, 18:41

    Zawsze można wchodzić przodem i wychodzić tyłem. W innych krajach jakoś to działa.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    seba_gość

    20.12.2011, 14:17

    3 nowiutkie solarisy

    3 nowiutkie solarisy dzis wjechały przezd UM Tczew. Jedyne nowe od meteora ! Ale skoro miasto nie wpisało do umowy średniego wieku autobusów to co sie dziwić !

    Odpowiedz
    IP: 62.148.xx5.xx5 
  • Dominik

    24.12.2011, 21:44

    Solarisy

    Jednak to prawda z tymi solarisami, coś mi kuzyn mówił o tym.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -1

    Siwuss_gość

    20.12.2011, 14:45

    :/

    No ładnie co to ma być ? Autobusy jadą na skarszewską a kawałek dalej nie mogą na Rokitki pojechać ??

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx9 
  • +5

    _gość

    20.12.2011, 17:56

    nie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx1 
  • +3

    _gość

    20.12.2011, 14:59

    Więcej 4 to lepiej ? Na ulicy żwirki znajdują się dwa przystanki. Trasą gdzie jedzie trójka od Lidla 4, na każdym zazwyczaj wsiadają ludzie. GDZIE TU UDOGODNIENIE ?! PORAŻKA!!!. Trzeba było więcej pieniędzy wydać na 750 lecie miasta. Oszczędzają na transporcie to niech most lisewski odbudują bo jak narazie zamknięty.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx0 
  • +2

    pasażerka_gość

    20.12.2011, 15:05

    Veolia

    Veolię zniszczyli jej chamscy kierowcy jeszcze z tamtej epoki jak baza była na waryńskiego. Mysleli ,że należą do związku Solidarność to im wszystko wolno ubliżać pasażerom ,grozić ,że ich wyrzucą z autobusu za to,ze pasażer zwrócił słuszną uwagę. Bardzo dobrze ,że wulgarni kierowcy z Veoli utracili pracę .

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx6 
  • +2

    _gość

    20.12.2011, 15:11

    a dlaczego tam są 4 ceny biletów ? za 1,35 zł, 2,70 zł, 1,25zł i 2,50zł ? bedzie jeszcze jakis inny podzial oprocz ulgowych i normalnych ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx1 
  • -4

    Rogi

    20.12.2011, 18:42

    Droższe pewnie za dodatkową sprzedaż w busach.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -1

    obsr_gość

    20.12.2011, 15:16

    A co ze starą zajezdnią? na AK

    A co będzie na starej zajezdni? Kolejna masarnia? Czy są jakieś plany?

    Odpowiedz
    IP: 192.104.xx7.xx2 
  • gość_gość

    27.12.2011, 18:12

    Tam zostaje Veolia z pks-ami i 50-tkami.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx9.xx4 
  • +6

    _gość

    20.12.2011, 15:29

    super... nie ma to jak zabrać 4 z Bałdowskiej... dziękujemy :-/

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx4 
  • +2

    _gość

    20.12.2011, 19:51

    osiedle za parkiem się chyba w mieście nie liczy, czwórki zabrali a jedynki okroili, naprawdę pięknie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +3

    _gość

    20.12.2011, 20:41

    Też uważam, że to bzura!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx5 
  • czytajcie uważnie_gość

    20.12.2011, 15:37

    3 będzie rzadziej, ale 4 częściej i ze zmienioną trasą, chyba wyjdzie na to samo co było...?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx0 
  • _gość

    20.12.2011, 15:40

    hahahahaha, nie mogę przestać się śmiać :D Jakie to wszystko jest żałosne! :D Jaki sens ma jeżdżenia czwórki taką samą trasą jak trójki (nie biorąc pod uwagę tych nielicznych przez flexa) skoro nie jadą bałdowską, tylko zamiast jagiellońską, żwirki? hahahahha! Nadzieja matką głupich, ale wierzę, że ktoś będzie taki wspaniały i wprowadzi kiedyś wszystkie czwórki przez flexa i końcowo przez bałdowską :D Na wzór Gdynii coś tam robili? :D Szkoda, ze w Gdyni są inne autobusy (+trolejbusy), które są znaacznie dłuższe, komfort inny i wejścia z tyłu są :D Ah, co to się dzieje ^

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx8 
  • xxx_gość

    20.12.2011, 16:14

    kasowniki będą przy wszystkich wejściach... tylko że z tego co widać te autobusy nie mają tylnych drzwi :-)

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx2.xx4 
  • jumbo

    20.12.2011, 16:33

    do wszystkich mądrali

    Do wszystkich mądrali......................... Nikt z Was najmądrzejsi na świecie jeszcze nie jechał z "nowym" przewoźnikiem a już jest wszystko nie tak (złe autobusy, zły rozkład itp.) Była Veolia było źle jest Meteor też jest źle (chociaż jeszcze nie jeździ) była by najlepsza firma na świecie to też byście coś wymyślili - były by nowe autobusy to pewnie kolor nie ten i w lato klima za mocno mrozi albo siedzenia nie wygodne................ Jak czytam te wszystkie komentarze to niedobrze mi się robi ale cóż polak to potrafi tylko narzekać....................... Dajcie szanse Meteorowi i pogadamy za miesiąc co i jak może wtedy uwagi i pretensje będą słuszne......... Pozdrawaim wiecznie niezadowolonych

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    Wilk_gość

    20.12.2011, 19:41

    Cóż

    Dobrze, niektórzy narzekają. Zgadzam się. ale reszta ma uzasadnione obawy. Mądralo, może posiedzisz z 30min n dworcu, bo nie masz inneo autobusu by dojechać na pociąg? Będziesz sterczał po szkole przez 20 min na przystanku? Nie uwzględnili potrzeb ludzi, uczniów... No może urzędasom pasuje a ty ich widać "lubisz"...

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx1 

    _gość

    22.12.2011, 23:58

    Ale ludzie to nie debile i potrafią przewidywać pewne rzeczy MĄDRALO!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx0 
  • +1

    ktos_gość

    20.12.2011, 16:47

    a te autobusy maj 2 drzwi czy 3 ale ze linia numer 3 ma jezdzic co 15 minut to troche licho będą pełne autobusy napewno

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx7.xx7 
  • GOSC_gość

    20.12.2011, 17:13

    A CO Z KARTA MIEJSKA ?? DALEJ BEDA ?

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx5.xx8 
  • +3

    slr_gość

    20.12.2011, 17:19

    Taki news, a jeszcze Miecia nie ma ze swoim jak zwykle "trafnym" komentarzem. :D

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx4 
  • +2

    raf

    20.12.2011, 17:25

    7 DO GEMALTO

    7 mogła spokojnie jechać na parking do gemalto i z powrotem anie kombinują .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    macabra_gość

    20.12.2011, 17:30

    to są chyba jakieś jaja..!!! rano do fleksa tylko 1 autobus jak teraz jadą dwa i jest masakra to ludki teraz chyba na dachu pojadą życze powodzenia..!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx4 
  • +2

    MK_gość

    20.12.2011, 17:34

    Autobusy

    Autobusy są świeżo sprowadzone. ostatnio jadąc z Bydgoszczy jechało kilka takich autobusów - wszystkie na sprowadzonych tablicach. Jestem ciekaw tylko ile maja lat i przebiegu. Stad cena 9 mln. a nie 13 jak powinna wynieść. Szkoda że znów cała biurokracja nie używa głowy do prowadzenia tego typu postępowań.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx9.xx1 
  • Dominik

    24.12.2011, 21:50

    Autobusy

    Widziałem w gazecie zdjęcie autobusów, z tyłu stały i dopatrzyłem się akurat 4 wozów. Które nie miały tablic rejestracyjnych, być może to są te o których wspomniałeś.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    www_gość

    20.12.2011, 17:58

    Jaki jest sens zmniejszania liczby 3 na trasie. CZy ten człowiek , który układał rozkład przejechał się chociaz raz "trójką" o jakiejkolwiek godzinie? Autobusy tej linii zawsze sa pełne, nieważne o której godzinie sie jedzie. Chore!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx3 
  • +3

    Max_gość

    20.12.2011, 18:13

    Czy ktoś kto układał rozkład 7 MYŚLAŁ??

    Może mi ktoś wytłumaczy co za półinteligent układał rozkład 7 - kursy przez strefę ekonomiczną na Skarszewskiej. Jedyny sens tych kursów to dowozić ludzi do pracy - problem w tym że autobus zatrzymuje się na przystankach przed zakładami pracy 15 min po rozpoczęciu zmian w tych zakładach !!!! Więc po co w ogóle są te kursy!!!

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx0 
  • +2

    ja_gość

    20.12.2011, 18:31

    :)

    gratulacje ;D jedna wielka masakra wam powiem, miasto patrzy żeby tylko jak najmniejszy koszt był a na warunki już nie patrzy. Najlepiej dajcie jeszcze starsze autobusy. Tczew napewno przyciagnie ludzi he ;D PARANOJA

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • +1

    _gość

    20.12.2011, 18:34

    Tylko co z ludźmi którzy jeździli 7 z pod jednostki albo lidla?? albo z tymi którzy jeździli z ul żwirki z pod parkingu (ok biedronki)??

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • +1

    v69v_gość

    20.12.2011, 19:02

    wwwww

    powodzenia ponoc nie maja sie psuc powodzenia i 20 stopni mrozu

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx7 
  • +3

    m._gość

    20.12.2011, 19:04

    nawet poczciwe ikarusy miały troje drzwi (do tego jeździły częściej) Powrót do epoki kamienia łupanego... Nie zazdroszczę podróżującym w godzinach szczytu. Jedna trójka na kwadrans?! Teraz nawet w niedziele kursują częściej! Heh jakie to genialne w swojej prostocie - zamiast dodawać kasowniki wystarczy pousuwać drzwi :)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx1 
  • +1

    lukasz006_gość

    20.12.2011, 19:18

    a co z kartami co sa teraz ? bede dalej wazne czy jak ?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • +2

    Wilk_gość

    20.12.2011, 19:34

    Linia nr 3

    Tragedia.. . Może by pomyśleć o uczniach? Co bd. jak zastanie nas mróz -10 stopni a na autobus bd. trzeba czekać 20 min? Tragedia... Jeżeli się bd. spóźniać.... A co z osobami pracującymi w trójmiaście? Mają zrywać się jeszcze wcześniej, by np. z suchostrzyg dojechać na dworzec i 30 min? To jest bezsensu, ten facet co to układał - zapraszamy do nas....

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx1 
  • -2

    Rogi

    20.12.2011, 19:55

    http://www.meteor.tczew.pl/

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    _gość

    20.12.2011, 19:57

    A CENA BILETÓW ????

    A CENA BILETÓW ????

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx5 
  • +1

    wis_gość

    21.12.2011, 16:40

    bilety

    gdzieś czytałam, że mają podrożeć ulowe do 1,25 papierowe - nie wiem czy to potwierdzone.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx5.xx0 
  • +1

    _gość

    20.12.2011, 20:06

    Muszę cię zmartwić kierowcy będą z veoli

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xx8 
  • +1

    _gość

    20.12.2011, 20:13

    A do Flexa z dworca to jakim numerem pojadę?

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx9 
  • +2

    Rokiciarz _gość

    20.12.2011, 20:38

    Ostatnia kadencja pana wójta

    ojj panie wójcie w Rokitkach z roku na rok mieszka coraz więcej ludzi i pewnie będzie tak dalej.. więc równa się to dużej ilości osób jeżdżącymi autobusami i ci ludzie nie chcą się gnieść w małych busach (bo nie można tego nazwać autobusami) pana Tomasza Latochy, decyzją tą że nie chce się pan dołożyć do "7" spowoduje pan pewnie to że następnych wyborów pan nie wygra..

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx4 
  • -1

    mropenvitamine_gość

    20.12.2011, 21:58

    Zabrali siódemke do Rokitek!!! Niby bedzie Latocha, ale tam bede musial kupowac bilet!!! A w 7 na szesc lat jezdzenia do pracy zlapali mnie dwa razy! Czyli stracilem ok. 150 zl. Same straty kuźwa! Bilety pewnie z 50-60 zlotych miesiecznie beda kosztowac, a to jest 30 Harnasi, albo Wojaków.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx4 
  • +3

    mieszkanka_gość

    20.12.2011, 22:14

    lepszy rozkład?

    jaja sobie z nas robicie? kurde, dopasowany do pociągów? żaden autobus nie jest dopasowany. Nie mówię o codziennych, ale nie pomysleli, że ludzie z Tczewa jeżdżą na studia czy do pracy w neidziele po południu? i co znowu na dworcu czekanie z pół godziny? porąbało was wszystkich? a z górek co? co pół godziny? 2 autobusy na godzinę na miasto? to jest chore!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.19.xx6.xx6 
  • +3

    _gość

    20.12.2011, 23:47

    Autobusy stare, a baza bez warsztatów naprawczych zaczyna się ciekawie. Wg rozkaładu autobusy 3 w szczycie co 15 minut, a co będzi ejak jeden wypadnie awaria ?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • +3

    MC_gość

    21.12.2011, 08:41

    Co za kretyn układał rozkład 7

    Jak to możliwe że 7 z kursem do strefy ekonomicznej wyjeżdża z dworca 6.01 gdy ludzie mają zdążyć na 6.00?? Za pół roku ten sam osobnik stwierdzi że nikt tym autobusem nie jeździ więc trasę trzeba zlikwidować!!!

    Odpowiedz
    IP: 80.78.xxx.xx5 
  • +1

    _gość

    21.12.2011, 10:34

    17 jedzie o 5:21 z dworca a pod MOLEXEM jest o 5:44

    Cytuj
    IP: 83.238.xx9.xxx 
    +1

    MC_gość

    21.12.2011, 13:48

    7 i 17 to trasy odwrócone

    Tak więc jak mieszkasz na Sobieskiego to 17 tam nie przyjedzie a 7 tak. Więc trzeba z buta na dworzec

    Cytuj
    IP: 80.78.xxx.xx5 
    -2

    _gość

    21.12.2011, 19:58

    No niestety... 300 metrowy spacer z rana Cię czeka. Dotlenisz się, będziesz bardziej dotleniony/a i bardziej wydajny/a w pracy.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx3 
  • Tczewianin_gość

    21.12.2011, 11:04

    Pytania do Radnych

    Panowie, kto z Was weźmie odpowiedzialność za ewentualne niedogodności i bałagan? Czy twórca rozkładu był kiedykolwiek w Tczewie? Po decyzji o zatrzymywaniu się wszystkich autobusów na Kopernika wnioskuje że nie.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • +2

    badyl_gość

    21.12.2011, 12:21

    Jaja jak berety!

    To po kiego mola p.Smoliński siedzi w UM na takim stołku jak nie umie ułożyc rozkladu jazdy,tylko musi to za duże pieniądze robic ktoś z Gdyni?To są jaja!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • +4

    Beat_gość

    21.12.2011, 13:41

    TYLKO W PPOLSCE TAK MOŻE BYĆ:)

    Witam, autobusy extra nasze miasto cofa się w rozwoju (żal). Pan Pobłocki nie patrzy na ludzi tylko na budzet miasta dlatego tak mamy. Współczuje ludziom korzystającym z autobusów miejskich, od nowego roku. Może trzeba zaprosić Pana PREZYDENTA ,aby w szczycie pojezdził sobie autobusem (zobaczy jak miło być ściśniętym). Po drugie jaki prezydent miasta cofa sie w rocznikach autobusów zamiast młodsze wziąść ale KASSSSAAAA SIE LICZY TYLKO

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx7 
  • +3

    stef

    21.12.2011, 17:24

    MUZEUM

    RETRO MODNE!

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Oburzony_gość

    21.12.2011, 14:50

    To kpina...Linia numer 2...

    Widzę że linia numer 2 tez zmieni rozkład jazdy kursowania utobusów przez górki przemysłowe.Gratulacje.Jestem jednym z pracowników pracujących na Górkach przemysłowych na 3 zmiany i jak bede miec na drugą zmiane to mam pieszo spod Tezamu do pracy biec ? Uwzam ( nie tylko ja , ale tez inne osoby , w których imieniu piszę ) ze linia numer 2 powinna kursowac jak do tej pory jezeli chodzi o dojazd do firm znajdujacyhc sie na górkach przemysłowych.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx2 
  • groszek_gość

    02.01.2012, 22:33

    linia nr 2 Górki przemysłowe

    Uważam że zmiana rozkładu jazdy linii nr 2 w kierunku "górki przemysłowe" czyli 30 Stycznia (Tezam, Sambor itp) jest decyzją nieprzemyślaną. Ludzie, którzy dojeżdżali (wg starego rozkładu) tym autobusem do pracy na godz. 8:00 (z dworca autobus odjeżdżał 7:38) mają w tej chwili problem, ponieważ obecnie autobus z dworca odjeżdża o 7:21, na górkach przemysłowych jest ok. godz. 7:34. Niestety pół godziny musimy marznąć pod drzwiami zakładu pracy a o tej porze roku nie jest to zbyt przyjemne. Mam nadzieję, że nowy przewoźnik przychyli się do prośby nas - pasażerów i przywróci kurs linii nr 2 z dworca o godz. 7:38. Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx1 
  • m_gość

    21.12.2011, 16:47

    najugorzej z linia "&" tam jednak pracuja tez ludzie na Rokitkach itp too ktorej na 6 rano trzeba bedzie wstac dop pracy o 3 rano?

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • +5

    niezadowolony_gość

    21.12.2011, 18:04

    Zmieniona zostanie nazwa linii 19 na nr 12 kategorycznie się nie zgadzam, na takie zmiany 19 powinna zostać 19 ta linia jest powiązaną z osiedlem Górki przez prawie 30 lat głąby z urzędu miejskiego powiedzieli ze zmian nie będzie a tu taka zmiana ktoś tu gra nie fer . Żądam nadal nr 19

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xxx.xx4 
  • -2

    STEF_gość

    21.12.2011, 19:09

    NIEZADOWOLONY

    TY SE MOŻESZ!!!!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 178.42.xx0.xx5 
  • Gość_gość

    21.12.2011, 20:48

    I dobrze będzie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • pasażer - 11_gość

    21.12.2011, 20:58

    Ciekawe ilo letnie są te białe meteory bo wyglądają na pełnoletnie-a co to może oznaczać...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • +1

    robi_gość

    21.12.2011, 21:54

    Mam problem z dojazdem z Górek linią nr 2 do Suchostrzyg na 5.00.Nie ma żadnego połączenia w tamtym kierunku a wcześniej taki autobus kursował w tych godzinach i niestety został zlikwidowany.Według nowego rozkładu pierwszy autobus jest o 5.33 to jakaś kpina.Ludzie również jeżdzą i w tamty kierunku aby dojechać do pracy.Może warto by pomyśleć o jakimś kursie również przed piątą rano...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx9 
  • mieszkaniec_gość

    21.12.2011, 23:59

    Osiedle za parkiem dziękuje za odciecie od świata. Dlaczego kolejny autobus będzie jeździł 30 Stycznia?

    Odpowiedz
    IP: 178.42.xx9.xx1 
  • Wilk_gość

    22.12.2011, 18:46

    autobus

    ja też się nie cieszę... Dojazd na czyżykowo będzie o wiele dłuższy...

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xxx 
  • +1

    gość_gość

    27.12.2011, 07:29

    chańba

    Brak połączenia na ROKITKI to CHAŃBA. I wtaki sposób legalnie nabija się kase dla LATOCHY, poto ma sie swoich ludzi w urzędzie.WSZYSTKIEGO DOBREGO NA POLITYCZNEJ DRODZE PONIE PREZYDENCIE I WÓJCIE.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx4 
  • aha_gość

    01.01.2012, 09:34

    Jak dzisiaj (tj.1.01.2012r.) jezdza autobusy? na niedziele i święta czy zgodnie z jakimś innym rozkładem?

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx1.xx9 
  • screeling_gość

    01.01.2012, 13:14

    macie stronke

    http://www.meteor.tczew.pl/

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx9 
  • +2

    _gość

    01.01.2012, 13:47

    Ciekawi Mnie co to za idiota ulładał rozkład jazdy tych autobusów chyba facet który nie ma pojęcia o komunikacji żeby niedzy jednym a drugim była o5 godziny przerwy facet chyba nie jeżdzi autobusami muszę być na 5 .. w pracy jeżdzę z Placu J Pawła był o 5 ,37 a teraz pojedzie o4 28 poczekajcie a ludzie zaczną składać skargi do Urzędu Miasta chyba że ktoś z Urzędu wziął dużą kasę ,i zaakceptował ten rozkład .Ten rozkład jazdy jest do bani ,przestosować rozkład do mieszkańców potrzeb a nie urzędasów .Mieszkanka która kożysta z usług przewożnika .

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx2.xx4 
  • _gość

    02.01.2012, 00:30

    tu się zgodze pominięto ludzi jadących 7 z okolic lidla czy też okoloc biedronki

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • _gość

    02.01.2012, 08:55

    i na dodatek karty rano nie można doładować, bo systemu nie przygotowali w kioskach

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx7 
  • maniek_gość

    02.01.2012, 10:22

    dziękujemy, dziękujemy:-)

    Dziękujemy za zmianę godziny kursowania autobusu linii nr 2, odjeżdżającego z ulicy Piłsudskiego o godz 7.47 w dni powszednie ( zmiana na 7.28 ) , w soboty o godz 7.37 ( zmiana na 7.22 ). Po prostu rewelacja :-), 20 minut wcześniej w pracy. Powrót do tej pory mieliśmy o godz 16.14, teraz 16.04. Podejrzewam, że mało kto z użytkowników tego kursu zdąży na tę godzinę. Większość z nas pracuje w tutejszych hurtowniach do godz 16 i zanim skończy pracę, rozliczy i zamknie kasę na pewno się nie wyrobić. W soboty powrotu z pracy ( do tej pory o godz 13.04) nie przewidziano:-).

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx9.xx3 
  • +1

    Kazik_gość

    02.01.2012, 11:59

    razkład rozkładem...

    a jaki syf na przystankach - obdarte reklamy, brudne szyby, - nowy przewoźnik się tym nie zajmuje ?

    Odpowiedz
    IP: 79.190.xx7.xx2 
  • +1

    iveco_gość

    02.01.2012, 13:50

    jeszcze zapłaczecie za veolią baranim głosem

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx2 
  • gość_gość

    02.01.2012, 15:02

    A może pomyślałby ktoś o ludziach dojeżdzających z czyżykowa do pracy w strefie na skarszewskiej? Skoro jadą dwa autobusy z dworca przez suchostrzygi na rokicką jak i przez kolejowe ( 7 i 17) możnaby było puścić jeden z czyżykowa, ale po co przecież można sie przesiąść. Tylko nikt niepomyślał, że często przesiadka niepasuje!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx1 
  • ktos_gość

    02.01.2012, 17:26

    za przystanki w całym mieście odpowiedzialne jest miasto a nie przewożnik rozkład jazdy jest licho zrobiony potrzebne są korekty

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx0.xx4 
  • ._gość

    02.01.2012, 17:37

    .

    moze ktoas mi podac strone z rozkladem jazdy.?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx9 
  • Mieszkaniec Rokitek_gość

    02.01.2012, 19:24

    odnosnie autobusow

    Jeżdziliście już tymi autobusami nowego przewoznika dla mnie to poprostu szok te autobusy niedość że brzydkie głośne jak by czołg jechał a jakie kasowniki do kasowania biletów papierowych hahah jak za komuny ja tam meteorem so jechałem dzis za darmo niektore kasowniki do kart miejskich niedzialaly a te papiorowe niechcieli mi kasowac wg co to za chory pomysl z tym rozkladem jazdy do bani nic wg niepasuje katastrofa niewiem tylko czemu 7 do rokitek niejedzie za to co zrobil nam um powinnysmy niewpuscic ludzi do cieplowni do pracy zebyscie mieli zimno w domach bo mieszkancy rokitek zgodzili sie na wybudowanie cieplowni w zamian z linie 7 z zkm a teraz co nam miasto robi oszukalo nas wiemy o tym doskonale ze wojt niechce doplacac i co mamy zrobic niewieze z to ze jak na poczatku muwiono ze bedzie 7 z 10 kursami napewno te kursy by byly rentowne a teraz co robia mieszkancy rokitek wg niekorzystaja z uslug latochy bo jest za drogi a rozklad do bani w tym przypadku jezdza rowerem albo chodzą pieszo do pracy......

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx6.xx3 
  • Pola_gość

    02.01.2012, 22:04

    Koniec z darmowymi jazdami 7-ką

    Latocha za drogi????Tam musisz placić,a 7-ką jeżdzileś za darmo i to boli!!!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • mieszkanka czyzykowa_gość

    11.01.2012, 14:21

    Witam ! Jechalam dnia 10 . 01 . 2011 r . na rozkladzie jazdy altobus nr . 1 na dworzec z czyzykowa widnieje o godz 19: 39 oczywiscie , niewiadomo z jakiej przyczyny nie pojechl ? Chyba dla pasazerow jest ten rozklad jazdy zrobiony ludzie jezdza do pracy do Gdanska spiesza sie na pociag a wy robicie sobie jaja dla kogo jest rozklad jazd zadajcie sobie to pytanie a rano autobus nr 1 tez nie jest dostosowana do pociagu ludzie musza jechac 3 i kolo koszar z buta pociag mamy o 4 : 20 gdzie tu logika prosze o nas tez pomyslec

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx0 
  • +1

    ROMEO 59_gość

    19.01.2012, 20:54

    meteor

    To jakaś paranoja ten Meteor dziś chciałem wynająć autobus na pogrzeb matki to p,dyspozytor odmówił mi bo wynajmują tylko w weekendy a Veolia z powodu braku kierowców też nie może, normalnie obłęd, dobrze że Latocha miał wolny autobus

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • MADGA_gość

    07.02.2012, 17:13

    DLA KOGO AUTOBUS NR 9 ZATRZYMUJE SIĘ NA UL CHOPINA NA STARYM MIESCIE O GODZ 18,20 JEŻELI LUDZIE KOŃCZĄC PRACĘ O 18 .TEN AUTOBUS POWINIEN BYĆ NA PRZYSTANKU 18,10

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA