W czasie szarpaniny pod knajpą ugodził nożem 37-latka

zatrzymani, policja (fot. mat. policji)
W czasie szarpaniny pod knajpą ugodził nożem 37-latka
Policjanci zatrzymali 23-latka, który w czasie szarpaniny przed jednym z lokali rozrywkowych w Tczewie zranił nożem mężczyznę. Sprawca usłyszy dziś zarzuty. Za uszkodzenie ciała grozi mu od 3 miesięcy do 5 lat więzienia.

Do zdarzenia doszło w sobotę (11.02) około godziny 2.00 w Tczewie na ul. Kardynała Wyszyńskiego. Wówczas pomiędzy stojącymi przed jednym z lokali rozrywkowych mężczyznami doszło do szarpaniny, w czasie której ranny został 37-latek.

- Natychmiast na miejsce skierowano patrol. Policjanci ustalili, że poszkodowany posiada na ciele kilka ran kłutych zadanych nożem. Już po godzinie mundurowi zatrzymali sprawcę tego zdarzenia, którym okazał się 23-letni mieszkaniec Tczewa. Mężczyzna był nietrzeźwy. Badanie alkomatem wykazało w wydychanym przez niego powietrzu ponad 1,5 promila alkoholu. - wyjaśnia asp. sztab. Dariusz Górski, rzecznik tczewskiej policji.

Dzisiaj 23-latek usłyszy zarzuty. Za uszkodzenie ciała grozi mu od 3 miesięcy do 5 lat więzienia.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (47)
dodaj komentarz

  • +10

    _gość

    13.02.2012, 10:59

    śmieszni nożownicy

    ja bym im te knypki w dupska wsadzał

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • -23

    bolo_gość

    13.02.2012, 17:47

    śmieszni noze

    to chodz wsadz mi to albo chodz na mostową cwaniaczku

    Cytuj
    IP: 178.183.xx6.xx7 
    +4

    as_gość

    14.02.2012, 09:16

    TĘPIĆ MŁODOCIAMYCH NIEDOSZŁYCH MORDERCÓW !!!

    to była próba zabójstwa!!! kto normalny z nożem chodzi?? kara powinna wynosić z 20 lat. Trzeba tępić młodocianych niedoszłych morderców!!! Niech kara będzie przestrogą dla innych !!!

    Cytuj
    IP: 81.219.xx8.xx2 
  • +21

    _gość

    13.02.2012, 11:11

    Pokazujcie ich twarze niech nie czuja sie bezkarni !!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xxx 
  • +29

    gość_gość

    13.02.2012, 11:19

    ..

    Grozi mu od 3 miesięcy do 5 lat... Według mnie za takie coś powinno być od 3 lat do 15, I do tego atakujący nożownik powinien zapłacić wysokie odszkodowanie pokrzywdzonemu.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • +13

    _gość

    13.02.2012, 11:30

    MASAKRA

    CO ZA CHAM WIECEJ PISAC NIE MUSZE ................

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • +10

    _gość

    13.02.2012, 11:58

    Dostanie "zawiasy", wyjdzie i dokończy to, co zaczął pod jednym z lokali rozrywkowych.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +6

    ssij-moja-blada-szyje

    13.02.2012, 12:03

    To może i lepiej, że zamiast w Oldzie wylądowaliśmy z ekipą w la Grocie :O

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    Radosław_gość

    13.02.2012, 17:28

    Po pierwsze nikt nie dostał w Oldzie i nie jest napisane, że to w pubie. Po drugie Wyszyńskiego jest długie i jakiś pseudo redaktor tak napisał żeby fajniejszy tekst był. Po kolejne byłem tam do około 2-3 i nic nie widziałem. Policja nie szukała u Nas świadków czy coś. Więc to ani nikt z pubu, ani nikt kto tu był. Po prostu przypadkiem zdarzyło się na Wyszyńskiego. Old Pub to jeden z bardziej bezpiecznych lokali w Tczewie. Nigdy nie widziałem poważniejszego incydentu. Zawsze przyjazna atmosfera. Czuje się tam jak w domu a co najważniejsze bezpiecznie. Muzyka odstrasza dresów czy patoli :D Czy w soboty jest bezpiecznie w La Grocie ? Tyle połamanych nosów, tyle kos co tam poszło przed knajpą, kopanie w dziesięciu jednego. Wole Old Pub ;)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx4 
    +2

    lukee

    17.02.2012, 02:05

    Potwierdzam to co Radosław napisał. Poza tym na Wyszyńskiego jest jeszcze Przy kominku i Julia (a to tam najczęściej kręci się dziwne towarzystwo), a do niedawna jeszcze Kamir. O Bałtyckiej też należy pamiętać bo to też "knajpa". A no i oczywiście dawne Millenium w TCK. Dziwne, że autor artykułu napisał tak ogólnikowo - nie chciał zrobić antyreklamy? Ale przez to także pozostałe lokale mogą ucierpieć. A Old Pub to naprawdę porządna miejscówka ;)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    kierowca opela_gość

    13.02.2012, 12:30

    ~~

    już działa rewitalizacja level 01

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • mimi_gość

    13.02.2012, 22:11

    to bylo 50 m od OldPubu i nie byli to goscie lokalu ,tylko grupka ludzi wracajaca z innej imprezy a bylo to tak o 2 10 i klamstwem jest ze zlapali goscia po godz jak jezdzili w ta i z powrotem na śambora a miejsce zdarzenia bo sprawca spokojnym krokiem odszedl w strone tej ulicy,dziwne jest bo grupa byla spora duzo chlopakow , ze nikt go nie zatrzymal a dlaczego nie napisali ze dwoch chlopakow kopalo sprawce na ulicy? po raz kolejny pisze widzialam to cale zdarzenie duzo sie nie zgadza ale nie bede sie wychylac

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • -4

    _gość

    13.02.2012, 13:06

    Pytam sie gdzie byli rodzice?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx0 
  • -1

    bolo_gość

    13.02.2012, 17:50

    gosc

    --- Treść komentarza została usunięta ze względu na jego obraźliwość ---

    Cytuj
    IP: 178.183.xx6.xx7 
  • -1

    Pe jak czosnek_gość

    13.02.2012, 13:08

    A ja...

    Ja bym go puścił wolno. Przecież to najzwyklejszy przykład niskiej szkodliwości społecznej. Jak w każdym przypadku.

    Odpowiedz
    IP: 78.133.xx1.xx6 
  • -2

    mimi _gość

    13.02.2012, 13:23

    widzialam to zdarzenie przez okno mieszkam na przeciw tego lokalu nie do konca bylo tak jak jest napisane wyzej...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • +3

    Aezakmi_gość

    13.02.2012, 17:07

    Może jakieś szczegóły ?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • +9

    _gość

    13.02.2012, 13:40

    hehe uszkodzenie ciała

    Powinien dostać za próbę zabójstwa, a nie uszkodzenie ciała. A jak by trafił i zabił? Jeżeli wyciąga ktoś nóż to nie po to, aby się bronić! Kara powinna być adekwatna do czynu od 5 lat w górę, może w końcu zostawią w domu noże jak nie potrafią inaczej sobie radzić.

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx2.xx0 
  • robson_gość

    13.02.2012, 20:13

    zgadzam się z tobą. ludzie najpierw coś robią, a potem dopiero myślą o konsekwencjach. mogą kogoś pobic, ale nie pomyślą, ze mogą zabic, jadąc po pijaku, albo za szybko też nie pomyslą, że moze sie coś stac, tak samo z pieszymi, któzy przechodzą gdzie sie da. a jak zwróci im się uwagę, to zawsze mówią: "to pierwszy raz" , albo "inni też tak robią"

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • +2

    _gość

    13.02.2012, 13:42

    Szok

    Moim zdaniem powinien dostać minimum trzy lata! i zapłacić odszkodowanie pokrzywdzonemu! Niemal nie doszło do tragedii!!! Ale co zrobić dostanie wyrok w zawieszeniu do takie jest nasze "MĄDRE" prawo.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx9 
  • +11

    sewer_gość

    13.02.2012, 13:45

    jak to ????

    JAKIE USZKODZENIE CIALA ,PROBA ZABOJSTWA!!!! DO WAPNA Z GNOJEM !!!

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx4.xx7 
  • -1

    bolo_gość

    14.02.2012, 20:21

    noze

    Ciebie pierwszego

    Cytuj
    IP: 178.183.xx6.xx8 
  • +1

    anzi_gość

    13.02.2012, 14:26

    pod knajpą

    albo to jest knajpa, jak w tytule, albo lokal rozrywkowy, jak pisze dalej w tekście ...dziennikarzyna. Ciekawe jak się czuje właściciel lokalu czytając ten tytuł.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx8 
  • +4

    fgh_gość

    13.02.2012, 14:30

    Tzw. jedno z osiągnięć Tuska

    Chwalił się swego czasu, iż doprowadził do "likwidacji" poboru do służby zasadniczej w wojsku, a to właśnie ta służba choć w ostatnim okresie skrócona , uczyła takich młokosów obowiązków, karności, dyscypliny i.t.d. Dzisiejsza młodzież nie ma wzorców do naśladowania no chyba , że ktoś ma na myśli ich rodziców ( dla mnie są oni wątpliwym wzorcem , oczywiście nie generalizuję , nie wszyscy rodzice potrafią wychować swe dzieci ) i internet. Poszedł , by taki w "kamasze" to nauczyłby się co to jest honor i.t.p. Wojsko wychowywało, a obecnie ......?

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx3 
  • Doktor Granat_gość

    13.02.2012, 23:05

    ...

    Obecnie wychowują: sierżant Piróg, pułkownik Biedroń i plutonowy Jacyków. Oczywiście nie generalizuję... :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx4 
    +2

    pff_gość

    14.02.2012, 10:52

    To chyba w wojsku nie byles żadziaku

    Bandzior, ktory idzie do wojska nadal nim jest tylko ze zamknięty w koszarach. Po wyjsciu jest tak samo albo i gorzej. Zamiast prawic wzniosłe hasła porozmawiaj z tymi co byli woju to zobaczysz co tam za honoru uczyli. Chyba ze byles w kawalerii w 1935...

    Cytuj
    IP: 77.114.xx7.xx1 
  • +5

    RiO_gość

    13.02.2012, 15:09

    Nie osądzaj...

    Tak jak napisał jeden ze świadków, niekoniecznie musi być jego wina. Może został napadnięty i się bronił?Kiedyś ja sam czasami wychodząc "na miasto" zastanawiałem się, czy się nie zaopatrzyć w coś do obrony. NIEJEDNOKROTNIE!!! byłem zaczepiany przez pijanych chłystków idąc wieczorem z żoną na spacer. w lokalach też bywało, że jakiś typek stojący z kolegami szukał zaczepki ( potem komuś innemu, kto dał się zaczepić się dostało). Więc można patrzeć jednostronnie na ten przypadek do momentu, kiedy sam nie wyciągniesz noża, żeby nie dostać po ryju od bandy gnojków! Niech się następnym razem mają na baczności, kogo zaczepiają! Nie wiem, bo mnie tam nie było i nie pochwalam ataku nożem, ale może nie było innego wyjścia? Swoją drogą od niedawna mam pozwolenie na broń gazową i raz wystarczyło, że strzeliłem w powietrze, żeby się towarzystwo zaczepnych gimbusów(?) między wieżowcami rozprysło (a właśnie chcieli okopać wracającego tamtędy faceta po 50-tce, bo sobie szedł i był wlany).

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx8.xxx 
  • +5

    Jożin z Bażin_gość

    13.02.2012, 15:30

    A może się bronił?

    Dzicz taka w tych barbarzyńskich czasach, że sam się bez kozika nie ruszam.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • -2

    zaciekswiony _gość

    13.02.2012, 15:57

    Oldpub ?

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx0.xx1 
  • +1

    lukee

    17.02.2012, 01:57

    Nie.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    xxxxx_gość

    13.02.2012, 16:38

    brak słów

    Moim zdaniem powinno się posadzić takiego gnoja do pudła na min 5 lat ,dawać mu jeść raz dziennie, a nie co najmniej trzy razy i wysłać do ciężkich prac. To takim czasie i w takich warunkach taki gnojek by zmądrzał i nie latał z nożem po ulicach !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx8 
  • Jożin z Bażin_gość

    13.02.2012, 18:02

    Wszyscy już go ocenili (czy słusznie?)

    Nie wiem, co tam zaszło (reszta też pewnie nie), ale w czasie napaści człowiek ma się prawo bronić wszelkimi, dostępnymi środkami. W takich sprawach ostatnie słowo powinien mieć sąd. Sam też bym użył noża, gdyby jakiś jełop chciał mi dać po ryju.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • robson_gość

    13.02.2012, 20:16

    masz rację, że napadnięty powinien się bronic, ale ilu znasz pożądnych ludzi, któzy idą na imprezę, z nożem?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx9 

    Doktor Granat_gość

    13.02.2012, 23:15

    ...

    Robson, przypomniałeś mi fragment filmu A.Barańskiego "Nad rzeką której nie ma": "-Wodzu, zostaw kozik!" "-Ja na zabawę ludową bez noża nie idę!". Fajna rola Mirosława Baki...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx4 

    robson_gość

    14.02.2012, 08:09

    do doktora Granata

    mam nadzieję, że w filmie było szczęśliwsze zakończenie :):)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • +1

    szew anf_gość

    13.02.2012, 18:09

    jak nie potrafi pic niech nie pije gnojek potrzebny mu alkohol taki dorosły pewnie przedstawić się nie umie .pociachać go też a jak

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • -1

    Nie Ważne . ! _gość

    13.02.2012, 18:29

    Nic nie wiecie o tej sytułacji . !

    Wiecie co , nic nie wiecie o tej sprawie piszecie tylko głupoty . [Tak jak napisał jeden ze świadków, niekoniecznie musi być jego wina. Może został napadnięty i się bronił] Co To wg ma być . !! Zastanówcie się co piszecie hahaha.! Dla mnie to jest bez nadzieja . ! Wy tylko umiecie Bronić JEGO ale spójrzcie na tego co leży w szpitalu przecież mógł go zabić . !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx6 
  • +2

    echh_gość

    14.02.2012, 10:54

    Wracaj do szkoły

    Proponuje powrót do szkoły w celu poznania cech poprawnej i składnej wypowiedzi. Jeden bełkot...

    Cytuj
    IP: 77.114.xx7.xx1 
  • +1

    _gość

    13.02.2012, 19:23

    Ludzie...!!!

    Tak się składa że wiem o jaka chodzi sytuacje...! Ten mężczyzna który leży w szpitalu został zaatakowany nożem bez powodu! Na szczęście nie doniósł większych obrażeń! Ludzie zastanówcie się kogo oskarżacie a dopiero potem piszcie komentarze.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx9 
  • -2

    C>K>M

    13.02.2012, 20:54

    Heheh aż się podstawówka przypomniała, dla nauczycieli zawsze zaczął ten co wygrał, i to on zawsze obrywał:)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -3

    acta jutro_gość

    13.02.2012, 21:35

    NA OTWACIE ODPALIMY PRZY DWORCU TCZEW BOMY

    Masakra z acta

    Odpowiedz
    IP: 92.224.xx7.xx0 
  • -1

    Gniewianin_gość

    13.02.2012, 23:49

    hahah znowu tczew a tak sie nabijali z Gniewu hahha brawoooo;)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx6 
  • _gość

    14.02.2012, 11:46

    Ucierpiała 1 osoba, więc jest niska szkodliwość społeczna czynu i nikt nie poniesie za to konsekwencji. Polski Kodeks Karny jest tak skonstruowany, że trzeba "uszkodzić" całe społeczeństwo, żeby ponieść konsekwencje i żeby machinie sprawiedliwości zechciało się ruszyć tyłek. Jakby sprawca zranił nożem 38 milionów osób, to co innego. Może nawet dostałby wyrok w zawieszeniu.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • tczewiak_gość

    14.02.2012, 19:36

    tylko do atrium

    trzeba bylo do atrium isc-tam nie ma zadnych zadym:P

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx0 
  • heee_gość

    14.02.2012, 20:03

    w Tczewie takie rzeczy,,....?

    A jednak takie rzeczy zdarzaja sie w Tczewie.. no nie wierze.... przecież tu nigdy nic złego się nie dzieje... to miasto spokoju i bezpieczeństwa... no cos takiego.... ojjjj Poprawcie się!!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx1.xx4 
  • bobs_gość

    14.02.2012, 20:20

    noze

    Ogolem bylem tam i nie bylo wcale tak jak jest pisane jak pisza psy i ta cala TCZ. pl jest jedno klamstwo

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx6.xx8 
  • -3

    lolek93

    14.02.2012, 20:54

    powinien

    Powinien dostać tak doje***e za usiłowanie zabójstwa żeby długo nie wyszedł z kryminału.Bo osoba wyciągająca nóż napewno nie ma dobrych zamiarów wobec drugiego człowieka i wiadomo że coś złego chce zrobić świadomie i nie ma wytłumaczenia że był "podpity"

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.