Trwa kampania przed drugą turą wyborów

Od lewej - Mirosław Pobłocki, Łukasz Brządkowski (fot. tcz.pl)
Trwa kampania przed drugą turą wyborów
Przed nami druga tura wyborów samorządowych. W niedzielę, 21 kwietnia, będziemy wybierać prezydenta Tczewa na kolejne 5 lat. O fotel w tczewskim ratuszu walczą dotychczasowy włodarz - Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus) i radny Łukasz Brządkowski (Samorząd od Nowa). Obydwaj kandydaci - i ich sztaby - intensywnie pracują w terenie i w mediach społecznościowych.

21 kwietnia tczewianie ponownie pójdą do urn, bowiem pierwsza tura nie dała rozstrzygnięcia. W II turze zmierzą się dotychczasowy prezydent Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus) - który zdobył 29 procent głosów w pierwszej turze - z Łukaszem Brządkowskim (Samorząd OdNowa), który był bliski zwycięstwa już 7 kwietnia, zdobywając 47 procent głosów. Ostatnie kilkanaście dni to dla obu panów okres intensywnej pracy. Wiele osób liczyło na to, że za punkt przełomowy kampanii w drugiej turze będzie można uznać wtorkową debatę w TVP Gdańsk, jednak były to raczej płonne nadzieje - całość trwała bowiem kilkanaście minut włącznie z materiałem filmowym i wprowadzeniem redaktorem Pawła Rogalskiego - i ograniczyła się do kilku ogólnikowych pytań, dotyczących głównie planowanych inwestycji, czy szans na turystyczny rozwój miasta.

- Aha... I to była ta debata kandydatów na prezydenta Tczewa? Rozumiem obu konkurentów, że z zapałem to tak reklamowali, ale tak obiektywnie TVP Gdańsk odwaliło straszną manianę. Ile w ten kwadrans padło pytań? Cztery? Z dużej chmury mały deszcz i szkoda bawić się w jakieś "małe punkty" dla naszych kandydatów. Dla wszystkich, poza gorącymi zwolennikami obu ekip, nie było tam nic godnego odnotowania. Raczej ani ten występ żadnemu z nich nie pomógł, ani nie zaszkodził. Chyba większe znaczenie będzie miało nie to jak wypadli, ale jak to wydarzenie sprzedadzą oba sztaby. - podsumował w mediach społecznościowych dr Michał Kargul, członek kociewskiego oddziału Zrzeszenia Kaszubsko-Pomorskiego
.

Obu panom pozostała zatem praca w terenie. Na taki model przez pierwszą turą postawił zresztą z powodzeniem Łukasz Brządkowski. Kandydat Samorządu od Nowa pojawiał się w ostatnich dniach na ulicach Tczewa, na targowisku, czy na meczach piłkarskich. Samorząd od Nowa postawił też na mocną pracę w mediach społecznościowych, co z pewnością przełożyło się już na jego wynik w pierwszej turze.


Lekcje jednak odrobił również kontrkandydat Brządkowskiego - po dość leniwej kampanii przed pierwszą turą, Mirosław Pobłocki przez ostatnie dni był bardzo aktywny zarówno w mediach społecznościowych, jak i w "realu". Podobnie jak kandydat Samorządu od Nowa brał udział w bezpośrednich spotkaniach z mieszkańcami, czy pojawiał się na występach lokalnych drużyn piłkarskich. Kandydat PnP postawił również na pracę w mediach społecznościowych, gdzie pojawiły się m. in. filmy ze wsparciem polityków związanych głównie z Koalicją Obywatelską - dotychczasowemu prezydentowi poparcia udzielili w ostatnich dniach poseł i były prezydent Sopotu Jacek Karnowski, marszałek województwa Mieczysław Struk, prezydentka Gdańska - Aleksandra Dulkiewicz, czy prezydent Warszawy, Rafał Trzaskowski.

- Znam Mirka od wielu lat - jest to doświadczony samorządowiec, który stawia na rozwój miasta i poprawę warunków życia mieszkańców Tczewa. W mijającej bardzo trudnej kadencji, między innymi w związku z pandemią i napływem uchodźców z objętej wojną Ukrainą, świetnie sobie poradził. Udowodnił też, że skutecznie pozyskuje środki zewnętrzne dla Tczewa - mówi w opublikowanym w mediach społecznościowym materiale prezydent Rafał Trzaskowski.


Przed obydwoma kandydatami ostatnie dni kampanii i z pewnością wiele intensywnych spotkań w terenie. Kto bardziej przekona tczewian? Przekonamy się w niedzielę. Na razie nie wiadomo jeszcze, jak postąpi Iwona Ochocka, która w pierwszej turze zdobyła 24 procent głosów. Czy zdecyduje się poprzeć któregoś z kandydatów? Jej decyzję poznamy zapewne do końca tygodnia.

Dodajmy, że frekwencja wyborcza w pierwszej turze niedzielnych wyborów była niska - i wyniosła 46,9 proc - mniej niż w 2018 roku i zdecydowanie mniej niż podczas ostatnich wyborów parlamentarnych. Jak będzie w niedzielę?

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (152)
dodaj komentarz

  • Tre_gość

    16.04.2024, 09:09

    Wybór nie jest prosty. Z jednej strony Tczew rozwija się poprawnie ( przeciętnie, typowo dla tego rodzaju miast). Odnotować można plusy jak chociażby realizację nowych terenów zielonych, węzeł komunikacyjny, pewne inwestycje drogowe. Jest też dużo minusów. Do głównych zaliczyć należy brak pomysłu na tereny przy Wojska Polskiego, oddanie na Górkach pola deweloperom zamiast stworzenie tam koncepcji fsjnego osiedla z nową jakością. Z kolei o Panu Brzadkowskim mimo dobrej kampanii mało wiemy. Czym się tak naprawdę zajmował zawodowo, czy ma jakiś pomysł na konkretną rozwoj czy tylko w innym miejscu ustawi smietnik

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • _gość

    16.04.2024, 09:30

    to o Pobłockim nie wiemy nic..

    O Brządkowskim wiemy to, że zna miasto o wiele lepiej od urzędującego prezydenta. O Pobłockim nic nie wiemy, bo siedział kilkanaście lat w gabinecie, a jak już ruszył na miasto w ostatnim tygodniu to widać jaki to dla niego trud i ile to napięć na twarzy generuje. Wisienka na torcie przeprosiny za kłamstwo tnij.tcz.pl/?u=530fbd

    Cytuj
    IP: 37.30.xx9.xx3 

    Sołtys_gość

    16.04.2024, 09:52

    Kargul jest na utrzymaniu Pobłockiego

    żaden to autorytet, nawet nie wiem dlaczego on jest tutaj cytowany, chociaż z jego opinią się zgadzam

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx0 

    Sołtys_gość

    16.04.2024, 09:57

    wyjątkowo stronniczy artykuł

    Brządkowski obiecaj mi, że jak wygrasz, to odetniesz wszelkie finansowanie w jakiejkolwiek formie dla tcz.pl nawet pomimo faktu, że jednym z jego współwłaścicieli jest radny Kussowski. Wiesz dobrze, że musisz to zrobić od razu, bo będą po tobie jechali jak po starej kobyle.

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx0 

    _gość_gość

    16.04.2024, 10:03

    Podministerstwo Prawdy

    Uwaga. to jakiś wirus, przekierowuje na pobieranie nieznanych plików.

    Cytuj
    IP: 94.101.xx9.xx6 

    Y&_gość

    16.04.2024, 10:07

    Debata i po debacie

    Debata nie powaliła, ale okazała obraz słabości i próżności kandydata Brządkowskiego! Łukaszu gdzie ta obiecana żegluga na Wiśle, gdzie statek i co z tą zbiórką pieniędzy? Czy tak ma wyglądać wizja miasta oparta na twojej fantazji, ty nie uzyskasz wsparcia, funduszy na rozwój potrzebny temu miastu! Tu jest potrzebne duże wsparcie i człowiek i doświadczenie! Łukaszu nauka, nauk i jeszcze raz nauka, oraz lata pracy! Twoi doradcy wprowadzili ciebie na koleiny życia i zrobili tobie krzywdę! Wyciągnij wnioski, póki, póty nie jest za późno!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Rafał Trzaskowski_gość

    16.04.2024, 10:25

    Miłego dnia Wam życzę Tczewianie

    http://www.youtube.com/watch?v=XScHSWb_rug Z poważaniem Rafał Trzaskowski

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx4 

    OP_gość

    16.04.2024, 11:40

    Już przestałam liczyć że to możliwe na tcz ale w końcu obiektywny, merytoryczny komentarz bez jadu i hejtu. Bardzo dziękuję! A co do treści zgadzam się w 100%. Ale ostatecznie chyba wolę znane niż nieznane...

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx0 

    gość_gość_gość_gość

    16.04.2024, 11:43

    O Pobłockim i o Brządkowskim

    O Pobłockim wiemy tyle, że zna miasto od podszewki, że działa dla miasta, że członek stowarzyszenia działającego do lat powiązany z KO , a o Brządkowiskim wiemy tyle ,że bezrobotny społecznik chcący być prezydentem z zastępcami o nazwiskach Smoliński, Grabowska powiązania z PIS, KOnfą i Narodowcami mającym na listach takie nazwiska jak Sonik, Korda z PIS no i do tego rozdający z nim ulotki ludzie z PIS-u

    Cytuj
    IP: 15.220.xx5.xx6 

    rafal-pr_gość

    16.04.2024, 15:23

    Kolejna obietnica Brządkowskiego obalona

    http://www.youtube.com/watch?v=M0tS7IpWpG4

    Cytuj
    IP: 107.189.xxx.xx4 

    Ja_gość

    16.04.2024, 20:03

    Wiemy wystarczająco, by nie chcieć go na prezydenta. To jakby prezesem koncernu został fajny kumpel z portierni.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    Victor_gość

    16.04.2024, 20:37

    AI

    @rafal-pr Nie wiem, czy obalona. Ten sam film pojawił się na profilu pana prezydenta Pobłockiego: tnij.tcz.pl/?u=0e0c23 Wywiązała się pod nim ciekawa dyskusja i uwagę zwrócił zwłaszcza jeden komentarz (Szymona T.), merytoryczny i pozwalający spojrzeć na zagadnienie z innej strony. Ciekawe, że nie jest już dostępny. Nie było tam wulgaryzmów ani wycieczek personalnych, więc z jakiego powodu komentarz został zablokowany / ukryty? Pozostał za to inny komentarz o charakterze ad personam autorstwa niejakiej pani Barbary, naczelnej obrończyni włodarza na FB: "zauważyłam, że wymadrzaja się osoby o niskiej inteligencji nie mające pojęcia o samorządzie i ustawach budżetu."

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx8 

    rafaello-pr_gość

    17.04.2024, 13:51

    Kolejna obietnica Łukasza obalona

    http://www.youtube.com/watch?v=91UYnkg4ULI

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx0 

    Ewa_gość

    18.04.2024, 15:26

    Mądrość

    Mądrość tkwi w elektoracie - kolejna kadencja dla Mirosława Pobłockiego! Tczew mówi nie partii PiS! My nie chcemy zaścianka EUROPY!! ROZWÓJ TCZEWA TO WSPÓŁPRACA Z POMORSKIM SAMORZĄDEM, POLSKIM RZĄDEM, EUROPEJSKIMI STRUKTURAMI! BĄDŹ ROZSĄDNY I MYŚL O POKOLENIACH!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx2.xx5 
  • Anzelm_gość

    16.04.2024, 09:12

    wybory wygra mężczyzna mężczyzna z brodą

    Jedno jest pewne, wybory na prezydenta wygra mężczyzna z brodą Wybory prezydenckie to zawsze czas pełen emocji, spekulacji i niespodzianek. Jednak w tym roku wydaje się, że jedna rzecz jest pewna - zwycięzcą zostanie mężczyzna z brodą. To stwierdzenie może wydawać się nieco humorystyczne, ale broda od dawna jest symbolem męskości, dojrzałości i mądrości - cech, które wielu wyborców ceni w liderach. W historii wielu krajów liderzy z brodą mieli swoje pięć minut. Przykłady? Abraham Lincoln, Karl Marx, czy Fidel Castro - wszyscy oni byli rozpoznawalni po swoich charakterystycznych brodach. Współczesne badania sugerują, że broda może wpływać na postrzeganie kompetencji i siły charakteru, co może być kluczowe w zdobywaniu zaufania wyborców. Oczywiście, wybory prezydenckie to nie konkurs piękności i nie broda decyduje o kwalifikacjach kandydata. Ważne są przede wszystkim jego kompetencje, doświadczenie, plany na przyszłość i umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi. Jednak w świecie polityki, gdzie wizerunek ma ogromne znaczenie, nawet tak pozornie błaha rzecz jak broda może mieć wpływ na wynik wyborów. Czy w nadchodzących wyborach prezydenckich broda okaże się być szczęśliwym talizmanem dla kandydata? Czas pokaże. Jedno jest pewne - wybory to zawsze czas zmian i nowych możliwości. Niezależnie od tego, czy zwycięzca będzie miał brodę, czy nie, ważne, aby jego prezydentura była czasem dobrej i mądrej władzy, która będzie służyć wszystkim obywatelom.

    Odpowiedz
    IP: 185.239.xx4.xx6 
  • Rowerowy_johny_gość_gość

    16.04.2024, 09:18

    A kobieta z brodą, też ....

    .... może być?

    Cytuj
    IP: 212.160.xx2.xxx 

    X_gość_gość_gość_gość

    16.04.2024, 09:49

    Broda

    Dziś prawie każdy facet ubrał brodę.(ksiądz,zakonnik,urzędnik, lekarz i bezdomny) jakie to ma znaczenie. Nawet Jezus umierając na krzyżu .miał brodę.

    Cytuj
    IP: 78.197.xx6.xx5 

    Sołtys_gość

    16.04.2024, 11:39

    nie każdemu broda pasuje

    teraz wiem dlaczego Misiewicz nie ma brody

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx0 

    Gość _gość

    17.04.2024, 10:25

    Mżonki

    Jak PiS dojdzie do władzy to Brządkowski zostanie prezydentem!? Tczew to miasto ludzi myślących racjonalnie! Tczew potrzebuje tak jak Polska dużego dofinansowania, a nie kartonowych czeków i iluzji! Tczew głosuje mądrze na doświadczenie i gwarancję, a to daje Mirosław Pobłocki! Łukaszu Brządkowski przed tobą edukacja i praca!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xx5 
  • DillermanD_gość

    16.04.2024, 09:15

    Ale ekipę żeście zmontowali...

    ...ekipę totalnych poj**ów. Karnowski, Struk, Dulkiewicz, Trzaskowski. Doborowe towarzystwo, nie ma co. Poparcie takich "postaci" ewidentnie skreśla Pobłockiego z jakichkolwiek rozmyślań dotyczących kolejnej kadencji. Zrobił z Tczewa zapyziały zaścianek. Teraz chce rozj**ać to miasto do końca.

    Odpowiedz
    IP: 77.252.xx9.xx6 
  • Y&_gość

    16.04.2024, 10:12

    DillermanD

    Wiem, że to osobiste pytanie, ale czy jesteś może chory na umyśle? Mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy jak ty ????????

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Victor_gość

    16.04.2024, 11:08

    Plejada Miro-gwiazd

    Ale w tym zacnym gronie brakuje cały czas senatora Ryszarda Świlskiego, który przecież razem z Karnowskim poparł Pobłockiego i to jeszcze przed I turą. Ciekawe, czy Donalda Tuska też w ten kabaret zaangażują? Oby nie, bo to bardziej zaszkodzi niż pomoże Koalicji Obywatelskiej. Papieżowi Franciszkowi, Wołodymyrowi Załeńskiemu, Vladimirowi Putinowi, Victorowi Orbanowi, królowi Karolowi i Ursuli von der Leyen to chyba Rumcajs da spokój czy też będzie ich prosił o poparcie? Dochodzą słuchy, że tak jak Rafał Trzaskowski oni również dysponują ogromną wiedzą o Tczewie i potrzebach jego mieszkańców.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx8 
  • Rowerowy_johny_gość_gość

    16.04.2024, 09:16

    Mam takie pytanie, bo z wczorajszej ....

    .... debaty w TVP Gdańsk nie dowiedziałem się, co oznacza hasło Pana Łukasza Brządkowskiego: "Nowi Ludzie Nowa Wizja Tczewa" ? Szczególnie z podkreśleniem co oznacza "Nowa Wizja Tczewa"? Proszę tylko o rzetelne wyjaśnienie, bo może w TVP było zbyt mało czasu, może stres, wiadomo. Odniosłem niestety takie wrażenie, że więcej o Tczewie wie obecny prezydent, ale może się mylę, stąd pytanie.

    Odpowiedz
    IP: 212.160.xx2.xxx 
  • henryk_gość

    16.04.2024, 10:27

    DEBATA

    http://www.youtube.com/watch?v=aXxK97uLx9U

    Cytuj
    IP: 80.67.xx7.xx1 
  • _gość

    16.04.2024, 09:24

    Trzaskowski czytał z kartki

    Taka to znajomość, nawet nie przyjechał tylko wysyła filmik z tekstem przeczytanym z kartki, (fragment tekstu z ulotki).Maja wyborców za idiotów, którzy wszystko łykną, co za tupet. Debata na remis? Nie zgodzę się. Pobłocki pysznie o mieście i sobie jego zasługą jest to ze Tczew jest memem, a nie liderem południa województwa. Brządkowski o ludziach i ich potrzebach. Pobłocki o chorych kręgosłupach (tam się wyraźnie zapuścił w korkociąg) i leczeniu basenem, który pod**ada, a nowy buduje się od niepamiętnych czasów. Kolejny punkt dla Brządkowskiego za złapanie na kłamstwie, za które Pobłocki musiał przepraszać - link poniżej, jak można się tak wystawić na strzał. No i wisienka na torcie. My Tczewienie musimy ogarnąć hotele, restauracje i komunikację z dworca na Jana z Kolna i nawet jeżeli ok 1000000 ludzi z województw przyjeżdża na bulwar (haaaa, haaaaa, haaaa), to ja się pytam gdzie te miliony wpływów z turystów. No Dubaj województwa. Mieliśmy do czynienia z człowiekiem, który kilkanaście lat sprawuje władzę i nie ma pojęcia o swoim mieście, kilka frazesów, i "fakapy" co 10 zdań. Panie Pobłocki odejście z honorem - poprawia samopoczucie.

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx9.xx3 
  • _gość

    16.04.2024, 09:31

    a to wisienka na torcie

    to są te słynne przeprosiny tnij.tcz.pl/?u=6058a3

    Cytuj
    IP: 37.30.xx9.xx3 

    _gość

    16.04.2024, 09:55

    gdzie komentarze???

    wstawiam posta z linkiem do przeprosin i nic, no co jest??? tnij.tcz.pl/?u=f15901

    Cytuj
    IP: 37.30.xx9.xx3 

    Ewa_gość

    16.04.2024, 10:25

    Gość 37.30xx9xx3

    Czytając twoje wypociny, zastanawiam się czym ty słyszałeś i czy oby nie potrzebujesz określonego specjalisty! Ewidentnie można było zauważyć iż Brządkowski nie ma planu na miasto i na siebie - gdyż on nie jest przygotowany do życia w społeczeństwie, on nie zna się na ekonomii i gospodarce, urbanizacji, architekturze i wiedzy o społeczeństwie! Nie róbmy z Tczewa Średniowiecza!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 
  • tusk von der leyen und holow_g_gość

    16.04.2024, 09:40

    debata

    gdzie sie tczew rozwija w czym w monopolowych bo tego nie widze tak naprawde to zaden nic nie powiedzial ciekawego klotnia o chodnik albo basen zenada

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • gggooosssccc_gość

    16.04.2024, 19:11

    cd

    Jak może rozwijać się Tczew, skoro obecny prezydent miasta, co wielokrotnie już wykazał, nie potrafi słuchać i czytać ze zrozumieniem. Jego EGO jest na pierwszym miejscu. Czwarta kadencja byłaby poniżeniem mieszkańców Tczewa. Każdy inny, od obecnego prezydenta, to znacznie większa szansa na dobro miasta aniżeli wybór ubiegającego się po raz czwarty o prezydenturę. Nowe spojrzenie na zarządzanie miastem, przy umiejętności wykorzystania wielu b. dobrych pracowników UM, czyni większą szansę na poprawę, na inne spojrzenie, od czwartej kadencji obecnego prezydenta. Polski Sejm już uregulował na przyszłość, że max dwie kadencje, ponieważ siłą rzeczy tworzące się powiązanie nie służą dobrze miastu a jedynie co niektórym (...), a obecny ubiega się (bo zgodnie z prawem jeszcze może) o kadencję czwartą. Czyż to nie egoizm, gdy nawet do Rady Miasta wyborcy Jego nie wybrali?

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    htpr_gość

    19.04.2024, 15:01

    Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy.....

    http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego

    Cytuj
    IP: 185.56.xx3.xx3 
  • Łupaszko_gość_gość_gość

    16.04.2024, 09:58

    "a 'la long"

    Precz z Pobłockim tą miernotą !!!!!!!.Precz z układem samorządowo -biznesowym który przynosi wielkie straty dla miasta .!!!!!!! Po wyborach wyjaśnienie wszystkich afer Pobłockiego !!!!!! Poważnych realnych afer .Nie takich afer co rudzielec kręci z pegazusem ( które głupi lud i tak kupi , bo jest głupi ).

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx2 
  • gojek_gość

    16.04.2024, 10:10

    precz z łupaszko

    i przede wszystkim precz z Łupaszko

    Cytuj
    IP: 78.30.xx5.xx5 

    Y&_gość

    16.04.2024, 10:36

    Łupaszko

    Wiem, że to osobiste pytanie, ale czy jesteś może chory na umyśle? Mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy jak ty! Pytam, gdzie są twoje dzieci - czy w drugiej Japonii? Ty już nie twórz przyszłości mieszkańcom Tczewa!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 
  • t_gość

    16.04.2024, 10:11

    wybory

    Ludzie, którzy mówią, że Łukasz zbrata się z PiSem nie wiedzą, że PiS nie wystawił kandydata na prezydenta, ponieważ dogadał się z Mirkiem co do wspólnej koalicji w radzie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • Y&_gość

    17.04.2024, 13:34

    PiS a wybory

    PiS nie wystawia kandydata gdyż nie posiada, oni czekają do kogo się przytulić!? Dziwi postawą mieszkańców Tczew będącego częścią Pomorza że zagłosowało na kilku radnych z tego ugrupowania! Pewnie im bliżej do CIEMNOGRODU! Zostaniecie sami gdyż sztab szykuje się do Brukseli, członkowie do Hiszpanii szukać lokali, Duda do rywala Baidena!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xx5 
  • Mieszkaniec_gość_gość_gość

    16.04.2024, 10:28

    Wybory druga tura

    Pobłocki ,wszyscy wiedzą że jest nielubiany w Trójmieście niech się pochwali współpracą w temacie kolei metropolitarnej gdzie zerwał Umowę. Niestety Brządkowski nie bywał na trójmiejskich ,,salonach" i jest nieznany. Dobrze że to MY MIESZKAŃCY wybieramy a nie politycy i to jeszcze nie z Tczewa. Sami chcemy decydować kto ma być Prezydentam Tczewa. Dziwi mni że tego formatu politycy wstawiają się za Pobłockim , ktoś musiał im nie przekazać jaki wynik na radnego miał ten pan. Państwo politycy nie wkładajcie kija w (szprychy)DEMOKRACJĘ My chcemy BRZĄDKOWSKIEGO!!!

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx9.xx8 
  • Kris_gość

    16.04.2024, 11:40

    Zerwał? To patrzcie i posłuchajcie!

    To jest jeden z najważniejszych ludzi w zakresie Metropolii chłopie. Posłuchaj sobie tego. On jest wiceprezydentem Sopotu i wspiera Pobłockiego, wpiera go też Marszałek Struk, Rafał Trzaskowski, Ola Dulkiewicz i wielu innych. Przestańcie wreście kłamać. http://www.youtube.com/watch?v=jiq64qYe7ls

    Cytuj
    IP: 88.201.xx6.xx0 

    Augustyn nie będzie starostą_gość

    16.04.2024, 12:00

    Powiat został już przejęty.

    Pobłocki i Karnowski mieli tego samego adwokata. Mam nadzieję, że jak Pobłocki przegra to wznowione zostaną sprawy w sądach i prokuraturach przeciwko niemu, jeżeli będzie to jeszcze możliwe. A tak na prawdę to liczę na to, ze dowiemy się w końcu ile ich było.

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx0 

    Tczewianin_gość_gość_gość

    16.04.2024, 13:19

    Chyba TY chcesz ??????

    Cytuj
    IP: 83.8.xx2.xx9 
  • qq_gość

    16.04.2024, 10:30

    "uznać wtorkową debatę w TVP Gdańsk, jednak były to raczej płonne nadzieje - całość trwała bowiem kilkanaście minut ..." to ona juz była? czy portalik znowu nie ogarnał?

    Odpowiedz
    IP: 46.175.xx6.xx8 
  • gość_gość

    16.04.2024, 10:34

    Pana Brządkowskiego wspiera kilkoro bezrobotnych, którzy bardzo mocno chcą przejąć w mieście władzę i dostać się do koryta. A tak na prawdę później będzie tylko marionetką.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • Mati_gość

    16.04.2024, 11:20

    47%

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx9 

    Urzędnik_gość

    16.04.2024, 23:26

    Mój prezydent

    Pan POBŁOCKI jest najlepszym prezydentem jaki miał kiedykolwiek Tczew. Jest wyrozumiały , czuły , mądry , troskliwy , wspaniały człowiek. Jest osobą nieprzekupną, dbającą o sprawy mieszkańców jak ojciec o swoje dzieci .Proszę nie robić mu teraz tak niszczęśliwemu krzywdy. Kobiety w Urzędzie Miasta będą nosiły żałobę gdyby nie zostałby on naszym jedynym ,kochanym PREZYDENTEM.

    Cytuj
    IP: 31.60.xx9.xx8 

    kprr_gość

    19.04.2024, 15:01

    Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy. . .

    http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego

    Cytuj
    IP: 185.56.xx3.xx3 
  • Tom gosc_gość_gość

    16.04.2024, 10:37

    Gdzie pracuje kandydat Ł.B ???

    Po pseudo debacie mam rozczarowanie. Nadal nie wiem gdzie obecnie pracuje Łukasz Brządkowski, jakie ma doświadczenie zawodowe w zarządzaniu? Może ktoś z nim pracował zawodowo? Z czego utrzymuje rodzinę? To dla mnie zasadnicze pytanie. Łukasz B. i OdNowa od początku ostro atakują stary skład, często nieczysto i nieładnie , mając młodych , sprawnie działających w internecie "działaczy". Mówią, że bez hejtu. Bzdura. Kasują nie wygodne pytania. Z tej 13 minutowej " debaty" nie popłynęła żadna nowa informacja kim jest Ł. B i jakie ma doświadczenie stricte zawodowe, oprócz bycia społecznikiem, radnym Na jego stronie jest info , że pracuje w Fundacji Przemysłu jPrzyszlosci z siedzibą w Radomiu jako regionalny sekretarz. Brzmi nadzwyczaj profesjonalnie. To fundacja rządowa patrz. PIS założona w 2019 . Ale ostatnie i jedyne dochody stamtąd wg własnego oświadczenia majątkowego z BIP miał kilka lat temu na poziomie 6 tys rocznie. Czyzby praca zdalna sekretarza? Czy to nadal praca? Czy to nie jest ewidentne wprowadzenie wyborcy w błąd? Czy dalej tam pracuje i jaki jest jego zakres obowiązków? Z oświadczenia majątkowego z 2023 roku wynika, że jego ostatnie dochody to tylko służba w WOT i dieta radnego? Czemu o tym sztab nie wspomina? Czy jeśli wygra ,będzie umiał zarządzac 50 tys miastem skoro praca się go nie trzyma? Jakimi ludźmi chce pracować w urzędzie? Gronem nauczycielskim i organistą , którzy weszli do Rady? Jest jeszcze Pani Grabowska , która działa ostro w kampanii , a ostatnio chwaliła się, że ukończyła 2 fakultety z zarządzania. I to ona pewnie jest tym zarządzającym i czekającym na nominację. Czemu sama nie kandydowała, tylko wystawia frontmana? Za dużo pytań bez odpowiedzi . Mam nadzieję, że mieszkańcy mają swój osąd i frekwencja nie zawiedzie.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx1 
  • Tony Stu _gość

    16.04.2024, 11:01

    Brządkowski opublikował swoje nagranie, w którym zawarł informacje o swojej ścieżce zawodowej. Możesz sobie obejrzeć. Pracował za granicą m.in. na wyspach i w Gemalto. Czyli jak zwykły, szary Kowalski i to jest na plus. Jakimi ludźmi chce pracować? Tymi, którzy m.in. pracują obecnie w urzędzie. Rzekome informacje o zwolnieniach to plotki, które z tego co, wiem mogą znaleźć finał w sądzie. Od samego początku jest obrażany, pomawiany i hejtowany. Żadne bohater jednak nie chce się podpisać z imienia i nazwiska. Mieszkańcy już w I turze pokazali, że Pobłocki nie jest już im potrzebny, Nawet mandatu radnego nie zdobył.

    Cytuj
    IP: 82.160.xx7.xx5 

    sdfghjk_gość

    16.04.2024, 15:00

    A może to On nie trzyma się jednej pracy? Może to jego wybór? Dla Was kretynów, przyszły prezydent musi pracować najlepiej w korpo, posiadać miliony na koncie i mieć 60-letnie doświadczenie w administracji. Dajcie już sobie siana! Sztab o oświadczeniu nie wspomina, bo jest on ogólnie dostępny. Kto chce to sobie sprawdzi. I do kur..y nędzy - przestańcie się w końcu czepiać kogoś, kto chce naprawdę coś innego zrobić dla miasta! Trzeba było samemu startować, skoro masz do tego kompetencje o których piszesz. Jeśli chcesz dalej dziur w jezdniach, kebaby, monopolowe, układy z deweloperami, betonozę miejską, disco polo raz w roku i żadnych imprez w mieście - to poprzyj Pobłockiego. Idz na wybory, zaznacz krzyżyk i po sprawie. A nie pier..ol tu swoich farmazonów, bo nikogo to nie interesuje!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 

    Ja_gość

    16.04.2024, 22:57

    Pobłocki

    Gdzie pracował Pobłocki że ma taki majątek ?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx3 
  • Gość _gość_gość

    16.04.2024, 10:47

    Czas na zmiany

    Aja trochę z innej beczki mam pytanie do tych eko oszołomów i aktywistów gdzie macie to wasze globalne ocieplenie bo ja jakoś nie zauważyłem chyba im się mózgi ociepliły i to zdrowo

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Y&_gość

    16.04.2024, 17:36

    Psychoza

    Zwolennicy i on sam nie wytrzymują ciśnienia! Komentarze jego elektoratu nie przekonują ze względu na język ławkowych w tym mieście popularny! Faktem jest że nie ma doświadczenia, predyspozycji i ogłady! To że bywał na wyspach, Gemalto i co on tam robił, w jednym może na zmywaku, w drugim przypadku na maszynie!? Nie róbmy sobie żartów, miasto 50 tys. Ma tkwić w niepewności a Łukasz w rozkroku i pociągany za sznurki przez tych którzy za rok go opuszczą, gdyż nie będzie spinać się budżet i będą braki na komunikację, drogi, szkoły, wypłaty itp Łukaszu nabierz doświadczenia w Radzie jako jej przewodniczący i nie grzeb sobie życia iluzją twojej otoczki partyjnej

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 
  • Tony Stu_gość

    16.04.2024, 10:55

    A co ma do tego Ochocka?

    Ludzie mają swój rozum i sami wybiorą. Część głosów na nią to glosy osób, które po prostu chciały kobiety. Kolejny fakt jest taki, że wystąpiła w koalicji z Polską 2050, a niekoniecznie oni mogą chcieć popierać Pobłockiego.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • Ewa_gość

    16.04.2024, 17:46

    Rozwaga

    Elektorat Iwony Ochockiej jest świadomy i zauważa uszczypliwość tych od Brządkowskiego - wrzeszcząca baba, ryja wydziera - mów tak do żony, dziewczyny! Kobiety w Tczewie mają swój honor i zagłosują za Pobłockim!! Iwona to jest Pani Ochocka!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 
  • Asi_gość

    16.04.2024, 10:56

    Bardzo dobry artykuł. Przekonał mnie że wspierający pana P. z innych miast to nic dobrego, więc wybór jest prosty.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx7.xx0 
  • dora-pr_gość

    16.04.2024, 13:35

    Dość obiecanek wyborczych w Tczewie

    http://www.youtube.com/watch?v=qRPOUKxsGwM

    Cytuj
    IP: 5.255.xx9.xx8 

    rafal-pr_gość

    16.04.2024, 15:24

    Dość obiecanek Łukasza - cz. 2

    http://www.youtube.com/watch?v=M0tS7IpWpG4

    Cytuj
    IP: 107.189.xxx.xx4 
  • sopel_gość_gość_gość_gość

    16.04.2024, 10:56

    ciężki wybór

    Na partyjne kolesiostwo nie ma co liczyć, ważne będą głosy mieszkańców Tczewa kto będzie prezydentem tego miasta. To co udało się obecnemu prezydentowi stworzyć w Tczewie to gołym okiem jest widać, tych ścieżek rowerowych i biznes z deweloperami to już wystarczy, Tczew jest biedny w służbę zdrowia brak specjalistów i miejsc do leczenia ludzi czyli kompleksu szpitalnego, basen przy szkole nr 12 raczej nie jest pierwszej potrzeby są protesty ludzi zamieszkujących przy szkole w sprawie budowy tam basenu który nie pasuje tam by go wybudowano tak samo jak nie pasuje wybudowany kościół między blokami, miasto od wielu lat nie interesuje się sportem w tym czasie upadły dwa znane kluby piłkarskie Wisła i Unia, tym bardziej że w radzie miasta są byli piłkarze tych klubów. Rozbudowano stadion przy ul. Bałdowskiej lekkoatletyczny na którym nic się nie dzieje, żadnych ważnych zawodów dotąd jest brak, dobrze że tam grają mecze A klasy drużyna Gryf Tczew i juniorzy 17 w pierwszej lidze, co jest wizytówką na dalsze sukcesy i awanse naszego miasta, nam kibicom jest męska piłka nożna potrzebna, są w Tczewie obecnie 3 boiska piłkarskie ale brak drużyny by grała chociażby na poziomie 2-3 ligi. Wraz z rozbudową zieleni co jest plusem jest także minus ;przy tych zielonych terenach gdzie głównie psy te miejsca używają zamiast dzieci, może więcej rygoru i obowiązku dla właścicieli czworonogów. W budownictwie dać szansę budowy mieszkań systemem jak robiła to Spółdzielnia Mieszkaniowa w Tczewie nie systemem deweloperskim co jest bardzo drogim budownictwem nie każdego stać na ich usługi, stworzyć dla młodych tańsze budownictwo którzy są w potrzebie własnego kąta .Nadal jest dużo do zrobienia w Tczewie no bo potrzeby ciągle rosną. Jeden z kandydatów posiada spore doświadczenie i odbycia ostatniej kadencji w karierze, drugi kandydat jest młodym nam nie znaną osobą więc problem z wyborem jest.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xxx 
  • uupr_gość

    19.04.2024, 15:02

    Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy_

    http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego

    Cytuj
    IP: 185.56.xx3.xx3 
  • Mati_gość

    16.04.2024, 11:09

    "poparcia udzielili w ostatnich dniach poseł i były prezydent Sopotu Jacek Karnowski, marszałek województwa Mieczysław Struk, prezydentka Gdańska - Aleksandra Dulkiewicz, czy prezydent Warszawy, Rafał Trzaskowski". Twarz Poblockiego została obsypana pocałunkami śmierci.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx9 
  • Sołtys_gość

    16.04.2024, 11:35

    Pobłocki mamy problem.

    bo poparcia nie udzielili Pobłockiemu mieszkańcy, a to oni tutaj decydują

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx0 
  • ...._gość

    16.04.2024, 11:32

    .....

    Miasto Tczew to katastrofa. Praktycznie wszystkie drogi są do wymiany i to nie takie coroczne łatanie ale do poważnego remontu. Brak nowych terenów pod inwestycje pamiętam jak Pobłocki obiecał że przyłączy Rokitki kiedy kandydował a miesiąc później powiedział że to mieszkańcy Rokitek tak muszą zadecydować czy chcą być w mieście Tczew, dlatego są braki terenów pod budownictwo mieszkaniowe. Praktycznie miasto się nie rozwija od 35 lat co jedynie powstało to kameralne osiedle bajkowe. Dlaczego w Tczewie nie buduje się budynków wysokościowych przecież to też podnosi prestiż. Prawdę mówiąc nic mądrego nie słyszałem w debacie. Nic konkretnego na temat rozwoju miasta na temat powiększenia obszarów granic na temat naprawy ulic za wyjątkiem ulicy Bałdowskiej. Tczew ma potencjał ale się nie rozwija.

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx8.xx0 
  • deska z białymi zębami_gość

    16.04.2024, 11:35

    debata? żart

    "Brządkowski Pracował za granicą m.in. na wyspach i w Gemalto. Czyli jak zwykły, szary Kowalski i to jest na plus. ."

    czyli jakieś 10 lat temu no i jak długo pracował? 3-6 miesięcy? Bez żartów.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx9 
  • Tom gosc_gość_gość_gość

    16.04.2024, 12:03

    Gdzie pracuje kandydat Ł.B ???

    Pytanie brzmi: gdzie pracuje teraz?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx1 

    Lolip_gość

    16.04.2024, 20:07

    Szkoda że w Biedrze lub w Kaufie nie pracował, byłby jeszcze bardziej szary.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Robson_gość_gość

    16.04.2024, 11:42

    Zmiana władzy w Tczewie

    zgadzam się z Panem Łukaszem brzadkowskim.. przede wszystkim należy przywrócić monitoring na starym mieście gdzie są miejsca gdzie poprostu ludzie nie chcą chodzić bo jest niebezpiecznie...przywrócić życie na umierającej starówce skąd handlowcy uciekają że względu na czynsze,odnowić amfiteatr w którym byly koncerty,przyciągnąć inwestorów i stworzyć więcej miejsc pracy żeby ludzie nie uciekali do innych miast i zagranicę....

    Odpowiedz
    IP: 109.173.xx6.xx8 
  • lokalny _gość

    16.04.2024, 11:53

    Tczew

    "Czytając twoje wypociny, zastanawiam się czym ty słyszałeś i czy oby nie potrzebujesz określonego specjalisty! Ewidentnie można było zauważyć iż Brządkowski nie ma planu na miasto i na siebie - gdyż on nie jest przygotowany do życia w społeczeństwie, on nie zna się na ekonomii i gospodarce, urbanizacji, architekturze i wiedzy o społeczeństwie! Nie róbmy z Tczewa Średniowiecza!"

    W Średniowieczu zaistniał jako gród z murowaną z dziesięcin budowlą . która jest rarytasem mistrzostwa osiągniętego w minimum możliwości technicznych. O tym wiedzę ma niewątpliwie młody kandydat i ufam, że potrafi z niej zrobić użytek bez doradztwa euro maniaków i szulerów kreujących salonowe zabobony. P.s. nie ma przyszłości bez przeszłości stąd zapytanie z jakiej okazji powstał wiersz ,, Czy znasz ten gród ,, autor tnij.tcz.pl/?u=b9b8d8

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx5 
  • nowygość_gość

    16.04.2024, 12:13

    Od Trzaskowskiego

    ...pocałunek śmierci. Radzę p.Pobłockiemu się odciąć. Od tego nakudlonego też.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx6 
  • Mieszkaniec_gość_gość_gość

    16.04.2024, 12:28

    Wybory druga tura

    "To jest jeden z najważniejszych ludzi w zakresie Metropolii chłopie. Posłuchaj sobie tego. On jest wiceprezydentem Sopotu i wspiera Pobłockiego, wpiera go też Marszałek Struk, Rafał Trzaskowski, Ola Dulkiewicz i wielu innych. Przestańcie wreście kłamać. http://www.youtube.com/watch?v=jiq64qYe7ls "

    Proszę nie rozśmieszaj nas , oni i Pobłocki ! Znasz pomysł mieszkańców Tczewa na weekendy- kupu bilet do Trójmiasta i w drogę. Gdzie są te tysiące turystów z Trójmiasta w Tczewie. Niech idą ul. Wąską , Rybacką totalny syf itd. Jaja z wyborów sobie robisz . Witaj KOMUNO W TCZEWIE. To my mieszkamy w zapiziałym mieście. Nie chcę rządów PIS ani KO PO ,PnP przyszłość w rękach młodych a nie zużytych prowincjonalnych politykach wchodzących w d.... Trójmiejskim również nie wysokim lotom politykom. Panie Prezydencie Pobłocki mniej HONOR (zobacz wynik do rady miasta) zawsze z tym było u Pana problem. Czas na młodych bezpartyjnych I przestańcie straszyć ludzi bo przed nami jescze nie jedne wybory.

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx9.xx8 
  • Ja_gość

    16.04.2024, 12:28

    Fontanna na ul Zwirki .

    "Mieszkam w Tczewie kilkadziesiąt lat. Rządziły w tym czasie chyba wszystkie możliwe opcje polityczne. Tczew od wielu juz lat jest w czarnej doopie, a pod rzadmi Poblockiego zagłębia się coraz bardziej. Na naszych oczach Tczew umiera. Rynek, który w wielu miastach jest centrum gospodarczym i kulturalnym, w przypadku Tczewa jest symbolem bezradności władzy. Fontanna jest miejscem, do którego przychodzą dzieci z kolicznych domów z ręcznikami i mydłem, żeby się wykąpać."

    Tam przy fontannie alkoholicy i menele mają wypoczynek,brak służb prewencyjnych .

    Odpowiedz
    IP: 78.197.xx6.xx5 
  • Tony Stu_gość

    16.04.2024, 12:30

    ...

    Dlaczego został usunięty mój komentarz? Czyżby tylko dlatego, że śmiałem wspomnieć, że w mojej opinii Pobłocki przegrał debatę? nie mam już prawa do wyrażenia swojego zdania?

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • gość_gość

    16.04.2024, 12:44

    wybory

    Postawcie mieszkańcy na stare wino. Nie eksperymentujcie.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx8.xxx 
  • kjhgf_gość

    16.04.2024, 15:13

    Gdyby w przeszłości ludzie nie eksperymentowali, to nadal byś żył w średniowieczu. Bez telewizji, telefonu, prądu, samochodu, radia, leków, medycyny, maszyn... itp, itd. Do odważnych świat należy a nie do bufonów i baranów tkwiących w stagnacji...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 

    Kicioch_gość

    16.04.2024, 17:43

    Rozumiem,że dalej chcesz tkwić w bylejakim mieście,z bylejaką Starówką,nędzną galerią,kiepską służbą zdrowia,kebabami,sklepami monopolowymi i gównianymi imprezami?No to peron już dawno ci odjechał bo normalny człowiek stawia na rozwój a nie na tkwienie w szambie po uszy.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • RICK_gość_gość

    16.04.2024, 12:50

    Wybory Prezydenta

    Uważam że nie należ zmieniać i zagłosować na Mirka Poblockiego . To co mamy to wiemy ,a co przyjdzie tego nie wiemy. Ł .Brządkowski nie potrafi nic powiedzieć o swoje karierze zawodowej ,jak jest przygotowany do zarządzania zasobami ludzkim ,oraz tak dużym miastem jak mój Tczew . Przeżyłem 75 lat i widziałem jak miasto się rozwija i niechciał bym żeb zarządzał nim ktoś kto mógłby to zapsuć. Natomiast o Pobłockim wiemy co robił i gdzie pracował .Będę z moją rodziną głosował na Pobłockiego.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xxx 
  • Lilly_gość

    16.04.2024, 17:29

    Aa,czyli lepiej tkwić dalej w szambie po same uszy.No suuuper rada,nie ma co.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • _gośćzastanawiające_gość

    16.04.2024, 12:57

    zastanawiające

    Przy wcześniejszym artykule dotyczącym wyborów umiesciłem informację, że pani redaktor Jolanta Pobłocka stworzyła najprawdopodobniej tczewskie medium dla swoich bliskich (Mirosław Pobłocki - obecny prezydent Tczewa, Bartłomiej Pobłocki - kandydat do sejmiku woj. pomorskiego). Niedługo później mój komentarz zniknął. To też pani Pobłocka usunie? Wstydzi się Pani swojego nazwiska, czy o co chodzi?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx3 
  • _gość

    16.04.2024, 12:58

    Przy wcześniejszym artykule dotyczącym wyborów umiesciłem informację, że pani redaktor Jolanta Pobłocka stworzyła najprawdopodobniej tczewskie medium dla swoich bliskich (Mirosław Pobłocki - obecny prezydent Tczewa, Bartłomiej Pobłocki - kandydat do sejmiku woj. pomorskiego). Niedługo później mój komentarz zniknął. To też pani Pobłocka usunie? Wstydzi się Pani swojego nazwiska, czy o co chodzi??

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx3 
  • :)_gość

    16.04.2024, 12:58

    :)

    Przy wcześniejszym artykule dotyczącym wyborów umiesciłem informację, że pani redaktor Jolanta Pobłocka stworzyła najprawdopodobniej tczewskie medium dla swoich bliskich (Mirosław Pobłocki - obecny prezydent Tczewa, Bartłomiej Pobłocki - kandydat do sejmiku woj. pomorskiego). Niedługo później mój komentarz zniknął. To też pani Pobłocka usunie? Wstydzi się Pani swojego nazwiska, czy o co chodzi????

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx3 
  • zosia_gość

    16.04.2024, 13:14

    co wiadomo o Panu Pobłockim

    O Panu Pobłockim wiadomo tyle, że zablokował możliwość wstawiania komentarzy na jego fb. Ciekawe dlaczego?

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx3 
  • petrozo_gość_gość_gość_gość

    16.04.2024, 13:29

    wybory

    Nie mówię,że Pobłocki jest cacy,ale Brządkowski totalna porażka,a debaty powinin się wstydzić,za kogo on nas ma.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • Znam ich _gość

    16.04.2024, 13:40

    Brzadkowski ma naprawdę 45 lat? Wygląda na 65. Ludzie, OGARNIJCIE się. To leser i lanser. Od czego jest fachowcem? Od oprowadzania wycieczek i ględzenia o du. Maryni. Za nim już stado podobnych nieudaczników przebiera nogami by dorwać się do stanowisk. Wszystkie te wszechpolski, pisuary i inne skibery. Nie ufajcie nikomu, kto naprawdę jest NIKIM!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • goscinia_gość

    16.04.2024, 14:06

    tak,

    Brządkowski wydaje się naprawdę w porządku, natomiast ta banda popleczników za nim, szczególnie jedna pani - to przeważa, że sporo osób jednak nie odda na niego głosu. A szkoda. Jednak z kim przystajesz, albo z kim się pokazujesz też ma znaczenie.

    Cytuj
    IP: 46.113.xxx.xx6 

    lao_gość

    16.04.2024, 22:47

    nie daj się

    Nie daj się zwieść i jednak głosuj 21 kwietnia na Łukasza Brządkowskiego !!! wolę głosować na faceta z WOT, człowieka co jeździł z pomocą humanitarną na Ukrainę na linię frontu , na faceta co ma pomysły i jest zaangażowany w zwykłe sprawy człowieka, niż na kolesia który nawet nie został wybrany na radnego co świadczy o tym , że nie ma zaufania mieszkańców ,co obiecał aquapark a powstanie słaby sześciotorowy delfinek i łatany istniejący basen i generalnie małomiasteczkowe inwestycje , trzeba zmian.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx4.xx7 

    jhhpr_gość

    19.04.2024, 15:02

    Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy__

    http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego

    Cytuj
    IP: 185.56.xx3.xx3 
  • tusk von der leyen und holow_g_gość

    16.04.2024, 13:59

    czas na zmiany

    tczeww miasto kebabow monopolowych patologii miasto bez przyszlosci taka prawda mlodzi uciekaja albo chca wyjechac z tego k***idolka

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • gosc_gość

    16.04.2024, 14:03

    tak,

    "Debata nie powaliła, ale okazała obraz słabości i próżności kandydata Brządkowskiego! Łukaszu gdzie ta obiecana żegluga na Wiśle, gdzie statek i co z tą zbiórką pieniędzy? Czy tak ma wyglądać wizja miasta oparta na twojej fantazji, ty nie uzyskasz wsparcia, funduszy na rozwój potrzebny temu miastu! Tu jest potrzebne duże wsparcie i człowiek i doświadczenie! Łukaszu nauka, nauk i jeszcze raz nauka, oraz lata pracy! Twoi doradcy wprowadzili ciebie na koleiny życia i zrobili tobie krzywdę! Wyciągnij wnioski, póki, póty nie jest za późno!"

    W debacie zdecydowanie lepszy był Brządkowski

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xxx.xx6 
  • Hag_gość

    16.04.2024, 20:10

    Jo. Siedział jakby miał kij w d...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • sobol_gość_gość_gość_gość

    16.04.2024, 14:17

    decyzje

    W Tczewie uczciwie po winne być dwie debaty, nie taka jaka była w tv3 przez kilka min.. Jedna debata na pl. Hallera 13 kwietnia (sobota) od godz. 14-tej, a druga w środę 17 kwietnia w Amfiteatrze w parku od 17,-tej w tych debatach obaj panowie, przedstawili by swoje programy dokładniej dla wiedzy tczewian którzy oczekują by programy weszły w życie bez nie spełnionych obiecanek. Wyżej tu piszących pisze o zmianach jakie po winne zajść w Tczewie, są to znane od lat problemy, postawić na tanie budownictwo mieszkaniowe przede wszystkim dla młodych rodzin by miały gdzie normalnie żyć, budowa nowego kompleksu szpitalnego wymaga pilnej potrzeby, odnowienie ulic, zarządzać lepiej sportem i rozrywką, i w końcu wyremontować most nad Wisłą i zagospodarować lepiej tereny na Bulwarze był służył dla wszystkich mieszkańców i turystów , i o wiele lepszy monitoring oraz zająć się dokładniej handlem alkoholu ukrócić godziny i nie czynne w niedzielę. Są to znane nam postulaty, gdy by weszły powoli w życie to Tczew zyskałby o wiele więcej kultury i poszanowania między mieszkańcami tego miasta. Obecny prezydent ma przewagę doświadczeniem nad młodym kandydatem, dla p. Pobłockiego to zapewne byłaby ostatnia kadencja prezydentury w Tczewie gdyby wygrał, wiadomo że zdania wyborców są podzielone, ja mojego głosu nie ujawnię bo to nie fair irytować kandydatów.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xxx 
  • Cezary_gość

    16.04.2024, 14:29

    PObłocki banuje niewygodne pytania!!!!

    Wczoraj na oficjalnej stronie tnij.tcz.pl/?u=c66e92 napisałem posta z pytaniem "Czy podejmie jakieś kroki w stosunku do obecnego prezydenta Warszawy ,gdyby okazało się ,że ten ostatni znowu zrzuci fekalia do Wisły." i nie tylko nie otrzymałem odpowiedzi ,ale zostałem zbanowany. D E M O K R A C J A wg. PO ;'-)

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx9.xx3 
  • heh_gość

    16.04.2024, 14:53

    A kto miał na to pytanie odpowiedzieć ? Może Brządkowskiego zapytaj albo panów z Konfy

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx2 

    dorian_gość

    17.04.2024, 10:36

    Kto stoi za Ł. Brządkowskim?

    Nie mam nic do Młodzieży Wszechpolskiej, Konfederacji czy ludzi z Ruchu Narodowego. Każdy ma swoje poglądy i ideały. Jest ku temu wolność. Ale mam za złe tym, którzy nie niosą do końca w sercu swojej przynależności a np. dla kasy potrafią ją zmienić od tak. Do tego niszcząc po sobie ślady i wypierając się wszystkiego tu i tam. Potem tacy ludzie trafiają do Rady Miejskiej, czy gdzieś indziej i z taką samą łatwością mogą zmienić barwy. Na jakie? Wiecie? Bo ja nie! http://www.youtube.com/watch?v=ngTG6cKgKio

    Cytuj
    IP: 62.133.xx5.xxx 
  • Gri_gość

    16.04.2024, 14:33

    Debata

    Dlaczego tetka tv wspólnie z tcz.pl nie zorganizuje dłuższej debaty?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx4 
  • D_gość

    16.04.2024, 14:52

    Dyzma będzie prezydentem Tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx9.xx9 
  • taki tam_gość

    16.04.2024, 15:19

    Pobłocki najbardziej boi się wejścia jednego gościa do spółek i nie tylko. Po zapoznaniu się z dokumentami, do których nie miał dostępu a po zapoznaniu się z nimi będzie wesoło. Tczew będzie częstym gościem w mediach.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx8 
  • Zu_gość

    16.04.2024, 20:12

    Zbychu to znowu ty?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    ZbigU_gość

    16.04.2024, 22:05

    nie, to nie ja, teraz to ja

    taki tam myślisz, że o mnie chodzi?

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx2 
  • kierownik Andrzej_gość

    16.04.2024, 15:38

    Poblocki z wizytą w spółce miasta

    Pan prezydent odwiedza spółki miasta, pyta się o sytuację w firmie. Trochę dziwne bo jako prezydent pełni rolę zgromadzenia w spółce a pyta się co dzieję się w firmie. Czyżby nie wiedziała jaka jest sytuacja w firmie.Trochę późno przypomniał sobie o ludziach którzy pracują na jego budżet.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx9.xx7 
  • gosc_gość_gość_gość

    16.04.2024, 17:05

    kampania

    przydaloby sie wiecej polotu i finezji w tym smutnym jak p***a miescie

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Piccolo_gość

    16.04.2024, 17:15

    Tak zarzucają Brządkowskiemu,że obraca się pośród PIS i Konfederacji,ale nikt nie piśnie słowem,że Pobłockiego popierają politycy z PO (można to łatwo sprawdzić-panowie Karnowski i Trzaskowski).Jakoś nie widziałam filmiku któregoś z polityków Konfy czy PIS aby namawiali na głosowanie na Brządkowskiego.Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • Grande_gość

    16.04.2024, 21:57

    Poparcie

    No i to jest ciekawe... Na listach SoN są ludzie powiązani z PiS-em i wszechpolakami, do rady miasta dostali się działacze mocno kościelni, ale Brządkowski lansuje się na niezależnego kandydata. To już chyba lepiej, że PO w jasny sposób popiera Pobłockiego, przynajmniej wiadomo czego się spodziewać.

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx0 

    Victor_gość

    17.04.2024, 21:53

    Kto od kogo

    Zastępca Pobłockiego, Adam Burczyk jest albo był z PiS-u. Tczewskie koło PO nie poparło Pobłockiego tylko regionalne. Adam Kucharek z OdNowy był związany z PO i Nowoczesną. Misz masz więc jest po obu stronach.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx8 
  • Tczew_gość

    16.04.2024, 17:20

    "Debata nie powaliła, ale okazała obraz słabości i próżności kandydata Brządkowskiego! Łukaszu gdzie ta obiecana żegluga na Wiśle, gdzie statek i co z tą zbiórką pieniędzy? Czy tak ma wyglądać wizja miasta oparta na twojej fantazji, ty nie uzyskasz wsparcia, funduszy na rozwój potrzebny temu miastu! Tu jest potrzebne duże wsparcie i człowiek i doświadczenie! Łukaszu nauka, nauk i jeszcze raz nauka, oraz lata pracy! Twoi doradcy wprowadzili ciebie na koleiny życia i zrobili tobie krzywdę! Wyciągnij wnioski, póki, póty nie jest za późno!"

    A ty dalej nabijasz komentarze przyd**asie Mirka?Jeszcze ci się nie znudziło to błaznowanie?

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • Lilly_gość

    16.04.2024, 17:23

    "Czytając twoje wypociny, zastanawiam się czym ty słyszałeś i czy oby nie potrzebujesz określonego specjalisty! Ewidentnie można było zauważyć iż Brządkowski nie ma planu na miasto i na siebie - gdyż on nie jest przygotowany do życia w społeczeństwie, on nie zna się na ekonomii i gospodarce, urbanizacji, architekturze i wiedzy o społeczeństwie! Nie róbmy z Tczewa Średniowiecza!"

    Kolejna z urzędu miasta,której pali się grunt i może stracić posadkę?Co obiecał wam Pobłocki?Tylko napisz prawdę.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • Peterka_gość

    16.04.2024, 18:06

    Atmosfera w czasie dzisiejszych "Pytań do Prezydenta" przypominała stypę. Już wiedzą, że przegrali.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx7.xx6 
  • WAX_gość

    16.04.2024, 18:25

    "Wiem, że to osobiste pytanie, ale czy jesteś może chory na umyśle? Mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy jak ty ????????"

    Zamknij mordę ruda wszo.

    Odpowiedz
    IP: 185.80.xx1.xx7 
  • TczeWianka_gość

    16.04.2024, 18:29

    Debata

    Nie do wiary, jak p. Pobłocki się naraz uruchomił. Wszystkie chwyty dozwolone przed drugą turą. Np. Mam wpływowych znajomych i nie zawaham się ich użyć, albo zlecę rozwieszenie inf. , że nie sprzedam ogródków działkowych...a co, wszystko już w okolicy sprzedane i rozkopane? Co by tu jeszcze....lepiej nie....stara władza będzie jeszcze starsza, a doświadczenie zbiera się raczej poprzez działanie, a nie przez zasiedzenie i przyklejenie się go stołka na tyle lat. CZAS już naprawdę na świeże spojrzenie na ten nasz grajdołek.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx0 
  • Gość _gość

    16.04.2024, 18:38

    Niech obecny prezydenta miasta

    powie jak długo będą mieszkańcy Tczewa oddychać tym codziennym fetorem i jak on jest szkodliwy dla zdrowia?

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx1 
  • Esesgruppensexfuhrer_gość

    16.04.2024, 19:25

    Szadółki II

    Tak długo, albo i dłużej jak na teren tczewskiego wysypiska będą zwożone odpady komunalne z okolicznych miejscowości. To wstyd, że gospodarz tego miasta na to pozwala. Żaden szanujący się włodarz nie sprowadza na swój teren obcego gooovna.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx2.xx0 
  • zewnętrzny_gość

    16.04.2024, 18:44

    wow, napiszcie o powiązaniach brządka...

    ... z pisem, a macie gwarancję usunięcia komentarza :-) Cała Polska zmienia się na lepsze i w Tczewie także nastąpi zmiana - pisiorki przebierają nogami by wspólnie z SoN dorwać się do władzy...

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx8.xx1 
  • marynos_gość

    17.04.2024, 14:00

    gdzie te zmiany na lepsze?

    Stary, o jakich zmianach na lepsze mówisz?, bo jakoś nie zauważyłem, zielony ład imigranci, lewacki bełkot, cenzura, zamykanie firm i ucieczka do Bangladeszu, albo Rumunii , wstrzymywanie ważnych dla kraju inwestycji, zajmowanie się przez rząd "najważniejszymi sprawami", czy aborcją legalizacją związków lgbt, tabletką PO, obsadzanie stołków kolesiami, patrz synek Tuska, w urzędzie marszałkowskim, miał najlepsze CV ? :-) Super zmiany, poczekaj, jak dostaniesz w lipcu rachunek za prąd, a związku z tym zapłacisz więcej za towary i usługi, czy będziesz taki zadowolony ze zmian

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx5 
  • gosc_gość_gość_gość

    16.04.2024, 19:44

    wybory

    tylko sie pchaja dotego koryta i wladzy gowno spod siebie by zjedli

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Ja_gość

    16.04.2024, 20:20

    Precz z PiS

    Brzadkowski = Pis.

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx9 
  • merynos_gość

    17.04.2024, 14:01

    obsesja ?

    Masz jakąś obsesję, jak całe KO ? ciekawe, co będziesz krzyczał za pół roku?

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx5 
  • Df_gość

    16.04.2024, 20:50

    Hahah

    "Aa,czyli lepiej tkwić dalej w szambie po same uszy.No suuuper rada,nie ma co."

    A kto wie, co nam zafunduje nowy?

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx3.xx3 
  • Normalny_gość

    16.04.2024, 21:40

    Pani tragedia

    "Elektorat Iwony Ochockiej jest świadomy i zauważa uszczypliwość tych od Brządkowskiego - wrzeszcząca baba, ryja wydziera - mów tak do żony, dziewczyny! Kobiety w Tczewie mają swój honor i zagłosują za Pobłockim!! Iwona to jest Pani Ochocka!"

    Jeśli ktoś idzie na czele pochodu młodych ludzi z hasłem: " Wyp...ać", to wspomniane tzw. uszczypliwości są bardzo delikatną formą zwrócenia uwagi na język tej nauczycielki (sic!).

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx0.xx7 
  • ggooosssccc_gość

    16.04.2024, 22:11

    cd

    Jeżeli Pani Iwona Ochocka jest pedagogiem, to po takim głoszonym haśle z mocy prawa powinna być pozbawiona prawa do nauczania młodego pokolenia.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    Lll_gość

    16.04.2024, 22:54

    Pani nauczycielka i to od języka polskiego z takim wulgarnym językiem. Bardzo się zastanawiam, kto do tej Szkoły dzieci posyła.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx7.xx8 
  • pyto_gość

    16.04.2024, 23:07

    ........Mnie wspierają przedstawiciele i prezydenci dużych miast. A kto wspiera mojego kontrkandydata Łukasza Brządkowskiego? pyta na fb Pobłocki -------- odpowiadam ci Miro : zwykli normalni i porządni mieszkańcy Tczewa, którzy wiedzą ,że wsparcie od Czajkowskiego i Dulskiej to obciach.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx7 
  • Tczewianin od urodzenia_gość

    16.04.2024, 23:10

    Co dla Tczewa zrobił Pan Brządkowski?

    Zasadnicze dla mnie pytanie: co zrobił dla Tczewa Łukasz Brządkowski? Co zrobił dla Tczewa (i czego nie zrobił) obecny Prezydent, to wiemy. Ale kim jest i co zrobił do tej pory Pan Brządkowski? Jakie ma doświadczenie samorządowca i jakie zasługi dla miasta? Jest radnym od 5-ciu lat. Co właściwie zrobił w tym czasie dla Tczewa? Zastosuję skrót myślowy: kiedy Pan Pobłocki walczył z pandemią i rozdawał mieszkańcom maseczki, Pan Brządkowski wywoził tony pomocy dla Ukrainy. Chwalebne, ale co z tego wynikło dla Tczewa? Pan Brządkowski chwali się inicjatywami na rzecz odbudowy Mostu Tczewskiego, rewitalizacji Parku Miejskiego i powstania Muzeum Kolejnictwa w "okrąglaku". Co z tego wynikło? Zdajemy się nie pamiętać, że to właśnie "dzięki" Panu Brządkowskiemu nie mamy Mostu. Wiele lat temu były środki z Pomorskiego Urzędu Marszałkowskiego. Odbudowę zablokował Pan Brządkowski, który ogłosił się samozwańczym obrońcą historycznej wersji Mostu ("słynny" baner na Moście "Chcę wyglądać jak dawniej", petycje składane do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wstrzymał pozwolenie na odbudowę). Koniec końców, Urząd Marsz. wycofał się z promesy środków. Popierany przez nich projekt odbudowy zakładał historię połączoną ze współczesnością. Patrząc na dzisiejszą Wyspę Spichrzów nad gdańską Motławą, można wyobrazić sobie kierunek tamtego projektu. Źle wygląda? A rewitalizacja Parku Miejskiego? Znowu zablokowana przez Pana Brządkowskiego, któremu i tym razem zamarzyła się ściśle historyczna wersja. O okrąglaku nie wspomnę. O co tam dokładnie chodziło? Jak to w takim razie jest z Panem Brządkowskim? Chce nas prowadzić ku przyszłości i nowemu, czy zatrzymać w bezkompromisowym historycznym marazmie? Świat nie stoi w miejscu, tradycja jest ważna, ale nie ślepy upór i fanatyzm, który niczemu dobremu nie służy. Tak więc, co właściwie potrafi Pan Brządkowski? Patrząc na Jego oświadczenia majątkowe, widzę człowieka, który nic nie ma - mężczyznę, głowę rodziny. Nie ma mieszkania, nie ma oszczędności, ma "głodowe" dochody. Blisko 44-letni mężczyzna, który nie potrafi znaleźć stabilnego zatrudnienia, żeby godnie utrzymać rodzinę? Czy chcę, żeby taki człowiek zarządzał moim Miastem? Nie. Nie jestem fanem obecnego Prezydenta. Właściwie sądzę, że jego kandydatura pociągnęła w dół całe PnP, co jest policzkiem dla samorządności lokalnej. Sądzę, że zgubiła go zbytnia pewność siebie (w poprzedniej kadencji wygrał z ponad 60% wynikiem). Część mieszkańców ma jednak dość - Jego butnego zachowania, ciągłych afer i wątpliwości wokół Jego osoby. Moim zdaniem były lepsze kandydatury z ramienia PnP, które mogły stać się nową twarzą Stowarzyszenia, a dodatkowo wzmocniłyby pozycję kandydatów na radnych z listy. Uważam, że tak wysoki wynik Pana Brządkowskiego w I turze nie wynikał z Jego osobistych zasług dla Miasta, których po prostu nie ma. Mieszkańcy zagłosowali przeciw Panu Pobłockiemu. Zastanówmy się jednak, czy rzeczywiście chcemy tak eksperymentować z naszym Miastem i oddać je w zarząd człowiekowi, który zdaje się być do tego mało przygotowany. Panie Łukaszu, czy może Pan z czystym sumieniem powiedzieć, że potrafi to zrobić? Ja niestety nie mam takiego przekonania.

    Odpowiedz
    IP: 185.246.xx8.xx5 
  • kur za_gość

    17.04.2024, 00:40

    co do mostu to całe szczęście ,że została wstrzymana budowa w wersji nowoczesnej , przecież tam o zgrozo wieże były odtworzone jako metalowe obręcze a zamiast kraty lenza zaproponowano wariacje konstrukcji jak ze stadionu w Pekinie , tzw orle gniazdo, tak to jest jak do takich projektów biorą się drogowcy a co do Strzoka może był czasami za ostry ale jak te patałachy zaczęły ciąć palnikami jedyny zachowany na świecie most ESTB to bardzo słusznie przerwał tą głupote, na całym świecie chroni się takie zabytki a u nas na złom już się boję jak drogowcy wyeksponują przęsło i co z niego zostanie.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx4.xx7 

    Mieszkaniec_gość_gość_gość_gość

    17.04.2024, 08:11

    Mój prezydent

    Zobacz jaką ocenę otrzymał twój prezydent Mirek od mieszkańców , a miał doświadczenie , większość w radzie przez wszystkie lata , układy z politykami z Trójmiasta i co jeszcze sobie wymarzył . Ludzie nie są głupi i w końcu powiedzieli DOŚĆ temu UKŁADOWI ,następnym będzie AUGUSTYN którego też wszyscy a zwłaszcza urzędnicy starostwa mają serdecznie dość i niedaj boże zatrudni swojego przyjaciela Pobłockiego

    Cytuj
    IP: 31.60.xx9.xx8 

    gooośśśćććć_gość

    17.04.2024, 09:02

    CENIĘ TWOJE ZDANIE. Mam inne. Obecny prezydent miasta, to osoba wykazująca cechy IGNORANTA i czas najwyższy aby miastem już nie zawiadywała. Każdy inny od obecnego daje większą szansę na dobro dla Tczewa aniżeli "sandałkowy" prezydent. Wybór innego od obecnego to nie eksperymentowanie lecz troska o dobro Tczewa. Ewentualna kolejna (czwarta) kadencja obecnego prezydenta miasta to wybór człowieka mającego aktualnie 62 lata, a po skończeniu kadencji miałby lat 67. Czas na "emeryturę" Panie obecny prezydencie miasta. Nie ubiega się Pan o posadę lecz o funkcję służenia mieszkańcom. Wykazał Pan jednak już niejednokrotnie, że nie potrafi godnie służyć, godnie reprezentować Tczewa, że nie zawsze jest Pan osobiście przygotowany do publicznej reprezentacji miasta. Nie zawsze jest pan "świeży" na rzecz godnego reprezentowania, ponieważ nie potrafi Pan słuchać ze zrozumieniem. Jak obecny prezydent został pierwotnie wybranym na prezydenta miasta, to jakie miał on zasługi? Zapewne nie miał jeszcze stworzonej "siatki" uzależnionych od siebie powiązań. Sejm podjął już ustawę (na przyszłość), z której jednoznacznie wynika, że max dwie kadencje - to dobro lokalnego społeczeństwa. Ubiegający się o reelekcję to kandydat na czwartą kadencję, to kandydat wielokrotnie naruszający obowiązujące prawo. To kandydat, który przegrał spór z jego obecnym kontrkandydatem i musiał Jego przeprosić - odsłuchał debatę telewizyjną z dnia 15.04.2024 r. To kandydat, który wielokrotnie prawo naruszał, na co są dokumenty także w Urzędzie Miejskim w Tczewie. W mojej ocenie dotychczasowa (a wykazana) nieumiejętność słuchania, czyli nieumiejętność szanowania drugiej osoby, nie służy dobru miasta a jedynie wykazuje jak wielkim ignorantem jest obecny prezydent miasta. Bardzo odległe są obecnemu prezydentowi słowa/wyrazy: DZIĘKUJĘ, PRZEPRASZAM. Każdy więc inny/nowy prezydent miasta daje większą szansę na dobro wynikające z służby bycia prezydentem miasta od tego, który ubiega się o czwartą kandydaturę. Aż dziwi, że doradcy obecnego prezydenta tego nie uwzględniają, a jeżeli tak, to nieumiejętność słuchania czyni górę. Życzę wyborcom rozsądnego, dla dobra miasta, podejścia do wyboru.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    Victor_gość

    18.04.2024, 09:50

    @kur za

    ESTB w Tczewie nie jest światowym unikatem. To przęsło pochodzi z lat 50. XX w. i w Polsce jest przynajmniej 1 most, który też takie posiada, a w całej Europie i na świecie jest ich trochę. Z inicjatywy Smolińskiego wpisano tczewskie ESTB do rejestru zabytków razem z przęsłami Lentza i teraz są z tego tylko kłopoty.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx8 
  • Kibic_gość

    16.04.2024, 23:13

    Ja mam zaw?d prezydent

    "Pytanie brzmi: gdzie pracuje teraz?[/cytuj Zapytaj lepiej kolego M.Pobłockiego kiedy ( przed sądem ) mówił że ma zawód PREZYDENT chyba się domyślasz . To jest dopiero Pycha i buta. Człowiek ten brztwy się chwyci a miasto Tczew i mieszkańców ma głęboko w ......Ten pan niech już sobie odpocznie a młodzi niech biorą sprawy naszego Tczewa w swoje ręce. Młodzi widzą tylko jeden ratunek -BRZĄDKOWSKI

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx9.xx8 
  • xx_gość

    17.04.2024, 08:13

    "Gdzie pracował Pobłocki że ma taki majątek ?"

    w ZKM, dawno temu.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xxx.xx0 
  • Abc_gość

    17.04.2024, 08:50

    Debata

    Pobłocki schrupał go jak wafelka. Taka jest prawda, Rozmowatypu Poblocki -vs chłopiec, który chce zjeżdżalnie na podwórku!

    Odpowiedz
    IP: 109.241.xx6.xx5 
  • Paczacz _gość

    17.04.2024, 09:16

    Jak dla mnie Brządkowski dużo lepiej się prezentuje, nie ma brzucha i uśmiecha się, a to też się liczy.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx4 
  • gosc_gość

    17.04.2024, 09:41

    I. O.

    "To jest jeden z najważniejszych ludzi w zakresie Metropolii chłopie. Posłuchaj sobie tego. On jest wiceprezydentem Sopotu i wspiera Pobłockiego, wpiera go też Marszałek Struk, Rafał Trzaskowski, Ola Dulkiewicz i wielu innych. Przestańcie wreście kłamać. http://www.youtube.com/watch?v=jiq64qYe7ls "

    I co z tego, kto wspiera? W Tczewie na szczęście wybierają mieszkańcy i to oni najlepiej wiedzą, kogo chcą wesprzeć i wybrać. Pani Ochocka również kandydowała, bo właśnie chciała zmian (tak mówiła i pisała do swoich wyborców), dlatego ICH wybór padł na nią. Nie sądzę, że poprze obecnego prezydenta, gdyż chciała zmienić obecny układ.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xxx.xx0 
  • g_gość

    17.04.2024, 09:59

    Patrz na doświadczenie i kontakty. Brządkowski ich nie ma a funduje nam istny kabaret i festiwal 1000 obietnic oraz utopijną wizję Tczewa, nie mającą nic wspólnego z rzeczywistością. Tczewianie nie dajcie się zwieść.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx4 
  • Tczew_gość

    17.04.2024, 10:01

    Każdy będzie lepszy od Pobłockiego !

    Miał być apolityczny, a na filmikach lansuje się z lewactwem! Miał rozwijać miasto , a uwstecznił o dekady ! Założył profil na Facebooku i wiecznie usuwa niewygodne komentarze! Pobłocki - to co robisz, to jest jakaś żenada i dziecinada ! Z czym do ludzi ???

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx3.xx0 
  • Susi Quatro _gość

    17.04.2024, 10:09

    hii hiiii

    Nawet w Radiu Tczew grillują farmazony Pobłota :D Haha, nie wierzę... To już o czymś świadczy.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • heh_gość

    17.04.2024, 11:56

    tego radia i tak nikt nie słucha

    więc może sobie gadać. Miro i tak przegra i to jeszcze jak...

    Cytuj
    IP: 87.205.xx3.xx0 
  • Mięczysław_gość_gość_gość_gość_gość

    17.04.2024, 10:10

    Gość

    A gdzie biskup misiewicz ZLOTY łańcuch mu ukradli nie wspriera prezia pierwszy był gdy trzeba było szczekać pewnie kaka spływa nogawkami z obawy o stołek Miro się przeliczył myślał że układy w spółkach wystarczą by dalej pierdzieć w stołek mam nadzieję że nowy prezio pogoni towarzystwo

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx0 
  • taki tam_gość

    17.04.2024, 12:10

    "taki tam myślisz, że o mnie chodzi?"

    oczywiście jak będzie Pan potrzebował pomocy to się ujawnię i zgłoszę do Pana po 21.04.2024 r a wiedzę również posiadam dodam tylko, że wszystko zrobię pro bono.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx0 
  • Kartofelek_gość

    17.04.2024, 13:05

    chcę prosić o jedno...

    Ma Pan, mój głos, Panie Brządkowski, chociaż mam pewne wątpliwości, najwyższy czas na zmiany, w tym mieście, rzecz w tym, żeby nie było tak, że zostaje koryto, a zmieniają się tylko świnie. Kredyt zaufania na jedną kadencję, może czas porzucić fantastyczne wizje, a skupić się na konkretach, takich możliwych do realizacji i niezbędnych do polepszenia życia mieszkańców np. rozwiązanie problemów, z komunikacją miejską Żeby nie było tak, jak w rządzie, 100 kłamstw na 100 dni Jeżeli popełni Pan błąd poprzednika, obsadzając stanowiska, kolesiami, zamiast fachowcami i będzie Pan ignorował mieszkańców i puszył się, jak paw, mówiąc o swoich mitycznych dokonaniach, to będzie to Pana, pierwsza i ostatnia kadencja. Jeżeli naprawdę zależy Panu na dobru mieszkańców i zaangażuje się Pan całym sercem, efekty będą widoczne, ludzie docenią Pańskie starania. Chodzi o to, żeby wszystkim nam żyło się lepiej, a nie tylko Panu i Pańskim kolegom ( chociaż to trochę utopia, bo zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony ). Nie będzie łatwo, bo kadencje, jeżeli , Pan oczywiście wygra, zacznie Pan z uchwalonym budżetem, ale wierzę, że można wiele zmienić na lepsze, bez dużych nakładów. Jeszcze jedna dobra rada, gratis, niech Pan nigdy nie zapomina, o tych, którzy Panu kiedyś pomogli... to gra na krótką metę, bo ludzie wykorzystani i rozczarowani są później najgorszymi wrogami.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx5 
  • gooośśśćććcc_gość

    17.04.2024, 14:45

    cd.

    Przychylam się do Twojego komentarza.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • Tczewiak _gość_gość_gość_gość

    17.04.2024, 15:38

    do sdfghjk_gość

    kretyn i pierdoła

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx1 
  • Hegemon_gość_gość

    17.04.2024, 17:30

    Pobłocki się zużył!

    To miasto upada pod jego rządami, więc niech już wyp... ala!

    Odpowiedz
    IP: 77.255.xxx.xx4 
  • Stan_gość

    17.04.2024, 19:20

    YouTubowa biegunka Pobłockiego

    Od założenia kanału średnio nawet nie jeden film na kwartał w tym całe 3 w poprzedniej kampanii, w tym roku przez miesiąc przed pierwszą turą 11 filmów a teraz szósty dzień średnio ponad 2 filmy dziennie ROTFL. A właśnie, jakie tam zapadły wyroki w tych zapowiadanych przez Mirosława Pobłockiego sprawach - pierwszej o pomówienia o rzekomych mieszkaniach w Krakowie i Gdańsku a drugiej o gest poderżnięcia szyi skierowany rzekomo nie do Zbigniewa Urbana?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx8.xx3 
  • Stan_gość

    17.04.2024, 21:30

    Wynik Pobłockiego w I turze

    łatwy do przewidzenia. Wybory 2014 wynik 66,16%, wybory 2018 wynik 42,07%, czyli spadek o 36,41% (nie punktów procentowych), wybory 2024 wynik 28,75%, czyli spadek o kolejne 31,66%. Ktoś czegoś nie rozumie? Ocena trzeciej kadencji dała jakiś powód aby w przeciwieństwie do oceny drugiej kadencji był wzrost a nie spadek? Swoją drogą gdyby wynik wyborów zależał od mieszkańców obwodu 25, to Pobłocki został by Szczurkiem tczewskiej polityki. Czyżby za święte, przenigdy nienaruszalne plany opchnięcia naszym lokalnym patriotycznym patodeweloperom dworku do wyburzenia i parku za nim do zabudowania pod korek?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx8.xx3 
  • Mięczysław_gość_gość_gość_gość_gość

    18.04.2024, 07:34

    Gość

    Gdyby ktoś miał wątpliwości Kogo reprezentuje prezio to odsyłam do artykułów wypłaty prezesów spółek jeśli jeszcze są w internecie uczestniczy w tym słynny Pan radny Misiewicz

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx0 
  • ._gość_gość

    18.04.2024, 10:14

    //

    Nie idziemy. Zło a zło...

    Odpowiedz
    IP: 195.164.xx4.xx9 
  • Olo9_gość

    18.04.2024, 13:00

    "Pan POBŁOCKI jest najlepszym prezydentem jaki miał kiedykolwiek Tczew. Jest wyrozumiały , czuły , mądry , troskliwy , wspaniały człowiek. Jest osobą nieprzekupną, dbającą o sprawy mieszkańców jak ojciec o swoje dzieci .Proszę nie robić mu teraz tak niszczęśliwemu krzywdy. Kobiety w Urzędzie Miasta będą nosiły żałobę gdyby nie zostałby on naszym jedynym ,kochanym PREZYDENTEM."

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xxx 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA