Ranny policjant, rozbity radiowóz, co najmniej pięć kolizji. Pościg w okolicach Tczewa

Policja (fot. radio90.pl)
Ranny policjant, rozbity radiowóz, co najmniej pięć kolizji. Pościg w okolicach Tczewa
Sceny niczym z amerykańskiego filmu rozegrały się dzisiaj (18.03) w okolicach Tczewa. Ranny policjant, rozbity radiowóz, co najmniej pięć kolizji i dwóch zatrzymanych - taki jest bilans policyjnego pościgu na "berlince" i drodze krajowej nr 91.

Było jak w gangsterskim filmie - a wszystko zaczęło się tuż o godzinie 16. Wtedy dyżurny tczewskiej policji otrzymał informację, że w kierunku Tczewa zbliża się nissan, którego kierowca na terenie Malborka zatankował paliwo, po czym nie zapłacił i odjechał.

- Patrol ruchu drogowego udało się na "berlinkę" - pojazd został namierzony w okolicach Czarlina - ale jego kierowca na reagował na sygnały policjantów i rozpoczął ucieczkę. Usiłował zgubić radiowóz, wjeżdżając na drogę krajową nr 91. Tu w rejonie Tczewa został zatrzymany przez czerwone światło na terenie objętym ruchem wahadłowym z powodu robót drogowych. Tu usiłował zatrzymać go funkcjonariusz policji, który wysiadł z radiowozu - jednak kierowca nie zareagował - i potrącił policjanta. Radiowóz kontynuował jednak pościg. - relacjonuje st. asp. Dawid Krajewski.



Nissan kontynuował szaleńczą jazdę, po drodze łamiąc przepisy i stwarzając szereg zagrożeń w ruchu drogowym. Jak wyliczają policjanci, w wyniku brawury uciekającego doszło do co najmniej pięciu kolizji. Przejazd zakończył się dopiero w Różynach, gdzie kierowca ciężarówki - który najprawdopodobniej usłyszał o pościgu przez CB-radio, zatarasował przejazd:

- Kierowca nissana gwałtownie zawrócił i wjechał w radiowóz, który zastawił drogę w kierunku Tczewa. W wyniku zdarzenia ranny został policjant, który został przewieziony do szpitala w Gdańsku - mówi oficer prasowy.

Kierowca i pasażer auta trafili w ręce policjantów - okazuje się, że 20-latek z Gdańska, który siedział za kółkiem pojazdu, nie miał uprawnień do kierowania. Z kolei 18-letni pasażer ze Straszyna był poszukiwany przez policjantów, bo nie stawił się do ośrodka dla młodocianych. Obaj noc spędzą w policyjnym areszcie. Jutro usłyszą zarzuty. Wszystko wskazuje na to, że lista będzie długa. Więcej informacji jutro.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (54)
dodaj komentarz

  • +11

    _gość

    18.03.2015, 20:59

    kto zapłaci za głupotę tych dwóch młodzieńców?

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx5 
  • +31

    zen_gość

    18.03.2015, 21:49

    ty a kto

    Ty zapłacisz w podatku ciemna maso.

    Cytuj
    IP: 83.11.xxx.xx1 
    +5

    zaratustra83

    19.03.2015, 08:45

    do ~ zen_gość

    Może nie użył bym takiego sformułowania ale to jest strzał w 10 - niestety

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +1

    Karola_gość

    19.03.2015, 12:56

    Głupcze

    To było pytanie retoryczne debilu, "ciemna maso".

    Cytuj
    IP: 164.126.xx9.xx7 
  • -28

    gość_gość

    18.03.2015, 21:47

    eee tam

    eeeeeeeee tam, ale co to za akcja jak nie ma ofiar i jeszcze policjant tylko ranny.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xxx.xx1 
  • +6

    Fan_gość

    18.03.2015, 22:06

    Naoglodał

    Za dużo BLOK EKIPY się naoglądał :D

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xxx.xx9 
  • -11

    rutkoski_gość

    18.03.2015, 22:27

    ale jaja jaka beka normalnie ameryka ahaha stszaly poscigi pistolety o muj boze

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • +6

    haha_gość

    19.03.2015, 08:27

    ort

    Widzę że z ortografią jesteś bardzo zaprzyjaźniony !!!! Jak nie potrafisz pisać to nie wypowiadaj się publicznie !!!

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx1 
    +2

    Ziutek Ciągutek_gość

    19.03.2015, 09:46

    jesoo ludzie, nauczcie się rozpoznawać sarkazm...więcej luzu - mniej spinania pośladów :) to przesłanie na dziś do internetów wraz z wiosennymi pozdrowieniami od Ziutka

    Cytuj
    IP: 77.253.xxx.xx5 
    +1

    rutkoski_gość

    20.03.2015, 20:10

    do ort

    haha nie spinaj tylow.. jakis szeryf internetow sie znalazl ehehe?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • -4

    mieczyslaw

    18.03.2015, 23:35

    Głupota policji

    Jaki jest koszt pełnego zbiornika paliwa? Czy wart jest on narażania życia wszystkich osób, które stają na drodze uciekających oraz życie i zdrowie samych policjantów? Kiedy zadzwonisz na policję, bo jakiś idiota zniszczył ci auto na parkingu, policja za wszelką cenę będzie próbowała zakwalifikować wartość poniesionych przez ciebie strat jako czyn o niskiej szkodliwości społecznej. A jaka to jest w tej chwili kwota?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +9

    Krzysztof_gość

    19.03.2015, 00:49

    Według Ciebie można kraść i mieć wszystkich ludzi uczciwych w poważaniu, bo trudno jest kogoś złapać lub bezkarność jaką serwują nam Sądy, są nieadekwatne do środków. Jak ktoś zarysuje Tobie auto, to nie ma nikogo i można szukać wiatru w polu, takimi sprawami nie powinni się zajmować szkoda czasu, ale jak jest sprawca to wg Ciebie nie powinno się narażać innych , bo on tak chce? Coś z Twoim myśleniem jest nie tak. Często w swych komentarzach masz rację, ale chyba ktoś- nie wiadomo kto zarysował Tobie sam. i chciałbyś aby sam się do tego przyznał. Tak niestety to nie działa i niestety nie będzie policjanta, który będzie pilnował Twojego samochodu 24 godz. na dobę- tyle to Ty podatków nie płacisz. 

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
    +32

    Kirkor

    19.03.2015, 06:16

    Oj Mietek, Mietek

    Raz - kradzież paliwa, dwa - kierowanie bez uprawnień, trzy - gostek poszukiwany przez Policję. To chyba ciut więcej niż tylko zarysowane auto na parkingu. Pamiętaj Mięciu - czytamy CAŁY artykuł i dopiero wtedy komentujemy :o) To, że Policja wiedziała na początku tylko o pierwszej sprawie nie zwalnia i nie zwolniło ich z podjęcia działań. Gnojom dowalić a policjantom życzyć powrotu do zdrowia.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +7

    _gość

    19.03.2015, 07:05

    TY TO JESTEŚ PO PROSTU PALANT! Akceptujesz taką kradzież paliwa? Jak będziemy przymykać oczy na tzw "niską szkodliwość", to za chwilę co drugi będzie tankował za darmo i kradł co popadnie, byle nie przekroczyć 400 zł.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 
    +8

    mieczyslaw

    19.03.2015, 08:19

    Ja jestem palant, a żaden z Was nie czyta ze zrozumieniem. Pokazuję tylko hipokryzję w działaniu policji. Żaden z Was nie zgłosił szkody, kradzieży lub innego zdarzenia i nie dostał po dwóch tygodniach listem poleconym informacji o umorzeniu z powodu nie wykrycia sprawcy?! Druga sprawa, należy skalkulować ryzyko, bo nie jest sztuką rozbić kilka aut, zdemolować pół miasta, czyli narazić sporo dla niewiele, jak było w tej sytuacji. Nie mieli numerów rejestracyjnych pojazdu? Nie było możliwości sprawdzenia gdzie mieszka właściciel i czekania tam na niego? Albo postawienia blokady na drodze, żeby nie bawić się w ryzykowny pościg? Mam dość mało skutecznej policji,która bazuje tylko i wyłącznie na statystykach, a nie na rzeczywistej pomocy ludziom. Która skupia się na wlepianiu mandatów i karaniu za przekroczenie prędkości, bo to doskonały powód na ściągnięcie pieniędzy do łatania dziury budżetowej.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -3

    ka_gość

    19.03.2015, 08:39

    Do Miecia

    Mieciu, oni tegonie zrozumieją. Szkoda wysiłku. Może gdyby zaślepiony policjant rozjechał im dziecko, to popatrzyli by na to inaczej. POWINIEN BYĆ CAŁKOWITY ZAKAZ POŚCIGÓW W MIESCIE. Śledzenie z oddali, a wszelkie akcje poza miastem.

    Cytuj
    IP: 79.189.xx0.xx0 
    -6

    dgrf_gość

    19.03.2015, 08:47

    o juz dlugo mieczyslawa przyglupa nie bylo ale widac ze nadal nie bierze tabletek

    Cytuj
    IP: 95.41.xx6.xx1 
    -3

    gmyz_gość

    19.03.2015, 08:49

    do ka

    moze ciebie rozjadą, przynajmniej jednego idioty mniej.

    Cytuj
    IP: 95.41.xx6.xx1 
    +5

    Kirkor

    19.03.2015, 08:50

    A pomyślałeś krzykaczu ?

    Samochód / tablice kradzione - mogło tak być ? Mogło. Rozumiem, że dla Ciebie to nie problem, jeżeli policja zapuka do drzwi Bogu ducha winnego człowieka, którego jedyny pech polega na tym, że buchnięto mu tablice ? Rozumiem, że masz alergię na Policję - dlaczego - nie wiem. To już pytanie do Twojego lekarza...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +10

    zaratustra83

    19.03.2015, 08:57

    do ~ mieczyslaw

    Po pierwsze nr pojazdu nic tu nie dadzą. Najczęściej kradzież paliwa odbywa się przy użyciu skradzionych tablic, złodzieje wiedzą że na stacjach jest monitoring i nie podjadą autem na własnych tablicach bo musieli by być chyba kretynami do kwadratu. Ja już 2 razy dorabiałem tablice do auta, bo skradziono mi a potem miałem wezwanie na policję bo gdzieś auto o moich nr. rejestracyjnych zatankowało paliwo i uciekło. Dwa, miałem włamanie do auta, co prawda kryminalni upaćkali mi całe auto tym syfem od zbierania odcisków, ale sprawca został zatrzymany i skazany. Trzy. Oszacowanie strat w twoim aucie należy do ciebie. To ty podajesz co zginęło i jakiej było wartości, policjanci co najwyżej mogą to próbować zweryfikować. Kolejna sprawa. W przypadku złamania prawa policja ma obowiązek podjąć interwencję a nie możliwość. Gdyby patrol nie podjął pościgu, to sami by stali przed sądem za niedopełnienie obowiązków. Skuteczność ich pościgu może budzić kontrowersje ale tu podoba mi się postawa kierowcy ciężarówki jaki wykazał się postawą obywatelską i zablokował drogę. Tak moi drodzy, policja sama wszystkiego za nas nie zrobi, bez pomocy obywateli, nie zrobi nic. Niestety policja jest niedoszkolona, niedofinansowana a za to wszystko, włącznie z ewentualną odsiadką tych przestępców, zapłacimy my w podatkach. Za to juz jednak możemy podziękować rządzącym jakim ten układ pasuje.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +8

    zaratustra83

    19.03.2015, 09:05

    do ~ ka_gość

    No to w takiej Warszawie czy Trójmieście nikogo nie łapiemy? Z waszych wypowiedzi można wywnioskować to że winnym pościgu jest goniący policjant a nie uciekający przestępca.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +1

    _gość

    19.03.2015, 09:41

    Lepiej rzeczywiście pozwolić debilom jeździć niezgodnie z przepisami, bez uprawnień, po pijaku itd itp, bo przecież jeśli policja będzie chciała ich zatrzymać, to mogą zrobić coś głupiego. Powinniśmy wszyscy jeździć, jak nam się podoba, po pijaku, pod prąd, za szybko, na czerwonym, przez "zebry" w momencie kiedy przechodzą piesi itd. Policje drogowa powinno się wysłać na zielona trawkę i wtedy będzie bezpiecznie, nikt nie straci całego zbiornika paliwa, żaden samochód nie będzie uszkodzony i w ogóle na drogach w końcu zapanuje ład, porządek i bezpieczeństwo. proponuje pójść jeszcze dalej i dać spokój złodziejom i włamywaczom, bo jeśli taki włamywacz będzie wiedział, że nikt go nie będzie próbował łapać, ani mu w żaden inny sposób przeszkadzać, to nie ukradnie np przed włamaniem żadnego samochodu, żeby dojechać na miejsce i potem uciec, bo i po co? Będzie mógł na miejsce włamania dojechać autobusem, a po włamaniu zadzwonić po taksówkę, bo już będzie miał kasę. Na włamanie nie weźmie noża, ani innej broni, bo przecież nikt mu nie będzie przeszkadzał. Kasjerka odda mu całą kasę i może jeszcze pomoże wynieść jakieś fanty w torbach. Jej się nic nie stanie, włamywacz nie będzie ścigany po włamaniu przez policję, która nie zmarnuje na to policyjnego paliwa, w czasie ucieczki nikogo nie potrąci i nie uszkodzi żadnego samochodu itd. Normalnie żyć, nie umierać. Czemu tak nie jest Panie Einsteinie Mieczysławie?

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    ka_gość

    19.03.2015, 09:46

    Do zaratustra 83

    Co za ograniczony naród. Oczywiście, że nie łapiemy. Jest wszechobecny monitoring i w mieście NALEŻY jedynie sledzić, dokąd jedzie. Łapać za miastem. Rozwiązaneie dla bogatych miast - śmigłowiec policyjny z kamerą i kamerą na podczerwień. Czy nie widzisz (i wszyscy inni), ze gość przyduszony zrobi wszystko, żeby uciec. W tym wypadku staranował kilka aut na wahadle na DK 91, bo myślał, że ucieknie. Jeżeli "będzie myślał, że ucieknie" w mieście, to pojedzie po chodniku, po deptaku, przez ogródki kawiarenek. O to Ci chodzi?

    Cytuj
    IP: 79.189.xx0.xx0 
    +2

    ka_gość

    19.03.2015, 10:01

    do gmyz

    Właśnie nie chcę być rozjechany przez nabuzowanego adrenaliną policjanta. Jeżeli Tobie to sprawi frajdę, to możesz nawet wyskoczyć pod radiowóz.

    Cytuj
    IP: 79.189.xx0.xx0 

    zaratustra83

    19.03.2015, 13:31

    do ~ ka_gość

    Za wiele filmów się naoglądałeś. Nie mamy nawet systemu monitorowania ruchu z prawdziwego zdarzenia a co tu mówić o monitorowaniu kogokolwiek na przestrzeni całego miasta. A jak uciekający postanowi wskoczyć do studzienki kanalizacyjnej to tam też go będziesz monitorować? Kolejna sprawa to zatrzymanie uciekającego, właśnie ze względów bezpieczeństwa nie podejmuje się brawurowych akcji na terenie miasta jeżeli nie ma ku temu podstaw. Dla was pościg na parudziesięciu kilometrach jest długi? Jak patrzycie tak na USA to patrzcie że tam pościgi mimo zasobów jakie ma policja potrafią ciągnąc się między różnymi stanami. Śmigłowce Ci się mażą ale śmigłowiec nie startuje w 2 minuty to raz i obawiam się że akcja tego typu pochłania bajońskie kwoty. Śmigłowca można używać w wyjątkowych okolicznościach a nie do ścigania każdego rzezimieszka, no chyba że ktoś jest skory sponsorować loty? Moi drodzy zacznijcie oceniać akcję przez pryzmat Polski a nie fantazji. Nie jestem jakimś entuzjastą policji ale już bez przesady z tym krytykanctwem. Przestępców trzeba ścigać wszędzie bez znaczenia czy to pole, miasto czy wieś. Policja ścigając przestępce jest na miejscu. KA chcesz ścigać przestępców na odległość, a jak strzeli mu do łba właśnie pojechać sobie chodnikiem lub wjechać w przystanek? Nawet nie zauważysz co cie trafiło. Radiowóz na ogonie pędzi na sygnale co już daje ostrzeżenie że trzeba mieć się na baczności a dwa w razie jak kretyn za kółkiem postanowi kogoś rozjechać, może podjąć akcję zatrzymania pojazdu od razu. Najczęściej gani się Policję za ich prędkość reakcji a w momencie gdy reagują, wy proponujecie by trzymali się z daleka. Radzę zastanowić się na logika takiego myślenia.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +2

    maaat_gość

    19.03.2015, 15:03

    Nie zrozumieją.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
    +2

    ka_gość

    19.03.2015, 16:09

    do zaratustra83

    Aleś Ty ograniczony. Zapewne nie chciałbyś dostać kulki w łeb lub w kręgosłup (jak mołodzieńcy gdzieś tam), bo policja chce sobie postrzelać. Jeżeli nie rozumiesz jaki jest cel powoływania policji, to lepiej to przemyśl. Komuna Ci w głowie, czy co? Za komuny wpadli, spałowali dziesięciu. Jeden był winien, ale wszyscy nabierali szacunku. Teraz też przypadkowe ofiary to dla Ciebie koszty wprowadzania praworządności? Przemyśl to sobie i nie ośmieszaj się - zresztą razem z gromadą innych krzykaczy.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx9.xx8 
    +2

    ka_gość

    19.03.2015, 20:13

    do zaratustra83

    Nie zamieścili mojego postu, więc nie będę z Tobą dyskutował. Masz klapki na oczach i dobrze Ci z tym, więc powodzenia.

    Cytuj
    IP: 83.11.xxx.xx2 
    -2

    zaratustra83

    19.03.2015, 20:43

    naiwność

    Mnie do nostalgii za komuną bardzo daleko. Nie rozumiecie jednego podstawowego faktu. Pasywność Policji nie zaowocuje zmniejszeniem zagrożenia, tylko ośmieleniem przestępców i zwiększeniem zagrożenia. Dajcie przepis że w terenie zabudowanym nie będą prowadzone pościgi a miasta zamienią się w tory wyścigowe i poligony dla szaleńców jacy będą robić co im się podoba. Zapominacie też o jednym fakcie, policja nie ma za zadanie tylko łapać przestępców ale też prowadzić działania prewencyjne, czyli zapobiegać łamaniu prawa. Widzieliście zdjęcia z monitoringu na stacji benzynowej? Najczęściej czapeczka z daszkiem, kaptur, lewe tablice i szukaj sobie wiatru w polu. Wasze podejście że nie należy ścigać złodzieja to jest po prostu zezwolenie na bezprawie. Jak was ktoś okradnie też stwierdzicie że nie wolno go gonić bo to stwarza zagrożenie, wszak złodziej może mieć broń i zacząć strzelać do policjantów i trafi kogoś postronnego. Napiszcie złodziejom że nikt ich ścigać nie będzie, zobaczymy jaki będzie efekt. Rzeczywistość nie jest kolorowa, a życie bywa niebezpieczne, co nie oznacza że dla własnego bezpieczeństwa można zezwalać na bezprawie poprzez bierną postawę, ponieważ ta bierność szybko zaowocuje eskalacją przestępczości.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -4

    lukee

    19.03.2015, 21:20

    do ka

    Ograniczony to właśnie Ty jesteś. Naoglądałeś się za dużo CSI w telewizji? W terenie zabudowanym jest mnóstwo możliwości żeby uciekinier zgubił "śledzenie" ze śmigłowca czy monitoringu, wystarczy żeby wjechał na parking dużego centrum handlowego. Jedynie pościg na bieżąco pozwala na ujęcie sprawcy, sama kamera ci nic nie pomoże...Może za 20-50lat kiedy każdy będzie "chipowany" będzie taka możliwość.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +1

    ka_gość

    19.03.2015, 21:28

    do zaratustra83

    Ty naprawdę masz problemy z czytaniem i rozumieniem tekstu. Czy naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy ściganiem, a śledzeniem? Ja twierdziłem (i twierdzę nadal), że należy szaratustra83dzić tak, żeby nie zgubić, ale jednocześnie nie rzucać się w oczy, ale wszelkie akcje podejmować w miejscach niezamieszkałych, najlepiej za miastem. Piszesz o braku kasy na śledzenie. Na kamerki, na fotoradary, na viatole jest kasa, a na kilka dodatkowych kamer nie? W końcu pomyśl samodzielnie, a nie tak, jak Ci każą. Może trzeba ograniczyć emerytury czterdziestoletnim emerytom to kasa się znajdzie. Może wykorzystać kamerki od viatola do bezpośrdniej obserwacji. A w świetle różnych premii minieterialnych też nie zabrakłoby na śmigłowiec w każdym wojewódzkim mieście. Trzeba tylko odpowiedzieć na pytanie, co jest ważne - bezpieczeństwo, czy działania pozoranckie. A jeszcze jedno: Wiesz jakie odskodowania wypłaciło państwo za strzelanki na ulicach? Dowiedz się i przelicz na śmigłowce.

    Cytuj
    IP: 83.11.xxx.xx2 
    +2

    ka_gość

    20.03.2015, 12:58

    do Lukee

    Prawdę mówiąc nie wiem co to CSI. TV też interesuje mnie raczej średnio. Natomiast bardzo interesuje mnie moje zdrowie, moich bliskich, a nawet obcych mi osób, które mogą stać się przypadkowymi ofiarami zdeterminowanego i przyduszanego przez policję zbiega. Weź jeszcze pod uwagę, że przestępcy często są uzbrojeni, więc nie wiesz co Cię może spotkać.

    Cytuj
    IP: 79.189.xx0.xx0 
  • +2

    _gość

    18.03.2015, 23:50

    masakra..

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • +5

    Gościu_gość

    19.03.2015, 00:09

    Pościg

    Gdańszczanin zwiedzał zamek, zabrakło mu kasy na paliwo i efekt wiadomy, buehehehehe !!!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx5.xx1 
  • +7

    gb_gość

    19.03.2015, 01:33

    Mieczyslawie rozumiem ze najlepiej jest wydawac opinie jak juz wszystko jest ustalone, ale.... Czysto teoretycznie tylko spytam a co jesli okazaloby sie ze zbiornik paliwa ktory ukradli to taka odskocznia, bo znudzilo im sie np. podpalanie aut albo wlamy do mieszkan. Idac Twoim tokiem rozumowania nie nalezaloby scigac nikogo, kto nie zatrzymalby sie do kontroli, bo kazda taka akcja niesie za soba ryzyko. Ciekawe podejscie !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx7 
  • +15

    _gość

    19.03.2015, 05:50

    Brawo kierowca tira! Gdyby nie on to nissan by 3 razy jeszcze sie dotankowal i uciekl... Jak mozna nie zlapac osobowki jadacej z malborka do czarlina i z czarlina do rozyn... Kawal drogi...w dodatku przez wahadlo....

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx7 
  • +2

    o!_gość

    19.03.2015, 07:47

    Widziałem to.

    To nie był kierowca tira. On jechał adr-em.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
    -3

    ka_gość

    19.03.2015, 08:41

    Jesteś pewien?

    A co by było, gdyby nissan uszkodził tira, ubezpieczyciel odmówił wypłacenia odszkodowania, bo tir nie służy do SAMOWOLNYCH blokad jezdni. Kierowca zapłaciłby z własnej kieszeni?

    Cytuj
    IP: 79.189.xx0.xx0 
  • _gość

    19.03.2015, 06:04

    to taka przed akcja bo do amerykańskich to ona nie należała we filmikach jest przeważnie helikopter i akcja ja sk***..syn że aż strach po filmie iść spać a tu policjant ranny z własnej winy co potyka się o własne nogi

    Odpowiedz
    IP: 79.161.xx9.xx9 
  • -6

    maaat_gość

    19.03.2015, 07:49

    Jak można kontynuować pościg skoro stwarza bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia innych obywateli! Na stacji benzynowej nagrał się zarówno numer rejestracyjny jak i wygląd złodzieja. Można było go złapać bez potrąconego policjanta, zniszczonego radiowozu jak i uszkodzenia mienia pięciu obywateli. Policjanci powinni ponieść konsekwencje swojej skrajnej nie odpowiedzialności! A osoby, które poniosły szkody w wyniku ich działań niech podadzą ich do sądu o odszkodowanie za straty moralne i materialne

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • +1

    Jerry_gość

    19.03.2015, 07:50

    rozbili insignie ?

    jak by rozbili insignie to była by chwila spokoju bo zauważyłem że oni tym opelkiem lubią podpuszczać kierowców na wyścigi a póżniej STOP POLICJA napis w szybie

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx1.xxx 
  • +1

    sowa_gość

    19.03.2015, 08:38

    KRZYSZTOF

    Nie zgadzam się że kary orzekane przez sądy są nieadekwatne do czynów Wszystko zależy od tego jakie znajomości mają strony w sądzie ,jedni są traktowani bardzo łagodnie inni za przysłowiowe zarysowanie skazywani Znam pewną sprawę porównywalną z zarysowaniem samochody  gdzie obwiniony zapłacił więcej jak był wart samochód Tak orzekł sąd w Tczewie bo poszkodowany miał bratowe zatrudnioną w sądzie

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx2.xx5 
  • -2

    maaat_gość

    19.03.2015, 08:42

    Jak można kontynuować pościg skoro stwarza bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia innych obywateli! Na stacji benzynowej nagrał się zarówno numer rejestracyjny jak i wygląd złodzieja. Można było go złapać bez potrąconego policjanta, zniszczonego radiowozu jak i uszkodzenia mienia pięciu obywateli. Policjanci powinni ponieść konsekwencje swojej skrajnej nie odpowiedzialności! A osoby, które poniosły szkody w wyniku ich działań niech podadzą ich do sądu o odszkodowanie za straty moralne i materialne

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • +1

    brrrpo_gość

    19.03.2015, 08:51

    nastepny kretyn

    Podaj swoich starych do sądu o to, ze cie nie dokonczyli

    Cytuj
    IP: 95.41.xx6.xx1 
    +1

    ka_gość

    19.03.2015, 09:47

    do brrrpo

    Może policja Cię rozjedzie. Będzie o jednego idiotę mniej.

    Cytuj
    IP: 79.189.xx0.xx0 
  • +3

    drto_gość

    19.03.2015, 10:04

    Czemu policja odraz nie strzelała !!

    ku.... strzelać to przestępców , by było dwóch mniej . A tak będą pasożytami za nasze podatki 111

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx7 
  • +2

    er_gość

    19.03.2015, 10:12

    lista bedzie dluga

    a dostana po 3 lata poprawczaka w zawieszeniu i rozejdzie sie po kosciach , lub pojda siedziec i sie nie stawia znowu

    Odpowiedz
    IP: 86.4.xx4.xx2 
  • zenua_gość

    19.03.2015, 13:15

    co jest?

    Co się dzieje z młodocianymi gangsterami? Nawet psa nie potrafią porządnie rozjechać :-)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx7 
  • +2

    anonim_gość

    19.03.2015, 20:53

    policja tczewska

    policja tczewska do niczego sie nie nadaje zeby nie kierowca tira pewnie by im uciekli hehehe

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx6 
  • +3

    goośśćć_gość

    19.03.2015, 21:38

    Doceniam POLICJĘ

    Jest mi przykro, że każdorazowo na starcie winimy Policjanta. W Stanach Zjednoczonych, w Wielkiej Brytanii itp.istnieje respekt przed Policjantem. W Polsce - z założenia winnym czynimy Policjanta. Dokąd zmierzamy ???. Tak się składa, że niewielki urywek pościgu (jak później się dowiedziałem) widziałem, gdyż wracałem z Gdańska. Widziałem jak radiowóz policyjny jadący na sygnale bezpośrednio za uciekającym autem starał się o bezpieczeństwo pojazdów jadących z naprzeciwka. Na uciekiniera czekał kawałek dalej drugi radiowóz na sygnale (wcześniej go ominąłem - nie znając dlaczego oczekuje na sygnale świetlnym). To była profesjonalnie skoordynowana akcja. Po niewielkiej chwili jechały na sygnale kolejne auta policyjne. Byłem zdumiony pozytywnie z rozwagi kierowcy ścigającego radiowozu, z troski o bezpieczeństwo innych uczestników ruchu drogowego. Jeżeli będziemy tolerowali łamanie prawa, kradzież i niereagowanie na sygnał zatrzymania się wydawany przez Policję, to będziemy wspólnie w Polsce zmierzali w kierunku anarchii. Postawa kierowcy TIRA była w pełni prawidłowa. Chętnie, gdybym mógł, podziękowałbym takiemu kierowcy. Sądzę, że Policja to uczyni. Przyjacielu, bezkompromisowa krytyka Policji to chyba Twoja choroba (...). Podam przykład odpowiedzialności wspólnej z bezpieczeństwo. W stolicy Norwegii, wieczorem w ciągu bocznych ulic miasta usłyszałem (zapiszę po polsku) - STÓJ POLICJA.  Gdyby nie reakcje przygodnych przechodniów, widzących, że dwaj Policjanci goniący uciekiniera marną szansę mają na dogonienie uciekającego, reakcje przechodniów, którzy w dwóch miejscach możliwej ucieczki (rozgałęzienia ulic) spowodowali sobą blokadę - próbą podstawienia nogi, to uciekający by się oddalił. Jednak podstawienie tzw "haka" przyczyniło się do przewrócenia uciekającego i przytrzymania go przy ziemi. Dalej już swoje czyniła Policja - kajdanki itd. Tzw "mieszkańcy" w Oslo czuli się współodpowiedzialni za bezpieczeństwo. Przyjacielu bezgranicznej krytyki Policji w Polsce - najpierw uczyń coś ze sobą. Naucz się odpowiedzialności. Najpierw naucz się "dawać" zanim zaczniesz "brać". Mój przejazd z Gdańska do Tczewa mam nagrany na tzw. rejestratorze jazdy. goośśćć

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx0.xx0 
  • +3

    Sztajnmec_gość

    20.03.2015, 10:34

    Jest wiele powodów...

    Moim zdaniem wynika to z zaszłości historycznych 45-89 i z różnic w funkcjonowaniu policji u nas i na tzw. "zachodzie". Tam policja jest DLA OBYWATELA. Policjant SŁUŻY pomocą. U nas coś bardzo powoli zaczyna się zmieniać, ale jest jeszcze wiele do zrobienia. Proponuję przeczytać choćby początek Ustawy o policji i porównać to z rzeczywistością. Kogo zatrudnia policja? Garstkę zapaleńców i resztę - ludzi bez pomysłu na życie, którzy w tczewskich realiach mają w perspektywie bezrobocie albo Flextronics. Osobiście szanuję pracę policjantów, ale uważam, że powinni bardziej dbać o swój wizerunek w oczach obywateli i eliminować ze swojego środowiska "czarne owce". Dobrą opinię zyskuje się trudno i powoli, a traci łatwo i bardzo szybko.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx6 
  • +2

    felipe_gość

    20.03.2015, 02:04

    tczew jest tak smieszny i nudny ze jak ktos kogos goni to jak epicki gangsteski poscig

    Odpowiedz
    IP: 89.191.xx5.xx7 
  • +1

    Koleżanka _gość

    20.03.2015, 09:52

    Brawo f-sze

    W końcu powoli podejmujemy odważne decyzje pomimo licznych konsekwencji i oto w tej robocie chodzi......

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx3.xx6 
  • +1

    Pomorskielollo_gość

    08.05.2015, 19:38

    baja

    o znam tych dwóch gamoni.

    Odpowiedz
    IP: 78.146.xx7.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.