W palącym słońcu zebrali 13,7 tys. zł. dla powodzian

Pokazy ratownicze (fot. tcz.pl)
W palącym słońcu zebrali 13,7 tys. zł. dla powodzian
Chociaż żar lał się nieba - oni dzielnie prowadzili zbiórkę. A cel był szczytny - zebranie środków na zakup sprzętu dla straży pożarnych, który posłuży do walki ze skutkami powodzi. W ostatnią niedzielę (04.07) znów zagrała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - tym razem dla powodzian.

Tczewski sztab działał przy Centrum Wystawienniczo-Regionalnym Dolnej Wisły. Wolontariusze od godz. 8.00 do 19.00 prowadzili kwestę na ulicach grodu Sambora. Udało się zebrać około 13,7 tys. zł.

- To dobry wynik - uważa Sławomir Kussowski, szef tczewskiego sztabu WOŚP - Chociaż mieliśmy wczoraj do czynienia z bardzo dużym upałem, a wolontariuszy było znacznie mniej niż niż w styczniu, to w przeliczeniu "na puszkę" udało się więcej zebrać.

W akcję zaangażowali się bardzo mocno ci, którzy podczas przechodzenia fali powodziowej stali na pierwszej linii oporu - strażacy.


- W ramach akcji można było zwiedzać naszą strażnicę, zobaczyć sprzęt - drabiny, wozy techniczne, obejrzeć pokazy ratownicze i posłuchać rad strażaków - wyjaśnia Zbigniew Rzepka, rzecznik tczewskiej straży pożarnej.

Pieniądze pozyskane w wyniku zbiórki "Stop powodziom" zostaną przeznaczone na zakup wydajnych motopomp, agregatów prądotwórczych, czy specjalnego sprzętu pływającego.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (30)
dodaj komentarz

  • hehehe

    07.07.2010, 08:20

    ...

    ciekawe ile, z całej Polski, zainkasuje Jurek na potrzeby i "podstawowe" koszta działania fundacji ...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • mieczyslaw

    07.07.2010, 08:45

    pewnie tyle, ile mu pozwala zainkasowac ustawa,

    hehehe --> zazdrosc? o ile faceta osobiscie nie darze szczegolna sympatia, to uwazam, ze duzo deobrego robi i zgodnie z prawem % mu sie nalezy. szkoda jedynie, ze osoba prywatna zajmuje sie dzialnoscia, ktora powinno prowadzic panstwo, tj. np. kupowanie sprzetu medycznego, inna sprawa jest to, ze on tylko ukierunkowuje pojedyncze zlotowki, ktore M-spoleczenstwo polskie mu przekazujemy. jak widac, nie do konca z nami zle. szkoda, ze mimo tak wysokich obciazen podatkowych panstwu polskiemu wciaz na wszystko mal pieniedzy.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • robak

    07.07.2010, 08:46

    następny wielki znawca tematu działalności fundacji; odsyłam na http://www.wosp.org.pl - masz tam coroczne rozliczenia finansowe; bilanse; z których łatwo można wyliczyć, że wydatki na sprzęt są wyższe od osiąganch przychodów ze styczniowego finału; jak zwykle źle i niedobrze; a co Ty zrobiłeś dla tej akcji?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • hehehe

    07.07.2010, 14:02

    ...

    ja ? Robaku - po prostu nie dałem się nabrać :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • baniak_gość

    07.07.2010, 09:04

    Wszyscy kochamy WOŚP!!!

    A ty robaku nie martw się jakimś malkontentem hehehe, który widać że bardziej lubi rezusy. O rezusach wypowiedział się kiedyś Czarek Pazura w średnio dobrym polskim filmie... Podziwiam zapał. Pozdrawiam. PS.: Robak - nie chcesz ty na prezydenta startować?

    Odpowiedz
    IP: 95.51.xxx.xx2 
  • klops_gość

    07.07.2010, 09:29

    Lokalizacja

    A jak trochę inne pytanie, czy to nie wstyd że to akcja została przeprowadzona na parkingu Carefoura ? Czemu nie odbyła się na bulwarze, albo na czyżykowie, czyżby był problem się dogadać z włodarzami ? Trochę lipa według mnie, że mając takie możliwości wybieramy i dodatkowo nakręcamy reklame i interes danego marketowi... Jedni pewnie się cieszą że wogóle mieli opcje tą akcję tam przeprowadzić,ale według mnie to jeszcze oni powinny dorzucić kaske za ściągniecie tych ludzi tam, a nie np pod polo,kaufa czy lidla :)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx8 
  • robak

    07.07.2010, 09:30

    już uodporniłem się na malkontentów; dodam jednak, że nawet gdyby z tej puli zebranych środków zabierał 50% - to widać namacalne efekty akcji; czyż nie? nikt nie jest doskonały; zapytam jednak tych wszystkich krytykantów - gdzie jesteście kiedy szukamy pomocy? zobaczycie wówczas ile kasy da sie na tym zarobić; ile korzyści płynie z orkiestry; baniak - cały czas poważnie zastanawiam się nad udziałem w wyborach samorządowych; na prezydenta to raczej nie; jednak aby walczyć o zmiany w naszym mieście funkcja radnego byłaby ok; i mam w d... że zaraz ktoś napisze - idzie się dorobić; chce mieć z tego korzyści; dla mnie największą korzyścią zawsze było we wszystkich akcjach jedno - aktywizowanie młodzieży do działalności; dziś pomagaja orkiestrze; jutro pomogą przejść starszej osobie przez przejście dla pieszych; a za kilka lat będą aktywnie włączali się z dokonywanie zmia i będą zabierali głos w ważnych dyskusjach; sławomir kussowski

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • robak

    07.07.2010, 09:33

    i dodam jeszcze, że w akcji STOP POWODZIOM uczestniczyły - Gimna Morzeszczyn; Gmina Subkowy; miejscowości Pszczółki, Lubiszewo, Szpęgawa, Starogard Gdański; w Tczewie również Centrum Wystawienniczo_regionalne Dolnej Wisły; Restauracja Przystań, Centrum Sportu i Rekreacji odkryty basen - wspólnie uzbieraliśmy ok 21 700; czekamy na oficjalne potwierdzenie z banku PeKaO SA;

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • xyz_gość

    07.07.2010, 10:03

    po co odwolujesz sie do baniaka, on zaglosuje na cthulu przeciez, i namowi do tego innych i tczew przejdzie pod zarzad marszalka wojewodztwa : ) ACKJE POPIERAM !!! : ) Trzymajcie sie

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • robak

    07.07.2010, 10:26

    klops - żałuję, że nie podpowiedziałeś nam tego wcześniej; pewnie pomógłbyś w organizacji imprezy; prawda jest taka, że carrefour to bardzo przyjazne miejsce na takie akcje - przykładem choćby ambulans do oddawania krwi; każdego roku dzien dziecka; również szefostwo kauflandu wyraziło zainteresowanie - tym bardzoiej, że kazdego roku wspierają nas i przekazują artykuły żywnościowe; dobrze że są osoby, które obserwują życie miasta; wierzę że jak w październiku ogłosimy apel o poszukwaniu do organizacji akcji ludzi; że potrzeba nam pomocy, to znajdą się chętni i przyłączą się do nas; popełniamy wiele błędów, ale działamy; wiele osób mówi, że to i tamto, ale ich aktywnośc kończy się przed monitorem komputera

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • kajot55_gość

    07.07.2010, 12:06

    Akcja

    Akcja jest pozyteczna ,lecz termin FATALNY zbyt zakrawal na polityczne zagrania i dlatego mnie i znajomych ,ktorzy widzieli ze tym chce pan Slawek zbic kapital polityczny odstreczalo na odleglosc ,miejsce tez kiepskie/dlaczego nie bulwar nad Wisla/.Takie tez i wyniki choc cienkie beda dmuchane jako sukces .Mozna tylko z politowaniem patrzec ze organizatorzy byli skuteczni jak rzad dla powodzian /popisowe szczegolnie pierwsze dni ,balagan,niekompetencja,organizacja fatalna,brak komunikacji,informacji takze dalsze dzialania i spoznione wojsko,lepszy sprzet ma spolka transportowa z Pszczolek,szkoda gadacobciach.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • hehehe

    07.07.2010, 12:39

    ...

    amen :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • hehehe

    07.07.2010, 12:37

    jesteście żałośni ...

    polecam lekturę : "Na czym polega oszustwo Owsiaka" link: http://lukaszwarzecha.salon24.pl/148967,na-czym-polega-oszustwo-owsiaka tekst poniżej: "Wiele już razy pisałem (m.in. tutaj), dlaczego nie podoba mi się przedsięwzięcie Jerzego Owsiaka. Część z tych powodów oględnie przedstawił dzisiaj na swoim blogu Krzysiek Leski. Ja tak oględny nie jestem i sądzę, że należy przypominać, jakiej manipulacji dokonał w ciągu wielu już lat funkcjonowania WOŚP Owsiak oraz środowisko, które najbardziej go wspiera. W przypadku Owsiaka mamy do czynienia z często stosowaną metodą tworzenia iluzji pozapolityczności osoby i przedsięwzięcia, które pozapolityczne wcale nie są. Owsiak nie jest osobą „pozaideologiczną”, stojącą w jakiś sposób poza sporem politycznym. Przeciwnie – jest osobą o bardzo wyrazistych poglądach, które uzewnętrzniają się od czasu do czasu w postaci zapowiedzi „dawania z baśki” tym, którzy ośmielają się badać życiorys Wałęsy, w wypowiedziach na temat Radia Maryja albo w usuwaniu sprzed wejścia na Przystanek Woodstock (podkreślam: z terenu publicznego) wystawy antyaborcyjnej. Jednak dla środowiska, mówiąc ogólnie, „Gazety Wyborczej” jest Owsiak authority of last resort – kimś, po kogo się sięga w nadzwyczajnych sytuacjach. Owsiak jest niezwykle wygodny, ponieważ jego charytatywna działalność pozwala tworzyć wrażenie, iż jest osobą niezaangażowaną politycznie, a więc to, co mówi, mówi niejako z pozycji „pozapolitycznych”. (O stosowaniu tej metody w pierwszym dziesięcioleciu III RP bardzo ciekawie pisał Zdzisław Krasnodębski w eseju „Filozofia III RP, czyli od »antypolityki« do »postpolityczności«” w zbiorze „Rzeczpospolita 1989-2009”, wydanym przez krakowski Ośrodek Myśli Politycznej.) Słuchacze odbierają poglądy Owsiaka nie jako poglądy uczestnika politycznej wojny, ale kogoś spoza nielubianego środowiska polityków, a tym samym nadają im większą wagę. Na tym polega wielkie oszustwo Owsiaka, którego on sam, jak sądzę w pełni świadomie, nie chce wyjaśnić, np. poprzez oficjalne poparcie konkretnej partii politycznej. Wziąwszy to pod uwagę, absolutnie zasadne było umieszczenie w noworocznej szopce przez Marcina Wolskiego m.in. Owsiaka właśnie w loży celebrytów, przyklaskujących oczywiście opcji jedynie słusznej. WOŚP jest instrumentem utwierdzania tej iluzji. Przy czym trzeba zauważyć, że nastąpiła tu całkowita personalizacja idei: WOŚP to Owsiak, Owsiak to WOŚP. Są i inne organizacje, które posługują się popularnym wizerunkiem swoich twórców (Fundacja Anny Dymnej czy Akogo Ewy Błaszczyk), ale żadna z nich nie jest tak medialnie rozdmuchana, tak kontrowersyjna i żadna nie zmieniła się w sprawnie działający koncern. Tym samym każdy wyskok Owsiaka i każde jego kontrowersyjne stwierdzenie natychmiast może być zbite kontrargumentem: ale on tyle robi dla dzieci. Czy na pewno? Owsiak zrobił przez te wszystkie lata z WOŚP istny cyrk, którego koszty stają się absurdalne. Godziny telewizyjnych transmisji, przeloty samolotami (tym razem w eskorcie F-16), tysiące ludzi do obsługi koncertów, którzy przecież nie pracują darmo, sprzęt itd. Jaki jest sens ciągnąć imprezę, gdzie co roku trzeba wymyślać nowe fajerwerki, coraz absurdalniejsze i coraz kosztowniejsze, byle zachęcić ludzi do jednorazowego zrywu? Porównanie kosztów i zysków to zwykłe wyliczenie efektywności. Nikt tego dotąd nie zrobił, a w takim wyliczeniu wspominany przez Leskiego Caritas wypadłby pewnie o kilkaset procent lepiej niż WOŚP. Dlaczego nikt tego nie zrobił? O tym też już swego czasu pisałem: w sprawie WOŚP działa moralny szantaż. Kto krytykuje Owsiakową imprezę, ten widocznie musi nienawidzić małych dzieci, którym Owsiak pomaga. Ten argument jest oczywiście absurdalny, oparty na naciąganym sylogizmie i założeniu, że cel uświęca środki, a przy okazji dowodzący niezdrowego utożsamienia idei z osobą. W licytacjach WOŚP biorą udział wszystkie liczące się firmy, wydając w ten sposób pieniądze swoich klientów bez pytania ich o pozwolenie, ewentualnie pieniądze państwowe. Nie ma wysokiego urzędnika, który mógłby się wyłamać z obowiązkowego entuzjazmu – w tym cyrku biorą udział i prezydent, i premier. Szantaż moralny odnosi skutek. Kto w entuzjazmie nie bierze udziału, zostaje napiętnowany. Po raz kolejny warto postawić pytania, które już zadawałem: z jakich to powodów akurat jedna charytatywna impreza, firmowana przez osobę mocno kontrowersyjną, cieszy się bezprecedensowym wsparciem mediów, publicznych i prywatnych? Dlaczego akurat w tym przypadku istnieje niepisany obowiązek entuzjazmowania się i wspierania tej imprezy? Dlaczego F-16, które, jak rozumiem, i tak muszą latać, latają akurat, eskortując Owsiaka, a nie Annę Dymną albo wolontariuszy Caritasu, którzy co roku przed świętami po cichu sprzedają swoje świece? Medialny i organizacyjny cyrk, jaki towarzyszy WOŚP, dawno już przekroczył granice absurdu i przyzwoitości. Owczy pęd wyłącza myślenie większości ludzi, którzy „dają na Owsiaka”, bo „przecież wszyscy dają”. Wraz z każdą edycją WOŚP uzupełniany jest wizerunkowy kapitał człowieka, który pod pozorami ograniczenia wyłącznie do pracy charytatywnej, przemyca bardzo wyraziste poglądy społeczne i polityczne. Ja tego kapitału podwyższał mu nie będę. " i tyle w temacie, pozdrawiam zdrowo myślących.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • mieczyslaw

    07.07.2010, 14:37

    zgodze sie z tym co napisales,

    pod kilkoma warunkami: przede wszystkim tego typu zarzuty latwo uksztaltowac wobec kazdej osoby, ktora prowadzilaby dzialalnosc i byla na miejscu Owsiaka, ale jest on i jego orkiestra. kolejna sprawa to, to ze tlum tego wlasnie chce - imprezy, a Owsiak im ja daje, wiec mamy tu typowy handle wymienny i dodatkowo panstwo i politycy pieka kolejna pieczen przy tym samym ogniu - spoleczenstwo dostaje to, co mu sie od panstwa nalezy, a kupuje za wlasne pieniadze, a politycy graja dobrego wujka, ktory to wspiera, np. za pomoca samolotow F-16. kolejna juz sprawa jest to, ze np. ja na samym poczatku napisaelm wyraznie, ze nie darze tego czlowieka sympatia, chocb z tego powodu, ze powolujac sie na haslo: "przyjazn, milosc, muzyka" nie wpisuje sie w nie on sam, jako jego tworca. chocby w przytoczonym przez Ciebe teskcie padl przyklad z wystawa, a byl jeszcze proces z okularami slonecznymi i wiele innych kontrowersji. w tej chwili jest to zbyt skomplikowany mechanizm ze zbyt wieloma powiazaniami, tak jak napisal autor tego tekstu - i trudno przez to jednoznacznie okreslac Owsiaka, skoro on sam sie do konca nie potrafi okreslic - raz udajac apolitycznego i nieuwiklanego w rozn uklady, a innym razem wyraznie pokazujacego i nie tolerujacego wrecz odmiennego zdania. ale mimo wszystko, nie tyczy sie to w zaden sposob dotnietego przez Ciebie na poczatku tematu pieniedzy, ktore ustawowo mu sie naleza. pozdrawiam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    hehehe

    07.07.2010, 15:19

    ...

    Mieczysławie - dokładnie tak - chociaż ktoś czyta to co piszę :) nie ma w tym tekście wątku pieniędzy, niestety treść wypowiedzi (którą chciałem przytoczyć) pewnego socjologa powiązanego z Owsiakiem po prostu wsiąkła :) nie mniej jednak wystarczy poczytać na portalach gospodarczych jakiego rzędu są to kwoty, w sumie - chłopak nieźle rozbujał firemkę i załatwił sobie nietykalność (biedne poszkodowane dzieci) nie mniej jednak jestem zdania - że jeżeli pomagasz- to robisz to BEZPŁATNIE - a nie ustalając sobie procent od każdej uzyskanej z darowizn złotówki, ja to postrzegam jako jawne okradanie poszkodowanych , tym którym należy pomagać, to samo tyczy się pseudo "wolontariuszy" wyciągających daninę ze skarbonek jak nikt nie patrzy, zwykła kradzież i tyle...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    mieczyslaw

    07.07.2010, 15:25

    masz racje

    ale jesli oddasz do dyspozycji swoj caly czas i nie starczy Ci go na prace zawodowa, by utrzymac siebie i rodzine, to nalezy Ci sie jednak cos. inna kwestia jest to, ze od kwot ktore zbierarok rocznie WOSP, Owsik ma naprawde duza kase. nawet gdyby dostawal z tego pojedynczy procent, to i tak niewyobrazalne pieniadze.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • andromeda_gość

    07.07.2010, 13:00

    a Caritas jest apolityczny? chyba poglady jego tworcow sa jednoznaczne.... a Krzysiek Leski wychwalajacy Caritas tez jest apolityczny?

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx0 
  • andromeda_gość

    07.07.2010, 13:12

    panie hehehe ja rozliczam Owsiaka w jeden sposób. co roku wrzucam do puszki 10 złotych. na ostatnie 10 finałów wydałem wiec ok. 100 zl a moje dzieci w szpitalu przy porodzie na wielu rożnych badaniach i wizytach lekarskich były badane właśnie sprzętem z logiem WOSP. w trakcie tych badan ani razu nie widziałem sprzętu Caritasu. Myślę, ze mi się opłacało i efektywność dla mnie wysoka. Nawet jeżeli Caritas spełnia inne zadania to przytoczę Ci pewien przykry przykład działań Caritasu. Ostatnio odwiedzałem służbowo powodzian w Sandomierzu, którzy skarżyli mi się i nie kazali wpłacać pieniędzy na Caritas, ponieważ oddział tej instytucji w Sandomierzu wydalił mieszkających w niej ludzi bez dachu nad głowa do internatu gdzie musieli oni płacić za pobyt i jedzenie z odszkodowań, które dostali od Państwa. Caritas zrobił to bez podania przyczyny. Natomiast przyjacielCaritasu z tego miasta, jeden z księży odprawił pod przydrożnym krzyżem msze dla powodzian i pieniądze z tacy wziął dla SiEBIE!!! a puszka dla powodzian ruszyła dopiero po mszy. Jakież nastąpiło zdziwienie tych, którzy przekazując pieniądze na tace myśleli, że trafi ona do potrzebujących!!!!!!! Świat nie jest czarno biały i oczernianie jednych a wychwalanie drugich na prawde do niczego nie prowadzi panie heheh.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx0 
  • hehehe

    07.07.2010, 14:00

    ...

    niby tak Andromedo, ale nawet Caritas nie kantuje ludzi na taką skalę i tu jest problem, wiadomo, że można też podciągnąć nie jeden przykład "złych" tj. pazernych księży, można wyliczyć wiele przykładów wpadek Caritasu i innych instytucji, natomiast Owsiak przebija to wszystko ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    hehehe

    07.07.2010, 14:04

    ...

    I jeszcze jedno - co to za jałmużna od Państwa w postaci 6000 PLN ??? na co to miało niby ludziom starczyć ?? ludzie potracili dorobek całego życia i co - dostali całe 6 tysięcy, to jest dopiero niesprawiedliwość ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    s

    07.07.2010, 14:13

    Caritas jako organizacja działająca na mocy ustawy o stosunku państwa do kościoła katolickiego jest zwolniona z prowadzenia dokumentacji do celów podatkowych, w związku z tym nie musi pokazywać swoich przychodów i kosztów nikomu (poza biskupem) chyba że są to środki z projektów i dokumentacja jest wymagana przez umowy. W związku z tym nie mam pojęcia na co pójdzie złotówka, którą wpłacę Caritasowi... WOŚP przynajmniej prowadzi przejrzystą dokumentacje ponieważ podlega takim samym prawom jak inne organizacje pozarządowe, które są zobligowane do prowadzenia pełnej dokumentacji finansowej (poza organizacjami kościelnymi rzecz jasna). Jeśli chodzi o kanty (o które nikogo nie posądzam) Caritas ma dużo większą swobodę wydawania pieniędzy ze zbiórek na ....cokolwiek...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    hehehe

    07.07.2010, 15:21

    ...

    ale na legalu więcej kradnie fundacja ofsiaka ;)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • kydzusze

    07.07.2010, 14:34

    WOŚP

    Popieram dzieci rodzące sie (wszystkie) są badane na słuch jako jedne z nielicznych w Europie. Będąc w szpitalu widziałem nie jeden aparat z naklejonym serduszkiem Jak zabrało się za coś co zaczął Owsiak nasze Ministerstwo to natychmiast to zepsuło. Ponadto myślę, że jak ktoś przez kilkanaście lat zbiera i by się nie rozliczał rzetelnie to już by go zniszczyli ci ze świecznika którzy poczuliby łatwy zarobek. Jeżeli koś nie popiera takich akcji proponuję mu na poczatek zorganizować coś dla ludzi. Zaręczam, że na 3 osoby jedna bedzie niezadowolona. Wtedy można wypowiedzieć się na temat jakie to miliony można zarobić na podobnych akcjach. Każda złotówka jest bezcenna na sprzeęt do ratowania przy takich zdarzeniach. Może przez to chociarz jedno gospodarstwo zostanie uratowanei. Na marginesie (z wypowiedzi z TV) PZU wyceniło zniszczone przez powódz całe gospodarstwo na 6.000 (sześć) tyś złotych. Przecież to się nawet nie nadaje na komentarz

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Tczew w obiektywie

    07.07.2010, 15:32

    Zdjęcie takie sobie, odsyłam na http://www.tczew-w-obiektywie.xt.pl

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • mieczyslaw

    07.07.2010, 15:50

    Twoje rowniez "piekne"

    jak zawsze :), pozdrawiam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • robak

    07.07.2010, 16:30

    kajot55 - gdzie byłeś jak szukaliśmy ludzi do pomocy? krytykanctwo i nic więcej; Twoja sprawa czy akcję popierasz czy też nie; twoja sprawa czy wrzucisz cokolwiek do puszki czy nie; wynik cienki powiadasz? no to zorganizuj w 3 tygodnie akcję w Tczewie; nagłośnij; zwołaj wolontariuszy; uzyskaj potrzebne zezwolenia; zobaczymy ile zbierzesz; zrób akcję z caritasem, PAH, Owsiakiem, albo inna instytucją; czekam na efekty i ostateczne podumowanie; zobaczymy czy za 4 tygodnie będzie działo się coś w Tczewie przy twoim zangażowaniu; odliczamy czas? podejmiesz się?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • robak

    07.07.2010, 16:38

    hehehe - waż słowa; kto okrada? fundacja? głupoty i obrażanie ludzi; bezpodstawne; k... co Ty człowieku wypisujesz? jeden wielki spisek; pracownicy MOPS też nas okradają, bo pracują w pomocy społecznej i rozdzielaja pomoc; a do tego dostają co miesiąc wynagrodzenie? i Ciebie też zapytam - zrób podobne przedsięwzięcie; pokaż co potrafisz

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • hmm

    07.07.2010, 19:45

    hm

    Dobry pomysł z zbieraniem w naszym mieście pieniążków, i ładnie bo troszeczkę się uzbierało, może nie pozwoli to na odbudowę domków zniszczonych przez wodę ale dla najbardziej potrzebujących na coś do jedzenia i picia , świetna intencja !

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • maxstrand_gość

    07.07.2010, 23:18

    i znowu to samo hehe

    "Chociaż żar lał się nieba" - a moze tak ladniej byloby...chociaż żar lał się Z nieba ? :P

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx0 
  • robak

    08.07.2010, 09:41

    celem akcji nie było bezpośrednie wsparcie powodzian, a doposażenie jednostek straży pożarnych w sprzęt ułatwiający pracę przy takich zdarzeniach jak powodzie; za zebrane środki zostaną zakupione specjalistyczne narzędzie, sprzęt, motopompy; łodzie, agregaty, itp

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.