Jakiś czas temu do tworzonego przez internautów działu naszego portalu - Tcz24 - wpłynęła wiadomość ze skargą na działalność miejskiego przewoźnika. Czytelnik m.in. narzekał na jakość obsługi pasażerów w turkusowych autobusach. Teraz Veolia zdecydowała się zabrać głos w sprawie.
Internauta podkreślał, że "Veolia nie liczy się ze swoimi pasażerami" . Czytelnik opisał sytuację, podczas której poprosił kierowcę opóźnionego autobusu, by ten powiadomił osobę kierującą autobusem linii jadącej do Gdańska, by poczekała chwilę na spóźniony pojazd. Pasażer spotkał się jednak z odmową. W internecie rozgorzała dyskusja na ten temat, więc przedstawiciele Veolii zdecydowali się zająć stanowisko w sprawie:
- W związku z pojawiającymi się w ostatnim czasie anonimowymi uwagami dotyczącymi pracy kierowców ZKM Veolia Transport Tczew prosimy, aby skargi i uwagi dotyczące niewłaściwego zachowania pracowników zawierały informacje dotyczące: daty zdarzenia, godziny, nr linii, nr autobusu lub nr służbowego kierowcy. Brak wyżej wymienionych danych powoduje, że nie jesteśmy w stanie zweryfikować otrzymanej informacji, czy też wyciągnąć ewentualnych konsekwencji. - podkreśla Małgorzata Kludzikowska z działu marketingu ZKM Veolia Transport Tczew Sp. z o.o. - Prosimy także pasażerów, aby ze względu na prowadzone remonty dróg starali się zachować cierpliwość w przypadku występowania problemów z organizacją ruchu na drogach miasta Tczewa, mając jednocześnie wzgląd na trudną sytuację i stres, jakiemu poddawani są kierowcy zmagając się z korkami.
Przedstawiciele przewoźnika podkreślają, że pojawianie się anonimowych informacji powoduje, że cierpi na tym dobre imię całej grupy kierowców, a anonimowe donosy nie rozwiążą komunikacyjnych problemów miasta.
Internauta podkreślał, że "Veolia nie liczy się ze swoimi pasażerami" . Czytelnik opisał sytuację, podczas której poprosił kierowcę opóźnionego autobusu, by ten powiadomił osobę kierującą autobusem linii jadącej do Gdańska, by poczekała chwilę na spóźniony pojazd. Pasażer spotkał się jednak z odmową. W internecie rozgorzała dyskusja na ten temat, więc przedstawiciele Veolii zdecydowali się zająć stanowisko w sprawie:
- W związku z pojawiającymi się w ostatnim czasie anonimowymi uwagami dotyczącymi pracy kierowców ZKM Veolia Transport Tczew prosimy, aby skargi i uwagi dotyczące niewłaściwego zachowania pracowników zawierały informacje dotyczące: daty zdarzenia, godziny, nr linii, nr autobusu lub nr służbowego kierowcy. Brak wyżej wymienionych danych powoduje, że nie jesteśmy w stanie zweryfikować otrzymanej informacji, czy też wyciągnąć ewentualnych konsekwencji. - podkreśla Małgorzata Kludzikowska z działu marketingu ZKM Veolia Transport Tczew Sp. z o.o. - Prosimy także pasażerów, aby ze względu na prowadzone remonty dróg starali się zachować cierpliwość w przypadku występowania problemów z organizacją ruchu na drogach miasta Tczewa, mając jednocześnie wzgląd na trudną sytuację i stres, jakiemu poddawani są kierowcy zmagając się z korkami.
Przedstawiciele przewoźnika podkreślają, że pojawianie się anonimowych informacji powoduje, że cierpi na tym dobre imię całej grupy kierowców, a anonimowe donosy nie rozwiążą komunikacyjnych problemów miasta.
Komentarze (42) dodaj komentarz
Pasażer _gość
03.11.2009, 00:23
oto mój przypadek
Osobiście pisemną skargę na kierowcę autobusu zlożyłem do prezesa Veoli Tczew podając datę zdarzenia, godzinę, nr linii 19, nr autobusu , nie znałem nr kierowcy bo "podróż" tę odbywało moje dziecko gdy po 30 dniach - czas ustawowy nie otrzymałem odpowiedzi zwróciłem się Veoli w W-wie ze skargą na prezesa!!!!! Odpowiedź ,była dość szybka - że nie długo otrzymam wyjaśnienia .Po kolejnych ok 15 dniach otrzymalem niezadowalajacą pełną banału odpowiedź sprzeczną w stwierdzeniach pana Prezesa !!! Wnioski następujące ograniczam korzystanie z transport Veoli do niezbędnej konieczności , a skargi proponuje kierować nadal do tcz.pl - większa skuteczność .Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!!!1
Odpowiedz_gość
03.11.2009, 06:29
Zgadzam się. Skuteczność TCZ jest większa dlatego Volia pragnie zamknąć nam nasze "internetowe usta". Dla niej jest gorzej jak tu piszemy. Ale nie! Przykład kolegi powyżej pokazuje nam jaka jest rzeczywistość.
Odpowiedzdamanos_gość
03.11.2009, 07:29
autor "Veolia nie liczy się ze swoimi pasażerami".
Przed napisaniem na tcz24 pozwoliłem sobie zadzwonić i usłyszałem, że są korki i nie można tworzyć większych opóźnień. Gdzie 50 opóźniona?? Proszę mi powiedzieć? W takim wypadku proponuje utworzyć na tcz jakieś miejsce gdzie można dokładnie skargi składać i oczekiwać wyjaśnień ponieważ ani e-mail ani telefon nie odpowiada właściwie. Pani Małgorzato czy bród i smród który mamy w większości autobusów jest normalny? Czy brak ulg dla innych osób z innego miasta to norma? Chyba nie. Jeżdżę dużo autobusami nr 50 i tam są faktycznie bardzo mili kierowcy jest ich kilku ale zawsze miło się z Nimi jeździ a na mieście jest tragedia.
Odpowiedzzly _gość
03.11.2009, 08:46
Dzien dobry jestem ciekaw jak veolia bedzie tlumaczyc to iz nie przyjezdzaja autobusy w roznych godzinach jezdze czesto tym srodkiem transportu poniewaz nie mam jak na razie wyjscia ale w ciagu dnia nie przyjezdaja przewaznie autobusy nr 3 lub 1 i to nie jest w czasie tak zwanych korkow
Odpowiedzona_gość
03.11.2009, 09:10
Ja wczoraj stałam około 16.30 koło Zusu i czekałam na 3kę. Niestety przyjechała po jakiś 30minutach, mimo iż w tym czasie powinny pojechać 3 autobusy. Pojechał jeden, gdzie nie było jak wejść, tyle ludzi.
Odpowiedz..._gość
03.11.2009, 09:42
delikatnosc
rzako okzystam z autobusow ale ostatnio jak po tym jak wsiadlam kierowca ruszyl z takim kopytem ze kasujac biles z duzym impetem wpadlam na rure. pozniej prowadzil jskby byl jedya osoba w autobusie mimo iz to byla 3ka. a na okniec wysiadlam 10 m za przystankiem bo tak sie temu panu stanelo i o malo nie wyladowalsm na podlodze
Odpowiedz_gość
03.11.2009, 10:01
to na być na czas na przystankach? czy ma się nie spieszyć i wtedy inni będą narzekać
Cytuj_gość
03.11.2009, 10:00
KONIEC Z TĄ GŁUPIĄ DYSKUSJĄ
żenujące są te wasze komentarze i żale do Veolii, w każdej firmie zdarzają się nieprzyjemne sytuacje (np. sklep, bank, różne biura) gdzie przychodzi conajmniej kilka tzw. "cięzkich przypadków" z którymi przychodzi nam pracować i jeszcze musimy zachować spokój i być uprzejmym choć czasem ciężko to przychodzi. Każdy z nas jest tylko człowiekiem i gdzieś pracuje i jestem pewna że te wszystkie niezadowolone z Veolii osoby są w swoich firmach napewno mili, życzliwi dla siebie i dla swych klientów. Zastanówcie się nad sensem nakręcania się zwajemniego, bo szkoda nerów, a korków nie przeskoczymy. W zamian za to przepuszczajcie stojące w korkach autobusuy, a nie wjeżdżajcie im pod nos cwaniakując. Dla wszystkich niezadowolonych proponuję przejazd osiem godzin bez przerwy po naszych drogach i napewno zakończycie tę jazdę w swietnych humorach , nie przemęczeni oraz zadowoleni z życia i mili dla innych.
OdpowiedzPaSaZeR_gość
03.11.2009, 11:31
Zgadzam sie z powyzszymi postami. Ja tak samo duzo jezdze Naszymi Pieknymi Autobusami i tez mam pare pytan do Veoli lub naszych kierowcow. Tak samo telefonu w Veoli nikt nie odbiera a na meile nikt nie odpowiada. Po pierwsze: jestem mieszkancem osiedla czyzykowo do pracy dojarzdzam na suchostrzygi. Aby zdarzyc na czas do pracy na 18 musze jechac autobusem lini "3" o 17.21. Ale to co sie dzieje teraz jest nie do pomyslenia. Ostatnio sytuacja wyglada tak: ide na przystanek na autobus o 17.13 ale widze tylko jak autobus wpada na petle zabiera kilku pasazerow i mi ucieka. Wiec czekam na nastepny 17.21 nie przyjerzdza:( Czekam dalej nastepny jest o 17.33 tez nie ma. Na przystanku jest juz chyba 20 pasazerow kazdy zly. Nagle na petle wpada wyczekiwany autobus ALE wypuszcza pasazerow zmienia opis na wyswietlaczu ZJAZD i ledwo wyrabiajac sie na zakrecie pedzi sobie chyba do domku. W koncu o 17.39 podjarzdza autobus i moge wsiadac przy krzyku kierowcy SZYBCIEJ TAM.Normalnie paranoja. A po drugie to niech mi ktos powie jesli wie czemu gdy autobus sie zatrzymuje na przystanku to jedzie na sam poczatek zatoczki zmuszajac wsiadajacych pasazerow do biegania za autobusem aby wsiasc. A co do komentarza KONIEC Z TA GLUPIA DYSKUSJA kierowaca sam sobie wybral ten zawod jesli ma byc na kogos zly to niech sie idzie wyladowac chocby na tych ktorzy zalatwili nam to rondo i remont wiaduktu bez innych mozliwosci przejazdu.
Odpowiedzona_gość
03.11.2009, 11:48
owszem jest w tym racja. Ale gdybyś wracał po 8 h ciężkiej pracy i czekał 30 min na przystanku głodny, zmęczony i zły, a potem dusił się w tłoku to nie wiem czy byś się nie wkurzał!? Gdyby wszystkie autobusy wyjeżdzały w takiej ilości jak powinny, to nawet jak są korki, to by przyjeżdzały opóźnione, ale co 8min jak według rozkładu, a nie że 30minut nic nie jedzie?
OdpowiedzŁukasz
03.11.2009, 11:52
Do gościa - przykro mi, ale co mnie jako pasażera to obchodzi??? Czy ja wybierałem im zawód??? Albo podziurawiłem drogi i zamknąłem wiadukt? Nie my jesteśmy dla kierowców Veolii, lecz kierowcy dla nas. Poza tym zachowanie kierowców, którzy mają gdzieś czy pasażer usiadł, czy jest bezpiecznie zaalokowany w autobusie jest typowo komunistyczne. Przejedź się chłopie autobusem w Szwecji to zobaczysz kulturę jazdy i uśmiech u kierowców na ustach.
OdpowiedzMaxx
03.11.2009, 12:03
Marketingu w Veolii nie ma a dział marketingu jest
Coż za troska o dobre imię kierowców. W następnej kolejności Veolia zatroszczy się pewnie o dobre imię reprezentujących ją kontrolerów. I też winni takiego a nie innego wizerunku będą klienci - zło konieczne dla Veolii...
Odpowiedzmaala_gość
03.11.2009, 12:19
Wczoraj ok. 16:30 jechałam autobusem linii nr 3 z Czyżykowa (z pętli) na Suchostrzygi (przystanek Jasińskiego). Podróż trwała... 50 minut! W smrodzie i ciasnocie. Była to moja pierwsza od lipca podróż tczewskim autobusem, i obawiam się, że ostatnia. Pieszo albo rowerem pokonuje się tą trasę w jednakowym czasie, a unika się stresów i nieprzyjemnej jazdy w takich korkach. Polecam rezygnację z usług Veolii.
OdpowiedzRogi
03.11.2009, 12:28
A jakie jest wytłumaczenie na to, że autobusy mają już opóźnienie przy wyjeździe z dworca PKP? Sam wielokrotnie się o tym przekonałem, że mimo iż autobus stoi już na dworcu wcześniej to wyjeżdża z kilkuminutowym opóźnieniem.
Odpowiedzmakalu_gość
03.11.2009, 16:22
ostatnimi czasy zdarzyło mi sie kilka bardzo niemiłych sytuacji w autobusie. ta która ubodła mnie najbardziej to bardzo nieostrożna jazda kierowcy i gwałtowne hamowanie zakończone strasznym płaczem i limem pod okiem małej pasażerki autobusu- dziewczynki ok 6 lat !!! inna sytuacja- nieco podobna- ludzie jeszcze wysiadają ( bo czytniki kart działają za wolno!) a kierowca już rusza!!! ja rozumiem rozdrażnienie kierowcy przez korki ale to nie może mieć niekorzystnego wpływu na pasażerów- NIE MOŻE !!!!
Odpowiedznigel_gość
03.11.2009, 21:02
Nie ma co się czepiać gwałtownego hamowania, jak ktoś ci się za przeproszeniem wj**** przed maskę to musisz dać po hamulcach, albo inaczej bum.
Cytujczesio_gość
03.11.2009, 19:11
:)))
a na moje to sprawę podsyca łakomy LATÓCHAJ hehe :)
Odpowiedz_gość
03.11.2009, 19:58
zgadzam się z czesiem, też tak podejrzewałem
Cytujpasażer_gość
03.11.2009, 19:58
Niekursujące autobusy po godz 16 (najczęściej nr 3, 8) to nic innego jak odrabianie strat jakie ta firma ponosi przez podpisanie niekorzystnej umowy dotyczącej karty miejskiej.Po drugie stanie w korkach też kosztuje, dlatego nie puszczają wszystkich autobusów aby nadrobić straty a to że ludzie stoją i marzną przez 40 min czekając na jeden autobus to już nikogo nie obchodzi.Skandal, przydałoby się zadzwonić do tvn 24 jak się traktuje ludzi!!!
Odpowiedzqwerty_gość
03.11.2009, 20:16
zajmijcie sie wkoncu ulgami dla mieszkancow gminy
OdpowiedzAnuls252_gość
03.11.2009, 21:30
Cóz jest jak jest. Trzeba swoje wyczekać na przystanku bo opóźnienia autobusy mają
OdpowiedzPogromca Mitów_gość
03.11.2009, 22:25
Mamy fachowców w UM
Były Prezes ZKM - Pobłocki, były kierownik z Veoli - Smoliński, obydwaj w UM, oni znają się na autobusach, po to trafili do Urzędu, piszcie do nich, załatwią wszystko.....
Odpowiedzpasażerka_gość
03.11.2009, 22:43
wycieczka po Tczewie
Wczoraj wracając z pracy pociągiem o godz 16,15 udając sie na przystanek ZKM przy dworcu ,gdzie o godz 16,20 powinnam na Suchostrzygi udać się linią nr 3 według rozkladu jazdy,ale nie dojechałam czekałam za linią nr 3 do godz 16,40 ponieważ linia nr 4 ,jeżdzi teraz przez osiedle staszica , albo zamienia sie na linię 2 ,ktore o godz.16,21 i 16,24 odjeżdżaja na raz i przewoża po 10 osób( taka ekonomia w Veoli). W związku z tym postanowiłam,że będe korzystała z usług taxi ,a rachunki będę przekazywać do Veoli być może z moim pomysłem zachecę wiele innych pasażerów. Skoro Veolia ma trudności z respektowaniem rozkładu jazdy ,ktory nigdy był niedoskonały to pasażer musi szukać innych rozwiązan. Dziś o godzinie 16,17 wsiadłam do lini nr 4 ,aby udaćsię na Suchostrzygi wycieczką po Tczewie,gdyż ten autobus jechał przez Osiedle Staszica. Nie dość tego to ubaw z kontroli,ktora mało przeszkolona z brakiem wiedzy miała wątpiliwości czy pasażerka,ktora miała psa bez kagańca musi mieć bilet dla tego zwierzaka czy nie. jedna widziała ,że tak druga ,że nie w końcu wypisały mandat ,ale pasażerka nie miała dokumentu tożsamości i mogla im podac nazwisko zmyślone. Wstyd dla całej Veoli przede wszystkim dla władz tej firmy,że nie radzi sobie z problemem zarządzania.
Odpowiedz_gość
04.11.2009, 10:22
popieram! jedź taksówką, bo takim wiecznie niezadowolonym pasażerom to nikt nie dogodzi, a jeżeli chodzi o taksówki to stoją w tych samych korkach i też się cudów nie spodziewaj, POZDRAWIAM
CytujAnula252_gość
04.11.2009, 22:15
Hehe mają niezły bałagan
Cytuj*****_gość
04.11.2009, 06:13
gosc
pieszo chodzic!!!!!!!!!!!!! troche swiezego powietrza wam nie zaszkodzi!!!!!!
Odpowiedzlil_gość
05.11.2009, 21:50
te skargi na nic sie zdadza, gdyż Veolia nic sobie z tego nie zrobi. Powszechnie wiadomo ze skargi sa ,były i będą. Teraz powiedzą, że coś z tym zrobią ale kiedys jak dzwoniłem bo autobus sie spóznił i to sporo bo pierwszy nie pojechał a następnym był z opóźnieniem to mi Pani "dyspozytorka" powiedziała: że napewno nie zdązyłęm bo autobus planowo odjechał to ja na to ze to nie prawda bo stoje sporo czasu i nie tylko ja jestem na tym przestanku i kazdemu sie spieszy do domu . z tego był morał taki. ze i tak mnie zlekcewazały bo rozmawiając ze mna, prowadziła sobie jeszcze jakieś inne rozmowy z innymi ludzmi (co było słychać w słuchawce mojego telefonu) ja nie mowie ze wszystko jest zle - wiadomo teraz utrudnienia spowodowane korkami i zamknieciem mostu ale bez przesady odrobina "uśmiecvhu" nikomu nie zaszkodzi a jedynie wszystkim sie udzieli... rowniez wiadomo ze nie kazdy jest miły, bo nie raz słyszałem kłótnie pasazera z kierowca o to ze sie spoznił ale ludzie zrozumcie, jeden autobus zmienia sie po swej trasie w 2 i czasami moze dojsc do spoznienia... pozdrawiam i licze ze bedzie lepiej:))
Odpowiedzzyga_gość
06.11.2009, 13:46
to napowno latocha bo chce przejac veolie
OdpowiedzAnia_gość
06.11.2009, 15:14
Już dawno powinny powrócić bilety które były przed tymi głupimi kartami.niech w koncu wrócą papierowe bilety!!i niech poszukają bardziej skutecznych kontrolerów biletów nie jakiś powyginane osoby które np wymieniają sie papierosami w autobusie zamiast sprawdzać bilety.poprostu żenada:/ skąd Veolia bierze takich pracowników:/ .coraz gorzej jest w tych autobusach:/ gdybym była szefową tej całej Veoli napewno bym nie zatrudniła takich nie kompetentnych ludzi.paranoja:/
OdpowiedzKANAR_gość
05.01.2010, 11:46
skąd takie ptaszki?
Ano stąd, że żaden normalny nie będzie bawił się w użeranie z pasażerami bez biletów za śmieszne pieniądze...
Odpowiedzabcd_gość
05.01.2010, 16:13
jak czytam te komentarze, to normalnie sie otwiera nóż w kieszeni. Co kierowca ma zrobić, jak stoi w korku? Wysiąść i płakać? To nie skuter, że sobie myknie pomiędzy lusterkami, to jest kilkunastometrowy i kilkutonowy kolos, który nie zatrzymuje się w miejscu i nie manewruje jak TICO. A te płacze o kontrolerów już zakończcie, to podwykonawca Veolii a nie ich pracownicy, więc Veolia nie ma jako takiego nadzoru nad nimi. Kto ma bilet ten nie ma się o co martwić, a wymienianie się papierosami to przestępstwo? Atakujcie włodarzy, za te ich przemyślane roboty drogowe bez żadnych objazdów oraz komuchów, ze wybudowali takie wąskie drogi a teraz nie ma możliwości poszerzenia. A jeśli ktoś w 40 minut nie dojdzie pieszo z czyżykowa na suchostrzygi, to powinien udać się do ZUSu na komisję lekarską, może jakąś grupę inwalidzką dostanie. Troche ruchu się przyda. Sami narzekacze w tym mieście
Odpowiedzvivace21@orange.pl_gość
05.01.2010, 18:10
Wstyd
Żenujące są Wasze komentarze. Odnoszę wrażenie, że oprócz marudzenia to niewiele macie do powiedzenia. Za chwilę zacznę się wstydzić, że jestem Tczewianinem. "Brudne i śmierdzące autobusy" - sami ten brud i smród tworzycie/tworzymy. Zapomnieliście jak jeździliście Ikarusami, Jelczami i Autosanami? Może chcecie powrócić? Było lepiej? "Kierowca zatrzymuje autobus na początku zatoczki" - bo w przeciwieństwie do Was on myśli. Zatoczki są dość długie i mieszczą się na nich nawet dwa autobusy. Podjeżdżając na początek zatoczki zostawia miejsce dla autobusu za nim. Jak widać kierowcy Veolii nie patrzą tylko na siebie (jak Wy). Szczególne brawa dla Pani która postanowiła w ramach protestu "jeździć taksówkami na koszt Veolii). Brawo! Bardzo sprytne. Sama Pani na to wpadła? Pewnie tak. Blond włosy? Pewnie tak. Dlaczego Veolia ma Pani zapłacić za te przejazdy taksówkami? Czekam na rozsądne wytłumaczenie:) Nie bronię Veolii, nie jestem z tą firmą w żaden sposób związany ani służbowo ani emocjonalnie. Jeżdzę samochodem, także rzadko nawet korzystam z ich usług. Zastanówcie się proszę najpierw, potem napiszcie komentarz. Pozdrawiam wszystkich nie marudzących:)
Odpowiedzbaniak_gość
24.03.2010, 07:55
komentarz z boku
Chciałem się rozpisać, ale abcd i vivace napisali niemal wszystko. Trzeba tylko dodać do pełnego obrazu hipokryzję ludzi - pasażerów. Smród bierze się od ludzi i aż dziwię się że kierowcy nie wypraszają wszystkich śmierdzieli - tak bynajmniej stanowi regulamin. Nie korzystam z komunikacji miejskiej, ale wiem co znaczy jechać rano autobusem. Ludzie których nie znają podstawowych zasad higieny, nie mają mydła, wody i pasty do zębów. Aksjomatem jest brud wśród młodzieży - im dłuższe pazury tym brudniejsze gacie. A myślę że 95% czytelników tego artykułu nie skończyło 35 lat. Baba mówi, że będzie jeździła taksówką, gdzie za samo klapnięcie drzwiami płaci się 7 zł (bo miasto ma koncesje i ustala ceny, przez co reguluje na siłę podstawowe prawo popytu-podaży), zamiast chyba 1,20 zł za przejazd z karty i nie jedzie nic szybciej bo stoi w tym samym korku co autobus albo pan taksówka przeciągnie ją przez górki i zapłaci 20 zł będąc szybciej o całe 4 minuty. Ja nie narzekam również na inwestycje miejskie. Wiadomo, że jak pocierpimy i przeczekamy remonty to potem będzie lepiej. Wyremontowana jedynka do Gdańska jest zaskakująco przejezdna - powoli ale przejezdna. W tym kraju jednak nie można zrobić żadnej reformy bo dziadom, co chcieliby wszystko dostać za darmo i sami nic nie robią - zawsze jest źle.
OdpowiedzJan12_gość
07.07.2010, 09:31
Veolia
Kilka razy pisałem do Veoli nikt nie odpowiada - po pierwsze zły rozkład jazdy autobusów , który nie jest dopasowany do pociągów, rano Czyżykowa jest autobus 4,56 potem długo nic i dopiero 5.22 i następny za 10 min między czasie nic ani 9 ani 8 . Poza tym jazda niektórych kierowców tragedia , jakby popołudniami dorabiali w zakładach pogrzebowych , rano puste ulice kompletna ignorancja - on już jest w pracy jemu się nie spieszy . Jeszcze jedna sprawa -rozmowy kierowców ze znajomymi całą drogę , albo rozmowy przez komórkę. Tylko po co to Veolia ma tak dobry humor na swój temat ich to nie obchodzi
Odpowiedzja1122_gość
20.06.2011, 20:48
masakra
Witam chcialam powiedziec ze Veolia nie powinna zatrudniac kobiet masakra ta przy sobie nie patrzy w lusterka zamyka drzwi przed nosem robi same szkody skad wy te kobiety bierzecie albo niech ida na jakies szkolenie albo niech siedza w domu a nie zarywaja do tego kierowcow zenada;(
Odpowiedz_gość
16.07.2011, 17:40
nie wszystkie kobiety tak jezdza ,nie wolno wszystkich tak samo oceniac ,nasza pierwsza blondynka bardzo ladnie jezdzila
Odpowiedzobserwator._gość
27.08.2011, 14:39
kobiety maja te same prawa co meszczyzni pare razy jechalam autobusem prowadzonym przez kobiety i nie zauwazylam zadnej roznicy ,
OdpowiedzDaria_gość
15.12.2011, 19:51
Autobusy Veolia
Uciekł mi autobus przed nos, pomimo, że kierowca widział mnie. Spieszyłam się na ważny egzamin.Moja uczelnia nie toleruje spóźnień. Kierowca przyjechał przed czasem, autobus był prawie pusty.Ja kiwała i biegłam byłam 10m od przystanku.Ale on przyspieszył i pojechał.Musiałam na własną rękę pokryć koszty transportu by dostać się na uczelnie.Nie daruje tego.To szczyt chamstwa.
OdpowiedzOSIEDLA WITOSA_gość
15.12.2011, 23:53
Na temat naszych podmiejskich autobusów można by dużo pisać.Jest fatalny rozkład jazdy dla ludzi dojeżdżający do flexa. A już dwa razy zdarzyło mi się iż kierowca 4 w stronę flexa przejechał na czerwonym świetle aż w końcu raz dojdzie do katastrofy bo tir nie zatrzyma się :/ Fajnie by było gdyby zrobili coś dla ludzi jeżdżących do tego zakładu z Górek.
Odpowiedzglos_gość
29.04.2013, 16:40
Nie od dziś wiadomo, że VEOLIA świadczy usługi najgorsze np. Zimo jest zimno nie da sue wytrzymać łatwo można zachorowac. Pozatym nie przyjezdzaja wcale niektóre autobusy np sa dwa po 15 a tylko jeden z nich przyjeżdża. Moim zadaniem poprostu chcą zaoszczędzi. Dużo slysze jak narzekają na veolie.
OdpowiedzAndrzej1710 _gość
11.01.2017, 18:05
Kórwa w 50 tce
Jechałem dzisiaj tj. 11.01.2017 r,w momencie kupowania biletu z pszczolek do Tczewa kierowca o nr.3642 chciał nie sprzedać biletu bo niby na nowym zaznaczam nowym ubraniu roboczym zauważył jakąś plamę po oleju która była już zaschnieta i zaznaczę że była na piszczelu. Więc moje pytanie, czy ja siadam piszczelami czy dużą? Co za ham i debile. Nie polecam tej linii
OdpowiedzAndrzej1710 _gość_gość
11.01.2017, 18:07
Miało być dupą
Odpowiedz