Mieszkańcy ulicy Koziej mają dość dewastacji - chcą kamer

Tak wygląda klatka w kilkuletnim bloku
Mieszkańcy ulicy Koziej mają dość dewastacji - chcą kamer
Popisane ściany, zniszczone klatki schodowe, uszkodzone domofony są na porządku dziennym w budynku komunalnym przy ulicy Koziej. Mieszkańcy mają już tego dość, dlatego zwrócili się o pomoc do radnego Zbigniewa Urbana. Chcą, by blok i okolicach został objęty nadzorem kamer działających w sieci miejskiego monitoringu.

Blok komunalny przy ulicy Koziej nie cieszy się dobrą sławą - akty wandalizmu są tam na porządku dziennym, ale ma już tego dość część mieszkańców, która wystosowała w tej sprawie list do radnego z rejonu Nowego Miasta, Zbigniewa Urbana. Mieszkańcy zwrócili się z zapytaniem, czy jest możliwość objęcia nadzorem kamer budynku przy ul. Koziej 2 i włączenia ich do miejskiej sieci monitoringu.

- Lokatorzy argumentują, że budynek jest notorycznie dewastowany, a montaż kamer w jakiś sposób rozwiązałby ich problemy. Wiem, że podobne rozwiązania prezes spółdzielni mieszkaniowej zastosował w wieżowcach na Suchostrzygach i tam to jakieś efekty przyniosło. W związku z powyższym, prośba lokatorów z ulicy Koziej jest uzasadniona. - uważa Zbigniew Urban, który podczas ostatniej sesji Rady Miejskiej złożył interpelację w tej sprawie.

Znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie dworca budynek został oddany do użytku cztery lata temu.

W 2006 roku za 68 lokali przy ul. Koziej samorząd zapłacił 3,5 mln zł
Tuż przed publikacją naszego artykułu, rajca poinformował nas, że otrzymał odpowiedź na swoje zapytanie od dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym Mirosława Ostrowskiego, z której wynika, że jednostka nie dysponuje środkami na montaż kamer. Ostatecznie sprawa może się jednak wyjaśnić podczas najbliższej sesji Rady Miasta. Radny ma nadzieję, że uda się objąć wspomniany teren monitoringiem. Podobne rozwiązania stosuje już w Tczewie m. in. Spółdzielnia Mieszkaniowa i Zakład Gospodarki Mieszkaniowej. Przypomnijmy, że pod koniec października ub. roku zamontowano kamery w wieżowcu przy ul. Jagiełły 1. Mieszkańcy cieszyli się wtedy, że zrobiło się bezpieczniej. Ich radość była jednak bardzo krótkotrwała - urządzenia zostały skradzione zaledwie po dwóch dniach funkcjonowania. Sprawcę jednak ujęto, a jak przyznają władze spółdzielni, teraz monitoring bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Z kamer rozmieszczonych na terenie Tczewa jest również bardzo zadowolona policja. Z policyjnych statystyk wynika, że znaczniej bezpieczniej zrobiło się m. in. na Starym Mieście od kiedy tego, co dzieje się na osiedlu, doglądają kamery.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (88)
dodaj komentarz

  • +21

    czesio_gość

    28.04.2010, 00:04

    :)))

    więcej gratisów dla patologii - to chyba będzie nowe hasło wyborcze :)))

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • +6

    hehehe

    28.04.2010, 12:35

    ...

    tak, ale sam temat jest dość ciekawy - mieszkańcy - czytajcie ze zrozumieniem , mieszkańcy - chcą kamer :))) czyli na moje jest tak, łepcy podrośli i zaczęli się interesować co kto ma w mieszkaniu do podje..nia , idąc im na przeciw - co zaradniejsi mieszkańcy wykombinowali, że ich dobytek najlepiej upilnuje kamera :))) 5 z naiwności, a Ty Zbyszek nie daj tak sobą manipulować , ok ?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +29

    zenek_gość

    28.04.2010, 00:30

    Dziadostwo

    "3,5mln złotych z samorządu poszło na budynek." Wy...ć na bruk to dziadostwo skoro nie potrafi uszanować tego co dostało za damola. Niech w kanałach śpi albo pod mostem. Glinianki kopać! W biedronce i w lidlu są tanie namioty. Nie ma więcej co pisać na ten temat.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • +18

    mieczyslaw_gość

    28.04.2010, 08:18

    dokladnie tak, jak napisales.

    pieniadze wrzucone w bloto, a patologia mysli, ze im sie to wszyskto nalezy. a 3.5mln PLN to naprawde duzo pieniedzy, ktore mozna bylo przeznaczyc na inwestycje w przestrzeni miejskiej, ktore naprawde poprawia jakosc zycia praktycznie wszystkich mieszkancow, a nie grupki osob, ktora ma w d...pie wszystko i wszystkich, dajac tego wyraz na kazdym kroku.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx3.xx9 
    +9

    lola_gość

    28.04.2010, 11:32

    Patrzę i własnym oczom nie wierzę!

    Jak można było do tego dopuścić?

    Cytuj
    IP: 212.33.xx2.xx1 
    +8

    hehehe

    04.05.2010, 12:53

    ...

    a wiecie ile jeszcze siana do (na) śmieci pójdzie ?? masakra, (Zatorze) Kozen będzie kolejnym przykładem utopienia funduszy, powinno się oddzielić patologie od ludzi mniej zamożnych i w trudnej sytuacji - wystarczy prześwietlić historię opłat - i wszystko jak na dłoni - kto płaci a kto nie, ja rozumiem, że należy pomagać potrzebującym, ale tylko potrzebującym a nie potrzebującym z wyboru, amen.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +17

    maala_gość

    28.04.2010, 01:23

    Pieniędzy póki co nie ma, bo montują monitoring w wieżowcu przy Alei Zwycięstwa. Też był w potrzebie objęcia go systemem kamer, wierzcie mi, wnętrza klatek nie raz wyglądały bardzo podobnie do tego z ul. Koziej, a w wieżowcu jest jednak więcej do zdewastowania - gdyby było 20 pięter, wszystkie by zdemolowali. Swoją drogą co za agresja tkwi w narodzie, żeby tak wszystko niszczyć...! Mam nadzieję, że monitoring pomoże wyłapać tych wandali, i nanieść na nich stosowne kary, jak np. roboty społeczne, darmowe odnawianie zniszczeń wraz z poniesieniem kosztu materiałów, itp. Bo o więzieniu nie ma mowy, nie dość, że po wyjściu z jeszcze większą agresją będą wszystko demolować, to jeszcze z naszych podatków będą się utrzymywać!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx6 
  • +8

    Robike_gość

    28.04.2010, 02:57

    Nie rozumiem, jak można dopuścić do czegoś takiego?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx7 
  • +11

    _gość

    28.04.2010, 05:48

    COs im dac to rozwala ! Ludzie nie potrafia uszanowac ,

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • +18

    hehehe

    28.04.2010, 12:06

    ...

    jak za darmo to szanować nie muszą, jak by im przyszło przez 30 lat płacić kredyt za lokum, od razu by się zmieniło podejście do lokali, klatki i otoczenia, ale jak gratis, to można roz..ć i gitara :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +15

    baniak_gość

    28.04.2010, 06:33

    socjal

    Do jednego budynku trafili ludzie którzy mieli trudności z płatnościami, z alkoholikami i degeneratami. To zdjęcie przypomina wnętrze bunkra w Mamerkach... Kamery znikną w 40 minut a złapani i osądzeni nie będą z czego mieli zapłacić kary. Problem jest zawiły bo: jeśli kamera coś znajdzie - materiał nadający się do eksmisji lokatora to gdzie go eksmitują? A gdzieś muszą. O wiele lepiej zrobiłoby gdyby każdy patrol musiał zrobić "pętelkę" po budynku, obojętnie SM czy policji - wyczuwałoby się tą obecność prawa. Tylko że takich miejsc gdzie potrzeba co godzinę policji są w Tczewie dziesiątki.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx1 
  • +19

    pingapinga

    28.04.2010, 07:06

    gdzie byli ich rodzice - tym razem na serio

    przecież to jest klatka schodowa, żeby tak ją zdewastować trzeba mieć klucze od drzwi wejściowych, albo wpuścić tam wandala. "Lokatorzy argumentują, że budynek jest notorycznie dewastowany" - Drodzy lokatorzy przypilnujcie swoje kochane dzieci, które spędzają na klatce lub przed nią większość dnia i nocy. tłumaczenia "ja tam tylko stałem, a inni rysowali po ścianach" są kpiną. gnojkom z Koziej należałby się porządny wpierdziel i malowanie ścian. i Ratusz powinien przejrzeć na oczy i nie obdarowywać patologii nowymi blokami.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    mieszkanka_gość

    29.04.2010, 16:50

    NIE WSZYSCY MIESZKAŃCY ul.KOZIEJ TO PATOLOGIA!!!!!!!!!!!!!! Chociaż większość to ludzie wyjęci z marginesu społeczeństwa to jest parę rodzin normalnych.-Sama dostałam mieszkanie w tym bloku, wszystko było super do momentu gdy na światło dzienne zaczęły wychodzić zachowania lokatorów. Mnie samej przeszkadza uciążliwy hałas na korytarzu i te ciągłe burdy pod drzwiami {ale co jeden lokator poradzi na grupę bandyctwa} poza tym to nie dzieci lokatorów dewastują klatki tylko upierdliwe małolaty z sąsiedztwa na których nie ma mocnych-"sam dozorca ma stracha wyjść jak siedzą i piją"

    Cytuj
    IP: 83.11.xx1.xx9 
    +1

    Ebi_gość

    03.05.2010, 19:47

    do mieszkanka

    a dlaczego dozorca nie dzwoni na Policję?...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • +10

    martinezz_gość

    28.04.2010, 08:04

    najpierw roz....ali a teraz mamy im jeszcze z podatkow za kamery zaplacic ! Przeciez to lokatorzy doprowadzili do takiego stanu!!! i ich bachory!!! Zawsze mowilem ze powinno sie trzymac na wsi poza miastem... dostac mieszkania za darmo w nowiusienkim bloku i zrobic takie cos- krew zalewa!!! A ty uczciwie prcuj i splacaj kredyt...bo normalnym uczciwym mieszkan nie rozdaja za free

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx6.xx7 
  • +12

    SŁAW_gość

    28.04.2010, 08:13

    ELEMENT

    Wyp... ten cały element pod most albo zakryć siatką i wysadzić.

    Odpowiedz
    IP: 78.131.xx6.xx2 
  • +10

    ja15_gość

    28.04.2010, 08:15

    na bruk, do studzienek ciepłowniczych

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx0 
  • +10

    Piotr Komaniecki_gość

    28.04.2010, 08:27

    Hołota zdewastowała sobie dom, który wybudowano za moje (podatnika) pieniądze, a teraz chce kamer na mój (podatnika) koszt? NIE ZGADZAM SIĘ!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx8 
  • +12

    hehehe

    28.04.2010, 12:12

    ...

    a może spalić ten budynek ? ew. mały wybuch ? za odszkodowanie miasto mogło by postawić identyczny budynek, tylko już z innym zestawem lokatorskim, lub op prostu przeorać teren i po sprawie :) (żart oczywiście) nie mniej jednak serce się kraje, że taka lokalizację przeznaczono na slums syf kiłę i malarie ... poprzedniego komenta redakcja nie opublikowała - i gdzie tu wolność słowa ???

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +11

    laurenberg_gość

    28.04.2010, 08:38

    No jak czytam takie coś to mnie szlag trafia. KTO TO ROZP.........LIŁ?? Pewnie nikomu się nie chciało ruszyć ze Suchostrzyg czy Czyżykowa żeby to zrobić. To sami mieszkańcy sa sobie winni. I nasze państwo!!! Dawajcie więcej ludziom, którym się nie powiodło... Mieszkań, szkoleń, darów z MOPS. Jednorazowa zapomoga to coś lepszego niż notoryczne, uciążliwe dla wszystkich "obdarowywanie" ludzi słabszych. Co chwilę czytamy - kobietę chcą wywalić na bruk, popisane klatki schodowe w budynku komunalnym, zdewastowane budynki. Każdy z tych ludzi powinien sam zadbać o siebie. A państwo i miasto powinno pozostać od rzeczy typu - remonty dróg, oświetlenie, równe chodniki itp. Niech obstawią nową galerię takimi podarunkami od miasta dla darmozjadów to w Tczewie przestaną zatrzymywać się jakiekolwiek pociągi. Bo każdy będzie miał stracha... I zabrać to spółdzielni - niech sobie w tych budynkach wspólnoty potworzą- bedzie łatwiej zarządzać, będzie wiadomo kto zalega. Zobaczymy, może teraz - w końcu będziemy mieli podobno dwóch posłów w Tczewie się co ruszy.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • +22

    ALI_gość

    28.04.2010, 08:46

    Wybudować im baraki daleko od miasta ,tam jest miejsce .Nie zgadzam się żeby płacono z moich podatków ,a teraz jeszcze dadzą takim nowe ,fajne mieszkania za dworcem . Zobaczymy kiedy tamte zdewastują ,jak ktoś dostaje coś za frii to nie będzie tego szanował . Jeśli nie mieli kasy na kupno mieszkań to odpracować dla miasta ileś godzin ,wtedy napewno bardziej by szanowali . Myślenie naszej władzy jest chore .Ja w życiu niec nie dostałem za darmo całe życie sam z żoną zapierdalam,ale widzę że to błąd trzeba będzie też łapę wyciągać do miasta ,mopsu i innych takich .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx9 
  • +11

    hehehe

    28.04.2010, 12:23

    ...

    pisałem już o tym wcześniej Ali, zgadza się, był by serial "Chłopaki z Tczewskich Baraków"

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +12

    _gość

    28.04.2010, 09:17

    zrobić wywiad i wypierdzielić na bruk tych, którzy nie zasługują na dobroć, przecież oni się śmieją, że "głupki" dali im mieszkanie za free i w "nagrodę", że nie płacili!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • +4

    ewa_gość

    28.04.2010, 09:49

    mam nadzieje ze jak juz bedzie ten monitoring to rowniez beda surowe kary dla wandali bądz ich rodzicow.tacy powinni mieszkac zdala od ludzi w kartonach albo namiotach

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • +6

    tczef_gość

    28.04.2010, 10:01

    tczef

    tczef miasto w ktorym w kazdym peerelowskim bloku musi byc monitoring bo wies niczego nie szanuje

    Odpowiedz
    IP: 89.206.xxx.xx5 
  • +15

    _gość

    28.04.2010, 10:02

    w takich nowych budynkach powinni zamieszkac ludzie , którzy regularnie płacą czynsz , a mają złe warunki lokalowe ( np. toalety na korytarzach). Należałoby tym ludziom zaoferowa te lokale a patologię wprowadzi na te lokale o gorszym standarcie , bo przecież oni i tak tego nie szanują.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5 
  • +9

    hehehe

    28.04.2010, 12:17

    ...

    amen.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +6

    ...._gość

    28.04.2010, 10:03

    ....

    tam nawet drzwi były wyrwane,a ta cała klatka to chlew,smród i brud...nawet alarm przeciwpożarowy został zniszczony-przedtem oczywiście używany dla zabawy i nikogo nie udało się ująć...Ten budynek w tej chwili nadaje się już do remontu a ma 3 lata...jak ktoś nie potrafi uszanować to pod most..jest tam dużo "elementu" z całej okolicy..kamery tam powinny być,które ułatwiłyby prace Policji w tym temacie..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +8

    ...._gość

    28.04.2010, 11:03

    ....

    ale jednej rzeczy nie rozumiem-dlaczego miasto daje takim mieszkania w nowo budowanych blokach?!-aby je zniszczyli?? Nie potrafią uszanować to pod most!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +17

    hehehe

    28.04.2010, 12:19

    ...

    właśnie - proponuję sprawdzić i upublicznić, ew. odświeżyć kto za to odpowiada - że zamieszkał tam taki syf, kto wyraził zgodę na budowę, kto sprzeniewierzył publiczne pieniądze i kto do cholery jasnej odpowiada za weryfikacje , twarze , i nazwiska na łamach TCZ.PL poproszę w imieniu czytelników

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -8

    Anula_gość

    28.04.2010, 14:31

    Sami mieszkańcy to raczej nie niszczą to element co się napije i łazi po mieście i niszczy

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx0 
    +6

    Kozieniak_gość

    01.05.2010, 10:41

    Bzdura

    Niszczy albo element który tam mieszka, albo ,,goście" tego elementu. Mieszkam na Kozen a nie mam ani jednego grafiti na klatce schodowej. Tylko że ja za to mieszkanie zapłaciłem i płacę za utrzymanie bloku - jak każdy z moich sąsiadów. Gdybym widział że ktoś niszczy także moją własność dałbym nieźle popalić łobuzowi. Aż strach pomyśleć co się będzie działo jak zaczną wprowadzać ludzi do nowych bloków socjalnych przy Milenie.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx2.xx2 
    +8

    hehehe

    04.05.2010, 13:22

    ...

    Kozeniaku masz rację, robi się ładnie na Kozenie, coraz więcej odremontowanych i ocieplonych budynków, nowe dachy, zawiązane wspólnoty, jedynie co by trzeba było zrobić -to ten syf co się sprowadzi - odgrodzić murem od reszty społeczeństwa- tak aby mogli tylko sobie przez dworzec przejść (może przejście przy torach ??) co o tym sądzicie ? jak już muszą tu mieszkać, to niech chociaż nie wchodzą w drogę rdzennym mieszkańcom.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +6

    andzia_gość

    28.04.2010, 11:23

    ludzi co nie płacą za czynsz na wieś w baraki a nie do centrum miasta, teraz robią zagospodarowanie dworca pkp i to jest fajna wizytówka sam element, ciekawe kto zamieszka w nowo wybudowanych blokach na zatorzu, morze będzie tak samo wygladać???

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx1 
  • +4

    pat_gość

    28.04.2010, 11:30

    Dajcie kamery , to też je zniszczą...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • +7

    ............................_gość

    28.04.2010, 11:55

    Porażka

    nie zasłużyli na takie mieszkania! Powinni w kontenerach mieszkać!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • +11

    hehehe

    28.04.2010, 12:26

    ...

    wiecie co , ja chyba się przejdę od drzwi do drzwi i porozmawiam z mieszkańcami, bo być może potrzebna jest pomoc psychologa, psychiatry, grupy wsparcia, buddy, kriszny lub innych ...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    airgunhunter_gość

    28.04.2010, 12:50

    przychodzi mi do głowy...

    ... cytat z pewnego filmu (kontekst był inny ale wg mnie najtrafniej puentuje sytuację) "[...] kompania zwartych oddziałów, trochę piachu i dużo worków..." I wszystko w temacie...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx4 
  • +2

    Anonim_gość

    28.04.2010, 13:46

    Widac ze nasz kraj jest bardzo bogaty!!!! Osoby ktore nie placa dostaja mieszkania w specjalnie wybudowanych dla nich budynkach!!!Co to jest za polskie prawo!!!!Rodziny ktore czekaja na mieszkanie po kilkanascie lat do tej pory sa na liscie oczekujacych i nikt nie szuka dla takich rodzin pomocy!!!a z taka chołotą pod most wtedy by moze docenili to co mają!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Anula_gość

    28.04.2010, 14:28

    Tak jak wiekszości klatek schodowych demolują I kamery nic nie pomogą. Młodzież się nudzi i niszczy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • +3

    as_gość

    28.04.2010, 14:52

    po pierwsze mieszkania socjalne powinny byc dla

    osob nie karanych i nie naduzywajacych alkoholu , w innych wypadkach mieszkan socjalnych byc nie powinno , a rodzice dzieci powinni byc zobligowani do naprawy szkody w innym wypadku eksmisja , co za problem podjechac nie oznakowanym busem z ukryta kamera i zrobic zdjecia lub film potem wraz z rachunkiem przeslac rodzica , w razie nie zaplacenia eksmisja i do widzenia

    Odpowiedz
    IP: 212.183.xx0.xx3 
  • +2

    Marek_gość

    28.04.2010, 14:56

    Slumsy

    W mieszkaniach socjalnych nigdy nie będzie czysto i ładnie. A dlaczego? Bo są darmowe, "niczyje" i lokatorzy nie czują się zobowiązani żeby o nie dbać, nierzadko z resztą dbają tylko swój o kieliszek. Nic na to nie poradzimy. Mieszkania socjalne to slumsy. Od tego one są, żeby był tam bród, smród i ubóstwo. Pokażcie mi gdzie na świecie są ładne i zadbane slumsy, gdzie jest miło, czysto i przytulnie? Nigdzie. Kozia to burdel na kółkach.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +2

    to_gość

    28.04.2010, 15:14

    czyli 51 tysięcy za jeden lokal, ciekawe jak miastu to się opłaca?? przecież oni i tak zapewne nie płaca czynszu, bo i po co, przecież i tak ich nie wyrzuca bo gdzie??? no chyba ze do nowo budowanego bloku komunalnego za dworcem, który tez pewnie będzie wyglądać jak chlew po roku!!!! wyrzucić ich do jakiś starych kamienic a tych co płaca w nich przenieść do nowego bloku. albo chociaż budować takie bloki gdzieś na obrzeżach miasta, a nie w bardzo dogodnych lokalizacjach gdzie wszędzie blisko.... bida z nędza a patologia rośnie bo przecież "niezaradnym społecznie" wszystko się należy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • +2

    ktos całkiem obcy_gość

    28.04.2010, 15:28

    a co kamery zmienia? odpowiem krótko NIC jeśli debile będą chcieli niszczyć to i tak będą najlepiej tych meneli co tak robią wysiedlić za miasto i będzie spokój no i te bardzo mądre napisy typu LECHIA I ARKA jak to widzę to odnoszę wrażenie ze oba kluby a raczej pseudo kibice są niedorozwinięci umysłowo ze wszędzie muszą wypisywać te idiotyczne napisy na moje LECHIE I ARKE [chodzi o pseudo kibiców] wywieść za miasto i powtórzyć KATYŃ 1940 i mamy ładne i czyste miasto:]

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • -3

    michaltcz4

    28.04.2010, 15:34

    niech sobie dyżury robią na klatkach hahaha

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Amalk_gość

    28.04.2010, 15:36

    Gość

    .... ciekawy pomysł, niech miasto płaci za to że co niektórzy nie radzą sobie ze swoimi pociechami "" bo wychowywanie bezstresowe"" To są EFEKTY. Myślę że będzie coraz gorzej, szkoła niema nic do powiedzenia, policja niema nic do powiedzenia, jeszcze trochę to Rodzice w stosunku do swoich ""Pociech "" nic nie będą mieli do powiedzenia, bo albo dostaną wpie....l albo wiadro na głowę POZDRAWIAM

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +1

    _gość

    28.04.2010, 20:47

    Zgadzam się, bezstresowe wychowanie i są tego efekty! Ja mam 28 lat i nie raz w dzieciństwie dostałam "po dupie" ( zaznaczam nie byłam BITA, bo i tak co niektórzy mogą to odbierać, co dla mnie jest chore) i wyrosłam na ludzi, a dziś to owe "bicie" z dzieciństwa wspominam z uśmiechem na twarzy i z pełną świadomością, że po prostu mi się należało :-) Nie ukrywam, iż wiele zależy również od samych Rodziców, którzy nie zawsze potrafią lub co gorsza niestety nie mają czasu by rozmawiać z dzieckiem, uważam że jest to bardzo ważne...niestety ciężko jest mówić o dobrych relacjach dzieci z rodzicami pijakami lub ćpunami, gdzie dziecko tak naprawdę samo uczy się życia i przy odrobinie szczęścia wyjdzie na ludzi...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • +2

    MAX_gość

    28.04.2010, 16:42

    mieszkam na oś.Staszica,problemy podobne.Ci,którzy nie płacili niskich czynszów w starym budownictwie nie będą płacic nigdzie.do tego demolują co się da,a śmieci wyrzucają przez okna.syf ogólny a normalnie płacący zastanawiają się kto wpadł na pomysł by to bydło wpuścic do nowych i drogich mieszkań.powinien troche z nami pomieszkac.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx9.xx6 
  • +2

    james_gość

    28.04.2010, 18:34

    jeszcze za mało pieniędzy....

    Zbudujcie biednej patologii jakiś apartamentowiec, zamontujcie w nim już od razu kamery, postawcie strażników miejskich przed domem i niech patrolują rewir. Wyrzucajcie więcej kasy na ludzi, których skrzywdził los i nie mogą sobie w życiu poradzić... ŻAL!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx6 
  • -10

    Lokator_gość

    28.04.2010, 18:46

    brednia

    Co nie którzy z komentujących kompletnie nie mają pojęcia co naprawdę dzieje się w tym budynku .Tu nie ma domofonów, nie ma zamykanych drzwi bo zamki są notorycznie zapychane . Tu schodzą się okoliczne szumowiny i pijaczki choć i lokatorzy a raczej ich pociechy sprowadzają kumpli i mamy skutki .Ja czekałem za mieszkaniem 14 lat i chciałbym mieszkać spokojnie, mam takie prawo. Mieszkają tu ludzie którzy płacą i tacy co nie płacą tak jak w innych budynkach. I co wszystkich wystrzelać tak jak w Katyniu czy obozach niemieckich, jeżeli jeden z drugim niech zaczną do nas strzelać i będzie spokój z kozią.Czy oto wam chodzi?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx4 
  • +4

    ..._gość

    28.04.2010, 20:49

    ....

    nie chodzi o to! chodzi o to że jak tam mieszkacie to od razu dzwońcie na policje!!! nie dajcie sobie wejść na głowę i sami zadbajcie o to

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
    +3

    owner_gość

    28.04.2010, 21:30

    tak o to nam chodzi

    EKSTERMINACJA dla notorycznych pasożytów, Niemcy się pozbywali, przegrali 2 wojny światowe, a ich gospodarka od wielu lat była jedna z najbardziej prężnych (sarkazm). A co to znaczy czekać na mieszkanie 14 lat - a zapracować na nie to nie łaska tylko siedzenie na 4 literach i wyczekiwanie, az miasto da. Nie dość, że za darmo to wzorowych współlokatorów jeszcze by się chciało i ładne ogródki, co? - do namiotów. Mieszkania komunalne dla młodych małżeństw - przyznawane czasowo, a jak się po kilkunastu latach nie dorobią by kupić mieszkanie lub wykupić te komunalne, to do lokalu o wiele gorszym standardzie, nie płacenie czynszu - eksmisja natychmiastowa. zniesienie zapewniania lokali zastępczych - na bruk z chołotą - sami może się "zlikwidują". Mam już dosyć płacenia na darmozjadów - do roboty. a władze tczewa, szczególnie te odpowiedzialne za budownictwo komunalne -DO DYMISJI - wybory macie przegrane

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 
    +3

    Anakin_S_gość

    01.05.2010, 10:55

    Wszyscy jesteście sobie winni

    Jeżeli widzisz co wyprawia Twój sąsiad - to robisz z nim porządek! Dajesz znać d MOPSu, do miasta, codziennie wzywasz policję, straż miejską - utrudniasz mu życie. Skoro nie jesteś sam ,,wyjątkowy" w tym bloku - dogadujesz się z resztą ,,normalnych" sąsiadów - i macie siłę przebicia. Przy odrobinie ostrożności pozostajesz anonimowy, ale robisz swoje. A jeżeli siedzisz cicho to też jesteś nienormalny. Milczenie oznacza przyzwolenie, i tolerowanie takiego postępowania.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx2.xx2 
  • +6

    koza_gość

    28.04.2010, 18:53

    kozia

    Nie kamery ,a tylko kontenery to zmienią

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx9 
  • +7

    Jan_gość

    28.04.2010, 18:59

    „Róbta co chceta” i są efekty. Moja żona wracając z pracy wsiadła do „czwórki” przy Wieży Ciśnień. Wraz z nią wsiadła grupa młodzieży, wracająca z LO do domu. W autobusie, jeden z tych młodzieńców wyciągnął z torby marker i zaczął pisać po ścianie tego pojazdu. Na zwróconą mu przez moją żonę uwagę, że ma przestać niszczyć autobus, on z wielce zdziwioną miną stwierdził: - A co ja niszczę? Przecież ja tylko piszę. Ten młody człowiek po prostu nie potrafi odróżnić, co jest dobre a co złe. Chciałbym zobaczyć ściany w pokoju tego młodzieńca. Kto wie, może ma tak "tolerancyjnych" rodziców, że tworzy swoje arcydzieła w całym mieszkaniu. Wiem, że największy bałagan robi patologia, lecz i „normalni” też potrafią robić z Tczewa zabazgrany chlew. Młodym ludziom brak poczucia winy. Fakt, że są też tacy, którzy świetnie czuli by się na wysypisku śmieci. To jest ich środowisko. Jestem ciekawy, jak będą wyglądać za rok domy budowane przez miasto na ul Prostej.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • +1

    kierowca roweru_gość

    28.04.2010, 21:59

    Równie dobrze mogła być to młodzież z Zespołu Szkół Technicznych.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
    +2

    Jan_gość

    28.04.2010, 23:13

    Sorry, do "trójki".

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • +8

    ...._gość

    28.04.2010, 19:49

    .....

    Należy ostro potraktować tę sprawę..jest grono ludzi którzy płacą podatki itd a nie dostają mieszkań,a taki pijaczek czy inny lekkoduch dostaje mieszkanie i może się śmiać że nic nie musiał robić a mieszkanie ma! Te mieszkania ok są dla ludzi z trudna sytuacja ale to powinny dostawać normalne rodziny-którym się po prostu nie udało mają dzieci i nie mają się gdzie podziać a nie taki.... za miastem gdzieś ich osadzić... i powinno się bardzo surowo karać za dewastacje!! i rada dla miasta przy przydziale mieszkań-patrzcie komu je dajecie!!!!!!!!!!!!!!! bo gdy się na to patrzy to szlag trafia!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +7

    M_gość

    28.04.2010, 20:36

    O ile mi wiadomo na Kozenie, na terenie byłego P&J Sport też budują kolejne takie budynki...zobaczymy jak długo wytrzymają ? Daję góra dwa lata! Co do budynków tego typu, to może wprowadzić jakiś nadzór przynajmniej co rok, żeby sprawdzali w jakim stanie są dane mieszkania, jak ktoś nie dba o nie to na bruk albo baraki im postawić i niech sobie je dewastują do woli! Na pewno znajdą się inne osoby chętne do zamieszkania, z tego co wiem oczekujących jest wielu może wśród nich znajdą się osoby, które naprawdę będą potrafiły uszanować to co im "dano".. Ps. Wkurza mnie i to bardzo fakt iż dostaną za darmo i jeszcze nie dbają ( nie wszyscy, żeby nie było..)a jeszcze bardziej denerwują mnie nasi radni, którzy nic z tym nie robią i najwyraźniej są ślep albo chcą być ślepi bo tak wygodniej! ! !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • +6

    ...._gość

    28.04.2010, 20:52

    ...

    można mieć tylko nadzieję ze przy "doborze" lokatorów do mieszkań na Zatorze miasto trochę bardziej niż dotychczas pomyśli i co niektórzy trochę użyją swoich szarych komórek..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +4

    Norad_gość

    29.04.2010, 09:10

    Mieszkam blisko tego bloku,kiedy zaczynali go budować pytałem w Urzędzie Miejskim kto buduje w tak dobrej lokalizacji budynki socjalne,moje zdanie pan w UM uznał za dyskryminacje tzw ubogiej części społeczeństwa.Budynek oddano do użytku,strach padł na całą okolicę.Zawsze myślałem,że w tym rejonie zamieszkują największe lumpy,myliłem się Radni Miejscy zafundowali mieszkańcom okolic Koziej zlot patologi z całego Tczewa.Kamery tak!!!,ale na skrzyżowaniach ulic ;Koziej ,Pomira ,Mostowej,żeby patologie nie zalewała całej okolicy.O porządek wewnątrz obejscia niech dbają sami.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx1 
  • +3

    sebi_gość

    29.04.2010, 09:56

    Wina tych co BUDOWALI

    Trzeba było w projekcie odrazu podczas budowy zainstolwać monitoring!!!! Bo niektóre rzeczy są do przewidzenia!!! Kto zatwierdzał projekt ten pownien teraz ponieść koszty remontu, a tak było by wszystko na monitorach, kogo wyrzucić i pociągnać za szkody! pozdro

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx7.xx0 
  • +5

    ala_gość

    29.04.2010, 12:26

    Dać mieszkania w tym bloku radnym co wydali zgodę na zamieszkanie takiej patologi w jednym miejscu .Myślenie naszej władzy nie ma granic, i taki punkt przy wyjściu z dworca wizytówka miasta jak cholera ,już nie potrzeba żadnej promocji miasta, wystarczy przyjechać przejść się obok i wszystko wiadomo co to za miasto . Jak taki element mieszka koło dworca ,to przyjezdny pomyśli że w głebi miasta już nie ma co iść ,bo jest jeszcze gorzej.Czyli odwrót spier...i więcej tego miasta nie oglądać . Takiej promocji miasta chyba nikt jeszcze nie wymyślił tylko u nas jak zwykle radni mają takie dobre pomysły .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx9 
  • +3

    kaśka_gość

    29.04.2010, 14:26

    chore prawo w Polsce

    Niestety nie ma czegoś takiego jak eksmisja na bruk. Jeśli ktoś nie płaci czynszu trzeba mu zapewnić lokal socjalny. To jest chore. Bo przecież z góry wiadomo, że dalej nie będzie płacić, a pozostawi jeszcze po sobie lokal do generalnego remontu. Czemu miasto nie zaproponuje nowych mieszkań ludziom, którzy pracują i płacą czynsze, ale mają złe warunki mieszkaniowe (np. bez toalet, z piecami kaflowymi itp), albo chcą większe mieszkania... A właśnie takie odzyskane mieszkania dawać jako socjalne. Tam przynajmniej nie będzie trzeba płacić za takich "lewusów" za ogrzewanie i ciepłą wodę. No i czemu nie pomyśli się o ludziach ze średnim wynagrodzeniem. Takich, których nie stać na kredyt hipoteczny a zarabiają za dużo żeby dostać lokal komunalny. Kiedyś miasto budowało w ramach TBS-ów mieszkania właśnie dla takich ludzi. Teraz to już też się nie opłaca? Czy tacy ludzie nie są mieszkańcami miasta?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx6 
  • +2

    ..O....._gość

    29.04.2010, 21:09

    ....

    przecież tam wielokrotnie dochodziło do sytuacji łamania prawa z wiele paragrafów

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +1

    -mieszkaniec TBS_gość

    29.04.2010, 21:18

    Witam,jak na to patrzę to dziękuję Bogu że mieszkam w TBS, że trzeba było wpłacić te 30 000 i nie mam awantur na klatce, patologii, zdewastowanych klatek...Droga Kasiu budynków TBS się juz nie buduje ponieważ pewna radna strasznie nalegała na to aby ich nie budować, że miasto musi dopłacać do tych budynków a to tyle kosztuje, widocznie lepiej dać za darmo niż troszkę dofinansować start młodym ludziom.Jak troszkę poszperasz w necie to znajdziesz takie artykuły, podpowiem że to było bodajrze przy okazji oddania lokalu przy prze zarządzie dróg, wtedy pewna radna tak skrytykowała pomysł TBS- dla porównania nasz wybudował 8 boków a Malborski 14 bloków a istnieje chyba rok dłużej niż nasz TBS. Popieram też opinie że ludzi którzy płacą czynsze, nie są alkocholikami powinno się dać do takich komunalnych bloków a tej chołocie dać stare mieszkania bo i tak je zdewastują a jak się im na łeb zawali to z powodu kaca nawet nie zuważą... Ludzie jak będziecie szli teraz na wybory to pomyślcie kto podejmował w miescie takie "trafne" decyzje i pomyślcie na kogo głosujecie a nie na ślepo bo znajomi tak robią bo ktoś jest już 3 kadencje - moze już czas coś zmienić, dać szansę młodym a nie staremu betonowi który żyje jeszcze w czasach gdzie "czy się stoi czy się leży 500 zł się należy", gdzie władza nagradzała właśnie takich ludzi mieszkaniami i wczasami na krzywy ryj. Te czasy już minęły, ja na wszystko zarabiam sam z żoną, nikt mi nic nie dał..krew człowieka zalewa jak widzi taką dewastację i gdzie teraz są ci mądrale którzy utopili 3,5 mln zł ??? Pewnie hcieli dobrze ale znowu się nie udało...co za dziwny kraj....pozdrawiam wszystkich podatników utrzymujących chołotę i nierobów.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • +3

    owner_gość

    29.04.2010, 23:02

    proszę podajcie nazwiska

    utwórzmy czarna liste radnych. Kto wie niech napisze nazwiska osób, które krytykują TBS-y (piszmy otwarcie nazwiskami, przecież to osoby publiczne), osób, które decydują o budownictwie komunalnym, organizują przetargi. Nie wiecie co się dzieje, czy nikt tego nie zauważył, kiedy oddano blok przy Koziej - 4 lata temu - WYBORY SAMORZĄDOWE (2006), a co teraz mamy 2010, czyli WYBORY SAMORZĄDOWE. DREWA angażuje się w sprawy jakiejś pani Łucji (która mimo iż posiada dzieci, które w pierwszej kolejności powinny się nią zająć, łazi do prezydenta i co łaska, może mieszkanko?) , URBAN też jak widać się lansuje. Na ul. Prostej łopaty chodzą aż miło patrzeć i tępy elektorat złożony z patologi, pijaczków i biedoty zdobyty, bo mieszkanką nowiutkie dostaną. Czy ktos może w końcu wziąć się za mało popularną, ale rozsadną politykę w tym mieście.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 
    +8

    hehehe

    04.05.2010, 13:11

    ...

    na razie jednym spalonym na panewce jest sosnowski, lans lans i jeszcze raz lans, gdyby nie otaczający go ludzie g..no by zrobił, tyle w temacie :))) a co do Urbana - to dobrze chłopak działa, robi pod górkę i to się co niektórym nie podoba, Zenek moim zdaniem przesadził , ale kto się miał p.Łucją zająć ? może Pobłocki ? hahahaha :))))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    wojak_gość

    29.04.2010, 21:42

    Brak Słów

    Są rodziny które czekają na mieszkania prawie 10 lat i są normalnymi ludźmi, pracującymi gdzie alkohol nie jest na pierwszym miejscu , nie są zadłużeni z opłatami . Blok komunalny przy ulicy Koziej wygląda -Brak Słów . Dostali te mieszkania za darmo i powinni szanować,ci ludzie tego nie znają bo pluniesz w wasz to powiedzą że deszcz pada...

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx7 
  • asia_gość

    29.04.2010, 22:24

    Odczepcie się od wsi!To że w Tczewie mieszka hołota nie znaczy ze na wsi też.chociaż się zdarzają nie powiem ale nie wszyscy;/ A co do mieszkań to powinni odpracowywac miastu chociaż jakąś czesc sumy za te mieszkania.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xxx 
  • +7

    Anakin_S_gość

    30.04.2010, 12:08

    Chołota

    Miasto powinno postawić kontenery gdzieś daleko poza miastem i wywalić tam tych, którzy nie płacą czynszu, albo dewastują, kamienice wyremontować i sprzedawać normalnym pracującym ludziom którzy będą w gotowi wziąć kredyt żeby je kupić. Tacy ludzie będą je szanować. Nie będzie problemu z przestępczością i chołotą na Starym Mieście. Innego wyjścia nie ma... Przejdźcie się na Kozią, albo Okrętową - zobaczycie co ta chołota wyprawia z nowymi mieszkaniami (notabene za darmo!), radzę tylko za dnia, bo wieczorem można stracić telefon. Teraz Gmina mi takie bloki stawia na Kozen (8 bloków!) - będzie Getto alkoholików i niechlujów. - czy są już jakieś plany zapewnienia bezpieczeństwa w okolicy ?! Jak Ci ludzie mieszkając wśród samych sobie podobnych mają nauczyć się że można żyć inaczej? (zaznaczam, że moja opinia dotyczy większości mieszkańców (rozumiem, że są (bardzo nieliczne) jednostki płacące czynsz i nie dewastujące niczego), ponadto uważam, że jeżeli któryś z ,,normalnych" mieszkańców toleruje dewastowanie i wandalizm sąsiada - to także zasługuje na miano - ,,nienormalny"

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xxx.xx6 
  • Galanonim_gość

    01.05.2010, 20:16

    No w końcu coś z tym zaczynają robić

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx2.xx9 
  • +3

    MAWAYE_gość

    02.05.2010, 09:49

    hmmm

    niech teraz Urząd Miasta się tym zajmie... Ktoś dokonał takiego doboru lokatorów itd więc niech teraz oni niech się z tym przekomarzają... Zgłoście tą sprawę Miastu,ale tak ostro żeby wiedzieli że ludzie nie odpuszczą i że będą musieli coś z tym zrobić.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • +1

    MAWAYE_gość

    02.05.2010, 17:44

    ...

    przepraszam za źle sformułowane zdanie :D

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +4

    Tczewiaczek_gość

    02.05.2010, 20:57

    Nie! dla nowego marnotrastwa

    Nie zgadzam się na nowe bloki na Kozenie!!! Stop marnowaniu pieniędzy!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx8 
  • +3

    _gość

    03.05.2010, 00:21

    Możesz się nie zgadzać, teraz to i tak za późno!!! Tylko czekać na to co się stanie z tymi nowymi budynkami...a jak już sobie zdemolują "swoje nowe budyneczki" to zaczną demolować osiedle Zatorze, okradać, itp. Nic tylko GRATULOWAĆ naszym rządzącym...Chyba, że jakimś CUDEM budynki ocaleją..."Głośne HA-HA-Ha"

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx6 

    Anula_gość

    05.05.2010, 20:50

    Nie zgadzam sie!

    Ja też się nie zgadzam żeby na kozenie zamieszkał ten element! Nie chcę tu złodziei i pijaków!

    Cytuj
    IP: 188.33.xx9.xx3 
  • +6

    Genia_gość

    03.05.2010, 10:36

    ....

    chyba że ktoś napisał by wielką petycję na 1000 podpisów to może Miasto widząc że ludzie nie chcą czegoś podobnego jak tu zwrócili by większa uwagę na dobór lokatorów do tych nowo powstałych budynków...bo tez się nie zgadzam aby kolejne budynki były tak zdewastowane...i żeby kolejny "element" zatruwał życie kolejnym mieszkańcom,kolejnego osiedla...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +12

    hehehe

    04.05.2010, 13:24

    ...

    ja się podpisuję, a Wy ?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +5

    ..._gość

    04.05.2010, 21:56

    ...

    no ludzie połączmy siły napiszmy taka petycję..mnóstwo ludzi się pod tym podpisze

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +3

    kozeniak_gość

    05.05.2010, 20:42

    Zgadzam się -

    będzie nas dużo to może zobaczą ilu nie chce takiej patologii

    Cytuj
    IP: 188.33.xx9.xx3 
  • +5

    Tcz18W

    06.05.2010, 21:53

    Petycja-dobra sprawa..

    Ja też się zgadzam ! jest wielu ludzi którzy pracują latami i nie mają swojego "kąta". Duża część tych którzy tam mieszkają powinna się cieszyć że dostała nowe mieszkania a nie ... jak można dostać nowy blok do użytku i tak go zniszczyć...?......

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    Judytka_gość

    14.05.2010, 10:57

    taka samo wyglada klatka na tetmajera

    Tak samo wyglada zdewastowany blok na tetmajera 6,chociaz ten blok ma juz swoje lata,jest zdewastowany ,a administarcja dla gnojkow swiatla zrobila na korytarzu, na remont mieszkan dla uczciwie placacych ich nie stac,np. na nowe okna lub drzwi.. Wiem bo sama tu mieszkam. Nie wszystkie osoby ,które trafiają do nowo budowanych lokali z urzedu miasta to wandale i ludzie ,którzy nie płacą. Bo jak ktoś nie płaci to tym samym nie zawsze może się starac o lokum,dotacji nawet nie dostanie jeśli nie płaci. Są ludzie i ludziska.... Jedni idą ponieważ płacą,a niekazdego w Polsce stac na mieszkanie,drudzy idą bo maja wielodzietne rodziny. Kwestia demolki to niewychowanie małolatów ,rodzice nie dają sobie rady,powinien być nadzór kuratora,są też tacy rodzice którzy mają wszystko gdzies i nie patrza na to co ich dzieciary robia,ze biora narkotyki itp. Opieka uczciwym tez nie pomaga,tylko pijakom,nie biednym

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • +1

    loki 55_gość

    17.11.2010, 10:34

    W BUDYNKU PRZY ULICY KOZIEJ 2 NIGDY NIE BYŁO DOMOFONÓW !!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • -1

    mieszkanka ulicy koziej_gość

    13.01.2011, 02:43

    nie prawda . !!!!!!!!!!!!!!!!

    to wszystko nie prawda ze to malolaty z okolicy . zgadzam sie schodzilismy sie w ta klatke ale to na gora 10 minut potem siedzielismy na podworku przed blokiem . ! nie wiecie wiec nie gadajcie . mam 18 lat i nie pozwole aby ktos tak mnie oczernial . gdy nie bylo tego bloku to prawie nikt nie wiedzial ze jest taka ulica jak kozia .! to patologia sie tu zeszla . praktycznie same stare miasto . patrzcie tez na lokatorow tego budynku gdyz nie raz bylam swiadkiem klutni przeklenst lecacych szklanek z okna badz malego 4 letniego chlopca ktory stal na parapecie na 3 pietrze i wolal pomocy bo jego "tatus" bil mamusie .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • +1

    loki55_gość

    01.06.2016, 12:23

    Konsekwencje

    Czy warto na trzy lata wydać kilka tysięcy złotych ? Teraz jest konieczna wymiana płyty głównej rejestratora, więc zrezygnowano z wymiany. Teraz za dewastacje budynku powinna odpowiadać osoba która zamontowała wadliwy rejestrator!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • O_gość

    01.06.2016, 16:38

    .

    Zaciszna okolica .

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx8.xx8 
  • O_gość

    01.06.2016, 16:43

    .

    TELEWIZJA I GAZETY KŁAMIA !!

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx8.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.