Sklep nie chciał przyjąć Twojej reklamacji? Skontaktuj się z rzecznikiem ochrony konsumentów.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prosi o zgłaszanie się o osób, którym w sklepie Carrefour zlokalizowanym w Tczewie przy ulicy Braci Grimm odmówiono prawa do złożenia ustawowej reklamacji:
- Sprawa dotyczy w szczególności wadliwie działającego odtwarzacza mp4. Zgłoszenia można dokonywać telefonicznie pod numer (58) 773 49 47, mailowo rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl , bądź osobiście w biurze Rzecznika zlokalizowanym w Starostwie Powiatowym w Tczewie przy ulicy Piaskowej 2. - informuje Adrian Manterys, asystent powiatowego rzecznika konsumentów w Tczewie.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prosi o zgłaszanie się o osób, którym w sklepie Carrefour zlokalizowanym w Tczewie przy ulicy Braci Grimm odmówiono prawa do złożenia ustawowej reklamacji:
- Sprawa dotyczy w szczególności wadliwie działającego odtwarzacza mp4. Zgłoszenia można dokonywać telefonicznie pod numer (58) 773 49 47, mailowo rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl , bądź osobiście w biurze Rzecznika zlokalizowanym w Starostwie Powiatowym w Tczewie przy ulicy Piaskowej 2. - informuje Adrian Manterys, asystent powiatowego rzecznika konsumentów w Tczewie.
Komentarze (14) dodaj komentarz
x_gość
14.09.2011, 07:58
brawo! wreszcie ktoś zajal sie problemem sklepu Carrefour ! zawsze chcialem sie wybrac do Pana Rzecznika bo duzo dobrego slyszalem ale nigdy nie bylo mi po drodze . brawa dla Pana Rzecznika
Odpowiedzmarek_gość
14.09.2011, 08:58
telewizor z promocji
właśnie. Carrefour Tczew to wizytówka cwaniactwa. Kiedyś była oferta że telewizor miał kosztować 800zł (bez złotówki). Pojechałem, patrzę a tam ten TV, ale za 1000zł. Faktycznie byłem w piątek a promocja dotyczyła dopiero soboty. No to w sobotę nazajutrz z samiuśnego ranieczka biegnę jeszcze przed otwarciem sklepu po owy TV. Ochroniarz otwiera drzwi, wbiegam na dział TV, szukam, patrzę - JEST. Mój promocyjny TV - tylko ta cena, wciąż 1000zł ;-(. Najlepsza była odpowiedź obsługi, cytuję: "Telewizory promocyjne do nas nie dojechały. Ten telewizor pomimo, że identyczny model, nie jest z partii promocyjnej, stąd jego stara cena. Promocyjne telewizory do nas nie dojechały, ale nawet jak dojadą, to ich nie będzie." I to mnie rozwaliło. Wpychają ludziom gazetki promocyjne po skrzynkach, a jak człowiek chce coś kupić, to "nawet jak dojedzie, to ich nie będzie" ;-)
Odpowiedz_gość
14.09.2011, 10:34
Ja korzystałem z usług biura rzecznika , pełen profesjonalizm , takiej obsługi jak tam to chyba w żadnym urzędzie nie ma .
Odpowiedzgosć_gość
14.09.2011, 11:11
reklamacje
Jeśli chodzi o reklamacje to sklep jest zobligowany do jej przyjęcia.Jest jednak mały warunek.Trzeba przedstawić kartę gwarancyjną,która jasno określa okres gwarancji.Jeżeli nie znajdujemy jej w opakowaniu,to znaczy ,że produkt ma roczną gwarancję na postawie paragonu.I to nie sklep lecz producent ustala okres tej gwarancji.Na każdym opakowaniu są również numery telefonu i adresy gdzie można o wszystko dopytać.To producent i serwis decydują o naprawie a nie sklep czy sprzedawca. Pozdrawiam- konsument.
Odpowiedz_gość
14.09.2011, 11:34
Ale brednie , oprocz karty gwarancyjnej mamy gwarancję ustawową , już nie raz z niej korzystałem dzięki poradom biura , jest o wiele bardziej korzystna zazwyczaj niż karta gwarancyjna.
Cytuj_gość
14.09.2011, 11:20
Reklamacje zawsze należy składać w formie pisemnej. Sklep/sieć ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 14 dni a jeśli tego nie zrobi, to reklamacja jest uznana za przyjętą. Mamy w UE 2 lata gwarancji na wszystko. Radzę zapoznać się z Ustawą o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej, w oparciu o nią pisać reklamacje i nie dać się rolować przez sklepy, firmy itd. Polecam też pisanie do Państwowej Inspekcji Handlowej.
Odpowiedzredar_gość
15.09.2011, 13:13
nom, dokladnie, dwa lata
Cytujmegi_gość
14.09.2011, 18:05
Korzystałam z usług rzecznika w sprawie reklamacji lodówki zakupionej w sklepie MediaExpert. Bez jego pomocy na pewno towar nie byłby naprawiony, mimo że był na gwarancji. Wg mojej oceny jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Przy okazji nie polecam w/w sklepu.
OdpowiedzMEMIAH_gość
14.09.2011, 19:52
RZECZNIK
witamdobrze ze PAN rzecznik sie ujawnil publicznie. co do całej sprawy to tak wyglada jak kupujemy sprzet rtv w markecie spozywczym. ja osobiscie polecam sklepy branzowe rtv - agd a w szczegolności MIXELECTRONICS w tczewie na gdańskiej. zawszej jak coś mi nawali nawet kupione gdzie indzzej to pomogą informacja co zrobić.
Odpowiedz_gość
19.09.2011, 12:51
Pan rzecznik urzęduje w Starostwie powiatowym i nie musi się w ogóle ujawniać. Jest dostępny dla wszystkich.
Cytujroza-81
14.09.2011, 22:01
Dołączę swoją pochwałę.
Miałam kiedyś przyjemność ( choć w wyniku nieprzyjemnej sytuacji ) korzystać z pomocy rzecznika praw konsumentów .Niespotykanie ciepły i pomocny człowiek , a sprawa nie szła o buty w markecie , jednak jakimś cudem wyplątał mnie z bardzo nie lukratywnej umowy z jedną z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce i to w stosunkowo krótkim czasie .Pozwolę sobie tu jeszcze raz podziękować .
Odpowiedzdar_gość
15.09.2011, 07:38
również przylaczam sie do pochwał, obaj Panowie sa niezwykle profesjonalni
Odpowiedzrobert_gość
04.03.2012, 13:10
podziękowanie
Pełen profesjonalizm, oddanie sprawie konsumentów
OdpowiedzAnia_gość
16.07.2014, 17:59
reklamacja towaru
jestem bardzo zadowolona z udzielonej mi porady przez rzecznika ,dzieki temu uznano moja reklamacje wadliwego towaru , ktory byl nie tani a o jego wymiane nie moglam sie doprosic.Sprawa rozpatrzona pozytywnie za co bardzo dziekuje.
Odpowiedz