Policjanci poszukują świadków śmiertelnego potrącenia na Armii Krajowej

Dwa śmiertelne wypadki (fot. KPP Tczew)
Policjanci poszukują świadków śmiertelnego potrącenia na Armii Krajowej
Tczewscy policjanci poszukują świadków tragicznego wypadku na ulicy Armii Krajowej. W sylwestrową noc pod kołami taksówki zginął tam mężczyzna, a jego małżonka z obrażaniami ciała trafiła do szpitala.

O tragedii informowaliśmy w niedzielę tutaj - 52-latek zginął w wypadku na ulicy Armii Krajowej . Teraz tczewscy policjanci pracują nad wyjaśnieniem dokładnych okoliczności wypadku. Wiadomo, że do potrącenia doszło w obrębie przejścia dla pieszych. Przesłuchano już kierowcę taksówki - mundurowi będą jeszcze potrzebować zeznań przebywającej w szpitalu kobiety, która również została potrącona przez kierowcę mercedesa. Funkcjonariusze sprawdzają też, czy w okolicy są kamery przemysłowe, które pozwoliłby odtworzyć, z jaką prędkością jechał kierowca.

- Apelujemy również do osób, które wracały z sylwestrowych imprez, i były świadkami zdarzenia, by zgłaszały się na komendę - mówi asp. sztab. Dawid Krajewski, rzecznik tczewskiej policji.

Wszelkie informacje można zgłaszać oficerowi dyżurnemu komendy przy ulicy ul.Kasprowicza 2, bądź telefonicznie - tel. (058)530 82 22, czy mailowo - kpptczew@pomorska.policja.gov.pl

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (54)
dodaj komentarz

  • gość_gość

    04.01.2017, 11:54

    no prosze

    a czemu ten samochód na zdjęciu ma zakrytą nazwę z jakiej floty taksówkarzy pochodzi.Korzystam z taksówek i dla mnie akurat to bardzo ważna informacja.Zwłaszcza,że te środowisko milczy na ten temat to ja wolę sie przesiąśc wobec tego do konkurencji .W koncu po to się jedzie taksówką i za to płaci by dojechac bez kolizji i trzeba mieć zaufanie,że kierowca będzie jechał spokojnie i bezpiecznie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • lukee

    04.01.2017, 12:10

    A co ma do tego agencja taksi? Obojętnie w jakiej by nie jeździł to każdy z nas jest człowiekiem i każdy może popełnić błąd. Moim zdaniem to nie ma tutaj żadnego znaczenia i nawet jakby była widoczna nazwa firmy to nie można jej oceniać przez pryzmat jednego zdarzenia. W najlepszych firmach zdarzają się nieprzyjemne sytuacje.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    s_gość

    04.01.2017, 12:18

    Widaćpo kolorach loga co to za korporacja wsumie chyba tylko 2 są w Tczewie.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx3 

    _gość

    04.01.2017, 12:30

    słabo ściemniasz

    Gdybyś jeździł często to już po barwach wiedziałbyś co to za firma.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx9 

    ksjah_gość

    04.01.2017, 13:39

    p***nięty

    jesteś p***niety gościu

    Cytuj
    IP: 88.156.xx8.xx3 

    W_gość

    04.01.2017, 14:08

    To była taksówka korporacji Plus !!!

    Cytuj
    IP: 31.0.xx5.xx4 

    Tak_gość

    05.01.2017, 08:59

    Odp

    Udajesz intelektualisę jednak z marnym skutkiem. "Słoma z butów wychodzi". Nie pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 94.42.xx6.xx6 

    Blabla_gość

    05.01.2017, 09:39

    Plus ;)

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx3 

    hahaha_gość

    05.01.2017, 11:26

    Przenieś się na komunikacje miejską ,na pewno będzie taniej hahaha :)

    Cytuj
    IP: 178.37.xx5.xx8 
  • Gosc_gość

    04.01.2017, 12:26

    Taxi plus

    Przecież po kolorach widać ze to taxi plus. Ale uważam, że przesiadanie się do konkurencji nic nie da. Nasze ulice są pełne oszołomów.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx8 
  • nick_gość_gość

    04.01.2017, 12:38

    Wczoraj jechałem po godz. 16:00 na rondzie (Hot Paper- DK91) Chciałem zjechać z rodna i przed samą maską wjechał mi samochód z DK91, ale żeby było weselej, to za nim jechała taksówka. Taksówkarz dodał gwałtownie gazu i wjechał jeszcze pod moje koła za tym pierwszym samochodem. Taksówkarze się zawsze śpieszą i nie zważają na nic. Ja musiałem na rondzie gwałtownie hamować, ale za mną jechały inne samochody. Czy lepiej szybko załapać następny kurs, czy spowodować wypadek/kolizję? Myślę, że to tragiczne wydarzenie z sylwestra nikogo nie nauczy i nic się nie zmieni.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • leo_gość

    04.01.2017, 12:36

    To są jakieś jaja czy nie powinno być tak że po przyjeżdzie na miejsce od razu powinny być zbierane informacje o wypadku czy ktoś coś widział z czego się orientuję to ludzie widzieli zdarzenie ,a policja danych światków nie spisał brawo .

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx5 
  • nick_gość_gość

    04.01.2017, 12:41

    Zabicie człowieka na miejscu trudno nazwać błędem. Powiedz to jego żonie, która leży w ciężkim stania w szpitalu. Zamiast nazywać to błędem, może należy użyć określenia GŁUPOTA.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • Matnik_gość_gość

    04.01.2017, 13:13

    Zlotowy

    Każdy kto wieczorami wyjeżdża na miasto wie w jaki sposób jeżdżą Tczewie zlotowy ....zapi******** jak głupki... Wyprzedzanie na pasach i ciągłych nie stanowi dla nich problemu

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx9 
  • Blabla_gość

    05.01.2017, 09:42

    Czasem tak sie zdarza, przepisowo wszyscy nie jezdza. Poza tym jak klient poczeka 5min dluzej to sa juz skargi ze co tak dlugo.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx3 
  • Waldi_gość

    04.01.2017, 13:23

    Wypadek

    Sprawca z kolegami już szuka na siłę świadków którzy potwierdzą że to nie jego wina. Mam nadzieję że rodzina ofiary mu tego nie daruje. Jechałem z tym kierowcą parę razy i jest bardzo nieprzyjemny.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx2 
  • Nieistotne_gość

    05.01.2017, 13:16

    Sprawca z kolegami nie kombinuje, nie musisz się o to martwić. Czytam te komentarze i robi mi się niedobrze, wszyscy widzę po studiach prawniczych i szkole policyjnej. Żenada. Wydajecie wyroki i sądzicie szybciej niż policja i sądy, może wy zajmijcie się ta sprawa? Ludzie trochę mozgu. Tragedia dotknęła rodziny człowieka który zginął jak i samego kierowcy samochodu. Każdy z nas ciśnie na tej drodze wieczorem lub w nocy więcej niż pozwala na to ograniczenie. Proponuje zejść na ziemię i kontrolować swój licznik w aucie . Kierowca samochodu już poniósł tego konsekwencje i zapewne bardzo długa droga sądowa przed nim. Darujcie sobie ublizanie. Tak będzie lepiej dla obojga rodzin.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx2 
  • sss_gość

    04.01.2017, 13:25

    Nie zdziwilbym się, ze przyczyną wypadku byla brawura taksówkarza, który nie mógł odstac w zatoczce tylko jechał i grzebal w tej swojej przyzywajce do zgloszen. jeszcze nie widzialem takswokarza, który robilby to podczas postoju.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx1 
  • Gość gość _gość_gość

    04.01.2017, 13:44

    Gdyby nie zapieprzal to by na pewno to by nie zabił może by lekko poturbowal macie wszyscy rację ci taksówkarze zapieprzaja niee raz byłam świadkiem w dupie mają przepisy a tego ciula wsadzić d pierdla nie siedzi na 25 lat .

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx1.xx4 
  • Gość_gość

    04.01.2017, 14:02

    Prawda jest taka że w korporacji nie brakuje cwaniaków którzy psują reputację wszystkim kierowcom taksówek. Prezes korporacji powinien zacząć ich eliminować bo inaczej nigdy nie będzie dobrego zdania o was. Ostatnio miałem przygodę z takim jednym cwaniakiem i żałuję teraz że nic z tym wtedy nie zrobiłem.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx2 
  • Gość_gość

    04.01.2017, 17:07

    Odpowiedź

    Prezes korporacji sam nie da rady eliminować cwaniaków bo w 9 osobowym składzie rządzących większość to cwaniaki i sprawca też należy do nich.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx2 
  • And_gość_gość

    04.01.2017, 14:02

    Do redakcji

    Dlaczego w poprzednich artykułach pisaliscie że przechodzili w miejscu niedozwolonym?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx2 
  • MW_gość

    10.01.2017, 23:16

    Dokładnie!

    Popieram pytanie! Podobnie błędne informacje podał "Dziennik Bałtycki"!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx7.xx3 
  • gość_gość

    04.01.2017, 14:08

    Środowisko taksówkarzy to patologia i...

    plotkarze, gówno widzieli a wiedzą wszystko lepiej od innych, bo słyszeli że ktoś a tamten, czwarte przez dziesiąte..nie znoszę tego środowiska lepiej włączcie myślenie na drodze a nie waszą głupotę!!! Bo potraficie gadać tylko na innych a sami lepsi nie jesteście!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx6.xx6 
  • lolo_gość

    04.01.2017, 15:58

    Chyba jeszcze nigdy nie widziałem w tczewie aby policja zatrzymała taksówkę do kontroli ? Oczywiście nie mówię, że mają zatrzymywać z klientami. Czy ich się nie kontroluje tczewska policjo ?

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • ._gość

    04.01.2017, 23:58

    Kontroluje.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx2 

    Gość_gość

    05.01.2017, 11:33

    To mało widziałeś :(

    Cytuj
    IP: 178.37.xx5.xx8 
  • jerry_gość

    04.01.2017, 17:04

    bardzo nie przyjemny typ.......

    bardzo nie przyjemny typ z tego taksiarza, zawsze mercedes po trzecim Niemcu i myślał, że jest panem bo jeździ z gwiazdą ma masce i pół miliona na liczniku

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx5 
  • gosc _gość

    04.01.2017, 17:58

    wypadek

    Ludzie ogranijcie sie troche co wy piszecie zginal mezczyzna a wy piszecie takie kocopoly ze głowa mała ,Kazdy z was sie sie zapyta siebie czy jezdzi bezpiecznie ...............................................

    Odpowiedz
    IP: 31.2.xx5.xx5 
  • do sprawcy_gość

    04.01.2017, 19:24

    nie wiadomo jak było, ale wiadomo, że ofiara szła przez przejście i widać z której strony jest auto uszkodzone (więc jak mogli wtargnac?????????) Trzymam kciuki zeby sprawca wypadku zachował się poludzku i z godonością wobec rodziny ofiary........... Jeżeli mataczy to szkoda słów.....

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx9.xx5 
  • gość_gość_gość

    04.01.2017, 20:34

    "A co ma do tego agencja taksi? Obojętnie w jakiej by nie jeździł to każdy z nas jest człowiekiem i każdy może popełnić błąd. Moim zdaniem to nie ma tutaj żadnego znaczenia i nawet jakby była widoczna nazwa firmy to nie można jej oceniać przez pryzmat jednego zdarzenia. W najlepszych firmach zdarzają się nieprzyjemne sytuacje."

    no ma bardzo duzo.To był sylwester.Ludzie korzystają z taxi bo to niepewny dzień na drodze.Wcale nikt nie oczekuje od nich by kamieniowali swojego kolegę ,ale chyba mogliby wykazać troche solidarności z ofiarami i wyrazic ubolewanie i cos do pasażerów skrobnąć.A tu nic....za to minusowac potrafią na tym tcz amatorskim....przecież nikt nie wie jaka jest przyczyna tej tragedii poza domysłem ,że chyba na liczniku za dużo było....a o tym ile było cicho sza....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • gość z pomira _gość

    04.01.2017, 21:09

    łamanie przepisów

    Proszę służby prawa o zwrócenie większej uwagi na taksówkarzy na ulicy Pomorskiej a już mówię dla czego. Jeżdżą pod prąd ulica Pomorską aby zawrócić .Ta ulica na wysokości Koziej do Pomira jest jednokierunkowa a im do k.. kto dał prawko robi tak każdy z nich bez wyjątku bez wyjątku. Stwarzają duże zagrożenie nie raz trzeb hamować bo wyjeżdzają z przodu.Druga sprawa to przy swojej zajezdni rozmawiają ze sobą obok samochodów na drodze panoszą sie jak pawie po gnoju na tym dworcu aż nerwy biorą trzeba ich omijać jak sie jedzie i przekraczać podwójną ciągłą.Czy policja zechce co wreszcie zauważyć bo jak na razie olewa to.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx5 
  • Gość_gość

    04.01.2017, 22:27

    Cwaniak

    Mam nadzieję że po tych komentarzach Cwaniak ze swojego srebrnego bolidu nie będzie wymuszać pierwszeństwa wyjeżdżając z postoju na Żwirki.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx2 
  • Gość_gość

    04.01.2017, 22:45

    Cwaniak

    I że nie będzie psuć reputacji całej korporacji przez swoje zachowanie !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx2 
  • taksowkarz_gość

    04.01.2017, 23:01

    dlaczego panu K. nie zatrzymano prawa jazdy? z tego dobrodziejstwa Nasza policja korzysta zawsze i wszędzie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx1 
  • kierowca sylwestrowy _gość

    04.01.2017, 23:45

    Sylwester

    Racja, będąc drajwerem ogólnie trzeba uważać, a tym bardziej podczas tskich dni jak np Sylwester nasza uwaga powinna byc jeszcze bardziej wyostrzona. Akurat ten dzień, a właściwie noc, gdzie ludzie piją w opór, po czym uważają, ze sa trzeźwi, jest git i czesto sami wracają po ulicy do domu. Swiadkiem zdarzenia nie byłam, ale jeździłam autem po Tczewie w godzinach 00/1 i z własnej obserwacji moge stwierdzić, ze ludzie sami pchali sie prosto pod koła. Mimo świateł i hałasu auta - nie zwracali na to uwagi. Po prostu, czysta samowolka. Albo szli slalomem środkiem ulicy i strach wymijać takich ludzi albo po prostu w trakcie jazdy ni stad wybiegali prosto przed auto. Byli tez i tacy, co rzucali petardy prosto pod koła. Strach pracować w takich warunkach. Ale cóż, z czegos trzeba żyć, prawda? I fakt, smierć to smierć, nie ma dla niej usprawiedliwienia i nie łatwo nazwać ja błędem. Ale bądźmy ludźmi i pamietajmy o tym, ze człowiek, który prowadził ta taxowke tez przeżywa traumę. Sadze, ze nie zrobił tego celowo, a w 60% jest pewne, ze sami "nieumyślnie = pod wpływem alkoholu" weszli pod auto.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8 
  • Werx_gość

    05.01.2017, 01:57

    Nie mogę się z tym zgodzić, poniewwż to nie była para rozwydrzonych, zachlanych nastolatków tylko starsi ludzie wracający spokojne do domu. Podczas zdarzenia byli na środku przejścia dla pieszych. To, ze wracali do domu z sylwestra i doznali tragicznego wypadku nie uprawnia nikogo do osadzania ich z góry jako "dzikich i szalonych przechodniów, którzy brawurowo pijani weszli pod koła". Współczuje bardzo panu kierowcy, bo na pewno nie chciał żeby tak się skończyła ta noc, ale proszę następnym razem przemyśleć swoje krzywdzące opinie dwa razy.

    Cytuj
    IP: 159.205.xx9.xx5 

    gosc_gość

    05.01.2017, 08:10

    co to za bzdury

    Przede wszystkim trzeba wyjasnic,ze Ci Panstwo nie byli zataczajacymi sie ludzmi,ktorzy wtargneli na jezdnie. Przechodzili przepisowo, kierowca musial jechac z duza wieksza predkoscia,bo przy 50km/h ten wypadek by sie tak nie skonczyl. Nie chodzi o pastwieniensie nad kierowca,bo tez przezywa traume,ale trzeba to wyjasnic,zeby nie pojawialy sie krzywdzace komentarze o poszkodowanych!!

    Cytuj
    IP: 79.186.xx7.xx2 

    Magda_gość

    05.01.2017, 08:43

    Dokładnie sie zgadzam!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx0 

    Nancy_gość

    05.01.2017, 09:48

    Nie wiem gdzie ty jezdzilas w tego sylwestra, chyba po ulicach Kaliningradu. Sama kilka kursow zrobilam w sylwestra, bo rozwozilam znajomych i nie widzialam nikogo, kto by sie zachowywal tak, jak opisalas. I nie bron zlotowy, pieszy na pasach ma pierwszenstwo, a ten taxiarz jeszcze pewnie przyspieszyl, bo myslal, ze zdazy przed nimi przejechac. Albo napierdalal smsa i w ogole nie patrzyl na droge. Nie wiozl zadnego pasazera? Moze ta osoba cos by mogla powiedziec?

    Cytuj
    IP: 213.148.xx8.xx8 

    Monia_gość

    09.01.2017, 21:53

    Zgadzam się z tym zawsze wszyscy myślą że to kierowca zawinił ale piesi też wchodzą w niedozwolonych miejscach tym bardziej że to był nowy rok mogli być również pod wpływem alkoholu.Wiec najlepiej poczekać aż policja wyjaśni okoliczności wypadku a później komentujcie i oskarzajcie ,a nie każdy piszę a nie wiedzą jak naprawdę było.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx2 
  • Kappa _gość

    05.01.2017, 09:40

    Bez

    Po pierwsze prosze zredagowac tekst i poszukać w nim literówek ew dajcie jakiś namiar na rekrutację to chętnie wywale że stolka tego śpiocha :) po drugie zastanawia mnie tylko jedno.... I tu posłuże się w pełni zobrazowana scenka niczym W11 :) przesłuchanie świadka xxx xxx w dniu 06.01.2017 r dotyczące zdarzenia przy ul armii krajowej bla bla bla... Tego dnia wracałem z sylwestrowej zabawy, zobaczyłem jak jakiś facet krzyczy i dzwoni po pomoc. Chwilę później widziałem jak przyjeżdża karetka i policja. Więcej nie pamiętam ale może za kolejnych 5 dni albo po kolejnym litrze vodki i 10 godzinach imprezy jak będę wracał to sobie przypomnę jak to było dokładnie. Dziękuję to wszystko... Brawo KPP tczew :=)

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx6.xx5 
  • gosc_gość

    05.01.2017, 09:53

    Taksówkarze nie mają kamerek ??

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • xxx_gość

    05.01.2017, 12:51

    prędkość dopuszczalna

    W nocy obowiązuje 60km/h

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • 2b_gość_gość

    05.01.2017, 14:31

    Jak to było 60km/h to ja jestem królem Wielkiej Brytanii. Myśle, że było grubo więcej i granie w to swoje sudoku na telefonie przyczepionym do szyby.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • Smutny_gość

    05.01.2017, 16:33

    Witam! Dziwią mnie niektóre komentarze... Ludzie proszę ogarnijcie się...doszło do tragedii a wy- ludzie sprzeczki prowadzicie i gdybacie ... przecież to o nie o to chodzi zrozumcie sens i jeżeli naprawdę chcecie pomóc ,to błagam mniejcie choć trochę odwagi i godnosci (pomyślcie jakby to było gdyby tragedia dotknęła waszych bliskich )jeżeli byliście świadkami zdarzenia pomóżcie i zacznijcie zeznawać. To bardzo ważne !!! Trochę empatii! Nie możemy udawać ze jesteśmy głusi i ślepi... proszę zgloscie się na komisariat policji albo skontaktujcie się z rodzina ofiar wypadku. Pomyślcie i zredagujcie. Wierzę w Was naprawdę możecie pomóc...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • Gosc_gość_gość

    05.01.2017, 21:25

    ????

    Cytuj
    IP: 78.20.xx4.xx4 
  • Gosia_gość

    05.01.2017, 17:40

    ...

    Samochod jest rozbity po lewej stronie - piesi musieli być na środku jezdni twierdząc po pokazanym zdjęciu - po takim wypadku auto musi zostać w faktycznym stanie, wiec moje pytanie jak mogli wtargnąć na środek jezdni ???

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx5 
  • to ja_gość

    06.01.2017, 13:05

    wiem

    wydaje mi sie ze ktos widział ten wypadek i na 100% ktos tam tez szedł....przeciez to był Sylwester-w sumie -Nowy Rok....

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx6 
  • gość_gość

    07.01.2017, 06:52

    Niestety większość taksówkarzy w Tczewie to byli Policjanci lub Wojskowi nie do ruszenia legalna mafia

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx3.xx2 
  • Mona_gość

    09.01.2017, 21:45

    Zygac mi się chce wina taksówkarza no tak kierowca ale może to przechodnie byli winni może jechał z nadmierną prędkością ale to nie oznacza że to jest jego wina jega wina jest to że przekroczył dozwolona prędkość tylko może być ze oni mu wtargnęli .Nie wecie jak to było dokładnie to nie gadajcie takich głupot że to kierowca jest wszystkiemu winien ludzie też nie potrafią lazic i wlaza w miejscach niedozwolonych

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx2 
  • ._gość

    10.01.2017, 17:27

    {mona} -córeczka pana kierowcy?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx8 

    Zdziwiony_gość

    10.01.2017, 22:57

    Przecież już ustalono, ze szli przez przejście dla pieszych i byli w połowie jezdni, więc nie rozumiem skąd te negatywne emocje ?

    Cytuj
    IP: 159.205.xx9.xx5 
  • 997_gość

    24.03.2017, 20:58

    pies na zdjeciu jaki zdziwiony

    Odpowiedz
    IP: 85.164.xx0.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.