Zapomniała o znaku stop. Efekt? Jedna ranna i trzy rozbite auta

(fot. KPP Tczew)
Zapomniała o znaku stop. Efekt? Jedna ranna i trzy rozbite auta
Policjanci wczoraj pracowali na miejscu wypadku drogowego, do którego doszło na skrzyżowaniu ulic Żwirki i alei Kociewskiej w Tczewie. Jak wstępnie ustalili mundurowi, przyczyną tego zdarzenia było wymuszenie pierwszeństwa przez kierującą audi. Obecnie funkcjonariusze wyjaśniają bliższe okoliczności tego wypadku.

Policjanci z Tczewa wyjaśniają okoliczności wypadku drogowego, który wydarzył się wczoraj kilkanaście minut po godzinie 12 na skrzyżowaniu ulicy Żwirki z aleją Kociewską.

- Dyżurny, który przyjął zgłoszenie, natychmiast skierował w ten rejon funkcjonariuszy z drogówki, technika kryminalistyki oraz policjantów z wydziału dochodzeniowo-śledczego. Jak wstępnie ustalili pracujący na miejscu funkcjonariusze, do wypadku doszło, gdy kierująca samochodem osobowym marki Audi A3 nie zatrzymała się przy znaku stop i wjechała na skrzyżowanie, gdzie zderzyła się z osobowym fiatem. Następnie audi uderzyło w suzuki stojące po przeciwnej stronie skrzyżowania. Wskutek tego zdarzenia obrażeń ciała doznała kierująca suzuki, która trafiła do szpitala. - mówi st. asp. Dawid Krajewski, rzecznik tczewskiej policji.



Funkcjonariusze z wydziału ruchu drogowego zabezpieczyli miejsce zdarzenia. Technik kryminalistyki sporządził dokumentację fotograficzną i wykonał szkic sytuacyjny. Badanie alkomatem wykazało, że osoby kierujące pojazdami uczestniczącymi w zdarzeniu drogowym były trzeźwe. Funkcjonariusze zatrzymali prawo jazdy 40-latce, kierującej audi.

Policjanci apelują o rozwagę na drodze i stosowanie się do przepisów drogowych oraz przypominają o zmianie organizacji ruchu w miejscu, gdzie doszło do zdarzenia.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (94)
dodaj komentarz

  • tczew_gość

    09.12.2015, 13:54

    Zmiana organizacji w tym ruchu na podporządkowaną żwirki to porażka. Powinno być na odwrót. Zamiast poprawić ruch w miescie jest coraz gorzej.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • Andrew Hornpipe_gość

    09.12.2015, 16:12

    Zmiana organizacji ruchu na podporządkowaną żwirki jest przede wszystkim NIEKONSTYTUCYJNA!!!

    Cytuj
    IP: 5.172.xx5.xx1 

    piraciątko_gość

    09.12.2015, 18:10

    Nie bardzo na odwrót, skoro główna droga to Aleja Kociewska prowadząca do DK91. Od początku się mówi o tej krzyżówce i błędnym rozwiązaniu problemu... Zostało jeszcze typu rondo albo światła... W tym momencie tam jest paranoja. Stoisz na stopie, jak możesz przejechać to Ci pieszy wyskakuje... Projektanci mogliby się troszkę bardziej postarać albo puścić jeszcze tam tramwaj.

    Cytuj
    IP: 46.113.xx3.xx0 

    ..._gość

    09.12.2015, 18:44

    no to można, tą zmianę ułaskawić zwalniając z obowiązku podjęcia decyzji w tej materii przez organa miasta

    Cytuj
    IP: 79.186.xx6.xx9 

    Zmielony Dżony_gość

    09.12.2015, 19:47

    A MOZE KUŹWA JEDEN Z DRUGIM PATRZ NA ZNAKI ZAMIAST PIERDZIEC BEZ CELU? WIESZ CZEMU W TYM MIESCIE JEST CORAZ GORZEJ? BO CORAZ WIECEJ TAKICH BARANÓW JAK TY MA PRAWO JAZDY...ZROZUM NIE KAZDY MUSI JE MIEC (SA AUTOBUSY, ROWERY I NOGI - TAK TAK TO NIE ZART). ALE NIE, U NAS KAŻDA PAŁA MUSI MIEC PRAWKO MIMO ZE TALENTU I DRYGU DO PROWADZENIA NIE MA ZADNEGO. A POTEM TAKIE INFORMACJE CZYTAM ZE "PANI Z AUDI ZAPOMNIAŁA O ZNAKU". CO TO K***** MA BYC? TO JEST TŁUMACZENIE DOROSŁEJ OSOBY, ZAKŁADAM ZE ODPOWIEDZIALNEJ SKORO WYSTĄPIŁA O MOŻLIWOSC PROWADZENIA AUTA I NAJWYRAZNIEJ WNIOSEK TEN ZOSTAŁ POZYTYWNIE ROZPATRZONY (CZYLI ZOSTAŁ ZDANY EGZAMIN - WOLE NAPISAC BO PÓŁMÓZGI NIE ZROZUMIEJA PRZENOSNI). JAK MOZNA NORMALNIE JEZDZIC PO MIESCIE SKORO LUDZIE ZAPOMINAJA O ZNAKACH...CO TO W OGÓLE ZNACZY? NIE TRZEBA ICH ZNAC NA PAMIEC, BAAA, WRECZ JEST TO NIE WSKAZANE...ZNAKI NALEZY CZYTAC NA OKRĄGŁO. A JAK TY TEPAKU TEGO NIE ROZUMIESZ I MASZ PRETENSJE ZE NAGLE PO WYBUDOWANIU WAZNIEJSZEJ DROGI, ZOSTAŁY ZMIENIONE ZASADY PIERWSZENSTWA, TO UDAJ SIE DO WYDZIAŁU KOMINUKACJI I ODDAJ SWOJE PRAWKO - BO NA NIE NIE ZASŁUGUJESZ. BOŻE BROŃ MNIE OD TAKICH KIEROWCÓW NA MOJEJ DRODZE...BEZ POZDROWIEŃ

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx4 

    jarek_gość

    10.12.2015, 08:37

    równorzędna

    a może skrzyżowanie równorzędne - będzie trzeba pilnować tylko prawej strony. Takie odwrotne rondo, ale bez przebudowy

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 

    jarek_gość

    10.12.2015, 09:02

    rondo rondo

    Wszyscy tylko "RONDO" "Światła". A ja oryginalnie byłbym za tunelem. Żwirki górą, kociewska dołem, a co tam, że drożej - przeciez i tak za to płacimy podatkami

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 

    _gość

    10.12.2015, 12:27

    Tylko rondo!

    Projektant bez wyobraźni projektował to skrzyżowanie

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx4 
  • jocker_gość

    09.12.2015, 14:02

    lucky luke w akcji

    No tak teraz chca pokazac jacy oni sa wazni moga za byle co zabrac prawko. Proponuje zgłosic sie do kancelari prawnej i wywalczyc wysokie odszkodowanie od tych "lucky luke"

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx8.xx3 
  • lukee

    09.12.2015, 19:25

    To nie jest byle co. Jazda na pamięć w tym miejscu może skończyć się poważnym wypadkiem.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    10.12.2015, 12:30

    Lukee

    Pewnie, że nie jest to "byle co", ale popełniać błędy jest rzeczą ludzką, a przyczyną źródłową tego, że jest na tym skrzyżowaniu większe prawdopodobieństwo wypadku niż na innym jest zła organizacja ruchu. Tam powinno być rondo, a nie skrzyżowanie takie, jak obecnie! Poza tym, poza strachem i stratami materialnymi nic się powaznego nie stało, więc nie ma powodu do zabierania uprawnień. Policja ostatnio tylko tym się zajmuje - polowaniem na kierowców i karaniem ich, wypełnianiem z góry założonej statystyki. To paranoja!

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx4 
  • Jakub_gość

    09.12.2015, 14:04

    bzdurne oznakowanie

    Pierwszeństwo powinna mieć droga na której jest większy ruch. To oznakowanie jest bez sensu i komplikuje tylko przepustowość. Widocznie jeszcze za mało "tęgich głów" siedzi w naszych urzędach. A wystarczy ruszyć tłusty tyłek i zobaczyć jak oznakowanie sprawdza się w rzeczywistości. Może tam powinno być rondo ???

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx0 
  • _gość

    09.12.2015, 17:49

    zadzwoń Miejski Zarząd Dróg Edmund Woyda 501573866

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6 
  • eeeedi_gość

    09.12.2015, 14:11

    I takich wypadków będzie jeszcze wiele w tym miejscu. Żwirki powinna być główną, tak jak to było zawsze.A ten znak STOPU to bez sensu. Ludzie często jadą na pamięć , z przyzwyczajenia, zagapienia . Ja sam często skupiam się bardziej zbliżając się do tego skrzyżowania. Kwestia przyzwyczajenia. Albo było by fajnie gdyby było po STAREMU. Czas pokarze .

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx9 
  • Szymi_gość

    09.12.2015, 14:16

    STOP

    zmienić tam organizację ruchu TO KOCIEWSKA POWINNA BYĆ PODPORZĄDKOWANA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx3.xx7 
  • Tomek_gość

    10.12.2015, 11:28

    Bo co? Bo na gacie od rumunów nie zdążysz i wykupią ?

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx0 
  • Tczewianin_gość

    09.12.2015, 14:43

    Idiotyzm

    Dwie długie (żwirki i jagiellońska) zastopowali by puścić na godzinę trzy samochody na Kociewskiej... debilizm. Wiecej tego będzie, w końcu -nie daj Boże -, ktoś zginie i wówczas będzie larum.

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • _gość

    09.12.2015, 14:49

    Co to za fobia z tym zabieraniem praw jazdy! Przecież to ludzkie popełnić błąd!

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx0 
  • LSQ_gość

    09.12.2015, 16:22

    W przypadku wypadku (czyli kolizji, w której pomocy medycznej potrzebują poszkodowani) lub zwykłej kolizji jest to normalne zachowanie policji. Spowodowanie kolizji drogowej jest wykroczeniem z art. 86 § 1 k.w. czyli spowodowaniem zagrożenia niebezpieczeństwa w ruchu drogowym i zgodnie z art. 86 § 3 k.w. w razie popełnienia wykroczenia określonego w § 1 przez osobę prowadzącą pojazd można orzec zakaz prowadzenia pojazdów.

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 

    _gość

    09.12.2015, 18:19

    Do LSQ można ale nie jest nałożony taki obowiązek w każdym przypadku.Rozumie kierujący pod wpływem alkoholu bądź rażąco stwarzający "umyślnie" zagrożenie typu ucieczka ,unikanie kontroli itp ale w takich przypadkach to kompromitacja funkcjonariuszy .Wybaczcie w takim obliczu jak mieć szacunek do tej  instytucji.Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 

    lukee

    09.12.2015, 19:27

    Ciekawe jakby jakiś kierowca się "pomylił" i zabił kogoś z Twojej rodziny, pewnie zdanie od razu byłoby inne...Mylić to się można, ale nie na drodze, bo może to kogoś bardzo wiele kosztować, to nie jest piaskownica.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    10.12.2015, 12:54

    Do Lukee

    Piszesz jak potłuczony, a to co piszesz nie jest w zadnej mierze argumentem. A gdybyś miał 6 palców u dłoni, a nie 5, to znaczy, że w każdym sklepie musiałyby być 6-ścio palczaste rękawiczki?! Na dwóch nowopowstałych skrzyżowaniach, przyjęto błędne założenia co do organizacji ruchu! Odpowiedzialność za wzrost zagrożenia w tym miejscu, bezpośrednio powinna spaść na projektanta, wykonawcę, a przede wszystkim tego, kto przyjął to rozwiązanie i złożył zamówienie. Jednym słowem - magistrat.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx4 
  • meme_gość

    09.12.2015, 14:52

    hehe

    Przeciez bylo wiadomo ze tak sie skonczy zmiana organizacja ruchu. Dlaczego postawiono tylko znak a nie zadbano zeby na powierzchni drogi takze znalazly sie jakies oznakowania? Jezeli przez tyle lat organizacja ruchu byla inna mozna bylo spodziewac sie ze nawet pamietajac o tej zmianie w danym dniu na zajutrz mozna juz o tym zapomniec. I gdzie tu logika we wprowadzaniu bezpiecznych rozwiazan na drodze?

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • siedzący byk_gość

    09.12.2015, 16:40

    Tylko znak?

    A wielki napis "STOP" na jezdni? A poprzeczna linia na pasie ruchu wyznaczająca miejsce bezwzględnego zatrzymania? A wcześniejszy znak zwracający uwagę na zmianę pierwszeństwa ruchu? Co jeszcze mieli umieścić, zapory przeciwczołgowe?

    Cytuj
    IP: 89.71.xx0.xx8 

    Jurgen

    09.12.2015, 21:47

    Przegięcie

    Pozbawienie praw jazdy ,to przegięcie ,ofiar smiertelnych nie było ,kalectwa na całe życie również nikt nie doznał .

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Tomek _gość

    10.12.2015, 11:40

    Skoro ktoś nie widzi czerwonego znaku przy drodze , myślisz że zauważy coś na jezdni ?

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx0 

    meme_gość

    10.12.2015, 14:40

    hehe

    siedzący byk - na zdjeciach widac w jakim stanie sa te oznaczenia poziome - a wystarczylo zastosowac rozwiazanie jakie spotyka sie przed rondami - na trasach gdzie dozwolona jest wieksza predkosc - a mianowicie wymalowane linie ktore wytwarzaja halas i drzenie kierownicy kiedy na nie najezdzamy - to odrazu dalo by do myslenia kierowcy. Niestety w Tczewie tam gdzie ronda utrudniaja jazde bardzo chetnie sie je buduje - nawet jedno obok drugiego - a gdzie by sie przydalo ze wzgledu na bezpieczenstwo nikt o tym nie mysli

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • Ktoś _gość

    09.12.2015, 15:02

    Dobra bez przesady. Każdemu się może zdarzyć. Oczywiście powinna być ukarana, ale żeby od razu zabrać prawo jazdy?

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx7.xx1 
  • _gość

    09.12.2015, 18:21

    Właśnie wyżej zwróciłem na ten fakt uwagę.W obliczu takiego zachowania jak mieć szacunek do instytucji policji.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 

    Tomek _gość

    10.12.2015, 11:48

    Za rażące łamanie przepisów ruchu drogowego , a nie zatrzymanie się na znaku stop takim jest i spowodowanie wypadku jak najbardziej kara jest adekwatna do przewinienia , kobieta ma szczęście że poszkodowana nie była hospitalizowana bo o ile dobrze kojarzę to już nie wykroczenie a przestępstwo , czyli grzywna , ograniczenie lub pozbawienie wolności i nie trzeba być pod wpływem alkoholu.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx0 
  • _gość

    09.12.2015, 15:05

    Debilka 😂

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx3.xx9 
  • ja_gość

    09.12.2015, 16:48

    jak

    Tak samo jak twoja matka

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx3 

    marcel_gość

    09.12.2015, 18:08

    Milcz !!! Przypuszczam,ze Twój kontakt z ruchem drogowym kończy się na zdaniu karty rowerowej na boisku szkoły.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx5.xx7 
  • Bart_gość

    09.12.2015, 15:06

    "Dyżurny (...) skierował w ten rejon funkcjonariuszy z drogówki, technika kryminalistyki oraz policjantów z wydziału dochodzeniowo-śledczego." Brygadę antyterrorystyczną trzeba było jeszcze posłać, zablokować drogi w promieniu 2 km od miejsca zdarzenia i zapewnić wsparcie z powietrza w postaci śmigłowca, a nóż sprawca będzie chciał zwiać z miejsca zdarzenia. Nieraz widziałem miejsca wypadków, choćby na obwodnicy 3miejskiej, wyglądających dużo gorzej od w/w i oprócz karetki i straży pożarnej był tylko 1 (słownie: JEDEN) patrol drogówki. A u nas najchętniej pół komendy by wysłali. Normalnie zuchy z tej naszej "mylycji". Szkoda tylko że nie wtedy kiedy trzeba. Co do samego wypadku to i tak jestem zdziwiony że dopiero po tak długim czasie od zmiany organizacji ruchu w tym miejscu, doszło do wypadku. Zawsze przejeżdżałem z duszą na ramieniu przez to skrzyżowanie, licząc że nie trafię na takiego zapominalskiego.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx4 
  • _gość

    09.12.2015, 15:14

    Zła organizacja ruchu w tym miejscu

    Dlaczego tam nie ma ronda? Wczoraj, godzina 23, pusto, a ja stoję na czerwonym świetle. Na całej długości Al. Kociewskiej skrzyżowania powinny być bezkolizyjne, jako skrzyżowania o ruchu okrężnym! Do poprawki.

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx8.xx4 
  • ADAM_gość

    09.12.2015, 16:50

    ...

    koniecznie odstaw dopalacze . Na tym skrzyżowaniu nie ma świateł

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • max_gość

    09.12.2015, 15:15

    trzeba postawić sygnalizację świetlną i po sprawie

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx9.xx2 
  • Czewiak_gość

    09.12.2015, 15:15

    A nie mówiłem?!?!

    A nie mówiłem, że tak będzie. To było oczywiste, że prędzej, czy później dojdzie do wypadku. A to dopiero początek, dopóki nie zostaną postawione w tym miejscu światła! Szkoda słów, jak się na to wszystko patrzy!

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx0 
  • Evans_gość

    10.12.2015, 07:33

    Nie, nie mówiłeś.

    Cytuj
    IP: 82.160.xx7.xx2 
  • Tczewiak_gość

    09.12.2015, 15:21

    Brak wyobrazni

    Proponuję tam sygnalizację świetlna lub rądo

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx0.xx9 
  • ktoś_gość

    09.12.2015, 16:55

    a co to jest rądo?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx0 

    Przecinek_gość

    09.12.2015, 18:35

    Nauka

    A może lepiej rondo, co?

    Cytuj
    IP: 79.227.xxx.xx3 

    Andrew Hornpipe_gość

    09.12.2015, 19:41

    Rądo to takie okrongłe skrzyżowanie!

    Cytuj
    IP: 37.152.xx8.xx5 

    xxx_gość

    09.12.2015, 20:08

    xxx

    ... rądo to jest to samo co sygnalizacia siwietna ...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx8 

    :)_gość

    09.12.2015, 21:41

    :)

    rądo - to rondo po tczewsku :))) Powinno być rondo o dużym promieniu, aby wiele samochodów się na nim zmieściło. A jeśli światła - to tylko inteligenta sygnalizacja, aby Kociewska była "podrzędna". Ale nie jestem inż więc nie powinienem się wypowiadać :)

    Cytuj
    IP: 31.61.xx1.xx4 

    kb_gość

    09.12.2015, 23:52

    rądo

    rądo to takie małe rondo. takie jak np w Pelplinie :P

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx7 

    Hmm_gość

    10.12.2015, 06:29

    Rądo to chyba jakaś odmiana ronda ? Kwadratowe?

    Cytuj
    IP: 94.40.xx9.xx3 
  • lux_gość

    09.12.2015, 15:24

    To było do przewidzenia, że jakaś "łamaga" pojedzie na pamięć...

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • tcz_gość

    09.12.2015, 15:30

    ooo pierwszy wypadek już jest, ciekawe kiedy kolejny będzie na tym skrzyżowaniu :D

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx2 
  • _gość

    09.12.2015, 15:54

    Widziałem też dzwonek na skrzyżowaniu z jagiellońską

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx9 
  • tcztcz_gość

    09.12.2015, 15:44

    Wymalowany STOP na jezdni zniknął już trzeciego dnia. To chyba nie powinno tak wyglądać? Jak by wynieść przejścia dla pieszych 10cm do góry to by każdego zmusiło do zwolnienia, tym bardziej, że tam one są.

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx2.xx0 
  • dfg_gość

    09.12.2015, 15:46

    dfg

    A nie pisałem ze będą wypadki ? Dobrze że nikt nie zginał

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx1 
  • Tt_gość

    09.12.2015, 15:49

    Na pamiec

    Dlatego nie powinno sie jezdzic na pamiec !!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx5 
  • meme_gość

    09.12.2015, 15:57

    hehe

    I co teraz za wszystko beda zatrzymywac prawko? Paranoja jakas z ta interpretacja przepisow. Ale statystyki ida w gore - w ciagu dwoch dni dwa prawka - szacun...

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • Witold_gość

    09.12.2015, 16:27

    Jak to,...zapominiała?

    Nie rozumiem. Jak to zapomniala o znaku STOP? Jechała, zobaczyła znak STOP i zapomniała zatrzymać pojazd?

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx4.xx8 
  • kb_gość

    09.12.2015, 23:58

    Stop

    Się śmiej. Jeżdżę samochodem kupę lat, kilka dni po zmianie organizacji ruchu na tym skrzyżowaniu jadę sobie ulicą Żwirki, widzę stop i sobie myślę - "o stop..." i jadę dalej.... nagle "O KU**A STOP!" i pedał hamulca w podłogę.... Tak to już jest... Teraz jadąc Kociewską również ZAWSZE zwalniam przed tym skrzyżowaniem, mimo tego że wiem że mam pierwszeństwo. Wiem jak to jest...

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx7 
  • 09.12.2015, 16:35

    Nie bardzo pojmuję na jakiej podstawie zatrzymuje się teraz prawa jazdy,czyżby statystykę na koniec roku trzeba podnieść.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx3 
  • _gość

    09.12.2015, 16:45

    Tak to jest jak sie nie patrzy na znaki tylko jeździ na pamięć....

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx7.xxx 
  • żwirki _gość

    09.12.2015, 16:46

    Znak STOP jest tam niepotrzebny. Mieszkam na tej ulicy i bardzo dużo samochodów sie tam nie zatrzymuje tylko zwalnia i jedzie dalej... Nie prościej by bylo postawić tam sygnalizacje? Mysle ze bylo by to najlepsze i najrozsądniejsze rozwiązanie. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx9.xx9 
  • ...._gość

    10.12.2015, 00:42

    sygnalizacja

    Gdyby była sygnalizacja to korki byłyby od TESCO do skrzyżowania Al. Kociewska / żwirki. Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 87.205.xx5.xx3 
  • _gość

    09.12.2015, 17:01

    Z tego co wiem, to nie była pierwsza kolizja w tym miejscu. Ludzie nauczcie się myśleć.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xxx 
  • pola_gość

    09.12.2015, 17:35

    Dokładnie, pierwszeństwo powinno być na Żwirki! Ludzie się mylą, bo są przyzwyczajeni, tyle lat tak było... wiem, ze trzeba uważać, ale sama czasem łapie się na tym, że prawie tam przejeżdżam! Kto to wymyślił????

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx9 
  • Hehe_gość

    09.12.2015, 17:38

    Ja ostatnio też miałam kolizję lekka stłuczka nikomu nic sie nie stalo i też zabrali prawko .

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx9 
  • pluto85_gość

    09.12.2015, 17:49

    Koszty społeczne wkrótce przekroczą koszty budowy.

    Są setki rozwiązań wymuszających spowolnienie pojazdów i wyostrzenie drogi z pierwszeństwem, na ul. żwirki nie zastosowano nic poza znakami. Zapewne projektant nie dokształca się, a uprawnienia uzyskał w latach 90-tych z tzw. łapanki, gdy pracodawca kazał pracownikom podpisywać wnioski na uprawnienia, bo wkrótce zostaną one ograniczone. Trochę żal ciemnogrodu.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx5 
  • vik_gość

    09.12.2015, 17:53

    bzdura

    Ludzie patrzcie na znaki.Tu nie chodzi o jazde na pamięć lub z przyzwyczajenia. Trzeba patrzeć na znaki a nie sobie jechać bo tak zawsze jezdziłem. A jak nie to jeszcze raz na kurs..

    Odpowiedz
    IP: 84.48.xx9.xx7 
  • zuza_gość

    09.12.2015, 18:11

    powinno być rondo i było by ok , ale pewnie projektant uczęszczał nie na te zajęcia.

    Odpowiedz
    IP: 195.18.xx0.xx8 
  • mosia_gość

    09.12.2015, 18:25

    :)

    Można postawić światła a mam nawet pomysł jak zaoszczędzić można wymontować światła które stoją koło NETTO które są bez sensu tam zamontowane ,a wstawić tam gdzie są bardziej przydatne .Co wy na to?

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx9.xx9 
  • He_gość

    09.12.2015, 18:40

    Ja ostatnio miałam kolizje lekka stłuczka nikomu nic się nie stało też zabrali mi prawo jazdy .

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx9 
  • _gość

    09.12.2015, 19:38

    baranina

    telefon do Woydy pochodził z oficjalnej strony bip zuku, dlaczego nie puszczasz komentarza?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx6 
  • kierowca_gość

    09.12.2015, 20:48

    wymuszenie

    A co powiecie na wymuszenie przez kierowcę autobusu. Nie zatrzymał się na stopie , tylko głupio spojrzał w moją strone , musiałem ostro hamować, potem głupio się tłumaczył że mu znaki pozmieniali(dwa tygodnie temu) , a jakby by mu rów pięciometrowej głębokości wykopali to by też do niego wjechał i to jeszcze z pasażerami. I powiedział by że wczoraj go nie było.Zgłosiłem sprawę na komendzie Policji. Ciekawe co z tego będzie.Jestem też kierowcą , nie jestem święty ale STOP to świętość dla mnie.A dla zawodowego kierowcy to chyba nie. Jak chce zabić siebie to proszę bardzo. A co winni pasażerowie.Ten "zawodowy kierowca" świnie powinien do ubojni wozić a nie nasze rodziny i dzieci.Czekam na reakcję Policji , sprawa zgłoszona.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • XYZ_gość

    09.12.2015, 21:02

    Jadąc Al. Kociewską i zbliżając się do skrzyżowania ze Żwirki odruchowo zwalniam (pomimo pierwszeństwa). To miejsce nie jest bezpieczne!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx9 
  • Mateusz_gość

    09.12.2015, 21:31

    Strach

    Jadąc Kociewską mimo, ze mam pierszenstwo to i tak tam zwalniam ze strachu na wlasnie takich kierowcow, którzy jeżdżą na pamięć. To, że zmienili Żwirki na podporządkowaną, nie ma zadnego znaczenia. Na znaki powinno patrzeć się zawsze, nawet jeśli jeździmy w tym samym mieście 50 lat. Stoi wielki znak ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU, jak można go nie zauważyć? Jedynie do czego mogę sie przyczepić to do tego, że znak na drodze STOP jest już zmazany..

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx4 
  • Mati_gość

    09.12.2015, 21:34

    Bareja prorokiem był.

    A gdyby tu było przedszkole w przyszłości... i wasz synek mały przechodził... w przyszłości... A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził w przyszłości, którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi, że siedzi z tyłu!

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx5.xx2 
  • Tczewianin_gość

    09.12.2015, 21:39

    Aleja Kociewska

    Myślę, że stłuczki i kolizje na tym skrzyżowaniu to było kwestią czasu. To skrzyżowanie jest fatalne. Rondo w tym miejscu byłoby dobrym rozwiązaniem.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx7 
  • Roman K._gość

    09.12.2015, 21:43

    Wprowadzić ruch lotniczy.

    Wprowadzić ruch lotniczy.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx8 
  • Kierowca_gość

    09.12.2015, 21:45

    Jeśli już dochodzi do wypadków takich jak wyżej należałoby jezdnię oczyścić z pozostawionych szkieł. Przejeżdżałam tam w godzinach późno-wieczornych i pozostałości było naprawdę sporo. Policja zabiera prawko to może Straż Miejska niech oczyści jezdnię i dopilnuje by ulica była bezpieczna.

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx4.xx7 
  • on85_gość

    09.12.2015, 22:12

    To już jest 4 wypadek z tego co widzę na tym skrzyżowaniu. Przejeżdżam codziennie drogą która ma pierszeństwo i widzę jak kierowcy gubią się bez przerwy. Uważam,że najlepszym rozwiązaniem na tym skrzyżowaniu jest rondo lub ewentualnie światła.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx5 
  • Tomek_gość

    10.12.2015, 13:40

    A może po prostu patrzeć na znaki , i nikt nie będzie się gubić chyba że się nie zna znaków no to już inna sprawa.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx5.xx7 
  • Stop_gość

    09.12.2015, 22:19

    Teraz to zapamięta na zawsze ,że tam jest znak STOP

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx5 
  • ._gość

    09.12.2015, 22:29

    Tam powinna być sygnalizacja świetlna. To jest za ruchliwa ulica! Na skrzyżowaniu pod NETTO to od razu umieli postawić sygnalizację ( w miejscu gdzie jest to nie potrzebne), a tu czekają na wypadki.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • rejtan_gość

    09.12.2015, 22:45

    powinno byc rondo :) i tyle w temacie... godz. 16, ktos stoi na STOPIE i tworzy sie zaj**isty korek.... generalnie głupota z tym skrzyżowaniem.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx0 
  • Tcz_gość

    09.12.2015, 23:00

    Tyle kasy zmarnowac na swiatla obok netto,ktore pare lat stoja bez uzytku... Moze tem wypade to bedzie przestroga i w koncu cos zrobia.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx2 
  • ...._gość

    10.12.2015, 00:38

    Jazda na pamięć

    Jazda na pamięć jest to najgorsze co może być. Kierowca powinien zwracać uwagę na oznakowania poziome jak i pionowe na drodze. Żwirki owszem była kiedyś drogą z pierwszeństwem przejazdu, ale można było się spodziewać ze Al. Kociewska zrobią drogę z pierwszeństwem. Na ul. żwirki zawsze było ograniczenie do 40km/h a na Al. Kociewskiej jest 50 km/h. Jest to droga bardziej rozbudowana i ma odpowiednie zabezpieczenia. Oraz jest dużo szersza niż Żwirki. Jestem zawodowym kierowcą, W Tczewie znam każdy zakamarek a mimo wszystko zwracam uwagę na oznakowania. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx5.xx3 
  • stary tczewiak_gość

    10.12.2015, 07:27

    wyjazd z Jodłowej

    a, co dzieje się koło Biedronki , czerwone światło a większość debili mimo lini na jezdni i braku prawoskrętu pędzi do Sambora lub Jukado .Zapraszam drogówkę , mandatów w jeden dzień by się nazbierało za normę kwartalną.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • jarek_gość

    10.12.2015, 09:00

    bo ta linia

    bo może ta linia jest do banii. Mogli ją już wymalować pod lidlem...

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 

    Zmielony Dżony_gość

    10.12.2015, 14:30

    to może jarek, Ciebie będziemy się pytać gdzie malować linie bezwzględnego zatrzymania się, co? uwaga uwaga, nie zatrzymujemy się przed linia bo Jarkowi odległość się nie podoba, bo za daleko od świateł...kim Ty k**** jesteś pajacu, co? ze będziesz sobie ustalał przed jakimi liniami stawać a przed jakimi nie...skoro ta linia jest w takiej odległości to widocznie jest tego jakiś powód, prawda? a teraz pomyśl chwile, no po co ta linia jest tam w takiej odległości...a potem wracaj do flexa montować szafy a myślenie na temat projektowania dróg i oznaczania ich zostaw inżynierom!

    Cytuj
    IP: 87.205.xx6.xx3 

    jarek_gość

    11.12.2015, 16:37

    bo najlepiej, to wszystkich od

    Bo najlepiej wszystkich od DEBILI wyzwać (do stary_tczewiak) A następny MądryNajmądrzejszy ZmielonyDzony tylko czeka, aby powiesić na kims psy (luuubiiii tooo). Nie jestem za łamaniem przepisów, ale Nasi Inzynierowie do Dróg też nie popisują się mega bystrością. Jest wiele sytuacji, gdzie łatwo można wprowadzić zmiany, bazując tylko na słuchaniu nas, czyli przeciętnych Kowalskich, którzy na co dzien korzystają z dróg, skrzyżowań itp itd. A le co tam, lepiej pojechac na łamach portalu po wszystkim i po wszystkich, a czy ktoś zgłosił swój pomysł np. do Zarządu Dróg? 90 komentarzy i pewnie kazdy czeka, aż samo sie dokona, albo pewnie z dwie osoby coś zrobiły. Więc na pewno mnie nie trzeba sie pytać gdzie linie malować, ale pajacem też nie jestem.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • _gość

    10.12.2015, 08:57

    Miesięcznice zmiany organizacji trzeba było w jakiś sposób uczcić!!

    Odpowiedz
    IP: 145.237.xxx.xx0 
  • Zyga_gość

    10.12.2015, 09:19

    Bombka

    Zamiast zrobic swiatla to kupuja bombke na dworcu za 30 tys. Te Swieta na Zwirki beda ciekawe .Jezdzic szybciej debile. Oby tylko zadne dziecko tam nie ucierpialo puki co to kwestia czasu........

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx9.xx9 
  • x_gość

    10.12.2015, 10:43

    do zmielonego dzona

    Gdyby od kandydatów na kierowców wymagano zaświadczenie od psychiatry to wielu jeżdziłoby ale co najwyżej rowerem między innymi TY Jesteś ewidentnym psychopatą i niech Bóg wroni wszystkich którzy spotkają cię na drodze

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx9.xx5 
  • Annaaaa_gość

    10.12.2015, 11:05

    bzdury

    Czytaj znaki i się do nich dostosuj, nic prostszego!! nikt tego znaku przed sekundą nie postawił, więc jak można o nim zapomnieć?? nie jeździj na pamięć tylko obserwuj drogę. Została zastosowana zmiana organizacji ruchu to każdy porządny kierowca powinien się do niego zastosować, a jak nie to niech nie wsiada do auta!!! CO to w ogóle za dyskusja dot. zmiany organizacji ruchu, że powinna być z pierwszeństwem żwirki?? masz znak to się dostosuj-nie ma, że boli.. no bez jaj.. nie jesteście przedszkolakami tylko dorosłymi ludźmi, którzy umieją myśleć!! ta pani na pewno nie myślała, skoro tłumaczy, że zapomniała o znaku-śmiech na sali!!! LITOŚCI!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • Jazda na pamięć_gość

    11.12.2015, 00:39

    rondo

    a moze po prostu zastosować w tym miejscu rondo zamiast skrzyzowania ?

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx5.xx3 
  • ja_gość

    12.12.2015, 15:53

    znak

    Ten znak jest strasznie nie widoczyn, powinien byc znak z napisem Uwaga zmiana ruchu

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx3.xx7 
  • gosc _gość

    22.12.2015, 18:45

    PARANOJA JEST SWIATLA NA JAGIELLONSKIEJ PRZEZ NEI TWORZA SIE KORKI ZAMIST ULATWIAC

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.