Platforma Obywatelska przygotowuje się do jesiennych wyborów samorządowych. Kto będzie kandydatem partii do fotela prezydenta Tczewa? Członkowie lokalnych struktur mają dwie różne wizje.
Tczewska Platforma Obywatelska od jakiegoś czasu przechodzi zawirowania - z partii odeszła część działaczy - najpierw m. in. Włodzimierz Mroczkowski - później z partią pożegnali się kolejni - m. in. Adam Kucharek. Ostatnio strukturami wstrząsnął konflikt między Bartoszem Paprotem i Rajmundem Dominikowskim - i rzekomą szarpaniną między nimi. Ostatecznie cała sprawa zakończyła się dla Paprota upomnieniem i wrócił do politycznej gry, zaś Dominikowski został zawieszony (więcej tutaj - Konflikt Paprot - Dominikowski. Jaka przyszłość obu radnych w Platformie Obywatelskiej? ). Przez jakiś czas formalnie nie było ani przewodniczącego, ani zarządu powiatu. Jednak ostatecznie na zarządzie regionu podjęto decyzję, żeby koordynacją struktur powiatowych zajął się Roman Kucharski, który jednocześnie był szefem koła miejskiego. Nie wszystkim działaczom to się jednak podobało. Do naszej redakcji przesłano kopię wniosku, w którym działacze domagali się przeprowadzenia wyborów w lokalnych strukturach partii. Sprawa ciągnęła się aż do czasu - kiedy zapadła decyzja o odwołaniu Romana Kucharskiego z funkcji szefa koła miejskiego - i jego zastępczyni Katarzyny Tomczak. Przewodniczącym Koła Miejskiego został Bartosz Paprot, a jego zastępcą Jan Kulas. Natomiast Roman Kucharski nadal pełni funkcję komisarza powiatowych struktur PO.
Partia nad dobre rozpoczęła przygotowania do jesiennych wyborów samorządowych. Przewodniczący miejskich struktur myśli o tym, kogo wystawić jako kandydata do fotela prezydenta Tczewa:
W rozmowie z dziennikarzami Paprot wymieniał potencjalne nazwiska do prawyborów - oprócz niego, przewijało się nazwisko dawnego członka Platformy - obecnie KODu - Bartłomieja Kulasa, Adama Kucharka, który odszedł z PO - obecnie jest w Nowoczesnej, czy również związanego z tą partią Michała Bollina.
Inna wizję ma natomiast pełnomocnik powiatowy - Roman Kucharski:
Co będzie działo się dalej? Twardy orzech do zgryzienia będą miały władze regionu. W kuluarach mówi się, że okaże się, czy tczewska PO będzie podążała dalej według wskazówek Agnieszki Pomaski i związanej z nią "młodzieżówką", czy Sławomira Neumanna.
Aktualizacja 05.07.2018, 16:30
Oficjalne stanowisko Nowoczesnej i Platformy Obywatelskiej nadesłane do redakcji Tcz.pl:
Aktualizacja, 07.07.2018
Roman Kucharski, pełnomocnik powiatowy partii, informuje naszą redakcję, że kandydaturę pani Iwony zgłosił bezpośrednio do władz regionalnych. Jego zdaniem decyzje w tej sprawie powinny zapaść w zbliżającym się tygodniu.
Poniżej z kolei inne stanowisko Platformy Obywatelskiej nadesłane do redakcji Tcz.pl:
Uprzejmie informuję, że w prawyborach kandydata na Prezydenta Tczewa organizowanych przez PO RP z udziałem KOD na podstawie zawartej umowy, zgodnie z przyjętym regulaminem prawyborów zgłosili się następujący kandydaci:
1. Bartosz Paprot (PO)
2. Bartłomiej Kulas (KOD)
Obie kandydatury spełniły wymogi formalne i załączono do nich wykaz podpisów poparcia zawierający co najmniej 10 podpisów członków PO lub KOD. Obaj kandydaci wyrazili zgodę na kandydowanie.
Jednocześnie odpowiadając na pojawiające się od Państwa pytania uprzejmie informuję, iż nie została zgłoszona zaproponowana w mediach kandydatura Pani Iwony Nitza - wskazanej przez Komisarza powiatowego PO, Romana Kucharskiego. W związku z powyższym Pani Iwona Nitza nie bierze udziału w prawyborach na kandydata PO na Prezydenta Tczewa.
Ponadto uprzejmie informuję, iż Nowoczesna nie przystąpiła ostatecznie do procedury prawyborów, w związku z czym odbędą się one na podstawie podpisanej umowy PO i KOD.
W woli wyjaśnienia, w odpowiedzi na nieprawdziwe informacje opublikowane w artykule na tcz.pl, jakoby prawybory miały być "życzeniową propozycja pana radnego Bartosza Paprota" uprzejmie informuję, iż prawybory organizowane są na podstawie ważnej uchwały członków Koła PO RP w Tczewie, które jest jedynym demokratycznym, legalnym, statutowym organem PO RP w Tczewie oraz na podstawie umowy zawartej z KOD Tczew.
Zgodnie z harmonogramem prawyborów, zakończono zgłaszanie kandydatur i wkroczyliśmy w drugi etap, jakim jest kampania wyborcza (w dniach 7 - 13 lipca), a po niej nastąpi głosowanie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.
Z poważaniem
Tomasz Wójcik
Przewodniczący Miejskiej Komisji Wyborczej
Tczewska Platforma Obywatelska od jakiegoś czasu przechodzi zawirowania - z partii odeszła część działaczy - najpierw m. in. Włodzimierz Mroczkowski - później z partią pożegnali się kolejni - m. in. Adam Kucharek. Ostatnio strukturami wstrząsnął konflikt między Bartoszem Paprotem i Rajmundem Dominikowskim - i rzekomą szarpaniną między nimi. Ostatecznie cała sprawa zakończyła się dla Paprota upomnieniem i wrócił do politycznej gry, zaś Dominikowski został zawieszony (więcej tutaj - Konflikt Paprot - Dominikowski. Jaka przyszłość obu radnych w Platformie Obywatelskiej? ). Przez jakiś czas formalnie nie było ani przewodniczącego, ani zarządu powiatu. Jednak ostatecznie na zarządzie regionu podjęto decyzję, żeby koordynacją struktur powiatowych zajął się Roman Kucharski, który jednocześnie był szefem koła miejskiego. Nie wszystkim działaczom to się jednak podobało. Do naszej redakcji przesłano kopię wniosku, w którym działacze domagali się przeprowadzenia wyborów w lokalnych strukturach partii. Sprawa ciągnęła się aż do czasu - kiedy zapadła decyzja o odwołaniu Romana Kucharskiego z funkcji szefa koła miejskiego - i jego zastępczyni Katarzyny Tomczak. Przewodniczącym Koła Miejskiego został Bartosz Paprot, a jego zastępcą Jan Kulas. Natomiast Roman Kucharski nadal pełni funkcję komisarza powiatowych struktur PO.
Partia nad dobre rozpoczęła przygotowania do jesiennych wyborów samorządowych. Przewodniczący miejskich struktur myśli o tym, kogo wystawić jako kandydata do fotela prezydenta Tczewa:
- Chcemy zorganizować prawybory, które wszystko rozstrzygną. - mówi Bartosz Paprot.
W rozmowie z dziennikarzami Paprot wymieniał potencjalne nazwiska do prawyborów - oprócz niego, przewijało się nazwisko dawnego członka Platformy - obecnie KODu - Bartłomieja Kulasa, Adama Kucharka, który odszedł z PO - obecnie jest w Nowoczesnej, czy również związanego z tą partią Michała Bollina.
Inna wizję ma natomiast pełnomocnik powiatowy - Roman Kucharski:
- Chcemy, by naszą kandydatką została kobieta. Wniosek poparło 23 działaczy. Mowa o pani Iwonie Nitza, która kandydowała wcześniej do Sejmu, a na co dzień prowadzi własny biznes. - wyjaśnia Kucharski.
Co będzie działo się dalej? Twardy orzech do zgryzienia będą miały władze regionu. W kuluarach mówi się, że okaże się, czy tczewska PO będzie podążała dalej według wskazówek Agnieszki Pomaski i związanej z nią "młodzieżówką", czy Sławomira Neumanna.
Aktualizacja 05.07.2018, 16:30
Oficjalne stanowisko Nowoczesnej i Platformy Obywatelskiej nadesłane do redakcji Tcz.pl:
"Organizacja prawyborów jest to życzeniowa propozycja pana radnego Bartosza Paprota. Stanowisko wypracowane przez Nowoczesną oraz komisarza wyborczego PO jednoznacznie wskazuje na autonomiczną decyzję każdego z ugrupowań co do sposobu wyboru kandydata na urząd Prezydenta Miasta"
Aktualizacja, 07.07.2018
Roman Kucharski, pełnomocnik powiatowy partii, informuje naszą redakcję, że kandydaturę pani Iwony zgłosił bezpośrednio do władz regionalnych. Jego zdaniem decyzje w tej sprawie powinny zapaść w zbliżającym się tygodniu.
Poniżej z kolei inne stanowisko Platformy Obywatelskiej nadesłane do redakcji Tcz.pl:
Uprzejmie informuję, że w prawyborach kandydata na Prezydenta Tczewa organizowanych przez PO RP z udziałem KOD na podstawie zawartej umowy, zgodnie z przyjętym regulaminem prawyborów zgłosili się następujący kandydaci:
1. Bartosz Paprot (PO)
2. Bartłomiej Kulas (KOD)
Obie kandydatury spełniły wymogi formalne i załączono do nich wykaz podpisów poparcia zawierający co najmniej 10 podpisów członków PO lub KOD. Obaj kandydaci wyrazili zgodę na kandydowanie.
Jednocześnie odpowiadając na pojawiające się od Państwa pytania uprzejmie informuję, iż nie została zgłoszona zaproponowana w mediach kandydatura Pani Iwony Nitza - wskazanej przez Komisarza powiatowego PO, Romana Kucharskiego. W związku z powyższym Pani Iwona Nitza nie bierze udziału w prawyborach na kandydata PO na Prezydenta Tczewa.
Ponadto uprzejmie informuję, iż Nowoczesna nie przystąpiła ostatecznie do procedury prawyborów, w związku z czym odbędą się one na podstawie podpisanej umowy PO i KOD.
W woli wyjaśnienia, w odpowiedzi na nieprawdziwe informacje opublikowane w artykule na tcz.pl, jakoby prawybory miały być "życzeniową propozycja pana radnego Bartosza Paprota" uprzejmie informuję, iż prawybory organizowane są na podstawie ważnej uchwały członków Koła PO RP w Tczewie, które jest jedynym demokratycznym, legalnym, statutowym organem PO RP w Tczewie oraz na podstawie umowy zawartej z KOD Tczew.
Zgodnie z harmonogramem prawyborów, zakończono zgłaszanie kandydatur i wkroczyliśmy w drugi etap, jakim jest kampania wyborcza (w dniach 7 - 13 lipca), a po niej nastąpi głosowanie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.
Z poważaniem
Tomasz Wójcik
Przewodniczący Miejskiej Komisji Wyborczej
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Wybory samorządowe 2018
Wybory samorządowe 2018
Wybory samorządowe - informacje, debata, kandydaci na prezydenta i rady miejskiej w Tczewie
Komentarze (91) dodaj komentarz
kik_gość
05.07.2018, 12:03
Płeć nie ma żadnego znaczenia, liczą się kompetencje
Odpowiedzghf_gość
05.07.2018, 12:11
Niby nie ma ale jednak ma
CytujGość_gość_gość_gość_gość
05.07.2018, 13:41
Płeć ma ogromne znaczenie!
Oczywiście, że kompetencje są ważne jednak płeć ma również duże znaczenie. Kobiety po prostu sa bardziej ogarniete od facetów! Który z nas zrobi pranie w tym samym czasie, zrobi obiad, ogarnie dzieci , poukłada cały bajzel dookoła ? :):)) Trzymam kciuki za babkę.
Cytujkik_gość
05.07.2018, 13:50
do gość
jak można trzymać kciuki nie znając programu. Nie będę wdawał się w wojnę płci bo to idiotyczne. Liczą się kompetencje, akurat posiadanie czegoś własnego jest zawsze dobrym dobitnym przykładem zaradności życiowej. Chociaż samo PO jest wbrew moim poglądom, ale nie zmienia to faktu, ze propaganda typu : jestem nowoczesny głosuję na kobietę tylko dlatego, że jest kobietą to prymitywizm tego samego kalibru, co nie zagłosuję na tego kandydata bo jest kobietą. Płeć nie ma znaczenia liczą się kompetencje i poglądy, które chce dany kandydat realizować
CytujMirek .N_gość
05.07.2018, 15:24
Bollin idzie z 3 miejsca listy PNP?
Radny Bollin jest w prezydenckim klubie radnych PNP i jest jednocześnie szefem miejskich struktur .Nowoczesna ale klubu radnych .N nie założył. Jest z jedną d... na dwóch weselach. Jak wystartuje z PNP to go wyleją z .N i odwrotnie. Oczywiście wszyscy wiedzą, że został oddelegowany do wykonania zadania. Smycz jest krótka, a robota w TTBS dobra.
CytujHenio_gość
05.07.2018, 15:29
Popieram!
Kandydat może być kobietą, mężczyzną, może być homo, hetero, może być nawet cyklistą i wegetarianinem. Ważne co sobą reprezentuje. Tak mi się wydaje, że liczą się kompetencje oraz poziom intelektualny. I tu, bardzo przepraszam, ale odnośnie Pani Nitzy pojawiają się moje bardzo poważne wątpliwości. Zwłaszcza w kwestii jej niezalenożsci, wszak jak już napisano - nie ma żadnego politycznego dświadczenia.
CytujFakty nie Mity_gość_gość_gość__gość
06.07.2018, 06:16
Kompetencja !?
Wyborcom PiS pasuje o.dyrektor Rydzyk ! Im nie przeszkadza że Morawiecki i Duda kompromitują Polskę oraz potajemnie z Izraelem uzgadniają ustawę o IPN - zmieniając w ciągu jednego dnia ! A nie zauważają jak biednie żyją Polacy - najniższa emerytura to 4 grosze !!!!!!
Cytujbtm_gość
06.07.2018, 10:08
Dla mnie płeć ma ogromne znaczenie. Ja nie jestem nowoczesny, jestem tradycjonalistą. Nawet jeśli nie są kompetentne, to zawsze nadrobią entuzjazmem. Tylko i wyłącznie kobiety.
CytujEwa_gość_gość_gość_gość_gość_gość
06.07.2018, 10:36
Przewietrzenie na jesień !
Po władzę w mieście Partia Razem !!!
Cytujklopp_gość_gość
06.07.2018, 17:19
Niemcy-Polska 0:1
Platfusy chcą nabrac wyborcow na ladne oczy bo nic innego nie potrafią.Nie potrafią kierowac krajem,nie mają programu,sa nie douczeni,nie znaja polskiej historii.Dla nich Jaruzelski Walęsa Michnik Kwasniewski Komorowski czy Kiszczak to bohaterowie Polski.Ich guru są Niemcy,a IIwojne światową wywolali Polacy,dlatego Polsce nie należą sie odszkodowania..Nie maja wlasnej tozsamości ani korzeni chrześcijańskich.Dla nich Polacy to Antysemici ,którzy mordowali Żydów w czasie IIw.św.i kombinatorzy bo sami kombinuja jak ukraść miliardy z państwowej kasy i to jest ta Platforma Obywatelska Ob.to dla zmylenia,ale Polacy to nie glupie gęsi.Udowodnili to 3 lata temu i udowodnią to teraz.Żal tej Pani chyba że jest świadoma i też kombinatorka pełną gębą.
CytujGość_gość_gość_gość_gość_gość
09.07.2018, 14:14
POPIERAM!!!!!!
Zmana potrzebna ! Trzymam kciuki! A wszystkim tolerującym mizoginizm mówimy nie!
CytujPrawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość
10.07.2018, 12:15
Paprot na prezydenta !
Paprot na prezydenta i przewietrzenie struktur miejskich !!!!
CytujEmigracja_gość_gość_gość_gość__gość
11.07.2018, 06:12
Paprot na prezydenta !
To jedynie słuszny kandydat w mieście !!!!!!!
Cytujprawy_lewak_gość_gość_gość_gość
05.07.2018, 12:04
To ta Pani co sprzedaje kwiaty??? No to powodzenia, hehe!!!
OdpowiedzR_gość
05.07.2018, 13:08
Lewaczku
Tolerancyjny Lewak - Feminista naśmiewa się z kobiet (róbcie zdjęcia :B)
CytujCzytam książki w pracy_gość
05.07.2018, 14:06
@ R_gość
Chyba ktoś ma problem z logicznym rozumieniem powyższej wypowiedzi i znalezieniem sensu tej ironii??? Ja tu widzę pewne szyderstwo z tego, że kandydatem na prezydenta zostaje osoba, która zajmuje się florystyką, a nie z tego że jest to kobieta. No cóż, - mówi się że ironia, to broń ludzi inteligentnych.
Cytujprawy_lewak_gość_gość_gość_gość
06.07.2018, 08:35
Kolejny prawilny ziomuś dostał orgazmu bo "pocisnął" komuś pod komentarzem a'la trolololo. Za każdym razem, gdy tak się dzieje jakiś aniołek we wszechpolskim niebie dostaje skrzydełka, odznakę Szczerbca i koszulkę z Wyklętymi made in China. Czuję się taki spełniony;)))
Cytujsss_gość
05.07.2018, 12:14
Prawo do kandydowania na prezydenta miasta powinni mieć tylko ludzie, którzy w tym mieście mieszkają ! I jeżdżą komunikacją miejską !
OdpowiedzIrena_gość
05.07.2018, 13:43
Mieszkanka Tczewa
Z tego co wiem to mieszkanka Tczewa !!! Mieszkanka powiatu od urodzenia :):):): Tak słyszałam !
CytujZorientowany_gość
05.07.2018, 14:55
??
To jesteś Irena, Hania, czy gość?
Cytujbtw_gość
06.07.2018, 10:12
Ostre kryteria, ale przynajmniej wiadomo, że przez sito nie przeciśnie się żaden posiadacz zarejestrowanego na jego nawzwisko auta. Łatwiej mają ci, których auto zarejestrowane jest na współmałżonka, zwasze można się wyłgać, że to współmałżon nie jest godny bycia kandydatem, a sam kandydat jeździ tylko i wyłącznie autobusami. Nawet na rowery patrzy z lekkim obrzydzeniem.
Cytuja_gość
05.07.2018, 12:39
Złowrogie spojrzenie. Po tej kobiecie nie można spodziewać sie niczego dobrego.
OdpowiedzHania_gość_gość_gość
05.07.2018, 13:44
Śliczna babka!!
Jakiś zazdrośnik chyba złowrogo pisze bzdurne komentarze :):)) Ślepiec czy co?
CytujHanka_gość_gość
05.07.2018, 12:48
śmiechu warte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzŁUPASZKO_gość_gość_gość
05.07.2018, 13:02
"a'la long"
Platforma Oszustów -to już było grane ...
Odpowiedzwyborca_gość_gość
05.07.2018, 13:57
najwieksze klamczuchy poczawszy od guru Kaczynskiego i najwieksza dojna zmiana to w partii "Pycha i Szmal"
Cytuj???????????_gość
05.07.2018, 16:37
TY TO MASZ JUŻ ŁEP
WY ŁUPASZKO WANY
CytujEwa_gość_gość_gość_gość_gość_g_gość
08.07.2018, 22:44
Łupaszko !!!!!?
Łupaszko nie rób z siebie głupszego niż jesteś !!!!!!!
CytujHaha_gość
05.07.2018, 13:07
Weźcie B.Kulasa, będzie przynajmniej śmiesznie :-) :-)
OdpowiedzR_gość
05.07.2018, 13:09
Xd
Szans i tak nie mają żadnych ale mogli dać Paprota lub Kulasa to by śmiesznie przynajmniej było xd
OdpowiedzTylko PIS_gość
05.07.2018, 13:23
ładna , ale popełnia wielki błąd ,że kandyduje z takiej partii co zniszczyła Polskę , widocznie dalej chcą nas upokarzać przed światem tymi dziecinnymi protestami, gadaniem o demokracji i sądownictwie rodem z CCCP. Szkoda kobiety oj tak....
Odpowiedzprawy_lewak_gość_gość_gość_gość
06.07.2018, 10:33
Sądownictwo rodem z CCCP czyli leninowska koncepcja gdzie ośrodek decyzyjny, co do obsady stanowisk sędziowskich leży w rękach władzy wykonawczej. A teraz porównaj sobie to z "reformą" firmowaną przez towarzysza prokuratora Piotrowicza, na podstawie której p. Zbyszek obsadza stanowiska prezesów sądów swoimi koleżankami i kolegami ze studiów lub pracy w ministerstwie, jedynie słuszna partia mianuje sędziów najniższego szczebla (bo tylko tacy się zgodzili kandydować) do najważniejszego konstytucyjnego organu sądownictwa, tj. KRS, a konstytucyjnie zagwarantowana 6-letnia kadencja I Prezes SN jest skracana ustawą uchwaloną większością jedynej słusznej partii. Jeżeli nie dostrzegasz podobieństwa do leninowskiego modelu sądownictwa to polecam wizytę u okulisty, a następnie czytanie ze zrozumieniem tekstów źródłowych.
CytujEmigracja_gość_gość_gość_gość__gość
06.07.2018, 12:53
Przewietrzenie na jesień !
Historyk Norman Davies o Jarosławie Kaczyńskim! Kaczyński rządzi wszystkim jakby było to jego osobistym politbiurem,zachowuje się jak bolszewik i paranoik! PiS to najbardziej msciwy gang w EUROPIE!
CytujIwonka Kwiaciarka_gość
05.07.2018, 13:33
Nitza nie będzie kandydatką
Nikt o zdrowych zmysłach nie wystawi Iwonki w wyborach. Na terenie Tczewa do Sejmu zdobyła 362 głosy. Dlaczego Kucharski tak ją promuje? Co ich łączy? Tego można się tylko domyślać, ale kwiaciarka bez żadnego politycznego doświadczenia ma być wystawiona tylko po to, żeby wygrał Pobłocki. A ta kobieta naprawdę wierzy, że ma jakieś szanse, myśli, że Pana Boga za nogi złapała. NITZA NIE będzie kandydatką Koalicji Obywatelskiej na Prezydenta, co najwyżej na radną i to z odległego miejsca.
OdpowiedzHania_gość_gość_gość
05.07.2018, 13:47
Chyba 1332 spójrz na wyniki na stronach
Chyba 1332 spójrz na wyniki na stronach Sejmowych . Oj Bartus wścieka się , wścieka....
CytujAaa_gość
05.07.2018, 13:53
Iwonka kwiaciarka ? Sformułowanie na bardzo wysokim poziomie, świadczące niezbyt dobrze o piszącym. Według mnie fakt ze Pani Iwona nie jest osoba oberwana od codziennej rzeczywistości jest czymś mega pozytywny. A tego typu insynuacje proszę zachować dla siebie, jestem kobieta i poczułam się urażona czytając taka głupotę. Według piszącego każda kobieta która odnosi jakieś sukcesy czy powodzenia w karierze zawodowej lub politycznej robi to przez koneksje ? Czysty idiotyzm i szowinizm
CytujHania_gość_gość_gość
05.07.2018, 14:11
Prymitywizm autora
Prymitywizm autora sięga Zenitu. Czy to zazdrośc przemawia , że ludzie chcą coś robić dla miasta nie tylko z stołka radnego czu urzędnika z dziada pradziada. Spójrzcie na siatkę urzedników powiązanych z różnymi urzędami. W UM mąż, w starostwie żona, córka zaś US lub inna instytucja. Może warto zrobić przewiew w stołeczkach. To może zrobic tylko ktoś z poza układu! Popieram babkę niech działa!
CytujGość_gość_gość_gość_gość
05.07.2018, 13:35
No nareszcie ktoś normalny!
Wreszcie toś z poza świty i worka spowszechniałych, oderwanych od świata rzeczywistego polityków. Nareszcie osoba z poza układu UM . Wszystkiego dobrego! Powodzenia! Trzymam kciuki!
Odpowiedz???????????_gość
05.07.2018, 16:27
ZDECYDUJ SIĘ JAKIE MASZ IMIĘ
IRENA , HANIA ,GOŚĆ MOŻE TY OBOJNIAK JESTEŚ ?????????
CytujKobieta_gość
05.07.2018, 13:41
No i brawo!
OdpowiedzBrawo !_gość
05.07.2018, 13:57
Miałam okazje poznać Panią Iwonę w życiu codziennym , jest to miła, zawsze uśmiechnięta i co najważniejsze bardzo pomocna osoba. Jeśli będzie dbać o nasze miasto tak jak o ludzi w swoim otoczeniu to jestem jak najbardziej na tak . Pozdrawiam
Odpowiedzasdas_gość
05.07.2018, 16:14
To co napisałaś zupełnie nie pasuje do zasad PO. Niech ta Pani jak najszybciej się odetnie od tej partii jeśli rzeczywiście taka jest.
CytujGO IWONA!!!_gość
05.07.2018, 14:02
GO IWONA!!!!Jesteśmy za!!!
Odpowiedza_gość
07.07.2018, 13:37
Głosuję na nią byle tylko tego wywalić ze stołka może w końcu ktoś zacznie coś robić w tym mieście ,a nie tylko szkodzić
CytujMonia _gość
05.07.2018, 14:04
Trzymamy kciuki za nowe możliwości
Trzymam kciuki. Mam nadzieję że dotychczasowy ukladzik ciepłych posadek zostanie nagle odcięty od piersi pełnej układów i ukladzikow.
Odpowiedzgośc_gość_gość
06.07.2018, 14:30
POPIERAM!
POPIERAM!
CytujEwa Kopacz _gość
06.07.2018, 19:59
Platforma Oszustów
Obawiam się że skutek będzie zupełnie odwrotny...
CytujMarian_gość
05.07.2018, 14:10
Na kawkę, drinka bym poszedł i porozmawiał o programie wyborczym :)
OdpowiedzKonkurencja _gość
05.07.2018, 14:25
W końcu ktoś inny ! Może się w końcu skończy to kumoterstwo w tczewskim kociołku ? Ciekawe czy Pan prezydent w ogóle będzie brał udział w wyborach mając zarzuty i widmo 3 lat więzienia
Odpowiedz???????????????_gość
05.07.2018, 16:28
ATY SAMA IWONKA JESTEŚ?????
UWAŻAJ BO WPADNIESZ W SAMOZACHWYT
CytujAmberTusk_gość_gość
06.07.2018, 20:03
nigdy wiecej PO
To nic innego jak dolanie oliwy do ognia
CytujCiekawy _gość
05.07.2018, 14:41
Z chęcią poznałbym poglądy tej Pani i pomysły na udogodnienia dla przedsiębiorców prowadzących własne działalności. Prawdę mówiąc jesteśmy tym elementem społeczności bez którego system ekonomiczny popadłby w ruinę a mimo to cały czas dostajemy po "tyłku " . Może Pani Iwona mając doświadczenie w tej dziedzinie mogła by to zmienić ?
Odpowiedz?????????? _gość
05.07.2018, 16:30
ZDECYDUJ SIĘ NA SWÓJ NIC
BO POMAŁU ZACZYNA SIĘ KRĘCIĆ W GŁOWIE
CytujZorientowany_gość
05.07.2018, 14:47
:)
83.23.xx2.xx2 - 5 komentarzy, 37.47.xx0.xx2 - 4 komentarze, 83.21.xx9.xx3 - 2 komentarze, rzekomo jako różne osoby. Razem 11 komentarzy z tych samych adresów IP. Czy to kandydatka sama sobie schlebia czy jej najbardziej zaufani Tomasz B. I Mirosław P.? Ludzie, włączcie myślenie.
OdpowiedzHenio_gość
05.07.2018, 15:34
Racja
O własnie: 83.21.xx9.xx3 - Hania, Monia, 37.47.xx0.xx2 - jednocześnie pisze jako kobieta i mężczyzna, 83.23.xx2.xx2 - Irena, Gość, Hania... A może to wszystko nie żadna Hania, Irena tylko Iwona?
CytujTomasz B._gość
05.07.2018, 14:50
:)
Ja Tomasz B. (kierownik bałaganu) i mój kumpel Mirosław P (milicjant)., podlegli Mirosławowi P. (temu brodatemu) podpisaliśmy się 22 razy pod kandydaturą Pani Iwonki (+1 raz ona sama). Podpisalibyśmy się 223 razy, ale niestety tylu ludzi nie ma w PO więc nie wypadało.
OdpowiedzSzanse Iwonki_gość
05.07.2018, 14:52
:)
Iwonka dostanie 2% głosów. No w porywach 12%, jeżeli zbierze twardy elektorat. Romkowi z Manhattanu będzie ŁYSO.
OdpowiedzEmigracja_gość_gość_gość_gość__gość
07.07.2018, 05:51
A gdzie kandydat pis na prezydenta Gdańs
A gdzie przepadł tczewski kandydat pis na prezydenta Gdańska ?! Przegrał w sondażach z młodym Plażynskim - który również nie ma szans !!!!!
Cytujgość___gość_gość
05.07.2018, 15:19
Piękna marionetka, ciekawe kto będzie ciągnąć za sznurki
OdpowiedzHenio_gość
05.07.2018, 15:31
Słusznie
No właśnie kto? Pan Mirosław, Pan Roman, Pan Tomasz, a może Pan Adam?
CytujMirosława_gość
05.07.2018, 15:36
Ale kto to jest w ogóle?
To kandydatura "techniczna", która ma zebrać żelazny elektorat PO, żeby wygrało PNP i Pobłocki, a w zamian Komisarz PO coś dostanie... Otwórzcie oczy.
Odpowiedzalex_gość
05.07.2018, 16:24
Kto to Tomasz B.????
OdpowiedzCzesław_gość
05.07.2018, 16:49
Urzędas
Tomasz B.? Nikt. Sługus Mirosława I Brodatego, niedoszły były dyrektor szpitala.
Cytujxxx_gość
05.07.2018, 16:28
do garów, a nie w politykę sie bawić !!!!!!
OdpowiedzGość_gość_gość
05.07.2018, 22:30
Prostak!
Słoma tu z butów komuś wystaje i chyba zupa buraczana zasmakowała :):))
Cytujgosc_gość_gość
05.07.2018, 22:26
snienie
sniło mi się ,że pis i po zakulisowo wspierają obecnego prezydenta i tak bez przekonania wystawiają takich kandydatów by spokojnie wygrał .Ciekawe ;)
Odpowiedzgość_gość_gość
05.07.2018, 22:34
Trzymamy kciuki!
Może w końcu ktoś z poza świty tzw elity tczewskiej! Trzymamy kciuki!
Odpowiedzja_gość
05.07.2018, 22:34
aj
Ta pani jest spalona jak ta cała partia PO żenada, ja głosuje na człowieka który zrobił cos dla tego miasta Z .Urbana,i mam nadzieje ze reszta prawdziwych Tczewiaków zrobi tak samo
OdpowiedzFifek_gość
06.07.2018, 00:10
Ona tam idzie tylko po koryto. Dobrze znam jej podejście. Uwierzcie.
OdpowiedzZmielony Dżony_gość
06.07.2018, 09:30
no tak...bo przecież cała reszta ciągnie do polityki dla wyższych celów ;) nigdy dla kasy znajomości i układów, NIGDY
Cytujładna buzka_gość
06.07.2018, 20:23
jeść nie daje
zdradza ją przynależność partii
Cytujszczery gosc_gość
06.07.2018, 01:09
Miła? Hmm czy na pewno?
Nie oceniam Pani pod kątem predyspozycji politycznych, bo nie mam tu wiedzy w kontekscie jej osoby. Co do wspomnianych zalet, że jest Pani miła...mam zdecydowanie inne zdanie. Nie da się o tej pani tak powiedzieć, to ostatnie co przyszłoby mi do głowy, żeby o niej tak napisać. Ba (!), tfu ! Może jest miła jak sama siebie chce sprzedać, ale poza tym wspominam ja jako nadasana babę, z nieuzasadnionym przekonaniem nt wyższości jej nad pozostałym motlochem, która nawet nie próbuje być miła dla innych.... I ktoś taki ma reprezentować cudze interesy??? Ona ma to w głębokim poważaniu...
Odpowiedzi wszystko _gość
06.07.2018, 20:25
jasne
czyli Platforma Obywatelska i wszystko jasne
Cytujbbb_gość
19.07.2018, 11:13
Dokładnie taka jest,znam ją bardzo długo,ludzie skąd pochodzi, czyli z Kol.Ostrowickiej nie mogli już na nią patrzeć ,wszytsko co robi to tylko dla kasy .
Cytujgość_gość_gość
06.07.2018, 07:20
wybory
A gdzie ta Pani sprzedaje te kwiaty?
Odpowiedzznicz_gość
06.07.2018, 17:03
na cmentarzu ?
CytujJan Kowalski _gość
06.07.2018, 07:24
Nawet ładna
Odpowiedztom_gość
06.07.2018, 07:34
"Wyborcom PiS pasuje o.dyrektor Rydzyk ! Im nie przeszkadza że Morawiecki i Duda kompromitują Polskę oraz potajemnie z Izraelem uzgadniają ustawę o IPN - zmieniając w ciągu jednego dnia ! A nie zauważają jak biednie żyją Polacy - najniższa emerytura to 4 grosze !!!!!!"
OdpowiedzJestem (jeszcze jestem) wyborcą PO. Bardzo proszę żebyś się więcej nie wypowiadał. Twoje wypociny nie przysparzają nam zwolenników.
Ewa_gość_gość_gość_gość_gość_g_gość
12.07.2018, 15:46
Tom i rozum !?
Jak milczysz sprawiasz wrażenie myślącego, ale jak komentujesz to i pis przykro gdyż wrażenie znika!!!!
Cytujsłoń_gość
06.07.2018, 07:55
Kobieta Prezydentem Tczewa? czemu nie! Z pewnością będzie prowadziła mniej agresywna politykę...w przeciwieństwie do lokalnych polityków PO. Mam nadzieję, ze doświadczenie, inteligencja oraz zaradność owej Pani...przyczyni się do zdrowej asertywności...bez której w dzisiejszych czasach ani rusz. Cieszę się z pomysłu. Oby Pani Iwona była odporna naszowinistyczne przycinki...oraz otrzymała zdrowe poparcie zbudowane na szczerej chęci zrobienia czegoś dobrego dla miasta. osobiście - bez uprzedzeń...i z wielkimi życzeniami powodzenia. Może to jest właśnie świetny pomysł na powiew świeżego powietrza w tych skostniałych, lokalnych strukturach. szanowna Pani! Powodzenia!
Odpowiedzkoń się by usmial_gość
06.07.2018, 09:12
Pani I.może i ładną kobietą jest,ale obsługując ją w pewnym sklepie x to...gdy otworzyła buzię to miałam wrażenie że została oderwana od pługa.Ani składu ani ładu...zgadzam się całkowicie z komentującym wyżej,że niestety dało się odczuć jej wyższość nad innymi.Proszę mi uwierzyć ,że znam dużo osób wartościowych,którzy obracają większymi pieniędzmi i zasobami,ale jakoś szczególnie się z tym nie obnoszą :-) .I ci mają większy szacunek do innych :-) ...
OdpowiedzGość_gość_gość_gość
06.07.2018, 14:37
Zazdrość
Czyżby ość zazdrości w gardełku stanęła? Trzeba było częściej korzystać z podręczników by intelektem dorównać kandydatce :):):):):) Trzymam kciuki za panią Iwonę!
Cytujjfg_gość
06.07.2018, 17:04
jak to się pisze , inteligent dopóki ust nie otworzy...
Cytujgość___gość_gość
06.07.2018, 09:14
jeszcze raz, to marionetka
OdpowiedzMAX_gość
06.07.2018, 11:30
"Oczywiście, że kompetencje są ważne jednak płeć ma również duże znaczenie. Kobiety po prostu sa bardziej ogarniete od facetów! Który z nas zrobi pranie w tym samym czasie, zrobi obiad, ogarnie dzieci , poukłada cały bajzel dookoła ? :):)) Trzymam kciuki za babkę."
OdpowiedzW czym widzisz problem? Pranie - wrzucasz do pralki i wybierasz program - potem wyjmujesz. To samo ze zmywaniem wkładasz do zmywarki i start. Codzienny obiad robi się w 20 minut. Bajzel? Wystarczy co dzień trochę posprzątać i odkładać rzeczy na miejsce. Z czego wy kobiety robicie problem? Z najprostszych rzeczy. Nawet wyjście na miasto zajmuje wam kilka godzin w łazience. Gdzie facet załatwia to w 30 min łącznie z kąpielą i goleniem.
JAN_gość_gość
06.07.2018, 13:53
x
Bartłomiej Kulas ,Michał Bolin zasługą tych panów w polityce jest to ze maja rozpoznawalnych ojców a ,,głupi lud '' wybrał ich swego czasu na radnych myląc syna z ojcem Mam nadzieje ze teraz się nie pomylą
Odpowiedztcz_gość
12.07.2018, 01:03
Nie mieszaj Bollinów z Kulasami, proszę... Kulas syn to arogancki prostak, Michał jest poważnym facetem.
CytujMietek_gość
06.07.2018, 14:32
Zmiana!
Przyda się przewietrzenie zasiedziałych urzędników z nadania dziada pradziada! Trzymam kciuki!
OdpowiedzBudyń Waniliowy _gość
07.07.2018, 05:45
Prezydent miasta
Znowu PO wyciąga łapki po władzę. A i tak PiS wygra w Tczewie.
OdpowiedzStefania 50 gościówka_gość
09.07.2018, 19:03
Kabaret
okres letni w naszym mieście to dużo rozrywki dla dorosłych i dzieci.Zespoły muzyczne, teatry i kabarety. Liczę na kolejny kabaret, a w rolach głównych B. Paprot i B Kulas. Oj, będzie się działo.
Odpowiedztczweianka od urodzenia ._gość
10.07.2018, 20:57
Wygra PIS ja Wam to gwarantyję PN i PO koniec bumelki do roboty,ZUK-u.
Odpowiedz