RiO wystawi kandydata do fotela prezydenta Tczewa. To Zbigniew Urban

Zbigniew Urban (fot. mat. prasowe)
RiO wystawi kandydata do fotela prezydenta Tczewa. To Zbigniew Urban
Stowarzyszenie Razem i Odpowiedzialnie wystawi swojego kandydata do fotela prezydenta Tczewa. RiO stawia na miejskiego radnego - Zbigniewa Urbana. Informacja widnieje już na stronie Państwowej Komisji Wyborczej.

W przeddzień zakończenia rejestracji swojego kandydata na prezydenta Tczewa zgłosiło stowarzyszenie "Razem i Odpowiedzialnie". RiO stawia na Zbigniewa Urbana. Urban ma 45 lat i czworo dzieci. Obecnie jest naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tczewie, radnym i członkiem Rady Nadzorczej spółki Szpitale Tczewskie.

- Oficjalnie mogę potwierdzić moją kandydaturę. Zarejestrowaliśmy listy we wszystkich okręgach, zatem wystawienie kandydata na prezydenta jest naturalną koleją rzeczy. Program i nasza strategia zostanie ogłoszona podczas inauguracji kampanii, która odbędzie się w najbliższym czasie - powiedział nam Zbigniew Urban.

Jeszcze parę dni temu nie było wiadomo, kogo do wyborów wystawi RiO. Nieoficjalnie wymieniano nawet nazwisko byłego starosty Witolda Sosnowskiego, który kandyduje do Rady Powiatu. Mówiło się również o Wiesławie Quelli, która nie znalazła się na listach Prawa i Sprawiedliwości - (pisaliśmy o tym tutaj - Wiesława Quella w 2010 odniosła wyborczy sukces. Teraz skreślono ją z listy. Co dalej? ).


Kandydatów można zgłaszać dzisiaj do północy. Aby wystawić kandydata na prezydenta, dane ugrupowanie musi posiadać kandydatów do Rady Miasta w ponad połowie okręgów. Wybory odbędą się 16. listopada.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (121)
dodaj komentarz

  • +17

    hehehe

    17.10.2014, 09:37

    ...

    Zbiszko wie, że sosnoffski spalony to próbuje własnych sił :) good luck :) z Mirkiem nie wygrasz :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    _gość

    17.10.2014, 13:35

    NIE GŁOSUJE na Pobłockiego

    Obecny prezydent przegra marnie. Wydaje kupe kasy na kampanię, z ludźmi się nie liczy, robi wszystko pod siebie. Oczywiście przed kampanią spełnia wszystkie życzenia. Czas na kogoś kto ruszy to wszystko i wreszcie Tczew stanie na nogi. Potrzebujemy nowego prezydenta.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 

    _gość

    17.10.2014, 18:32

    Zbychu pokazał, że ma ja.a i stanął z podniesionym czołem w konkury z prezydentem, który ma za sobą wiele narzędzi (przypisuje sobie wszelkie inwestycje, które w trakcie kadencji zostały zrealizowane) gazetka wydana przez PNP w 40 % zajmuje się tylko wodzem. Prawie wszyscy dyrektorzy wszystkich spółek miejskich, szkół stanęli jak jeden mąż do wyborów. Nie mówię już o wykorzystywaniu urzędowej poczty elektronicznej do nawoływania na spotkania i konwencję. Urząd od dawna nie pracuje, bo ma wybory.

    Cytuj
    IP: 79.187.xx5.xx1 

    _gość

    17.10.2014, 20:39

    PNP wszędzie pierwsze, a przede wszystkim w szkalowaniu kontrkandydatów.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx8 
    -5

    Pobłocki do szkoły!_gość

    17.10.2014, 21:02

    Pobłocki jak Komorowski i "tacy tam" z PNP

    Bronek K. zwany "prezydętem" z przydomkiem "bul" jest idolem niejakiego Mirosława P., też "prezydęta", który wraz ze swoim PNP chce żyć w "powiacie". W powiecie tczewskim wyborcy zapewne poznają się na "dętych" nieukach, co publicznie i oficjalnie popełniają takie byki. PNP zrobiło takiego "babola" na swojej stronie internetowej i na dodatek umieściła to na youtybe.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx3.xx0 
  • +5

    _gość

    17.10.2014, 09:42

    Jednym słowem ZbigU porażka. Ale to dobrze, bo Mirosław Pobłocki to jedyny, właściwy kandydat. Mój prezydent

    Odpowiedz
    IP: 195.154.xx6.xx6 
  • -9

    _gość

    17.10.2014, 13:39

    Z. Urban - wreszcie ktoś odpowiedzialny i rozumny! Zdecydowanie jestem za tym kandydatem. Ma człowiek wiedzę i klasę. Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    +5

    _gość

    17.10.2014, 14:28

    Jeżeli pan Pobłocki to jedyny kandydat i w dodatku najwłaściwszy to ci współczuję, bo to kandydat, którego interesuje tylko swój nos i nic więcej, a na pewno nie tczewiacy. W swojej kadencji zlikwidował klasy usportowione w szkołach podstawowych. Odebrał dzieciom chcącym uprawiać sport taką możliwość tłumacząc się oszczędnościami. W tym samym roku "zafundował mieszkańcom czarno-białą lokomotywę za bagatela 100 tyś. Wszyscy dookoła narzekają, że dzieci i młodzież nie rusza się tylko siedzi przed komputerami, a tu taki prezencik od prezydenta. Rewitalizację Starego Miasta zakończyło hucznie oddanie kamienicy przy Zamkowej. Nikt już nie pamięta, że wcześniej wymieniono dobre chodniki na Dąbrowskiego, Mickiewicza i Krótkiej. Szczytem głupoty i rozrzutności było wybudowanie „fontanny”, a może raczej wodotrysku za ponad 700 tyś złotych nie będę już przypominał super inwestycji zegara słonecznego. Zafundowanie mieszkańcom w roku wyborczym remontu równocześnie wszystkich ważnych ulic w Tczewie spowodował korki, jakich jeszcze nie było. A na zakończenie wisienka na torcie likwidacja historycznego stadionu miejskiego przy ul. Bałdowskiej w ostatnich dniach została przyjęta zmiana zagospodarowania terenu, stadion zamieni się w osiedle domów. Można powiedzieć, że Twój prezydent to raczej wielki likwidator niż budowniczy, choć jak sądzę po ostatnich inwestycjach p. prezydenta to chce on chyba Tczew przekształcić w stację kolejową (semafory, tory, czy też żuraw wodny. Nie będę się przy okazji znęcał nad drugą wybitną postacią z PNP p. Wiórku, który przypomnę w poprzednich wyborach obiecywał, że nie dopuści do zamknięcia mostu tczewskiego. Jak jest to wszyscy widzą. Pan prezydent jakoś znowu zaczął pałać miłością do działaczy i sympatyków Unii Tczew nie będę wymieniał ich z nazwiska ze względu, że ich po prostu szanuje ale chyba sympatycy obu tczewskich klubów nie zapomnieli i nie zapomną kto był inicjatorem likwidacji sekcji piłki nożnej w Wiśle i Unii.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • +39

    tragedia i śmiech_gość

    17.10.2014, 09:48

    Pan Urban to postać która już wiele razy pokazała swoją nieudolność więc teraz chce pokazać jak nieudolnym byłby prezydentem.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx1.xx2 
  • -6

    _gość

    17.10.2014, 13:42

    Wiele razy tzn. kiedy był nieudolny? Przykładów nie podałeś, więc nie ma o czym gadać. A Ty w ogóle mieszkasz w Tczewie?

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +19

    _gość

    17.10.2014, 09:55

    Taki żart

    Jaki wynik osiągnie Zbyszek? 40%

    Odpowiedz
    IP: 188.138.xx7.xx8 
  • +10

    /"/_gość

    17.10.2014, 11:59

    /"/

    i 3,2 promila ... ale wam powiem - fajnie, że startuje - bynajmniej coś się dzieje - a to że nie wygra - no cóż za marzenia nie karzą ...

    Cytuj
    IP: 81.190.xx2.xx0 
    -5

    _gość

    17.10.2014, 13:42

    Dobry kandydat, dobry wynik.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    +1

    _gość

    17.10.2014, 23:40

    40%, ale tego co zbierze przedostatni :)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • -14

    uczennica_gość

    17.10.2014, 10:01

    Powodzenia!!! jako nauczyciel fizyki był Pan ok, więc mój głos Pan ma

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx8.xx2 
  • +30

    obserwatorro_gość

    17.10.2014, 10:12

    zmienił na lepszy model

    nawet się hajtnął ze swoją byłą uczennicą

    Cytuj
    IP: 31.174.xx3.xx6 
    -8

    Zgadzam się!_gość

    17.10.2014, 13:43

    Spoko facet. Głosujemy na niego!

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    -3

    _gość

    17.10.2014, 13:45

    Do komenta poniżej: A co zazdrościsz?

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    -7

    JM_gość

    17.10.2014, 18:58

    no i co, że się hajtnął z byłą uczennicą?! Zazdrościsz że ty takich możliwości nie miałeś lub miałaś? jako nauczyciel był spoko gość

    Cytuj
    IP: 83.3.xx0.xx0 
    +6

    gosc_gość

    17.10.2014, 22:58

    nauczycielem byl kiepskim, lagodnie mowac. bardziej byl kumplem niz nauczycielem. moze na fizyce sie znal ale jego lekce byly zanudzajace. ma wyskie ambicje ale mojego glosu nie dostanie

    Cytuj
    IP: 90.202.xx5.xx9 
  • -3

    tczew_gość

    17.10.2014, 10:08

    polityka polega na tym

    Wiadomo nie oficjalnie ze to taka polityka, kandydat który nie ma szans zabierze głosy np komuś z Pisu i ten nie wygra Taka polityka zeby wygrał pan Mirosław dziękuje pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx6 
  • +4

    _gość

    17.10.2014, 13:47

    To ty Mirek wypisujesz sobie komenty na stronie?

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +24

    obserwatorro_gość

    17.10.2014, 10:11

    Gość niech się sobą zajmie

    Gość niech się sobą najpierw zajmie i rodziną swoją i swoimi problemami , a potem niech innych poucza.

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx3.xx6 
  • -6

    _gość

    17.10.2014, 13:48

    Co ty wiesz o jego problemach. Zajmij się swoimi problemami, a nie widzisz tylko cudze. Idź lepiej ze szklanką podsłuchiwać sąsiadów i nie pleć bzdur.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +12

    _gość

    17.10.2014, 10:21

    Wszyscy do wymiany!!!

    Jak czytam i słyszę ciągle te same nazwiska, to przerażenie mnie ogarnia!! Czy w Tczewie już nie ma innych ludzi?! Dotychczasowi wszyscy do wymiany, tak w jednym, jak i drugim samorządzie!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • -2

    łowca_gość

    17.10.2014, 10:26

    Bardzo dobrze!!

    Super!!! Powodzenia. Gratuluję odwagi.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx6.xx6 
  • -16

    Popieram!_gość

    17.10.2014, 13:49

    Popieram

    Gratuluję Panie Zbyszku! Uda się Panu.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • -7

    ja_gość

    17.10.2014, 10:33

    DASZ RADE

    Moj głos masz a tych bzdetów nie czytaj A ty obserwator zrób u siebie porządek ze swoja rodziną!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx7 
  • -2

    Zgadzam się_gość

    17.10.2014, 13:51

    Patrz na siebie "obserwator"

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • -10

    znam Zbyszka_gość

    17.10.2014, 10:45

    Ma rację że kandyduje,to On reprezentuje pokolenie przegranych po transformacji.Na" prywatyzację"był za młody wierzył w słowa że będzie "normalnie".Jest pokoleniem czterdziestolatków dla których słowo "przywilej" jest obce.no i najważniejsze jest młody i ma doświadczenie w samorządzie.Odwagi.Czyżykowo za Tobą Zbyszku.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx2.xx9 
  • +6

    hehehe

    17.10.2014, 11:06

    ...

    aż mi się łezka w oku zakręciła, sugeruje zacząć pisać w gatunku politican fiction niczym Larry Bond lub Gregg Hurwitz :)))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +3

    gigi_gość

    17.10.2014, 11:15

    napoje

    a napoje tez mu bedzie dostarczal do fotela/ rouzmie sie

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx1 
    +15

    _gość

    17.10.2014, 11:55

    Całe Czyżykowo mówi Urbanowi NIE!!!!

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 
    -25

    _gość

    17.10.2014, 13:56

    Zbigniew Urban na prezydenta

    Dobry człowiek, uśmiechnięty i ogólnie w porządku.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +5

    x_gość

    17.10.2014, 11:06

    konkurencja czuwa

    czytając te komentarze widać jasno, że zwolennicy Mirosława są czujni i obrzucą błotem każdego kto śmie stanąć z nim w ringu

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx9 
  • +8

    hehehe

    17.10.2014, 11:24

    ...

    czujność to podstawa :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +1

    _gość

    17.10.2014, 14:00

    Zwolennikom (kolesiom) Mirosława Pobłockiego mówimy stanowcze NIE!

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • -23

    Olivia_gość

    17.10.2014, 11:09

    Popieram kandydaturę Zbigniewa Urbana na Prezydenta miasta Tczewa

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • -12

    Henryk_gość

    17.10.2014, 11:17

    Popieram kandydaturę Zbigniewa Urban, ponieważ jest bardzo pomocny i nigdy mnie nie zawiódł!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • -15

    _gość

    17.10.2014, 14:02

    Na tcz.pl konkurencja może wypisywać wszystko i tak to nie oni wrzucą swój głos do urny :) Gadać to sobie mogą, ludzie swoje wiedzą. Głosuję na Zbyszka Urbana.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • -13

    WŚCIEKŁY_gość

    17.10.2014, 11:18

    mieszkaniec - kierowca

    Jedynie Pan Zbigniew Urban może rozwalić ten śmierdzący korupcją tczewski UKŁAD. Pobłocki z Drewą, Augustynem, Chylicką, Truszkowskim i Tobiańskim zakorkowali nam całe miasto. Przez 4 lata praktycznie NIC nie robili tylko pobierali dietę w wysokości ok 1500 zł wyjeżdżali sobie za nasze pieniądze dodatkowo na wycieczki do miast partnerskich w Anglii, Francji, Niemczech, Rosji, do Izraela i gdzie sobie tylko życzyli. W listopadzie 2014 r. przypomnieli sobie o wyborach , tak więc mamy kiełbasę wyborczą w postaci remontów ulic w całym mieście. O Czyżykowie nie wspomnę , to chyba jakaś złośliwość ze strony radnego Tobiańskiego, który zamierza z tamtego okręgu startować nie będąc jego mieszkańcem. To chyba jakiś absurd, że do pracy trzeba wyjeżdżać z domu 2 godz. wcześniej aby zdążyć na czas.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • +1

    co ?_gość

    17.10.2014, 11:55

    co ?

    jak mi Ciebie szkoda - ja do Gdyni Centrum jadę nie wariując 50 minut - wracam 55-60 minut - nie przesadzaj :)

    Cytuj
    IP: 81.190.xx2.xx0 
    +27

    _gość

    17.10.2014, 11:56

    dlaczego w mieście się korki - bo trwa remont drogi krajowej nr 91 - z którym władze miasta nie mają nic wspólnego (no poza tym, że dopłacają do budowy ścieżki rowerowej). to zadanie gddkia. A co do pozostałej Twojej wypowiedzi, to przeczytaj w tekście - " Obecnie jest naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tczewie, radnym i członkiem Rady Nadzorczej spółki Szpitale Tczewskie." - zatem sam w tym "Układzie" jak mówisz, funkcjonuje

    Cytuj
    IP: 82.160.xx8.xx4 
    +7

    _gość

    17.10.2014, 14:02

    W pełni się zgadzam.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +1

    gość _gość

    17.10.2014, 11:36

    Zgadzam się w 100%!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • -11

    Natalia_gość

    17.10.2014, 11:42

    Zbigniew Urban Jest osobą która stąpa mocno po ziemi powodzenia!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • -11

    _gość

    17.10.2014, 14:09

    Mądry człowiek i dobry. Powodzenia! Proszę nie przejmować się negatywnymi komentarzami, bo fałszywe hieny tak mają. Żeby zachować stołek oczernią każdego.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    +11

    PiS da_gość

    17.10.2014, 17:59

    ...

    Chłopie, sam sobie pozytywne komentarze wypisujesz? Albo masz wszystkich komentujących za debili, albo sam jesteś debil.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • -6

    _gość

    17.10.2014, 11:53

    nie rozumiem was, ostatnio byl temat o pnp to wszyscy jechali na poblockiego teraz jes rio to wszyscy jaka na nich, Ku.........a polacy ogarnijcie sie!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • -10

    _gość

    17.10.2014, 14:21

    Zapomnieliście już jak obecna władza pod nadzorem obecnego prezydenta, który stwarza tylko przeszkody wam nie pasowała? Zero ułatwień dla ludzi. Gdyby nie Pan Bury ze stowarzyszenia rowerowy Tczew, to by nie było żadnych wiat na rowery, żadnych stojaków, ani nic związanego ze ścieżkami. Mirek podpina sobie wszystkie zasługi i nawet nie wymieni ludzi, którzy rzeczywiście się przyczyniają do czegoś w tym mieście.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    +4

    _gość

    17.10.2014, 21:53

    wysga tez nie dziekuje rzeczywistym działaczom, mały bufon, ale rzeczywisty prezydent miasta...

    Cytuj
    IP: 79.186.xx3.xx2 
  • -19

    WŚCIEKŁY_gość

    17.10.2014, 11:53

    mieszkaniec - kierowca

    Na marginesie chciałbym wszystkim WYBORCOM naszego miasta przypomnieć o wielu aferach z poprzedniej i tej kadencji, które w znakomity sposób zamiecione zostały przez ekipę z UKŁADU PnP pod dywan. Przypominam o abdykacji Pana Odyi, o odejściu z pracy kilku urzędników z Urzędu Miasta, którym groziły zarzuty prokuratorskie. Przypominam również o tym ,że na listach PnP jest wielu pracowników urzędu i spółek podległych urzędowi. Przypominam, że na listach PnP jest cała masa byłych członków PZPR, SLD, PO, czyli farbowanych cwanych, chytrych lisów. Przypominam, że we wszystkich spółkach miejskich podległych urzędowi zatrudnione są "żony, matki i kochanki", oraz członkowie rodzin ekipy z PnP. Szanowni WYBORCY nie kto inny tylko WY 16.11.2014 r. zadecydujecie kto będzie rządził naszym miastem. Aby uzdrowić nasze miasto od politycznej układowej patologii nie możemy głosować na PnP czyli Porozumienie na Plus. Do wyboru mamy całą gamę wartościowych ludzi z innych list. Pozdrawiam WŚCIEKŁY.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • +10

    Ruch_Społeczeństwa_Alternatyw._gość

    17.10.2014, 13:08

    na listach PnP są również osoby związane wcześniej z RiO czy z PiS. Można też po głosowaniach w radzie i aktywności poszczególnych radnych wysnuć wniosek, że w tej kadencji mieliśmy koalicję PnP-PiS-RiO a PO było w opozycji. To wszystko wskazuje, że "układ" obejmuje wszystkich radnych. Polecam głosować na kandydatów niezrzeszonych, ba polecam starować w wyborach i brać sprawy w swoje ręce, a nie narzekać na układy. Układy trzeba rozbijać, a nie na nie narzekać na internetowych forach.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • -8

    gość _gość

    17.10.2014, 11:56

    No nareszcie powazny kandydat. Panie Urbanie - jesteś moim faworytem!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • -11

    _gość

    17.10.2014, 14:30

    Teraz już wiadomo na kogo głosować! Z tej okazji pójdę zagłosować. Pan Urban na prezydenta Tczewa.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +7

    Tczewianin_gość

    17.10.2014, 12:04

    dramat

    nie ma na kogo głosować...

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • +10

    Obserwator_gość

    17.10.2014, 12:17

    ELIMINACJA KONKURENTÓW W WYBORACH

    Wiesławia Quella zdobyłaby więcej głosów chociażby dlatego, żeby pokazać perfidię PIS-u i zabrać głosy kandydatowi Żyndzie. Pis-owcy z listy do powiatu (głównie Kamińska) z okręgu nr2 bali się, że nie będą mieli szans. Wyborcy tę perfidię powinni widzieć.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx3 
  • +7

    _gość

    17.10.2014, 19:09

    wszyscy powinniśmy w dup.ę mocno kopnąć pannę kamińską...żaden z niej nauczyciel, żaden pedagog, PANNA NIKT-P MĄCI, SKŁÓCA, PLOTKUJE...

    Cytuj
    IP: 79.186.xx3.xx2 
  • -17

    gość _gość

    17.10.2014, 12:18

    Czy wy ludzie jesteście ślepi ile pan Zbigniew Urban dla miasta Tczewa zrobił!!!Jesteśmy na TAK!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • +8

    _gość

    17.10.2014, 14:15

    zapomniałeś o ul. J.Narodu to naprawdę duży sukces.Jakieś ładnych kilka lat słyszę, że on to załatwi.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx3.xx9 
  • -17

    gość _gość

    17.10.2014, 12:19

    CAŁE CZYŻYKOWO JEST NA TAKKKKKKKKK!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx0 
  • +10

    _gość

    17.10.2014, 12:40

    CAŁE CZYŻYKOWO JEST NA NIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 153.19.xx4.xx4 
    -10

    _gość

    17.10.2014, 14:32

    CAŁE MIASTO JEST NA TAK!

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 

    Czesio_gość

    17.10.2014, 23:12

    .....

    twoja stara jest na tak :))))))

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • +30

    _gość

    17.10.2014, 12:42

    CAŁY TCZEW JEST NA NIEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx4.xx4 
  • -8

    znam Zbyszka_gość

    17.10.2014, 12:44

    PRZEJMUJEMY TO MIASTO-ZBYSZEK -jest nas dużo więcej niż im się wydaje.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx2.xx9 
  • +6

    idzie nowe_gość

    17.10.2014, 12:49

    Bardzo dobrze że kandyduje życze jak najlepiej ,to nie jest takie proste wystawić swoją osobę ,co innego taki Pobłocki jest w ratuszu na niego będzie głosował cały urząd alboi i nie ,bardzo chciałbym zobaczyć wszystkich kandytatów na debacie

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx1 
  • +5

    janko_gość

    17.10.2014, 13:02

    uhaha

    CAŁY TCZEW JEST NA NNIIEE

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx5.xx4 
  • -8

    _gość

    17.10.2014, 14:30

    Gówno prawda, ja też jestem z Tczewa i jestem na zdecydowane TAK.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    -1

    _gość

    17.10.2014, 14:32

    A ty co? Cały Tczew? Obiektywizm się w tobie odezwał... nie wypowiadaj się za innych.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +6

    omg_gość

    17.10.2014, 13:27

    ale się uśmiałem z wpisów "różnych" użytkowników z tego samego IP :D

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx1 
  • -7

    wyborca_gość

    17.10.2014, 13:27

    a jaki mamy wybór?

    Z tego co wiadomo to do fotela prezydenta pretendować będzie trzech kandydatów: Obecny mocno umocowany w panującym układzie, który obstawił się na listach osobami zależnymi, które drżą aby ponownie został wybrany. Zenon Żynda - biznesmen, od dawna prący do władzy biznesmen oraz Zbigniew Urban - jedyny w tym gronie który nie boi się poruszać trudnych tematów, mówić to co myśli a nie to czego chcą słyszeć inni i dający gwarancję rozbicia panującego w mieście układu. Jestem na TAK. Zbyszek Urban przyszłością tego miasta!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx9 
  • -3

    POPIERAM_gość

    17.10.2014, 14:34

    Popieram Pana Zbyszka.

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • -4

    Józef Maryn_gość

    17.10.2014, 13:49

    Tak dla Zbyszka U

    Oczywiście popoieram kandydata. Panie Zbyszku trzeba przewietrzyć nasze urzędy.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • +4

    as_gość

    17.10.2014, 16:46

    i zatrudnić mnie - to mówiłem ja Józef Maryn :D

    Cytuj
    IP: 83.8.xx3.xx5 
  • -21

    _gość

    17.10.2014, 14:14

    Co wy tak lansujecie Mirka Pobłockiego? Zapomnieliście już o tym, że chciał trakcje kolejowe kłaść na szerokim chodniku w stronę 12 podstawówki? A byłaby tam taka piękna ŚCIEŻKA ROWEROWA dla uczniów uczęszczających do szkoły...teraz jest tam tylko CHODNIK  Zero praktyczności, tylko kampania i design. Brzydkie podejście panie prezydencie. Od razu widać, że Pobłocki nie dojeżdża do pracy rowerem... ale ja dojeżdżam rowerem do pracy, a moje dzieci do szkoły i dlatego jestem za Zbyszkiem Urbanem.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • -5

    Most Tczewski_gość

    17.10.2014, 14:16

    Super! Może ktoś wreszcie zajmie się całym mostem Tczewskim i załatwi jakiś dobry sposób na odbudowę i odnowienie mostu, a nie tylko kombinacje z wieżyczkami, z których i tak nikt nie korzysta, co najwyżej na nie patrzy...Ten most można pieknie wykorzystać turystycznie, potrzebny jest ktoś myślący i twardo stąpający po ziemi. Stawiam na Pana Urbana!

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • -5

    _gość

    17.10.2014, 14:27

    POBŁOCKI rozpie-psza naszą podatnikową kasę na kampanię. Rozdaje dzieciom cukierki z naszej forsy. Z naszych podatków! Ludzie, ogarnijcie się, to że facet bierze naszą kasę na kampanię nie znaczy, że jest LEPSZY OD TYCH, KTÓRZY SAMI SOBIE FINANSUJĄ KAMPANIĘ I SAMI CIĘŻKO PRACUJĄ BEZ POMOCY SPECÓW. Takich to podziwiam, bo nie mącą ludziom w głowach, tylko po prostu są dobrymi ludźmi. Chcą zmian i jak każdy popełniają błędy, potrafią się do nich przyznać - nie to co obecny prezydent. Do takich osób należy Pan Urban i na niego głosuję.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx8.xx7 
  • +9

    marianek_gość

    17.10.2014, 15:21

    Panie Zbychu załatwisz robotę i mojej żonie?

    Panie Zbychu czy załatwisz też robotę i mojej żonie w tej miejskiej spółce śmieciowej - może też w biurze co? Mieszkaniec Jedności Narodu co to Pana tam od dawna nie widział.

    Cytuj
    IP: 164.127.xx2.xx0 
  • +5

    gość_gość

    17.10.2014, 14:31

    Pan Zbyszek nieudolny. A kto ulokował swoją żonę w ZUOSIE na stanowisku sekretarki. Popieram za to pana Zbyszka.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx1.xx6 
  • -10

    Bartek_gość

    17.10.2014, 14:44

    Właściwy kandydat

    moim zdaniem pan Zbyszek Urban to bardzo dobry kandydat na Prezydenta a ta grupa jak ktos napisał wyżej z Pobłockim Drewa,Augustyn, Tobiańskim, który NIE MIESZKA na Czyżykowie  ale tam startuje ! czas pogonić to towarzystwo wzajemnego poparcia i zagłosować na  bezpartyjnych i scwanych farbowanych lisów.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx4 
  • +5

    PiS da_gość

    17.10.2014, 16:13

    ...

    Matko, jaka ŻENADA. Gościu piszący z IP: 5.174.xx8.xx7, masz wszystkich komentujących za IDIOTÓW??? Mam nadzieję, że to nie Urban.

    Odpowiedz
    IP: 79.190.xx7.xx9 
  • _gość

    17.10.2014, 17:26

    A wpadłeś baranie na pomysł, że z jednego kompa korzysta kilka osób? :D

    Cytuj
    IP: 5.174.xx8.xx7 
    -5

    _gość

    17.10.2014, 18:53

    3x TAK TAK TAK!!! Komentujący to idioci!!!!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx9 
    +5

    PiS da_gość

    17.10.2014, 19:42

    ...

    Zadałem sobie trud i policzyłem posty wysłane z tego IP. Jest ich 26. Wszystkie wychwalają pod niebiosa Urbana lub gnoją Pobłockiego. Urban, jeśli to ty piszesz, to właśnie pokazałeś że nie powinieneś być prezydentem Tczewa. Jeśli nie ty, to zrób coś z tym twoim kolegą i jego dwudziestopięcioosobową rodziną, bo złą robotę ci robi.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 
    +4

    koloolo_gość

    17.10.2014, 19:45

    Skoro PiS da_gość jest baranem to współczuję niewiedzy na temat IP. Jeden komputer? i dziesiątki komentarzy w tym samym stylu? Skoro macie jednego kompa to znaczy żeście bojówka Zbiga, która ma minusować lub plusować komentarze w zależności co wam WUC powie. A jeśli jest taki zewnętrzny adres routera to by znaczyło, że albo w Starostwie tak chcą się Zbiga pozbyć, albo to adres routera w ZUOSie, w którym była uczennica Urbana pracuje.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx2 
    +3

    Doktor Granat_gość

    17.10.2014, 20:27

    ...

    do IP: 5.174.xx8.xx7: Cyt: "A wpadłeś baranie na pomysł, że z jednego kompa korzysta kilka osób? :D" Oczywiście istnieje taka możliwość. Od 13.35 do 14.27 z jednego komputera skorzystało 20 osób. Tadaammmmm!!! tnij.tcz.pl/?u=46e367

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xx6 
    +1

    Czesio_gość

    17.10.2014, 23:21

    LOL

    powiem to tak - bociana drapał szpak - potem zaszła zmiana i szpak drapał bociana - potem zaszły cztery zmiany - ile razy był szpak drapany ??? i tak dokładnie będzie za Zbyszkiem, popierd@li, popierd@li i potem przestanie :))) w skrócie - hajs lans i bauns :)))

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • +7

    franca_gość

    17.10.2014, 16:20

    jesli on jest takim samym nauczycielem,

    jak i czlowiekiem ktory ma cos reprezentowac to nic z tego nie bedzie. Niesumienny, nieobowiazkowy i pojawiajacy sie raz na kilka tygodni na zajeciach- tak tego pana pamietam. Nie wyobrazam sobie go przy korycie, chyba ze tylko po to aby sie nachalapal, zreszta jak wiekszosc. Watpie, ze cos by zrobil, bo pilnuje tylko swojego nosa :)

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx1.xx9 
  • +2

    xyz_gość

    17.10.2014, 16:36

    a kto pamięta?

    a kto z pamięta genialny pomysł prezydenta Mirosława budowy lotniska w Tczewie na terenie sadów przy Bałdowskiej?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx9 
  • +5

    lokis_gość

    18.10.2014, 14:01

    Nie lotniska, tylko lądowiska

    Dla helikopterów ratownictwa medycznego. Lokis

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx1 
  • -2

    ja_gość

    17.10.2014, 16:42

    a stadion

    Przypominam, że to ekipa obecnego prezydenta postanowiła podzielić na ekskluzywne działki budowlane jedyny stadion z bieżnią lekkoatletyczną w mieście. Nie liczy się, że w 60 tys. mieście nie ma gdzie rozegrać zawodów lekkoatletycznych z biegiem na np. 800 metrów. Ważne jest tylko, że będzie można sobie kupić ekskluzywną działkę na środku murawy boiska. Może chociaż kasę ze sprzedaży przekazaliby na budowę nowego stadionu (ale pewnie znajdzie się jakiś lepszy cel :/ ).

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx9 
  • -3

    _gość

    17.10.2014, 21:36

    prezydenta nie interesuje sport, chociaż dla niepoznaki wziął na listy działaczy Unii Tczew. Myślę, że prawdziwi sympatycy sportu mu tego nie zapomną i rozliczą prędzej czy później. Jak to mówił mój kolega zło zawsze powraca do nadawcy, to jest tylko kwestia czasu.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx8 
    +2

    _gość

    18.10.2014, 10:31

    prezydent popierajaąy sport do pracy jeździłby rowerem, a nie zatrudniał za MOJE pieniądze kierowce, aby wozić swoje brzuszysko...wyglądem przynosi już wstyd.

    Cytuj
    IP: 83.8.xxx.xx9 
    +1

    _gość

    20.10.2014, 15:06

    Cela też dobrym celem

    Przy każdej szkole są orliki dla młodego narybku. Starzy celebryci footbolu ze zgrają "działaczy od kasy" nadają się do grillowania a do tego nie potrzeba  stadionu gdy w pobliżu "kanał młyński"

    Cytuj
    IP: 83.23.xx4.xx4 
  • +4

    xxx_gość

    17.10.2014, 18:24

    Posadkę już ma .....

    Jest naczelnikiem wiec o co chodzi ? Posadkę już ma ..... mało ? Ludzie nie maja pracy, a ten się pcha do koryta ..... twe !!!! Wstydź się panie Urban !!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx6 
  • -7

    gosc tczew_gość

    17.10.2014, 18:51

    Zbigniew Urban Prezydentem...

    Jako nauczyciel byl ok jako radny tak samo i robi bardzo duzo dla miastawiec ppieram jego kandydature.jestem na TAK aby Zbigniew Urban został Prezydentem Miasta Tczewa

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx3 
  • -5

    JA NA TAK_gość

    17.10.2014, 19:50

    POPIERAM

    Popieram Penie Zbyszku bez żenady może Pan stawać w konkury Na tym polega demokracja aby mieć prawo do wyboru a dla niektórych najwidoczniej to prawo oznacza prawo do bycia idiotą zatem głowa do góry i będzie dobrze

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx7.xx5 
  • -1

    Gość_gość

    17.10.2014, 20:01

    Co to za pajac na tym zdjęciu.Wygląda mi na emeryta.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx1.xx6 
  • +7

    _gość

    17.10.2014, 20:47

    NA PREZYDENTA MIROSŁAW AUGUSTYN. PORZĄDNY CZŁOWIEK, ŻYCZLIWY, ROZUMIE INNYCH, PROMUJE SPORT A TO WAŻNE I NIE POZWOLI BY TCZEW POD**ADŁ. ZNAM PANA MIROSŁAWA I WIEM,ŻE BYŁBY BARDZO DOBRYM PREZYDENTEM TCZEWA. DLACZEGO NIE STARTUJE?

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx0.xx6 
  • +1

    _gość

    17.10.2014, 21:03

    znowu wyśle brata żeby zaklejał plakaty podczas ciszy wyborczej

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xxx 
  • -10

    gość_gość

    17.10.2014, 21:44

    Co za ludzie każdy o tym korycie gada brak słów nie mierzcie wszystkich swoją miarą bo pan Urban wiele robi dla miasta!!!!!a ci co podróżują najczęściej to tylko do koryta się pchają a nic w mieście nie robią bo kasa spada im z nieba !!!! Prezydent Miasta Tczew Zbigniew Urban Tak!!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx1 
  • +5

    LoL_gość

    17.10.2014, 21:49

    Licząc ilość komentarzy spokojnie może Pan liczyć na jakieś 21-38 głosów. Myślę, że będzie to niezły wynik.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xxx 
  • +4

    _gość

    17.10.2014, 22:03

    Żenua!

    Zenujące, że większość komentarzy napisała tutaj jedna i ta sama osoba. Zwolennik Urbana, a może nawet i on sam? Niech Tcz zblokuje ten zalew spamu.

    Odpowiedz
    IP: 109.163.xx4.xxx 
  • +12

    citizen07_gość

    17.10.2014, 22:03

    mirko

    LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO !!!!!!!!!!! dzisiejszy prezydent to dobry człowiek no i uczciwy I TO SIĘ LICZY

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx7.xxx 
  • -1

    _gość

    17.10.2014, 22:43

    TYLKO PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ...

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xx2 
  • +2

    _gość

    17.10.2014, 23:25

    tnij.tcz.pl/?u=e8b77f gdzie pobłockiemu DO TAKICH LUDZI-SYBMOLI?

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xx2 
  • lokis_gość

    18.10.2014, 13:58

    Epoki się Panu trochę pomieszały

    Samorząd to nie konspiracja. Lokis

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx1 
  • +4

    _gość

    17.10.2014, 23:50

    Matko jedyna, do tego doszło, że Urbany nam tu w Tczewie chcą bruździć???? A kysz!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • -3

    ANDY_gość

    18.10.2014, 05:19

    TAK TAK TAK Panie Urban masz Pan glos ode mnie wiem ze Pan wygrasz tylko prosze o uczciwosc i odpowiedzialnosc na stanowisku

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx0 
  • +5

    Czyżykowo._gość

    18.10.2014, 09:45

    Listy.

    My na Czyżykowie mamy jasno, jedna miernota Dzwonkowski i płotki. Na Suchostrzygach mają gorzej bo dwie miernoty Żynda i Kamińska. Żynda /niby kandydat na Prezydenta a uciekł przed weryfikacją z okręgu jednomandatowego?/ Wyborcy pomyślcie...czy Żynda nie jest wynikiem układu z Pobłockim. Wystawimy Żyndę na pożarcie a Pobłocki zostawi nas w Radach Nadzorczych spółek skarbu gminy, radca prawny Smoliński w kilku spółkach już to sobie ułożył.Na tczewski PiS jaż nie oddamy głosów. Układanie list pod sitwę, kupczenie i usuwanie osób najbardziej pracowitych i prawych...to nie ma nic wspólnego z prawem i elementarną sprawiedliwością. Smoliński, Żynda i Kamińska...w co i dla kogo gracie?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx5 
  • _gość

    20.10.2014, 17:56

    te ,,płotki" jeszcze Cię zaskoczą...

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx4 
  • +1

    janek_gość

    18.10.2014, 10:45

    gosc

    Pamietamy co sie dzialo. za kadecji obecnego prezydenta most meteor nieudolne rematy smieszne ronda i olewanie glosu mieszkancow idz precz a pan masz moj kredyt zaufania

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx1 
  • +3

    tczewianka_gość

    18.10.2014, 12:42

    wybory

    Widać ,że korytko pachnie wszystkim aby do celu ale bez mego udziału. Wstydzę się ludzi którzy tak pchają się by nic nie robić tylko forsę brać i rodzinki ustawiać.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx9 
  • -1

    _gość

    18.10.2014, 19:45

    Pani się wstydzi i będzie głodem przymierać...

    Cytuj
    IP: 83.8.xxx.xx9 
  • -7

    gosć_gość

    18.10.2014, 21:33

    Zbigniew Urban na Prezydenta TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zbigniew Urban na Prezydenta TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!! i jeszcze raz TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx2 
  • +10

    Micho_gość

    19.10.2014, 21:03

    Hahahaha, ale ubaw

    Urban i prezydent, śmiechu warte, hahahahaha w kamasze go w kamasze

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx3.xx4 
  • -6

    nieznajoma90_gość

    20.10.2014, 09:31

    zmainy

    Czytam te komentarze i naprawdę ludzie oczerniacie innych a brak klasy u was czyta się w komentarzach.... Czy to ważne ,że Pan Urban jest w związku małżeńskim z byłą uczennicą ? Uważam ,że nie skoro są szczęśliwi, wychowują razem dzieci oboje pracują i radzą sobie życiowo... świadczy to o nim jak o człowieku na poziomie , Pobłocki już dość długo był prezydentem ,fakt każdy ma swoich faworytów ale czas na zmiany w Tczewie powinniśmy dać szanse innej osobie się wykazać.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx5 
  • _gość

    20.10.2014, 17:54

    Polska wyludnia się w alarmującym tempie. Według najnowszych danych Eurostatu obecnie w naszym kraju żyje poniżej 36,5 mln ludzi" - pisze "Rzeczpospolita". Oto efekt 7 letnich rządów PO-PSL! Rząd Donalda Tuska, obecnie Ewy Kopacz odpowiada za największą katastrofę demograficzną w Polsce.To są fakty, które nawet najbardziej zagorzały zwolennik partii miłości, musi przyjąć. "Rzeczpospolita" alarmuje, że w kolejnych latach z Polski ubędzie w sumie 7 mln ludzi. Bartosz Marczuk ("Rp") opisuje bardzo ciekawą rozbieżność między danymi Eurostatu i GUS. "Według danych Eurostatu w Polsce mieszka o 2 mln osób mniej, niż podaje Główny Urząd Statystyczny. W dodatku według najnowszej prognozy naszego urzędu liczba Polaków miała spaść poniżej 36,5 mln dopiero w 2035 roku".   Niektórzy eksperci twierdzą, że informacje Eurostatu są bardziej rzetelne i prawidłowe niż GUS. Dlaczego ? GUS w swoich obliczeniach nie uwzględnia emigrantów, którzy opuścili nasz kraj. A było ich około dwóch milionów. "Demograficzna wizja kraju, jaka wyłania się z najnowszej prognozy, nie jest zaskoczeniem. Czeka nas dalszy stopniowy ubytek liczby ludności i znaczące zmiany struktury według wieku" - można przeczytać w najnowszej prognozie ludności na lata 2014-2050 sporządzonej przez Główny Urząd Statystyczny. GUS wylicza, że w 2050 roku w Polsce będzie żyło 33,9 mln Polaków. To prawie o 5 mln mniej niż dziś. "Rzeczpospolita" pisze, że musimy przygotować sięna to, że z mapy Polski zniknie sześć największych miast - Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań i Gdańsk.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx4 
  • +1

    _gość

    27.10.2014, 10:24

    Jeśli pozwolimy na kontynuację wywracania naszych wartości i interesów, to w przyszłych pokoleniach stracimy wszystko to, przez co musieli przechodzić i za co umierali nasi przodkowie. Dostaliśmy ostrzeżenie, mówi Atkinson. Lekcja historii (to wszystko jest w historii głównego nurtu) mówi, że możemy stracić najcenniejszą rzecz, jaką mamy - wolność osobistą. Atkinson powiedział dalej: ‘Osobowość autorytarna’, badana przez Szkołę Frankfurcką w latach 1940 i 1950 w Ameryce, przygotowała drogę dla późniejszej wojny z płcią męską, promowaną przez Herberta Marcuse i jego bandę rewolucjonistów społecznych, pod przykrywką ‘wyzwolenia kobiet’ i ruchu nowej lewicy w latach 1960. Dowód na to, że techniki psychologiczne w celu zmiany osobowości zamierzają wprowadzić zniewieścienie amerykańskiego mężczyzny pokazuje Abraham Maslow, założyciel Psychologii Humanistycznej Trzeciej Siły i promotor psychoterapeutycznej sali lekcyjnej, który napisał, że ‘. . . następnym krokiem w rozwoju osobistym jest transcendencja męskości i kobiecości do ogólnego człowieczeństwa’.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx2.xx8 
  • _gość

    29.10.2014, 20:42

    Pseudo elity , które myślą tylko o jednym , jak okraść Naród !! Nikt już na świecie ich nie przepsze cały świat śmieje się z Polski i ich elit !!! Fakty są porażające !! Elity zmiejszyły populację Polaków o 3 miliony !!! Ukradły co się dało , bawią się za pożyczone pieniądze !!! Kiedy skończy się ten festiwal pożyczonych pieniędzy , które Naród Polski będzie spłacał w niewoli przez najbliższe 100 lat !!! Tyle kosztowała wolność !!!

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.