PiS z RiO przejmują władzę w powiecie - 2 głosy na wagę złota

Tadeusz Dzwonkowski nowym starostą (fot. tcz.pl)
PiS z RiO przejmują władzę w powiecie - 2 głosy na wagę złota

zobacz galerię zdjęć: 3
O ile koalicja KKR, PnP i PO - w samorządzie miejskim ma rację bytu, o tyle okazało się, że powiat rządzi się swoimi prawami. Otóż tam władze przejęła koalicja Prawa i Sprawiedliwości oraz Razem i Odpowiedzialnie. Dzięki temu, że połączone siły PiSu i RiO zdołały przekonać do głosowania na swoją korzyść po jednym radnym z KKR i PnP - koalicja RiO i PiS przejęła władzę w powiecie - Tadeusz Dzwonkowski (PiS) został starostą tczewskim, zaś Witold Sosnowski (RiO) jego zastępcą.

Takiego obrotu spraw przed rozpoczęciem sesji spodziewało się niewielu - jeszcze rano zapowiadano, że również w powiecie władzę przejmie koalicja PnP, PO i RiO. Tymczasem sesja przeniosła całkiem inny scenariusz. Napięcie rosło niczym u Hitchcocka z minuty na minutę - pisaliśmy o tym tutaj - Zwrot akcji w powiecie. Barbara Kamińska z PiSu przewodniczącą Rady [NA ŻYWO] .



Okazało się, że wspólny interes połączył skłócone jeszcze jakiś czas temu lokalne struktury Prawa i Sprawiedliwości - oraz Razem i Odpowiedzialnie (przed laty RiO po konflikcie wyłoniło się właśnie z PiS) - RiO i PiS ma w radzie łącznie 10 mandatów - to za mało, by rządzić (KKR ma 4, PO - 4, PnP - 5). Okazało się jednak, że podczas dzisiejszych głosowań KKR nie mógł liczyć na lojalność radnego - Adama Klimczaka, zaś PnP Bogdana Olszewskiego - w kluczowych głosowaniach obaj panowie poparli nową koalicję i wszystkie głosowania okazały się zwycięskie zaledwie jednym głosem. W kuluarach mówiło się, że głównym rozgrywającym dzisiejszej rozgrywki był Patryk Demski - wybrany do Rady Powiatu - a także na fotel burmistrza Pelplina w drugiej turze wyborów.


Ostatecznie Tadeusz Dzwonkowski z PiSu został nowym starostą tczewskim, zaś Witold Sosnowski z RiO jego zastępcą.

- Zależałoby mi na tym, aby ciągłość władzy została zachowana - mówił ustępujący starosta Józef Puczyński. - Będziemy robić wszystko, by powiat tczewski się rozwijał. Będę starał się brać pod uwagę głosy wszystkich członków Rady. Trudna praca przed nami, ale nieskromnie stwierdzę, że w moim mniemaniu jestem do niej przygotowany - mówił Dzwonkowski.

Nowy starosta uspokajał też pracowników starostwa, że nie jest zwolennikiem rewolucyjnych zmian i to co dobre - zostanie zachowane.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (94)
dodaj komentarz

  • Ronald_gość

    01.12.2014, 19:34

    widac na zdjeciach kto rzadzil w rozmowach, na trzecim zdjeciu widac kto z tylnego fotela

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx9.xx4 
  • michał_gość

    01.12.2014, 23:32

    o kapusiach

    Klimczak i Olszewski - zapamiętać tych konfidentów (mam w nosie kto rządzi, ale jak widzę co zrobili, to zdradzili teraz, zdradzą i potem następnych - proponuję karę wygnania dla takich kapusiów).

    Cytuj
    IP: 77.253.xxx.xx6 

    o kapusiach_gość

    02.12.2014, 08:21

    Misiewicz i Kajzer też zdradzili

    W polityce jak w życiu jedni zdradzają drugich. Ostatecznie liczą się tylko ci, którzy dotrzymują tego, co ustalili. Nawet jak jest to trudny kompromis. Fałszywi doradcy dbający tylko o własne interesy i przywileje posługujacy się ķłamstwem mogą sprowadzić na manowce każdego wodza. Trzeba oddzielić ziarno od plew zanim powstanie mąka. Jest ku temu najlepszy czas.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx1 

    _gość

    02.12.2014, 08:51

    Cieszycie się że Dzwonkowski jest Starostą tylko pamiętajcie że on był w poprzedniej kadencji w zarządzie i to on miedzyinnymi zatwierdził przebudowę mostu.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx2 

    gość_gość

    02.12.2014, 09:43

    Wkońcu młodzi zrobili porządek!!!

    Cytuj
    IP: 132.244.xx2.xxx 

    _gość

    02.12.2014, 10:46

    Pan O zdradził żeby żonka miała pracę, tu są rozgrywki polityczne.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx2 
  • wyborca_gość

    01.12.2014, 19:36

    GRATULACJE!

    PANIE Witku gratulacje, jest Pan merytorycznie przygotowany przeciez byl PAN juz Starosta .JESZCZE raz gratuluje.

    Odpowiedz
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • _gość

    02.12.2014, 11:03

    Teraz SKOM i Dawny Tczew nie będą mieli z kim się wykłucać bo cała wieruszka w Starostwie jest za przebudową mostu, i tak już zostanie.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx2 

    _gość

    02.12.2014, 11:37

    Smoliński jednoznacznie powiedział , że jest za historycznym wariantem

    Cytuj
    IP: 83.238.xx3.xx9 
  • uczen_gość

    01.12.2014, 19:38

    czy nadal będzie pełnił funkcję dyrektora gimnazjum?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5 
  • mala_gość

    02.12.2014, 12:22

    nie ma takiej opcji..

    musi być starosta na cały etat

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • Łukasz Rościszewski ;P

    01.12.2014, 19:38

    Bardzo brzydko i źle będzie w powiecie- będzie rządzić zacietrzewienie, obłuda, zaściankowość. Zero rozwoju, zero dialogu. Msze, uroczystości, wyimaginowane problemy. tnij.tcz.pl/?u=3eb634

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    01.12.2014, 21:18

    Lecisz sterotypami jak fakty TVNu. Życie kolego mówi co innego, na PIS głosują młodzi, którzy mają dosyć zgniłuch układów. Przeprowadź się do Słupska, tam jest postęp pełną gębą ( albo du..ą) bo prezydentem został ktoś bez kompetencji, za to znany jest z pedałowania.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xxx 

    Gościu_gość

    01.12.2014, 21:43

    co do Biedronia tnij.tcz.pl/?u=c320c7

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 

    hahaha_gość

    02.12.2014, 09:13

    ale bieda

    te młody głosujący na pis ty wlasnei lecisz utartymi sloganami przez rydzyka i inne temu podeobne szumowiny...układy układami ale za rzady katolickich oszolomow ktorzy chca wszedzie stawiac pomniki kaczki podziękuję. Swoja droga masz tyle plusow bo jak zwykle na tym portalu wciskaja minus wyskakuje plus i na odwrot tak ze nie mysl ze masz jakies poparcie prostaku

    Cytuj
    IP: 37.7.xx1.xx0 

    _gość

    03.12.2014, 10:41

    Wizjoner z fusów

    Tak marzy bezinteresowny antagonista. Wyszczególnia drzazgi ze swej belki w  oku.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx8 

    _gość

    23.03.2015, 18:09

    Mylisz się- kler trzyma z Pobłockim i całym PnP...

    Cytuj
    IP: 83.23.xx1.xx9 
  • tera ja_gość

    01.12.2014, 20:07

    Wszyscy razem zawołajmy...TA-DE-USZ,TA-DE-USZ,TA-DE-USZ!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx0 
  • _gość

    01.12.2014, 21:52

    Waj - chę prze - łóż ! !

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • Alex_gość

    01.12.2014, 20:08

    no to czekam

    Pożyjemy zobaczymy czy te wszystkie gierki polityczne były warte funta kłaków

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx8.xx9 
  • gniewus_gość

    01.12.2014, 20:16

    Rozdanie

    Demski jak tak będzie rozdawał karty w Pelplinie jak w powiecie, to Pelplin ma wygrane.

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx2.xx0 
  • _gość

    01.12.2014, 20:31

    I bardzo dobrze. Robić porządki po POwskich układach.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • Kris_gość

    01.12.2014, 20:38

    Bell

    Komu bije tczewski bell

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xxx 
  • gosc_gość

    01.12.2014, 20:41

    dobra decyzja

    no to PiS i RiO utarli nosa butnym z PnP i PO i co panie Pobłocki powiat bez pana niech pan weźmie sie z a prace i nie zadłuża juz Tczewa !!!! "gratulujemy" Dzwonkowskiego w Prezydium Rady to kompromitacja !!!

    Odpowiedz
    IP: 178.19.xx9.xx6 
  • bucha cha_gość

    01.12.2014, 20:52

    Pisiaki ograły Mirka jak chłopca, słabiutki ten nasz lokalny boss Mirościwość. Źle to wróży temu miastu, współpracy z powiatem żadnej, bo o ile prezydent słabiutki, to powiat jest lata świetlne za nim. Gratuluję PnP skuteczności i woli walki. Powodzenia na nowej drodze zycia. Panie prezesie, melduję wykonanie zadania... bucha cha. Już marszałek Struk podziękuje naszemu prezydentowi za skopanie tematu w terenie, oj podziękuje, a będzie okazja przy dzieleniu unijnych pieniędzy... Widzicie Tczewiacy jak piękne kolorowe euro odlatują sobie w siną dal? Podziękujcie prezydentowi w następnych wyborach, albo może wcześniej...?

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xx3 
  • _gość

    01.12.2014, 21:23

    Takie złe zdanie masz o PO? Twierdzisz, że kasę dają tylko swoim, a nie wedle potrzeb, przetargów i wniosków na dofinansowanie z UE?

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx5 

    odpowiedź_gość

    02.12.2014, 08:33

    nie, nie mam aż tak złego zdania, ale takie są realia polityczne. Kto sieje wiatr, ten zbiera burzą. Trzeba bardzie jątrzyć i obrażać platformersów, robic z nich sprzedawczyków i złodziei mając w swoich szeregach, na samym topie pospolitych złodziejaszków. Jaka może być odpowiedź? Zastanów się sam. Podpowiem tylko, że jeśli będą dwa równorzędne projekty, równie dobre i porawne, a pieniądze na jeden, to zapewniam cię, że pisowski powiat dostanie gratulacje i podziękowania, a powski kasę. I nie ma się co obrażać, to działa w obie strony.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx5 
  • lhfd_gość

    01.12.2014, 20:55

    Lojalność czy ugodowość?

    Im bliżej wsi, tym więcej PiSiaków!

    Odpowiedz
    IP: 79.204.xx9.xx4 
  • _gość

    01.12.2014, 20:55

    pan klimczak się jak judasz sprzedał za srebniki ,a pis to partia katolicka.ponoć?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xxx 
  • Anna_gość

    01.12.2014, 21:47

    A gdzie lojalność

    A gdzie lojalność Panie Klimczak I Panie Olszewski ?

    Cytuj
    IP: 87.205.xx6.xx7 

    _gość

    02.12.2014, 08:32

    o lojalność to

    Zapytaj też Misiewicza Kajzera Dominikowskigo Gencę Pierzynowską Bejgrowicza i innych radnych.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx1 

    Andy_gość

    02.12.2014, 08:37

    jaka lojalność? ugrupowania polityczne czy komitety wyborcze na szczeblu lokalnym to jakaś paranoja ... zarówno w mieście jak i gminie czy powiecie każdy powinien głosować według własnego zdania a nie tak jak "jakiś koleś" będzie mu kazał .... zresztą co ja gadam, nawet w sejmie tak to właśnie powinno wyglądać!!

    Cytuj
    IP: 153.19.xx5.xx9 

    _gość

    02.12.2014, 11:01

    Pan Klimczak przede wszystkim reprezentuje swój powiat, swoją gminę, a nie komitet wyborczy.

    Cytuj
    IP: 46.76.xx2.xx3 

    Sławek_gość

    02.12.2014, 19:43

    Tak jak postąpili Panowie z Gniewu tak powinien postąpić każdy normalny człowiek.

    Cytuj
    IP: 178.183.xx9.xxx 
  • ._gość

    01.12.2014, 20:57

    .

    fuuuj PIS- brrrgrrr

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx8 
  • gość_gość

    01.12.2014, 21:16

    dobra decyzja

    o kurka miałem napisać "gratulujemy" w mieście wiceprzewodniczącym Rady pan Dominikowskiego ! / nie Dzwonkowskiego/ pan Dzwonkowski Starosta i to genialna wiadomość :)

    Odpowiedz
    IP: 178.19.xx9.xx6 
  • Ajajajaaaaaj!_gość

    01.12.2014, 21:42

    TO OBURZAJĄCE

    Ja stanowczo protestuję! Składam PROTEST wyborczy - to nie może być, żeby przed całym powiatem tczewskim burmistrz zrobił sobie takie jaja z prezydęta! Panie Patryku, jak pan mógł strącić z wieży ciśnień Jego Mirościwość?! Jak pan mógł zawieść nadzieje takiej rzeszy Pazernych Na Pieniądze, ich rodzin i przyjaciół dworu Pobłockiego Naszego Pana Mirościwego? Teraz koalicja w mieście weźmie się za łby... Prezio - źle skończysz.

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx7 
  • gniewus_gość

    01.12.2014, 21:57

    brak wyboru

    Głosowałbym na Demskiego ale u nas tylko Gurzyńska i Badziong dlatego nie poszedłem. Gratuluję "PELPSINIAKOM" takiego Burmistrza !!!

    Odpowiedz
    IP: 46.215.xxx.xx1 
  • Alex_gość

    01.12.2014, 22:04

    Co za szuje ci dwaj radni. Za jakieś marne stanowisko sprzeniewierzyli się swoim wyborcom i to dwa tygodnie po wyborach. Za chwilę dowiemy się o zmianie ich " barw " partyjnych. Mam nadzieję, że będą tylko radnymi jednej kadencji...

    Odpowiedz
    IP: 77.255.xx9.xx6 
  • Andy_gość

    02.12.2014, 08:39

    "sprzeniewierzyli się swoim wyborcom" ... sugerujesz, że komitety wyborcze były dogadane ze sobą już przed wyborami, a wyborcy o tym wiedzieli? ja głosowałem na KKR i sie załamałem jak czytałem, że chcą być w koalicji z PO ... bardzo się ciesze, że tych dwóch panów potrafi się postawić całemu kolesiostwu

    Cytuj
    IP: 153.19.xx5.xx9 
  • xXx_gość

    01.12.2014, 22:15

    a kto wygrał?

    Na tym wszystkim wygrało RiO! Dwóch radnych w radzie powiatu i oboje w zarządzie w tym jeden wicestarostą! To jest dopiero mistrzostwo świata!!! Powodzenia Panie Witoldzie.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx4.xx2 
  • Jan Negocjator_gość

    02.12.2014, 08:53

    Gratuluję koalicji w powiecie.

    Wygrał przede wszystkim PIS - bo był zdolny do daleko idącego KOMPROMISU, a poza tym RIO, oraz oboje panowie radni z KKR I PNP. To dobra decyzja, bo nic was z nimi nie łączyło. Po to się wygrywa wybory, żeby rządzić. Wygrał POWIAT, bo nie będzie sterowany z magistratu. I to jest dobra wiadomość.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 

    mar_gość

    02.12.2014, 13:25

    ąI z czego się tak cieszysz. Kasę będą brać oni, w innych "mundurkach" ,ciągle te same twarze. I będzie tak jak było.

    Cytuj
    IP: 93.154.xx4.xx4 
  • Kris_gość

    01.12.2014, 22:17

    Nowa kolenda tczewska

    Jingle bells, jingle bells jingle all the Tczew

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xxx 
  • _gość

    01.12.2014, 22:35

    Sposób działania charakterystyczny dla PiS- przekupić, zachachmęcić i ... jest!!  Olszewski i Klimczak , wstyd.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Sławek_gość

    02.12.2014, 11:00

    Drogi Gościu !!! Szkoda, że nie potrafisz ujawnić swojego nazwiska , a Ci dwaj Panowie potrafili przeciwstawić się wszystkiemu i postawić na młodch ludzi. Prawda jest taka, że dwóch młodych Radnych Powiatowych zrobiło porządek z całą ekipą powiatową a to się nie podoba ludziom, którzy nie znają się na polityce - a szkoda powinieneś trochę poczytać i chociaż na koniec swojego przykrego komentarza się podpisać!!!

    Cytuj
    IP: 132.244.xx2.xxx 
  • Tczewkiak_gość

    02.12.2014, 00:20

    Jeszcze 4 lata

    A juz sie cieszylem ze pis pogonią

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx9.xx2 
  • Gość_gość

    02.12.2014, 06:25

    Kupczenie

    Krótko mówiąc radny startujący z listy KKR zaprzedał swoich kolegów dla stanowiska w zarządzie. Ciekawe czym kupili Olszewskiego, który do powiatu wjechał na plecach PnP. Swoją drogą to "fajni ludzie", którzy już na pierwszej sesji "zdradzają" swoje ugrupowania.

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx0.xx6 
  • _gość

    02.12.2014, 08:35

    W mieście swoich zdradzili np. radni Misiewicz i Kajzer. To normalna praktyka. Ciekawe co oni dostali.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • Gość_gość

    02.12.2014, 06:28

    skład zarządu

    Ktoś wyżej napisał, że PnP, PO i KKR chcieli zrobić skok na kasę.... Jednak zarząd zamierzali zmniejszyć do 3 członków.... PIS i RIO zahandlowali liczbą członków zarządu i kupili sobie dwie marionetki

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx0.xx6 
  • _gość

    02.12.2014, 10:11

    Kulas próbował do tego nie dopuścić ale też dostał czerwoną karteczkę i kopa w ....

    Cytuj
    IP: 159.205.xx6.xx7 
  • TK_gość

    02.12.2014, 06:53

    W sumie można być zadowolonym z takiej ekipy w starostwie, nie mniej mi osobiście trochę szkoda. Tczewski PIS właśnie stracił cnotę i zastosował najbardziej ordynarną korupcję polityczną - za konkretne profity podkupił dwóch radnych z innych ugrupowań. Na dodatek zrobił to w stylu imć "Zegarka" Nowaka. Zamiast w cywilizowany sposób przed sesją ogłosić, że stworzyli większość bawili się w tajemnicza rękę. Jak MŁodzi demokraci w wyborach w pomorskiej PO. Za najgorsze, że jest to większość jednym głosem i w tej sytuacji tylko czekać jak opozycja nie zacznie podchodów by nie podkupić ktoregoś z radnych koalicji. Skoro cel uświęca środki....Nie mówiać, że Pobłocki teraz może sobie brać na wiceprezydenta Urbana szach**ąc RiO na całego... Jakby się lokalna prawica nie mogła w kulturalny sposób dogadać....

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx6 
  • _gość

    02.12.2014, 07:26

    kucharek już byles w ogródku witales się z gaska i dostales kopa w dupe

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx8 
  • tw23_gość

    02.12.2014, 07:43

    tych panów z KKR i PnP za brak lojalności to wypie...... wczoraj proszą o głosy reprezentując partię taką a dziś nie my wolimy tych dno dno dno ale co to ich obchodzi dopiero za cztery lata będą wybory więc kto to będzie pamiętał jeszcze, a teraz co ugraliśmy to nasze

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • VitoldMix_gość

    02.12.2014, 08:11

    Pan Kucharek

    A już na fotkach był, już garnitur kupiony, już gratulacje odbierał:))) Szkoda, taki ładny był - amerykancki :)))

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • KIBIC_gość

    02.12.2014, 08:11

    psie pomioty wykiwały wszystkich. I sosnowski - kto raz zdradził będzie zdradzał dalej byle być przy korycie!

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx0 
  • _gość

    02.12.2014, 08:40

    Tak powiedział jeden radny o drugim na obradach rady miejskiej. Proponuje unikać tego rodzaju komentarzy i zastanowić się nad konstruktywnymi propozycjami. Coś mi się wyydaje ze klub radnych PiS zdecydowanie zwiększy swoją liczebność. ...

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • _gość

    02.12.2014, 08:35

    Zgadzam się , powinny być wyciągnięte konsekwencję wobec tych panów z KKR i PnP.

    Odpowiedz
    IP: 79.190.xx7.xx8 
  • na jo_gość

    02.12.2014, 11:40

    Tylko wyborcy mogą wyciągnąć konsekwencje i to dopiero w nastepnych wyborach, wyrzucenie z KKR czy PnP to śmieszna kara. Ci dwaj Panowie wykazali się pragmatyzmem i odwagą, nie chcieli byc tylko rękami do głosowania p. Stanucha i Pobłockiego, teraz są ważni i mogą zrealizować swoje hasła wyborcze i po to na nich głosowali wyborcy, a nie dlatego aby byli wierni lokalbym partyjnym kacykom.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx7 

    _gość

    02.12.2014, 12:46

    rozwiązać koalicję w mieście

    Ja widzę tylko jedną możliwość. Trzeba ukarać kkr oraz po i rozwiązać koalicję w mieście i rządzić samodzielnie musi pnp

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx4 
  • _gość

    02.12.2014, 08:42

    z doświadczenia wiem, że ktoś kto zdradził raz zdradzi po raz kolejny. Także strzeżcie się PiSowcy i RiOwcy, bo Ci dwaj Panowie mogą częściej zmieniać zdania i blokować Was w Radzie. Co do wyboru Zarządu - obojętne mi kto, byle nie Wiórek z tą swoją "koncepcją odbudowy mostu".

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • PLUSUJEMNY_gość

    02.12.2014, 09:08

    No i SOSNA dowiózł...

    się ...do stanowiska po czterech latach "absencji".Ale nawet,gdyby nic nie wygrał koledzy z wszystkich opcji nie daliby mu "zginąć".

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx8.xx7 
  • hehehe

    02.12.2014, 10:37

    ...

    aby udowodnić, że są bezinteresowni = powinni dla przykładu wpierdzieli urbana z taboretu w wydziale komunikacji :) wtedy wybaczę sośnie dziamdzionizm i ułomność :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    sofffsnofffski_gość

    02.12.2014, 12:51

    buziaczki 

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx4 
  • Kary_gość

    02.12.2014, 09:47

    bells

    bells bells to dopiero porażka -paw i balon przeogromny.... Witia-gratulacje, dobrze, że Tobie się udało za to jak Cię Miro potraktował, cieszyli się, że juz nie wypłyniesz, ale cię nie znają widać. I dobrze. a wy co tak lamentujecie-zdrajcy, zdrajcy etc - polityka takimi prawami się rządzi, tak jest w tej grze, to nie są nieczyste zagrania i zdrada, takie są ZASADY tej gry. Kto się nie chce w to bawić-nikt nie zmusza, niech zagra w skrabblleeeeee

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx6.xx5 
  • _gość

    02.12.2014, 18:28

    Czyli jak zdradzają dla PiSu to "takie są zasady gry" jak zdradzają przeciwko PiSowi to "hańba". No ale jak to - przecież wybory zostały sfałszowane - Pan Prezes nie może się mylić!!!

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx8 
  • wyborca_gość

    02.12.2014, 09:50

    powiat

    To można być Burmistrzem oraz powiatowym radnym- mogli GO jeszcze zrobić starostą.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • J 23_gość

    02.12.2014, 10:00

    spokojnie

    Tych dwóch Panów z Gniewa pomogło zachować zdrowy rozsądek, partia władzy myślał, że wszędzie i wszystko będzie brała. Oni nie zdradzili, tylko naprawili to co chciano zepsuć.

    Odpowiedz
    IP: 46.76.xx2.xx3 
  • Pelplin wyborca_gość

    02.12.2014, 10:38

    Wybory do Rady Powiatu

    Gratulacje Panie Patryku ! Wykorzystał Pan wczoraj swoja wiedzę i doświadczenie na Radzie Powiatu. Jest Pan naprawdę facet z "klasą". Gratulacje również dla Pana mamy i żony.

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx4.xx6 
  • chichot historii_gość

    02.12.2014, 10:58

    a może raczej nieudacznictwo, buta i zadufanie oraz wiara w swoje prawie boskie cechy naszego prezia Pobłockiego doprowadziły do reaktywacji tczewskiego bagna intelektualnego. Tak, tak panie Pobłocki doprowadził pan do powrotu Memlona do władzy. To pan hodował go w TBS, karmiąc co miesiąc z miejskiej kasy, a dlaczego? Ano dlatego, że panu się w doopie poprzewracało, wydawało się panu, że mając go pod ręką będzie go pan kontrolował. Nie da się tego robic, jak z lenistwa nie chciało się tyłka zza biurka ruszyc i zobaczyć co w trawie piszczy. Byli tacy co ostrzegali, że ryje pod panem, że TBS, a wcześniej ZKM to była siedziba knujących, jak wyciurlać Pobłockiego, któremu się wydaje, że trzyma miasto w garści. Guzik z pętelka, to oni pana kontrolowali i razem ze Smolińskim zrobili z pana i pańskiego PnP chłopców w krótkich gaciach. Przesiedział pan 4 lata przed komputerem gapiąc się w monitor bez celu, a życie toczyło się obok. Pobudka panie Pobłocki, żarty się skończyły. Jak pan nie ruszysz czterech liter, to za 4 lata będziesz pan miał na karku ruchy miejskie i dużo groźniejszych kontrkandydatów, a byc może nie za cztery, ale wcześniej, bo referendum nie jest wykluczone przy pańskiej bierności, arogancji i bucie. Traktuj pan dalej pracowników, przedsiębiorców i zwykłych ludzi jak dodatek do swojej prezydentury, a możesz się pan mocno zdziwić, bo świat nie kończy sie na kilku potakiwaczach.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx5 
  • misiu pysiu_gość

    03.12.2014, 08:03

    tego nie mówiłem ja

    Czas spakować Adama; razem z unijną kasą idą nowe kadry.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • -_gość

    02.12.2014, 11:12

    Judasze

    Ciekawe czy p.Olszewski i Klimczak potrafią rano spojrzeć na siebie w lustrze bo ręki to już raczej nikt im nie poda Raz sprzedali zrobią to znowu Żenada

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xxx 
  • _gość

    02.12.2014, 12:06

    Jaką ciepłą posadkę straciłeś , że powtarzasz ten przypis któryś raz, Rozmawiałeś z Panami o podjętych decyzjach, a może tylko chciałeś je narzucić ? Ciekawe, że ludzie są zdolni myśleć samodzielnie,

    Cytuj
    IP: 46.76.xx2.xx3 
  • siedzący byk_gość

    02.12.2014, 11:22

    Czyli most odbudują...

    ... wg koncepcji starostwa. Starosta nie będzie przecież negować decyzji poprzedniego zarządu powiatu, którego był członkiem. Z drugiej strony jeśli wicestarosta będzie równie skutecznie poszukiwał środków na rewitalizację zabytku jak za swoich rządów, to są spore szanse, że nie będą mieli za co wprowadzić w życie swojej koszmarnej wizji...

    Odpowiedz
    IP: 81.190.xx9.xx9 
  • antek_gość

    02.12.2014, 11:29

    Szanowni wybrani radni czas by posprzątać swoje banery wyborcze, czyżby już wam nie zależało na dobrej opinii. Przypominam ulica Rokicka obok działek oraz ulica Jodłowa na płocie przed apteką . Być może jest ich więcej ?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx6 
  • _gość

    02.12.2014, 11:58

    Bogdan Antoni Olszewski

    Foto: tnij.tcz.pl/?u=1080de

    Odpowiedz
    IP: 37.221.xx1.xx5 
  • Olszewski?_gość

    02.12.2014, 12:38

    I to jest ciekawe. Klimczaka zdecydowanie kupili stanowiskiem w zarządzie, ale Olszewskiego? Kupy się nie trzyma. Tylko dzięki temu, że był na liście PnP się dostał, bo w każdym innym ugrupowaniu z tak niskim poparciem (poniżej 200 głosów) nie miałby szans na mandat radnego. Ergo marne ma szanse na reelekcję z listy takiego PIS-u bo w gminie Gniew są i będą i bardziej zasłużeni dla partii i z większym poparciem (które po takim numerze raczej nie wzrośnie). Stanowiska intratnego w powiecie raczej też nie dostanie bo jakie? Szefowanie komisji? Spore szanse na podobny apanaż miałby i w starym klubie (pnpowców jest jedynie pięć sztuk). To raczej gra niewarta wyprawki. Na dodatek jako jedyny radny PnP spoza Tczewa (miasta i gminy), mógł liczyć na spokojne rozbudowanie swojej pozycji, zwłaszcza, że w gminie Gniew rządzi koalicyjna PO. Z jedynego głosu w obozie Pobłockiego spoza Tczewa na szeregowego PISowca? Zatem albo ktoś miał na niego sporego "haka", albo jakieś osobiste nuty, albo.... Jeszcze się zdziwimy kosztem tej nowej koalicji - w końcu PIS to partia ogólnopolska i ma możliwości dawania nagród wykraczające poza tczewskie błotko. Notabene jest zasadnicza różnica w porównaniu z "transferami" w mieście. Żaden z nich tak naprawdę nie powodował jakiejkolwiek zmiany politycznej: nikt dzięki zmianie barw nie obalał koalicji, lub tworzył nowe. Stąd tamtejsi "zmiennicy" nie ponoszą nawet ułamka kosztów, jakie najpewniej poniosą Olszewski z Klimczakiem...

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx1 
  • _gość

    02.12.2014, 13:26

    Spokojnie, na pewno jakieś konfitury skapną za zmianę zdania, np. etacik dla członka rodziny.

    Cytuj
    IP: 83.14.xx3.xx6 

    AAA_gość

    02.12.2014, 14:10

    Albo jako radny z poza Tczewa widział, że więcej powiatowi może dać ogólnokrajowy PiS, niż tczewocentryczne PNP

    Cytuj
    IP: 79.188.xx0.xx1 
  • _gość

    02.12.2014, 15:34

    Może należałoby przypomnieć, że RiO, to w większości byli pisowcy?

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • tadeusz_gość

    02.12.2014, 19:01

    wybory

    Czas uciekac z miasta,.Jak mowia na PIS glosowalo najwiecej ludzi po podstawowce, czy ci wybrancy z Pis-u maja jakies szkoly pokonczone.Czarno to widze-zwolennicy lesnego dziadka jaroslawa K.wezcie sie od razu do porzadnej pracy.Beret na glowe i do roboty. Sio!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • bezpartyjny wyborca_gość

    02.12.2014, 21:16

    drugie dno wyborów

    Głosowałem na ludzi nie na partię.....gdyby biznesowo potraktować to co się stało...to Klimczak za odstępstwo dostał etat członka zarządu.Nie był w żadnych układach.Doświadczenie polityczne zero....ale rozegranie mistrzowskie.Pytanie czy sam to wymyślił.....czy miał doświadczonego doradcę.Natomiast bardziej nurtujące jest pytanie:KTO ZGADNIE CO Z TEGO ŻE ZDRADZIŁ PNP MIAŁ LUB BĘDZIE MIAŁ OLSZEWSKI...........?????? Ps.Dla lekkiego rozjaśnienia:był w-ce burmistrzem Gniewu do 2010 roku.Lobbował w wyborach 2014 na rzecz byłego swojego pracodawcy największego przegranego,zręcznego animatora rzeczywistości Badziąga.Gdyby Badziąg wygrał Olszewski byłby jego zastępcą....rezygnując z członkostwa w radzie powiatu.Badziąg prawdopodobnie utraci pracę w Smętowie Granicznym gdzie przegrana wójtowa zatrudniała go jako sekretarza gminy.Nowa wójtowa Smętowa prawdopodobnie pożegna Pana Badziąga.W Gniewie dostał od mieszkańców kolejną-drugą czerwoną kartkę.Dwie porażki.Ale ma sprawdzonych przyjaciół.Należy do nich między innymi burmistrz Pelplina -Pan Patryk Demski.....Kto odpowie na drugie pytanie:KTO ZATRUDNI PANA BADZIĄGA (STAROSTWO CZY URZĄD PELPLIN).......Jak ktoś myśli że cokolwiek "wybrani"robią dla nas to niech sobie spojrzy na zawiłe układy lokalne,niespełnione aspiracje lokalnych polityków oraz frekwencję wyborczą......i dojdzie do wniosku iż "wybrańcy" tak naprawdę nie mają moralnego prawa nas reprezentować....a już w ogóle mówić o .....demokracji bo to co się dzieje wokół nas nie ma nic z demokracją wspólnego.Jeżeli ktoś uważa inaczej to niech odpowie sobie na jedno z pytań:jaka minimalna frekwencja wyborcza daje prawo wybranym rządzić?????........i ma odpowiedź dlaczego wyborcy olewają wybory.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx4 
  • _gość

    03.12.2014, 08:07

    czesiu różnica wyniosła niecałe 200 głosów. Jak myślisz kto zastąpi Szulca ?

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • bezpartyjny wyborca_gość

    02.12.2014, 22:12

    drugie dno wyborów

    Głosowałem na ludzi nie na partię.....gdyby biznesowo potraktować to co się stało...to Klimczak za odstępstwo dostał etat członka zarządu.Nie był w żadnych układach.Doświadczenie polityczne zero....ale rozegranie mistrzowskie.Pytanie czy sam to wymyślił.....czy miał doświadczonego doradcę.Natomiast bardziej nurtujące jest pytanie:KTO ZGADNIE CO Z TEGO ŻE ZDRADZIŁ PNP MIAŁ LUB BĘDZIE MIAŁ OLSZEWSKI...........?????? Ps.Dla lekkiego rozjaśnienia:był w-ce burmistrzem Gniewu do 2010 roku.Lobbował w wyborach 2014 na rzecz byłego swojego pracodawcy największego przegranego,zręcznego animatora rzeczywistości Badziąga.Gdyby Badziąg wygrał Olszewski byłby jego zastępcą....rezygnując z członkostwa w radzie powiatu.Badziąg prawdopodobnie utraci pracę w Smętowie Granicznym gdzie przegrana wójtowa zatrudniała go jako sekretarza gminy.Nowa wójtowa Smętowa prawdopodobnie pożegna Pana Badziąga.W Gniewie dostał od mieszkańców kolejną-drugą czerwoną kartkę.Dwie porażki.Ale ma sprawdzonych przyjaciół.Należy do nich między innymi burmistrz Pelplina -Pan Patryk Demski.....Kto odpowie na drugie pytanie:KTO ZATRUDNI PANA BADZIĄGA (STAROSTWO CZY URZĄD PELPLIN).......Jak ktoś myśli że cokolwiek "wybrani"robią dla nas to niech sobie spojrzy na zawiłe układy lokalne,niespełnione aspiracje lokalnych polityków oraz frekwencję wyborczą......i dojdzie do wniosku iż "wybrańcy" tak naprawdę nie mają moralnego prawa nas reprezentować....a już w ogóle mówić o .....demokracji bo to co się dzieje wokół nas nie ma nic z demokracją wspólnego.Jeżeli ktoś uważa inaczej to niech odpowie sobie na jedno z pytań:jaka minimalna frekwencja wyborcza daje prawo wybranym rządzić?????........i ma odpowiedź dlaczego wyborcy olewają wybory.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx4 
  • _gość

    02.12.2014, 22:21

    Młodzi??? Stara Antczakowa, Zynda i Kamińska? Młodzi inaczej, hahaha!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • _gość

    03.12.2014, 08:09

    młodsi od p. Puczyńskiego

    Żynda i Kamińska są rówieśnikami większości radnych.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • mieszkaniec_gość

    02.12.2014, 22:52

    bezcenne

    Mina Stanucha - bezcenne! Panie Patryku uznanie i gratulacje!

    Odpowiedz
    IP: 89.66.xx2.xx3 
  • justyna_gość

    03.12.2014, 10:28

    praca dla młodych

    nie ważne kto będzie rządził ważne aby nie było układów, żeby dotrzymali słowa czekamy.. obserwujemy.. i liczymy że będzie lepiej młodzi ludzie w Tczewie dostaną pracę i nie będą musieli emigrować za pracą,bo kto będzie pracował na nasze emerytury???

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx2.xx0 
  • _gość

    23.03.2015, 20:36

    mołdawianie, dziecino...Polski tu już nie uwidzisz, ...

    Cytuj
    IP: 83.23.xx1.xx9 
  • sas_gość

    03.12.2014, 12:46

    powiat wybory

    Szkoda,że Patryk Dembski, mówiąc w skrócie namieszał tam, gdzie go rzeczywiście nie będzie...przecież składa mandat radnego w powiecie i po wygranych w Pelplinie, został Burmistrzem. Ale to co zrobił, było pod egidą tego, naszego jaśnie oświeconego posła Kazimierza Smolińskiego - którego w kuluarach widać na zdjęciach zresztą. Namieszać i odszedł...tak jak zresztą cała polityka PIS-u, skłócić, namieszać i czasami bez honoru odejść...

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx6.xx7 
  • Daniel_gość

    03.12.2014, 14:13

    ???

    Bardzo pokrętne rozumowanie. Komu, jak nie burmistrzowi, powinno zależeć na dobrej współpracy ze starostwem? Uważam, że p. Patryk swoje 5 minut w radzie powiatu wykorzystał wręcz koncertowo. Brawo. Stworzenie koalicji większościowej oraz doprowadzenie do wyboru starosty ze swojego ugrupowania to najlepsze co mogło nam się przydarzyć, tym bardziej, że do niedawna taki scenariusz mógł być rozpatrywany tylko w kategoriach political fiction. Wypada życzyć nie mniejszej skuteczności na szczeblu gminnym i trafnych wyborów podczas obsadzania stanowisk w UMiG. Trzymam kciuki.

    Cytuj
    IP: 46.112.xx5.xx3 
  • _gość

    03.12.2014, 13:39

    to zobaczymy na ile sprawdzi się gadka PiSu o nieprywatyzacji szpitali

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • _gość

    23.03.2015, 18:32

    Panie Tadeuszu, co słychać?

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx9 
  • gość_gość

    24.02.2018, 13:17

    wybory

    ZADAM PROSTE PYTANIE OLSZEWSKI I KLIMCZAK JAK WAM NIE WSTYD, CO ZROBILIŚCIE DLA GNIEWA .

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.