Miasto szuka inwestora, który wybuduje aqupark. Wstępnie zainteresowani są tym Austriacy

Kino już jest - co z aquaparkiem - pytają niektórzy tczewianie, którzy podkreślają, że jeden basen na blisko 60-tysięczne miasto, to za mało. Dlatego włodarze grodu Sambora szukają prywatnego inwestora, bo jak tłumaczą - trudno byłoby zrealizować wielomilionową inwestycję w oparciu o budżet miasta. Tym bardziej, że czasy raczej kryzysowe. Do tej pory klienci indywidualni mogą korzystać z tczewskiej pływalni 27 godzin w ciągu całego tygodnia. W ciągu dnia pływają uczniowie i grupy zorganizowane. Więcej w materiale TV Tczew.
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
    
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 3.28
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 12200 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
12 146 143 wyświetleń wszystkich filmów
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (35)
dodaj komentarz

  • +8

    Aquapark_gość

    18.01.2013, 10:15

    a

    Ludzie... AquaPark to nie jest basen- przykładem może być Sopot. Już sam początek tego filmu pokazuje jakie pojęcie mają ludzie o takich "pływalniach". Basen jest za mały? To czemu by nie zainwestować pieniędzy w nowy konkurencyjny lub też odnowić/powiększyć[chociaż wydaje mi się to mało możliwe] stary?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx4 
  • +4

    brrr_gość

    18.01.2013, 10:51

    fajnie by bylo

    W koncu byloby gdzie poplywac a nie jak sardynka w puszce na naszym mega basenie.

    Odpowiedz
    IP: 77.114.xx0.xx0 
  • _gość

    19.01.2013, 11:25

    wyborcze obietnice

    a jednak bedzie aquapark w Tczewie, dzisiaj ogladałem w tetce http://www.tetka.pl/index.php?page=movie&id=633

    Cytuj
    IP: 82.160.xx0.xx6 
  • +6

    Wodnik szuwarek._gość

    18.01.2013, 11:45

    I po co?

    Zobaczycie! Jeszcze tam psy będą tyłkami szczekać. Każdy z nas będzie dopłacał. Aquapark w Tczewie i dla okolicznych miejscowości się nie opłaca. Ale każdy ujada, że chce mieć tylko nie zna realiów wodnego biznesu.

    Odpowiedz
    IP: 195.60.xx6.xx6 
  • +1

    Andrzej_gość

    20.01.2013, 10:14

    Ciekawe a remont CWRDW kisztował 14 mln. zł i miasto dopłaca rocznie 3,5 mln. zł ! I myslisz że tam psy du...mi szczekają ? także wyluzuj !

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +15

    Dorota_gość

    18.01.2013, 11:54

    basen

    Witam. Wplne godziny basenu sa bez sensnu. dwa wejscia w tygodniu wieczorem, gdzie np. na 19.20 nie da sie wogole plywac, bo jest po 15 osob na jednym torze. natomiast na wczesniejsze godziny maja wykupiuone szkoly i firmy i basen pusty bo nikt nie chodzi. szkoda. trzeba moze policzyc ludzi i przemyslec czy na wczesniejsze godziny nie bylby lepszy zysk gdyby chodzily osoby indywidualne. sobota to tez porazka, pierwsza wolna godzina to chyba 16.50 bo wczesniej jest pol basenu tylko wolne i znow plywaja jeden na drugim. zostaje niedziela, to troche malo jak na taki duzy Tczew. kiedys chodzilam regularnie a teraz wogole bo nie da sie plywac. moze trzeba cos z tym zrobic?

    Odpowiedz
    IP: 145.237.xx5.xx3 
  • +6

    Maco_gość

    18.01.2013, 11:56

    ???

    I tak nic z tego nie będzie, tak jak Orlika na Bajkowym !!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +4

    rowerzysta_gość

    19.01.2013, 22:02

    fuj

    przecz z orlikami, wiwat parki linowe i skateparki!

    Cytuj
    IP: 37.209.xx4.xx1 
  • +6

    sds_gość

    18.01.2013, 13:22

    Aquapark - nie uwierze dopóki nie zobaczę !

    Aquapark jedni marzą inni nienawidzą nic nie budzi tak skrajnych emocji. Ale inwestycja dla tych mających dzieci bądź korzystających z basenu jest dla tych spełnieniem marzenia o rekreacji wodnej a w połączeniu z nowoczesnym SPA (strefa saun, fitness, siłownia itp.) inwestycja będzie komercyjnym sukcesem. Brawo dla władz miasta za odważna decyzję poprawiająca warunki życia mieszkańców. Już wolę aby miasto dopłacało do Aquaparku niż do zasiłków MOPS czy czwartoligowego Gryfa.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +1

    ._gość

    18.01.2013, 14:59

    Komercyjnym sukcesem ? Człowieku kogo będzie stać w tych czasach, na to żeby płacić za bilet na basen kilkadziesiąt złotych. Bo takie ceny sięgają w Aquaparkach. Będziemy dopłacać to tego biznesu. Inicjatywa BARDZO DOBRA, ale nie możemy myśleć tu i teraz ! Najzwyczajniej w świecie, ludność miasta i okolicznych wsi, miasteczek nie będzie wstanie utrzymać takiego kolosa. Ja byłbym za zbudowaniem nowego odpowiednio taniego, ale komfortowego obiektu ew. wielką modernizacją ( powiększeniem ) obecnego. Nie jesteśmy SOPOTEM, mierzmy siły na zamiary, bo wybudować nie problem, ale utrzymać już tak.

    Cytuj
    IP: 89.228.xx3.xx8 
  • +3

    _gość

    18.01.2013, 13:46

    Nie, nie i jeszcze raz nie!

    Zajmijcie się czym innym, szkoda czasu i pieniędzy na jakiś tam akłapark. W Tczewie potrzebny jest kolejny basen pływacki, najlepiej przy szkole, przedszkole, zespół opieki zdrowotnej, wiadukt (nad linią kolejową do Bydgoszczy) i pomiędzy Górkami i Bajkowym. Tam też na terenie poligonu powinna powstać szkoła z basenem. I zróbcie coś z tym Wiórkiem, bo facet nam niszczy miasto.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx6.xx2 
  • +5

    PLUSUJEMNY_gość

    18.01.2013, 13:54

    NIE WIERZĘ!!!!!!

    Mam nadzieję,że znajdzie się grupa radnych,a może mieszkańcy się zorganizują ,którzy zawetują ten szaleńczy z ekonomicznego punktu widzenia pomysł!!Chociaż pamiętam,że są idioci,którzy chcieli lotniska na terenie sadów w Bałdowie!Żeby było jasne ,TAK dla nowego basenu(większego,nowocześniejszego),nie dla aquaparku!A może kolejną 'TROPIC ISLAND",a co nie stac nas,przecież się nam należy!

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xxx.xx2 
  • +1

    _gość

    18.01.2013, 20:33

    w pełni popieram poprzednika

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx9 
    +1

    Andrzej Lis_gość

    20.01.2013, 10:18

    szczyt hipokryzji

    A dlaczego nie protestujesz jak nasi radni przeznaczają 300 tys. zł na zegar słoneczny w Parku ? Dlaczego nie protestujesz jak miasto wydaje na opieke społeczna 25 mln. rocznie ? Dlaczego nie protestujesz jak miasto lekka ręką wydaje 1,5 mln. zł na budowe skrzyżowania leżącego w gestii GDDKiA ? Bo jestes hipokrytą !

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +1

    Bogda_gość

    18.01.2013, 14:07

    Witam!Ja czekam z niecierpliwością na aqua park,nareszcie nie trzeba będzie urządzać wycieczek do Sopotu czy Chojnic.Byłam w Pile gdzie mini Aqua park z radością odwiedzają szczególnie emeryci.Płacą niewielkie kwoty za wejściówkę/miasto dopłaca/i dlatego miejsce to cieszy się wielką popularnością wśród seniorów.Mam nadzieję doczekać się /bo jestem też emerytką/ aqua parku w Tczewie!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • +7

    Ali-gator_gość

    18.01.2013, 14:12

    Skoro aquapark w 3mieście przynosi straty i w innych wielkich miastach, to co dopiero w naszym małym mieście?! Popierający inwestycję pewnie sobie myślą, że będą 4 sauny, 3 sale spa, bary, masaże, 5 zjeżdzalni i 8 różnych basenów z kolorową wodą do wyboru. A jak zobaczą obiekt-to się zdziwią... A najbardziej będą narzekać ci sami, co twierdzili, że to świetna rozrywka dla dzieci a pójdą z nimi raz na pół roku, bo znowu będą narzekać, że bilety za drogie. O wiele lepszą inwestycją będzie wybudowanie porządnego 50-metrowego basenu z 10 torami i z odpowiednią głębokością od połowy, by można było sobie np. ponurkować. I przeznaczyć go dla mieszkańców i ewentualnie do zawodów pływackich raz na jakiś czas, gdy taki dystans będzie potrzebny. A na starym niech pływają szkoły, kluby czy kto tam jeszcze. I to ma sens a nie jakieś aquaparki. Stary basen wypłycono, bo chciano zaoszczędzić na ogrzewaniu i wodzie. I co z tego wyszło??? Mam pokazać, czy wystarczy jak powiem...?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • Robert B_gość

    18.01.2013, 14:58

    Aquapark to szansa ale dobrze zarządzany .

    Uważam że jak miasto wniosłoby aportem do spółki ziemię przy DK91 a w zamian za to inwestor powstawi Aquapark plus centrum Hotelowe i SPA to i miasto/region skorzysta i inwestor też swoje zarobi. A może w nowej perspektywie UE pozyskać środki na te inwestycję , prawdopodbnie rozdział środków będzie bardziej korzystny od obecnego (będzie 75%) a więc warto.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +3

    IT-i_gość

    18.01.2013, 19:07

    Aquapark- fajna sprawa i dobra zabawa tylko jest jedno ale w jakiej cenie będą bilety? Moim zdaniem nie wielu będzie stać by mieć choć odrobinę rozrywki w naszym szarym życiu a szczególnie gdy z atrakcji będzie chciała skorzystać typowa 4-ro osobowa rodzina. Inwestycja przecież będzie musiała się zwrócić. Tak sądzę, jeśli bilety będą tańsze to z zabawy skorzysta więcej ludzi i zyski będą większe. POZDRAWIAM!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx9.xx2 
  • Tczewiak_gość

    18.01.2013, 20:48

    Jestem za budowa Aguaparku:)

    Kiedys slyszalem ze mnieli wwybudowa Aguapark na Abisyni

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx1 
  • x_gość

    18.01.2013, 21:18

    ŻADEN aquapark w pomorskim sie sam nie utrzymuje. Powód - za mało klientów. Gdyby tak zlikwidować ze dwa to wszystkie by sie utrzymały

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • -2

    wodnik_gość

    18.01.2013, 21:57

    basen

    wystarczy wstawic zjezdzalnie , jakuzi , pokuj spa , pokuj odpoczynku ,fast fooda , zrobic naglosnienie, troche kolorowego oswietlenia i jest substytut aklaparku taniej i to funkcjonuje a malkotenci moga jezdzic do sopotu, oczywiscie zrobic rozsadne ceny i zniesc ten idiotyczny nakaz czepkow plywackich.

    Odpowiedz
    IP: 84.202.xx2.xx9 
  • agnieszka_gość

    24.01.2013, 18:56

    Wodniku,powodem noszenia czepkow na basenie jest higiena.ja mieszkam we Wloszech na stale i tutaj bez czepka nie wejdziesz do wody,od razu cie wygonia z wody ratownicy.czepek to higiena i brak wlosow w wodzie.byloby ci milo znalezc czyjs wlos we wodzie,a nie daj boze na swoim ciele??!!.ja wole idiotyczny czepek jak go okreslasz jak znalezc czyj wlos na swoim ciele.

    Cytuj
    IP: 79.13.xx7.xx7 
  • +1

    Piotr W._gość

    19.01.2013, 08:25

    Aquapark na miarę Tczewa .

    A kto z malkontentów twierdzi że ma powstać Aquapark sopocki w Tczewie ? To chyba oczywiste że mierzymy siły na możliwości miasta i powiatu. Taki kompleks jak w Kościerzynie czy Kwidzynie w zupełności by wystarczył (basen pływacki płytki dziesięciotorowy, basen dla dzieci średni z biczami wodnymi, basen dla maluchów , 2-3 jaccuzi, strefa saun (3 rodzaje saun plus bania), 2 zjeżdżalnie rurowe, strefa fitness (siłownia plus fitness), strefa food (bar + restauracja) , ewentualnie kręgielnia itp. (małpi gaj). Wreszcie byłoby wszystko w jednym miejscu na przyzwoitym poziomie . A co do zarządzania obiektem to oczywiście zatrudnić managera a nie jakiegoś dyrektora TCSiT , skoro obecny basen przynosi wiecej strat niż mógłby przynosić w/w aquapark. W Kościerzynie się udało i gmina dopłaca zaledwie 250 tys. rocznie a nasze miasto do starego zwykłego basenu dopłaca aż 1 mln. zł !

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +2

    ernest_gość

    19.01.2013, 09:59

    A elektrownia północ chyba sie nie uda

    O czym tu mowa ? Wystarczy że powstanie Elektrownia Północ w Rajkowach to Kulczyk za swoje nam wybuduje Aquaparki i inne takie tam... A gmina Pelplin będzie jedną z najbogatszych gminw Polsce. Ale to chyba ironia bo spółka Elektrownia Północ chyba sie wycofuje z tej inwestycji (odsprzedaja projekt za który zapłacili do tej pory już 100 mln. zł) ! Byłyby ze 3 aquaparki w Tczewie !

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • -1

    t-drugi_gość

    19.01.2013, 10:06

    ...

    To byłaby wizytówka miasta na cały kraj. Temat aquaparku przewija się juz od 10 lat ! Może wreszcie czas zacząć te inwestycje a nie gadać, obecny basen nie spełnia wymogów rozbudowy do funkcji aquaparku ponieważ jest za mało torów pływackich , przy obecnych standardach 10 torów tylko ma mozliwość dofinansowania z UE. Uważam że aquapark powinien powstać na terenie po koszarach do tego hotel a cały teren wokół zagopspoidarować na nowy park miejski. (skatepark, park linowy, fontanny itp.) To byłaby wizytówka miasta na cały kraj.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • kajot551_gość

    19.01.2013, 10:46

    BUDOWY

    MOZNA budowac rozne rozrywkowe i eksluzywne budowle ale dla kogo czyz mamy tylu turystow co ZAkopane ,SOpot ,czy NASZE spoleczenstwo w wiekszosci bezrobotne ,biedne bo w kraju rzadzonym przez nieudacznikow ,ktorzy co dotkna zamienia sie w PORAZKE i OBCIACH jesli pojdzie kilkunastu urzednikow ktorzy zarobili na przetargach i kantach wraz z rodzinka to wszystko,a reszta bedzie doplacac do interesu poprzez dotacje RATUSZA .GDY KRYZYS skonczmy z IGRZYSKAMI ROZRYWKA DLA WYRANYCH>WPIERW CHLEBA I PRACY>DOBREGO ZARZADZANIA I GOSPODARZENIA.WKRAJU NEDZY I BIEDY gdy mieszkaancy nie chodza do kina na plywalnie POMYSLY jak z zegarem i FONTANNA MAMY DOSC FANTASTOW KTORZA NIE UMIEJA ROZWIAC ZYCIOWYCH PROBLEMOW MIESZKANCOW a biora sie za inwestycje ktore trzeba dotowac .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • +1

    Andrzej L_gość

    20.01.2013, 10:22

    A ilu turystów ma Piła, Chojnice, Kwidzyn,Ostrów Św. ? bez przesady , to ma być inwestycja dla mieszkańców a skoro na obecnym basenie już się nie mieszczą to chyba oczywiste że trzeba wybudować nowy basen a przy okazji elementy aquaparku aby dzieciaki nie blokowały torów pływackich. krótko i na temat

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • +1

    caly internet_gość

    19.01.2013, 12:21

    jusz dafno pofinien pofstac !

    ten basen za komuny to istny syf !

    Odpowiedz
    IP: 62.61.xx2.xx9 
  • +1

    fela_gość

    19.01.2013, 12:24

    aqua czyli woda po hiszpansku ! a nie akua jak to

    prezy. wymawia ha ha aqua -woda !

    Odpowiedz
    IP: 62.61.xx2.xx9 
  • Mieszczuch_gość

    19.01.2013, 22:06

    ....

    Nie wiem po co ta gadka,mamy dobry Aqua Park w Sopocie.Jak ktoś chcę naprawdę popływać to pojedzie do trójmiasta.Już lepszym rozwiązaniem było by,powiększyć pływalnie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • sknera_gość

    19.01.2013, 22:13

    Austriak doplaci?

    Do wszystkich aquaparkow samorzady doplacaja. Skad sie wzial dobry Austriak, ktory chce wlzyc pieniadze w niedochodowy biznes?

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx5.xx6 
  • -2

    _gość

    20.01.2013, 11:19

    Odnówcie lepiej mosty . Są stare zdjęcia. Przecież te stare mosty zapierają dech w piersiach. :)

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx5.xx2 
  • weiSSman_gość

    20.01.2013, 14:15

    u siebie wybudowali stadion, który teraz częściowo rozebrali bo nie mają pieniędzy na utrzymanie po drugie to tylko u nas jest kryzys?

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx7.xx4 
  • kornik_gość

    20.01.2013, 16:15

    wiry

    Dlaczego znowu inwestycja zagraniczna ? Może znowu ktoś wszedł komuś do portfela ? Wszak w temacie korupcji znane postacie od pewnego czasu łapią się za głowy. PRL był skorumpowany co nie co - ważniejsze jednak były układziki. Dopiero teraz rozkwita w Polsce korupcja - to prawdziwa tragedia. Polacy są bardzo zakompleksieni i myślą, że jak nie zrobi czegoś jakiś Austriak lub nie skalkują czegoś toczka w toczkę - to nie będzie to dobre. Po części pewnie to syndrom postimperialny, choć tak na prawdę Polska nie jest krajem nadal wolnym i takim w którym prawda faktyczna jest przez zakonspirowaną komuchę mile widziana. O demokracji też możemy jedynie pomarzyć - tego nie ma. Zobaczcie co robi sobie władza z niezwykle ważnych problemów społecznych i postulatów. Wszędzie rządzi pieniądz wraz z PRAWDĄ NAKAZANĄ. Faktycznej prawdy nie dowiecie się z powszechnych i mainstreamowych mediów - to stwierdzony i udowodniony fakt ! Ludzie znani i mogący wedle swej wiedzy przekazać spłyconemu społeczeństwu niewiarygodną prawdę o obecnej Polsce i naszym społeczeństwie są nadal w podstępny sposób uśmiercani oraz ośmieszani z niezwykłą zajadłością w sposób profesjonalny ! Jeśli ludzie zwyczajni się nie obudzą - to już po Polsce i po nich samych - nie mówiąc o młodym pokoleniu pozbawionym jakichkolwiek perspektyw we WŁASNYM kraju. To są dopiero spychane pod dywan prawdziwe problemy - nie zaś nowomodne zbytki, w naszym wypadku ponad stan - bo zrobiono z nas materialistów krótkowzrocznych i karierowiczów - a wszystkim rządzi szmal, a nie potrzeba rozsądnego zorganizowania życia dla większej części społeczeństwa. Ustrój kapitałowy (obecnie już wypalony) - to jedno, natomiast zakonspirowana sitwa starych układów wspieranych przez Moskwę - to drugie. Żadna z tych rzeczy nie służy Polsce i nam samym, a każda z nich prowadzi nas na zatracenie i wprost do zguby narodowej. Ubolewam nad poziomem świadomości społeczeństwa nie świadomego faktycznego stanu spraw. Ludzie zaczęli już do prawdy docierać, lecz idzie to wszystko ze strasznym mozołem. Oby nie było za późno ! P.S. Zgadzam się z przedmówcami twierdzącymi iż miasto narazi się przez aquapark na nieprzewidywalne obciążenia finansowe, i z tym że ta inwestycja nie jest nam potrzebna. Mających gruby portfel stać będzie na to by wsiąść do swego czterokołowca i podjechać do aquaparku trójmiejskiego - czy to proste ? Jeśli da się usprawnić i ulepszyć istniejący basen oraz obniżyć koszty - to proponuję energię decydentów skierować w tym kierunku. P.S. 2 - Faktycznie my Tczewianie mamy o wiele poważniejsze problemy w naszym mieście ! Nie ma pracy dla ogromnej liczby mieszkańców, a młodzież po szkołach nawet wyższych zaczyna start od bezrobocia. To jest antywychowawcze i wytwarza psychozy, które tworzą niewładne i chore społeczeństwo nie potrafiące znaleźć motywacji i energii do działania. Likwidowane są kolejne firmy polskie i z tradycjami, a w szkołach rezygnuje się z najnowszej historii i nie mówi się całej prawdy o Polsce. W miejsce starych zakładów stawiane są nieliczne atrapy rodem z zachodu i finansowane z zachodniej, prywatnej kieszeni ! To droga do nikąd. Tczewianie jak i wszyscy Polacy potrzebują zwykłej i pewnej pracy. Normalna praca nigdy nie była pracą na zlecenie, ani pracą na czas określony ! Tak nie zbudujemy normalnego, ani prawie normalnego kraju ! Reasumując: praca jest wartością nie tylko źródłem utrzymania, totalna komercjalizacja jest nieporozumieniem, praca jest dobrem powszechnym nadającym sens wielu innym działaniom i możliwościom ludzi, powszechna dostępność pracy umożliwia zakładanie i kondycję rodzin. Duża ilość miejsc pracy powoduje duże wpływy do budżetów lokalnych oraz krajowego. To w interesie państwa jest stała troska o taki stan spraw. Ludzie stwarzający istotne problemy powinni być kierowani do pracy innej, lecz nikt nie może pozostawać bezczynny, bo szkodzi to nam wszystkim - a najbardziej Polsce ! Nie może być tak, że dawniej opłacało się wszystko, a teraz nie opłaca się prawie nic - nie może o wszystkim decydować fałszywa ekonomia, która zwiększa czyjeś zyski w rynkowej, ustawicznej przepychance - lecz tworzy koszty społeczne za które wszyscy musimy słono płacić. Nie mogą nas zalewać chińskie produkty doraźnie tańsze, lecz faktycznie gorsze i rozwalające naszą gospodarkę, w konsekwencji nas ! Tu również portfelowa ekonomia biznesmanów nie liczy się z kosztami społecznymi - które w końcu skupią się również na nich ! Gdzie podziały się buty o wieloletniej trwałości, które opłacało się zanosić do naprawy u szewca, robione przez prawdziwe polskie firmy ? Gdzie podziali się szewcy ? Co zrobiliście z naszymi stoczniami ? Czy młode pokolenie wypracuje lata do swej emerytury ? Kto zapracuje na coraz większą liczbę schorowanych emerytów ? Czy ktoś nad tym wszystkim wogóle się zastanawia ? Co to dalej ma być ? Klikajcie w ten link - http://www.youtube.com/watch?v=ealG_CH-vnU&feature=watch-vrec

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • fizolof_gość

    20.01.2013, 22:50

    brawo kornik

    szkoda tylko, że lemingi nie przeczytają

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx7.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.