Komentarze kandydatów na prezydenta Tczewa po pierwszej turze

21 kwietnia tczewianie ponownie pójdą do urn. W II turze zmierzą się dotychczasowy prezydent Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus) z Łukaszem Brządkowskim (Samorząd OdNowa). Kandydatów, którzy stanęli w przedwyborcze szranki poprosiliśmy o komentarz do ich wyników. Frekwencja wyborcza w niedzielnych wyborach wyniosła 46,9 proc.
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
    
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 5
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 12200 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
12 148 710 wyświetleń wszystkich filmów
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (76)
dodaj komentarz

  • Rowerowy_johny_gość_gość

    10.04.2024, 10:50

    Przydałaby się debata i więcej .....

    ..... konkretów. Póki co to mamy: "dokończenie tego co jest" vs "czas na zmiany", to na kogo głosować ?

    Odpowiedz
    IP: 212.160.xx2.xxx 
  • szkoda_gość

    10.04.2024, 11:16

    Ł. Brządkowski odmówił debaty

    Niestety, Pan Łukasz Brządkowski z Samorząd od Nowa odmówił dzisiaj udziału w debacie, która miała odbyć się w piątek. Tutaj źródło: hhttp://www.facebook.com/reel/1431432317486706

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx0 

    ciężko być prezydentem_gość

    10.04.2024, 22:42

    fajny był ten filmik i szkoda że znikł

    Kto zostanie przy Mirku w trudnej chwili?

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx7 
  • Xx_gość

    10.04.2024, 11:18

    "Niestety, Pan Łukasz Brządkowski z Samorząd od Nowa odmówił dzisiaj udziału w debacie, która miała odbyć się w piątek. Tutaj źródło: hhttp://www.facebook.com/reel/1431432317486706 "

    Bo w piątek o 9.00 to ludzie siedzą w pracy.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx4 
  • MEGAFON: wypier*****!_gość

    10.04.2024, 22:44

    ona nie jest kobietą

    kobiety się tak nie zachowują

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx7 

    Ewa_gość

    11.04.2024, 14:10

    Megafon!?

    Ty już totalnie odleciałeś - ty potrzebujesz określonego specjalisty lub na określonym oddziale szpitalym pomocy! CITO

    Cytuj
    IP: 37.30.xx2.xx0 
  • kik_gość

    10.04.2024, 11:36

    Pana Prezydenta byśmy chcieli zobaczyć na debacie w TVP3 w dniu 15 kwietnia :)

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xxx.xx0 
  • EkO_gość

    10.04.2024, 11:42

    Prawda jest taka

    Brządkowski zgodził się na debatę z Pobłockim, która ma odbyć się 15.04. w TVP3 Gdańsk.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • przy100boss_gość

    10.04.2024, 11:57

    gosc

    dobrze, ze to obejrzalem, Brzadkowski normalny facet:)

    Odpowiedz
    IP: 134.191.xx6.xx3 
  • wow,_gość

    10.04.2024, 13:39

    co za plaskoziemowskie okreslenie -:))

    daruj sobie za ten prymytywny chwyt propagadowy pisowsko-kofi, zalatujesz fetorem konfederuSSi !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • jaaa_gość_gość_gość_gość

    10.04.2024, 12:09

    odpowiedz

    Poblocki jak poblocki, widzicie ta dziennikarke ? COs ma z oczami, mruga caly czas. Moze potrzebuje pomocy ?

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx5.xx1 
  • obserwator_gość

    10.04.2024, 12:19

    jakie to polskie, to hejtowanie p.Pobłockiego. Nie ma ludzi idealnych to raz, zrobił jednak dużo dla miasta, chociaż potknięć też sporo, to dwa. Stary slogan, że nie popełnia błędów ten co nic nie robi jest nie tylko sloganem. To prawda. Obiektywnie i jak ktoś chce subiektywnie to krajobraz Tczewa mocno się zmienił. Na dobre. Remonty osiedli, dróg, budowa wiaduktów. Zarzut betonowania wysoce nie trafiony. Przykład?: rewitalizacja parku, bulwar czy też fontanna na suchostrzygach i inne. Na miarę możliwości. Poza tym jakie doświadczenie samorządowe na tym szczeblu ma p. Brządkowski? Żadnego Jakie kontakty w skali województwa i kraju? Żadne. Może ktoś twierdzić, że się nauczy, może ale ile czasu mu to zajmie. Ktoś tu bardzo mądrze napisał, że Tczew nie ma tego czasu. Nie znam p. Brządkowskiego ale jego zamysły, podkreślam zamysły, co do rządzenia miastem mnie nie przekonują bo to tylko zamysły a p.Pobłocki ma skonkretyzowane plany o czym mówi od dłuższego czasu. Warto więc się zastanowić nad postawieniem krzyżyka, biorąc pod uwagę rzeczywistą potrzebę miasta a nie wyborcze przepychanki. Na koniec chciałbym podkreślić, że p. Pobłocki nie jest moim faworytem ale niestety nikt bardziej kompetentny się nie zgłosił.

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx3 
  • Wyborca II tury_gość

    10.04.2024, 15:02

    Oj,oj...

    Żeby tczewiacy się nie zapędzili w swoich decyzjach i 21 .04.2024r przed urnami wiedzieli, że decyzja wyboru osoby, która ma brak doświadczenia nie wpłynęła na życie mieszkańców.

    Cytuj
    IP: 94.42.xx9.xx2 
  • obserwator_gość

    10.04.2024, 12:26

    Jeszcze jedna rzecz do skomentowania. Zarzut koneksji rodzinnych to też bardzo polskie. A może by ktoś się przyjrzał koneksjom rodzinnym p. posła Smolińskiego?

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx3 
  • Tczewiak _gość_gość_gość_gość

    10.04.2024, 12:30

    który obecny czy przyszły

    czy partia pana Brządkowskiego Samorząd Odnowa to przylepy sympatycy pis

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx1 
  • Paweł_gość

    10.04.2024, 13:41

    Znacznie gorzej. To przylepy i sympatycy konfederacji oraz młodzieży wszechpolskiej. Nieźle się zakamuflowali pod tą nazwą samorząd od nowa.

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx1 
  • Piotr gośc_gość_gość

    10.04.2024, 13:27

    ???

    Dlaczego Brządkowskiemu zarzucają konszachty z pisem i konfederacją? Ktoś coś wie konkretnego?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • ide na wybory !_gość

    10.04.2024, 13:43

    aby pogonic Brzadkowskiego

    przeciez to, sa jego poglady OdNowa po pisowsku i po plaskoziemowcu, wiec Tczew z deszczu pod rynne przy nieudaczniku Brzadkowskim !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    err_gość

    10.04.2024, 14:08

    Bo ma spady po tczewskim pisie u siebie w komitecie + młodych wszechpolaków na listach. Zresztą w komentarzach na facebooku radni z PIS wprost piszą o tym, że ŁB to ich kandydat (patrz Jiri Studenty).

    Cytuj
    IP: 78.10.xx7.xx0 

    Piotr gośc_gość_gość

    10.04.2024, 14:43

    ???

    Rozumiem, w takim razie wielkie NIE dla Brządkowskiego i jego pisowskich akolitów.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx1 

    XV_gość

    10.04.2024, 15:16

    Pluralizm

    A co wtedy z Adamem Kucharkiem, który kandydował z listy SoN do rady powiatu - były działacz PO i Nowoczesnej? Co z Arkadiuszem Brzozowskim, członkiem SLD (dobra - ostatecznie zrezygnował z kandydowania na radnego)? Co z ludźmi bezpartyjnymi? Ile osób ze środowisk narodowych (MW, Konfederacja) było na listach? Dwóch? To świadczyłoby o tym, że przedstawiciele różnych środowisk politycznych startują z Odnowy a nie jedna opcja.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx0 
  • PiSowscy i Plaskoziemowcy_gość

    10.04.2024, 13:53

    prosze wymienic zaslugi Brzadkowskiego dla miasta Tczewa ? nie liczac zaangozowanie sie odbudowy mostu tczewskiego !

    Odpowiedz
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • san marino_gość_gość_gość

    10.04.2024, 14:15

    wybory

    wez chlopaku sie lecz idz do psychiatry albo zmien tabletki ciagle piszesz i jakis pisowcach albo plaskoziemowcach ty kim jestes lewakiem czy pomatolem mamusia albo tatus pewnie zakomuny w pzpr albo milicja czyinne sluzby

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Mieszkaniec_gość_gość

    10.04.2024, 14:35

    Wybory druga tura

    "Zgoda buduję, niezgoda rujnuje! Można zrzucać winny na Pobłockiego, ale można zapytać Brządkowskiego co on zrobił jako radny dla miasta, okręgu wyborczego i mieszkańców ( brak spotkań społecznych i inicjatyw, był w Radzie to i wspólna odpowiedzialność jak rodzina Łukaszu B. - tak to działa, a nie obrzucanie błotem obecnego Prezydenta!) Dlatego odrzucam ciebie jako kandydata gdyż mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy! Sorry!!"

    No to widzę że jesteś nie do końca zorientowany co do wspólnej odpowwiedzialności za miasto. Proszę zobacz sprawozdania z sesji Rady Miasta- Brządkowski z radnymi ze stowarzyszenia uderzali głową w mur ,niejednokrotnie mowiąc mądrze o problemach mieszkańców ala jak się nie ma większości i takiego prezydenta to sobie możesz tylko.....Teraz u pana Pobłockiego pokora , troska o mieszkańców ! - pycha ,obłuda i fałsz. Jestem za młodym pełnym zapału i chęci do PRACY kandydatem panem Brządkowskim

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx9.xx8 
  • Y&_gość

    10.04.2024, 16:44

    Uderzenie

    Jeśli, jak twierdzisz Brządkowski uderzał głową o mur na sesjach to gdzie obdukcja z tych wydarzeń, prawdopodobnie to utopia! Akceptował, biorąc udział i to jest niewybaczalne! Wolę dziecko skruszony, niż sfrustrowana przez obecne jego otoczenie - sfiksowane jak on! Także czyściec Ł, Brządkowski i do pracy! Niech rodzina poczuje faceta z jajami, a nie miękiszona!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx5.xx5 
  • Anna. tczewianka_gość

    10.04.2024, 16:22

    Druga tura wybor

    Na kogo głosować,to pytanie stawia wielu z nas.Jak to zwykle bywa nowe wydaje się być lepsze,ale czy na pewno .Analizowałam,to co napisano o kandydacie na nowego prezydenta i jaki wniosek mi się nasunął w wieku 44 lat nie bardzo może się wykazać doświadczeniem z zarządzania zespołami ,studia to tylko teoria, prawdziwą wiedzę daje praktyka.Staż w Radzie miasta i udział w kilku projektach ,dość łatwych ,moim zdaniem nie daje gwarancji na dobre zarządzanie miastem,także moim,Mimo różnych narzekań wiele dobrego sie u nas dzieje,ale często nie chcemy o tm mówić ,bo krytykować i narzekać znacznie prościej.Ja też uważam,że wiele jeszcze można zmienić,czy zrobić lepiej, ale to nie zmienia mojego stanowiska w sprawie głosowania w drugiej turze na M.Pobłockiego,Pan Lukasz powinien jeszcze poczekać .

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx3 
  • Gfd_gość

    10.04.2024, 20:19

    Ciężko u Ciebie z liczeniem paniusiu. Skoro Poblocki siedzi w samorządzie od 14 lat, to był w bardzo zbliżonym wieku do Brządkowskiego. I co? Mirek wtedy miał doświadczenie? Pierdół wypisujesz a potem będziesz narzekała, że źle, że nic się nie dzieje itp. Poza tym , dokładnie nikogo nie interesuje , na kogo oddasz głos. Starego buca należy wymienić na kogoś, komu chce się to miasto ożywić. A przynajmniej spróbować. Daj sobie siana.

    Cytuj
    IP: 178.182.xx6.xxx 

    Wiecie co ?_gość_gość

    11.04.2024, 10:57

    Moi Drodzy Wiek wiekiem- ale uwierzcie mi dobór odpowiednio inteligentnych ludzi oraz Zjednoczone siły dają naprawdę niewiarygodne efekty. Mi też mówiono a co tam możesz, podsmoewano się a ja robiłem swoje. Nie odwaracajac się za siebie. Morto - psy szczekaja a karawana idzie dalej Dobrego dnia ????

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx2 

    _gość

    11.04.2024, 18:52

    Druga tura wybor

    A co ma do tego wiek? Na przykładzie prezydenta Ciechanowa. Krzysztof Kosiński urodził się w 1988 r. Prezydentem Ciechanowa jest od 2014 r. Został wybrany ponownie prezydentem, gdyż sprawdził się na tym stanowisku. Miasto odżyło, zmieniło się. Ja życzę naszemu miastu takiego prezydenta. Jeśli będziemy wybierać kogoś tylko dlatego, że go znamy i będziemy bać się nowego to do niczego nie dojdziemy. Pan prezydent pokazał przez ostatnie kadencje co mógł zrobić , czas wyciągnąć wnioski. Czy zrobił wystarczająco i czy te zmiany nam jako mieszkańcom odpowiadają. ja uważam ,że można było zrobić więcej. W tej chwili nasze miasto umiera, młodzi ludzie uciekają, osiedla budowane są bez pomysłu, nie zachęca do zamieszkania i czas najwyższy coś z tym zrobić.

    Cytuj
    IP: 213.76.xx4.xx7 
  • Nie pis_gość

    10.04.2024, 16:58

    Nie dla PiS i Konfederacji w mieście !!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • Basia_gość

    10.04.2024, 23:15

    Nie dla PiS i Konfederacji !!!

    Całkowicie to popieram !!! Zdecydowanie zagłosuję na Pana Pobłockiego !!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • X_gość_gość_gość_gość

    10.04.2024, 17:02

    Kto wiceprezydentem

    Wiceprezydentem Pan Urban

    Odpowiedz
    IP: 94.42.xx9.xx2 
  • Nie _gość

    10.04.2024, 17:03

    "@gosc, a propos skorzystaj z darmowej pomocy psychologa, poza tym cytat " Z pustego i Samlomon nie naleje" do twego bzdurnego wpisu plaskoziemowcu, takze wiekszosc zdajemy sobie sprawe oprocz ciebie plaskoziemowcu, ze bez pieniedzy nic nowego nie powstanie to, juz nam partia PiS pokazala, a OdNowa to, jest taki pisowsko-plaskoziemowski odlam, wiec w Tczewie maja rzadzic pisowscy i plaskoziemowcy ? wiec bron Boze od zlodziei i oszustow, wiec radze skorzystac psychologa, a nie bzdury wrzucac !"

    Jesteś w błędzie jeśli chodzi o wielką politykę to są ludzie o r?żnych wiem bo znam osobiście ale dla Tczewa pracującl razem

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx8.xx1 
  • baranina_gość

    10.04.2024, 18:17

    tak tylko pytam

    "Brządkowski to niewiadoma wspierana przez polityczny margines intelektu, Ochocka Kobieta z kręgosłupem moralnym nie wsparta dostatecznie przez elektorat Tczewa - to błąd! Bulwersuje mnie poniżej pasa stosowana krytyka zwolenników Brządkowskiego wobec kobiety!! Myślę iż kobiety to zauważyły i podobnie w drugiej turze potraktują tych cyników!"

    . Lewica to stan umysłu, może Pani podać przykład, co dobrego zrobiła lewica dla świata?, kręgosłup moralny u lewicy?, to chyba jakiś żart. Taki Leszek Miller np. ikona moralności, moskiewski łącznik, przewożący dolary, na ratowanie zdychającej PZPR, cała lewacka inia to wielkie bagno, w które nas wciągają.Precz z komuną, wszelkiej maści, że też ludziom nie przeszła ochota na głosowanie na ludzi, którzy tkwią w tak zbrodniczej i zdyskredytowanej ideologii .Stały fragment gry, lewaków, jak my bijemy to dobrze, jak nas biją ojoj trzeba jechać na skargę do Brukseli. Straszna krytyka spotkała panią Ochocką, chyba nie wyjdzie z traumy, jaką przeżyła, w związku, z tym.Tak naprawdę pani Ochocka nie ma do zaproponowania niczego dla Tczewa, podobnie zresztą jak reszta kandydatów, ale pana Mirka, ludzie mają już dość. Debata powinna być prowadzona, przez bezstronne osoby, na neutralnym gruncie, wtedy ma to sens.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xxx.xx5 
  • tbnty_gość

    10.04.2024, 19:25

    Od samego rana głosujemy na mariana

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx2 
  • Mieszkaniec_gość_gość

    10.04.2024, 22:28

    Odp

    Mieszkańcy docenią pana prezydenta za platne parkingi oni nie zapomnieli

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xxx 
  • gość_gość_gość

    11.04.2024, 06:25

    Mieszkam w Tczewie od urodzenia kocham to miasto i jak czytam to co niektóre osoby piszą , że nic się nie dzieje to nie dowierzam. Na pewno nie jestem w stanie wymienić wszystkiego co zrobiono jeżdżąc rowerem czy spacerując z dziećmi ale widzę nowe ulice : Gdańską , Jedności Narodu , Żwirki , Ceglarską , Zygmunta Starego, Prostą Półwiejską, Młyńską, Nowy wiadukt na Mostowej , Stadion przy Bałdowskiej , piękne place zabaw na Bulwarze , wiele innych o których teraz nie pamiętam , wprowadzona Darmowa Komunikacja. Rodzi się pytanie Czy Prezydent z doświadczeniem jest gorszy od osoby bez doświadczenie ? Czy doświadczenie powinno się zdobywać kierując 60 tysięcznym miastem ?

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx7.xx3 
  • tczewianin_gość

    18.04.2024, 16:07

    odpowiedź

    Ja też mieszkam od urodzenia w Tczewie i nie POdzielam twojego zdania. Czesto jeżdżę na zakupy do Neptuna oraz częściej korzystam z usług zdrowotnych (specjalistów) w Starogardzie Gdańskim niz w Tczewie i widzę bardzo dużo samochodów z tczewską rejestracją. W Tczewie nie ma jednego porządnego komisu samochodowego. Wiele razy w sklepie czy w autobusie słyszałem wypowiedzi w stylu "tczew to dno", " w Tczewie nic nie ma" itd. Jest takie powiedzenie, że "władza deprawuje, a władza absolutna deprawuje absolutnie" i im dłużej ktoś na stanowisku tym bardziej jest zdeprawowany. Głosując na Pana Łukasza wybieramy nadzieję na lepsze "jutro" dla Tczewa bo POd rządami Rumcajsa tego lepszego "jutra" nie doczekamy.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • The Earth is flat:)_gość

    11.04.2024, 10:25

    odp.

    "daruj sobie za ten prymytywny chwyt propagadowy pisowsko-kofi, zalatujesz fetorem konfederuSSi !"

    Najłatwiej nazwać kogoś płaskoziemcem, jak się nie ma innych, merytorycznych odpowiedzi. Słabe to i już przestarzałe. Spróbuj pozbyć się tej nienawiści, albo po prostu "zmień płytę" bo ta już się osłuchała. Pooddychaj głęboko, wyjdź na słoneczko, a zobaczysz jaki świat jest piękny.... :)

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx2 
  • gość_gość

    11.04.2024, 19:42

    pis czy ko

    o tym są te wybory. popieram Pana Mirosława i proszę zróbcie to samo. Mimo jego wad.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx4.xx3 
  • gośśććććć_gość

    14.04.2024, 08:34

    cd

    Cenię Twoje zdanie. Moje jest jednak inne. Tczew nie potrzebuje po raz czwarty tego samego prezydenta miasta, który wielokrotnie wykazał swoje wady a którego komentarze niewygodne Jemu są usuwane (po pewnym czasie). Ustawodawca już na przyszłość ustalił, że max dwie kadencje i aut. Warto spojrzeć szerzej na obecnego prezydenta miasta, w tym na Jego osobiste zachowywanie się, gdy publicznie reprezentuje Tczew. Ja to dostrzegam i mam odmienne zdanie od Twojego. Szkoda jedynie, że wiele komentarzy odmiennych od Twojego zdania, Tcz.pl usuwa po pewnym czasie. Nie buduje do dobra do wymiany poglądów a o co prosił obecny prezydent miasta. Krytyka winna budować lecz Tcz.pl ma inne zdanie (zgodnie z prawem). Nie służy to dobru Tczewa.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    tczewianin_gość

    18.04.2024, 15:54

    ty tak na POważnie?

    Pamietam jak POdobnie Tusk wypowiadał się o Putinie, że Putina i Rosję trzeba "brać" takimi jakimi są, czyli razem z ich wadami (mordowania, zastraszanie, terroryzm społeczeństwa rosyjskiego itd.). Jak widać nikomu na dobre to nie wyszło, a szczególnie Ukrainie.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • ewa,gość _gość

    12.04.2024, 17:06

    wybory

    Nie podzielam Twojego stanowiska ,piszesz,że ,że wielokrotnie łamał prawo ,ale już brak konkretów,kiedy i gdzie,że nie szanował pracowników UM, ciekawe skąd masz takie doświadczenia,może osobiste.?.Mieszkam w Tczewie od ponad piędziesięciu lat i widzę ,jak się zmienia i pieknieje, ,ile nowych miejsc pracy powstało,czego nie można powiedzieć , o wielu innych miastach,gdzie zlikwidowano wiele zakładów.Oczywiście zawsze można zrobić coś więcej i lepiej,ale trzeba też docenić to co jest pozytywne,Krytykować,to każdy potrafi,gorzej,jak przychodzi działania.Jestem przekonana,że p.Łukasz nie jest dobrym kandydatem na to stanowisko ,zupełnie niema doświadczenia zawdowego

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx3 
  • Wyboeca_gość

    12.04.2024, 18:43

    to co było może nie być......

    Puknij się w głowę jeżeli Pan Prezydent Pobłocki był jako Prezydent w której uczestniczył w plenerze nie musiał być w garniturze był ubrany na roboczo .Garnitur to menedżer raczej zakłada na spotkania biznesowe,z mieszkańcami i w okolicznościach reprezentacyjnych Wiocha zamieszkała w tym Grodzie nie ma pojęcia o niczym ,a się wymadrza. Gdy byłam na wielu okolicznościach w Tczewie zawsze był ubrany stosownie do okoliczności .

    Cytuj
    IP: 78.197.xx6.xx5 
  • Paweł_gość

    14.04.2024, 22:40

    "Ciężko u Ciebie z liczeniem paniusiu. Skoro Poblocki siedzi w samorządzie od 14 lat, to był w bardzo zbliżonym wieku do Brządkowskiego. I co? Mirek wtedy miał doświadczenie? Pierdół wypisujesz"

    No i kto tu pierdoły wypisuje? Przed objęciem prezydentury Pobłocki był przez 8 lat wiceprezydentem ds. gospodarczych a więc miał olbrzymie doświadczenie w zarządzaniu miastem. Proponuję najpierw zapoznać się z podstawowymi informacjami na jakiś temat, a potem dopiero się wypowiadać.

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx1 
  • tczewianin_gość

    18.04.2024, 14:10

    zastanów sie co piszesz

    Skoro PObłocki miał tyle lat "doswiadczenia" przed objęciem stanowiska prezydenta to dla czego PO 14 latach jego rzadów, Tczew tak kiepsko sie prezentuje? Widać, że jego "doświadczenie" POszło w innym kierunku niż dobro Tczewa i jego mieszkańców. Jak myślisz dla czego PObłocki w pierwszej turze dostał tylko 28% głosów i nie wiele brakowało aby nie wszedł do drugiej tury wyborów? Pan Łukasz dostał ponad 47% głosów co świadczy o tym, że Tczewianie mają już dość rzadów tego nieroba i cwaniaka. Wystarczy dodatkowe 4% głosów dla Pana Łukasza aby Tczew dostał szansę na lepsze "jutro".

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • wiktor,tczewianin_gość

    18.04.2024, 11:17

    wybory

    W komentarzach zwolenników pana Łukasza ciągle pojawiają się zarzuty,że "wiele razy łamał prawo" ,jednak nie podaje się żadnych konkretnych faktów ,czy dowodów.Ważne ,że informacja poszła w świat ,bo przecież nie o prawdę tu chodzi, tylko o to, aby bezkarnie obrzucić błotem. i to anonimowo.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx3 
  • tczewianin_gość

    19.04.2024, 10:16

    ku przestrodze

    Pamiętajcie jedno, że jak PObłocki POnownie zostanie prezydentem Tczewa, to przy jego POwiązaniach z PO, na pewno zgodzi się na przyjęcie nielegalnych imigrantów przerzuconych z Niemiec i innych zachodnich państw UE i nie bedą to żadni "lekarze" i "inżynierowie". Co Tusk i jego kolesie nakarzą to PObłocki zrobi bez najmniejszego oporu. Ciekawe dla czego tcz.pl usunął mój komentarz, który nie zawierał obraźliwych słów, a tylko przytaczał fakty o PObłockim, na które tak czeka np."wiktor-tczewianin-gość".

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • tczewianin_gość

    19.04.2024, 10:23

    sprostowanie

    Przepraszam za bład ortograficzny w powyższym komentarzu, dotyczy słowa "nakarze", a powinno być "nakaże".

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.