Zderzenie czterech aut na skrzyżowaniu al. Kociewskiej i ul. Żwirki

Zderzenie czterech aut na skrzyżowaniu al. Kociewskiej i ul. Żwirki (fot. Rzepka)
Zderzenie czterech aut na skrzyżowaniu al. Kociewskiej i ul. Żwirki
Do wypadku doszło w dniu dzisiejszym około godziny 17.00. Zderzyły się cztery samochody osobowe. Jako pierwsze zderzyły się Skoda Fabia z Mercedesem, potem zostały lekko uszkodzone kolejne Skoda i BMW.



Poszkodowana została pasażerka Skody, która została zabrana do szpitala. W akcji udział brały 2 zastępy z JRG Tczew, Policja i PRM.



Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (84)
dodaj komentarz

  • +15

    Masakra _gość

    03.08.2016, 20:16

    Ciekawe kiedy coś z tym zrobią, widocznie nie daj Boże ma tam ktoś zginąć ...

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx4 
  • +24

    _gość

    03.08.2016, 20:52

    Nie masakra tylko dup** kierowcy! skoro jest znak STOP (pionowy + ciągła linia pozioma) tzn., że trzeba się zatrzymać i tyle.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx5 
  • +6

    Jurgen

    03.08.2016, 20:19

    Ciekawe na co czekają władze miasta ,mało jeszcze kolizji lub wypadków ?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +31

    end_gość

    03.08.2016, 21:05

    Czekają aż się nauczą niektórzy jeździć. I ja Też czekam.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx4 
    +14

    _gość

    03.08.2016, 21:20

    Pomnik naśladowcom Żwirki

    Władze zrobiły co przewidywał projekt czyli sfinansowały ale kierujący  pojazdami zachowują się jak kamikadze. Nawet gdyby zamknięto Al.Kociewską  dla ruchu to jadący ul. Żwirki uparcie próbują kończyć swoją jazdę jak  patron tej ulicy.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx3.xx5 
    +4

    _gość

    04.08.2016, 08:26

    Najtrudniej przyznać się do błędu

    Smutne, że ale prawdziwe.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx5 
  • +13

    kr3t_gość

    03.08.2016, 20:39

    rondo

    W normalnym mieście, w takim miejscu powstałoby rondo..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xxx 
  • -5

    _gość

    03.08.2016, 21:49

    Tam tylko rondo pomoże

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx0 

    Julian_gość

    04.08.2016, 00:52

    dobry komentarz

    tak, dobry. bez "niech coś z tym zrobią"

    Cytuj
    IP: 79.186.xx7.xx3 

    jaa_gość

    04.08.2016, 13:23

    Tczew miastem 100 rond..

    proponuję na każdym skrzyżowaniu postawić rondo i nazwac je imieniem wszystkich radnych w naszym mieście i powiecie.. wtedy nie będzie potrzebne patrzenie na znaki..

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • +36

    _gość

    03.08.2016, 20:39

    Znowu??? Statystyki rosną w niezłym tempie! Może niektórym trzeba otworzyć oczy albo nauczyć znaków...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • _gość

    04.08.2016, 07:28

    A jak w ciebie i ktoś uderzy?

    A ja powiem, że jesteś niedouczony? Masz rację tylko w 50%.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx6.xx8 
  • ...

    03.08.2016, 20:48

    mja

    Zabierać prawo jazdy za jazdę na pamięć.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • +9

    _gość

    03.08.2016, 20:53

    Za dużo debilnych kierowców nie czepiaj się władz miasta bo miasto ich nie szkoliło i nie wdawało praw jazdy.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx5.xx7 
  • -16

    Ja_gość

    03.08.2016, 20:53

    Powinno byc rondo, nie czekaloby sie godzinami na stopie aby moc przejechac bezpiecznie. Rondo napewno byloby najlepszym rozwiazaniem.

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx2.xx0 
  • -1

    m_gość

    06.08.2016, 15:36

    rondo

    nie rozumiem po co te minusy, ktoś ma lepszy pomysł czy dopiero będziecie za zmianami aż ktoś zginie?? Ja osobiście omijam tą drogę bo nie chce żeby ktoś mnie skasował kiedy będę jechał z pierwszeństwem

    Cytuj
    IP: 81.139.xx9.xx8 
  • +19

    _gość

    03.08.2016, 21:03

    Nie wiem czego się czepiacie skrzyżowanie jak każde inne. Tylko ciągle widzę Samochody z rejestracją GTC jakoś "obcokrrajowcy" się nie tłuką na tej krzyżówce wniosek jeden jazda na pamięć i nic więcej.

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx0.xx2 
  • ww_gość

    04.08.2016, 22:36

    To słabo coś widzisz , bo 13 maja (w piątek) był wypadek trzech aut - jedno GTC , drugie GD , a trzecie na słowackich numerach.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx9 
  • +14

    _gość

    03.08.2016, 21:06

    To wina miasta, że ludzie nie umieją jeździć i nie patrzą na znaki?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • +2

    xxxx_gość

    03.08.2016, 21:20

    paranoja

    Wystarczy być bardzo uważnym i skupionym na prowadzeniu samochodu, a przede wszystkim patrzeć na znaki. Pomijam fakt, że skrzyżowanie nadaje się do korekty ...

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx9.xx3 
  • -11

    Bobo_gość

    03.08.2016, 21:22

    Linie

    Już tyle razy pisałem, ale powtórzę się. Te linie są źle namalowane. To najprostszy sposób na poprawienie bezpieczeństwa w tamtym miejscu. Wiem, że znaki STOP i Ustąp pierwszeństwa tam są, ale kierowcy patrzą bardziej do przodu a nie do góry.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx0.xx0 
  • +8

    Zmielony Dżony_gość

    04.08.2016, 09:19

    jak ja chodziłem na kurs, a musisz wiedzieć ze prawko mam już od 20 lat - to mnie uczyli ze oczy należy mieć dookoła głowy i zwracać uwagę na wszystko, dosłownie WSZYSTKO...co tzn ze kierowcy patrza do przodu? w takim razie jedyne co powinni prowadzić to taczka z łajnem!!

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx0 
    +1

    Bobo_gość

    04.08.2016, 11:42

    Dżony

    Widzisz Dżony, ja mam prawko od 32 lat i nie mam z tym skrzyżowaniem problemów. Proponuję tylko prosty sposób na poprawę bezpieczeństwa, nie chce aby tam wybudowano rondo, wstawiono światła bo wg mnie nie mam tam takiej potrzeby.

    Cytuj
    IP: 164.126.xx0.xx0 
    +1

    _gość

    05.08.2016, 14:13

    Do zmielony dzony

    Jak ty chodziles na kurs, to lodowce topniały. Jestes tak stary, ze wisisz Mojżeszowi 5 PLN. Za Twoich czasów zdawano prawo jazdy na kozie.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx6.xx0 
  • -14

    gosc_gość

    03.08.2016, 21:45

    swiatełka

    szkoda im kasy na swiatła , az dojgdzie do tragicznego wypadku wtedy kurna wstawią madry po fakcie

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx1.xx3 
  • ..._gość

    04.08.2016, 13:47

    Światła nie wchodzą w grę bo wtedy to zakorkuje całkowicie. Najlepszym wyjściem będzie rondo

    Cytuj
    IP: 5.172.xx5.xx6 
  • +2

    _gość

    03.08.2016, 21:45

    Jak można było zatwierdzić ten projekt?

    Tej sprawie powinna przyjrzeć się prokuratura, koniecznie z innego regionu.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • +6

    Zmielony Dżony_gość

    04.08.2016, 09:22

    a ja myślę ze prokuratura powinna przyjrzeć się wszystkim prawom jazdy które zostały wydane osobom powodującym tam kolizje!!!!! zrozumcie tępaki wreszcie - to nie wina skrzyżowania, znaków, świateł lub ich braku tylko Wasza - "kierowców"

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx0 
    +3

    _gość

    04.08.2016, 11:45

    Do zmielonych dzony

    Wszyscy wiedzą czyja jest wina, ale czy to jest rozwiązanie problemu? Jutro będzie kolejny wypadek... Moim zdaniem winni są ci, którzy którzy powodują wypadki i osoba, która zatwierdziła taki projekt.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx6 
    -3

    _gość

    04.08.2016, 13:11

    Zmielony Dżony

    Myslę że to ty jestes tepakiem i nie rozumiesz ze wszyscy o tym wiedza ze skrzyżowanie przebijaja kierowcy na pamiec .i co z tego ? mamy czekac az bedzie wypadek smiertelny na kierowcy czy przechodniu ktory wykonal wszystkie czynnosci zg.z zasadami o ruchu drogowym ? dotarlo do lepetyny?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • _gość

    03.08.2016, 21:46

    Krwawe skrzyżowanie.

    Odpowiedz
    IP: 46.215.xx4.xx2 
  • +10

    www_gość

    03.08.2016, 21:50

    Tam rzadko kto się zatrzymuje na STOP!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx5.xx7 
  • -7

    ww_gość

    03.08.2016, 22:07

    WIELKIE BRAWO !!! Dla włodarzy ...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx9 
  • +10

    Zmielony Dżony_gość

    04.08.2016, 09:23

    wielkie brawo dla kierowców tumanów!!

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx0 
    +3

    Bobo_gość

    04.08.2016, 11:38

    Zgadzam się

    Kierowcy nie patrzą na znaki, nie jest to wina projektantów, włodarzy miasta ani prokuratury. To jest wina kierowców.

    Cytuj
    IP: 164.126.xx0.xx0 
  • -1

    Swen_gość

    03.08.2016, 22:11

    Dodatkowo wnioskuje aby prezydent wyciął wszystkie drzewa przy drodze to pewna smierć jak jedziesz 100 to skandal żeby w tak dużym mieście jeszcze rosly drzewa przy drogach

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx7.xx8 
  • +1

    _gość

    03.08.2016, 22:19

    ja wiem czemu taki jest. by policja mogła miec statystyki zabierania prawka

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx7.xx0 
  • +2

    Stefan_gość

    03.08.2016, 22:20

    ogień

    kierowcy, noga z gazu, żyjcie życie.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx7.xx3 
  • +7

    d_gość

    03.08.2016, 22:23

    PITULICIE bzdury. Jak zrobia rondo to ludzie na pamiec beda jechac 60 km/h iwjezdzac na wysepke bo nie wyhamuja wtedy powiecie trzeba zrobic tunel nie potrafia jezdzic i tyle... pierwsze lepsze skrzyzowanie w gdansku jest bardziej niebezpieczne od tego

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • +8

    Andrzej_gość

    03.08.2016, 22:26

    Ciekawe

    Jakby na tym skrzyżowaniu TIR zmiótłby kogoś z bliższej lub dalszej rodziny kogoś z miejskich lub powiatowych włodarzy, daj Boże nie czyniąc im krzywdy, nazajutrz od feralnego dnia ekipa bez przetargu przystapiłaby do przebudowy skrzyżowania. Oczywiscie potępiam ludzi niepatrzacych na znaki, wszak przez takich idiotów moge zginać i ja. Bardzo prosze o zwrócenie uwagi na wyjazd z netto, gdzie w związku z przebudowa jednosci narodu ruch na skrzyżowaniu jednosci z Gdańska jest wzmożony. Skręcając z jednosci w lewo idioci, niedouczone matoły, wyjeżdżając z Netto prosto lub w prawo maja czelność uważać ze wyjeżdżając z parkingu maja pierwszeństwo. Debilizm pełną gębą ;-)

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx3.xx3 
  • +10

    xyz_gość

    03.08.2016, 22:26

    Moze to skrzyzowanie lobbuja blacharze ;-)

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx8.xx2 
  • Miotk_gość

    03.08.2016, 22:34

    Ehhh

    Masakra. Przejeżdżałem tam jak już laweta po mesia stała. Przód pieknie wykasowany. W Skodzie aż szyba poszła z boku. Ciekawe czyja konkretnie wina była? Pani ze Skody czy pana z Mesia?

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • +14

    KIEROWCA_gość

    03.08.2016, 22:38

    niestosowanie się do znaku "STOP"

    przykro mi to powiedzieć (napisać), ale trzeba być debilem, żeby na tym skrzyżowaniu spowodować kolizję/wypadek...

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx5.xx1 
  • +2

    marcin_gość

    03.08.2016, 23:01

    ciesze sie

    4 zlomy mniej na drogach Polski

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • +2

    maron 79_gość

    03.08.2016, 23:20

    znaki znakami,a zdrowy rozum?

    Być może Łosiak i Grześkowiak zainwestowali w to skrzyżowanie i nie chcieli tam sygnalizatorów?A tak poważnie to każdy kto jeździ po Tczewie przewidywał że tak będzie jak nie staną tu sygnalizatory, nie wiem na co się cały czas czeka? znaki znakami, a gdzie zdrowy rozum?

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx4.xxx 
  • -2

    rondo_gość

    03.08.2016, 23:40

    czarny punkt... oj, oj, ojj.... :D śmiech na sali z tym skrzyżowaniem ;) RON-DO!

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx5 
  • +3

    Stefan_gość

    04.08.2016, 00:51

    ale się j3bły

    gdzie tak prędko?

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx7.xx3 
  • +5

    Mielonka_gość

    04.08.2016, 02:10

    Tam by tylko szlabany uratowały sytuację!

    Mam widok na to skrzyżowanie i tydzień bez wypadku uznaję za stracony! Barany będą tam wymuszać pierwszeństwo, dopóki nie skończą im się samochody! Estakada byłaby gwarancją 100% bezpieczeństwa.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx0 
  • -2

    Zybi_gość

    04.08.2016, 06:28

    wypadek

    Popieram wszystkie poprzednie wpisy. Rzeczywiście, czy władze miasta i zarządcy ulicy czekają na wypadek śmiertelny?. Budowa randa w tym miejscu jest jak najbardziej wskazana, a do tego czasu sygnalizacja świetlna, nawet tymczasowa. Myślę, że jako mieszkańcy i  podatnicy mamy prawo żądać od naszych władz natychmiastowego załatwienia tego tematu, wszystkie poprzednie tłumaczenia i analizy związane z tym skrzyżowaniem nie wytrzymują próby czasu. Jeszcze jedno, po co pozostawiono małe rondo na ulicy kociewskiej przed stają paliw przy "Dziczku?

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx8 
  • +3

    __gość

    04.08.2016, 09:32

    Dodam też od siebie pytanie. Po co pozostawiono zakaz skrętu w lewo w Kociewską jadąc od Shella w stronę Gdańska?

    Cytuj
    IP: 81.210.xx6.xx8 
  • +7

    ziom_gość

    04.08.2016, 06:47

    Prawo jazdy za świniaka i tak to się kończy. Jeździ taki tylko po Tczewie bo na przykład do takiego Gdańska to juz się boi, ulice nauczone na pamieć to po co patrzeć na znaki. Aż strach jechać z pierwszeństwem widząc takich zaspanych lemingów. Na wyjeździe od Jyska do ZUSU nie wiele lepiej.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xxx 
  • +8

    pankracy_gość

    04.08.2016, 06:59

    ILE JESZCZE RAZY

    iLE JESZCZE RAZY BEDZIECIE PISAC O RONDZIE. WYSTARCZY PATRZEC NA ZNAKI. MOZE WSZEDZIE WYBUDUJMY RONDA NA BYLE SKRZYZOWANIACH? NAPISANE ZE KOBIETA RANNA ZAPEWNE Z JEJ WINY.  NIE ZNAJOMOSC PRZEPISÓW WINNYM WYPADKOM A NIE TO ZE NIE MA RONDA. CO DZIEN OGLĄDAM JAK BEZNADZIEJNIE JEZDZICIE. POWODUJECIE KORKII ZAGROZENIA. A DO REDAKCJI MACIE UDOSTEPNIC KOMENTARZ A NIE JAK OSTATNIO WOGÓLE GO NIE BYŁO.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xxx.xx8 
  • -3

    _gość

    04.08.2016, 07:07

    Krwawe rondo.

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx6.xx7 
  • +4

    gościówa_gość

    04.08.2016, 07:48

    Wychodzi jeżdżenie na pamięć! Skrzyżowanie działa już chyba z rok a ludzie nie patrzą na znaki tylko jadą na pamięć! Więcej rozwagi na drodze szanowni kierowcy!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • +7

    kierowca_gość

    04.08.2016, 08:09

    Znaki

    Na znaki trzeba patrzeć , na znaki.Rondo?światła? A może jeszcze tunel.Tylko oczy trzeba otworzyć.

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx1.xx8 
  • +8

    _gość

    04.08.2016, 08:23

    Skrzyżowanie jest prawidłowo oznakowane. Kierowcy nie patrzą na znaki. Czy to jest jakaś prawidłowość, że na znaki drogowe zwracamy uwagę tylko w trakcie kursu na prawo jazdy i egzaminu, a potem mamy znaki w d...e? Żaden urzędnik, żadnymi decyzjami nie spowoduje, że ludzie zaczną używać mózgu. Można w tym miejscu, co drugi dzień postawić patrol i wlepiać mandaty i punkty karne i tak przez dwa miesiące np. Fama szybko się rozniesie po mieścinie i kierowcy zaczną uważać i nagle dostrzegą znaki drogowe. Może być też kamerka, która będzie rejestrowała wykroczenia i potem pisemko do domu ze zdjęciem i mandat i punkty karne. Tam nie potrzeba dodatkowego oznakowania, bo prawidłowe oznakowanie już tam jest. Tam jest potrzebny włączony mózg, a wiele osób ma permanentny problem z włączeniem mózgu niestety.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +6

    Wicek_gość

    04.08.2016, 08:30

    skrzyżowanie

    To są jakieś jaja, co tam się wyprawia. Przykro to mówić, ale prawie nie ma dnia bez "Dzwonu" w tamtym miejscu. Ludzie, jak nie ma świateł to głupieją, a wystarczyłoby patrzeć na znaki i stosować zasadę ograniczonego zaufania względem innych kierujących. Chyba, że te pojęcia są większości kierowców obce, a na to wygląda. Nawet jak ma się pierwszeństwo to się rozejrzeć nie jechać na "pałę", bo takie wtedy są skutki. Swoją drogą to widać jakie "zaawansowane" jest szkolenie kierowców w Naszym pięknym kraju. Proste skrzyżowanie, a tyle problemów.

    Odpowiedz
    IP: 46.170.xx8.xx8 
  • +11

    Janek_gość

    04.08.2016, 08:39

    Mój instruktor na kursie prawa jazdy mawiał, że cytuję: "Cmentarze sa pełne ludzi z pierwszeństwem przejazdu" i coś w tym jest.

    Odpowiedz
    IP: 46.170.xx8.xx8 
  • Magda_gość

    04.08.2016, 09:00

    Policja też się nie zatrzymuje na stop

    Policja też się nie zatrzymuje na znak stop. Jakiś czas temu widziałam jak policja jadąc ulicą Żwirki jedynie co to zwolnila przed linią, po czym przejechała przez skrzyżowanie. Znak stop wymaga aby pojazd się zatrzymał, koła się nie ruszały. Skoro władze nie przestrzegają znaków, mimo że między innymi to Oni powinni dawać przykład to i tak są bezkarni. Dodam, że nie jechali na sygnale.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • +6

    kret_gość

    04.08.2016, 09:03

    gostek

    Ludzie potrafią tylko narzekać,po co ma się w głowie mózg i do czego on służy?Wszystkie drogi ,skrzyżowania i tym podobne są doskonale oznakowane w różny sposób,do kierowców należy tylko je przestrzegać bo takie jest prawo.Wymyślanie i upierdliwe wypisywanie głupot na władze miasta mija się z celem typu płacenie podatku.Większość pracuje na czarno i podatku nie płaci.Do układania infrastruktury miasta są odrębne władze i wiedzą lepiej od kierowców co na oślep i od przyzwyczajenia jeżdżą na pamięć nie widząc znaków dostosowanych prawidłowo na drogach i ulicach miasta.Osądzajmy najpierw siebie jakie błędy popełnia kierowca powodując kolizje i wypadki drogowe.Rada jest taka by myśleć także podczas prowadzenia pojazdu.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx6 
  • -12

    Tczewianin_gość

    04.08.2016, 09:07

    ...

    Całe to skrzyzowanie to nieporozumienie od samego początku. Dlaczego tam nie ma ronda??? Albo w końcu zmieńcie pierwszeństwo dla Żwirki!

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • +3

    _gość

    04.08.2016, 17:06

    Dlaczego zmienić pierwszeństwo???? Nieporozumieniem są kierowcy nie patrzący na znaki i jeżdżący na pamięć. Zabrać prawojazdy na 3 miesiące, to zaczną jeździć, jak należy i kolejni też będą patrzeć na znaki.

    Cytuj
    IP: 82.145.xx0.xx0 
  • -1

    knee_gość

    04.08.2016, 09:22

    do TV

    Jeżeli coś nie sprawdziło się w praktyce, to należy to zmienić, a nie uparcie trwać przy złych rozwiązaniach. Skrzyżowanie to jest kolizyjne, i choć wina zawsze leży po stronie kierowcy, to trzeba by je tak przebudować, aby nie dochodziło do wypadków. Nawet jadąc drogą z pierwszeństwem zawsze się boję, czy ktoś mi nie wyjedzie. Dziwię się, że dziś, kiedy przebudowuje się skrzyżowania na ronda, u nas zastosowano tak mało bezpieczne rozwiązanie. Oby nasza władza nie zaczęła myśleć dopiero jak ktoś zginie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • +4

    sowa_gość

    04.08.2016, 09:59

    Drogi

    Dlaczego w Tczewie jest tak źle z drogami? Kto za to odpowiada? Jakość budowy, remontu dróg na terenie Tczewa jest fatalna !!!!!!!!!! Parę przykładów: 1. Nawierzchnia na ul. Wojska Polskiego 2. Skrzyżowanie ul Żwirki z Al. Kociewską 3. Skrzyżowanie AL. Kociewskiej z ul. Jagielońską 4. Skrzyżowanie przy Lidlu koło stacji BP itd.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx2 
  • -2

    Andrzej N._gość

    04.08.2016, 11:47

    Ale prezydent Pobłocki nadal twierdzi że ronda tam nie potrzeba... Skoro sa wypadki to wynika to ze złego zaprojektowania skrzyżowania. Ludzie z Strabagu jak to budowali to już wtedy mówiono że to będzie horror! i jest horror! Te wypadki się nie skończą ponieważ skrzyżowanie jest źle wyprofilowane, do tego brak prawoskrętów i widoczność kiepska od strony miasta. Rondo panie prezydencie rondo!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • janina_gość

    04.08.2016, 13:00

    skrzyżowanie

    A ja tam mówię- były działeczki-było miło- ptaszki spiewały i nie mogło być tak dalej a teraz hałas w blokach- wszystko słychać po co to było .Za mało samochodów i ulic - betonowy Tczew.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • +2

    _gość

    04.08.2016, 13:46

    Co tobi policja w tym mieście kopcące , ryczące wraki, za kierownicą guwniarze bez praw jazdy, wymuszający pierszeństwo wyścigi na odcinku od Żwirki do Gdańskiej

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx3.xx0 
  • +2

    kosmonauta_gość

    04.08.2016, 13:58

    Niech pieniacze którzy chcą sygnalizacji świetlnej na tym skrzyżowaniu odpowiedzą sobie i mi na jedno ważne pytanie. Skoro idioci wymuszający pierwszeństwo i jeżdżący na pamięć ignorują znaki pionowe i poziome mówiące o tym że bezwzględnie należy się zatrzymać przed skrzyżowaniem i ustąpić pierwszeństwa nie będą tak samo ignorować świateł. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 62.29.xx2.xx1 
  • -3

    Ja_gość

    04.08.2016, 16:59

    Juz przy ostatnim podobnym temacie pisalem. Ludzie - progi lub wysepki zwalniajace i po sprawie! Ja nie chce za ten genialny i trudny pomysl pieniedzy, tylko to zrobcie!

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx8.xx0 
  • -1

    goośśćć_gość

    04.08.2016, 17:20

    myśleć, myśleć zawsze

    W ruchu drogowym myśleć powinni wszyscy, także i Ci, którzy na drodze mają pierwszeństwo.  Jadąc ulicą Kociewską jak i Żwirki - prędkość max to 50 km/godz. Pojazd z pierwszeństwem przejazdu też musi zwolnić, też ma obowiązek zachowania maksymalnej staranności o bezpieczeństwo przejazdu przez to skrzyżowanie. Wielokrotnie zauważam, że jadący przez skrzyżowanie ul. Kociewską, nie jadą z prędkością max lecz jadą 60 km/godz. i więcej - to też jest skutkiem wypadków - ale czy to ktoś analizuje ??? Myśl i przewiduj a masz większą szansę uniknięcia kolizji drogowej. Bzdurą jest domaganie się ronda. Rolą ronda jest poprawa płynności ruchu a nie zwolnienie kierowców z myślenia. Wystarczyłoby odwrotnie (mały koszt) postawienia znaku informacyjnego, np. "Uwaga wypadki", w tym na drodze z pierwszeństwem przejazdu. gośśćć

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx5 
  • heniek_gość

    04.08.2016, 22:38

    skrzyżowanie

    A może ci kierowcy ( ignorujący znak stop) zostali żle wyedukowani?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx2 
  • -1

    jaaa_gość

    04.08.2016, 17:23

    A może...

    nie żeby coś, ale osoby jadące kociewską widzą co się dzieje na skrzyżowaniu... 1. gdyby kierowca mercedesa jechał kociewską do 60km/h to bez problemu zdążył by wykonać awaryjne hamowanie, i nawet jak by tyknął skodę to szkody były by mniejsze... 2. ALE nie... bo nasi rodacy są zdania, że to inni muszą uważać... 3. jeśli kierowca mercedesa nie ma znajomych w policji, to i tak dostanie mandat... na jakiej podstawie? nie wykonanie wszystkiego, co było w jego mocy ażeby uniknąć kolizji... tosz skoda musiała przejechać szerokość dwóch pasów zanim spotkała się z mesiem... 4. zauważmy, że mercedes przesunął skodę na następny pas... "GDY WIDZISZ OSOBĘ WYKONUJĄCĄ GŁUPI MANEWR NA DRODZE, BROŃ BOŻE NIE UCZ GO POKORY TYLKO USTĄP, ZWOLNIJ!!! i po problemie... zapomniał kierowca mocnej maszyny, jak polonezem jeździł?? jak to ciężko jest przeskoczyć takie długie skrzyżowanie??

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx7 
  • -2

    Zmielony Dżony_gość

    05.08.2016, 10:23

    co za bzdury, masakra

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx0 
  • ja

    04.08.2016, 20:25

    bummmmmmm

    buuummmmmm i przywalił

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • adamend_gość

    04.08.2016, 21:11

    Bezpieczeństwo

    Kierowcy (kto im dał uprawnienia) olewają znaki stop kierunkowskazy i wszystko co może dać drugiemu kierowcy szansę na zrozumienie co zrobią (wiedzą gdzie jadą, ty nie) Miejmy się na baczności i stosujmy zasadę ograniczonego zaufania. 30 lat za kółkiem.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx2 
  • adamend_gość

    04.08.2016, 21:38

    Prosta zasada ograniczonego zaufania (tak mnie uczyli 30 lat temu) . Mam pierwszeństwo i co z tego, ktoś inny może jechać na pamięć albo się zagapić. Wolniej przed skrzyżowaniem i tyle.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx2 
  • adamend1970

    04.08.2016, 22:02

    skrzyżowanie

    Zasada ograniczonego zaufania, tak mnie uczyli 30 lat temu. Co z tego że mam pierwszeństwo przejazdu przecież ktoś może jechać na pamięć albo się zagapić. Zatrzymujmy się na stopie, włączajmy kierunkowskazy przed wykonaniem manewru i patrzmy w lusterka wsteczne, a podstawa to wolniej i tyle. Pozdrawiam wszystkich normalnych kierowców których niestety coraz mniej.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • adamend1970

    04.08.2016, 22:22

    A może jazda na dzwon ?

    Jeszcze jedno moje przemyślenie. Dobre miejsce dla kogoś kto ma dobre AC i szuka okazji w kogo można przywalić ? Wystarczy dodać gazu i walnąć a wina tego co nie zatrzymał się na stopie co przecież widać z odpowiednim wyprzedzeniem.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +6

    _gość

    05.08.2016, 05:21

    Zmielony Dzony

    Ten nick okresla stan Twojego mózgu... Jestem pewny, ze ktos z twojej rodziny projektował lub zatwierdzał projekt tego chorego skrzyzowania. Dla ludzi z Twoim IQ zawsze proponuje jedno rozwiązanie, włożyć dwa ołówki do nosa i za****ć mordą w stół.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • -6

    Zmielony Dżony_gość

    05.08.2016, 10:34

    a może to ja sam projektowałem, co? nie pomyślałeś o tym...zrobiłem bubla bo Ty tak twierdzisz a teraz go bronie? a ja mam inne spostrzeżenie, chciałbym aby ludzie przerzucający piasek na budowie nie komentowali spraw (dokumentacja techniczna i projektowa) na których się nie znają...i uwierz mi, moim IQ przykryłbym Ciebie i cała Twoja rodzinę z pgr-u

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx0 
    +3

    _gość

    05.08.2016, 12:30

    Przykryłbyś śmiechem

    Żyjesz w wirtualnym swiecie na planecie któregoś dnia będę, niestety Ty nikim nie będziesz,... Na rencie, którą zapewne otrzymałeś ze wzgeldu na emocjonalną niepełnosprawność masz wiele wolnego czasu, który wykorzystujesz na komentowanie tego,  co sie w miescie dzieje, zapewne czujesz sie spelniony. Żal mi Ciebie i Twoich bliskich.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xx4 
  • Tczewiak_gość

    05.08.2016, 13:33

    Heheheh, bardzo dobre skrzyzowanie eliminuje z naszych drog ludzi, ktorzy nie potrafia jezdzic i na znakach sie nie znaja. Przynajmniej juz nie spowoduja wypadku gdzie indziej. Tam poprostu trzeba uwazaci tyle. Pozdrawiam wszystkich kierowcow, ktorzy mysla na drodze.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx6 
  • +1

    m_gość

    06.08.2016, 15:39

    ale z Ciebie ignorant

    jak Tobie ktoś wymusi i skasujesz auto to zobaczymy wtedy (nie daj Boże jak coś Ci się stanie)

    Cytuj
    IP: 81.139.xx9.xx8 
  • +1

    johnny_gość

    05.08.2016, 15:51

    xxx

    bo to jezdzo te po wyzszej szkole baunsu i robienia halasu :) nie tylko 30 lat temu dobrze uczyli-teraz tez poziom jest ok, no ale poziom inteligencji kursantow jest troszeczke inny :) i nie powiem-jestem dresem, w 190konnym bmw i czasami zdarza sie stowa leciec przez miasto-ale jak jest stop-to stop :) i potem dalej ogien :) patrzec i myslec- za siebie i za innych

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx3.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.