Kto powalczy o fotel prezydenta Tczewa?

Kandydaci na Prezydenta Miasta Tczewa 2024: Łukasz Brządkowski, Iwona Ochocka, Mirosław Pobłocki (fot. tcz.pl)
Kto powalczy o fotel prezydenta Tczewa?
7 kwietnia odbędą się wybory samorządowe, podczas których będziemy wybierać prezydenta miasta na kolejną kadencję. Kto powalczy o jego fotel?

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW "WSPÓLNIE DLA TCZEWA"

Swój udział w wyborczej rywalizacji zapowiedziała Iwona Ochocka, w Tczewie znana m. in. z organizacji strajku kobiet.

Iwona Ochocka to współzałożycielka, współwłaścicielka i dyrektora PSP w Tczewie, gdzie zajmuje się zarządzaniem zespołem specjalistów, pozyskiwaniem i rozliczaniem funduszy unijnych, pozyskiwaniem i rozliczaniem funduszy publicznych oraz współpracą z instytucjami samorządowymi i organizacjami pożytku publicznego. Jest dyplomowaną nauczycielką języka polskiego.


AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNO-POLITYCZNA 2019 - 2024:

- asystentka społeczna i dyrektorka regionalnego biura poselskiego posłanki Beaty Maciejewskiej - 2019 - 2023
- Przewodnicząca Nowej Lewicy w Powiecie Tczewskim - obecnie
- współorganizatorka Obywatelskiej Kontroli Wyborów w Tczewie - 20.08.2023
- współorganizatorka Przystanku Tour de Konstytucja w Tczewie - 16.06.2023
- inicjatorka i współorganizatorka transportów humanitarnych dla Ukrainy - 2022
- organizatorka i liderka największych od 30 lat protestów antyrządowych na ulicach Tczewa - X-XII 2020

Ukończyła studnia magisterskie na kierunku filologia polska na UG oraz studia podyplomowe - Wiedza o kulturze, Psychologia pozytywna i Akademię Coachingu.

KOMITET WYBORCZY STOWARZYSZENIE SAMORZĄD ODNOWA

Kandydatem komitetu jest Łukasz Brządkowski - radny obecnej kadencji.

- Mam 44 lata, jestem rodowitym tczewianinem. Z żoną Agnieszką mamy 7-letnią córkę Łucję. Ukończyłem Politologię na Uniwersytecie Gdańskim i studia podyplomowe z Zarządzania na Politechnice Gdańskiej. Pracuję w Platformie Przemysłu Przyszłości zajmującej się modernizacją polskiego przemysłu. Od 2018 roku jestem Radnym Miasta Tczewa. Od 15 lat działam społecznie na rzecz mieszkańców. Współtworzę inicjatywy takie jak Dawny Tczew - Wirtualne Muzeum Miasta, zajmujące się promocją naszej lokalnej historii oraz Społeczny Komitet Odbudowy Mostu, który działa na rzecz odbudowy Mostu Tczewskiego. Przez 4 lata byłem zaangażowany w realizację Festiwalu Zdarzenia, największego międzynarodowego wydarzenia kulturalnego w dziejach naszego miasta. Od 12 lat jestem prezesem Ruchu Inicjatyw Obywatelskich Tczewa. Nasze stowarzyszenie było m.in. inicjatorem projektu społecznej rewitalizacji Parku Miejskiego, utworzenia Lasu Miejskiego na dawnym poligonie czy powołania Muzeum Kolejnictwa w tczewskim "okrąglaku". Jestem współautorem dwóch książek o historii Tczewa, a także wolontarystycznym przewodnikiem po naszym mieście. Za swoją działalność społeczną byłem nagrodzony wyróżnieniami: Animatora Społecznego Roku, nagrody Super Samorząd wręczonej w Pałacu Prezydenckim oraz nagrodą Filar Powiatu Tczewskiego. Tczew jest miastem o ogromnym, niewykorzystanym potencjale. Chciałbym zainicjować nowy etap w rozwoju miasta, stworzyć miasto otwarte na przyszłość. Chciałbym, abyśmy wspólnie, w dialogu wypracowali wizję Tczewa - miasta, w którym efekt naszego rozwoju jest udziałem wszystkich. Pragnę Tczewa przyjaznego, bezpiecznego i otwartego, w którym dobrze się mieszka, żyje, pracuje, rozwija i wychowuje dzieci. Wierzę w planowy i konsekwentny rozwój naszego miasta. Chcę kontynuować to, co robiono dobrze, a poprawić to, z czym nie do końca się zgadzamy. Liczę na poparcie ze strony tych mieszkańców, którzy Tczew kochają, którzy chcą dialogu i zmian. - tak mówi o sobie kandydat.

W przyszłym tygodniu komitet oficjalnie zaprezentuje swój program.

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW KOMITET OBYWATELSKI JAN KULAS 2024


Jan Kulas deklaruje chęć walki o fotel prezydenta Tczewa. Na razie nie można jednak oficjalnie potwierdzić tej kandydatury - zgodnie z przepisami prawo zgłaszania kandydatów na wójta (burmistrza, prezydenta miasta) przysługuje temu komitetowi wyborczemu, który zarejestrował listy kandydatów na radnych w co najmniej połowie okręgów wyborczych w danej gminie. Miejska Komisja Wyborcza w Tczewie odmówiła rejestracji Jana Kulasa jako kandydata na stanowisko prezydenta Tczewa. Początkowo komitet byłego posła zarejestrował listę jedynie w okręgu trzecim. Miejska Komisja Wyborcza w Tczewie odmówiła rejestracji listy okręgu nr 1 - nie pomogło odwołanie do komisarza wyborczego w Gdańsku - komitet nie będzie miał tam listy z powodu dostarczenia niewystarczającej liczby podpisów poparcia. Z kolei w okręgu nr 4 miał m. in. zrezygnować jeden z kandydatów - lista widnieje jednak na stronie PKW. Obecnie PKW zatwierdziła listy w okręgu 3 i 4 - nie ma tam jednak wystarczającej liczby kandydatów koniecznych do ubiegania się o prezydenturę. Komitetowi przysługuje odwołanie - czas na ponowny wniosek o rejestrację kandydata na prezydenta upływa 14 marca 2024 r.

- KWW Komitet Obywatelski Jan Kulas 2024 skupiony wokół posła czterech kadencji Jana Kulasa, to środowisko ludzi zatroskanych o nasze miasto. Podzielamy poglądy i opinie wielu Tczewian, że po 22. latach wiceprezydentury i prezydentury Mirosława Pobłockiego, nadszedł czas na istotne, odpowiedzialne i oczekiwane zmiany. Tczew stał się miastem bez wyrazu i perspektywy rozwoju. Nasze ugrupowanie, które czerpie z tradycji wolnościowych i dziedzictwa Solidarności pragnie przywrócić właściwe miejsce naszemu miastu na Pomorzu i w kraju. Stworzyliśmy program, którego realizacja uczyni miasto dobrym miejscem do życia dla naszych mieszkańców. Stawiamy na wiele inicjatyw w zakresie gospodarczym, społecznym, kulturalnym. Zadbamy o miejsca rekreacji i sport lokalny. Nowym obszarem, którym zajmiemy się jest zadbanie o bezpieczeństwo wszystkich naszych mieszkańców w kontekście realnych zagrożeń dla życia i zdrowia, jakie stanowi konflikt na wschodzie - pisze Jan Kulas w swoim programie.

Jan Kulas - W 1980 ukończył studia historyczne na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Gdańskiego. W tym samym roku wstąpił do NSZZ "Solidarność", był etatowym pracownikiem tego związku. Sprawował mandat posła na Sejm z okręgów gdańskich - w I kadencji z okręgu nr 22 z listy NSZZ "S" i w III kadencji z okręgu nr 11 z listy AWS. W 1993 i 2001 bezskutecznie ubiegał się o reelekcję (odpowiednio z listy związkowej i z ramienia AWSP). Od 1990 zajmował się też działalnością w samorządzie terytorialnym, współtworzył sejmik samorządowy województwa gdańskiego, od 1998 do 2007 sprawował mandat radnego sejmiku pomorskiego. Należał do Ruchu Społecznego, a następnie przystąpił do Platformy Obywatelskiej, z ramienia której w wyborach parlamentarnych w 2007 po raz trzeci uzyskał mandat poselski. Kandydując w okręgu gdańskim, otrzymał 9607 głosów. W wyborach w 2011 bezskutecznie ubiegał się o reelekcję[1]. W listopadzie 2012 został asystentem eurodeputowanego Jana Kozłowskiego. W wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2014 zarówno Jan Kulas, jak i Jan Kozłowski, nie uzyskali mandatu deputowanego, startując w okręgu pomorskim. W tym samym roku Jan Kulas został natomiast wybrany do rady powiatu tczewskiego. 4 lutego 2015 objął jednak mandat poselski w miejsce Sławomira Nowaka. W wyborach w tym samym roku nie został ponownie wybrany do Sejmu. W 2018 powrócił w skład rady powiatu tczewskiego. W wyborach parlamentarnych w 2019 ponownie bezskutecznie ubiegał się o mandat poselski. Później został zawieszony w prawach członka PO, a w 2021 wykluczony z partii. W 2007 przygotował i wydał książkę pt. Grzegorz Ciechowski 1957-2001, poświęconą pochodzącemu z Tczewa muzykowi, kompozytorowi i poecie, liderowi zespołu Republika oraz projektów Obywatel G.C. i Grzegorz z Ciechowa. [źródło - wikipedia]

KOMITET WYBORCZY POROZUMIENIE NA PLUS

Walkę o ostatnią już kadencję zapowiedział urzędujący obecnie prezydent Mirosław Pobłocki.

- Urodziłem się 8 marca 1962 w Tczewie - od początku lat 90 jestem samorządowcem, od 2010 roku jestem prezydentem miasta Tczewa. Studiowałem na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej i na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Byłem radnym miejskim, a w latach 1998-2002 radnym powiatu tczewskiego, zasiadając jednocześnie w jego zarządzie. W 2002 objąłem stanowisko zastępcy prezydenta Tczewa do spraw gospodarczych. W wyborach w 2010 wystartowałem na urząd prezydenta Tczewa, wygrałem w drugiej turze. Kadencję rozpocząłem 14 grudnia 2010. W 2014 ubiegałem się o wybór na kolejną kadencję, zwyciężyłem w pierwszej turze. W 2018 zostałem po raz trzeci prezydentem miasta, wygrałem w drugiej turze. Otrzymałem m.in. Odznakę Honorową za zasługi dla Samorządu Terytorialnego, Brązowy Medal za zasługi dla Policji oraz Krzyż 100-lat Związku Inwalidów Wojennych RP. Jestem żonaty, mam czwórkę dzieci. - czytamy na stronie PnP. - Porozumienie na Plus daje szansę każdemu. Starszym i młodszym, fachowcom samorządowym, jak i poznającym dopiero trudne i odpowiedzialne zadania samorządu.

Konwencja programowa PnP, podczas której mamy poznać program na kolejną kadencję, zapowiedziana jest na drugą połowę marca.

Zgłaszanie kandydatów na prezydenta (także wójta i burmistrza) trwa do 14 marca 2024 r. - do godziny 16.00 - wtedy poznamy ostateczną listę pretendentów. Na razie nie wiadomo, czy swoich kandydatów wystawi PiS i PO.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (134)
dodaj komentarz

  • Tczewianin_gość

    11.03.2024, 10:08

    wybory

    Miejmy nadzieję, że tczewianie pójdą po rozum do głowy i raz na zawsze odsuną od władzy Pobłockiego. Dość rujnowania miasta.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • voy_gość

    11.03.2024, 11:28

    mam nadzieję, że ludzie przy urnach zakończą 14 lat rządów Pobłockiego i pozorowanie przez niego zmian w mieście. oczywiście jego ludzie będą próbowali deprecjonować i ośmieszać każdego jego przeciwnika, ale miejmy nadzieję, że wyborcy okażą się mądrzejsi

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx0 

    Rowerowy_johny_gość_gość

    11.03.2024, 11:33

    A ja i moja cała rodzina będzie ....

    .... głosować na obecnego prezydenta Mirka Pobłockiego. Facet skończył Politechnikę Gdańską (a nie jest łatwo), zna każdy zakamarek miasta, wie o czym mówi, podejmuje dużo działań np. remonty ulic, budowę basenów, buduje ścieżki rowerowe, wprowadził darmową komunikację miejską, ma duże doświadczenie w pracy w samorządach. Z całym szacunkiem do szanownego grona kontrkandydatów, ale głoszenie haseł typu czas na młodość, czas na zmiany itp., przy takim hasłowym podejściu, bez merytorycznej wiedzy, bez konkretów to naprawdę słabo wygląda. Nie żebym się czepiał, ale spójrzcie na to realnie bez emocji. W przeszłości też był już jeden hasłowy Zbychu, co twierdził, że rozwali system, otoczył się wianuszkiem młodych, niedoświadczonych osób, a jak się to skończyło to pamiętamy.

    Cytuj
    IP: 212.160.xx2.xxx 

    ogur_gość

    11.03.2024, 11:49

    Teraz będzie grana stara śpiewka. Pobłocki nie jest człowiekiem dającym się lubić, nawet wewnątrz UM, o czym wystarczy pogadać z szeregowymi pracownikami. Jego sukcesy w rządzeniu miastem są wątłe - budowa ścieżek rowerowych, łatanie dróg i "darmowa" komunikacja to kiepskie osiągnięcia. No ale co znowu na to poradzą jego marketingowcy? Zaczną go znów kreować na człowieka, który niby jest doświadczony w zarządzaniu miastem, niby taki w tym wprawiony i, że generalnie nie ma dla niego konkurencji. Typowy tczewianin ma sobie pomyśleć "no może nie jest najlepszy ale nie ma nikogo innego". Stara propagandowa zagrywka. Nie dajcie sobie wmówić, że PnP i Pobłocki to ludzie z doświadczeniem i fachowcy. To zasiedziała grupka wiecznych samorządowców, którzy ze staczającego miasta zrobili sobie źródło dochodu i spokojnej emerytury.

    Cytuj
    IP: 46.113.xx4.xxx 

    Niebieskoskłonne słabości_gość

    11.03.2024, 12:10

    nie widzę łamania regulaminu w tym, że

    powtórzę: leci "polityczna bomba", która zmiecie Brządkowskiego. Co jest nie tak z tym wpisem, że go usunięto? Kussowski odwrócił się na fotelu i teraz nadaje w drugą stronę?

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx2 

    Gość_gość_gość_gość

    11.03.2024, 12:11

    Nie M. Brządkowski!!!!!

    Nie Brządkowski i jego ugrupowanie bardzo prawicowe. Na listach są członkowie, radni i działacze PIS. Od KOnfederacji po PIS, kościelnych, katechetów......

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx6 

    ryszard_gość

    11.03.2024, 12:47

    Tego Brządkowski nie ma, nie będzie mieć

    http://www.youtube.com/watch?v=quMdQhAB6QA

    Cytuj
    IP: 192.42.xx6.xx9 

    jon_gość

    11.03.2024, 15:25

    będzie normalna debata, czy usłużne Tetka i Radio Tczew już dostały z Urzędu rozkaz, żeby pod żadnym pozorem nie dać Mirosławowi pokazać ludziom jaki jest poza wyreżyserowanymi filmikami?

    Cytuj
    IP: 77.111.xx4.xx7 

    Wuja_gość_gość

    11.03.2024, 15:31

    Tylko Pan Pobłocki

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx8 

    Gość_gość

    11.03.2024, 20:19

    Wybory prezydenckie

    Również mam taką nadzieję,czas na zmiany.Nic w tym mieście się nie zmienia od lat,tylko deweloperka i puste galerie. Po zakupy do Starogardu lub do Gdańska. Zero terenów rekreacyjnych,kawiarni z miłym widokiem,żeby można w niedzielę pójść na kawę,na lody i miło spędzić czas. Suchostrzygi to tylko dyskonty manhattan, kompletnie nie ma co robić latem w tym mieście. Czas w końcu na zmiany.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx3.xx0 
  • Sarna_gość

    11.03.2024, 10:08

    Obecny prezydent już się zużył. Nie ma sensu czegoś ciągnąć na siłę. Ludzie są zawiedzeni. Chcą kogoś młodszego i z wizją na przyszłość. Z tego samego względu odpada też Kulas. Miał już swoje 5 minut w polityce. Ja zagłosuję na Brządkowskiego. Chcę zmian. Chcę czegoś nowego.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • radek_gość

    11.03.2024, 10:16

    A po nam Brządkowski...

    Właściwie po co nam prezydent taki jak Łukasz Brządkowski skoro on sam chwali OBECNEGO PREZYDENTA, cytuję jego słowa "Chcę kontynuować to, co zrobiono dobrze, a poprawić to, z czym nie do końca się zgadzamy". Pan Brządkowski w zasadzie nie zapowiada niczego nowego, żadnego rozwoju miasta. Po co nam taki prezydent, bo jest młody? (choć w sumie nie do końca). Bo ma świeże pomysły? (jak widać nie ma żadnych). "Lepszy doświadczony kochanek, niż młody" (jak mówiła moja babcia) - taka dygresja, ale młodość to nie wszystko, młode czy świeże ugurupowanie to nie wszystko. Trzeba mieć w swoim zapleczu ludzi, którzy zjedli zęby na Samorządzie. Którzy tych świeżaków wprowadzą w ten świat. Takich (z wszystkich tych kandydatów) ma jedynie obecny Prezydent Pobłocki. To on ma obok siebie i ludzi młodych, jak i doświadczonych.

    Cytuj
    IP: 45.15.xx8.xx9 

    voy_gość

    11.03.2024, 11:34

    Radek, w którym Wydziale UM pracujesz? Bo twój komentarz to kalka narracji Pobłockiego i PnP. Jeżeli uważasz że Samorząd OdNowa nie chce zmienić nic w mieście to przeczytaj lepiej ich program jeszcze raz: tnij.tcz.pl/?u=e503ea

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx0 

    oświadczenie majątkowe za 2022_gość

    11.03.2024, 12:17

    Brządkowski bez domu, mieszkania, auta

    "Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy"; "Niechaj, kogo wiek zamroczy/ Chyląc ku ziemi poradlone czoło/ Takie widzi świata koło/ Jakie tępymi zakreśla oczy"; "Nikt nie znał jego życia, nie zna jego zguby/ To samoluby!"

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx2 

    kjhgf_gość

    11.03.2024, 15:33

    " Po co nam taki prezydent, bo jest młody? " Z tego samego powodu, gdy zmieniasz samochód to wybierasz nowy, lepszy model niż starego zużytego gruchota.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 

    Gość _gość_gość_gość

    11.03.2024, 20:19

    Wybory prezydenckie

    Popieram.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx3.xx0 
  • Sarna _gość

    11.03.2024, 10:09

    What???

    Ochocka? Co ona ma wspólnego z Tczewem? Bez jaj.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • radek_gość

    11.03.2024, 10:16

    No wlasnie... nie ma tego o czym wspomniałeś. I tylko tyle

    Cytuj
    IP: 45.15.xx8.xx9 

    elo_gość

    11.03.2024, 10:30

    tak jest bez jaj

    dobrze prawisz sarenko

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 

    fan_gość

    11.03.2024, 12:19

    z tego

    Słynie z tego, że głośno krzyczy osiem gwiazdek, precz, z lewactwem, wszelkiej maści

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx5 

    Przenikliwy_gość_gość

    12.03.2024, 14:07

    Łukaszek to za to ma jaja z konfederacją i pisem iść to naprawdę trzeba mieć jaja.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx9 
  • z_gość

    11.03.2024, 10:23

    Serio? Przecież nie ma na kogo głosować. Jedynie Pobłocki ma szansę bo jego chociaż znamy i wiemy, że jak chce to potrafi.

    Odpowiedz
    IP: 107.189.xxx.xx9 
  • .._gość_gość

    11.03.2024, 10:33

    ...

    Typowe dla podstarzałego tczewianina. Tak już było za Pana Odyi. Cyt "głosuje na tego co jest bo ani nie pomógł ani nie zaszkodził" i przez takie myślenie jesteśmy właśnie w tym miejscu bez perspektyw na lepszą przyszłość miasta. Czytaj, w czarnej du..pie.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx9.xx0 

    Polak i Patriota._gość

    11.03.2024, 16:02

    Pobłocki?

    Czy ten gość podejmie się powołania Narodowego Muzeum Kolejnictwa tak jak Brzadkowski? Taka placówka to miejsca pracy dla mieszkańców u biznes dla miasta! Przyjadą ludzie z całego świata a Polak na tym zarobi! Otwórzcie oczy! Teraz to tylko ścieżki i frajerzy ci ich nie stać na samochód! A jak ktoś przeciw to zaraz hajt!

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx7 

    kobieta_gość

    12.03.2024, 00:09

    wybory

    Pobłockiemu to już nic się nie chce.Wszystko oddałby deweloperom i zabetonował miasto.Młodsi mają pomysły,które wstrzymuje obecny Prezydent.Co zrobił z parkiem dużym i pięknym małym koło Mechanika.Przez 14 lat prezydentury postawił zegar słoneczny w cieniu.Jak to się ma do ukończenia Politechniki.Przyszedł czas na zmiany.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xxx 

    Natalia_gość

    20.03.2024, 23:00

    Proszę poznać

    Zachęcam do poznawania pana Łukasza Brzadkowskiego - konkretny człowiek, działać społeczny od 15 lat, blisko ludzi i miasta, wiedzę ma ogromną na temat miasta i jego potrzeb. Wiele inicjatyw powstało dzięki Stowarzyszeniu Ruchu Inicjatyw Obywatelskich Tczewa, którego to jest Prezesem od 12 lat. Nie jest sztuką wyremontować drogę jako Prezydent jak pokazał p. Pobłocki bo chciał , sztuką jest działać oddolnie i się nie poddawać mimo rzucanych kłód. Widzę (co prawda po słabych w argumentach) po komentarzach, że pan Łukasz jest powaznym zagrożeniem dla obecnego p.P.P. - stąd wylewany często jad. Łukasz Brządkowski jest godnym zaufania prezydentem miasta Tczew:)

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx7 
  • .._gość_gość

    11.03.2024, 10:30

    ..

    Tylko Pan Łukasz z tych wszystkich kandydujących, się nadaje. I na niego zagłosuję. Pierwsze słyszę że zasobność portfela pokazuje to jakim człowiekiem się jest.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • marek_gość

    11.03.2024, 10:41

    W biznesie i zarządzaniu są bardzo ważne. Potrafisz zadbać o siebie, to zadbasz o innych. Przynajmniej podczas pierszego kontaktu bez zagłebianai się w szczegóły. Nie bez powodu np. prawnicy prześcigają się na samochody (kto ma lepszy). Jakiego prawnika wybierzesz, jak do Ciebie przyjedzie: w maluchu czy w mercedesie? Nie ufaj komuś, kto ma zarządzać tobą a jest biedniejszy niż ty!

    Cytuj
    IP: 91.208.xx5.xx3 

    ZU_gość

    11.03.2024, 11:36

    Człowiekiem nie, ale gospodarzem, zarządcą już tak. I nie chodzi o kasę, ale o prawdziwą pracę.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    Zbigniew Urban

    11.03.2024, 15:15

    ZU_ to nie mój komentarz

    Mało oryginalnie, nie stać cię na więcej niż podszywanie się? No chyba że to zbieg okoliczności, to przepraszam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    XT_gość

    12.03.2024, 11:01

    Wszystko zależy...

    "W biznesie i zarządzaniu są bardzo ważne. Potrafisz zadbać o siebie, to zadbasz o innych. Przynajmniej podczas pierszego kontaktu bez zagłebianai się w szczegóły. Nie bez powodu np. prawnicy prześcigają się na samochody (kto ma lepszy). Jakiego prawnika wybierzesz, jak do Ciebie przyjedzie: w maluchu czy w mercedesie? Nie ufaj komuś, kto ma zarządzać tobą a jest biedniejszy niż ty!" Tylko weź pod uwagę, że wielu może się pochwalić grubym portfelem nie dzięki własnej działalności gospodarczej, ale napchaniu kieszeni etatami lub posadami w spółkach publicznych, albo kasy z umów zleceń od publicznych instytucji, w których jego noga faktycznie nie postała lub nic w nich nie robił. W czym tacy niby są lepsi od społeczników, dla których priorytetem nie jest napychanie własnego portfela tylko realizacja konkretnych działań na rzecz ludzi? Co do tych prawników, to mieliśmy do czynienia z kancelarią cwaniaka obnoszącego się swoim bogactwem, podejmującego się wszystkich spraw, ale realizującego ich w sposób niekompetentny, asystentami bez doświadczenia. A trafiliśmy też na prawnika rzeczowego i merytorycznego, który bynajmniej błyszczał wiedzą na spotkaniu, a nie drogim samochodem i krasomówstwem!

    Cytuj
    IP: 83.21.xx9.xx3 

    Prawda na jaw_gość_gość

    12.03.2024, 15:47

    Normalnie same kaczory, zwód wyuczony - samorządowiec, parlamentarzysta. Odklejeni od rzeczywistości, zarządzania firmą ludźmi i prowadzenia biznesów czy projektów. Weźta się wszyscy do roboty.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx9 
  • Janek_gość_gość_gość

    11.03.2024, 10:38

    Łukasz na prezent, niech młodość wygra tym razem. Niech zacznie żyć miasto

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx2 
  • lubię Tczew_gość

    12.03.2024, 15:43

    "Łukasz na prezent, niech młodość wygra tym razem." Nie młodość tylko młodzież wszechpolska i konfederacja wraz pisem. Brunatne koszule zrobią porządek raz a dobrze. :-)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx9 
  • gość_gość__gość

    11.03.2024, 10:40

    Wybory

    Drodzy Włodarze obecni i przyszli naszego miasta pamiętajcie, że wasze " przemyślane" decyzje to PNP - Pieniądze Nasze Pieniądze.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx3.xx9 
  • kfc_gość

    11.03.2024, 10:45

    A ja wolę KFC i nowy basen

    Odpowiedz
    IP: 91.132.xx4.xx9 
  • gość_gość

    11.03.2024, 10:47

    Znowu babol. 7 kwietnia .

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • Do boju_gość

    11.03.2024, 10:51

    Trzeba iść dalej

    Trzeba iść dalej i nie zatrzymywać się, swój głos napewno oddam na Łukasza!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx3.xx4 
  • Wojtek_gość

    11.03.2024, 10:53

    Osobiście oddam głos na Pana Brządkowskiego. Co prawda nie współpracowało mi się źle z Panem Pobłockim, ale chciałbym odświeżenia gabinetów. Przyjdą nowi, wprowadzą zmiany, będą realizować swoje pomysły... Warto dać szansę. Wymiana pokoleń to rzecz naturalna, a Samorząd OdNowa ma ciekawe propozycje.

    Odpowiedz
    IP: 149.102.xx4.xx9 
  • Hggg_gość

    11.03.2024, 10:57

    Tylko nie pnp i pis .Do dzieła Tczewiacy

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx2.xxx 
  • Gość_gość_gość_gość

    11.03.2024, 12:43

    Tylko nie....

    Tylko nie PIS i Odnowa , bo to jedno i to samo:(:(:(:(

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx6 

    voy_gość

    11.03.2024, 13:20

    to Pobłocki ułożył się z PiS w "szeroką koalicję" w radzie i to Pobłocki dał Smolińskiemu nagrodę "Tczewianin Roku". nie róbcie kurtyzany z logiki

    Cytuj
    IP: 94.254.xx8.xx0 

    oko_gość

    11.03.2024, 13:52

    dzieciaki, dzieciaki do władzy się rwą

    voy ale to było w 2017 roku taki numer wywinął Pobłocki ze Smolińskim przed poprzednimi wyborami bo pis był na fali

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
  • Michal_gość

    11.03.2024, 11:00

    Będzie impra

    Panie Pobłocki będzie impreza w hotelu nad Wisłą z jedzonkiem i wodeczką oczywiście nie pana organizuję tylko tak jak było przed zeszłymi wyborami spółki samorządowe A Pan krążył między stolikami i mimo chodem mówił na kogo głosować bo jak będą nowi to może być różnie Wstydził by się Pan kandydować nic dobrego dla tego miasta Pan nie zrobił a więcej nawet pogrążył je Pan i stworzył sypialnie dla Gdańska

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xxx.xx8 
  • Łukasz_gość

    11.03.2024, 11:07

    Zarządzanie miastem to ogromna odpowiedzialność. Nie ma możliwości przeskoczenia braku doświadczenia. W kampanii wszystko wydaje się piękne i proste. Można rzucać populistycznymi hasłami czego to się nie zrobi. Można obiecać praktycznie wszystko. Problem pojawia się, kiedy siada się przy budżecie i okazuje się, że nie ma pieniędzy na nasze populizmy. Dodatkowo dochodzi kwestia doświadczenia. Osoba bez doświadczenia musi to doświadczenie zdobyć. To wymaga czasu, który mógłby być spożytkowany na realizowanie inwestycji, lub zdobycie pieniędzy z różnych funduszy. W przypadku niedoświadczonego samorządowca będzie to zmarnowany czas. Jeśli chcemy, aby miasto dalej się rozwijało to wybór jest oczywisty - Pobłocki. Pozostali kandydaci nie mają doświadczenia samorządowego - gdzie w grę wchodzi zdobywanie i zarządzanie wielomilionowym budżetem, ba poza I. Ochocką nie prowadzą nawet swoich biznesów. Bez tego doświadczenia nie widzę szans na właściwe i sensowne zarządzanie miastem.

    Odpowiedz
    IP: 185.220.xx1.xx9 
  • XT_gość

    12.03.2024, 11:09

    Zarządzanie zarządzaniu nierówne...

    Tak tylko ile jest przypadków ludzi z doświadczeniem w zarządzaniu, którzy tak naprawdę się do tego zarządzania nie nadają. A kierowane przez nich organizacje, instytucje i przedsiębiorstwa pogrążone są w totalnym chaosie i dezinformacji. Czasami robotnik przy maszynie, który potrafi ogarnąć swoje stanowisko i należycie wszystko poprowadzić i uporządkować może być bardziej kompetentny do zarządzania zakładem niż samozwańczy manager, który potrafi tylko błysnąć gadką podczas rekrutacji, ale nie mieć w ogóle wyczucia do organizacji pracy ludzi, stosować mobbing, wymuszać wszystko arogancją lub nad niczym nie panować. Ile jest takich przypadków. Impotencję obecnej władzy pokazały chociażby takie sprawy jak rozbudowa basenu czy nawet przeniesienia napisu Tczew. Bez komentarza.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx9.xx3 
  • Joanna Grabowska_gość

    11.03.2024, 11:08

    Moim Kandydatem na Prezydenta jest Łukasz Brządkowski. Wraz z ekipą Samorząd OdNowa są gwarantem dobrych zmian w naszym mieście.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx8 
  • Kasia_gość

    11.03.2024, 11:41

    A ty Asiu na wice, co nie? Nigdy w życiu.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    max 4 mandaty i to wszystko_gość

    11.03.2024, 13:27

    Pani i jeszcze jakichś 10%

    PNP-10 PO-4 SoN-4 PIS-5 taka Rada Miejska

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx8 

    ex_gość

    11.03.2024, 19:02

    Co ty cudzołożnico wiesz...

    Cytuj
    IP: 185.220.xx0.xx2 

    Samanta_gość

    13.03.2024, 09:05

    Dobre zmiany?

    Z kim chce pani przeprowadzać te zmiany w mieście i powiecie? Ze zwolennikami młodzieży wszechpolskiej i innymi brunatnymi? No cóż, powodzenia, choć mam nadzieję, że obywatele i obywatelki Tczewa nie dadzą się nabrać...

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx0 

    Marta_gość

    14.03.2024, 20:45

    Ty dasz tę gwarancję???? no proszę Cię...

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx5 
  • Kret_gość

    11.03.2024, 11:18

    ZAPYTANIE DO REDAKCJI

    Co się dzieje z waszą stroną.? Naprawiacie coś bo mega szwankuje? Czcionka wariuje i brak plusów/minusów przy komentarzach. Czytać się nie da. Dajcie jakąś informacje na stronie że w trakcie przebudowy czy coś.....

    Odpowiedz
    IP: 80.51.xx3.xx6 
  • iunjlk_gość

    11.03.2024, 11:19

    Byłem ostatnio w sopocie, jakie tam maja drogi zadbane szok. A mirson bedzie nam kit wciskał że to przez skoki temperatury mamy tak dziurawe drogi

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx2 
  • Alex_gość

    11.03.2024, 11:20

    "Właściwie po co nam prezydent taki jak Łukasz Brządkowski skoro on sam chwali OBECNEGO PREZYDENTA, cytuję jego słowa "Chcę kontynuować to, co zrobiono dobrze, a poprawić to, z czym nie do końca się zgadzamy". Pan Brządkowski w zasadzie nie zapowiada niczego nowego, żadnego rozwoju miasta. Po co nam taki prezydent, bo jest młody? (choć w sumie nie do końca). Bo ma świeże pomysły? (jak widać nie ma żadnych). "Lepszy doświadczony kochanek, niż młody" (jak mówiła moja babcia) - taka dygresja, ale młodość to nie wszystko, młode czy świeże ugurupowanie to nie wszystko. Trzeba mieć w swoim zapleczu ludzi, którzy zjedli zęby na Samorządzie. Którzy tych świeżaków wprowadzą w ten świat. Takich (z wszystkich tych kandydatów) ma jedynie obecny Prezydent Pobłocki. To on ma obok siebie i ludzi młodych, jak i doświadczonych."

    Kandydaci Pobłockiego na radnych to często osoby, które mogłyby wygrać casting serialu The Walking Dead do ról tytułowych chodzących trupów. Pora na młodych, a nie na emerytów, którzy tylko siedza i karnie podnoszą rękę za pomysłami Pobłockiego. Nawet nie odważą się mu sprzeciwić.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • 666_gość

    11.03.2024, 14:43

    wymień mi tu sukcesy Pana Łukasza

    Poza bieganiem z apelami i petycjami nie widzę żadnego. Nie zarządzał nawet zieleniakiem a miastem chciałby? No daj spokój Alex i wracaj do nogi katechety.

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
  • Hejt_gość_gość

    11.03.2024, 11:24

    .

    Ludzie drodzy, tu nie ma o czym gadać, bo będzie tak. W 1 turze wygra p. Poblocki. Prawdziwa walka o ogień zacznie się za 5 lat.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx6.xx3 
  • gość _gość

    11.03.2024, 15:23

    do Hejt

    Chyba Hejt masz rację. Dzisiaj żaden z Prezesów Spółek, czy Dyrektorów " Miejskich" i innych działaczy nie chce ryzykować by nie gryźć ręki która karmi / bo jak się nie uda to co?/. Za 5 lat to co innego - kogo namaści P. Mirosław ???

    Cytuj
    IP: 153.19.xx3.xx9 

    uuu_gość

    12.03.2024, 08:28

    A na co komu namaszczenie przez Pobłockiego?

    Cytuj
    IP: 79.187.xxx.xx0 
  • Adams _gość_gość

    11.03.2024, 11:43

    Prezydent miasta Tczewa do odwołania

    Dlaczego Prezydent Tczewa Pan Pobłocki, startuje po raz kolejny w wyborach prezydenckich. Przecież można być prezydentem miasta tylko dwie kadencję. Temu Panu już podziękujemy, jeszcze trochę miasto Tczew doprowadzi do bankructwa i ruiny. Czas odejść Panie Prezydencie.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx1 
  • l_gość

    11.03.2024, 12:41

    To nie jest prawda

    To nie jest prawda. Może startować 2 razy od momentu wejścia w życie tej ustawy. Czyli pozostała mu jedna kadencja

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • Pp_gość

    11.03.2024, 11:44

    Poblocki. Syf wokół niego to robota tych od Sosny i Brządka. Bo musicie wiedzieć, że to jedna klika chociaż się tym nie chwalą. Oddam głos na Poblockiego.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • mnm_gość

    11.03.2024, 15:48

    W dupie to mam, na kogo oddasz głos! Jeszcze sobie zdjęcie zrób przy urnie, trzymając palec w du.pie Pobłockiego! I nie zapomnij się tym pochwalić na FB, baranie!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • malo doswiadczenia_gość

    11.03.2024, 11:46

    co niektorzy maja

    Nigdy nie Brzadkowski, najpierw zrobi zly ruch, a pozniej pomysli to, tylko szkoda pieniedzy podatnikow ! Ochocka posiada za duzo emocji , Kula nie, nie takze nie jego syn komuna od nowa, pozostaje tylko Poblocki ktory sprawdzil sie pozytywnie, a reszta niech szuka pracy, a nie z polityki za nasze pieniadze zyc, tak jak towarzyszka balbina i jego banda !

    Odpowiedz
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • konkret_gość

    11.03.2024, 12:26

    podaj kilka

    Możesz podać jakieś konkrety, co dobrego zrobił Pobłocki dla miasta, co mu się udało, "darmowa" komunikacja-kiełbasa wyborcza, starymi rzęchami ?, rewitalizacja strego miasta ?, basen?, nie żartuj, pewnie pracujesz w urzędzie miasta i tak kazali ci pisać, żeby zachować stołek, przykre to, ale czasem trzeba mieć jaja i być sobą, a nie sprzedawać się za garść miedziaków

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx5 

    dosc PiS/SP i konfi_gość

    11.03.2024, 13:59

    @konkret, a ty znowu pisowski przybledzie mialczysz i tak tluste koty i plaskoziemowcy nie maja szans

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • as_gość

    11.03.2024, 12:07

    Już zdecydowałem.

    Pobłocki - NIE!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx4.xx9 
  • Mirek_gość

    11.03.2024, 12:38

    ".... głosować na obecnego prezydenta Mirka Pobłockiego. Facet skończył Politechnikę Gdańską (a nie jest łatwo), zna każdy zakamarek miasta, wie o czym mówi, podejmuje dużo działań np. remonty ulic, budowę basenów, buduje ścieżki rowerowe, wprowadził darmową komunikację miejską, ma duże doświadczenie w pracy w samorządach. Z całym szacunkiem do szanownego grona kontrkandydatów, ale głoszenie haseł typu czas na młodość, czas na zmiany itp., przy takim hasłowym podejściu, bez merytorycznej wiedzy, bez konkretów to naprawdę słabo wygląda. Nie żebym się czepiał, ale spójrzcie na to realnie bez emocji. W przeszłości też był już jeden hasłowy Zbychu, co twierdził, że rozwali system, otoczył się wianuszkiem młodych, niedoświadczonych osób, a jak się to skończyło to pamiętamy."

    Proszę wczytać się w tekst. "Studiowałem" a nie ukończyłem. A to robi różnice.

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx0.xx7 
  • Wojt_gość

    11.03.2024, 12:40

    W filmie promującym Samorząd OdNowa jeden z kandydatów powiedział, że "Inwestycje nie są najważniejsze". Nasuwa się więc pytanie: W jaki sposób Wy chcecie rozwinąć to miasto? Przecież tu nie ma logiki... Mówicie, że najważniejsze jest to kim jesteście i co sobą reprezentujecie. Takim podejściem to można zarządzać miastem w SimCity...

    Odpowiedz
    IP: 185.220.xx0.xx3 
  • Bum,bum_gość

    11.03.2024, 12:50

    Musi być zmiana

    Tylko nie Pobłocki,nie Pobłocki,nie Pobłocki,nie Pobłocki ..,CZAS NA ZMIANE; NAJWYŻSZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.170.xx4.xx5 
  • wyborca 2024_gość

    11.03.2024, 12:58

    III RAZ będzie Prezydentem

    ".... głosować na obecnego prezydenta Mirka Pobłockiego. Facet skończył Politechnikę Gdańską (a nie jest łatwo), zna każdy zakamarek miasta, wie o czym mówi, podejmuje dużo działań np. remonty ulic, budowę basenów, buduje ścieżki rowerowe, wprowadził darmową komunikację miejską, ma duże doświadczenie w pracy w samorządach. Z całym szacunkiem do szanownego grona kontrkandydatów, ale głoszenie haseł typu czas na młodość, czas na zmiany itp., przy takim hasłowym podejściu, bez merytorycznej wiedzy, bez konkretów to naprawdę słabo wygląda. Nie żebym się czepiał, ale spójrzcie na to realnie bez emocji. W przeszłości też był już jeden hasłowy Zbychu, co twierdził, że rozwali system, otoczył się wianuszkiem młodych, niedoświadczonych osób, a jak się to skończyło to pamiętamy."

    Nie ważne co skończył ,ważne ,że pierwszy raz zaczynając prezydenturę był przygotowany do tego urzędu. Co gorsze , nikt z pozostałych konrtkandydatów nie ma takiego przygotowania więc Pan Brządkowski powinien być etatowym wiceprezydentem d/s gospodarczych i przez 5 lat by przy mistrzu (Prezydencie ) szlifował swoje umiejętności na następną kadencję. Obecny Prezydent ma słabe zaplecze RADY , emeryci ,akurat Ci nie wiele mają wiedzy ,aby być radnymi ,gdyż przez pięć lat są różne przypadki w kraju na zapędy gospodarcze , które blokują plany samorządu z którymi kadry zarządzane (etatowe)UM sobie poradzą. Natomiast emeryci o wiedzy nauczycielskiej z tamtej epoki mają problem z wdrażaniem nowych wyzwań nie tylko na arenie krajowej, ale europejskiej z którymi trzeba być na bieżąco.Radni to filar mocny w zarządzaniu infrastrukturą miasta , natomiast Ci co są na listach kandydatów w pierwszych liczbach to szkoda na nich oddać głos poparcia i bardzo jestem zaskoczona ,że nie zdają sobie sprawy z wieku i kondycji w działaniach samorządowych. Powiem tak 75 LAT I STOP nie dieta finansowa jest ważna ,ważna jest aktywność i wiedza będąca potrzebna dla rozwoju miasta. Poczęstunek dla ubogich mieszkańców to nie rola radnego, to są organizacje poza rządowe , które też doskonale z tym sobie poradzą.Życzę obecnemu Prezydentowi dalszych sukcesów w walce o trzecią kadencje oraz radnych z pomysłami dającymi wsparcie w zarządzaniu Miastem Tczew.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx3 
  • wyborca 2024_gość

    11.03.2024, 13:10

    komunikacja bezpłatna dobry pomysł.....

    "Możesz podać jakieś konkrety, co dobrego zrobił Pobłocki dla miasta, co mu się udało, "darmowa" komunikacja-kiełbasa wyborcza, starymi rzęchami ?, rewitalizacja strego miasta ?, basen?, nie żartuj, pewnie pracujesz w urzędzie miasta i tak kazali ci pisać, żeby zachować stołek, przykre to, ale czasem trzeba mieć jaja i być sobą, a nie sprzedawać się za garść miedziaków"

    Wiele zrobił przez dwie kadencje i jeszcze więcej zrobi jak będzie miał zaplecze radnych bo to oni są mózgiem z pomysłami. W UM urzędnicy szanują mieszkańców w kontaktach są bardzo pomocni co jest dowodem ,świadczenia dobrej pozytywnej pracy na rzecz mieszkańców.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx3 
  • Obi_gość_gość

    11.03.2024, 13:30

    Pierwsza tura wyborów

    Pierwsza tura i Pobłocki pozamiata 99 procent głosów i tyle w temacie...nie wiem po co reszta startuje chyba dla checy

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx9 
  • Rowerowy_johny_gość_gość

    11.03.2024, 14:50

    To samo pomyślałem, .....

    ....... :)

    Cytuj
    IP: 212.160.xx2.xxx 

    XT_gość

    11.03.2024, 19:08

    2 Tura

    W 2014 r. Pobłocki przeszedł w 1 turze, ale w 2018 już tego sukcesu nie powtórzył. Musiał walczyć z Dzwonkowskim. Nie pozamiata. Nawet jeśli wygra, będzie musiał się sporo pomęczyć w 2 turze.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx9.xx3 
  • gosc_gość

    11.03.2024, 13:41

    prezydent

    ochojska serio na przydenta haha to juz lepszy od niej jakis menel albo bezdomny atak wogole to przydaloby sie wiecej polotu i finezji w tym smutnym jak p***a miescie

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • gg_gość

    11.03.2024, 15:53

    A może byś się tak podszkolił z ortografii???

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 

    Marta_gość

    14.03.2024, 20:48

    Ochocka, nieuku!

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx5 
  • Sarna _gość

    11.03.2024, 13:57

    ha ha

    Ludzie, macie tyle jadu w sobie... Brządkowski to, Brządkowski tamto... Widać, że Was boli. To znaczy, że jest dobrym kandydatem. Trzeba patrzeć przyszłość i dać szansę młodym. Brządkowski ma wizję miasta i ta wizja jest konkretna. Jestem ZA !!!

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • nie dla Brzadkowskiego !!!_gość

    11.03.2024, 14:04

    jeszcze wiele musi sie nauczyc !

    ty mozesz byc za, a inni NIE ! wasza agitacja nic nie pomoze aby wygral wybory Brzadkowski, bo wyborcy maja oczy, uszy i rozsadny rozum, wiec jeszcze raz NIE koryto dla Brzadkowskiego, to taki drugi Wieczny Uczen !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    Kl_gość

    11.03.2024, 14:32

    To ten od Sosny? I z MW na listach? Z prawie że księdzem katechetą? Bez prawdziwej pracy, domu i auta? Żartujecie. Daliście sobie zrobić z mózgów kisiel. Tylko Poblocki.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • ggooos_gość

    11.03.2024, 14:21

    Dlaczego wpisy są usuwane?

    Obecny Prezydent Miasta, gdyby faktycznie troszczył się o dobro miasta, to by nie kandydował w najbliższych wyborach. Ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw (...), wprowadzono max dwie kadencje bycia prezydentem miasta. Ma to na celu wykluczenie zjawisk niepożądanych, np. szeroko rozumiane powiązania korupcjogenne, powstawanie grup interesów, niekoniecznie związanych z rozwojem gminy czy miasta (obecnie prezydent miasta ma prawo kandydować). Ustawa nie ogranicza, aby osoba sprawująca urząd prezydenta miasta przez dwie kadencje, po ich upływie znalazła zatrudnienie w Urzędzie Miejskim, np. na stanowisku zastępcy Prezydenta. Obecny Prezydent Miasta, określany zasłyszanym zwrotem "buc", a również takim zwrotem przywołanym w komentarzach do niniejszego artykułu "Kto powalczy o fotel prezydenta Tczewa?", po niedługim czasie usuniętym (komentarzu), gdyby faktycznie postępował w trosce o dobro miasta, to oświadczyłby, że nie stara się o reelekcję, ale jednak, gdyby nowo wybrany prezydent miasta uznał za zasadne, to " ... deklaruję przyjęcie propozycji zastępcy prezydenta ..." . Tak wyobrażam sobie troskę o dobro miasta. Usunięcie komentarza dowodzi jednak, że moderator czuwa nad usuwaniem komentarzy wykazujących pogląd nieprzychylny obecnemu "liderowi", pomimo że Prezydent poinformował, że jest otwarty na wymianę poglądów. Moderator postępuje wbrew obecnemu Prezydentowi Miasta. Czy niniejszy komentarz także zostanie usunięty? Przekonamy się za kilkanaście minut. Życzę każdemu, kto weźmie udział w wyborach samorządowych, aby spełnił swój demokratyczny obowiązek, aby postąpił tak jak uważa za dobro dla Tczewa, aby miasto Tczew nie brnęło w "zapyziałość" (zapyziałość to określenie o Starogardzie Gdańskim, wypowiedziane publicznie przez Prezydenta Miasta Tczewa).

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • jelito grube_gość

    11.03.2024, 14:30

    POparcie na odbyt

    "http://www.youtube.com/watch?v=quMdQhAB6QA "

    hyba, se jaja robicie powcy

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • gossscc_gość

    11.03.2024, 14:58

    Zdecyduje demokracja. Jednak obecny Prezydent jest w aktualnej strukturze powiązań w mieście. Wystarczy obecnemu Prezydentowi tych głosów, głosów wynikających z powiązań wynikłych z wieloletniej Jego działalności. Są jednak, także w urzędzie Miejskim, osoby które z niecierpliwością oczekują zmiany prezydenta miasta. Jednak, aby to nastąpiło, to mieszkańcy muszą zdecydować swoją większością głosów. Gdy tak się nie stanie, tj. gdy mieszkańcy wybiorą obecnego prezydenta na kolejna kadencję, to jaka pozostaje nadzieja? (patrz filmik wyżej). Filmik powtórzony w niniejszych komentarzach,, dowodzi o ...

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • ZU_gość

    11.03.2024, 14:34

    Usuwacie komentarze o Brzadkowskim jako facecie bez niczego. Wstyd

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Zbigniew Urban

    11.03.2024, 15:16

    ZU_to nie mój komentarz

    Mało oryginalnie, nie stać cię na więcej niż podszywanie się? No chyba że to zbieg okoliczności, to przepraszam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • gość_gość

    11.03.2024, 14:39

    Prezydent

    Tylko p. Mirosław Pobłocki. Głosujemy.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx0.xx9 
  • To ja_gość

    11.03.2024, 14:39

    ?

    Ł.B ma fajną siostrę. To wszystko co można o nim powiedzieć dobrego : )

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx1.xx5 
  • Jk_gość

    11.03.2024, 18:27

    A wygląda na jedynaka maminsynka. Chyba nie ma siostry.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • goooss_gość

    11.03.2024, 14:44

    "mam nadzieję, że ludzie przy urnach zakończą 14 lat rządów Pobłockiego i pozorowanie przez niego zmian w mieście. oczywiście jego ludzie będą próbowali deprecjonować i ośmieszać każdego jego przeciwnika, ale miejmy nadzieję, że wyborcy okażą się mądrzejsi"

    Zdecyduje demokracja. Jednak obecny Prezydent wygodny jest w aktualnej strukturze powiązań w mieście. Wystarczy obecnemu Prezydentowi tych głosów, głosów wynikających z powiązań wynikłych z wieloletniej Jego działalności. Są jednak, także w Urzędzie Miejskim, osoby, które z niecierpliwością oczekuje zmiany prezydenta miasta, jednak aby to nastąpiło, to mieszkańcy muszą zdecydować swoją większością głosów. Gdy tak się nie stanie, tj. mieszkańcy wybiorą obecnego prezydenta na kolejną kadencję, to jaka pozostanie nadzieja? (patrz filmik wyżej).

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • stand_gość

    11.03.2024, 15:22

    Precz z PO-KO- muną

    Pocałunek śmierci. Nigdy nie zagłosuję na kogoś, kogo popierają PO-KO-muchy. Już kiedyś Neumann wspominał o Mirku. Nie wspomnę o wściekłej macicy Ochockiej. Zatem pozostaje tylko pan Brządkowski. tnij.tcz.pl/?u=69665d

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • stand_gość

    11.03.2024, 15:28

    Pobłocki - kolega Neumanna a teraz promocja przez PO-KO-muchów. To pocałunek śmierci. Również lewaczka spod znaku wściekłych macic Ochocka do kosza. Zatem pozostaje tylko pan Brządkowski tnij.tcz.pl/?u=65e0b4

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • niezależna _gość

    13.03.2024, 17:12

    Wybory

    Brządkowski bez "wściekłej macicy" posiadający w szeregach brunatnych z KonfedeRosji zapewne będzie myślał tylko o kobietach, jak im pomóc zwłaszcza w leczeniu niepłodności i pewnie w in vitro.????

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx0 
  • ZU_gość

    11.03.2024, 15:39

    "Mało oryginalnie, nie stać cię na więcej niż podszywanie się? No chyba że to zbieg okoliczności, to przepraszam."

    ???

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Kama_gość

    11.03.2024, 15:50

    Przecz z Ochocką

    Tylko nie Ochocka bezczelna krzykara , zero szacunku precz babsztylu z Tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx9 
  • GOŚŚCCCC_gość

    11.03.2024, 16:13

    "będzie normalna debata, czy usłużne Tetka i Radio Tczew już dostały z Urzędu rozkaz, żeby pod żadnym pozorem nie dać Mirosławowi pokazać ludziom jaki jest poza wyreżyserowanymi filmikami?"

    Obecny Prezydent Miasta potrafi jedynie "gawędzić". Merytorycznie to jego wypowiedzi nie zachwycają. Już wypowiedział się, że DEBATA to nic nie wnosi ..... Czyż to nie tchórzostwo kandydata na prezydenta miasta? Publikowane nagrania np. Pytania do Prezydenta, prowadzone przez redaktora Rewińskiego, to zabawa w przedszkole. Jedyne co, to można brać dobry przykład z prowadzącego rozmowę. Prezydent powinien umieć potrafić słuchać, spostrzegać i dostrzegać, a tego obecnemu Prezydentowi brakuje. Warto odsłuchać rozmowę na temat dojazdu do Szkoły Podstawowej nr 2. Nie wiem na ile trzeba być ..., aby nie dostrzec nieradzenia sobie z pytaniami, których wcześniej Prezydent nie otrzymał. Czy na takiego prezydenta Tczew zasługuje?

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • Łupaszko_gość_gość_gość

    11.03.2024, 16:24

    "a 'la long"

    Pobłockiego to najpierw trzeba rozliczyć za zlecenie dokumentacji basenu, który nie powstał ,oraz za zlecenie wykonania dokumentacji rewitalizacji parku ,która również nie doszła do skutku .Od tego bym zaczął ... , a to dopiero wierzchołek góry ...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx0 
  • gosssccc_gość

    11.03.2024, 16:29

    potrzebna DEBATA

    W interesie wszystkich kandydatów na prezydenta miasta winno być zorganizowanie DEBATY. Jednak kandydujący o reelekcję już się wypowiedział, że debaty nic nie wnoszą.... Totalne tchórzostwo kandydata. Zapewne pamięta w poprzednich wyborach swój gest ścięcia głowy. Takiego mamy Prezydenta Miasta. Życzę rozsądnego dokonania wyboru.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • B._gość_gość_gość

    11.03.2024, 16:35

    Tak, jestem podobnego zdania.

    ".... głosować na obecnego prezydenta Mirka Pobłockiego. Facet skończył Politechnikę Gdańską (a nie jest łatwo), zna każdy zakamarek miasta, wie o czym mówi, podejmuje dużo działań np. remonty ulic, budowę basenów, buduje ścieżki rowerowe, wprowadził darmową komunikację miejską, ma duże doświadczenie w pracy w samorządach. Z całym szacunkiem do szanownego grona kontrkandydatów, ale głoszenie haseł typu czas na młodość, czas na zmiany itp., przy takim hasłowym podejściu, bez merytorycznej wiedzy, bez konkretów to naprawdę słabo wygląda. Nie żebym się czepiał, ale spójrzcie na to realnie bez emocji. W przeszłości też był już jeden hasłowy Zbychu, co twierdził, że rozwali system, otoczył się wianuszkiem młodych, niedoświadczonych osób, a jak się to skończyło to pamiętamy."

    Kiedyś Krzysztof Majchrzak, zniesmaczony tym, jak ludzie łatwo dają się uwieść innym, nie sprawdzając tego uwodzacego. Tak, nasz Prezydent ma politechniczne wykształcenie i to jest wartość, gdyż idzie za tym analityczne myślenie. Odpowiada mi także sposób bycia, nie mizdrzy się szczerząc zęby. Tak, zagłosuję na pana Pobłockiego.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • B._gość_gość_gość

    11.03.2024, 16:43

    Właśnie

    ""Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy"; "Niechaj, kogo wiek zamroczy/ Chyląc ku ziemi poradlone czoło/ Takie widzi świata koło/ Jakie tępymi zakreśla oczy"; "Nikt nie znał jego życia, nie zna jego zguby/ To samoluby!""

    Trochę to dziwne.Nie ma nic. I to wykształcenie, politologia, czyli lanie wody.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • x_gość

    11.03.2024, 16:58

    do Polaka i Patrioty

    "Czy ten gość podejmie się powołania Narodowego Muzeum Kolejnictwa tak jak Brzadkowski? Taka placówka to miejsca pracy dla mieszkańców u biznes dla miasta! Przyjadą ludzie z całego świata a Polak na tym zarobi! Otwórzcie oczy! Teraz to tylko ścieżki i frajerzy ci ich nie stać na samochód! A jak ktoś przeciw to zaraz hajt!"

    Puknij się w twardą głowę Muzeum Kolejnictwa dobytek potrzebny miastu ,ale do zarządzania miastem i gminą to dobry gospodarz ,a takim okazał się obecny Prezydent. Przyjdą ludzie z całego świata chyba emigranci wtedy otworzycie oczy czy biznes na tym obiekcie muzealnym będzie się rozwiał. Pisze ktoś co ma problemy z oceną biznesową w zarządzaniu samorządowym i marną wiedze w tym zakresie.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx3 
  • Goossss_gość

    11.03.2024, 17:16

    Odagi

    Czy będzie debata przedwyborcza. Warto by zobaczyć jak kandydaci zachowują się w stresowych warunkach.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    debata_gość

    11.03.2024, 19:10

    A wy znów wszystko na krzysia

    Chabek ma rację. Chcecie debaty? Zorganizujcie, a nie wszystko chcecie na tzw. krzywy ryj. Nie wyzywajcie Pana Pobłockiego bo już kilka tygodni temu mówił, że na każdą debatę jest gotowy.

    Cytuj
    IP: 144.172.xx8.xx7 
  • Jan _gość_gość_gość_gość_gość__gość

    11.03.2024, 17:23

    x

    ""Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy"; "Niechaj, kogo wiek zamroczy/ Chyląc ku ziemi poradlone czoło/ Takie widzi świata koło/ Jakie tępymi zakreśla oczy"; "Nikt nie znał jego życia, nie zna jego zguby/ To samoluby!"[/ Brządkowski nie jest taki biedny za jakiego sie podaje Niech odpowie czy ma jeszcze dom w Londynie i w dobrej dzielnicy bo Okxorcie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • Jan _gość_gość_gość

    11.03.2024, 17:25

    x

    Jan Kulas nie będzie kandydował bo nie potrafił się zarejestrować Żenada

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • jan kutas?_gość

    11.03.2024, 17:29

    ha,ha,ha

    ten to sie nadaje do tarcia chrzanu

    Odpowiedz
    IP: 82.15.xx4.xx0 
  • B._gość_gość

    11.03.2024, 18:22

    Pies pana prezydenta

    Nie wiem, kto wybierał rasę pieska w rodzinie pana Pobłockiego. Może wspólnie. To corgi, ukochana rasa Elżbiety II. Bardzo inteligentny piesek, ten wybór jest nieprzypadkowy. Tak więc, dodatkowy atut obecnego prezydenta. Powodzenia! Ja i moja rodzina głosujemy na Pana.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • gośśććććć_gość

    11.03.2024, 19:15

    Do. B._gość_gość Dobrze, że masz własny pogląd na rodzinę Pana Prezydenta i kandydata na prezydenta miasta, w odniesieniu do wyboru rasy pieska, że potrafisz wyrazić swoje zdanie. Jednak wyboru prezydenta miasta dokonywać będą mieszkańcy a ubiegający się o reelekcję Prezydent, jak w każdym społeczeństwie, ma także jego krytyków. Teraz mój pogląd. Życzę mieszkańcom Tczewa nie "kameleona" lecz osobę godnie reprezentującą miasto Tczew. Nie Prezydenta, który w butach tzw. sandałach, przychodzi na uroczystość otwarcia wiaduktu w Tczewie i nie przepraszając mieszkańców i gości za ten przypadek, nie Prezydenta reklamującego darmową miejską komunikację wskazując kółko a nie zero, nie Prezydenta poniżającego radnych, osoby publiczne, czyniąc to na sesji rady gminy w sposób niegodny prezydenta miasta. Obecny Prezydent Miasta, np. w "Zapytaj Prezydenta Tczewa (35) wykazał niezrozumienie, że wypowiada się w okresie trwającej kampanii wyborczej (warto odsłuchać). W programie "Zapytaj Prezydenta Miasta" wygląda Prezydent jak "starszy harcerz w teatrzyku, (sztucznie) odgrywający rolę wodzireja". Zajął się odpowiedziami, które powinny być załatwiane na bieżąco przez Urząd Miejski. Wykazał tym samym, że nie potrafi zachęcić zadających pytanie do występowania z takim "pierdołami" a ważnymi dla mieszkańców, aby UM był Urzędem przyjaznym mieszkańcom i na tak zadawane pytania odpowiedzi udzielał pracownik Urzędu. Prezydent natomiast informuje także, że pytań było wiele i na nie odpowie za chwilę. Nie tak powinien zarządzać prezydent miasta, który w kampanii wyborczej zaczął zapraszać do siebie "młodzież" i (...). Jednak na pewno troska o rodzinnego pieska to dobry sygnał, ale czy wystarczający, aby aż tak wiele lat być prezydentem miasta? O tym jednak zdecydują mieszkańcy w najbliższym czasie a nie mój pogląd, krytyka.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • jacek_gość

    11.03.2024, 18:32

    Są tacy mieszkańcy Tczewa którzy mówią że mogą zrobić to lepiej . Takich co tak mówią jest pewnie wielu , tylko że później rozkładają ręce i mówią że nic się nie da gdyż nie ma kasy w budżecie lub brak im umiejętności zarządzania . Współpracuje z wszystkimi włodarzami woj pomorskiego i niektórych ościennych miast i gmin i mówię szczerze, że konkretnych ludzi jest deficyt , a włodarzy, których mogę poprzeć jest tylu co palców na mojej lewej ręce , pan Przezydent Pobłocki jest godny poparcia , nie mydli oczu jakimiś niepotrzebnymi muzeami które później trzeba będzie utrzymywać z budżetu miasta

    Odpowiedz
    IP: 192.42.xx6.xx3 
  • Rysiu_gość

    11.03.2024, 19:06

    Odejścia z Samorząd od Nowa

    Co raz więcej młodych ma zamiar odejść z Samorząd od Nowa. Jedni już odeszli. Jeszcze nie zaczęli a już skończyli.

    Odpowiedz
    IP: 188.172.xx9.xx5 
  • XT_gość

    11.03.2024, 19:13

    Lewica Brządkowskiego

    "Nie Brządkowski i jego ugrupowanie bardzo prawicowe. Na listach są członkowie, radni i działacze PIS. Od KOnfederacji po PIS, kościelnych, katechetów......"

    Arkadiusz Brzozowski jest z (albo był) z SLD, a kandyduje z OdNowy.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx3 
  • Gość _gość

    11.03.2024, 19:47

    Wybór oczywisty- Łukasz Brzadkowski. Jedyny gwarant zmian i rozwoju miasta. Należy wykorzystać potencjał Tczewa i zakończy stagnację, w której aktualnie znajduje się nasze miasto.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx6 
  • Staszek_gość

    11.03.2024, 20:22

    dość

    Drodzy Tczewianie jeżeli zależy Wam na naszym mieście, Gminie i Powiacie, głosujmy na młodych ludzi maksymalnie 50 letnich, takich, którzy mają entuzjazm, werwę i zapał. Nie uwikłanych w te wszystkie miejskie, gminne i powiatowe układy. W żadnym razie nie na etatowców typu nauczyciele, którzy stanowisko radnego traktują jako dodatkowe źródło dochodu. Dosyć starców na posadkach, odeślijmy ich, niech wnuki bawią. Czas wysprzątać urzędy i spółki komunalne z pozerów. Pozdrowienia dla Janka Kulasa, który zapomniał o legitymacji i dyplomie z WUML (Wieczorowy Uniwersytet Marksizmu-Leninizmu)

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx2.xx3 
  • Gość _gość_gość

    11.03.2024, 21:26

    Świlski i Karnowski? Murem za PNP?

    "http://www.youtube.com/watch?v=quMdQhAB6QA "

    ŚWILSKI I KARNOWSKI Z PO - popierają kandydata do Rady Miasta z PNP, a nie Platformy ? To jakaś farsa jest!!! Chłopaki odleciały:))))

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx1.xx6 
  • gooooos_gość

    11.03.2024, 22:03

    Ponownie, po raz trzeci, powyższy filmik, a więc: Zdecyduje demokracja. Jednak obecny Prezydent jest w aktualnej strukturze powiązań w mieście. Wystarczy obecnemu Prezydentowi tych głosów, głosów wynikających z powiązań wynikłych z wieloletniej Jego działalności. Są jednak, także w urzędzie Miejskim, osoby które z niecierpliwością oczekują zmiany prezydenta miasta. Jednak, aby to nastąpiło, to mieszkańcy muszą zdecydować swoją większością głosów. Gdy tak się nie stanie, tj. gdy mieszkańcy wybiorą obecnego prezydenta na kolejną kadencję, to jaka pozostaje nadzieja? (patrz filmik wyżej). Filmik powtórzony w niniejszych komentarzach,, dowodzi o ... Ponadto: Z jakim uzależnieniem Prezydent boryka się?

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    mz_gość

    12.03.2024, 08:53

    Iwona Ochocka, raczej nie (mimo że jestem kobietą) uważam, że Pani nie kocha meżczyzn i stanowi własne prawo dopasowane do siebie. Także kobiety z Tczewa czują się przez Panią "oszukane", bo organizowała Pani marsze a potem Lewica i PiS weszły w koalicję decyzyjną i właściwie to wszystko, co krzyczano anty PiS stało się nieaktualne i karykaturalne. Wszystkie wyszłyśmy dzięki Pani na kretynki. Mirosław Pobłocki, trochę taki "smutny pan", czasami ma nietrafione poczucie humoru ale doświadczony przez życie zawodowe najbardziej z całej czwórki. Posiada doświadczenie w inwetsycjach wielomilionowych w przeciwieństwie do innych - dlatego o niego najmniej bym się martwiła. Ma "grubą skórę" nie zająknął się, że cierpi przez zerwane ścięgno Achillesa. Wszyscy mieli z niego ubaw włącznie z Panem ŁB (a nawet TV Tetka), który go hejtował a okazało się, że jedyne obuwie które może założyć na mocno opuchnięte nogi to sandały, a teraz adidasy (co można zauważyć na zdjęciach). JK - człowiek "legenda", życzę by szybko przeminął. Farmazonów, które opowiadał wpychając mi się do mieszkania z ulotką było co niemiara, ciężko powtórzyć. Ciesze się i nie dziwię się, że ma problem z uzbieraniem podpisów poparcia. Gdy zapytałam o pozostałych jego przedstawicieli odparł, że to Panowie ... i ... - podziękowałam i zamknęłam drzwi. Brządkowski, najmniej zamożny człowiek a jak twierdzi, np. dr Błażejczyk "dorobek kandydata świadczy o jego umiejętności pracy, dowodzi umiejętności dostrzegania i stawiania problemów oraz doboru odpowiedniego wykształcenia w celu zaspokojenia egzystencjalnych potrzeb jego i jego rodziny". Kim może być człowiek z "pustym" oświadzczeniem majątkowym oraz portfelem w wieku 44 lat? Czy da radę zaspokoić potrzeby miasta, skoro być może nie zaspokaja własnych? Może jemu pieniądze szczęścia nie dają, ale dobrze rozdysponowane pieniądze podatników, dobre i przemyślane inwestycje dałyby szczęście mieszkańcom Tczewa. Mam sporo obaw, że wybór tego kandydata nie będzie właściwym.

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx6 
  • gooosssc_gość

    11.03.2024, 21:49

    "Popieram."

    Co popierasz??????

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • gość_gość

    12.03.2024, 00:15

    wybory Prezydenta

    To nie partia rządzi lecz ludzie ją reprezentujący i tym trzeba się kierować.Wybieram Łukasza Brządkowskiego.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xxx 
  • gooooosc_gość

    12.03.2024, 00:53

    ... mając do wyboru ...

    Mając do wyboru reelekcję, czyli obecnego Prezydenta Miasta na kolejną kadencję, to dla miasta lepszy będzie Twój wybór, gdyż daje nadzieję, że to nie jest wybór BUCA (zasłyszane określenie o Prezydencie Miasta), który do zapyziałości odniesionej do Starogardu Gdańskiego odniósł się dopiero po wielu miesiącach krytyki, czyniąc to wczoraj w programie "Zapytaj Prezydenta Tczewa - 35", po wielokrotnie wyrażanej krytyce. Uczynił to dopiero w kampanii wyborczej, niczym kameleon (...), wyjaśniając swój nietakt. Czyż to nie postąpienie "jak buc"?

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • WIDZ_gość_gość

    12.03.2024, 05:36

    kandydat na prezydenta

    "Właściwie po co nam prezydent taki jak Łukasz Brządkowski skoro on sam chwali OBECNEGO PREZYDENTA, cytuję jego słowa "Chcę kontynuować to, co zrobiono dobrze, a poprawić to, z czym nie do końca się zgadzamy". Pan Brządkowski w zasadzie nie zapowiada niczego nowego, żadnego rozwoju miasta. Po co nam taki prezydent, bo jest młody? (choć w sumie nie do końca). Bo ma świeże pomysły? (jak widać nie ma żadnych). "Lepszy doświadczony kochanek, niż młody" (jak mówiła moja babcia) - taka dygresja, ale młodość to nie wszystko, młode czy świeże ugurupowanie to nie wszystko. Trzeba mieć w swoim zapleczu ludzi, którzy zjedli zęby na Samorządzie. Którzy tych świeżaków wprowadzą w ten świat. Takich (z wszystkich tych kandydatów) ma jedynie obecny Prezydent Pobłocki. To on ma obok siebie i ludzi młodych, jak i doświadczonych."

    Nie zgadzam że Brządkowski gorszym kandydatem od Pobłockiego - proszę podać przykłady jego jakiejkolwiek działalności społecznej zanim został prezydentem ( został prezydentem dzięki panu Zenonowi Odyi którego później jako przedstawiciela Urzędu Marszłkowskiego zupełnie ignorował , zresztą do dzisiaj nie szanuje ludzi ) kompletnie (WSTYD) za jego rządów upadł sport w mieście ( tylko inicjatywy społeczne pobudzają masowy ruch- bieganie , rowerzyści ) od czasu do czasu coś dorzuci. Gdzie piłka ręczna , piłka nożna ( owszem jest kobieca ale zupełnie bez jego wpływu) pływanie , boks -TRAGEDIA. Przecież wkoło siebie miał byłych sportowców - Augustyn , Drewa i także kompletnie nic nie zrobili. Proszę podać mi przykłady jak Pobłocki ożywił życie GOSPODARCZE MIASTA TCZEWA . Miasto Tczew UMIERA ( młodzież i nie tylko wyjeżdża stąd ) proszę zobaczyć obecne zaludnienie . TO MIASTO STRASZY w większości jego miejscach - jest to opinia przyjezdnych i większości mieszkańców . Osobiście uważam że czas w którym rządziło to towarzystwo wzajemnej adoracji( 12 lat ) dobiegł już końca, oni nie są w stanie nic już dla nas zrobić . Prezydent wydał ROZKAZY żołnierzom ( wszystkim co można z budżetówki - dyrektorom szkół, muzeum Wisły, czytelni, nauczycielom, pracownikom spółek miejskich, a nawet śmiesznej swojej sekretarce ) na listy wyborcze marsz. WYBORCY CZY WY NIE MYŚLICIE , PROSZĘ COFNIJCIE SIĘ WSTECZ 5 LAT I ZOBACZCIE CO AŻ TAKIEGO W NASZYM KOCHANYM TCZEWIE SIĘ ZMIENIŁO I CZY NAPRAWDĘ CI LUDZIE PREZYDENTA JAK I ON MYŚLĄ O ZMIANACH , DLACZEGO PRAWIE NIC PRZEZ POPRZEDNIE LATA NIE ZROBIONO !!! CZAS NA ZMINĘ TA EKIPA( zdecydowana większość była lub obecna budżetówka ) NIE JEST W STANIE NIC KOMPLETMIE NIC JUŻ ZROBIĆ !!!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx3.xx5 
  • mzz_gość

    12.03.2024, 08:54

    Iwona Ochocka, raczej nie (mimo że jestem kobietą) uważam, że Pani nie kocha meżczyzn i stanowi własne prawo dopasowane do siebie. Także kobiety z Tczewa czują się przez Panią "oszukane", bo organizowała Pani marsze a potem Lewica i PiS weszły w koalicję decyzyjną i właściwie to wszystko, co krzyczano anty PiS stało się nieaktualne i karykaturalne. Wszystkie wyszłyśmy dzięki Pani na kretynki. Mirosław Pobłocki, trochę taki "smutny pan", czasami ma nietrafione poczucie humoru ale doświadczony przez życie zawodowe najbardziej z całej czwórki. Posiada doświadczenie w inwetsycjach wielomilionowych w przeciwieństwie do innych - dlatego o niego najmniej bym się martwiła. Ma "grubą skórę" nie zająknął się, że cierpi przez zerwane ścięgno Achillesa. Wszyscy mieli z niego ubaw włącznie z Panem ŁB (a nawet TV Tetka), który go hejtował a okazało się, że jedyne obuwie które może założyć na mocno opuchnięte nogi to sandały, a teraz adidasy (co można zauważyć na zdjęciach). JK - człowiek "legenda", życzę by szybko przeminął. Farmazonów, które opowiadał wpychając mi się do mieszkania z ulotką było co niemiara, ciężko powtórzyć. Ciesze się i nie dziwię się, że ma problem z uzbieraniem podpisów poparcia. Gdy zapytałam o pozostałych jego przedstawicieli odparł, że to Panowie ... i ... - podziękowałam i zamknęłam drzwi. Brządkowski, najmniej zamożny człowiek a jak twierdzi, np. dr Błażejczyk "dorobek kandydata świadczy o jego umiejętności pracy, dowodzi umiejętności dostrzegania i stawiania problemów oraz doboru odpowiedniego wykształcenia w celu zaspokojenia egzystencjalnych potrzeb jego i jego rodziny". Kim może być człowiek z "pustym" oświadzczeniem majątkowym oraz portfelem w wieku 44 lat? Czy da radę zaspokoić potrzeby miasta, skoro być może nie zaspokaja własnych? Może jemu pieniądze szczęścia nie dają, ale dobrze rozdysponowane pieniądze podatników, dobre i przemyślane inwestycje dałyby szczęście mieszkańcom Tczewa. Mam sporo obaw, że wybór tego kandydata nie będzie właściwym...

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx6 
  • B._gość_gość_gość

    12.03.2024, 08:03

    Mimetyzm i mimikra

    Niektórzy z kandydujących są tak blisko natury, że do perfekcji uprawiają mimetyzm i mimikrę.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • Dość korupcji, dość stagnacji _gość

    12.03.2024, 12:55

    Brządkowski prezydentem

    Czemu moje wpisy są usuwane? Czemu pan Brządkowski nie ma gdzie powiesić banerów, bo jest zakaz pana Pobłockiego??? Do rzeczy - głosujmy wszyscy razem na Łukasza Brządkowskiego. Kto jest zadowolony z Naszego wybetonowanego miasta bez miejsca dla młodzieży i emerytów?? Kto do tego doprowadził do wstydu na starówce i zalegających śmieci... Gdzie włodarz? Czy ktoś mógł z panem Pobłockim osobiście porozmawiać?? Czemu niszczy pomysły młodych społeczników i nie dopuszcza do głosu? Prawda jest taka że cały urząd i pan Prezydent nie dorównują Brzadkowskiemu... Jedynie Łukasz zna biegle angielski, dzięki czemu sięgał po międzynarodowe dotacje i organizował Zdarzenia w Tczewie...Jest autorem książki o Mostach Tczewskich...Każdy kto zna Łukasza wie, że takich prawych ludzi już nie ma... Czas na zmiany !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx0.xx0 
  • Brządkowski prezydentem _gość

    12.03.2024, 13:03

    .... panie Pobłocki . Pora ze sceny zejść

    Szanowni ludzie ... W kwesti zamożności pana Brządkowskiego to jeszcze nie ukradł i nigdy nie ukradnie ... haha Pan Pobłocki sam sobie pensje podwyższa .. a co tam trzeba mieć cieplutką posadę...i kasę na koncie... Dla zainteresowanych ... Pan Brzadkowski proszę Państwa mieszka w 300 metrowym domu rodzinnym, będąc podporą dla schorowanego ojca i na prośbę rodziców w celu zapewnienia im opieki. Dodatkowo dom służy jako magazyn do transportów humanitarnych i miejsce schronienia dla ludzi potrzebujących pomocy.. Pan Łukasz poświęcił się dla dobra i na prośbę rodziców, szanując tradycję wielopokoleniowego domu i służąc pomocą dla schorowanych ludzi... :)

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx0.xx0 
  • tczewiacy_gość

    12.03.2024, 15:56

    Jakoś mi się rozjeżdża temat Ukraińców, bo o nich mowa, choć konfederatowi ciężko było to nawet napisać w komentarzu. On wspiera, a Sońko i Wojciech S. z przyjemnością ich by pogonili. Taka postawa do osiągnięcia władzy. Co do kradzieży, jak się nie ma kręgosłupa moralnego, to kradzież przychodzi łatwiej.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx9 

    x_gość

    13.03.2024, 11:05

    działalność społeczna.....

    Działalność społeczna to nie bycie i zarządzanie miastem powiatowym. Wydawanie produktów żywnościowych biednym (rzekomo z ukrainy ) tego nie można porównywać do zarządzaniem miastem, logistyką, projektami ,działalnością kulturalną i inwestycjami. Porównać wszystko naraz pokazuje ,że społecznik zajmujący się działalnością charytatywną nie ma walorów aby być Prezydentem, Aby być PREZYDENTEM trzeba mieć praktyki w zakresie samorządowym nie charytatywnym. Moja rada , Pan ŁUKASZ niech robi to co lubi ,a w przestrzeni bycia PREZYDENTEM miasta Tczewa niech sobie nie robi nadziei w starcie po ten urząd.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx0 
  • ja_gość_gość_gość

    13.03.2024, 07:54

    wybory

    Tylko nie Pobłocki to co zrobił z miastem Tczew to tragedia .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • niezależna _gość

    13.03.2024, 10:57

    Wybory

    Od zawsze stawiam na kobiety i tu mój głos ma Iwona Ochocka. Daję szansę kobiecie, by mogła się wykazać. Kipi energią do działania i liczę na kobiecą mądrość i gospodarność. A, gdzie dwóch się bije może skorzysta trzecia.Dyrektorka szkoły,pełna chęci do działania, życie związane ponad 20 lat z Tczewem. Stawiam też na Wspólnie dla Tczewa. Świetne młode dziewczyny i profesjonalni mężczyźni i to mi się podoba. Żaden POPiS, brunatna KonfedeRosja. Co niektórzy okrzepli we wspólnych układach i układzikach. I chcą zachować status quo. Czas przewietrzyć te układy. Inaczej dalej będziemy w nich tkwić. Wybór należy do każdego z nas. Ja już swój mam.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx4 
  • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_gość

    13.03.2024, 11:22

    przepadła w wyborach do parlamentu.

    Na co Pani Ochocka liczy już raz nie udało się być wybraną do parlamentu , jej osoba jest kontrowersyjna więc społeczeństwo nie akceptuje jej działalności i z tego powodu nigdy nie osiągnie zdolności bycia Prezydentem Tczewa. Być sekretarką Pani Beaty Maciejewskiej to za mało by być Prezydentem ,Pani Beacie też nie udało się być posłanką w wyborach z dnia 15 pażdziernika 2023r.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx0 
  • Karolina_gość

    13.03.2024, 17:01

    W końcu jest godny kandydat na prezydenta tego umierającego miasta . Kandydat który szczerze kocha to miasto i jako jedyny może coś zrobić na lepsze a nie pchać w swoje kieszenie jak obecny włodarz . Tczewiacy wierzę w was i 7 kwietnia wszyscy zagłosujmy na Łukasza Brzadkowskiego to nasza jedyna nadzieja

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx0 
  • Bezhejtu_gość

    16.03.2024, 16:20

    Każdy będzie lepszy od Pobłockiego!

    Czas na zmiany. The end buca Rumcajsa!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.