Kandydaci na Prezydenta Miasta Tczewa 2024: Łukasz Brządkowski, Iwona Ochocka, Mirosław Pobłocki (fot. tcz.pl)

Przed nami druga tura wyborów samorządowych. W niedzielę, 21 kwietnia, będziemy wybierać prezydenta Tczewa na kolejne 5 lat. O fotel w tczewskim ratuszu walczą dotychczasowy włodarz - Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus) i radny Łukasz Brządkowski (Samorząd od Nowa). Obydwaj kandydaci - i ich sztaby - intensywnie pracują w terenie i w mediach społecznościowych. Tymczasem trzecia w przedwyborczym wyścigu Iwona Ochocka (Wspólnie dla Tczewa) poinformowała w mediach społecznościowych swoich wyborców, dlaczego nie będzie głosowała na Łukasza Brządkowskiego..
21 kwietnia tczewianie ponownie pójdą do urn, bowiem pierwsza tura nie dała rozstrzygnięcia. W II turze zmierzą się dotychczasowy prezydent Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus) - który zdobył 29 procent głosów w pierwszej turze - z Łukaszem Brządkowskim (Samorząd OdNowa), który był bliski zwycięstwa już 7 kwietnia, zdobywając 47 procent głosów. Obaj panowie intensywnie pracują. Pracują też mocno ich sztaby - co widać w materiałach w mediach społecznościowych (dochodziło też do wpadek po jednej z publikacji sztab urzędującego prezydenta musiał usunąć materiał o centrum monitoringu, w którym wykorzystano wizerunek komendanta miejscowej policji). Ostatnie dni kontrkandydaci skomentowali w rozmowie z reporterem Radia Gdańsk .
Podczas gdy panowie i ich sztaby intensywnie działają w mediach społecznościowych i "w realu", głos w przedwyborczej dyskusji zdecydowała się zebrać Iwona Ochocka. Liderka komitetu "Wspólnie dla Tczewa" w pierwszej turze zdobyła 24 procent głosów. Obserwatorzy tczewskiej sceny politycznej zastanawiali się, czy zdecyduje się poprzeć któregoś z kandydatów? Poznaliśmy właśnie jej decyzję.
Przypomnijmy, że Iwona Ochocka rozstała się niedawno z Lewicą. "Coś się kończy, coś nadal trwa, jest przestrzeń na nowe" - skomentowała w mediach społecznościowych (więcej tutaj ).
Łukasz Brządkowski nie komentuje oświadczenia swojej niedawnej kontrkandydatki.
21 kwietnia tczewianie ponownie pójdą do urn, bowiem pierwsza tura nie dała rozstrzygnięcia. W II turze zmierzą się dotychczasowy prezydent Mirosław Pobłocki (Porozumienie na Plus) - który zdobył 29 procent głosów w pierwszej turze - z Łukaszem Brządkowskim (Samorząd OdNowa), który był bliski zwycięstwa już 7 kwietnia, zdobywając 47 procent głosów. Obaj panowie intensywnie pracują. Pracują też mocno ich sztaby - co widać w materiałach w mediach społecznościowych (dochodziło też do wpadek po jednej z publikacji sztab urzędującego prezydenta musiał usunąć materiał o centrum monitoringu, w którym wykorzystano wizerunek komendanta miejscowej policji). Ostatnie dni kontrkandydaci skomentowali w rozmowie z reporterem Radia Gdańsk .
- Biegam po ludziach, wychodzę do mieszkańców, przekonuję do swoich argumentów, spotykam się w zakładach pracy, próbuję dementować obietnice, które nie mają pokrycia w rzeczywistości, w możliwościach budżetu - skomentował końcówkę kampanii przedwyborczej Mirosław Pobłocki.
- Dla nas w kampanii zmieniło się niewiele, robimy to, co robiliśmy do tej pory, może trochę bardziej intensywnie. Dalej spotykamy się z ludźmi, rozmawiamy z mieszkańcami. Merytoryka. Mieszkaniec jest najważniejszy, więc my mamy koncepcję. Jesteśmy po debacie, chciałem rozmawiać o faktach, było trochę osobistych "wycieczek" - dodał Łukasz Brządkowski.
Podczas gdy panowie i ich sztaby intensywnie działają w mediach społecznościowych i "w realu", głos w przedwyborczej dyskusji zdecydowała się zebrać Iwona Ochocka. Liderka komitetu "Wspólnie dla Tczewa" w pierwszej turze zdobyła 24 procent głosów. Obserwatorzy tczewskiej sceny politycznej zastanawiali się, czy zdecyduje się poprzeć któregoś z kandydatów? Poznaliśmy właśnie jej decyzję.
- OŚWIADCZENIE
Drogie Tczewianki, Szanowni Tczewianie!
Startowałam w wyborach na urząd Prezydenta Miasta Tczewa, by dokonała się zmiana na lepsze. Osiągnęłam bardzo dobry wynik, otrzymując od Państwa 24% poparcia, za które po raz kolejny serdecznie dziękuję. Zaufało mi 4639 osób, co zobowiązuje, dlatego gdy pytają mnie Państwo o mój głos w 2. turze, czuję się zobowiązana, by udzielić odpowiedzi.
Nie powiem Państwu, komu warto powierzyć tę zaszczytną funkcję włodarza naszego miasta, bo tę decyzję musicie podjąć samodzielnie. Wyjaśnię natomiast, dlaczego NIE ZAGŁOSUJĘ na pana Łukasza Brządkowskiego.
Po pierwsze, zdrowy rozsądek i arytmetyka. Po wyborach przewagę w Radzie Miejskiej Tczewa uzyskała prawica i to po zwycięstwie tzw. Koalicji 15 X. Jesteśmy chyba jedynym takim miastem na Pomorzu. Dlatego uważam, że dla równowagi, dla zdrowego rządzenia, prezydentem powinien zostać ktoś spoza ugrupowań tworzących najbardziej prawdopodobną większość w naszej Radzie Miejskiej. Ośmioletni monopol władzy w Polsce doprowadził do rozmontowania naszego kraju w wielu ważnych obszarach, a ja nie chcę tego dla Tczewa.
Po drugie, względy bardzo osobiste. Osoby kandydujące z list komitetu pana Brządkowskiego oraz ich zaplecze to m.in. ludzie reprezentujący ugrupowania skrajnie prawicowe, które przez lata mojej działalności politycznej i aktywistycznej rozkręcały przeciwko mnie kampanię nienawiści i bezkompromisowego hejtu.
Reprezentanci MW "dzielnie" bronili biura posła Smolińskiego przed zagniewanymi kobietami, które chciały postawić symboliczne znicze lub zaprotestować przeciwko władzy w miejscu, w którym urzędował reprezentant PiS. Mam oczywiście zdjęcia.
Przedstawiciele tych środowisk niemal każdą moją aktywność na ulicach Tczewa torpedowali bezpardonowo, obrzucając inwektywami zarówno na żywo, podczas różnych akcji, jak i w Internecie, m.in. pod każdym artykułem zawierającym moje nazwisko na portalu tcz.pl Administratorzy tego portalu najlepiej wiedzą, ile było tych zniesławiających komentarzy, naruszających moje dobre imię i jak podłe były w swej treści.
Otrzymywałam również groźby skrzywdzenia mnie fizycznie.
Krótko po zarejestrowaniu naszego Komitetu Wyborczego Wyborców WSPÓLNIE DLA TCZEWA pojawiła się na Facebooku fejkowa strona o tej samej nazwie, podszywająca się pod nasz komitet. Z racji, że jest to przestępstwo przeciwko wyborom, które zgłosiłam organom ścigania od razu po jego ujawnieniu, od ponad miesiąca toczy się w tej sprawie postępowanie prokuratorskie.
Moja kampania była merytoryczna i pozytywna, a i tak nie uchroniło to mnie i mojego męża przed oszczerstwami i agresją ze strony tczewskich środowisk prawicowych i ludzi ukrywających się za profilami "Narodowe Kociewie" czy "Tczewscy Patrioci". Przeciwko tym osobom, na razie anonimowym, również wszczęto na mój wniosek postępowanie w tczewskiej prokuraturze. Wyniki obu tych postępowań nie są mi jeszcze znane.
Nie jestem w stanie wymienić tu wszystkich sytuacji. Trudno też dziś powiedzieć, jak bardzo manipulacje i kłamstwa rozpowszechniane podczas kampanii przez ww. profile wpłynęły na mój wynik wyborczy (teraz już się o tym nie przekonamy), proszę się jednak nie dziwić, że nigdy nie poprę człowieka, który zaprosił na swoje listy i dziś reprezentuje tak działające osoby.
Pan Łukasz Brządkowski odcina się co prawda od niektórych niewygodnych kolegów z listy, twierdząc, że nie ma z nimi zbyt wiele wspólnego, ale mnie to nie przekonuje. Ktoś, kto jest kandydatem na prezydenta z ramienia określonego komitetu, jest reprezentantem wszystkich osób kandydujących z list tego komitetu. Albo się na to godzę albo nie. Mówię to jako osoba, która zbudowała zarówno komitet, jak i współtworzyła listy wyborcze.
Szanowni Państwo! Nie po to walczyłam o wolność i demokrację przez ostatnie 5 lat, również na ulicach Tczewa, by teraz popierać zmianę dla samej zmiany, ryzykując oddanie miasta w ręce ludzi o skrajnych często poglądach, wywodzących się lub rekomendowanych przez ugrupowania/organizacje uważane przez wielu za niedemokratyczne.
Na zakończenie potwierdzam, że krótko po 1. turze otrzymałam od p. Mirosława Pobłockiego luźną propozycję objęcia stanowiska Wiceprezydentki ds. Społecznych. Odmówiłam, ale obiecałam, że rozważę. Brałam pod uwagę przyjęcie tej oferty w określonych okolicznościach, bo teraz jeszcze bardziej uważam, że brakuje naszemu miastu kobiecej ręki i kobiecego punktu widzenia. Zwłaszcza, że do kompetencji Zastępcy Prezydenta Miasta ds. społecznych należą obszary bardzo mi bliskie: edukacja, szeroko pojęta kultura, sport, opieka społeczna i relacje z ludźmi.
Rozważałam tę propozycję właśnie ze względu na Państwa, z szacunku dla tych 24% mieszkanek i mieszkańców Tczewa, którzy oddaliście na mnie swój głos, wierząc w zmianę na lepsze. Ja wiem, że bym tą zmianą była, bo mam zarówno kompetencje, jak i doświadczenie. Do momentu publikacji tego oświadczenia porozumienie nie zostało zawarte.
W związku z powyższym i niezależnie od wszystkiego 21 kwietnia NIE ZAGŁOSUJĘ na p. Łukasza Brządkowskiego.
Wy, moje Wyborczynie i Wyborcy, rozważcie samodzielnie, kto naprawdę stoi za każdym z kandydatów i wybierzcie mądrze, zgodnie ze swoimi potrzebami i oczekiwaniami.
Zdecyduje większość, ale ważną bohaterką każdych wyborów jest frekwencja, dlatego idźcie na drugą turę. To nasz wielki przywilej, ale i obowiązek, wynikający z demokracji.
Z wyrazami najgłębszego szacunku
Iwona Ochocka
Drogie Tczewianki, Szanowni Tczewianie!
Startowałam w wyborach na urząd Prezydenta Miasta Tczewa, by dokonała się zmiana na lepsze. Osiągnęłam bardzo dobry wynik, otrzymując od Państwa 24% poparcia, za które po raz kolejny serdecznie dziękuję. Zaufało mi 4639 osób, co zobowiązuje, dlatego gdy pytają mnie Państwo o mój głos w 2. turze, czuję się zobowiązana, by udzielić odpowiedzi.
Nie powiem Państwu, komu warto powierzyć tę zaszczytną funkcję włodarza naszego miasta, bo tę decyzję musicie podjąć samodzielnie. Wyjaśnię natomiast, dlaczego NIE ZAGŁOSUJĘ na pana Łukasza Brządkowskiego.
Po pierwsze, zdrowy rozsądek i arytmetyka. Po wyborach przewagę w Radzie Miejskiej Tczewa uzyskała prawica i to po zwycięstwie tzw. Koalicji 15 X. Jesteśmy chyba jedynym takim miastem na Pomorzu. Dlatego uważam, że dla równowagi, dla zdrowego rządzenia, prezydentem powinien zostać ktoś spoza ugrupowań tworzących najbardziej prawdopodobną większość w naszej Radzie Miejskiej. Ośmioletni monopol władzy w Polsce doprowadził do rozmontowania naszego kraju w wielu ważnych obszarach, a ja nie chcę tego dla Tczewa.
Po drugie, względy bardzo osobiste. Osoby kandydujące z list komitetu pana Brządkowskiego oraz ich zaplecze to m.in. ludzie reprezentujący ugrupowania skrajnie prawicowe, które przez lata mojej działalności politycznej i aktywistycznej rozkręcały przeciwko mnie kampanię nienawiści i bezkompromisowego hejtu.
Reprezentanci MW "dzielnie" bronili biura posła Smolińskiego przed zagniewanymi kobietami, które chciały postawić symboliczne znicze lub zaprotestować przeciwko władzy w miejscu, w którym urzędował reprezentant PiS. Mam oczywiście zdjęcia.
Przedstawiciele tych środowisk niemal każdą moją aktywność na ulicach Tczewa torpedowali bezpardonowo, obrzucając inwektywami zarówno na żywo, podczas różnych akcji, jak i w Internecie, m.in. pod każdym artykułem zawierającym moje nazwisko na portalu tcz.pl Administratorzy tego portalu najlepiej wiedzą, ile było tych zniesławiających komentarzy, naruszających moje dobre imię i jak podłe były w swej treści.
Otrzymywałam również groźby skrzywdzenia mnie fizycznie.
Krótko po zarejestrowaniu naszego Komitetu Wyborczego Wyborców WSPÓLNIE DLA TCZEWA pojawiła się na Facebooku fejkowa strona o tej samej nazwie, podszywająca się pod nasz komitet. Z racji, że jest to przestępstwo przeciwko wyborom, które zgłosiłam organom ścigania od razu po jego ujawnieniu, od ponad miesiąca toczy się w tej sprawie postępowanie prokuratorskie.
Moja kampania była merytoryczna i pozytywna, a i tak nie uchroniło to mnie i mojego męża przed oszczerstwami i agresją ze strony tczewskich środowisk prawicowych i ludzi ukrywających się za profilami "Narodowe Kociewie" czy "Tczewscy Patrioci". Przeciwko tym osobom, na razie anonimowym, również wszczęto na mój wniosek postępowanie w tczewskiej prokuraturze. Wyniki obu tych postępowań nie są mi jeszcze znane.
Nie jestem w stanie wymienić tu wszystkich sytuacji. Trudno też dziś powiedzieć, jak bardzo manipulacje i kłamstwa rozpowszechniane podczas kampanii przez ww. profile wpłynęły na mój wynik wyborczy (teraz już się o tym nie przekonamy), proszę się jednak nie dziwić, że nigdy nie poprę człowieka, który zaprosił na swoje listy i dziś reprezentuje tak działające osoby.
Pan Łukasz Brządkowski odcina się co prawda od niektórych niewygodnych kolegów z listy, twierdząc, że nie ma z nimi zbyt wiele wspólnego, ale mnie to nie przekonuje. Ktoś, kto jest kandydatem na prezydenta z ramienia określonego komitetu, jest reprezentantem wszystkich osób kandydujących z list tego komitetu. Albo się na to godzę albo nie. Mówię to jako osoba, która zbudowała zarówno komitet, jak i współtworzyła listy wyborcze.
Szanowni Państwo! Nie po to walczyłam o wolność i demokrację przez ostatnie 5 lat, również na ulicach Tczewa, by teraz popierać zmianę dla samej zmiany, ryzykując oddanie miasta w ręce ludzi o skrajnych często poglądach, wywodzących się lub rekomendowanych przez ugrupowania/organizacje uważane przez wielu za niedemokratyczne.
Na zakończenie potwierdzam, że krótko po 1. turze otrzymałam od p. Mirosława Pobłockiego luźną propozycję objęcia stanowiska Wiceprezydentki ds. Społecznych. Odmówiłam, ale obiecałam, że rozważę. Brałam pod uwagę przyjęcie tej oferty w określonych okolicznościach, bo teraz jeszcze bardziej uważam, że brakuje naszemu miastu kobiecej ręki i kobiecego punktu widzenia. Zwłaszcza, że do kompetencji Zastępcy Prezydenta Miasta ds. społecznych należą obszary bardzo mi bliskie: edukacja, szeroko pojęta kultura, sport, opieka społeczna i relacje z ludźmi.
Rozważałam tę propozycję właśnie ze względu na Państwa, z szacunku dla tych 24% mieszkanek i mieszkańców Tczewa, którzy oddaliście na mnie swój głos, wierząc w zmianę na lepsze. Ja wiem, że bym tą zmianą była, bo mam zarówno kompetencje, jak i doświadczenie. Do momentu publikacji tego oświadczenia porozumienie nie zostało zawarte.
W związku z powyższym i niezależnie od wszystkiego 21 kwietnia NIE ZAGŁOSUJĘ na p. Łukasza Brządkowskiego.
Wy, moje Wyborczynie i Wyborcy, rozważcie samodzielnie, kto naprawdę stoi za każdym z kandydatów i wybierzcie mądrze, zgodnie ze swoimi potrzebami i oczekiwaniami.
Zdecyduje większość, ale ważną bohaterką każdych wyborów jest frekwencja, dlatego idźcie na drugą turę. To nasz wielki przywilej, ale i obowiązek, wynikający z demokracji.
Z wyrazami najgłębszego szacunku
Iwona Ochocka
Przypomnijmy, że Iwona Ochocka rozstała się niedawno z Lewicą. "Coś się kończy, coś nadal trwa, jest przestrzeń na nowe" - skomentowała w mediach społecznościowych (więcej tutaj ).
Łukasz Brządkowski nie komentuje oświadczenia swojej niedawnej kontrkandydatki.
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Wybory samorządowe 2024
Wybory samorządowe 2024
Informacje, debata, kandydaci na prezydenta i wójta. Rada Miejska w Tczewie, Rada Powiatu Tczewskiego
Komentarze (146) dodaj komentarz
Gość_gość_gość_gość
18.04.2024, 15:49
Oficjalne stanowisko PO
Z tego co wiem jest oficjalne stanowisko szefa struktur PO RP w Regionie o poparciu kandydata w II turze wyborów na Prezydenta Miasta Tczewa Mirosława Pobłockiego :):) Także PO i cała Koalicja wspiera naszego kandydata :):):) Nie dajmy się zwieźć propagandzie kościoła i PIS:):))
Odpowiedztalar_gość
18.04.2024, 20:41
Pobłocki pokazał klasę i doświadczenie
http://www.youtube.com/watch?v=U6C_R5-qClA Przekonał mnie tym!
CytujY&_gość
18.04.2024, 23:12
21.04.2024
Decydujemy czy wybieramy iluzję Brządkowskiego, czy Tczew w cywilizacji jak całe Pomorze! Tczew to Pomorze, Polska! Bądźmy w Europie jutra, dla dobra pokoleń! Nie staczajmy się na dno pisowskiej histerii! Głosujmy na doświadczenie i pewność jutra Mirosław Pobłocki!!
CytujEwa_gość
19.04.2024, 07:38
Cynizm PiS
Nie dajmy się cynikom PiS i Kobiety wraz z IWONĄ OCHOCKĄ wspierają rozważnego kandydata Mirosława Pobłockiego! Nie mamy czasu na naukę i eksperymenty Łukasza Brządkowskiego i jego przy boczny elektorat pisowskich trolli! Tczew to Pomorze - Pomorze bez PiS to gwarancja rozwoju Tczewa
CytujY&_gość
19.04.2024, 14:59
Groteska PiS
Brządkowski nie spłacił rodzicom za mleko, a chce być Prezydentem pomorskiego miasta!? Nie zrealizował obietnicy związanej z żeglugą na Wiśle, zorganizował zbiórkę i co z tego wynika? Jeśli tak ma wyglądać jego realizacja iluzoryczna poparta iluzją pisowskich zauszników jak PiS dojdzie do władzy to będzie zrealizowana rekonstrukcja mostu to mieszkańcy dziękują! Jeśli elektorat Brządkowskiego chce obrażać kobiety na tym portalu! Mieszkańcy i mieszkanki dziękują Łukaszu Brządkowski - ucz się poprzez pracę
Cytujtadeuszpr_gość
19.04.2024, 14:59
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
Cytujstand_gość
19.04.2024, 19:04
Nie życzę sobie propagandy w wykonaniu PO-KO-muny
CytujEwa_gość
19.04.2024, 19:32
Prezydent MIASTA TCZEW
Kobiety wykluczają poparcie prawicowego kandydata opartego o satelity PiS Łukasza Brządkowskiego! Pełne poparcie kobiet płynie na rozważnego, doświadczonego Mirosława Pobłockiego!!!
CytujEwa_gość
19.04.2024, 23:51
Tczew głosuje
Stary, nowy prezydent MIROSŁAW POBŁOCKI! NIE DLA PIS I JEGO SATELIT! ŁUKASZU BRZĄDKOWSKI KOBIETY I ICH PARTNERZY MÓWIĄ NIE! TCZEW MÓWI NIE!
CytujVictor_gość
22.04.2024, 09:04
Podwójna żenada
Widzę, że komuś nie spodobał się komentarz i kazał go usunąć lub ukryć. Można tylko powtórzyć, że próba robienia z wyborców PO idiotów się nie udała. Pytanie, czy pan Struk wyciągnie z tego wnioski? W zasadzie to już nieaktualne teraz, ale MP nawet gdyby wygrał, to i tak nie zbudowałby koalicji większościowej PnP-PO, więc musiałby sięgnąć po PiS. No i co wtedy z pkt. 2 tej nieszczęsnej uchwały?
CytujUltras _gość
18.04.2024, 16:05
Prawda o Iwonce
Wyobraźcie sobie skrajnie lewacką wiceprezydent Tczewa. Gratuluję pomysłu. Prowadzi działalność gospodarczą ale tam już serca po lewej stronie nie ma. Wyrzuciła dziecko ze szkoły, bo trzeba było ponieść dodatkowe koszty związane z nauką dziecka.
OdpowiedzY&_gość
19.04.2024, 07:45
Litra!?
Wiem, że to osobiste pytanie, ale czy jesteś może chory na umyśle? Mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy jak ty! Rasisto płciowy
CytujPaweł_gość
19.04.2024, 21:41
Ładnie się podpisałeś ultrasie
Po pierwsze - piszesz nieprawdę i pomawiasz w ten sposób Ochocką ale to przecież standard w działaniu naganiaczy Brządkowskiego. Po drugie - Ochocka jako wiceprezydent to bardzo dobry pomysł i ukłon w stronę jej wyborców.
CytujTczewiak_gość
18.04.2024, 16:14
Nigdy w zyciu na nikogo z Lewicy. to jest zgraja odklejonych od rzeczywistosci ludzi.
OdpowiedzY&_gość
18.04.2024, 21:17
Tczewiak
Wiem że to osobiste pytanie, ale czy jesteś może chory na umyśle? Mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy jak ty!!! /
CytujTczewianka_gość
18.04.2024, 23:24
Tczewiak!?
Mów za siebie, brudny rasistów! Umyj się, zapracuje za mleko!
CytujPaweł_gość
19.04.2024, 21:47
Nie to co klepiący w kółko te same kłamstwa i bzdury, ziejący hejtem wszechpolacy. Ci to dopiero są odklejeni od rzeczywistości.
CytujKlethuz_gość_gość
18.04.2024, 16:33
Polecam wszystkim posłuchać
przed pójściem do lokalów wyborczych posłuchać Mieczysław Fogg - To ostatnia niedziela http://www.youtube.com/watch?v=NqmGo3KFp2s&ab_channel=PolskieNagrania
Odpowiedztusk von der leyen und holow_g_gość
18.04.2024, 17:14
czas na zmiany
po co ta ochocka wogole sie nie powinna odzywac lewica ma 6 procent i tak za duzo tczew mowi nie lewakom i pomatolom
OdpowiedzEwa_gość
18.04.2024, 23:27
Szacunek Iwono!
Trolle pisowskie miotają się, ale to ich ostatnie podrygi przed ZK!
CytujPaweł _gość
19.04.2024, 21:49
Hello, pobudka, mówimy o Tczewie
Z choinki się urwałeś? W Tczewie w pierwszej turze miała 6 procent?
CytujJa_gość
18.04.2024, 17:20
Precz z PiS
Zdecydowanie popieram M. Pobłockiego. Pozdrawiam
OdpowiedzTczewiak _gość_gość_gość_gość
18.04.2024, 20:09
wybory 2
został Poblocki
Cytujtpr_gość
19.04.2024, 14:59
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy...
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
CytujGość z Tczewa _gość
18.04.2024, 17:26
Lewaki to zawsze lewaki
Powiedziała baba to co wiedziała Jakby w komunie się wychowała To tak nie gdakała
OdpowiedzTczewiak_gość
18.04.2024, 23:36
Do gościa z Tczewa
Ogarnięty to ty nie jesteś i wypowiadaj się pisowski trollu za siebie! PiS to szambo EUROPY! DUDA POJECHAŁ RATOWAĆ TRUMPA, zapomniał o Brządkowski! Pewnie Kamiński i Wąsik udzielą wsparcia, gdyż Smoliński się schował, a udzielił się Urban!
CytujLll_gość
19.04.2024, 15:42
Tyle walki z komuną, a teraz proszę na piedestał Panią Lewaczke
CytujOn gość _gość_gość_gość z Tcze_gość
18.04.2024, 17:28
Ostania paróweczka barrego kenta
Lewakom mówimy zdecydowanie NIE
OdpowiedzTczew, Pelplina, Gniew_gość
18.04.2024, 23:42
Wsparcie
Tylko Mirosław Pobłocki gwarantem rozwoju Tczewa, gdyż Brządkowski mimo swych lat niczego nie dokonał, jedynie skupia wokół siebie trolli pisowskich oraz Konfederacji!
CytujTczewiak _gość
19.04.2024, 15:08
Orban
Orban że wsparciem Kaczyńskiego, czy wesprze Brządkowskiego dla destabilizacji Pomorskich struktur miast! 21.04 głosujmy za kontynuacją Mirosława Pobłockiego!!
Cytujqq_gość
18.04.2024, 17:29
A czemu do tej pory nie było żadnego naczelnika np na PKP między 4-6 rano jak ogrom tzw elektoratu jeździ do robo w 3 city. Czym nogi by przekonać wyborców do siebie? Większe pół:) i tak tylko tu śpi bo taniej niż w 3 city i ma wyj..eba.ne na tą dziurę. Także jeden grzyb kto wygra. I tak się nic nie zmieni
OdpowiedzKtoś_gość
18.04.2024, 17:37
Wszyscy tylko nie PiS
Jak w temacie! Brzadkowski żyje w kosmosie!
Odpowiedztalar_gość
18.04.2024, 20:41
Dokładnie
http://www.youtube.com/watch?v=U6C_R5-qClA
CytujGość _gość_gość
18.04.2024, 17:49
Ja zagłosuję na Brządkowskiego ludzie nie głosujecie na Pobłockiego pomyślcie dwa razy zanim zrobicie głupotę
OdpowiedzTczewianka_gość
19.04.2024, 15:25
Nie dla upadłości
To miasto musi mieć gospodarza! Nie może nim być rekrut, bez przygotowania który może doprowadzić do upadłości! On nie przedstawia wizji rozwoju, gdyż jej nie ma! Nie mówi z kim będzie tworzyć swoje MŻONKI, gdyż mieszkańcy wiedzą i ich znają - to ludzie bez dokonań! Mirosław Pobłocki po przemyśleniach ma ekipę z którą będzie tworzył i realizował! Na swoich świecach rozmawiał z mieszkańcami i dał im słowo! Dajmy mu zaufanie i pozwólmy działać! Doświadczenie kontra laik ekonomiczno-gospodarczo-społeczny!
CytujPaweł_gość
19.04.2024, 22:06
U mnie wystarczyło że raz pomyślałem i wiem że Brządkowski i jego ludzie doprowadzą to miasto do katastrofy. Należałoby zacząć od tego że nikt nie da przefarbowanym pisowcom i wszechpolakom ani złotówki z funduszy unijnych. Ich wyborcy w pierwszej turze dali się nabrać na obietnice bez pokrycia. Poza tym cała kampania Brządkowskiego była budowana na szerzenie hejtu i dezinformacji na temat rządów Pobłockiego. Merytorycznej dyskusji o mieście - prawie wcale.
CytujNfcn_gość
18.04.2024, 17:52
Nie
Nie dla ukrytego pisowca
Odpowiedznick_gość
18.04.2024, 18:25
Nie dla ukrytego peowca
Cytujlogik_gość
18.04.2024, 20:52
do Fncn
Precz z jawnym POwcem i jego mafią.
CytujEwa_gość
19.04.2024, 15:28
Iwono - dziękujemy
Dziękujemy Iwonie Ochockiej za wsparcie - dziewczyny z Tczewa!!
Cytujbezsrejtu_gość
18.04.2024, 18:00
Żadnego lewactwa!
Typek już tej lewaczce stołek zaoferował? Chyba na głowę upadł żeby się z takim czymś dogadywać! Widać po sejmie jak ta czerwone banda się panoszy, nie maja nawet 10% a dyktują warunki w koalicji jak by wygrali wybory. Nawet pisowskie rozdawnictwo takiej szkody nie narobiło co szykują nam czerwono-zielone oszołomy. Zielony wał z emisyjnymi bzdurami (ograniczenia w transporcie, wymuszanie ocieplania budynków, likwidacja elektrowni na paliwa kopalne itd), aborcja (jakby nie było ważniejszych tematów), szkolnictwo (brak prac domowych i antypolskie/ukrofilskie zmiany w programie nauczania a i niedługo będą pewnie tęczowych popaprańców do szkół wpuszczać), dalsza polityka pompowania cen nieruchomości ("Mieszkanie na Start" niby byli przeciwko ale już zmienili zdanie) masowy import dzikusów z afryki i azji, zmiana definicji gwałtu, dalsza dyskryminacja mężczyzn np. dotycząca wieku emerytalnego...
OdpowiedzDikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość
18.04.2024, 21:06
antypolskie/ukrofilskie?
Onuce upierz! A tak na marginesie to z wszystkich kandydatów Brządkowski najbardziej pomaga Ukraińcom, a takie szowinistyczne wypowiedzi jak Twoją mu nie pomagają. Dajesz pożywkę trollom z drugiej strony i goovvno z napisem "Brunatny" się do chłopa przykleja.
CytujY&_gość
18.04.2024, 21:37
Nie dla Brządkowskiego
Łukaszu bez urazu, to nie czas i miejsce dla ciebie! Wystarczy pisowski cynizm w Sejmie i na sejmowych komisjach! Mieszkanki i mieszkancy Tczewa nie możemy dopuścić by Tczew był izolowany na Pomorzu i Polsce demokratycznej, cywilizowanej! Bądźmy w Europie dla pokoleń i nie grzeb y im przyszłości!!
CytujPaweł_gość
19.04.2024, 22:16
Zielony wał z emisyjnymi bzdurami? ograniczenia w transporcie? wymuszanie ocieplania budynków? likwidacja elektrowni na paliwa kopalnie? Aborcja? Co ty bełkoczesz otumaniony wszechpolaku? To właśnie wszechpolacy wkręcają sobie nawzajem takie paranoiczne filmy. I próbują je wkręcać innym. Na czym wy chcecie budować miasto? Na hejcie? Na nienawiści? Na pogardzie do drugiego człowieka? Będziecie potem nękać Ukraińców i tych którzy im pomagają? Będziecie nękać dziewczyny które popierają aborcję? Będziecie nękać lesbijki i gejów? To są wg was problemy istotne dla miasta?
CytujTczeww_gość
18.04.2024, 18:04
Popieram KO tak jak większość z nas ale tyle lat było na zrobienie tego wszystkiego co nagle da się zrobić w 2 turze teraz nagle wszystko. Trzeba stawiać na młodych. Działka ładna sprzedana na KFC jak mówi Pan prezydent a mógł powstać ładny park place zabaw dla dzieci. Imprez prawie nic nad Wisłą kiedyś było dużo a teraz..
OdpowiedzPaweł_gość
19.04.2024, 22:25
Na młodych? Może i nawet bym się zgodził. Ale nie na takich młodych. Pod żadnym pozorem nie na takich. Poza tym, poczekaj aż Brządkowski, odpukać, wygra. Zobaczysz wtedy tych "młodych" na stanowiskach decyzyjnych. Jeden wiceprezydent - wyciągnięty ze starej szafy Zbigniew U. a drugi wiceprezydent - wyciągnięta z jeszcze gorszej szafy Grabowska. Sodoma i Gomora.
Cytujtrhr_gość
18.04.2024, 18:11
Od samego rana głosujemy na mirosława hehe
Odpowiedzyprr_gość
19.04.2024, 15:00
Oto dlaczego POBŁOCKI jest lepszy..
http://www.youtube.com/watch?v=wInkefZdOxU Z faktami się nie dyskutuje. 21.04 idź na wybory i głosuj na Mirosława Pobłockiego
Cytujjo jo_gość
18.04.2024, 18:17
NIe dla POBŁOCKIEGO
Czas na zmianę prezydenta!!!
Odpowiedzgość_gość
18.04.2024, 21:22
TCZEW
MA BYĆ GRZECZNY KOMENTARZ,WIĘC TYLKO NAPISZĘ,ŻE PANU POBŁOCKIEMU JUŻ DZIĘKUJEMY!!! TCZEW JUŻ JEST WYSTARCZAJĄCO ZAPYZIAŁY! CZAS NA ZMIANĘ!!!
CytujGość _gość
18.04.2024, 21:39
Jo jo
Czy ty masz kwadratowe jaja, czy niedomyte!?
Cytujchłopaki nie płaczą_gość
18.04.2024, 18:25
tam na rogu stali i mandaty dali
jak się mówi na kobietę , co każdemu da, to co ma za to co jej da.
OdpowiedzPatriota _gość
18.04.2024, 18:43
Ale lewica już była...
Nawet Towarzysz Miller już abdykuje, a tu niektórzy na nowo straszą Kościołem i jakimś PiS. Komuna tu już była 70 lat, a teraz resztki przebierańców i wielbicieli Stołków od okupantów próbują tumanić dobry Naród Tczewa. Czas zauważyć, że Władza zawsze się wyżywi, ale w Samorządzie warto wiedzieć, że każdemu trzeba dać się najeść i ogrzać we własnym domu . Natomiast baseny itp.to utopia. Tczewianie mają Wisłę i tam trzebaby inwestować, w baseny otwarte i plaże również. Pora skończyć dotowanie dla bogatych. A emeryci głodni i bez grosza na lekarstwa, gdyż czynsze i opłaty emerytury zjadają. Kto zabrał cześć dodatków ubogim w Tczewie? Dziękuję Stara Rado!
OdpowiedzY&_gość
18.04.2024, 21:52
Patriota
Wiem, że to osobiste pytanie, ale czy jesteś może chory na umyśle? Mam alergię na fałszywe dwulicowe mordy jak ty!!
Cytujfcs_gość
18.04.2024, 19:46
Pani Ochocka pisze: "Nie głosuje na Brządkowskiego." i jednocześnie "Idźcie na wybory." i jednocześnie że ma dostać stołek. Kurcze. Słabe to jest. A te wszystkie wywody lewica, prawica, PO, PIS. Brządkowski wygrywa bez plakatów. Bez ochydnych ataków i obiecywania złotych gór. Bo każdy kto go poznał, wie że jest najbardziej normalnym i uczciwym kandydatem. Pana Pobłockiego nie chce mi się już komentować. Nie ma to sensu.
OdpowiedzTczewianka_gość
18.04.2024, 20:46
Kobiety stawiamy na szacunek uczciwość
Od początku Łukasz Brzadkowski pokazuje, że dla niego tczewianki i tczewianie są ważni, z szacunkiem podchodzi do mieszkańców. Nowy prezydent = nowy lepszy Tczew. Głosujemy na Łukasza Brzadkowskiego
Cytujhlo_gość
18.04.2024, 19:46
nie ze mną te numery...
Dzisiejsze filmy na fb i alians z zielono-czerwoną kandydatką jeszcze bardziej mnie utwierdza aby głosować na Brządkowskiego , gdyby ta pani co od wulgaryzmów w przestrzeni publicznej nie stroni miała być odpowiedzialna za sprawy edukacji, sportu i spraw społecznych to by była dopiero katastrofa , miał być aquapark ze strefą spa a powstanie kopia hali jak przy SP8 ? i my mielibyśmy to łyknąć ??? Panie Mirosławie po prostu za późno, ludzie są inteligentni nie dadzą się na wyborcze chwyty
Odpowiedzfcs_gość
18.04.2024, 20:03
Pani Ochocka piszę "Nie głosuje na Pobłockiego." i jeszcze "Idźcie na wybory." i że może dostanie nową posadę. Słabe to jest. I te wywody o prawicy, lewicy, PO czy PIS. Pan Brządkowski wygrywa bez plakatów, bez usuwania komentarzy i kłamstw. Bez obiecywania złotych gór. Ludzi którzy go poznali, wiedzą że jest najbardziej uczciwym i normalnym kandydatem. Nie ma sensu komentować Pana Pobłockiego.
OdpowiedzORP żożeł _gość
18.04.2024, 20:06
Ochocka wygra ale pod stołem
OdpowiedzPrawaki_gość
19.04.2024, 11:53
Jestem zszokowany prawicowy i komentarzami. Przypomnę hasła Menzena i Korwina - konfederacja jest na listach Brządka. Co ciekawe większość z tych młodych konfederatów uczy się za nasze i leczy też. Takie to prawaki, tylko myśli socjalistyczne. Godny jest ich przedstawiciel, który się pracą nie interesuje.
CytujStan_gość
18.04.2024, 20:23
Już wiem o co chodzi z tym poparciem
od PO. Oni bezmyślnie popierają każdego lawiranta, który nie daje się bezpośrednio identyfikować z PiS. Przy wygranej będą się mogli chwalić kolejnym dużym (bo prezydenckim) miastem w który pokonali PiS (niezależnie od tego czy kontrkandydat jest popierany przez PiS), przegrana absolutnie nic ich nie kosztuje, bo to przecież nie był kandydat PO, tak samo jakby w przyszłości coś wypłynęło, a w ostateczności zawsze się mogą odciąć jak od Adamowicza zanim został zamordowany. To kandydat całe ryzyko poparcia od PO bierze na siebie. Pobłocki teraz biega, wychodzi, przekonuje, a jak wygra to nadal będzie takim samym bucem jak od dwóch dekad, tutaj mamy sztandarowy przykład http://www.youtube.com/watch?v=1XDrxGpN9JY&t=318s . PS A te ZAKŁADY PRACY po których łazi to prywatne? Jakie? W czasie przerwy pracowniczej? Warto wiedzieć! Czy może wykorzystywanie stanowiska swojego i swojej formacji do prowadzenia agitacji wyborczej w firmach należących do Pobłockiego (jako prezydenta) i do powiatu?
OdpowiedzMieszkaniec _gość_gość_gość
18.04.2024, 20:38
Odp
Mieszkańcy nie zapomnieli o platnych parkingach Zagłosują ale nie na pana obecnego prezydenta Tczew potrzeba zmiany
Odpowiedzgość_gość
18.04.2024, 22:20
parkingi
Płatne parkingi to akurat świetna sprawa. W końcu na starym mieście można znaleźć miejsce do zaparkowania. Cena 1zł za pół godziny, a z kartą mieszkańca jeszcze mniej, chyba nie jest wygórowana?
Cytujwyborca_gość
19.04.2024, 09:36
płatne parkingi.
Jeżeli Tczew ma być miastem z bieżącymi potrzebami , to parkometry są jednymi z nich. GDZIE tylko jestem w każdym kraju parkometry są wszędzie nawet tam ,gdzie pomieszkują mieszkańcy przy szlakach ulic. Na ul. Sobieskiego (całej ) jezdnia zapchana samochodami brak widoczności i tam parkometrów nie widać ,a by się przydały. Nie jest to wymysł Prezydenta, to wynika z potrzeby finansowych miasta , które jest odpowiedzialne za komunikację .Nie liczcie,że nowy PREZYDENT zmieni parkometry(usunie ) i będzie jak poprzednio.Absolutnie z braku doświadczenia jeszcze czas pokaże , jak według niego wszystko działa byle jak.
CytujOla_gość
18.04.2024, 20:46
Uważam, że Tczew za czasów Pobłockiego stoi w miejscu. Czy my mamy mieć takie niskie ambicje by mydlić nam oczy placem zabaw nad Wisłą? No faktycznie epokowa inwestycja oczko w głowie starych układów
OdpowiedzStan_gość
18.04.2024, 21:01
A co to za program udający publicystykę,
gdzie tradycyjnie od lat podlizujący się prezydentowi niczym Holecka Kaczyńskiemu 'redaktor' Repiński mówi o pięciu taki samych pytaniach zaproponowanych wszystkim kandydatom, a tymczasem program współfinansowany przez KW Porozumienie na Plus a po innych kandydatach ani widu ani słychu? Jak rozumem, w związku ze współfinansowaniem materiału przez KW Porozumienie na Plus okazję do odpowiedzenia na "takie same pytania zaproponowane WSZYSTKIM kandydatom" miał wyłącznie Mirosław Pobłocki a i pytania sam układał? http://www.youtube.com/watch?v=U6C_R5-qClA W ramach 'naprawiania' sytuacji lepiej nie wykonywać nerwowych ruchów i usuwać materiału, bo jeszcze się PKW i KRRiT dowiedzą a później jak zwykle pretensje zainteresowanych do wszystkich naokoło tylko nie do siebie. Co prawda w Internetach nic nie ginie, ale strzeżonego... zatem pozwoliłem sobie materiał zapisać na pamiątkę :P.
OdpowiedzEkO_gość
19.04.2024, 07:23
hehe
Panie Pobłocki... Jeśli ma pan TERAZ tyle planów na przyszłość to co pan robił przez ostatnie lata?
CytujStan_gość
18.04.2024, 21:28
Co? Komentarz o reklamie udającej
program publicystyczny telewizji TeTka "Pytania do Prezydenta", na dodatek zawierającej mogące wprowadzić odbiorcę w błąd stwierdzenie o "pięciu takich samych pytaniach zaproponowanych wszystkim kandydatom" okazał się zbyt niewygodny, żeby go publikować? To tym bardziej PKW i KRRiT się ucieszą! Zmiana nazwy materiału to jak rozumiem czysty zbieg okoliczności?
OdpowiedzKLIKA_gość
18.04.2024, 21:46
WON PANIE PREZYDENCIE.TERAZ PAN LAZI PO MIESCIE I SIE PROSI O GLOS. OCHOCKA DOSTALA JUZ FOTEL ZASTEPCY PREZYDENTA? LUDZIE BEZ KREGOSLUPA. WON KLIKO WOOOOOOOON K....
OdpowiedzJadwiga _gość
18.04.2024, 21:51
Kontynuacja
Lepsze stare znane, sprawdzone z realnymi planami do realizacji w kolejnej kadencji niż nowe obiecujące "krainę szczęśliwości", czyli dla każdego coś milego, a potem jakoś tam będzie . Wybieram kontynuację, zaufajmy M. Pobłockiemu, w 2 turze ma pan moj głos!
Odpowiedzgość_gość
18.04.2024, 22:38
wybory
Jak ma być dalej pan Pobłocki prezydentem,to trzeba będzie wyprowadzić się do Starogardu,ponieważ do Tczewa wstyd zaprosić gości z innego miasta!!!!!!
CytujSłuchajcie! _gość
18.04.2024, 22:18
Ja czekam na odpowiedz- kogo obsadzi Brządek wokoło? Jeżeli tego pieniacza Zbysiosława to mojego głosu Brządek nie dostanie Muszę mieć konkrety kim otoczy się Brządek Tym krzykaczom, pieniaczom mówię bye bye
OdpowiedzUli_gość
19.04.2024, 17:33
Zbinek już przebiera nóżkami, podlizuje się jak umie. Liczy na radę nadzorczą, to minimum.
Cytujjhgf_gość
18.04.2024, 22:25
Ochocka na FB pisze: "Żadne porozumienie nie zostało jeszcze zawarte, to po pierwsze. Po drugie, od p. Brządkowskiego i jego ekipy nie przyjęłabym żadnego stanowiska, bo to nie jest kwestia stołka tylko priorytetów i życiowych zasad." Sęk w tym, że tu kluczowe jest słowo: JESZCZE. Czyli jak Pobłocki wygra - to wezmę stołek, bo jest to w moim interesie (nie tczewian i tczewianek, tylko w moim) - to po pierwsze. Po drugie - nie przyjęłaby Pani stanowiska, bo znając Pani dwulicowość i chamskie zachowania - nikt by Pani nawet nie śmiał zaproponować żadnego stanowiska w Urzędzie! Poza tym - komentowanie wpisu częściowo ograniczone. Tylko chwalebne komentarze są publikowane, jaka to Pani dobra, cudowna, prawa i kulturalna. Tak... do Pobłockiego Pani pasuje jak nic! Ta sama szkoła PR'u...
Odpowiedzfcs_gość
18.04.2024, 22:35
"Jesteśmy dumne że przy małym nakładzie osiągnęłaś taki wynik i niech wygra kandydat który Ciebie i kobiety w Tczewie nie obraża i nie poniża kobiety! W tych postach uwidacznia się kultura elektoratu Brządkowskiego! Cynizm i hipokryzja typowa dla trolli pisowskich i jego członków!! Dziewczyny, Kobiety i wasi Partnerzy odrzućmy pisowską przykrywkę, miernego, bIernego kandydata na Prezydenta! Nie dla podziału, nie dla Polski PiS, nie dla człowieka bez doświadczenia na niwie gospodarki, ekonomi, bierny radny! Łukaszu nauka, nauka, doświadczenie, praca, praca i czy odpowiada tobie rola marionetki?"
OdpowiedzFaktycznie takie można by wynieść wnioski po wielu komentarzach, tylko że to nie jest prawdziwy obraz. Szufladkować ludzi nie dobrze. Upraszcza myślenie. I jednych i drugich. Pełna zgoda - szacunek to podstawa. :) Jak widzę ludzi krzyczących PIS i PO. Lewica i prawica. Lewaki i pisiaki. To błedne koło w którym też bierzesz udział. Po obcych komentarzach wyciągasz wnioski o osobie, która sama nie dała Ci możliwości na ich wysnucie.
hilto_gość_gość
18.04.2024, 23:02
ochocka patrologia
admin tcz.pl usuwa komentarze. Więcej na tnij.tcz.pl/?u=a0a0af
Odpowiedzhilto_gość_gość
18.04.2024, 23:04
ochocka patrologia
admin tcz.pl usuwa komentarze. Więcej na tnij.tcz.pl/?u=7b364e
OdpowiedzB._gość_gość_gość
19.04.2024, 04:43
Katechetka i pani z przedszkola
"No jak to kogo? Wybór duży: od wszechpolaków po pisowców, z którymi zapewne wejdą w koalicję :D"
OdpowiedzAno właśnie, jeszcze te panie będą też chciały nagrody od Brzdąkowskiego.
SJ_gość
19.04.2024, 06:39
Dzień dobry. Faktycznie może dziwić obecność zwykłych ludzi, a także to, że nie ma w tym gronie prezesów, dyrektorów, czy ludzi na stanowiskach. Okazuje się jednak, że ci zwykli ludzie, połączeni jednym celem, pod wodzą świetnego lidera mogą dokonywać rzeczy wielkich i przełomowych. Pozdrawiam serdecznie.
Cytujzwykły tczewiak _gość
19.04.2024, 06:55
obecny prezydent
Po obecnym prezydent wiem czego się spodziewać, i w jakim Kierunku to idzie. Natomiast jego rywal no nie niestety nie przemawia do mnie Sama zmiana bo za długo ludzie rządzą to słaby argument. Do tego dochodzą te głosy o jego zapleczu politycznym To naprawdę słabo to widzę i głosuje na obecnego prezydenta.
OdpowiedzWon z midoslawem _gość
19.04.2024, 07:08
Wole brzadkowskiego!
Miro kręci lody z lewakami i ekipa rudego,, a miał być apolityczny! Wstyd i zdrada wyborców! W dodatku za jego rządów Tczew stał się miastem upadły.... Monopolowe na każdym kroku, zero aptek całodobowych. Galeria wygląda jak śmietnik, ulice wyglądają jak ser szwajcarski, zero imprez dla ludzi młodych i w średnim wieku. To polityka dziadka leśnego,.ktory nawet nie potrafi wyprasować swojej marynarki a chce rządzić Tczewem!
Cytujsąsiad -gość_gość
19.04.2024, 23:57
twój wybór
Też uważam że wspaniałym człowiekiem jest Pobłocki , człowiek który przez lata rządzenia doprowadził nasz kochany Tczew na szyty pięknych i bardzo atrakcyjnych miast nie tylko na Pomorzu ale i Polsce. Wszyscy co tutaj przybywają od razu się zakoch**ą w tym wyjątkowym i pięknym mieście. Mając przez całe lata po swojej stronie większość w Radzie Miasta przekształcił Tczew w miejsce gdzie wszyscy z radością spędzają wolny czas , budują tutaj swoją przyszłość. Młodzi mieszkańcy nie wyobrażają sobie życia poza Tczewem. Rządy Pana Pobłockiego doprowadziły że ludzie z Tczewa nie chcą nigdzie indziej mieszkać. Mamy mnóstwo wspaniałych miejsc do wypoczynku, piękną krytą pływalnię , śliczne parki itd. Prezydent Pobłocki jak nikt inny kocha swoje miasto i ich mieszkańców z którymi ma bezpośrednie wspaniałe relacje. Takiego prezydenta jakim jest ten wyjątkowy człowiek czyli Pan Pobłocki, mieszkańcy -Sopotu, Gdyni ,Gdańska a nawet Starogardu mogą nam Tczewiakom POZAZDROŚCIĆ.
Cytuj_gość
19.04.2024, 07:02
Tylko brzadkowski
Miasto musi się rozwijać!
OdpowiedzManiek_gość
19.04.2024, 17:35
Brzadkowski się przez 45 lat nie rozwinął. Jedynie wyłysiał.
CytujOKO_gość_gość
19.04.2024, 07:28
wybory
Ta pani(Ochocka ) mogła jeszcze zachować minimum swojego bardzo wątpliwego honoru. Znam ją jak wielu z nas i dalej przy spotkaniu z nią będę uważał ( jest nas więcej ) że jest super , ale ona nie ma pojęcia co o niej myślę - jesteś zwyczajną za pieniądze .......... i całe szczęście że takie coś jak ty nie będzie już zaśmiecał internetu. Skoro masz taką wiedzę, umiesz przewidywać to dlaczego nie masz pojęcia że robisz wspaniałą anty kampanię Pobłockiemu. Wiesz przecież że większość głosów jakie dostałaś to od tych którzy nie chcieli Pobłockiego i musieli wybrać na kogo oddać głos. Żal na ciebie kobieto patrzeć jak się szmacisz. Wielka obrończyni praw kobiet ( współczuję kobietą ) takiej przedstawicielki . Dawno już wiadomo że polityka jest brudna a świat kręci się na pieniądzu i .............. ty jesteś tego wspaniałym przykładem. Będę się do ciebie uśmiechał ale wiedz że jesteś zwykłą ........ co za kasę.
Odpowiedzmnb_gość
19.04.2024, 07:43
Stań najpierw do wyborów, weź na klatę całe szambo hejtu zakompleksionych ludzi, dla których obrzucanie błotem to jedyne hobby, wtedy zobaczysz, jaka to przyjemność.
CytujGość _gość_gość
19.04.2024, 07:42
Brawo
No co jak co ale to marne tcz... nie ukazuje wszystkich postów. ..panie rumcajs nie wstyd ci teraz biegać i skomleć o głosy .....człowieku ty honoru niemasz .......czego się boisz ....skoro jesteś tak dobry że reszta kolesi z polityki tak cie zachwala to i będą mieć dla ciebie ,prace ))) może to np....straży miejscirn pójdziesz te 4 lata dorobić przed emeryturą.....niech wygra każdy inny tylko nie osoba w postaci rumcajsa. Tczew czeka zmiany na dobre .....szanowni czytelnicy proszę iść i głosować....pozd ..
OdpowiedzKaro_gość_gość_gość
19.04.2024, 07:58
Nie dla Pobłockiego
To już wszystko jasne dla czego Ochocka popiera Pobłockiego! Czy chcemy lewackiej "wiceprezydentki", tęczowych piątków i innych świństw? Ciągle wierzę w zdrowy rozsądek mieszkańców Tczewa. Wybierzmy nowego prezydenta!
Odpowiedzggoooossscccc_gość
19.04.2024, 08:34
cd
Tczewiacy - rozsądku życzę. To jak postępował dotychczasowy prezydent miasta i to jak zachowuje się w obecnej kampanii do czwartej Jego kadencji, to nierozsądny byłby Jego wybór (do Jego emerytury). Wielokrotnie obecny.prezydent miasta wykazał poniżanie mieszkańców. To osoba, która nie nadąża już za godnym reprezentowaniem Tczewa. Nie "oddajmy" Tczewa w ręce osoby - kameleona, osoby chwalącej się układami z opcją "rzygam Tczewem". Laudacje o obecnym prezydencie miasta, to wyraźne wskazanie polityczne obecnego gospodarza miasta. Usuwanie komentarzy niewygodnych obecnemu włodarzowi miasta też o czym świadczy. Tczew potrzebuje nowej głowy do rządzenia a nie chcącego usilnie dotrwać do emerytury z pozycji prezydenta miasta. Obecny prezydent miasta zapomniał, że Jego obowiązkiem był służba mieszkańcom a teraz walczy o siebie, nie o dobro dla Tczewa. Z założenia wybór kandydata tylko na jedną kadencję, bo to ostatnia z mocy prawa dla dotychczasowego prezydenta miasta, czyni wybór nierozsądny, ponieważ taka osoba, tkwiąca w układach lokalnych, nic mądrego, odważnego dla Tczewa już nie uczyni.
CytujTony Stu _gość_gość
19.04.2024, 08:26
Brządkowski? TAK!
Jeśli kobiety chcą wspierać kobietę to w przypadku wyboru Łukasza Brządkowskiego na prezydenta, jednym z jego zastępców (wiceprezydent ds. społecznych) zostanie Pani Joanna Grabowska :) Osoba z ogromnym doświadczeniem i kwalifikacjami. Znana, lubiana i szanowana. Do tego niezwykle empatyczna i otwarta.
Odpowiedzmieszkanka_gość
19.04.2024, 12:02
Pani Grabowska
Czyli proponowanie stanowiska pani ochockiej jest be? Ale proponowanie stanowiska pani Grabowskiej jest już spoko? Wyborcy samorządu od nowa są tak zakłamani że szkoda gadać, piszą i mówią o tym jacy kulturalni nie są a są pierwsi do wyszydzania kogokolwiek o odmiennych poglądach. Pani Grabowska nadaje się na stanowisko bo jest lubiana i szanowana? To proszę powiedzieć jak pani od marketingu i kultury będzie znała się na sprawach społecznych, bo jestem tego bardzo ciekawa.
CytujPrawak_gość
19.04.2024, 12:36
Korupcja polityczna, czy to się zgłasza gdzieś, a kim zostanie Sońko czy Buca? A jak się odwdzięczy nacjonalistów z MW. Czy Wełniak będzie odpowiedzialny za edukację a może za finanse? Ciekawe, jednak Brządek musi się odwdzięczyć. Pojawi się poseł Smoliński i Płazyński też?
CytujLuc_gość
19.04.2024, 16:58
Do mieszkanka
Przecież Pani Grabowska startowała z listy Samorządu OdNowa, tu nie ma żadnej kontrowersji. Nowy prezydent dobiera sobie najbliższych współpracowników ze swojego otoczenia i grupy wsparcia. Pani Ochocka natomiast przed pierwszą turą jechała po Poblockim i jego zastanym układzie, ale szybko zmieniła poglądy kiedy trafila do niej propozycja stołka. Teraz już ten beton nie przeszkadza, kaska się liczy.
CytujWIDZ_gość_gość
19.04.2024, 08:53
prezydent
Droga Pani po tym jak słyszałam na marszach Pani wulgaryzmy to już wtedy wyrobiłam sobie o Pani zdanie i dziwiłam się rodzicom że dają Pani pod opiekę swoje pociechy. Tak jak rozumiem będzie miała Pani posadkę w Urzędzie Miasta, z pewnością tworzyliście by wspaniały duet z Pobłockim . Panie Prezydencie współczuję Panu , bo jakie to musi upokarzające dla Pana znając pańską pychę i butę chodzić i prosić Ochocką oraz ludzi aby na Pana te,, prostaczki- czyli my wyborcy " głosowały. Nie słyszałam aby jakikolwiek włodarz miasta na Pomorzy musiał się aż tak ,,poniżać". My Tczewiacy mamy nadzieję że oboje przepadniecie i słuch o Was zaginie. Pani ze swoim podejściem i ideami oraz Pan Pobłocki zmęczony rządzeniem nie jesteście dla nas dobrą perspektywą na rozwój Tczewa. Grzeczność nakazuje powiedzieć - WAM JUŻ DZIĘKUJEMY .
Odpowiedzgoooosssscccc_gość
19.04.2024, 09:01
cd
Nic dodać i nic ując. Obecny prezydent miasta to osoba nie mająca honoru. Taki jest mój pogląd.
Cytujzorro_gość
19.04.2024, 09:03
"Mówisz o Maćku?"
OdpowiedzPewnie tak.
EkO_gość
19.04.2024, 09:03
co za żenada
Zablokowaliście możliwość komentowania artykułu o wyborach, a tutaj puszczacie? Bo co? Za dużo komentarzy było popierających kandydaturę Brządka?
Odpowiedz. _gość
19.04.2024, 09:23
Iwona "Wypier.." Ochocka
Skoro wszystkie świrusy odradzają głosowania na Brządkowskiego to oznacza, że trzeba na niego zagłosować. Na pochybel trzaskodulkiewiczoochocczyźnie!
Odpowiedzwielkus dzidus_gość_gość_gość
19.04.2024, 09:32
"Decydujemy czy wybieramy iluzję Brządkowskiego, czy Tczew w cywilizacji jak całe Pomorze! Tczew to Pomorze, Polska! Bądźmy w Europie jutra, dla dobra pokoleń! Nie staczajmy się na dno pisowskiej histerii! Głosujmy na doświadczenie i pewność jutra Mirosław Pobłocki!!"
Odpowiedzmocny towar nie bierz go aż tyle
komentator_gość
19.04.2024, 10:43
fan Pobłockiego
DLACZEGO MAMY ZOSTAĆ W TYLE SKORO KANDYDAT BRZĄDKOWSKI JEST TO MŁODE POKOLENIE DORASTAJĄCE W WOLNEJ POLSCE I CHCE ZMIENIAĆ TCZEW ABY NIE ODBIEGAŁ O STANDARTÓW EUROPEJSKICH A NAWET OD STAROGARDU CZY MALBORKA. POBŁOCKI MIMO TYCH WSPANIAŁYCH UKŁADÓW BARDZO SIĘ POSTARAŁ ABYŚMY ODBIEGALI JAK TO PISZESZ OD CYWILIZACJI POMORZA. WIEMY DOBRZE KTO NA POMORZU MA WŁADZĘ I DZIWIĘ SIĘ ,A JEST NAS WIELU ŻE DLA NICH WAŻNIEJSZE JEST JAKIEŚ PnP A NIE TA SAMA OPCJA W TCZEWIE. WIERZĘ ŻE WŁODARZE POMORZA NIE SĄ PRZEKONANI DO POBŁOCKIEGO I TYLKO UKŁAD AUGUSTYNA POWODUJE TO POPARCIE. BRZĄDKOWSKI ANI RAZU NIE DAŁ SYGNAŁU SWOJEJ MIŁOŚCI DO PIS ALE NIE MACIE INNYCH ARGUMENTÓW TO CHCECIE JUDASZE NA TYM JAK NAJWIĘCEJ UGRAĆ. UKŁAD POMORSKI NIE AKCEPTUJE PISu A CHYBA SZYBKO ZAPOMNIAŁ ILE ODDALIŚMY NA NICH GŁOSÓW. MOŻEMY ZA TĄ AGRESJĘ POLITYCZNĄ I WTRĄCANIE SIĘ DO TCZEWA ODPŁACIĆ SIĘ NIEBAWEM PRZY URNACH DO EUROPARLAMENTU !!!!
CytujPaweł_gość
19.04.2024, 23:04
Młodzież wszechpolska to dopiero ma mocny towar. Takich odlotów jak oni nie ma nikt.
CytujOddfg_gość
19.04.2024, 09:38
Nie ma na kogo oddać głosu.i tak źle i tak jeszcze gorzej
Odpowiedzt_gość_gość_gość
19.04.2024, 09:38
Wybory
Po niedzielnych wyborach ...DRUŻYNA MIRKA..., która przedstawia się na ULOTCE będzie grała w klasie B . Z takim trenerem jak prezydent SOPOTU macie 2 miejsce zapewnione.
OdpowiedzPaweł _gość
19.04.2024, 23:00
Pewnie. Niech sztabowcy Brządkowskiego pozwą jeszcze Trzaskowskiego i Tuska, albo najlepiej całe kierownictwo platformy. Swietlaną przyszłość Tczew ma wówczas zapewnioną. Pod rządami Brządkowskiego jeśli wygra oczywiście.
CytujMięczysław_gość_gość_gość_gość_gość
19.04.2024, 09:40
Gość
Jeszcze raz odsyłam do artykułu wynagrodzenia prezesów spółek takich ludzi reprezentuje Wojna jest o stołki chłop zapomniał że wyborcy To nie tylko układy zwyli tczewiacy nie pracują W spółkach miasta na szczęście są w większości I my będziemy wybierać w demokratycznych Wyborach nie mogę sobie darować że głosowałem Na szuję misiewicza tym razem nie popełniłem tego Błędu życzę mu by po Wyborach stracił stołek i nie tylko on
Odpowiedzgość;'';'_gość
19.04.2024, 10:15
Łukasz Brządkowski to wspaniały człowiek. Idol naszej tczewskiej młodzieży. Pan Łukasz skupia wokół siebie samych prawych, nadzwyczajnie uczciwych i ideologicznie ukształtowanych sympatyków. Tylko on wraz ze swoją wizją rozwoju naszego miasta, może go pogrążyć i uczynić z niego wspaniały przykład głupoty.
OdpowiedzPaweł_gość
19.04.2024, 22:55
Dobre :) Byle tylko wyborcy Brządkowskiego zdołali przeczytać do ostatniego zdania.
CytujKtoś_gość
19.04.2024, 12:11
Ukrtyt PiSowiec
Tczew nie dla Pis i Brzadkowskiego.
Odpowiedzasd_gość
19.04.2024, 12:34
"Czy Kamiński, Wąsik, Suski, Ziobro będą wspierać Brządkowskiego!?"
OdpowiedzNiezauważyłem żeby ktoś z PIS poparł Brządkowskiego !
rfv_gość
19.04.2024, 12:53
Nie widziałem nigdzie oficjalnie aby PIS poparł Brządkowskiego !!! Za Mirka już nic się nie zmieni w tym mieście, a w obliczu klęski dwa dni przed ciszą wyborczą obiecuje niemalże wszystko ! - żenada !
OdpowiedzPaweł_gość
19.04.2024, 22:50
Wtedy dopiero by go ładnie załatwili gdyby go oficjalnie poparli. Poprą go po wyborach jak oczywiście wygra. Koalicja SoN i pis w radzie miasta jest już pewna. Jeśli Pobłocki przegra, być może dojdzie paru dezerterów z pnp.
CytujAndersen_gość_gość_gość
19.04.2024, 14:26
Brządkowki
Nie jestem za pisem i nigdy nie byłem. Zagłosuję na Łukasza Brządkowskiego. Widać, że jest zaangażowany w to co robi w przeciwieństwie do jeszcze obecnego prezydenta. Miasto obenie stoi. Mamy najbrzydszy park z okolicznych miast. Basen się sypie. Kilka wyremontowanych dróg jest źle wyprofilowanych. Gdańska zabetonowana, zwężona nieprzyjemna. Bałdowskiej nigdy nie wyremontują. Ilość dziur na drogach i brud na nich jest porażająca. Nawet trawników nie ścinają. Frontalny atak jego ekipy świadczy o tym, jak bardzo boją się o swoje stołki.
Odpowiedznic _gość
19.04.2024, 17:16
Nic się nie zmieni nastąpi przetasowanie w spółkach miejskich .co można powiedzieć o zwycięzcy pierwszej tury że jest śliski dopasowuje się do nurtu który przyniesie mu korzyści jak było z mostem nic później ścieżki rowerowe a teraz nocoz poznamy go czynach
CytujBrunatny Tczew_gość
19.04.2024, 14:58
Feee nie lubię brunatnego. Naprawdę oczekujecie, że narodowiec z katechetą i organistą spełnią wasze życzenia i zmienią to miasto w raj ? No chyba, że raj brunatny
OdpowiedzLll_gość
19.04.2024, 15:36
Dlaczego wyrzucono mój komentarz? Przecież dobrze radzę, że Pan Prezydent dawno powinien się pozbyć Misiajkiewiczoe i Drewutni, to 2 tygodnie temu mandat miałby w kieszeni.
Odpowiedzgość_gość_gość
19.04.2024, 18:18
Jo to prawda
Jo to prawda, a szczególnie tego pierwszego.
CytujKiko_gość
19.04.2024, 17:17
Nic się
Nic się nie zmieni nastąpi przetasowanie w spółkach miejskich .co można powiedzieć o zwycięzcy pierwszej tury że jest śliski dopasowuje się do nurtu który przyniesie mu korzyści jak było z mostem nic później ścieżki rowerowe a teraz nocoz poznamy go czynach
Odpowiedzgość_gość_gość_gość
19.04.2024, 18:21
W poniedziałek się dowiemy
W poniedziałek się dowiemy, czy w Tczewie zwyciężył PIS czy PO.....Czy tczew platformerski czy pisowski. Czy stawiamy na rozwój czy banicję jako czarna plama prawicy na pomorzu:(:(
CytujSpawacz_gość
19.04.2024, 18:07
Jaka to ciężka robota!
Ostatnia aktywność Pana Prezydenta i cały stos jego obietnic pokazuje, że uważa wyborców za istoty strasznie naiwne. Chwali się olbrzymim doświadczeniem, które jednak nie pozwoliło mu na wcześniejszą realizację postulatów, jak chociażby przysłowiowe KFC :).Wcześniej nic nie można było zrobić, a teraz... już prawie jest w mieście. I tak jeden za drugim z pomysłów miłościwie nam panującego! Gdyby przełożyć to na politykę krajową, to wygląda to analogicznie... przed wyborami obiecać można wszystko, a po... to już jedynie taka przenośnia, alegoria itp. :). Najzabawniejsze jest to, że robią to ciągle te same osoby. Samorząd, to jednak coś innego... nasze najbliższe otoczenie i najważniejsze dla nas interesy. Więc życzę wszystkim rozsądku, namysłu i wyciągnięcia wniosków, a z nimi udania się do urn wyborczych. Pora odspawać to co już zostało wykrzywione!
OdpowiedzSwen_gość
19.04.2024, 20:41
Czytając komentarze, nie wszyscy oczywiście, ale większość to dno, szkoda tylko że to dno to duża część mieszkańców tego wspaniałego miasta, wybierzcie brzadka i duście się tu wszyscy razem, ja wyjeżdżam, na mnie nie liczcie
OdpowiedzStan_gość
19.04.2024, 21:40
Kto Pobłockiemu podsunął ten dziaderski
pomysł z KFC rodem z czasów gdy miał tyle lat co teraz Brządkowski? Może jeszcze Buger Kinga i Pizza Hut zdąży przed północą obiecać dla tych 3 dodatkowych głosów ROTFL? http://www.youtube.com/watch?v=OcummXNZ1-s Takie inwestycje 'wychodzą' Pobłockiemu jak Galeria Kociewska zaprzepaszczona w rękach jakieś zapyziałej firemki niewiedzącej co to komercjalizacja, niemającej doświadczenia w prowadzeniu tego typu obiektów i w związku z tym niemającej też żadnych ramowych umów z sieciówkami, pozwalających zagwarantować ich obecności w Galerii Kociewskiej! Swoją drogą schody ruchome takie jak te w Galerii Kociewskiej, jeżeli są nieczynne to powinny być przez nadzór budowlany wyłączone z jakiegokolwiek użytkowania, bo nie spełniają żadnych norm dla schodów stałych...
OdpowiedzStan_gość
19.04.2024, 21:48
A właśnie, zgoda wymienionych firm jest
wymagana do tego aby posługiwać się ich identyfikacją wizualną w reklamie wyborczej?
CytujPat_gość
19.04.2024, 21:41
Wybory
Wahałem się,a że pani Ochodzka się odezwała to rozwiała definitywnie moje wątpliwości.
OdpowiedzGosc_gość
19.04.2024, 22:19
Wybory
Ludzie obudźcie się, obiecać można wszystko facet ma 44 lata w oświadczeniu majątkowym wszystko wpisane "nie dotyczy" to co on robił 20 lat kiedy skończył studia???? Jakie doświadczenie? Jak ma kierować 55 tys miastem?
OdpowiedzPaweł_gość
19.04.2024, 22:37
Przecież nie on ma kierować. To tylko figurant, w dodatku facet z bardzo słabym charakterem. Będą kierować ci którzy stoją teraz za jego plecami, przede wszystkim wyciągnięty ze starej szafy Zbigniew U. Będą mieli swój powiew młodości wyborcy Brządkowskiego.
CytujStan_gość
19.04.2024, 22:30
Ostatnia szansa na podzielenie się
radością z faktu, że Pobłocki totalnie przegrzał kampanię. Nie dość, że zanudził swoją osobą wyborców nieomal że na śmierć, to jeszcze wykreował się na osobę skrajnie nieautentyczną wywołując dysonans miedzy zachowaniem w ostatnim tygodniu a tym z ostatnich dwóch dekad :P.
OdpowiedzPaweł_gość
19.04.2024, 22:43
"W poniedziałek się dowiemy, czy w Tczewie zwyciężył PIS czy PO.....Czy tczew platformerski czy pisowski. Czy stawiamy na rozwój czy banicję jako czarna plama prawicy na pomorzu:(:("
OdpowiedzŻeby tylko czarna. Obawiam się że brunatna plama to będzie.
przyjaciel-gość_gość
19.04.2024, 23:29
wybory na plus
"U mnie wystarczyło że raz pomyślałem i wiem że Brządkowski i jego ludzie doprowadzą to miasto do katastrofy. Należałoby zacząć od tego że nikt nie da przefarbowanym pisowcom i wszechpolakom ani złotówki z funduszy unijnych. Ich wyborcy w pierwszej turze dali się nabrać na obietnice bez pokrycia. Poza tym cała kampania Brządkowskiego była budowana na szerzenie hejtu i dezinformacji na temat rządów Pobłockiego. Merytorycznej dyskusji o mieście - prawie wcale."
OdpowiedzCzłowieku jesteś zagorzałym PIS-owcem który chce aby Brządkowski wygrał . Niestety u nas w PnP i KO obowiązują inne zasady a zawierają się w słowie demokracja oraz szacunek do drugiego człowieka. Pan Pobłocki jest szanowanym w całym kraju człowiekiem, a nawet pan Trzaskowski -przyszły prezydent Polski go popiera. Tczew za rządów Prezydenta Pobłockiego bardzo się rozwinął co wszyscy na każdym kroku widzą i podziwiają. Rady nadzorcze spółek miejskich są obsadzane wybitnymi fachowcami , nie ma tam znajomych ,kolesi. Pan Pobłocki jak nikt inny potrafi rozmawiać i zrozumieć problemy mieszkańców- wyjątkowy człowiek. Ten człowiek posiada potężną wiedzę i kapitał który z pewnością wykorzysta dla dobra nas wszystkich. Tak wspaniałych ludzi jak Prezydent Pobłocki nam potrzeba a razem wyprzedzimy nie tylko EUROPĘ ale i CAŁY ŚWIAT .