Motocyklista zmarł w szpitalu po zderzeniu z matizem

Skrzyżowanie Gdańska - Jedności Narodu (fot. Google Street View)
Motocyklista zmarł w szpitalu po zderzeniu z matizem
Do tragicznego wypadku doszło wczoraj (01.04) na skrzyżowaniu ulicy Gdańskiej i Jedności Narodu. W zdarzeniu z osobowym samochodem ciężko ranny został 24-letni motocyklista. Mężczyzna zmarł w nocy w szpitalu.

Policja przyjęła zgłoszenie o wypadku na skrzyżowaniu ulic Gdańskiej i Jedności Narodu o godzinie 19.30.

- Z naszych ustaleń wynika, że kierująca samochodem osobowych daewoo matiz 53-letnia mieszkanka Tczewa, wyjeżdżając z ulicy Jedności Narodu, nie ustąpiła pierwszeństwa motocykliście, który jechał ulicą Gdańską w kierunku Starego Miasta. W wyniku wypadku wstrząśnienia mózgu doznała pasażerka matiza i 24-letni motocyklista - mieszkaniec gminy Tczew, który został odwieziony do szpitala w Tczewie z obrażeniami wewnętrznymi. Niestety, około godziny 2.30 mężczyzna zmarł w szpitalu - wyjaśnia asp. Dawid Krajewski z zespołu prasowego tczewskiej policji.

Kobiecie kierującej matizem za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym grozi od 6 miesięcy do 8 lat więzienia.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (103)

  • Uwaga! Funkcja komentowania została wyłączona przez Moderatora serwisu...
  • +57

    Dorota_gość

    02.04.2014, 14:46

    Śmierć na skrzyzowaniu

    Doszło do tragedii, więc może teraz zaczną działać światła na przejściach w okolicy netto. Po co te światła tu są!!!!!! [*] Współczucia dla rodziny motocyklisty.

    IP: 89.200.xx6.xx0 
  • +22

    __gość

    02.04.2014, 14:54

    A co światła na przejściu mają wspólnego ze skrzyżowaniem? Błąd wyjeżdżającej, na błędy nie ma rady.

    IP: 81.210.xx6.xx8 
  • +91

    kacha_gość

    02.04.2014, 14:57

    motocyklista

    To normalne że zmarł w Tczewskim szpitalu .Tu nie ma szpitala tu jest przechowalnia i wiadomo że jak coś poważniejszego to nikt nie przeżyje .Dziwię się że nie wieżli go od razu do Gdanska.Powinno być referendum żeby to badziewie zamknąć

    IP: 89.200.xx9.xx5 
  • +13

    geo

    02.04.2014, 16:59

    Chcieli do Gdańska

    nawet LPR miał ruszać ale niestety przepisy i procedury. Swoją drogą Tczew nie ma lądowiska dla śmigła a takie Wejherowo ma piękne oświetlone.

    Uż. zarejestrowany 
    +8

    _gość

    02.04.2014, 18:12

    do geo

    niestety - lądowiska powstają gł. przy szpitalach - to w kościerzynie jest przy szpitalu specjalistycznym a w gdańsku przy centrum medycyny inwazyjnej - koszt stworzenia takiego lądowiska to ok. 3 mln zł. nasz szpital o takiej kasie może pomarzyć - wystarczy pójść na izbę przyjęć na chirurgii i zobaczyć, jakie są możliwości tej lecznicy. a tak swoją drogą starostwo chciało kiedyś ustostęonić na miejsce do lądowań teren za II LO - coś jednak temat ucichł

    IP: 78.31.xx7.xx5 
    +3

    tczew_gość

    02.04.2014, 19:38

    szpital

    Mam nadzieje ze konsekwencje od lekarza tez zostana wyciagniete,,po wypadku powinni go przetransportowac do gdanska, zrobic usg i przeswietlenie i by go na pewno udalo sie uratowac !! ;/

    IP: 178.235.xx3.xx6 
    +2

    karol_gość

    02.04.2014, 21:46

    Zgadzam się w zupełności z tobą

    IP: 176.58.xx3.xx3 
    +4

    _gość

    03.04.2014, 08:52

    Kacha przed zamknięciem szpitala powinni zamknąć tych co nim zarządzają

    IP: 145.237.xxx.xx0 
    +2

    kasia 27_gość

    03.04.2014, 15:18

    zgadzam sie ......................................

    ten Tczewski szpital juz dawno powinien byc zamkniety tam tylko ludzi wykanczaja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BANDA NIEDOUCZONYCH DOKTORKOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 88.105.xx6.xx5 
  • +31

    Ziutek Ciągutek_gość

    02.04.2014, 15:15

    niestety zadne swiatła nie zastapią zdrowego rozsądku, skupienia i spokoju na drodze...

    IP: 77.253.xx8.xx3 
  • +17

    Klaudia_gość

    02.04.2014, 15:19

    Tak robią starsze kobiety .

    Taka robią starsze kobiety zawsze chcą byc przepuszczane na ulicach ,w autobusie i wszędzie gdzie się tylko da.Myslą ,że wszystko im wolno .Ale mając znak ustąp pierwszeństwa postawiony jak byk i sie wepchać to juz gruba przesada .To straszne taki młody chłopak.

    IP: 89.200.xx7.xx8 
  • -1

    Mielonka_gość

    02.04.2014, 15:25

    Baby za kierownicą są jednak zabójcze!

    Pewnie że nie są agresywne, ale odpieprzają między innymi takie numery! Swoją drogą wszyscy jadą po motorzystach - że to dzicy dawcy nerek, ale najczęściej właśnie giną oni w takich sytuacjach - bo kierowcy ich olewają, nie widzą, albo nie chcą widzieć. http://zabojczamielonka.pomorze.pl/kolko-psychologiczne/

    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • gość_gość

    03.04.2014, 11:02

    !!!!

    Tak bo jeżdżą jak popierdo**ni !!! najpierw ich słychać i niewiadomo skąd wyjedzie !!! w mieście powinien być zakaz albo jakieś konkretnie ograniczenie dla nich !! i BLOKADA PRĘDKOŚCI !! WTEDY NIE JEDEN MOTOCYKLISTA BY ŻYŁ !!!! a wyścigi to sobie róbcie tam gdzie jest pusto!! i wypraszam sobie ze baby za kierownicą są zabójcze , bo to ty pewnie masz na swoim koncie kilka mandatów punktów i jakiś wypadek na koncie !! albo wgl. nie masz prawka

    IP: 84.38.xx6.xx8 
  • +11

    _gość

    02.04.2014, 15:30

    dokładnie, po co barany te światła zagładaliście jak nie działają?!!!

    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • +50

    xxx_gość

    02.04.2014, 15:31

    Życia chłopakowi już nic nie odwróci, ale wiedziałam ten wypadek i jedynie co mogę skomentować to tczewskie pogotowie i te cholerne skrzyżowanie. Pogotowie na miejsce zdarzenia przyjechało prawie po 10 minutach, gdzie wezwano je od razu po wypadku. Tak im się spieszyło ratować ludzkie życie. Co do tego skrzyżowania to mam też wiele zastrzeżeń, nie wiem kto i po co postawił sygnalizator, jeżeli on nie działa. Tczewscy włodarze weźcie się do roboty, pomyślcie aby drogi w Tczewie i powiacie były bezpieczne. Wasz wymysł z rondem koło Wieży Ciśnieni, problemów z korkami też nie rozwiąże. Bierzecie kasę za pierdzenie w stołki.

    IP: 78.88.xx6.xx4 
  • +10

    Janekkkk_gość

    02.04.2014, 17:00

    ...

    Światła są wyłączone bo kiedy były zakładane i włączone robiły się korki na Gdańskiej bo to ruchliwsza droga od JN, a dlaczego są tam nadal??? bo sygnalizację prawnie, na papierze jest łatwo założyć ale zdjąć to już ciężko ...

    IP: 84.38.xx7.xx6 
    -1

    Lolo_gość

    02.04.2014, 19:39

    tczewskie pogotowie

    Pomyślałeś przynajmniej o tym, że karetka mogła być w tym czasie u innego chorego i udzielała mu pomocy? Może był to pacjent, którego boli brzuszek od kilku dni i karetka mu się należy bo on płaci składki?

    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • +15

    kolek_gość

    02.04.2014, 15:37

    Typowe

    Typowe przy wymuszaniu... a może sie uda,najwyzej sie zatrzyma... codziennie sie z tym spotykam jako kierowca... Użytkownicy ruchu,przestańce wymuszać pierwszeństwo!!!! Kondolencje dla rodziny.

    IP: 79.190.xx7.xx4 
  • +13

    wa_gość

    02.04.2014, 15:48

    Tak jak jest nie jest żle pamiętacie jak światła działały to był dopiero chaos

    IP: 109.197.xx9.xx6 
  • +20

    Ann_gość

    02.04.2014, 15:50

    Taki młody chłopak.. Całe życie przed sobą..:( Ogromne wyrazy współczucia dla rodziny. Straszna tragedia.

    IP: 94.254.xx4.xx1 
  • +12

    Angelika_gość

    02.04.2014, 16:02

    TRAGEDIA

    [*] Współczucia dla rodziny motocyklisty!!!

    IP: 46.169.xx4.xx0 
  • +11

    meme_gość

    02.04.2014, 16:20

    Niestyety

    Wspolczucia dla rodziny zmarlego jednak zaczyna sie koszmar... Motocyklisci zwolnijcie chociaz w miastach.

    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • -6

    anonim_gość

    02.04.2014, 18:21

    czy k***a każdy myśli że każdy motocyklista musi zapierdalać ? nie jechał szybko to była 250ccm to k***a nie poleci 300 ani nawet 150

    IP: 109.197.xx6.xx6 
    +4

    rodzina_gość

    02.04.2014, 21:26

    żaden motocyklista

    Kuba wracał z pracy skuterem, a pracował w Pszółkach na Lotosie więc o dużej prędkości nie ma co mówić. Pozdrawiam Wujek zmarłego

    IP: 178.183.xx7.xx7 
    +1

    _gość

    03.04.2014, 12:25

    od Pszczółek do Tczewa nie zdążył rozwinąć prędkości do 120?? spokojnie, są świadkowie, że wyprzedzał TIR- y nawet...wariat i tyle. Oj, wuju, wuju...mózgu użyj. Rower trzeba było mu kupić...mam nadzieję, że narządy sie nie zmarnują w ziemi...

    IP: 81.219.xx6.xx2 

    QQ13_gość

    03.04.2014, 13:32

    do anonim

    Masz rację, ale nie wiedzę. 250ccm spokojnie pojedzie 150km/h. WSK 125ccm prawie tyle osiąga.

    IP: 83.238.xx8.xx5 

    mario_gość

    03.04.2014, 15:14

    ...

    nie pracował ani na lotosie, ani w pszczółkach, ani nie jechał skuterem... nie wiem skad "wujek" ma takie informacje

    IP: 83.8.xx7.xx4 
  • +19

    rabbit_gość

    02.04.2014, 16:22

    kondolencje dla rodziny

    Kuba, spoczywaj w pokoju

    IP: 83.8.xx3.xx5 
  • +3

    xo_gość

    02.04.2014, 22:28

    x

    jechałam wtedy z zajączkowa i wyprzedzał kilka samochodów i tiry więc jednak nie jechał zbyt rozważnie. niemniej jednak stała się tragedia i dla rodziny najszczersze kondolencje.

    IP: 89.200.xx6.xx0 
  • +1

    po prostu jan_gość

    02.04.2014, 17:05

    szkoda slow

    W PRZYPADKU KRWOTOKU WEW. A JUZ WGL. PEKNIECIA AORTY NIE DA SIE NIC ZROBIC NAWET JAKBYS LEZAL OTWARTY NA STOLE TO ZA POZNO!!! Skonczcie wiec pisac na sluzbe zdrowia jak nie wiecie co i jak.Sami w waszych pracach pewnie sie tak obijacie itp. ze bol glowy a na innych pisac potrawicie. Inna sprawa, ze na skrzyzowaniach trzeba uwazac, a juz wgl jednoslady !! szkoda chlopaka, ale takie jest zycie. Pytanie ile czasu po wypadku ktos wezwal karetke, bo to ze ktos byl przy wypdku nie zawsze = natychmiastowym telefonem. pokory

    IP: 84.38.xx6.xx5 
  • -1

    tczew_gość

    02.04.2014, 20:55

    szpital

    Jak by mu zrobili usg chociazby to by dalo duzo, bo od 19.30 lezal a zmarl o 2.30 w nocy.. jak by aorta pekla to by sie odrazu wykrwawil cymbale !! Sie odwalcie od niego , on przestrzegal wszystkiego!!v ;/

    IP: 178.235.xx3.xx6 
    -1

    x_gość

    02.04.2014, 21:12

    x

    Nie byłeś w pobliżu wypadku nie wiesz co się działo z Kubą, weź pod uwagę, że możliwe, że chłopak chwilę po wypadku czuł się jedynie poobijany - więc jak można nie krytykować szpitala, który możliwe, że nie potraktował sprawy poważnie? Ja mam tylko nadzieję, że rodzina da sobie radę i jak najszybciej pogodzi się z sytuacją, pewnie trochę to zajmie ale oby byli silni! Szpitalem niech się zajmą odpowiednie służby na pasach zawinił matiz bo wyjechał (zdarza się niestety...) ciekawe czy szpital jest bez winy...

    IP: 89.200.xx3.xxx 
    +4

    Matylda_gość

    02.04.2014, 21:40

    USG uzdrawia???

    Jestem ciekawa skąd piszący komentarze ludzie wiedzą jakie procedury medyczne zostały wykonane u pacjenta? Skąd wiadomo, że nie miał wykonanego USG? Do wiadomości piszącego poprzedni komentarz badanie USG nie uzdrawia!!!!To tylko badanie!!!

    IP: 188.124.xx9.xx6 
    -3

    tczew_gość

    03.04.2014, 05:47

    Szpital

    Ale dalo by sie wykryc na pewno co jest grane i dzialac a nie olewac? z kad wie??!! a przyszlo Ci do glowy ze mam kontakt z jego matka?! i ze wgl jest znajomym?? ;/ ludzie/

    IP: 178.235.xx3.xx6 
  • +9

    uk_gość

    02.04.2014, 17:06

    czy motor jechal 50 km/h?

    IP: 31.11.xx4.xx8 
  • -28

    _gość

    02.04.2014, 17:07

    CZY MOTOCYKLISTA JECHAŁ 50 KM/H , CZY 150? LASKA NA MOTORZE, WIATR WE WŁOSACH I PRĘDKOŚĆ...

    IP: 83.238.xx0.xx2 
  • -1

    tczew_gość

    02.04.2014, 19:40

    sie puknij

    normalny do konca nie jestes nie??

    IP: 178.235.xx3.xx6 
  • +11

    M_gość

    02.04.2014, 17:49

    Co ma wiek prowadzącego do całej tej sprawy? Ocenianie stereotypami, typowe...

    IP: 84.38.xx8.xx8 
  • +29

    marian_gość

    02.04.2014, 18:13

    Skrzyżowanie to jest jednym z niebezpieczniejszych w mieście.Tam nawet wyjeżdżając z ulicy Jedności Narodu w prawo w kierunku dworca trzeba zachować maksimum ostrożności,a nie mówię już o wyjeździe w kierunku DK91.Auta jadące ulicą Gdańską nagminnie przekraczają dopuszczalną prędkość 40 km/h.Światła są tam dobrym rozwiązaniem tylko inaczej ustawiony priorytet przejazdu niż było podczas ich działania(priorytetem był wyjazd z Netto).Ulica Gdańska jako główna,a wyjazd z Netto oraz Jedności Narodu jako podporządkowane jak to jest zgodnie ze znakami.Szczere wyrazy współczucia dla rodziny motocyklisty i pani kierowcy Matiza bo żyć ze świadomością,że ktoś zginął przez nią w wypadku wcale nie jest łatwo.

    IP: 109.207.xx1.xx9 
  • +3

    ja_gość

    02.04.2014, 22:30

    hmmm

    a czy wyjazd z netto to wyjaz z ulicy czy wyjazd z parkingu? tam nie powinno byc wyjazdu - wyjazd powinienm byc od uliczki przy cmentarzu i nie byłoby takiego problemu... bo wyjeżdżając z netto zawsze zadaje sobie pytanie: czy ja jestem na skrzyziwaniu czy wogóle dopiero wjezdżam na droge... tam te nieczynne swiatła wprowadzaja w błąd...

    IP: 46.215.xx3.xx3 

    Ann_gość

    03.04.2014, 11:03

    DO hmmm ~ ja_gość IP: 46.215.xx3.xx3Data: 02.04.2014, 22:30 "a czy wyjazd z netto to wyjaz z ulicy czy wyjazd z parkingu? tam nie powinno byc wyjazdu - wyjazd powinienm byc od uliczki przy cmentarzu i nie byłoby takiego problemu... bo wyjeżdżając z netto zawsze zadaje sobie pytanie: czy ja jestem na skrzyziwaniu czy wogóle dopiero wjezdżam na droge... tam te nieczynne swiatła wprowadzaja w błąd.." A prawo jazdy to skąd? Z bazaru? Jak nie masz pojęcia o ruchu drogowym, to nie wsiadaj za kółko, bo jesteś zagrożeniem dla innych kierowców. MASAKRA

    IP: 178.235.xx3.xx8 

    ja_gość

    03.04.2014, 16:48

    @ Ann

    Ale Ty chyba nigdy nie siedziałaś/siedziałeś za kółkiem...

    IP: 95.40.xxx.xx1 
  • +4

    jolanta_gość

    02.04.2014, 18:31

    tragedia

    a skąd pochodził ten motocyklista? Wyrazu współczucia dla bliskich i rodziny:(

    IP: 89.65.xx4.xx6 
  • deja nira_gość

    02.04.2014, 18:54

    To przykre że znów ginie motocyklista przez nieustąpienie pierwszeństwa .... Kuba będzie zawsze w pamięci .

    IP: 83.25.xx3.xx3 
  • -2

    Nana_gość

    02.04.2014, 19:44

    Wyrazy współczucia dla rodziny Kuby.

    IP: 178.181.xx4.xx5 
  • +8

    Anonimek_gość

    02.04.2014, 19:45

    Znawcy

    Odezwali się znawcy tematu. Stereotyp goni stereotyp. Jakie ma znaczenie wiek kobiety? (osoby w wieku średnim raczej niż starszej). Jakie znaczenie ma jej płeć? Widzieliście sytuacją? Nie? To nie osądzajcie. Tak się składa, że widziałam wypadek. Motocyklista jechał z zawrotną szybkością, nie miał chyba nawet włączonych świateł, ubrany na czarno, czarny motocykl - nie do zauważenia. Pani kierowca matiza (jak również obydwie pasażerki) wysiadły, wspólnie z jednym ze świadków wydarzenia udzieliły pierwszej pomocy. Pogotowie zostało wezwane błyskawicznie, niestety przyjechało jako ostatnia ze służb...

    IP: 78.88.xx9.xx6 
  • +44

    _gość

    02.04.2014, 20:04

    motocyklista

    Jestem matką Jakuba. Bardzo dziękuję osobom które składają nam kondolencje. To straszne stracić dziecko, które wbrew temu co sugeruje pewien wpis nie jechało zbyt prędko ( motocykl ma tylko lekko uszkodzone przednie światło)gdyby jechał za szybko motor by się rozleciał. I nie woził lasek na motorze. A zmarł na skutek bardzo poważnych obrażęń wewnętrznych i utraty ponad czterech litrów krwi. Krew , Którą dostał a było jej bardzo dużo poprostu z niego wypływała. Byłam w szpitalu i widziałam jak biegali tam wszyscy, którzy go ratowali. Bardzo dziękuję całemu zespołowi szpitala za wszystko co zrobili aby ratować mojego najstarszego syna. Wiem , że nic mi go nie zwróci i bardzo cierpimi ale to nie powód żeby obrażać ludzi, którzy ratowali życie.

    IP: 109.197.xx6.xx6 
  • -8

    Ariela_gość

    02.04.2014, 21:56

    hmm

    jako matka masz nerwy czytac jakies opinie-dziwne . Ja na twoim miejscu w rozpaczy bym toneła.

    IP: 89.200.xx9.xx9 
    +3

    x_gość

    02.04.2014, 22:15

    x

    Jeżeli rzeczywiście jest Pani mamą Jakuba to proszę się trzymać, niestety złe rzeczy się dzieją mimo , że są nie do pomyślenia. Proszę nie czytać tych bzdurnych komentarzy, niektórzy tutaj siedzą przed komputerami i chyba nie zdają sobie sprawy, że głupi komentarz może przeczytać osoba, którą on zaboli... Sam jestem motocyklistą i jest to dla mnie szok....dopiero co wystawiłem motocykl z garażu a tu dowiaduję się o wypadku kolegi...zastanawia mnie czy był odpowiednio ubrany ale to najmniej istotne teraz....wypadek nie wyglądał aż tak groźnie jestem w szoku, że tak się skończyło...

    IP: 89.200.xx3.xxx 
    -1

    ania_gość

    02.04.2014, 22:16

    smutek

    Przyjmijcie wyrazy współczucia.Kuba spoczywaj w pokoju.

    IP: 83.11.xx3.xx7 
    +1

    kierowca__gość

    02.04.2014, 22:53

    wyrazy wspólczucia

    Serdeczne wyrazy współczucia dla rodziny Kuby.... Nie da się wypowiedziec bólu, który dotyka serc najbliższych, jestem obcą osobą i jak widziałam tego chłopca na ulicy to modliłam się, żeby Kuba nie tylko przeżył, ale, żeby wyszedł z tego tak jak najlepiej... tak bardzo przeżywam to z Wami ... Czy Pan Bóg potrzebował tak młodego chłopca mieć przy sobie? Widocznie... Cała nadzieja w tym, że On wie lepiej niż my. W podobnym wieku zginął kiedyś najbliższy mi brat cioteczny... Jestem kierowcą więc przeżywam też strasznie sytuację tej pani, która kierowała i spowodowała wypadek... Za nią też się modlę... Dopóki człowiek sam się nie znajdzie w takiej sytuacji, łatwo kogoś potępiać ... Chłopcu życia już nikt nie zwróci... a ta Pani będzie żyła z raną w sercu, bo to zostawia ślad na całe życie... oby kiedyś umiała sobie samej wybaczyć...

    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • -3

    rem_gość

    02.04.2014, 20:14

    tragedia

    jak by to się skończyło gdyby jechał przepisowe 40kmh - może by złamał rękę

    IP: 84.38.xx3.xx0 
  • _gość

    03.04.2014, 12:57

    Skocz z 2go piętra, też będziesz miał 40km/h i może złamiesz tylko rękę a może nawet kark! A chłopak jechał nieprzepisowe 200km/h i nic sobie nie złamał, tylko wziął i umarł???

    IP: 83.238.xx8.xx5 
  • -1

    Jaaa_gość

    02.04.2014, 20:49

    [*]

    LWG :c

    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • +1

    Beaby_gość

    02.04.2014, 20:50

    Szok

    Wyrazy współczucia:( (*)

    IP: 79.186.xx5.xx0 
  • -5

    gość _gość

    02.04.2014, 21:14

    gość

    A jechał 40 na godzinę ? bo tyle tam obowiązuje

    IP: 188.104.xx5.xx6 
  • -1

    x_gość

    02.04.2014, 22:17

    x

    nie! jechał 400 ;/ jechał ile jechał, jest wyraźnie napisane, że wina matiza to widocznie stwierdzili, że motocykl nie przekroczył dozwolonej a przynajmmniej nic na to nei wskazuje....

    IP: 89.200.xx3.xxx 
    +1

    Policjant_gość

    03.04.2014, 13:02

    tam jest dozwolone 50 km/h z każdej strony

    IP: 93.154.xx0.xx1 
    -1

    QQ13_gość

    03.04.2014, 13:02

    Zgadzam się z x. A teraz wszyscy mądrzy i od razu wiedzą gdzie jakie prędkości obowiązują a na drodze to nie wie nikt! 40 na gdańskiej jest taką samą głupotą jak 50 na dwupasmowej Solidarności. Powinno być więcej. Nie ograniczenie potrzebne, tylko rozum!

    IP: 83.238.xx8.xx5 
  • +3

    papi_gość

    02.04.2014, 21:19

    WSPÓŁCZUCIA DLA RODZINY MOTOCYKLISTY .SPOCZYWAJ W POKOJU KUBA.

    IP: 159.205.xx7.xx3 
  • +4

    kicia_gość

    02.04.2014, 21:21

    Szkoda chłopaka... taka tragedia..

    IP: 46.204.xx9.xx1 
  • +9

    remoo_gość

    02.04.2014, 21:27

    skrzyżowanie - porażka

    Nie da się ukryć, że wyjeżdżając z Jedności Narodu w stronę Gdańska trzeba mieć oczy dookoła głowy. Nie dosyć że zazwyczaj z obu stron ciągną sznurki pojazdów to jeszcze dodatkowo super kierowcy wyjeżdżający z Netto zapominają, że powinni zachować się tak, jakby wyjeżdżali z terenu posesji - czyli powinni ustąpić pierwszeństwa wszystkim, również tym skręcającym z JN w lewo. A światła...z tego co pamiętam działały jeden dzień i korki na Gdańskiej miały długość kilometra w obu kierunkach. A wystarczyłoby sensownie zsynchronizować je ze światłami na skrzyżowaniu koło dworca.

    IP: 78.88.xx5.xx5 
  • +1

    _gość

    03.04.2014, 11:52

    Zgadzam się! Prawda jest taka, że samochody wyjeżdżające z netto nie wiedzą, ze muszą ustąpić pierwszeństwa. To raz. Dwa, to piesi wymuszają na przejściu dla pieszych i to bardzo często. Ale działa to też w drugą stronę. Ruch samochodów jest duży, a rzadko który chce się zatrzymać. Trzy - wyjechać z JN to nie lada wyczyn, oczy dokoła głowy z każdej strony! Zawsze jak wyjeżdżam z JN to nawet STAJĘ i się upewniam, bo drzewa z lewej strony skutecznie zasłaniają widok. Jeżdzijmy rozważnie, zawsze lepiej być kilka minut później niż nie dojechać nigdy lub zrobić komuś krzywdę.. Szczere wyrazy współczucia dla rodziny.

    IP: 89.200.xx6.xx7 
  • +1

    ja _gość

    02.04.2014, 21:35

    matiz

    matiz 5 gwiazdek w crash teście

    IP: 109.197.xx0.xx4 
  • +2

    ......_gość

    02.04.2014, 21:48

    Zamknijcie te .... nawet jak ktos zginie to musicie sie hejtowac , wyrazy wspolczucia dla rodziny ! [*]

    IP: 109.207.xx9.xxx 
  • -7

    asd_gość

    02.04.2014, 21:53

    .

    8lat więzienia i jedną babe na kierownica mniej pozniej gadaja ze to dawcy ;)

    IP: 109.207.xx1.xx0 
  • -3

    E.J_gość

    02.04.2014, 21:55

    spoko

    Zginął człowiek,a sprawca dostanie 6m-cy w zawiasach znając polskie PRAWO!

    IP: 83.11.xx2.xx6 
  • +1

    _gość

    02.04.2014, 21:58

    Kolego śmigaj po niebieskich autostradach :( LWG :(

    IP: 31.11.xx4.xx5 
  • -1

    bery_gość

    02.04.2014, 21:58

    ll

    szkoda ze straz meijska nie ma kompetencji wreczania mandatow za predkosc. dla wynikow moze by parudzikom zycie uratowali bo smerfy slabo to robia.

    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • -1

    mała_gość

    02.04.2014, 22:02

    kondolencje dla rodziny niestety ta droga jest nie ciekawa dla kierujących jak i dla pieszych współczuje rodzinie ale też kierowcy jeden błąd i można siedzieć w pudle tak jak i jedziesz spokojnie a pieszy ci wyskoczy ale wina oczywiście kierowcy no bo pieszy mało kiedy jest winny to tylko dla przykładu ....jako rodzina chciałabym aby sprawca był ukarany jako kierowca patrząc na to wszystko z boku nie chciałabym być na miejscu tej kobiety cóż nie wszędzie jest sprawiedliwość a tczewski szpital może nie zamknąć a zrobić zmianę personelu jak to zrobili w starogardzie gd... tu mam nadzieję że też szybko się wezmą za lekarzy

    IP: 178.235.xx3.xx7 
  • ania_gość

    02.04.2014, 22:03

    [*]

    Wyrazy współczucia dla rodziny. Kuba spoczywaj w pokoju.

    IP: 83.11.xx3.xx7 
  • +10

    Daro_gość

    02.04.2014, 22:07

    1 sekunda zamienia życie dwóch rodzin w koszmar.Żadne słowa nie będą pocieszeniem.

    IP: 89.200.xx8.xx3 
  • -2

    takisobie_gość

    02.04.2014, 22:41

    asd

    w Tczewie jest szpital do zabiegów takich jak usunięcie wyrostka albo coś w ten deseń :) tutaj nie ma aparatury :) syf :) no niestety ... szkoda chłopaka

    IP: 109.207.xx1.xxx 
  • _gość

    02.04.2014, 23:01

    Kondolencje dla rodziny. Niestety nie rozumiem motocyklistów. Wsiadasz na dwa kółka i swoje życie oddajesz w ręce masy kierowców (bardzo często osób, którzy kierowcami nie powinny być), a każdy błąd takiego kierowcy będzie kosztował Cie zdrowie, a nawet życie. Jechałby jakimkolwiek autem, to byłaby stłuczka i już. Jechał motocyklem - obrażenia wewnętrzne i śmierć... W Polsce tylko samochód i to najlepiej duży.

    IP: 109.243.xx0.xx7 
  • -1

    QQ13_gość

    03.04.2014, 13:15

    Twoje argumenty są prawdziwe, ale czy nie powinniśmy jeździć pociągami, bo maszynista może być idiotą i wysypać skład na łuku przy 200km/h? Czy nie powinienem grać na gitarze elektr., bo kumpla poraził prąd i zmarł? (przykład) Czy przez czyjąś głupotę, czy brak wyobraźni mamy rezygnować z pasji?

    IP: 83.238.xx8.xx5 

    _gość

    03.04.2014, 17:53

    QQ13 - to się nazywa ostrożność. Pewnych rzeczy po prostu nie warto robić - ryzyko jest zbyt duże.

    IP: 164.126.xx8.xx4 
  • +2

    luki_gość

    03.04.2014, 07:44

    a matizm

    dlaczego ta pani dostała więzienie a ten nie bo to on na pewno zrobił .bo szaleją na tych motorach

    IP: 84.38.xx1.xx7 
  • -2

    anonimmmm_gość

    03.04.2014, 12:36

    To że niektórzy motocykliści szaleją po drogach nie znaczy ze wszyscy ... nie wiesz to sie nie wypowiadaj

    IP: 109.197.xx6.xx6 
  • +7

    Dawny Motocyklista_gość

    03.04.2014, 07:59

    Miałem dawno kiedyś identyczny wypadek, ale na przedmieściach Gdańska. Pani w małym fiacie wyskoczyła tuż przede mną stojąc na podporządkowanej drodze. Miałem włączone światła drogowe, ponadto czerwona owiewka, czerwony kask, czerwony strój a ona mnie "nie widziała". Pani kupiła nowy telewizor i jak najszybciej chciała ten wspaniały prezent dowieźć do domu. Miałem to szczęście, że uderzenie wyrzuciło mnie w górę i przeleciałem nad samochodem, a MZ ETZ 251e - uległ rozbiciu. Od tej pory nie wsiadłem już nigdy na motor.

    IP: 37.209.xx2.xx5 
  • +1

    _gość

    03.04.2014, 11:03

    taaa, a ty dawco, jechałeś grzecznie40- 50, a samochód ,,wyskoczył"...to wy, motocykliści, wyskakujecie nie wiadomo skąd, małolaty debilne na skuterkach to w ogóle porażka,...pal licho, że on sam zginie przez swoja głupotę, ale zniszczy auto, a to są starty!!

    IP: 81.219.xx6.xx5 

    maro_gość

    03.04.2014, 15:18

    ...

    "_gosc" jesteś kompletnym idiotą?

    IP: 83.8.xx7.xx4 
  • +4

    mikipod

    03.04.2014, 08:09

    Może ta tragedia nauczy motocyklistów, że nawet jadąc przepisowo, nie przekraczając prędkości może dojść do tragicznego wypadku. Osobiście nic nie mam do motocyklistów (nawet sam chciałbym kiedyś spróbować), ale to co robią niektórzy jest skrajnie nieodpowiedzialne i sami proszą się o śmierć. Jak inaczej nazwać zapieprzanie 120km/h w terenie zabudowanym lub wyprzedzanie na styk między dwoma samochodami? Miałem podobną sytuację, motocyklista wyprzedzał mnie z prędkością ponad 80km/h mimo tego, że z naprzeciwka również jechał samochód. Zmieścił się dosłownie na kilkanaście cm. Włączcie myślenie! To, że wy uważacie, że potraficie świetne jeździć to nie znaczy, że nie możecie trafić na niekoniecznie świetnego kierowcę i może wyjść z tego tragedia. Ograniczenia prędkości w mieście nie są po to, aby wam dopiec, ale po to, aby dbać o bezpieczeństwo wasze, innych kierowców oraz pieszych.

    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    gość_gość

    03.04.2014, 09:27

    wyrazy współczucia dla całej rodziny Jakuba. "śpieszmy się kochać ludzi bo tak szybko odchodzą..."

    IP: 83.8.xx1.xx9 
  • +2

    apork_gość

    03.04.2014, 09:45

    rondo

    Może i jestem jednym z tych co się mądrują.Jeździłem tam codziennie ,to skrzyżowanie to porażka.Jest jedno z najniebezpieczniejszych w mieście. W tym przypadku zrobiłbym rondo.Wyjechać z jed.narodu na gdańską w stronę suchostrzyg -to albo szybki reflex, łut szczęścia,brak ruchu,albo grzeczność czyli wymuszenie. Jest to miejsce gdzie wypadków i stłuczek było sporo.Światła to porażka totalna ,każdy pamięta jakie korki były. Sam miałem wypadek i współczuję rodzinie ,ja miałem szczęście ON nie+

    IP: 83.16.xx5.xx9 
  • -3

    pit_gość

    03.04.2014, 10:34

    prędkość

    Nawet jeśli jechał przepisowo - nie miał czasu na jakąkolwiek reakcję podczas jazdy bo przecież co mógłby zrobić motocyklista zauważając wyjeżdżający ze skrzyżowania samochód od razu przed nim? Zjechać gwałtownie na bok? Motocykl to nie samochód... A że ślepe i nie znające przepisów starsze kobiety jeżdżą po drogach to na to już nie ma żadnej siły. Jestem znajomym Kuby i dalej nie mogę się pogodzić z tym co się stało... :(

    IP: 83.21.xx6.xx2 
  • +1

    mieszkanka_gość

    03.04.2014, 10:40

    Wyrazy współczucia dla rodziny. A czy ktoś się orientuje kiedy i gdzie będzie pogrzeb?

    IP: 83.10.xxx.xx0 
  • +1

    Gość Tczew_gość

    03.04.2014, 10:58

    Prędkość

    Jak by motocyklista jechał z dozwoloną prędkościom nie było by takiej tragedii, Na motorach jeżdżą jak debile. najczęściej ich nie widać tylko słychać ! Pani z matiza fakt wymusiła pierwszeństwo, ale tak jak pisałam wyżej gdyby motor jechał z normalną prędkościom nie było by tego, chłopak by żył ! Motory są dla rozsądnych ludzi którzy potrafią z nich korzystać i wiedzą gdzie można szybko a gdzie TRZRZEBA wolno jechać , a na pewno na Ulicy GDAŃSKIEJ trzeba uważać, chociażby jest tam szkoła gdzie młodzież przelatuje na drugą stronę. Uruchomienie świateł nic nie da , bo to nie rozwiązanie na każdym skrzyżowaniu światła, za 300 metrów w obie strony kolejne światła, korek za korkiem by się tworzył. LUDZIE WŁĄCZCIE MYŚLENIE JAK WSIADACIE ZA KÓŁKO OBOJĘTNIE CZY AUTO CZY MOTOR !!! A moim zdaniem Ci którzy jeżdżą na motorach wiedzą, że każdy dzień może być ich ostatnim bo o wypadek nie trzeba prosić !!

    IP: 84.38.xx6.xx8 
  • +1

    JMU_ekipa_gość

    03.04.2014, 11:38

    Mieszkam na Jedności Narodu i również uważam, że to skrzyżowanie jest "trudne", bardzo ciężko wyjechać jest z Jedności na Gdańską - w lewo w stronę urzędu skarbowego w szczególności. Tyle, że jeśli ten wypadek był w godzinach wieczornych to ten ruch jest zminimalizowany, jak wiemy po Tczewie w godz. wieczornych nie porusza się zbyt wiele aut, więc jeśli ta Pani chciała skręcić w prawo z Jednośći w stronę galerii, to typowe gapiostwo z jej strony, skoro ul. Gdańską jechał chłopak na skuterze w tą samą stronę i ona wymusiła. Wydaje mi się, że mogła się nie zatrzymać przy skręcaniu w prawo i jechała "na ślepo" nie patrząc czy z lewej może ktoś jechać. Inna sprawa, gdy chłopak ten jechałby powiedzmy 100 km/h to jest możliwe, że ta pani by go nie zauważyła - chociaż to też wciąż jej wina. Czy ktoś może opisać jak to było dokładnie?

    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • -1

    ona _gość

    03.04.2014, 11:40

    Znawcy!!!

    Tradycyjnie znawcy tematu,karetka przyjechała zgodnie z procedurami od wezwania 3 minuty i byli na miejscu,to po pierwsze,po drugie chłopak miał nie odwracalne obrazenia wewnętrzne,i proszę nie komentowac i wypisywać bzdur,nie istotne czyja to wina,nie zyje młody chłopak,tragedia dla rodziny. wyrazy współczucia dla matki,nie ma większej tragedii niz strata dziecka,proszę się trzymać i jeszcze raz wyrazy współczucia.

    IP: 81.210.xx6.xx8 
  • -3

    gość_gość

    03.04.2014, 12:12

    Osoby które oceniają rozsądek po wieku kierują się zasadą ,,młody to głupi''. Proszę jednak pomyśleć, chłopak nie miał możliwości zareagowania to nie jest auto które w jakiś sposób zamortyzuje zderzenie....Miał całe życie przed sobą. Kobieta która spowodowała wypadek będzie miała jego twarz do końca życia przed oczyma. Kara karą, ja bym nie potrafiła żyć z myślą że zabiłam człowieka!!!Pytanie?? czy kolejna śmierć nauczy ludzi czegokolwiek? Czy władze miasta zwrócą w końcu uwagę na bezpieczeństwo ludzi na drogach?

    IP: 83.238.xx9.xx0 
  • _gość

    03.04.2014, 15:44

    jak jechał 120 w terenie zabudowanym, to rzeczywiście nie mia ł możliwości zareagowania...

    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • -2

    elka_gość

    03.04.2014, 12:58

    dlaczego wszyscy jeździcie po biednym motocykliscie ! a nikt nie mówi o tej babie, która pozbawila go zycia z jej winy !! ciekawe z jaką ona prędkością musiała jechać zeby go zabić. to na niej psy wieszajcie. on jechał przepisowo, miał pierszeństwo, a ona mysli , ze jest baba i mozna jej wszystko !!! to jest wyłącznie jej wina i do konca zycia powinna siedziec w wiezieniu za zabicie takiego mlodego chlopaka !! nie zawsze wina lezy po stronie motocyklisty ! a kube znalam dobrze i byl bardzo spokojnym chlopakiem, nie szalal na motorze.takze zajmijcie sie ta kobieta, a nie oczerniacie zmarlego !!!!

    IP: 188.147.xx3.xx5 
  • _gość

    03.04.2014, 15:45

    ten wariat sam sie zabił...jechał 40 jak powinien,?? nie sądzę...dawca idiotyczny i tyle.

    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • DUYDBB_gość

    03.04.2014, 14:20

    Byłem znajomym Jakuba, chodziliśmy na piwo, rozmawialiśmy. Nóż się w kieszeni otwiera kiedy czytam niektóre z komentarzy pod tym artykułem. Ludzie, którzy piszą takie rzeczy nie są chyba do końca świadomi tego, że mogą w ten sposób komuś robić krzywdę. Ciekawe ile z tych osób odwiedza kościół w niedziele. Wstyd !!!

    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • -4

    _gość

    03.04.2014, 15:43

    lubił piwko chlapnąć? to może trzeba go zbadać, czy trzeźwy był...

    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • +1

    ela_gość

    03.04.2014, 15:33

    wypadek

    Dlaczego nie pisać żle na naszą służbę zdrowia w Tczewie .Tu nie ma szpitala tu są przechowalnie i umieralnie.Nie inwestować w to łajno tylko zlikwidować ,Jak się coś stanie to zawiozą do Gdańska czy nawet do Starogardu .W Gdańsku się śmieją jak ktoś przyjedzie do nich ze żle złożonym złamaniem .

    IP: 89.200.xx9.xx5 
  • +2

    Andrzej_gość

    03.04.2014, 15:37

    ...

    Jakim trzeba być gównem, żeby szkalować zmarłego? " Młody i głupi?" a ta Pani była mądra z racji swojego wieku? kur...

    IP: 109.197.xx1.xx6 
  • nika_gość

    03.04.2014, 16:32

    znajoma

    To był bardzo dobry chłopak nikomu nie wchodził w drogę dlatego nie nawidze takich beznadziejnych komentarzy ludzi po pierwsze którzy tego wszystkiego nie widzieli a po drugie go nie znali

    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • Piotr_gość

    03.04.2014, 16:35

    Prosiłbym o wyłączenie możliwości komentowania artykułu, jeśli to jest możliwe. Do takich artykułów moim zdaniem nie powinno być komentarzy, ponieważ niestety niektórzy nie potrafią korzystać z wolności słowa. Z góry dziękuje i pozdrawiam redakcję.

    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • hhhh_gość

    03.04.2014, 17:30

    ci wszyscy ludzie co tu pisza takie bzdury, maja cos z glowami ! stala sie tragedia, juz nie wazne jak jechal i z jaka predkoscia, on nie zyje, a wszyscy go oczerniacie ! zastanowcie co jego rodzina czuje, widząc te wszystkie komentarze. ludzie zastanowcie sie i ruszcie mozgami, wescie sie lepiej za robote a nie siedzicie i wymyslacie takie bzdury o biednym chlopaku. albo zacznijcie chodzic do kosciola moze tam sie nauczycie ze o zmarlych sie zle nie mowi !!!!

    IP: 178.182.xx1.xx9 
  • _gość

    03.04.2014, 17:41

    Następnym będzie ten idiota co jeździ ostatnio na odcinku nowo wybudowaną Kociewską to kompletny debil

    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • gosc_gość

    03.04.2014, 17:49

    Nie udało się...

    Wielka tragedia,mówcie co chcecie na tczewski szpital,ale w tym wypadku cała armia lekarzy walczyła o życie chłopaka,sam ordynator chirurgii operował wykonał bardzo dobrą robote,bardzo dobry anestezjolog znieczulał i czuwał nad życiem chłopaka....niestety obrażenia tak ciężkie,krwotok uszkodzone narządy wewnętrzne i porażka walka przegrana,miał zrobione wszystko co możliwe,nie piszcie bzdur o usg bo miał,jak równiez wymienioną całą krew,nie macie pojęcia jak walczyła służba zdrowia o jego życie i czuwająca matka...dajcie spokój tej rodzinie i chłopakowi który zwyczajnie wracał z pracy,nie oceniajcie nie krytykujcie,dajcie matce i rodzinie przeżyć,ból i żałobe,a Pani która wymusiła będzie musiała żyć z piętnem zabicia młodego człowieka...wyrazy współczucia dla obu rodzin.....

    IP: 31.6.xx7.xx6 
  • gość-=====_gość

    03.04.2014, 17:52

    teraz ,, doktorów " prawdziwych już nie ma,niestety są tylko pazerni biznesmeni,którzy wiedzą ja otwierać prywatne praktyki i tam trzepać kasę. W szpitalu może odespać

    IP: 87.205.xx8.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.