Na problemy z niektórymi kursami miejskiego przewoźnika w pierwszym tygodniu października zwracają uwagę pasażerowie. Sprawdzamy, skąd wynika sytuacja.
Kumulacja problemów pojawiła się w pierwszy tygodniu października. Podczas dwóch porannych kursów pojawiły się spore opóźnienia z tytułu awarii autobusy, przy kolejnym kierowca miał pomylić trasę. O wyjaśnienia poprosiliśmy Marka Pieczewskiego, kierownika firmy Meteor.
Z kolei jak tłumaczy nasz rozmówca, dzień później na linii nr 4 - kurs Czyżykowo-dworzec - zakręt w prawo był skutkiem pomyłki kierowcy wynikającej z przekierowania tras linii na objazdy dotyczące wspomnianego remontu.
- Kierowca niezwłocznie wrócił na trasę kursu w pierwszym możliwym do wykonania takiego manewru miejscu, powodując ok. 5 minutowe opóźnienie. - dodaje Pieczewski.
Kumulacja problemów pojawiła się w pierwszy tygodniu października. Podczas dwóch porannych kursów pojawiły się spore opóźnienia z tytułu awarii autobusy, przy kolejnym kierowca miał pomylić trasę. O wyjaśnienia poprosiliśmy Marka Pieczewskiego, kierownika firmy Meteor.
- Dnia 3. października na linii nr 4 kurs Czyżykowo - dworzec - Odjazd 5:17 z Czyżykowa (kurs przez Flexa) autobus miał defekt układu chłodzenia. Czas zatrzymania - 5:23. Zamiana na sprawny autobus 881 oraz kontynuacja kursu nastąpiła o godz. 5:55. Dzień później problemy również miał ten sam kurs. Autobus miał awarię układu pneumatycznego. Czas zatrzymania - 5:29. Zamiana autobusów i kontynuacja kursu nastąpiła o godz. 5:45. Znaczne opóźnienie w obydwu przypadkach było spowodowane objazdami związanymi z remontem ul.Gdańskiej. - tłumaczy.
Z kolei jak tłumaczy nasz rozmówca, dzień później na linii nr 4 - kurs Czyżykowo-dworzec - zakręt w prawo był skutkiem pomyłki kierowcy wynikającej z przekierowania tras linii na objazdy dotyczące wspomnianego remontu.
- Kierowca niezwłocznie wrócił na trasę kursu w pierwszym możliwym do wykonania takiego manewru miejscu, powodując ok. 5 minutowe opóźnienie. - dodaje Pieczewski.
Komentarze (26) dodaj komentarz
Jola_gość
12.10.2017, 07:05
opóźnienia
A autobus linii 17 odjeżdżający z Czyżykowa o 5,55 poniedziałek- środa odjeżdżał 3-4 minutowym opóźnieniem . Przecież opóźnienia autobusów to już w Tczewie standard
OdpowiedzGośc_gość
12.10.2017, 07:15
Panie Prezydencie,proszę wreszcie zareagować na nasza trudna sytuacje z firma Meteor.Niech mi Pan uwierzy że czasem strach korzystać z ich usług.
OdpowiedzKNOX_gość
12.10.2017, 07:33
NIGDY WIĘCEJ METEORA
Panie Prezydencie ten temat nie wymaga żadnego uzasadnienia. Czyta Pan przecież ten serwis.
OdpowiedzJoker_gość
12.10.2017, 07:59
Czas na zmiany
Pan prezydent ma nas w d.... czas na zmiany prezydenta i większości radnych. Pamiętajcie o tym na wyborach.
Odpowiedza_gość_gość
12.10.2017, 09:00
Ja i moi znajomi pamiętamy to są ostatnie miesiące szkodnika więc posiedz sobie na tym wygodnym fotelu .Takiego szkodnika to miasto nie pamięta .Szykujmy już taczki po gnoju żeby wywieść Rumcajsa .Metoer odbije ci się czkawką .
Cytujszpieg szoguna
12.10.2017, 09:12
A może kierowca wspomnianej "4"
pojechał nie tam gdzie powinien bo nie jest tutejszy? Może ściągnięty z innego miasta bo u nas braki kadrowe?
Odpowiedzjaa_gość
12.10.2017, 10:44
rozumiem, że ktos nowy sie uczy..
ale takie pomyłki np. na ul. bałdowskiej i bema były już kilka miesięcy temu.. no chyba, że to kolejne nowe osoby..
Cytujromek_gość
12.10.2017, 09:40
awaria
Autobus co sie zepsul na poczatku pazdziernika powinien byc wycofany z uzytkowania poniewaz zagraza zyciu pasazerow ,przy stodkowych dzwiach odpadla obudowa cale szczescie ze nikt nie stal przy dzwiach
Odpowiedzlhrwe_gość
12.10.2017, 09:49
jeszcze niech ten naczelnik wyjaśni czemu meteoryty grzeją przez sam środek ronda na jedności/saperska w ogóle nie zwalniając. Przecież jest wyraźny znak informujący o ruchu okrężnym. Dziś rano taki mistrz prostej ledwo co zdążył zahamować przed pasami, po których ludzi szli z dziećmi do pobliskiego przedszkola.
Odpowiedza_gość_gość
12.10.2017, 10:18
To prawda jadą prosto jakby ronda nie było nie wspomnę jazdy na czerwonym wyjazd z dworca, niech się policja ustawi to ma z samego meteora wyniki na kwartał wyrobione .Jak można być tak nie odpowiedzialnym przecież wy ludzi wozicie . Może na Ukrainie tak się jeżdzi ale tu jest Polska
CytujTołdi _gość
12.10.2017, 10:38
Wypad ze szrotem
No te autobusy sa sliczne walkiem wymalowane . A mielismy tak ladne mercedesy . Prezydencie wez sie za to bo wstyd ze takie kapelusze jezdza po naszym Tczewie
Odpowiedzha_gość
12.10.2017, 21:35
mercedesy
Mercedesy na które wszyscy na tcz narzekali i niemili kierowcy których najlepiej wywalić na zbity pysk... Wszyscy się cieszyli że veolia nie będzie już jeździć w Tczewie, a teraz co? Ładne mercedesy byście chcieli z powrotem? Wam się ludzie nie dogodzi.
Cytujjaa_gość
12.10.2017, 10:40
spaliny?
nie wiem, czy to zauważyliście, ale w autobusach nr 730 i 729 śmierdzi spalinami! jak na moje to firma meteor nas TRUJE! tym powinien się chyba ktoś kompetentny zainteresować..
OdpowiedzBBS_gość
12.10.2017, 11:12
BRAK PNEUMATIXA ZBIERA ŻNIWO [*]
JAK WYŻEJ !!!
Odpowiedz._gość_gość
12.10.2017, 11:29
kierownik wyjasnia
Tu nie ma co wyjaśniać Panie Pieczewski tu trzeba się przyznać, że pracuje Pan w złomowisku szrotu nazwanym METEOR. Dla Pana powinien być wstyd ,że znalazł Pan zatrudnienie w firmie co nie spełnia warunków w transporcie miejskim.
Odpowiedztcz_gość
12.10.2017, 11:45
Konsekwencje
Czy Meteor poniesie konsekwencje nieudolnie wykonywanej usługi? Czy firma Meteor zrekompensuje straty wszystkim pracownikom, którzy nie dojechali wiele razy na czas do swoich zakładów pracy? Jeśli nie, to w takim razie w Tczewie nie ma miejsca dla takiego przewoźnika ! Proszę, aby władze miasta wyciągnęły stosowne konsekwencje, gdyż nie można tłumaczyć takich wydarzań uszkodzoną flotą zdezelowanych pojazdów!
Odpowiedzjhgjgf_gość
12.10.2017, 11:48
czwórka
Jestem w stanie wiele zrozumieć ale ostatnio 4 spóźniła się o... dobre 10 minut! No sorry, ale po 18 w Tczewie nie ma aż takich korków ... Chyba, że kierowca ma inny rozkład niż wisi na przystanku?????
OdpowiedzTczewianin _gość
12.10.2017, 12:44
Tak rano tylko problem a to dobre np któryś raz linia nr. 3 godz. 16 11 wogule wolę nie jedzie i to nie pierwszy raz codziennie się to zdarza paranoja
Odpowiedzalbert_gość
12.10.2017, 13:48
opóźnienia
linia nr 7, 26.09, odjazd z zamkowej 16.12 - 18 minut opóźnienia...
Odpowiedzgosc_gość_gość
12.10.2017, 15:56
spóźnienia wina kierowcy
jadąc rano do pracy, do flexa,autobus lini 4 na ulicy malinowskiej,musi stać w korku bo przecież wielu ludzi musi dojechać samochodami do pracy co spowalnia dojazd autobusu.i powstaje opóźnienie czy kogoś to obchodzi.nie bo wina kierowcy ze jedzie opóźniony. WIELKA WINA KIEROWCY KORKI NA MIEŚCIE AUTOBUS OPÓŹNIONY GWAŁTOWNE HAMOWANIE BO KTOŚ WYJECHAŁ WBIEGŁ. STAĆ W ZATOCE AUTOBUSOWEJ I NIE WYJEŻDŻAĆ BO SAMOCHODY SIĘ SPIESZĄ.A MAŁO KTO CHCE WPUŚCIĆ AUTOBUS. BLOKOWANIE ZATOKI AUTOBUSOWEJ PRZEZ SAMOCHODY OSOBOWE DAJĄC KIEROWCY TRZY ZŁOTE W SAMYCH GROSZACH ZA BILET GDZIE BRAKUJE 10 GROSZY. DO WSZYSTKIEGO JEST WINIEN KIEROWCA METEOR A TO TAKI SAM CZŁOWIEK JAK MY. PROSZĘ SPOJRZEĆ NA WSZYSTKICH KIEROWCÓW NA MIEŚCIE JAK SIĘ ZACHOWUJĄ.NA PIESZYCH. KAŻDY NIE JEST ŚWIĘTY.
Odpowiedzzniesmaczona_gość
12.10.2017, 16:09
auto- złomy
Mieszkam przy pętli na Czyzykowie. Widzę te złomy na co dzień . Idzie z nich dym jak z krematorium . Do tego hałas jest okropny. Gorzej niż ciągnik i helikopter razem wzięte . Hałasują i trują ludzi. Parę razy naprawiali ten złom na pętli.Jako mieszkanka Tczewa nie chce mieć takich złomiaków . Chce czyste, sprawne , ciche, nie śmierdzące spalinami autobusy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzzniesmaczona _gość
12.10.2017, 16:23
auto-złomki
Ostatnio jechałam do Gdańska 50 Veolia. Czysto, klima , nie telepało , nie śmierdziało, siedzenia wygodne , miękkie. I taki dym nie szedł z autobusu i smrodu nie było. I nie chodził jak traktor z PGR.
OdpowiedzSnake_gość
12.10.2017, 17:56
paranoja
Jedną wielką pomyłką to sam fakt że ten przewoźnik wygrał przetarg,rozkład jazdy wisi aby wisiał bo kierowcy i tak jeżdżą jak chcą i kiedy chcą a tłumaczenie dyrektora że brak pracowników kierowców to bajka wystarczy podnieść wynagrodzenie a i kierowcy się znajdą.Obecni kierowcy z tego co widzę to robią kurs za kursem ci panowie pewnie są tak zmęczeni psychicznie i fizycznie że szkoda gadać no i przez te zmęczenie często są sprawcami wypadków.......czas chyba coś zmienić.
Odpowiedzgroszek_a1_gość
13.10.2017, 11:14
Autobus linii "2"
Jeżdżę autobusem linii nr 2 w godzinach rannych 7:20 z dworca. Przez ostatnich kilka dni to jakiś dramat. Autobus ma popsute środkowe drzwi, nie chcą się zamknąć, po otwarciu drzwi same się zamykają, ostatnio przytrzasnęły wózek z dzieckiem kiedy mama wjeżdżała nim do autobusu. Na szczęście dziecku nic się nie stało ale bardzo się przestraszyło i płakało. Poza tym pan kierowca robi jakiś rajd autobusem, prędkość jest dość duża, potem ostre hamowania, ludzie muszą się mocno trzymać, w przeciwnym razie latają po autobusie. Poza tym kierowca jak nie widzi nikogo na przystanku, w ogóle nie zatrzymuje się, a że bardzo szybko jedzie ludzie wolą siedzieć - bo bezpieczniej jakoś a potem człowiek nie zdąży wstać z krzesełka żeby podejść do drzwi. Ostatnio starsza Pani nie zdążyła dość do drzwi aby wysiąść na swoim przystanku a kierowca w ogóle nie zajechał na zatoczkę przy przystanku, nawet nie zwalniał tylko pojechał dalej. Starsza pani miała pretensje i słuszne. Bardzo średni jest stan autobusów a kierowcy jeżdżą jak z workami kartofli a nie ludźmi. Myślę że wiele osób może potwierdzić te wydarzenia.
OdpowiedzGosć_gość
13.10.2017, 11:21
10 minut spóźnienia to jeszcze nic.Autobus nr 7 odjeżdżający sprzed cmentarza przy ulicy Rokickiej o godz. 16.15 ma CODZIENNIE od 15 do 20 minut spóźnienia. Przy sporządzaniu rozkładu jazdy nie można wziąć pod uwagę remontów i korków w godzinach szczytu?
OdpowiedzMajK_gość
16.10.2017, 15:44
Pasek klinowy
Dzisiaj ok. godz. 15:10 autobus linii nr 4 jadący na trasie Dworzec PKP - Czyżykowo (przez Flex) na wysokości schroniska dla zwierząt odmówił posłuszeństwa (prawdopodobnie problem z paskiem klinowym). Dodam jeszcze że numer boczny tegoż autobusu to 730.
Odpowiedz