36 tys. dla gminy Gniew na demontaż, transport i utylizację azbestu

Azbest, dach (fot. tcz.pl)
36 tys. dla gminy Gniew na demontaż, transport i utylizację azbestu
Burmistrz Miasta i Gminy Gniew podpisał umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku na realizację zadania polegającego na demontażu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Gniew.

Burmistrz Miasta i Gminy Gniew 26 kwietnia tego roku ogłosił nabór wniosków na dofinansowanie ww. zadania w latach 2021-2022. Do Urzędu Miasta i Gminy Gniew w wyniku naboru wpłynęło łącznie 20 wniosków od osób, które w latach 2021-2022 planują wymieniać pokrycie dachowe z płyt zawierających azbest. Łączna ilość planowanych do usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów wynosi około 69,23 Mg.

Łączna kwota planowanego dofinansowania wynosi 36 723 złotych.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (2)
dodaj komentarz

  • Tczewianin_gość_gość_gość

    26.10.2021, 07:05

    Niech zgadnę - azbest zawiozą na wysypisko w Tczewie.

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx3.xx2 
  • gość_gość_gość

    26.10.2021, 16:33

    utylizacja azbestu, 36 tysięcy zł z WFOŚ

    A jak to wygląda w Rokitkach ?

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx7.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.