Działacze tczewskich struktur Platformy Obywatelskiej podczas specjalnej konferencji prasowej przedstawili dzisiaj (20.10) swoje listy w zbliżających się wyborach samorządowych. Poinformowali również, że PO, która nie wystawiła kandydata do fotela prezydenta Tczewa, oficjalnie poprze kandydaturę obecnego włodarza miasta - Mirosława Pobłockiego (PnP). "Trzeba wznieść się ponad własne ambicje i kierować się dobrem miasta" - komentował tę decyzję były poseł PO - Jan Kulas.
Wybory samorządowe już za niecały miesiąc i kampania zaczyna nabierać rumieńców. Dzisiaj swoje listy zaprezentowali dziennikarzom lokalni działacze Platformy Obywatelskiej. Partia przygotowała listy do wszystkich okręgów do Rady Powiatu - wśród osób, które ubiegają się o mandat radnego powiatowego są m. in. były poseł Jan Kulas, były wicestarosta Adam Kucharek, obecny radny - Marek Trzciński. Z okręgu Gniewa i Morzeszczyna startują obecny wiceburmistrz Wojciech Szulc, radny Aleksander Kirszenstein, czy Jacek Ordowski. W okręgu pelplińskim znalazł się były starosta Marek Modrzejewski, zaś w okręgu obejmującym gminę Tczew i Subkowy m. in. radny Waldemar Pawlusek. W wyborach do Sejmiku z naszego regionu PO wystawi byłego prezydenta Tczewa, a obecnie radnego województwa Zenona Odyę, a także radnego powiatowego Henryka Nowickiego oraz Romana Liebrechta.
- Na naszych listach zachowujemy parytety. Jest również bardzo wielu młodych ludzi - to spory atut - mówił Adam Kucharek.
W wyborach do Rady Miejskiej PO wystawi kandydatów do 17. okręgów. Wśród kandydatów znaleźli się m. in. obecni radni Bartłomiej Kulas i Roman Kucharski, czy Jerzy Dziąba, Marek Byczkowski, Monika Macholla, czy Radosław Sobecki.
- Nie może nas zadowalać frekwencja na poziomie 40 procent, dlatego serdecznie zapraszamy wszystkich do urn. Nie eksponujemy słowa obowiązek - mówmy, że to przywilej demokracji - mówił Jan Kulas.
Działacze partii poinformowali o tym, że PO nie wystawi swojego kandydata do fotela prezydenta Tczewa, a lokalne struktury Platformy oficjalnie popierają Mirosława Pobłockiego (PnP) - ubiegającego się o reelekcję prezydenta miasta.
- Trzeba dostrzec jego zalety i przyznać, że coś w tym mieście się dzieje - mówił Adam Kucharek, który dodał, że początkowo działacze zastanawiali się nad prawyborami i wyborem pomiędzy Janem Kulasem, a Włodzimierzem Mroczkowskim (obecnie Komitet Wspólnie dla Tczewa). - Niektóre osoby same odeszły od nas, inne musiały odejść, bo nie spełniały naszych standardów. Po tych zmianach doszliśmy do wniosku, że chociaż Jan Kulas jest bardzo znany i byłby godnym rywalem dla prezydenta Pobłockiego, to w najbliższej kadencji byłoby dobrze, gdyby pewne sprawy były realizowane tak, jak są obecnie. Stawiamy na współpracę z Porozumieniem na Plus, bo to byłoby dobre i dla miasta, i dla powiatu. Te dwa ugrupowania mają wspólnie największe szanse, by zrobić bardzo duży krok dla naszego regionu. Co do naszego poparcia, nie było żadnych targów, kupczenia, czy układanek - nie ma też obietnic - były rozmowy, bo zależy nam na tym, by po wyborach wyjść z opozycji.
Z kolei Jan Kulas dodał, że partia musi wyciągnąć stosowne wnioski z ostatnich lat, kiedy działacze PO byli w opozycji.
- Różniliśmy się w wielu względach, ale musimy postawić sobie pytanie, co jest najważniejsze. A ważna jest przecież współpraca z regionem. Mamy przyjaciół we władzach województwa - a to tam będą dzielone środki unijne. Sygnał o naszej współpracy zostanie bardzo dobrze odczytany w Gdańsku. Trzeba czasami wznieść się ponad własne ambicje. Wyciągamy rękę i mamy nadzieję, że ta ręka zostanie przyjęta. - mówił były poseł.
Adam Kucharek dodał, że na szczeblu lokalnym PO nie będzie zamykać się na współpracę z żadnym z ugrupowań. Program partii dla Tczewa i powiatu mamy poznać w przyszłym tygodniu.
Wybory samorządowe już za niecały miesiąc i kampania zaczyna nabierać rumieńców. Dzisiaj swoje listy zaprezentowali dziennikarzom lokalni działacze Platformy Obywatelskiej. Partia przygotowała listy do wszystkich okręgów do Rady Powiatu - wśród osób, które ubiegają się o mandat radnego powiatowego są m. in. były poseł Jan Kulas, były wicestarosta Adam Kucharek, obecny radny - Marek Trzciński. Z okręgu Gniewa i Morzeszczyna startują obecny wiceburmistrz Wojciech Szulc, radny Aleksander Kirszenstein, czy Jacek Ordowski. W okręgu pelplińskim znalazł się były starosta Marek Modrzejewski, zaś w okręgu obejmującym gminę Tczew i Subkowy m. in. radny Waldemar Pawlusek. W wyborach do Sejmiku z naszego regionu PO wystawi byłego prezydenta Tczewa, a obecnie radnego województwa Zenona Odyę, a także radnego powiatowego Henryka Nowickiego oraz Romana Liebrechta.
- Na naszych listach zachowujemy parytety. Jest również bardzo wielu młodych ludzi - to spory atut - mówił Adam Kucharek.
W wyborach do Rady Miejskiej PO wystawi kandydatów do 17. okręgów. Wśród kandydatów znaleźli się m. in. obecni radni Bartłomiej Kulas i Roman Kucharski, czy Jerzy Dziąba, Marek Byczkowski, Monika Macholla, czy Radosław Sobecki.
- Nie może nas zadowalać frekwencja na poziomie 40 procent, dlatego serdecznie zapraszamy wszystkich do urn. Nie eksponujemy słowa obowiązek - mówmy, że to przywilej demokracji - mówił Jan Kulas.
Działacze partii poinformowali o tym, że PO nie wystawi swojego kandydata do fotela prezydenta Tczewa, a lokalne struktury Platformy oficjalnie popierają Mirosława Pobłockiego (PnP) - ubiegającego się o reelekcję prezydenta miasta.
- Trzeba dostrzec jego zalety i przyznać, że coś w tym mieście się dzieje - mówił Adam Kucharek, który dodał, że początkowo działacze zastanawiali się nad prawyborami i wyborem pomiędzy Janem Kulasem, a Włodzimierzem Mroczkowskim (obecnie Komitet Wspólnie dla Tczewa). - Niektóre osoby same odeszły od nas, inne musiały odejść, bo nie spełniały naszych standardów. Po tych zmianach doszliśmy do wniosku, że chociaż Jan Kulas jest bardzo znany i byłby godnym rywalem dla prezydenta Pobłockiego, to w najbliższej kadencji byłoby dobrze, gdyby pewne sprawy były realizowane tak, jak są obecnie. Stawiamy na współpracę z Porozumieniem na Plus, bo to byłoby dobre i dla miasta, i dla powiatu. Te dwa ugrupowania mają wspólnie największe szanse, by zrobić bardzo duży krok dla naszego regionu. Co do naszego poparcia, nie było żadnych targów, kupczenia, czy układanek - nie ma też obietnic - były rozmowy, bo zależy nam na tym, by po wyborach wyjść z opozycji.
Z kolei Jan Kulas dodał, że partia musi wyciągnąć stosowne wnioski z ostatnich lat, kiedy działacze PO byli w opozycji.
- Różniliśmy się w wielu względach, ale musimy postawić sobie pytanie, co jest najważniejsze. A ważna jest przecież współpraca z regionem. Mamy przyjaciół we władzach województwa - a to tam będą dzielone środki unijne. Sygnał o naszej współpracy zostanie bardzo dobrze odczytany w Gdańsku. Trzeba czasami wznieść się ponad własne ambicje. Wyciągamy rękę i mamy nadzieję, że ta ręka zostanie przyjęta. - mówił były poseł.
Adam Kucharek dodał, że na szczeblu lokalnym PO nie będzie zamykać się na współpracę z żadnym z ugrupowań. Program partii dla Tczewa i powiatu mamy poznać w przyszłym tygodniu.
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Wybory samorządowe 2014
Wybory samorządowe 2014
Wybory samorządowe - informacje, debata, kandydaci na prezydenta i rady miejskiej w Tczewie
Komentarze (50) dodaj komentarz
_gość
20.10.2014, 15:17
pierwszy raz zgadzam się z Janem Kulasem :-)
Odpowiedz._gość
20.10.2014, 16:00
TY MOŻE TAK JA NIE
POWIEDZIAŁ BYŁY POSEŁ ,KUCHAREK CZY TY NIE MASZ JAJ TYLKO OBSTAWIASZ SIĘ JAKIMŚ TRUPEM POLITYCZNYM POGNAJ TEGO DZIADA BO ZARAZ BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM WE WŁASNYCH SZEREGACH. SAM WIESZ JAKIE POPARCIE MA TEN KULASSS JA BĘDĄC NA TWOIM MIEJSCU WYSTĘPOWAŁBYM SAM JAKO PRZEWODNICZĄCY .
Cytujkosmopolita_gość
20.10.2014, 16:31
mam jedno zyczenie, jak przyjade po latach w latem 2015 roku do miasta Tczew to bedzie ,jeszcze piekniejszy i przyjazny nie tylko dla mnie, zycze to kazdemu od serca zapewno tego dzijszejszego Tczewa nie poznam ale zostawiam nie tylko sobie do obiodiadu deser -.) zycze powodzenia
Cytujtczewianin_gość
20.10.2014, 18:17
Pan Kucharek na stanowisko STAROSTY. Jedyny człowiek, we właściwym miejscu.
Cytuj_gość
20.10.2014, 19:40
Dlaczego Jasio wędrowniczek nie powiedział, że jest to cena za, którą się sprzedali. Dostali od PNP mocnego kandydata do sejmiku województwa w osobie byłego prezydenta. No i liczą, że przy dobrych prądach wezmą starostę. Oby im się to nie udało, bo wszelkie knowania zawsze padają prędzej czy później.
Cytuj_gość
20.10.2014, 15:18
Z ojca na syna
KULASA troski i wnioski to promocja PO - koleniowa. .
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 17:01
coś tu chyba nie tak
Młody Kulas chce zlikwidować powiat, a stary Kulas startuje do rady powiatowej ?
Cytuj_gość
21.10.2014, 17:08
W mojej ocenie ani jeden ani drugi się nie dostaną(Kulasy dwa). Również całe Tczewskie PO poniesie klęskę w 1 mandatowych wyborach , jeśli wezmą 1 może 2 mandaty na całą radę to będzie dla nich sukces.
Cytujja_gość
23.10.2014, 18:13
powiat nie jest jednomandatowy
i dlatego ci kombinatorzy uciekli do powiatu
Cytujkw_gość
20.10.2014, 15:21
W takim razie Pobłocki może spokojnie liczyć na wygraną w pierwszej turze. I to z wynikiem w okolicach co najmniej 70%. Także w Radzie Miasta PnP ma zapewnioną samodzielną większość. Zwłaszcza, że rozłamowcy od Mroczkowskiego odbiorą nieco głosów PO, tak samo jak RiO przejęło część wyborców PiS-u. Nie byłoby zaskoczeniem, gdyby POPiS zgarnął łącznie tylko 2-3 mandaty. Mało to demokratyczne, ale tak właśnie działają wciąż wielbione przez niektórych okręgi jednomandatowe...
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 15:21
Bo w Tczewie liczy się tylko Mirosław Pobłocki i nawet PO to rozumie. Nie rozumie tego tylko Żynda i Zbigni%w Urban
Odpowiedzzaratustra83
21.10.2014, 08:30
do ~ _gość
Teraz w PnP jest sporo z PO he he. PO to rozumie, już wiedzieli do kogo się przytulić by zostać przy korycie. Pytanie tylko dla czego ludzie z PO doszli do PnP? Hmm moja sugestia na ten temat, troszkę niżej.
Cytuj_gość
21.10.2014, 10:49
A KIM DZONG UN? A POGROBOWCY NKWD? ZAPOMNIAŁEŚ O NICH...
Cytuj_gość
20.10.2014, 15:23
Mirosław Pobłocki komentuje ten artykuł (wideo): tnij.tcz.pl/?u=0eaae9
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 15:36
No to szanse Pobłockiego zmalały hehehehehehe
OdpowiedzŁUKASZ N._gość
20.10.2014, 16:06
WYBORY
POPIERAM PANA PREZYDENTA POBŁOCKIEGO, KTÓREGO BARDZO PRZEPRASZAM, ŻE NIE BĘDĘ NA NIEGO GŁOSOWAŁ, ALE NIE MOGĘ GŁOSOWAĆ NA KOGOŚ KOGO POPIERAJĄ KULASY
OdpowiedzMiro_gość
20.10.2014, 16:56
BĄDZMY SZCZERZY
Szczerze? Ani Kulas, ani Mroczkowski nie mnieli najmniejszych szans. Mroczek ok 1,5% a Kulas max 7%, czyli totalna porażka. Inaczej by nie było, a tu za rok wybory do Sejmu, gdzie już rączki zaciera Kulas, czyli wszyscy się rakiem wycofali. Dlatego poparcie dla Pobłockiego, na pewno nie szczere, to wszyscy wiemy. Wiemy jak w ostatniej, kończącej się kadencji "współpracowała" PO i PnP, hahaha, bez komentarza. Ale gdzie dwóch się bije, trzeci korzysta. Pobłocki, czyść już fotel na kolejną kadencję, bo i tak będę głosować na Ciebie.
OdpowiedzMati_gość
20.10.2014, 16:56
Himalaje hipokryzji.
"Trzeba wznieść się ponad własne ambicje i kierować się dobrem miasta" - komentował tę decyzję były poseł PO - Jan Kulas. I to dopiero 20.10.2014 roku? Wcześniej trzeba było wznieść sie ponad dobro miasta i kierować sie własnymi ambicjami.
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 17:17
Nikodem Dyzma / R. L. / nie mieszka w Tczewie, ani w powiecie tczewskim. Co ten znów wywinął za numer?
Odpowiedzja_gość
20.10.2014, 17:34
no nie...
dwóch najwiekszych kombinatorów na zdjęciu....
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 17:52
Polska wyludnia się w alarmującym tempie. Według najnowszych danych Eurostatu obecnie w naszym kraju żyje poniżej 36,5 mln ludzi" - pisze "Rzeczpospolita". Oto efekt 7 letnich rządów PO-PSL! Rząd Donalda Tuska, obecnie Ewy Kopacz odpowiada za największą katastrofę demograficzną w Polsce.To są fakty, które nawet najbardziej zagorzały zwolennik partii miłości, musi przyjąć. "Rzeczpospolita" alarmuje, że w kolejnych latach z Polski ubędzie w sumie 7 mln ludzi. Bartosz Marczuk ("Rp") opisuje bardzo ciekawą rozbieżność między danymi Eurostatu i GUS. "Według danych Eurostatu w Polsce mieszka o 2 mln osób mniej, niż podaje Główny Urząd Statystyczny. W dodatku według najnowszej prognozy naszego urzędu liczba Polaków miała spaść poniżej 36,5 mln dopiero w 2035 roku". Niektórzy eksperci twierdzą, że informacje Eurostatu są bardziej rzetelne i prawidłowe niż GUS. Dlaczego ? GUS w swoich obliczeniach nie uwzględnia emigrantów, którzy opuścili nasz kraj. A było ich około dwóch milionów. "Demograficzna wizja kraju, jaka wyłania się z najnowszej prognozy, nie jest zaskoczeniem. Czeka nas dalszy stopniowy ubytek liczby ludności i znaczące zmiany struktury według wieku" - można przeczytać w najnowszej prognozie ludności na lata 2014-2050 sporządzonej przez Główny Urząd Statystyczny. GUS wylicza, że w 2050 roku w Polsce będzie żyło 33,9 mln Polaków. To prawie o 5 mln mniej niż dziś. "Rzeczpospolita" pisze, że musimy przygotować sięna to, że z mapy Polski zniknie sześć największych miast - Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań i Gdańsk.
Odpowiedzhycel_gość
20.10.2014, 18:15
Tresura czyni pokornym
Miro złoił im tyłki i spokornieli, jak bezpańskie psy.
OdpowiedzPokulało się_gość
20.10.2014, 18:22
Z Wańkowicza
"Przyczepiło się g... do burty i krzyczy PŁYNIEMY"
Odpowiedzlokis_gość
20.10.2014, 18:36
Czyżby definitywna zmiana koalicjanta?
Coś mi się zdaje, że w następnej kadencji PiS oraz RiO zostaną definitywnie "odcedzone"...
Odpowiedztczewianka_gość
20.10.2014, 18:44
wybory
Oj Kulasek poco pchasz się do korytka stale szukasz chleba lekkiego aby nic nie robić tylko korzystać do roboty do roboty cwaniaku.
Odpowiedzobywatel_gość
20.10.2014, 18:50
Librecht?
Radny powinien być transparentny i powinien szanować ludzi. Oprócz kolesiostwa i cwaniactwa nie widzę nic innego w tym człowieku. To ze na "zewnątrz" pokazuje się jako człowiek interesu, prawdziwie takim nie jest. Kto z nim robił interesy ten wie. Dawno to było, ale człowiek się nie zmienia...
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 19:52
Już dawno to było i jest cały czas. Ten prymitywny cwaniaczek, robiący zawrotną karierę "naukową" / magister potem doktorat /, jest asystentem starego Kulasa.
Cytujadi_gość
21.10.2014, 07:28
romek - pomocnik
oj pamietam czasy jak romek L. byl zwyklym pomocnikiem maszynisty i to malo ogarnietym
Cytuj_gość
21.10.2014, 10:43
Na mszynistę się nie nadawał, bo był malo rozgarniętym pomocnikiem maszynisty. On w dwóch zdaniach robi sześć błędów. Tytuł magistra wszechnauk ma? Ma! Tytuł doktora ma? Ma!
CytujTo jest jakas parodia_gość
21.10.2014, 14:43
Panie Kulas jestem wiernym wyborcą PO, ale jak w waszych szeregach zasiada lub startuje z ramienia PO Roman Liebrecht - to woła o pomstę. Czy w y nie wiecie co to za człowiek jest, przez wiele lat prowadził różne interesy, gdzie miał ludzi za nic, płacił im grosze i traktował jak bydło. Prowadził zakład pogrzebowy - jak skończył wiadomo, prowadził zakład kamieniarski, gdzie nagrobki z trzech jeden składał - reklamacji nie uznaje do dziś. Ba nawet jego rodzina ma kolejny zakład pod inną nazwą STOKAM w Subkowach. Nie otaczajcie się takimi ludźmi, bo z waszego poparcia nic nie zostanie. Teraz prowadzi jakąś Fundację, ciekawe po co. Jest to tczewski NIkodem Dyzma, ale ludzie nie głosujcie czasem na tego pana.
Cytuj_gość
21.10.2014, 16:44
Wszystko zaczęło się od budowy pomnika JPII. On ten pomnik jako kamieniarz po niskiej cenie wybudował, bo komitet budowy pomnika kasy dużo nie miał, ale coś za coś. Miejscowi "politycy" podciągali go cały czas za uszy w górę. Podejmował różne próby i kim to on już nie był. Teraz jest Prezesem Regionalnego Stowarzyszenia Naukowo - Edukacyjnego!!!!!!! Szok!!!!! Szok!!!!! Szok!!!!!
Cytuj_gość
20.10.2014, 19:08
tnij.tcz.pl/?u=b78333
Odpowiedztczewianin_gość
20.10.2014, 20:03
mydlenie ...
A ja się pytam a z jakie ugrupowania jest pan Pobłocki jak nie z PO a to, że inaczej się nazywa to nie znaczy, że zmienia światopogląd. Bo tylko pewne zwierze hodowlane zmienia zdanie.
Odpowiedzzaratustra83
21.10.2014, 08:34
de ~ tczewianin_gość
i tu widzę ktoś wyciąga takie same wnioski jak ja. Polityków oceniamy nie po tym co mówią tylko co robią.
Cytujgośc_gość
20.10.2014, 21:24
PO, PiS,PnP to partie
wiemy,ze Po, PiS, PnP to partie jeśli nie wierzycie to przypomnijcie sobie kogo popierał Pobłocki w wyborach na posłów ? kandydata z PO Neumana z Starogardu !, !! no i w Po sa farbowane lisy jak Pierzynowska/SLD,PO/, Drewa/,UW/, Augustyn/UW/,, Bolin,/SLD/ Daniel/SLD/, Bejgrowicz/Ruch Palikota/ ......Misiewicz/PiS / DLATEGO NIE GŁOSUJMY NA TE PARTIE
Odpowiedz_gość
20.10.2014, 21:32
http://www.youtube.com/watch?v=eK8HipX24WI /http://www.youtube.com/watch?v=tfIaDprQAgQ
OdpowiedzCITIZEN07_gość
20.10.2014, 22:36
KU....SOWO
Z TYMI KU...SAMI CZY KULASAMI TO TCZEW DALEKO NIE ZAJEDZIE!!!!!!!!! TCZEWIANIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ I NIE SŁUCHAJCIE BREDNI ANI STAREGO A TYM BARDZIEJ MŁODEGO
OdpowiedzPlastuś_gość
20.10.2014, 23:47
Władza
Ludzie czy wy jesteście aż tak naiwni. Przecież tylko pan Połocki jest jedynym gwarantem nie formalnego utrzymania się na stanowiskach urzędniczych członków PO i ich rodzin pozatrudnianych w mieście, starostwie czy w tczewskich miejskich spółkach. Zadajcie sobie trochę trudu i sprawdźcie. Strach przed panem Urbanem czy tez panem Żyndą aż ich paraliżuje. Chociaż i pan Urban też chyba ma coś do ukrycia co nie!!!!. Oto tczewski układ zamknięty. Panikę widać z dnia na dzień.
Odpowiedzmieszkaniec tczewa_gość
21.10.2014, 00:55
MIESZKANIEC TCZEWA Z DZIADA PRADZIADA
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha Kopia komedii
Odpowiedzzaratustra83
21.10.2014, 08:27
polityczne gierki
He he no i wszystko jasne. Najpierw część ludzi z PO ucieka do PnP bo niby przeszli przemianę duchową a teraz PO popiera kandydata PnP na prezydenta i nie wystawia własnego. Układziki polityczne działają dalej. Moje wrażenie jest takie że dogadała się ekipa. "Ty przygarnij naszych pod swój znaczek, my udzielimy ci poparcia w wyborach", wilk syty i owca cała. Skompromitowani w PO ludzie będą działać dalej pod innym znaczkiem. Od i tylę w temacie.
Odpowiedzgość_gość
21.10.2014, 15:58
Gdyby radni nie mieli wynagrodzenia, toby nikt nie startował.
OdpowiedzAnalityk._gość
21.10.2014, 17:12
Knucie.
Ciemna strona demokracji!!! Układ się domyka.Mirosław Pobłocki rozegrał reelekcję przy stoliku z partiami i stowarzyszeniami tczewskiej "opozycji". PO nie wystawia kandydata na prezydenta / gdzie kucharek sześć / Co w zamian?... Utrzymanie lukratywnych stanowisk dla rodzin członków PO, pewnie coś dla J.Kulasa w Zarządzie Powiatu. RiO wystawia /do wiatru/ Z.Urbana jako akt poparcia Pobłockiego.PiS pożal się Boże Żyndę jako objaw wewnętrznego zaparcia. No właśnie a gdzie w tym wszystkim wyborcy. Wyborcy mają siedzieć cicho i bezmyślnie głosować na listy wspólnie przy stoliku ułożone...na nazwiska z pierwszego, ewentualnie drugiego miejsca. M.Pobłocki, K.Smoliński, W.Sosnowski odpili już połowę szampana, dokończą po wyborach.
Odpowiedzlech_gość
21.10.2014, 17:32
Hahaha. Mam pytanie do redakcji: czy to jest konferencja PO, czy PnP? W życiu nie słyszałem, aby ugrupowanie konkurujące tak zachwalało rywala. Zdumiewające? Hmm...polityka powiatowa to i Dyzma powiatowy. Rozumiem, że Kucharek za mdłą obietnicę objęcia stołka starosty, nie wystawił kandydata na prezydenta. Postępuje w myśl zasady " co jest dobre dla Kucharka, jest dobre dla PO". Otóż nie, szanowny panie Nikodemie. Pokazałeś Pan, że PO w Tczewie to ugrupowanie słabiuteńkie, które nie tylko kandydata na prezydenta nie wystawia, ale również do rady miasta odsadziło raptem 2/3 okręgów a i to ludźmi przypadkowymi, z łapanki. Ponadto, to ci dopiero kuriozum! zachwalasz Pan Pobłockiego, chwalisz go pan jaki on dobry, ładny, cacy, cymes i cała reszta tej uniżonej paplaniny. Jeśli Pobłocki taki cacy, to tak się zastanawiam, że i jego ludzie, wszak z nimi realizował te wszystkie ochy i achy, muszą być paluszki lizać, piękni, mądrzy i bogaci. Wobec powyższego jaki jest sens głosowania na ugrupowanie słabe, składające się z kandydatów z łapanki, gdzie nie ma nawet lidera, który byłby godny rywalizować z Pobłockim? Jaki sens ma głosowanie na radnych miejskich i powiatowych z PO? Aby Kucharkowi zrobić dobrze? Jakem elektorat PO, poturbowany przez afery i ciepłą wodę z kranu, ale jednak elektorat PO, nie zagłosuję na kiepskie, słabiutkie kucharkowskie POdróbki, wybieram, tak zachwalany przez Kucharka i Kulasa, silny i profesjonalny oryginał w postaci PnP lub kogokolwiek kto okaże się godny mojego głosu. Panie Kucharek, Panie Kulas przekonaliście mnie. Cóż za siła perswazji. PO mówimy: żegnajcie.
Odpowiedzłowca_gość
21.10.2014, 20:32
Ale ci zakręcili w głowie.
PNP to też PO. Mirka na konwent zaprosili? Zaprosili! Pojedzie? Pojedzie!
CytujSejmik ma kasę - ma władzę_gość
21.10.2014, 19:32
PO nakazało
Zenek O. dał te wytyczne, a przyniósł je z sejmiku od Struka. Miro ma g.... do gadania, jak go ZO nie namaści, to nic nie zrobi. Jak PiS wyciągnął aferę w ZWiK z Kusymi, to pierwszy telefon MP był do ZO i MP zrobił wszystko dokładnie, jak mu ZO wytyczył. Miro jest jedynie grubą rybą, ryby, jak dzieci...
Odpowiedz_gość
21.10.2014, 22:39
tnij.tcz.pl/?u=2dbeb1
Odpowiedz_gość
22.10.2014, 10:12
Trzeba wznieść się ponad własne ambicje
"Trzeba wznieść się ponad własne ambicje" Taaaak. Wasz prezydent miasta, Nasz starosta.
Odpowiedz_gość
22.10.2014, 10:14
dlaczego uciekamy i nigdy nie wrócimy..
tnij.tcz.pl/?u=2f6153
OdpowiedzWaja_gość
03.11.2014, 13:55
stołki & korytko
Gratuluje układów i układzików, Tak trzymać panowie!, ale wyborcy nie głupi swój rozum mają,
Odpowiedzseniorka_gość
03.11.2014, 16:54
kandydaci
Dlaczego p.Kulas nie weźmie się za konkretną prace tylko kacyka , był we wszystkich partiach . Przelatuj jak chorągiewka na wietrze. Żadnego glosowania na tego człowieka i do roboty niech się weźmie.
Odpowiedz