Kolizja na alei Solidarności

Kolizja na alei Solidarności (fot. kussy)
Kolizja na alei Solidarności
Kolizja na skrzyżowaniu alei Solidarności z ulicą Gdańską i Topolową. Strażacy apelują o ostrożną jazdę - wieczorem na drogach może być ślisko.

Do kolizji doszło tam około godziny 15.30. Stłuczka spowodowała spore utrudnienia w ruchu.

- Braliśmy udział w usuwaniu skutków kolizji - trzeba było sprzątnąć jezdnię z płynów eksploatacyjnych i części karoserii - mówi mł. kpt. Zbigniew Rzepka, rzecznik Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.

Strażacy apelują o rozważną jazdę - wieczorem temperatura spadnie i na jezdniach może zrobić się bardzo ślisko.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (50)
dodaj komentarz

  • +10

    xxx_gość

    17.02.2012, 17:39

    yyy

    o ile wiem, to wcześniej przestała działać sygnalizacja świetlna.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx5 
  • -1

    marta_gość

    17.02.2012, 17:45

    swiatla

    to było do przewidzenia żeby od razu po awarii naprawili światla to kolizji by nie było :)

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx1 
  • -2

    filipek2006

    17.02.2012, 20:16

    PARODIA.

    AWARIA ŚWIATEŁ? PRAKTYCZNIE ZASILANIA W TYM MOMENCIE NIE MIAŁO POŁOWA SUCHOSTRZYG A NIE TYLKO NA ŚWITŁACH

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +4

    Ewelina_gość

    17.02.2012, 18:04

    ciekawe dlaczego doszło do tej stłuczki?! od około godziny na tym skrzyżowaniu nie działały światła, więc dlaczego policja nie kierowała tam ruchem?!! Wiadomo, że przy tak dużym ruchu samochodów prędzej czy później dojdzie do takiego zdarzenia..

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xxx.xx5 
  • -2

    Marcin_gość

    18.02.2012, 12:17

    spisek!

    To putin z rudym lisem donaldem! to miał być smoleńsk 2... niestety nie wyszło:) Pytasz jak połamana! Jak to policja? a co ty widziałaś zimą psa w rękawiczkach na skrzyżowaniu??? oni też to wiedzą, a straż to uwielbia bo mają wyjazd bojowy i kaska leci. wszystko ma ręce i nogi w naszym kraju ale nie w służbie narodu tylko mamony albo olewactwa w wersji tumiwisizmu. firma serwisująca sygnalizację nie reaguje na zgłoszenia telefoniczne od przechodnia tylko konkretne sygnały od 986 albo psów, a sami nie zauważają takich rzeczy bo pies myśli skutecznie prosto: mam w grafiku lub rozkaz to pojadę a jak nie to ch** niech się dzieje. wczoraj na dk91 z AK na czerwonym przed radiowozem przejechał pacjent jadąc na oko 100km/h no i jaka reakcja była mundurów??? silnik mu zgasł bo się przestraszył... tyle. policja jest bardzo skuteczna w egzekwowaniu statystyk i wzywania na komendę pisemnie a kwp najlepsza w egzekwowaniu punktów karnych i niszczeniu życia świadkom których się ciąga po całym kraju dlatego, że uratowali komuś życie wtedy kiedy drogówka CZEKAŁA na przyjazd karetki bo zamiast apteczki i wiedzy mieli zurada na trójnogu w bagażniku! Zrozum, że psy nie kwapią się do samodzielnych decyzji dlatego na krajowej antenie rozgłasza się heroiczne wyczyny jednostek jak to uratował kota na drzewie i dostał medal od komorowskiego... żal. Niestety tak jest. Może ogólnie ale mówię o drogówce i zespołach wypadkowych więc mam takie zdanie bo doświadczenie uczy patrzeć tak właśnie.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx5 
  • -1

    Tadejro_gość

    17.02.2012, 18:25

    ......

    Ale urwał

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • -1

    Ale_gość

    17.02.2012, 20:11

    Ale to było dobre...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx3 
  • -11

    Obserwator_gość

    17.02.2012, 18:56

    doczekaliśmy się

    Wiadukt pienknie sie prezentuje miszkańcom Miłobondza bez stania na rogatkach umożllwi szybszy powrót do Domu i wyjazd na starom jedynkę .Mam nadzieje rze posłuży pare lat bez remontów Pewnie teraz oświetlenie wiaduktu bendzie paliło się dłużej to łobuzy nie bęndom go demolować JAK NARAZIE GRATULACJE DLA PKP PLK

    Odpowiedz
    IP: 217.212.xx0.xx0 
  • -3

    Rafcio_gość

    17.02.2012, 19:53

    Przejazdy i Tunele

    Co do przejazdów nad torami jak i pod torami będą zrobione na całym odcinku Tczew-Gdańsk gdyż kolej przygotowana jest już na większe prędkości i wymogi są takie aby nie było żadnych przejazdów przez tory. Więc napewno będą w dobrym stanie technicznym .

    Cytuj
    IP: 178.37.xx6.xx0 
    +15

    Miodek_gość

    17.02.2012, 20:13

    polszczyzna nie je łatwa...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx3 
    -3

    _gość

    18.02.2012, 19:31

    Ty weż sobie słownik bo byki aż walą w oczy czytać się nie da

    Cytuj
    IP: 83.11.xx8.xx2 
  • +1

    mati89tczew_gość

    17.02.2012, 19:09

    bzdury

    a ja apeluję do policjanów aby otworzyli oczy, bo kolizja była spowodowana przez nie działającą sygnalizajcę, a nie przez śliską nawierzchnię. Jakby przyjechali i kierowali ruchem to pewnie nie doszło by do kolizji

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx0 
  • +6

    Alex_gość

    17.02.2012, 19:12

    Kolizja

    Tylko tak się składa, ze ta kolizja nie miała żadnego związku z warunkami atmosferycznymi. Po prostu nie działały światła i kierowcy trochę " zgłupieli "..... Oczywiście przez cały czas rwania awarii świateł, drogówka nie wpadła na pomysł kierowania ruchem na skrzyżowaniach.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx0.xx2 
  • +9

    Kierowca_gość

    17.02.2012, 19:28

    APELUJE O ROZWAGE JEST PROBLEM Z SYNCHRONIZACJĄ TYCH ŚWIATEŁ ORAZ ŚWIATEŁ PRZY SHELLU. RONDO JP II W JEDNYM KIERUNKU JEST JESZCZE ZIELONE A W DRUGIM JUŻ ZIELONE. POWODUJE TO NIEBEZPIECZNE SYTUACJE !!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx0 
  • +2

    Ziutek Ciągutek_gość

    19.02.2012, 21:01

    zgadzam sie ale o tym juz było pisane i było zgłaszane ale NIKT Z TYM NIC NIE ZROBIŁ...skrzyzowanie okrężne przy McD to masakra...zapamietajcie moje słowa - tam dojdzie jeszcze do wielkiej tragedii i potem bedzie szukanie na siłe winnych a jak znam nasze tczewskie psy to przyczyną bedzie "niedostosowanie predkosci do warunków jazdy"...zauwazyliscie ze u nas (i nie mam tu na mysli Tczewa tylko caly kraj) to jest głowna przyczyna wypadków i kolizji? PRZESTAWCIE WRESZCIE CYKL ZMIANY bo jest ułamek sekundy gdzie w oba kierunki pali sie zielone swiatło tak jak wspomniał mój przedmówca!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx3.xx9 
  • +1

    gość_gość

    17.02.2012, 19:39

    A skrzyżowanie dalej sygnalizacja nie działała i kolejne 2 zdarzenia

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx8 
  • -3

    Malutka_gość

    17.02.2012, 19:52

    Witam!Kolo godz.13.45 mialam tez zderzenie na tym skrzyzowaniu!!!Policja powinna tam kierowac ruchem bo naprawde partyzantka!!

    Odpowiedz
    IP: 95.51.xx3.xx6 
  • +1

    lukee

    18.02.2012, 14:41

    Powinno się umieć jeździć, a nie zwalać wszystko na Policę. Na skrzyżowaniach bez sygnalizacji ludzie jakoś sobie dają radę. Jeśli już mowa o przyczynach kolizji to była to nieuwaga kierującego albo wymuszenie pierwszeństwa - nic innego.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    gość_gość

    19.02.2012, 11:29

    wypadek

    miałeś kolizję samochodem marki audi 80?

    Cytuj
    IP: 109.243.xx5.xx5 
  • +9

    Adam_gość

    17.02.2012, 20:07

    ...

    a co tu ma do rzeczy policja.jak sie nie znacie na znakach to oddajcie prawko do wydziału komunikacji.w takiej sytuacji wystarczy odrobina oleju w głowie i zasada ograniczonego zaufania do innych kierowców

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx9 
  • +1

    Ziutek Ciągutek_gość

    19.02.2012, 21:10

    oj Adam Adam, rzucasz sie jak gówno w betoniarce a widac na pierwszy rzut oka ze prawka to długo nie masz, lub tez nie jezdziłes zbyt wiele...ja rozumiem ze znaki powinny wystarczyc jak sygnalizacja nie działa - to zrozumiałe..ale spróbuj sobie wyobrazić ze stoisz na wyjezdzie z Topolowej chcąc jechac dalej ul. Gdańska...sygnalizacja nie działa a zarówno z prawej jak i z lewej strony jedzie sznurek aut...tak, naprawde to mozliwe - nie zalewam...sznur aut które sa na drodze z pierwszenstwem i ani mysla Cie przepuscic no bo i czemu (kultury na drodze u nas NIGDY nie bedzie)...wiec jada sobie te autka w godzinie szczytu a Ty stoisz...2...4 minuty...i co robisz? czekasz dalej czy jedziesz z myslą "a moze mi sie uda" wymuszajac pierwszeństwo? czekac mozesz w nieskończonosc a wymuszanie jest oczywiscie wykroczeniem wiec? WIEC NA TAK WAZNYM SKRZYZOWANIU W CZASIE AWARII SWIATEL MUSI STAC PIES I KIEROWAC RUCHEM...koniec kropka!! niech chociaz do czegos sie przydadzą...w sumie maja niedaleko...bardzo czesto wpi****aja kurczaki z dziczka ale zeby nie bylo przypału to sobie stoją po drugiej stronie, na Topolowej w zacienionym miejscu obok tego odremontowanego budynku...

    Cytuj
    IP: 178.235.xx3.xx9 
  • -1

    Jula _gość

    17.02.2012, 20:11

    TRZEBA BYLO ODRAZU DROGÓWKE DO KIEROWANIA RUCHEM DAĆ

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx8 
  • +3

    Marek_gość

    17.02.2012, 20:36

    A około 17.10 doszło do potrącenia pieszego na przejściu dla pieszych przy nie działającej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Armii Krajowej, Aleji Solidarności i Malinowskiej.Drugie zdarzenie w tym miejscu jednego dnia spowodowane awarią prądu.Swoją drogą zachowanie kierowców przy braku świateł jest delikatnie mówiąc głupie i nieodpowiedzialne.To co tam się działo podczas awarii elektryczności przechodziło ludzkie pojęcie.Szczęściem jest to,że tylko zdarzyły się tam dwa wypadki.Wielu kierowców powinno chyba przejśc egzamin na prawo jazdy jeszcze raz.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx9 
  • Ewelina_gość

    17.02.2012, 21:00

    wystarczyłaby w tym miejscu policja do kierowania ruchem jeżeli nie było możliwości w miarę szybko naprawić awarię prądu

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xxx.xx5 
  • +1

    fisia_gość

    17.02.2012, 21:59

    Przejezdzalam i widzialam ! Wiec twierdze ze faktycznie przyczyna wypaku byla awaria swiatel i gdyby policja zamaist siedziec na krzesle kierowala ruchem nie doszlo by do tego!!! dziekujemy za zaangazowanie pracy drogowki ktorzy wogole nie dbaja o bezpieczenstwo...sa dopiero jak juz cos sie wydazy ...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • +1

    guest_gość

    17.02.2012, 22:03

    wystarczyloby, zeby sie ludzie jezdzic nauczyli. widac jak pradu brakuje, to mozgi nie dzialaja. jestem za instalacja systemu podtrzymywania rozumowania. taki systemik bylby obowiazkowy dla kazdego uczestnika ruch, mialby wbydowana baterie i wtedy zadne awarie pradu nam nie straszne :)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx5 
  • +21

    mieczyslaw

    17.02.2012, 22:17

    Ludzie, dajcie spokój policji.

    Jeśli sygnalizacja wysiadła, to już nie potraficie sobie poradzić? Droga jest oznakowana, oznakowanie jest prawidłowe - w czym rzecz? Większość komentarzy powyżej obarcza winą za zdarzenie policję - kwalifikujecie się do oddania praw jazdy, jeśli takowe posiadacie. Nawet jeśli na tym krzyżowaniu nie byłoby znaków drogowych, to i tak KRD określa organizację ruchu na takim skrzyżowaniu. Bzdury piszecie i tyle.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -11

    zaratustra83

    17.02.2012, 23:37

    KRD a realia

    KRD i znaki jasno mówią że pierwszeństwo mają jadący "jedynką". W godzinach szczytu nikt nie ustąpi ci pierwszeństwa bo może się to skończyć wyłapaniem auta na tył swojego. Wedle twojego myślenia to w momencie jak sygnalizacja wysiądzie to do włączenia jej lub do wieczora nikt nie włączy się do ruchu z podporządkowanych ulic i nic nie przejedzie przez "jedynkę". To jest droga 2 pasmowa o sporym natężeniu ruchu, te światła tam stoją bo są konieczne dla bezpieczeństwa, w momencie ich awarii, kierować ruchem powinni policjanci by zapewnić bezpieczny przejazd. Jak nie ma kierowania ruchem, to kończy się to wypadkami.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +12

    _gość

    18.02.2012, 15:17

    Do: "zaratustra83"

    Chciałbym Ci przyznać rację, ale nie mogę. KRD jasno określa zachowania uczestników ruchu nie tylko na drogach dwu pasmowych, ale również trzy-, cztero-, itd. A włączanie się do ruchu jest jednym z podstawowych manewrów, jakie powinien opanować każdy adept sztuki kierowania pojazdami. Wcześniejsze światła regulują ruch na DK91, naprawdę nie rozumiem, czy przejazd przez skrzyżowanie z drogi podporządkowanej, to tak wielki problem?

    Cytuj
    IP: 109.243.xxx.xx0 
  • +2

    Beta_gość

    17.02.2012, 22:24

    Brak świateł na tym skrzyżowaniu to masakra. Około godz. 14 aby przejechać z Gdańskiej na Topolową trzeba było niestety trochę poczekać. Już raz była podobna sytuacja(chyba w zeszłym roku) i też wszyscy pisali o braku policji. I co to dało? Problem mają tylko ci co brali udział w stłuczce.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • -4

    Roberto_gość

    17.02.2012, 22:46

    Witam SUPER KIEROWCĘ MIECIA!!!! Chyba człowieku nie przejeżdżasz przez to skrzyżowanie a już pewnie w ogóle przy braku sygnalizacji.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • +5

    ktoś_gość

    17.02.2012, 23:08

    Nie sądziłem że to kiedyś napiszę ale zgadzam się z Mieczysławem w 100 %. Ludzie a gdzie znaki pionowe i poziome, gdzie KRD, wy tylko Policja i Policja. Bez Policji jesteście ślepi? Każdego za rączkę trzeba przeprowadzać? To może postawmy Policjanta na każdym skrzyżowaniu?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • Ziutek Ciągutek_gość

    19.02.2012, 21:14

    zarówno Ty jak i miecio (którego zazwyczaj o dziwo popieram ale teraz wyszło ze kierowca z niego zaden) jestescie w wielkim błedzie...widac z poruszanie sie po ulicach znacie jedynie z opowiadan lub z obserwacji chodzac po chodnikach...reszte komentarza oraz wyjasnienie sobie podaruje bo i tak nic to nie da...

    Cytuj
    IP: 178.235.xx3.xx9 
  • -15

    zaratustra83

    17.02.2012, 23:30

    sygnalizacja

    Za każdym razem jak wysiada sygnalizacja na jedynce to dochodzi do wypadków. W tym miejscu lub przy Carinie jest ogromny ruch, nikt jadący jedynką nie ustępuje pojazdom z dróg podporządkowanych więc te muszą na szybkiego włączać się do ruchu, lub przejeżdżać co często kończy się tragedią. To że tak się dzieje przy awarii świateł to żadna nowość. Pytanie dla czego "Drogówka" nie przyjeżdża kierować ruchem? Czyżby nasi funkcjonariusze tego wydziału potrafili obsługiwać tylko suszarkę i pisać mandaty? W tych miejscach zaraz po awarii świateł w godzinach szczytu powinien stawać patrol i kierować ruchem na obu skrzyżowaniach. Wtedy wypadków by nie było. Panie Komendancie, na tej drodze ludzie mogą zginąć. Posłanie paru ludzi do kierowania ruchem nie wymaga wielkiej pracy. Proszę o tym pomyśleć nim dojdzie do tragedii z udziałem autobusu.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -3

    marta_gość

    17.02.2012, 23:38

    jeszcze raz zdawajcie prawo jazdy:((( a nie twraz na policje zganiaci . Droga jest oznakowana wystarczy patrzec na znaki i juz po sprawie a nie teraz problem:))

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx0 
  • Ziut_gość

    19.02.2012, 21:15

    kolejna tępa dzida...

    Cytuj
    IP: 178.235.xx3.xx9 
  • -9

    _gość

    17.02.2012, 23:51

    mIECIU ty jednak nie odszedłeś,a miałem już lęki że cie nie ma z nami....................znicze wykupiłem i co teraz ............

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • +2

    _gość

    18.02.2012, 00:46

    pozdrowienia dla dyzurnego aspiranta

    sprawa z godziny ok.12.00, wykonałem telefon na komende policji w Tczewie aby poinformowac o zakorkowanym skrzyżowaniu z niedziałającą sygnalizacją świetlną. Na owym skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej i al. Solidarności zaczął się robic korek ,a z ulicy popozadkowanej nie szło wyjechać,zaczęło sie robic niebezpiecznie gdyż kierowcy zaczeli wymuszac pierwszenstwo chcąc opuścić krzyżówke, odebrał telefon aspirant Knetter (może być jakaś literówka w nazwisku), informując go o sytuacji liczyłem na jakąś reakcje, chociaż by poinformowanie ze wyśle kogoś do kierowania ruchem ażeby rozładować korek i nie dopuścić do niepotrzebnej kolizji,dyżurnego natomiast stać było tylko na to żeby powiedzieć mi że są jeszcze znaki, czyli w moim rozumieniu zbagatelizowaniu całej sytuacji, aspirant był nieprzyjemny, opryskliwy a wręcz bezczelny. Pytam więc... Czy policja ma pomagać?? Czy moze policja jest tylko od tego aby wystawiac masę czasem bzdurnych mandatów aby zasilać kasę miast?? post ten umiesciłem pod innym zdarzeniem ale ty pasuje lepiej mam nadzieje ze owy dyzurny czyta nasze posty i wstydzi sie swojego zachowania

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx5 
  • -2

    papacior_gość

    18.02.2012, 01:10

    kolizja

    szkoda ze nie blo tam zadnej ciezarowki bo to pewnie ten TIR byl by winien pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx3 
  • +2

    Marek_gość

    18.02.2012, 08:03

    Na skrzyżowaniu przy Carinie dochodzi często do stłuczek i wypadków nawet przy działających światłach.Dzieje się tak gdyż wjeżdzający z Malinowskiej lub Armii Krajowej wjeżdżają na tzw.późnym żółtym,albo już czerwonym świetle dla ich kierunku,a dla jadących Aleją Solidarności zapala się już światło zielone i jadący w kierunku Gdańska,gdy dopasuje się i bez zatrzymania przejeżdża skrzyżowanie dochodzi wtedy do kolizji.Może wyjściem z tego jest opóżnienie włączenia się zielonego sygnału dla jadących drogą 91 o 3 sekundy co da czas na opuszczenie skrzyżowania wyjeżdżającym z dróg poprzecznych.Niech to nasza kochana policja weźmie pod uwage i zaopiniuje do GDDKIA o zmiane cyklu świateł.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx9 
  • +2

    maniek_gość

    18.02.2012, 09:08

    Mieciu i znów masz rację są przepisy i znaki pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx4.xx8 
  • +3

    jola_gość

    18.02.2012, 09:18

    potrącona na pasach 18 latka

    Po 17 tej potrącono na tym skrzyżowaniu maturzystkę, jest ranna, TRAGEDIA.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx7 
  • +1

    marcin_gość

    19.02.2012, 12:05

    wypadek na pasach

    ponad wszelką wątpliwość zgadzam się z twierdzeniem TRAGEDIA można było tego uniknć , nie brak prądu i świateł jest tego winien ! Policja - jest na bieżąco informowan , a jednak w tak newralgicznym punkcie zawsze ich braknie ...

    Cytuj
    IP: 178.181.xx6.xx5 
  • +6

    _gość

    18.02.2012, 09:30

    Niestety często kierowcy są winni sami sobie. Ostatnio jakiś ćwiećinteligent w za szybkim za wściekłym golfie wyprzedzał mni obok kariny prawa strona na ręcznym i omało nie wpadł w pieszych. Jak widze małolatów , którzy myślą ,że są hołowczycami w 15 letnich autach to mnie skręca.

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx3.xx8 
  • Doktor Granat_gość

    18.02.2012, 12:19

    ...

    - Cześć kolego! - No cześć... - Wiesz, że wygrałem worek ziemniaków? zająłem 1 miejsce! - O gratuluje, a co było za 2? - VW Golf...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • -3

    Endriu_gość

    18.02.2012, 09:35

    Masakra

    Nic sie nie stało co sie ....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx5 
  • +2

    ...._gość

    18.02.2012, 16:46

    Jaka wina policjantów? jaka wina kogo? Tylko i wyłacznie kierowców. JAk jezdza odmozdzeni to maja pecha. Co nie widza zielonego ,trzeba moment pomyslec kto ma pierszenstwo i co juz wielki problem? no ludzie! to to ,ze wczoraj wieczorem nie było świateł to winna bedzie dziewczyna której ustapiłyu przejsca dwa samochody ,a trzeci niestety nie i ja potracił ?! Czy ten baran który nie pomysli i sie nie rozejrzy ? !! Moze troche wiecej obecnosci i skupieniu na jezdzie autem,a nie myslenie niewiadomo o czym i tepe patrzenie na swiatła,bo gdy juz przez moemnt ich brak .... szkoda gadac....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • obywatel_gość

    19.02.2012, 16:23

    do Marcina

    Napisałbym cos na Twój temat ale nie przeszłoby to przez moderatora pólgł...

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx4.xx8 
  • marcin_gość

    19.02.2012, 18:24

    do obywatela

    Masz zawsze szanse zadzwonić , nie krępój się , ojciec poszkodowanej ...

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx2 

    marcin_gość

    19.02.2012, 19:08

    Tragedia na pasach

    do obywatela , powinieneś się nie krępować , nie znasz szczegółów a osądzasz , jeśli nie przejdzie przez moderator to dzwoń - ojciec poszkodowanej

    Cytuj
    IP: 188.146.xx7.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.