15. września rozpocznie się kompleksowy remont Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie w Tczewie. Remont spowoduje zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów, która będzie się odbywała na parterze budynku - wejście "B".
W czasie remontu wyłączony zostanie System Kierowania Ruchem, czyli tzw. „kolejkomat”. Na początkowym etapie remontu, przy wejściu „A”, całą dobę przez 7 dni w tygodniu, nadal będzie czynne Samoobsługowe urządzenie informacyjne, potocznie zwane urzędomatem lub „zusomatem". Urządzenie to umożliwia m. in. na złożenie wniosku/dokumentu w formie papierowej oraz otrzymanie potwierdzenia złożenia dokumentu w ZUS.
- Po remoncie sala stanie się przestronniejsza, co z pewnością poprawi komfort oczekujących na obsługę klientów. Klienci będą mieli do dyspozycji wydzieloną strefę oczekiwania. Wydzielone zostanie stanowisko „Informacja Ogólna, Dziennik Podawczy”, a także osobne stanowisko do obsługi klientów, których sprawy wymagają szerszego omówienia przez pracownika komórki merytorycznej. Stanowisko to również będzie mogło być uruchomiane w przypadku zwiększonej liczby klientów. - mówi Krzysztof Cieszyński, rzecznik gdańskiego oddziału ZUS.
W czasie remontu wyłączony zostanie System Kierowania Ruchem, czyli tzw. „kolejkomat”. Na początkowym etapie remontu, przy wejściu „A”, całą dobę przez 7 dni w tygodniu, nadal będzie czynne Samoobsługowe urządzenie informacyjne, potocznie zwane urzędomatem lub „zusomatem". Urządzenie to umożliwia m. in. na złożenie wniosku/dokumentu w formie papierowej oraz otrzymanie potwierdzenia złożenia dokumentu w ZUS.
- Po remoncie sala stanie się przestronniejsza, co z pewnością poprawi komfort oczekujących na obsługę klientów. Klienci będą mieli do dyspozycji wydzieloną strefę oczekiwania. Wydzielone zostanie stanowisko „Informacja Ogólna, Dziennik Podawczy”, a także osobne stanowisko do obsługi klientów, których sprawy wymagają szerszego omówienia przez pracownika komórki merytorycznej. Stanowisko to również będzie mogło być uruchomiane w przypadku zwiększonej liczby klientów. - mówi Krzysztof Cieszyński, rzecznik gdańskiego oddziału ZUS.
Komentarze (6) dodaj komentarz
stara_karamba_gość
14.09.2016, 13:56
Bizancjum
Czas na Bizancjum, kasy nie ma na godne świadczenia, na remont zawsze się znajdzie. Czyżby darmozjady "kosztów" szukały??? Znaczy kreatywną księgowość mają. Na pohybel ZUS-owi.
Odpowiedz14.09.2016, 22:23
To nieporozumienie ,nie remontować lecz zlikwidować .
Cytuj_gość
14.09.2016, 14:03
no to właśnie idą nasz składki emerytalne...
Odpowiedz_gość
14.09.2016, 14:54
stare marmury będą zastępować nowymi..
OdpowiedzKeltuz_gość
14.09.2016, 20:55
Będą utrudnienia w ZUSie
To ZUS jest utrudnieniem!Ludzie mający 45 lat i miej nie dostaną na starość grosza od tego zbankrutowanego molocha,ale płacić musimy.
Odpowiedzrealista_gość
14.09.2016, 21:43
może trochę więcej wiedzy...
fundusz ubezpieczeń emerytalnych nie zasila funduszu remontowego- to raczej nasze podatki, a nie składki
Odpowiedz