Ta firma utrzymuje nawet 20 procent rodzin w Tczewie. Co z kryzysem?

Flextronics z lotu ptaka (fot. Marcin Burclaw/geo.tcz.pl)
Ta firma utrzymuje nawet 20 procent rodzin w Tczewie. Co z kryzysem?
Flextronics to jeden z największych pracodawców w województwie - spółka zatrudnia około 3,5 tys. osób. Z obliczeń firmy wynika, że niemal 20 proc. gospodarstw domowych w Tczewie może utrzymywać się z pracy w Flextronics. Dlatego o planach rozwojowych spółki rozmawiamy z Andrzejem Połojko, dyrektorem generalnym tczewskiego oddziału firmy.

Z zestawień wynika, że Flextronics jest drugim co do wielkości pracodawcą w regionie pomorskim. Jaki procent pracowników stanowią mieszkańcy Tczewa?

- Ok 50 procent naszych pracowników to mieszkańcy Tczewa - pozostałe 50 proc. to w znaczącej ilości mieszkańcy okolicznych miejscowości. Z naszych obliczeń wynika, że niemal 20% gospodarstw domowych w Tczewie moze utrzymywać się z pracy w Flextronics - tłumaczy Andrzej Połojko, dyrektor generalny tczewskiego oddziału firmy.

Obecnie firma zatrudnia około 3 tysiące pracowników w ramach umowy o pracę. Kilkaset osób zatrudnia też na podstawie umów cywilnoprawnych. Głośno zrobiło się ostatnio o planach rozbudowy spółki - "Puls Biznesu" napisał, że firma przygotowuje się do budowy trzeciej hali - centrum logistycznego. Kiedy możemy spodziewać się tej inwestycji?


- Nie mogę jeszcze zdradzać szczegółów, jednak nie ukrywam, że zgłosiliśmy projekt trzeciego budynku i czekamy na zgodę. Będzie to hala logistyczna. Kiedy zdobędziemy już wszelkie pozwolenia i rozpoczniemy realizację, będziemy mogli zdradzić więcej szczegółów. Jeśli to dojdzie to skutku, na pewno będziemy potrzebowali osób do pracy. - dodaje A. Połojko.

Jednak kryzys wciąż daje o sobie znać. Recesja i spowolnienie to słowa, które wciąż w mediach odmieniane są przez wszystkie możliwe przypadki. Jak to wygląda w tczewskiej firmie. Czy pracownicy muszą bać się swoje posady? Do naszej redakcji dotarły m. in. sygnały o możliwości przeniesienia księgowości do Indii?

- Są różne inicjatywy, które dzieją się w ramach Flextronics na całym świecie. Nie ukrywam, że w Tczewie m. in. poprzez business development staramy się zwiększyć portfolio klientów, co daje nam możliwość przesunięcia pracowników z zadań wykonywanych dla jednego klienta, który traci udział w rynku, na drugiego. To jest nasz główny cel. Staramy się, aby nasi pracownicy byli w stanie pracować na naszych obu halach, bo wtedy mamy większe możliwości utrzymania osób na stanowiskach pracy. Główny cel dla mnie to mieć multifunkcyjnych pracowników, dzięki czemu można zapewnić większą stabilność pracy. - mówi Andrzej Połojko.

Zapytaliśmy również, czy pracownicy zatrudnieni na umowy o pracę nie muszą obawiać się zwolnień?

- Jeśli uda się nam zrealizować projekt, o którym wcześniej wspomnieliśmy, powinniśmy przynajmniej utrzymać ten sam poziom zatrudnienia. Na chwilę obecną nie ma żadnych negatywnych przesłanek. - tłumaczył.

A co z planami dotyczącymi księgowości?

- Korporacja prowadzi na całym świecie konsolidacje niektórych usług do tzw. centrów usług wspólnych. Jeśli tego typu sytuacje dotykają naszego oddziału, staramy się zatrzymywać naszych pracowników, których obowiązki zostały przeniesione i oferować im pracę na innym stanowisku. - słyszymy.

Koncern zatrudnia ponad 150 tys. pracowników na całym świecie. W Tczewie działa od 13 lat - to jej największy oddział w Polsce, drugi znajduje się w Łodzi. Spółka specjalizuje się w produkcji elektronicznej. Produkuje m. in. szafki telekomunikacyjne, podzespoły, systemy do wideokonferencji. Zakład do tej pory zainwestował w naszym mieście ponad pół miliarda złotych.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (81)
dodaj komentarz

  • +35

    _gość

    06.11.2013, 10:09

    to niech dadza ludziom podwyżki wypłat chociaż 100zł netto a nie brutto.odrazu inaczej ludziom będzie się zyło.

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx5.xx9 
  • -40

    meme_gość

    06.11.2013, 10:43

    umiesz poiliczyc

    I znowu sie zaczyna. Jak kazdy pracownik mialby dostac 100 PLN to latwo przeliczyc ze wzrost wynagrodzen wyplacanych przez firme wzrosnie o 350000 PLN - a to nie malo nawet dla Flexa. Lepiej siedziec i psioczyc na Flexa. Jezeli komus nie odpowiada ta praca to przeciez nikt nikogo nie zmusza do pracy w tej firmie. Lepiej isc do prywaciaza - jak mniemam - i tam nic nie robiac czuc sie bezpieczny finansowo, miec podpisana umowe na stale i wogole same pozytywy.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
    +30

    _gość

    06.11.2013, 15:48

    Utrzymuje 20% rodzin ha ha ha powinno być wegetuje 20% rodzin bo za 1200zł to wegetacja za dużo by umrzeć za mało by żyć

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +3

    XXX_gość

    06.11.2013, 17:49

    Do cholery, kto Wam broni znaleźć inną pracę. Jeśli nie odpowiada praca i wynagrodzenie, szukam czegoś lepszego. Lepsze jest bezrobocie, czy praca za najniższą krajową?

    Cytuj
    IP: 31.174.xx2.xx4 
    +10

    TL_gość

    07.11.2013, 08:58

    100mln USD sprzedarzy ile z tego zysku?

    100mln USD sprzedaży miesięcznie osiąga tczewski oddział. Zysk operacyjny (czyli czysty zysk) waha się około 3% tej kwoty. Na czysto więc tczewski zakład potrafi zarobić w ciągu miesiąca 3mln USD czyli prawie 10 mln złotych. Wynagrodzenia w innych krajach na tych samych stanowiskach są nawet trzykrotnie wyższe. Np. portal evertiq.com napisał ostatnio, że młodszy operator produkcji w Flex Miltipas zarabia 30 zł za godzinę pracy, a technik testu przeszło 50 zł czyli blisko 9000 tys zł miesięcznie). Ja też uważam że trzeba się cieszyć że jest praca, ale nie zmienia to faktu że to co robi z nas Flextronics to WYZYSK.

    Cytuj
    IP: 93.154.xx6.xx3 
  • +75

    ktoś_gość

    06.11.2013, 10:23

    kryzys zrobił się modny, to dobry sposób na wyciągnięcie większych zysków kosztem pracowników którzy pracują za ochłapy bo kryzys...

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx4 
  • +23

    gosc_gość

    06.11.2013, 10:30

    Widac ze znowu beda zwolnienia ,ale to norma w flexe kto tam pracowal to wie ze takie tam p***y typu jest dobrze to sciema.Pozdrowienia dla sv i tl ktorzy siedza dupowlazy po kilka lat na tych stanowiskach ,ale i dla nich tez przyjdzie kiedys koniec w flexe i wtwdy sie spotkamy sciemniacze.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx1 
  • +46

    elolol_gość

    06.11.2013, 10:46

    Utrzymywac sie hahahahahaha kto moze utrzymac sie przez caly miesiac z oplatami, jedzeniem itp za 1100 zl

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • +20

    wegetacja..._gość

    06.11.2013, 11:21

    w jak wegetacja... w jak wyzysk...

    Cytuj
    IP: 77.115.xx4.xx5 
  • +32

    _gość

    06.11.2013, 10:50

    Dokladnie, to zbudujcie dla tych 20% jakieś niskobudżetowe pokoje, bo za 1100 to uzupełnisz lodówkę na miesiąc, a nie wyżyjesz(gdzie op[łaty, media, rozrywki? przeciez jak ebde mial to bede wydawal, a jak wydaje to napedzam gospodarke tak?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx4 
  • +26

    mała_gość

    06.11.2013, 10:52

    zwolnienia

    akurat ta firma się z ludzimi nie liczy zwalniają chociaz w mediach najlepiej powiedziec że nie ale wcale tak nie jest ,powinni się wziąść za białe fartuchy pracujące w fleksie bo to są największe lenie które robia tylko dobre wrażenie i nic więcej a ludzi którzy naprawdę chcą pracować i robią wszystko co mogą wyżucają na bruk .....

    Odpowiedz
    IP: 178.181.xx8.xx6 
  • +29

    _gość

    06.11.2013, 10:53

    komiczna reklama

    ciekawe ile Flex zaoferował za przedstawienie siebie jako organizacji pomocy ludziom pracy? :) Jak można się utrzymać za 1100 z hakiem? Jeśli ktoś jest sam to może jeszcze wegetować, ale mając na utrzymaniu rodzinę...Nie ma mowy pani drogi :) Śmieszny artykulik. Może przypomnijcie sobie jak 300 osób poszło na bruk z tymi waszymi umowami śmieciowymi?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • -7

    _gość

    06.11.2013, 11:05

    CZY TO PRAWDA, ŻE DUŻE FIRMY NIE PŁACĄ ZUS- u??

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx3.xx4 
  • +19

    Księgowy_gość

    06.11.2013, 11:15

    Niech policzę...

    3500 pracowników zatrudnionych. 50% tczewiaków to wychodzi 1750 osób. 20 % z tego to jest... 350 osób.(niech będzie 700, przy założeniu, że pracują 2 osoby w rodzinie w tej firmie) Te 700 osób to 1/5 gospodarstw domowych w Tczewie utrzymywanych przez flexa, czyli 700* 5 daje ogólną liczbę gospodarstw domowych w Tczewie... (3500). Poproszę o schemat wyliczeń... Mogę nawet sprezentować firmie kalkulator. Czy tak samo są wyliczane pensje pracowników?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • +15

    gość _gość

    06.11.2013, 11:27

    ...

    tak samo jest w apator metrix z ludzi robią głupich 3 razy byłem tam zwalniany

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx8.xxx 
  • +1

    _gość

    07.11.2013, 10:56

    NIE ROBIA Z LUDZI GŁUPICH TYLKO SA TAM LUDZIE GŁUPI, POZWALAJĄC SIĘ TAK TRAKTOWAĆ. DNO I BRAK HONORU.

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx3 
  • +40

    _gość

    06.11.2013, 11:39

    Nie wiem, jak można wyliczyć, że skoro w FL pracuje ok 1 750 osób mieszkających w Tczewie, to 20 gospodarstw utrzymuje się z Flexa. Tczew liczy ok 59 000 mieszkańców. Gospodarstw domowych może być ok 20 000, a we Fleksie często pracuje i mąż i żona, więc należałoby ich liczyć jako 1 gospodarstwo. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo pracy, to na pewno wiele osób słyszy często opowieści pracowników tej firmy o masowych zwolnieniach, wyprowadzaniu zwolnionych ludzi przez ochroniarzy przez halę, jak przestępców, w nocy, kiedy nie mają dojazdu powrotnego do domu, bo jeżdżą z kimś, a żaden autobus już nie jedzie itd. To jest oczywiście zawsze robione celowo, żeby inni widzieli i się bali. Chodzi o zastraszenie pracowników. Na dodatek ostatnio powinni bać się ci, którzy są zatrudnieni bezpośrednio przez Flex, a nie przez firmy pośredniczące. Jeśli Flex pozbędzie się stopniowo pracowników zatrudnionych bezpośrednio, to później będzie można tych pozostałych zwalniać bez żadnych okresów wypowiedzenia itd. Z resztą, w Polsce nawet umowa na czas nieokreślony, nie jest przeszkodą dla pracodawcy, kiedy chce kogoś zwolnić w trybie natychmiastowym. Umowy o pracę są teraz tak skonstruowane, że oprócz zakresu obowiązków odpowiedniego dla danego stanowiska, jest np taki dopisek .....i wykonywać polecenia przełożonego. Wystarczy wymyślić jakieś zadania dla pracownika, o których z góry będzie wiadomo, że nie jest w stanie ich wykonać. Zrobić tak kilka razy, zanotować sobie w "czarnej księdze", wezwać potem delikwenta i powiedzieć mu, że niestety, ale on ostatnio nie wykonuje poleceń i żeby to było tylko 1 raz, to jeszcze można byłoby przymknąć oko, ale to się ostatnio zdarzyło kilka razy i niestety, zgodnie z Kodeksem Pracy, jest dyscyplinara. Jeśli pracodawcy bardzo zależy na tym, żeby pozbyć się pracownika, to można mu zaproponować, że zwolni się sam i za porozumieniem stron w trybie natychmiastowym, bez obowiązku świadczenia pracy, a pracodawca nie zwolni go dyscyplinarnie, bo jest ludzki Pan i nie chce, żeby pracownik miał nasrane w papierach, bo będzie miał problem ze znalezieniem pracy. Felx jest podwykonawcą. Wykonuje zlecenia dla kogoś i ciągle musi szukać zleceń i nowych zleceniodawców. Tam nie ma bezpiecznej pracy. Szczególnie w takim dzikim kraju, jak Polska z drapieżnym kapitalizmem, jaki był w Europie zachodniej pod koniec XVIII wieku. U nas człowiek jest przedmiotem, a nie podmiotem. Związki zawodowe służą pracodawcom do ozdoby. Ręka rękę myje. Związki tylko hałasują w tzw "budżetówce", bo w prywatnych firmach, a szczególnie zagranicznych, nie mają nic do gadania i nie próbują nawet specjalnie podskakiwać. Z biegiem lat polski Kodeks Pracy zmienia się na korzyść pracodawców, anie pracobiorców, a w Europie zachodniej jest odwrotnie. Wcale się nie zdziwię, jeśli niedługo nasi rządzący, usprawiedliwiając się kryzysem, wprowadzą do Kodeksu Pracy zapis i legalizacji niewolnictwa, co w Polsce już ma prawie miejsce. Człowiek wolny otrzymuje płacę za swoją pracę, a niewolnik tyle, żeby móc przeżyć, egzystować i takie są pensje w Polsce.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +2

    So what?_gość

    06.11.2013, 21:54

    w tym co piszesz zgadzam sie z Tobą w 100 %

    Cytuj
    IP: 83.11.xx9.xx8 
  • +31

    kobietka_gość

    06.11.2013, 11:40

    bajki

    W OPOWIADANIU BAJEK TO FLEKS JEST MISTRZEM!NIE MA ZWOLNIEN?!BZDURA!!!! ZWALNIAJA NA POCZĄTKU I KOŃCU MIESIĄCA! I NIECH PAN DYR. PRZESTANIE KŁAMAĆ!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx3 
  • +1

    Zwalniają czy nie._gość

    06.11.2013, 19:43

    Nie przedłużenie umów to nie jest to samo co zwalnianie. Może i pracodawca podejmuje działania zmierzające do ograniczenia zatrudnienia jednak nie są to typowe zwolnienia.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx7 
  • +11

    _gość

    06.11.2013, 11:59

    Dojazdy

    A Orzech się wzbogaca

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xxx 
  • +15

    anonimus _gość

    06.11.2013, 12:00

    Polak to frajer europy

    chcieliście uni i tej ich wolności to zap...za grosze, tu jest POlska trzeba robić i nie marudzić, taki nasz los : być dupkami europy i nie mamy co się buntować. Polak polaka zgnębi, upokorzy , podkabluje, wykorzysta okradnie itd....Jak to jest ,że na zachodzie ludziom płacom więcej i jeszcze się opłaca utrzymywać firmę. Ot durny naród prowadzony przez czarnych w sutannach.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • -16

    ??????????????????????????????_gość

    06.11.2013, 12:46

    FLEX

    Ty jesteś komuchem? Jeżeli tak to na Białoruś.Tam będzie ci lepiej a od kościoła się odpieprz !!!!!!!!!!!!!.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx2 
    +3

    _gość

    07.11.2013, 11:24

    Polacy nie sa w Unii, to tylko prowizorka, Sikorski nie potrafi zadbac o wizerunek Polski, tusk - malarz kominów, wspiera klan tusków, ma was w dup.ie, komuniści się wynurzają, PZPR niedługo będzie reaktywowana...A KSIĘŻA? TAK JAK SPOŁECZEŃSTWO- PROSTE CHŁOPAKI, NIE RADZĄCE SOBIE Z RZECZYWISTOŚCIĄ, NIEZARADNE ŻYCIOWO, BOJĄCE SIĘ ŻYCIA....WOLĄ IŚĆ DO SEMINARIUM I ZARABIAĆ 8 TYSIĘCY, NIŻ ZAPIEPRZAĆ W TYM CZYMŚ ZA 1200 ZŁ...PRACOWAĆ WE ,,FLEXIE" TO OBCIACH I WSTYD. TYLE.

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx0 
  • +15

    derda_gość

    06.11.2013, 12:25

    do rzadzacych

    wescie sie za nierobow TAME LEIDER i ich przyd**as

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx1.xx1 
  • -9

    pracownik_gość

    06.11.2013, 12:33

    Pracowałem w tej firmie-podobało mi się.Tyle w temacie.Dziękuje za uwagę.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx2.xx9 
  • +6

    FELIKS_gość

    06.11.2013, 12:42

    TAK DOBRZE SIĘ MÓWI O TEJ FIRMIE A DLACZEGO ZWALNIA LUDZI PO 3 MIESIĄCU ZASIŁKU REHALIBITACYJNYM PRZECIEŻ CHOROBA NIE WYBIERA I NIKT NIE SYMULUJE BO ZUS MA KONTROLE SAMA WIEM BO DOŚWIADCZYŁAM TEGO ZOSTAŁAM ZWOLNIONA

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx9 
  • +3

    _gość

    07.11.2013, 11:12

    dzicz polska, bo to nawet nie kapitalizm...a wszyscy w tej firmie ochrzczeni i w niedzielę w kościółku siedzą, a nie wiedzą, co to moralność, godność, przyzwoitość..Diabły wcielone od dyrektora do sprzataczki. NIE WIERZĘ JUŻ ŻADNEMU POLAKOWI- OSZUKA, OKRADNIE...KATOLICKI KRAJ Z CHAMAMI.

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx0 
  • +1

    strefa_gość

    06.11.2013, 13:39

    ...hipotetycznie,gdyby strefy nie było albo działała tak jak w STG?

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx2.xx9 
  • +8

    gość_gość

    06.11.2013, 14:11

    zalety - wady

    85% wypracowanego zysku przypada 15% z wszystkich zatrudnionych, są to osoby zatrudnione w nadzorze. Dla pozostałych 85% pracowników , którzy są najczęściej wytwórcami jest to sposób na przeżycie, najlepiej solo, a nie na rozwój rodziny. Np. dodatek za pracę w nocy starcza na butelkę PEPSI.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • +2

    Dodatek_gość

    06.11.2013, 19:46

    Dodatek za pracę w godzinach nocnych ustalony jest przez ustawodawcę a nie pracodawcę. Oczywiście pracodawca może płacić więcej ale pokażcie mi takiego...

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx7 
  • -8

    gosc_gość

    06.11.2013, 14:23

    wiem, że...

    Pan Dyrektor to porządny człowiek. Tak naprawdę, żeby nie Flex to byłoby naprawdę bezrobocie. Nie jest to może dla niektórych praca marzeń i rozwoju, ale lepiej mieć pracę niż jej nie mieć. Jeśli ktoś nigdy nie był bezrobotny, albo szukał pracy i nie mógł dostać, to niech się lepiej nie wypowiada.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • +18

    _gość

    06.11.2013, 14:52

    Moze i Pan Dyrektor to dobry czlowiek....moze, ale albo ma klapki na oczach albo nie chce tego widziec ze wiekszosc TL sie op...la, brak im kompetencji i wiedzy stanowisko za ladne oczy lub znajomosci, nawet nie potrafia podstawowych rzeczy zrobic, ale czego mozna wymagac od osob po zawodowce....,SL nie lepsi W tej firmie licza sie nie umiejetnosci,wiedza, charyzma a jedynie znajomosci, podpi...nie i wazelina.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx9 
    +3

    ..._gość

    07.11.2013, 11:20

    ...

    CO TO ZNACZY ,,DOBRY CZŁOWIEK"? DYREKTOR POWINIEN BYĆ KOMPETENTNY, OTWARTY, POWINIEN BYĆ WIZJONEREM, REALIZOWAĆ PLAN ROZWOJU ZAKŁADU...DOBRYM CZŁOWIEKIEM POWINIEN BYĆ KSIĄDZ.

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx0 
  • +9

    meritum_gość

    06.11.2013, 14:58

    Pracowałem kiedyś w Fleksie. Najgorzej nie było, ale najlepiej też nie. Aczkolwiek tragedii nie było. Ja trafiłem na fajnych, normalnych i sympatycznych współpracowników, więc nie mogę zbyt narzekać. Płacę też miałem w akceptowalnej wysokości. Można zauważyć patologiczne trendy wśród ludzi, w szczególności w środowisku średniego i wyższego szczebla, ale jak się robi swoje, to tragedii nie ma. Zwolniłem się sam, ponieważ dostałem lepiej płatną pracę, a pracodawca nie odpowiedział na moje podanie o podwyżkę. Prawo rynku ;)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx0 
  • +10

    Gosc_gość

    06.11.2013, 15:23

    Tak to prawda co pisza o tl oraz sv nie kieruje sie tutaj jakas zazdroscia o stanowisko ale doswiadczeniem z obserwcji pracy w flexe,wystarczy zrobic ankite kto ma jakie wyksztalcenie na dane stanowisko SV-po zawodowkach i zaocznych w trakcie by sie nikt nie dowiedzal a TL -po zawodokach to norma.Nie mam nic do ludzi po zawodowym ale jednak stanowisko za czyms idzie.Chodzi tylko o to masz znajomosci jedziesz dalej i dlatego jest jak jest, opinia flexa jast mizerna.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx1 
  • -1

    _gość

    06.11.2013, 15:28

    i1100 to ja wydaje na chlanie przez 2 tygodnie

    Odpowiedz
    IP: 84.212.xx6.xx6 
  • -2

    oddam_gość

    06.11.2013, 15:55

    Oddam wazelinę za darmo,ile chcesz? czy wolisz ujadać że średnio sobie radzisz?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx0 
  • +8

    gość _gość

    06.11.2013, 16:24

    żle mi było w fleksie brygadziści żle traktują ludzi a na skarge nie ma co iść bo zaraz cała hala wie że ktoś był i pracownik ma żle nawet litere d dostanie władza wie o tym co się dzieje ale nic się nie robi a Solidarność czy związki nic nie pomogą na pewno tam nie wrócę żal mi moich koleżanek bo jest niektórym żle ale milczą bo pracy nie ma nigdzie

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx6.xx3 
  • +10

    ktoś._gość

    06.11.2013, 16:33

    Ludzie, jakie Wy bzdury wypisujecie. Co ma wykształcenie do jakiegoś stanowiska? Niech team lider ma tą zawodówkę i co z tego? Jeżeli potrafi wywiązać się ze swoich obowiązków, to moim zdaniem spełnia oczekiwania pracodawcy. Nie, lepiej posadzić dzieciaczka po studiach i nic nie bd potrafił zrobić. Zastanówcie się trochę, myślenie nie boli. A to że ktoś ma zawodówkę nie oznacza że jest "nierobem". Tyle w temacie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx4 
  • +1

    wiurek_gość

    06.11.2013, 17:57

    PODWYŻKA A NIE ZWOLNIENIA

    Fleks dał by podwyżkę i stabilność pracy a nie za chwile będą zwalniać i znowu po miesiącu znowu zatrudnić

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx9 
  • -2

    Rogi

    06.11.2013, 17:58

    I znowu narzekania. Zaraz ktoś napisze, że Flex ich zmusza do pracy na 1100 zł, bo nie mają wyboru. Gówno prawda. Jeszcze zapomnieliście napisać, że w biurach nic nie robią, tylko kawki piją. Pracowałem na produkcji i mimo, że pensja nie była wysoka to nie doświadczyłem nigdy tej niesprawiedliwości, jaką tu każdy opisuje. Bo robiłem swoje i nie narzekałem! Oczywiście ludzie się zmieniali, niektórzy zostali zwolnieni. Ale rzadko kiedy ktoś, kto porządnie wykonywał swoją pracę. Wielu z nich pracuje na produkcji od wielu lat. Kto pracę olewa, prędzej czy później z niej wylatuje.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +7

    polon1779_gość

    06.11.2013, 18:33

    Zaczyna sie malym szantazykiem.

    Pamietajcie, o co chodzi -Flex chce zbudowac kolejna hale, by nadal nie placic podatkow za grunty dotychczas niezabudowane. Mimo, iz to inwestor nie spelnil obietnic, chce przezucic ciezar na wladze miejskie. Teraz posluguja sie szantazem, by dojsc do swego. Piszcie i dzwoncie do swych radnych by nie ulegali. 10 lat po inwestycji w SSE trzeba placic 50% podatkow od gruntow -wszystkich, a nie tylko zabudowanych. Po kolejnych 10 latach calosc i niech sie Flex nie wywija!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx4.xx0 
  • +4

    ; ((_gość

    06.11.2013, 20:06

    ...

    powinno się nagłośnić, dziennikarzy poprosić, najlepiej z programu , ,,UWAGA"...DLACZEGO DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA OBCIĄŻONA JEST WIELKIMI KOSZTAMI UTRZYMANIA TAKIEGO MOLOCHU? CZAS ZEJŚĆ DO SZAREJ STREFY??

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • +8

    kobietka_gość

    06.11.2013, 18:46

    bzdury

    BZDURY OPOWIADASZ ŻE NIBY WE FLEKSIE TAK JEST SUPER!CHYBA O TYM SAMYM ZAKŁADZIE NIE MÓWIMY!PO ZNAJOMOŚCI TO I INSTRUKTOREM MOŻNA ZOSTAĆ BEZ WYSIŁKU! BRYGADZISTA KTÓREMU W TYŁEK WCHODZISZ ZAŁATWI!LUDZIE JEŻDŻĄ NA MOPACH I W TYM FLEKS DOBRZE SZKOLI LUDZI A SZACUNEK ŻADEN MŁODZI BRYGADZIŚCI NIE MAJĄ SZACUNKU DO STARSZYCH I TO MA BYĆ OK?

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx3 
  • +13

    Ann_gość

    06.11.2013, 18:54

    Zlikwidowac agencje pracy tymczasowej. Dac ludziom normalne umowy i podniesc im pensje (chociazby o kwote jaka firma odprowadza do agencji za utrzymanie administracji i ksiegowosc kazdego pracownika!).

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx6 
  • +8

    muflon_gość

    06.11.2013, 19:12

    portal wazelina

    Ten nagłówek to istna michnikowszczyzna.

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx9.xxx 
  • +7

    on_gość

    06.11.2013, 20:10

    No i dyrekcja ma anonimowa ankiete za darmo :) tylko ciekawe jakie do dyrektora dochodzily jak on zlecil przez HR Ja tam nigdy nie pracowalem ale widze ze nie jest zawesolo....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • +8

    _gość

    06.11.2013, 20:27

    Brygadziści hahahhahahahahahahaahhahahaahhahahahahhahahahahaahahhahahahhhahahahahhahaahhhahahahahhaahh ahhahahahahahh( dalej szkoda mi klawiszy)

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx6.xx5 
  • +4

    szczególnie taka jedna :p_gość

    07.11.2013, 08:47

    szczególnie taka jedna co ma lepkie rączki w sklepach...oj slabiutko placą w tym fleksie ,skoro musi zajmować sie tym czym się zajmuje...

    Cytuj
    IP: 5.60.xx5.xx1 
  • +1

    gap_gość

    06.11.2013, 20:33

    tu mają dobrze ci pracownicy co donoszą i przy biurkach u brygadzistów stoją a z osób starszych nic się nie robi młodzi żle ich traktują

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx5.xx7 
  • +4

    _gość

    06.11.2013, 20:35

    Brygadziści są teraz tak bezwzględni wykorzystują tę sytuację ze zwolnieniami i potrafią kilka razy na zmianę przypominać o bezrobociu !!! Jak można skupić się na pracy? Nie mówię, że wszyscy są tacy sami, ale Ci, którzy zostali TL-ami CUDEM !!!!! Czy oni mieli jakikolwiek test jak ,,kierować" grupą ludzi jak rozwiązywać problemy? jak być człowiekiem? Proponuje zrobić ankiety (oceny, opinie) o TL-ach zresztą o SL również...Był kiedyś pewien SL, ale niestety zwolnili go, bo był za sprawiedliwy i nikomu w d...nie wchodził...Pozdrowienia dla B.Z.

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx6.xx5 
  • +1

    _gość

    06.11.2013, 22:14

    Rowniez pozdrawiam B.Z. :-)

    Cytuj
    IP: 158.116.xx8.xx3 
  • +4

    so what?_gość

    06.11.2013, 21:13

    hehe..Do ''Umiesz policzyć,:A ty co wiesz ile flex ma zysków że wiesz ze 350000 PLN to nie mało nawet dla Flexa.Tak piszą ludzie którzy albo są w tej firmie na wysokim stanowisku i nie potrafią zrozumieć ciężkiej pracy ludzi na niższych stanowiskach i ich małych zarobków za ta ciężką pracę.Nic dziwnego ze ludzie wyrażają swoje niezadowolenie i mają na to prawo a ty chcesz im chyba to prawo zabrać takimi tekstami typu jak ci sie nice podoba to tutaj nie pracuj..hmm..Ale skąd te wnioski może im się podoba ale każdy chce zarabiać więcej i być docenianym za swoją ciężka pracę..Niestety nasza władza wprowadza ustawy które pozwalają traktować pracownika w ten właśni sposób..Zwykły robol nic nie ma do powiedzenia a wtedy takiemu zwykłemu pracownikowi można powiedzieć jak ci się nie podoba to na twoje miejsce znajdę kilku innych wiec co to za demokracja w której prawa pracownika są jawnie łamane i to za pomocą ludzi władzy..A co do ludzi pracujących u prywaciarza to co piszesz to trochę tak jak byś wszystkich ładował do jednego worka a to mylne myślenie .To trochę tak jak byś powiedział że każdy polak kradnie i pije...jak zwykle jakiś stereotyp a u prywaciarza pewni też pracuje się ciężko jak i w korporacji typu flex...Najlepiej chyba chciał byś zamknąć ludziom usta żeby nie wyrażali swoich opinii a każdy ma do tego prawo ale najwyraźniej jeśli ktoś nie ma takiej opinii jak ty o pracy w flexie to nie powinien jej wyrażać..Tyle ile ludzi tam pracuje tyle będzie opinii złych i dobrych bo każdy człowiek jest inny i dobrze bo jeśli każdy był by taki jak ty to nic w tej Polsce się nie zmieni i będziemy jak ci Chińczycy pracujący w tych swoich fabrykach za marne grosze (teraz już tak jest a pewnie będzie co raz gorzej teraz to jest 1100 a nie długo może będzie jeszcze mniej).A wtedy będziemy jak Ci mali Afrykańczycy pracujący na tych plantacjach za friko,...W twojej opinii najlepiej siedzieć cicho i nic nie robić i lepiej się cieszyć że jest jak jest bo i tak nic się nie zmieni gdyby Lech Wałęsa myślał tak jak ty to do teraz mielibyśmy komunę...ale na szczęście byli ludzie którzy potrafili walczyć o swoje i mam nadzieję że do teraz są tacy ludzie którzy nie będą dawać się wyzyskiwać...Korporacja nie ważne czy to flex czy nie zawsze bedzie kluczyć ,zwalniać pracowników a najlepiej jest się zasłaniać kryzysem...A jeszcze lepiej jest jak korporacja zwalnia ludzi twierdząc że nie ma pracy a równolegle w sieci pojawiają sie ogłoszenia do pracy w tej że korporacji a niby nie ma pracy?

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx8 
  • meme_gość

    08.11.2013, 12:27

    a czy ja komukolwiek zamykam usta? Takze wyrazilem swoja opinie wiec po co sie unosisz? Ja We felxie robilem i wiem bardzo dobrze co tam sie dzieje wiec wiem co pisze i jakie opinie wyrazam :) A stanowisko sie nie liczy poniewaz dzieki ciezkiej pracy mozna wysoko zajsc ale tego trzeba chciec a nie kombinowac i unikac pracy i odpowiedzialnosci za nia.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 

    so_what_gość

    20.11.2013, 14:16

    No to ja się pytam po co ty to komentujesz tą sprawę skoro jak twierdzisz pracowałeś w fleksie ale już nie pracujesz? nie no ale oczywiście możesz wyrażać swoje opinie bo ja nie zamierzam ci tego zabraniać ale równocześnie mógłbyś przyjąć na klatę to ze ja się nie unoszę lecz też wyrażam swoją opinie względem tego co sam napisałeś.Ja również wiem co piszę i jaką opinie mam na ten temat .A i nie pamiętam był napisała że trzeba kombinować i unikać odpowiedzialności za pracę porostu wyraziła opinie taką że za ciężką pracą i odpowiedzialnością powinna iść chociażby podwyżka ponieważ nie tylko ludzie na wyższych stanowiskach tak właśnie pracują ale ci też na tych niższych i oni też zasługują na to by doceniono ich pracę(nie od dziś wiadomo ze pracownik dobrze zmotywowany pracuje lepiej jest wydajniejszy niż taki który nie wie po co przychodzi do tej pracy) .A wiadomo jak jest dzisiaj jest nawet czasami ciężka praca nie pozwala dostać się na sam szczyt i niektóre układy które istnieją wyżej są ważniejsze niż kto jak pracuje...nie mówię że wszędzie ale też nie oszukujmy się ze tego nie ma bo ta patologia jest wszędzie nie tylko w prywatnych firmach typu flex ale też i w urzędach państwowych itd..Więc nie mówię że trzeba unikać odpowiedzialności wręcz przeciwnie trzeba ja brać na siebie i nie kombinować lecz pracować w pocie czoła i mieć nadzieje ze ktoś to doceni .Tylko twierdzę żę my robole też zasługujemy na podwyżkę za Ciężką pracę

    Cytuj
    IP: 83.11.xx1.xx7 
  • +4

    _gość

    06.11.2013, 22:07

    flex to jedna wielka paranoja zdrady romanse i durni tl a największy to gała on przebija wszystkich swa fantazja i antypatia nie wiem jak można być takim dupkiem ale cóż jak ktoś się ch...urodził to kanarkiem nie umrze mam nadzieje ze kiedyś dostanie kopa takiego od życia jak on daje ludziom i jak ich traktuje .on myśli ze jest shiftem i wszystko mu wolno no ale pan ma układy ale mam nadzieje ze będzie w takiej sytuacji ze układy mu nie pomogą życzę mu tego

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx4.xx1 
  • _gość

    06.11.2013, 22:36

    We Flexie pracują tylko desperaci i nieudacznicy, od brygadzisów w dół

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx6.xx1 
  • +5

    Byly Pracownik_gość

    06.11.2013, 22:38

    OMG

    Flex to najgorsza firma na POMORZU idac do Gdyni nawet tam sie z niej smieja ze z ludzi robi niewolnikow i place najgorsze..

    Odpowiedz
    IP: 185.26.xx0.xx6 
  • +3

    Radykał_gość

    06.11.2013, 22:49

    masakra

    Takie firmy to po prostu masakra. 1200zł ??? Banda żydów upokorzyła tysiące Polaków muszących zapierd... za przysłowiową miskę ryżu. Żal osób, które jeszcze to chwalą, widocznie są wyzute z godności....

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx2.xx9 
  • +1

    WIDZĄCY I MYŚLĄCY.._gość

    07.11.2013, 10:53

    PRAWDA BOLI?

    godność i honor wyginęły wraz z Armią Krajową. Plebs, wyciągnięty z czworaków nie wie co to takiego, a chamstwo jest przekazywane genetycznie..zginają karki za parę groszy, wstyd.300 EURO- BUAHAHAHAHAHA, ANGELA JEST POSIKANA ZE ŚMIECHU. ZGARNĘŁA PRZEMYSŁ DO SIEBIE, A WY POLACZKI NIE JESTEŚCIE NAWET W PRZEDPOKOJU UNII EUROPEJSKIEJ...NARÓD NIEWOLNIKÓW. I JESZCZE DEBILE PO ZAWODÓWKACH RZĄDZĄ TYMI PO STUDIACH.

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx3 
    +2

    gość_gość

    07.11.2013, 12:54

    podejście kierowni do wyróżniających się pracownik

    Komedia, osoby zarabiające od kilkunastu tysięcy do kilkadziesiąt przyznają nagrody za najlepsze pomysły kwartalne, SGA itp. rzędu 50zł do n00zł i szczycą się tym na zewnętrznym firmom. Myślą, że ci przedstawicele zewnętrznych firm to debile.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • +6

    _gość

    06.11.2013, 23:25

    Team liderzy nie widza wogole czasami prostych rzeczy to z jakiej racji sa na tym stanowisku:-/ nie wspominając co nie ktorych brygadzistow np na magazynie na niebieskiej hali tam to w ogóle nie wiedza czasami jak komputerem maja sie zajac:-/ i za co maja placone??? Ludzie na magazynie z wyzszym wykształceniem wiedza 100% wiecej rzeczy niz taki brygadzista po zawodowce lub team lider..to o czym wogole jest rozmowa..żeby ludzie z wyzszym wykształceniem musieli robic cos za brygadzistow to poprostu jest bardzoo smieszne.zatrudniaja ludzi na jaies stanowisko wogole nie patrzeć ani nie interesujac sie kto ma jakie wykształcenie:-/

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx2 
  • +5

    _gość

    07.11.2013, 06:46

    a

    Jest i firma po prawej gdzie Ja pracuję CartonDruck

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx4.xx8 
  • +8

    Krzusztof_gość

    07.11.2013, 07:37

    Zwolnić HR co pierdzą w stołki

    --- Treść komentarza została usunięta przez Moderatora serwisu ---

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xxx 
  • +3

    meme_gość

    07.11.2013, 12:28

    heh

    No to niezle ambitni sa Ci ludzie z wyzszym wyksztalceniem pracujacy na lini produkcyjnej. ale to tez wina Flexa ze osoba taka chciala przyjsc do pracy jako operator przez firme posredniczaca prace a nie starac sie na stanowisko w ktorym sie wyksztalcil. zal ludzie zal jak czytam co wy tu wypisujecie

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
    +5

    jolka_gość

    07.11.2013, 15:34

    Ambitnii????????

    w tym kraju czym człowiek bardziej ambitny tym większego kopa od życia dostaje..Trzeba było się uczyć za sprzedawcę butów a nie na studia...takie osoby pracują właśnie we wspomnianej księgowości(wcześniej sprzedawca butów teraz księgowa)śmiać się chce co można zdziałać mając odpowiednie "warunki"oraz "umiejętności"prawda BANI Basiu????

    Cytuj
    IP: 78.88.xx9.xxx 
  • +1

    ida _gość

    07.11.2013, 09:45

    związki

    Witajcie Ludzie ten zakład jest naprawdę potrzebny ludziom z naszej okolicy . Ale zastanówcie się czy jest sens utrzymywać związki zawodowe w tym zakładzie co one robią dla was ? Szkodzą firmie Pan Krzysztof A . siedzi na ciepłej i nie do tknięcia posadce i się śmieje on za nic ma ponad 3tyś pln pensji a wy tak wierzycie ze jest to tak potrzebne oni tylko patrzą na swoje posady w związkach są na posadach ludzie po układach . Przeliczcie sobie wasz 1% pensji trafia do związków niech by każdy odkładał te pieniądze przez rok to co ma ma na jakieś przybory dla dzieci do szkoły . Co zależy wam na tej paczce świątecznej za 15pln;-) Albo jakiejś wycieczce . A te ich wyjazdy na śmieszne manifestacje wspomagające inne firmy to za wasze pieniądze . Pan Andrzej P trzyma firmę jak swoją stara się o projekty sam pamiętam jak jeździł za pracą do klientów i sprowadzał projekty . LUDZIE DAJCIE ZYĆ INNYM I NIE NAŻEKAJCIE W TRÓJMIEŚCIE NIE PŁACĄ TYLE CO W fLEXTRONICS NA STANOWISKU WYŻSZYM PENSJA 4TYŚ BRUTTO .

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx7 
  • gość_gość

    09.11.2013, 15:55

    za co się płaci we firmach

    Słuchaj kolego, czy pracowałeś kiedyś w innej firmie jak Flex. Człowieku, Pan Andrzej, Pan Bartosz , Pan Michał, osoby, które zarabiają co najmniej 10 do 30 razy więcej we firmie niż operatorzy, to co powinny robić zdaniem twoim. Łapać komórkowców w kiblach, oprowadzać wycieczki, szukać drobnych nioedociągnięć porządkowych na maszynach, do tego mają osłków po wieczorowym ekonomiku z zapłaconą lojalnością . Osoby z takimi stawkami powinny szukać zamówień , zamówień dających zyski , szukać rozwiązań technologicznych powiększających efektywność i jakość produkcji, ale nie rozwiążań mnożących ilość szafek, półek, wózków, andonów, wykresów dla wykresów, tabelek dla tabelek.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • -2

    _gość

    07.11.2013, 10:21

    A czy ktoś z was tu piszących pomyślał o tym,że taka firma ztrudniając ludzi z ulicy musi zainwestować w ich szkolenie? Myślę że pracownik jak odrobi koszt szkolenia to dopiero jest zwolniony,bo firma napewno nie jest tak rozrzytna. Macie płytkie pojęcie na temat płac. Młodzi chcieli by zaraz na rękę po 3tys wypłaty dostać. Ciekawe dlaczego dalej się nie kształcicie i poszliście do fleksa pracować? Nikt was nie zmuszał! ja od 30 lat pracuję w jednej firmie i zasadniczej pensji mam 1700zł!!!! i nie narzekam,bo taki byl moj wybor. Muszę nie żle zaiwaniać żeby wyrobić na miesiąc 2200tys . u mnie w firmie nie ma tak dobrze i nie ma możliwoście wziecia pustki bo mi pracowac sie nie chce!!!! Brania urlopu na żądanie bo pracować się nie chce,brania opieki na dziecko bo naszczęście katarek dostało. Jak słyszę młodych jakie mają podejście do pracy to płakać się chce! ale do narzekania pierwsi. Jak wam nie pasuje to idzcie do ochrony pracować za 5.50zl to jest dopiero murzynstwo. A wykarz się trochę w tej pracy we fleksie moze ciebie zauwazą. Propopozycja jest taka ze nie placz tylko sie dalej ucz a moze lepsza prace w przyszlosci znajdziesz bo po gimnazjum czy zawodowce to chcieli by zajmować minimum stanowislko brygadzisty!!!!Ot tak wysokie mniemanie o sobie mają i zarobić miesiecznie minimum 3tys bo on na produkcji robi. Może koral ludzi przyjmuje? w mojej firmie tez dostajemy brutto podwyzki 100zl i jak pojdzie czesc na pochodne to odczuje sie ta podwyzke i wole dostac raz w roku taka chociaz podwyzke.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx3 
  • -4

    _gość

    07.11.2013, 11:05

    masz rację, stwierdzenie typu: ,,pracuję we flexie" oznacza: ,,nie chce mi sie uczyć, jakoś się bujam w tej poczekalni, nie jestem ambitny i jestem debilem..." za 1200 zł pracują tylko wybrakowane jednostki..

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx3 
    -3

    lola_gość

    07.11.2013, 20:55

    Bardzo dobrze

    powiedziane, zgadzam sie w 100%, myslą ze kasa nie wiadomo jaka sie należy. Trzeba było sie uczyć a nie kamieniami w szkołe rzucać. A teraz zazdroszczą, ze ktos w biurze pracuje po zawodówce, ale bez angielskiego to i po 5 rodzajach studiów do biura nie ma szans...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx8.xx3 
    +3

    _gość

    09.11.2013, 13:47

    .... sranie w banie, paru moich znajomych robi we flexie właśnie po to, żeby mieć za co szkołę opłacić. nie każdy ma bogatych starych co mu za wszystko zapłacą i za szkołę i za dojazdy.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx2 
  • +6

    Ida ma rację_gość

    07.11.2013, 10:36

    ciepłe posadki to mało powiedziane,załatwienie własnego interesu,z reguły utrata przywilejów bądż zwiększenie ilości obowiązków jest ochroną ale tylko dla liderów związkowych.Za podpis na liście kasę,za śniadanie kasę,za pójście do kibla kasę to dopiero komuna.Cieszy fakt że to ostatnia firma,bo z taką etykietą na rynku pracy raczej liderzy związkowi wypadją słabo.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx2.xx9 
  • +2

    hej_gość

    07.11.2013, 15:55

    lol

    zaraz na nockę do pracy ...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx5 
  • +6

    _gość

    07.11.2013, 20:36

    Zgadzam się z niektórymi wypowiedziami o Flexie, ale Flex życie mi uratował i po 8 latach mnie zwolnił. Kto ma znajomości będzie pracował bo w tym zakładzie bez tego dalej nie pojedziesz. tam pracują ludzie nie z marginesu społecznego tylko tacy którzy chcą pracować. Większość pracowników to sama rodzina. Jeżeli jest się zwykłą jednostką nie ma się żadnego poparcia. Solidarność jako związki jest do d..y, nie potrafią zawalczyć o pracownika. Obiecanki cacanki a głupiemu radość.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx3 
  • +3

    gość_gość

    08.11.2013, 12:04

    Czy twoja firma jest rzetelna i prorodzinna

    "Niemcy za roboczogodzinę dostają średnio 144 zł, Francuzi 125 zł, w Singapurze pracownik otrzymuje 76 zł, a w Polsce tylko 25 zł. Pod tym względem wyprzedzamy jedynie Filipiny. Tak podaje amerykański serwis finansowy." Przeliczcie jak rzetelna i prorodzinna jest firma w której pracujesz. Jeżeli firma mówi, że firmę na to nie stać sprawdź ile razy więcej zarabia twój SV, nasz 2 do 3 razy więcej, a co robi... nie wiemy ? Ma pod sobą 13 ludzi...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • +3

    kumaty_gość

    08.11.2013, 12:49

    od kiedy

    jest tu pewne przekłamanie i redaktor powinien to sprostować, bo od kiedy pracownicy agencyjni to pracownicy flextronics? Liczba osób zatrudnionych przez "flexa" to 1/3 wszystkich pracowników (moze nawet i mniej) a reszta to pracownicy kilku spółek agencyjnych pracujących na rzecz firmy ,pracujących bez żadnego socjala za najniższą krajową

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx4 
  • -4

    zakochany-gosc _gość

    09.11.2013, 01:03

    Flex nie jest taki zly, a jak komus nie odpowiada niech sie zwolni a jaka tam jedna sliczna pani sprzatajaca pracuje, na budynku nr 2 ....

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx4.xx5 
  • ktoś_gość

    21.11.2013, 12:12

    po co to piszecie czy to coś zmieni czy szefów to zainteresuje i tak dalej będzie tak samo ci co donoszą to mają dobrze a dobry pracownik co zasuwa nie jest tam ceniony a nie daj boże zachoruj i to poważnie to zaraz wek

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx9.xx7 
  • klimu_gość

    31.07.2015, 08:55

    1200 zl

    W Polsce pracownik/czytaj czarnuch/jest dla firmy a nie firma dla pracownika.Wiec zamknijcie swoje jadaczki i zapierdzielajcie za 1200 zl.-czyli za najmniejsza na swiecie kase.Firma zyski odprowadza za granice i nic wam do tego. Ja zarabiam 30 000 zl na miesiac,bo mam swoja firme i tez zatrudniam murzynow takich jak wy. Dzieki temu moge nic nie robic i normalnie zyc .

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA