Motorower zderzył się z kombajnem. Ciężko ranny 14-latek i jego matka

Uwaga wypadek! (fot. tcz.pl)
Motorower zderzył się z kombajnem. Ciężko ranny 14-latek i jego matka
Tragiczny wypadek w Turzu (gmina Tczew). Na lokalnej drodze motorower, którym jechały dwie osoby, zderzył się z kombajnem. Podróżujący motorowerem matka z synem zostali ranni - stan 14-letniego chłopaka jest ciężki - nastolatek został śmigłowcem przetransportowany do Gdańska.

Powiatowe Centrum Kierowania w Tczewie zostało powiadomione o wypadku o godzinie 16.16. Na miejsce skierowano trzy zastępy straży pożarnej.

- Do zdarzenia doszło na lokalnej drodze prowadzącej z Turza do Małżewka. Motorower, którym jechała matka z 14-letnim synem, zderzył się z kombajnem. Oboje zostali ranni - stan chłopca jest poważny, dlatego pogotowie lotnicze przetransportowało go do szpitala w Gdańsku. Kobieta została karetką przewieziona do szpitala w Tczewie - tłumaczy mł. kpt.Zbigniew Rzepka, rzecznik Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie.

Ze wstępnych ustaleń służb wynika, że motorowerem kierował 14-latek. Jednoślad najprawdopodobniej z dość dużą prędkością wyjechał zza zakrętu prosto pod nadjeżdżający kombajn. Dokładny przebieg i przyczyny wypadku ustali policja.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (89)
dodaj komentarz

  • gość_gość

    03.08.2011, 18:00

    ..

    idioci co nie ktorzy nie składają tego z przodu do koszenia i jezdza po lokalnych drogach

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx5.xx8 
  • +3

    Młody__gość

    03.08.2011, 18:06

    Byłem świedkiem tego wypadku ... Masakra . Szybko ukazał sie artykuł na ten temat ..:)

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx6.xx6 
  • +4

    _gość

    03.08.2011, 20:59

    Bo to najlepszy tczewski serwis. Taka prawda

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
    -9

    łehehe_gość

    04.08.2011, 09:25

    Amatorszczyzna a nie serwis

    Cytuj
    IP: 83.25.xx1.xx3 
  • +5

    świadek_gość

    03.08.2011, 19:46

    Tak ta czesc to heder.Kombajnista go nie złozył,przez co czesc kombajnu zajela całą droge.chłopak nie mógł rozwinąc duzej predkosci bo takim skuterem nie mozna jechac wiecej jak 50 km/h.Ewidentna wina kombajnisty.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx1 
  • Ktoś_gość

    04.08.2011, 15:50

    Nie, no kolego nie przesadzaj ;) mało który skuter jeździ te 50. Liczmy te 70-80 ale to i tak nie zmienia postaci rzeczy.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx0 
  • +6

    seba_gość

    03.08.2011, 20:15

    nie ma jak dziecko nie znające przepisów wsiada na skuter. Sam niedawno bym miał wypadek w skuterem gdy dzieciak zaczną mnie wyprzedzać z lewej gdy zaczęłem parkować auto na gdańskiej koło orła.

    Odpowiedz
    IP: 83.220.xx7.xxx 
  • +5

    _gość

    03.08.2011, 20:41

    tak to jest gdy dzieci prowadzą :)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx2 
  • -8

    Typek_gość

    03.08.2011, 20:42

    A ja powiem

    Że winę prawdopodobnie ponosi kierowca kombajnu.Jeżdżą i nie patrzą na motorowery jak i zwykłe rowery !!!.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx8 
  • +12

    Gość_gość

    03.08.2011, 20:53

    Nie ma co się dziwić,knypki ledwo nogami do ziemi sięgają,zero pojęcia na temat przepisów,jeżdżą jak chcą,wyprzedzają lewą,prawą-jak się da,oczywiście współczuję ofiarom wypadku i życzę powrotu do zdrowia,ale już dawno powinni zmienić przepisy dotyczące kierowania skuterkami.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xxx 
  • +14

    m. gość_gość

    03.08.2011, 21:21

    wina chlopaka

    chłopak rozwinąl zbyt dużą prędkosć i wyjechał kombajniscie z zakretu pod sam heder kombajnista nie był w stanie nic zrobic przed udezeniem chłopak zdarzył jeszcze wyprzedzać auto na drodze gdzie jest zakret na zakrecie i powinno sie zachować ostrożność Kombajnisty wina było tylko to iż nie miał zdjętego hederu jednak nie zmienia to faktu czy jechał z nim czy bez niego i tak i tak by chłopak w niego wjechał ewidentna wina nieletniego

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx7 
  • -3

    _gość

    04.08.2011, 15:52

    Stary

    Gdyby zdjął heder byłby później w tym miejscu, więc do wypadku by nie doszło :D dobra, wiem że to głupie..

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx0 
  • +6

    mniodek_gość

    03.08.2011, 21:37

    Dramatyczny wypadek

    Tragiczny byłby gdyby były ofiary śmiertelne...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx0 
  • chudy_gość

    03.08.2011, 21:46

    wg prawa drogowego

    heder powinien byc zdjety na czas poruszania sie po drogach publicznych. ja juz raz dzwonilem po policje bo baran jechal z zalozonym hederem i nie dalo sie wyminac na dordze. leniwe bambry !"£$%^&

    Odpowiedz
    IP: 86.29.xx6.xx5 
  • +9

    JS_gość

    03.08.2011, 21:48

    skuterek

    Ludzie!! Kombajnista przejezdzal z jednego pola na drugie oddalone od siebie o kilka metrow, wiec dlatego nie odchaczal hederu... Jest teraz czas zniw, ostroznosc musi miec wyczulony kazdy, nie tylko kombajnisci, ale takze inni uczestnicy drog. A taki 14-latek jak mial zareagowac?? Nie zdazyl nic zrobic jesli jechal te 50km/h... To jest juz duza predkosc dla takiego chlopca... Jestem kierowca i widze co takie dzieciaki wyprawiaja na tych skuterkach!! Powinni wprowadzic inne przepisy dotyczace skuterkow. Wystarczy zdjąc noge z gazu a wypadkow bedzie mniej... I co najwazniejsze uwaznie patrzec na droge... I nie wypowiadajcie sie skoro nie wiecie jak bylo naprawde!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx8 
  • _gość

    04.08.2011, 17:52

    czy Ty w ogóle myślisz? sprawdż jaką maksymalną prędkość może rozwinąć skuter,a póżniej komentuj. kombajn to olbrzymia masa obyś nigdy nie wpadł pod tą machinę

    Cytuj
    IP: 195.74.xx1.xx8 
  • -5

    Newek_gość

    03.08.2011, 22:00

    Ludzie wy jesteście nienormalni(znieczulice)

    Tu trzeba współczuć co jedyne A nie wy wypisujecie jakieś totalne bzdury Chłopak jest w stanie poważnym a czy kierowcy kombajnu cos się stało nie! Wyszedł z tego czysty Bez jakiej kolwiek winy, a wszystkiemu jest winien chłopak Przecież jeżeli by nie znał przepisów nie mógł by dostać karty motorowerowej Ruszcie ludzie mózg

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx3 
  • +6

    chłop_gość

    04.08.2011, 09:42

    skuter

    a czy on miał karte rowerowa ????????????????? miał nowy skuter i to wystarczy a czy ktos sie przejmuje kombajnista ???????????????? tylko zal rodziców co sponsoruja takie coda jak skótery i jak cos sie stanie to ich pociechy nie sa winne tylko inni powinni karac na maxa rodziców to oni prowadza do tego ze sa takie własnie zdazenia z naszymi pociechami współczucia dla poszkodowanych i kombajnisty :-(

    Cytuj
    IP: 83.25.xx1.xx1 
  • JA_gość

    03.08.2011, 22:13

    ciekawe jakie niektórzy wyciągają wnioski

    Jeżeli przekraczał oś jezdni to jego wina.Proste. To samo było by gdyby z przeciwka jechał samochód. Wiem że kombajnistąnie jest łatwo, ale takie mamy wąskie drogi i tyle

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx1.xx5 
  • jaa_gość

    03.08.2011, 22:23

    a czy ktoś wie gdzie dokładnie mialo miejsce to zdarzenie???

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx5 
  • Ktos_gość

    03.08.2011, 22:32

    .. i nikt nie bluzga na pogotowie ??? heh, przecież kilka newsów wcześniej wszyscy chcieli je zlikwidować ??? Ależ z ludzi hipokryci eeeh .. szkoda słów.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx4 
  • +5

    macio_gość

    03.08.2011, 23:09

    !!

    Byłem na miejscu zdarzenia i znam ofiary wypadku. Wygladalo to groźnie. Stan chłopca jest dobry. Nie ma złamań i wiekszych obrazeń. Droga zbyt wąska nie mieli wiekszych szans na unikniecie wypadku .

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx2 
  • +3

    gosc_gość

    04.08.2011, 09:46

    moze

    miał nie za kirownica w wieku 14 lat i nie z taka pretkoscia kiedys romety wyciagały 25km/h i nie było takich zdarzen a tak na marginesi od wczoraj zaczeli jezdzic w kaskach , i gdzie ta policja powinni ich karac a mandaty rodzicom wreczac moze by sie nauczyli

    Cytuj
    IP: 83.25.xx1.xx1 
  • -1

    Ludzie wy jesteście nienormaln_gość

    03.08.2011, 23:24

    Tu trzeba współczuć co jedyne A nie wy wypisujecie jakieś totalne bzdury Chłopak jest w stanie poważnym a czy kierowcy kombajnu cos się stało nie! Nie wiecie czy to była wina jego czy kombajniscie. wiec nie piszcie takich bzdur.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • +3

    _gość

    03.08.2011, 23:31

    Niektóre kombajny nie maja wózków do chederu, a dlaczego?? Bo jak szerokość chederu nie przekracza 4 metrów to nie muszą go składać. Więc ewidentnie wina małolata, ile taki kombajn pojedzie, 20-30 km/h

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx8 
  • power_gość

    04.08.2011, 06:57

    Na drodze zmieści się jeden samochód bo droga jest bardzo wąska ,a więc jak chłopak miał wyprzedzić auto???

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx0 
  • -5

    power_gość

    04.08.2011, 07:01

    A wy z Tczewa sie dużo nie udzielajcie bo nawet nie wiecie jak ta droga wygląda.

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx0 
  • -7

    Master_gość

    04.08.2011, 07:59

    wina kombajnisty bo on mial heder

    wina kombajnisty bo on mial heder a 1

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx9 
  • +3

    hmmmmmmmm_gość

    04.08.2011, 09:52

    hmmmmmmm

    nie kombajnisty tylko zniw bo sa w pełni !!!!!!!

    Cytuj
    IP: 83.25.xx1.xx1 
  • +5

    _gość

    04.08.2011, 08:12

    nieodpowiedzialna matka

    przykro mi ale ta mata była nie odpowiedzialna spotkałam tez ich na drodze jechała sobie środkiem drogi po chwili zjeżdżała i nagle znowu na środek trudno nie było o wypadek ale cóż przykro mi z powodu wypadku ale wyjeżdżając na ulicę tym bardziej z dzieckiem trzeba mieć pojęcie jak jeżdzić

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xxx.xx7 
  • -5

    _gość

    04.08.2011, 08:13

    nie prowadził go chłopak

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xxx.xx7 
  • ona_gość

    04.08.2011, 08:21

    ten pierwszy komentarz to bez sensu

    to ty nie wiesz ile to iest przy tym przy tym pracy

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx5.xx5 
  • +2

    ja_gość

    04.08.2011, 08:26

    za szybko wpuszczają młodych na ulicę

    przy wypadku mnie nie było nie ważne jak doszło ale wystarczy trochę wyobrażni sama jestem kierowcą widzę co dzieje się na drogach dzieciaki jeżdżą na skuterkach jak chcą nie raz widziałam jak inni sobie pod prąd wjeżdżają czy to normalne?? oczywiście nie mówię o wszystkich bo są też tacy co starają się na drodze ale czy nie powinny być skuterki puszczane na drogę przynajmiej 16-17 lat? przecież prawo jazdy jest od 18 a taki 14 latek może wjechać tyle że to skuterek? bardzo współczuję rodzinie i przykro mi z powodu wypadku życzę szybkiego powrotu do zdrowia i powinny zmienić się przepisy szkoda tylko że najpierw musi coś się stać żeby je zminili

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xxx.xx7 
  • +5

    m. gość _gość

    04.08.2011, 09:18

    tak droga jest bardzo wąska ale jak daja rade tam wymijać sie dwa auta jadące z naprzeciwka to taki skuterek nie wyprzedzi auta ? no prosze dla takich dzieciaków wszystko jest mozliwe a potem są tego efekty niektórzy wypowiadajacy sie tutaj nie maja pojecia jak to wygladało gdzie to sie stało i jak naprawde sie to skonczyło wiec darujcie sobie zbędne komentarze o niezdjętym hederze ... byłam na miejscu zdarzenia wiem co zostało ze skuterka i jak liczne obrazenia poniesli matka i jej syn

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx7 
  • +6

    jestemzla_gość

    04.08.2011, 09:31

    wina matki

    to wina nieodpowiedzialnych rodziców!!! Powinni dbac o bezpieczenstwo dzieci a nie zagazac ich życiu! Kombajnista zadnej winy nie ponosi! tylko problemow mu narobili.

    Cytuj
    IP: 46.134.xx2.xx8 
  • +3

    złajestem_gość

    04.08.2011, 09:22

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    Największa wine ma tutaj matka chlopca jak mozna pozwolic na tak szybką jazde dziecku??? na wąskiej drodze gdzie z samochodem cięzko się minąć??? Niektórzy mowią ze to wina kombajnisty! TO NIEPRAWDA!!! Gdyby nie mial hedera to mogłby to byc nawet wypadek śmiertelny!! mogli by wpasc pod kombajn albo jeszcze coś gorszego. Poprostu narobili problemow sobie i biednemu kombajniscie!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx2.xx8 
  • -1

    power_gość

    04.08.2011, 09:56

    Prosze się nie wymądrzać jeżeli nie było się na miejscu i nie zna okoliczności. przed kombajnem przede wszystkim powinien jechać pilot a kombajn powinien mieć wyraźny sygnał świetlny tzw. kogut, widoczny z odległości. Do zdarzenia doszło na zakręcie gdzie widoczność była bardzo słaba, równie dobrze mógł to być jakiś rowerzysta . Ale mimo wszystko popieram że przepisy powinny uregulować granicę wieku od jakiego można poruszać się na skuterach.

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx0 
  • +3

    złajestem_gość

    04.08.2011, 10:00

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    pilot przed kombajnem???? Rozejrzyj się człowieku!!!! Widzisz na codzien pilotow zprzed kombajnem????? ludzie!!! LITOŚCI!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx2.xx8 
  • -1

    ktoś_gość

    05.08.2011, 11:57

    tak. jeżeli nie wiesz co to jest pilot to sie nie udzielaj. takie są przepisy i pilot powinien jechać przed kombajnem.

    Cytuj
    IP: 195.74.xx1.xx0 
  • złajestem_gość

    04.08.2011, 10:05

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    a po drugie, chłopak jechal z duża predościa , to sygnaly swietle koguty jakies nic by mu nie pomogły!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx2.xx8 
  • +4

    piotr147

    04.08.2011, 10:09

    ***

    wina w sumie tego chłopaka ponieważ skuterem moze on przewozic osoby po ukończeni 16 lat a on mial 14 i nie miał wprawy w przeworzeniu ludzi to nie jest tak sobie wsiąsc i jechac trzeba umiec sie pochylac na zakretach

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +6

    poziomka_gość

    04.08.2011, 10:22

    a matka.....

    źle, że 14sto latek kierował tym pojazdem, ale jak matka mogła pozwolić, żeby ten dzieciak prowadził?! widać jest bardzo nieodpowiedzialna i bez wyobraźni....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx4 
  • +3

    _gość

    04.08.2011, 10:27

    co za ludzie czy wy nie wiecie że to była droga dla ludzi którzy mają tam pola?a że na ziemi były położone płyty to ludzie skracali sobie drogę chodzili i jezdzili tam.to było do przewidzenia,że predzej czy pózniej dojdzie do wypadku nie raz widziałem jak auta jezdziły z dużą prędkością

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • +2

    _gość

    04.08.2011, 12:24

    gówniarz narobił niezłego bigosu biednemu rolnikowi:( Nieodpowiedzialna matka!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx5.xx0 
  • -3

    mariusz_gość

    04.08.2011, 12:41

    kombajnisty wina !!!!!

    wy JESTESCIE NIENORMALNI MOZE JEZZDZIC TEN CHLOPAK TO KOMBAJNISTY WINA

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx6.xx0 
  • +3

    _gość

    04.08.2011, 13:35

    Widze ze ten temat narobil wokol siebie duzo szumu... Dzis nawet w urzedzie KRUS o tym mowili.... A Ty nawet nie wiesz co tam sie stalo, wiec nie wyrazaj swojej opinii bo nie masz na to zadnych podstaw. Mogl nawet miec sciagniety heder to i tak chlopak by uderzyl w kombajn i mogloby to skonczyc sie jeszcze gorzej... Moglby wpasc pod kolo... Ci ktorzy nie wiedza co to zniwa niech sie lepiej nie wypowiadaja... Kombajn nawet bez hederu zajmuje duzo miejsca wiec trzeba uwazac z wyprzedzaniem. Dziwne ze jakos ja mijalam sie z trzema kombajnistami w tym dniu i nic mi sie nie stalo... A jechalam samochodem a nie skuterkiem ktory jest o wiele mniejszy... Niektorzy po prostu przeginaja z brawura!!

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx4 
  • +3

    cinek_gość

    04.08.2011, 13:36

    :(

    Nie wspolczuje, ten 14 latek jest potencjalnym moredera tylko ze w wieku 21 lat

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • +3

    JS_gość

    04.08.2011, 13:38

    OSTROZNOSC

    SA ZNIWA!! WIEC PROSZE O OSTROZNOSC NA DROGACH... ZDEJMIJCIE NOGE Z GAZU I BADZCIE WYCZULENI NA TO ZE NAGLE ZZA ZAKRETU MOZE POJAWIC SIE KOMBAJN BADZ INNE MASZYNY ROLNICZE!! I TROCHE ROZWAGI!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx4 
  • +2

    _gość

    04.08.2011, 14:47

    rolnik niczemu winny!!!! małolatapociągnąć do odpowiedzialności no i ocztwiście matkę!!!! nie wiecie co to za praca rolnika to nie wypowiadajcie sie

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx5.xx0 
  • -2

    swiadek_gosc_gość

    04.08.2011, 14:49

    wina kombajnisty bo on mial heder 4,5 m

    idioci ... to wina kombajnisty bo nie zlozy hederu ktory ma 4,5 m , motorowerzysta nie mnial szans na ominiecie kombajnu. Nawet nie bylo mniejsca na drodze .... .I kombajn wjechal na motorowerzyste .

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx1 
  • -4

    ; /_gość

    04.08.2011, 15:14

    niemądrzy

    ja mam 16 lat a jeżdżę 6 lat i z mego doświadczenia to dzieciaki mogą mieć karte mmotorowerową wy sie tak wypowiadacie a co wy byście zrobili w takiej sytuacjii ? dorośli myślą że są nieśmiertelni i że tylko oni potrafią jezdzić a 80 % nie zdała za 1 razem na prawko a się udzielają

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx1 
  • +5

    jiks_gość

    04.08.2011, 15:28

    jak to łatwo napisać...

    Wstrzymajcie się od bezsensownych komentarzy Ci,którzy nie wiedzą jak wygląda droga na skróty w Turze , kombajn i co to są żniwa. Od wydawania wyroków kto winien jest prokurator. a pozatym wypadki z udziałem kombajnów bardzo często kończą się dramatycznie bo sama masa pojazdu może zmiażdżyć.

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx8 
  • +2

    złajestem_gość

    04.08.2011, 15:39

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    Popieram te komentarze, wina była chłopca i jego matki, są żniwa, kombajny są wszedzie i dajcie spokój kombajniście!!! To nie jego wina ze wjechali w jego kombajn..... a bez hederu moglo skonczyc sie jeszcze gorzej takze drogi mariuszu daj sobie siana....

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx6.xx3 
  • +1

    złajestem_gość

    04.08.2011, 15:41

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    kombajnista nic nie zrobił, jakoś na pole jakąś drogą musiał wjechać to ludzie bez wyobraźni myśleli że ta polna droga nalezy do nich i nic nie ma prawa na niej jechac.

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx6.xx3 
  • 14-latek ofiara wypadku_gość

    08.08.2011, 15:26

    Nie jechal na polem,tak zgadzam sie z toba ze moze jechac ale jak juz to : #Sie wysyla na przod samochod ze kombajn jedzie i ma poczekac lub z jechac z uliczki Po 2 nie mialem szans na unikniecie wypadku nie wymadrzaj sie tczewiaku bo sie nie znasz i jak juz to nieodpowiedzialny byl kombajnista Jak chcesz to ci moge podac link do jakiegos prawa ustanawiajacego o tym ze kombajnista MUSI wyslac na przod jakas eskorte,zeby ostrzegali o przejezdzie kombajna i chyba z tym sie ze mna kazdy.Jak co to dopisze pozniej a teraz sie zdrzemne :) PAPA i idz do szkoly.

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx1 
  • -1

    Haha_gość

    04.08.2011, 18:30

    --- Treść komentarza została usunięta przez Moderatora serwisu ---

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx8 
  • +3

    niania_gość

    04.08.2011, 21:07

    wina polnych drog

    gdyby drogi byly u nas szersze i nie żałowali kasy na to bylo by bezpieczniej na wsi, tym bardziej w tym okresie czyli w żniw, wiem co to za droga i znam ofiary wypadku, wiem jak jezdzi ten chlopiec a kombajnista ledwo zjechal z pola to byla kwestia 3 minut nie zdąrzyl się rozpędzić,i doszlo do tragedi wiem bo widziałam jak do tego doszło.

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx7.xx8 
  • +1

    gosc_gość

    04.08.2011, 22:25

    Czy są jakieś nowe informacje dotyczące stanu chłopaka ?

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • krzosl_gość

    04.08.2011, 22:40

    chore przepisy dotyczace jazdy skuterami

    Widzialem niedawno na Suchostrzygach jak czterech chlopakow ok 12 - 13 lat jechalo na jednym skuterku scisnieci ze ledwo sie utrzymali na nim i jechali droga i to bez kasku zaden z nich go nie mial poza tym mialem podobna sytuacje kiedy na skrzyzowaniu w Tczewie ul Gdanskiej i Sobiskiego jechal chlopaczek takim skuterem i majac pierwszenstwo zaczal mnie przepuszczac kiwajac ze mam jechac podobnych sytuacji bylo wiecej mysle ze te przepisy ktore upowazniaja do jazdy takimi skuterami sa chore co z tego ze ktos ma 18 lat wsiada na piardka bo mozna poruszac sie na dowod i jedzie nie znajac przepisow :P Tym samym powoduje gorsze zagrozenie bo nie zdaje sobie sprawy jakie pozniej moga byc skutki tego jak cos sie stanie. To ze to ma silnik i praktycznie nie powinno rozwijac duzej predkosci a wiadomo jak jest w rzeczywistosci to jednak jest to pojazd ktory porusza sie po drodze publicznej a tym samym kierowca takiego pojazdu powinien wiedziec jak nalezy w danej sytuacji sie zachowac tym samym nie rozpraszajac uwagi innych kierowcow. Kazdy kierowca widzi jak jest naprawde i to nie jest wcale takie fajne ze ktos komus zajezdza droge albo jada dwa piardki kolo siebie i jak zatrabisz to nawet ni ma szans by zmienili styl swojej jazdy

    Odpowiedz
    IP: 77.113.xx8.xx7 
  • dominika_gość

    04.08.2011, 22:45

    wina kombajnisty!!!!!

    Teraz to wina tylko tego chłopca a kombajnista bez winy. Nie którzy z was nie bylo na miejscu zdarzenia. Wstrzymajcie się od bezsensownych komentarzy.Tu trzeba współczuć co jedyne A nie wy wypisujecie jakieś totalne bzdury.Droga zbyt wąska nie mieli wiekszych szans na unikniecie wypadku . Moim zdaniem wina kombajnisty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • +2

    ~ :)_gość

    04.08.2011, 22:51

    Wiana kombajnisty

    Nie których z was nie bylo na miejscu zdarzenia a sie wypowiadacie na ten temat. Więc ludzie przestancie pisac totalne bzdury.Droga zbyt wąska nie mieli wiekszych szans na unikniecie wypadku .Moim zdaniem to jest wina kombajnisty.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • +1

    .:))_gość

    04.08.2011, 22:55

    .....

    Jak narazie stan chlopca jest dobry.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • krzosl_gość

    04.08.2011, 22:56

    wina kombajnisty i kierowcy skutera

    Wina moze lezec po jednej jak i po drugiej stronie w miescie kombajny nie jezdza a skutery tak i to co czasami wyprawiaja kierowcy skuterow na drodze to krew czlowieka zalewa jak musi na to patrzec i byc czujny bo nie wiesz co takiemu malolatowi w danej chwili strzeli do glowy

    Odpowiedz
    IP: 77.113.xx8.xx7 
  • :)_gość

    04.08.2011, 23:00

    ....

    Wina kombajnisty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • +3

    power_gość

    05.08.2011, 16:41

    Sam już nie wiem czyja to wina, ale gdybym był na miejscu tego chłopaka to pewnie nie uniknołbym tego wypadku. Myślę że większość z was też by się tam rozbiła.

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx0 
  • ..._gość

    05.08.2011, 22:20

    ..:>

    Popieram ostatni komentarz.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • ..._gość

    05.08.2011, 22:22

    ..:>

    Popieram ostatni komentarz.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • złajestem_gość

    06.08.2011, 10:50

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    mam nadzieje, ze matka chlopca odpowie za to wszystko i tyle....

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • Swiadek_gość

    06.08.2011, 11:00

    wina kombajnisty

    Wy siedcie cicho bo to wina kombajnisty ten chlo[pak nie mial szans na ominiecie mial ten heder 4.5 metrow mial zrowy zajmowal .kto nie widzial to niech sie nie udziela. Stan chlopaka jest narazie dobry.Moze za pare dni wyjdzie jego matka tez

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx9 
  • Swiadek _gość

    06.08.2011, 11:04

    gosc ktos

    Ty gosc ktos zamknij sie i nie udzielaj sie nie bylo cie tam to zamknij sie i niepisz swojej opini.Ten chlopak nie mial szans kazdy kto dam by jechal to by mial wypadek.A i ten skuter to nie mugl jechac 70-80 bo to najmiejszy skuter on mugl max wyciongnoc 50 a jeszcze w 2 to 30-40

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx9 
  • Swiadek_gość

    06.08.2011, 11:07

    idioci

    Ej ty Cinek cicho bac ty tez jak bys tam jechal to bys mial wypadek.

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx9 
  • _gość

    06.08.2011, 20:04

    Najlepiej dać dziecakom skutery a nawet przepisów nie znają!! ja zeby wsiaść za kółko musuialem zdać prawko a on co? pozwolenie mamy starczy?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx6 
  • złajestem_gość

    07.08.2011, 10:24

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    mógł szybciej jechac jeszcze gówniarz!!!!! gdyby uwazal to by nie wpadl, a ty swiadku pomysl tą głupia głową zanim cos napiszesz. Pewnie jestes z rodziny chlopaka i dlatego go bronisz, logiczne ze kombajn zajmuje cala droge nawet bez hederu. Smieszny jestes :)

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx2.xx1 
  • jaa_gość

    07.08.2011, 17:40

    nie jest do konca wina kombajnisty poniewaz przejezdzajac z jednego pola na drugie nie ma on obowiazku sciagania hedera, a tak wlasnie bylo

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx3.xx0 
  • :)))_gość

    07.08.2011, 20:09

    ....

    Ten przed ostatni komentarz daruj sobie. On nie jest żadnym gówniarzem!!!! A ty pewnie jestes z rodziny tego kombajnisty . Nie bądźcie tacy mądrzy bo co za dużo to niezdrowo. Wina kombajnisty!!!

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx4 
  • +2

    maa323_gość

    07.08.2011, 20:40

    Słuchajcie wszyscy co dodają komentarze przeciwko kombajniście to idioci za przeproszeniem. Po pierwsze czy kierujący mieli kaski??? Po drugie czy nie mogli zwolnic wyjeżdżając zza tak ostrego zakrętu??? Na pewno nie jechali ta droga pierwszy raz i niebezpieczne zakręty znali, ale tak to już jest jak dzieci wsiadają na skuter. A po trzecie czy ten chłopak miał kartę motorowerowa???

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx5.xx4 
  • Młody__gość

    07.08.2011, 20:40

    Dajcie sobje spokuj oceniac to kazdy potrafi nikt tego zajscia nie widzial i przestancie gdybac

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx4.xx0 
  • szczera_gość

    07.08.2011, 22:46

    Głupoty gadacie

    Ludzie jakie wy głupoty wypisujecie widać że nigdy nie jechaliście tamtą drogą... ;/ Tam nawet nie ma osi jezdni. w tym wypadku ewidentna wina tego dzieciaka. Wy jesteście niezłymi marzycielami jak myślicie że jechał max 50 km na godzinę. Nie dość że nie miał karty to jeszcze chciał wyprzedzać na zakręcie. Mądro to to nie jest. Szkoda ich ale sami sobie są winni. A co do kombajnisty to się nie czepiajcie człowiek swoje przeżył już o to się nie bójcie. Ciekawe co wy zrobicie jak taki gówniarz wam pod koła wpadnie bo będzie cwaniakował....

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx5 
  • Artur (poszkodowany)_gość

    08.08.2011, 15:15

    Dobra widze,ze nie wiedziecie co piszecie Tczewiacy cali,nawet tego nie widzieliscie.Dzisiaj czyli 8.08.2011 r wyszedlem ze szpitala Wojewodzkiego w Gdansku,pisze to na lezaca w domu zeby nie bylo. ___________________________________________________ Jechalem skuterem z matka 30-36 km/h,skuter mial blokade itp. na prostej on ledwo 45 wyciagal. Teraz inni pisali czy mielismy kaski TAK drodzy koledzy,czy szalalem jadac drozka? Nie. Kombajn byl za szeroki jechal z hederem 4,5 m uliczka ma szerokosc okolo 3 m powiedzcie mi co mialem zrobic (dorobic skrzydla i przeleciec kombajn ?Na dodatek za kombajnem jechali ciagniki z przyczepami. Jeszcze to bylo 3-4 m za zakretem nie zdazylem wychamowac,inni swiadkowie zdarzenia sadzili nawet ze kombajnista byl pod wplywem alkoholu. @ Ktos jeszcze pisal ze kombajn jechal z pola na pole nie on jechal z bazy NA POLE. _______________________________________________________ Jak macie jakies pytania pytac ale wy Tczewiacy sie nie wypowiadac bo nic nie wiecie a gadacie.Jedzcie sobie tam na droge i sobie ja zobaczcie. @ Widze,ze niektorzy mysla ze ja jechalem droga pulbliczna (hahaha) Smieszni jestescie (hahaha) wescie bo umre ze smiechu.Droga byla taka ze nawet ja polna nie mozna nazwac. TYLE Z MOJEJ STRONY NARA TCZEWIACY I MI TU GLUPOT NIE PISAC !!!! (TCZEWIACY I SIE WYPOWIADAJA (HAHAHHA) )

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx1 
  • sonsiad_gość

    25.08.2011, 21:21

    oskarrzasz

    kolo aty alkomat jestes i dochodzenie prowadzisz ????????? ze wiesz z kad ta maszynka jechała skoro ma 4,5 m a droga 3m to jak on tam sie miescił ?????wes kolo prostuj sprezynki i czekaj na orzeczenie policji a nie oskarrzasz ludzi bezwinny jestes ????????

    Cytuj
    IP: 83.25.xx2.xx9 
  • złajestem_gość

    08.08.2011, 19:28

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    to słuchaj malutki, kombajnista nie byl pod wplywem alkoholu :) a na drodze trzeba uwazac a nie dorabiac sobie skrzydła :) buziaczki i zdrówka :*

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • -1

    Artur (poszkodawany)_gość

    08.08.2011, 21:46

    Zlotko tylko ze tak wiekszosc ludzi mowi,a ty nawet w okolicy nie mieszkasz tylko gdzies pod slaskiem i gadasz glupoty a nawet cie tam nie bylo nie widziales to po co pisesz co ?

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx8 
  • złajestem_gość

    09.08.2011, 09:33

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    wiem wiecej niz ty

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • Koleszka_gość

    12.08.2011, 21:01

    hehe

    Jak możesz wiedzieć więcej niż on, skoro to on miał ten wypadek i był najbliżej ?:D

    Cytuj
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • złajestem_gość

    09.08.2011, 09:44

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    dziecko ty nie pytaj sie ludzi i nie sluchaj co ludzie gadaja :) bo wariata z siebie robisz.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • Koleszka_gość

    12.08.2011, 21:13

    Skuter

    Chłopak nie jechał więcej niż 40 km/h + Nie miał jak uciec przed hederem + oboje mieli na głowie kaski. Piszecie bzdury, że wyprzedzał samochód, samochód od początku drogi jechał za nim. Zakręt jest bardzo niebezpieczny, sam prawie miałem tam wypadek przy prędkości 20km/h. Pojazd nadjeżdżający z przeciwnej strony widać dopiero w odległości kilku metrów, zakręt zasłaniają krzaki i drzewa. Nie wiem czego oczekujecie, chłopak miał zejść ze skutera i sprawdzać czy nic za zakrętem nie stoi ? Żenada. Wina jest po stronie kombajnisty, jak wyżej można przeczytać, nie ściągnął hederu, nie miał "koguta", nie miał przed sobą żadnej eskorty.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • złajestem_gość

    13.08.2011, 09:49

    nieodpowiedzialne dzieci i ich rodzice

    Po co wy takie bzdury piszecie??? A tak naprawdę to wine osadzi policja , i wtedy pewnie zadnego głupiego od was komentarza tu nie zobacze :) po co sie tłumaczycie??? Czy nie wiecie że winny zawsze sie tlumaczy???? hahahah :P

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • _gość

    25.08.2011, 20:22

    kombajnista nie winny

    najlepiej powiedzieć kombajnista ma winę bo nie ściągną heder wiecie ile czasu potrzeba żeby ściągnąć heder dobre pół godz. także nie wiem czy opłaciło by mu się przejechać parę metrów na pole wolał bym jechać do domu. Ciekawe czy nieletni miał uprawnienia i jaka była jego prędkość podczas wchodzenia w zakręt. Mogę się założyć że winę poniosą rodzice i nieletni

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx4 
  • al55_gość

    12.04.2012, 23:37

    nieletni winny

    przecież co może wiedzieć taki czternastolatek o przepisach ruchu gdy wchodził w zakręt nie pomyślał co się może stać miał te 50 km/h a to już jest siła i gdy uderzył w cheder to nie było za ciekawie i tak zakończył swoją przygodę na skuterze

    Odpowiedz
    IP: 80.50.xx2.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.