Ekspert: kampania samorządowa będzie ostra i brutalna (SONDA)

Wybory (fot. tcz.pl)
Ekspert: kampania samorządowa będzie ostra i brutalna (SONDA)
To będą ostre, brutalne kampanie; nasz kraj wypełniony jest emocjami, więc emocje będą na pewno - powiedział PAP socjolog dr Ryszard Żółtaniecki o przygotowaniach do wyborów samorządowych.

"Większa część Polaków większą wagę przywiązuje do wyborów samorządowych niż do parlamentarnych" - uważa socjolog. Tłumaczy to tym, że wybory samorządowe dotyczą spraw, które są "bezpośrednio związane z ludzkim losem".


Dr Ryszard Żółtaniecki spodziewa się, że przyszłorocznym wyborom samorządowym będą towarzyszyć duże emocje: "Nasz kraj wypełniony jest emocjami, więc emocje będą na pewno. Będą się tam również mieszały wątki ogólnokrajowe, szczególnie w dużych miastach, takich jak Kraków, Łódź, Warszawa. To będą ostre, brutalne kampanie" - przewidywał Ryszard Żółtaniecki, jednak, jak powiedział, nie jest w stanie przewidzieć jaki będzie wynik.

Jego zdaniem przyszłoroczne wybory będą "probierzem tego, do jakiego stopnia Polacy są w stanie zmobilizować się jako obywatele, a od tego będzie zależeć frekwencja".


Wg socjologa specyfika wyborów samorządowych jest taka, że w wielu miejscach dominują w nich ugrupowania lokalne, które nie mają przełożenia na partie polityczne. Żółtaniecki jest przekonany, że "część wybranych, będzie właśnie kandydatami lokalnych, miejscowych ugrupowań czy ruchów obywatelskich".

Ponadto, w jego opinii podczas wyborów samorządowych będzie można sprawdzić, jak wygląda sytuacja "w terenie". Czy "rzeczywiście tam, w terenie PiS odebrało elektorat PSL".

Socjolog twierdzi, że będzie można też zbadać w jakiej sytuacji znajdują się partie opozycyjne: "Zobaczymy czy Nowoczesna jest w ogóle przygotowana do tych wyborów, czy wysunie swoich kandydatów. Nowoczesna ma bardzo słabe struktury terenowe" - zaznaczył socjolog.


Do wyborów samorządowych pozostał zaledwie rok. W listopadzie 2018 r. wybierzemy nowe władze samorządowe. Lista kandydatów na prezydenta Tczewa nie jest w pełni znana, mimo to zapraszamy już teraz do udziału w naszej pierwszej przedwyborczej sondzie, która znajduje się poniżej. Dziękujemy za każdy głos!


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (56)
dodaj komentarz

  • -1

    maga_gość

    09.11.2017, 13:03

    Tylko Mirosław Pobłocki

    Wystarczy się obejrzeć jak Tczew się zmienia. I proszę aby jadowici krzykacze nie publikowali jak zwykle swoich wypocin, tylko konstruktywnie skomentowali. A co do porażek, każdy je ma. Kto nic nie robi ten się nie myli.

    Odpowiedz
    IP: 104.244.xx4.xx8 
  • +13

    ŁUPASZKO_gość_gość_gość

    09.11.2017, 13:08

    a'la long

    Cały świat się zmienia ,ale jak wydaje się Tobie ,że to zasługa POBŁOCKIEGO ,to jesteś w wielkim błędzie :)

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx6 
    +10

    tczewianka_gość

    09.11.2017, 13:23

    rozwoj Tczewa

    Popatrzcie jak dziala komunikacja miejska Tczewa za rzadow obecnego prezydenta ,ktory zaciera rece na nastepna kadencje. komunikacja dla spoleczenstwa TCZEWA zatwierdzony przetarg z firma METEOR to najwiekszy sukces obecnego prezydenta. Ten sukces odczuwa kazdy mieszkaniec Tczewa co korzysta z uslug przewozowych tej firmy. Firma ta absolutnie nie spelnia warunkow przewozowych autobusy to zlom ,ktory dawno powinien byc przekazany na zlomowisko. Opoznienia i rozklady jazdy to drugi problem podarowany przez obecnego prezydenta mieszkncom Tczewa. Za taki stan komunikacji powinien sie wstydzic i przeprosic mieszkancow ,a tu chce byc dalej prezydentem bo to dobra fucha nawet w okolicznosciach postawionego zarzutu.

    Cytuj
    IP: 82.253.xx6.xx5 
    +22

    admirał_gość

    09.11.2017, 13:43

    Tomasz z synem rozklejali plakaty

    Im więcej hejtu na Pobłockiego i tego niczym nie uzasadnionego jadu tym bardziej widzę jaki to mocny kandydat, którego starają się zniszczyć. Ale nie... Nic z tego! Tczewianie mają oczy!

    Cytuj
    IP: 65.19.xx7.xx0 
    +4

    gosc_gość

    09.11.2017, 13:47

    Dno

    Poważnie na Pobłockiego ? A co on takiego super zrobił ? Złomy nie autobusy mimo negatywnej oceny mieszkańców przy 2 wyborze autobusów olał opinie mieszkańców i zrobił co uważa. Postawienie mostku na Zatorzu za 606 tyś ( chyba pozłacane elementy ma że taka cena ). Nowe centrum miasta Tczewa przy wyborach głośnio było o tym teraz nikt nie wie co się dzieje tam i czy w ogóle to kiedyś powstanie. Tyle rządził i nic konkretnego nie powstało. Czy serio ślepi jesteś i zapatrzeni w niego ?

    Cytuj
    IP: 31.0.xx2.xx4 
    +7

    Koń Szyderca_gość

    09.11.2017, 15:31

    jeszcze gorzej niż na tczewska.pl

    Pierwszy komentarz. Jest oceniony na -1. Ja klikam na minus i.... ocena wskakuje na +8. Ktoś nad tym panuje?

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 
    +11

    :):)_gość

    09.11.2017, 17:57

    Może miasto się zmienia owszem chodniki ścieżki rowerowe itp. Ale nie tym miasto żyje na codzień. Co z komunikacją miejską sypie się. Co z drogami wiecznie zakorkowanymi.....

    Cytuj
    IP: 77.112.xx1.xx1 
    -2

    xxx_gość_gość

    09.11.2017, 18:22

    posłochaj ......

    Wypociny to ty piszesz. Bezczelna/y maleńki z małym mużdżkiem człowieczku.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx7 
    +6

    Tczewianin_gość_gość

    10.11.2017, 02:48

    Fakt, każdy popełnia błedy. Ale nie dwa razy te same. Ja na Pana Pobłockiego już nie zagłosuję. Dlaczego? Chociażby za Meteora. Z komunikacji korzystam niestety prawie codziennie i to jest porażka. Za pierwszym razem ok popełnił błąd i drugi raz tego nie zrobi, lecz gdy krótko po wyborach okazało się, że meteor znów wygrał przetarg przysiągłem sobie, że więcej na Pobłockiego nie zagłosuję.

    Cytuj
    IP: 95.160.xx5.xx6 
    -7

    e_gość

    10.11.2017, 07:27

    Ja i moja rodzina zawsze głosujemy na Pana Pobłockiego i nie zawiedliśmy się!

    Cytuj
    IP: 65.19.xx7.xx0 
    +6

    kik_gość

    10.11.2017, 09:51

    do maga

    O widzę, ze kolega na etacie zależnym od Pana Prezydenta :D Nawet rozumiem ten strach przed tym, że się zmieni władza i stołek się utraci.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
    +2

    Odwłok_gość

    11.11.2017, 10:13

    Wymiana krzeseł na sedesy.

    Po wpisach wnioskuję, że zwieracze puszczają. Wymianę krzeseł na sedesy proponuję zacząć od 1 piętra urzędu miejskiego.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6 
  • +8

    ŁUPASZKO_gość_gość_gość

    09.11.2017, 13:05

    "a'la long"

    Nowoczesna BUHAHA -a co to wogóle ku ..A jest ???????:)

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx6 
  • +11

    JAN _gość

    09.11.2017, 13:20

    x

    Nikt z tej listy To powinien być ktoś nowy nie uwikłany w lokalne układy

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • +4

    tczewianka _gość

    09.11.2017, 15:18

    Zgadzam się nikt z tej listy tylko ktoś nowy i młody.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx9.xx2 
  • +4

    ŁUPASZKO_gość_gość_gość

    09.11.2017, 13:29

    "a'la long"

    Ludzie OBUDZCIE SIĘ -ani Pobłocki ani nikt z obecnie rządzących !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx6 
  • +6

    czyżykowiak_gość

    09.11.2017, 13:43

    Oby tylko nie doszli do władzy ....

    ... oszołomy, bo wtedy nie będą remontowane ulice, skwery, place zabaw, tylko będą rozkręcane afery, a miasto będzie obumierać. Póki co rządzący, niezależnie od opcji politycznych, jakoś się w Tczewie dogadują i sobie radzą (drogi, mosty, ścieżki rowerowe, place zabaw, szpital, transport, itp). Nie zapominajmy o tym, oszołomstwo obudzi się we właściwym czasie, zobaczycie na własne oczy, ONI NA TO JUŻ CZEKAJĄ i piszą m.in. tutaj zjadliwe komentarze nawet do pozytywnych spraw (jak coś zrobiono to źle, za drogo, niepotrzebnie). A że są problemy, a gdzie ich nie ma, jednak miasto póki co się rozwija. Jak oszołomstwo przejmie władzę to nie będzie robione nic.

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx0.xx9 
  • +2

    ŁUPASZKO_gość_gość_gość

    09.11.2017, 14:18

    "a'la long"

    No pewnie ,że miasto się rozwijaz pieniędzy podatników - chyba nie chcesz powiedzieć że to dzięki waszemu zarządzaniu powstają chodniki itd. ?!?! :)

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx6 
    +6

    ._gość

    09.11.2017, 14:21

    do CZyzykowiaka

    KOGO MASZ NA UWADZE ,ze wyzywasz od oszolomstwa moze siebie. idz na sesje rady i posluchaj jak sobie radza pyskowkami .A mosty i szpitale to nie sprawy miasta tylko powiatu;Badz dobrze zorientowany ,a wtedy szczekaj w komentarzach.

    Cytuj
    IP: 82.253.xx6.xx5 
    +7

    ŁUPASZKO_gość_gość

    09.11.2017, 14:22

    "a'la long"

    Zarządzanie było w tczewski szpitalu -wszyscy widzimy "efekty ".

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx6 
  • +37

    Cywilizacja_gość_gość

    09.11.2017, 14:51

    Uwalił powiat ,obarczane miasto !

    Więcej obiektywizmu ! Wiadukt na Woj.Polskiego - powalił powiat ,szpital ,most nad Wisłą - powiat , rondo przy wieży ciśnień - powiat , zaniedbana - Jedności Narodu - powiat !! To nieliczne przykłady niekompetencji zarządu powiatu !! Jedyna winna prezydenta to że wspiera partactwo !

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx1.xx7 
  • -1

    Tczewianin_gość

    09.11.2017, 15:44

    Wszystkie znane nam partie czyli te Pisy, Po czy tam kukizy i nowoczesne to jedno i to samo bo nie są Polakami tylko żydami,poszukajcie w necie ich prawdziwe nazwiska np. Kaczyńskiego, Dudy czy Schetyny. Jeśli będziemy głosować na agentów z Izraela to w Polsce nigdy nie będzie dobrze.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx4 
  • -1

    Gość_gość

    16.11.2017, 09:52

    Co ty ćpiesz?

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • +4

    kik_gość

    09.11.2017, 16:03

    Alez odkrywczy pan socjolog! Oczywiście, ze będzie ostra, tym bardziej że PSL pożegna sie ze swoim cudem nad urną w postaci 20% i poleci w niebyt niezależnie kto obejmie stanowiska, jedno jest pewne nie będzie tam PSL, ileż urzędowskich domów zapłacze, ileż łez wyleją córunie, synkowie i inne pociotki, które pracą na zwykłym etacie nigdy się nie skalały. jakież to nieszczęście będzie i odmiana życiowa, gdy pójdzie się pracować naprawdę

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • +10

    niepartyjniak_gość

    09.11.2017, 23:38

    Piszesz o "dobrej zmianie"? Bo tam to widzę takie przykłady zatrudniania pociotków, że strach. Numer 1 to syn naszego posła, "orzeł" zatrudniony w spółce skarbu państwa ENERGA na KIEROWNICZYM stanowisku. To jest dopiero skandal!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
    -2

    kik_gość

    10.11.2017, 09:54

    Masz obsesję? Ani słowem nie wspomniałem o tym kto ma wygrać, pisze o cudzie nad urną z poprzednich wyborów, w których szczątkowe PSL miało 20% i cieszę się, że tym razem znikną z samorządów w całym kraju. Puknij się w głowę i czytaj ze zrozumieniem.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
    +8

    Ecik_gość

    10.11.2017, 18:34

    Kolejna porażka Starosty !

    Ostry to może być nóż, brzytwa itp. a nie kampania !!!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx7 
  • +4

    mocny kandydat_gość

    09.11.2017, 16:11

    mocny kandydat

    1. smród z wysypiska na bajkowe i suchostrzygi, 2. remonty dróg - kabaret , 3. działki sprzedawane w dobrych cenach, 4. komunikacja miejska meteor :) 5. spółki miejskie super ... marny, bierny ale wierny ... 6. Rada miasta - kabaret 7. Wolne media i portale :) podsumowując - mocny kandydat

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx3 
  • +12

    tczewiak_gość_gość

    09.11.2017, 16:58

    Bartłomiej Kulas

    Umieszczenia B. Kulasa to jakiś żart? Nauczyciel geografii, który nigdy niczym nie zarządzał ma byc kandydatem na prezydenta miasta? To chyba żart! Dodatkowo jego jedynym pomysłem na życie, z resztą wyniesionym z domu jest polityka, nie jest to dobry obrót spraw, najpierw zdobywa sie doświadczenie, potem idzie do polityki, no chyba, że uczenie ile wysokości mają Rysy jest jakimś doświadczeniem. Startował do Rady mając 18 lat mając nazwisko Ojca i dzieki temu sie dostał, póżnij gdy ludzie wiedzieli kim jest zweryfikowali jego kandydaturę w kolejnej kadencji.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx8 
  • +8

    Kamil_gość

    09.11.2017, 20:30

    szuka stołka dla siebie jak tatuś

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx2 
  • +15

    ._gość

    09.11.2017, 17:02

    tczewianie wiedza czego oczekuja.

    "Im więcej hejtu na Pobłockiego i tego niczym nie uzasadnionego jadu tym bardziej widzę jaki to mocny kandydat, którego starają się zniszczyć. Ale nie... Nic z tego! Tczewianie mają oczy!"

    tczewianie oczekuja w przyszlych wyborach prezydenta skutecznego co bedzie szanowal mieszkancow , a nie podejmowal wedlug swojego uznania decyzje takie jak np. Meteor w uslugach komunikacji miejskiej. ten przypadek spoleczenstwo Tczewa CI co musza korzystac z uslug tej firmy nie wybacza obecnemu Prezydentowi . Wiec szanse na nastepna kadencje sa marne do trzeciej kadencji.

    Odpowiedz
    IP: 82.253.xx6.xx5 
  • +13

    zibiern_gość_gość

    09.11.2017, 17:06

    PIS-NIE!

    Kazdy z nich bedzie lepszy od jakiegokolwiek przedstawiciela pis.

    Odpowiedz
    IP: 95.160.xx3.xx9 
  • -10

    Krzyżak_gość

    09.11.2017, 19:43

    "Cały świat się zmienia ,ale jak wydaje się Tobie ,że to zasługa POBŁOCKIEGO ,to jesteś w wielkim błędzie :)"

    i tu się mylicie..odkad od kilku lat mamy swego burmistrza w Malborku...NIE DZIEJE SIE NIC !!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx5 
  • +14

    Zielona Wyspa_gość

    09.11.2017, 20:32

    Starosta a odpowiedzialność

    Jak powiedział biskup Pieronek pis to demony ,a my chcemy nieba !

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx0 
  • -11

    JAN _gość

    09.11.2017, 20:06

    DO TCZEWIANINA

    A jakie ty masz pochodzenie jesteś pewny że matka nie puściła się z Żydem Na chwile obecną to tylko Łukasz Brządkowski na prezydenta

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • +21

    Ewa_gość

    09.11.2017, 20:35

    Kabaret na kólkach

    Brządkowski na prezydenta - ha.ha,ha sikam ze śmiechu

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx0 
    +8

    Iza_gość

    10.11.2017, 14:18

    Do Jana

    Janie czy to nie pora na zmianę pampersa ?! Z Ewą pękami z twoich urojeń !!! Ha,ha,ha

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx8 
    -1

    Asia_gość

    15.11.2017, 11:13

    Kandydat na prezydenta...

    Pan Łukasz Brządkowski żyje Tczewem, zależy mu na naszym mieście (choćby walka o historyczny wygląd mostu). Nie jest uwikłany w układy i wszystko co robi dla Tczewa robi charytatywnie i z własnej pasji...Nie dam nic złego powiedzieć na Pana Ł.Brządkowskiego...I też widziałabym go jako prezydenta...Mówcie sobie co chcecie...

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +9

    Kuba_gość

    09.11.2017, 20:06

    Mam wielką nadzieję na zmiany w Tczewie. W innych miastach podobnej wielkości widać duże inwestycje i zmiany na lepsze, wystarczy się przejechać po Polsce żeby zobaczyć różnicę. W okresie urzędowania obecnego prezydenta, inwestycje i zmiany są naprawdę niewielkie, z kontraktami za ogromne sumy, nie adekwatnymi do wartości inwestycji. Tczew nie jest biednym miastem. Biorę pod uwagę fakt, że wpływy do budżetu miasta są od wielu dużych firm i fabryk z okolic. Wystarczy uczciwie i rzetelnie zarządzać wydatkami. Dziwi mnie zadowolenie mieszkańców z obecnej władzy. Ludzie boją się zmian, jednak nigdy nie będzie lepiej, jeśli nadal będziemy głosować na te same twarze, będące u władzy (i układach) od wielu lat.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • +6

    Kamil_gość

    09.11.2017, 20:34

    Pobłocki? Podziękuję - on tylko dba o wąskomajtkowców na rowerkach. - kupę milionów z naszych podatków na tą garstkę złamasów a to rowerownia ścieżki, stojaczki... .dość marnowania pieniędzy podatników!!!! Chcemy komunikacji miejskiej a nie faworyzowania pedalarzy.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx2 
  • +1

    x_gość

    09.11.2017, 20:46

    x

    Pobłocki to największy pracodawca w mieście i ludzie będą na niego głosować by nie stracić tego co mają

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • +5

    25lat_gość

    09.11.2017, 21:11

    Nie strasz. Czas na zmianę

    Nikt im pracy nie zabierze. Tylko kumple i emeryci stracą.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6 
    +6

    xxx_gość_gość

    10.11.2017, 10:25

    Zmiana i już !!!

    Od wielu lat Rumcajs trzyma łapę na spółkach miejskich, podporządkował sobie prezesów, który płacą jego rachunki. Dość tego !!! Nie zapominajcie o plakacie "MIKOŁAJA" jak to suto obdarowywał swoich wyznawców. Za Odyi tego nie było.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx1 
  • +10

    ._gość

    09.11.2017, 22:15

    RADNI emeryci

    "Nikt im pracy nie zabierze. Tylko kumple i emeryci stracą."

    Wlasnie straca emeryci co sa miejskimi radnymi. Starcy po siedemdziesiatce klaskaja prezydentowi ,aby dorabiac do emerytury.Rada miejska powinna skladac sie z merytorycznych wybranych radnych nie nauczycieli co o ekonomii ,administracji ,przetargach i zarzadzaniu nie maja pojecia.

    Odpowiedz
    IP: 82.253.xx6.xx5 
  • -4

    xyz_gość

    09.11.2017, 23:41

    Naprawdę myślisz, że zarządzanie miastem to tylko ekonomia? A kwestie społeczne, kultura, sport, oświata itp.?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
    +3

    Miron_gość

    10.11.2017, 09:27

    Destruktor

    Rozwalił kulturę sport i oświatę. Nie ma Nehrebeckiego a sport kwiczy. Tyle w temacie

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6 
  • -9

    Tom_gość

    10.11.2017, 06:28

    To radzę otworzyć oczy!

    "Zgadzam się nikt z tej listy tylko ktoś nowy i młody."

    Radzę otworzyć oczy! Bo na liście znajduje się młody Marcin Krzywkowski, w nic nie umoczony. Ale tak to jest, w tej dziurze zwanej Tczewem jest jak w reszcie Polski - klapki na oczy i fixacja na dwie, góra trzy partie. W tym mieście nic się nie zmieni, jak ludzie (przepraszam za słowo) SPUSZCZAJĄ się nad p. Pobłockim (nic do Niego nie mam, w tym miejscu mógłby być dowolny inny człowiek, wyglądałoby to podobnie), bo uaktywnił się nagle rok przed wyborami. I tak w koło. Ale na rozkopaną Gdańską nikt nie spojrzy. Na tragiczną komunikację miejską nagle nikt nie zwraca uwagi. Bo jaśnie Pan Prezydent ''wybudował'' ścieżki rowerowe czy inne badziewia. Co z tego, skoro naprawdę ważne projekty i sprawy LEŻĄ? Tak więc Marcinie, życzę Ci prezydentury (chociaż wiem, że to się nie uda, beton zbyt mocny i w Tczewie go na razie nie skruszymy).

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • -9

    JAN_gość

    10.11.2017, 12:23

    DO EWY

    Jeżeli uważasz inaczej to uzasadnij to o ile potrafisz powiedzieć ha ha to to oznacza że jesteś osobą specjalnej troski albo należysz do lokalnego układu który nie chce żadnych zmian Brządkowski nie jest głupszy od Pobłockiego a wręcz odwrotnie tylko nie stoją ża nim żadne układy kolesiów Powiecie że nie ma doświadczenia a kto ma jak zaczyna przypomnę prezydenta Odyje był kolejarzem bez żadnego doświadczenia w samorządzie a rządził 3 lub 4 dokładnie nie pamietam kadencje

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xxx 
  • +9

    Ewa_gość

    10.11.2017, 23:20

    Do Jana

    Zmień pampersa i się nie podniecaj ! A tak na marginesie to jakiś z ciebie niedoróbek !

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx5 
  • -4

    nick_gość_gość

    10.11.2017, 20:12

    KORDA

    Ponawiam tylko KORDA

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx7 
  • +2

    ŁUPASZKO_gość_gość_gość

    11.11.2017, 14:06

    "a'la long"

    No coś Ty Korda się nie nadaje za miękki jest za szybko się dopasuje do panującego układu .

    Cytuj
    IP: 37.47.xx1.xx9 
  • +1

    Maria_gość_gość

    10.11.2017, 20:58

    Prezydent mojego miasta powinien być nie tylko dobrym gospodarzem i organizatorem, ale też odróżniać dobro od zła i nie lekceważyć zagrożeń płynących ze strony coraz bardziej agresywnych narodowców, udających patriotów podczas uroczystości miejskich. Powinien dbać by instytucje miejskie nie były siedliskiem prymitywnej propagandy. No i te kopcące, rozpadające się autobusy czas już byłoby wysłać do lamusa ze względu na zdrowie mieszkańców.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx3 
  • +4

    Ecik_gość

    11.11.2017, 13:25

    O Mario !

    Jedź do Torunia tam ci będzie dobrze - przytulą, nakarmią , pobłogosławią

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx2 
  • +2

    Nieznajoma_gość

    16.11.2017, 06:39

    Prezydent

    Po za polityką - może w końcu trzeba dać szansę Radnemu Urbanowi - Pobłocki pokazał w tym roku jaką mafią są nasze władze miasta przy sprzedaży ziemi Trans Poloni. Po za remontami kilku obiektów i mnóstwem korków co zrobił więcej? Skoro przytulił kilka milionów dla siebie to wypada, żeby chociaż wyremontował ulice. Ja w tym roku stawiam na Urbana bo ma determinację i na Bollina bo to świeży umysł o ile za dużo nie będzie przebywał z Misiewiczem.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xxx.xx8 
  • -2

    Tczewianka_gość

    17.11.2017, 18:37

    Moje zdanie

    Najlepiej kogoś obrzucać błotem. Uważam, że obecny prezydent Pan Mirosław Pobłocki bardzo stara się o dobro naszego miasta i o dobro całego społeczeństwa. To jest tragiczne--tak dużo robi się w mieście i nikt niczego dobrego nie postrzega. Proszę rozejrzeć się wokół siebie i szeroko otworzyć oczy. Ja stawiam na człowieka sprawdzonego, a nie na pieniaczy i ludzi nowych.No chyba, że chcecie Pana Urbana i jego pożal się Boże braciszka-człowieka, który jest pieniaczem i tylko lubi prać brudy i wiele obiecuje, a cokolwiek sie w mieście robi-przypisuje sobie. Powodzenia!

    Odpowiedz
    IP: 95.160.xx4.xx7 
  • +1

    ._gość

    17.11.2017, 19:29

    Tczewianka do Tczewianki

    Obecny Prezydent zafundowal mieszkancom Tczewa ,ktorzy korzystaja z komunikacji miejskiej hororr dajac mozliwosci przetargowe firmie Meteor ,ktora nie spelnia potrzeb mieszkancow w dodatku dzieciom, mlodziezy , osobom starszym i tym co dojezdzaja do pracy w miescie i tym co dojezdzaja do dworca PKP. Autobusy sie czesto psuja ,paazerowie musza wychodzic z pojazdu i czekac badz dalej isc na piechote ,a bilet za 2.80 zl maja skasowany. Wyborcy beda mieli na uwadze takie poczynania wobec mieszkancow obecnego Prezydenta i moze byc pewny ,ze nastepna kadencja po wyborach moze byc juz nie dla tego prezydenta. bardzo lekcewazy mieszkancow .

    Cytuj
    IP: 82.253.xx6.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA