Pelplin szuka kandydatów do Rady Seniorów

(fot. mat. prasowe)
Pelplin szuka kandydatów do Rady Seniorów
Pelpliński ratusz szuka kandydatów do Rady Seniorów. Zgłaszanie kandydatów możliwe jest do 26 czerwca 2019 r.


Zgodnie z § 5 ust. 2 Statutu Rady Seniorów Gminy Pelplin, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr VIII/64/2019 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia
26 kwietnia 2019 r. w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Pelplin oraz nadania jej statutu istnieje możliwość zgłaszania kandydatów do Rady Seniorów Gminy Pelplin

1. Zgłaszanie kandydatów możliwe jest w terminie od 18 czerwca 2019 r. do 26 czerwca 2019 r.

2. W skład Rady Seniorów Gminy Pelplin wchodzi 11 członków powołanych przez Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin spośród przedstawicieli:
Uniwersytetu III Wieku, domów dziennego pobytu i klubów seniora utworzonych w ramach rządowego programu Senior+ oraz organizacji
pozarządowych działających na rzecz osób starszych, wyznaczonych przez te podmioty. Przy czym Uniwersytet III Wieku może zgłosić dwóch kandydatów, pozostałe podmioty po jednym kandydacie. Jednocześnie jednego przedstawiciela do składu Rady Seniorów wskazuje bezpośrednio
Burmistrz.
3. Przedstawiciele ww. podmiotów muszą być mieszkańcami Gminy Pelplin i powinni ukończyć 55 rok życia.
4. Zgłoszenie przedstawicieli podmiotów działających na rzecz osób starszych następuje poprzez wypełnienie i złożenie w Sekretariacie
Urzędu Miasta i Gminy Pelplin formularza zgłoszeniowego (Załącznik Nr 2 do Zarządzenia) podpisanego przez zgłaszającego oraz wskazanego
kandydata.
5. Formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie www.pelplin.pl oraz w Referacie Społecznym i Promocji Urzędu Miasta i Gminy Pelplin.
6. Zgłoszenia można dostarczyć do Sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Pelplin albo przesłać listownie na adres: Urząd Miasta i Gminy Pelplin,
Pl. Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, z dopiskiem "Rada Seniorów Gminy
Pelplin".
7. Termin składania zgłoszeń upływa 26 czerwca 2019 r. Zgłoszenia złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu (decyduje data wpływu do
Urzędu).
8. Zgłoszenia kandydatów do Rady podlegają weryfikacji formalnej dokonywanej przez Burmistrza. Weryfikacja polega na sprawdzeniu
kompletności i poprawności formularzy zgłoszeniowych.
9. Wybór członków Rady Seniorów Gminy Pelplin zostanie przeprowadzony zgodnie z § 5 Statutu Rady Seniorów Gminy Pelplin.
10. Informację o wyborze członków Rady i o ustalonym składzie Rady, Burmistrz poda do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu
Miasta i Gminy Pelplin www.pelplin.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
11. Informacje dotyczące Rady Seniorów Gminy Pelplin, w tym Statut Rady Seniorów Gminy Pelplin oraz formularze zgłoszeniowe, dostępne są na

stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Pelplin www.pelplin.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
12. Szczegółowych informacji dotyczących naboru kandydatów do Rady Seniorów Gminy Pelplin udziela Pan Tomasz Czerwiński - Kierownik
Referatu Społecznego i Promocji, tel. 58 536 12 61 w. 47.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (1)
dodaj komentarz

  • +2

    Niki_gość

    19.06.2019, 07:48

    z dvpy artykuły

    co ma to do Tczewa?

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx3.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.