Mieszkańcy protestują przeciw planowanej ulicy na Suchostrzygach

Ulica ma usprawnić ruch na największym osiedlu Tczewa (fot. tcz.pl)
Mieszkańcy protestują przeciw planowanej ulicy na Suchostrzygach
Wraca sprawa budowy tzw. ulicy Nowosuchostrzyckiej, czyli przedłużenia istniejącej już alei Kociewskiej. Chociaż prace jeszcze nie ruszyły i nie wiadomo, kiedy się zaczną, już wywołują protesty mieszkańców Prątnicy, Suchostrzyg i właścicieli działek zlokalizowanych na terenie przyszłej inwestycji. Inicjatywa obywatelska mająca na celu zablokowanie inwestycji trafiła właśnie do magistratu. Tymczasem urzędnicy uważają, że budowa jest potrzebna i będą ubiegać się o dofinansowanie inwestycji w ramach tzw. "schetynówek".

Do budowy ulicy Nowosuchostrzyckiej władze miasta przymierzają się już od około 30 lat. Ostatnio urzędnicy dwukrotnie starali się pozyskać dofinansowanie w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - w 2009 roku wniosek przepadł, bo brakowało jeszcze pozwolenia na budowę, w ub. roku spełnił wszystkie wymogi formalne, jednak znalazł się na liście rezerwowej. Teraz miasto chce ponownie ubiegać się o dofinansowanie, jednak sprzeciwia się temu część mieszkańców Prątnicy i osiedla Suchostrzygi. Na najbliższej sesji radni zapoznają się z protestem przeciwko budowie drogi, pod którym podpisało się około 600 osób. Sygnatariusze petycji uważają, że nowa ulica sprawi, iż zwiększy się ruch kołowy w tym rejonie miasta, przez co zrobi się bardziej niebezpiecznie, a spaliny i hałas obniżą jakość życia. Dodają, że nowa ulica nie rozwiąże problemów komunikacyjnych Suchostrzyg, a najlepszym rozwiązaniem byłoby stworzenie w tym miejscu deptaka, bądź terenu zielonego. Teraz sprawa zostanie przedstawiona Radzie Miejskiej - nie jako inicjatywa obywatelska, jak pierwotnie zakładano, bowiem nie spełniono wszystkich wymogów formalnych, ale jako wniosek o zmianę planu zagospodarowania przestrzennego. Tymczasem władze miasta uważają, że budowa ulicy jest doskonałym lekarstwem na drogowe bolączki największego tczewskiego osiedla:

- Cały czas podtrzymuję stanowisko, że ta ulica powinna zostać wybudowana. - mówi prezydent Tczewa, Mirosław Pobłocki - Zwłaszcza, że posiadamy pełną dokumentację i pozwolenie na budowę. Wbrew pozorom nie odłożyliśmy tego pomysłu na półkę. Niedawno został ogłoszony kolejny nabór na "schetynówki" i my ponownie zgłosimy tę ulicę.

Decyzję dotyczącą dofinansowania poznamy najprawdopodobniej w grudniu. Magistrat chce podzielić zadanie na dwa etapy - wartość pierwszego wynosi 9 mln zł, z czego dofinansowanie może wynieść jedną trzecią. W pierwszej kolejności wykonano by ulicę na odcinku łączącym drogę krajową nr 91 z ulicą Żwirki:


- Chcielibyśmy zacząć inwestycję w ten sposób, bowiem otrzymujemy sygnały z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowej i Autostrad, że ruszy w końcu remont drogi nr 91, w związku z tym potrzebne będzie wybudowanie zjazdu. Poza tym, drugi etap posiada trasę alternatywną w postaci ulicy Jagiełły, natomiast na odcinku od Żwirki do dawnej krajowej jedynki takiej alternatywy nie ma, nie licząc niebezpiecznego przejazdu wąskimi osiedlowymi uliczkami między blokami. Dlatego wybraliśmy pierwszy etap jako ważniejszy dla osiedla. - mówi prezydent Tczewa - Rozumiem osoby, które podpisały się pod petycją, ale musimy patrzeć na tę sprawę z perspektywy całego miasta. Docierają do mnie sygnały zmotoryzowanych tczewian, które widzą konieczność budowy tej drogi.

Nowosuchostrzycka stanowi przedłużenie istniejącej już alei Kociewskiej od skrzyżowania z ulicą Jagiellońską do dawnej krajowej "jedynki". Droga ma stanowić małą obwodnicę, która odciąży ulicę Armii Krajowej i pozwoli inaczej zorganizować ruch na DK "91". Trakt miałby przebiegać m. in. przez ogródki działkowe sąsiadujące z ulicą Jagiełły.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (95)
dodaj komentarz

  • albo_gość

    28.09.2011, 00:32

    albo

    droga albo park ,place zabaw, teren rekreacyjny dostępny dla wszystkich, a nie działeczki kilku osób i zasrane przez psy trawniki.

    Odpowiedz
    IP: 194.169.xx6.xx5 
  • Zed_gość

    28.09.2011, 06:12

    W d.. mam protestujących, ja chcę tej drogi, Ci, którzy twierdzą, że jest niepotrzebna mają problemy z głową!

    Odpowiedz
    IP: 80.50.xx2.xx0 
  • proxx_gość

    28.09.2011, 07:01

    Inwestycja jak najbardziej niezbędna dla naszego miasta. Osoby, które protestują są krótkowzroczne i myślą tylko o własnym interesie. Ja też nie chce żeby stawiali nowy budynek mieszkalny obok mego, bo spada wartość mieszkań, bo wzrasta zacienienie, bo likwidują zieleń ale trzeba zrozumieć, że niektóre inwestycje są potrzebne dla poprawy komfortu życia miasta, a nie czterech bloków.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • xyz_gość

    28.09.2011, 07:01

    do zed

    Problemy z głową to masz sam człowieku - jeśli w ogóle nim jesteś tak się wyrażając. Puszczą tą ulicą TIR-y - bo jak wynika z wyżej zamieszczonego artykułu już planują jakieś objazdy - i jak od tego zaczną pękać bloki przy tej ulicy wtedy dopiero się okaże kto ma problemy z głową!!! I jak się nie mieszka w pobliżu to wtedy ma się w d... ludzi tam mieszkających. Dlatego trzeba być myślącym człowiekiem i wszystko dokładnie przeanalizować a nie szczekać jak zwierzę!!!

    Odpowiedz
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • 123_gość

    28.09.2011, 07:11

    Skoro droga planowana jest od 30 lat, bloków w jej okolicy jeszcze nie było i ludzie kupujący tam mieszkania powinni liczyć się z tym, że prędzej czy później powstanie tam ulica. Mogą mieć pretensje jedynie do siebie.

    Odpowiedz
    IP: 193.138.xx0.xx8 
  • xyz_gość

    28.09.2011, 07:12

    do albo albo

    "park ,place zabaw, teren rekreacyjny dostępny dla wszystkich" - jak najbardziej pozytywnie, a jeśli droga to tylko osiedlowa, lokalna z zakazem wjazdu dla samochodów ciężarowych!!!

    Odpowiedz
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • Tylko mieszkańcy_gość

    28.09.2011, 07:16

    NIE!

    W tej sprawie powinni się wypowiadać tylko mieszkańcy pobliskch domów i to oni powinni decydować.Suchostrzygi są jakie są, ale napewno nie są zakorkowane.Za to mamy coraz więcej betonu: nowe parkingi w miejsca drzew i bloki/domy.Tylko tereny rekreacyjne dla naszych dzieci i przyszłości.Tych mamy jak na lekarstwo. Droga nie rozwiązuje niczego.Jeśli tak to przedstawcie mieszkańcom konkretne powody i statystyki.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • oobywatel_gość

    28.09.2011, 19:27

    tylko mieszkańcy pobliskch domów

    Pamiętaj że wszyscy przejeżdżamy przez to osiedle i tez mamy prawo głosu, skoro mieszkam przy 91 to maja mi zamknąć drogę krajowa bo mi się tak chce i puścić ruch przez Armii Krajowej?? No proszę weź pomyśl czasami

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx1 

    lukee

    28.09.2011, 19:48

    Mieszkańcy pobliskich domów to mogą się wypowiadać w kwestii koloru malowania ścian ich bloku. Miasto jest nasze wspólne i wszyscy powinni mieć możliwość głosu. Gdyby mieszkańcy danej okolicy mieli decydować o inwestycjach w ich rejonie to pewnie nic by nie powstało. Budowa drogi to jest właśnie myślenie o przyszłości. Ktoś wcześniej nie pomyślał np. o dwupasmowej DK91 na wysokości Górek i teraz jest klops.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    29.09.2011, 15:12

    Gdyby o wszystkich inwestycjach decydowali mieszkańcy pobliskich domów, to nie byłoby żadnych dróg, żadnych fabryk, linii kolejowych, tramwajowych, lotnisk itp itd. Wszyscy chcieliby, żeby nasz kraj się rozwijał, żeby budowano autostrady, tory kolejowe, hotele, fabryki, mosty itd, ale pod warunkiem, że nie w pobliżu naszych domów.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    28.09.2011, 07:20

    Ta droga musi powstać. Przeciwników zapraszam na Armi Krajowej niech zobaczą jaki tam jest ruch i ile wypadków. Interes paru osób nie może blokować inwestycji tak ważnej dla wszystkich mieszkańców. Może by tak zorganizować listę poparcia dla budowy tej drogi

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • Jola_gość

    28.09.2011, 08:19

    dokładnie

    ci co protestują, zapraszam na Armii Krajowej, ja mieszkam przy samej ulicy i co JA NIE MAM OBNIŻONEJ JAKOŚCI ŻYCIA? MY MIESZKAŃCY ARMII KRAJOWEJ CHCEMY NOWEJ DROGI!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx8 

    K_gość

    28.09.2011, 11:09

    Zgadzam sie i popieram w pelni Jole. Ponadto wracajac do terenu przez ktory ma pojsc nowa droga - jak juz pisal ktos wczesniej - zasrane przez psy trwaniki - w wiekszosci obskurne, niezadbane dzialki na ktorych albo zbiera sie menelstwo i obalaja sobie flaszeczki w plenerku albo po prostu bezczelnie leja. A ciagle dojezdzanie osiedlowymi ulicami z milionem zakretasow, lezacych policjantow itp. to po prostu tragedia. W pelni popieram pomysl z ta droga.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • świstak_gość

    28.09.2011, 07:34

    to oczywiste kto podnosi larum

    Jedna radna która mieszka przy planowanej drodze, jedna radna która ma działkę i jeden radny który mieszka dalej przy planowanej drodze. Nasz kraj się przebudowuje - jeżdżę często, często zaciskając zęby ale wiem, że dzięki tym wszystkim utrudnieniom w ruchu, które są teraz - potem będzie lepiej. To absurd aby do Bydgoszczy - 128 km - jechać 3 godziny a do Katowic - 516 km - jechać godzin 8. Ja chcę przepisowo być w Bydgoszczy w godzinę w Katowicach w trzy godziny bo życie jest za krótkie żeby je w korkach marnować bo mam małe dzieci które rzadko oglądam bo stoję na drogach. Jak się słucha emerytów - blokujących bez uzasadnionej przyczyny rozwój kraju to człowiek bardziej przychylnie słucha o możliwości ustanowienia u nas prawa do eutanazji...

    Odpowiedz
    IP: 83.10.xx1.xx4 
  • Emeryt_gość

    28.09.2011, 09:01

    "Jak się słucha emerytów - blokujących bez uzasadnionej przyczyny rozwój kraju to człowiek bardziej przychylnie słucha o możliwości ustanowienia u nas prawa do eutanazji... " Kiedyś też zostaniesz emerytem. W tym dniu, jakiś weteryniarz powinien Cię uśpić. Jak psa!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xx2 

    Jeszcze nie emeryt_gość

    28.09.2011, 10:34

    zastanów się co piszesz

    Żal mi Ciebie, Eutanazja!!!!, Zastanów się co piszesz.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • mieszkaniec jagielly 9_gość

    28.09.2011, 07:34

    Ososbiscie wole mieszkac obok ruchliwej ulicy anizeli obok dzialek, z ktorych co roku przylatuja szerszenie i osy zakladajace gniazda (11 interwencji strazy pozarnej). Syf, smrod, i kilka i mogila. Wole droge. Jak bedzie glosno, mozna domagac sie paneli dzwiekszczelnych w ramach immisji.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • C>K>M

    28.09.2011, 07:35

    A gdzie można protestować przeciwko protestującym?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • jocker_gość

    28.09.2011, 07:52

    droga

    Popieram Pana Pobłockiego ta droga powinna zostac wybudowana, kierowcy potrzebują tej drogi.

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx1.xxx 
  • kama_gość

    28.09.2011, 08:06

    głupoty

    taką drogę powinno puszczać sie z dala od zabudowań a nie tuż pod nosem mieszkańców, to jakaś głupota!!! jeszcze trochę to Tczew to tylko same wieżowce, bloki i drogi szybkiego ruchu!!! ja mieszkam przy armii krajowej i nie widzę wielkich korków, jedynie jak flex wyjeżdża z pracy to będzie zawsze niestety, a nowa droga tego nie zmieni bo i tak będą wyjeżdżać na skrzyżowaniu armii krajowej więc nie gadajcie głupot!!! cieszcie się że nie ma takich korków jak w gdańsku, ale jak zrobimy sobie wszędzie drogi, może jeszcze zróbmy tramwaje to będzie tłoczniej i może będzie więcej osób zadowolonych - co za paranoja, ludzie myślcie troche nie tylko o tym, że nie będzie korków bo to nie prawda, ten kawałek drogi nic nie zmieni tylko skieruje ciężarówki do centrum miasta !!!

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx1 
  • lili_gość

    28.09.2011, 08:12

    nie po co ta droga bzdura

    lepiej niech zbudują coś dla dzieciakow jakiś Loopy’s World, place zabaw otwarte, park bo tego nie ma na suchostrzygac a w samym tczewie też lipa, te działki mogą zlikwidować i zrobic coś dla mieszkańców dla odpoczynku po cieżkim dniu pracy, bo jak narazie to nie ma nawet bdzie wyjść posiedzieć na powietrzu, chyba ze na chodniku lub ulicy chcecie aby wasze dzieci sie bawily ...

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx1 
  • arkadiusztcz

    28.09.2011, 10:44

    Zapraszam na bulwar, nad Wisłę, każdy by chciał pod swoim blokiem zestaw odpoczynku po pracy ale to jest społeczeństwo i nie ma tak dobrze a jak nie pasuję to proszę sobie zbudować domek z ogródkiem. Ta droga musi powstać! Rozwijamy się komunikacyjnie a nie stójmy w miejscu.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    kama_gość

    29.09.2011, 06:50

    hehe

    bulwar nad wisła w ładny dzień wygląda jak manharat na suchostrzygach!!!! kupa ludzi i nic ciekawego,jedyne miejsce kontaktu z przyrodą poprostu marzenie :/ ogarnijcie się !!!

    Cytuj
    IP: 193.227.xx3.xx1 
  • olo_gość

    28.09.2011, 08:19

    ZACZNIJCIE PROTESTOWAC ZE SLONCE SWIECI

    LUDZIE IDZCIE DO PRZODU ALBO WYPROWACIE SIE ZA MIASTO PANIE PREZYDENCIE TAK TRZYMAC A MA PAN MOJ GLOS W NASTEPNYCH WYBORACH

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx2 
  • jasnowidz_gość

    29.09.2011, 12:47

    ?

    Jak będziesz gościu tak bezmyślnie leciał do przodu to penego dnia się obudzisz i tyłu ci zabraknie!!! Tak powstają kryzysy!!! A poza tym dzień bez wazeliny do dzień stracony?!

    Cytuj
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • mika_gość

    28.09.2011, 08:29

    jak najbardziej popieram budowę drogi a nie przejmowac się głupotą innych.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • podpisuję się_gość

    28.09.2011, 08:41

    Mieszkańcy Kociewia na facebooku

    "Tczew ma obiektywne potrzeby w zakresie inwestycji i remontów systemu komunikacji drogowej. Czy ul. Nowosuchostrzycka jest tym najwyższym priorytetem? Może należałoby najpierw zbadać, co jest najważniejsze w hierarchii potrzeb komunikacyjnych, a potem forsować realizację zadań. Jeśli magistrat chce rozmawiać z obywatelami, to niech nie narzuca swojej woli, tylko zaproponuje taką formę badania opinii mieszkańców, aby ci chcieli i mogli się szczerze wypowiedzieć. Nie zawsze urzędnicy wiedzą lepiej czego potrzeba mieszkańcom."

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx7.xx0 
  • raf_gość

    28.09.2011, 08:42

    rafirafi

    TAK TA DROGA JEST POTRZEBNA PANIE PREZYDENCIE JESTEM TEŻ ZA PANEM . GDZIE MOŻNA PRZYJŚĆ NA SPOTKANIE W SPRAWIE TEJ DROGI TA DROGA MUSI POWSTAĆ BO ARMII KRAJOWEJ TO JUŻ TAK JEST ZA PEŁNIONA ŻE SZKODA SŁÓW. A JAK BY MIELI DECYDOWAĆ CI CO TAM MIESZKAJĄ TO WOGLE BY NIC NIE POWSTAŁO. LUDZIE PATRZCIE NA TO ABY MIASTO SIĘ ROZWIJAŁO A NIE COFAŁO W PRZESZŁOŚĆ.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx8.xx9 
  • Droga Priorytet_gość

    28.09.2011, 08:57

    Droga

    PANIE PREZYDENCIE TAK TRZYMAĆ !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx4.xx4 
  • jasnowidz_gość

    29.09.2011, 12:43

    >

    To się dopiero nazywa WAZELINA!!! Ciekawe jaką funkcję gościu piastujesz w urzędzie?

    Cytuj
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • delphi_gość

    28.09.2011, 09:04

    ...

    Droga była planowa od 30 lat więc po co te jęczenie, jak sprzedawali działki za grosze to urzędasy kupli nie zastanawiając się że kiedyś tam będzie droga, a teraz płacz, to zwykła chciwość. Dlaczego całe miasto ma cierpieć i stać w korkach tylko dlatego że parę osób ma jakieś ale! Nie blokujcie rozwoju! Ta ulica ma usprawnić ruch na suchostrzygach, aktualnie nie ma żadnej alternatywy dla Armii Krajowej i Jagielońskiej. Ktoś tu pisał że pojadą tam tędy TIRy, jakiś absurd, bo niby po co miały by tam jeździć? Bravo Prezydent.

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xx8 
  • ddd_gość

    28.09.2011, 09:14

    zrobić drogę, obok ścieżkę rowerową i chodnik

    obok zmieszczą się jeszcze jakieś drzewka i ławeczki i w końcu jakoś tam będzie wyglądać

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • kaska_gość

    28.09.2011, 09:16

    nowosuchostrzcka

    Już radni miejscy kombinują:" protestujący mają rację". Wyremtujmy ulicę Wigury! Tam skierujemy ruch. Mieszkańcy Wigury zyskają nową nawierzchnię jezdni a my...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx8 
  • kureier_gość

    28.09.2011, 09:33

    Nowosuchstrzycka

    To jest pierwsza i ostatnia kadencja Pana Połockiego .Wyremontujcie ulice,które są w fatalnym stanie ,potem natomiast budujcie nowe.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xx0 
  • kierowca_gość

    28.09.2011, 10:01

    droga

    pamiętajcie postawić fotoradar będzie kasa

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx8.xx6 
  • Tomek_gość

    28.09.2011, 10:13

    Precz

    Witam, Precz z tuskiem, precz z protestującymi i precz z preczem ale to było dobre

    Odpowiedz
    IP: 188.116.xx5.xx9 
  • tczewianka_gość

    28.09.2011, 10:20

    zapotrzebowanie na ta drogę było 30 lat temu kiedy to planowano budowę ogromnej fabryki.. a teraz dróg na suchostrzygach jest wystarczająco, niestety są one w stanie niezadowalającym delikatnie rzecz biorąc, wystarczyłoby odremontować te istniejące.. proszę was, mamy wigury, która łączy 'jedynkę' z Jagielońską, jednak jest w takim stanie, ze mało kto decyduje się na tą 'wyprawę'.. nie mówię, ale jakby zamiast tej drogi, duży deptak z mnóstwem zieleni, po drodze jakiś konkretny plac zabaw dla dzieci (nie mówię tu o piaskownicy i jednej huśtawce).. i to mieszkańcy protestujący nie myślą??!! Ludzie!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • ja_gość

    28.09.2011, 10:48

    i tak ja wybuduja tak samo maja mieszkancy ulicy gdanskiej 39 gdzie bedzie budowany dojazd do galleri ludzie napisali pismo do urzedasow i nic szkoda pary na jakies protesty po prostu trzeba w wybirach wybierac ludzi nowych a nie te same twarze co od 20-30 lat tylko skacza po stanowiskach

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx7 
  • gość_gość

    28.09.2011, 11:02

    psy szczekają karawana idzie dalej

    chętnie podpiszę poparcie dla budowy ulicy Nowosuchostrzyckiej i tyle na ten temat.Czy jest jakiś normalny radny który się tym zajmie?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • Ja_gość

    28.09.2011, 11:06

    Mieszkam w pobliżu i uważam, że droga powinna powstać już dawno temu! Nie dość, że wzdłuż dużego osiedla jest tylko jedna pełnowymiarowa ulica (AK), to jeszcze żeby wyjechać z Suchostrzyg trzeba przebić się przez niezliczoną ilość progów zwalniających! A jak coś się stanie na AK to jedyny objazd to wąskie uliczki pomiędzy blokami.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx0 
  • Luksus_gość

    28.09.2011, 11:16

    e

    PANIE POBŁOCKI JESTEŚMY Z PANEM mogę się założyć że z tych 600 osób tan naprawdę jest grupka 10 osób które maja tam działki i pani ANTCZAK która od wielu lat jest przeciwna tej inwestycji, PANI GRAŻYNO mieszka pani w centrum Tczewa więc i tak nie uchroni się Pani od zgiełku miasta, i tak powinna się pani cieszyć, że 27 lat, żyje pani obok tej inwestycji i że udaj się pani ją ciągle forsować, My jako MIESZKAŃCY TCZEWA domagamy się tej drogi, i myślę, że znalazło by się więcej niż te 600 mieszkańców Tczewa które były za. To co się dzieje w TCZEWIE już nie tylko w godzinach szczytu to normalnie jest żenada a to wszystko ze względu na brak tak ważnych dróg jak ta o której artykuł jest no i przez ludzi takich jak ci wszyscy pomstujący, którzy maja działki w tym miejscu i PODPISUJĄC UMOWĘ DZIERŻAWY Z MIASTEM, ZDAWALI SOBIE SPRAWĘ ,ŻE TO KIEDYŚ NASTĄPI. Wiec Panie Prezydencie proszę w imieniu większości miasta działać a napewno po takich decyzjach większa 50% tego miasta doceni Pana wybór BO MY TCZEWIACY TEGO POTRZEBUJEMY!!!!

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx7.xx9 
  • nina_gość

    28.09.2011, 11:18

    Wszyscy kiedyś będziemy emerytami, a byłoby to świetne miejsce do odpoczynku i by spotkać się ze znajomymi. Dlaczego emeryci mają siedzieć w "czterech ścianach", bo ktoś uważa, że są już niepotrzebni.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx0 
  • gość_gość

    28.09.2011, 11:40

    Suchostrzygi też chciałyby mieć swój park!

    Argument, że droga była zaplanowana 30 lat temu, gdy na planowanym obszarze były tylko pola i w mieście nie było połowy dróg, które dziś mamy to żaden argument. A korki.. cóż ludzie, którzy nie wyjeżdżają poza granice Tczewa może i mają "korki" i muszą postać 5min. TRAGEDIA! Oczywiście, że trzeba myśleć przyszłościowo- droga planowana jest tuż przy przedszkolu i szkole podstawowej, pomyślcie więc o swoich dzieciach lub wnukach, które wdychać będą spaliny już nie mówiąc o wypadkach..To miejsce aż prosi się o plac zabaw czy skatepark.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx0 
  • driver_gość

    28.09.2011, 15:13

    re; park na suchostrzygach

    Wydaje mi się , że można zwiększyć nakłady na istniejące już miejsca rekreacyjne na Suchostrzygach tj. : tereny Piotrowa oraz w dalszym ciągu rewitalizować okolice Kanału Młyńskiego. W ten sposób zostaną zagospodarowane do celów rekreacyjnych najbardziej odpowiednie do tego tereny. Jak z powyższych argumentów wynika planowana budowa bezwzględnie koniecznej i oczekiwanej drogi nie stoi w sprzeczności z możliwością powstania terenów i infrastruktury rekreacyjnej na Suchostrzygach.

    Cytuj
    IP: 145.237.xx4.xx8 
  • york_gość

    28.09.2011, 12:09

    Będą przyznawane dotacje trzeba się starać i na coś wydać...... Niech Urząd Miasta dokona takiego wyboru wykonawcy tej inwestycji , jak Starostwo na remont wiaduktu przy ul.Wojska Polskiego .

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xx0 
  • kaska_gość

    28.09.2011, 12:13

    nowosuchostrzcka

    Wejście do budynku szkoły jest od ulicy Topolowej; wejście do budynku przedszkola - od ulicy Jodłowej. Czy przewidziano odwrócenie tych budynków w związku z budową nowej drogi? Jeśli tak, to zagrożenie dla dzieci tam uczęszczających będzie większe.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx8 
  • kierowca_gość

    28.09.2011, 14:17

    Suchostrzygi to zabetonowana pustynia bez zieleni

    Ta ulica jest obecnie potrzebna jak druga dziura w d.... Lepiej zrobić w całym mieście prawoskręty i poprawić stan dróg już istniejących.

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx7.xx0 
  • Bert_gość

    28.09.2011, 14:23

    Po co tiry mają jeżdżić tą drogą?...

    kama_gość pisze: tylko skieruje ciężarówki do centrum miasta !!!. Pomyśl. W jakim celu samochody ciężarowe miały by zjeżdżać z drogi krajowej nr.91 w wąską drogę miejską aby wyjechać na drodze krajowej nr.91 jakieś 3km dalej nadrabiając w ten sposób około 1km? i jadąc pewnie kilkanaście minut dłużej? Proszę cię wytłumacz mi to bo za grosz nie mam pojęcia co musiałoby motywować takiego kierowcę. No chyba że dojazd do centrum miasta, ale wtedy zjedzie z "jedynki" czy będzie ta droga czy nie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • camicaze

    28.09.2011, 15:52

    Planowana przed 30 laty i jak słusznie ktoś już pisał Suchostrzygi wyglądały zupełnie inaczej. Zadam pytanie czy ta droga jest aż tak niezbędna ? Moim zdaniem nie ma większych powodów, aby ją budować. W artykule wspomina się o remoncie krajowej 91 i na jego czas nowa droga miałaby służyć jako łącznik itd. W chwili obecnej remont wiaduktu na Wojaka Polskiego i co? Znakomicie dajemy sobie radę jeżdżąc bez większych problemów przez Sobieskiego. Suchostrzygom wystarczy jak w niedługim czasie rozpocznie się ruch dojazdówki z A1. Przed remontem ruch Jagiellońską był ograniczony z uwagi na wysokość wiaduktów,zaś po remoncie pójdzie " pełnym gwizdkiem " . Dojazdówkę z A1 do "jedynki" też można było puścić inaczej, np. wzdłuż torów, nie wpuszczać ruchu do miasta. Wszędzie w Polsce buduje się obwodnice, aby odciążyć ruch miejski, a nasi włodarze wpuszczają go do centrum miasta. Co będzie za kilka lat? Ktoś się obudzi i zacznie planować obwodnicę! Myślę, że o tym można pomyśleć już teraz. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Tczewiak_gość

    28.09.2011, 18:31

    30 lat temu to bardo dawno!!! Dużo się zmieniło!!!

    Czy kilometr drogi Nowosuchostrzyckiej w środku miasta to jest rozwiązanie problemów komunikacyjnych Tczewa? I na to mamy wydać dotacje? Może lepiej wyprowadźmy ruch ciężkich samochodów i tranzytowy poza granice miasta, dokończmy remontów mostów i dróg które już są w mieście i aż się o to proszą i na to wydajmy nasze pieniądze i dotacje - a wtedy korki same znikną!!!

    Cytuj
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • Ja też się podpisuję_gość

    28.09.2011, 17:13

    Post godny uwagi

    Mieszkańcy Kociewia na facebooku ~ podpisuję się_gość Data: 28.09.2011, 08:41 "Tczew ma obiektywne potrzeby w zakresie inwestycji i remontów systemu komunikacji drogowej. Czy ul. Nowosuchostrzycka jest tym najwyższym priorytetem? Może należałoby najpierw zbadać, co jest najważniejsze w hierarchii potrzeb komunikacyjnych, a potem forsować realizację zadań. Jeśli magistrat chce rozmawiać z obywatelami, to niech nie narzuca swojej woli, tylko zaproponuje taką formę badania opinii mieszkańców, aby ci chcieli i mogli się szczerze wypowiedzieć. Nie zawsze urzędnicy wiedzą lepiej czego potrzeba mieszkańcom."

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • oponent_gość

    28.09.2011, 18:50

    ulice jedno, a specjalizacja śmieciowa to drugie..

    Ekipa pana P. forsuje różne przedsięwzięcia inwestycyjne, które mogą tragicznie zaważyć na losie Tczewa i tczewian na długie lata. Właśnie media donoszą o awarii na składowisku w Szadułkach - syf bije aż do Gdyni. Jak zawieje w kierunku Tczewa, to sami poczujemy. Co za gów... szykuje nam najbardziej arogancki urząd w regionie?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • GOŚĆ_gość

    28.09.2011, 19:15

    no tak

    wygląda na to,że ta ulica jest jakimś poletkiem do walk politycznych.Im nie zależy na tym by ta ulica była czy nie,to raczej chęć dokopania Pobłockiego ekipie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • xyz_gość

    28.09.2011, 19:35

    wypowiedź mieszkańca...

    Wypowiadają się Ci, którzy nie będą mieszkać przy tej ulicy, bo tak łatwiej. Akurat mieszkam w bloku, przy którym miałaby powstać "nowosuchostrzycka" i jestem ciekaw czy Ci wszyscy wyżej zadowoleni byliby tak szczęśliwi z udogodnień, gdyby na około ich posiadłości jeździły auta?!Okna nie da się otworzyć, bo taki jest hałas. Z drugiej strony skoro jest taki plan od 30 lat, to słabo z realizacją, i niech uwierzą Ci co piszą, że mogliśmy nie zamieszkiwać w tym miejscu, skoro coś się Nam nie podoba...niestety nikt tutaj nie informował mieszkańców o budowie drogi...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • driver_gość

    28.09.2011, 20:39

    re; wypowiedź mieszkańca

    XYZ nie przekonujesz mnie. Mówimy o inwestycji drogowej w centrum miasta.Nie mozna oczekiwac w centrum największego osiedla w mieście lokalizacji strefy ciszy lub(i) uzdrowiska. W tym miejscu potrzebna i konieczna jest budowa nowej drogi. W przeciwnym razie skazani będziemy na wdychanie ton spalin powstających w piętrzących się korkach rosnących w zastraszającym tempie na dotychczasowych trasach. Dla wyjasnienia jestem mieszkańcem os.Pratnica.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx5.xx9 

    K_gość

    29.09.2011, 09:05

    A ja sie zastanawiam o co Ci chodzi xyz? Ja mieszkam w bloku przy samej Armii Krajowej na jej najruchliwszym odcinku czyli pomiedzy Intermarshe a Polo Marketem - i jakos zyje... Okna nie da sie otworzyc? Da sie calkiem zwyczajnie - a nikt nie wmowi mi ze Nowosuchostrzycka nagle stanie sie najruchliwsza droga w Tczewie po ktorej w jedna i druga strone sunac beda 30tonowe ciezarowki i truc cala okolice...

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • xxx_gość

    28.09.2011, 20:28

    panowie z urzedu niech nadzoruja budowe smiesznego mostu i wezma odpowiedzialnosc za te cyrki. tam korki wam nie przeszkadzaja a moze zbudujecie sobie autostrade pod waszymi willami. w cywilizowanych krajach maja pozadek bo nikt nie wie co to dac w lape.darmozjady.a w kosciele siedza w pierwszej lawce. CO ZA OBLUDA

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • gosc._gość

    28.09.2011, 21:04

    bajeeeeeeczki..

    Czy tak naprawdę jest potrzebna ta ulica.. ?Nie lepiej wyremontować inne,które lewie co służą do poruszania się ? Ludzie w tych domkach jednorodzinnych mieszkają dłużej niz 30 lat i co teraz ktoś piszę w komentarzu że ma sie wyprowadzić po za granice tczewa ? przepraszam bardzo ale 30 lat temu nie było mowy o drodze i ten obszar wyglądał jak jedno wielkie pole z kilkoma domkami.. a jeżeli nawet miała by powstać to by już dawno powstała niby mowa jest o 30-latach i co ? i nic..

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx9.xx7 
  • jaszym1

    28.09.2011, 21:21

    Mała obwodnica

    Panie Pobłocki tak trzymać !!!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Anty klika tczewska_gość

    28.09.2011, 22:53

    Projekt sprzed 30 lat

    Panie Pobłocki dlaczego na ulicy Iwaszkiewicza jest położony równy asfalt, a na Pola jest pozapadana trylinka, że jadąc można zęby stracić? I pytanie dodatkowe: przy której ulicy pan mieszka? Ad rem: projekt ulicy Nowo... jest z czasów, kiedy była też planowana "fabryka domów", a więc komuny. Obecnie nie ma uzasadnienia poza jednym: jest pan spadkobiercą kliki rządzącej Tczewem od tamtych czasów. Kliki, którą pielęgnował i chronił Zenek metodą ewolucyjną, a której i pan boi się ruszyć ex. pana z-ca. Jeszcze jedno, kto zyska na zbudowaniu tej ulicy? Sprytnie dzieli pan ją na dwa etapy bo ten jeden wystarczy dla lobbysty.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • przeciwnik_gość

    28.09.2011, 21:32

    Nowosuchostrzycka

    Ciekawa definicja "małej obwodnicy" biegnącej niemal przez ŚRODEK osiedla. Na Suchostrzygach nie ma problemów drogowych, ulice Armii Krajowe i Jagielońska są w pełni wystarczające jako dojazdówki i do autostrady i do ul. Kociewskiej. Problemy drogowe są za to w innych częściach miasta: Bałdowska i 30-go Stycznia w kierunku ronda, Al. Solidarności od ronda do osiedla Witosa, wymieniać można by wiele. Panie Prezydencie, ta droga jest zbędna.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • zenek 3_gość

    28.09.2011, 22:47

    BUDOWAĆ

    PRYWATA PANI ANTCZAK NIE MOŻE DECYDOWAĆ OLOSIE UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO TCZEWA , TAM MIESZKA GŁÓWNIE JEJ RODZINA TO SKANDAL

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • mieszkanka ........._gość

    28.09.2011, 22:49

    Pisałam już kiedyś i powtórzę ponownie:::komu się nie podoba Nowosuchostrzycka to wolna droga... i budować się poza miastem.Teraz jest moda... na wieś... więc nie zwlekać, tam będzie naturalnie i świeżo!!!! .

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx7 
  • Ziomek_gość

    28.09.2011, 22:59

    Ta droga jest nam potrzebna.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • _gość

    28.09.2011, 23:00

    Nie zycze nikomu ale jak komus z protestujacym potraca dzieko na AK to wtedy przejrzy na oczy. I jakie TIRy na drodze osiedlowej prosze was nie pograzajcie sie albo jak sie przeciwstawiacie to doinformujcie swe mozdzki :)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx0 
  • Eric_gość

    28.09.2011, 23:55

    a ja jestem ZA !!! wole NOWOSUCHOSTZYCKA niz w godzinach szczytu wleczenie sie po Armii Krajowej... chciac z jedynki dojechac w okolice manhatanu czy tez na tereny po unimorze... a moze by ktos zaczal zbierac podpisy za poparciem dla nowej drogi... ??? a odnosnie osob obawiajacych sie pekajacych scian w blokach... to jesli projekt bedzie dobrze wykonany a sama droga rowniez bedzie zrobiona zgodnie z projektem i dostosowana pod odpowiednie tonaze samochod ciezarowych to nic sie nie bedzie dzialo... nawet nie bedziecie wiedziec ze jakis samochod przejechal...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx3 
  • kama_gość

    29.09.2011, 06:53

    zgadzam się ! coś trzeba zrobić w tym miejscu

    park lub place zabaw super pomysł, będzie można gdzie iść posiedzieć , droga jest zbędna!!!

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx1 
  • klopsik_gość

    29.09.2011, 08:04

    Za budową ulicy!!

    Teraz widać ,jak te stare wygi siedzą w UM,aby pozałatwiać swoje sprawy dla siebie i dla rodziny--tej pani powinno się powiedzieć -dziękujemy!Młodych do UM .Ta ulica będzie za jej płotem,a przy okazji mam nadzieję,że zbudują ścieżkę rowerową.To prawda,że ta ulica miała powstać 30 lat temu--kolega mial tam pozwolenie na budowę domu i zlożone na placu materiały budowlane ale miasto właśnie tam zaprojektowało ulicę i dostal dzialkę w innym miejscu no i duże odszkodowanie,a te niby działki ogrodnicze są nielegalne.Jestem za budową tej ulicy!!!A z tymi placykami na zabawy dla dzieci to nie przesadzajcie,bo mało kto z nich korzysta,a jest ich w Tczewie dużo.Chcemy ściezki rowerowej przy nowej ulicy tak jak w Starogardzie.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx4.xx7 
  • doklopsik_gość

    29.09.2011, 11:24

    "jak w Starogardzie." Tylko że w Starogardzie droga nie idzie przez środek największego osiedla.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx4 
  • 196200_gość

    29.09.2011, 08:06

    DROGA MUSI BYĆ A JAK KOMUŚ PRZESZKADZA TO NIECH SIĘ WYPROWADZI NA WIEŚ

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx5 
  • jasnowidz_gość

    29.09.2011, 13:04

    odp.

    Następny bez perspektywicznego myślenia! MUSI A JAK NIE TO WYNOCHA - TAK BYŁO ZA CZASÓW KOMUNY!!! Chyba ma pan coś wspólnego z tamtym okresem? Wtedy też bezmyślnych i bez inteligencji ważne że KOMUNISTA sadzali na stołkach!!!

    Cytuj
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • stary tczewiak_gość

    29.09.2011, 09:22

    jak czytam niektóre komentarze to się płakać chce ile durniów mieszka w Tczewie dla których najlepiej byłoby przez miasto poprowadzić autostradę i drogi szybkiego ruchu domy odgrodzić ekranami w Polsce w miastach gdzie są mądrzy włodarze robi się wszystko aby powstały obwodnice i inne drogi które odciążą ruch miejski a u nas akurat odwrotnie ; a co nie można? będą nam jakieś dupki sugerować co mamy robić

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx0.xx2 
  • stary tczewiak_gość

    29.09.2011, 09:45

    nie lubię nikogo obrażać ale jeśli takie jest twoje zdanie to ty BURAKU wyprowadż się na wieś

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx0.xx2 
  • Przeciwnik_gość

    29.09.2011, 10:11

    Przeciw

    Ciekawe czy Ci co są "ZA" chcieli by mieć wokół bloku ruchliwe dwie ulice?! mowa o wieżowcach na jagiełły a dokladniej 1,3,5. A bezpieczeństwo najmłodszych? bo droga by przebiegała koło szkoły podstawowej i przedszkola. Moze najlepiej by bylo w Tcz same ulice zrobic pod kazdym blokiem i domkiem,zero zieleni, same ruchliwe drogi i ściezki rowerowe.Fantastyczny pomysl, ale dla tych którzy nie beda miec halasu za oknem i jeszcze wiekszego smrodu spalin. A moze tak najpierw wyremontowac pozadnie wszystkie zniszczone dotychczas drogi niz budowac nowa bezsensowna, i wydawac niepotrzebnie pieniadze podatnikow. Jest to niepotrzebna inwestycja.bo i tak to nie pomoze na korki w tcz, najlepiej kolejne rondo moze wybudowac,przeciez to najlepsze w tym miescie,przez co jeszcze wieksze korki sa. Jezeli miasto wybuduje te droge to pozaluje cholernie wydanych na nia pieniedzy!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx3 
  • mieszkaniec Tczewa_gość

    29.09.2011, 10:27

    Apel do Radnych Tczewa

    Na Waszych oczach i przy aktywnym bądź biernym współudziale niektórych z Was tczewska klika z panem Pobłockim na czele usiłuje zrobić z naszego Miasta MONSTRUM, w którym nie da się normalnie mieszkać. Apeluję byście zaczęli myśleć i działać! Rok temu były wybory i festiwal obiecanek. Czy już zeszło z Was powietrze, czy staliście się bezwolnymi i biernymi przyklepywaczami urzędniczych fanaberii? Nie chcemy zabetonowanych i zaasfaltowanych osiedli! Chcemy żyć w przyjaznym otoczeniu gdzie system drogowy jest dostosowany do współczesności i przyszłości, a nie do socrealizmu wielkiej płyty sprzed 30-tu lat. Czy Tczew stać na marnowanie pieniędzy na realizację inwestycji zaplanowanej w czasach Jaruzelskiego dla potrzeb fabryki domów? Przyjrzyjcie się komu naprawdę zależy na realizacji tego pomysłu i kto ma w tym bezpośredni interes? Tczew nie jest bogatym miastem aby wydawać pieniądze na trzeciorzędne ulice. Jest więcej ważniejszych inwestycji na które brakuje środków, więc nie pozwólcie wąsalowi na jego arogancję i bezmyślne działanie.

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx7.xx0 
  • rick em_gość

    29.09.2011, 10:31

    jak nie odpowiada miasto to trzeb na wioskę

    Brawo panie Pobłocki ,ta droga jest ptrzebna miastu . Jeżeli się nie podobają ulice w miescie to trzeba się wyprowadzić do lasu ,lub na wieś. Ta droga odciąży ul.AK. ktora rowniez przebiega pośrodku blokowisk i nik nie twierdzi że trzeba zrobic działki na ulicy Przymierzamy się do nowoczesnych miast Uni Europejskiej ,ale zaściankowe interesy biorą górę.Panie prezydenci i szanowna Rado Miejska nie dajcie się wykonujcie plany inwestycyjne.Budujcie nowe ulic .Wyborcy to docenią.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • jasnowidz_gość

    29.09.2011, 18:06

    ?

    I znowu mamy przykład płytkiego myślenia!!! Następny, który chce wpuścić samochody do centrum!!! Czy ty chociaż wiesz jak ta droga ma przebiegać? Budować drogi trzeba - to jest jasne, ale trzeba to robić z głową, a nie bezmyślnie na hura! Trzeba zweryfikować stare 30-letnie plany, które nie maja już racji bytu!!!

    Cytuj
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • rodzic_gość

    29.09.2011, 11:13

    Jestem przeciwny budowie ponieważ planowana droga ma przebiegać zaraz obok SP12 , Przedszkola nr 8 oraz ośrodka dla niepełnosprawnych. Zresztą sam jestem kierowcą i nie widzę potrzeby robienia objazdu drogi krajowej przez środek osiedla...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx4 
  • jasnowidz_gość

    29.09.2011, 13:37

    patrzmy perspektywicznie

    Drodzy zwolennicy budowy drogi. Czy uważacie, że krótki odcinek nowej drogi w środku miasta rozwiąże problemy komunikacyjne Tczewa? W cały cywilizowanym świcie i w Polsce już też wyprowadza się ruch tranzytowy poza granice miasta. Dlaczego my tego nie robimy? Dlaczego chcemy wpuszczać samochody do centrum? Akurat ta droga korków w naszym mieście nie rozładuje. Dokończmy w końcu remonty dróg i mostów które już mamy i wyprowadźmy ruch tranzytowy poza granice Tczewa i zobaczycie, że korki znikną.

    Odpowiedz
    IP: 217.213.xx9.xx9 
  • MASTER

    29.09.2011, 14:43

    Zróbmy to dobrze!!!

    Krótki odcinek drogi Nowosuchostrzyckiej budowany w środku miasta nie rozwiąże problemów komunikacyjnych Tczewa. Róbmy to tak, aby następne pokolenia coś z tego miały. Wyprowadźmy ruch tranzytowy poza centrum - to jet przyszłość wszystkich miast. A na teraz dokończmy jak najszybciej prowadzone remonty mostu i dróg i remontujmy już istniejące to korki też znikną.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • lgh_gość

    29.09.2011, 14:53

    Oczywiście, że droga musi być, bo pan prezydent musi wszystkim pokazać jaki jest mądry. Jak on chce Nowosuchostrzyckiej, to ja chcę lotniska na Iwaszkiewicza.

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx8.xx1 
  • NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE!_gość

    29.09.2011, 15:45

    NIE ZGADZAM SIĘ Z POMYSŁEM BUDOWY TEJ DROGI I JUŻ. ZUPEŁNIE BEZNADZIEJNY POMYSŁ!!!!! CWANIAKI BUDUJCIE SOBIE POD SWOIMI CHAŁUPAMI NAWET I 3PASMÓWKI!!!

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • gosc_gość

    29.09.2011, 16:32

    Jestem za wybudowaniem tam ulicy jak planowane bylo 30 lat temu odciazt tez ulice armi krajowej czy okolice manahatanu ale powinna byta ulica,dziali sa tam nielegalnie powstaly i wlasciecele owych dzialek wiedzieli ze w kazdej chwili moze tam powstac ul.cytuje wiedzieli o brali prawda!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • Gość_gość

    29.09.2011, 18:32

    Pewnie !!!!

    Pewnie , że powinna tam powstać droga , a nie jakieś tam "deptaki" żeby stare babki miały gdzie plotkować to tylko takie osoby podpisały się pod petycją w 99%

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx1 
  • dialog i analiza,potem decyzja_gość

    29.09.2011, 18:52

    Post godny uwagi ~ Ja też się podpisuję_gość

    Mieszkańcy Kociewia na facebooku ~"Tczew ma obiektywne potrzeby w zakresie inwestycji i remontów systemu komunikacji drogowej. Czy ul. Nowosuchostrzycka jest tym najwyższym priorytetem? Może należałoby najpierw zbadać, co jest najważniejsze w hierarchii potrzeb komunikacyjnych, a potem forsować realizację zadań. Jeśli magistrat chce rozmawiać z obywatelami, to niech nie narzuca swojej woli, tylko zaproponuje taką formę badania opinii mieszkańców, aby ci chcieli i mogli się szczerze wypowiedzieć. Nie zawsze urzędnicy wiedzą lepiej czego potrzeba mieszkańcom."

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • beta_gość

    29.09.2011, 19:13

    Nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy wszyscy co tak bardzo są za drogą pomyśleli o szkole. Dziwię się,że dyrekcja SP 12 nie ma nic przeciwko! Życzę wszystkim uczniom drogi i zajęć wychowania fizycznego na świeżym powietrzu. Rodzice-gdzie jesteście????????????????

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • Jadka_gość

    29.09.2011, 21:43

    Nie róbcie tego.

    Suchostrzygi to kamienna pustynia. Spacer tylko między blokami,a to miejsce jest idealne ,aby daleko od smrodu spalin,które doskwierają nam wszystkim choć trochę odetchnąć. Nie stać mnie na przeprowadzkę na wioskę ,chyba,że pan ,który to proponuje zasponsoruje mieszkańcom zabetonowanych Suchostrzyg nowe lokale. Często chodzę tam na spacery ,bo jestem w tych 99% "starych babek" i emerytów. "PEWNIE" życzę ci spokojnej starości! Wierzę,że nasi urzędnicy na tym terenie będą mieli do zaoferowania coś lepszego niż kolejna droga.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • kaska_gość

    29.09.2011, 22:22

    nowosuchostrzcka

    W 2000 r. kupiłam mieszkanie w nowym bloku przy Topolowej. Przed zakupem, w administracji SM spytałam, czy tu będzie droga? Odpowiedź brzmiała: nie, bo tam jest szkoła. Niedługo potem połącznono Topolową z Jodłową. Jezdnia przebiega w odległości 6-8 m od ściany budynku i to od strony "mieszkalnej". Jestem za budową nowej drogi! Ruch, hałas , spaliny rozłoży się na większy obszar. Tym co piszą o dzieciach, przypominam, wejście do SP 12 jest od strony ulicy Topolowej. Nie inaczej!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx8 
  • _gość

    30.09.2011, 05:22

    Problemem tego miasta nie jest ulica Nowosuchostrzycka ale problemem jest nasz prezio i bezradni

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_gość

    30.09.2011, 07:14

    Beta

    Wejście do szkoły jest od drugiej strony , ale pobliscy mieszkańcy chyba widzą gdzie odbywają się lekcje wychowania fizycznego? Od maluchów do szóstych klas. Nie chcę,żeby moje dziecko przez jeszcze kilka lat wdychało tą "świeżynkę".

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • Ziomek_gość

    30.09.2011, 12:12

    Nowosuchostrzycka MUSI ZOSTAĆ WYBUDOWANA!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • bo_wy_kur**! chcecie jeżdzić_gość

    30.09.2011, 18:14

    a_gdzie_skatepark

    przybywa tylko samochodów a dzieciaki chcą a nawet pragną skateparku z prawdziwego zdarzenia a nie jakiś słabych

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx1 
  • bo_wy_kur**!_chcecie_jeżdzić_gość

    30.09.2011, 18:37

    skatepark!!!

    wybudujcie tam skatepark z prawdziwego zdarzenia bo na jeden kilometr drogi to bedziecie czekać 5 lat a z reszta wybudujcie sobie tam 200 metrow autostrady i postawcie stacje paliw i parking dla tira bo sie zmachał weszlismy do europy ale to nie znaczy ze za 3 lata bedzie jak na zachodzie Niemiec przybywa tylko samochodów przerzucic sie na rower wszyscy postawcie sobie tam jeszcze kaczora donalda i kompleks za dwa miliardy ale tylko dla szejków bo inflacja nas zjada albo Ci co chca drogi niech wejda za kulko i rozpedza sie do 200km/h za mostem Knybawskim w strone Malborka to może wam przejdzie pasja i zamiłowanie do drogi ktos spartolil Tczew zanim go zbudował bo nie przewidzial tego ze bedzie taki ruch wystawcie sobie na balkonach kto i kiedy i o ktorej jezdzi samochodem i wpuszczajcie jeszcze tiry do miasta to wam drogi rozjada kilometr drogi a wy sie podniecacie SKATE PARK dla dzieciaków a nie jakies tam 1000 metrów drogi o ja o jeju u uu uuu postawcie tam jeszcze swiatla i foto radar by zarobic nie zapomnieli i 6 policjantów drogowych co dwiescie tam gdzie stacja paliw wezcie jeszcze 3 pasmówke odrazu bo zenek w swej renówce wciska duzo gazu i lubi płacic mandaty wybudujcie jeszcze metro pod tczewem i poczekajmy do usranej smierci az sie nim przejedziemy i zrobcie jeszcze wiekszy telewizor ale tym razem nad wisla parking i popatrzmy na fatalny stan drog polatanych bo objazd je wszystkie poniszczyl i zamienil w kolejiny dobra rondo to postawcie wiadro i wkolo troche asfaltu i dojedziemy acha niezapomnijcie gdzies upchnac pustej masy najlepiej do kosciolow zbudujcie tam jeszcze na tej drodze kosciol a obok cmentarz dla tych co suna 200 na tej drodze do Malborka z mostem postawcie jeszcze hiper market bo sklepów mamy za malo a za duzo wyplaty a z jednostki wojskowej zrobmy szpital najlepiej psychiatryczny a na moscie lisewskim poscimy tiry zeby ominac korki tam niech spadaja do wisly i maja tranzyt Wisla na gdansk odrazu tam najlepiej puszczajcie te co do Rosji ze zepsutym miesem jadą cdn....

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx1 
  • K_gość

    01.10.2011, 23:39

    P....dolisz jak potluczony

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • klof_gość

    02.10.2011, 15:51

    do urbanistów NIE brzydocie powszechnej

    Zrównać z ziemią ten twór niechcianej przeszłości ,a wybudować piękny przyjazny zakątek z połaciami zieleni i pięknymi kasztanami w tle

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx1.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.