Zamiast na wysypisko butelki trafiły do sklepowego skupu? "Będą konsekwencje!"

Całą sytuację uwiecznił nasz czytelnik (fot. nadesłane na Tcz24)
Zamiast na wysypisko butelki trafiły do sklepowego skupu? "Będą konsekwencje!"
Konsorcjum firm Clean-Bud i PUM, które odbiera nasze odpady, zapowiedziało wyciągnięcie konsekwencji wobec pracowników, którzy - jak wynika z relacji naszego czytelnika - zamiast dowieźć sortowane szkło na wysypisko, przyjechali do... automatycznego skupu, zlokalizowanego w jednym z tczewskich marketów.

Całą sytuację zaobserwował nasz czytelnik, o czym poinformował w naszym dziale Tcz24: Segregacja śmieci "po tczewsku" . Jak wynika z jego relacji, pod jeden z tczewskich marketów podjechała śmieciarka, z której wyszli pracownicy firmy, niosąc charakterystyczne zielone worki na szkło. Panowie jak gdyby nigdy nic podeszli do wrzutni na butelki. Na zdjęciu widać, że w ten sposób mogło zostać opróżnionych kilka worków. Sprawę przekazaliśmy konsorcjum, które od początku lipca br. odpowiada za odbiór odpadów na terenie Tczewa:

- Nie pozostaje nam nic innego, jak przeprosić mieszkańców za zachowanie tych panów.- mówi Bogna Szałkowska z konsorcjum firm Clean-Bud i PUM. - Niestety, wyobraźnia ludzka nie zna granic. Oczywiście będziemy ustalać, kto odpowiada za tę całą sytuację - i wobec tych osób zostaną wyciągnięte konsekwencje służbowe. Prosimy również mieszkańców Tczewa o przekazywanie wszelkich sygnałów na temat tego typu niepokojących zachowań. (kontakt tel. 58 557 55 88, 56 45 04 300, biuro@clean-bud.pl lub pum@pum.pl . - przyp. red.)

Dodajmy, że po nowelizacji przepisów od początku lipca, tego typu zachowanie może zostać uznane za kradzież surowców (przeczytaj: Kradzież śmieci? A jednak to możliwe ). Zgodnie z umową zawartą z miastem, firma wywozowa jest zobowiązana uzyskać odpowiedni procent recyclingu. Jeśli nie dotrzyma umowy, grożą jej sankcje finansowe.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (80)
dodaj komentarz

  • +1

    wa_gość

    13.08.2013, 15:50

    Ale przypał ciekawe kto Clean-Budi podbiera śmieci i wszystko jasne

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx6 
  • +15

    q

    14.08.2013, 11:51

    odpowiedzialni za ustawę na bruk za ten bubel

    ta ustawa jest do kitu, nawet nie do śmieci ale do rynsztoka!!! Segregacja ok, ale dlaczego mam płacić 2 razy więcej niż kilka miesięcy temu i mieć gorsze warunki??? Nie dość, że kupa kasy na wodę idzie, bo trzeba im wszystko czyściutkie oddawać, to jeszcze przez pazerność narażają życie i zdrowie, nas mieszkańców!! Worki ze śmieciami zamiast pojemników?!?!?!?! KTOŚ CHYBA POMYLIŁ XXI WIEK ZE ŚREDNIOWIECZEM!!!! JASNE JUŻ LECĘ PO WORECZEK I BĘDĘ W NIM TRZYMAĆ SZKŁO PRZY MAŁYM DZIECKU I MŁODYM PSIE!!! A kto mi zagwarantuje, że przez durne pomysły tych z UM nic nikomu się nie stanie??? Nikt! ONI TYLKO PATRZĄ JAK OD NAS KASĘ WYCIĄGNĄĆ. Poza tym gdzie niby mam to trzymać? W domu? W garażu zamiast auta? Gdyby ktoś z wymyślających tą ustawę miał, choć trochę rozumu (chociaż na poziomie ameby) to wiedziałby jakie TO NIEPRAKTYCZNE I NIEBEZPIECZNE: LATEM SMRÓD NIE DO ZNIESIENIA, ZIMĄ NIE DOŚĆ ŻE SMRÓD TO JESZCZE WSZYSTKO ZAMARZNIĘTE-WORKA NIE RUSZYSZ-ŚMIECI SIĘ NIE POZBĘDZIESZ, ale nikogo to nie obchodzi-oni na nagrody kasę uzbierają. OGÓŁEM ZAFUNDOWALI NAM JEDEN WIELKI ŚMIETNIK NA POSESJI, ZAGROŻENIE EPIDEMIOLOGICZNE, SKANDALICZNĄ OPŁATĘ I ZERO POPRAWY WARUNKÓW…. Jest to ewidentne działanie na szkodę podatnika i powinny być z tego wyciągnięte odpowiednie konsekwencje

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +6

    _gość

    13.08.2013, 15:52

    na suchostrzygach tez do sklepów szli sprzedać butelki

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx3 
  • +12

    piko_gość

    13.08.2013, 20:25

    Przepraszamy was bardzo... Mówiłem Zbyszkowi, że to nie wypali.

    Cytuj
    IP: 83.20.xxx.xx5 
  • +78

    _gość

    13.08.2013, 16:12

    ORMOWIEC - KAPUŚ - DONOSICIEL

    Ten czytelnik który o tym poinformował to musi być niezły ..., donieść na śmieciarzy że chcieli zarobić pare groszy - co komu to przeszkadza ?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx1 
  • -20

    glut_gość

    13.08.2013, 16:48

    umiesz czytać? to czytaj do końca: "Zgodnie z umową zawartą z miastem, firma wywozowa jest zobowiązana uzyskać odpowiedni procent recyclingu. Jeśli nie dotrzyma umowy, grożą jej sankcje finansowe."

    Cytuj
    IP: 91.200.xx2.xxx 
    -32

    a wlasnie ze przeszkadza..._gość

    13.08.2013, 16:49

    a właśnie ze mi to przeszkadza,bo tacy niby uczciwi i co ????druga sprawa to problem z oddaniem butelek ,za które się zapłaciło .Niby kupujesz piwko w butelce i automatycznie nabijana jest kaucja,ok.Ale nie ok jest z oddaniem buteleczek ,ponieważ tak jak na załączonym obrazku :) są tacy ludzie którzy stoją jak patafiany przy automacie i centralnie wrzucają z worka lnianego,worków przeznaczonych na odpady.I nie sadzę,żeby ktoś nagle wypił tyle piwka :)nazwijmy to po imieniu,tacy ludzie trudnią się właśnie zbieractwem,i blokują przez to ten automat.A ja i inni normalni klienci potem mamy problem z oddaniem moich pieniędzy które nabiłem sobie właśnie w taką butelkę.Kaufland powinien zrobić tak jak kiedyś wydawać pieniądze na podstawie paragonu-i problem by się skończył.,przynajmniej dla tych uczciwych,a nie śmierdzących kloszardów.

    Cytuj
    IP: 95.41.xx4.xx1 
    +1

    subkowy_gość

    14.08.2013, 22:11

    sprzedarz butelek

    Mie to przeszkadza. bo poco ja mam im sortowac te butelki jak sama moge ich sprzedac a te pare groszy to chcieli zarobic na alkohol. seba ale macie przesrane

    Cytuj
    IP: 178.56.xx9.xx4 
  • +39

    kydzusze

    13.08.2013, 16:16

    co za afera ???

    Niech ktoś mnie wytłumaczy co to za afera jak ktoś wybierze nadające się do użytku rzeczy z śmieci. Należałoby zamknąć wszystkich zbieraczy. Ale Policja zrobi wynik będzie miała wykrytych kilka przestępstw tylko kto jest pokrzywdzonym. Jestem starszą osobą i zawsze pamiętam jak osoby wywożące śmieci miały na samochodzie worki w które pakowały butelki i inne rzeczy Tak sobie dorabiali. Proszę mi wytłumaczyć czy sprzedanie opakowania które po wymyciu trafia do ponownego użycia jest gorsze od zbicia szkła po czym przetopienia go i sprzedaży do jakiegoś zakładu produkcyjnego. Panowie zbierajcie i sprzedawajcie a jak wam robi zdjęcie jakiś zazdrosny oszołom dajcie mnie ja wam sprzedam za darmo i nie będzie sprawy. Szkła do recyklingu napewno starczy.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +14

    witos_gość

    13.08.2013, 20:42

    popieram

    Właśnie, co to za afera? To jest odzysk butelek zwrotnych za kaucją.

    Cytuj
    IP: 213.241.xx5.xx0 
  • +36

    MArcin_gość

    13.08.2013, 16:18

    A co jest zlego w tym ze poszli oddac sobie butelki skoro i tak byli do wyrzucenia ? w tych czasach "kto kombinuje ten zyje "

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx0 
  • +33

    obywatel_gość

    13.08.2013, 16:20

    Afera?

    Państwo nas okrada, jak mamy żyć? Kilka lat pod takimi rządami i wszyscy będą kraść! Pijaczki zbierający puszki i butelki oddając do sklepów.. i co? jakos nie robicie z tego afery! Ludzie ogarnijcie się w koncu, tvn24 mydli oczy wszystkim! I dobrze, że oddali, zarobili sobie kilka dodatkowych groszy, bo z podatków biedny pracownik by miał drugą pensję!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx4 
  • +26

    gosc72_gość

    13.08.2013, 16:27

    a komu to przeszkadza? w dzisiejszych czasach każdy kombinuje żeby mieć chociaż pare groszy więcej, nic dziwnego. O co robicie afere....

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xxx 
  • -10

    polon1779_gość

    13.08.2013, 16:33

    Goscie okradaja firme, ktorej Tczew placi..

    publicznymi pieniedzmi -niemala kwote, a Ty nazywasz czytelnika kapusiem -nic dziwnego ze to Panstwo tak funkcjonuje, skoro spoleczenstwo perioratywnie nazywa porządnych obywateli, a o zlodziejach -ze chca dorobic.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx7.xx2 
  • +6

    oj boli_gość

    13.08.2013, 20:39

    Kto kieruje tym wózkiem

    Jeden superparapodatek od łba za śmieci już działa i jeszcze dodatkowo kalkulują, że extraprofit się należy a wszystko zgodnie z ustawą pt. " Ile jeszcze z Polaków wycisnąć można" Kolejny domiar to tzw. medialna opłata która będzie wliczana do rachunku za energię elektr. Viwat władza która tak ludowi dogadza ! A nawnych zwodzą bajkami o praworządności i opiekuńczości.

    Cytuj
    IP: 46.134.xx0.xx0 
  • +20

    daro_gość

    13.08.2013, 16:44

    Lepiej chyba jak tak zrobili bo pomysleli zeby sobie zarobic a nie np. pod sklepem stac i "daj pan odprowadzic wózeczek"

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx9 
  • -15

    espen_gość

    13.08.2013, 16:55

    popieram

    jak najbardziej popiera tego rodzaju postawy obywatelskie. komuna się skonczyla i nie ma miejsca w porządnym państwie na tego oszukiwanie.

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx5.xx9 
  • +17

    .................._gość

    13.08.2013, 18:14

    ...........

    ZACZNIJ OD ZŁODZIEI MICHAŁA TUSKA VEL JÓZEFA BĄKA, JEGO TATUSIA- DONALDA, ROSTOWSKIEGO- ŻYDA, KWAŚNIEWSKIEGO Z WIELOMILIONOWYM, UKRADZIONYM NARODOWI POLSKIEMU MAJĄTKIEM, ,,KLUB FARY", I INNI LOKALNI ZŁODZIEJE.. JA ODDAJĘ BIEDNYM MOJE BUTELKI I PUSZKI, BO ZA NIE ZAPŁACIŁAM...DAJ SPOKÓJ ŚMIECIARZOM, A DONOSICIELOWI OBY ŻYCIE DOKOPAŁA I SAM ZACZĄŁ LATAĆ PO SMIETNIKACH ZA JEDZENIEM. POLAK POLAKOWI KANALIĄ...WSTYD, ,,CZYTELNIKU".........

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx3 
    +11

    GG_gość

    13.08.2013, 20:23

    Tuska i jego drużynę Polacy wypierlą przy urnach i to z wielkim hukiem

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 

    fhdg_gość

    14.08.2013, 09:03

    zdziwisz sie pisopsycholu

    Cytuj
    IP: 46.169.xx6.xx7 

    rfgves_gość

    14.08.2013, 09:04

    do .............

    --- Treść komentarza została usunięta ze względu na jego wulgarność ---

    Cytuj
    IP: 46.169.xx6.xx7 
  • +14

    jagielly_gość

    13.08.2013, 17:10

    ...

    Brak mi na was słow co wam przeszkadza to ze smieciarze chciali dorobić sobie pare groszy na butelkach ?!!!!! A tego co zrobił to zdjęcia to bym zaj**ał.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • +20

    mała_gość

    13.08.2013, 17:26

    chore

    i co w tym złego? ciekawa praca to nie jest mają okazję zarobić to dlaczego im tego zabraniacie? tak samo robią budowlańcy ktoś znajdzie złom i co mają wam to oddać? puszkę od piwa i iść do was? powaliło was? jeszcze niech teraz podatek idą odprowadzić za butelki bo się z nich nie rozliczyli to jest jakieś chore wymyśliliście zasra,,ne sortowanie śmieci i zero organizacji śmietniki przepełnione i totalny niewypał jak coś już wymyślicie to zorganizujcie to porządnie... ja butelki wam ani jednej nie zostawiłam i nie zostawie za tego typu incydenty jeszcze specjalnie poszukam bezdomnych ludzi i im wręcze worki z puszkami i butelkami a jest tego pełno żal teraz im du..pe ściska że ktoś im zbiera butelki i sprzedaje posra...ne prawo w polsce...

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx7 
  • +18

    kasia_gość

    13.08.2013, 17:38

    segregacja smieci

    pan fotograf to szuja i konfident i co z tego ze sprzedali butelki nie ukradli z polki ze sklepu a pan fotograf chyba z szeregow Tuska pani z firmy Clean Bud jak nie wyrobi normy to nie dostanie duzej premi to sama przeleci sie po pojemnikach i pozbiera i a chlopaki chociaz wypija sobie piwko tak trzymac

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • +6

    Zuza_gość

    13.08.2013, 17:44

    ?????

    Nie tak dawno był artykuł,że to tczewianie podbierają firmie puszki !

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • -1

    _gość

    13.08.2013, 20:13

    Szukają łatwego zarobku z zbierania puszek

    Cytuj
    IP: 213.158.xx6.xx0 
  • +17

    _gość

    13.08.2013, 17:54

    następną razą sprzedajcie je po robocie bo widać kapusi nie brak

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +4

    //////////////_gość

    13.08.2013, 23:31

    //////////////

    NASTĘPNYM RAZEM- ,,RAZ"- RODZAJ MĘSKI...

    Cytuj
    IP: 83.238.xx8.xx6 
  • +14

    _gość

    13.08.2013, 18:33

    i co z tego ze sprzedali wielka mi afera

    Odpowiedz
    IP: 83.4.xx2.xx5 
  • +16

    Tczewianin_gość

    13.08.2013, 18:40

    Skandal

    PAnie Pobłocki, jaka kara będzie dla tego konsorcjum? Co z karami za niedoniesione harmonogramy, braki ulic w harmonogramach ,np. Kościuszki, brak pojemników na segregację i kiedy wreszcie znikną kontenery z Tczewa?????

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx7 
  • +16

    bert_gość

    13.08.2013, 18:46

    Co z Ciebie wyrosło autorze, jesteś we wszystkim uczciwy?Spójrz na siebie? Niczego nie znajdziesz?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx1 
  • +8

    OOO_gość

    13.08.2013, 19:45

    NIe

    A niech sobie zbierają, czy wyląduje śmieć na wysypisku, czy w skupie co mi tam, ważne że nie mam go w domu. Komu to przeszkadza. Oby panowie przez to donosicielstwo nie stracili pracy... Wstyd aby tak donosić!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx5 
  • +10

    _gość

    13.08.2013, 19:51

    asdf

    Boze znowu komuś się nudzi idź człowieku do tego kauflandu zrób zakupy odprowadź wózek i jedź do domu zajmij się swoimi własnymi sprawami :) I pamietaj zeby kiedys ktoś tobie nie zrobił zdjęcia , wszystko kiedyś wróci ;) pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • +8

    MICHU_gość

    13.08.2013, 19:52

    Pamiętacie opowiadanie o polskim kotle w piekle? Strażnik był tam niepotrzebny, bo jak tylko ktoś znalazł sposób, żeby wyleźć ze smoły, to reszta Polaków go wciągała z powrotem.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx7 
  • +10

    Lolek_gość

    13.08.2013, 19:57

    Bzdura, że wyciąganie śmieci z kibli to kradzież

    To nie jest żadna kradzież. Ustawa śmieciowa nie reguluje tego w ten sposób. Nikt nie musi się bać szukania cenniejszych rzeczy w śmietnikach. Nikt nie musi się bać. Po co to straszenie?! Jeśli firma wywożąca śmieci się boi, że nie wypracuje normy odpadów segregowanych, niech zamiast koszty zainstaluje automaty płacące za butelki, puszki itp. Wielki strach teraz, bo interes śmieciowy nie jest już tak łatwy, jak kiedyś. Ktoś próbuje teraz, strasząc, tłamsić jedyny pozytywny skutek tej ustawy; ludzi zauważyli, że ich śmieci nie są bezwartościowe. I że skoro jakaś firma może na nich zarabiać, to ich pierwotny właściciel także może. Zauważcie, że nikt nam nie płaci za produkowanie śmieci w odpowiednich proporcjach (tyle szkła, tyle metalu, tyle kartonu i tyle byle czego). My (miasto) płaci firmie, by ODEBRAŁA odpady w określonych proporcjach. I to zmartwienie tej firmy, która wygrała przetarg. A nie nasz, ani tych biednych ludzi, którzy często zapewniają sobie podstawowy byt, szukając w śmietnikach.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • +13

    haha_gość

    13.08.2013, 20:01

    je*ane konfi z tego autora

    konfidencie bierz dupę do roboty a nie siedzisz przed kompem i skargi piszesz , chyba ze do roboty się nie kwapisz i bierzesz "kuronia" jak cygan zasiłek - tępić frajersto i konfidentów !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx4 
  • +4

    _gość

    13.08.2013, 20:09

    He dobre znaleźli sposó żeby parę groszy dodatkowo wpadło. No możę nie powinni tak robić w godzinach pracy. Po godzinach np swoje butelki tam zanosić.

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx6.xx0 
  • +10

    madzia_gość

    13.08.2013, 20:16

    ???

    szkoda mi chłopaków,ten co robił fotki to naprawdę szuja.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • +8

    _gość

    13.08.2013, 20:39

    tak jest od dawna niech sobie chłopy dorobio

    Odpowiedz
    IP: 83.27.xx3.xx5 
  • +9

    _gość

    13.08.2013, 20:41

    zajmijcie się lepiej chodnikami na czatkowskiej i piratami drogowymi z flexa

    Odpowiedz
    IP: 83.27.xx3.xx5 
  • +9

    _gość

    13.08.2013, 21:04

    konfident!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 85.115.xx8.xx0 
  • +9

    Tczewianka_gość

    13.08.2013, 21:23

    wstyd!!!

    Autor ma zbyt dużo czasu???biegać z aparatem za pracownikami dzięki którym nie toniemy w śmieciach???...Skandal....żałować butelek...jak im zazdrości to proszę bardzo można się zatrudnić!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx6.xxx 
  • +5

    gość_gość

    13.08.2013, 21:34

    śmieci

    Firma wywozowa chyba sama podpisała na siebie wyrok, bo kto może przewidzieć ile butelek (szkła) znajdzie się w smieciach, aby wywiązać się z zawartej umowy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx3 
  • +11

    ciech_gość

    13.08.2013, 21:41

    typowy społeczniak.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • +13

    tczewiak_gość

    13.08.2013, 21:54

    ile

    ciekawe ile płaci im pracodawca że muszą dorabiać

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx4 
  • +13

    piterek_gość

    13.08.2013, 22:05

    zal dupe frajerowi sciska,chlopy se moja okazje cos tam dorobic a ten lazi szpicel i z ucha wali...wstydz sie konfidencie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx4 
  • +4

    lol jedności_gość

    13.08.2013, 22:10

    jak by mieli dobrze płacone to by tego nie było a mniec dodatek za smieci to jak dla nich 13 tez musieli po segregowac jestem za tym zeby ten artykuł juz zblokowac bo to jest bez sensu a tego kolesia co te foty podrzucił zapraszam na jednosci narodu pogadamy leszczu jeden sam po lizaki idziesz i patrzysz co inni kupuja po prostu detka

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • +1

    tralalal_gość

    14.08.2013, 09:09

    i co zrobisz na jednosci paziu? sprawdz lepiej czy mama dobrze wyprala ci biale skapetki bo do adidasow inne nie pasują. Muły jak ty powinny byc oddzielone od społeczeństwa.

    Cytuj
    IP: 46.169.xx6.xx7 
  • -11

    _gość

    13.08.2013, 22:18

    Teraz mam podejrzenia czy aby tak samo nie robią z puszkami. Mają je posegregowane, biorą worki i na złom. Trzeba to sprawdzić

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xxx 
  • +2

    klap you hens_gość

    13.08.2013, 22:22

    ale chłopaki

    Bardzo zabawne buhahahahahahahhahaahah.... bu hahahahahaha ...nie mogę.... buhahahahahahahha... no nie buhahahahahahahahaha już mi przeszło buhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx0.xx5 
  • +6

    sid_gość

    13.08.2013, 22:23

    masakra

    Banda Tczewskich konfidentów nie mnga sobie chlopaki zarobic zaraz robic zdjęcia debilstwo zazdrości i tyle

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx9.xx3 
  • +4

    lol jedności_gość

    13.08.2013, 22:23

    jak to czytasz leszczu to juz dochodzi do ciebie jaką gumą jestes wstydz sie i idz sie zakop albo pobij sie przed lustrem oby każdy gryz kanapki przypominał ci o tych kolesiach

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • -2

    /////_gość

    13.08.2013, 22:25

    Teraz mam podejrzenia czy aby tak samo nie robią z puszkami. Mają je posegregowane, biorą worki i na złom. Trzeba to sprawdzić daj sobie spokój GOŚĆ społeczny kapucynie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • +7

    Tomek Kajzer

    13.08.2013, 23:00

    Burza w szklance wody. Bardziej interesująca w tematyce śmieci byłaby informacja, dlaczego konsorcjum nie stosuje się do harmonogramów wywozów.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    _gość

    14.08.2013, 08:48

    bierz butelki i do skupu szypciutko

    dokładnie kogo interesuje ,że ktoś wrzuca butelki do maszyny.Przecież to też sposób na utylizację.Chyba ,że autor artykułu jest zazdrosny,że ktoś zarobek zabiera Jemu z pod nosa.

    Cytuj
    IP: 93.154.xx0.xx2 
  • +1

    _gość

    13.08.2013, 23:46

    Podobno komentarze są dodawane po akceptacji moderatora to czemu moderator akceptuje komentarze obrażające autora zdjęcia i nazywające konfidentem, ormowcem, kapusiem itp.?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx1 
  • +2

    ._gość

    14.08.2013, 16:20

    /

    nie ma cenzury, zdania są różne, potępiające cwanego konfidenta też...jest złym podłym człowiekiem, nma pewno katolikiem...a fuj............

    Cytuj
    IP: 213.238.xx4.xx0 
  • +3

    gość123_gość

    13.08.2013, 23:53

    Płacę za wywóz śmieci segregowanych, sama je segreguję i pakuję w odpowiednie pojemniki, więc wymagam, aby trafiły w odpowiednie miejsce. W miejsce, które jest określone w umowie. A Panowie w trakcie wykonywania pracy powinni wykonywać swoje obowiązki, a nie jeździć po sklepach i "dodatkowo zarabiać". Jak widać po komentarzach Polacy lubią kombinować, zamiast zabrać się za porządne wykonywanie przydzielonych im obowiązków. Jeśli chcą zarobić na sprzedaży butelek, to niech je zbierają sami, a nie "żerują" na ludziach i idą na łatwiznę zabierając całe worki z posegregowanymi już odpadami. Pracuję w biurze, co nie oznacza, że mam wynosić stamtąd np. papier ksero i sprzedawać jako makulaturę. To jest kradzież i inaczej nie można tego nazwać. Jak ten kraj ma się zmieniać i iść do przodu skoro mentalność ludzi jest tak płytka (do wszystkich komentujących pozytywnie).

    Odpowiedz
    IP: 31.183.xx5.xxx 
  • +3

    jocker_gość

    14.08.2013, 09:14

    --- Treść komentarza została usunięta ze względu na jego obraźliwość ---

    Cytuj
    IP: 94.254.xx9.xx5 

    psycho_gość

    17.08.2013, 18:30

    Jeszcze tylko brakuje porównania Twojej pensji z ich... Jakbyś mało zarabiała to na pewno byś nie wyrzucała butelek tylko sama sprzedała (segregacji butelek nie byłaby potrzebna) i nie pisałabyś takiego komentarza. Określenie "żerują" masakra - powiedz mi na czym? Płacisz za wywóz śmieci więc jak dobrze rozumiem nie zostały pod Twoim domem. Pracujesz w biurze w pomieszczeniu klimatyzowanym, kawa/herbata z socjalu, zamień się z nimi chociażby na tydzień i zobaczysz że wykonują większą robotę niż Ty i to za wiele mniejszą kasę. W czym Ty widzisz problem? Walcz o podwyższenie pensji, więcej miejsc pracy a nie, że ktoś sobie sprzedał kilka butelek - jest to śmieszne. Kraj się zmienia i idzie do "przodu" dzięki właśnie takim ludziom na takich stołkach jak Ty masz. Nie widzą nic po za swoim biurkiem i nie rozumieją ludzi którzy zarabiają mniej, którzy żyją z miesiąca na miesiąc. Daj sobie spokój. p.s. "A Panowie w trakcie wykonywania pracy powinni wykonywać swoje obowiązki" skąd wiesz, że nie mieli przerwy, która defakto każdemu pracownikowi się należy?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • +2

    ja_gość

    14.08.2013, 00:27

    Jeżeli ktoś czuje się oszukany, że firma sprzedała te butelki to mógł iść i samemu sprzedać,

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx3.xx5 
  • +3

    jola _gość

    14.08.2013, 05:04

    e tammmm trza donosić....

    ile zarabia pani Bogna Szałkowska, , a ile zwykli pracownicy. Inna sprawa jest jak spędzają czas robotnicy w godzinach pracy, czy to ich stanowisko pracy. Sądźmy sprawiedliwie. Od zawsze śmieciarze zbierali butelki i sprzedawali w skupach butelek , Czy i dlaczego muszą być takie wysokie opłaty za wywóz -to inny temat. Prezes musi zarobić -ludzie już nie nie.... proponuję robić fotki prezesom jak spędzają czas w pracy.....na podrywaniu sekretarek...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • +5

    _gość

    14.08.2013, 06:38

    jesteś zwykły kapuś a tak w ogóle to kto pozwolił ci zrobić mi zdjęcie wiesz że to nie jest legalne i zamieszczać w internecie teraz ja na ciebie doniosę ty zakało tczewska

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +3

    baba_gość

    14.08.2013, 09:13

    --- Treść komentarza została usunięta ze względu na jego obraźliwość ---

    Cytuj
    IP: 46.169.xx6.xx7 
  • +8

    jocker_gość

    14.08.2013, 07:05

    kapuś

    Takich kapusi piwinno sie pozbyc z tczewa. A moze kapus był z waćmierka tylko przyjechał oddać butelki do skupu.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx5 
  • -1

    ochach

    14.08.2013, 09:19

    mam gdzies taka segregacje

    Pie....e takie segrgowanie . Nie po to oddzielam jednesmoeci od drugicj zeby kiblarze sobie dorabiali w skupie. I gowno mnie obchodzi ze malo zarabiaja i te inne bzdury. Bylo chodzic do szkoly a nie rzucac w nia kamieniami to by teraz smieci nie musieli zbierac. Jak zwykle polaczki cwaniaczki musza kombinowac.

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx4.xx2 
  • -6

    top_gość

    14.08.2013, 09:42

    butelki

    Robotnicy w godzinach pracy zajmują się wybieraniem butelek z pojemników a potem dużym ciężkim samochodem (śmieciarą) podwożą do punktu skupu. Czy to ich stanowisko pracy? Większość komentujących uważa to za normalne. Kto ponosi koszty zatrudnienia pracowników i eksploatacji sprzętu?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx8 
  • +7

    piterek_gość

    14.08.2013, 10:48

    a co cie to obchodz? tobie tez zal dupe sciska? bo pewnie tak nie mozesz a przyszlo by co do czego to sam bys walil do skupu makulatury zlomu czy butle w kauffie sprzedawal

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx4 
  • +7

    piterek_gość

    14.08.2013, 10:10

    zal du.e frajero.i scisna,zajmij sie swoimi problemami a nie szpiclu po miescie z aparatem latasz i kminisz kogo by tu z ucha walnac.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx4 
  • +7

    fifuś_gość

    14.08.2013, 10:30

    ale cyrk

    dla mnie nie jest naganne, że sprzedali, ale tylko to, że zrobili to służbowym sprzętem w godzinach pracy. Osoby, które wyrzucają śmieci do pojemnika, zrzekają się prawa własności do pozostawionych tam rzeczy, nie ma więc mowy o kradzieży, o ile śmietnik nie jest zamknięty

    Odpowiedz
    IP: 37.209.xx8.xx1 
  • +9

    Piotrek_gość

    14.08.2013, 10:38

    ten ktury zrobił te zdjecie jest pałą chcieli zarobic pare groszy nic złego nie mzrobili

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • +5

    Tomek Kajzer_gość

    14.08.2013, 12:04

    Burza w szklance wody. Bardziej interesująca w tematyce śmieci byłaby informacja, dlaczego konsorcjum nie stosuje się do harmonogramów wywozów.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx6.xx2 
  • +3

    wejuhc_gość

    14.08.2013, 14:09

    Piękny przykład podkablowania

    Karygodny występek popełnili, mam nadzieję że dostaną 25 lat bez opcji ubiegania się o wcześniejsze zwolnienie, przecież żyjemy w państwie prawa.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • +4

    megii_gość

    14.08.2013, 15:19

    dajcie im spokój

    niech sobie chłopy zarabiają kasę na lewo, ciekawe czy ten kapuś jest tak uczciwy co ich podkablował ,teraz takie czasy że każdy orze jak może szkoda że kapuś nie pójdzie do do tych biurokratów którzy kradną jak się da i sobie kase nabijają . a jeśli chodzi o wystawianie worków ze śmieciami to przy każdej wichurze powinny być rozszarpane po całym mieście może wtedy urzędnicy by otworzyli oczy i zrozumieli że pomysł z workami to jakaś totalna głupota

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx4.xx9 
  • -1

    Zuza_gość

    14.08.2013, 21:17

    Ale jaja!!!

    Najpierw ta firma narobila rabanu,ze tczewianie podbierają im wystawiony złom,a teraz okazuje się,że to jej pracownicy podbierają butelki.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • +3

    //////_gość

    15.08.2013, 10:21

    .

    w Polsce nie ma jednej uczciwej osoby...miliony odpraw ukradzionych narodowi polskiemu was nie boli? A NAUCZYCIELE. DAJĄCY KOREPETYCJE, MAJĄCY Z TEGO DRUGĄ PENSJĘ, NIE PŁACĄCY PODATKÓW, WAS NIE OBCHODZĄ? A LEKARZE, DENTYŚCI,- BEZ KAS FISKALNYCH? CO, NIE PODSKOCZYSZ KONFIDENCIE? TWÓJ DZIADEK Z BABKĄ LATALI Z BABKĄ PO JEDWABNYM Z ZAPAŁKAMI I PODPALALI ŻYDÓW. I KRADLI ICH MAJĄTKI...CO, NIEPRAWDA? PRAWDA, TAKIE SZUJE MAJĄ DONOSICIELSTWO, WREDNOTĘ W GENACH DZIADOWSKICH...I POCHODZENIA Z CHOŁOTY SIĘ NIE WYPRZESZ...A RADNI MIAST, W TYM TCZEWA, KTÓRZY BEZPRAWNIE! POBIERAJĄ SOBIE DIETY- W TCZEWIE 2000 CO MIESIĄC ZA NIC- TO PRYSZSCZ? JAK TAKIŚ ODWAŻNY I BOJOWY, TO PODSKOCZ WYŻEJ...CIEMNIAKU.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx2 
  • -2

    gosc_gość

    15.08.2013, 15:16

    heheheh

    pewnie szczurkowi zabrakło kasy hehehehehe

    Odpowiedz
    IP: 95.158.xx2.xx2 
  • PrzemekGTC_gość

    17.08.2013, 10:58

    O co całe zamieszanie ?? Przecież ten człowiek nikomu nic nie ukradł . Podniósł coś co ktoś inny wyrzucił , bo był za leniwy by pójść do sklepu oddać butelki . A teraz robią aferę jakby okradł tego fotografa . Pozdrowienia dla pana któremu chciało się oddać butelki do skupu . A tobie konfidencie kij w d... ;)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • -1

    Mieszkanka_gość

    17.08.2013, 11:33

    BULWERSUJĄCE

    Nie raz widziałam jak butelki po piwie sprzedawali w sklepie

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx2 
  • koko_gość

    27.08.2013, 19:11

    ...

    panowie, jeśli już musicie to robić to róbcie to z głową. nie twórzcie okazji donosicielom

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.