"Kiss and go" przy dworcu. Kierowcy nie stosują się do znaków?

"Kiss & go" to strefa krótkiego parkowania - w Tczewie do 2 minut (fot. tcz.pl)
"Kiss and go" przy dworcu. Kierowcy nie stosują się do znaków?
Miało być miejsce dla osób, które przywożą lub odbierają kogoś z dworca, jest parking dla tych, którzy idą na zakupy do galerii - alarmują nasi czytelnicy. Mowa o parkingu przy ulicy Pomorskiej, który po otwarciu obiektu handlowego jest ciągle pełen. Na razie za parkowanie dłuższe niż 2 minuty nie ma mandatu, ale w przyszłym tygodniu nie będzie pobłażliwości wobec łamiących przepisy - zapowiadają władze miasta.

Parkingów w tym miejscu raczej nie brakuje - na dolnej kondygnacji galerii znajdują się parkingi z 300 miejscami parkingowymi. Tuż obok jest też węzeł transportowy - a tam parking, który pomieści 252 samochody. Przy samym dworcu znajduje się niewielki parking, pomyślany jako tzw. strefa "kiss nad go", gdzie można zatrzymać się maksymalnie na 2 minuty, po to by wysadzić pasażerów. Nie wszyscy jednak stosują się do tej zasady:

- W ostatnią niedzielę chciałem tam na chwilę zatrzymać auto, by wysadzić moich gości, którzy spieszyli się na pociąg, a całość parkingu była szczelnie zastawiona. Kierowców nie było widać ani w środku, ani w pobliżu, zatem pewnie udali się na zakupy. Z tego powodu musiałem zatrzymać się na jezdni, utrudniając przejazd innym. Chyba nie po to powstała ta strefa, by teraz służyła jako normalne miejsce postojowe? - pyta nasz czytelnik.

Podobne sygnały przekazują również taksówkarze, którzy też mają problemy z wysadzaniem pasażerów. O całej sprawie wiedzą już władze miasta:


- Najprościej byłoby już od dnia otwarcia galerii posłać straż miejską, która straszyłaby mandatami. Postanowiliśmy, że damy około tydzień mieszkańcom na przyzwyczajenie się do całej sytuacji. Na razie straż miejska pojawia się i poucza, ale w przyszłym tygodniu, niestety, za łamanie zakazu będą już mandaty - zapowiada Adam Burczyk, zastępca prezydenta Tczewa.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (65)
dodaj komentarz

  • +27

    _gość

    29.06.2012, 09:36

    żeby tylko nie stosowali się do tego znaku - a co dzieje się w parkingu w samej galerii - co to za kierowcy - nie przestrzegają znaków, jeżdżą pod prąd, nie potrafią wyjechać. tragedia

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • -28

    edi_gość

    29.06.2012, 10:47

    ,

    PALIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ!!!!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx9 
    +9

    dgh_gość

    29.06.2012, 10:55

    tyty

    wachaj jaja edi

    Cytuj
    IP: 95.41.xx0.xx2 
  • +2

    Mr_Slim

    29.06.2012, 09:39

    ?

    Czy parking w Galerii i ten w węźle komunikacyjnym jest płatny?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +9

    _gość

    29.06.2012, 10:41

    parking przy węźle - nie będzie na pewno płatny przez najbliższe 5 lat - poźniej nie wiadomo. w galerii też - choć są bramki - nie sie nie płaci

    Cytuj
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • -2

    xxx_gość

    29.06.2012, 09:48

    parking płatny czy nie?

    ten przy węźle jeszcze nie jest płatny - ale juz stoją urządzenia pod bramki... a co do galerii nie mam pojęcia

    Odpowiedz
    IP: 83.17.xx1.xx8 
  • +1

    Domanos

    29.06.2012, 10:09

    ...

    Parkingi są bezpłatne jak na razie

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +14

    Obserwator_gość

    29.06.2012, 10:12

    Przepisy

    Na całym terenie nowo powstałego obiektu powinny w końcu pojawić się służby. Gdzie by się nie obejrzeć to łamane są przepisy(mam na myśli węzeł i galerię) . Pasażerowie wysiadający z autobusów podmiejskich na przystanku przy poczcie,przechodzą na drugą stronę ulicy jak im się podoba nie zważając na znaki,pasy ani przepisy aż kiedyś dojdzie do tragedii.Powinny posypać się mandaty to na pewno by się nauczyli bo w końcu dojdzie do tragedii.Sam byłem świadkiem jak autobus jadący w kierunku tunelu z dworca musiał gwałtownie hamować bo gość wybiegł zza autobusu ze słuchawkami w uszach jakby był na boisku.Następna sprawa to samochody jadące na pod prąd.Mam na myśli odcinek od telebimu obok Stokrotki i postoju autobusów w stronę wierzy.Jadące w prawidłowym kierunku pojazdy komunikacji miejskiej często napotykają na auta pędzące w ich kierunku-to również się kiedyś źle skończy.No i kolejnym problemem są ludzie wychodzący z galerii,kina czy konkretnie Stokrotki,którzy bezmyślnie i bez opamiętania snują się między autobusami i busami.Będzie potrącenie,komu się oberwie?Kto będzie winny?Ludzie,wzdłuż galerii jest chodnik!!!!!!!Jeżeli nic nie będzie z tym robione,można się spodziewać czegoś niedobrego.Proponowałbym służbą również zająć się pieszymi,którzy nagminnie łamią przepisy.

    Odpowiedz
    IP: 83.29.xx7.xx2 
  • +5

    JAAAA_gość

    29.06.2012, 10:14

    PODZIEMNY PARKING-WJAZD-WYJAZD

    Mam samochód z niskim zawieszeniem i niestety nie mam możliwości zaparkować na parkingu pod galerią. Nie wiem kto projektował ten zjazd pod kątem 45 stopni z dodatkowymi poprzecznymi krawężnikami!!!ja tam nie mogę wjechać,bo bym cały przód auta sobie wyrwała.Można było ten spad zrobić trochę łagodniejszy.

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx3.xx8 
  • +4

    _gość

    29.06.2012, 10:57

    Zgadzam się, wjazd na parking podziemny jest zdecydowanie źle wyprofilowany!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx9 
    +15

    hahahaah_gość

    29.06.2012, 10:57

    Żadna strata

    Jednego golfa czy innego zgnitego szrotu mniej.

    Cytuj
    IP: 95.41.xx0.xx2 
    +8

    jjaaa_gość

    29.06.2012, 12:10

    ,,,

    Mam auto o normalnym zawieszeniu i przyznam że wjazd to jedna wielka pomyłka nobla temu kto to projektował

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx7 
    +2

    gość_gość

    29.06.2012, 18:22

    Oznakowanie na parkingu też pozostawia wiele do życzenia...

    Cytuj
    IP: 193.200.xx0.xx7 
  • -19

    Marcin_gość

    29.06.2012, 10:21

    samochody z LPG w pogardzie

    tylko kto wymyślił, że na parking do galerii nie mogą wjeżdżać samochody LPG!? (Taka żółta tabliczka widnieje przy wjeździe na parking). Czy samochody z instalacją gazową grożą wybuchem czy coś? To jest dla mnie jakiś absurd, bo samochodów "z gazem" jest coraz więcej...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • +13

    tcz_gość

    29.06.2012, 11:05

    lpg

    gaz jest cięższy od powietrza... trzeba ci wiecej tłumaczyc dlaczego nie wolno wjechac samochodem z gazem do parkingów podziemnych ?

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
    -1

    Mario_gość

    29.06.2012, 12:21

    A co to za durny argument, że gaz jest cięższy od powietrza?? Benzyna niby jest lżejsza i w razie awarii uniesie się w przestworza nie stwarzając zagrożenia??

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx4 
    +1

    znak_gość

    29.06.2012, 14:37

    o ile pamiętam na znaku napisane jest coś w stylu "samochody napędzane gazem", więc jak wjeżdzając do galerii wyłączysz gaz, to powinno być ok, bo w tym momencie będzie on napędzany benzyną ;)

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
    +3

    Cin_gość

    29.06.2012, 15:45

    "Gaz LPG może być bardzo niebezpieczny. Jest on cięższy do powietrza i zamiast ulatniać się, gromadzi w nisko położonych punktach. W podziemnym garażu może "rozlać się" na dużej powierzchni, wypełnić studzienki kanalizacyjne i odpływy. Wtedy wystarczy jedna iskra, by spowodować potężny wybuch" Więcej... http://wyborcza.pl/1,91464,6524212,Czy_autom_z_LPG_wolno_parkowac_pod_ziemia_.html#ixzz1zB ozRiwi

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx5 
    +2

    Marcin_gość

    29.06.2012, 16:41

    @lpg

    nie zmienia to faktu, że w większości innych parkingów podziemnych taki problem nie występuje (może mają porządną wentylację?) i ludziom nie utrudnia się życia ze względu na posiadanie instalacji gazowej... zaniedbania w konserwacji WSZELKICH instalacji mogą prowadzić do niebezpieczeństwa - i nie uważam żeby akurat instalacja gazowa w samochodzie była pod tym względem bardziej niebezpieczna od innych.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx3 

    Kropek

    29.06.2012, 16:41

    W razie nieszczelności instalacji gazowej zawór w butli odcina butlę,co uniemożliwia wyciek gazu.Paliwo w razie nieszczelności wcieknie całe i paruje.Pytam więc co jest bezpieczniejsze???

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Kropek_gość

    29.06.2012, 19:11

    W razie nieszczelności instalacji gazowej zawór w butli odcina butlę,co uniemożliwia wyciek gazu.Paliwo w razie nieszczelności wcieknie całe i paruje.Pytam więc co jest bezpieczniejsze???

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx8 

    gazownik_gość

    01.07.2012, 12:33

    z tego co wiem przepisy zabraniają zostawiania samochodów na LPG w KAŻDYM parkingu podziemnym, nawet jak nie ma tam tabliczki przy wjeździe! zamiast głupio narzekać-lepiej trochę poczytać... fizyki w szkole nie było?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx6.xx0 
  • +10

    Miś_gość

    29.06.2012, 10:22

    dziwi mnie, że rejestracje są niewidoczne na fotce

    jako portal regionalny można by stworzyć piękną galerię "Łoś na drodze" albo "Półgłówki na parkingu" tudzież "Sprawni umysłowo inaczej" a nawet "Debil w aucie", jestem pewien, że interaktywność sięgnęła by zenitu a odwiedzanie strony byłoby zdecydowanie częstsze niż jakiejkolwiek konkurencji! ba to by była moja strona główna a fotek kretynów z zaparkowanymi autami byle jak już mam na otwarcie dość...

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx7.xx3 
  • +11

    xxx_gość

    29.06.2012, 12:29

    xxx

    wystarczyłby karny kulas na przednią szybę :)))

    Cytuj
    IP: 81.190.xx4.xx7 

    robson_gość

    30.06.2012, 08:51

    dobry pomysł. jest tylu kierowców, którzy bezczelnie łamią przepisy, że taka galeria miała by pełno zdjęc i na pewno cieszyła by sie dużą popularnością. a może wtedy chociaż parę osób "posiadajacych prawo jazdy" zastanowiło sie co robi. mogę dodac, że na ulicy paderewskiego jest zakaz zatrzymywania, co nie przeszkadza to parkowania, również na skrzyżowaniu, przy byłym sklepie spozywczym "groszek". do tego wyjeżdżajac z tej ulicy na 30 stycznia jest znak nakaz skrętu w prawo, ale żeby pojechac w lewo, to trzeba by jechac AŻ do ronda, a to niektórym jest za daleko, wiec od razu jadą w lewo. najbardziej mnie zastanawia parkowanie w centrum przy rossmanie. jest tam skrzyżowanie, więc chyba tego nie można robic, ale najdziwniejsze jest to, że dzieje sie to w okolicach straży miejskiej, ale nigdy nie widziałem, zeby ktoś dostał za to mandat. a tak poważnie, to niech ktoś stwoży taki dział, do któego mozna by przesyłąc ciekawe zdjecia samochodów.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx5 
  • -10

    ja_gość

    29.06.2012, 10:27

    co z tego ze jest 300 miejsc parkingowych pod galeria jak nie mozna wjechac autem na lpg co za polityka chyba tylko w tczewie bo jezdzac po galeriach nigdy nie spotkałem sie z zakazem wjazdu aut napedzanych lpg.dlatego nikt nie stosuje sie do znaków jakie tam powstały, tam gdzie konczy sie logika tam mozna powiedziec....... zaczyna sie tczew.....???

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx2.xx6 
  • +8

    siedzący byk_gość

    29.06.2012, 11:57

    A co ma miasto do prywatnej inwestycji jaką jest Galeria Kociewska? Pretensje i żale kieruj do jej własciela, a nie narzekaj na to jaka "polityka" w Tczewie panuje.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx8.xx5 
  • +7

    papacior_gość

    29.06.2012, 10:32

    wstyd

    poprostu wstyd w dzien to by by do sklepu autem wjechal aby za daleko nie isc na miejscu dla inwalidy nie wazne byle blizej a wieczorem sluchawki na uszy i tak aby sasiad widzial i idziemy sobie pobiegac taki styl

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx1.xx1 
  • +9

    marian_gość

    29.06.2012, 11:09

    co?

    To już nie ma polskich nazw tylko "KISS AND GO"??? Paranoja

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx2 
  • +9

    ,_gość

    29.06.2012, 11:27

    .

    Tczewiaki i wieśniaki- nauczcie się jeździć jak na Europejczyka przystało- bez chamstwa, wymuszania, z miną cwaniaczka...

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx2.xx9 
  • +20

    siedzący byk_gość

    29.06.2012, 12:03

    Policja i Straż miejska powinny bezwględnie tępić parkujących w miejscach zabronionych. Jeśli kierowcy sami nie potrafią respektować przepisów, a zarazem dostosować się do zasad współżycia w społeczeństwie, to niech płacą jak za zboże.

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx8.xx5 
  • +1

    mieczyslaw

    29.06.2012, 12:13

    Parking "kiss&go"

    2 minuty postoju na tym parkingu, to stanowczo za mało. W przypadku, kiedy odwożę na dworzec starszą osobę, pomagam jej wysiąść z auta, odprowadzam na peron lub też odbieram bezpośrednio z pociągu - to za krótki czas. Typowo na tego rodzaju parkingach, np. na lotniskach, stosuje się dozwolony czas postoju do 10 minut.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +10

    Miś_gość

    29.06.2012, 13:23

    mietku!

    jeśli chcesz odprowadzić na peron kogoś to korzystaj z parkingu koło wierzy ciśnień a nie wierzę, że nie dasz rady w 2 minuty wyjąć bagażu i dać pyska babci - jeszcze byś miał pół minutki:)

    Cytuj
    IP: 213.158.xx6.xx0 
    -6

    tcz45

    29.06.2012, 14:41

    musi być 10 minut

    zgadzam się postój musi być do 10 minut. Zdarzyło mi się kogoś zawozić i odbierać z bagażami i nie będę się spieszył , bo jakiś tuman wymyślił do 2 minut . nie zapłacił bym i tak mandatu. Bo nie lubię durnych przepisów , a takich w tym tutaj nie brakuje.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -13

    gość_gość

    29.06.2012, 15:09

    ODEZWAŁ SIĘ ZAŚ

    expert Miet 10 min gdzie ?

    Cytuj
    IP: 46.76.xx7.xx9 
    +2

    ..._gość

    29.06.2012, 15:41

    tuman? czyżby?

    po pierwsze, to nie jest parking, tylko miejsca postojowe do WYSADZENIA pasażera lub ZAPAKOWANIA pasażera czekającego na płycie przed dworcem po drugie 10min przy tych kilku miejscach oznacza, że Tobie się uda upakować cztery kółka, ale następne 5 pojadzów i 5 pasażerów będzie musiało złamać przepisy i wysiąść na jezdni, bo Ty z babcią musisz na peron po trzecie, do celów o których piszesz służy duzy parking. Najwyższy czas P. Prezydencie Burczyk skończyć z interpretowaniem i łagodzeniem ustawowych przepisów przez osoby nieupowaznione do tego, czyli Pana. Najwyższa pora żeby zacząć lupić skórę doopkom stojącym na miejscu służącym do chwilowego zatrzymania.

    Cytuj
    IP: 83.30.xxx.xx3 
    -1

    _gość

    04.07.2012, 11:08

    Nie przesadzaj jest plyta na dole i mozesz stac ile chcesz jestescie smieszni i zalosni opisujac takie bzdury

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx1 

    mieczyslaw

    04.07.2012, 12:13

    Nie przesadzam. Proponuję byś trochę pojeździł, świata poznał, a dopiero potem wyrażał zdanie na ten temat. Tczew to nie pępek świata, a 10 minut na tego typu parkingach jest przyjętą normą. I przeczytaj wyraźnie co napisałem - osoby starsze lub niedomagające mogą nie mieć siły by pokonać tak dużą odległość, jak to określiłeś, "na płytę". Ty też kiedyś się zestarzejesz, też kiedyś może Cię spotkać ten problem, wtedy zrozumiesz? Nie przesadzaj i wykaż się odrobiną empatii.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    takamała_gość

    29.06.2012, 12:56

    za mało 2 min!

    Fakt - wyjątkowo Mieczysław ma rację. 2 min to za mało. W większości miast czas na tego rodzaju parkingach to 10min. Poza tym i tak uważam że galeria jest ładna i udana :) Pozdrawiam wszystkich malkontentów!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • +12

    harjokari_gość

    29.06.2012, 13:47

    widać, że dużo tu ludzi religijnych bo piszą WIERZA zamiast WIEŻA.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • gościu_gość

    29.06.2012, 23:55

    wieża

    a ja nie wieżę, że wierza - ha ha ha

    Cytuj
    IP: 46.113.xx4.xx8 
  • +8

    ŁX_gość

    29.06.2012, 15:27

    No tak, zrobić ludziom udogodnienie i dać temat do dyskusji - to się sami pozabijają.. Parking w galerii - fakt, średnio pomyślany, z różnych powodów - jednak zawsze to lepiej, niż jego brak. Tylko 2 minuty - jasne, dla niektórych mało, zawsze to jednak lepiej, niż parkowanie 500 m od dworca. Sadzę, że za 5 min z pewnością nikt mandatu nie wystawi. Obserwuję też często ludzi, którzy chcieliby wjechać swoim autem do sklepu, pod schody w bloku, itp. - a później d..pa rośnie.. Trochę rozsądku i umiaru, nie podoba się - nadal można parkować gdzie indziej.

    Odpowiedz
    IP: 86.59.xx3.xx8 
  • +8

    _gość

    29.06.2012, 15:35

    A po co dawać tydzień na oswojenie się, skoro tam nigdy nie można było parkować? Teraz też nie można parkować, ale z faktem zakazu parkowania trzeba się oswajać tydzień? Nie można, to nie można i koniec. U nas zawsze trzeba się ze wszystkim oswajać. Na budowach w Polsce robotnicy zaczynają dzień pracy od oswajania się z faktem, że trzeba będzie jednak wziąć się za robotę i zacząć coś budować, chociaż i tak jeśli dzień pracy na budowie zaczyna się o 7.00, to najpierw się wszyscy zbierają do 7.30 i ci którzy przyszli punktualnie nie zaczynają pracować, tylko palą i gadają, potem bieganie do sklepu po drożdżówki i napoje itd itp. Sama praca na polskich budowach też głównie składa się z dyskutowania na tema pracy. Jak zrobimy to, czy tamto. Tylko ta robota jakoś sama nie chce się do przodu posuwać. Dlatego Czesi i Słowacy zbudowali sobie autostrady w ciągu 2 lat a my po 20 latach jeszcze ich nie mamy tylu ile byłoby potrzebne.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +10

    Flexman_gość

    29.06.2012, 16:18

    Taksówkarze

    Podpisuje się pod tym też często nie mam gdzie stanąć podczas podrzucania lub odbierania żony z pociągu. Ale a pro po taksówkarzy. Z nimi Również powinno się zrobić porządek. Taksówkarze mieszczący się przy zatoczce koło dworca zachowują się jak święte krowy. Ilu krotnie jadąc ulicą musiałem trąbić gdyż panowie Taksówkarze stoją w kółeczku na całej szerokości jezdni i urządzają sobie kółko różańcowe, gdzie obok znajduję się wcale nie wąski chodnik. Innymi razy wszyscy panwie mają otwarte drzwi aut na oścież, normalnie kupic stare auto i wszystkich skosić. Brak słów i mam nadzieje że nie tylko mnie to razi.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx7 
  • -8

    kajot551_gość

    29.06.2012, 16:50

    parkowanie

    Do Mariana zamiast "kiss and go" po Polku kiedys zesmy zwali "załatw sprawe i zegnaj" tu jednak dwie minuty to rzeczywiscie mało i jak zawsze popieram MIECZYSLAWA.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • klofa_gość

    29.06.2012, 16:58

    czas pokaże tu i ówdzie czy ludzisko na last minut

    "pójdzie".Tu kulturka wszak jest teraz więc nie zgrywaj bohatera.No... nauczyć się wypada,że przepisy są i basta nie parkować na wariata lecz pomachać hen na brata .

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx7.xx7 
  • -7

    typek_gość

    29.06.2012, 17:21

    2min to zdecydowanie za mało... często się zdarza, że przyjeżdżam po kogoś na dworzec, a pociąg się spóźni i stoje zazwyczaj po 10min i taki powinien być limit.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx7.xx8 
  • +6

    ..._gość

    29.06.2012, 20:04

    czyli jak się pociąg spóźni 11min to po 10 odjeżdżasz bez pasażera i robisz nowe podejście, a przez te 10 min blokujesz miejsca? 2 min wystarczą, żeby wyjśc i dowiedzieć się, że pociąg się spóźnił i na ten czas pojechac na duzy parking.

    Cytuj
    IP: 83.30.xxx.xx3 
    +2

    _gość

    04.07.2012, 11:03

    Nic wam nie dogodzi dobre nawet 2 min kogos przywiesc na dworzec nie musicie nikogo odprowadzac a jak chcecie odprowadzic to na dole jest duzy parking i tam nawet mozna stac caly dzien bez przesady dac wam palec to byscie chcieli cala reke a potem samochody zostawic na godzine a moze dluzej

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx1 
  • +3

    szczęśliwa_gość

    29.06.2012, 18:54

    Zdałam matureeee !!! ;D P.S. Kiss and go- dobra nazwa, polać twórcy ;p

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx9.xx9 
  • +1

    cinek_gość

    29.06.2012, 19:33

    Poprosze sprawdzac wiochmenow, i studentow co maja prawao w d....e, cytuje Pania "niby dwie minuty, ale tu mozna stac nawet 2 godziny, Pani na oko lat 25 zielony golf

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • -3

    błąd!!!_gość

    29.06.2012, 19:38

    W TREŚCI ARTYKUŁU JEST BŁĄD!!! KISS NAD GO!!!??? TROCHĘ WIĘCEJ ZAANGAŻOWANIA!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx7.xx8 
  • +22

    _gość

    29.06.2012, 20:13

    Sam jesteś błąd! Nie ma błędu. Patrz!

    http://www.mumsgone2aus.com/wp-content/uploads/2011/04/kissandgo.jpg

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx4 
  • -3

    _gość

    29.06.2012, 20:08

    Bo tam jest za free to wiadomo że zastawią a w galerii płatny. Ale powinni do 5 minut albo 10 minut tam zrobić. tak jak piszą już w innych komentarzach. 2 minuty to troszeczkę krótko.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx6 
  • +2

    klr_gość

    29.06.2012, 23:22

    co za bzdury...

    w galerii jest jeszcze bezpłatny parking. bramki co prawda są postawione, ale tak samo jest na otwartej płycie...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx4 
  • +2

    GOŚĆ_gość

    29.06.2012, 20:25

    mandat

    JEST ZROBIONY PIĘKNY NOWY CHODNIK PRZY DWORCU , I JEŻDŻĄ PO NIM SAMOCHODY DOSTAWCZE , TAM WYPISUJCIE MANDATY ZA WJEŻDŻANIE NA CHODNIK !!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • v69v_gość

    29.06.2012, 21:12

    wwwww

    NA PLACU MANEWROWYM TAKRZE ŁAMIE SIE PRAWO LUDZIE CHODZAMIEDZY AUTOBUSAMI POLICJA I STRAZ MIEJSKA NIE REAGUJE ALE ZAPAL NA DWORCU SIEDZA PRZY KAMERACH I POLUJA Z TYCH SŁUZB TO MYSLIWI NA PARKING NIE STARCZA CZASU A CZY ONI WOGULE SA?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx7 
  • +5

    SW_gość

    29.06.2012, 21:51

    Samochody są wszędzie!

    A mnie denerwują samochody parkujące na chodniku przed wejściem do Galerii Kociewskiej od strony ulicy Gdańskiej. Czy nikt tego nie widzi? Przecież to jest ciąg dla PIESZYCH! Tam też trzeba zrobić porządek.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx9 
  • +6

    ...._gość

    30.06.2012, 10:01

    błedna nazwa

    ten rodzaj parkingu/miejsca postojowego poprawnie ma nazwę KISS and RIDE. 2 minuty to raczej standard dla tych miejsc http://www.flickr.com/photos/41188800@N00/4228321362/

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx4.xx7 
  • +5

    Ja_gość

    01.07.2012, 00:48

    ordnungmustzain

    2 minuty to i tak dużo. Musi być tak jak pod hotelem. Dojazd, bagaż i pasażer out a potem kierowca spada. Do odprowadzania na peron jest parking, to jest miejsce postojowe.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • gość_gość

    01.07.2012, 20:11

    MASAKRA

    Mnie krew zalewa, kiedy widzę jak kierowcy wyjeżdzający z galerii w ulicę Gdańską nie stosują się do nakazu skrętu w prawo tylko na piskach wyjeżdzają w lewo ! Widzę to za każdym razem jak tam przejeżdzam.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx2.xx0 
  • +2

    _gość

    02.07.2012, 14:12

    Ciekawe komu starczą dwie minuty by odebrać np. kogoś z dworca ( z walizkami) bądź żeby pomóc komuś zanieść ciężkie walizki na dworzec.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx1 
  • mieczyslaw

    04.07.2012, 12:16

    Odpowiem Ci - tym wszystkim marudom, które chcą karania za byle przewinienie. I jednocześnie jestem pewien, że w przypadku zatrzymania przez policję, to właśnie oni będą się głupio tłumaczyć, że nie przekroczyli prędkości, itd. Typowa hipokryzja i brak zrozumienia. 2 min to za mało i to typowy przykład na tworzenie sytuacji do nadużyć.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    05.07.2012, 16:38

    Na dole jest parking i tam mozesz stac ile chcesz no wiec mozesz postawic tam a nie pisac ze 2 min to za malo nie nazekajcie bo jest gdzie postawic

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx1 
  • -2

    Gazoparkometr_gość

    05.07.2012, 19:24

    Lpg cd...

    Wracając do wątku "żółtej tabliczki" przy wjeździe do parkingu podziemnego Pb i ON - proponuję PARKING dla aut z instalacją LPG, chyba że właścicielom Galerii nie zależy na kasie klientów z instalacją gazową...są inne sklepy i kina!

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx5.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.