Czarna seria na drogach. 30-latek zginął za kierownicą

Do wypadku doszło w okolicach Bałdowa (fot. dzięki uprzejmości policji)
Czarna seria na drogach. 30-latek zginął za kierownicą
Kolejna ofiara śmiertelna na drogach powiatu tczewskiego - wczoraj (27.06) za kierownicą osobowego audi zginął 30-letni mężczyzna. To już drugi wypadek ze skutkiem śmiertelnym w ciągu zaledwie trzech dni.

Do tragicznego zdarzenia doszło wczoraj, tuż po godzinie 22 na drodze gminnej pomiędzy Bałdowem a Narkowami:

- Samochód osobowy Audi 80 uderzył w drzewo, w skutek czego śmierć na miejscu poniósł 30-letni kierowca. - informują tczewscy strażacy - Działania straży polegały na zabezpieczeniu miejsca zdarzenia, sprzątnięciu jezdni z płynów eksploatacyjnych oraz oświetleniu terenu akcji. W działaniach brały udział dwa zastępy z JRG Tczew.

Dodajmy, że to już druga ofiara śmiertelna na drogach powiatu tczewskiego w ciągu zaledwie trzech dni. W ostatni piątek na drodze numer 230 - pomiędzy Rajkowami a Radostowem renault zjechał z drogi i uderzył w drzewo. Na miejscu zginęła 62-letnia mieszkanka Tczewa .




- To pierwsze w tym roku tak tragiczne w skutkach wypadki w powiecie tczewskim. Od 1 stycznia bieżącego roku na drogach powiatu tczewskiego odnotowano 61 wypadków, w których zgięły dwie osoby, a 83 zostały ranne. W tym samym okresie ubiegłego roku odnotowano 72 wypadki, w których zginęły 4 osoby, a 95 zostało rannych. - informuje asp. sztab. Dariusz Górski, rzecznik tczewskiej policji.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (58)
dodaj komentarz

  • -15

    hehehe

    28.06.2010, 09:27

    ...

    na pewno jechał "powoli" ... szkoda - w sile wieku odejść ...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -9

    mieczyslaw

    28.06.2010, 10:19

    a skad wiesz?

    dlaczego oceniasz nie majac nawet podstawowej wiedzy? moze w koncu, ktos zacznie zwracac uwage na stan drog, po ktorych sie poruszamy i na to jak duzy wplyw maja one na bezpieczenstwo poruszania sie. bo o rzucanym przez Policje bez wiekszych emocji "przyczyna wypadku byla nadmierna predkosci" to juz mdli. Moze szanowna Policja zajmie sie rowniez analiza jakosci drog i iloscia wypadkow, moze w koncu zauwaza, ze te dwa czynniki sa ze soba scisle powiazane i moze zaczna naciskac odpowiedzialne jenostki za utrzymanie stanu drog, aby cos z nimi robily? bo najlatwiej jest lepic mandaty zza krzaka lub stawierdzac "nadmierna predkosc".

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +3

    Zed_gość

    28.06.2010, 10:20

    Skąd Ty to wiesz cwaniaczku, byłeś tam? Człowiek poległ, a Ty sady wydajesz!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 
    +30

    Cfffaniak_gość

    28.06.2010, 10:44

    "Nadmierna predkość" to bardzo dobre określenie bo nie odnosi się do dozowolonej prędkości na danej drodze tylko do warunków na niej panujących tj, ew. dziur, oblodzenia, wody itd. Każdy "normalny" kierowca nie jedzie 90km/h na drodze pełnej dziur, nierówności i zakrętów bo wie czym to grozi. Na autostradzie, gdzie dopuszczlana prędkość wynosi 130km/h, też będziesz tyle jechał w czasie np. wielkich opadów śniegu? Oprócz umiejętnościczytania znaków i znajomości przepisów drogowych trzeba też posiadać umiejętność oceny stanu drogi i warunków na niej panujących. Co do wypadku to jak to się wydażyło wie tylko ten, który zginął, reszta może wysuwać tylko przypuszczenia.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • +5

    pamela _gość

    28.06.2010, 11:41

    policja

    mieczyslaw - jaki wpływ na jakość naszych dróg ma policja? policja z tego co wiem jest od pilnowania porządku a nie od tego aby naciskać odpowiednie jednostki do tego aby zajęły się poprawą naszych dróg... niech każdy zajmie się swoją pracą!

    Odpowiedz
    IP: 212.160.xx2.xx0 
  • -8

    mieczyslaw

    28.06.2010, 12:36

    Policja moze do zarzadc drogi wnioskowac,

    np. z informacja o niewlasciwym oznakowaniem lub prowadzac statystyki wypadkow klasc nacisk i sugerowac, np. przebudowanie skrzyzowania, zmiane organizacji ruchu, itp. to jest tez w zakresie ich obowiazkow, a nie tylko, j.w.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -12

    hehehe

    28.06.2010, 12:41

    ...

    Miecio się zagalopował, niczym kierowca Audi, imh - logicznym jest iż dostosować należy prędkość jazdy do nawierzchni po której się poruszamy, ja też latam szybko ale po w miarę normalnej drodze, po za tym, dostał w bok, prawy bok, więc jak by pasy były na miejscu i np. dobrze ustawione siedzenie (bo o tym żaden z driverów nie pamięta, no prawie żaden) to do tego by nie doszło, gdyby jechał wolniej, do tego by nie doszło ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -5

    mieczyslaw

    28.06.2010, 12:59

    hehehe, w czym sie zagalopowalem?

    ani niogo nie oceniam, ani nie wyrokuje co bylo, a co nie przyczyna wypadku, smierci. to, ze predkosc nalezy dostosowac, to kazde dziecko juz powinno wiedziec. ja pisze tylko o tym, ze stan naszych drog wielokrotnie byl i bedzie niestety, przyczyna wypadkow drogowych, ale za kazdym razem, bez glebszych przemyslen, wina obarcza sie kierowcow (ktrzy tez swieci nie sa) - ale Policja idzie na latwizne. i tutaj w komentarzach tez widac odobe opinie, tak teraz jak i rpzy okazji wypadku z udzialem renault kilka dni temu. a jak Cfffaniak_gość napisal: tylko ten, ktory zginal wie dlaczego.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -6

    ...-..._gość

    28.06.2010, 19:33

    -_-

    właśnie- skoro dostał w prawy bok - to nie powinno to się zakończyć śmiercią, nie ??

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • +3

    TCZEWIAK5

    28.06.2010, 11:54

    tak na poważnie

    Świeć Panie nad Jego duszą. Nie nam oceniać...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -1

    ja p.._gość

    28.06.2010, 13:44

    ja p..

    Może ktoś w końcu powycina te nieszczęsne drzewa, bo to jest jakaś masakra!!! Ja, jadąc nawet powoli boje się że walne w drzewo, a dzieje się tak z z różnych przyczyn, nie tylko nadmierna prędkość powoduje, że człowiek ląduje na drzewie ze skutkiem śmiertelnym!!! Wąskie, dziurawe drogi i drzewo przy drzewie, czy to jest normalne???

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx2 
  • -3

    brother_gość

    28.06.2010, 14:46

    Jak się boisz to nie jeździj między drzewami. Widać nie masz predyspozycji do kierownia samochodem. Przez tyle lat było to normalne, że drzewa rosły przy drodze a rosły nie bez przyczyny. Jadąc w długiej trasie, szczególnie latem, kierowca jechał osłonięty od męczących promieni słonecznych, które powodowały zmęcznie kierowcy. Wszyscy jeździli i uważali na drzewa. Jak ktoś boi się to nie powinien wsiadać za kółko bo stwarza tym samym zagrożenie dla siebie i innych. Jednym słowem marne umiejętności kierowania pojazdem. Szkoda, że przed egzaminem nie są przeprowadzane testy psychofizyczne tak jak dla kierowców zawodowcyh. Nie będziemy przecież teraz wycinać tysięcy drzew w kraju z powodu kierowców, którzy boją się jeździc między drzewami. Jeżeli droga biegnie przez las to też go wytniesz? Ludziska! Trochę zdrowego rozsądku i noga z gazu! Dla tego typu kierowcó powinni robić drzewa z tworzywa sztucznego jak te słupki na kursach.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • +4

    harjokari_gość

    28.06.2010, 13:54

    mieczysławie W Starostwie Powiatowym jest komórka, która zajmuje się oznakowaniem dróg powiatowych, bo z tego co wiem to powiat też to musi robić. Oni odpowiadają za oznakowanie i stan swoich dróg. Skończy się na tym, że starostwo napisze, że droga jest oznakowana prawidłowo, a pani Witkowska... No cóż. Tu odpowiedzi są dwie, albo chłopaki z PZD wezmą w wiadro trochę lepiku i zalepią dziury, albo pani W. powie, że nie ma kasy na remonty dróg. I to gadanie (nie ma kasy) jest już tak samo nudne i żygać się po nim chce jak po przytoczonym już "niedostosowaniu prędkości do warunków panujących na drodze". Jako kierowcy i obywatele państwa mamy prawo do równych dróg, do sprawnej służby zdrowia. Tylko ci, którzy płaczą to coś od państwa dostaną, a ci którzy sobie radzą... Państwo wychodzi, że dalej będzie sobie radzić.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • -9

    mieczyslaw

    28.06.2010, 15:24

    masz racje,

    ale w tym wszystkim chodzi o to, zeby byc czlowiekiem. sa normy, ktore okreslaja jakie wymogi powinna spelniac droga, np. powiatowa (bo domniemywam, ze ta taki ma status) i jesli dorga ich nie spelnia, to w logicznie rozumujac, kazdy poszkodowany w wypadku lub uszkadzajacy sobie na niej auto, powinien isc do sadu. ale to tylko teoria, bo wszyscy wiemy, ze w Polsce zaden sad nie osadzi odszkodowania, bo spowodowaoby to fale pozwow przeciwko zarzadcom drog, ktorymi jest panstwo. inna i rowniez bolesna sprawa jest to, ze panstwo pobiera od nas - kierowcow mnostwo haraczy, ktore powinny byc przeznaczone wlasnie na remonty i budowe drog, chocby podatek drogowy, a sluza do latania systemu emerytalnego oraz biezacych "dziur budzetowych". to jest chore i prawda jest taka, ze wiekszosci wypadkow drogowych winne jest panstwo polskie,poczawszy od kiepskich szkolen mlodych kierowcow, brak torow, gdzie ludzie moga sie poscigac, a skonczywszy na marnych drogach, nie spelniajacyc podtawowych norm bezpieczenstwa ruchu i Policji, dla ktorej wazniejsze jest to, by wlepic mandat, a nie prowadzic prewencyjne akcje, zapobiegajace wypadkom na wieksza skale, niz obciazenie kieszeni pojedynczego Kowalskiego.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    mropenvitamine nielog_gość

    28.06.2010, 13:54

    Ciezko wydawac osady, ale jezeli jest na drodze 60 i masz taka predkosc na blacie, to w momencie wpadniecia w poslizg gdy depniesz hamulec automatycznie masz 40. Przy 40 auto tak nie wyglada, jak na zdjeciu. Coz czasem sie zapominamy, ze kregoslup peka jak zapalka na takim drzewku.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx2 
  • +2

    cinek_gość

    28.06.2010, 14:10

    re

    czemu tlumaczycie kierowce zgadzam sie z tym co napisal ze przepisy jasno mowia ze trzeba dostosowac predkosc do warunkow... najpierw trzeba co niektorym drzewa wyciac, apozniej moze jeszcze pieszych a nastepnie rowerzystow a kierowcy i tak dalej(nie mowie ze wszyscy) beda jezdzic jak idioci aaaa i na koncu jeszcze obciazycie policje:)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • +3

    Wojtek Dyńka_gość

    28.06.2010, 14:15

    Do hehehe

    Rozbrarają mnie te Twoje komentarze hehehe. Ciekaw jestem z jaką Ty prędkością jeździsz po takich szosach jak na zdjęciu gdzie sie rozbiła ta meganka. Pewnie niemasz prawka a instruktor w elce niepozwala CI jechać szybciej niz 60 . Meganka która tak wygląda mogla uderzyć w drzewo z predkoscia około 80 - 90 kmh max . Zobacz sobie na YT jak wygląda test NCAP najnowszej laguny po uderzeniu w drzewo z predkoscia 70 kmh. Nic z niej niezostaje. A ta meganka jest starszej konstrukcji . Każdy po takich drogach jak w Rajkowach jezdzi 80. Tam poprostu tych drzew niepowinno być !! Drzewa które są kilka metrów od jezdni powinny być wycinane !! Jak nawet ktoś wyskoczy na droge to niema gdzie uciec ;/ Tak na marginesie czesto widze pod artykułami te Twoje komentarze, czesto zmieniające sie sie avatary. Jeśli jestes dzieckiem neostrady to sie niewypowiadaj na tematy których nie rozumiesz. Poszperaj i zobacz jak niewiele trzeba zeby sie zabić uderzając samochodem o drzewo i jak łatwo sie gnie blacha w samochodzie .

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx2 
  • -6

    hehehe

    29.06.2010, 12:21

    ...

    Woyt - zależy czym jadę, starociem do 160-170 km/h, nowym 210-240 km/h max, szybciej owszem idzie - ale strach ma wielkie oczy, oczywiście zawsze dostosowuje prędkość do warunków i bywa czasem, że na szwajcarskich (dziurawych) drogach jadę 40-50 na godzinę, bo po co mam urwać zawieszenie ew. wpakować się na drzewo ? przy okazji - mój opis odnosi się tylko do audi - nad papierowymi blachami meganki nawet nie zastanawiałem się ... skoro pytasz o Avatary - no zmieniam jak trafie jakiś fajny obrazek, po to jest taka funkcja :) dzieckiem - owszem jestem, ale moich rodziców :P a na marginesie to miesięcznie robię koło 10 tysięcy km, mało ? może i mało , ale nie jestem zawodowym kierowcą i mi to wystarczy :) pozdrawiam

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +7

    leon5041_gość

    28.06.2010, 15:15

    drogi powiatowe

    niech pani dyrektor witkowska z zarządu dróg powiatowych w tczewie w końcu sie weżmie porządnie za drogę miłobądz-mały miłobądz bo chyba zapomniała,że tu też mieszkają ludzie.

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx1.xx6 
  • -6

    stop trolom_gość

    28.06.2010, 17:28

    do troli

    calkowity zakaz dokarmiania troli...polecam

    Odpowiedz
    IP: 89.101.xx4.xx9 
  • +3

    ka_gość

    28.06.2010, 18:04

    ...

    miał pięcioro dzieci... cała rodzina w smutku [*]

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx6.xx7 
  • -5

    hehehe

    29.06.2010, 12:14

    ...

    no teraz, (my podatnicy) będziemy je utrzymywać ... super ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -2

    mieczyslaw

    02.07.2010, 18:16

    CKM,

    nie wiem jakim jestes kierowca (ale chyle czola za samokrytyke), i szczerze mowiac nie interesuje mnie to w tej chwili. chcialbym, zebys zrozumial moj punkt widzenia. bo nie mozna cale zycie wszystkiego, tj. akurat mowimy o drogach, traktowac w ten sposob, ze u nas w Polsce to tak jest, wiec co bedziemy wymagac. no wlasnie trzeba wymagac, od siebie samego i od tych, od ktorych nasze zycie i jego jakosc zaleza bezposrednio. pozdrawiam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • kasurnik_gość

    28.06.2010, 21:18

    I dalej twierdzę, że problemem są drzewa zbyt blisko szosy. Ktos napisał, że to my walimy w drzewa, a nie one w nas. Tak to prawda, ale zawał serca, czy wystrzał opony, czy inna usterka pojazdu wystarczy, by niechcąco walnąć w drzewo. Lub brak możliwości ucieczki z takiej drogi. No jest, ale tylko w drzewo. A nawet jeśli ktoś przesadzi z prędkością, po co ma ginąć na drzewie? Jakby wyleciał z drogi w pole i urwał zawieszenie i musiałby za to zapłacić ze swoich to też by się nauczył.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx6 
  • -4

    Kierowca_gość

    28.06.2010, 23:12

    Trzeba umieć jeździć z głową

    Do Mieczysława - przy każdym wypadku tak komentujesz, że stan dróg jest bardzo zły i to jest przyczyną wypadku??? A może to kierowcy powinni ruszyć bardziej mózgiem jak wsiadają do auta? Jedź sobie zobacz na miejsce wypadku Audi i wtedy stwierdzisz,że żadnych dziur dziur w jedni tam nie ma, ale kierowca Audi jechał już po traiwe prawie 80m więc ja bym bardziej wyrokował nad tym, czy on był świadomy tej jazdy!! Tym bardziej, że nie miał zapiętych pasów, a w środku były porozbijane butelki!!! Także lepiej nie biadolić nad dziurami na polskich drogach tylko patrzeć jak się kieruje samochodem i mysleć, bo to nie boli!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx5 
  • -1

    mieczyslaw

    29.06.2010, 09:37

    skad wiesz?

    byles tam? widziales? a poza tym - dobre mamy drogi? bezpieczne? nie sa one czesto przyczyna wypadkow? do oceniania to jestescie pierwsi.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    C>K>M

    29.06.2010, 09:58

    Mieczysław, napisałeś wiele postów w tym samym tonie, ale ciągle nie przyjmujesz do wiadomości jednej prostej zasady. Droga nie ma mózgu, drzewo nie ma mózg, samochód nie ma mózgu. Mózg ma człowiek. Jeżeli ktoś zginie na drodze na skutek niemożliwego do przewidzenia splotu wydarzeń, to faktycznie miał koszmarnego pecha. Ale takich jest może z 0,05% wypadków. Reszta wypadków wynika z tego, że gdzieś po drodze mózg nie zapracował. Droga NIE MOŻE być przyczyną wypadków, przyczyną wypadków jest niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze i własnych umiejętności, a do tych umiejętności należy również zaliczyć ZNAJOMOŚĆ danej trasy. Jeżeli jeździsz nią kilka razy w tygodniu i wiesz jaki jest stan nawierzchni, jak są wyprofilowane zakręty, wiesz gdzie są znaki ustawione i skrzyżowania, wiesz, gdzie często ludzie wymuszają pierwszeństwo to na takiej drodze możesz depnąć 30-40km/h więcej niż mówią znaki. Jak drogi nie znasz, to jedziesz ostrożnie z nosem przy szybie.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -11

    hehehe

    29.06.2010, 12:29

    ...

    CKM aleś go ruknął bez litości, szacun, Kierowca - tak samo :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    mieczyslaw

    29.06.2010, 22:29

    CKM - masz plusa ode mnie,

    bo masz racje, oprocz tego ze nie napisalem nigdzie, ani nie twierdze, ze droga ma myslec. napisalem wyraznie - droga powiatowa, aby droga powiatowa byla, musi spelniac normy dla niej okreslone, a jesli ich nie spelnia, to znaczy ze powinna zostac przekwalifikowana, naprawiona, poniewaz nie spelniajac okreslonych dla niej norm, jest niebezpieczna. do "hehehe" --> w przeciwienstwie do Ciebie, nie wyrokuje, ze ktos jechal "szybko", "powoli", staram sie nie oceniac, tym bardziej ze mnie tam nie bylo.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -10

    C>K>M

    29.06.2010, 23:12

    Mieczysław, nie bardzo rozumiem co to by miało zmienić w kwestii jazdy po takiej drodze. Że wojewódzka, to już na pewno nie ma dziur i rura ile fabryka dała? Odpowiedzialność za stan dróg to kwestia odpowiedzialności władzuchny i najważniejsze, żeby tego pilnować i ten temat poruszać na co dzień nie tylko "od wypadku do wypadku".

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    mieczyslaw

    01.07.2010, 00:20

    jak nie rozumiesz co by to zmienilo?

    przeciez oczywistym jest, ze jesli sie czegos wymaga od ludzi, to najpierw nalezy im zapewnic warunki, czyli: jadac po drodze wojewodzkiej mam prawo oczekiwac pewnego standardu i koniec. bo u nas w kraju wyglada to tak: droga roz..ana, stawiamy ograniczen tysiac i policjanta z suszarka za krzakami - co to zmienia? wiem o co Ci chodzi. nie uwazam, ze jesli drogi beda dobre, to wypadkow nie bedzie, ale wydaje mi sie, ze jesli beda spelnialy okreslone standardy, to wowczas nie bedzie argumentu w dyskusji przy okazji kolejnego wypadku, ze cos bylo nie tak z droga, bo nie musi droga lub kierowca zawinic w 100%, moze byc kilka czynnikow, ktore sie nieszczesliwie nalozyly i w skutek tego masz wypadek. rozumiesz o co mi chodzi? jesli przy normalnej drodze, gdzie nie ma zadnego zagrozenia, itd. ktos straci kolo i rozbije sie na drzewie, daleko od drogi, to najprawdopodbniej sam sobie byl winien lub zdarzyl sie nieszczesliwy wypadek, a nie ma podejrzenia, ze urwal kolo na dziurawej nawierzchni. pozdrawiam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +2

    C>K>M

    02.07.2010, 11:10

    Mieczysław, szczerze to może jestem kiepskim kierowcą, ale w 99% przypadków nie mam pojęcia do kogo należy droga po której jadę i oczekują standardu typowego dla polskich dróg. Tak z naszego podwórka, to jest obwodnica trójmiasta, autostrada i "cała reszta" o standardzie dzikiego kraju.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • mimi_gość

    28.06.2010, 23:37

    Czy wy zdajecie sobie sprawe z czego sie smiejecie??? Nie wazne czy szybko czy nie. na gazie czy trzezwy. Ludzie to byl czlowiek taki sam jak wy, i osierocił piecioro dzieci. Troche powagi DZISIAJ <ON < JUTRO >JA>

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx1 
  • -2

    _gość

    29.06.2010, 07:30

    rok temu w tym samym miejscu zginoł chłopak samochodoem

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx1.xx6 
  • +3

    _gość

    29.06.2010, 10:53

    do miłośników wycinania drzew

    Wycianaie drzew nic nie da. Dalej kierowcy będą jeździć bez wyobraźni. Ktoś napisał że na YT można zobaczyc jak wyglądają auta po uderzeniach. To prawda ale czy ludzie to oglądający zdejmują na drodze nogę z gazu? Czy ktoś kto widział jak przy 70km/h po uderzeniu w drzewo zauta nic nie zostaje to zwalnia poniżej tej prędkości? Raczej nie. Wytniecie drzewa i co dalej? Przy polach zawsze są rowy melioracyjne je też zasypiemy? A w miastach wyburzymy domy przy drogach . I tak w polsce będziemy mięli najlepsze jezdnie bo otoczone poboczem szerokości boiska piłkarskiego aby ktoś w razie poślizgu czy innego zdarzenia mógł wyhamować. No a co do jakości nawierzchni to czasami dobrze że jest zły stan bo kierowcy jeżdżą wolniej. Im lepsze drogi tym większa prędkość pojazdów na nich a tym samym większy procent wypadków śmiertelnych. A na koniec to powiem tak: wypadek to coś czego nie możemy przewidzieć i coś co od nas nie zależy i wycinanie drzew czy super drogi tego nie zmienią. Wypadki były są i będą. Jak to się mówi: "w drewnianym kościele cegłówka na głowę spadnie jeśli tak ma być".

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx2 
  • +2

    a>>>>_gość

    29.06.2010, 10:56

    Nie wazne czy byl pijany ,zginal a moglby zyc dalej,mial piatke fajnych dzieciakow.Byl takim samym czlowiekiem jak my wszyscy.Nie nam go oceniac.Jestesmy pograzeni w smutku,byl jak brat.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx6 
  • +2

    TK_gość

    29.06.2010, 11:18

    Jeszcze wolniej jeździć?

    Ludzie piszecie noga z gazu,wolniej to będzie mniej wypadków itd a przez takie ciot... Co jadą jedynka 70/60 km/h a w mieście 40/30 i trzeba kombinować by wyprzedzić to nie ma wypadków? I za to nie ma mandatu? leży na kierownicy z nosem przy szybie taki i to jest super kierowca brawo! A ty wkur... Na zakazie go wyprzedzisz i wszyscy że debil pojechał! Sami super kierowcy w tej Polsce!

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx9.xx2 
  • +1

    danka_gość

    29.06.2010, 13:05

    czlowieku z loginem hehe zastanow sie co piszesz ty bedziesz utrzymywac te dzieci walnij sie w ten *** ,nikomu zle niezycze ale tobie czlowieku tak zeby cie spotkalo takie nieszczescie dopiero bedziesz mogl utrzymtwac pol swiata z gory!!!!!!!!!!nikt niepowinien oceniac wtedy zginal on a jutro mozesz ty czy kto kolwiek!!!!!!!!!!!!!!!!!!na drgi raz glupie komentarze zatrzymaj dla siebie!!!!!!!!!widac ze niejestes normalnym ludkiem tak sie zachowuje zwierzyna z lasu!!!!!!!!!!nieboje sie tego pisac bo znalam go od dziecka byl to moj wujek najlepszy i niepozwole zeby taki obcy ktos oczernial go lub dzieci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bog widocznie chcial go miec przy sobie a nam dane jest to zaakceptowac,,

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx7.xx4 
  • -4

    hehehe

    29.06.2010, 15:13

    ...

    a jak Wdowa utrzyma 5 dzieci - jak nie z renty po zmarłym ojcu, która jest z naszych podatków ? co ? i dopóki się uczą - do 25 roku życia mają zapewnione utrzymanie, to kto za to zapłaci ???

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • bylem tam_gość

    29.06.2010, 14:10

    drzewa...

    Bylem na miejscu wypadku po okolo godzinie. Droga jest tam ok,tylko widzialem ze Darek zaczepil o pieniek z wycietego ( !!! ) drzewa,gdyby usunieto pieniek razem z drzewem polecialby w pole... Prawdopodobnie by żył...

    Odpowiedz
    IP: 94.18.xxx.xx2 
  • +1

    danka_gość

    29.06.2010, 14:17

    czlowieku z loginem hehe zastanow sie co piszesz ty bedziesz utrzymywac te dzieci walnij sie w ten glupi lep ,nikomu zle niezycze ale tobie czlowieku tak zeby cie spotkalo takie nieszczescie dopiero bedziesz mogl utrzymtwac pol swiata z gory!!!!!!!!!!nikt niepowinien oceniac wtedy zginal on a jutro mozesz ty czy kto kolwiek!!!!!!!!!!!!!!!!!!na drgi raz glupie komentarze zatrzymaj dla siebie!!!!!!!!!widac ze niejestes normalnym ludkiem tak sie zachowuje zwierzyna z lasu!!!!!!!!!!nieboje sie tego pisac bo znalam go od dziecka byl to moj wujek najlepszy i niepozwole zeby taki obcy ktos oczernial go lub dzieci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bog widocznie chcial go miec przy sobie a nam dane jest to zaakceptowac,,

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx7.xx4 
  • -1

    hehehe

    29.06.2010, 15:13

    ...

    powtarzasz się ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -5

    _gość

    29.06.2010, 17:48

    dobrze Danka napisałaś!!!!

    Cytuj
    IP: 109.243.xx7.xx4 
  • -4

    ka_gość

    29.06.2010, 16:39

    "hehehe" wracaj na pole buraku

    Odpowiedz
    IP: 62.255.xx1.xx6 
  • _gość

    29.06.2010, 17:22

    Ty z loginem hehehe nie jesteś zbyt mądry! To nie twoje zmartwienie jak ona wychowa i utrzyma 5 dzieci buraku, na pewno wychowa je lepiej niż ty jesteś wychowany! Darek pracował i też płacił podatki jak każdy i do nikogo nie miał żalu ze utrzymuje czyjąś rodzine!!!!!!! A ty nie jestes sam na tym świecie ze tylko ty płacisz podatki!!!!! Darka rodzinie sie to należy!!!!!!! Każdego z nas moze to spotkać tak jak jego rodzine i przestancie pisać takie rzeczy , a szczególnie ty hehehe. . Bo jak dlanie jesteś nikim małym ludkiem !!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx7.xx4 
  • +1

    buhahahahah_gość

    29.06.2010, 21:08

    :))))))))))

    hajeneczki :))) to ja wdowie proponuję jeszcze przyznać mieszkanko na nowo budowanym osiedlu na Kozen - bo przecież się należy :)))) hahahahahahhahaha dobre - a i dzieciom w przyszłości po kawalerce - bo przecie się należy nie ?? hahahahahahhaha beka po całości :)))) a hehehe ma moje propsy - sami jesteście burakami :)))

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx7 
    +2

    hehehe

    30.06.2010, 13:29

    ...

    przesadziłeś ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • ka_gość

    29.06.2010, 23:46

    zapewne hehehe i drugi pajac nie mają , zon, dzieci i dlatego wypisuja takie bzdury, bezmyslni gowniarze, Swoją drogą co robicie przed komputerami? tacy cwani to zrobcie cos z tym, przeciwstawcie sie temu a nie, biedni poszkodowani utrzymujecie obcych ludzi i zalicie sie w internecie, oj jak mi was szkoda. Nie zycze wam takiej tragedii, ale zycze wam zebyscie stracili prace i zeby mamusia czy tatus sie do was tylkiem wypieli i ani grosza nie dali, a ciekawe gdzie wtedy pójdziecie? pierwsze co to polecicie po zasilek dla bezrobotnych

    Odpowiedz
    IP: 62.255.xx1.xx6 
  • +2

    hehehe

    30.06.2010, 08:49

    ...

    "ka" - masz częściowo rację - trochę mnie poniosło, owszem nie znam sytuacji - ale znam wielu ojców - i wiem jedno, jak masz dzieci - stajesz się człowiekiem bardziej odpowiedzialnym, ostrożniejszym (owszem są wyjątki, które nigdy nie zmądrzeją) tak wiec mogę tylko i wyłącznie przypuszczać, że nie dostosował ś.p. kierowca - prędkości do warunków jazdy, nie wspominając o stanie technicznym pojazdu - nie wyrokuję, bo na zdjeciu widać tylko zaprawki ... nie pochwalam też przedmówcy - względem tych mieszkań na Kozenie - jest kolejka oczekujących i nie zrobi nikt wyjątku względem Wdowy i Dzieci. I również nie życzę nikomu takiej tragedii - nikomu, bo nie jest przyjemnie stracić kogoś bliskiego, mi jedynie chodziło o to, że gdyby jechał wolniej - do tego by nie doszło i nikt by się na ten temat nie rozpisywał - bo by tematu nie było. Wyrazy współczucia dla rodziny, jeśli ktoś poczuł się urażony - najmocniej przepraszam.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -1

    >>>a_gość

    30.06.2010, 12:14

    do hehehe skad wiesz ile jechal!na drugi raz raz zastanow sie za nim cos napiszesz.nie znales go a piszesz bzdury.On mial dom,dzieci maja gdzie mieszkac nie potrzebuja mieszkania na abisyni.przestancie pisac w koncu bzdury. widac odrazu hehehe ze nia znasz zycia buraku jeden!!! Wypadki chodza po ludziach.Jeszcze raz napisze nie wam go oceniac!!! to byl wypadek!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx7.xx5 
  • -2

    hehehe

    30.06.2010, 13:27

    ...

    twój stary to burak :P

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -3

    Ania_gość

    30.06.2010, 12:27

    do gościa buhahahaha

    Jesteś śmieszny z tym co wypisujesz . Może twoja rodzinka liczy na jakies mieszkanie itd.... A od mojej rodziny sie *** cwaniku !! Bo widocznie nie wiesz co to tragedia stracic kogoś bardzo bliskiego !!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • +3

    Ania-gość_gość

    30.06.2010, 12:49

    do hehehehr

    Widze ze mój poprzedni kometasz dal troche do myslenia !!!!!! Tak jestem z rodziny i to bliskiej i jestem bardzo urażona za to co wipisujesz !!!! Darek był moim bliskim wujkiem , bratem którego nie miałam . Był młody wsumie zaczynał dopiero życie ,Miał wspaniałą rodzine żone dzieci ktore bardzo kochal , ale widocznie los chciał inaczej . To jest Tragiedia i to wielka !!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • -1

    hehehe

    30.06.2010, 13:28

    ...

    zatem raz jeszcze przepraszam, wczoraj był zły dzień, oj zły ...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    Ania_gość

    30.06.2010, 15:15

    do hehehe

    jak miałes zły dzień to sie na kim innym wyżyj a nie na zmarłym. I nie oceniaj !!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • -3

    e-gośc_gość

    30.06.2010, 23:15

    czytając te wszystkie komentarze myśle sobie że ludzie wogóle nie mają serca boże ta rodzina straciła kochanego syna dzieci ojca czy ważna jest przyczyna. to jest tragedia wypisujcie co komu należy się po śmierci to jest chore każdy wolałby życ nawet wbiecie ale miec tate a żona męża w miłości pieniądze to nie wszystko te osierocone maluchy potrzebują jeszcze tatusia którego już nie mają. Jest mi przykro ze na takie komentarze.kondolecjie dla rodziny .A wy jak piszecie te komentarze zastanówcie:" kochajmy ludzi bo tak szybko odchodzą"

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx7 
  • >>>a_gość

    02.07.2010, 10:22

    do ~ e-gośc_gość c

    chociaz ktos napislal z sensem i z to bardzo dziekuje ci ~ e-gośc_gość .Niektorzy nie wiedza co to trgedia,wczoraj byl pogrzeb,zostawil maluchy zone oni tak cierpia ich placz to nie doopisania.Darek byl mi bliski byl jak brat ktorego nigdy nie mialam,nie moge uwierzyc ze go niema byl tylko dwa lata starszy odemnie i byl moim wujkiem!!!!!!!!!!!!Swiec Panie nad jego dusza!nie nam go oceniac!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx2 
  • +1

    tomi_gość

    02.07.2010, 23:08

    utrzymójemy innych to i tą 5 utrzymamy

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx5.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.