Platforma Obywatelska nie wystawi kandydata na prezydenta Tczewa. Parlamentarzyści udzielili poparcia

Od lewej Jacek Karnowski, Mirosław Pobłocki i Ryszard Świlski (fot. tcz.pl)
Platforma Obywatelska nie wystawi kandydata na prezydenta Tczewa. Parlamentarzyści udzielili poparcia
Platforma Obywatelska nie wystawi kandydata na prezydenta Tczewa. Poseł Jacek Karnowski i senator Ryszard Świlski podczas wizyty w Tczewie oficjalnie zarekomendowali kandydaturę urzędującego prezydenta Mirosław Pobłockiego (Porozumienie na Plus).

Parlamentarzyści pojawili się w Tczewie w ostatni poniedziałek. Wizytowali m. in. wyremontowaną niedawno ulicę Kwiatową. Okazało się, że członkowie PO przyjechali również po to, by oficjalnie poprzeć ubiegającego się o reelekcję prezydenta Tczewa, Mirosław Pobłockiego. Były prezydent Sopotu, a obecnie poseł PO, podkreślał, że ostatnia kadencja przypadła na trudne czasy - pandemię i wybuch wojny na Ukrainie.

- Łatwo być prezydentem jak świeci słońce, czasami też musi padać deszcz- mówił Jacek Karnowski, nawiązując do deszczowej poniedziałkowej aury - To była ciężka kadencja - pandemia, przyjęcie wielu uchodźców z Ukrainy, głównie kobiet, dzieci. Mieszkańcy Tczewa świetnie dali sobie z tym radę. Podziwiam rewitalizację na Zatorzu, budowę lodowiska, wiele inwestycji nie tylko w centrum - jak ulica Gdańska, wiele w Tczewie się zmieniło. Na te czasy potrzeba silnego i doświadczonego, zdecydowanego kandydata, jakim jest Mirosław Pobłocki. Stąd nasza obecność w Tczewie, żeby poprzeć kandydaturę pana Mirosława Pobłockiego.

- Rewitalizacja za ponad 40 mln zł - to jest projekt, który miałem na początku z panem prezydentem wspólnie realizować. Dla mnie jest istotne, że w tym projekcie człowiek był podstawą - również Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej był ujęty w programie rewitalizacji - to pokazuje, że miasto, prezydent angażują te środki w człowieka. Drogi są ważne, szkoły są ważne, ale jeśli nie inwestuje się w człowieka, to reszta się nie liczy. Gratulacje i podziękowanie za tę kadencję - i trzymamy kciuki, popieramy przed następną. Wyboru tuż tuż, zapraszamy do głosowania na obecnego prezydenta Tczewa - dodawał senator Ryszard Świlski.

- Dziękuję Wam za poparcie. Mając takich parlamentarzystów jak wy, jestem spokojny o rozwój naszego miasta. - mówił Pobłocki.

Dodajmy, że podobnego poparcia Jacek Karnowski udział również Mirosławowi Augustynowi, kandydującemu do Rady Powiatu.

Nie wiadomo na razie, czy swojego kandydata wystawi Prawo i Sprawiedliwość, czy ewentualnie przekaże komuś swoje poparcie. Swój udział w wyborach oficjalnie zapowiedzieli już Iwona Ochocka (Wspólnie dla Tczewa) i Łukasz Brządkowski (Samorząd OdNowa). Walczyć o fotel prezydenta chce też były poseł Jan Kulas (Komitet Obywatelski Jan Kulas 2024), jednak jego komitet ma problemy z rejestracją kandydata. Pełną listę kandydatów poznamy 14 marca po godzinie 16.00, kiedy minie termin rejestracji.

Aktualizacja, 13.03.

Jak podkreślają Przewodniczący Platformy Obywatelskiej w Tczewie Grzegorz Wróbel-Mann i Przewodniczący Platformy Obywatelskiej w Powiecie Tczewskim Adam Sawiński - udzielone poparcie przez senatora Ryszarda Świlskiego i posła Jacka Karnowskiego jest ich osobistą decyzją i nie było konsultowane z władzami lokalnymi struktur PO.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (112)
dodaj komentarz

  • motyka_gość

    12.03.2024, 09:05

    Bardzo dobrze!

    Bardzo dobrze! Mirosław Pobłocki, jest doświadczony przez życie zawodowe najbardziej z wszystkcih kandydatów. Posiada doświadczenie w inwestycjach wielomilionowych w przeciwieństwie do innych - dlatego o niego najmniej bym się martwił.

    Odpowiedz
    IP: 192.42.xx6.xx0 
  • Teofil._gość

    12.03.2024, 09:33

    Folejne Futro z misia...

    Skompromitowany prezydent. Nieudacznik. Czas na zmianę - inaczej dalej Tczew będzie się dalej cofał w rozwoju.

    Cytuj
    IP: 80.52.xx9.xx8 

    b_gość

    12.03.2024, 09:41

    hejt, hejt to jedyne na co was stać. Konkrety a nie bzdury

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xxx 

    PO TCZEW_gość

    12.03.2024, 10:13

    DECYZJA SENATORA I POSŁA ?

    NIE BYŁA KONSULTOWANA Z WŁADZAMI PLATFORMY OBYWATELSKIEJ RP W TCZEWIE, ANI Z WŁADZAMI POWIATU TCZEWSKIEGO PLATFORMY OBYWATELSKIEJ RP. Przewodniczący Platformy Obywatelskiej w Tczewie Przewodniczący Platformy Obywatelskiej w Powiecie Tczewskim Wróbel-Man Grzegorz Sawiński Adam

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xxx 

    qos_gość

    12.03.2024, 10:43

    Nie mylcie doświadczenia ze zwyczajnym zasiedzeniem, miastu przyda się zmiana. Nie udało się obrzucanie błotem konkurencji to teraz zaczyna się narracja "inni nie mają doświadczenia". Przepraszam bardzo, ale może skoro jest taki cudowny to go od razu koronujcie? Po co robić wybory? I tak już traktuje Tczew jak swoją własność

    Cytuj
    IP: 5.173.xx8.xx3 

    slav_gość

    12.03.2024, 10:56

    o to tak naprawdę walczy Pobłocki i PnP

    PnP i Pobłocki to jeszcze większa zgnilizna niż partie polityczne razem wzięte. Komitet radnych, którzy nic nowego nie wniosą, jedynie przegłosowują wszystkie niewypały nieznoszącego sprzeciwu Prezydenta. PnP oplotło Tczew siatką powiązań osobowych, pora z tym skończyć po 14 latach. W radach nadzorczych zasiadają urzędnicy i rodziny radnych, którzy w różny sposób są zależni od prezydenta. Jak taki członek rady nadzorczej - często bez żadnych kompetencji tylko z MBA wątpliwej jakości ma cokolwiek nadzorować? Jakie kompetencje nadzorcze ma Iwona Nitza radna PO właścicielka kwiaciarni zasiadająca w radzie nadzorczej Szpitali Tczewskich? Jakie kompetencje nadzorcze ma Magda Kajzer (zasiadająca w radzie nadzorczej TTBS), żona radnego PnP Tomasza Kajzera (zasiadającego w radzie nadzorczej ZUOS) a jakie on sam ma? Małżeństwo Kajzerów zasiadające w radach nadzorczych niezły dochód z naszych podatków ma. Pełnomocnik finansowy komitetu PnP Etmański - rada nadzorcza Szpitali Tczewskich. Naczelnik z urzędu miasta Adam Modrzyński zależny od prezydenta zasiada też w radzie nadzorczej TTBS i jak on ma coś przeciwko prezesowi lub o spółce źle powiedzieć? Radny PnP Misiewicz jakie ma kompetencje nadzorcze, że w radzie nadzorczej zasiada? Dyrektor ZUK Przemysław Boleski zasiada w radzie nadzorczej TCSiR. Były prezes ZUOS, który ma zarzuty prokuratorskie przewodniczy radzie nadzorczej ZWiK-u. To jest siatką powiązań która będzie trwać dopóki rządzi Pobłocki. On zapewnia tym ludziom byt, dlatego tak go zaciekłe bronią i plują na innych.

    Cytuj
    IP: 77.111.xx6.xx4 

    wyplemic chwast !_gość

    12.03.2024, 11:42

    i do celi+

    Trzeba oczyscic Polske od bandy PiS, KofederuSSi podnozka Putina oraz w policji od lizusow pisowskich jest ich sporo w tczewskiej policji !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    Gość_gość_gość_gość

    12.03.2024, 12:39

    Świlski i Karnowski:(:((

    Świlski i Karnowski popierają kandydatów PNP do Rady Miasta , a nie PO ???? To już zupełny odlot!!!!

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx6 

    Y&_gość

    12.03.2024, 14:11

    PO a kandydat!?

    Platforma nie wystawia kandydata, gdyż takowego nie ma!!! Pobłocki kogo reprezentuje - mieszkańców?, PO?, PIS?,czy siebie? KARNOWSKI to może, myślę że w Sopocie również nie dają mu wiary! W Sejmie jego pierwsza i ostatnia kadencja - gdyż prezentuje się blado!!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx4 

    _gość

    12.03.2024, 14:54

    tak dla przypomnienia ciekawa taśma

    Taka insiderska wiedza, lub jak kto woli od środka, jak to jest z poparciem PO. Przypominam słynne taśmy, tak to, tu tylko zostawię tak dla przypomnienia. tnij.tcz.pl/?u=df36cc

    Cytuj
    IP: 94.101.xx9.xx6 

    Tczewiak_gość_gość

    12.03.2024, 20:48

    Zatrzymał rozwój Tczewa

    Niestety obecny urzędujący już 22 lata Prezydent Tczewa wstrzymał rozwój naszego miasta no może poza budownictwem paskudnych bloków deweloperskich .

    Cytuj
    IP: 178.235.xx4.xx2 

    Wróbel-Man Grzegorz_gość

    13.03.2024, 14:13

    Platforma Obywatelska

    Kierownictwo PO w Tczewie nie życzy sobie wychodzenia przed szereg jakichkolwiek działaczy PO z poza Tczewa i Powiatu Tczewskiego bez wcześniejszej konsultacji z tutejszymi władzami . Przewodniczący Platformy Obywatelskiej w Tczewie Wróbel-Man Grzegorz

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx0 

    gość_gość_gość

    13.03.2024, 16:28

    Czytanie ze zrozumieniem

    W artykule nie sjest napisane , że CZeczewskie PEŁO popiera kandydata na prezydenta- no ale to cza jeszcze umieć czytać:):)):)

    Cytuj
    IP: 83.21.xx3.xx8 

    Tczewianin_gość

    14.03.2024, 08:30

    Pobłocki

    Największy niewypał i porażka tego miasta, świadectwo upadku Tczewa.

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • kw_gość

    12.03.2024, 09:13

    Program wyborczy PnP dla Tczewa

    Pobłocki i PnP ma najlepszy program dla Miasta, same konkrety a nie lanie wody: tnij.tcz.pl/?u=c2c19d

    Odpowiedz
    IP: 192.42.xx6.xx2 
  • mieszkaniec_gość

    12.03.2024, 10:46

    E tam, znam lepszy program :) tnij.tcz.pl/?u=31bc9b

    Cytuj
    IP: 46.113.xx4.xxx 

    XT_gość

    12.03.2024, 11:19

    Same ogólniki

    Przecież to najbardziej ogólnikowo-hasłowy program - zaledwie 3 stronice! Spodziewałem się po PnP jednak czegoś więcej. To już Kulas bardziej się wysilił, nie wspominając o OdNowie (ponad 20 stron). Niestety, wszystkie komitety prezentują tylko hasełka i życzenia wyborcze, a w opisach niczego nie rozwijają. Nie podają szczegółów.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx9.xx3 

    _gość

    12.03.2024, 19:09

    jaki program pnp

    zarządzają miastem od dwóch dekad, jaki program się pytam? Jak opracowują strategie, programy, tak jak zarządzają miastem to ja podziękuję. Ich rekomendacją jest to jak wygląda nasz miasto.

    Cytuj
    IP: 46.205.xx1.xx0 
  • cc_gość

    12.03.2024, 09:18

    Jestem za zmianą Prezydenta,nic nie zrobił dla Tczewa.Czekamy na kogoś nowego,świeżego, z pomysłami.Nasz Prezydent już sie wypalił

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx3 
  • johny_gość

    12.03.2024, 09:26

    Wręcz odwrotnie. Tczew czeka na setki milionów z KPO. Niestety Samorząd od Nowa twierdząc, że cyt. "Tczew nie potrzebuje inwestycji" chyba nie chce tych pieniędzy inwestować w rozwój inwestycyjny Tczewa

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx4 

    guyiu_gość

    12.03.2024, 09:45

    Setki milionów haha, chyba rubli

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx2 

    mieszkaniec _gość

    12.03.2024, 10:48

    Johny marny człowieku, zanim zaczniesz rzucać oszczerstwa, sprawdź ich program wyborczy. Ja tam widzę sporo inwestycji, a Ty? tnij.tcz.pl/?u=e5de85

    Cytuj
    IP: 46.113.xx4.xxx 

    Gość _gość

    13.03.2024, 11:01

    Zaścianek

    Tczew to zaścianek - tu nie ma kandydatów na prezydenta i radnych!! Owszem są, tyle że nie chcą wchodzić do bagna! W tym mieście potrzebne jest totalne przewietrzenie w mieście, powiecie i gminie! Nie można głosować na tych co byli i są - głosuj na nowe! Brządkowski to groteska demokracji!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx1 
  • Łupaszko_gość_gość_gość

    12.03.2024, 09:20

    "a 'la long"

    Nieszczęścia chodzą trójkami .... Precz z Pobłockim !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx0 
  • Łupaszko_gość_gość_gość

    12.03.2024, 09:24

    "a 'la long"

    Teeee szwilski jest gdzieś w pobliżu otwarcie nowego Ula dla pszczół ????

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx0 

    Łupaszko_gość_gość_gość

    12.03.2024, 09:32

    "a 'la long"

    Wirtuoz z Sopotu ma instynkt samozachowawczy i czmychnął na wiejską - Pobłocki takiego instynktu nie ma....

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx0 
  • johny_gość

    12.03.2024, 09:24

    Pierwsza tura i Pobłocki pozamiata 99 procent głosów i tyle w temacie... nie wiem po co reszta startuje chyba dla checy...

    Odpowiedz
    IP: 185.220.xx1.xx4 
  • XT_gość

    12.03.2024, 11:35

    Rzeczywiście, w 2018 r. tak pozamiatał, że musiał z Dzwonkowskim się w 2 turze szarpać. Może myli Ci się 2024 z 2014 r. Tamte czasy już nie wrócą.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx9.xx3 
  • Zapora_gość

    12.03.2024, 09:53

    Brządkowski jako radny ok. Całe życie jest społecznikiem i ta funkcja mu pasuje. Na prezydenta nie ma doświadczenia i umiejętności. Potrzeba kogoś kto w temacie samorządu zjadł zęby. Tylko Pobłocki.

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx2 
  • vot_gość

    12.03.2024, 10:58

    czytałem już ten komentarz jakieś 10 razy, wysilcie się bardziej w tym urzędzie xd

    Cytuj
    IP: 5.173.xx8.xx3 

    Y&_gość

    12.03.2024, 14:20

    Brządkowski!?

    Brządkowski to pomyłka wyborcza, jego puste słowa bez pokrycia to groteska - Dyzio - marzyciel! Obecną radę należy przewietrzyć, zarówno w mieście, jak i w powiecie!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx4 

    _gość

    13.03.2024, 08:41

    szacun, kocha miasto bezinteresownie

    To jest próba, kochać i działać na rzecz środowiska lokalnego przez 20 lat bezinteresownie. Nie to, co zawodowi radno-dyrektoro-nadzorcy. Powinno się przewietrzyć ten układ, po pierwsze dlatego że wszyscy łącznie ze Starostą są na łasce jednego człowieka. O co idzie walka, dlaczego tak zaciekle atakują, dlaczego wywalili z piwnic i dodrukowali tyle banerów? Otóż chodzi o system, w którym jedne wybory mogą "pozamiatać" zawodowe-społeczne i socjalne bezpieczeństwo ludzi związanych z PnP. To jest proste jak drut. Jeżeli ty, twoja najbliższa rodzina oparliscie życie o apanaże z rad nadzorczych, stanowisk w spółkach miejskich i diety, to twoja egzystencja jest zagrożona co kilka lat, lub kiedy przeciwstawiasz się swojemu mocodawcy. WYBORCO! 15 minutowa lektura BIP, składów spółki, oświadczeń majątkowych i szybki rzut oka na listy wyborcze PnP i wszytko będzie jasne. Koniec z tym, pamiętajcie taka stara zasada, tłuste koty robią się leniwe i dlatego mamy karykaturę miasta. Moje socjologiczne zacięcie prowadzi mnie do przekonania, że w Tczewie idzie przewrót i rewolucja, u której podstaw leży stagnacja. W Starogardzie po takim przewrocie kilka lat temu miasto ruszyło z kopyta.

    Cytuj
    IP: 94.101.xx9.xx6 
  • I tura_gość

    12.03.2024, 10:04

    Przewidywania

    Pobłocki 60 %, Brządkowski 30%, Ochocka 10%

    Odpowiedz
    IP: 185.220.xx0.xx4 
  • _gość

    13.03.2024, 08:44

    nie przesadzaj

    rodziny, beneficjentów tej władzy, to nie 60 % miasta. Raczej się zdziwisz bo ludzie mają dość.

    Cytuj
    IP: 94.101.xx9.xx6 

    Medium _gość

    13.03.2024, 11:07

    Prognozy

    Pobłocki 49 % Ochocka 31% Brządkowski 4% Kulas 10 % inni 6%

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx1 
  • N_gość

    12.03.2024, 10:21

    Po=pnp

    Po i pnp różnią się tylko nazwą.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx5 
  • poco_gość

    12.03.2024, 10:33

    Właściwie po co nam prezydent taki jak Łukasz Brządkowski skoro on sam chwali OBECNEGO PREZYDENTA, cytuję jego słowa "Chcę kontynuować to, co zrobiono dobrze, a poprawić to, z czym nie do końca się zgadzamy". Pan Brządkowski w zasadzie nie zapowiada niczego nowego, żadnego rozwoju miasta. Po co nam taki prezydent, bo jest młody? (choć w sumie nie do końca). Bo ma świeże pomysły? (jak widać nie ma żadnych). "Lepszy doświadczony kochanek, niż młody" (jak mówiła moja babcia) - taka dygresja, ale młodość to nie wszystko, młode ugrupowanie to nie wszystko. Trzeba mieć w swoim zapleczu ludzi, którzy zjedli zęby na Samorządzie. Którzy tych świeżaków wprowadzą w ten świat. Takich (z wszystkich tych kandydatów) ma jedynie obecny Prezydent Pobłocki. To on ma obok siebie i ludzi młodych, jak i doświadczonych.

    Odpowiedz
    IP: 141.98.xx1.xx2 
  • zigi_gość

    12.03.2024, 13:12

    W ogóle tak patrzę na te hasła "Młodzi, kompetentni" itp. Śmiech, bo nawet porządnej strony internetowej nie potrafią zrobić. Na próżno łatwo znaleźć jakiekolwiek informacje czy zdjęcia kandydatów. Czego sie boicie? No i gdzie jest rejestr wpłat Samorząd od Nowa?

    Cytuj
    IP: 94.16.xx6.xx6 
  • stand_gość

    12.03.2024, 10:34

    Pocałunek śmierci

    " Dziękuję Wam za poparcie. Mając takich parlamentarzystów jak wy, jestem spokojny o rozwój naszego miasta. - mówił Pobłocki". Trzeba jeszcze przypomnieć "wsparcie" Neumanna i mamy obraz PO-KO-muszego funkcjonariusza Pobłockiego. Nie będę już cytował hasła wspieranych przez Pobłockiego wściekłych macic zaczynającego się na W. Temu panu już dziękujemy. Dość

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • gość_gość

    12.03.2024, 10:43

    tak jak PiS i KiS prawda panie Dzwonkowski ?

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • Hehe_gość

    12.03.2024, 11:01

    Mówiłem, że PO w Tczewie to podnóżek PnP, ale nie chcieliście przyjąć tego do wiadomości Xd

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx7 
  • Wielki Dzwonek_gość

    12.03.2024, 11:17

    Tczewskie klimaty

    Nie od dziś wiadomo,że Mirek żywi sympatię do PO. Nie dziwi też to, że tczewska PO rejteruje z wyścigu prezydenckiego. Jest słaba, więc korzystnie jest się jej dogadać z PnP. Zawsze będą w obiegu. Gorzej, jak PnP nie utrzyma władzy. Wtedy struktury szlag trafi. Tak czy siak, PO to przybudówka Mirka w Tczewie. A co do samego Mirka... Zawsze mówił, że PnP jest ponad polityką i co? Jajo. Zasiedział się nasz prezio w urzędzie. Czas przewietrzyć gabinety. Doświadczenie to nie wszystko. Trzeba mieć energiczną ekipę. Jak wygląda jego ekipa? Trudzia, Drewa, Icek... Dajcie spokój. Temu panu fo ja już dziękuję. Trzeba nowych inwestycji. Wsłuchania się w głos mieszkańców, a nie pitolenia w kółku wzajemnej adoracji. Ciśniecie po tym SoN ale tam przynajmniej jest dyskusja. Są ludzie o różnych poglądach. Obecna władza się zużyła.

    Odpowiedz
    IP: 169.150.xx6.xx5 
  • wyborca 2024_gość

    12.03.2024, 16:32

    starcy PnP

    Nie tylko Trudzia reprezentuje starców w radzie PnP ,ale Bożenka od lekarza też.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx4 
  • qos_gość

    12.03.2024, 11:18

    "Leci "polityczna bomba", która zmiecie ze sceny wyborczej Łukasza Brządkowskiego. Osiągnięcie celu szacowane jest w weekend."

    To nie bomba, to kupa Mirosława leci do jego majtek ze strachu przed utratą stołka :p

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx3 
  • Dzban_gość

    12.03.2024, 15:35

    Czyżby odezwał się jeden z tych "młodych, kompetentnych"?

    Cytuj
    IP: 192.42.xx6.xx7 
  • Mięczysław_gość_gość_gość_gość_gość

    12.03.2024, 11:27

    Gość

    Zdecydują układy i koligacje w spółkach miasta Przykre ale taka jest rzeczywistość Tczewa Wystarczy spojrzeć kto pcha się na stołki radnych I kto pracuje w spółkach miasta - bardzo mierni i bardzo bardzo wierni Tylko prywatyzacja spółek jest w stanie uzdrowić Chory system zmiana Prezydenta nic nie zmieni Każdy inny będzie obstawiał się swoimi

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx0 
  • Łupaszko_gość_gość_gość

    12.03.2024, 12:09

    "a 'la long"

    WSZYSTKIE STARE RURY -WYJAZD !!!!!!! IDZIE MŁODOŚĆ !!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.184.xx9.xx9 
  • Łupaszko_gość_gość_gość

    12.03.2024, 12:11

    "a 'la long"

    Zawód polityk-samorządowiec sobie lewusy znaleźli !!!!!!

    Cytuj
    IP: 5.184.xx9.xx9 

    Y&_gość

    12.03.2024, 14:30

    Łupaszko

    Łupaszko buduj drugą Japonię i przekonaj, lub przeproś dzieci iż musiały opuścić Ojczyznę!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx4 

    Gość_gość_gość_gość

    12.03.2024, 19:34

    Won z starcami 70 plus

    Mam nadzieję na koniec 70+ w Radzie Miejskiej i Powiatu !!!!! Później wychodzą takie kwiatki od Trudy i Bożęki, które to utknęły w latach komuny i wymyślają staruszki prohibicję w Tczewie:):)) Może po wyborach sprzedaż alkoholu po 13.oo!!!! Zwróćcie uwagę na jedynki- sami faceci, chłopy po 70 lat czy to w PO czy w PNP. Najstarszy dziadek to rocznik 50-ty, a babinka 49!!!! I Ci to przyszli radni, którzy będą decydować o mieszkańcach miasta 55 tysięcznego!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Komitety niestety nastawieni też na facetów- no chociaż wiekowo może troszku lepiej....

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx6 
  • W_gość

    12.03.2024, 12:37

    Na te wybory to ja nie pójdę.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xxx.xx1 
  • Wielki Dzwonek_gość_gość

    12.03.2024, 13:41

    Cenzura

    Dlaczego usuwacie komentarze?

    Odpowiedz
    IP: 169.150.xx6.xx5 
  • karioka_gość

    12.03.2024, 14:20

    ten typ tak ma

    Bo mają to w swoim programie:-) tczewskie standardy, kto nie z nami, przeciw nam

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx5 

    tcz.pl

    12.03.2024, 14:47

    "Dlaczego usuwacie komentarze"

    Dzień dobry. Komentarze są ukrywane na wnioski osób, które twierdzą, że ich dobro osobiste zostało naruszone. Osoby te zgłaszają komentarz poprzez funkcję "Zgłoś nadużycie" celem dalszego zabezpieczenia go.

    Cytuj
    IP: 88.180.xx4.xx4 
  • B._gość_gość_gość

    12.03.2024, 13:43

    Kandydat na prezydenta miasta

    Przyznam, że dziwię się panu Brzdąkowskiemu i ludziom skupionym wokół niego.Przeciez to oczywiste, iż mieszkańcy będą chcieli przejrzeć oświadczenia majątkowe. 44 latek, który nie ma mieszkania, samochodu (może i prawa jazdy, tego nie wiemy), to jednak zastanawiające. Współczuję żonie i córce, może i rodzicom. Wszyscy dowiedzieliśmy się, iż ten kandydat nie jest przedsiębiorczy( w żadnym razie nie myślę tu o dziwnym sprycie). Zajrzałam także do oświadczenia pana Skiberowskiego i tak, tu mamy mężczyznę.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • sz_gość_gość_gość_gość

    12.03.2024, 15:07

    Brządkowski vs Skiberowski 0:5 Brządkowski niczego nie osiągnął i nie osiągnie

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    Łupaszko _gość_gość_gość

    12.03.2024, 16:05

    "a 'la long "

    Skiberowski to nie jest mężczyzna, Skibetowski to ucho z Flex-a (Flex=Dno)

    Cytuj
    IP: 37.225.xx9.xx4 

    wyborca 2024_gość

    12.03.2024, 20:40

    nie musi??

    Nie potrzebuje mieć ,żadnego majątku ,ale za prezydenta miasta powinien mieć majątek wiedzy o samorządzie i potrzebach gospodarczych, kulturalnych i społecznych będąc wybranym na ten urząd. Jest parcie na jego kandydaturę, a jeżeli w ciągu 5 lat nie wywiąże się z programu i obietnic wyborczych co wówczas powiedzą wyborcy wszystkich ugrupowań wyborczych kogo wybraliśmy ,a będzie za póżno.Władza PREZYDENTA to nie tylko bycie w magistracie to ciężka i odpowiedzialna praca czy ktoś o tym myśli. Dajcie możliwości bycia Prezydentem obecnemu ,gdyż przez tyle lat opanował zarządzanie miastem i niejednokrotnie miał problemy z tym zarządzaniem, ale starał się mając doświadczenie ten problem wyprostować dla dobra mieszkańców.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx4 

    Jan _gość_gość_gość_gość_gość__gość

    12.03.2024, 20:42

    x

    A pomyslałaś o tym że może mieć majątek za granicą Ja nawet wiem gdzie

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • tczewianin_gość

    12.03.2024, 13:59

    TCZEW SIE COFA W ROZWOJU ZA POBLOCKIEGO. ZADNYCH WYDARZEN, IMPREZ, STAROWKA WYMARLA, DROGI FATALNE A DARMOWE AUTOBUSY TO NIE BYLA JEGO INICJATYWA KTORA SIE TAK WYCHWALA. TAKZE PANU DZIEKUJEMY BO ROBI SIE KLIKA.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx1.xx1 
  • Analizator spalin_gość

    13.03.2024, 06:22

    Banda dzieciaków bez doświadczenia

    Dzieci nie szkoda wam życia? Dostaniecie takie lanie, że trauma długo was nie opuści.

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • Przenikliwy_gość

    12.03.2024, 13:59

    Wysoka frekwencja w ostatnich wyborach pogoniła PIS i KOnfę. Czas na zmiany w Tczewie. Plakaty z ogródka p. B wspierającego konfederację na tablicach wyborczych mówią same za siebie. Wiesza się blisko Prezydenta może blask na niego spadnie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx9 
  • precz_gość

    13.03.2024, 11:21

    Konfa i RN w Samorząd od Nowa

    W Samorząd od Nowa nie ma ukrytej Konfederacji ani Ruchu Narodowego? No to proszę Piotr Sońko [kandydat SoN) (lider Konfederacji w Tczewie, Prezes Ruchu Narodowego w powiecie tczewskim) dowód 1: jego strona z 22 lutego 2024r. tutaj: tnij.tcz.pl/?u=3c50bd A tutaj dowód 2, strona obecna (wymazane wszystko co niewygodne): tnij.tcz.pl/?u=d0e6e8

    Cytuj
    IP: 107.189.xxx.xx1 

    XT_gość

    13.03.2024, 21:28

    Statystyki

    Ale do rzeczy: ile % Konfy i ile % PiSu jest na ogół startujących z OdNowy? A jaki jest odsetek osób z innych partii i niezaangażowanych politycznie?

    Cytuj
    IP: 83.21.xx9.xx3 
  • cenzura Tcz.pl_gość

    12.03.2024, 14:15

    dla wygodnych wpisów

    Zaczynam wątpić wiarygodność portalu Tcz.pl ,więc pytam się, Gdzie jest mój wpis ? Czyżby był bardzo niewygodny dla Brządkowskiego i KonfederuSSi ? poza tym istnieją takie instytucje medialne, gdzie powiadamia się o niewarygodności portalu, i zostają wpisane na czarną liste, także wchodząc na jakikolwiek portal internauci są poinformowany na całym świecie, czy dany portal jest wiarygodny lub nie, a propos to, jest wstyd aby kasować niewygodne wpisy przed wyborami, przecież wszyscy wiemy, że Brzadkowski nie zasłuzył na krzesło prezydenta, a tym bardziej KonfederuSSia na miejsce qamorządowców !

    Odpowiedz
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • tcz.pl

    12.03.2024, 14:42

    Dzień dobry. Komentarze są ukrywane na wnioski osób, które twierdzą, że ich dobro osobiste zostało naruszone. Osoby te zgłaszają komentarz poprzez funkcję "Zgłoś nadużycie" celem dalszego zabezpieczenia go.

    Cytuj
    IP: 88.180.xx4.xx4 

    dziękuję_gość

    12.03.2024, 15:44

    Tcz.pl

    To, że dana osoba nie nadaje się na odpowiednie stanowisko nie jest powodem naruszania dobra osobistego, ani hejtem, to tylko jest stwirdzenie, że nie kazdy może stać się politykiem i dziekuję za informacje, i miłego dnia, oby mniej takich bzdurnych alarmów o naruszqniu dobra osobistego

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • _gość

    12.03.2024, 15:00

    do zgłoszenia na Policję

    "100 % w punkt... Pan Brządkowski z całym swoim SON- Zastępy krętaczy, ślizgaczy . Czy Pan Kussowski (oczywiście niesłusznie, żadnych wałków nie było- a temat do dziś nie rozstrzygnięty) przypadkiem na zbity nie został wysiedlony z bycia prezesem jednej z tczewskich spóldzielni? I jeszcze jeden radny ojciec Wirgiliusz co ślini się za każdą napotkaną kobietą.. Coś strasznego.. Nie dla takiej władzy, która w swoje szeregi pod poleryną niewidką przyjmuję PIS, Konfe i młodzież wszechpolską.."

    tyle w temacie, Rada dla tcz.pl , zdejmijcie te komentarze z pomówieniami. Czas start - do godz. 16.00 wówczas sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów.

    Odpowiedz
    IP: 94.101.xx9.xx6 
  • anty pobłok_gość

    12.03.2024, 15:21

    Ja totalny od lat przeciwnik pobłockiego w tych wyborach zagłosuję na niego. Mieszkańcy tej wsi zwanym miastem to totalne ameby w liczbie 60%. Brawo Panie Mirosławie Pobłocki ma Pan mój i mojej rodziny głos. Proszę tylko obiecać dalsze zwijanie tej wsi.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • gość_gość_gość

    12.03.2024, 15:28

    wybory

    A co ten Karnowski z Sopotu robi w Tczewie. Co za wstrętny typ. Buta i arogancja.

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx0.xx4 
  • cytat Lecha "spieprzaj dziadu"_gość

    12.03.2024, 17:43

    bande Pyche i Szmal nie pobije chamstwem i arogacja !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • free_gość

    12.03.2024, 15:32

    A co z kulasem? ciągle wypowiada się w imieniu społeczeństwa i i dwie mini listy uklecił? Wystarczy by kandydować na prezydenta? Mój ty Boże, jaki to nieudacznik

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • B._gość_gość_gość

    12.03.2024, 15:50

    Grożenie włączeniem organów ścigania

    Być może się mylę, ale to chyba pierwszy raz się zdarza. Może dlatego, że dotyczy to panów, z którymi nie ma żartów. Wiemy, o kogo chodzi. Jednak jest to dla wyborcy informacja, iż trzeba się dobrze zastanowić , kogo się wybiera.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx2 
  • byłem-w-son_gość

    12.03.2024, 16:33

    Przecież od dawna wiadomo, że ci "młodzi i kompetetni" zgłaszają komentarze i że lecą na policję

    Cytuj
    IP: 91.208.xx5.xxx 
  • Tom_gość_gość

    12.03.2024, 16:35

    Platformo trzeba się leczyć jak można popierać nieudacznictwo Przecież ten człowiek nic a nawet mniej niż zero zrobił dla tego miasta Bytów Chojnice Starogard Malbork Kościerzyna itd te miasta się rozwijają a Tczew za kadencji Pobłockiego cofa się w rozwoju

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx9 
  • Pisowcu !_gość

    12.03.2024, 17:39

    ty cofasz sie na umysle

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    Rowerowy_johny_gość_gość

    12.03.2024, 21:43

    Nie wiem kto tak pompuje ....

    .... temat rzekomego rozwoju Chojnic, Starogardu, Malborka, może tam nikt nigdy nie był? Bo jakoś ja bywam tam bardzo często i nic specjalnego nie widzę, a nawet w zakresie przemysłu jest wręcz gorzej niż w Tczewie. Jedynym miastem, które faktycznie się mocno rozwinęło w stosunku do roku 2000 jest Bytów, tam mocno rozwinął się przemysł, największa firma produkcji okien i sporo innych zakładów. Pamiętać jednak należy, że jest to jedno z najmniejszych miast powiatowych w województwie, chociaż powiat jest spory. Kto uprawia taką ciosaną siekierą propagandę?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • twój-ex_gość

    12.03.2024, 16:36

    A gdzie ta co na wafelku Tomasza siadała, i nie tylko?

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx2 
  • Nigdy nie Brzadkowski ani_gość

    12.03.2024, 18:18

    Krzywkowski, to byl strzal w kolano

    ktos rowno strzelil sobie w kolano aby wystawic do wyborow samorzadowych Plaskoziemowca z KonfederuSSi i do tego informatyka, a propos typu ala jak pisowski Matecki-:))) dla przypomnienia to, jest region Pomorza, a nie region PiSowcow i Plaskoziemowcow, tak jak to, ma sie na Podlasiu i Podkarpaciu

    Odpowiedz
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • san marino_gość_gość_gość

    12.03.2024, 18:22

    parada oszustow

    cyrki swiata jak sie czyta te komentarze zenada straszenie policja co to ma wogole ma byc odechciewa sie isc na tewybory szczerze to nawet nie ma na kogo glosowac

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • ups,_gość

    12.03.2024, 18:45

    nie podniecaj sie bzdurnymi wpisami

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • Nnn_gość

    12.03.2024, 18:59

    "Nie tylko Trudzia reprezentuje starców w radzie PnP ,ale Bożenka od lekarza też."

    W odróżnieniu od radnej Antczak w powiecie, lat 77.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • X_gość_gość_gość_gość_gość

    13.03.2024, 00:28

    Racja

    Panie Antczak rocznik Pani Pierzynowskiej.Ale Pani Grażynka Antczak zawsze młoda !!!!!

    Cytuj
    IP: 31.61.xx1.xx7 
  • gość_gość

    12.03.2024, 21:45

    wybory

    Skrót PNP - Pieniądze Nasze Pieniądze.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx0 
  • So_gość

    12.03.2024, 23:29

    SoN Szmal od Nas

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • logik_gość

    12.03.2024, 22:07

    Tylko Mirosław.

    Żaden inny kandydat nie zapaskudził banerami Tczewa tak jak on. Nawet nie warto iść na wybory.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx2.xx2 
  • lotr_gość

    12.03.2024, 22:39

    To zostań w domu

    Cytuj
    IP: 192.42.xx6.xx9 
  • goośśćććććć_gość

    13.03.2024, 02:22

    jw

    "Mam nadzieję na koniec 70+ w Radzie Miejskiej i Powiatu !!!!! Później wychodzą takie kwiatki od Trudy i Bożęki, które to utknęły w latach komuny i wymyślają staruszki prohibicję w Tczewie:):)) Może po wyborach sprzedaż alkoholu po 13.oo!!!! Zwróćcie uwagę na jedynki- sami faceci, chłopy po 70 lat czy to w PO czy w PNP. Najstarszy dziadek to rocznik 50-ty, a babinka 49!!!! I Ci to przyszli radni, którzy będą decydować o mieszkańcach miasta 55 tysięcznego!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Komitety niestety nastawieni też na facetów- no chociaż wiekowo może troszku lepiej...."

    To od mieszkańców zależy kogo wybiorą. Demokracja każdemu mieszkańcowi daje prawo do głosu, który u każdego mieszkańca ma jednakową wartość "1". Z całym szacunkiem odnoszę się do osób starszych, będących na emeryturze. Jednak emeryt jako radny to wypaczenie sensu reprezentowania mieszkańców. Są to w większości osoby bez inwencji twórczej z parciem na dietę i na tzw. "szkło". Są to klakierzy bez własnego zdania a często są to "mierni ale biernymi" dla innych własnych korzyści (...). Zachęcam do rozsądnego wyboru i nie uleganiu litości co do osoby kandydującej. Miasto, Gmina, Powiat, potrzebują osób z tzw. "jajami", osób twórczo myślących. Umiejących spierać się konstruktywnie a nie politycznie oddziaływać na efekt swoich poczynań. W ostatnim programie "Zapytaj Prezydenta - 35", Prezydent przeczytał pytanie dotyczące kosztu rozstawionych reklam wyborczych prezydenta miasta. Odpowiedzią było, że zgodnie z przepisami, tuż po wyborach nastąpi dokładne rozliczenie kampanii. Przecież to już orientacyjnie wiadomo ile kosztuje ustawienie jednego, drugiego rusztowania z reklamą Prezydenta. Widocznie jest to wartość także "niepieniężna". Pytanie na odnosiło się do rozliczenia kampanii wyborczej lecz jedynie do "kosztu", który już został poniesiony, znany co nieco w przestrzeni publicznej. Tak prezentuje się kandydat ma prezydenta miasta w ostatniej Jego kadencji. Wielokrotnie Prezydent Miasta wykazał własne braki (...), ale kto ich nie ma. Prezydent Miasta znacznie wcześniej zadbał o poparcie wyborcze, co wynika z publikowanych komentarzy i zapewne ostatnie 5 lat zapewnił sobie w kontynuacji. W mojej ocenie, o ile uważa Obecny prezydent siebie za aż tak dobrego, aby aż tak długo zarządzać miastem (zgodnie z prawem), to w uszanowaniu powagi zmian ustawowych nie walczyłby o reelekcję i oświadczył, że chce jeszcze dalej działać na rzecz miasta ale już tylko, jeżeli nowo wybrany prezydent miasta uzna za zasadne, jako jego zastępca do spraw rozwoju miasta. Tak w mojej ocenie postąpiłaby osoba, szanująca wprowadzenie ustawowego (na przyszłość) ograniczenia do dwóch kadencji. Wymagam od prezydenta miasta społecznego myślenia, czemu nie sprostuje obecny. Taki jest mój pogląd w tej sprawie. Abyśmy nie obudzili się z ręką w "nocniku". Rozsądnej dalszej życzę kampanii każdemu ze startujących w wyborach samorządowych.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • ciekawe_gość

    13.03.2024, 08:00

    Hmmm, kolejny raz ktoś, kto zna temat napisał, że Łukasz Brządkowski do oświadczenia majątkowego "zapomniał" wpisać lokalu, który ma poza Polską. Jeśli to prawda, to skandal.

    Odpowiedz
    IP: 23.137.xx1.xx1 
  • zazdrosc to pierwszy stopien _gość

    13.03.2024, 11:18

    do piekla !

    Ja mam mieszkanie w Polsce i w Niemczech i co ci do tego !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • przypomnienie !_gość

    13.03.2024, 11:44

    wykorzystywanie stanowiska partyjnego do brudnej gry politycznej i kasowaniu niewygodnych wpisow dla jakiejkolwiek partii jest karalne, mowie tu o KonfederuSSi ! poza tym polityk jest osoba publiczna, wiec kazdy ma prawo posiadac dane, poza tym przed skasowaniem niewygodnych wpisow dla jakiejkolwiek partii, trzeba najpierw zweryfikowac komentarz, czy obraza dobro osobiste, poza tym nie zapominajmy, ze polityk jest osoba publiczna i kazdy ma prawo posiadac informacje, i nie tylko to co sam o sobie napisze, a przeciez wiemy wszyscy, ze pisza o sobie same superlatywy omijajac zle strony zycia ! wiec kasowanie niewygodnych wpisow swiadczy tylko zle o danej partii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • koscioly pilnowac_gość

    13.03.2024, 12:02

    a nie do polityki !

    przypomne kobietom, ze KonfederuSSia i jak bojowki Mlodziezywszchpolskiej sa przeciw aborcji, takze wystosowali list otwarty do arcybiskupow, zapewno bojowki Mlodziezywszechpolskiej beda rodzic dzieci, a nasienie otrzymaja od Brauna, Bakiewicza itd. a propos, czy ta banda podnozka Putina odkupila juz odziez strajkujacym kobieto ktore zostaly zniszczyly zyletkami strajkujacym kobietom to, wstyd i hanba !!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • sprostowanie !_gość

    13.03.2024, 13:33

    za aborcja

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • Rocky._gość

    13.03.2024, 23:03

    Totalny atak...

    Niesmaczne są te ataki na Łukasza Brzadkowskiego. Każdy kiedyś musi podjąć się jakiegoś zajęcia chociażby po to, aby ZUS mógł mu naliczyć lata wysługi! Dotychczas nie miał okazji podjąć się jakiegoś zatrudnienia, a lata mijają. Niedługo będzie obchodził swoje 50-lecie! A staż pracy kompletnie zerowy! Oczywiście rodziców i małżonkę stać na utrzymanie "pracusia", ale prezydentura zapewni wreszcie odpowiednie profity!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx1 
  • wyborca 07.04.2024_gość

    14.03.2024, 00:11

    PREZYDENT to nie początek stażu pracy.

    50 lat i brak stażu pracy, gdy miałam 50 lat to mój staż na różnych stanowiskach był 31 lat. Prezydentura ma gwarantować takiemu kandydatowi staż pracy i naliczanie stażu emerytalnego , kto tego chce , mieszkańcy Tczewa nie zamierzają utrzymywać osoby , nie mającej żadnej wiedzy w zakresie zarządzania , polityką kadrową (HR), weryfikowaniem i zatwierdzaniem umów, osobę mającą 50 lat nie przygotowaną do wykonywania jakiegokolwiek zawodu, gdyż do tej pory nie pracował. Ci co rekomendują takiego kandydata to maja coś nie do końca poukładane w logicznym myśleniu. JEŻELI wyborcy zrobią karygodny błąd ,a po tych komentarzach wszystko być może to za trzy miesiące po wyborach będzie referendum o odwołanie narażenie na koszty finansowane z podatków mieszkańców. Puknijcie się w głowę i to mocno , gdzie tu ma przygotowanie samorządowca , nawet w ZUK śmieciarzem nie był.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx0 
  • goośśćć_gość

    14.03.2024, 00:00

    "To jest próba, kochać i działać na rzecz środowiska lokalnego przez 20 lat bezinteresownie. Nie to, co zawodowi radno-dyrektoro-nadzorcy. Powinno się przewietrzyć ten układ, po pierwsze dlatego że wszyscy łącznie ze Starostą są na łasce jednego człowieka. O co idzie walka, dlaczego tak zaciekle atakują, dlaczego wywalili z piwnic i dodrukowali tyle banerów? Otóż chodzi o system, w którym jedne wybory mogą "pozamiatać" zawodowe-społeczne i socjalne bezpieczeństwo ludzi związanych z PnP. To jest proste jak drut. Jeżeli ty, twoja najbliższa rodzina oparliscie życie o apanaże z rad nadzorczych, stanowisk w spółkach miejskich i diety, to twoja egzystencja jest zagrożona co kilka lat, lub kiedy przeciwstawiasz się swojemu mocodawcy. WYBORCO! 15 minutowa lektura BIP, składów spółki, oświadczeń majątkowych i szybki rzut oka na listy wyborcze PnP i wszytko będzie jasne. Koniec z tym, pamiętajcie taka stara zasada, tłuste koty robią się leniwe i dlatego mamy karykaturę miasta. Moje socjologiczne zacięcie prowadzi mnie do przekonania, że w Tczewie idzie przewrót i rewolucja, u której podstaw leży stagnacja. W Starogardzie po takim przewrocie kilka lat temu miasto ruszyło z kopyta."

    Oby Twój pogląd był doceniony przez wyborców. Także doświadczam wiele głupoty wywodzącej się z Urzędu Miasta, w tym od Prezydenta. Nie bez celu ustawodawca wprowadził ograniczenie ilości kadencji do dwóch. Obecny więc Prezydent ma prawo starać się o reelekcję. Jednak to mierny prezydent. Nie troszczy się o dobro miasta a o swój byt, czego dowodem jest kandydowanie w kolejnych wyborach. Zastanawia mnie usuniecie jednego z komentarzy, informującego, że Prezydent walczy z nałogami. Jeżeli jest to alkohol, a czego nie wiem, to i tak wyborca ma prawo wiedzieć czy alkohol u prezydenta miasta stanowi Jego nałóg lub czy jest to jedno z pomówień. Jest osobą publiczną i nie podlega ochronie jako wartość wrażliwa będąca dobrem osobistym. Mam nadzieję, że o ile to jest z zakresu pomówienia, to sam prezydent miasta wkrótce do zdementuje, publicznie wyjaśni. Mam wątpliwość, że to uczyni. Woli występować w teatrzyku jednego aktora - "Zapytaj Prezydenta", odpowiadając w publicznych, czyniąc to bardzo sztucznie. Jednak w końcu zdecyduje demokracja ukazana w wyborach. Życzę rozsądku wszystkim kandydatom i wyborcom, gdyż to, że ubiegający się o reelekcje prezydent miasta nie rozumie tego, że dobrem byłoby danie sobie już spokoju na rzecz wybrania innego gospodarza miasta. Głoszone tezy, że kontrkandydaci nie mają doświadczenie, kontaktów itp, wskazuje jedynie wielkie ego. Przecież On także kiedyż zaczynał .

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • ......_gość

    14.03.2024, 00:28

    kiedyś zaczynał!

    kiedyś zaczynał ,ale już był w radzie miasta był wprowadzany i rekomendowany może nie oficjalnie ,ale merytorycznie przez odchodzącego Prezydenta. Miał 50 lat i był z bagażem doświadczenia samorządowca. Natomiast jego obecny kontrkandydat wiekowo mając 50 lat chce zacząć staż pracy jako PREZYDENT. Uważam ,że obecni kandydaci nie spełniają warunków do osiągnięcia urzędu PREZYDENTA. Ale wyborcy zagłosują tak jak im na rozum padnie bo ktoś jest społecznikiem to może być Prezydentem, bo ktoś walczy o aborcje dla kobiet może być Prezydentem itd.. Ciemnogród tak rozumuje.!!!

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx0 
  • Barska 28-30_gość

    14.03.2024, 08:16

    Do: goośśćć_gość

    Mylisz się i dobrze wiesz, że Twoje komentarze są jedynie wynikiem złości i nienawiści. To nie jest obiektywizm, to obsesja.

    Odpowiedz
    IP: 5.255.xx9.xx4 
  • goossssc_gość

    14.03.2024, 09:29

    Dziękuje za Twój pogląd. Jednak nie znasz prawdopodobnie wszystkich faktów upoważniających do prezentowanych informacji. Dążność do poszanowania prawa, to obowiązek każdego człowieka będącego częścią lokalnego społeczeństwa a dostrzegającego nieprawidłowości. To nie jest obsesja lecz obowiązek wobec lokalnej społeczności, skoro dostrzeżono nieprawidłowości. Jednak Ty również masz prawo i korzystaj z niego w granicach prawem określonych. Postępuj jak najlepiej potrafisz na rzecz poszanowania prawa. Zapewne jesteś osobą godną takiej refleksji. Miłego uczestniczenia we wspólnocie samorządowej, budującego pozytywnie jej wspólne dobro.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    Łuczak_gość

    14.03.2024, 10:00

    W PIP nie dążyłeś do poszanowania prawa

    Cytuj
    IP: 185.220.xx1.xx2 
  • ggooossss_gość

    14.03.2024, 09:12

    "cytuj"

    Cenię Twój pogląd. Dziękuję za podzielenie się nim. Jednak również podniosłem sprawę interesującą wyborcę a z jednego wcześniej publikowanego komentarza. Dotyczył on faktu bądź nie, że Prezydent "walczy z nałogiem". Ty także tę kwestie przemilczałeś. Rozumie, nie Twój obowiązek komentować wszystkiego. OK. Jednak wyborcy nie wiedzą nadal, czy to prawda, czy nie. Milczenie w tej sprawie jedynie pogłębia wątpliwości a szczególnie, gdy miejsce ma to w kampanii wyborczej, która niekiedy bywa brutalna. Uważam, że osoba potrafiąca działać jako społecznik i tylko jako społecznik daje sobą większą gwarancję na umiejętne kierowanie Urzędem aniżeli obecny prezydent miasta ubiegający o reelekcję. Przecież zasługi każdego prezydenta miasta wynikają z efektów ciężkiej pracy wielu zespołów ludzi pracujących w Urzędzie. Wystarczy to dostrzec. Społecznik więc daje większą gwarancję na plus aniżeli określony jako BUC (w komentarzach) obecny prezydent, wielokrotnie tego określenia dający wyraz. Wystarczyło jedynie to dostrzec. Obecny prezydent miasta niszczy wizerunek Urzędu, którego reprezentuje. Dysponuję na podobne okoliczności możliwością wskazania na fakty. Bagaż doświadczonego samorządowca to jeszcze nie wszystko. Najpierw jest człowiek, osoba, a nie POLITYK. W samorządzie lokalnym najważniejsze jest dobro społeczności lokalnej a nie parcie na poparcie polityków z półki warszawskiej. Sam ustawodawca jednoznacznie wskazał, że wielokrotna kadencja (powyżej drugiej), ze społecznego punktu widzenia nie jest wskazana, czego nie potrafi zrozumieć ubiegający się o reelekcję kandydat wykazujący poparcie polityków a nie dążności do dobra lokalnej społeczności, na rzecz której jest gospodarzem. Czy stać kogoś na odwagę odnieść się do (może nieprawdy) - "walczy z nałogiem"?

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • gośśćccc_gość

    14.03.2024, 17:46

    "Tczew to zaścianek - tu nie ma kandydatów na prezydenta i radnych!! Owszem są, tyle że nie chcą wchodzić do bagna! W tym mieście potrzebne jest totalne przewietrzenie w mieście, powiecie i gminie! Nie można głosować na tych co byli i są - głosuj na nowe! Brządkowski to groteska demokracji!"

    Każdy inny kandydat daje większą szansę dla Tczewa aniżeli obecny prezydent miasta. Obecny nie rozumie, że ustawodawca przewidział (na przyszłość) ograniczenie ilości do dwóch kadencji i uzasadnił dlaczego (aktualny prezydent może jeszcze tym razem zgodnie z prawem kandydować). Wybierając na następną kadencję obecnego prezydent miasta, to wybieranie prezydenta tylko na jedną kadencję (ostatnia dla obecnego prezydenta miasta). Jaki jest sens z założenia wybierać na jedną kadencję? Każdy inny kandydat ma szansę umiejętnie słuchać, także wielu mądrych pracowników Urzędu Miejskiego i mieszkańców miasta. Każdy inny ma możliwość wykazania, na podstawie umiejętnego wyciągania wniosków, że miasto Tczew może być konstruktywnie a więc budująco zarządzane, a nie jak dotychczas. Nawet sprostowanie tak haniebnych słów o sąsiednim mieście, tj. "zapyziałe miasto", wypowiedzianych publicznie (przez Prezydenta Miasta Tczewa), uczynione zostało dopiero po wielu miesiącach, dopireo w kampanii wyborczej. Czy to nie dowód na głęboką refleksję przed oddaniem swojego głosu. Każdy inny kandydat od obecnego, ma możliwość logicznego wyciągania wniosków i na tej podstawie zarządzać Gminą Miejską Tczew i to z założenia lepiej zarządzać niż to czyni prezydent obecny. Obecny prezydent miasta nie potrafi w zarządzaniu Gminą Miejską Tczew uczyć się na własnych błędach. Odsyłam, np. do analizy publicznych wypowiedzi Pana Prezydenta Miasta Tczewa. Czy Tczewa nie stać na lepsze zarządzanie miastem? W odniesieniu do osoby, która przez aż tak wiele lat będąca prezydentem miasta, czyniąca w ostatnich latach aż tak wiele niegodnych postępowań, która ślamazarnie wykazywała własną reformowalność - nie czyni podstawy do głębokiej refleksji nad wyborem prezydenta miasta. Życzę każdemu wyborcy umiejętności rozsądnego, w jego odczuciu, dokonania głosowania w najbliższych wyborach samorządowych.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • Łuczak_gość

    14.03.2024, 19:45

    Może lepiej opowiedz jakim byłeś ... w PIP i za co cię pogonili. Wtedy będziesz "wiarygodny".

    Cytuj
    IP: 185.129.xx1.xxx 
  • gossssc_gość

    14.03.2024, 21:48

    "Może lepiej opowiedz jakim byłeś ... w PIP i za co cię pogonili. Wtedy będziesz "wiarygodny"."

    Życzę Tobie: - szczęścia w życiu, w tym także abyś potrafił operować własnym zdaniem a nie zasłyszanym. Zapewne jesteś mądrym i rozsądnym mieszkańcem Tczewa a więc potrafisz dopracować się własnego zdania a nie bazowania na zasłyszeniach. - powodzenia Tobie w całym Twoim życiu. Powodzenia na rzecz umiejętnego wypracowania własnego zdania na podstawie faktów a nie na jedynie zasłyszeniach zdaniach. - zadowolenia w postępowaniu na rzecz demokratycznych, zbliżających się wyborach samorządowych. - umiejętności osądzie innych osób na podstawie faktów. Do spotkania na wyborach samorządowych. Miłego wieczoru.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • Gość_gość

    17.03.2024, 12:56

    Samozwańcze poparcie Pobłockiego przez

    Jeżeli władze Platformy Obywatelskiej w osobach Grzegorza Manna i Adama Sowińskiego-Przewodniczącego PO w powiecie nie dlai rekomendacji i nie poparli Mirosława Pobłockiego na kandydata na prezydenta Tczewa, takie poparcie udzielił poseł jacek karnowski i senator Świlski to znaczy, że: 1. Nic nie zmieniło się w Platformie. Władze centralne maję gdzieś lokalnych działaczy. Traktują ich jako podnościeli raczek jak życzy sobie tego zarząd wojewódzki PO. 2. Lokalni działacze służą tylko do otoczki gdy poseł czy senator pojawiają się w Tczewie. A to powinno być tak, że to lokalni działacze PO decydują o swoich listach, to lokalne tczewskie władze PO decydują czy popierają słabego despotycznego obecnego prezydenta Tczewa. To wyłącznie ich przywilej. Dziwię się marszałkowi Sejmiku Województwa jednocześnie Przewodniczącemu PO w woj. pomorskim. Dalej we władzach czuć skandaliczny tryb pełnienia władzy , która prowadził Neman. Do czego to doprowadziło, wie cały Tczew, na który rzygał Neman. Wstyd Platformo, że największa partia rządząca jaką jest PO nie wystawia kandydata na prezydenta co świadczy o słabości takiej patri. To świadectwo braku porozumienia władz wojewódzkich z powiatowymi partii i ich marginalizacji, co w przeszłości spowodowało odejście z ich szeregów najwartościowszych działaczy. Jedyna pociecha to to, że obecni liderzy tczewskiej PO odcieli się od samozwańczego poparcia pana Pobłockiego na prezydenta Tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx6.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA