Zapytał o świetlicę w Rokitkach

Świetlica w Rokitkach (fot. tcz.pl)
Zapytał o świetlicę w Rokitkach

zobacz galerię zdjęć: 3
Rokitki czekają na budowę nowej świetlicy. Na razie całość jest na etapie przygotowania dokumentacji projektowej - niedawno urzędnicy z gminy Tczew poinformowali, że pracuje nad tym wybrana przez nich firma. Tymczasem na sesji Rady Gminy Tczew pojawiło się pytanie, czy dokumentacja nie została już zlecona i wykonana kilka lat wcześniej.

Temat budowy świetlicy na nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Tczew poruszył radny z Rokitek, Zbigniew Braun. Rajca nawiązał do publikowanej niedawno - m. in. na stronie Urzędu Gminy - informacji, że urzędnicy podpisali umowę na sporządzenie dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia budowy świetlicy na terenie wsi.

- Proszę mnie wyprowadzić z błędu, ale kilka lat temu byliśmy informowani, że dokumentacja jest gotowa. - mówił radny

Rajca pytał czy już wcześniej nie zlecono umowy na wykonanie dokumentacji na budowę świetlicy i jakie są dokładne koszta, które gmina poniesie z tytułu wyłonienia nowego projektanta. Wójt Krzysztof Augustyniak wyjaśniał, że za jego kadencji (rządzi przez ostatnie 5 lat - przyp. red.) nie zlecano wykonania dokumentacji. Głos w dyskusji chciał zabrać sołtys Rokitek, Sławomir Stojałowski, ale radny Braun podkreślał, że od wyjaśniania kwestii finansowych jest wójt.

- Proszę złożyć wniosek na piśmie - i odpowiem ze szczegółami, ile to kosztowało - mówił wójt.

Radny Braun podkreślał, że trwa kampania wyborcza i sprawa wymaga szczegółowego wyjaśnienia.

- Panie wójcie jak nie mam zaniku pamięci. - mówił.



Dodajmy, że Rokitki są obecnie jedną z największych wsi na terenie gminy Tczew, ale mieszkańcy miejscowości mają do dyspozycji starą świetlicę, połączoną z remizą OSP. Od jakiegoś mówi się o potrzebie budowy nowego obiektu - tym bardziej, że już kilka lat temu gmina otrzymała w formie darowizny działkę od dewelopera, który buduje bloki na terenie Rokitek. Urzędnicy, z którymi rozmawialiśmy, nie mieli wiedzy, czy wcześniej zlecono wykonanie dokumentacji projektowej - ich zdaniem, jeśli taka była przygotowana za poprzedniego wójta, to mięło już ponad 5 lat - więc dokumenty są już nieaktualne. Do naszej redakcji dotarły wizualizacje projektu świetlicy - wykonane jeszcze za poprzedniego włodarza - budynek, który miał stanąć w nowej części Rokitek, zakładał połączenie świetlicy z remizą. Projekt został wykonany prawdopodobnie w 2015 roku. 19 marca br. została zawarta umowa na wykonanie nowej dokumentacji projektowej dla zadania z firmą ENONE ARCHITEKTURA Rafał Sokołowski. Umowa opiewa na kwotę 94.000,00 złotych. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy wolnostojącego budynku świetlicy wiejskiej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Wójt zapowiedział podczas sesji, że na pytanie radnego Brauna odpowie, jeśli ten złoży je na piśmie.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (45)
dodaj komentarz

  • !_gość

    04.04.2024, 07:32

    Augustyniak do wymiany

    Jak zwykle wójt kłamie?

    Odpowiedz
    IP: 149.102.xx4.xx5 
  • GDZIE _gość

    04.04.2024, 07:57

    DROGA NA ZABAGNIE?

    5 LAT MAMIŁ SPOŁECZNOŚC ZABAGNA DROGĄ I LATARNIAMI LEDOWYMI MINEŁO PONAD 5 LAT I OKAZAŁO SIĘ ŻE DROGA BĘDZIE ROBIONA ALE UL.SZKLONA PRZY KTÓREJ PAN KUUR LAPSKI MA DZIAŁKI BUDOWLANE NA SPRZEDAŻ

    Cytuj
    IP: 46.112.xxx.xx8 

    ._gość

    04.04.2024, 08:05

    Wójt bez matury i wiedzy oraz zdrowia

    Ten Wójt to najbardziej niekompetentny człowiek jaki zasiadał na tym stanowisku!

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx5 

    Ania_gość

    04.04.2024, 09:12

    Manipulatorstwo

    Jak zwykle wiele obietnic. Do 7 kwietnia można wszystko. Potem jak zwykle nawet połowa nie zostanie zrealizowana. Manipulatorstwo Pana Wójta i jego świty przekracza wszelkie granice przyzwoitości. Byle jeszcze 5 lat, przecież rodzina i znajomki potrzebują stołeczków.. Na wszystko odpowiadać na piśmie.. a dlaczego nie można tak po prostu? A, pewnie dlatego, że dopiero dokument sporządzony w asyście całego urzędu ma jakikolwiek sens.. Ani Wójt ani Mecenas nie radzą sobie z prostymi sprawami. Pan Agustyniak dobry do obiecywania, a na zebraniach tylko zasłania się Radnymi- "To oni mają kasę"- mówi. Aż ty nagle przed wyborami wszystko SAM... Sam, to on ledwo chodzi i mówi.. Przykre, bo choroba. Ale trzeba wiedzieć kiedy ustąpić... i przestać już KŁAMAĆ i robić z ludzi idiotów.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx0 

    Maria_gość

    04.04.2024, 09:24

    CUDA WIANKI

    Im bliżej wyborów tym więcej obietnic. Przez 5 lat nie można było odpowiedzieć a tu nagle wielkie boooom inwestycyjne. Świetlicy w Rokitkach nie było, teraz będzie. Szkoła w Lubiszewie miala byc- spieprzyli sprawę- teraz nagle po wybuchu afery wymyślili przedszkole. Strażakom obiecywali- nagle przed samymi wyborami dali, bo przecież głosy trzeba zbierać. Oczyszczalnia planowana 5 lat- teraz nagle jej nie będzie, bo mogłoby wizerunkowi zaszkodzić. CPK- wiedzieli i nic nie zrobili- jak się szum zrobił- nagle sprzeciw. Komunikacja gminna na kolanie i bez konsultacji zorganizowana- niby wielki sukces, a oprócz tras szkolnych pusta jeździ Taaaaakie wielkie sukcesy tej kadencji... brak słów

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx5 

    Y&_gość

    04.04.2024, 12:26

    2024

    Przewietrzenie struktur PO i delegalizacja PiS

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xx0 
  • Roman_gość

    04.04.2024, 07:34

    Świetlica

    Tylko na piśmie, jak mi napiszą to wam odpowiem.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx2 
  • .._gość

    04.04.2024, 08:50

    Do szkoły wójcie

    Przecież Augustyniak czytać i pisać nie potrafi?

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx5 
  • Aaaaa_gość

    04.04.2024, 07:35

    Może tcz by się wkoncu Naszym Miastem i Prezydentem zajęli jakie są dziury w Tczewie a nie ciągle Gmina i Gmina. I śmieciami na wojskowych terenech

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx5.xx4 
  • Tedi _gość

    04.04.2024, 12:17

    Paranoja

    Miasto ma posprzątać teren należący do wojska?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx0 
  • gosc_gość

    04.04.2024, 07:42

    niegospodarność

    Po co zlecać wykonanie nowego projektu jak od kilku lat gotowy lezy w urzędzie. Gdzie był wójt przez całą kadencje? Przez pięć lat było dość czasu na wybudowanie świetlicy. Teraz przed wyborami przypomniało się wójtowi o świetlicy i mieszkańcach Rokitek.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • Mieszkaniec Rokitek_gość

    04.04.2024, 07:51

    Czas się pożegnać ze stołkiem

    Panie wojcie czas się pożegnać ze stolkiem. kolejna afera z marnowaniem naszych pieniędzy i robienie sobie kampani za publiczne pieniądze. Już w niedziele mam nadzieję że mieszkańcy to docenia

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx6.xx0 
  • ._gość

    04.04.2024, 07:52

    .

    .

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xxx.xx8 
  • czytelnik_gość

    04.04.2024, 07:54

    Szkoda Gadać z tym Wójtem

    do zmiany Wójt.... (nic dodać nic ująć)

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xxx 
  • Wyborca_gość_gość

    04.04.2024, 08:18

    I kolejne 94 tys wydane z naszych podatkow! A co tamten projekt był zły? Nie mozna było go dostosować do wymogów obecnych? Łatwo sie wydaje nie swoje pieniądze. Pamietam jak Wojt obiecywał te świetlicę co roku Rokitkom jeszcze jako Przewodniczący czyli to juz 10 lat i teraz co niby ma się zmienić? Bedzie projekt i co wybuduje czy znowu bedzie lezal w szufladzie do przedawnienia. Wstyd. Czas na zmiany,Wójcie odpocznij juz. Zadbaj o zdrowie bo ledwo mowisz

    Odpowiedz
    IP: 37.225.xx1.xx8 
  • Gość _gość

    04.04.2024, 08:18

    Sala

    Kandydując na Wójta 5 lat temu też obiecał świetlicę w Goszynie. Lecz się nie doczekaliśmy. Wybory na sołtysa w stajnie razem z końmi a zebrania do puki nie byli altanki to po prywatnych ogródkach. Jakas porażka

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx9.xx3 
  • gość_gość_gość_gość

    04.04.2024, 08:25

    Ile nas kosztuje utrzymanie tych świetli

    Mam pytanie w sprawie kosztów utrzymania świetlic wiejskich? W Szpęgawie wypożyczali świetlice na organizacje wesel, co stanowiło konkurencję dla tych firm, które prowadza działalność gospodarczą w tym zakresie. Nas na wszystko stać ?? Mam pytanie : ile to nas wszystko kosztuje i czy na na to stać. Oczekuje zestawu kosztów utrzymania , może jak to w końcu zobaczymy to zapytamy siebie czy nas na to wszystko stać. Lubię chodzić na siłownię. Czy to oznacza, że wójt ma mi ją wybudować we wsi. Siłownia jest w Tczewie, samochodem jadę 10 minut. Może najpierw ogarniemy dochody Gminy Tczew. W moim przekonaniu każdy kandydat na wójta o ile zaproponuje jakiś projekt a nie wskaże źródeł finansowania powinien otrzymać zakaż dożywotni startu w wyborach. Wszyscy rozdają pieniądze a czy my nadążymy z ich zarabianiem ? Czy forsa spada z nieba ? Ja nawet nie wiem na ile zadłużona jest nasza gminy, czy mamy kredyty i na jakich warunkach spłacamy pożyczki .

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx9 
  • Wyborca_gość_gość

    04.04.2024, 08:35

    Wystarczy wejść na BIP Gminy Tczew tak jest pokazane jakie jest zadłużenie i wykazane kolejne pozyczki,kredyty ale na co to pytanie do Wójta,odpowie na piśmie

    Cytuj
    IP: 37.225.xx1.xx8 
  • gość_gość_gość_gość_gość

    04.04.2024, 08:41

    spis projektów na stronie internetowej

    Na stronie gminy jest coś w sprawie planów inwestycyjnych , ale prezentacja jest do doopy nędzy. Zastanówmy się co jest dla nas ważniejsze :drogi, chodniki czy świetlice. W dobie Internetu gmina powinna w przejrzysty sposób prezentować planowane projekty . Powinniśmy wybierać w sposób bezpośredni a nie przez naszych przedstawicieli - radnych. Ja nawet nie wiem czym zajmują się radni. Dlaczego posiedzenia rady nie są nagrywane i prezentowane do odsłuchania na stronie Gminy Tczew. Ja chcę wiedzieć co mówią radni tych posiedzeniach i jaką mają wiedzę merytoryczną. Musimy skończyć z czasami ciemnoty. Oczekuję , że my mieszkańcy dostaniemy pełną informację o tym ,co planuje gmina : na jej stronach Internetowych. Przede wszystkim musimy wiedzieć ile mamy forsy do wydania i może skończy się rozdawnictwo byle by do wyborów, za wszelka cenę. To jest licytacja kto da więcej, może czas sprawdzić wiedze merytoryczną tych co wybierają się by wydawać naszą forsę.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx9 
  • Wyborca_gość_gość

    04.04.2024, 09:08

    Posiedzenia Rady Gminy są pokazywane na żywo i nagrywane,takze zawsze mozesz sobie prześledzić obrady w wolnej chwili. A co do forsy jaką ma Gmina i inwestycji to juz musisz dłużej na BIPie posiedzec i czasami cofac sie do lat ubiegłych szukając jakiś inwestycji,mozna sie pogubić w tym. Szczególnie polecam śledzić zamówienia publiczne ale tak w ciagu roku bo czasami w danym kwartale nawet nie są ruszane....

    Cytuj
    IP: 37.225.xx1.xx8 
  • gość_gość_gość_gość_gość_gość

    04.04.2024, 08:50

    i na koniec

    Ostatnio sprawdziłam stronę na Facebooku wójta. Kurczę, tam same festyny, same zabawy. Żadnej pracy u podstaw, tylko baloniki na patyku. Żadnej informacji o tym co gmina zrealizowała, jakie były planowane nakłady finansowe projektu a jakie wynikowe. Oczekuję informacji finansowej. Kilka lat temu chciałam poznać finanse gminy a tam był ruchomy exel.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx9 
  • gość_gość_gość_gość_gość_gość_gość

    04.04.2024, 09:00

    odpowiedź blondynki z zamiłowania

    BIP magiczne słowo. Gdyby nie mądry ustawodawca to nic by nie było na stronie ogłoszeń gminy. Bo BIP to minimum ustawowe. Byłam na BIP o ile pamiętam tam zbiory są poukładane wg chronologii daty i tyle. Ale sprawdzę. Niezwykle nieczytelnie. Nie chce się w tym grzebać. Czy gmina wykonała jakikolwiek wysiłek by informacje były publikowane czytelnie ?

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx9 
  • Aaaaaa_gość

    04.04.2024, 09:02

    Pani redaktor może by tak o Tczewie napisać o naszych pięknych drogach a nie wspomnę o śmieciach na wojskowych terenach?? Chyba że Pani redaktor znowu post usunie?? A nie ciągle Gmina i Gmina

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx5.xx4 
  • gość_gość_gość_gość_gość_gość__gość

    04.04.2024, 09:04

    odpowiedź blondynki z zamiłowania

    "Wystarczy wejść na BIP Gminy Tczew tak jest pokazane jakie jest zadłużenie i wykazane kolejne pozyczki, kredyty ale na co to pytanie do Wójta,odpowie na piśmie"

    Kiedyś zamierzałam poznać układ sprawozdania finansowego gminy. No cóż, na stronie był tylko exel, ruchomy. Sprawozdanie nie było opatrzone datą ani podpisami (..) Od tego czasu nie chciało mi się tego oglądać.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx9 
  • gosssssccc_gość

    04.04.2024, 09:05

    cd

    Czytając powyższe komentarze, nasuwa się wniosek, że chociaż jedna uwaga dotycząca obecnego wójta jest prawdziwa, to już o te jedna jest za dużo. W takiej sytuacji wójt krzywdzi wyborców. Życzę rozsądku i skuteczności wyborcom a obecnemu wójtowi szczególnie zdrowia i dbania o niego ale już jako były wójt.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • Kombo_gość

    04.04.2024, 09:17

    A co wy myślicie

    Drodzy Państwo, a Wy myślicie że to jest jedyna inwestycja, której dokumentacja projektowa leży w szufladzie i na którą poszły gigantyczne pieniądze ? Takich przykładów są dziesiątki, które opiewają na dziesiątki jak nie setki tysięcy złotych za jedną koncepcję, co razem idzie w miliony. A Wy się potem dziwicie, że wójt pożyczki bierze bo budżet się nie spina. Rozdawnictwo pełną parą.

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx6.xx3 
  • bb_gość

    04.04.2024, 09:17

    A co było nie tak z tamtym projektem? Dobrze wygląda nawet po 5 latach, wystarczy go odświeżyć, zaktualizować, a nie wydawać kupę kasy na nowy i pewnie gorszy.

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx9 
  • Gosia_gość

    04.04.2024, 10:08

    Nie martwmy się, wojt juz pewnie nakazał biednym paniom urzędniczkom pisać dokumentację na kolanie dot. Budowy świetlicy, mimo że projektu nie ma? Czy jest? Bo już nie wiadomo. Panie Wójcie, jak to jest? Gmina przez 5 lat nie zrobiła tyle, co w ostatnich 3 miesiącach... No nic, nikt nam tyle nie obieca co Pan Krzysztof, zwłaszcza przed wyborami..

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xxx 
  • Mario_gość

    04.04.2024, 10:25

    To pokazuje nieudolność wójta gminy. Czy wójt nadaje się w ogóle do pracy? Czy nie musi przejśc badań okresowych, jak zwykli pracownicy? Przecież gołym okiem widać, że nie może złożyć zdania. Wszystko na piśmie, inni pomogą. Gmina dostała działkę z gotowym projektem i nie zrobiła dosłownie nic.... A nie przepraszam wydała teraz prawie 100 tyś na projekt. Czeski film. Wyborcy podziękują Panu za te decyzje.

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx8.xx0 
  • Matti_gość

    04.04.2024, 12:18

    Co ty wiesz

    Na zebrania chodzić zacznij, chyba że ty miastowy a się udzielasz.

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx0 
  • Ewa_gość

    04.04.2024, 11:18

    W ulotce "co zrobiono" też skłamał! Panie Wójcie nie zrobiono ulicy na osiedlu POLANA LEŚNA tylko do granicy osiedla. Swoją drogą, zapraszamy na przejażdżkę po osiedlu POLANA LEŚNA od razu z zestawem do wymiany kół!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx5 
  • Matti_gość

    04.04.2024, 12:08

    Leśna polana

    To pierwszy odcinek tak jak planowano, reszta powstanie to też wiedzą ci chodzą na zebrania.

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx0 
  • Matti_gość

    04.04.2024, 12:05

    Swietluca

    Znów ataki osób, które nie są na bieżąco, kto chodzi na zebrania to wie że straż chciała pozostać tam gdzie jest a nowe miejsce nie odopwiadało im i jak ma powstać sama świetlica to inny projekt to logiczne.

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx8.xx0 
  • Wyborca_gość_gość_gość

    04.04.2024, 13:38

    A jednak nie logiczne. Skoro maja zostac tam gdzie obecie są to po co nowy projekt, jak tem mozna było zaktualizować. Na zebraniach jest jedno a wykonanie drugie. Chodze na zebrania to ciagle słyszę ta samą narracje ,że bedzie świetlica i tak 10lat

    Cytuj
    IP: 37.225.xx1.xx8 
  • Rokitczanin_gość

    04.04.2024, 12:44

    Projekt

    Od kiedy projekt jest nieważny po 5 latach? Ktoś nie ma podstawowej wiedzy...

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx4.xx2 
  • Zofija_gość_gość_gość

    04.04.2024, 13:10

    Budowa drogi

    Obiecano już że w ubiegłym miała być zrobiona droga do stacji PKP. Ale nic z tego!!! Okłamali mieszkańców drogi. Droga do stacji krótka same dziury i błoto! !!! ZENADA WSTYD!! Okłamać można raz p. WÓJCIE!!!°

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx5.xx1 
  • gość_gość

    04.04.2024, 15:22

    wójt

    Panie,Panowie niedługo wybory. Odpowiedzcie sobie na pytanie jakiego trzeba nam mieszkańcom gminy włodarza. Czy naprawdę nie wstyd nam że mamy takiego jak obecnie? idźmy do wyborów i wybierzmy mądrze taką osobę która nie dzieli ludzi a łączy, taką osobę , która będzie chciała pracować na rzecz naszej wspólnoty, będzie cieszyć się zaufaniem i szacunkiem. Przecież to my wybieramy i w naszym imieniu osoby wybrane sprawują władze, my wyborcy ich wynajmujemy do pracy w naszym imieniu. Nie odwrotnie. To służba mieszkańcom. Jak ktośtego nie rozumie to wogóle nie powinien kandydować. A Panu Augustyniakowi życzę dużo zdrowia.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx3.xx2 
  • Mieszkanka Gminy_gość

    04.04.2024, 16:07

    Bardzo proszę Was mieszkańcy mojej Gminy,zmieńcie już tego pana ,zdejmijcie go ze stołka, na który wsrapal się na plecach ludzi podobnych do siebie, po czym,kiedy poczul się pewnie,ich też odstrzelił. To człowiek bardzo mściwy, żyjący donosami, skłócaniem ludzi pomiędzy sobą, intrygami, tępiacym każdego,kto ma inne zdanie. A popierają go głównie ludzie,którym coś obiecał,albo Ci,którzy mają korzyść z jego "panowania". Wybierzcie mądrze, potrzeba nam wójta swiatlego, madrego, uczciwego, umiejacego dzialac ponad podzialami, a nie człowieka który skłóca wszystkich dookoła. Wybierzcie spośród pozostałych kandydatów, byle nie Augustyniaka. Jemu życzmy zdrowia,spokoju na emeryturze. Bo widać,że ma problemy z funkcjonowaniem, mową, poruszaniem się. Udaj się człowieku na zasluzoną emeryturę, życie na prawdę jest tylko jedno.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx3.xx0 
  • Magda _gość

    04.04.2024, 20:49

    Prawda

    Prawda ma pani rację ????

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx8 
  • Michalina_gość

    04.04.2024, 21:28

    Po co nam ubezwłasnowolnioniony wójt? Nie potrafi odpowiedzieć na pytania na sesji, na spotkaniach z mieszkańcami. Mota się w zeznaniach. Chełpi się sprostowaniem artykułu udostępniając tylko fragment, który brzmi zupełnie inaczej, niż cały artykuł. Ludzie otwórzcie oczy, bo to jest zamach na ten urząd ludzi nieodpowiedzialnych i niekompetentnych. Dalej chcecie ustaw pisanych na kolanie przez jakiegoś wziętego z sufitu niby specjalisty? To zwykły hochsztapler. Tragedia i masakra. Wstyd i porażka. Nasza gmina nie zasługuje na takich ludzi. Koniec. Głosujcie za zmianami

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xxx.xx6 
  • Wyborca_gość_gość

    04.04.2024, 22:08

    Czas na zmiany! Postawmy na młodych, ambitnych,wykształconych ludzi,którzy będą prężnie działać na rzecz naszej Małej Ojczyzny

    Odpowiedz
    IP: 145.224.xx0.xx5 
  • Alex_gość

    05.04.2024, 06:56

    farsa

    Nie idę na te wybory, szkoda czasu, lepszy spacer nad morzem, może nawet deszcz padać.

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx6 
  • Ewa_gość_gość

    05.04.2024, 09:10

    To trzeba było napisać prawdę, że zrobiono pierwszy odcinek drogi!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx5 
  • Wyborca_gość_gość

    05.04.2024, 09:26

    wybory

    Życzę Wam Tczewiacy drugiej tury w wyborach ale bez Augustyniaka

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA