Dids & Fellow - Wciąż 2013

Wspólna produkcja dwóch reprezentantów Tczewa, Dids'a (JMU) oraz Fellow'a (ABI) czyli 83 -110 w ofensywie. Mix/master: Pazurtupaka Rec / Video: MatiFilm Studio.
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
    
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 4.35
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 7410 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
7 711 878 wyświetleń wszystkich filmów
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (43)
dodaj komentarz

  • +9

    Krystian Cieśnik_gość

    04.03.2013, 09:25

    Świetny kawałek, gratulację chłopaki

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx7.xx7 
  • -1

    ~~~~_gość

    04.03.2013, 10:37

    Dobre chłopaki :)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • -4

    Andrzej

    04.03.2013, 11:23

    dobra muza

    kawał dobrej muzy

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -8

    ziomek_gość

    04.03.2013, 14:17

    Dobry kawałek. Naszych trzeba promować !

    Odpowiedz
    IP: 84.234.xx0.xx2 
  • -9

    Miecho_gość

    04.03.2013, 14:18

    Siła

    jest siła ... a nastepny post zobaczcie xD the dreamers i nasza wielka gwiazda promujaca miasto!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • -8

    _gość

    04.03.2013, 15:11

    Dumel

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx9.xx2 
  • +11

    _gość

    04.03.2013, 16:21

    a wy w zuku pracujecie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • -6

    ta_gość

    04.03.2013, 16:36

    Fellow ale żeś przytył ;)

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx0.xx3 
  • -9

    Jarek_gość

    04.03.2013, 16:45

    Good job

    Bardzo fajny klip, MatiFilm daje rade ! pozdro

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx3 
  • -9

    płaczek_gość

    04.03.2013, 17:22

    no kawał dobrego rapu i w dodatku z Tcz. dobrze chłopaki, oby tak dalej ! piona

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xxx.xx3 
  • -9

    b@ku$_gość

    04.03.2013, 17:41

    dobrze

    Fajny kawałek ale noybys ostatnio pokazał lepszy. Mimo to zapewne będzie coś lepszego kolejnym razem bo teksty potraficie pisać ;) Czekam!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx6.xx0 
  • +2

    _gość

    04.03.2013, 17:49

    Faktycznie... zaje...te. Typowa polska młodzież - kaptury, wulgaryzmy i muzyka, której nie da się słuchać, bo wszystko na jedno kopyto. Narkotyki, fajki i to ma być tzw. przyszłość Polski??? Dziękuję...! Dzicz z blokowiska.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • -1

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz_gość

    04.03.2013, 18:57

    Tak a ona tańczy dla mnie to dla Ciebie pewnie kawał dobrej muzyki po 0,5l...

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx9 
    -1

    Krystian Cieśnik_gość

    04.03.2013, 20:42

    Wole taką dzicz niż zakompleksionych Polaków........a jak nie rozumiesz przekazu to albo masz problemy ze zrozumieniem bardzo prostego tekstu: "Chłopacy tutaj dają do zrozumienie, że nie palą zielska" ale cóż nawet pewnie nie słuchałeś nagrania. Typowy Polaczek

    Cytuj
    IP: 46.113.xx8.xx5 
  • -5

    .._gość

    04.03.2013, 17:59

    fajny kawałek

    nie jestem zwolenniczką hip hopu- ,ale ten kawałek bardzo mi się podoba. Gratulacje chłopaki, widac ze włożyliscie w to kawał roboty. super! :)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • +16

    zenek_gość

    04.03.2013, 18:36

    pieknie

    3:30 pięknie palisz tego papierosa,normalnie poezja....

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx6.xx6 
  • +11

    _gość

    05.03.2013, 07:56

    zawsze chciałem palić viceroja jak snoopdogg batata;)

    Cytuj
    IP: 77.253.xx9.xx7 
  • -7

    Kasia_145

    04.03.2013, 18:42

    Dobry kawałek :3

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    _gość

    04.03.2013, 18:46

    lipa masakra

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • -3

    ~~~~_gość

    04.03.2013, 18:53

    Pewnie wolisz THE DREAMERS ? :D

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • Karolina_gość

    04.03.2013, 18:59

    Zaj**isty kawałek...podszkolcie Piotra S... może się czegoś nauczy!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • +9

    :)_gość

    04.03.2013, 21:32

    hahahaha

    Cytuj
    IP: 46.113.xx8.xx5 
  • +9

    Michał_gość

    04.03.2013, 19:02

    Pytanie

    Czemu Was jest zawsze tak dużo w tych teledyskach? Muza spoko, ale ta reszta to chórki czy tancerze? Tło takie czy co? Kawałek trzyma poziom, video też luz. Bloki, trzepaki, jaranie szlugów rozumiem, taki klimat... ale ta reszta to za przeproszeniem po kiego tam stoi? Parcie na szkło, czy młodzi celebryci?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx7 
  • -6

    ReZm_gość

    04.03.2013, 19:32

    TEN COZ PATĄ

    od dzis mi płacicie za nagrywke w mojej plombie heheheh zaj**iscie wyszło pozdro wariaty

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • -3

    GOŚĆ_gość

    04.03.2013, 19:55

    To ich powinien promować Tczew nie jestem fanem hip hopu ale owiele więcej przemawiam do mnie ten kawałek niż pieśń pan Piotra S która jest bez sensowana i bez przekazu takiej dennej muzyki można posłuchać na każdej stacji typu R M więc brawo chłopaki byle tak dalej

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx8.xx6 
  • +14

    eloulica_gość

    04.03.2013, 19:58

    .

    TCZEWSKIE BONUSY RTV

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • +8

    Cyga_gość

    04.03.2013, 20:04

    Dramat!

    Przecież to jest jakiś dramat, jak można promować taką chałę ? Gratuluję przygłupowi co zrobił z tego artykuł

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx6 
  • nat_gość

    04.03.2013, 20:27

    :D

    nieźle Tczew, gorące pozdrowienia dla chłopaka, który stoi po prawej stronie w miniaturce klipu ;)

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx6.xx7 
  • +12

    ja_gość

    04.03.2013, 20:56

    dml

    dumel koks tajski boks

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xxx 
  • +8

    ty_gość

    05.03.2013, 00:24

    styl!

    no chłopaki spod cukierni ostro

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx2 
  • -10

    ostr_gość

    05.03.2013, 09:00

    ilość odsłon na samym tcz.pl pokazuje czego chcą słuchać tczewianie.

    Odpowiedz
    IP: 5.185.xx9.xx2 
  • -12

    Abisynia . Rządzii . _gość

    05.03.2013, 10:52

    Fajneee to jest z Abisyni Bo wiadomo Abi rządzi . :*

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xxx 
  • -11

    Abisynia_gość

    05.03.2013, 10:58

    Fajne wykonanie

    Abisyniaa jest najlepsza a wgl Osoby z Abisyni .

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xxx 
  • -8

    karolina_gość

    05.03.2013, 14:30

    super!

    zaje*isty kawałek!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx1 
  • +12

    hę?_gość

    05.03.2013, 19:46

    świetne

    Mamy rok 1997? Dostajemy oklepane flow, proste rymy, banalne teksty z szalonymi przemyśleniami 13latka w stylu "my jesteśmy lepsi od was, ale i tak nie mam z tego pinionszków". Można marzyć chociażby o porządnych porównaniach, a co dopiero o wielokrotnych rymach, ciekawym flow, punchlinach, wieloznacznościach, epitetach, przyśpieszeniach, metaforach, grze słów czy hashtagach. Morał? "te rapy jak Mustak są tanie, na bilard wolę pójść se z niunią niż dać Wam na progres."

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx0.xx4 
  • +5

    Agata_gość

    06.03.2013, 11:54

    Kawalek dobry wszystko git tylko Ku**a gosciu w sluchawkach gdzie z tym syfem na warach do teledysku hehehe ...porazka

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • +4

    magda_gość

    06.03.2013, 15:57

    gosc w sluchawkach z syfem na warach do klipu!! porazka hahaha

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • +5

    _gość

    06.03.2013, 18:45

    gosc

    haha syf na warach dobre w tczewie są lepsi nisz oni

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • -4

    wicher_gość

    06.03.2013, 21:48

    Palenie

    Kto niby tam nie p :) ali zielska :) hehehehe,usmialem sie na ten komentarz

    Odpowiedz
    IP: 109.124.xx4.xx2 
  • lollooo-heh_gość

    16.03.2013, 03:10

    co za guwnowiekszego nie widzialem guwna moja d**a

    hehehehehehehehehehehehehehehehehehe

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx6 
  • -1

    R A P_gość

    16.03.2013, 21:39

    elegancki kawalek chlopaki,wedlug mnie najlepszy do tej pory kawalek tczewskiego rapu!!!i do tego zaj...klip! Git!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx1 
  • -3

    AhilesPL_gość

    18.03.2013, 12:48

    gg

    tak sobie ten kawałem fellow w duecie z Dids to nie pasuje Dids rapuje ale nie co rapuje nq.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • +1

    h_gość

    10.06.2013, 21:35

    dids i fellow

    Wasza muze juz gdzies slyszalem hehehehe http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=X_iuSoyvExo

    Odpowiedz
    IP: 109.124.xx4.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.