Czterech kandydatów powalczy o fotel wójta gminy Tczew

Krzysztof Augustyniak, Roman Burczyk, Łukasz Kowalski, Krystian Tafliński (fot. tcz.pl)
Czterech kandydatów powalczy o fotel wójta gminy Tczew
7. kwietnia odbędą się wybory samorządowe. O władzę w gminie Tczew powalczy czterech kandydatów - w tym urzędujący włodarz.

KWW Krzysztofa Augustyniaka

Z list komitetu o reelekcję będzie obiegał się obecny włodarz gminy Tczew, Krzysztof Augustyniak. Kandydat ma 61 lat i mieszka w Szczerbięcinie. Ma wykształcenie średnie. Zanim został wójtem, był m. in. przewodniczącym Rady Gminy, pracował też w służbach mundurowych.

- W ostatnich latach wspólnie budujemy nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się Gminę Tczew. Już teraz widać efekty tej pracy. W mijającej kadencji zainwestowaliśmy ogromne pieniądze w rozwój infrastruktury komunalnej, budowę dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Wsłuchując się w potrzeby mieszkańców pojawiło się nowe przedszkole, świetlice wiejskie, boiska wielofunkcyjne, tereny rekreacyjne, zmodernizowana biblioteka, ekologiczna pasieka, finansowane przez gminę dodatkowe patrole policji i wiele innych projektów służących mieszkankom i mieszkańcom. W zasadzie nikt nie ma wątpliwości, że minione 5 lat obfitowało w niespotykaną w najnowszej historii gminy liczbę inwestycji. Znacząco (przeszło o 100 % w porównaniu do początku kadencji) zwiększyliśmy nakłady finansowe na modernizację wyposażenia i baz Ochotniczych Straży Pożarnych. Mamy silną gospodarkę. Istotnie wzrosła liczba osób zameldowanych. Dochody budżetu w porównaniu z rokiem 2018, gdy zostałem Wójtem zwiększyły się o blisko 70%. Pozyskaliśmy inwestorów, co doprowadziło do powstania wielu miejsc pracy. Jesteśmy w trakcie rozmów mających na celu zainteresowanie kolejnych firm terenami przy autostradzie. Z mojej inicjatywy powstały kluby seniora (obecnie Gminne Przystanie Seniora), które pozwalają na aktywną integrację i atrakcyjne spędzanie czasu. Doceniając trud rolników organizujemy dożynki, z których możemy być dumni. Powołaliśmy gminną spółkę (GTKOM), aby ograniczyć koszty i uniknąć podwyżki opłat za wodę. Dzięki temu, że w ostatnim roku obrotowym spółka przyniosła blisko ćwierć miliona zł zysku, możemy przeznaczyć te pieniądze na realizację kolejnego projektu, budowę mieszkań komunalnych dla średniozamożnych. Uruchomiliśmy komunikację autobusową (GTBUS).Nie zwalniajmy tempa, wspólnie budujmy gminę naszych marzeń - mówi wójt.


Komitet "Gmina z Przyszłością"

Roman Burczyk ma 52 lata i mieszka w Szpęgawie. Jest radnym kończącej się obecnie kadencji, gdzie pełnił m. in. funkcję przewodniczącego komisji statutowej i komisji rewizyjnej.

- Z Naszą piękną Gminą Tczew jestem związany od urodzenia, gdzie dzieciństwo i szlifowanie wychowania mnie przez moich rodziców - Zygmunta i Zofię Burczyk - spędziłem w Łukocinie. Od 2002 roku mieszkam na pięknym osiedlu - Szpęgawa. Jestem szczęśliwym mężem Anny - położnej pracującej w Szpitalach Tczewskich S.A. oraz dumnym ojcem trójki dorosłych dzieci: Kamili, Kacpra i Małgorzaty. Na co dzień jestem geodetą prowadzącym własną działalność gospodarczą. Wcześniej, do 2012 roku, zdobywałem doświadczenie w Biurze Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej w Gdyni, a także brałem udział w badaniu zasobów gazu łupkowego na terenie całej Polski dla Polskiej Akademii Nauk. Obecnie pracuję przy dużych zleceniach dla Lasów Państwowych w całej Polsce oraz rolników, nie tylko z terenu naszej gminy. Moje prace obejmują szeroko pojęty zakres pomiarów zasiewów, a także wnioski pomocy unijnej oraz inne prace geodezyjne. Ponadto jestem radnym obecnej kadencji Rady Gminy Tczew. Drodzy mieszkańcy! Zdecydowałem się kandydować na Wójta Gminy Tczew dzięki Waszym namowom i Waszej wierze we mnie, co jest dla mnie ogromnym zaszczytem. Wiem , że dzięki mojemu doświadczeniu, które zdobywam przy pracy na wszystkich szczeblach samorządów: gminnych, powiatowych, wojewódzkich i ministerialnych, mogę wykorzystać te najlepsze przykłady do prowadzenia Naszej Gminy. Pragnę stworzyć samorząd realizujący potrzeby i rozwiązujący bieżące problemy wszystkich mieszkańców. Jeżeli poprą Państwo moją kandydaturę, wówczas będę starał się pracować - nie nad pustymi obietnicami , tylko jak najszybciej realizując konkretne cele inwestycyjne oraz inne potrzeby. Będę wysłuchiwał Was nie tylko zza biurka, ale poprzez cały czas - przebywając wśród mieszkańców. - mówi Roman Burczyk.

Komitet "Kowalski dla gminy"

Jego lider, Łukasz Kowalski, będzie walczył z Krzysztofem Augustyniakiem o fotel wójta gminy Tczew. Kowalski ma 45 lat i przez ponad 20 lat zdobywał wiedzę w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych dla rolnictwa i obszarów wiejskich, osiągając kolejne szczeble kariery zawodowej od stażysty, przez funkcje pracownicze i kierownicze w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w ostatnim czasie pełniąc w niej stanowisko dyrektora.

- Od 15 lat jestem mieszkańcem gminy Tczew. Aktywnie działam na rzecz kociewskiej tradycji i kultury w Stowarzyszeniu "Kociewie z Pasją". W latach 2019-2023 byłem Sołtysem Sołectwa Bałdowo, byłem także Pełnomocnikiem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi ds. Żuław. Kandyduję na stanowisko Wójta Gminy Tczew, ponieważ nasza Gmina jest dla mnie ważna. Wspierają mnie osoby ze świeżymi pomysłami, skutecznie działające w swoich środowiskach, które tak, jak ja mają dość sporów, niesprzyjających rozwojowi naszej gminy. Wierzę, że dzięki mojej konsekwencji w dążeniu do wyznaczonych celów gmina Tczew będzie silnym i prężnie rozwijającym się regionem - mówił Łukasz Kowalski.

W programie komitetu jest m. in. stworzenie KARTY MIESZKAŃCA GMINY TCZEW uprawniającej do ulg z zakresu życia społecznego gminy, w tym uprawniającej do bezpłatnej Gminnej Komunikacji Publicznej, zrównoważony rozwój infrastruktury drogowej na terenie całej Gminy, efektywne pozyskiwanie i wykorzystywanie źródeł finansowania z dostępnych funduszy krajowych i unijnych na inwestycje w naszej Gminie, wspieranie inicjatywy powołania Gminnej Izby Gospodarczej jako organu zrzeszającego przedsiębiorców reprezentujących wspólne interesy wobec Gminy, stworzenie miejsca wypoczynku w okolicy Jeziora Rokickiego we współpracy z Powiatem Tczewskim i Gminą Miejską Tczew, czy współpraca z Gminą Miejską Tczew oraz Powiatem Tczewskim w zakresie wdrożenia systemów MEVO i FALA.

O kandydatach do Rady Gminy Tczew pisaliśmy tutaj: Kto kandyduje do Rady Gminy Tczew?

KWW "Gmina Tczew na Plus"

W wyścigu o fotel wójta stanął Krystian Tafliński. Od urodzenia mieszka w gminie Tczew, a od ponad 14 lat reprezentuje mieszkańców w Radzie Gminy. Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych, Wydziału Zarządzania oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Na co dzień pełni funkcję prorektora w Wyższej Szkole Społeczno-Ekonomicznej w Gdańsku.

- Z dumą i zobowiązaniem będę ubiegał się o stanowisko wójta gminy Tczew, gdyż jestem głęboko związany z naszą gminą i pragnę podzielić się moimi doświadczeniami oraz zaangażowaniem. Moja wizja opiera się na trzech filarach: zaangażowaniu społecznym, rozwoju gospodarczym oraz dbałości o wspólne dobro. Pragnę uczynić gminę Tczew jeszcze lepszym miejscem do życia, pracy i rozwoju naszych rodzin. Jestem również pod wrażeniem zaangażowania społecznego i postawy moich kandydatów na radnych, co wzbudza we mnie ogromną dumę i pewność, że są odpowiednimi osobami do reprezentowania naszej gminy. Przyszłość budujemy wspólnie! - mówi Krystian Tafliński.

Program komitetu zakłada m. in. rozbudowę infrastruktury dla dzieci i młodzieży, polepszenie dostępu do profilaktyki, rozwój infrastruktury drogowej, wsparcie dla ochotniczych staży pożarnych, zatrudnienie stałego psychologa w każdej szkole, budowę mieszkań socjalnych oraz zapewnienie pomocy w utrzymaniu i dostosowaniu mieszkania do potrzeb osób starszych, np. rozwój infrastruktury sportowej i rekreacyjnej, wsparcie dla uczniów z potrzebami specjalnymi, bezpłatne leczenie stomatologiczne dla dzieci i młodzieży, zajęcia sportowe w świetlicach wiejskich, zakładanie i wsparcie klubów sportowych: Udzielanie dotacji, zapewnienie sprzętu sportowego, organizacja szkoleń dla trenerów i działaczy klubowych, inwestycje w infrastrukturę telekomunikacyjną, bezpłatny dostęp do świetlic wiejskich, tworzenie programów dla rozwoju przedsiębiorczości wśród mieszkańców gminy, budowę Środowiskowego Domu Samopomocy, czy pomoc w uzyskiwaniu dotacji i funduszy na rozwój gospodarstw rolnych oraz promowanie lokalnych produktów rolnych poprzez kampanie marketingowe i wsparcie dystrybucji.

Wybory odbędą się 7 kwietnia.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (132)
dodaj komentarz

  • Mieszakniec_gość

    20.03.2024, 09:01

    Młodość

    Czas postawić na młodość i innowacyjność - tylko Krystian Tafliński.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx2 
  • monika_gość

    20.03.2024, 09:07

    Zwycięzca może być tylko jeden

    Dokładnie tylko Pan Tafliński, ma najlepszy program i doświadczenie w samorządzie.

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx1 

    Andrzej Z._gość

    20.03.2024, 09:08

    Popieram

    I tu się zgadzam w 100%! Ma Pan mój głos panie Tafliński

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx5 

    Agnieszka _gość

    20.03.2024, 09:14

    Młodości

    Realna szansa by coś zmienić , świetny Kandydat na Wójta ???? by coś zmienić trzeba coś zmienić . Popieram i powodzenia Krystian Tafliński ????????????

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xxx 

    Adam _gość

    20.03.2024, 09:16

    Super kandydat

    Tylko pan Krystian!!!

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx5 

    Gość _gość

    20.03.2024, 09:23

    Pracowity i skuteczny Krystian Tafliński:)

    Cytuj
    IP: 5.173.xx9.xx3 

    Sasiadka_gość

    20.03.2024, 09:23

    współpraca?

    To wójt z kimś współpracuje? Przecież gdzie się go nie spotka to tylko JA, JA JA. Ja dałem, ja zrobiłem, ja zdecydowałem.Nigdy nie powiedział, że radni zdecydowali. A to oni uchwalają wszystko, ale cóż trzeba stołek grzać, bo 3/4 gminy straciłoby robotę. na czele z wice i mecenasem.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx5.xx8 

    Gosc_gość

    20.03.2024, 09:23

    Wybory

    Wreszcie konkretna osoba na fotel Wójta dobry program ,wie co chcę robić a być sterowany. Powodzenia życzę

    Cytuj
    IP: 5.172.xx2.xx4 

    Nowy_gość

    20.03.2024, 09:25

    Najlepszym kandydatem to pan Krystian Tafliński. Powodzenia.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx9.xx3 

    Sławek _gość

    20.03.2024, 09:25

    Najlepszy

    Bez dwóch zdań, Krystian to najlepszy kandydat na wójta.

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx5 

    Wicek_gość

    20.03.2024, 09:26

    Gmina Tczew

    Najlepsze zmiany na osoby które coś sobą reprezentują i mają silny zespół. Nienależący do żadnej parti politycznej! Dlatego mój głos dla Pana Krystiana Taflinskiego! Powodzenia

    Cytuj
    IP: 185.241.xx8.xxx 

    głosujemy już 7 kwietnia_gość

    20.03.2024, 09:28

    wybieram Kowalskiego

    Kowalski ma 20 lat stażu pracy w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Pomógł wielu rolnikom. Zna wieś a wieś zna jego. To największy atut Kowalskiego. Największym atutem Augustyniaka jest to że jest obecnym wójtem. Niestety stan zdrowia Augustyniaka wyklucza go z kolejnych 5 lat rządzenia gminą. Wybór jest prosty KOWALSKI no bo przecież nie celebryta Tafliński bez żadnego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i gminą. To go wyklucza. Promuje się fajnie ale nikt za nim nie stoi.

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx7 

    Mieszkaniec _gość

    20.03.2024, 09:32

    Wybory

    W tej młodej ekipie jest moc i siła . Powodzenia

    Cytuj
    IP: 5.172.xx2.xx4 

    nie fejkowe konto_gość

    20.03.2024, 09:34

    Tafliński wyłącz te boty i komputrery

    Tafliński ty myślisz że na wsi mieszkają idioci? Ukazało się 50 komentarzy w tym 48 przychylnych tobie. Masz większe poparcie niż Stalin i Putin w ostatnich wyborach. Ja nie jestem idiotą i wiem że te komentarze są nic nie warte bo pisane z komputerów całego świata. Ty to masz zasięgi. Może sekretarz generalny ONZ zaspokoi twoje ambicje i ego?

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx7 

    nie kupuje kota worku_gość

    20.03.2024, 09:35

    chce znac rowniez poglady polityczne

    a propos nie dla Pisowca i Plaskoziemowca z KonfederuSSi fotel na wojta gminy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    Bałdowo_gość

    20.03.2024, 09:36

    PiS, oszczerstwa,

    A Kowalski to czemu już tak nie opowiada że bezpartyjny? Teraz nagle cichutko jak myszka siedzi. Augustyniak kampanie za gminna kasę robi. Burczyka nikt nie zna. Tafliński aktywny ale takich się nie lubi, bo konkurencja. Ludzi w drużynie ma spoko, mam nadzieję, że wygrają.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx2.xx9 

    Ewa_gość

    20.03.2024, 09:49

    Krystian Tafilinski

    Popieram. Mój glos oddaje na Krystiana Taflinskiego.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx7.xx7 

    człowiek a nie partia!_gość

    20.03.2024, 09:50

    to nie są partyjne wybory

    Bardzo dobra zagrywka że startuje z własnego wyborczego komitetu a nie z partyjnego komitetu. To daje szanse że więcej ludzi zagłosuje na niego. Jak dzisiaj patrzę na te protesty rolników które popieram to od razu widzę rudzielca który znowu okłamał Polaków żeby dorwać się do władzy. Wraca stare rude. Rudy nie ma kasy. Rudy nie spełnia obietnic. Ze 100 spraw które miał załatwić w 100 dni rudzielec załatwił kilka. Po co nam ten rudzielec w ogóle?

    Cytuj
    IP: 216.24.xx6.xx4 

    Wyborca_gość

    20.03.2024, 10:10

    Głosowanie

    Ogólnie jakbym nie znał Pana Krystiana to z boku bym powiedział że te komentarze są sztucznie nabijanie... Ale znam i jest to człowiek, któremu naprawdę można zaufać, kompetentny, uczciwy i pracowity a kogoś takiego potrzebujemy jeśli chcemy zmian. Z czystym sumieniem oddam swój głos na Pana Taflińskiego i zachęcam do tego również innych!

    Cytuj
    IP: 37.248.xx4.xx3 

    Szkot_gość

    20.03.2024, 10:14

    Pełna zgoda

    Mój kandydat na wójta - Krystian Tafliński.

    Cytuj
    IP: 195.164.xx5.xx0 

    patrzę z boku i _gość

    20.03.2024, 10:38

    ten popierający rudzielca wyżej obłąkany

    jak wiesz że nie załatwisz 100 spraw w 100 dni to nie obiecujesz bo łżesz byle się do koryta dostać. ty mi tu bogów na daremno nie wzywaj obąkany ryży sługusie

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 

    Ela_gość

    20.03.2024, 11:35

    Potrzebne są zmiany

    Ludzie nie dają się już nabrać na puste obietnice powtarzane co roku przez Augustyniaka. Potrzebny jest nowy wójt - Tafliński.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx1 

    a_gość_gość_gość

    20.03.2024, 11:43

    Wybierać młodych pogonić babki i dziadków może w końcu coś tu będzie normalne ,oni nie mają pojęcia o tych czasach ,tańczyć i robić zabawy dla swoich ,wstawiać swoich przyd**asów na stanowiska miejskie, kulturalne każdy głupi potrafi .Powinna być kadencja góra 2 x i won a nie siedzą przy korycie i mają wszystko gdzieś nas potrzebują co 4 lata

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 

    spadaj palacie pisowski_gość

    20.03.2024, 11:49

    Tw.Balbina czeka z posladkiem na ciebie

    @patrze z boku, na pisowskie klamliwe zlosliwe bzdurne wpisy od wsiowego medrca i ulzylem sobie, ze mam doczyniania bezmozgowcem pisowskim, wiec szkoda mi czasu na pisowskiego hejtera, zaden bandycki pisowiec nie bedzie nami rzadzil to my wbieramy a nie bandycka partia PiS

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    Miki_gość

    20.03.2024, 12:10

    Augustyniak nie ma program?

    Tafliński ma najlepszy program i nikt tego nie podważy, konkretny. Augustyniak nawet programu nie ma bo twierdzi że będzie robił dalej to co robi.

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx5 

    Y&_gość

    20.03.2024, 13:02

    Przewietrzenie!

    Należy przewietrzyć radę i zarząd gminy! Nie dla obecnych radnych i zarządu!!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx3.xx5 

    To jak?_gość

    20.03.2024, 20:02

    Debata

    Ludzie chcą debaty między kandydatami na wójtów! Najlepiej transmitowanym na gminnym facebooku przecież tam tyle dobrego się dzieje zwłaszcza w ostatnim czasie ( fakt dla zwyczajnego Kowalskiego to super info) ale też wycina się tych tych co nie są tam "potrzebni" na lokalnych imprezach zwłaszcza na dniu kobiet. Mieszkańcy chcą mieć możliwość zadawania pytań! Ciekawe, czy któreś z lokalnych mediów podejmuje się wyzwania. Błagam tylko nie zostawiajcie numeru telefonu pod komentarzem z dopiskiem "Szanowna Pani proszę o kontakt" Pozdrawiam Wszystkich kandydatów i raczej nie pójdę na wybory.

    Cytuj
    IP: 37.30.xx8.xx3 

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość

    20.03.2024, 20:24

    WSZYSTKO TO JEDEN PIS

    Każdy z nich to głos na PIS!!!!

    Cytuj
    IP: 83.21.xx3.xx8 

    Rolnik_gość

    21.03.2024, 09:52

    Tafliński - NIE

    Tu potrzebny ekonomista - rolnik

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx5 

    teczowaTY

    21.03.2024, 15:14

    FeministycznaBrygadaRewolucyjna

    Jakie są poglądy kandydatów na prezydenta w sprawie związków partnerskich?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Szpęgawa_gość

    02.04.2024, 13:05

    ręce same składają się do modlitwy

    Idź do studenta medycyny, młody to wykona operacje na otwartym sercu.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • Dagmara_gość

    20.03.2024, 09:02

    Gmina Tczew na Plus

    Gmina Tczew na Plus. Super ekipa, oddaje swój głos i kibicuje mocno

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx3.xx2 
  • Qwer_gość

    20.03.2024, 09:03

    Tafliński !!!

    Tylko Krystian Tafliński, reszta się nie liczy !

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx0 
  • no bez jaj proszę_gość

    20.03.2024, 09:56

    dosyć policjantów w gminie

    to jest odlot żeby w wyborach startował milicjant i policjant i geodeta i urzędnik rolny a ludzie mieli jakiś problem z wyborem

    Cytuj
    IP: 216.24.xx6.xx4 

    kartoteka_gość

    20.03.2024, 10:09

    ja chce poznać ŻYCIORYSY kandydatów

    gdzie można poczytać czym się do tej pory kandydaci na wójta zajmowali bo ja w puste slogany nie wierzę a za każdym człowiekiem stoją jego czyny a nie słowa

    Cytuj
    IP: 181.214.xx8.xx3 

    Rolnik_gość

    21.03.2024, 09:56

    Do pilnowania dróg

    Tafliński nie ma predyspozycji menadżera, może do pilnowania drogi - zasług nie pamiętam!?

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx5 
  • Maria_gość

    20.03.2024, 09:04

    stawiamy na młodych

    Stawiamy na młodych wykształconych i kreatywnych ludzi dlatego tylko Pan Krystian na wójta!

    Odpowiedz
    IP: 149.102.xx4.xx5 
  • Piotr_gość

    20.03.2024, 09:05

    Krystian Tafilinski

    Krystian Taflinski uczciwy i pracowity. Ekipa Gminy Tczew na Plus świetnie się zapowiada. Mój glos oddaje na Krystiana Taflinskiego

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx7 
  • Hehe_gość

    20.03.2024, 10:17

    Wielu uczciwych widzialem

    Dzisiaj niektórzy z nich już....

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • Cesco_gość

    20.03.2024, 09:06

    Łatwy wybór.

    Czas postawić na ludzi wykształconych, którzy są innowacyjni, myślą nie schematycznie - Krystian Tafliński !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx0 
  • Ekipa_gość

    20.03.2024, 09:09

    Tafliński na wójta !!!

    Najbardziej zgrana ekipa, pracują zespołowo i to się liczy. Tafliński na wwójta.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx0 
  • pytanie do Ekipy_gość

    20.03.2024, 10:05

    ile wam płacą za 1 komentarz

    wychwalający Pana Krystiana Taflińskiego? Jakby usunąć te krótkie jednozdaniowe bez uzasadnienia to nie ma żadnego. Prawda jest taka że w 2 rundzie znajdzie się Kowalski z Augustyniakiem bo w wyborach komentarze komputerów nie decydują

    Cytuj
    IP: 181.214.xx8.xx3 

    Tadeusz _gość

    21.03.2024, 13:27

    Wybory

    Taką zgraną ekipę mamy już,i niech tak zostanie. Nie pamiętam który wójt w czasie jednej kadencji zrobił tyle co obecny Krzysztof Augustyniak.Pozwólmy im dalej działać i nie przeszkadzajmy. Krzysztof Augustyniak moim kandydatem na wójta gminy Tczew. ZASTANÓW SIĘ ILE DOBREGO DLA NAS ZROBIŁ I PODEJMIJ WŁAŚCIWĄ DECYZJĘ.Pozdrawiam mieszkańców gminy Tczew.

    Cytuj
    IP: 84.178.xx6.xx7 
  • Bartek _gość

    20.03.2024, 09:10

    Głos mlodym

    Mój głos ma Krystian Taflinski .jak dla mnie najlepszy kandydat na wójta Gminy Tczew.

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xxx 
  • Rolnik_gość

    21.03.2024, 10:02

    Kowalski

    Kowalski - inteligentny, komunikatywny, zaradny, menadżer wysokiej klasy! Rolnicy, mieszkańcy gminy głosują KOWALSKI TO NASZ KANDYDAT!

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx5 
  • Michal _gość

    20.03.2024, 09:11

    Pan Augustyniak dałby już sobie spokój.. ludzie w końcu zauważyli, że nie jest wiarygodny.. Szpęgawa, Dąbrówka, rzekome wielkie zyski GTKom, pusta komunikacja gminna. Naprawdę uważacie, że za 250 tys.zł zysku spółki gminnej da się wybudować mieszkania komunalne? Przecież za "ćwierć miliona" nawet jednego nie da się kupić.. Kowalski i Tafliński mają sensowniejsze propozycje.. A ten drugi ma też dobra ekipę. Trzymam za nich kciuki..

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx0 
  • strata goni stratę_gość

    20.03.2024, 09:37

    GT KOM przynosi straty

    a GT BUS będzie dopiero przynosił straty bo puste autobusy jeżdżą

    Cytuj
    IP: 216.24.xx6.xx4 
  • Wybory_gość

    20.03.2024, 09:12

    Wybory.

    Pracujemy w zespole, wtedy sukcesy przychodzą, najlepszy zespół ma Krystian Tafliński.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx0 
  • Mieszkaniec _gość

    20.03.2024, 09:14

    Wstyd

    Kampania aktualnego Wójta za pieniądze podatników!!! Ulotki o odpadach dostarczane z jego prywatnymi, imprezy organizowane za gminna kasę, wszystkie kwiatki i czekoladki też za nasze, podatki i śmieci bez podwyżek dzięki Radzie Gminy nie wójtowi. Urzędników więcej niż Ukraińców. Urzad na Lecha, na Kościuszki, w Gniszewie, w GTkomie. A robić i tak nie ma komu bo wszyscy zajmują się kampanią wójta.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx1 
  • zdrowy wójt_gość

    20.03.2024, 09:38

    wójt gra nie fer

    ale takie jest życie i trzymanie stołka najważniejsze

    Cytuj
    IP: 216.24.xx6.xx4 

    Sebek_gość

    20.03.2024, 12:24

    Obecny Wójt do wymiany

    I to jest niestety prawda. Dlatego trzeba zmienić tego wójta?

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx5 
  • Laki_gość

    20.03.2024, 09:17

    Wybory

    Panie Krystianie bardzo dobry program wyborczy przede wszystkim dla dzieci ,młodzieży, seniorów Kandydaci na radnych też wiedzą co chcą robić aby nasza cała Gmina była dumna i rozwijająca się. Trzeba dbać o całe społeczeństwo naszej gminy a nie tylko tam gdzie są kolesie. Życzę powodzenia w wyborach dla Pana i całego komitetu

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx4 
  • qwak_gość

    20.03.2024, 13:04

    w dupie mam program

    bo i tak nie robia tego co gadają

    Cytuj
    IP: 191.101.xx7.xx0 
  • Karo_gość

    20.03.2024, 09:19

    Wójt

    Krystian Tafliński jestem za ! Nasz nowy wójt!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx9.xx3 
  • Sąsiadka_gość

    20.03.2024, 09:22

    Współpraca?

    To wójt z kimś współpracuje? Przecież gdzie się go nie spotka to tylko JA, JA JA. Ja dałem, ja zrobiłem, ja zdecydowałem.Nigdy nie powiedział, że radni zdecydowali. A to oni uchwalają wszystko, ale cóż trzeba stołek grzać, bo 3/4 gminy straciłoby robotę. na czele z wice i mecenasem. nie mówiąc o prezesach/kierownikach itp. jedyna kompetentna pracoewnica to Pani Natalia Krause. Reszta żal.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx5.xx8 
  • Mieszkanka Bałdowa _gość

    20.03.2024, 10:43

    Kompetencja

    Tam mało kto jest kompetentny, a na pewno nie Pani Krause. Jak pytałam się kiedy będzie nowe studium i plan miejscowy to sama z wójtem i Łuckim namawiała na szybkie składanie wniosków a potem co ? 4 lata prac nad rzeczą o której mówili, że zamkną w 2 lata maksymalnie ? Robiła podobnie jak August, Łucki i Kusio debili z ludzi i pewnie robi dalej.

    Cytuj
    IP: 77.111.xx6.xxx 

    Czarlinnn_gość

    20.03.2024, 11:24

    Na składanie wniosków był określony termin. Też o to składałam. Też mi doradzano, żeby zrobić to w terminie i uważam że słusznie. Lepiej namawiać do składania odpowiednich wniosków niż do nieskładania żeby nie było co rozpatrywać.

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xx7 

    Mieszkanka Baldowa_gość

    20.03.2024, 12:49

    Do Czarlinnn

    Co do terminu zgoda, ale nie chodzi o samo namawianie do składania tylko do zapewniania ŻE NA PEWNO BĘDZIE PLAN. Pytam się zatem gdzie on jest ??? Studium ledwo zdążyli dać do wyłożenia przez 4 lata i nagle temat umiera. A i jeszcze tak na marginesie to od pewnych ludzi bardziej zaangażowanych w ten temat i regularnie odwiedzających budynek urzędu słyszałam, że wnioski nie były odrzucane tylko przez konserwatora, a przez Augusta, Łuckiego i Urbańskiego w ich gabinetach po "ich weryfikacji" i niech August razem z Panią Krause dalej wciskają ludziom kit, że konserwator zły i inne organy co uzgadniają. Głupi lud to kupi, ale ja nie i pamiętajcie tak jest ze wszystkim, patrzą tylko na swoje korzyści i dzielą ludzi kryteriami nazwisk, dlatego jedni ludzie mają np. drogi utwardzone od razu + całe uzbrojenie terenu, a inni czekają 40 lat i dalej nic.

    Cytuj
    IP: 77.111.xx6.xx4 
  • Krzysztof_gość

    20.03.2024, 09:25

    Czas na zmianę pokoleniową

    Obecny wójt, już na emeryturze jest dawno, może czas pomyśleć o odpoczynku bo szkoda zdrowia, zająć się wnukami. Stery przekazać młodym, lepiej wykształconym ,którzy mają lepszą wizję rozwoju gminy. Oddaję swój głos na Krystiana Taflinskiego !

    Odpowiedz
    IP: 195.164.xx5.xx1 
  • On_gość

    20.03.2024, 20:35

    Tafliński też na emeryturze....odpada

    Cytuj
    IP: 31.0.xxx.xx0 
  • w 2 turze będzie_gość

    20.03.2024, 09:26

    Kowalski - Augustyniak

    Kowalski ma 20 lat stażu pracy w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Pomógł wielu rolnikom. Zna wieś a wieś zna jego. To największy atut Kowalskiego. Największym atutem Augustyniaka jest to że jest obecnym wójtem. Niestety stan zdrowia Augustyniaka wyklucza go z kolejnych 5 lat rządzenia gminą. Wybór jest prosty KOWALSKI no bo przecież nie celebryta Tafliński bez żadnego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i gminą.

    Odpowiedz
    IP: 138.199.xx9.xx7 
  • Gosc_gość

    20.03.2024, 09:35

    Wybory

    Bzdury piszesz

    Cytuj
    IP: 5.172.xx2.xx4 

    tylko Kowalski_gość

    20.03.2024, 09:44

    ja się zgadzam że Kowalski najlepszy

    Dlaczego bzdury? Kowalski rządził wielką agencją rolną i setki ludzi mu podlegały w całym województwie. Kim i czym zarządzał Tafliński? Odpiszesz mi? A czy Tafliński nie jest już na policyjnej emeryturze i chce sobie do niej dorobić w gminie? Augustyniak jest schorowany. Ludzie nie powinni głosować z litości i współczucia.

    Cytuj
    IP: 216.24.xx6.xx4 
  • Miś _gość

    20.03.2024, 09:28

    Powodzenia panie Krystianie oby się zmieniło w życiu naszej Gminy :)

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx9.xx3 
  • Czas zmian _gość

    20.03.2024, 09:30

    Wójt

    Najlepszym kandydatem na wójta jest Krystian Taflinski. Osoba pełna energii, doświadczona, wykształcona Gmina Tczew potrzebuje takiego wójta

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx7 
  • NIe dla Augustyniaka_gość

    20.03.2024, 09:31

    nie chcemy takze kota worku

    pogonic Augustyniaka, bo nie mam do niego zaufania, przypomina mi pisowcow "sami swoi" a propos Tafinski to, jest propisowiec ? bo za malo jest o nim informacji jakie ma poglady polityczne itp, a kota worku nie kupie !

    Odpowiedz
    IP: 95.223.xx1.xx3 
  • Jadzia_gość

    20.03.2024, 09:33

    Wybór wójta

    Czas obecnego wójta już minął, pełno nie spełnionych obietnic, ludzie latami czekają na chodniki, drogi, infrastrukturę. Mówi o sobie że to on wszystko zrobił ,więc po co rada gminy, niech siedzą w domu i do urzędu nie przychodzą.Mój głos oddaje na Pana Taflińskiego !

    Odpowiedz
    IP: 195.164.xx5.xx1 
  • Pała_gość_gość

    20.03.2024, 09:35

    Wybory wójta

    Ojej! Wszyscy tylko Krystian, Krystian, Tafliński. No i słusznie. Tylko ON!!!

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx3.xx3 
  • Gość _gość_gość

    20.03.2024, 09:43

    Zmiany,zmiany

    Obecny Wójt ma jakiś progam? Jakis pomysł? Bo co chce kontynuować? Obietnice bez pokrycia? Wykonuje jakies szybkie działania przed wyborami a co robił wczesniej? Te drogi ktore kladzie z plyt i ktore sie zapadają? Spółka Gminna ktora ma tylko 250tys zysku a przeciez taka super inwestycja to byla! Gdzie obiecana budowa szkoły w Lubiszewie? A no tak musiał oddac promese bo jego ekipa nie wywiazala sie w termianch. Czas na zmiany,niech zadba o zdrowie. Czas na młodych prężnych z pomysłami,ze świeżym spojrzeniem,którzy działają wspólnie a nie tylko ja i ja no i jeszcze raz ja. Głosuję na pana Taflińskiego

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • Szpęgawa_gość

    02.04.2024, 12:59

    kompetencje

    To ja spytam o kompetencje Pan Traflińskiego. Pieniądze każdy potrafi wydawać .

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • Wybory_gość

    20.03.2024, 09:55

    Czas na młodych

    Głos idzie dla Krystiana Taflińskiego.

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx9.xx6 
  • Mały z po_gość

    20.03.2024, 10:01

    PiS

    "Dlaczego bzdury? Kowalski rządził wielką agencją rolną i setki ludzi mu podlegały w całym województwie. Kim i czym zarządzał Tafliński? Odpiszesz mi? A czy Tafliński nie jest już na policyjnej emeryturze i chce sobie do niej dorobić w gminie? Augustyniak jest schorowany. Ludzie nie powinni głosować z litości i współczucia."

    A czemu jak się ukazało że z należy do PiS to posty zostały usunięte!!! Wstyd się przyznać?

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xxx 
  • Wsiowy mędrca_gość

    20.03.2024, 10:23

    Myślę więc jestem

    Nie wiem czemu. Ale wiem że w gminach głosuję się na człowieka a nie na partie. Bo partie ro masz w sejmie powiecie i miastach a tu jest wieś. Jak masz wybór między dobrym kandydatem należącym do partii i złym kandydatem bezpartyjnym to kogo wybierzesz? Sam widzisz że w tych wyborach nie o partie chodzi tylko o ludzi.

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 

    akcja hejterow_gość

    20.03.2024, 10:32

    czyzby Matecki i programista Kofi. !

    znow akcja trolli pisowskich i plaskoziemowcow z KonfederuSSI, kasowanie niewygodnych postow zwiazanych skrajna prawica: Pycha i Szmal oraz Skorumpowanych Przestepcow, takze z KonfederuSSia skrot Kofi, czyby to, bylo na zlecenie propisowskie IPN i nowe teczki dla wyborczych kandytatow, a moze to jest polityczna amnezja, ze zapomnieli o tym , ze wspolpracowali z banda PiS/SP i konfederusia a na koniec okaze , ze paria PiS nie istniala, a KonfederuSSia ma inna nazwe-:)))

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    po rozum do glowy !_gość

    20.03.2024, 10:37

    @wsiowy medrca, faktycznie adekwatny nick do bzdurnego wpisu, takie bzdury to, mozesz wciskac bezmozgowcom, poza tym madroscia to, ty nie grzeszysz ! przeczytaj to co napisales !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    już sobie ulżyli?_gość

    20.03.2024, 10:43

    wsiowy nie wsiowy a rację ma

    jedyną akcję hejterów jaką widzę to wpisy popierające jednego z kandydatów

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 

    po rozum do glowy_gość

    20.03.2024, 10:44

    @wsiowy medrca, zadam tobie logiczne pytanie do nielogicznego twojego wpisu, Dlaczego tak zazarcie PiS walczy w strukturach samorzadowych ? rowniez inne partie walcza o fotel wojta, wiec nastepnym razem siegnij pisowcu po rozum do glowy ! a nie wrzucaj bzdur !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx1.xx3 

    żaden pis po psl 2050_gość

    20.03.2024, 11:57

    poszedł po rozum i nie doszedł, dramat

    Wszystkie partie walczą w wyborach a nie tylko jedna. Partia ma znaczenie w sejmie powiecie mieście a nie na wsi. Czego ty nie rozumiesz? Dla mnie w gminie to się liczy człowiek a nie partia. Widzę że poszedłeś po rozum do głowy ale jeszcze nie doszedłeś. Jak ci się uda to się odezwij. Będzie łatwiej dyskutować. Pamiętaj czubku że nie można zadać logicznego pytania do nielogicznego wpisu. Dowiesz się o tym jak już dojdziesz.

    Cytuj
    IP: 191.101.xx7.xx1 

    Szpęgawa_gość

    02.04.2024, 13:02

    zgadzam się,

    Umiejętności są najważniejsze, zarządzanie ludźmi, zarządzanie finansami . Same pomysły nie wystarczą.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • andru_gość

    20.03.2024, 11:05

    Kowalski z Pis

    "wychwalający Pana Krystiana Taflińskiego? Jakby usunąć te krótkie jednozdaniowe bez uzasadnienia to nie ma żadnego. Prawda jest taka że w 2 rundzie znajdzie się Kowalski z Augustyniakiem bo w wyborach komentarze komputerów nie decydują"

    Nikt na Pisora Kowalskiego nie zagłosuje

    Odpowiedz
    IP: 149.102.xx4.xx5 
  • Wujek dobra rada_gość

    20.03.2024, 11:08

    Rada dla redakcji Tcz

    Taka rada dla redakcji. Dawajcie codziennie artykuły na temat wyborów w gminie. Będą kliki i komentarze i tcz zarobi :)

    Odpowiedz
    IP: 194.88.xxx.xxx 
  • Kowalski stracił Stanowisko_gość

    20.03.2024, 11:15

    Bezrobotny Łukasz

    "Kowalski ma 20 lat stażu pracy w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Pomógł wielu rolnikom. Zna wieś a wieś zna jego. To największy atut Kowalskiego. Największym atutem Augustyniaka jest to że jest obecnym wójtem. Niestety stan zdrowia Augustyniaka wyklucza go z kolejnych 5 lat rządzenia gminą. Wybór jest prosty KOWALSKI no bo przecież nie celebryta Tafliński bez żadnego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i gminą. To go wyklucza. Promuje się fajnie ale nikt za nim nie stoi."

    pan Kowalski w lutym został odwołany ze stanowiska dyrektora więc pewnie teraz będzie szukał pracy? Dopóki jego partia czyli piece był u władzy to praca była? Pan Kowalski nawet radnym nie był to co on może wiedzieć o samorządzie?

    Odpowiedz
    IP: 149.102.xx4.xx5 
  • gość_gość_gość

    20.03.2024, 12:58

    to w końcu jesteś Andrzej czy Adam ip komputera o końcówce 5 ..... farbowane lisy...

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx3.xx9 
  • Judasz_gość

    20.03.2024, 13:38

    Ten co pamięta

    No to jeszcze może precyzyjniej co do Augusta - przed służbami mundurowymi było ZOMO

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx3 
  • Historyk_gość

    20.03.2024, 14:17

    Historia

    Czy to są pewne informacje? Warto ten temat wyjaśnić.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx2.xx0 
  • Swarożynska Maria._gość

    20.03.2024, 13:46

    Tylko Pan Kowalski!

    Osoba, która Tusk pozbawił zatrudnienia powinna być w sposób szczególny zaopiekowana przez patriotów i współwyznawców wartości katolickich! To człowiek, jak wszyscy inni, ale srogo doświadczony utrata dochodów pozwalających spokojnie spłacać kredyty i żyć na odpowiednim poziomie! Funkcja wójta na pewno nie przyniesie korzyści finansowych porównywalnych z tymi odebranymi przez wrogów narodu, ale i tak w jakimś stopniu zrekompensuje poniesione straty!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx5 
  • Prawy_gość

    20.03.2024, 14:15

    Zmiana władzy teraz

    Pan Krystian już pokazał, ze jest wnikliwy i nie boi się trudnych tematów. To jedyny radny co potrafi zadawać trudne pytania na sesjach. Doborze aby miał możliwość wszystko po wyjaśniać.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx0 
  • lokiz_gość

    20.03.2024, 15:50

    co to jest sesja

    nigdy nie byłem i nie widziałem gdzie się organizuje sesje

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 

    Mieszkana gminy _gość_gość

    20.03.2024, 15:51

    Dlaczego po, a nie przed, wyborami? Czy taki był wnikliwy... nie sądzę... August, jako jedyny kandydat powinien dziś zrezygnować i pójść zadbać o swoje zdrowie

    Cytuj
    IP: 185.241.xx8.xx2 
  • Debata_gość

    20.03.2024, 14:23

    Debata kandydatów

    Czy będzie debata kandydatów? Niech nie chowają się za banerami tylko wyjdą debatować. Debata. Debata. Debata.

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx6 
  • Mieszkana gminy _gość_gość

    20.03.2024, 15:53

    Propozycja padła, żeby zrobić debatę, tylko jeden z kandydatów jest na nią gotowy. Z całą pewnością nie jest nim August!!!

    Cytuj
    IP: 185.241.xx8.xx2 
  • tylko wybory_gość

    20.03.2024, 14:36

    wójt kończ wstydu oszczędź

    Czy wójta można posadzić za niegospodarność? dla kogo jest droga w Swarożynie przy Orlenie - 2 miliony za punk widokowy, droga do oczyszczalni w Swarożynie - 3 miliony - objazd podmokłych łąk i dojazd do prywatnych działek miejscowego potentata, komunikacja 3,6 miliona pozyskane a 2,5 miliona z budżetu gminy dokładamy aby woziły powietrze i zanieczyszczały gminę ( małe zrobią to samo a mniej spalą paliwa) gdzie ekologia, 2 miliony za działkę w Stanisławiu gdzie szkoła jest w Lubiszewie , 3 miliony dla GTkom na działalność spółki - głownie kupili sobie samochody i zatrudnili znajomych królika, oraz na koniec zaplanowany w budżecie kredyt na 11 milionów złotych. Bizancjum- może nowy wójt będzie miał więcej rozsądku i będzie przyzwoitym człowiekiem.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx6.xx2 
  • Mieszkana gminy _gość_gość

    20.03.2024, 15:57

    A jeszcze gdzie są pieniądze na budowę szkoły, 8,5 milona, które poszły... Niegospodarność!!!

    Cytuj
    IP: 185.241.xx8.xx2 
  • Wyborca _gość

    20.03.2024, 15:42

    Wygra najlepszy

    Wszyscy kandydaci są dobrzy , tylko jeden będzie tym co zwycięży a to najlepiej widać na portalu samorządowym .

    Odpowiedz
    IP: 188.252.xx9.xx4 
  • Pl_gość

    20.03.2024, 16:43

    Gość_gość 20.03.2024, 13:59 Straszne to jaka zazdrość przemawia przez ludzi. Każdy z nas miał prawo wystartować i ubiegać się o fotel wójta czy radnego. Dlaczego Ci wszyscy co piszą te obrzydliwe komentarze sami nie kandydują. Niech zobaczą jaki to "miód".... i spróbują swoich sił! Droga wolna! A jeśli nie to niech się powstrzymają. Każdy z kandydatów ma swoją stronę na FB, więc jeśli nurtują Was pytania związane z doświadczeniem czy życiorysem kandydatów to zawsze możecie do nich napisać indywidualną wiadomość. HEJTOWI mówimy NIE ! Jest demokracja i każdy ma wybór i prawo . Napisz co ten cały taflinski zrobił? Za rezmera był przeciw teraz też jest. Ślizgacz za nasze pieniądze. Jego kadra to tak samo ,karierowicze. Może niech startują do europarlamentu jak są tacy dobrzy.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx4 
  • Alex_gość_gość

    20.03.2024, 18:03

    Apel

    Drodzy wyborcy głosujmy tylko na tych poniżej 50 roku życia, tych którzy nigdy nie byli radnymi i przede wszystkim nie na nauczycieli

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx2.xx3 
  • Ja_gość

    20.03.2024, 19:04

    Zagłosujemy na Ciebie

    Cytuj
    IP: 5.172.xx5.xx9 

    Mieszkana gminy _gość_gość

    20.03.2024, 21:28

    Bardzo dobry pomysł!!!!! :)

    Cytuj
    IP: 185.241.xx8.xx2 
  • Judasz_gość

    20.03.2024, 19:23

    Praliśmy razem

    "Czy to są pewne informacje? Warto ten temat wyjaśnić."

    -nie ma co sprawdzać ja z Augustem byłem w ZOMO na Złotej Karczmie

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xxx 
  • Korpo gosc_gość

    20.03.2024, 19:50

    Wybieramy

    Witam jestem mieszkańcem gminy Tczew od 50 lat widzę jak gmina się zmienia ale to nie tylko zasługi jednego człowieka to zasługi nas wszystkich .Jeśli chodzi o gminę jako budynek i ludzi tam pracujący - Panie są miłe i pomocne bynajmniej jak ja byłem zostałem godnie obsłużony i nawet panie potrafia zażartować i życzyć udanego dnia. Bardziej mnie zastanawia struktura urzędu gminy - wydziały ? Jak to brzmi ? Czyżby ktoś w ten sposób chciał podwyższyć zarobki urzędnika a raczej Naczelnika i kierownika bo tacy są przecież ?! Na koniec pomyślmy o pani kierownik, pani naczelnik, pani zastępcy wójta tak naprawdę przepraszam pogubiłem się jaka funkcję ta pani pełni ale zastanawia mnie fakt naprawdę musi mieć trzy stanowiska ? Powiedzcie mi w jakim urzędzie w Polsce tak jest ? Czy to nie jest lekka przesada ze strony wójta ? Proponuję państwu zastanówmy się tego 7 kwietnia aby wszystko wyszło ku dobremu.

    Odpowiedz
    IP: 5.184.xx7.xx0 
  • xcxc_gość

    20.03.2024, 20:31

    Nie udało się interesu załatwić?

    "Tam mało kto jest kompetentny, a na pewno nie Pani Krause. Jak pytałam się kiedy będzie nowe studium i plan miejscowy to sama z wójtem i Łuckim namawiała na szybkie składanie wniosków a potem co ? 4 lata prac nad rzeczą o której mówili, że zamkną w 2 lata maksymalnie ? Robiła podobnie jak August, Łucki i Kusio debili z ludzi i pewnie robi dalej."

    Ja sprawy załatwiałem w biurze u pracowników merytorycznych i mam bardzo dobre doświadczenie, a jak Ty chodziłaś swoje sprawy przepychać na siłę do Augusta i Łuckiego to świadczy o Tobie że chciałaś załatwić sobie jakiś biznesik i coś nie wyszło to teraz się żalisz.

    Odpowiedz
    IP: 38.41.xx2.xx6 
  • Mieszkanka Bałdowa_gość

    20.03.2024, 22:58

    Jesteś w błędzie.

    No właśnie jesteś w błędzie, bo nie chodziłam do nich, bo jeden jak i drugi budzi u mnie odrazę. Zawsze chodziłam do pracowników merytorycznych bo wierzę, że są tam osoby kompetentne, a nie sprzedające slogany swoich szefów,. Widać za to po Twoim komentarzu, że chodzenie do tzw. wierchuszki pozwala na załatwianie prywatnych biznesów, czyli proceder jest wręcz jawny. Czyli nic innego jak korupcja, korupcja i jeszcze raz korupcja.

    Cytuj
    IP: 77.111.xx6.xxx 
  • mia_gość

    20.03.2024, 21:30

    a może by tak pan Tafliński pomogł jednej mieszkance swojej wioski !!!!!! na pewno wie o kogo chodzi !!! a nie udawać że nie ma problemu!!!!! bo problem jest !!!! dziewczyna sama z dwojką dzieci mąż poszedl w siną dal do nowej laski a ona biedna robi co moze żeby dzieci miały co jeść!!!jesli taki z niego dobry radny to prosze o pomoc dla niej !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx3.xx7 
  • no co jest_gość_gość

    20.03.2024, 21:38

    augustyniak !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx3.xx7 
  • Gość..._gość

    21.03.2024, 00:03

    Najlepszy lombardzista.

    Najlepszym kandydatem byłby lombardzista z Starego miasta:)))))no ale.....

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx3.xx8 
  • KS_gość

    21.03.2024, 06:23

    Jaki program?

    "Dokładnie tylko Pan Tafliński, ma najlepszy program i doświadczenie w samorządzie."

    Czy powielanie rozmytego tekstu obecnego wójta jest czymś nowym???? Zmiana Wójta, który rozpoczął wiele inwestycji jak również zmienił tczewską wieś nie wróży nic dobrego dla gminy. Zawsze były tarcia i będą, ale nie widzę, żadnego powiewu świeżości oraz jakichkolwiek konkretów wśród kandydatów.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx7 
  • Justynka_gość

    21.03.2024, 12:06

    Obecny Wójt nie zrobił nic dla młodych

    Cytuj
    IP: 37.30.xx6.xx3 
  • Mały _gość

    21.03.2024, 07:49

    PiS

    "Kowalski ma 20 lat stażu pracy w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Pomógł wielu rolnikom. Zna wieś a wieś zna jego. To największy atut Kowalskiego. Największym atutem Augustyniaka jest to że jest obecnym wójtem. Niestety stan zdrowia Augustyniaka wyklucza go z kolejnych 5 lat rządzenia gminą. Wybór jest prosty KOWALSKI no bo przecież nie celebryta Tafliński bez żadnego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i gminą. To go wyklucza. Promuje się fajnie ale nikt za nim nie stoi."

    A Pan Kowalski ma Poparcie PARTYJNE PiS to jest ten atut ??? I się z tym Kryje!

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xxx 
  • Łeta_gość

    21.03.2024, 12:32

    Żadnych PISiorów????????

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx2 

    Szpęgawa_gość_gość

    02.04.2024, 13:19

    różnica

    Powiem tak, czym różni się kolektyw od kliki. Klika to grupa, do której należymy a kolektyw do grupa do której nie należymy. Jedni chodzą do kościoła inni nie. Dla mnie liczą się umiejętności a nie wiara , że jakoś tam będzie.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • gość_gość

    21.03.2024, 10:45

    wojt

    Panie Krzysztofie - Panu już dziękujemy.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx4.xx9 
  • Łeta_gość

    21.03.2024, 12:28

    Oczywiście Krystian Tafliński!! Innej opcji nie ma. Trzymam kciuki????????????????

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx2 
  • anna_gość

    21.03.2024, 13:26

    Wójt może być tylko jeden

    Tutaj nawet nie ma się nad czym zastanawiać tylko Pan Tafliński!

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx3 
  • Rokitczanin_gość_gość_gość_gość

    21.03.2024, 16:25

    kandydaci

    Spodziewam się merytorycznej, wyrażnej i poważnej debaty.

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx4.xx0 
  • Rokitki_gość

    22.03.2024, 00:05

    Debata

    Braun Twój czas się już skończył, bawić wnuki

    Cytuj
    IP: 31.61.xx8.xx6 
  • Rokitczanin_gość_gość_gość_gość

    21.03.2024, 16:27

    kandydaci

    Spodziewam się merytorycznej, wyrażnej i poważnej debaty wszystkich kandydatów.

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx4.xx0 
  • Szpegawa_gość

    02.04.2024, 12:56

    popieram,

    obecnie popularność zdobywa słowo : kompetencje. NO to jakie kompetencje mają kandydaci na stanowisko wójta?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • gośc Turze_gość

    21.03.2024, 18:10

    Kowlski PIS

    W poprzednich wyborach Kowalski kandydował z listy PIS , na reklamujących go plakatach wyborczych nie widzę logo partii PIS. A jednak na obwieszczeniu listy kandydujących na wójta przy nazwisku Kowalski jest przynależność do partii PIS. Zastanawiające czy się wstydzi czy kamufluje. Kto tak naprawdę może rządzić naszą gminą , może partia pana Smolińskiego?

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx6 
  • denis_gość_gość_gość_gość

    21.03.2024, 21:54

    ***** ***

    kowalski to Pisior. To już było. Żegnamy bezpowrotnie.

    Odpowiedz
    IP: 213.161.xx6.xx2 
  • Jan_gość

    22.03.2024, 13:08

    PIS

    I wszystko jasne kto należy do jakiej partii.... OBWIESZCZENIE Gminnej Komisji Wyborczej w Tczewie z dnia 14 marca 2024 r. o zarejestrowanych kandydatach na wójta w wyborach Wójta Gminy Tczew zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. Na podstawie art. 481 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408) Gminna Komisja Wyborcza w Tczewie podaje do wiadomości publicznej informację o zarejestrowanych kandydatach na wójta w wyborach Wójta Gminy Tczew zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. 1. AUGUSTYNIAK Krzysztof, lat 61, wykształcenie średnie, nie należy do partii politycznej, zam. Szczerbięcin,zgłoszony przez KWW KRZYSZTOFA AUGUSTYNIAKA 2. BURCZYK Roman Dariusz, lat 52, wykształcenie średnie, nie należy do partii politycznej, zam. Szpęgawa,zgłoszony przez KWW ROMAN BURCZYK GMINA Z PRZYSZŁOŚCIĄ 3. KOWALSKI Łukasz Piotr, lat 45, wykształcenie wyższe, członek Prawa i Sprawiedliwości, zam. Knybawa, zgłoszony przez KWW "KOWALSKI DLA GMINY" 4. TAFLIŃSKI Krystian Henryk, lat 41, wykształcenie wyższe, nie należy do partii politycznej, zam. Waćmierek, zgłoszony przez KWW GMINA TCZEW NA PLUS Przewodniczący Gminnej Komisji Wyborczej w Tczewie (-) Bogumiła Maria Ciesielska

    Cytuj
    IP: 83.144.xx1.xx0 

    JAN_gość

    22.03.2024, 13:14

    Wybory Wójta

    3. KOWALSKI Łukasz Piotr, lat 45, wykształcenie wyższe, członek Prawa i Sprawiedliwości,

    Cytuj
    IP: 83.144.xx1.xx0 
  • gość_gość

    21.03.2024, 23:31

    wójt

    Augustyniak musi wygrać Tafliński to nie jest dobra opcja dla gminy

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx3.xx1 
  • Giza_gość

    22.03.2024, 13:10

    Wójt ?

    Augustyniak (musi wygrać Tafliński ) to nie jest dobra opcja dla gminy....

    Cytuj
    IP: 83.144.xx1.xx0 
  • gość...gość!!!!!!!!!_gość

    30.03.2024, 16:38

    Urząd gminy powinien być dla mieszkańca danej GMINY.Budynek jest dość duży żeby pomieścić wszystkich urzędników,a nie zajmować cały pałac w GNISZEWIE dla trzech urzędników i komu ma to służyć , chyba że gmina wstydzi się swoich mieszkańców korzystających z opieki społecznej, żeby nie oglądali ich skromnych progów,bo przecież jak ta można,nie przystoi.Proponuję zmniejszyć kadrę,formując Gminę jak za dawnych czasów, gdzie w dobie komputerów nie będzie to takie trudne.Pałac w GNISZEWIE przeznaczyć dla mieszkańców GMINY,jako mieszkania,i wtedy można się chwalić że jest się dla obywatela swojej Gminy.Mam nadzieję P.Taf...........że będzie to zrealizowane.Autobusy do lamusa Gmina płaci ciężką kasę podatnika i też nikomu to nie służy.TEMAT ODPADÓW KOMUNALNYCH TO JUŻ HORROR,przedsiębiorca zamiast płacić do swojej Gminy musi sobie szukać odbiorcę w innym punkcie'

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx8 
  • gość_gość

    02.04.2024, 12:51

    popieram

    Bardzo mądre uwagi, gmina powinna publikować koszty, a my znajdziemy sposób na ich obniżkę.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • mieszkaniec gminy_gość

    02.04.2024, 12:46

    moje oczekiwania

    Urząd Gminy zarządza stroną internetową. W związku z tym oczekuję informacji : 1/ ile nas, mieszkańców, kosztuje utrzymanie urzędu gminu ( rodzajowy układ kosztów) 2/ w zakresie poniesionych nakładów /kosztów na realizację zadań . W tym publikowania na stronie urzędu wszystkich faktur kosztowych . W dzisiejszych czasach ( Internetu) my mieszkańcy powinniśmy mieć możliwość bezpośredniej kontroli wydatków. Wzorem dla nas powinien być Urząd Miasta Gdańsk. Oni od lat publikują na swojej stronie internetowej wszystkie wydatki , koszty poniesione na realizację realizowanych zadań. Publikują dokumentację z przetargów, publikują faktury. Oczywiście w sposób uporządkowany. 3/ w zakresie wydatków , jakie ponosi Gmina na firmę informatyczną, która odpowiada za układ strony internetowej. Bo strona internetowa urzędu jest żałosna. Jednym słowem to bubel tylko nie wiem jak kosztowny. Ponadto czy Związek Gmin Polskich nie może stworzyć przedsięwzięcia by dla wszystkich gmin został zbudowany jeden logiczny , porządny system komunikacji z mieszkańcami. Muszę sprawdzić ile to nas kosztuje , do sprawy wrócę. 4/ jak czytam ile pomysłów mają kandydaci na wójta , by nas ,mieszkańców uszczęśliwić to ja zadam pytanie czy którykolwiek zna przychody( dochodu gminy) i czy wskaże źródła finansowania tych swoich pomysłów. Mam wrażenie , że to są obiecanki cacanki na kredyt. Odnoszę wrażenie , że kandydaci umieją tylko wydawać forsę . Bilans ma dwie strony. Jeszcze nie spotkałam kandydata by wskazał źródło finansowania swojego pomysłu. Żałosne.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • Szpegawa_gość

    02.04.2024, 13:10

    wnioski

    "Pracowity i skuteczny Krystian Tafliński:) Pracowity poproszę o udokumentowanie swoich słów. Z tego co czytam to Pan Kowalski ma najstaranniejsze umiejętności do prowadzenia zadań. Nie matura a chęć szczera zrobi z ciebie menagera ?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • Szpęgawa_gość

    02.04.2024, 13:12

    bez trzech zdań

    "Bez dwóch zdań, Krystian to najlepszy kandydat na wójta."

    Bez trzech zdań głosuję na Kowalskiego , bo zna sprawy dotyczące finansowania zadań.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx9 
  • Jan _gość

    03.04.2024, 18:19

    "Kowalski ma 20 lat stażu pracy w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Pomógł wielu rolnikom. Zna wieś a wieś zna jego. To największy atut Kowalskiego. Największym atutem Augustyniaka jest to że jest obecnym wójtem. Niestety stan zdrowia Augustyniaka wyklucza go z kolejnych 5 lat rządzenia gminą. Wybór jest prosty KOWALSKI no bo przecież nie celebryta Tafliński bez żadnego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i gminą. To go wyklucza. Promuje się fajnie ale nikt za nim nie stoi."

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx5 
  • Jan _gość

    03.04.2024, 18:20

    To Pisior jest

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.