Zakład Usług Komunalnych w Tczewie oraz P.A. GRYF Sp. z o.o. informują, że od 15 grudnia 2019r. drobnym zmianom ulegnie ROZKŁAD JAZDY autobusów komunikacji miejskiej w Tczewie, szczególnie we wczesnych godzinach porannych oraz późnowieczornych.
Szczegółowy rozkład jazdy wszystkich autobusów dostępny na stronie internetowej www.komunikacja.tczew.pl , aplikacji mobilnej "myBus online" oraz w dużej gablocie na terenie Transportowego Węzła Integracyjnego.
- P.A. GRYF - Tel. 516-008-053 (dostępny w godz. 4:00 - 24:00)
- Zakład Usług Komunalnych Tczewie - Tel. 506-177-724 (dostępny w godz. 7:00 - 15:00)
Szczegółowy rozkład jazdy wszystkich autobusów dostępny na stronie internetowej www.komunikacja.tczew.pl , aplikacji mobilnej "myBus online" oraz w dużej gablocie na terenie Transportowego Węzła Integracyjnego.
- P.A. GRYF - Tel. 516-008-053 (dostępny w godz. 4:00 - 24:00)
- Zakład Usług Komunalnych Tczewie - Tel. 506-177-724 (dostępny w godz. 7:00 - 15:00)
Komentarze (31) dodaj komentarz
Miła_gość
11.12.2019, 08:25
Autobusy
Co z tego że nowy rozkład jazdy skoro autobusy nie jezdza według rozkładu. Dla przykładu niedziele, autobus miałbyć na przystanku 11:27 po a odjechał 11:21. Nie dość że 2 autobusy na godzine to nie przestrzegaja niczego... słabo
Odpowiedzehhh_gość
11.12.2019, 09:09
Niemożliwe, żeby autobus był 8 minut przed czasem. Nie przy tych rozkładach. Zapewne był to poprzedni opóźniony z jakichś przyczyn kurs.
Cytujgosc_gość
11.12.2019, 12:59
nie trzymanie sie rozkładu
potwierdzam .W weekendy autobusy jeżdzą niezgodnie z rozkładem .Poza tym są brudne.Wydaje sie ,że wraca poprzedni przewoznik .
Cytujcos_gość
11.12.2019, 08:49
Nie mogą jeździć wg rozkładu , bo muszą jeździć po za trasą np ul.Jagiełły(09. bm.poniedziałek godz. ~ 18.50), dokładając do tego z telefonem w ręku przy łbie. Dziwię się pasażerom jadącym w autobusie, że nikt nie reaguje na takie zachowanie(stary dziad ok, 60 lat kręci jedną ręką na rondzie przy Prezydium, 10.bm. godz.15.19 )
Odpowiedzehh_gość
11.12.2019, 09:08
No tak, bo kierowca to nie człowiek tylko istota nieomylna i nie ma prawa mu się pomylić trasa ani nic innego, MUSI być bezbłędny. Gratuluje rozumowania
Cytujhahah_gość
11.12.2019, 09:13
A Ty reagujesz czy tylko potrafisz wylewać anonimowo żale w internecie?
Cytujpasażer_gość_gość
11.12.2019, 11:29
miało byc lepiej jest tak samo ,a w niektórych przypadkach jeszcze gorzej. KTO ma zwrócić uwagę kierowcom ,że rozmawiają w czasie jazdy przez telefon stare ludzie co boją się wszystkiego po drugie to pracodawca kierowcy powinien żądać od kierowcy oświadczenia ,że w czasie prowadzenia pojazdu nie będzie rozmawiał przez telefon.Jeżdzą bardzo żle szarpią ,że pasażerowie w autobusie się przewracają ,gdy chcą wysiadać. TA FIRMA nie spełnia oczekiwań korzystających z ich usług.
Cytujehhh_gość
11.12.2019, 09:11
"Niemożliwe, żeby autobus był 8 minut przed czasem. Nie przy tych rozkładach. Zapewne był to poprzedni opóźniony z jakichś przyczyn kurs."
OdpowiedzPrzepraszam, 6 minut
gosc_gość_gość
11.12.2019, 13:02
dygresja
gdy nowy przewoznik wszedl do Tczewa widac było ,że chce przestrzegac standartów których nauczyl sie w trojmiescie.Ale szybko sie połapał ,że w Tczewie nie musi zabiegac o pasażerów.Bo w Tczewie pasażer sie nie liczy i nie warto.Taka mentalność róznych staszków niestety,
Odpowiedzric_gość
11.12.2019, 19:22
Problem polega na tym ,że w Gryfie jeździ wielu kierowców którzy wcześniej pracowali w Meteorze i to Oni psują opinię nowego pracodawcy.
Cytujgosc_gość
11.12.2019, 23:59
rozumiem
"Problem polega na tym ,że w Gryfie jeździ wielu kierowców którzy wcześniej pracowali w Meteorze i to Oni psują opinię nowego pracodawcy." to głupi pracodawca dał sie zapedzic przez stare wygi w pułapke i rozłożą mu to podobnie jak załatwili poprzednika.Słowem robią swoją robote.Typowe gierki .
CytujPasażer_gość
11.12.2019, 13:20
"potwierdzam .W weekendy autobusy jeżdzą niezgodnie z rozkładem .Poza tym są brudne.Wydaje sie ,że wraca poprzedni przewoznik ."
OdpowiedzBo w weekend są dużo ciaśniej rozkłady ułożone, szczególnie na liniach 3 i 4, reklamacje proszę składać do ZUK'u.
hahahah_gość
11.12.2019, 13:23
Znowu zaczyna się narzekanie tczewiaczków. Wam się nigdy nie dogodzi, Veolia źle, Meteor źle, Gryf źle. Może załóż jeden z drugim sam przedsiębiorstwo autobusowe i pokaż jak powinna wyglądać komunikacja miejska.
Odpowiedz.._gość
12.12.2019, 05:30
jest narzekanie ponieważ miasto na usługi komunikacyjne wybiera taniego przewożnika więc tak jest . BEZ klimatyzacji, wczoraj nr 4 o godz 18.04 z dworca bez ogrzewania włączona dmuchawa .Aby tanio dla starców co jeżdżą za darmo to może być tak to interpretuje władza TCZEWA.
Cytuja_gość
11.12.2019, 20:38
a
chyba czas na arrive
Odpowiedzhahaha_gość
12.12.2019, 08:27
Buahahaha. Najgorszy z możliwych wyborów
Cytuj_gośćhttps://www.facebook.com/_gość
11.12.2019, 21:00
https://www.facebook.com/events/31997771
tnij.tcz.pl/?u=899aa6
Odpowiedzasdadsa_gość
11.12.2019, 21:01
dasdasd
tnij.tcz.pl/?u=26ff68
Odpowiedz232131243241_gość
11.12.2019, 21:02
324132413421
tnij.tcz.pl/?u=e3884c
Odpowiedzja_gość
11.12.2019, 21:12
brak autobusu
No niestety ja rowniez dołącze do niezadowolonych.Jezdze rano do pracy w kierunku czyzykowa juz dwa razy zdazylo mi sie ze autobus linii numer 3 mial byc na przystanku przy Ul,Saperow o godzinie 4.36 a niestety dojechal z 10 minutowym opoznieniem.Wiec kiedy ktos sie spieszy do pracy to kazda minuta jest cenna.Nie wspomne juz o tym ze z dworca we wczesnych godzinach rannych nie jedzie zaden autobus w kierunku czyzykowa bo linia jest nieoplacalna.To zenujace ze mieszkajac na nowym miescie nie mozna dojechac na stare miasto .
Odpowiedztak tak_gość
12.12.2019, 08:34
Pierwsza zasada. Jeśli autobus jest opóźniony to ZAWSZE jest jakiś konkretny powód. Korki, pełno ludzi (w tym duża część kupująca bilety u kierowcy co zabiera mnóstwo czasu), awaria, cokolwiek. Kierowca nigdy z własnej winy nie tworzy opóźnienia.
Cytujtak tak_gość
12.12.2019, 08:32
""Problem polega na tym ,że w Gryfie jeździ wielu kierowców którzy wcześniej pracowali w Meteorze i to Oni psują opinię nowego pracodawcy." to głupi pracodawca dał sie zapedzic przez stare wygi w pułapke i rozłożą mu to podobnie jak załatwili poprzednika.Słowem robią swoją robote.Typowe gierki ."
OdpowiedzA skąd pracodawca ma brać zupełnie nowych kierowców? Pomyśl. Jakbyś miał jakąkolwiek wiedzę to wiedziałbyś, że w branży kierowców nie jest tak, że jednego zwolnią i zaraz jest 10ciu na jego miejsce. Ludzie tu się nie pchają drzwiami i oknami.
gosc_gość
12.12.2019, 11:50
pracodawca
skąd ma brac pracodawca kierowców ? no to tez stare metody .Już po gryfie w Tczewie.
Cytujehh_gość
12.12.2019, 08:36
"jest narzekanie ponieważ miasto na usługi komunikacyjne wybiera taniego przewożnika więc tak jest . BEZ klimatyzacji, wczoraj nr 4 o godz 18.04 z dworca bez ogrzewania włączona dmuchawa .Aby tanio dla starców co jeżdżą za darmo to może być tak to interpretuje władza TCZEWA."
OdpowiedzGryf nie był najtańszym możliwym wyborem.
Kierowca_gość
12.12.2019, 08:40
Wam tczewiakom wyślijcie że wszystko wam się należy podane na złotej tacy opanuj ie się trochę a wszystkich hejterow zapraszam na kurs prawo jazdy kat. D i do pracy pokażcie jak się jeździ jeśli potraficie
OdpowiedzKierowca _gość_gość
12.12.2019, 20:53
Drodzy pasażerowie, opóźnienia są spowodowane korkami/zakupem biletów u kierowcy bez odliczonej kwoty. Chyba każdy z was widzi co się dzieje w godzinach szczytu. Najlepsi są Ci co na dworcu stoją i czekają na autobus mimo że są kioski to i tak od kierowcy bilet kupują. Nie raz mi się zdarzyło przez to wyjechać opóźnionym A tego już się nie nadrobi. Sprawa szarpania to też nie wina kierowcy, a zdezelowanych autobusów które mają milion przebiegu. Jest brudno? Codziennie po zjeździe do bazy autobusy są myte i sprzatane przez zewnętrzną firmę. Co do rozmów przez telefon to w 99% przypadkach rozmowa z dyspozytorem bo musimy informować o dłuższych opoznieniach, awariach itp. Problem nie jest w przewozniku A w pasazerach. Może czas zacząć myśleć co się robi bo takie cyrki czasami odwalacie że tylko się usmiac przy tym idzie :)
OdpowiedzEuzybiusz_gość
12.12.2019, 21:01
Autobusy są codziennie myte i sprzątane. Syf jest, bo pasażerowie sami robią to w trakcie przejazdów, sami sobie tworząc takie warunki.
OdpowiedzEuzybiusz_gość
12.12.2019, 21:10
Ile razy widzę, gdy stoję obok na przystanku, jak się ustawia kolejka do kierowcy po bilety, mimo tego, że sklepik jest metr dalej, gdzie można je kupić. A gawiedź oczywiście musi porozmawiać.
CytujWtf_gość
12.12.2019, 21:57
Punktualność
Do jasnej... Jak chcecie punktualnych autobusów to przestańcie te bilety kupować u kierowcy, to nie wieś. Jade raz trójką, spiesze sie do pracy, a tu co przystanek to kolejka do kierowcy, nawet jak na przystanku jest kiosk. Wiecie, że w kiosku taniej bilet kupicie?
Odpowiedzgosc_gość_gość
12.12.2019, 22:21
haha
niesłychane ;) http://www.youtube.com/watch?v=DuoH5_uSneI
CytujRozbawionyNaAmen_gość
13.12.2019, 00:10
BrakSłów
Te komentarze tutaj to śmiech na sali :D Urząd Miasta robi was w chu... jak małe dzieci a wy jak zwykle na przewoźnika :D jak wyglądają te pożal się Boże przystanki i drogi w Tczewie?? Jak ma nie bujać ,rzucać itp itd?? Przegub ma czas liczony jak mały bus od Latochy więc w życiu na czas nie pojedzie :D kierowca nie będzie opóźniał kursu bo normalnym jest ,że tylko sobie zaszkodzi i zmarnuje przerwę po danym kursie. Jak w autobusie o 4 rano ma być ciepło jak 15 minut wcześniej wyjechał on z bazy i nawet nie miał się kiedy nagrzać? Jak by wszyscy za przejazd płacili to nikt by stawek biletów nie podnosił bo kasy było by full ale jak połowa jeździ bez biletu i ma to w dupie to miasto stawki podnosi bo wpływ za mały. Niech wprowadzą kontrole biletów od pierwszego do ostatniego kursu do szybko się kasa z biletów podniesie. Miasto ma ludzi w dupie i układa rozkłady nie zrobienia, chyba że statkiem kosmicznym :D
Odpowiedz