Jedenastokondygnacyjny budynek stanie w centrum Tczewa?

Tak mogłaby wyglądać planowana inwestycja (fot. materiały inwestora dla Urzędu Miasta w Tczewie)
Jedenastokondygnacyjny budynek stanie w centrum Tczewa?
Prawdopodobnie na listopadowej sesji radni będą głosować uchwałę dotyczącą lokalizacji inwestycji mieszkaniowej na terenie dawnej jednostki. Właściciel jednej z działek planuje wybudować tam budynek, na około 200 mieszkań, liczący maksymalnie 11 kondygnacji.

Przyszły inwestor złożył już do ratusza wniosek o ustalenie lokalizacji dla inwestycji mieszkaniowej na działce przy ul. Tczewskich Saperów (wcześniej ta sama firma wybudowała już trzy inne bloki na sąsiednim terenie). Całość ma odbyć się w oparciu o tzw. "Lex deweloper". Zamysłem do wprowadzania zapisów było to, by ułatwić procedury, z jakimi zmaga się sektor budowlany. W tym przypadku chodzi o wprowadzenie zmian do planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów pokolejowych, powojskowych i poprzemysłowych:

- Właściciel działki złożył wniosek do Urzędu Miejskiego w Tczewie. Tematem zajmą się radni. Uchwała będzie głosowana prawdopodobnie na listopadowej sesji Rady Miasta. Ostateczny głos należy w tej sprawie do radnych - mówi Anna Cappelli, Kierownik Biura Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Tczewie.

Inwestor planuje wybudować budynek wielorodzinny z garażami podziemnymi - całość ma liczyć maksymalnie 11 kondygnacji naziemnych i 2 podziemne. Całość nie stanowiłaby dominanty okolicy, bo po drugiej stronie ulicy Wojska Polskiego - stoją budynki wysokie, usytuowane na znacznym podwyższeniu terenu.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (57)
dodaj komentarz

  • +32

    Browary Hills _gość

    25.10.2023, 09:15

    Sambor Tower

    Apartamenty z widokiem na co chceta.

    Odpowiedz
    IP: 185.206.xx5.xxx 
  • +14

    Łupaszko_gość_gość

    25.10.2023, 09:30

    "a 'la long"

    A tam nie miało powstać przypadkiem centrum naukowo -badawcze ? :) Jak zwykle wszystko kończy się na deweloperach .To może chociaż lotnisko ,albo boisko na dachu co ?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx9 
  • +8

    fg_gość

    25.10.2023, 10:25

    "Mądrzy ludzie mówią, gdy mają coś do powiedzenia; Głupcy, bo muszą coś powiedzieć." Platon

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx0 
    +6

    Marcin_gość

    25.10.2023, 12:22

    Nie po tej stronie miało być budownictwo mieszkaniowe działki na strefę buznesu będą po drugiej stronie np.tam gdzie był kiedyś budynek koszar.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx8.xx8 
    -8

    Misio_gość

    25.10.2023, 23:03

    Łupaszko

    Łupaszko ty kur... zj**... pierd... wyruch... przez cyganów!!! J**... cie pies

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx3 
    -10

    Zen_gość_gość_gość_gość

    26.10.2023, 11:50

    To będzie moloch pod wynajem 200 mieszkań(getto jak we Francji i Niemczech)w takich molochach żyją Ruskie,Araby,Turki,,Afryka itd.szkoda pisania. Wojny codziennie na balkonie ma każdy swoją flagę.Smrod kiła i mogiła.Witaj Unio Europejska, powodzenia dla Polaków bo będą miejskością.

    Cytuj
    IP: 164.127.xx5.xx0 
  • +14

    Łupaszko_gość_gość

    25.10.2023, 09:36

    "a 'la long"

    Teraz to już nawet plany zagospodarowania przestrzennego się zmienia pod deweloperów -szok . Mam tylko jedno pytanie -dokąd to wszystko prowadzi ?????

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx9 
  • -7

    Y&_gość

    25.10.2023, 10:05

    Łupaszko

    To będzie apartament dla opuszczających rząd przedstwicieli PiS i dla współlokatorów sprowadzonych za wizy!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx9 
  • +13

    Klethuz _gość_gość_gość_gość_gość

    25.10.2023, 09:37

    Klatka na koposzczury

    Spłacające 35 letni kredyt na ową klatkę.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx7.xx6 
  • -1

    r_gość

    25.10.2023, 18:52

    nie trzeba splacac 30 lat, mozna wynajac :) mozna wybudowac dom za 100 tys i splacac 10 lat itp

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • -4

    Tcz Saperów _gość

    25.10.2023, 09:46

    Droga

    Może najpierw zróbcie normalny dojazd! Człowiek przejść nie może, o przejechaniu wózkiem można zapomnieć! Nie wspomnę o drodze w stronę ulicy grunwaldzkiej, można zgubić pol auta wjeżdżając w dziury!

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx3.xx6 
  • +12

    Ksantia_gość

    25.10.2023, 16:15

    Chcieli by wszystko od razu

    Chcieli by wszystko od razu. W Tczewie są ulice, których mieszkańcy czekają na dobrą nawierzchnię ponad 40 lat np. Ul. Jagielończyka, Stefana Batorego i inne. Proponuję zapisać się w kolejkę.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx2.xx0 
  • +27

    joj joojj_gość

    25.10.2023, 09:57

    Gdzie zieleń i przestrzeń?

    A miało być tak nowocześnie w centrum miasta... a znowu wyjdzie badziew!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx3 
  • -7

    v_gość

    25.10.2023, 10:29

    skąd wiesz?

    Cytuj
    IP: 88.31.xx6.xx0 
    +3

    Na dachu:(_gość

    25.10.2023, 10:59

    Na dachu:(

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx6 
  • +15

    Chore:(_gość

    25.10.2023, 10:04

    Bez przesady. Do tej pory sprzedawali horrendalnie drogie mieszkania, a teraz jeszcze na małej działce chcą upchnąć trzy razy więcej mieszkań. Ma się rozumieć cena metra nie spadnie, tylko wzrośnie:(

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx6 
  • -3

    Pozytywny_gość

    25.10.2023, 12:02

    A ja nie widzę w tym nic złego. Tak to właśnie działa, działało 50 lat temu, gdy wznoszono okoliczne 10-piętrowe "wieżowce" i patrząc na potrzeby mieszkaniowe raczej się to nie zmieni. Chyba, że trend się odwróci i deweloperzy zaczną budować pod ziemią...

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx3 
    -3

    Ksantia_gość

    25.10.2023, 16:20

    Mieszkańcy

    Mieszkańcy swoje pojazdy stawać będą na ul. Wojska Polskiego - jeszcze miejsce pozostanie na placu po PTS-ie, który pójdzie na złom oraz do zagospodarowania zostało miejsce po cokole od pomnika.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx2.xx0 
    -4

    Barabasz _gość

    25.10.2023, 18:18

    .

    wzrośnie czy spadnie, cena adekwatna do tego co deweloper ma zaoferowania, bo bloki są dopięte na ostatni guzik a takie komentarze jak Pana/Pani to czysta zazdrość że komuś się powodzi;))

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx1 
  • +24

    Tczewiak_gość

    25.10.2023, 10:41

    Hmmm

    Nie żebym się czepiał..... Ale autem ze Suchostrzyg na Czyżykowo, to szybciej będzie przez Boroszewo i Swarożyn.....

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx4.xx8 
  • +8

    ffdgd_gość

    25.10.2023, 12:25

    Zrobiliby nadziemne przejścia dla pieszych na wojska polskiego i by korki zdecydowanie się zmniejszyły. A tak to co chwile auta muszą się zatrzymywać by kogoś przepuścić.Koło byłej jednostki wojskowej powinny być 2 przejścia nadziemne , 1 koło basenu i 1 koło przychodni.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx2 
  • +17

    adi_gość_gość

    25.10.2023, 10:44

    Tyle było planów a wyszło jak zwykle. Czyli jak upchnąć jak najwięcej mieszkań na jak najmniejszej powierzchni. Sądząc po wizualizacji to miejsc parkingowych będzie przypadać jedno na 5 mieszkań. Czy aby nasi "radni" nie za blisko są z deweloperem ?.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • +3

    Dz_gość_gość

    25.10.2023, 11:38

    Plany są na działki po drugiej stronie ulicy Tczwskich Saperów - tam gdzie był budynek koszar itd. A co do miejsc parkingowych - Lex narzuca 1,5 m.parkingowego na 1 mieszkanie. Czyli bardziej rygorystycznie niż miejscowe plany... A gdzie są te miejsca? Na dwóch kondygnacjach podziemnych.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx0 
    -3

    Simon mówi _gość

    25.10.2023, 18:30

    1 Miejsce parkingowe na 5mieszkan??????

    Patrząc na bloki jakie stawia deweloper to każdy blok ma swoją halę garażową i miejsce przypisane do mieszkania + miejsce parkingowe na zewnątrz więc po co mówić takie bzdury

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx1 
    +14

    Y&_gość

    25.10.2023, 23:59

    Groteska

    Developer musi zapewnić na 1 lokal 1.5 miejsca parkingowego! Inną kwestią jest nieprzemyślana infrastruktura drogowa Tczewa! W Tczewie należy zmienić zarząd miasta i przewietrzyć radę miasta w 100 % za nieprzemyślane inwestycje!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx9 
  • -4

    Obi_gość

    25.10.2023, 10:47

    Budują

    Niech budują galerię handlową bo wszędzie kolejki nie ma jak zrobić zakupów

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx9 
  • +4

    Jezus _gość

    25.10.2023, 18:46

    Czy ty się dobrze czujesz

    Po co taka Galeria, jak to u nas wszystko puste stoi ludzie w Tczewie nie mają żadnych ambicji, wam tylko zależy na borysach, biedronkach i kebaby

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx1 
  • -3

    adi_gość_gość

    25.10.2023, 10:47

    "To będzie apartament dla opuszczających rząd przedstwicieli PiS i dla współlokatorów sprowadzonych za wizy!"

    To może lecznica dla takich jak Ty.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • +4

    Y&_gość

    26.10.2023, 00:08

    Adi?!

    Tobie proponuję określonego specjalistę lub oddział szpitalny! Powiem tobie że żaba kuma, a ty masz intelekt zamrożony na minus 272! Dlatego mieszkasz w tym skansenie i to akceptujesz, gdyż nigdzie nie byłeś i nic nie widziałeś! Polecam Szwajcarię lub Austrię! Tak jesteś zaściankiem Europy!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx9 
  • -4

    Na tak_gość

    25.10.2023, 10:49

    Jestem na tak

    A ja jestem na tak. W Tczewie wciąż brakuje mieszkań, a teren z gumy nie jest. Nie każdy chce mieszkać w okolicznych wsiach. Deweloper ma prawo, pilnując swojego interesu, by takowy wniosek złożyć. Inaczej wniosek zostałby oddalony. Nowe mieszkania to też nowi mieszkańcy, zwiększenie atrakcyjności okolicy. A co za tym idzie ożywienie gospodarcze. W Trójmieście mamy mnóstwo wysokich budynków, o wiele wyższych. I wcale źle to nie wygląda. A wręcz przeciwnie. Deweloper kupuje aby na tym zarobić, zatem nie dziwi chęć wykorzystania maksymalnie jak się da tego terenu. Trzymam kciuki za powodzenie.

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx1 
  • +10

    Poi. _gość_gość_gość_gość

    25.10.2023, 11:47

    Dziękuję że wypowiedział się developer.

    Proszę pamiętać jak będziecie budować o zrobieniu drogi oraz chodnika a nie miasto ma wszystko robić za kasę wszystkich mieszkańców.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 
    +7

    TAK_gość

    25.10.2023, 11:54

    NA TAK!

    Dokładnie, zgadzam się. W Tczewie już nie ma gdzie budować nowych bloków a nie każdy chce mieszkać w leciwej wielkiej płycie lub na obrzeżach miasta np. w Rokitkach. Ceny rzeczywiście horrendalne u tego dewelopera, ale to przynajmniej nie sprowadza patologii w te rejony :) Subiektywnie oceniając ten deweloper buduje bloki najładniejsze w skali Tczewa, wyglądają tak jak w bogatszych miastach np. Gdańsk/Warszawa.

    Cytuj
    IP: 195.117.xx5.xx7 
  • +4

    a_gość_gość_gość

    25.10.2023, 11:25

    ha

    a radny z gorek juz sie pluje ze grki zasloni

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • Pozytywny_gość

    25.10.2023, 11:54

    Taka architektura w Tczewie jak najbardziej mile widziana!

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx3 
  • +14

    nie_gość

    25.10.2023, 13:53

    masakra

    Nadal zagęszczają już zakorkowany Tczew. Przypomnę tylko, że to miasto jest jednym z najgęściej zaludnionym na pomorzu. Nie można budować po obwodzie granic miasta? Są miejsca. Natomiast centrum można by przerzedzić zielenią...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx0 
  • Xxx_gość

    26.10.2023, 07:28

    Dokładnie. Widzieliście ile kolejnych dużych drzew właśnie wycięli? W zamian będą skalniaczki na dachu i parę karłowatych drzewek po kątach. Reszta beton. Nawet jeżeli trochę ładniejszy niż z PRL to jednak sam beton.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx4 
  • c_gość

    25.10.2023, 17:03

    dominanta dominanty

    bardzo dobra nie-dominanta do podziwiania wiatraka ...... z góry :)

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx0.xx0 
  • +3

    Gość P_gość

    25.10.2023, 18:19

    .

    Ulica może i jest tragiczna, ale jaki związek ma z tym deweloper? Ta kwestia leży po stronie miasta. Bloki są piękne, cena adekwatna do ich jakości. Dzięki temu Tczew może jakkolwiek zyskać na pięknej okolicy. Gdyby powstało tam kolejne centrum handlowe jaki by to miało sens? Galerie ciężko można nazwać galerią, w Tczewie praktycznie nic długo się nie utrzymuje. Nie ma sensu budowania kolejnych supermarketów czy innych sklepów. W Tczewie w końcu można zakupić piękne mieszkanie w ładnej okolicy, a nie mieszkac w starych, zniszczonych blokach czy kamienicach wśród patologii.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx9.xx6 
  • Janina_ _gość

    25.10.2023, 18:27

    .

    Bloki są piękne, wzbogacają infrastrukturę miasta. Okolica świetna, może i ulica jest ciężka dla samochodów, natomiast ta kwestia należy do miasta. Poza tym z tego co mi wiadomo zaczęto robić tę ulicę. Ceny może i są wysokie, ale jak inaczej deweloper ma na tym zyskać? Ludzie najchętniej chcieliby dostać wszystko za pół darmo, bo po prostu zazdroszczą. Widać, że bloki są dopięte na ostatni guzik, ludzie którzy to doceniają i zależy im na dobrej jakości mieszkaniu nie będą narzekać na cenę. Powstanie tam kolejnych sklepów czy centrum handlowego nie miałoby żadnego sensu. W mieście mało co potrafi się utrzymać przez dłuższy okres czasu, galerie ciężko nazwać galerią, nie można nawet iść na normalne zakupy, a Tczewianom wszystko zawsze jest za drogie. W końcu można zakupić piękne mieszkanie, godnej jakości, przez co miasto zyskuje na wizerunku. Przestańcie sypać tym hejtem i zazdrością tylko dlatego, że komuś się powodzi.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx8 
  • -7

    RodowityTczewianin_gość

    25.10.2023, 18:45

    Nowocześnie na plus

    Świetna wizja, moim zdaniem jest to jeden z niewielu Tczewskich deweloperów którzy budują z klasa i gracja w dodatku nowocześnie a nie byleby postawić, ceny są proporcjonalne do wykończenia budynków i widać ze deweloper przykłada uwagę do każdego nawet najmniejszego szczegółu, polecam zajrzeć i zobaczyć jak wyglada zieleń na tych osiedlach bo ci którzy komentują ze brak zieleni (mało zieleni) to chyba się naoglądali za dużo tej zieleni np na rokitkach...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx8 
  • +1

    mokebe_gość

    25.10.2023, 19:08

    ja praca w kebaba w Tczew a czy na koszarach są fajne żony aby tam iść na randka? bo szukam żona z mieszkaniem gdy męża nie ma w doma.

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx3.xx4 
  • Nowoczesny_gość

    25.10.2023, 19:56

    ..

    Takie inwestycje podnoszą renomę i nadają nowy urok naszemu miastu, nie wiem jaki byłby sens stawiania w tym miejscu kolejnego centrum handlowego przecież już nawet chiński market zawinął się z galerii, tak samo z parkiem, miejscem zielonym komentujący tutaj chyba uważają ze panowie z winkiem maja za mało ławek w naszym mieście skoro wpadają na taki pomysł, z takim myśleniem niestety nadal będzie jak jest i żadne z miejsc typu restauracja, centrum handlowe nie będzie w stanie się utrzymać, doceńmy ze dzięki takim inwestycja miasto się rozwija i idzie ku nowoczesności, przestańmy ciagle narzekać, nie wszystko najniższym kosztem jest najlepszym rozwiązaniem, ktoś mądry kiedyś powiedział "cudze chwalicie swego nie znacie" dlaczego mamy mieć gorsze nieruchomości niż taki Gdańsk gdzie pewnie tam byłoby to chwalone, wiec może czas chwalić takie inwestycje na własnym podwórku, gdzie widać ze deweloper dopina wszystko na ostatni guzik.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx9 
  • Y$_gość

    29.10.2023, 23:01

    To jest kicz budowlany

    To kicz budowlany Tczewa! Tu groch z kapustą architektury - czy tu jest architekt! Polecam go wysłać na rekonesans do Szwajcarii i Austrii! Niech zobaczy jak wyglądają miasta pokroju Tczew! Chcieliście rekonstrukcji historycznego mostu nad rzeką Wisłą, a wokół tworzycie kicz budowlany! Trzeba wiedzieć, czy to miasto ma przyciągać turystów i ma zachować budowle zabytkowe, gdzie będą zachowane kamienice, ulice, kawiarenki, kino, hotel - to po co wam te potworki budowlane!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx9.xx4 
  • -2

    Agata _gość

    25.10.2023, 21:29

    .

    Doceńcie to, że dzięki takiemu deweloperowi nasze miasto może zyskać na renomie i swoim wyglądzie. Staje się dzięki temu atrakcyjne, wszystko jest zadbane i dopięte na ostatni guzik, a nie takie stare miasto czy Jedności. Więcej zieleni ludzie wymagają, a po co? Wszystko z czasem byłoby zaniedbane, bo ludzie tego po prostu nie szanują, a ławki byłyby zajmowane przez panów popijających sobie wino z kartonu:) zieleń wokół bloków jest przepiękna i widać, że deweloper wkłada w to wszystko dużo pracy jak i serca. Skończcie z tymi sklepami i galeriami, bo jest to śmiechu warte. Niech Tczew w końcu zacznie być ładnym miejscem, a takie budownictwo bardzo w tym pomaga. Przestańcie sadzić jadem i zazdrością

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • +6

    Mieszkaniec bajkowe_gość

    26.10.2023, 00:01

    A co ze wzrostem wartości ziemi, która została już sprzedana deweloperowi?? Jeżeli radni zgodzą się na taki ruch, to jest niegospodarność, gdyż działka o takich parametrach mogła by być sprzedana za wiekszą wartość z korzyścią dla miasta czyli nas mieszkańców. Ciekawe kto jak zagłosuje? i kto działa na rzecz dewelopera? a kto dla Nas ?!

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx7.xx3 
  • +3

    Ewa_gość

    26.10.2023, 00:19

    NIK i prezes Banaś

    Do tego miasta, szczególnie urzędu powinna zawitać ekipa Prezesa Banasia z NIK i sprawdzić poczynania prezydenta Pobłockiego na koniec kadencji!! /

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx9 
    +2

    Dokładnie _gość

    26.10.2023, 09:49

    Wielki projekt nowego centrum Tczewa chyba po coś został przygotowany. Działki są sprzedawane zgodnie z planami. Co za sens po chwili pozwalać na istotne zmiany? Oczywiście że gdyby od razu była przewidziana możliwość wierzowca to mogłoby być zupełnie inne zainteresowanie działką. Na moje nie potrzeba NIKu tylko konsekwentnego trzymania się planu przez władze miasta. Panie i Panowie Radni - na Was liczymy )

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx4 
    -1

    500+zalatuje fetorem pisowskim_gość

    26.10.2023, 16:55

    @Ewa, Banasia predzej posalbym do Krzysztowa Augustyniaka

    Cytuj
    IP: 95.223.xx0.xx9 
  • +1

    Hehe_gość

    26.10.2023, 09:39

    Mała sugestia dla dewelopera - nie wiem ile osób macie do pisania tych komentarzy w jednym tonie "zazdrość", "piękne", "standard"... ale chociaż wysilcie się na większe urozmaicenie treści ) Zazdrościć to będą mieszkańcy tym, którzy nie będą się musieli przedzierać autem przez miasto. Z tego jednego "budynku" może dojść potencjalnie nawet ponad 200 aut które będą ruszać rano w miasto. Mieszkania to nie wszystko. Więcej mieszkańców to większe zapotrzebowanie na żłobki, przedszkola, szkoły. Na kawałek miejsca, gdzie ci ludzie będą mogli wyjść w wolnej chwili... W jednym macie rację- miasto nie jest z gumy...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx4 
  • +6

    McGywer_gość

    26.10.2023, 10:29

    Wieżowiec

    Od strony południowo zachodniej będzie piękny widok na wysypisko śmieci. Sam zamysł budowy jest ok. Czas zmienić tę dziurę w prawdziwe miasto.

    Odpowiedz
    IP: 85.219.xx9.xx9 
  • -1

    Y&_gość

    26.10.2023, 12:05

    Skansen

    Sama biała koszula developera nie świadczy o jakości i właściwej decyzji ulokowania budynków! Blondynka nabiera się na kolor, blask - nie patrząc na standard, infrastrukturę i czy ten obiekt spełnia wszelkie normy techniczne zgodne ze sztuką budowlaną i jaką gwarancję daje developer?

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx2 
  • +5

    HOME-4YOU_gość

    26.10.2023, 14:01

    Dziękujemy za wszystkie Państwa opinie i zamieszczane komentarze. Podchodzimy do nich z należytym szacunkiem i zrozumieniem. Cieszymy się, że jest w śród nich tak dużo pozytywnych słów. Rozumiemy także obawy tych Państwa, którzy do tej pory nie mieli styczności z naszą marką. Coś nowego zawsze wiąże się z niepewnością i ograniczonym zaufaniem - szanujemy to i dlatego chcielibyśmy by poznali nas Państwo lepiej. Nasze budynki -to nasza duma i najlepsza wizytówka. To konkretny produkt, który mogą Państwo sami ocenić. Od lat jesteśmy związani z lokalnym rynkiem nieruchomości. Każda inwestycja zrealizowana przez naszą firmę charakteryzuje się wysokimi walorami estetycznymi i wysoką jakością wykonania. Wykorzystujemy najwyższej jakości materiały, dbamy o szczegóły wykończenia. Chcemy by nasza Firma była postrzegana jako marka premium i tak podchodzimy do tworzenia naszych produktów. Przygotowując nasze projekty, kładziemy nacisk na wysoką jakość, nowoczesny design, doskonałą lokalizację. Jednym z kluczowych zagadnień jest także opracowanie architektury krajobrazu i okalających budynki stref zieleni. Wycinka drzew jest nieuniknionym elementem realizowania każdej inwestycji. Ograniczamy ją do minimum, dokonujemy nawet ponadplanowych nasadzeń drzew, aranżujemy kwieciste ogródki i zielone dachy. Jesteśmy związani z Tczewem - chcemy, żeby to miasto się rozwijało, zaczęło cieszyć się prestiżem na jaki zasługuje i pokazało potencjał jaki w nim drzemie. Teren po dawnej jednostce wojskowej - miał stać się nowym sercem miasta. Miejscem, które tętni życiem, wyznacza trendy, pokazuje klasę, jest inspiracją i dumą. Mieszkańcy Nowych Koszarów - to potencjalni klienci sklepów, restauracji, salonów fryzjerskich i kosmetycznych. To ludzie i ich obecność w danym miejscu sprawia, że w najbliższej okolicy tworzy się odpowiednia infrastruktura, mająca na celu zabezpieczenie ich potrzeb. Skorzystają na tym nie tylko mieszkańcy terenów po dawnej jednostce wojskowej ale i okolicznych osiedli. Dobrze skomunikowana lokalizacja (bliskość dworca PKP, linii autobusowych), sprawia, że mieszkańcy Nowych Koszarów mogą z łatwością używać tych zamienników komunikacji samochodowej. Z opinii, jakie docierają do nas od osób, które zakupiły mieszkania w zrealizowanych już etapach Nowe Koszary Etap I i II wiemy, że ta wyjątkowa lokalizacja pozwoliła im w znacznym zakresie ograniczyć potrzebę korzystania z samochodu, a w kilu przypadkach nawet na całkowitą rezygnację z posiadania auta. Jesteśmy przekonani, że wzrost liczby mieszkańców nie wpłynie na pogorszenie ruchu i przepustowości ul. Wojska Polskiego. Planowana przebudowa drogi zakłada bowiem nie tylko usprawnienie wjazdu na ul. Wojska Polskiego z ul. Tczewskich Saperów, ale także rozłożenie ruchu i uaktywnienie ul. Grunwaldzkiej. Jeszcze raz dziękujemy za wszystkie opinie na temat naszej inwestycji, szczególnie za wyrazy wsparcia dla naszej koncepcji. Pozdrawiamy - Zespół HOME-4YOU

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • Tczewianin_gość

    26.10.2023, 19:45

    Saperów

    Uważam że takie ładne budynki powinny powstawać gdyż zamieszkają tam porządni obywatele a nie jakaś patola.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx7 
  • Tczewianka_gość

    29.10.2023, 13:40

    odp. dot. dojscia do Nowych Koszarów

    "Proszę pamiętać jak będziecie budować o zrobieniu drogi oraz chodnika a nie miasto ma wszystko robić za kasę wszystkich mieszkańców."

    Według mojej wiedzy deweloper już z własnego budżetu położył płyty celem umożliwienia dojścia do nowego powstałego o wyższym standardzie osiedla. Zanim się coś napisze, warto zweryfikować posiadane informacje. Miłego dnia.

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx1.xx7 
  • .._gość

    02.11.2023, 08:17

    A wg mojej wiedzy płyty położyło Miasto a deweloper je tylko rozjeżdża ciężkim sprzętem

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx4 
  • Tczewianka_gość

    29.10.2023, 13:53

    same pozytywny nowoczesnego osiedla!!!

    Bardzo się cieszę i gratuluję inicjatywy. W końcu osiedle, jakie można pokazać gościom w naszym mieście. Jest co pokazać i miejmy nadzieję, że będzie można pokazać jeszcze więcej budynków o wysokim standardzie. Osiedle, które zachęca do zamieszkania w Tczewie. Miejsca zielone, wysoka technologia i kultura budowlana. Budownictwo ekologiczne, panele fotowoltaiczne na dachu budynku. Parking podziemny. A to wszystko służy rozwojowi gospodarczemu, kulturalnemu i społecznemu miasta. Jestem zdecydowanie na tak!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx1.xx7 
  • Tczewianka_gość

    29.10.2023, 14:00

    wypowiedź na badzo niskim poziomie

    "Sama biała koszula developera nie świadczy o jakości i właściwej decyzji ulokowania budynków! Blondynka nabiera się na kolor, blask - nie patrząc na standard, infrastrukturę i czy ten obiekt spełnia wszelkie normy techniczne zgodne ze sztuką budowlaną i jaką gwarancję daje developer?"

    Na studiach budowlanych jeden z bardzo szanowanych Wykładowców zwrócił uwagę: "sztuka jest w cyrku (...), a my posługujemy się wiedzą techniczną". Miłego dnia.

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx1.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.