WOŚP. W Tczewie do wylicytowania ogromne serce

WOŚP 2013
WOŚP. W Tczewie do wylicytowania ogromne serce
Do końca świata i jeden dzień dłużej - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znowu gra. Jutro (13. stycznia) odbędzie się już jej XXI finał. Tym razem wolontariusze będą zbierać środki na wsparcie terapii noworodka i niemowlaka oraz na wyposażenie w sprzęt szpitali geriatrycznych i zakładów opiekuńczo-leczniczych. Tradycyjnie nie zabraknie też licytacji.

Impreza w Tczewie w Centrum Kultury i Sztuki rozpocznie się około godziny 15.00 - wtedy wystąpią przedszkolaki z Jarzębinki. Na popołudnie przygotowano koncerty - tym razem w klimacie disco-polo - zagrają Mejkz Morąga (godz. 17.00), Impuls z Białegostoku (godz. 18.00), oraz Andre z Tczewa (19.00). Wystąpią również dzieci z tczewskich przedszkoli oraz strongmani. Nie zabraknie także konkursów, a na placu Hallera stanie autokar, w którym będzie można oddać krew. Na scenie CKiS nie zabraknie także licytacji - m. in. pióra od prezydenta Tczewa, czy kija baseballowego od starosty. Będą także tradycyjne orkiestrowe serduczka i jedno bardzo nietypowe serce:

- Wspierając tegoroczną akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy , pracownicy naszej firmy przygotowali i przekazali na licytację ogromne serce - logo WOŚP. Serce ma rozmiar 100cmx100cm i zostało misternie wycięte z blachy na jednej z maszyn w naszym zakładzie. Serce składa się z dwóch warstw - pierwsza to logo WOŚP, druga przedstawia nasze logo. Chcemy zaprosić wszystkie tczewskie przedsiębiorstwa do licytacji. Firmie, która wygra licytację, zapewniamy wykonanie dodatkowe warstwy z jej logotypem, która zostanie przymocowana do istniejącej.
Liczymy, że w przyszłym roku serce znowu zostanie wystawione na licytację WOŚP i dzięki zaangażowaniu kolejnej firmy, pojawi się na nim kolejna warstwa z logo. Tym sposobem z roku na rok, serce będzie stawało się coraz większe. - wyjaśniają Joanna Żerańska-Leska i Anna Siwiak z Flextronics.

Licytacja Serca odbędzie się w tczewskim Centrum Kultury i Sztuki o godz. 16.15.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (24)
dodaj komentarz

  • -1

    Kololowekledki_gość

    12.01.2013, 10:21

    WOŚP

    fajnie że jest taka inicjatywa i są tacy ludzie którzy chcą pomagac ;D , i to jest piękne ;)

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx8.xx0 
  • +2

    radzik_gość

    12.01.2013, 10:33

    o 15 przedszkolaki

    Ale nie z Jarzebinki, a z przedszkola nr 8

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx8.xx5 
  • +4

    mama_gość

    13.01.2013, 20:00

    Racja

    Masz rację radzik, że wystąpi przedszkole nr 8. Dyrektorka "Jarzębinki" nie występuje tam gdzie nic nie dają!!! Podlizuje się TYLKO urzędasom!!! Od nich ZAWSZE w czasie występów dzieciaków dostaje prezenty (np. zabawki do przedszkola). Jak jest coś organizowane w szczytnym celu to Pani Mroczkowska rezygnuje... Po co dawać coś od siebie, lepiej tylko BRAĆ! Żałosne. Jako mama przedszkolaka, które chodzi właśnie do przedszkola Jarzębinka - nie polecam przedszkola. Drugiego dziecka już tam nie puszczę. W tym przedszolu robi się wszystko "na pokaz". Dzieci na okrągło uczą się do jakichś występów. A to mikołajki, a to Dzień Babci - a wszystko TYLKO z myślą o swoich potrzebach. Bo występy dzieci nie w grupach tylko "na pokaz" w Domu Kultury oczywiście z tczewską Świtą na widowni... A kiedy te dzieci mają się czegoś uczyć? Na to już nie ma czasu... Na szczęście moje dziecko już kończy ten cyrk w tym roku...

    Cytuj
    IP: 77.253.xx1.xx5 
  • +3

    _gość

    12.01.2013, 11:21

    A po co staroście kij? Ma na niego pozwolenie?

    Odpowiedz
    IP: 89.67.xx0.xx3 
  • +4

    jjokon@onet.eu_gość

    12.01.2013, 11:29

    program obchodów WOSP

    W TCK o 15-tej ze wspaniałym musicalem wystąpią dzieci z Przedszkola nr 8!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx2 
  • -2

    realista_gość

    12.01.2013, 11:53

    Owsiak to naciągacz

    Owsiak i jego "Orkiestra" to jedna wielka ściema. Obecnie , gdy “rozhuśtał” się temat – in vitro , czy aborcji – doklejenie eutanazji jest niejako “po drodze” – tylko pytanie komu ? ?…. zaskoczeniem będzie , gdy stwierdzę , że EUTANAZJA dotyczyć będzie głównie ludzi : biednych i starych , bezdomnych i chorych – na drogie w leczeniu choroby , osób w osobistej i społecznej depresji , bezrobotnych , dzielących domostwo i nieruchomości ( w tym grunty rolne ) z następcami prawnymi , dzieci z genetycznymi chorobami i przewlekle chorymi , osób niezaradnych życiowo i nie posiadających wystarczających środków finansowych do samo utrzymania , inwalidów i osób upośledzonych umysłowo , osób niewygodnych POLITYCZNIE ! Jak znam życie i naszą “pomysłowość” to do tej listy “dopisalibyśmy” jeszcze wiele przykładów..( że przypomnę – zastrzyki Pawulon w mieście Łodzi ) Tak “tylnymi” drzwiami , w mediach , politycy , popularni dziennikarze , OWSIAK , wrzucają temat eutanazji : bo człowiek SAM może decydować o swoim życiu !.. ” No…. gdy ktoś bardzo cierpi i jest nieuleczalnie chory to trzeba mu pomóc odejść z tego świata – oczywiście gdy sam poprosi !..” ( uważam , że samo takie stwierdzenie jest już wystarczającym argumentem , by nazwać twierdzącego tak : bydlakiem ! ).. Pawka Morozow też SAM doniósł na swoich rodziców , nie rozumiejąc , że wysyła ich na Sybir na ciężką i pewną śmierć. Na “dobry” początek o eutanazję ” POPROSZĄ” wszyscy pacjenci hospicjów..Potem osoby pow. 80 roku życia , dalej powyżej 70-tki..A potem w zależności od kondycji ZUS-u osoby pow.67 roku życia..No a potem w zależności od wskaźnika bezrobocia – rząd dba o wskaźniki – osoby kończące 60 rok by zwolniły miejsca pracy dla młodych…Oczywiście jeśli jeszcze będą w Polsce jacyś młodzi , bo może się okazać , że widząc taką perspektywę zakończenia życia za wczasu dadzą nogę za ocean lub za rzekę..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx4 
  • :)_gość

    12.01.2013, 12:16

    Widać człowieku, że nie masz pojecia czym tak naprawde jest eutanazja i kiedy można na nia pozowlić. Sprawdz ile takich "zabiegów" jest wykonywana rocznie w krajach w których jest ona dopuszczalna. Według Twojego myślenia "odbieranie sobie życia na własne zyczenie" bedzie w Polsce tak powszechne jak zażywanie witaminy c w okresie zimowym ... daj się człowieku leczyc, i przede wszystkim nie mieszaj tematów eutanazji z wosp bo owsiak gdzies tam raz cos powiedzial.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx5 
  • +3

    Hegemon_gość

    12.01.2013, 12:37

    Pier...lę, nie daję!

    Nie chcę uczestniczyć w tym medialnym cyrku jednego błazna. System trzeba zmienić, a nie zasilać go darowiznami. http://zyciejestzabojcze.bloog.pl/id,332910746,title,Dupta-co-chceta-Rzecz e- owsik,index.html

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • +7

    adam_gość

    12.01.2013, 13:04

    nie robi tego za fryko

    Owsiak mowi ze zarabia w orkiestrze tylko 2 srednie ale milczy o 2 firmach ktore ma z zoną Firmy te to Złoty Melon i Mrowka Cała , bazują one na wspołpracy z orkiestrą 1 f zajmuje sie szkoleniem medycznym ,impezami integracyjnymi dla firm wydaje płyty 2 f zajmuje sie obsługa wosp Ato juz nie jest działalnosc społeczna zyski idą w miljony

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx0.xx5 
  • +6

    _gość

    12.01.2013, 16:34

    Naiwność ludzka nie zna granic. Pomijam finansowe aspiracje całego kierownika orkiestry, tego co mówi o eutanazji itd. Ale nikt nie rozumie, że dając pieniądze dla orkiestry - tracimy wszyscy. Rząd dobrze o tym wie, że na pewno jakaś suma z tych uzbieranych w puszkach pieniędzy trafi do szpitali, więc okroją wydatki dla NFZ, a przeznaczą te pieniądze np na wojsko w Afganistanie. Wrzucając do puszki kilka złotych pomyślmy czy ratujemy chore dzieci, czy tym samym dorzucamy się na kolejny czołg, który w innej części świata zabije inne dzieci.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx2 
  • +6

    łowca dewiantów_gość

    12.01.2013, 17:27

    Wielka Obłąkana Ściema Polactwa

    Termin przydatności WOŚP do użycia minął 22 grudnia 2012 roku - 21go był koniec świata. Czas więc skończyć z tą wynaturzoną akcją propagandową, która żerując na dobrych cechach ludzkich przysłania faktyczną degenerację i indolencję min. zdrowia i NFZ. Nadto efekt ekonomiczny całej akcji jest bardzo ujemny zważywszy na zaangażowane środki wolontariuszy, urzędów, przedsiębiorstw i instytucji... Gdyby sama telewizja pokazała faktyczne koszty obsługi tej "akcji", to okazałoby się, że są one znacznie większe, niż kwota uzyskana przez WOŚP ze zbiórki.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • +3

    ola_gość

    12.01.2013, 17:39

    POMYŁKA!!! O 15-tej wystąpi PRZEDSZKOLE NR 8!!! Warto zobaczyć - przepiękny Musical!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx0 
  • -1

    BUSOMAT.PL_gość

    12.01.2013, 18:09

    BUSOMAT.PL

    Ciekawe wykorzystanie autokaru.

    Odpowiedz
    IP: 193.106.xx7.xxx 
  • Kalina_gość

    13.01.2013, 00:01

    Jeżeli chodzi o eutanazję

    Jeżeli chodzi o eutanazję to lepszy w tym od WOŚP jest NSZ. Więc ja od dawna wspieram NFZ.

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx4 
  • +4

    Gość_gość

    13.01.2013, 01:59

    Przed kilkoma miesiącami miałem okazję rozmawiać szczegółowo na temat eutanazji z kimś, kto o ludziach umierających, a także chcących umrzeć, wie więcej, niż pewnie ktokolwiek inny. Z doktor I. przyjaźnimy się od wielu dziesięcioleci - jest ona lekarzem o prawie czterdziestoletnim doświadczeniu, z czego mniej więcej połowę tych lat przepracowała w hospicjum, a drugą połowę jako ordynator na oddziale medycyny paliatywnej. Dziesiątki tysięcy ludzi nieuleczalnie chorych było jej pacjentami. Uczestniczyła, jako lekarz, przy śmierci tysięcy. Ona wie, bo pomaganie umierającym ludziom to jej życie. Nasza długa rozmowa, która otworzyła mi oczy na to, z czego dotychczas nie zdawałem sobie w pełni sprawy, da się sprowadzić do kilku podstawowych prawd. Pierwszej łatwo się domyślić: prawie każdy pacjent, nieuleczalnie chory, cierpiący, jęczący z bólu, prosi o jedną rzecz: jak najszybsze skrócenie cierpień. Nie chce już żyć. Prosi o śmierć. -Taka prośba jest w większości poważnych przypadków regułą, czymś całkiem naturalnym i powszechnym - mówi moja rozmówczyni. - Czy współcześnie istnieją sposoby na opanowanie bólu przy pomocy metod medycyny paliatywnej? - Tak. W zasadzie nie ma dziś bólu, który nie dałby się trwale opanować i wyeliminować. Czasy, gdy pacjent mdlał z bólu i wtedy zjawiał się (lub nie) lekarz czy pielęgniarka, aby zrobić zastrzyk z morfiny, który działał zaledwie przez parę godzin, minęły. Obecnie znamy skuteczne metody na całkowite i stałe wyeliminowanie bólu. - Ilu pacjentów, w ciągu tych lat, powtórzyło swoją prośbę o śmierć po zastosowaniu terapii przeciwbólowej? - zapytałem. - Nie było takiego przypadku- usłyszałem w odpowiedzi - i większość z nich (a są to najczęściej ludzie, którym pozostało kilka, najwyżej kilkanaście miesięcy życia) zaczyna, gdy ból ustępuje, wierzyć w wyleczenie i robić plany na przyszłość.„Gdybym jeszcze mógł tylko dostać coś na wzmocnienie” - proszą. - A co, gdy pacjent jest nieprzytomny i wiemy, że doznaje bólu, że cierpi, ale nie jest w stanie wskazać miejsca bólu? - Wystarcza rozpoznanie choroby, aby wiedzieć, jakie środki należy zastosować, aby wyeliminować ból. Gdy one działają, ustępują charakterystyczne reakcje, obecne pod wpływem bólu u nieprzytomnego. - A co z ludźmi, którzy nie odczuwają już bólu, ale są całkowicie zależni od pomocy innych, bezradni do tego stopnia, że nie ból, ale świadomość zależności skłania do prośby o skrócenie życia? - Myślę, że nie ma takich przypadków. Nie spotkałam jeszcze nikogo, kto prosiłby o śmierć dlatego, że jest zależny od innych i bezradny. - Co więc powoduje, że jednak ludzie cierpią, a osiągnięcia medycyny paliatywnej są niedostępne powszechnie? - Koszt. Po prostu taka opieka jest droga, a pacjent nie ma szans na wyleczenie, o czym dobrze wiedzą ci, którzy za tę opiekę płacą. Popieranie eutanazji zaczyna być dzisiaj dowodem, że się jest postępowym, oświeconym i nowoczesnym. Występowanie przeciwko eutanazji to z kolei coraz silniej świadectwo, że jest się kimś zdominowanym przez „wsteczne”, bo religijne myślenie. Tymczasem prawda jest całkiem inna. Czy zwolennicy legalizacji eutanazji zdają sobie sprawę, że podstawowy ich argument: cierpiący z bólu człowiek, który nie chce żyć - jest już przeszłością, pod warunkiem, że skorzysta się z w pełni z osiągnięć współczesnej medycyny paliatywnej? Tylko że ta opieka kosztuje. Ktokolwiek za nią płaci - czy państwo, czy firma ubezpieczeniowa - jest z czysto ekonomicznego punktu widzenia zainteresowany pacjentem wybierającym szybką śmierć, a nie pacjentem wybierającym wolne umieranie bez bólu, co przecież dla niego - chorego - oznacza życie bez bólu aż do śmierci. Propaganda eutanazji opiera się na kłamstwie i na rachunku ekonomicznym. Kłamstwo głosi, że cierpienia, że ból nie dają się kontrolować do takiego stopnia, aby pacjent chciał żyć, mimo choroby, aż do „naturalnej” śmierci. To nieprawda. To jest już osiągalne. A rachunek ekonomiczny? Cóż ... uśmiercenie chorego jest bez porównania tańsze, niż opieka nad nim. Co jest więc bardziej w interesie państwa, które zarządza opieką zdrowotną? Postęp w medycynie czyni eutanazję coraz bardziej problemem epoki minionej, ale jest to dość skrzętnie ukrywane. Ludzie są oszukiwani w tej sprawie i z niewiedzy lub błędnej czy niepełnej wiedzy uważają legalizację eutanazji za coś, do czego warto dążyć, zamiast walczyć o dostęp do osiągnięć medycyny, dzięki którym nie musieliby cierpieć bólu niezależnie od tego, jaka choroba ich zaatakuje. ... Można mieć wrażenie, że judaizm przewidział to już dawno. Żydowskie prawo religijne nie zezwala na eutanazję aktywną (jest ona kwalifikowana jako morderstwo), ale dopuszcza eutanazję pasywną w bardzo szczególnych sytuacjach. Polega to na tym, że niezależnie od prognozy medycznej, nawet jeżeli nie ma najmniejszych szans na wyleczenie i niezależnie od stanu, w którym znajduje się chory, nie wolno skrócić mu z premedytacją życia, czyniąc w stosunku do chorego cokolwiek, co przyspieszy śmierć. Natomiast inaczej wygląda sytuacja wówczas, gdy śmiertelnie chory pacjent doznaje cierpień, a jednocześnie jego życie jest podtrzymywane wyłącznie dzięki sztucznej interwencji przy pomocy urządzeń umożliwiających np. oddychanie lub pracę serca. Inaczej mówiąc: istnieje ogólna zgoda, że nigdy nie można stosować żadnych metod skrócenia życia, ale jednocześnie nie ma bezwzględnego nakazu„powstrzymywania duszy przed opuszczeniem ciała”, czyli stosowania metod przedłużania życia. Zarówno wielki autorytet halachiczny - rabin Mosze Feinstein, jak i rabin Szlomo Zalman Auerbach orzekli, że umierający pacjent nie powinien być podtrzymywany przy życiu przy pomocy sztucznych metod wówczas, gdy zabiegi te nie leczą choroby, ale jedynie przedłużają życie w wielkim bólu i cierpieniu. I to wyraźnie wskazuje kierunek: trzeba eliminować nie chorych lub umierających, ale ich ból i cierpienie. W filozofii judaizmu to nic nowego. Bowiem tikkun olam, czyli naprawianie, doskonalenie świata - idea judaizmu, która z pewnością ma kulturowy wpływ na imponującą liczbę nagród Nobla dla naukowców (w tym także w dziedzinie medycyny i psychologii - 53 laureatów!) tkwiących korzeniami w kulturze żydowskiej - zakłada, że ludzkość nie powinna poszukiwać sposobu na odbieranie życia ludziom, którzy cierpią, ale powinna iść w przeciwnym kierunku: poszukiwać sposobu na pokonywanie przyczyn, dla których ludzie chcą umierać. Propaganda eutanazji i stworzenie ze stosunku do niej testu na „postępowość” jest w znacznym stopniu oszustwem. Postęp to nie eutanazja, ale rozwój medycyny oraz taki system opieki zdrowotnej, który umożliwi dostęp do jej - istniejących już - osiągnięć, eliminując ból i cierpienie. Propaganda eutanazji to kapitulacja. Jej przyczyny są cyniczne. Niby chodzi o pryncypia, o wolność człowieka do decydowania o własnym życiu, ale naprawdę propaguje się wybór ludzkiej śmierci przede wszystkim dlatego, że życie bez cierpienia kosztuje, a śmierć jest tania. Nie zapominajmy, że społeczna i prawna zgoda na eutanazję byłyby całkiem pozornym triumfem, bo w praktyce zwróciłyby się przeciwko nam wszystkim. Rezultatem byłby - poza innymi problemami - coraz poważniejszy i trwały brak dostępu do osiągnięć medycyny paliatywnej, a z czasem w ogóle rezygnacja z jej rozwoju. Legalizacja eutanazji jako prawo do wyboru? Tak, ale nawet w tej logice wybór jest tylko wówczas, gdy dostępna jest opieka paliatywna. Wtedy jest prawdziwy wybór. Gdy dostępu do niej nie ma, eutanazja jest wyborem pozornym. Paweł Jędrzejewski / Tekst ukazał się 4 stycznia 2013 na FŻP

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +1

    max_gość

    13.01.2013, 09:52

    xx

    Wszyscy biorący udział w WOSP z wyjątkiem kwestujących dzieciakow biorą za to kase i powinno sie otwarcie mowic ile kto wzioł ,a nie udawac ze robią to społecznie Czy strazacy tez wezmą za to pieniadze ? ale koszty muszą jakos rozliczyc WOŚP to szczytny cel ale społeczenstwo wyręcza rzad z wykonywania konstytucyjnych obowiazkow A EUTANAZJA to juz jest tylko nikt z politykow nie ma odwagi tego powiedzieć

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx0.xx5 
  • +1

    _gość

    13.01.2013, 12:40

    Nie wszyscy biorą za to kase, zanim oceniasz upewnij się!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.27.xx4.xx1 
  • Hegemon_gość

    13.01.2013, 16:12

    Pier..lę ! Nie daję !

    Biorą, czy nie biorą, to bez znaczenia. Owsiak to błazen w cyrku zwącym się TVP. http://zyciejestzabojcze.bloog.pl/id,332910746,title,Dupta-co-chceta-Rzecze - owsi k,index.html

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • -2

    gość..._gość

    13.01.2013, 18:24

    wośp

    super ze jest taka akcja ale zeby wszyscy byli uczciwi.... ile w tym roku pan S... sobie przywłaszczy?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx0 
  • +3

    ._gość

    13.01.2013, 18:57

    Przytaczamy krótkie zestawienie danych finansowych Caritasu i akcji prowadzonej przez Jerzego Owsiaka. Kilka liczb, które pomogą uzmysłowić niektórym na czym polega Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dane na podstawie oficjalnego sprawozdania WOŚP za 2009 rok: Zbiórka - 54.506.270,77 zł, z czego na pomoc opisaną w statucie fundacji przeznaczono 28.993.580,43 zł. Na działalność dobroczynną przeznaczono więc niecałe 54 proc. a gdzie jest reszta? Fundacja wykazuje dochód w wysokości 14.100.823,66 zł i oczywiście znaczna część środków została przekazana na zorganizowanie przystanku demoralizacji - „Przystanku Woodstock”. Wszystko dostępne jest na oficjalnej stronie http://s.wosp.org.pl WOŚP i można porównać. Warto dla porównania przyjrzeć się sprawozdaniu Caritas z 2009 roku: Ogółem Caritas Polska zebrało 441.581.695,94 zł. Na pomoc potrzebującym przeznaczył zaś 435.799.984,43 zł, czyli prawie 99 proc. wpływów. Podsumowując Caritas miało 8 razy większe wpływy, oraz 15 razy większe wydatki na pomoc niż WOŚP. Tego chyba nie trzeba tłumaczyć i komentować, a każdy o zdrowych zmysłach sam potrafi wybrać kogo należy wspierać!

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx8 
  • -3

    suaf_gość

    13.01.2013, 20:17

    co za manipulacyjna wypowiedź!!! Wystarczy poczytać ustawę o działalności pożytku publicznego (a taką jest WOŚP) oraz ustawę o zbiórkach publicznych, żeby wykpić teorię "gdzie jest reszta?". dla Twojej informacji OPP mają "zaostrzony" rygor dot. księgowości (w szczególności do sprawozdań finansowych do publicznego organu nadzorującego w myśl zasady jawności i klarowności). Ponad 25 mln zł nie mogło rozpłynąć się w powietrzu (tym bardziej, iż Owsiak ma wielu wrogów wśród osób wpływowych, którzy tylko czyhają aż mu się powinie noga). Pomyśl logicznie człowieku!!! w sumie to wiadomo o co chodzi: http://i1.ryjbuk.pl/d8227dcc898e0c034c78719fe81005b48f754be1/rydzykxx-jpg

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx2 
    -1

    Gość_gość

    13.01.2013, 22:51

    Chodzi o to, że Owsiak nie ukrywa gdzie jest reszta - reszta idzie na organizację takich imprez jak Woodstock i inne. W mediach słyszymy jedynie że zbieramy na dzieci itp. Prawda jest taka, że część idzie na spędy zaćpanych nastolatków (Woodstock), a to już wielu może nie odpowiadać i woleliby kasę dać np Caritasowi. Brak informacji i wykrzykiwana papka medialana typu "się dzieje róbta co chceta" fałszuje nieco rzeczywistość. Tak na marginesie to mimo wszystko popieram WOSP ale idealizowanie tego jest chore, a wypominających koszty tego schoow od razu by ukamienowano. Wielu zbija na tym kasę ale sprzętu dla dzieciaków też kupią.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • +2

    realista_gość

    13.01.2013, 20:53

    Flex obłudny

    A Flextronics niech lepiej zadba o swoich szeregowych pracowników bo to co się tam wyrabia to woła o pomstę do nieba. Kolesiostwo, kumoterstwo, nepotyzm to chleb powszedni. Awansują tylko spolegliwi i często kompletnie nie mający odpowiednich kwalifikacji na dane stanowisko - szczególnie od brygadzisty w zwyż.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx4 
  • adam_gość

    14.01.2013, 10:28

    koszty

    Te 25 mil to są koszty ,a obsługą WOSP zajmujesie osobna firma ktora nalezy do Owsiaka . Owsiak z 30 ludzmi w fundacji na cała Polskie to nic by nie zrobił , deklaruje ze zarabia w fundacji 2 srednie ,wydaje sie ze nie są to wielkie pieniadze i nikt mu nie zazdrosci ,ale z tej drugej firmy to juz inna sprawa ,a ze jest to firma prywatna to nic nikomu do tego Tak działa ta impreska Ktos napisał ze z kazdej złotowki jest tylko 4 grosze kosztow to sa BZDURY

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx0.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA