Kolejne auto przewróciło się na wiadukcie w ciągu ulicy 1. Maja

Kolejna kolizja na wiadukcie 1. Maja (fot. tcz.pl)
Kolejne auto przewróciło się na wiadukcie w ciągu ulicy 1. Maja

zobacz galerię zdjęć: 3
Dzisiaj (23.04) w godzinach popołudniowych doszło do kolejnej kolizji na wiadukcie w ciągu ulicy 1. Maja. Dostawcze auto wjechało w barierę ograniczającą skrajnię i przewróciło się.

Do zdarzenia doszło tuż przed godziną 15.00. Kierowca najprawdopodobniej nie zauważył znaków zakazu i świateł ostrzegawczych i usiłował wjechać na obiekt, kierując się na Stare Miasto:

- Na szczęście nikomu nic się nie stało - powiedział nam asp. sztab. Dariusz Górski, rzecznik tczewskiej policji - Policjanci zabezpieczyli miejsce zdarzenia. Pojazd trzeba było podnieść i odholować.

Przypomnijmy, że wiadukt w ciągu ulicy 1 Maja dla wielu kierowców aut wyższych niż 2,5 metra jest naprawdę feralny. Od dłuższego czasu, ze względu na zły stan obiektu, mogą z niego korzystać tylko osobowe auta (do 2,5 tony). Aby nie wjeżdżały tam auta dostawcze, przy wjeździe zamontowano belkę, ograniczającą wysokość do 2,5 metra. Chociaż przy wjeździe widnieją znaki o ograniczonej skrajni oraz światła ostrzegawcze, już wiele razy zdarzało się, że dostawcze auta wjeżdżały prosto w ograniczającą belkę. Do takich zdarzeń doszło m. in. w czerwcu ub. r., kiedy swoje auto uszkodził kierowca dostawczego mercedesa oraz we wrześniu, gdy kolejne auto zostało uszkodzone. Najczęściej o oznakowaniu zapominają kierowcy przyjezdni, których pokierowała tam nawigacja. W grudniu ub. roku doszło tam do wypadku ze skutkiem śmiertelnym. Wkrótce zostaną tam zamontowane bramownice z łańcuchami.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (104)
dodaj komentarz

  • +64

    _gość

    23.04.2012, 17:49

    nie kumam jak można nie zauważyć znaków, świateł, belki...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • -11

    łowca_gość

    23.04.2012, 21:21

    Z ilości zdarzeń...

    ..widać, że jednak można nie zauważyć. Mam pytanie do autora wpisu i 40 plusujących. Nikt z was jeszcze w życiu w nic głową nie przyp.....?

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx5 
    +14

    speedy_gość

    24.04.2012, 08:04

    Swiatełka

    Nie mógł zauważyć mrugających lampek bo od soboty nie działają !!! Jakiś debil zaje..ał kable !!!! Będą łańcuchy to też ukradną, dziwne, że belek jeszcze nikt nie zajumał.

    Cytuj
    IP: 195.128.xx0.xx5 
    +1

    lola_gość

    24.04.2012, 08:18

    "nie zauważył znaków zakazu i świateł ostrzegawczych " szkoda tylko że światła wczoraj nie działały...!!!!!

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
    +7

    Puyol_gość

    24.04.2012, 13:18

    ale znak ograniczenia wysokości chyba działał ? :D

    ale znak ograniczenia wysokości chyba działał ? :D

    Cytuj
    IP: 87.204.xx7.xx8 

    Jak można ?_gość

    27.04.2012, 06:30

    Powiem Wam jak można nie zauważyć naszych świateł . Bo to nie są światła stroboskopowe takie jak np. na autostradach w Niemczech . Te bynajmniej widać nawet w słońcu . A Tczew jak Tczew stać tylko na imitację . Niech najlepiej kupią na bazarze latarki diodowe i tam powieszą . Nie mam już słów na to co się dzieje w tym miejscu . Sprawa powraca jak bumerang tylko gdyby ten się popsuł i walnął w łeb kogoś z zarządu to może by coś zrobili z tym wspawanym złomem.

    Cytuj
    IP: 46.113.xx6.xx3 
  • -12

    _gość

    23.04.2012, 17:49

    Z 20 OSÓB MUSI ZGINĄĆ TO WTEDY COŚ ZROBIĄ ;(

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx9.xx6 
  • +32

    _gość

    23.04.2012, 19:13

    a co tu można jeszcze zrobić? mózgi poprzeszczepiać, aby kierowcy włączali myślenie. Mam tylko nadzieję, że Ci "kierowcy" nie poprowadzą nigdy autobusu, bo strach pomyśleć co się wtedy wydarzy.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
    +24

    syl_gość

    23.04.2012, 19:31

    ale co przepraszam zrobić???

    Może jeszcze jakiś neon krwisto czerwony powiesić? To ewidentna wina kierowców, bo jak można do jasnej ciasnej znaków, świateł i ogólnie belki w biały dzień nie zauważyć?? Wiadukt jest w złym stanie i lepiej, żeby było ograniczenie, niż żeby się inna tragedia miała stać

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx8 
    +25

    Martin_gość

    23.04.2012, 19:52

    Są znaki są światła itd. wystarczy przestrzegać i będzie ok a jak ktoś jedzie i uderzy to tylko i wyłącznie jego wina! Tak jak jest teraz tak bym zostawił niech debile nie przestrzegający znaków rozwalają sobie auta!

    Cytuj
    IP: 46.134.xx5.xx5 
    +8

    lgh_gość

    23.04.2012, 23:40

    Może zacznijmy od doczepiania mózgów powiatowym urzędnikom, którym najwyraźniej jedna ofiara śmiertelna ich chybionych decyzji to za mało, aby podjąć zdecydowane kroki do poprawy sytuacji. 6 miesięcy to wystarczająco dużo czasu, żeby chociażby zamknąć wiadukt, na którym i tak nie można wyegzekwować zakazu wjazdu, wytyczyć objazd i pomyśleć o zdobyciu pieniędzy na remont/budowę...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx5 
  • +56

    _gość

    23.04.2012, 17:51

    Przyjedz do Tczewa serdecznie wywracamy ;D

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx4.xx7 
  • +7

    ja (:_gość

    23.04.2012, 18:36

    ale urwał ...

    ziom dobrze mówisz :)

    Cytuj
    IP: 31.62.xx0.xx1 
    +6

    GPS_gość

    23.04.2012, 22:00

    GPS

    Jak ktoś zamiast mózgu ma GPS, to żadne znaki nie pomogą. UWAGA WŁĄCZ MYŚLENIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx8 
  • +7

    _gość

    23.04.2012, 17:54

    to juz robi sie zabawne :(

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx9.xx7 
  • -5

    jejeje_gość

    23.04.2012, 18:00

    dasys kaine granze ja ja wol obelrotyen monterigen belken mahen ja ja

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • +15

    Ale-ale - ALE_gość

    23.04.2012, 18:01

    Hmmmm

    Chyba chciał Wślizgiem pokonać ten wiadukt ;D

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx0.xx8 
  • +1

    _gość

    23.04.2012, 18:02

    hAHAHA

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • Tczew w obiektywie

    23.04.2012, 18:03

    To zaczyna być nudne...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -8

    X_gość

    23.04.2012, 18:10

    JAK SIĘ PRACUJE PO 12 GODZIN , TO SIĘ NIE ?????? BAŁWANIE

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx4 
  • -21

    loki55_gość

    23.04.2012, 18:30

    obciążyć miasto

    za te wszystkie wypadki na moście powinni obciążyć miasto , od razu znajdą winnego.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • +8

    lukasz_gość

    23.04.2012, 18:33

    debile

    matoły do szkoły

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx1 
  • +28

    przemo_gość

    23.04.2012, 18:49

    belka

    ta belka jest jeszcze z dobrych sowieckich czasów, dzisiejsze poprostu tyle uderzeń by nie zniosły !!!

    Odpowiedz
    IP: 77.115.xx0.xx0 
  • +1

    _gość

    23.04.2012, 18:57

    swiatła ostrzegawcze są ale pod słońce nie widać.

    wypadek

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx9.xx2 
  • -24

    jack_gość

    23.04.2012, 19:00

    ....

    cieżko tak zamknać wiadukt i wytyczyć objazd ?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx6 
  • +7

    _gość

    24.04.2012, 08:43

    Ciezko tak wlaczyc mozg i wytyczyc myslenie?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • +3

    marjam666_gość

    23.04.2012, 19:18

    :D

    tak bo pewnie wszyscy co komentuja sa tak wzorowymi kierowcami ze przejezdzajac z czyzykowa na suche patrza na kazdy znak!!!!! napewno tak jest.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx2 
  • +6

    zed_gość

    23.04.2012, 22:34

    w czym problem?

    A co w tym dziwnego? Przeciętnie rozgarnięty człowiek jest sobie w stanie poradzić z obserwacją i rozumieniem znaków. No chyba że ktoś w czasie jazdy jedną ręką pisze sms-a, drugą trzyma pasażerkę za kolano, zamiast mózgu używa nawigacji, do tego zagłuszające wszystko umcy-umcy, a w międzyczasie jednym okiem od czasu do czasu zerka na drogę.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx1.xx2 
  • +9

    _gość

    23.04.2012, 19:18

    Co tu nie gra. To jest podejrzana sprawa, że tylu kierowców już tam wylądowało na dachu, boku, lub bez dachu.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx3 
  • +4

    skorpi_gość

    23.04.2012, 19:23

    xxx

    A JEDNAK MOŻNA JAK KTOŚ SIĘ PATRZY NA LASECZKI

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx1.xx6 
  • +11

    KSSK1488_gość

    23.04.2012, 19:29

    Dziwne..?

    Nikomu nic się nie działo na tym wiadukcie, a tu nagle wypadek za wypadkiem, przez tę belkę ... hmmmm... może Rosja ma z tym coś wspólnego .?

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx9.xx3 
  • +10

    _gość

    23.04.2012, 19:39

    Brawo dla baranów z UM i p Witkowskiej za szybkie reakcje na problem poczekamy aż się tam autobus właduje i zginie z 50 osób to może wtedy stado baranów coś zrobi ,ręce opadają na takich urzędasów bez kompetencji rowy kopać pewnie to też by zje.....li

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • -4

    janek_gość

    23.04.2012, 19:40

    brak słów... Czy władze miasta nie widzą zagrożenia w tym miejscu?! Żeby to pierwszy raz miał tam miejsce wypadek?! Urzędnicy, opamiętajcie się, może musi tam być jakaś porządna katastrofa, żebyście coś zrobili?!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx9.xx6 
  • +9

    Lolek_gość

    23.04.2012, 20:03

    TVN Uwaga zaprosić, to się przygotują.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx5 
    +7

    waski_gość

    23.04.2012, 20:14

    a co maja jeszcze zrobic wladze miasta do cholery ? siedziec na krzesle przed wiaduktem i pilnowac idiotow . Jestem kierowca i w calej europie sa rozne dziwne wymysly ale jak sie jedzie z glowa i wie sie czym sie jedzie to nic nikomu sie nie dzieje a jak sie mozg zostawia w torbie z ciuchami i slucha sie nawigacji to sa pozniej efekty.

    Cytuj
    IP: 109.15.xx1.xx1 
    +7

    myślący

    23.04.2012, 21:47

    a co mają do tego władze miasta?! TO JEST WIADUKT, KTÓRY NALEŻY DO STAROSTY - POWIATU. Nauczcie się w końcu rozróżniać te dwie instytucje

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +11

    maniac_gość

    23.04.2012, 19:42

    Jeszcze kilku i złamią w końcu tę barierę...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • +9

    Rafał_gość

    23.04.2012, 19:48

    brak

    Świateł można nie zauważyć szczególnie jak są wyłączone;)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx2 
  • +17

    kokon_gość

    23.04.2012, 19:48

    Nie mogę zrozumieć jak ktoś ,kto porusza się autem, nie ma pojęcia o jego gabarytach i jego wysokości.Jeżdżę dużo ciężarówkami i widzę pod jaki wiadukt mogę wjechać a pod jaki nie. To jest dla mnie nie do zrozumienia.Na takich kierowców powinny być nakładane bardzo wysokie grzywny , możne uzbierało by się na remont wiaduktu . karać , karać i jeszcze raz karać takich kierowców

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • +15

    waski_gość

    23.04.2012, 19:49

    IDIOCI

    Trzeba byc kompletnym debilem zeby tam wjechac takim autem albo chciec zrobic kariere. Nie od dzis o tym sie mowi a kierowca tego auta pochodzi z okolic tczewa. A druga sprawa skoro znaki swiatla i belka nic nie daje to nawet gdyby tam szlaban postawic to beda w niego walic .

    Odpowiedz
    IP: 109.15.xx1.xx1 
  • +2

    _gość

    23.04.2012, 20:13

    jakieś 2h temu samochód wywinoł orła koło flexa jechał samochód z Kożlin na ul.MalinowskąAle to przypadek głupoty i żałuje tylko że nikt nie wezwał policji 4 buraków w dresach wyszło z tego samochodu i zmiękli.HAHAHAHA WIELCY DRESIAZE!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx1.xx0 
  • +6

    _gość

    23.04.2012, 20:20

    jazda po Tczewwie jest jak jazda PKP

    nigdy nie wiesz czy wrócisz...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • -4

    reggi

    23.04.2012, 20:21

    Połóżcie tam "śpiącego policjanta", albo STOP!

    To już na prawdę nudne z tym wiaduktem!! Czy tą drogą zawiadują bezmózgie yeti? Niech położą tam "śpiącego policjanta" i z głowy. Jak któryś "miszczuf kierownicy" nie zauwazy znaku, to połamie zawieszenie i stanie w miejscu. Lepsze to, niż znów tam kogoś zabić! Ewentualnie znak STOP przed wiaduktem, obok ostrzegawczy. Tylko debil go nie zauważy! Koszt praktycznie żaden, a będzie skuteczne.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • alee jakkk_gość

    23.04.2012, 20:24

    yyyy

    Chyba ktos im wszystkim placi za takie manewry:P

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx1 
  • -4

    JacMax_gość

    23.04.2012, 20:27

    Kiedy zarządzający T. pójdą po rozum do głowy!

    Czy do cholery dla naszego miasta Tczewa i ludzi zarządzającym naszym grodem, byłaby to jakaś inwestycja wykraczająca aż tak ponad budżet, aby w końcu postawić parę metrów bliżej bramki z łańcuchami. Niech każda z bramek wyjdzie około 1000zł (chociaż według moich obliczeń nawet nie tyle) to te 2 tyś zł. jest niczym w porównaniu ze stratami jakie poniosą Ci ludzie co musiało ich spotkać to nieszczęście już nie wspomnę o utracie zdrowia oraz tragedii, która się zdarzyła nie tak dawno w tym samym miejscu. Wiem, że każdemu się pewnie zdaje, ze jak on mógł tego nie zauważyć, a można, tym bardziej jak się nie jest z tego miasta, jesteśmy zagubieni, gdzie często prowadzi nas GPS i nie spodziewamy się ataku z góry, przecież do tunelu nie wjeżdżamy!!! Więc nie ma co cwaniakować, bo wszyscy strzelamy gafy, i zawsze może nam coś umknąć. Ja żądam od władz naszego miasta, aby się tym problemem zajęli i rozwiązali tak, aby każdy kierowca czół się bezpiecznie wjeżdżając do naszego miasta. Rozwiązanie z łańcuchami ostrzegawczymi są stosowane wszędzie i nie potrafię zrozumieć czemu jeszcze tam tego nie ma. Nawet nie trzeba do tego skończyć politechniki, aby to skonstruować i zamontować. Bardzo mi szkoda tych kierowców, przeważnie są to tylko pracownicy, a nie właściciele tych aut, i dłuuugo będą spłacać długi za naprawę tych dostawczaków. Ja na ich miejscu już bym był z wizytą u prezydenta Tczewa, oczywiście ze słusznymi pretensjami. To tyle z mojej strony, trochę może przydługi ten komentarz, ale strasznie mnie ta sytuacja irytuje. A za kierowców tych aut, trzymam kciuki, aby ich za to z roboty nie wywalili. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx8.xx8 
  • +2

    _gość

    24.04.2012, 08:46

    Slusznymi pretensjami? A niby dlaczego? Sa znaki - sa, sa swiatla - sa - miasto zrobilo wszystko do czego zostalo zobligowane przez Ustawe. Nikt nie powiedzial ze miasto ma obowiazek montowac 30 roznych wynalazkow zeby barany ktore nie widza belki i wjezdzaja na ten most z predkoscia swiatla (jadac wolno do takich akcji by nie dochodzilo i to jest fakt) nie rozwalalo sobie samochodow. Smiech na sali po prostu.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • gosc_gość

    23.04.2012, 20:29

    jak mozna nie zauwazyc ze jest tam nize a wogole jak zapieprzaja tam ze szok to nie ma sie co dziwic ze wtedy jest porazka

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx1 
  • -6

    Tczewianka_gość

    23.04.2012, 20:33

    Pytanie do władz naszego miasta ile jeszcze razy musi sie tam cos stac zebyscie ruszyli tyłki i zrobili coś z tym bo na kawe i pogaduchy o Dupie Marynie zawsze jest czas....

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx1 
  • +2

    STAROSTWO_gość

    23.04.2012, 22:08

    STAROSTWO

    Czytaj kobieto poprzednie posty tam już kilkakrotnie pisano że ten MOST PODLEGA POD POWIAT.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx8 
  • -1

    dghghfhi_gość

    23.04.2012, 20:40

    masaka jakaś

    bo tam stała brzoza!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx4.xx7 
  • +1

    max_gość

    23.04.2012, 20:41

    do JANKA

    A co mają zrobic urzednicy ? moze zamknąc całkowicie ten wiadukt i udostepnic tylko dla pieszych i rowerow KOKON masz całowitą racje

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx0.xx5 
  • +5

    TRUE_gość

    23.04.2012, 20:43

    Z NASZA SZYNĄ NIKT NIE WYGRA POCHWAŁA DLA MAJSTRA CO JA SKRĘCAŁ

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx7 
  • -2

    gość_gość

    24.04.2012, 17:35

    ty debilu ty wiesz co piszesz

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx8 
    -2

    gość_gość

    24.04.2012, 17:42

    ty masz nasrane w tej bani

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • -2

    gosć_gość

    23.04.2012, 20:43

    BŁAD

    BŁĄD nie mogło to być przed 15 ponieważ o 15:00 przechodziłem tamtędy i nie było żadnego przewróconego auta.

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx5 
  • -5

    pobło_gość

    23.04.2012, 21:00

    za takie oznaczenie mostu urzędnik powinien pójść do paki i zapłacic poszkodowanym wysokie odszkodowania,ten urzędnik który odpowiada za bezpieczeństwo ,skoro tyle wypadków to prokurator powinien podnieść dupsko

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx4.xx9 
  • -3

    spoko_gość

    23.04.2012, 21:02

    wybory samorządowe

    kierowcy GTC powinni w końcu skorzystać świadomie ze swojego biernego i czynnego prawa wyborczego, bo inaczej nie ma bata na obencych urzędników, którzy lubią krew, trupy i zniszczone auta!

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx0.xx5 
  • +6

    rabbit_gość

    23.04.2012, 21:04

    kierowcy???

    Kto zasiada za kierownicą tych samochodów? Ludzie bez wyobraźni? Kiedyś, żeby pracować jako kierowca zawodowy, trzeba było zdać badania psychotechniczne. A teraz? Oto mamy efekty.

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx1.xx5 
  • +8

    tczewianka_gość

    23.04.2012, 21:07

    Może pytam od rzeczy, ale... Mieszkam w okolicach wiaduktu, więc często nim przechodzę w kierunku Starego Miasta, ruch jest tam raczej umiarkowany, ograniczenia prędkości odpowiednie, nie zauważyłam jeszcze by któryś z kierowców próbował w tym miejscu brawurowej jazdy z osiemdziesiątką na liczniku... a i wjazd na wiadukt nie znajduje się za jakimś ostrym zakrętem, dojazd jest raczej w linii prostej, droga i sam wiadukt dobrze widoczne... więc nie potrafię zrozumieć JAK wielkim trzeba być kretynem, by widząc niską belkę, pod którą ni cholery się nie przejedzie takim samochodem, zamiast kulturalnie się zatrzymać, próbując opanować sytuację, jedzie się dalej wg zasady "nie ma co się pieścić, musi się zmieścić"?! Naiwny kierowca, powinni mu za sam poziom idiotyzmu przyznać wysoką grzywnę. -,-

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx8 
  • -1

    _gość

    24.04.2012, 08:47

    Jeden z pierwszych sensownych komentarzy ktore tu widze! Dokladnie tak!

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • -1

    ślepa_kura_gość

    23.04.2012, 21:24

    brzoza

    Wezwać Macierewicza z EKSPERTAMI prosto z Brazyli!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xxx 
  • +2

    łowca_gość

    24.04.2012, 09:17

    ślepa kuro

    Puknij się w swój poniemiecki łep.

    Cytuj
    IP: 83.0.xx6.xx4 
  • +3

    waski

    23.04.2012, 21:32

    WLADZE MIASTA

    A ja proponuje zeby wladze Tczewa za takie akcje ratownicze obciazaly firme lub kierowce.Mozgu trzeba uzywac albo nie ruszac sie z domu bo mozna innym zrobic krzywde i co jak popelni inne wykroczenie gdzie ktos ucierpi tez bedziecie marudzic na wladze Miejskie , Pomyslcie zanim zaczniecie tu skrobac , Pozdrawiam Myslacych.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • asd_gość

    23.04.2012, 21:40

    najlepiej by było go wyremontować lub zbudować nowy, było by to lepsze rozwiązanie, bezpieczniejsze. Jedną osobę ten wiadukt już zabił, kolejne na pewno jeszcze będą.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx1 
  • +1

    aja_gość

    23.04.2012, 21:43

    belka powinna być

    na wysokości głowy przeciętnego kierowcy auta dostawczego. Najwyżej zadziałałby selekcja naturalna

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xxx.xx5 
  • +1

    MAX_gość

    23.04.2012, 21:50

    Ewidentnie wina kierowcy i nie ma tłumaczenia.

    Odpowiedz
    IP: 86.24.xx1.xx0 
  • -2

    Seba_gość

    23.04.2012, 21:54

    Ja sie boje tylko jednego, że bezradność naszych władz doprowadzi do zamkniecia tego wiaduktu i będą mieli po problemie. Zastanawiam sie ile aut musi uderzyć w tą nieszczesną belke, żeby coś z tym zrobić? Czy naprawde tak wielkim problemem jest odciecie tej belki i wstawienie tam bramownicy z łańcuchami, czy musi to trwać tyle czasu?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx7 
  • +2

    waski

    23.04.2012, 21:58

    ZABIL

    Sprostowanie . Nie WIADUKT zabil tylko kierowca a to zasadnicza roznica . Ktos slusznie zauwazyl ze kiedys trzeba bylo miec badania do prowadzenia takich aut a teraz lejce i do przodu.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    m.s._gość

    23.04.2012, 22:05

    ukradli kable

    Czy ktoś zauważył że światła ostrzegawcze nie działają bo kable ukradli. No i 2,5 tony to fikcja. osobówka z dobrze zapakowaną przyczepą może ważyć zdrowo ponad 3,5 tony.

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx1.xx7 
  • +1

    kierowca..._gość

    23.04.2012, 22:12

    tu się już nic zrobić nie da...są znaki, światła...brak uwagi kierowców niestety lub nieznajomości gabarytów swojego pojazdu...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx3 
  • +2

    kondzio_gość

    23.04.2012, 22:16

    i po co te bariery z łańcuchami niech jest tak jak jest to wina kierowców a nie urządzeń. To że ktoś zginął w wypadku to co wina urządzenia? a kierowcy niech się uczą czytać znaki ponieważ to w większości wypadków jest przyczyną złego.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • jony_gość

    23.04.2012, 22:25

    Postawić bramki z blachami u góry jak dla tirów(jak nap.w Gdańsku)Czy to tak dużo kosztuje?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • +1

    miki_gość

    23.04.2012, 22:33

    brak myślenia

    Zgadzam się że trzeba myśleć za kierownicą i nie ma żadnego tłumaczenia że zmęczony,nie zauważył,przeliczył się.Przepisy są dla wszystkich i trzeba ich przestrzegać a szczególnie na drodze bo odpowiadasz nie tylko za siebie ale i za bezpieczeństwo innych,ale z drugiej strony nie można stwarzać barier które są niebezpieczne dla życia.W tym miejscu już dawno powinno być zmienione takie ograniczenie w postaci sztywnej belki która poprostu stwarza zagrożenie.Za wypadki odpowiadaja sami kierowcy którzy łamią przepisy ale za poważne skutki to twórcy nieszczęsnej belki.Juz po pierwszym wypadku powinna zawisnąć ogranicznik na łańcuchach i osoby za to odpowiedzialne po prostu to zlekceważyły i moim zdaniem ani światła,ani spowalniacz nie załatwi sprawy bo jakich mamy kierowców to pokazują choćby statystyki i każde łamanie przepisów w tym miejscu bedzie prowadzić do takich grożnych sytuacji dopóki będzie tam ta belka.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx4 
  • +1

    _gość

    23.04.2012, 22:34

    Dzisiaj tamtędy przejeżdżałem i specjalnie zwróciłem na sygnalizacje uwagę że nie działała , więc zamontowanie sygnalizacji, która nie jest włączona nic nie pomoże a człowiek który zatwierdził zamontowanie ograniczeń co do wysokości auta to musi być nie zły kretyn . tak samo jak człowiek pod nickiem wąski

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx3 
  • -1

    m1_gość

    23.04.2012, 22:36

    Krwisto czerwone neony wisza w Hamburgu Sand Pauli Ryper Bahn .A tym co sie tam wypierdzielili trzeba oleju do lbow nalac a nie wieszac lamp.Tyle w tym temacie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • +2

    Kokot

    23.04.2012, 22:55

    To jest tylko i wyłącznie wina kierowcy pracuję w transporcie i wiem co się z czym je, prawa jazdy za łapówki , szkolenia za łapówki , małolatów wsadzają za kierownicę a potem jest tak jak jest a skrajnia na tym wiadukcie jest bardzo dobrze oznaczona.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • tczewianka_gość

    23.04.2012, 23:07

    płakać się chce ciężko zrobić raz a porządnie ten most??? najlepiej zawiesić migające światełka barierkę i wsio ?? a możne łańcuchy jeszcze co ??? można by zdjąć barierkę i auta powyżej 2,5 m i straż pożarna będzie spowodnie się poruszać jak inni ile osób ma jeszcze zginać zęby ktoś pomyślał???!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx5.xx3 
  • +3

    lgh_gość

    23.04.2012, 23:31

    Auta osobowe w myśl przepisów ruchu drogowego mogą mieć masę do 3.5 tony i jeśli kierowca tego auta miał prawo jazdy kategorii "B", to prawdopodobnie jechał autem o dopuszczalnej masie do 3.5 tony, czyli de facto autem osobowym. Jeśli jednak na wiadukcie był ograniczony tonaż (znakiem zakazu) - to powinien dostać mandat za złamanie zakazu wjazdu. Ale taki sam mandat powinien dostać każdy kierowca kierujący pojazdem cięższym niż 2.5 tony, czyli np. kierowca Audi A8 z 2 dwójką dorosłych ludzi na pokładzie i przyczepką o wadze pow. 500kg. Dlaczego nie egzekwuje się tego zakazu w pełni (ograniczenia tonażu)? Oczywiście wspomniane Audi A8 zmieści się pomimo zakazu wjazdu pojazdom powyżej 2.5m i nikomu z pasażerów włos z głowy nie spadnie (dosłownie i w przenośni). Dlaczego więc ograniczenia skrajni nie egzekwuje się mandatem karnym tylko przy pomocy gilotyny? W sytuacjach z trefnym powiatowym wiaduktem widać jakieś tam wyraźne nieścisłości. Nie można pisać, że "na szczęście nic się nie stało", bo ktoś o mały włos nie stracił życia, zniszczony został samochód, ktoś straci przez to pracę etc. Namawiam wszystkich kierowców, poszkodowanych przez nieodpowiedzialne zarządzanie drogami przez powiatowych urzędników do złożenia pozwu zbiorowego przeciwko starostwu - udowodnijcie w sądzie, że starostwo ponosi winę za to co działo się na wiadukcie montując "szkodliwy element nie będący elementem konstrukcyjnym mostu" (oczywiście szkodliwy, bo niewłaściwe i nie należycie oznakowany) w celu zniszczenia mienia.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx5 
  • +3

    JacMax_gość

    24.04.2012, 09:58

    Popieram w 100%

    Oczywiście zgadzam się z autorem tego komentarza, masz racje co to za oznaczenie skoro jednak ileś osób "zawodowych kierowców" nie zauważyło tej przeklętej belki. Gdzieś mi umknal artykuł z przed miesiąca, że jednak nasza władza chce zainstalować bramki ostrzegawcze przed mostem, o których pisałem wyżej, , tylko za jaką cenę 65000z!ł!! Chyba będą pozłacane i wykładane kryształkami Svarowskiego. Że to trzeba zabezpieczyć, to jest fakt tylko może jednak za sporo mniejsze pieniądze.Trochę się na cenach znam i czekam na kosztorys co tam ma tyle kosztować, bo może faktycznie jakieś zabezpieczenia z Nasa.

    Cytuj
    IP: 83.11.xxx.xx4 
  • +2

    Pjord Knudsen

    23.04.2012, 23:36

    Ciekawostka.

    Ciekawy rozkład plusów i minusów w komentarzach.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +4

    onaion_gość

    24.04.2012, 00:20

    Moim zdaniem kierowcy kierujjac sie gps'em poprostu nie mysla najlepiej to jakby gps mowil gdzie belka gdzie ograniczenia a gdzie slepa uliczka ale to chyba nie te czasy...ile razy sie zdarzylo ze kierowca jadacy przez miasto w ogole nie zwraca uwagi na jednokierunkowe I na znaki,a o zasadach rownorzednego skrzyzowania nie wspomne...,,a tak szczerze gdyby kazdy z tych kierowcoe choc troche zdjal noge z gazu zauwazylby znak I wtedy wystarczylo by tylko wycofac:-)

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx2.xx8 
  • waf_gość

    24.04.2012, 06:24

    :)

    To wina Tuska hehhe jak tu żyć:)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx3 
  • łowca_gość

    24.04.2012, 09:21

    Może nie Tuska

    Tylko tak samo "mądrych".

    Cytuj
    IP: 83.0.xx6.xx4 
  • -4

    kajot551_gość

    24.04.2012, 09:26

    wiadukt

    Pisanie o wiadukcie BELCE=GILOTYNIE nie przyniesie skutku ,gdyż POtrzeba co najmniej 15 ofiar smiertelnych. ALARMOWANIE i GLOSY INTERNAUTOW STAROSTWO i MARIA-IGNORANTKA mają gleboko w d..... W NORMALNYM KRAJU oDPOWIEDZIALNI za BELKE-GILOTYNE byliby w areszcie i tlumaczyliby zaniechanie dzialania. Trudno tlumaczyc NIEUWAGE KIEROWCOW,lecz sa rózne przyczyny ,zagapienie się,zmeczenie,pośpiech ,stress itd.JESLI KTOS NIE POPELNIL BLEDU to TYLKO TEN KTO NIE BYL NA DRODZE . KAZDY INNY TO KLAMCA.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • +1

    polka_gość

    24.04.2012, 09:47

    śmiech na sali

    jechał jak zwykle szybko absolutnie nie spojrzal na boki nie mowiąc juz o górze i tyle w temacie ! kuźwa nawet na koncu abisyni sa znaki ze ten most jest zamkniety dla takich samochodow ! trzeba byc kretynem zeby nie patrzyc na znaki , znak na znaku i swiatla coo jeszcze trzeba tam postawic? zeby ktos łaskawie zauwazyl !! to swiadczy o tym ze nie patrzymy na znaki moi drodzy wgl absolutnie nie patrzymy kazdy jedzie na pamiec i ma w dupie ! a stany drog jak i mostow sie zmieniaja z roku na rok zatem proponuje zaczac sie patrzyc !!! osły ! a nie zwalać na rząd co oni jeszcze tam maja postawic pytam sie ? chyba ze Policja stanie i bedzie kazdemu duzemu samochodowi ktory bedzie juz zmierzal w tym kierunki bez mozliwosci wyjasnien typu " ojej nie widzialem " po 300 zł mandaciku walic ! aaa niee bo wtedy bedzie ze dziure budżetową łatają ! żal !! to wina tylko i wylącznie kierowcow a nie rzadu oni nic nie moga zrobic juz bo nie ma kasy narazie na remont a most dla osobowych aut moze funkcjonowac poki co. a i zreszta nie raz jechalam jest tam ograniczenie do 40 !! a osobowki zapierniczaja 60 !! wiec mysle ze z tym panem bylo podobnie mysle ze wiekszosc nie wie ze tam jest do 40 ;) pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • +1

    slawektc

    24.04.2012, 11:04

    Ciekawe ile mieli lat Ci wszyscy kierowcy?

    Ciekawe ile mieli lat Ci wszyscy kierowcy?Może jakaś średnia wieku nam coś podpowie.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    gość1956_gość

    24.04.2012, 13:00

    ....!!!

    Nie ma co komentować! Trzeba przestrzegać znaki drogowe i tyle! Gdyby wszyscy tak robili nie byłoby taki absurdów jak na tym moście... Gdyby nie te belki to na most lisewski wjeżdżałyby TIR-y! Wystarczy przejechać się po drogach i zobaczyć jak przestrzegane są przepisy ruchu drogowego....beznadzieja (rozmowy przez komórki,przy ograniczeniu do 40 grzeją 120 a nawet więcej)itd. Dla bezmózgów nie ma zasad i żadnej rady.Sami się wykruszą! Może wtedy będzie lepiej !!!

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx0.xx5 
  • _gość

    24.04.2012, 14:32

    --- Treść komentarza została usunięta przez Moderatora serwisu ---

    Cytuj
    IP: 193.108.xx8.xx1 
  • +2

    KAROL_gość

    24.04.2012, 13:29

    MOST

    Ludzie jak nazwac tych ludzi ze Starostwa. Za co oni biora pieniadze Ile ludzi jeszcze musi zginac zeby wreszcie zrobili ten wjad Ci ludzie sa nieodpowiedzialni , zycie ludzkie maja za nic. Nikt nie jest komputerem i kazdy moze sie pomylic i przeoczyc, chyba ze jest super kierowca i nie popelnia zadnych wykroczen i pomylek, jak wynika z niektorych wypowiedzi. WEZCIE SIE W KONCU ZA TO ZABEZPIECZENIE

    Odpowiedz
    IP: 213.177.xx8.xx2 
  • +1

    _gość

    24.04.2012, 13:53

    !!

    Jak dla mnie to niech wykopią tam 5-cio metrową fosę może wtedy nikt nie przywali w belkę.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx5 
  • -2

    -=Siwy=-_gość

    24.04.2012, 14:25

    Palanty

    --- Treść komentarza została usunięta przez Moderatora serwisu ---

    Odpowiedz
    IP: 193.108.xx8.xx1 
  • -1

    S1WY_gość

    24.04.2012, 14:30

    Poweiscie zarzdce drog...

    Jako ostrzezenie przed niskim wiaduktem,powinni powiesic za noge zarzadce drog regionalnych na tej belce. A czemu ?? A temu ze to przez nia zginal tam 16latek niedawno. Wiedzac ze jest w tym miejscu taka ilosc powtarzajacych sie wypadkow,powinien byc umieszczony innego typu system ostrzegania-zwisajace lancuchy lub gumy,tak jak ma to miejsce w kazdym innym miejscu,gdzie jest niski wjazd.

    Odpowiedz
    IP: 193.108.xx8.xx1 
  • Olo_gość

    24.04.2012, 15:39

    Po rejestracji widać że to gość z GD ale u nich znaki nie obowiązuja .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • +1

    OLD KACZY_gość

    24.04.2012, 17:20

    WIADUKT

    WIADUKT IMIENIA 24 GŁUPICH KIEROWCÓW!

    Odpowiedz
    IP: 213.195.xx0.xx7 
  • krzys_gość

    24.04.2012, 18:23

    wiadukt

    Aco nato piraci kto im wydał prawko ze nie widzą barjerek oczm sinia jeeszcz o niebieskich migdalach niech lepiej uwarzaja na droge a ni zajmuja sie czym popadnie a jak jest bum w tedy co sie narobilo

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx7 
  • Paulina_gość

    24.04.2012, 19:06

    ...

    może znaki są ale światła nigdy nie były włączone, a jeżdze tym mostem prawie codziennie. wracając z pracy o 22 tym mostem zawsze zwracałam uwagę na te " odblaski " i zawsze śmiałam się do ukochanego, że miasto oszczędza na prądzie... także według mnie błędem kierowcy było nie przeczytanie znaków drogowych, bo większość "kierowców" jeżdzi na pamięć, co drugim utrudnia poruszanie się na jezdni, a potem taką "wiedzę" przekazują dzieciom, które jeżdzą na rowerach i nawet się nie obejrzą a wjeżdzają na jezdnię i to najczęściej ze sponatnu. Tak samo jestem za dawanie ultimatum godzinnego starszym ludziom, którzy po nocach się pałętają, a jak spotkają sąsiadkę, którą widzą po raz setny to i tak na środku pasów dla jezdni stoją i się pół godziny witają jakby wieki się nie widziały i dyskutują. jestem ciekawa czy na dole Polski też się takie rzeczy dzieją...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx7 
  • marijan_gość

    24.04.2012, 20:43

    zanęta

    proponuje zawiesić tusz pod belką banknoty 100zł Tego na pewno nikt nie zauważy

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx6 
  • _gość

    24.04.2012, 23:45

    Czlowieku - blagam Cie - "tuż" nie tusz...

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • +2

    waski_gość

    24.04.2012, 20:55

    i zowu

    Znowu zwala sie wine za smierc 16 latka na wszystkich tylko nie na kierowce .Po 1 jest oznakowanie po 2 kierowca powinien znac przepisy ruchu drogowego i wiedziec co to sa za znaki jaki powinien wiedziec ze podczas jazdy nikt niema prawa przebywac w kabinie sypjalnej . Proste i na temat.

    Odpowiedz
    IP: 109.15.xx1.xx1 
  • +1

    jas_gość

    25.04.2012, 08:27

    popieram urzednikow

    Sam jestem kierowcą ale popieram wszelkie działania urzednikow ktore zmuszaja do przestrzegania przepisow o ruchu drogowym ,na idiotow i chamow to najlepsze lekarstwo i nie tylko odnosi sie do tego wiaduktu np jadac od Schela w Jagielonską lewy pas jest do skretu w kierunku Lidla ale nie brakuje takich debili co skrecają z tego pasa w prawo bo na prawym jest kolejka

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx0.xx5 
  • olek_gość

    25.04.2012, 09:37

    Jakby

    wpakował sie pod belkę Prezydent albo ktos z jego rodziny to zrobili by szybko ten wiadukt.

    Odpowiedz
    IP: 91.15.xx7.xx5 
  • +2

    asdfwa_gość

    25.04.2012, 13:38

    Ci którzy dają łapki w dół są urzędnikami .

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx5 
  • Widz_gość

    26.04.2012, 09:29

    Wczoraj o 23 następne auto się skasowało na belce

    Wczoraj o 23 następne auto się skasowało na belce

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx0.xx8 
  • waski_gość

    03.06.2012, 08:56

    gosc

    a ty idiotą jestes od urodzenia czy tylko tak na prosbe PiS robisz z siebie barana.

    Odpowiedz
    IP: 80.14.xx2.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.