Miał być zielony skwer - jest betonowy plac - Osiedle Zatorze

Miał być zielony skwer - jest betonowy plac - Osiedle Zatorze

zobacz galerię zdjęć: 2
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Niespełna pół roku temu włodarze w jednej z tczewskich telewizji obiecywali w tym miejscu zieleń i elementy małej infrastruktury - ławki, kosze na śmieci itp. Niestety okolice wyjścia z dworca PKP na Osiedle Zatorze nie doczekały zmian na lepsze... tylko na gorsze.

Chociaż przewija się tutaj codziennie kilkaset mieszkańców osiedla (i nie tylko - ponieważ z tej strony często podjeżdżają po pasażerów samochody), ponadto widać je doskonale z peronów dworca, postanowiono zrobić tutaj prowizoryczny parking na samochody, nie zważając ani na estetykę, ani na jakość wykonania.

Można by zapytać ,,po co"? skoro z drugiej strony dworca jest przeszło 500 bezpłatnych miejsc parkingowych. Dla wygody?

Drugą wątpliwość budzą materiały użyte do budowy. Są to stare, zniszczone, często połamane i uszczerbione płyty.


Czy temat zielonego skweru jest już zamknięty? Kto zezwolił na tę ,,inwestycję"?

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (65)
dodaj komentarz

  • -42

    powiem szczerze_gość

    02.07.2012, 23:24

    denerwuje mnie takie roszczeniowe podejście do tematu - mieszkam na górkach i chociaż płace wysokie podatki - też mam ulicę z takich nieestetycznych płyt - jakoś nie narzekam, bo wiem, że wszystkiego nie da się zrobić naraz. mało tego - jakoś tutaj mieszkańcy potrafią się zintegrować i sami wzięli się za zieleń na osiedlu - dzięki temu jest tam teraz piękny skwer. na zachodzie to normalne, że np, wspólnie dba się o swoje miasto - u nas wciąż niestety podejście - zróbcie nam i to szybko - a na domiar złego, jak uda się już znaleźć kasę na realizację - to potem się rozwali, albo ukradnie - bo to miejskie - czyli nie moje - ręce opadają. słowem - załóżcie osiedlową spółdzielnie, czy po prostu się zorganizujcie i też dajcie coś od siebie. ja jak chcę miec ładne otoczenie - po prostu biorę to w swoje ręce

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx4 
  • +60

    mieczyslaw

    03.07.2012, 12:03

    Wybacz, ale nie widzę tu roszczeniowej postawy, zamiast tego próbę zwrócenia uwagi na problem, jakim niewątpliwie jest brak konsekwencji w dbałości o estetykę miasta. Co to ma znaczyć, że ktoś te płyty tam wyłożył? Niestety, jak ma być ładnie, to trzeba za to zapłacić. Z jednej strony dworca wszystko nowe, z drugiej można położyć byle co i byle jak? Zgodzę się z jednym, że mieszkańcy mają wpływ na wygląd swojego osiedla, otoczenia, często nie zdają sobie tylko z tego sprawy.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +23

    on_gość

    04.07.2012, 10:03

    Tak, to jest beton a konkretniej jumbo.

    Cytuj
    IP: 178.37.xx2.xx2 
  • -32

    _gość

    02.07.2012, 23:31

    no akurat skwer tam średnio pasuje - tam mnóstwo ludzi parkuje, skwer można zrobić w głębi osiedla. PS. Jak miasto ma tam budować skwery, skoro większość tam to mieszkania komunalne - a w Tczewie jak wiadomo, niewielu płaci czynsze. z pustego to i salomon nie naleje

    Odpowiedz
    IP: 212.227.xx8.xx2 
  • +36

    JA_gość

    03.07.2012, 09:29

    Do gość ,,~ _gość"

    Na Osiedlu Zatorze 90% to bloki należące do Wspólnot Mieszkaniowych. Są trzy bloki komunalne, ale ich mieszkańcom niczego złego zarzucić nie można (dbają o otoczenie).

    Cytuj
    IP: 37.209.xx3.xx9 
    +33

    zzz_gość

    03.07.2012, 09:53

    zzz

    kozen wypiękniał ostatnimi laty - to fakt, wiadomo - jak ktoś dba to i ma :) pozytywnie

    Cytuj
    IP: 81.190.xx4.xx7 
  • +35

    aa_gość

    02.07.2012, 23:58

    A czy ktoś wie co będzie na terenie ogródków ( tych przy torach), które są teraz likwidowane

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5 
  • -47

    kris_gość

    03.07.2012, 06:14

    dla tej patologi z kozenu to tak wysoki standart, pewnie- zrobic piaskownice dla meneli

    Odpowiedz
    IP: 193.227.xx3.xx1 
  • +43

    _gość

    03.07.2012, 06:18

    Ale Pan Żynda obiecywał tam cuda na kiju i co???????????????

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx8 
  • +29

    gosc_gość

    03.07.2012, 06:23

    aaa

    chyba sam mieszkasz w komunalnym na kozenie komunalne to tylko de nowe ostatnio oddane pozostała reszta do w chwili obecnej mieszkania własnościowe wykupione od kolei

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx6 
  • -40

    jwp_gość

    03.07.2012, 06:45

    A zastanowiles się po co robić takie coś na kozenie,zaraz wszystko byłoby zdewastowane przez okoliczną patologie + tamtą stroną przechodzą grupy kibiców na mecz przy ul.Elżbiety więc napewno kosze i inne rzeczy zostałyby zniszczone .

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx3.xx6 
  • +12

    _gość

    03.07.2012, 09:01

    na Elżbiety?

    Kto przychodzi na Elżbiety?Po co miałby przychodzić?Nikt normalny na Gryfa nie chodzi :P

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +46

    JA_gość

    03.07.2012, 09:26

    Chętnie posadziłbym drzewka (Do -powiem szczerze)

    Chętnie posadziłbym drzewka. I jestem przekonany, że nie tylko ja... ale jak mam to zrobić, skoro teraz to miejsce jest wyłożone starymi betonowymi płytami?

    Odpowiedz
    IP: 37.209.xx3.xx9 
  • +26

    Zen_gość

    03.07.2012, 09:52

    wydaj mi się

    że jest to teren PKP pamiętam, że Pobłocki wspominał kiedyś o przeniesieniu placu zabaw na druga stronę alejki w związku z wjeżdżającymi tam samochodami ale mogę się mylić powodzenia w walce z betonem

    Cytuj
    IP: 83.25.xx8.xx8 
  • +41

    _gość

    03.07.2012, 09:46

    Kozen przez ostatnie kilkanaście lat się zmienił, ludzie się ogarnęli. Wszystkim żyjącym w strachu przed przerażającą i bezwzględną mafią z Zatorza, bojówkami chuliganów-morderców i wilkołako-wampirami tylko współczuć. Proponuję przestać bać się ludzi i wyjść czasem z domu a nie powtarzać plotki i głupie stereotypy. Osiedle jak osiedle, ma wady i zalety ale bez przesady :) Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx6 
  • +28

    _gość

    03.07.2012, 19:03

    Dobrze mówi. Polać mu.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx7 
  • -8

    ewe_gość

    03.07.2012, 12:36

    OSIEDLE ZATORZE POTRZEBUJE PORZADNEGO BOISKA !!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx7 
  • +29

    Polish Fighters

    03.07.2012, 13:11

    ...

    SM ładnie zrobione to, dlaczego i KOZEN nie może być!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -19

    _gość

    06.07.2012, 10:07

    A po co? Juz predzej za Suchostrzygi powinni sie zabrac - bo tam nie ma doslownie nic a mieszka najwiecej ludzi w calym Tczewie.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • -28

    ._gość

    03.07.2012, 13:22

    /

    zróbcie sobie...

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx0 
  • -33

    _gość

    03.07.2012, 14:27

    lenie i złodzieje!!!!

    Jak komuś żle to niech zakasa rekawy i sam od siebie coś zrobi!!!! A nie tylko narzekają a znając takich mieszkańcow jak Ci co tam zamieszkują to i tak by narzekali że nie jest ładnie bo miało być tamto sramto a jak co lepszego władze by postawili to i tak by to zniszczyli. Sami zrobcie to może wtedy coś decenicie jak ktoś chce mieć ładnie to niech zakasa rękawy jak inni a nie piszą bzdury i wiecznie narzekają!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx3.xx2 
  • -8

    Malutka _gość

    03.07.2012, 14:54

    ....

    Haaa odp***ta się od kozenu .. na kozenie to nie jest zadna patola .. !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • -18

    _gość

    06.07.2012, 10:06

    Widac wlasnie ;D

    Cytuj
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • -43

    Zenon Żynda_gość

    03.07.2012, 14:56

    Parking

    Szanowni przedmówcy. Uważam ,iż wykonywany w tej chwili parking wprawdzie z płyt jest lepszym rozwiązaniem od błota, które było po zniszczonym trawniku. Samochody pomimo zakazu i wystawianiu mandatów i tak niszczyły teren przy dworcu. Niestety także myślałem ,że parking na dworcu rozwiąże problem, ale się myliłem. Trwają obecnie prace porządkowe, poczekajmy do zakończenia inwestycji. Zrobiono przecież chodnik koło placu zabaw, oczyszczane są tereny po ogródkach, ma być wybieg dala psów, i mam nadzieję że małe boisko na Prostej, oraz zagospodarowany teren bezpośrednio przy zejściu z dworca. Wszystko co jest w tej chwili robione jest wynikiem wniosków mieszkańców osiedla jakie zapadły podczas spotkań. Nie ukrywam, że też myślałem o parkingu z kostki brukowej i jestem trochą rozczarowany , ale uważam ,że to rozwiązanie się sprawdzi po zakończeniu budowy. Zatorze to piękne osiedle i to zasługa mieszkańców, to oni tworzą moim zdaniem najładniejsze osiedle w Tczewie o niepowtarzalnym klimacie. A ja jako radny mogę jedynie składać wnioski do prezydenta z pomysłami, licząc na zrozumienie. Niestety do najlepszych pomysłów potrzebne są finanse których niestety nie ma za dużo. Proszę doceńmy to co się zmienia, i nie bądźmy wiecznymi malkontentami.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • +46

    JA_gość

    03.07.2012, 18:17

    Do Pana Zenona Żydny (bez?radnego)

    Panie Zenonie. 1) Mieszkańcy wnioskowali o zieleń, a nie betonowy parking 2) Problem z parkowaniem samochodów pojawił się podczas budowy Węzła. Teraz kiedy parkingi na łącznie 500 miejsc są już gotowe, po stronie osiedla wystarczyłoby kilka miejsc postojowych wyłożonych kostką. Są proste rozwiązania na wyeliminowanie kierowców parkujących na trawie. 3) Pisze Pan, że Osiedle Zatorze, jest ,,piękne", ale - proszę się nie obrazić - śmiesznie to brzmi w Pana ustach w kontekście tej obrzydliwej ,,inwestycji". Pierwsze wrażenie po wejściu na Osiedle z dworca to właśnie ten prowizoryczny parking. 4) Obiecuje Pan zagospodarowanie ogródków na wybiegi i boisko... ale Pana słowa nie są nic warte, zważywszy na to że już raz nie dotrzymał Pan słowa, a po za tym Pan sam nic nie może zrobić bo jak Pan napisał ,,może jedynie składać wnioski do prezydenta z pomysłami licząc na zrozumienie". 5) Proszę nie oczekiwać ode mnie docenienia tej inwestycji, bo to już szczyt bezczelności.

    Cytuj
    IP: 37.209.xx1.xx5 
    +37

    _gość

    04.07.2012, 10:19

    Do Zenona

    To zamiast odtworzyć zniszczony trawnik trzeba go było obłożyć betonowymi płytami?!

    Cytuj
    IP: 78.30.xx6.xx0 
  • +28

    justysia97

    03.07.2012, 15:52

    sama mieszkam na tym osiedlu, i przyznam PO CO? kto wpadł na taki "mądry" pomysł by położyć tam te stare płyty... to lepiej by było gdyby było jak przedtem.. trawa a przez srodek kostka , to przejście... bardzo mi się to nie podoba... oszpeciło to mocno ten skrawek kozenu ... był to bardzo idiotyczny pomysł... a jakis teren zieleni by sie tu przydał... z jakimis ławeczkami etc. ale połowa ma racje- na tych ławeczkach by przesiadywała banda pijaków...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -24

    fkdfb_gość

    03.07.2012, 17:27

    zrobić parking na tym skwerze i po sprawie patola nie zajmie się rozwalaniem bo poco z tego niema kasy na vino kozen jest opuszczony przez tczew tam już nic niepowstanie chyba że patola rano na jabola

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • -26

    tedi_gość

    03.07.2012, 17:38

    a jak wykupione mieszkanie to już nie patola i czego tak sie bronicie od tej patoli tam chodzi setki ludzi dziennie i niemało widzą panie kierowniku daj pan 50 gr bo brakuji do bełta tak tak było i jest i bez ciśnienie wiadome że nie100%

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • +25

    _gość

    03.07.2012, 19:05

    jakos mnie jeszcze na kozenie nikt nigdy tak nie zaczepił....

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx7 
    +23

    Czyżyk_gość

    03.07.2012, 20:35

    Do fkdfb_gość i ~ tedi_gość IP: 80.203.xx8.xx3

    Naprawdę nie rozumiem co piszesz. Chyba dobrze byłoby dla Ciebie zaliczyć jeszcze raz pierwsze trzy klasy podstawówki.

    Cytuj
    IP: 37.209.xx0.xx8 
    -23

    a_gość

    04.07.2012, 08:35

    q

    Duzo betonu wlasnie dobrze patole nie beda mieli skrytek do chlania ,sam beton bedzie przynajmiej ladnie widac to lumpiarstwo ,na srodku betonu chlac nie beda

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • +4

    lirojmadafaka_gość

    03.07.2012, 17:40

    KDP

    Skwer nie wypali, bo za 2 lata zaraz obok na placu zabaw będzie wybudowana podstacja trakcyjna do zasilania naszych kolei dużych prędkości.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • -23

    tin tira_gość

    03.07.2012, 18:17

    byście pomalowali te ściany a nie jakieś bzdety malować jak to wygląda wizytówka kozy a może patoli niema co? to kto to maluje z gd przyjechali i se pomalowali i jeszcze jak coś wam zrobią za darmo to sie nie widzi wielka żena

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • -21

    jack_gość

    03.07.2012, 19:18

    ....

    na kozenie prawie oberwało sie mojemu znajomemu co szedł w niebieskiej bluzie wiec po co tak bronicie kozenu ze tam patoli nie ma jak jest

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx7 
  • +27

    _gość

    03.07.2012, 22:45

    kurde no bo po co gadacie ze caly kozen to patola, osiedle jak kazde inne, sa normalni mieszkańcy (którzy zresztą stanowią większość) oraz jakies wyrzutki.. tak samo w pysk mozna dostac na suchostrzygach, czyzykowie jak i na kazdym innym osiedlu w Tczewie. . . Jak ktoś już w komentarzu wyzej slusznie zauwazyl przez ostatnie kilkanascie lat kozen sie zmienil, nie idzcie slepo za stereotypami bo to do niczego nie prowadzi. . mowisz ze twoj kolega prawie oberwal na kozenie -no widzisz bo mnie okradziono na cczyzykowie a nie mowie ze zyje tam banda zlodzieji i patologia.. . mieszkam na kozenie dobre 16 lat, wczesniej mieszkalam na suchostrzygach oraz na gorkach, i z ręką na sercu moge powiedziec ze tutaj zyje mi sie najlepiej. . pozdrawiam .

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx7 
  • +5

    cvhjk_gość

    03.07.2012, 20:55

    a ty do przedszkola .

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • -35

    Zenon Zynda_gość

    03.07.2012, 21:10

    Do Ja

    Zapraszam na spotkanie, proszę spotkajmy się i razem udamy się do prezydenta w sprawie tego parkingu. Z przykrością stwierdzam ,że nie takiego rozwiazania oczekiwałem i jestem tym parkingiem zaskoczony. Ale ostatnie zdanie w Pana czy Pani ? komentarzu pozostawiam bez komentarza. Kontakt ze mną na stronie http://www.tczew.pl BIP/Radni Czekam na telefon.

    Odpowiedz
    IP: 195.74.xx1.xx9 
  • +36

    JA_gość

    04.07.2012, 07:18

    Mam inny pomysł

    Mam inny pomysł, bo takie spotkania niczego nie zmienią. Usłyszę to co chcę usłyszeć - mnóstwo zapewnień bez pokrycia, a i tak nic z tego nie będzie. Słowa dla Was - polityków nie mają wielkiej wartości - szczególnie jak obiecujecie coś pojedyńczej osobie. Proponuję by zorganizował Pan spotkanie w dwójce - dla mieszkańców osiedla. Byłoby znakomicie gdyby pojawił się także prezydent Pobłocki - bo on także jest współwinnym sytuacji. Widocznie jeszcze raz trzeba przypomnieć czego chcą mieszkańcy (nie JA - ale wszyscy).

    Cytuj
    IP: 37.209.xx3.xxx 
  • -29

    MIESZKANIEC_gość

    03.07.2012, 23:30

    A MOŻE NA KOZENIE WYBUDOWANO BY W KOŃCU PORZĄDNY SUPERMARKET!!!! A TAK STARSI LUDZIE ALBO DŹWIGAJA SIATY Z MIASTA ALBO PRZEPŁACAJA ROBIĄC ZAKU PY U PANA B..........!!!!!! MAM PYTANIE CO BEDZIE NA TERENIE OGRÓDKÓW KTÓRE ZOSTAŁY ZLIKWIDOWANE?? MOŻE TO BYŁBY DOBRY TEREN NA PORZĄDNY SKLEP!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5 
  • +25

    _gość

    04.07.2012, 08:00

    ~ MIESZKANIEC_gość - nie krzycz

    Pisanie wersalikami (dużymi literami) jest w internecie odbierane jako krzyk. 5 wykrzykników na końcu zdania to już wrzask. Nikt nie lubi jak się na niego krzyczy. Nie rozumiem po co supermarket na Zatorzu. Wystarczy przejść tunel i po drugiej stronie dworca jest Galeria Kociewska z supermarketem. Ten teren powinien zostać zagospodarowany na zieleń...

    Cytuj
    IP: 78.30.xx6.xx0 
  • -25

    Michał_gość

    04.07.2012, 08:26

    kozen

    kozen to kozen! wiocha byla i jest , a jeszcze patoli posprowadzalii na teren dawnego ogrodnictwa, że strach wieczorem tam iść.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • -9

    Michał_gość

    04.07.2012, 08:32

    buhahaha

    Ale i tak nikt nie zaprzeczy, że " najlepszy " (hah) jest jesst ten obleśny podrapany i popisany sprayem żółty dom przy skrzyzowaniu Wilczej i Prostej, który widać z pociągów,( na zdjeciu redakcyjnym wyzej jest) masakra, buhahahahaha to jest dopiero wizytowka, ciezko pomalowac??????????????????????!!! buhahahaha to dopiero wygląda to sie nadaje chyba do zburzenia

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • +1

    Daniello_gość

    04.08.2012, 15:15

    Do Michała

    Elewacja wspomnianego przez Ciebie bloku jest właśnie odnawiana (ocieplenie + nowy tynk), przez Wspólnotę Mieszkaniową.

    Cytuj
    IP: 37.209.xx3.xx1 
  • -41

    Zenon Żynda_gość

    04.07.2012, 11:01

    Do JA

    Zupełnie nie rozumiem propozycji, zorganizowałem na osiedlu już trzy spotkania i jak widzć Pana na nich nie było, był także pan prezydent, a teraz podnosi Pan lament i wykrzykuje swoje niezadowolenie. Więcej aktywności mniej krytyki.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • +35

    JA_gość

    04.07.2012, 11:44

    Z tych spotkań nic nie wynika

    Wiem, że zorganizował Pan spotkania (ja wiem o 2) - i wiem co z nich wynikło - nie było mowy o zabetonowaniu tego placu zdezelowanymi płytami Jumbo. Żałuję, że nie byłem obecny, ale ze względu na pracę zarobkową nie było to możliwe. Zresztą jak widać te spotkania nie są dla Pana zobowiązujące. Także w Telewizji TeTka obiecywał Pan zupełnie co innego. Odnośnie aktywności - proszę mnie nie pouczać. Nie wie Pan czy i ile działam społecznie. Po za tym nie jest Pan autorytetem, ale jak widać lubi się Pan stawiać ponad innymi.

    Cytuj
    IP: 78.30.xx0.xx5 
    +33

    mieczyslaw

    04.07.2012, 12:20

    Z całym szacunkiem Panie Zenonie, ale ja Pańskie słowa odebrałem jako pogardę dla wyborców, a z tego co wyczytałem wyżej, padła konkretna propozycja dla Pana. Jak widać poprzednie spotkania z mieszkańcami nic nie dały, prócz tego że się odbyły, bo zamiast skwerku, zieleni, mieszkańcy zostali uraczeni starymi płytami. W moim odczucie Pańskim obowiązkiem, jako radnego, jest reagowanie na takie sygnały chęcią współpracy, a nie traktowaniem z góry swoich potencjalnych wyborców. Pozdrawiam :)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +11

    kozeniak_gość

    04.07.2012, 11:32

    boisko

    Czy aby male boisko starczy na potrzeby naszego osiedla ? watpie dzieciakow 8- 15 lat jest chyba z 40 sztuk graja dzien w dzien kazdy wie gdzie :) ale czy wybieg dla psow jest tam potrzebny ? i tak kazdy z psem chodzi nad milen a psy bez panskie 'sraja' gdzie popadnie, a nas w wieku 18-21 jest z okolo 15-20 osob i zapewniamy ze na boisku bedziemy bardzo czesto :) przypomne ze gdy chcemy skorzystac z murawy na ulicy Elżbiety zostajemy wyrzucani i wzywana jest policja :) wiec czy aby napewno male boisko jest dobrym pomyslem ? WĄTPIE tylu dzieciakow co gra u nas w pilke plus my starsza mlodzierz nie zmiescimy sie na ''malym'' boisku ktore i tak nie wiadomo czy bedzie. STOP GŁUPIM INWESTYCJOM W NASZYM MIESCIE . !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx5 
  • -22

    młody mieszkanieć zatorza_gość

    04.07.2012, 14:06

    Supermarket byłby potrzebny tu mioeszka dużo starszych osób, które nie maja ani tyle siły ani tyle pieniedzy żeby kupować w pobliskiej galerii; Spójrzcie na ceny w Stokrotce , które sa o wiele wyższe niż w innych sklepach . A co do sklepiku na osiedlu zatorze to zgadzam się że pan B........ też winduje ostro ceny i zarabia na biednych , starszych ludziach.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx0 
  • mieszkaniec kozenu_gość

    04.07.2012, 14:09

    A ja jako mieszkaniec kozenu jestem całkowicie ZA tym parkingiem, ale ..... uważam że parking powinien być ułożony z estetycznych kostek i przyozdobiony na obrzeżach jakąś zielenią a nie z płyt które pochodzą niewiadomo skąd i wyglądają jak prowizoryczna droga budowlana. Przecież ta wiejska szlachta która tam parkuje i musie mieć bliżej na 4 peron musi też gdzieś pozostawić swoje powozy. Większość tych pojazdów to GMB i GDA więc oni nie płacą podatków w naszym mieście i nie interesuje ich że zastawiają mieszkańcom drogę i uniemożliwiają bezpieczny wyjazd ze skrzyżowania prostej i półwiejskiej. Apeluje do służb miejskich o zrobienie porządku w ciągu ulicy Prostej, aby przynajmniej egzekwowali odległość parkowania od skrzyżowania. Przecież za parkowanie zbyt blisko skrzyżowania można w pełni prawnie odholować taki pojazd, bo zagraża bezpieczeństwu ruchu i zasłania widoczność. Parę takich odholowań to i miasto zarobi i przestanie szlachta bezmyślnie parkować

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • -32

    Zenon Zynda_gość

    04.07.2012, 17:36

    Trochę czasu

    Proszę nie krytykujcie wszystkiego, parking mnie rozczarował bo jak pisałem sam myślałem że będzie inaczej. Ale proszę uzbroić sie w cierpliwość niech go skończa budować wówczas to ocenimy. Mam nadzieję że już niedługo coś się zmieni, ponieważ pewne rzeczy wymagają czasu. Staram się być aktywny wychodzić na przeciw oczekiwaniom, a państwo odbieracie to jak agitację, to przykre i demotywujące. I jeszcze do Pana Mieczysława, jestem ostatnią osoba, która mogłaby w jakikolwiek sposób kokokolwiek obrażać.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • +31

    mieczyslaw

    05.07.2012, 02:10

    Panie Zenonie, proszę nie przekręcać i nie starać się nadinterpretować moich słów. Nie pisałem o "obrażaniu", a o braku szacunku, tj. pogardzie. Taki jest mój odbiór Pańskiego komentarza i tyle. Wracając do sprawy stary, betonowych płyt - na co mieszkańcy osiedla mają czekać? Aż zostaną wszystkie położone? Po co, skoro już teraz widać, że to nie jest to, czego oni oczekiwali. Panie Zenonie, czy jako miasto, stać nas na tworzenie takich potworków i bubli? Dlaczego nie możemy robić od razu dobrze? Zagospodarować terenu w profesjonalny sposób, zająć się zielenią, wkomponować w to parking, który nikomu nie będzie przeszkadzał, posadzić drzewa. Czy musimy zajmować się prowizorkami, zamiast od razu robić dobrze? Stać nas na to by dwa razy wydawać pieniądze na to samo? Dlaczego "po tczewsku" musi oznaczać "byle jak"?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +31

    JA_gość

    05.07.2012, 11:58

    Panie Zenonie - demotywujący i przykre jest to

    Panie Zenonie - demotywujący i przykry jest ten parking. Jak władze miasta chcą rewitalizować tą część miasta w taki sposób? Pokazując mieszkańcom że należy robić prowizorki... ,,na odwal"? Że estetyka nie ma znaczenia? Zgadzam się z jednym z przedmówców że ten blok w tle jest obskurny - ale jaki przykład dają władze? - fundują nic lepszego, a w zasadzie to miejsce wygląda gorzej niż wcześniej. Inwestycja zakończona - zabrakło trochę jumbów co prawda, ale pierwsze samochody już sobie upodobały to miejsce. Na koniec inwestycji powiem tylko: żenada Panie Zynda P.S. W ramach naszej Wspólnoty wyłożyliśmy nową kostkę przed budynkiem, posadziliśmy drzewka i kwiaty, wykonaliśmy nową elewację. Podobnie, a nawet lepiej od nas działają inne Wspólnoty - zapraszam na ul. Elżbiety - może się Pan i reszta włodarzy wiele nauczyć!

    Cytuj
    IP: 37.209.xx7.xx6 
  • +3

    kozen_gość

    04.07.2012, 18:29

    Na osiedlu wybudowano wiele nowych domów , szkoda że na osiedlu zatorze nie ma porządnego sklepu!!! Uważam że pan B......... za długo utrzymuje się na rynku z takimi cenami !! zgadzam się z przedmówcą że bez skrupułów winduje ceny i zarabia na biednych emerytach.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • +14

    fantasia_gość

    04.07.2012, 18:46

    z tym marketem tom przesada moze jeszcze drzwi w drzwi najlepiej robicie zebrania petycje czy coś tam jeszcze a miasto i tak swoje zrobi co zechce tak że nic nie wskóracie chcieliście zieleń macie beton

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • +18

    wąska_gość

    04.07.2012, 21:26

    Wąska

    Podobny parking, z takich samych płyt zrobiono na ul. Wąskiej, tyle że ze 4 razy większy.aż przykro patrzeć.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx5 
  • +23

    _gość

    05.07.2012, 14:09

    obiecanki Pana Zenona

    Byłam obecna na zebraniach na których obiecywał Pan wiele rzeczy. Chcieliśmy plac zabaw - udało się. Poprawa stanu ulic na Zatorzu - spory plus. Całkowity zakaz parkowania na Kolejowej i Elżbiety (propozycję poparł Komendant SM i Przewodniczący RM) - nie udało się. Oklaski za próby poprawy bezpieczeństwa, ale ze Strażą Miejską nawet Pan się nie dogada. Rozumiem, że mieszkańcy Górek nie chcą, aby reprezentował ich Pan jako radny (a tak z ciekawości gdzie naprawdę Pan mieszka?). Trzeba więc szukać popleczników na innych osiedlach. OK, ale nie należy nas wtedy mamić obietnicami, których spełnienie przekracza Pana możliwości. PS. Z wypowiedzi Pana oraz prezydenta Pobłockiego wynikało, że parking przy Dworcu PKP będzie niedługo płatny. Czyżby z wyprzedzeniem miasto przygotowywało bezpłatne miejsca postojowe?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx0 
  • +14

    MalaCzesia_gość

    06.07.2012, 17:39

    widzialam dzisiaj ten parking

    wielka szkoda że zrobiono to w taki sposób!!! jezeli juz byla taka konieczność z tym parkingiem w co wątpię - to trzeba było jakoś wkomponować tam zielen!!! i nie klasc starych plyt tylko nową kostkę...

    Odpowiedz
    IP: 37.209.xx3.xx4 
  • +4

    ania_gość

    07.07.2012, 22:31

    a ja lubię Kozen taki jaki jest ! każda część miasta ma swoją specyfikę i bez sensu byłoby robić wszędzie to samo. pozdr. dla mieszkańców Kozenu

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx5.xx9 
  • -14

    ;/_gość

    08.07.2012, 10:37

    co za chorzy ludzie ; /

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx9 
  • -14

    ej_gość

    11.07.2012, 18:28

    wy

    budujta orlika

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • -13

    _gość

    12.07.2012, 17:58

    wiocha i patola

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx8.xx3 
  • +12

    Super_Mario_gość

    17.07.2012, 10:56

    Dostają za to pieniądze

    To jest ich praca (mówię o radnych) - zarządzanie tym co dzieje się w mieście. Po to są oni, oraz spółki miejskie takie jak Zieleń Miejska i ZUK. To chyba jakiś żart zrzucać odpowiedzialność na mieszkańców - to dobrze jeśli się ludzie się angażują, ale główna odpowiedzialność na nich nie spoczywa tylko na organach które są do tego powołane i dostają na to pieniądze (z podatków które płacą wszyscy). I to nie jest roszczeniowa postawa tylko stosowany w całym normalnym świecie standard. Zatorze (Kozen) jest normalnym osiedlem jak Czyżykowo, Suchostrzygi, czy Stare Miasto - nie jest wyjęte poza nawias. Dlatego nie dziwię się, że mieszkańców tego osiedla interesuje jak wygląda ich otoczenie - tym bardziej, że z tego co ostatnio zauważyłem bardzo dbają o tereny w bezpośrednim sąsiedztwie swoich bloków. Ponadto na na Stare Miasto i Suchostrzygi wydano już miliony złotych. Dlaczego więc tutaj robi ,,po kosztach"? Życzę wytrwałości w walce z tym stanem...

    Odpowiedz
    IP: 37.209.xx9.xx1 
  • +8

    S_trut_gość

    17.07.2012, 18:59

    Brak jakiegokolwiek przemyślenia

    brak koncepcji i przemyslenia. jak już się cos robi to na hurra! posadzmy kilka drzewek, zrobmy cztery lawki, wielkie śmietniki na recycling, a obok połóźmy płyty Jumbo by samochody mogły parkować... na pewno będzie ładnie... niesty jak pokazuje życie zwykle tak nie jest ;(

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • -10

    lll_gość

    19.07.2012, 17:31

    zatorze niby wyładniało ale jak widzę przy blokach te blaszaki garaże postawione gdzie popadnie to zastanawiam się kto na to wydał zezwolenie OHYDA

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.