tczew - tcz.pl logo
user_ico
Nie jesteś zalogowany!
Zaloguj się lub zarejestruj się w serwisie
Dziś jest sobota, 3 grudnia 2016r, godz. 20:45
Imieniny:
Serwis dostępny także pod adresem www.tcz24.pl
Ostatnio dodane zdarzenia  •  Zgłoś teraz zdarzenie  •  Ważne informacje

Akrobatyczna reklama Tczewa

Data: wtorek, 04.10.2011, 18:36. Nadesłał(a): Krzysztof W.. Komentarzy: 34

Zmień rozmiar tekstu: A A A

Tczew -
Chłopaki dali ładny pokaz akrobacji oraz pokazali ciekawe miejsca naszego miasta...

Film godny podziwu.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: ważne informacje.
Artykuł przeczytano 34836 razy
dodaj do ulubionych   
    Tcz24 - strona główna
 
Opinie i komentarze (34)   Zmień kolejność
 
Brak zdjęcia
+16
_gość
IP: 78.88.xx8.xx9
Data: 04.10.2011, 20:26
Brawo za bardzo udany montaż! Podoba mi się, oglądam 5 raz :)
Brak zdjęcia
+2
__gość
IP: 81.210.xx6.xx8
Data: 05.10.2011, 08:43
No fajne fajne, ale żeby pięć razy oglądać? Nie aż tak.
 
Brak zdjęcia
+13
_gość
IP: 212.227.xx8.xx2
Data: 04.10.2011, 20:33
Chłopaki podziwiam wasze umiejętności, Jestem bardzo mile zaskoczony i popieram to co robicie - a do tego wszystkiego włączacie nasze dość ponure miasto. Brawo!
Brak zdjęcia
+8
Adi_gość
IP: 84.38.xx7.xx4
Data: 04.10.2011, 20:38
Świetnie
Brak zdjęcia
+8
lucjan_gość
IP: 84.38.xx4.xx1
Data: 04.10.2011, 20:43
mega wypas wymiataja chlopaki pozdro
Brak zdjęcia
+6
I wszystko jasne ~ _gość
IP: 78.31.xx8.xx8
Data: 04.10.2011, 20:45
http://www.youtube.com/watch?v=MaobSHaucJY link
Brak zdjęcia
+2
_gość
IP: 82.160.xx9.xx5
Data: 04.10.2011, 20:50
Godne podziwu. Tak trzymać!
Brak zdjęcia
+5
Trzy litery... ~ Diadmon_gość
IP: 83.27.xx8.xx2
Data: 04.10.2011, 20:55
WOW!!! Niesamowite, jak wy to robicie?! Jesteście super ;)
Brak zdjęcia
+3
kris_gość
IP: 78.88.xx9.xx6
Data: 04.10.2011, 21:04
blanik może się schować!!! super gitara!!!!brawo!!!!
Brak zdjęcia
+5
Szacunek dla WAS ~ OSK LECH_gość
IP: 84.38.xx9.xx0
Data: 04.10.2011, 21:25
Szacun Szacun Szacun dla WAS i waszego uporu i wysiłku .
Brak zdjęcia
+3
_gość
IP: 84.38.xx7.xx9
Data: 04.10.2011, 21:59
Super! Gratulacje dla twórców.
Brak zdjęcia
+1
Wariaci! ~ ola_gość
IP: 84.38.xx6.xx9
Data: 04.10.2011, 23:20
Wspaniali Wariaci! Brawo!!
Brak zdjęcia
-12
Ziomek_gość
IP: 84.38.xx8.xx3
Data: 04.10.2011, 23:52
Bardzo słaba reklama.
Brak zdjęcia
+2
.. ~ Adam_gość
IP: 78.88.xx9.xx0
Data: 04.10.2011, 23:59
nie znam was ale mozna podziwiadzc !
Brak zdjęcia
+2
_gość
IP: 89.200.xx8.xx1
Data: 05.10.2011, 01:24
fajnie zobaczyć stary bulwar :D
Brak zdjęcia
+3
Super ~ gość_gość
IP: 109.197.xx7.xx8
Data: 05.10.2011, 01:51
Super, stwórzcie może jakąś choreografie wspólnie i np. do programu Mam Talent wystartujcie. Pomyślcie nad tym, poważnie. Jednym słowem: macie talent, godne podziwu i pokazania się szerszej rzeszy ludzi.
Brak zdjęcia
+3
karinka_gość
IP: 84.38.xx7.xx1
Data: 05.10.2011, 07:25
a miasto wydaje grubą kase na reklamę która nawet nie dorasta efektami tej produkcji......heh.....panowie super!!!!wielki szacun.....
Brak zdjęcia
0
_gość
IP: 78.88.xx4.xx2
Data: 05.10.2011, 07:48
reklama Tczewa?? :D:D a ponad pół filmiku jest w Rokitkach :D:D filmik fajny :)
Brak zdjęcia
+1
_gość
IP: 178.37.xx3.xx5
Data: 05.10.2011, 08:56
zaj**iste !!!!!!!!
Brak zdjęcia
+3
_gość
IP: 84.10.xx0.xxx
Data: 05.10.2011, 09:20
trochę za długie i mało widać miasta, poza tym suuuuuper
Brak zdjęcia
0
reklama ~ Jeka_gość
IP: 84.38.xx8.xx0
Data: 05.10.2011, 11:27
Rewelacja. Nareszcie można obejrzeć coś z wielką przyjemnością.
Brak zdjęcia
0
Wielki TALENT! ~ tczewianka_gość
IP: 109.197.xx2.xx8
Data: 05.10.2011, 12:51
Super chłopaki. Mile się patrzy ja młodzi chłopcy zajmują się czymś , co przynosi innym wielką radość. Nie lada to odwaga ,umiejętności i treningi. Wielu młodych ludzi nie ma żadnych pomysłów na swoje życie, często popadają w kłopoty, robiąc jakieś wykroczenia. Może tak ktoś z radnych zauważyłby Wasz pomysł i talent i zorganizowałby np. na bulwarze pokazy takich utalentowanych osób jak Wy! Myślę, że byłaby to niezła reklama Tczewa. Tak trzymajcie!Super!
Brak zdjęcia
-2
damian_gość
IP: 109.197.xx6.xx6
Data: 05.10.2011, 13:58
parkur!!!
Brak zdjęcia
+3
Sprostowanie ~ Wojtektcz_gość
IP: 84.38.xx9.xx9
Data: 05.10.2011, 17:12
Witam. Nie ja stworzyłem artykuł, ale jako twórca filmiku i jeden z występujących na nim, wypowiem się, iż celem stworzenia video nie była chęć zareklamowania Tczewa, lecz pokazanie naszych umiejętności na forum o tematyce Tricks/Tricking/Martial Arts Tricks, gdyż Tricking jest tym, co trenujemy. Jest to stosunkowo nowy sport, łączący sztuki walki i gimnastykę, który ma na celu estetyczne połączenie salt, kopnięć i obrotów w różnego rodzaju kombosy. Większość ruchów jest zapożyczonych z Capoeiry, Taekwondo i gimnastyki sportowej... natomiast nic go nie łączy z parkourem! Ujęcia były kręcone głównie na rokitkach, gdzie zwykle trenujemy, lecz postanowiliśmy dodać do całości troche ujęć ze Tczewem, mając nadzieję, że filmik zyska lepszy klimat i duszę... Dziękuję za wszelkie komentarze i pozytywne oceny... Pozdrawiam
Brak zdjęcia
0
qq_gość
IP: 109.207.xx3.xx9
Data: 05.10.2011, 18:06
chociaż mogłeś skłamać, że chcieliście zareklamować Tczew skoro ludzie to łyknęli
 
Brak zdjęcia
0
tokarka_gość
IP: 83.25.xx8.xx5
Data: 05.10.2011, 19:20
siwy hehe
Brak zdjęcia
0
albinek_gość
IP: 81.92.xx7.xx3
Data: 05.10.2011, 22:04
To można zaliczyć do promocji naszego miasta fajnie . Fajniejsze niż podstarzały Andre , który z młodą laską śpiewał denną piosenkę na moście lisewskim . Brawo chłopcy.
Brak zdjęcia
-1
:) ~ ;o_gość
IP: 62.178.xxx.xx8
Data: 07.10.2011, 16:31
Moze dobrze wymiataja ale nic nie pokazuja wiecej ... a tytul napisany ze swoim pokazem pokazuja miasto tczew !! . Jednym slowem chcieli wejsc na str Tcz i pokazac sie ! ;]
Brak zdjęcia
+2
ania_gość
IP: 83.0.xx6.xx4
Data: 07.10.2011, 17:54
fajne..ale..... szkoda że chłopaki nie nakręcili filmu z parkour`u po tczewie- byłoby ciekawsze i więcej akcji.
Brak zdjęcia
-3
___ ~ klaudia_gość
IP: 188.33.xx0.xx9
Data: 18.11.2011, 21:11
OGÓLNIE OK,SZAŁU NIE MA!!!
user_ico_reggi
+4
reggi
Uż. zarejestrowany
Data: 28.11.2011, 12:57
Pełen szacunek! Gdyby nie fotel z podłokietnikami, spadłbym na ziemię z wrażenia, a w tej sytuacji :)
Brak zdjęcia
+2
szacun ~ tczewiak_gość
IP: 83.7.xx7.xx3
Data: 10.01.2012, 21:54
brawo, dajecie rade! mam talent na was czeka sprobujcie moze sie uda!!!
Brak zdjęcia
+2
Brawo ~ Bart_gość
IP: 84.38.xx1.xx3
Data: 29.03.2012, 12:03
Szacun! Panowie jestem pod wrażeniem :) wiedzę okolica Rokitki ;p
Brak zdjęcia
+2
dobre ~ mecenas_gość
IP: 77.253.xx7.xx7
Data: 19.08.2012, 21:11
ale widziałem lepsze wyczyny Tczewiaka na YT jeżeli dobrze pamiętam Mateusz D. ze starego miasta
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym - tutaj.
Dodaj nowy komentarz:

Uwaga!
Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z tym zdarzeniem, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane.


Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków):
 _gość

Temat komentarza (max 50 znaków):

*Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
 
najpopularniejsze

Copyright © 2001-2016 Tczew - TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta
Kontakt: kontakt@redakcja.tcz.pl. Adres: ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew