Jak nowa ustawa zadziała w Tczewie?

Jak nowa ustawa zadziała w Tczewie?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Ostatnio Sejm zabrał się za nowelizację ustawy o narkotykach, która to ma sprawić, że kary dla posiadaczy "zieleni" będą niższe, a dla tych, którzy zostaną przyłapani z niewielką ilością marihuany prawodawca odstąpi od wymierzenia kary.

Wszystko pewnie było by "ok", gdybyśmy żyli w innym kraju, gdzie jest inna kultura społeczeństwa, gdzie legalne narkotyki nie są niczym specjalnym dla ludzi, a nie jak tutaj...np jeśli chodzi o alkohol - nie chodzi by się kulturalnie napić, ale uchlać i tak samo będzie z marihuaną. Zmierzając do sedna, to w naszym mieście jest dość spory problem z narkotykami - wystarczy choćby poszperać na tcz.pl, by znaleźć o tym artykuły.

Moje pytanie więc do tczewskich internautów, czy to dobrze, że ta ustawa zostaje wprowadzona i czy nie jest to czasami ustawa, która podetnie skrzydła walczącej z narkotykami policji?

W Tczewie przecież jest z tym problem i można o nim poczytać m.in w tych artykułach tcz.pl:


- Na widok funkcjonariuszy narkotyki wyrzucił w krzaki

- 10 gramów amfetaminy - 3 lata więzienia?

- Pojechali na interwencję, znaleźli marihuanę

Jako zdjęcie do artykułu przedstawiam sondaż, który to jest prowadzony na jednej z anten telewizyjnych, z którego wynika,że ponad 60% ludzi jest przeciw ustawie PO.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (98)
dodaj komentarz

  • +16

    a_gość

    04.04.2011, 15:36

    a

    Za ustawą! ;)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx4 
  • -19

    Basia11

    04.04.2011, 16:01

    By żyło się lepiej . . . dilerom

    PO szuka poparcia przed wyborami;P Prawda jest taka że przez tą ustawę ta patologia się będzie dalej rozwijać a nie przeciwnie jak to 'pomarańczowi' tłumaczą. Dilerzy nigdy nie nosili dużych ilości (nie są samobójcami i hazardzistami) - nosili tyle ile trzeba było komuś dostarczyć,policja ich łapała i próbowała ustalić ska to mają a teraz ich po prostu będą puszczać. To jest chore. I dziwić się nie ma co że przestępczość wzrasta.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +15

    Bezimienny_gość

    04.04.2011, 16:59

    Dilerzy...

    Karać dilerów, ale nie ludzi którzy od czasu do czasu sobie zapalą. I pytanie do autora artykułu. Czy kiedykolwiek pan palił? Czy ma pan jakieś pojęcie o marihuanie? Jeżeli odpowiedź na te pytania jest odpowiedzią przeczącą, to nie ma pan prawa dyskutować na ten temat. Bo nie powinno dyskutować się o czymś, o czym nie ma się pojęcia.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx1 
    +3

    _gość

    04.04.2011, 17:52

    bezimienny

    a ty co paliłeś niby? Samosiejkę hehhehee

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
    +8

    ~_gość

    05.04.2011, 10:25

    DO Basia11

    Chory to jest twój idol Jarosław daj mu zapalić maryśki to przestanie szczekać jak obłąkany

    Cytuj
    IP: 95.40.xx3.xx0 
  • +9

    mropenvitamine_gość

    04.04.2011, 16:07

    Do 1991 roku marihuana byla legalna, nie wolno bylo ja sprzedawac. Nikomu to nie przeszkadzalo, palacze byli uwazani za lekkich freakow. Milicja i Policja nikogo za to nie scigala, a TV robila reportaze. tutaj link do filmu: http://www.aleklipy.pl/view/2918/pkf-marihuana.html

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx2 
  • +11

    HidekiRyuga

    04.04.2011, 16:17

    Jak bym tutaj czegoś nie napisał nie byłbym sobą.

    Po 1 ustawa mówi o narkotykach w ogóle a nie tylko o trawce. Po 2 ta ustawa nic nie zmieniła ponieważ prokuratorzy już dawno tak robili. Po 3 nie mówcie mi że nie wiecie jak dobrze MARIHUANA wpływa na człowieka co ? Muszę o tym pisać ? uspokaja uśmierza bół. Jest znana pewnie z 2000 lat. Jest rośliną LECZNICZĄ

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -7

    towarzysz

    04.04.2011, 17:13

    uderz w stół a...

    Tak namiętnie tutaj komentujesz więc dedukcja każe mi myśleć,że palisz:D. Z tym lecznictwem to nie przesadzaj-heroina też kiedyś była uważana za leczniczą... Ty tylko chcesz widzieć pozytywy,a gdzie negatywy? Nie ma ich? Spójrz na ulicę co "trawa" z niektórymi robi. Przypadków,że ktoś po trawce z okna z 10 piętra wyskoczy np nie ma? Są i o tym zapominasz. Legalizacja jest zakłada aby "trawka" była dla wszystkich,a nie wszystkim to służy więc jeśli można ograniczać zjawiska patologiczne to trzeba to robić. NIE dla legalizacji-i czekam na minusy od małolatów,którzy myślą,że życie to tylko ma kolor różowy.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +11

    olaboga_gość

    04.04.2011, 23:15

    do towarzysz

    Chcę legalizacji z prostego powodu. Życie jest krótkie, a młodość jeszcze krótsza. Każdy ma ochotę od czasu do czasu się ponarkotyzować (alkohol kawa). Dlaczego odbierane jest mi prawo do wyboru używki? Kto jest upoważniony do decydowania czym mam się truć? Chodzi mi o jakąś elementarną ludzką wolność. Ludzie skaczą z 10tego piętra nie po trawce tylko po tym, że mają jakieś problemy ze sobą. Po alkoholu też skaczą. Tak samo to się ma do jakiegoś zespółu amotywacyjnego. Jaranie nie powoduje braku motywacji. Poprostu Ty sam jesteś śmierdzącym leniem który pali jointy. Życie tylko kolor różowy ma dzisiaj. I nie mam na myśli tego że wszystko jest piekne tylko właśnie jednokolorowe, bo w świetle prawa jedynym "cukierkiem" dla mózgu jest chlanie! Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx4 
    +3

    nik_gość

    05.04.2011, 23:43

    DO TOWARZYSZA!!

    moze i niektorzy skaczą z 10 piętra są to BAArdzo nieliczni ludzie, ale spójrz jak odbija ludziom po alkoholu... np. wyżywanie sie na rodzinie... itp.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx6 
  • -8

    _gość

    04.04.2011, 16:18

    Żallll, nie mogę tego pojąć, jak można wprowadzać takie ustawy i jak można chcieć legalizacji narkotyków tzw. miękkich jak marycha. Jednemu po blantach nic nie będzie, drugiemu się gęba uśmiechnie a trzeciemu odwali i dojedzie do tragedii ludzie opamiętajcie się bo będzie jedna wielka PATOLOGIA !!!

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx4.xx7 
  • +9

    odwali?_gość

    04.04.2011, 18:42

    po zielsku co najwyżej chce się śmiać, w przypadku przedawkoania człowiek siada i nic totalnie mu się nie chcę, jest tak uspokojony że nie ma mowy o żadnej patologie, nie przy trawce :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 
    -9

    C>K>M

    04.04.2011, 20:24

    Napisałeś coś takiego:"Jednemu po blantach nic nie będzie, drugiemu się gęba uśmiechnie a trzeciemu odwali i dojedzie do tragedii ludzie opamiętajcie się bo będzie jedna wielka PATOLOGIA !!! " a teraz mi mistrzu powiedz, co to ma wspólnego z tym, czy jest to legalne, czy nie?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +6

    HidekiRyuga

    04.04.2011, 16:24

    Hahahha

    Tamtego postu nie dokończyłem bo mi sie przypadkowo kliknęło Enter hehe . Ciężko Wam poszukać w necie informacjii o marihuanie ? Jak można twierdzić że jest zła i wg nic o niej nie wiedząc. Jak by ktoś czytał art 62 kk to by wiedział że za większe ilośći kara została zwiększona o 2 lata czyli do 12 lat. Widzicie problem w ganjapalaczach ? Bo Ja wcale. Trochę siedzę w tym temacie i np w Niemczech ( tam u szwabów) pare dni temu została dopuszczona marihuana medyczna ? Hipokryzja normalnie, wy sie schlewać w trupa możecie a my spokojnie zapalić już nie ? Powiadam WAM marihuana zbawi ludzkość, gdy nadejdzie Armagedon, będziemy z niej robić ( tu piszę o konopiach, a marihuana jest z konopii) : papier żeby wysyłać urzędowe papiery, włokno z którego będziemy robić liny oraz ubrania konopne, i bd ją jeść i sie bd db czuć :) Pozdorowienia

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -10

    towarzysz

    04.04.2011, 17:18

    wizje HidekiRyuga

    No nieźle się spaliłeś chyba przed napisaniem tego posta:D. Wiesz mi się wydaje,że marihuana nie zbawia,a tylko pozwala oderwać się od rzeczywistości i problemów,które to się od palenia nie rozwiązują. Masz swoje zdanie i szanuje je tylko przestań pisać tylko o rzekomych plusach i spójrz na to trochę z dystansem. W Polsce gdyby zalegalizować marihuana to małolactwo cały dzień by siedziało pod blokiem paląc zataczając się coraz bardziej,bo to chyba rozumiesz,że życie nie polega tylko na paleniu i trzeba choć trochę być aktywnym.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +5

    do-towarzysz_gość

    04.04.2011, 18:11

    a

    Od wódki czyt. alkoholu problemy też się same nie rozwiązują, więc albo zaakceptujcie to, albo zakażcie i Marihuany i alkoholu. Dziękuje !

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx1 
    -9

    ..._gość

    04.04.2011, 18:44

    po alkoholu małolatom włącza się "agresor" a po marichuanie nie byli by wstanie się nigdzie ruszać zbytnio, ogólnie wprowadzieni by zostali w stan zleniwienia i oddali się konwersacjom :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • -12

    towarzysz

    04.04.2011, 16:27

    zalążek kampanii wyborczej

    Co do ustawy to żadna partia w Polsce z tych liczących się nie podjęłaby się złagodzenia przepisów antynarkotykowych kiedy to mamy bardzo wysoki wskaźnik przestępstw narkotykowych,ale za PO różne cuda się dzieją:D. Obrońcy "trawki" pewnie będą tutaj pisać,że właśnie złagodzenie przepisów doprowadzi do zmniejszenia ilości tzw przestępstw narkotykowych,ale ja tak tego nie widzę-handlować będą dalej i to nie spadnie,będzie tylko mniejsza ilość skazanych. Można więc powiedzieć,że ustawa Platformy polepszy tylko statystyki,bo problemu nie rozwiązuje. Nawiązując do tematu komentarza to zalążek kampanii PO,która chce błysnąć na finiszu kadencji "czymś",tylko co to jest to "coś"?:D

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -9

    suaf_gość

    04.04.2011, 18:55

    ilu z was wogóle przeczytalo ustawę???

    "wysoki wskaźnik przestępstw narkotykowych" ale z jakiego powodu? a to z takiego że wiekszość tych "przestępcow' narkotykowych to drobni konsumenci, którzy po 2000r. stali się kryminalistami. Wystarczy pogrzebac w statystykach Policji. Sedno sprawy tkwi w tym ze nowelizacja z 2000r. sie nie sprawdzila bo spożycie narkotyków nie spada a same postępowania sadowe są strasznie drogie (wg danych Polskiej Sieci Polityki Narkotykowej 80 mln zł rocznie). Trzeba wymyślec coś nowego, racjonalnego, nastawionego na profilaktykę, a ta ustawa jest dobrym początkiem.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx2 
    +1

    C>K>M

    04.04.2011, 20:26

    Towarzyszu, dlatego rozwiązaniem jest legalizacja=praktycznie likwidacja mafii narkotykowych i przestępstw z tym związanych.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +3

    f_gość

    04.04.2011, 21:32

    wskaznik przestepstw alkoholowych

    alkohol tez zdelegalizowac ? bo ludzie na***** wsiadaja za kolko i zabijaja niewinnych ludzi ?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx7 
  • +3

    HidekiRyuga

    04.04.2011, 16:28

    Hahahha

    A basia z 1 komenta ma pewno 300 lat i w życiu młoda nie była. Nawet bardzo porządny pan czyli ten od kucharstwa, ( jak ten gości miał) AAaa Robert Makłowicz, ten co gotuje w tvp coś tam, jest za i mówi do wam prosty ludu, językiem dziadów waszych i babków: Politycy i stare baby NIE GOTUJCIE NASZYM DZIECIOM TAKIEGO LOSU ( za małego, skręcioszka) Dam link http://www.youtube.com/watch?v=CjANXxzyy4Q oo proszę bardzo. A jak ktoś sie bd ze mną kłócił to wam w kominy dymu z zielska nawpuszczam i zobaczycie :) Zmienicie zdanie.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -9

    zuza_gość

    04.04.2011, 17:02

    Bez komentarza

    Sądząc z Twoich wypowiedzi narkotyki szkodzą i to bardzo.A już napewno zaszkodziły Tobie

    Cytuj
    IP: 91.94.xx3.xx4 
    -12

    towarzysz

    04.04.2011, 17:22

    zielona chwila zapomnienia :D

    Po pierwsze nie sugeruj o kimś negatywnych opinii,a po drugie zejdź na ziemię i zacznij kontaktować,a nie tylko swoim wyimaginowanym światem żyjesz. Są ludzie za i przeciw jak zawsze więc daruj sobie Makłowicza,bo zaraz ci tutaj mogę innych znanych przeciw napisać. Skoro jesteś taki taki liberalny to może też aborcję legalną zaproponujesz,co? No jak mówi się A to i B by trzeba było.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    C>K>M

    04.04.2011, 20:28

    Towarzyszu no proszę Cię, gdzie Rzym, gdzie Krym, gdzie legalizacja, a gdzie aborcja...Nie stosuj takiej lepperiady, stać Cię na więcej.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -8

    _gość

    04.04.2011, 17:47

    A Ty hideki zielony buszek jak ci się w Polsce nie podoba to papa nik płakać za tobą nie będzie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • -7

    123

    04.04.2011, 17:48

    akcyza

    niech zrobia "paczki" z marichuana + akcyza. odrazu przejdzie

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -7

    _gość

    04.04.2011, 17:53

    ale co

    problem to marycha białe lsd itd trzeba ze wszystkim zrobic porządek

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +8

    HidekiRyuga

    04.04.2011, 18:21

    Hahahha

    No jak patrze na twoje komentarze to jestem za Abrocją. Czy zamiast napędzać mafie nie lepiej napędzać polski rynek ? i łatać tym waszą wyimaginowaną dziurkę w ( dupce) oj przepraszam w budżecie ? Poczytaj raport WHO ( taka organizacja eeh z resztą) może chociaż wikipedia, czy czytać za ciężko jest wam przez ten alkohol ? Noo mistrzu dawaj mi kogoś przeciwko marihuanie, ale kogoś wybitnego , a nie pana Pisiorka ok ? Bo on nawet nie wie czy jest z konopii. A podałem przykład Makłowicza, a są ludzie od niego dużo bardziej wybitni i mądrzejsi ( z poważaniem dla Pana Roberta) a są tego samego zdania. Jesteście po prostu CIEMNOGRODEM sforą niedouczonych bigosów( ludzi ) wierzących we wszystko co jest w jedynych słusznych mediach. Ooo wy cyce jedna moze pan Doktor Marek Balicki wam przemówi do waszych wytentegowanych czaszkomózgów ? http://www.youtube.com/watch?v=ljS_2tWMbD8 Co 3 młoda osoba pali ciężko to zrozumieć ? Wiele państw w Unii Europejskiej "zrozumiało" istotę zjawiska "wchodzenia w narkotyki" i delegalizując karalność uprawy, odebrało mafii 90% rynku. Niemcy, Austria, Belgia, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Szwajcaria, Czechy to tylko niektóre z tych państw... W Holandii i niektórych kantonach Szwajcarii marihuana jest legalna W Belgii prawo pozwala uprawiać jedną roślinę na użytek własny. W Hiszpanii można hodować do 3 roślin.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -5

    _gość

    04.04.2011, 18:26

    ci, co zażywają jakiekolwiek narkotyki, to tak czy siak będą je zażywac. Więc jeżeli chodzi o narkotyki to powinna byc jakaś kara, ale na marihuannę to myślę, że kara tutaj nic nie zmieni.

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx0.xx6 
  • +5

    HidekiRyuga

    04.04.2011, 18:27

    A zuza...

    Widziałaś mnie ? wiesz kim jestem ? Tobie szkodzi zanieczyszczone powietrze przez brak katalizatorów w samochodach , przez wybuch Elektorwnii Atomowej Fukushima ( TAK DLA ATOMU W POLSCE) A może przez kwaśne deszcze bo jarasz fajki ? albo puszczasz bąki z niedopuszczaną przez UE ilością amoniaku ? A już wiem tobie sie pewnie głowa w nocy świeci po Czarnobylu ? A piszę w dość dziwny sposób bo mam dobry humor ( ciekawe czemu prawda ? ) humorystycznie , bo jak czytam wasze komentarze to mi sie cola z komunii odbija :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +9

    Masa_gość

    04.04.2011, 18:29

    popieram

    Sadzić palić zalegalizować. Problem narkotyków jest i bedzie zawsze. tak samo jak problem alkoholu, molestowania i przekraczania prędkości, Dostaliśmy od rządu prezent w zamian za dopalacze. Teraz zależy tylko od Narodu, od nas Polaków jak do tego podejdziemy. swoją drogą uważam że lepiej palić trawę niż pokrzywę maczaną w rozpuszczalniku.

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx3.xx0 
  • +7

    frik567

    04.04.2011, 18:31

    Jestem za!

    Jak ktoś nie palił niech się nie udziela. Jestem przeciwny ciężkim narkotykom, ale nie wiem co wy od tej maryhy chcecie? Same plusy w tym widze, brak agresji, racjonalne myślenie, pogoda ducha, działa leczniczo i wcale nie jest tak że człowiek ucieka od problemów , tym bardziej będzie chciał swoje problemy naprawić. Czy jest wogle jakiś przypadek żeby ktoś po marihuanie przedawkował? Zobaczcie ile jest ofiar alkoholu i nikotyny. Alkohol ,przemoc w rodzinie itd. Przestancie sobie wyobrażać marihuane jako środek zabójczy i uzależniający itp. Mam naprawdę wielu znajomych którzy palą gandzie , chodzą do pracy, płacą podatki, są uczciwi i nie robią nikomu szkody i nkomu to nie przeszkadza. Nie rozumię waszych prostych, zacofanych, nietolerancyjnych sugestii. Marihuana nie jest wcale zła, to robią ludzie którzy nie mają świadomości i wiedzy na jej temat i się udzielają w mediach.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -3

    Rogi

    04.04.2011, 18:37

    To ktoś jeszcze czyta Telegazetę? ;p

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Kasia_gość

    06.04.2011, 13:44

    Tylko mohery !

    Cytuj
    IP: 213.17.xx3.xx9 
  • +7

    LEGALIZE !!_gość

    04.04.2011, 19:08

    Szkodliwośc społeczna , że ktoś pali joya moim zdaniem jest żadna a napewno jest znikoma za to poniżanie, bicie zamykanie małolatów, za pieniądze podatników i wszystkich młodych chłopaków ! Pózniej czyta w gazecie "Firma tworzy tą nienawiść" nas by chcieli zniszczyć systemu nie chcą naprawić, więc łączmy nasze siły i krzyczmy razem głośno "niech w Polsce na legalu konopie wyrosną"! Na świecie od szlugów ginie 5 milionów rocznie , skutki pijaństwa w Polsce są widoczne , alkohol zrywa film, puchnie wątroba, spokojnego człowieka zmienia w agresora! Trawa zwyczajnie łagodzi obyczaje zabija agresje spokój ona daje. Teraz wesoły śmiech woła o legalizacje

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx2 
  • +2

    suaf_gość

    04.04.2011, 19:21

    ...

    nullum crimen sine victum (nie ma przestępstwa bez ofiary) jak mówi stara maksyma łacińska bedąca zasadą większości cywilizowanych systemów prawnych. zadam więc pytanie: kto jest pokrzywdzonym przez to że posiadam jakis narkotyk??? ja? przecież nie można być jednocześnie sprawcą i ofiarą tego samego czynu. podejdźmy do sprawy racjonalnie. ta ustawa w żaden sposob nie jest legalizacją narkotyków. jej zamiarem jest jedynie odróżnienie konsumenta od handlarza. wyobraźmy sobie piątkowego studenta medycyny, ktory na jednej z imprez daje sie namowić na spróbownie skręta marihuany. Głupi byl - to fakt. Pech sprawia że na impreze "wprasza" sie policja bo sąsiad zadzwonił że jest zagłośno no i naszego bohatera nakrywaja akurat z jointem w ręku (na gorącym uczynku można rzec). chlopak zostaje zatrzymany na 48h. potem dostaje wyrok załóżmy rok w zawieszeniu na 2 plus 1000 zł do zaplaty na Monar i 500 zł kosztow. Niby nie tak źle ale kurator robi wywiad w domu (m.in. pyta sasiadów ktorzy już wyrabiaja sobie o nim zdanie - narkoman), na uczelni (chłopak najprowdopodobnie wyleci ze studiów z "wilczym biletem"). Potem przez 2,5 roku nie może znaleść pracy poki nie zatrze się wpis w KRK. Czy to nie za dużo jak na taki niewinny z pozoru błąd??? Podkreslam że nasz bohater nigdy wcześniej nie brał narkotykow. Ta ustawa jest właśnie po to aby takim ludziom nie robić pod górkę.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx2 
  • -6

    _gość

    04.04.2011, 20:45

    a kuku

    Ale konsument skądś tą trawkę wytrzasnął nie?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • +11

    zxc_gość

    04.04.2011, 19:28

    Społeczeństwo wychowane na spirytusie NIGDY nie pojmie czym jest marihuana. Idąc tokiem myślenia "towarzysza" każdy kto posiada butelkę wódki powinien zostać pozbawiony wolności, bo przecież praktycznie przez nią powstaje patologia, wypadki spowodowane przez pijanych kierowców... Ale przecież to "nasza Polska Tradycja.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • -8

    nie bo ty_gość

    04.04.2011, 20:40

    kurczę

    Rockefeller się znalazł.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • -11

    towarzysz

    04.04.2011, 20:22

    ehh

    Chciałem z Wami podyskutować,ale się nie da. Pozdrawiam wszystkich internautów spod klatek schodowych. Towarzysz życzy miłej konsumpcji :D

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -4

    C>K>M

    04.04.2011, 20:22

    Polecam to : http://www.youtube.com/watch?v=q90jCS9DKQw&feature=related chyba wyczerpuje temat.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -12

    towarzysz

    04.04.2011, 20:23

    aha

    I jeszcze jedno. Platformo Obywatelska,czy już cuda Wam się skończyły,że w taki sposób chcecie elektorat zdobywać?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +5

    HidekiRyuga

    04.04.2011, 20:52

    A jednak

    Są jeszcze w tym kraju ludzie normalni ( Brawo dla Was) W tym roku w Tcz robimy MWK :) Zobaczymy kto przyjdzie :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +2

    Marian_gość

    04.04.2011, 21:13

    Tak jak alkohol jest zgubą rodzaju ludzkiego,tak ziele jest zbawieniem narodu.

    Odpowiedz
    IP: 77.18.xxx.xx9 
  • -8

    _gość

    04.04.2011, 21:40

    i właśnie takie wypowiedzi

    są dowodem na to że w Polsce legalizacja nigdy nie powinna nastąpić. Tylko się ujarać nie?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
    +6

    yhy_gość

    05.04.2011, 11:44

    odczarujmy wizerunek osób zażywających dragi!!!

    a kto jest groźniejszy: nawalony w sztok burak który szuka zaczepki żeby komuś po ryju nawalić czy ujarany jak bąk, uśmiechnięty koleżka, który po zjedzeniu zapiekanki na dworcu najprawdopodobniej zrobi się senny i pójdzie do domu spać? nie wiem jak ty, ale ja bym wolał na swojej drodze zdecydowanie spotkać tego drugiego.

    Cytuj
    IP: 81.219.xx8.xx7 
  • -9

    stand_gość

    04.04.2011, 21:36

    Dobre dla PO

    Dla PO ważne są słupki i posuną się do wszystkiego aby utrzymać się u władzy za wszelką cenę, a do tego potrzebna jest kasa. Oczywiste jest, że ustawa zaszkodzi wszystkim, a stoją za nią Miro i Rycho tym razem nie od hazardu ( a może właśnie od hazardu życiem) a od narkotyków. To przecież miliardowe obroty, o wiele większe niż jakieś tam ruletki, Zresztą sam Tusk do trawki ma sentyment. Spytajmy Kulasa, co o tym sądzi? Czy swoim synom poleca symboliczne dawki

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx2 
  • -9

    towarzysz

    04.04.2011, 22:00

    BRAWO

    Nie chciałem się już tutaj wypowiadać,ale obok twojej wypowiedzi nie mogłem "przejść" obojętnie. Masz całkowitą rację w tym co napisałeś. Dobrze,że są jeszcze osoby,które potrafią myśleć samodzielnie i nie tylko powierzchownie. W tym miejscu również notka dla CKM-a. Drogi użytkowniku tej reszcie nie mam zamiaru odpowiadać,ale Tobie odpowiem,bo uważam cię mimo odmiennych poglądów za osobę myślącą i kulturalną co najważniejsze. Legalizacji jestem(choć nie do końca)w stanie powiedzieć tak,ale nie przy takim stanie rzeczy. Poczytaj te komentarze i odpowiedz na pytanie,czy Ci ludzie potrafią podejść do sprawy(marihuany)z pewnym dystansem? Mi się wydaje,że nie. Wg mnie większość z tych osób chciała by po prostu do woli "jarać". W Polsce nie ma odpowiedniej kultury społeczeństwa tak jak np w Holandii,gdzie to czlowiek nie rzuca się na Coffee Shopy by się najarać tylko kulturalnie zapali raz na jakiś czas i tyle. W Polsce natomiast(czego przykładem jest również alkohol)chodziło by o to,aby się tak najarać żeby przestać kontaktować. Przypominam w tym miejscu,że Polska w różnych rankingach uzależnień plasuje się na bardzo wysokich lokatach..

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    C>K>M

    05.04.2011, 21:06

    Towarzyszu, na wstępie dziękuje za wyrazy szacunku. Wypowiedzi o których piszesz, to przecież właśnie dzieciaki, dla których głównym, jeśli nie jedyny powodem sięgania po trawkę, jest to, że jest nielegalna. Zakazany owoc. W cielęcym wieku to bardzo kręci, pozwala przyszpanować, zdobyć pozycję w grupie etc. To raz. Dwa, że miękkie narkotyki nie powodują agresji. Zupełnie inaczej niż w przypadku alkoholu i nawet gdy brak w społeczeństwie kultury używania, to nie zrodzi to żadnych negatywnych konsekwencji, a takie rodzi na ogromną skalę chociażby wspomniany alkohol. Zapoznaj się proszę, z wywiadem, do którego link wstawiłem.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +2

    Kasia_gość

    06.04.2011, 13:40

    Mochery niech sie juz tu za duzo nie rzucaja! Wiocha i zaścianek! tak na pewno sie wszyscy rzuca od razu na marihuane...Żal! Zyjecie w tym swoim świecie, słyszycie tylko to co Jarus powie, myslicie ze teraz nikt nie pali trawy? Większośc ludzi pali, i niczego nie zmieni fakt ze nie bedą karac za posiadanie małej ilosci. przynajmniej w więzieniach sie zrobi miejsce na prawdziwych przestępców. Pozatym g... was powinno obchodzic co kto robi, i tak niedługo do piachu wkońcu pójdziecie, i przynajmniej bedzie spokój! A i twój wnuk, syn, czy córka tez na pewno pala, i sie wsydzą ze maja ojca mohera !

    Cytuj
    IP: 213.17.xx3.xx9 
  • +9

    LEgalize !_gość

    04.04.2011, 21:58

    LEgal

    ZLEGALIZOWAC MARYSKE I TYLE A NIE !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx8 
  • +7

    _gość

    04.04.2011, 22:13

    Jestem za ta ustawa i popieram posiadanie małej ilosci marihuany

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx0 
  • -11

    _gość

    04.04.2011, 22:35

    PO

    Platforma Obywatelska nie posiada konkretnego programu wyborczego więc jedzie na cudach i obietnicach,przy okazji posuwając się do tego typu zagrywek PR-owskich.Ludziom się to podoba,wolą zajmowania się bzdurami przez rząd zamiast np długiem publicznym(sięgającym 300 miliardów).Kiełbasa wyborcza dla młodych jak widać po komentarzach jest efektowna więc dalej będą świecić liberalizmem obyczajowym patrząc na słupek poparcia jak im rośnie(bo ostatnio spadł).Jeden towarzysz powiedział ważną rzecz że jak chcą dać legalizację to i o aborcji też nie mogą zapomnieć i ją dać-racja. Skoro ćpunki mogą krzyczeć o legalne zioło to dlaczego panny które się nie zabezpieczyły nie mogą chcieć legalnej aborcji?To nie jest takie proste ale Tusk ma to widocznie wszystko gdzieś i byle następna kadencja stuknęła.Oj dziwie się jak można na PO glosować.Ooo moze ktoś mi powie dlaczego?Tylko niech nie używa argumentu Tuska "bo nie PiS"

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • +7

    Eyeless_gość

    04.04.2011, 23:17

    towarzyszu

    "Tak namiętnie tutaj komentujesz więc dedukcja każe mi myśleć,że palisz:D. Z tym lecznictwem to nie przesadzaj-heroina też kiedyś była uważana za leczniczą... Ty tylko chcesz widzieć pozytywy,a gdzie negatywy? Nie ma ich? Spójrz na ulicę co "trawa" z niektórymi robi. Przypadków,że ktoś po trawce z okna z 10 piętra wyskoczy np nie ma? Są i o tym zapominasz. Legalizacja jest zakłada aby "trawka" była dla wszystkich,a nie wszystkim to służy więc jeśli można ograniczać zjawiska patologiczne to trzeba to robić. NIE dla legalizacji-i czekam na minusy od małolatów,którzy myślą,że życie to tylko ma kolor różowy. " W takim razie dlaczego nie walczysz o ograniczenie badz zabieranie koncesji na sprzedaz alkoholi , albo zakaz sprzedazy papierosow ?? Ty zapewne kolego jak sie upijesz to wszystko widzisz z pozytywnej strony, wszystko pamietasz i jestes lagodny jak baranek. Napisales, ze nie wszystkim to sluzy, tak samo jak wszelkie inne uzywki czy nawet produkty spozywcze. Moze zakazemy roslinom wypuszczania pylkow w powietrze bo to strasznie szkodzi alergikom. Kto bedzie chcial palic to zapali, kto bedzie chcial wypic to wypije. Czlowiek posiada cos takiego jak wolna wola, nie kazdy musi sie truc piwem tak jak ty. Pewnie zaraz mi napiszesz ze piwo w malych ilosciach nie szkodzi, to samo mozna napisac o marihuanie. Z dwoja zlego (jak dla was) lepiej zeby mlodziesz sie upalila i widziala rozowe slonie niz maja sie upic i burdzic na osiedlach, dewastowac czyjes mienie czy prac sie miedzy soba. Pamietaj kolego, alkohol oglupia czlowieka, a marihuana ?? kto palil ten wie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx1 
  • +6

    pierre.dzoncy

    04.04.2011, 23:26

    Z narkotykami to ciekawa sprawa: generalnie marycha w mniejszych ilościach jest nieszkodliwa, a nawet z pochodnymi stosowana jako lekarstwo (Patent US nr. 6630507). Teraz wielu krzyczy że przybędzie narkomanów, przestępstw itd. A ile przestępstw spowodowanych przez zielone ostatnio się u nas w mieście (a nawet w całym kraju) wydarzyło? Nie liczcie tego, że kogoś zatrzymano - bo zatrzymano nie za skutki, a za sam fakt posiadania. A teraz weźmy alkohol, który jest dużo groźniejszy niż narkotyki - w samym Tczewie są setki, jak nie tysiące osób nadużywających alkoholu, dziesiątki wypadków spowodowanych przez pijanych kierowców i innych uczestników ruchu, napady i rozboje spowodowane przez pijanych, rozpadające się rodziny, przemoc domowa, bieda i patologie. Zestawcie to z narkotykami - za posiadanie ułamka grama było można iść siedzieć, a alkoholicy znęcający się nad rodzinami, powodujący wypadki i ciągnący kasę z zasiłków często skończą na zafundowanym z naszych podatków leczeniu, które zazwyczaj nic nie daje. Dlaczego tak jest? Bo państwo ciągnie ogromną kasę z alkoholu, a nic z narkotyków nie ma... Ja nic nie biorę, uważam że narkotyki są dla słabych psychicznie ludzi którzy inaczej nie potrafią się rozerwać, ale nie zamierzam zabraniać im jeśli państwo w całym swoim majestacie pozwala na bardziej destruktywne zachowania...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -7

    Gość_gość

    04.04.2011, 23:56

    Albo jeszcze lepiej

    Może pozwolić ludziom truć się czym tylko mają ochotę. A nie, nie można, bo właściciel ludzi (państwo socjalistyczne) poniesie szkodę, jak ludzie zaczną umierać zamiast tyrać na urzędasów, a na to właściciel niewolników nie może się zgodzić. Co ciekawe skok z dachu jest dużo bardziej śmiertelny niż zażywanie narkotyków, a jednak nie jest prawnie zabroniony. To jak to jest?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx5 
  • +7

    Kiffer z HH_gość

    05.04.2011, 08:01

    Jestem za:-)))))))

    Pale prawie codziennie od wielu ,wielu lat,pracuje,zarabiam pieniadze,jezdze autem-zadnej kolizji,a z okna niemam zamiaru skakac jak pisze TOWARZYSZ Moher,, pozdrawiam....

    Odpowiedz
    IP: 188.192.xx1.xx1 
  • +6

    ozi_gość

    05.04.2011, 08:43

    :)

    ZA USTAWĄ.....

    Odpowiedz
    IP: 83.27.xx9.xx8 
  • +8

    ~_gość

    05.04.2011, 10:22

    DO TOWARZYSZ

    PO pierwsze uważano że kokaina jest lekarstwem ,a nie hera no ale ty zawsze wiesz lepiej.Co do twoich obiektywnych wpisów to chyba sam w nie ,nie wierzysz masz opsesję na punkcie PO i tyle.Jeżeli uważasz się za takiego obiektywnego to dlaczego nie zaproponujesz obłąkanemu Jarosławowi zapalenia marychy napewno by się wyciszył i tacy jak też.

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx3.xx0 
  • -10

    towarzysz

    05.04.2011, 11:25

    obłąkany

    Bo nikt normalny,a raczej kulturalny się w ten sposób nie wypowie. Fakt-nie darzę PO sympatią polityczną,bo nie mam tak naprawdę za co. Za ich nieudolne rządy? Wiesz różnimy się zasadniczo widać-Ty chcesz tylko własnej wygody i legalnego "jarania",a ja zmian i rozwoju tego kraju,który ma wspaniałą historię i tradycję,tradycję które niezwiązane są z "marychą". A co do twojego wpisu to zgłoszę to gdzie trzeba,bo to,że jesteś w internecie nie oznacza,że możesz obrażać innych ludzi.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -1

    C>K>M

    06.04.2011, 22:58

    Akurat tutaj kolega Towarzysz WIE lepiej. Polecam google, hasło laudanum.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +7

    ~~_gość

    05.04.2011, 12:09

    DO TOWARZYSZ

    Możesz zgłaszać gdzie chcesz i POcałuj mnie w d ...........ę twoim PiSkiem

    Odpowiedz
    IP: 77.115.xx8.xx4 
  • +6

    Eyeless_gość

    05.04.2011, 12:28

    towarzysz

    za czasow poprzedniego rzadu miales avatar 'anty pis front' ?? poprzednie rzady byly rowniez nieudolne. Ty jestes wgl jakis anty rzadowiec, bez wzgledu na to kto rzadzi. Piszesz o zmianach i rozwoju i jednoczesnie o tradycji (niezwiazanej z marihuana) w takim razie wprowadzmy znowu krola jako rzadzacego, zbudujmy drewniane miasta itp. Jakbys nie zauwazyl to swiat sie rozwija w zadziwiajacym tepie, wiekszosc idzie z duchem czasu. A Polska jest zacofana wlasnie przez takich jak ty, tradycja historia tra ta ta. Wszystko mozna umiejetnie pogodzic tradycje z nowoczesnoscia. Podejzewam ze historia np. takiej Holandii tez nie byla zwiazana z marihuana a teraz co ??

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx1 
  • _gość

    08.04.2011, 14:42

    zaczasów pisu

    towariszcza tutaj nie było:D

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • -4

    _gość

    05.04.2011, 14:07

    Już widać jaki jest problem z narkotykami w Tczewie, wystarczy przeczytać opinie i ilość ludzi jacy się z nimi zgadzają dla mnie to są ludzie pozbawieni wyobraźni całe życie jest Wam mówione o negatywnych skutkach jakie niosą za sobą narkotyki a Wy co? musicie na sobie próbować ??? Kretyni zauważcie ile dilerów nie bierze a dlaczego ? oni widza po Was jaki to ma "cudowne" działanie ŻAL mi Was pewnie już Wam mózg wyżarło.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx8 
  • +3

    diler_gość

    05.04.2011, 18:24

    bo trzeba mieć mózg

    Tobie nawet jak byś chciał to nie wyżre, bo od urodzenia nie masz mózgu. A i lepiej nie pij alkoholu, bo ci wyżre 10 razy szybciej niż od innych narkotyków.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx9.xxx 
    +2

    Eyeless

    05.04.2011, 22:37

    jakbys przeczytal te opinie wszystkie i dokladnie to bys zauwazyl ze w 90% mowa jest o marihuanie. Ty zapewne uslyszales 'gdzies' od 'kogos' i uwazasz ze juz wszystko wiesz na ten temat. Wszystko ma swoje negatywne skutki jezeli sie zazywa bez umiaru ( alkohol, leki, narkotyki). Zapal sobie kolego i wtedy napisz mi negatywne skutki jakie odczules. A poza tym to nikt nie pisal o cudownym dzialaniu marihuany, tylko o tym ze nie odczuwa negatywnych skutkow.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +5

    Nn.z J-ZOO_gość

    05.04.2011, 14:16

    Canabis

    Zalegalizowac w (100%) w Naszym Kraju a nie robic wielkie problemy.....!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx7 
  • -6

    iwo_gość

    05.04.2011, 14:24

    powinien być zakaz palenia czegokolwiek .powinni karać i jeszcze raz karać.kto wymyśla takie głupie ustawy chyba ćpun.od niewinnego skręta się zaczyna a potem już dno na. Na moje to powinni wszyscy co biorą zaćpać się na śmierć to by był spokój z palantami.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • +1

    haha_gość

    05.04.2011, 18:58

    haha, pierw zapal, spróbuj, wtedy komentuj, bo piszesz brednie, bzdury, widać że nie wiesz totalnie nic na temat, na który się wypowiadasz!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • +2

    Gal Anonim_gość

    05.04.2011, 14:40

    Jak Najbardziej ZA ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx1 
  • +1

    Marysia_gość

    05.04.2011, 14:41

    JESTEM ZA !

    SADZIC, PALIC , ZALEGALIZOWAC ! :)

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx7.xx8 
  • +1

    martinezz_gość

    05.04.2011, 15:06

    glos rozsadku

    cale to szczekanie powyzej jest na nic... Prosze o tylko jedno... zestawcie ile przestepstw ( pobicia,kradzieze,wandalizm,gwalty,pijani kierwocy,bite-molestowane dzieci,agresywni kibice itp., itd.) jest popelnianych po alkoholu a ile po trawce.Tylko prosze o konkretne dane. I teraz powiedzcie mi co powinno byc predzej zdelegalizowane??? I teraz znowu bedzie szczekanie bo wedlug definicji ksiazkowej co drugi w tym kraju to alkoholik, wiec alkohol jest super. No jak moge sie nawalic w weekend?! A po drugie i najwaznejsze!!!! Jestem wolnym czlowiekiem i chce sam decydowac ( dopoki nie popelniam przesteptwa-nie robie nikomu krzywdy) co pale,wacham,pije i w jakich ilosciach!!! To moje zycie i nikt z was za mnie go nie przezyje ani za mnie nie umrze! amen P.s pozdrawiam Czechy i Holandie- chyba jedyne normalne kraje w Europie...

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx3.xx5 
  • _gość

    05.04.2011, 15:07

    Powinni zakazać a za posiadanie też do paki. Bo będzie taka jak z alkoholem chodza po mieście napici, to będą chodzić na przysłowiowym haju.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • +1

    HidekiRyuga

    05.04.2011, 15:33

    Towarzysz !!

    Widzisz na początku stanowcze asertywne NIE ! a teraz ? Nie masz zdania człowieczku wiklinowy :) A Iwo chyba do podstawówki chodzi skoro myśli że od marihuany sie zaczyna a potem tylko LSD kompot i Hera :) Czemuś mnie Panie takimi typami w mym mieście szlachetnym pokarał ? Zdelegalizujmy Alkohol, tym mądrym inaczej warzywom :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -4

    marycha_gość

    05.04.2011, 15:53

    I tak będą palić wiec lepjej zalegalizować tym bardziej że dobre zioło nie jest złe a tak to dilerzy zarabiają

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • +1

    _gość

    05.04.2011, 15:56

    jak dalej w naszym kraju wszystko będzie szło do góry to będą palic ale trawe z łąk :) ludzi nie stac na życie a dopiero na takie pierdoły i tym trzeba się zając żebyśmy godnie żyli i Walic w ryj tych naszych PSEŁDO POLITYKÓLW TU JEST PROBLEM w tym naszym p......nym kraju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx9.xx8 
  • +1

    _gość

    05.04.2011, 16:21

    Ej wy

    Każdy kto jest temu przeciw jest STARYM MOHEREM . powiedzcie co wam w tym przeszkadza ze ktos sobie pali ? chce to niech pali masz swoj rozum i nie chcesz palic to nie pal i sie na ten temat nie wypowiadaj . Moherki kupily sobie komputerki ; ) Piona !

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx8.xx6 
  • +1

    Tomi_gość

    05.04.2011, 19:09

    Lepiej zajarać dobrego zioła, niż chlać a póżniej robić rzeczy, o których się na drugi dzień nie pamięta.Jestem jak najbardziej za.

    Odpowiedz
    IP: 83.109.xx7.xx0 
  • -2

    jointka:P _gość

    05.04.2011, 19:56

    GŁUPOTA!!! nic wiecej...

    A wiecie co? na bank ponad tysiąc lat temu były już narkotyki!! niby jakim cudem Mojżesz NA PUSTYNI stuknął laską w skałę i tryskała woda? GŁUPOTA!!! albo był naćpany, albo te całe opowiastki to tylko bujna wyobraźnia i świat moherów i durne fanaberię kościoła!!! głupota to co wpajają ludziom... A stare mohery w to wierzą, chodzą codziennie rano do kościoła i dają na tace, bo co im innego pozostało na starość? nikt się ich nie czepia, że chodzą do kościoła i słuchają bujnych bajeczek, to niech nie zabraniają NARKOTYKÓW, nie mówię tu o narkotykach twardych, lecz tylko o zwykłym zielsku... Prędzej zakazalibyście alkohol a nie maryśkę. Po alkoholu więcej szkód, niż po jaraniu i tyle...! tak jak ktoś wspomniał przed jaranie było, jest i BĘDZIE!!! to, że nie będzie zalegalizowane nic nie zmieni! :) Moich znajomych ostatnio na Czyżykowie gonili z siekierami!!! ciekawe czym to było spowodowane? zapewne przedawkowaniem alkoholu, a tak spokojnie by sobie usiedli, zajarali i WYLAJTOWALI się... SADZIC,PALIC,ZALEGALIZOWAC...! A Ci co nie jarali niech się nie WYPOWIADAJĄ, tyle w temacie, pozdrawiam!. ;)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx9 
  • +1

    nitek_gość

    05.04.2011, 20:54

    To tragedia

    widać, że narkotyki na ciebie bardzo zadziałały. Precz z narkotykami i dopalaczami. Odejmują rozum i działają a' społecznie. Eliminują z normalnego funkcjonowania w życiu rodzinnym i społecznym i to niezależnie od ilości zażywania.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx9 
    +3

    suaf_gość

    05.04.2011, 23:03

    do nitek

    zapomniałeś dodać: precz z alkoholem, kofeiną, nikotyną, teiną, cukrem, tauryną, guaraną, seksem, hazardem no i najbardziej uzależniającym dragiem - telewizją bo to ona najbardziej "eliminuje z normalnego funkcjonowania w życiu rodzinnym i społecznym". Zamiast tego zbudujmy nowy ład jak z wiekopomnego dzieła Huxley'a!!!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx2 

    netherweed_gość

    04.12.2012, 23:23

    masz racje cannabis byl juz 6000 lat temu ale Boga ktory stworzyl swiat nigdy nie bylo .Jedna wielka bzdura a gdyby byl to po co to stworzyl do grochowki jako Majranek

    Cytuj
    IP: 89.204.xx4.xx8 
  • +5

    Ganja_gość

    07.04.2011, 13:23

    jestem na TAK !

    przeciez legalizacja to zysk i dla panstwa i dla ludzi . co kogo to interesuje czy ktos sobie zapali . wiekszosc osob tego probowalo, jednym smakuje innym mniej. jedni to beda palic a inni nie wiec o co caly problem . dopalacze byly legalne i zabijaly a czy marihuana kiedykolwiek zabila czlowieka ? NIE ! z reszta jest to w wiekszosci srodek odprezajacy, relaksacyjny i raczej agresywny nikt po nim nie bedzie. moze w koncu jakby nastapila legalizacja to Polska stalaby sie potulnym i spokojnym krajem :)

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx9.xx3 
  • +2

    BERT_gość

    07.04.2011, 22:13

    Jestem za...

    Nie biorę niczego, nawet nie palę zioła ale jestem za bo za dużo tych zakazów nir po to Lechu przez płot skakał.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx6 
  • +2

    C>K>M

    08.04.2011, 08:53

    3 letnie dziecko wyrzucone przez okno, ojciec był.... PIJANY http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wyrzucil-trzyletnie-dziecko-przez-okno-z-3-pietr a,1,4235551,wiadomosc.html

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Alutka_gość

    08.04.2011, 17:07

    ..

    No i wszystko mówi samo za siebie... :)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx6.xx9 
  • +4

    _gość

    10.04.2011, 12:15

    Żeby nic nie odwalało to trzeba palić dobry towar z zaufanego źródła, a nie majeranek napryskany "domestosem" :)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx7 
  • -2

    Anonim_gość

    11.04.2011, 20:45

    Jestem Za !

    Człowiek stworzył alkohol Bóg Marihuane ja zaufam Bogu.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx2 
  • +3

    Salsa_gość

    12.04.2011, 11:56

    U nas nie powinno być zalegalizowane posiadanie trawki dlatego że wystarczy wyglądnąć za okno i spojrzeć co się dzieję z dzieciakami Większości z nas dać palec to będzie chciało cała rękę Jedni od czasu do czasu przypalą sobie dla rozluźnienia ale inni niestety nadużywają Tak jak jest z alkocholem zaczynasz popijać od jednego piwka potem już potrzebujesz trzech a potem zabierasz się za wódkę bo piwo to za mało Z maryśką będzie to samo bo niestety prawda jest taka że od tego zaczyna się narkomania Dorosły człowiek odpowiada za swoje czyny i powinien wiedzieć na ile może sobie pozwolić by nie wyszło z tego coś niedobrego ale dzieciaki niestety narażone są popełnienie błędu który może je wiele kosztować i nie mówię tu o pieniądzach ale o zmarnowaniu życia a rodzice niestety nie są w stanie chodzić krok w krok za swoimi pociechami i kontrolować każdy ich ruch Więc jeżeli uważasz się za dorosłą odpowiedzialną osobę to powinieneś być za nielegalizacją marichuany choćby na wzgląd nieświadomych zagrożenia dzieciaków Bo jestem ciekawa co powie jeden "Kowalski" z drugim "Kowalskim" co od czasu do czasu sobie dla przyjemności zajarają jak znajdą kiedyś swoje dziecko ze strzykawką w żyle bo dziecko będzie uważało że skoro tatuś sobie jarał i nic mu nie było to i mnie nic nie będzie więc co tam najpierw sobie zapalę a potem może coś więcej bo "humorek po trawce to już tylko humorek" tak jak humorek po piwkach to nie to samo co odjazd po wódce szczególnie z kumplami którym się z regóły nie odmawia Więc drodzy "DOROŚLI I ODPOWIEDZIALNI" ci wypowiadający się wcześniej zanim podejmiecie decyzję patrząc tylko na siebie spójrzcie na tych którzy nie mają pojęcia czym może skończyć się niby takie niewinne popalanie trawki Dla niektórych dorosłych to tylko chwilowa przyjemność ale dla większości dzieciaków może to być początek końca

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx0.xx5 
  • white widow_gość

    24.04.2012, 22:57

    wszystkich mocherow zamknac w kosciele dzwi i okna zamurowac a na placu przed kosciolem cannabis zasadzic a ja moge byc ogrodnikiem, jezeli kosciol bedzie sie mieszal w polityke to z tego nic dobrego nie wyjdzie raz juz przezylismy jak kosciol namacil na swiecie kazdy to dobrze z histori zna

    Odpowiedz
    IP: 82.113.xx9.xx3 
  • endriu58_gość

    15.05.2012, 16:14

    Ja palilem ,pale i bede palil tylko nie lubie hamstwa jak ktos sprzedaje za 30zl to niech da grama a nie pol albo tak jak Zenek z Czyzykowa sprzedaje przemyslowke nakrapiana za takie cos powinien dostac min 10 lat za oszustwo i trucie ludzi dlatego hoduje sam dla siebie i za co mnie maja karac ze pale czy za to ze bawie sie w ogrodnika przynajmiej przypomnialem sobie lekcje przyrody z podstawowki co to fotosynteza co to NPK i wiele innych rzeczy

    Odpowiedz
    IP: 89.204.xx4.xx4 
  • +1

    guuuuuuuuuuuuuuuuu_gość

    15.05.2012, 19:17

    ja ,nie palę ,a wy to jesteście.........................................................ręsztę dopowiedz

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xxx 
  • -1

    endriu58_gość

    15.06.2012, 13:14

    pale palilem i bede palil teraz mam 6 krzakow white russian bardzo dobra sorta 22%THC i dobrze ja moj organizm przysfaja,krzaczki sa 70cm wysokie i trzeci tydzien w kwitnieciu ostatnio mialem jedna W.Russian i trzy indica W:R miala470g mokra po wysuszeniu 140g jestem bardzo z tej sorty zadowolony szkoda ze nie moge zrobyc zdiecia i pokazac wam

    Odpowiedz
    IP: 89.204.xx8.xx0 
  • -1

    netherweed_gość

    04.12.2012, 22:10

    uwaga na NK, przez ta strone mialem kipisz w domu ale nic nie znalezli ,wszystko do trawy mialem Hesi odrzywki ,dwie lampy w w Growbox,PH miernik ziemie Plagron,pestki WW i Northern Light plus wiele innych rzeczy.W Growbox hodowalem calkiem cos innego Kipisz zrobili pod pretekstem ze moge miec w domu kradzione czesci samochodowe ,Jak znalezli szawke to jeden Skomlik do drugiego powiedzial jest i w tym momecie ich zdziwionko wzielo .Jestem ciekawy ile ich kosztowala ta akcja palilem pale i bede palil sadzilem sadze i bede sadzil na wlasny uzytek i nikt mi nie zabroni co mam robic ,nawet tczewski prokurator z niemieckim nazwiskiem

    Odpowiedz
    IP: 89.204.xx4.xx8 
  • -1

    netherweed_gość

    04.12.2012, 23:09

    Jezeli chcesz zostac Bogiem zasadz trawe w domowych warunkach ,ty sam bedziesz decydowal o jej losie .Kiedy ma isc spac lub wstac ile odzywek i ile swiatla ma dostac a ona ci sie plonem odwdzieczy.Jak zrobisz wszystko w 100% to z jednej roslinki masz palenia na caly rok.Potrzebne jest pomieszczenie 50 na 50 min 150 wysokie i dobra pestke zadne automaty najlepsza Top44 dla poczatkujacych .Do fazy wzrostu 3 jazyniowki T8 Philips TL-D36W barwa swiatla 865 Kelvina do fazy kwitniecia lampe sodowa takie jak na slupach z zoltym swiatlem od 2000 kelvina cieple swiatlo dobra ziemie i odzywki i filter z weglem aktywnym i najlepiej deszczowke nie jest za kwasna ani zasadowa i dobre checi reszte dowiesz sie na necie

    Odpowiedz
    IP: 89.204.xx4.xx8 
  • -1

    Igoreeo_gość

    05.12.2012, 15:26

    ZALEGALIZUJCIE TO WKONCU I BEDZIE SWIETY SPOKOJ PRZECIEZ TA MARIHUANA TO NIC STRASZNEGO ! NIKT OD TEGO NIE UMARL

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.