"Nie chcemy sklepu z dopalaczami!"

"Nie chcemy sklepu z dopalaczami!"
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Od jakiegoś czasu jest na Suchostrzygach sklep z dopalaczami, zioło itp. Znajduje się to w pobliżu przedszkola i szkoły podstawowej. To już jest paranoja, jeden sklep zlikwidowali dzięki naszym radnym teraz drugi otworzyli i to blisko szkoły i przedszkola. W imieniu mieszkańców Tczewa, którzy są przeciwni temu apelujemy do radnych o ponowną pomoc w tej sprawie.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (60)
dodaj komentarz

  • +14

    _gość

    28.06.2010, 12:38

    A sklep/kiosk

    z papierosami może być?

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +10

    _gość

    28.06.2010, 12:41

    A punkty ze słodyczami i cukrem w nim zawartym mogą być? Warto przeczytać art. wpisując w popularna przeglądarkę internetową "cukier biała śmierć".

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • -4

    _gość

    28.06.2010, 12:49

    dopalacze

    Dopalacze maja zostac !!!!

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx6 
  • -18

    asd_gość

    28.06.2010, 13:06

    same Ćpuny w tym Tczewie są. Przecież tak być nie może.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx1 
  • +19

    _gość

    28.06.2010, 13:26

    To, że komuś to nie przeszkadza, to nie oznacza, że ten ktoś jest "ćpunem". Mi np. nie przeszkadza Wyższa Szkoła Bankowa i nie oznacza to tym samym, że jestem jej studentem czy pracownikiem.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +19

    ._gość

    28.06.2010, 13:10

    .

    a co wam przeszkadza ten sklep??? nie chcesz to nie kupuj!!!!!!!!!!!!do monopolowego tez nie wchodzisz jesli nie pijesz ale jakos nie słychac zadnych protestów w stylu zamknąc monopolowy . smiech na sali

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx6.xx3 
  • zyga_gość

    28.06.2010, 17:38

    Ale jak Ci wiadomo monopolowych nie może być w pobliżu szkół (co nie oznacza że nie ma np. w Polo Market)

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xx7 
  • -13

    ona__gość

    28.06.2010, 13:42

    usunąć dopalacze ....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • +1

    wściekły jamnik_gość

    28.06.2010, 13:58

    Usunąć sklep z naszego miasta. Jestem ciekaw czy osoby, które są zwolennikami tego typu sklepów pozwoliły by swoim dzieciom brać te środki?

    Odpowiedz
    IP: 89.174.xx9.xx6 
  • +6

    _gość

    28.06.2010, 14:22

    Kto chce ten i tak kupi od dilera. Likwidacja sklepu nie ma sensu. Jeżeli do likwidacji dojdzie, to będzie tak jak za czasów prohibicji. A wiadomo kto na niej wówczas najwięcej zarobił i kto ten pomysł lansował. Wiadomo również kto robi to dzisiaj.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +9

    Ciech_gość

    28.06.2010, 14:04

    A z piwkiem i papierosami może być czy też nie bo jak nie to zlikwidujmy wszystkie sklepy wokół szkół i przedszkoli i będzie git.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • +3

    cinek_gość

    28.06.2010, 14:19

    do ciech

    :):) i wiecej snikersow w szkole przynajmniej beda grubasy w wieku 10 lat co juz widac a co mi ten sklep przeszkadza ja tam nie chodze!!!jest demokracja a poza tym ta osoba co mowi tak stanowcze nie to doskonola wie ze tam sprawdaja dowdy, bardziej niz w monopolowym echhhhhhhhhh taka nasza Polska, glosojmy na rydzyka wtedy bedziemy mieli drugiego hitlerka

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • -8

    Cyrk

    28.06.2010, 15:44

    To jak?

    Chcecie mniejszenia bezrobocia czy ingerencji urzędów w leganie działające biznesy? Bo nie można co chwilę zmieniąć prawa, żeby dowalic konkretnym osobom...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -1

    Przepiura

    28.06.2010, 15:48

    Gorzej gdyby dopalacze stały przy gimnazjum ;p przedszkolakom na pewno to nie zaszkodzi, nawet jak część z nich potrafi czytać to nie sądzę żeby wiedziały co to dopalacze :P a dzieciom z podstawówki tez nikt tam nic nie sprzeda (chyba)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +7

    TCZEWIAK5

    28.06.2010, 17:41

    dwie strony medalu

    Pierwsza to fakt,że dzięki dopalaczom mniej osób sięga po narkotyki ze źródeł nielegalnych.Druga to ta właśnie,która ma swój przekaz w artykule-ludzie nie chcą dopalaczy.Ja osobiście nie korzystam z dopalaczy i nie jestem ich zwolennikiem ale wydaje mi się,że lepiej żeby kupili sobie jakąś szałwię z dopalaczy niż amfetaminę u dilera.Po za tym dopalacze to jak narazie legalny biznes.Trzeba znaleźć rozwiązanie,które będzie do przyjęcia jednych i drugich-trudne ale rzeczy niemożliwych nie ma. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • beti_gość

    28.06.2010, 19:09

    adres

    a adres można prosić ?????:):):):)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx4 
  • -4

    Przepiura

    28.06.2010, 23:18

    Po drugiej stronie apteki i Żabki na Jodłowej :P btw, ciekawe zestawienie

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    pringles_gość

    28.06.2010, 20:49

    Polecam film : http://video.google.com/videoplay?docid=-8077200685820665259 # dla wszystkich hejterow. Od siebie dodam ze alkohol jest narkotykiem tak samo jak marihuana,a jednak sklepy monopolowe sa i maja sie dobrze,natomiast gdy pojawiaja sie ''dopalacze'' robi sie z tego wielkie halo bo to NARKOTYK.Prosze Was otworzcie oczy! Co do lokalizacji - alkohol w tych okolicach kupi sie niemalze w kazdym sklepie.Czemu zatem nie widzicie problemu w tych sklepach ktore maja koncesje na alkohol? Obie rzeczy kupuje sie na identycznej zasadzie - trzeba miec 18 lat. Boicie sie o wlasne dzieci,ale jak beda chcialy to zdobeda i dopalacz i alkohol,ktory jest znacznie bardziej grozny jesli chodzi o jego dzialanie bo niszczy organizm,jego spozycie powoduje znaczy wzrost przestepczosci oraz moze doprowadzic do smierci (przy czym marihuanie nie mozna przypisac zadnej z tej rzeczy)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • -17

    TATA_gość

    28.06.2010, 21:27

    WON Z TĄ CHEMIĄ

    Ludzie czy wy spicie, nasze dzieci bawią się obok dopalaczy!!! Ja rozumiem że mamy takie słabe prawo, ale niech któryś z tych ludzi zazywających dopalacze przypuśmy zakupi te specyfiki i podejdzie na ławeczke na placu zabaw na ktorą ma z 4 metry , zacznie to palic albo zażywac i niech chocby przypadkiem zostawi coś na tej ławce a sami wiemy jakie są dzieci, zazyja to i wtedy bedzie dramat także prosze wszystkich mieszkaniców niech poprą tą strone zeby nie było tege typu sklepu na ulicy Jodłowej 13 z powazaniem TATA

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx6 
  • +4

    _gość

    29.06.2010, 07:53

    A wyobraź sobie "tato", że jakiś ćpun zostawia w takim miejscu strzykawkę z igłą.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • -1

    pringles_gość

    28.06.2010, 22:13

    to rozumiem ze nie bedzie dramatu jak ktos zostawi piwo,wino bacz wodke?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • +3

    beti_gość

    28.06.2010, 23:35

    do taty

    dzięki za adres :) a nie przeszkadza Panu, że z drugiej strony tego budynku można zaopatrzyć się w alkohol i papierosy? Przypuśćmy, że ktoś z ludzi " zażywających " te specyfiki podejdzie na ławeczkę i przypadkiem zostawi.... itd itp, to co, wtedy będzie wszystko OK? To co, chyba zaczniemy apelować do wszystkich mieszkańców o zamknięcie okolicznych sklepów monopolowych ( a zarazem spożywczych )? A na zakupy - np na Czyżykowo. Paranoja.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx4 
  • _gość

    28.06.2010, 23:53

    'smile coffe shop' ? ;d

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx9 
  • +2

    Marecki _gość

    29.06.2010, 00:53

    ten kraj zawsze będzie pełen konserwatystów ... Człowieku nikt Cie tam nie wciąga do tego sklepu ani nie zaprasza jak nie chcesz to nie przychodź ! a te historie, że ktoś będzie częstował wasze dzieci to trochę chore, za dużo filmów się naoglądaliście ! jeżeli chodzi o przedszkole i plac zabaw - Dzieciaki nie mają wstępu do tego sklepu a jeżeli chodzi o klientów to jeszcze nie spostrzegłem zadnego który by spożywał artykuły pod punktem sprzedaży. Bardziej się martwcie o pijaków spożywających alkohol pod sklepem. Oni stwarzają większe zagrożenie dla waszych pociech !!!!!!!!!! i Co napiszecie petycje, żeby zamknąć monopolowe ???? Powodzenia

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx5 
  • +1

    _gość

    29.06.2010, 07:54

    To nie jest sprawa "konserwatyzmu". Źle to ująłeś.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 

    C>K>M

    29.06.2010, 09:47

    Dokładnie, to nie wina konserwatyzmu, tylko prawie 50 lat komuny,ludzie przywykli, że "władza da", "władza zrobi", "władza dzieci wychowa".

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Marecki_gość

    29.06.2010, 00:56

    A poza tym... " zapomniał wół jak cielęciem był "

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx5 
  • -1

    C>K>M

    29.06.2010, 09:46

    A tak naprawdę, to już chyba zdrowszy jest jakiś miękki narkotyk, którego technologia produkcji jest udoskonalana od lat w podziemiu i w niektórych krajach nad ziemią, niż jakieś tajne formuły wymyślane przez "amerykańskich naukowców" w celu obejścia przepisów. Wymieszają domestosa z cukrem, zamkną w pigułce i leszcze mają "jazdę", nawet gastro-faza jest, jak dziurę wypali.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    anon_gość

    01.10.2010, 08:14

    ...........

    C>K>M całkowicie się z tobą zgadzam. Dziś rano w TVN24 był wywiad z byłym sprzedawcą dopalaczy, włos się jeży. Dodawane to tego gówna są rozpuszczalniki, trutki na szczury, różnego rodzaju inne chemikalia o działaniu odurzającym. Właśnie ten młody chłopak brał, i teraz jest pod stałą opieką lekarza. Ma zniszczone płuca jak u 60latka, a on sam ma dopiero 30. Ludzie nie mają zielonego pojęcia co zażywają. Dlaczego tylko w tym roku zatruło się tyle osób i to tak młodych. Widac zaraz że coś musi by nie tak. A nasze prawo działa tylko dla bandytów. Nie chce mi się wierzyc że nie można nic z tym zrobic. Ciekawe ile jeszcze osób musi się tym zatruc, ciekawe ile osób musi jescze umrzec, ciekawe kiedy coś z tym zrobią. DALEJ MOŻECIE STAWIAC MINUSY. TRUJCIE SIĘ ILE WLEZIE. TYLKO DAJCIE ZNAC KIEDY POGRZEB, PRZYJDĘ Z KWIATKAMI :((((((((((

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx4 
    -2

    C>K>M

    04.10.2010, 11:53

    Anon, Masz do tego trochę złe podejście, pewna grupa ludzi zawsze się będzie odurzać, przecież znamy to wszyscy z dzieciństwa, to było, jest i będzie. Kleje, gaz do zapalniczek, bieluń, a nawet pewne przyprawy użyte w większych ilościach ale nie będę tutaj propagował jakie. Po prostu teraz to się skomercjalizowało i skoncentrowało w postaci sklepów. Tak naprawdę dużo złego robią tu media, to one tak naprawdę to propagują. Przez wiele lat efedryna była dostępna w znanym leku na kasze i część małolatów to brała. Ale wiedzieli tylko nieliczni. Teraz każde dziecko wie, że może pójść do takiego sklepu, bo mówili w TV. Do tego rząd może się polansować w telewizji jak to "walczy z dopalaczami". Jeżeli naprawdę chcieliby się tego syfu pozbyć, to ten nalot GIS i SANEPIDU powinien być zrobiony po cichu. Była buda, nie ma budy i koniec. Druga sprawa jak widać miałem rację w poprzednim poście, nawet sami lekarze przyznają, że wobec nazwijmy to "klasycznych" narkotyków mają przygotowaną całą technologię, wiedzą co robić. To nie jest wina substancji, po prostu % udział idiotów w każdym kolejnym pokoleniu zwiększa się. Kiedyś też w szkołach były bijatyki, wymuszenie, odurzanie etc. Kwestia skali. I dostępności do informacji.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • +4

    mropenvitamine nielog_gość

    29.06.2010, 13:30

    A kto wąchał TRI w latach 70? Była to pasta do podlog, ktora wycofano dlatego, ze gros sprzedazy przypadal wlasnie na mlodziez, a nie na gospodynie domowe. Podobno niezle walila w czache. Była szybsza od butaprenu, nie niszczyla tak zoladka, ogolnie dostepna i tania. Oczywiscie ci ktorzy wachali sa dzisiaj dziadkami i przestrzegaja mlodziez przed takimi wynalazkami. a mlodziez jest bardziej wysublimowana, juz nie TRI a pigsy, nie butapren a blant. Jakie czasy - takie dragi. Za komuny marihuana byla legalna i zarejestrowana jako roslina lecznicza, malo kto ja jednak palil. I nawet jak palil, to nikt nie robil z tego problemu. Na wschodzie Polski hektary pol byly obsiane marihuana, zakontraktowana przez herbapol. Moi dziadkowie mieli zasiew konopii leczniczej i przemyslowej. Opowiadali, ze najsmieszniej bylo jak kwitla. Estry i olejki eteryczne byly tak silne, ze pole wtenczas trzeba bylo omijac, gdyz sprawdzalo sie powiedzenie: wyskoczył jak Filip z konopii.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx2 
  • andrzej_gość

    29.06.2010, 16:00

    .

    bardzo fajny sklep miła obsługa morzna sobie zakupić kolekcjonerskie żeczy nie wiem komu to przeszkadza chyba tylko starszym osobom kture nigdy nie byli młodzi

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • +6

    ja_gość

    29.06.2010, 20:03

    Tobie polecam zakup słownika ortograficznego

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xxx 
  • -3

    Casper

    29.06.2010, 16:09

    Wszystko jest dla ludzi. Jeśli w sklepie będą tylko produkty, których prawo nie zakazuje i sprzedawane będą osobom pełnoletnim to jaki widzicie problem? Równie dobrze można przypomnieć sobie przypadki, gdy znajdowano nastolatków upitych winem do nieprzytomności. Jak ktoś chce sobie zaszkodzić to jak nie jedną to drugą rzeczą to zrobi. Jak ktoś nie myśli no to trudno. A komentarze przestraszonych rodziców świadczą tylko o tym, że nie mają zaufania do swoich dzieci, albo dobrze pamiętają co sami robili w ich wieku i boją się, że dzieci popełnią ich błędy.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +3

    Paullusia__gość

    29.06.2010, 17:01

    Ojj nawet nie macie pojecia jakie niebezpieczenstwa czekaja na wasze dzieci w kazdym miejscu. Nie macie nawet pojecia ile sklepow w poblizu tej waszej Jodlowej sprzeda waszym dzieciakom jakies uzywki bez zbaczania na to czy sa pelnoletni. Sprzedawane sa tam tak zwane 'fajki na sztuki', ktore po znalezieniu jakis drobnych kazdy kajt moze sobie kupic, i isc zapalic na lawki za blokami. Nikt nawet nie zwroci na to uwagi. A tak wgl to jest tak samo legalne jak alkohol lub wyroby tytoniowe. Rozumiem, ze moglo to wzbudzic jakas kontrowersje wobec niektorych rodzicow. Ale blagam zastanowcie sie tak jak juz pisal ktos powyzej, czy naprawde to taka tragedia, ze jest to niedaleko przedszkola i podstawowki. ? Niebyl by to wiekszy dramat jesli taki sklep znalazlby sie kolo np Gimnazjum ? Przeciez calkowicie logiczne jest to, ze Chlopacy sprzedajacy tam nie pozwola sobie na to, zeby sprzedac jakims malolata towaru za np 25zl zeby pozniej miec problemy i stracic sklep. A to ze np osoba ktora zakupi u nich cos, i pojdzie zapalic cos takiego na lawke na placu zabaw, to juz calkiem inna sprawa, chodz nie sadze zeby ktos robil to, tak poprostu kilka metrow od miejsca w ktorym to zakupil. Drodzy panstwo, mocnijszy towar moga kupic nawet niepelnoletni w kilku miejscach na Suchostrzygach i co z tego. ? Tym sie nikt z was nie przejmuje, bo nie ma o tym pojecia, a to wlasnie tam wasze niepelnoletnie dzieci dostana mocniejszy towar, za mniejsze pieniadze i bez problemu. A wracajac do tego waszego spozywania wszelkich uzywek na tym placu zabaw. Wydaje mi sie, ze to jest bardzo, bardzo kiepski argument, poniewaz kazda osoba ktora zakupi taki towar od jakies nielegalnej osoby, spokojnie moze dotrzec chodzby np z bajkowego na akurat wlasnie ten plac zabaw. Wiec to niezalezy od tego ze ten sklep jest polozony akurat w tym miejscu, i tak ktos moze tam robic cos co panstwu sie nie podoba. Polecam jednak, aby osoby zbulwersowane tym miejscem poprosili np straz miejska o czestrze sprawdzanie tych miejsc. A co do sklepu, to uwazam, ze jest prowadzony przez rozwaznych ludzi, wiedzacych co robia i poki nikt z was nie ma powazniejszych argumentow niz to kilka, ktore w jedna chwile mozna obalic to sadze, ze narazie mozna poobserwowac co sie dzieje, a wrazie jakiego kolwiek problemu (ktory narazie nie wynikl) rozwazac usuniecie tego miejsca. Pozdrawiam serdecznie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • -7

    tedi suche_gość

    30.06.2010, 22:29

    "Nie chcemy sklepu z dopalaczami!"

    "Nie chcemy sklepu z dopalaczami!" teraz drugi otworzyli i to blisko szkoły i przedszkola. W imieniu mieszkańców Tczewa, którzy są przeciwni temu apelujemy do radnych o ponowną pomoc w tej sprawie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx6 
  • +4

    _gość

    01.07.2010, 08:04

    Poczytaj sobie tedi powyższe posty. Chyba, że jesteś dilerem i chcesz się pozbyć konkurencji.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • +4

    xxx_gość

    30.06.2010, 23:07

    dopalacze niech zostaną nikt nie każe tam kupwać . TWOJE ŻYCIE TWÓJ WYBÓR

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • +3

    zzz_gość_gość

    01.07.2010, 13:28

    z tego co mi wiadomo to nie są dopalacze tylko artykuły kolekcjonerskie jak np pokemony =]...chłopacy nie odpowiadają za to co inni z tym zrobią...i faktem jest ze równie dobrze powinniśmy zamknąć wszystkie monopole i sklepy z papierosami....swoją drogą chyba lepsze ziółka niż amfetamina wiec niech każdy robi co uważa za stosowne...ja na przykład tego nie używam i nie przeszkadza mi że oni sobie to sprzedają...;)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx3 
  • -5

    MAMA_gość

    01.07.2010, 19:49

    WY WSZYSCY JESTESCIE NORMALNIE WALNIECI

    WY WSZYSCY JESTESCIE NORMALNIE WALNIECI!!!! ALE POCZEKAMY ZOBACZYMY JAK W MIEDZY CZASIE WAM SIE DZIECI URODZA I ZMIENICIE SWOJE PRIORYTETY BO NARAZIE WYPOWIADA SIE SAMA SZCZENIARNIA KTORA MYSLI TYLKO O TYM JAK SIE DOBRZE ZABAWIC A NAM RODZICOM JUZ NIE TAKIE BZDETY W GLOWIE. DLA NAS LICZY SIE DZIECKO ZEBY MU SIE NIC ZLEGO NIE STALO STRASZNIE NASKAKUJECIE NA " TATA" ALE POMYSLCIE TROCHE ON MYSLI O SWOIM DZIECKU A NIE O TYM ZE TEZ MOGLBY SIE DOBRZE ZABAWIC BIORAC TO SWINSTWO. JAK CHCECIE TO SIE TRUJCIE!!!! NIKT WAM TEGO NIE ZABRONI ALE NIE W TAKIM MIEJSCU CHCECIE TAKIE SKLEPY PROSZE BARDZO ALE NIECH BEDA NA MANHATANIE A NIE NA PLACU ZABAW. A TEN SKLEP MOZE I PROWADZA OSOBY ODPOWIEDZIALNE KTORE NIE SPRZEDADZA NICZEGO DZIECIOM ALE PO CO DZIECI MAJA SIE DOWIADYWAC W TAK WCZESNYM WIEKU CO TO SA TE DOPALACZE JESZCZE PRZYJDZIE NA NICH PORA, ZRESZTA WIDZE BARDZO CZESTO LUDZI KTORZY TAM, PRACUJA--- TO JESZCZE DZIECI ILE ONI MAJA LAT 20???? GORA 23 TAKICH TO JESZCZE TAKIE UZYWKI KRECA BO STARSI CHOCIAZ O TE 4 LATA JUZ O TAKICH RZECZACH NIE MYSLA. TAKZE POMYSLCIE NAJPIERW CO CZUJE DRUGA OSOBA A NIE OD RAZU CZLOWIEKA KRYTYKUJECIE

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx8 
  • +2

    zzz-gość _gość

    02.07.2010, 11:08

    mamuśka każdy z nas wie o co Ci chodzi ale nie powinnaś przesadzać...naucz swoje dzieci racjonalnie i rozsądnie postępować a nie będziesz musiała dmuchać na zimne...ja też byłam młoda i dookoła mnie dużo znajomych paliło i wciągało ale moi rodzice na kładli mi do głowy czego nie mam robić nie brać i nie palić i jakoś nigdy do takich rzeczy mnie nie ciągnęło..więc kochani rodzice edukacja zaczyna się w domu!! na ulicach roi się od narkomanów i co dziecka na dworzec nie puścisz???? to tylko sklep tak samo jak każdy inny więc naprawdę zacznijcie wychowywać dzieci a nie liczyć że świat przez ograniczenie wszystkiego to zrobi za was....

    Cytuj
    IP: 83.25.xx9.xx9 
  • +3

    Ewka20_gość

    01.07.2010, 22:37

    No cóż zanzaczyli

    w żadnym kraju uni nieudało się zwalczyc tego biznesu srodki wkoncu maja zaznaczone że tylko w celach kolekcjonerskich i nienadaja sie do spozycia;] dobre pixy tam maja i w innych miejscach np 3miesice tez legalny koks:P

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx7 
  • +1

    ghostrider26_gość

    02.07.2010, 23:58

    mam pomysł

    może byśmy zakazali sprzedaży butaprenu, wszelkich rozpuszczalników i benzyny? przecież tymi specyfikami również można się "nacpac"? a gaz do zapalniczek? przecież swijego czasu tak było głośno o tym na TVN..... ludzie ogarnijcie się. kiedy ostatnio słyszeliście o tym, że ktoś po jakimś specyfiku z "dopalaczy" kogoś zabił lub rozjechał albo nie dopilnował dziecka, które wypadło przez okno??????????????? a o alkoholu słyszy się codziennie!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx0.xx9 
  • -2

    baniak_gość

    03.07.2010, 08:34

    ja nienawidze narkomanow, ale za taki plakat bym

    po prostu pozwał. Dla mnie narkomania nie jest chorobą - to zwykły nałóg i już wcześniej wypisywałem na co narkomani w moich oczach zasługują. Chorobą jest na przykład homoseksualizm. Ale za taki plakat to pozwany byłby UM Bydgoszczy w trybie ekspresowym i każdy radca wyliczyłby szkodę. Rozumiem, że za te sklepy "kolekcjonerskie" biorą się ludzie nie umiejący zawalczyć o swoje, jednak takie odezwy godzą w ustawę o swobodzie działalności gospodarczej - no i po prostu przynoszą handlowcom szkodę. A jak jest szkoda to jest i pozew.

    Odpowiedz
    IP: 95.51.xxx.xx2 
  • +2

    Paweł Zioło _gość

    03.07.2010, 09:14

    POPIERAM SKLEPY

    Według mnie jest to bardzo dobry sklep aby Polska młodzież dobrze sie rozwijała i to nie tylko dzieci z podstawówki lecz również dzieci z przedszkola ... Jak dla mnie jest to bradzo dobre umiejscowienie jest blisko mego domu .... :D

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • japachamie_gość

    03.07.2010, 10:22

    walic was

    nom i kolejny durny artykuł na temat dopalaczy wszedzie w europie jest to legalne tylko w naszej Polsce nie? zołoze sie ze w trojmiescie jest co najmniej ze 20 takik sklepow i nikt sobie z tego nic nie robi widac ze suche to komuna a ten kto napisal tego posta jest patologicznym aspoleczniakiem pewnie do tej pory sie kryje z fajka bo ma ze 13 lat albo jest zatroskanym rodzicem:) LECHIA TO DUMA BANDA ANTY KOMUNA!!!!!! Tczew jest spoko:)

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx8.xx5 
  • -3

    misiek_gość

    04.07.2010, 07:53

    ja widze ze niektorzy nie rozumieja tego ze wokol tego sklepu zbiera sie codziennie banda cpunow a niedaleko sa dzieci ktore sie bawia na placu zabaw, do japachamie : jak ci sie to podoba to se to uzywaj ale nie wokol placu zabawa w ktorym sie dzieci bawia bo przez takich jak wy nasze dzieci ucza sie cpac !!! zreszta juz niedlugo bedzie nowelizacja ustawy i wasze dopalacze beda w polsce nielegalne !

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • -3

    Przepiura

    04.07.2010, 16:47

    Czy ta banda ćpunów wygląda gorzej niż banda pijaków? Zażywają to co tam kupią zaraz pod sklepem? Dzieci z placu zabaw zwracają na nich większą uwagę niż na innych ludzi przechodzących koło placu zabaw? Mieszkam niedaleko, przechodzę koło sklepu codziennie i cos mi się zdaje że te dzieciaki co tam zawsze biegały, biegają ciągle w ten sam sposób i obchodzi ich tylko to w co się bawią w danym momencie.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • kakamaka_gość

    24.07.2010, 10:42

    wszystko wpożądku

    ja tam popieram takie sklepy bo wszytko niedość ze jest na legalu to wiem co kupuje i niema mowy o oszustwie jak to ma miejsce z nielegalnym handlem. Miła obsługa i atmoswera. Wkurza mnie tylko to ze są dopiero od 12:00 czynne :(

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx9 
  • -5

    Przepiura

    25.07.2010, 18:50

    wiesz co kupujesz? czytałaś etykiety? " mieszanina egzotycznych kwiatów i liści (...) kadzidełko kolekcjonerskie; w razie spożycia skonsultuj sie z lekarzem; dystrybutor: daj-bucha.pl" ja tam nie wiem co to za egzotyczne rosliny :D ps. atmosFera

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -2

    afrodyta_gość

    24.07.2010, 15:06

    dopalacz to narkotyk

    ja wiem kto wynajol im ten sklep i pewnie bierze za to dużą kasę on ma firmę ż drugiej strony u góry

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx8 
  • DombaL_gość

    25.07.2010, 23:42

    Schiz ,choroba czy jak kto woli

    To jest chore w polsce marichuana jest nie legalna i to wie nawet przedszkolak. Pytanie jest tylko jedno : dlaczego tak jest? Papierosy 430 tysięcy śmierci rocznie ,alkohol i sytuacje z nim związane 180 tysięcy ,"ziółko" ma AŻ 0 śmierci rocznie przez użycie lub sytuacje z nim związane. Dlaczego więc to właśnie "ganja" jest uznawana za najgorszy na świecie "otumaniacz" ?Papierosy :TAK ,alkohol :TAK! ,marichuana : NIEE ,absolutnie!... Posiadanie jest karane 3-5 lat papierosy 0-0 lat alkohol 0-0 lat. Pytam się więc czemu tak jest?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xxx 
  • Tczewski_gość

    26.07.2010, 21:38

    dopalacze

    Dopalacze to teraz taka taka moda żerująca na "przyćmieniu" umysłowym niektórych ludzi. Są i będą bo jest popyt na ich asortyment. Walka z nimi jest bardzo trudna bo takie a nie inne mamy prawo. Co zakazane będzie tego pojawi się zamienniki tak w kółko. Dla niektórych to zaczątek do narkotyków więc skoro to funkcjonuje to nie dziwmy się,że może przybyć tych,którzy będą sięgać nie po tabletki szczęścia czy jakaś szałwie ale po amfetaminę czy marihuanę. Też pole do popisu dla rodziców-czuy jesteście dziecku(nastolatkowi)wytłumaczyć,ze to jest złe?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • KarOll_a

    14.08.2010, 16:22

    Jeżeli ktos lubi sobie zapalic to chyba nic w tym zlego prawda.? to nie jest cpanie ani nic w tym stylu. udowodniono nawet ze ,,zapalenie bonga,, od czasu do czasu pomaga zdrowiu. jest to sposob na odreagowanie stresu i uspokojenie sie. oczywiscie jezeli ktos nie ma glowy do takich rzeczy nie powinien ich probowac. osobiscie jestem za legalizacja. !

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +1

    _gość

    30.09.2010, 19:24

    Ja również jestem wrogiem tego cholerstwa to jest dla ludzii , którzy zamiast mózgu mają orzeszek w głowie , a po zażyciu tego g.. to już nawet nie będzie orzeszka tylko pustostan w głowie . WON Z TYM CHOLERSTWEM Z NASZEGO MIASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • _gość

    30.09.2010, 23:38

    zamknąc to!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • ktos_gość

    02.10.2010, 14:19

    Jak przeszkadza to odwrocie sie i przejdzcie dalej

    to tak jak z papierosami sam decydujesz o swoim losie... akurat nie zażywam środków z owego sklepu ale to kupiec decyduje czy chce sie doladowac czy nie a wy robicie problemy i rozglos to ze ktos ginie to przez przedawkowanie lub mieszanie z alkoholem i tyle w temacie...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx4 
  • oliver HH_gość

    04.10.2010, 08:24

    MARYSKA

    PRINGLES podzielam Twoje zdanie,masz pelna racje,sam pale maryske juz 20 lat,prawie codziennie,alkoholu niepije juz 20 lat,pracuje,nie jestem uzalezniony- pozdrawiam wszystkich kiffujacych-smileeeeeeeeeeeee

    Odpowiedz
    IP: 188.192.xx9.xx4 
  • dziecko-z-dworca-tczewo_gość

    04.10.2010, 16:54

    ten kto chce to i tak znajdzie wtyki by dostac jakis stuff na impreze. najlepiej poprostu to ignorować i tyle, a nie robić szum i darmową reklamę. Dajmy wszyscy razem przyklad młodszym i nie bierzmy tego świństwa, chodźmy do kościoła, nie przeklinajmy i zachowujmy sie kulturalnie wobec innych, a nie tylko sie dziwić potraficie że ta młodzież coraz gorsza. A skąd oni mają brać przykład się pytam??

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx5 
  • +1

    gosc_gość

    03.06.2014, 07:20

    pr

    w zabce na jodlowej 13 alkochol i papierosy kupi teraz dziecko w wozku

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx6.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.