Pomira i Kozia

Pomira i Kozia
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Pomira,Kaszubska i Kozia to chyba jedne z najgorszych ulic w Tczewie-zdemolowane klatki schodowe,zarzygane i "obszczane" chodniki oraz liczny element to najlepsza reklamówka rejonu (pomijając tzw nowy blok).Zachęcam do obejrzenia sobie tego osiedla dokładnie i wyciągnięcia wniosków-jak żyje się w Tczewie a raczej pośród jakich ludzi.Współczuć można z pewnością przeciętnym,normalnym mieszkańcom którzy tam zamieszkują.Ja przechodząc tamtędy widziałem odrapane i pomalowane ściany,zarzygane chodniki i te wnętrza budynków-to straszne jak tam wygląda-oczywiście nie we wszystkich ale w części wygląda jak w chlewie!To aż trudne do opisania jak ludzie mogę zniszczyć budynek-miejsce w którym sami mieszają..
A są przecież ludzie którzy potrafiliby to uszanować,którzy czekają wciąż na swoje "cztery kąty"....
Aha i co do kultury niektórych z osiedla-nieładnie obrażać innych ludzi...

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (123)
dodaj komentarz

  • kajot55_gość

    28.05.2010, 10:17

    kozia,pomira,kaszubska

    To co w nowym bloku TBS na Koziej to sie zgadzam ,na Pomira w duzej czesci takze ,jesli zas na Kaszubskiej w niektorym mieszkaniach moze nie tak ,ale w duzej czesci nie znasz klatek i mieszkan bo u Ciebie na pewno nie jest tak czysto nawet przed remontem klatki byly czyste i schludne po remoncie klatki sa szanowane bez zarysowan przyklad klatek naprzeciw parkingu Latochy.Sprawdz ,ocen i dopiero sie wypowiadaj a nie dorabiaj geby .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • eratta_gość

    28.05.2010, 11:01

    odp

    w artykule nie jest napisane że wszystkie klatki.Wszystko zależy kto tam mieszka-czy szanuje to czy nie.Ale jeśli chodzi o ten rewir to się zgadzam że tam jest sam syf i brud

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • hehehe

    28.05.2010, 12:38

    ...

    ile jeszcze razy pojawi się ten temat ? ciągłe pisanie o tym nie zmieni sytuacji, bez dokładnej weryfikacji - kto od miasta dostaje mieszkania za darmo - nie ma opcji polepszenia sprawy, jedyne co można by było zrobić to spróbować zawnioskować za osiedlem baraków gdzieś pod Tczewem - gdzie będą wysyłani najbardziej zdegenerowani mieszkańcy naszego grodu :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • adasko_gość

    12.08.2010, 09:25

    dobrze powiedziane szacun

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx7 

    ja_gość

    06.10.2010, 20:56

    zgadzam się

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx7 

    asd_gość

    05.12.2010, 17:13

    właśnie :D patole odseparować jak 13 dzielnicę :D tylko Ty piszesz o tych zdegradowanych... ale jak ich NP. (podkreślam) ze starego miasta do baraków wyrzucić. Przecież Chopina w górę dalej przejść się ładnie.. takie ładne to stare miasto.. gdyby się pozbyto oczywiście tych już niszczonych umysłowo dzieci i resztę patologii

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xxx 
  • kieroo_gość

    28.05.2010, 13:02

    przejdź się na Chopina tam zobacz jak wygląda..

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx6 
  • Korcia_gość

    28.05.2010, 14:19

    . Patologia

    zgadzam sie , znam gówniarzy z tej ulicy , i wiem jak sie zachowuja, raz szłam na 2 pietro w tzw. ''nowym bloku '' , i mały chlopiec nawet 7 lat nie miał pluł z góry , ale to jeszcze nie jest najgorsze , te gowniarze palą papierochy i przeklinają , tak przyznam racje , jest o wiele wiekszy porzadek po remoncie bo zrobili drzwi w przejsciach , ale fakt faktem patologiczna młodzież nadal tak jest' .

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx4 
  • Amber_gość

    12.08.2012, 11:01

    Co można z tym zrobić ?

    Wychowywać ! Było,na ul.Kościelnej, Ognisko Wychowawcze - ogarniało swoją pracą 60 dzieci i młodzieży oraz ich rodziny- większość ze Starego Miasta ! Pracowało bezpośrednio w potrzebującym tego (jak widać w przykładzie !) środowisku. Komu przeszkadzała jego efektywna praca ? Odebrano placówce budynek i zmniejszono o połowę ilość wychowanków. Co się dzieje teraz - wystarczy zobaczyć "list otwarty" w sprawie Ogniska

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx4 
  • koles33_gość

    28.05.2010, 16:26

    za darmo dostali!!!!!

    Za darmo dostali to niszczą ,bo to nic nie kosztowało,jak by musieli zaciągnąć kredyt i płacic do końca rzycia to by szanowali.Zrobic selekcję,wywiady środowiskowe,normalnych zostawić a element do drewnianych kontenerówwysłać i to na abisynię,tam byłby dla nich raj.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xxx 
  • szaman_gość

    20.01.2013, 10:33

    jezyk polski

    zycia Panie kolego. Zycia.

    Cytuj
    IP: 80.203.xx2.xx1 

    davo_gość

    24.07.2014, 14:24

    Sam sobie ich przygarnij, też płacę kredyt do końca życia i nie mam zamiaru mieszkać z kolejną patologią (baraki). Dużo miejsca jest na krańcu Tczewa w stronę A, to tam niech ich wyślą razem z tobą.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx7.xx0 
  • Tczew moje miasto_gość

    28.05.2010, 17:03

    Niech autor artykułu czepia się własnego podwórka a ulicę Kozią niech zostawi w spokoju

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • Aśka;D_gość

    16.06.2010, 14:29

    Zgadzam się .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • kajot55_gość

    28.05.2010, 17:35

    czy to jest ulica i jaka

    Odpowiedz koles 33 wiele rzeczy jest prawda czy stwierdzenia jakie mowisz sa faktem to szalenie dektewistycznie sprawdzicz .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx3 
  • Tadeusz loki55 _gość

    28.05.2010, 21:50

    Kozia 2

    Wększość mieszkańców na własny koszt pomalowała korytarze , lecz łobuzy z sąsiednich ulic przychodzą i dewastują piszą po ścianach mazakami sprajem kopią butami w ścianę , policja mówi , że mogą przebywać na korytarzu w budynku chociaż tu nie mieszkają, i co my mieszkańcy mamy myśleć o urzędnikach tego miasta od , których właśnie zależy porządek i spokój mieszkańców .Przestańcie pisać bzdury że lokatorzy niszczą. Niewielu lokatorów Koziej 2 miało książeczki mieszkaniowe w 1995 r. bankowcy okradli i nazwali kradzież denominacją !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • Aśka_gość

    18.06.2010, 08:49

    Przepraszam bardzo, policja z a każdym razem nas wygania z klatki i oczywiście jeszcze nas spisują . I ostatni raz tłumacze ! my nie siedzimy na klatce tylko przed? to jest raczej jakaś różnica nie? . Ludzie ogarnijcie się .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • Tadeusz loki 55 HACK_gość

    29.05.2010, 07:12

    Dlaczego ?

    Przecież mamy dojść do prawdy i mówić prawdę. A komentarz o ul. Koziej nie ukazał się.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • kropelka_gość

    29.05.2010, 19:56

    dom na koziej

    Dostali mieszkania ,nie potrafia poszanowac ,tam na klatkach schodowych to syf i malaria ,jak mozna niedbac o srodowisko w ktorym sie mieszka ,pod most Lisewski z nimi jak nie potrafia dbac ,fatwo przyszlo wiec poco szanowac lepiej zdewastowac a pozniej biadolic ze nie maja gdzie mieszkac .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx2 
  • _gość

    18.06.2010, 08:54

    Gośśśściównna

    A co Ty teraz masz coś do lokatorów ? Głowa Cię boli czy co ?. Co oni mogą na to poradzić że dzieci biegają i przesiadują na klatkach ?. Jak ktoś by młodzieży zwrócił uwagę to odrazu by wyzwiska poszły. Wy tak naprawdę nic nie wiecie jak to jest . Walcie się !!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 

    jan_gość

    27.02.2013, 13:37

    nowi

    zawsze mam obawy przy wprowadzaniu się nowych lokatorów. Zanim zakumają to najpierw szczają w korytarzu, wyrzucają śmieci przez okno i ryczą a nie rozmawiają Po jakimś czasie ogarniają gdzie i jak się zachować

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx1 
  • _gość

    30.05.2010, 22:56

    nawet pies we własnej budzie nie szcza i nie sra.....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx2 
  • _gość

    13.06.2014, 23:50

    brawo! to chyba najlepsze podsumowanie dla tej patologii ....

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • ala5_gość

    05.06.2010, 22:31

    PATOLOGIA

    MIESZKAŁAM NA UL. KOZIEJ, W STAREJ KAMIENICY; LUDZIE NA POZIOMIE WZI ĘLI KREDYTY, KUPILI MIESZKANIA, WYBUDOWALI DOMY; POZOSTALI LUDZIE ŻYJĄCY Z MOPS, PIJACZKOWIE I LUDZIE NIEZARADNI...ŻAL

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx3.xx6 
  • Airgunhunter_gość

    14.06.2010, 15:28

    popieram

    Zgadza się, tak właśnie wygląda rzeczywistość

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx4 

    Aśka;D_gość

    16.06.2010, 14:27

    Ludzi na poziomie to masz w Galerii ! . A czy Ty myślisz że wszystkich stać na to żeby się zadłużyć i brać głupie kredyty ? no chyba nie. Może Ty mieszkasz w jakimś tam pijaczkowie ! A co do Mopsu, to oni pomagają ludziom, to teraz kto korzysta z tej pomocy to jest gorszy ?. Żal to mi jest Ciebie .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • romualdo_gość

    13.06.2010, 19:01

    .Pomira i Kozia..

    ci którzy dewastują klatki powinni je odnowić pod rygorem natychmiastowej wykonalności a jak nie to won na bruk i po sprawie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx5 
  • Peja_gość

    15.06.2010, 15:59

    .........

    a kto to robi... nazwiskami by można... wszyscy wiedzą kto...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • Aśka_gość

    16.06.2010, 14:23

    Mieszkam obok tzw ''nowego bloku'' . Co wy macie do lokatorów, oni nic nie mogą na to poradzić. Przecież oni wyganiają nas z klatki, dzwonią na policje ale to nic nie daje. Zgodzę się z tym że to wszystko przez młodzież, ale był taż taki czas w którym my także zmywaliśmy tą klatkę, myliśmy okna . Myślę że jakby odmalować tą klatkę, zrobić zamki w drzwiach i domofony to by było zupełnie inaczej, tylko kto to ma zrobić?, pewnie lokatorzy ze swoich pieniędzy bo 'miasto' nie ma .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • ..._gość

    16.06.2010, 14:34

    ..

    jak byście nie zdemolowali to by odnawiać nie trzeba było...znam cię i Was wszystkich bo mieszkam w okolicy-jedno lepsze od drugiego...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx7 

    Aśka_gość

    17.06.2010, 13:46

    My to demolujemy ?, weź się ogarnij .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • Asiuniia , Miia , DanielkoOowa_gość

    17.06.2010, 11:54

    Hmm . . . Fajna opinia o młodzieży . !! Haa . . . Młodzież z ulic Kaszubskiej, Pomira i Koziej nie demolują tej klatki . ! Wypraszamy to sobie . ! Przychodzi tam młodzież z innych okolic i tą klatkę demolują . ! Młodzież by nie była by wulgarna gdyby nie przechodzi przez ten Nowy Blok . Jest takie jedno przysłowie „ JAK KUBA BOGU, TAK BÓG KUBIE ‘’ . A co do palenia to nie tylko młodzisz bo jak siedzimy tam na wejściu koło Taxi to ile razy z okna leciały pety jak by ktoś wyrzucał z popielniczki . ! Najlepiej wszystko na nas zganiać na młodzisz a starszyzna nie jest nic lepsza . Haa . . . Ile razy było tak że szliśmy po koleżankę to bezdomni spali na tej klatce cali odojeni na parapetach stały butelki od WINA . !! Niektórzy lokatorzy też pija na klatkach jak są nawaleni to potrafią się rzucać do nas to co my mamy robić dzwonić na policje jak oni sami nas spisują za głupie siedzenie przed klatka i nic nie robienie . ! A co do MOPSU to oni pomagają ludziom którzy nie mają wystarczająco dużo pieniędzy aby wszystko kupić . ! Dziwimy się P. Krzysiowi S . Za to że wytrzymuje z tym utrzymywaniem porządku na tej klatce zrobił przejścia na każdym piętrze to jest jedno dobre . Jest to jedyny lokator z którym najlepiej się dogadujemy . !

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx2 
  • _gość

    26.10.2010, 15:56

    opinia nie o młodzieży

    tylko o patologii wandalistycznej

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx9 

    /////////////////_gość

    25.03.2011, 17:24

    ni prawda

    TO NIE PAN KRZYSZTOF TYLKO MIASTO WSTAWIŁO DRZWI .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx4 
  • Peja_gość

    17.06.2010, 14:01

    errata

    Po pierwsze naucz się ortografii a po drugie Wy tą klatkę zdemolowaliście.To nie bezdomni LGFT na ścianach pisali to nie oni tam ..ehh szkoda się wypowiadać

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • //_gość

    17.06.2010, 20:58

    //

    "tę" klatkę poprawie kolegę ;)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx7 

    Aśka_gość

    18.06.2010, 08:46

    Ty po pierwsze przymknij krzykaczkę bo zaczynasz mnie denerwować. Ja napewno nie pisałam tego LGFT wgl jak możesz nam to udowodnić? . Powiem Ci tylko tyle że ''W DUPIE BYŁEŚ GÓWNO WIDZIAŁEŚ' !

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • print35_gość

    17.06.2010, 21:25

    Faworyzowanie marginesu społecznego

    Za każdą dewastację obciążyć wszystkich współmieszkańców, jak zniszczą - to znowu, aż do skutku !!!!!!! Musiałem tyrać od rana do wieczora, aby kupić mieszkanie i dlatego doceniam własność, nie mam zamiaru przeznaczać płaconych przez mnie podatków na kampanię wyborczą Urzędu Miasta w Tczewie, który obdarowuje margines społeczny komfortowymi mieszkaniami po to, aby w przyszłości mieć ciepłe posadki po wyborach samorządowych !

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx3.xx7 
  • majulek_gość

    20.06.2010, 18:05

    do print35

    Przyznaję rację. Jeśli młodzież niby z innych osiedli przesiaduje na klatce, to niech lokatorzy wywalają ich do skutku, a nie grają bezradnych. Mieszkanie kupić to nie, bo miasto da, gówniarzy przegonić nie- bo my się boimy. To jest masakra! Do baraków z takimi, co nie dbają o swoje bloki. Porządni ludzie też istnieją, którzy nie mają kasy na zakup mieszkania. I będą dbać!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx7.xx4 
  • ANETA 36

    21.06.2010, 16:18

    WSZYSCY NIE SĄ WINNI ,ALE RODZICE TEJ CHOŁOTY CO TAM MIESZKA I TYLE ,ŻAL MI TYCH LUDZI KTÓRZY NORMALNI JESZCZE TAM ZOSTALI I TYLE

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Bosski Roman

    21.06.2010, 21:10

    heeeeeee

    Udzielacie się widzę xD Ja Wam powiem tak-klatki staruszkowie nie zdewastowali,to miejscowa patologia-mieszkająca niekoniecznie w tym domu ale ci rzezimieszkowie z pobliskich bloków. Chodzą pija od rana a potem z nudów rozwalają...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gość_gość

    02.07.2010, 21:31

    to co tu wypisuja w komentarzach.. ze to inna młodzież .. to wcale nieprawda... ja mieszkam na ul Pomorskej i idac z psem widze jak młodziesz własnie z tych bloków siedza , pluja pod klatkami .. co chwile są interwencje policji.. doslownie patologia.. dzieci z podstawowych szkól chodza przeklinaja zero szacunku do innych.. i jeszcze maja czelnsc pisac ze to z innych ulic przycodza..

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xxx 
  • nesze.bloki.są.zaje.biste_gość_gość

    21.07.2010, 14:40

    Wkurzacie mnie. !

    Wkurzacie mnie .. patologii. sie nie czepiajci i ich rodziców niektórzy rodzice są normalni , myślą ze córka/syn jest u kolegi na ur. np. albosie uczą . a oni robią co innego. to zależy od tego w jakie towarzystwo wpadną. . niektórzy moze mająwiele problemów i tak muszą odreagowac bo moze im to pomaga. wy nie znacie zycia młodzierzy wiec sie nieodzywajcie... Ryj w kubeł i tyle. A te miszkaniacoludzie dostali za darmo wcale nie były takie idealne warunki gówno warte mieszkały tam rodziny 5 osobowe w kawalerce . ; / a 3 os. w 2 pokojowym; O taka sprawiedliwosc wszystko zalezało od tego kto ile dał w łape. tenn blok sie juz zsówa na str. taxsówkarzy. sciany pękały po ms. mieszkania a jak zakładali tel. domowe to pół cegły odpadało sam piasek. ktos obrazek chciał powiesic kawał siany odleciało . ; / taka prawda. wy co przejdziecie przez klatke to gadacie sam brud . syf. a gówno wiecie . prawda moze niektórzy to byli brudasy smieci na klatke wyrzucac albo sie ru.chać na klatce ... ; / to były pojedyncze osoby. a wy obwiniacie wszystkich. Ludzie juz psychicznie nie wytrzymywali 450 zł płacić za cynszz kawalerke 25 m . ? ktos na głowe upadł .... Ten blok ma swój charakter tam trzeba umieć sie odzywać do ludzi. Gówno wiecie . wiec nie napinajcie siee na necie ... tylko załatwiajcie nowe miszkania dla tych ludzi bo ten blok sie rozsypuje. !!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx6 
  • _gość

    20.07.2011, 16:08

    "załatwiajcie nowe mieszkanie dla ludzi bo ten blok sie rozsypuje"? bo gdzie indziej to juz klatki za całe są niby? tak to rozumieć?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx6 
  • natalia_gość

    21.07.2010, 16:50

    Ludzie niczego nie szanują

    Zgadzam sie z tym,ludzie niczego nie szanują,a tych gowniazy co przesiaduja pod klatkami to bym powybijala,bez kitu. Fakt mieszkaja tam ludzie,którzy dostALI te mieszkania,bo niemieli gdzie mieszkać,ale mieszkaja też ludzie normalni,którzy chcieliby mieć troszeczkę spokoju. Mam nadzieję,że spółdzielnia mieszkaniowa zrobi w tym celu jakis krok i tych ludzi,którzy nie potrafią się dostosować przeniesie do innej części miasta. Nie oceniam pochopnie,ale ul.Kozia jest chyba najgorszą,pomijając ul.Kopernika. Miejmy nadzieję,że ktos sie zainteresuje porządkiem w tym rejonie.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx8.xx9 
  • sebastian_gość

    10.01.2011, 12:57

    ul kozia

    tak no oki a co my wini jak my narmalin to nie siedzom z nowego bloku tylka meliniaze z kaszubskiej mostowej i tp a w bloku naszym brak odwaznych by ras dostali po ryju to by był spokuj!!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 83.13.xxx.xx0 
  • TCZEWIAK5

    21.07.2010, 17:37

    Okolica nigdy nie była kryształowa ale kiedy powstał budynek komunalny większość właśnie tam się przeniosła ze swoich klatek schodowych i rogów ulic. Można się przejść po tamtej okolicy i klatkach schodowych-pozostałości po czasach z przed powstania nowego bloku jeszcze są. Problem nie wziął się z znikąd-stara elita spotkała się z nowymi mieszkańcami bloku komunalnego(tą gorszą częścią) i się zaczęło...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Orzech_gość

    23.07.2010, 15:01

    NOWE MIASTO!!

    TAAAA TO NASZE NOWE MIASTO! KOZIA & POMIRA

    Odpowiedz
    IP: 80.186.xx5.xx4 
  • xs_gość

    01.08.2010, 13:38

    To jest nic !!!!! A GDZIE POMORSKA!!!! :-)

    KAMIENICA PRZY POMORSKIEJ PRZED SAMYM DWORCEM !!!!! S K A N D A L - WIZYTÓWKA TCZEWA !!!!!! KPINA TA ELEWACJA :-(((((( CZY ,,NASZ-przepraszam WASZ hihi PREZYDENT NIE WIDZI TEGO - HELLO !!!!!!! TO CHYBA ZAUWAŻYŁABY NAWET MARIOLKA !!!!!! CZŁOWIEKU WEŹ SIĘ DO ROBOTY!!!!!! PIĘKNY DWORZEC I RUINA - PIĘKNIE PANIE PREZYDENCIE, PIĘKNIE.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx7 
  • iwa_gość

    03.08.2010, 16:07

    skandal

    skandal to za malo powiedziane,na starowce tez tak jest .A teraz jak oddali na Prostej bloki to na starowce bedzie jeszcze gorzej bo z eksmisji miasto bedzie dawac Starowka ma byc wizytowka miasta a bedzie jak na Koziej.Pozadni ludzie co pierwszy raz oczekuja na mieszkania to nie dostana bo wola dac wandalom.ZGKiM NIC NIE ROBI W TYM KIERUNKU powinni poddac sie do demisji.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xxx 
  • mieszkanka ulicy koziej_gość

    26.08.2010, 02:03

    ! to ze nas mlodziezy jest tutaj tyle to nie znaczy ze my to robimy . ! ile razy szedl pijany lokator "nowego bloku" rozwalajac (kopiac) drzwi . nie raz nawet spia na klatce . ! to nie mlodziez z koziej i pomira tylko z tego bloku . ! patrzcie kto tam mieszka . ! myslicie ze czemu tam mieszkaja . ? bo nie placili rachunkow i teraz tutaj przeniesli swoje obyczaje . zanim powstal ten blok to nikt nawet nie wiedzial ze w tczewie jest taka ulica jak kozia badz pomira . pomyslcie troche zanim sie wypowiecie . ! spojszcie na ta patologie co mieszka w tym bloku a nie na innych . ! jedyny porzedny z tego bloku to pan krzysztof.S . tam nawet 17 latka dziecko urodzila i to ci lokatorzy tego budynku robia taka opinie . a od reszty mlodzierzy sie odwalcie . !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • TCZEWIAK5

    26.08.2010, 17:07

    hmm

    Wiesz,kiedyś często tamtędy przechodziłem i powiem ci,że od zawsze okolica była to problematyczna. Ile było tam bójek,dewastacji czy pijaństwa wśród młodzieży-mnóstwo. Ciekawe dlaczego ludzie nawet w internecie mówią o prawdzie,która jest dla nich bardziej wygodna?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • AAA_gość

    04.09.2010, 08:52

    Dostali za Free i domolka na fuLL

    Mozna tych panow by nazwiskami wymieniac!chodzialem z nimi do szkoly. polowa jedna rodzinka jest naprawde udana!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx3.xx7 
  • Maatii N.B_gość

    28.09.2010, 19:46

    Co wy macie do tego bloku . ! Ja w niim mieszkam i to dewastują ci , którzy przychodzą pić na tą klatkę , i bezdomni , którzy chodzą spać i niektórzy sie Ruc*ac !! Jak tu nie mieszkasz to po co to komentujesz nie wiesz kto to Robi to trzym RYJ . !!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx8 
  • Natalia_Tczew_Gdańsk_gość

    28.09.2010, 20:19

    Wiem coś na ten temat, gdyż sama kiedyś mieszkałam na ul. Kaszubskiej więc zgadzam się z autorem . Rzeczywiście jest tam okropnie . Wszyscy się wyzywają nawet jeżeli są sobie obcy . Bardzo się ciesze że już tam nie mieszkam chociaż jest mi również przykro ponieważ jest tam moja rodzina i przyjaciele ale teraz lepiej mi się żyje . Pozdrawiam. ;-)

    Odpowiedz
    IP: 89.76.xx9.xx3 
  • gosc_gość

    28.09.2010, 20:28

    nie zgadzam sie !

    za darmo dostali!!!!! ~ koles33_gość mylisz sie człowieku ; ] na abisyni nie ma takiej patologi jak tam więdz nie gadaj głupot ; ]

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx0 
  • kings_gość

    29.09.2010, 12:19

    zalosne

    wg mnie ktos powinien zabrac sie za tych co robia "rozpierduchy" mieszkanie otrzymali za free badz za jakas skromna sume i czuja sie Panami na wlosciach!!! do lopaty !!! ludzie ciezko pracuja a o dostaniu kredytu na mieszkanie nie wspomne ... taki czlowiek szanuje czas i pieniadze

    Odpowiedz
    IP: 89.206.xx2.xx8 
  • an*************_gość

    05.10.2010, 15:07

    kozia

    wkońcu to nasz blokkk co macie do niegoooo

    Odpowiedz
    IP: 83.3.xx2.xx6 
  • ..._gość

    06.10.2010, 20:19

    tylko ze starsi ludzie nie popisaliby scian "arka gdynia" czy "lechia gdansk" wszyscy co znaja to okolice wiedza doskonale jakaq grupka to robi..

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx8 
  • ja_gość

    06.10.2010, 20:54

    moim zdaniem na suchostrzygach tak samo wygląda jak np. na Pomira ale tam nikt nie zwraca uwagi na to juz bo to codziennosc

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx7 
  • _gość

    26.10.2010, 15:59

    Przesiadują tam od rana do nocy i gnój robią

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx9 
  • TCZEWIAK5

    17.11.2010, 19:48

    na debacie po koziej pojechali ;-)

    Według mnie czas zakończyć już ten okres niegospodarności i zacząć myśleć w innym kierunku ale ja chciałbym tutaj co innego powiedzieć.Nie wiem czy zauważyliście ale ten blok coraz gorzej wygląda.Czy MIASTO ma zamiar podjąć jakieś działania w tym kierunku czy poczeka aż z tego i tak zniszczonego bloku zrobią ruinę?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    13.12.2010, 20:20

    Prawda

    Mieszkam tam i powiem,że mieszkają tam różni ludzie.Mieszkańcy nie dewastują tych budynków lecz młodzież z bloków znajdujących się na tych ulicach i bezdomni.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • kkk_gość

    13.12.2010, 22:05

    dlaczego piszecie wysiedlić patplogię na abisynię.Czy Abisynia to waszym zdaniem także patplogia. Po to wybudowali ludzie za ciężko zarobione pieniądze domy żeby patplogię im zsyłać .A dlaczego nie osiedle Szklane Domy albo Górki- też są za miastem. Tam mieszkaja włodarze naszego miasta -mają większe przebicie do wszelkich służb miejskich to prędzej poradzą jak mieszkańcy Abisyni Wnerwia mnie patologia na Abiszni .A my co degeneraci__ patologia_

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx1 
  • homel_gość

    02.01.2011, 07:29

    mieszkałem wiele lat temu na koziej ale nie było takiej patologi faktycznie nie było tego budynku z tymi asami .to jest przykład jak to patologia tworzy nową patologię.Państwo żle uczy daje oni wiedzą że muszą dostać więc nic nie robią dewastują bo jest to za darmo.te dzieci co tam latają samopas to za lat kilka większość będzie utrzymankami państwa mops itp instytucje nie morzna uczyć niepełnosprawności jak to robi państwo.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx2 
  • Mieszkaniec pomira -.-_gość

    05.01.2011, 19:15

    Whyyy ... -.^

    Ja was nie rozumiem pomira najgorsza ulica <hahaha> załoze sie ze nawet tam nie bylsicie i gadacie -.- pomira 8 i 7 jest zadbana -.- tak samo 3 i 4 wiec nie wiem o co wam chodzi -.-

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • sebastian _gość

    10.01.2011, 12:53

    nowy blok na ul koziej

    to wy mało wiecie o tym bloku tom jest czysta melina chlejom cpajom zaczepiajom motsze dzieci . i to wogule nic nie jest z tym robione a policja tam pszyjezdza po zgłoszeniu dopiero po 2 lub 3 godzinach ludzie bojom sie tam cos tszeba zrobic z tom chołotom z chuliganami !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.13.xxx.xx0 
  • _gość

    10.01.2011, 16:03

    podstawówka,podstawówka Arka Gdynia

    Naucz się pisać młody śledziku.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • ._gość

    10.01.2011, 19:04

    .

    nie ma różnicy czy topolowa, bajkowe, ttbs, i wgl. wszędzie jest takie (lekko ujmę) świństo, dziec nie mają po czym pisać ? to nie odłozą z jednej paczki papierosów i kredki z blokiem rysunkowym kupią. dziękuję za uwagę! syf, brud i melanina na kazdej ulicy i na każdym osiedlu ;( pozdrwiam tych co mieszkają w domach jednorodzinny i nie mają takich problemów . : *

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • loki55

    14.01.2011, 10:20

    PARTACZE NIE UMIEJĄ PODŁĄCZYĆ OŚWIETLENIA NAPISU DWORZEC KOLEJOWY

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ???????????_gość

    15.01.2011, 13:54

    A co robi policja

    Policja i straż miejska się boi za nasze podatki opłacana .Jeżeli mają strach niech to na kuronia a nie państwowa posada i wszystko w nosie lub złapać jedną osobę pijącą bo dwie to strach podejść a wo gule podejść do czwartaka .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx4 
  • aha_gość

    26.01.2011, 23:07

    Ulica Pomira i kaszubska od 2 do 5 są w większosci zadbane, na koziej zbiera sie cała ta patologia i hołota. Więc zajmujcię się Kozią lepiej a nie przyczepiacie się do boga winnych mieszkanców i ich domów. Więc radzę się przejść i zobaczyć jak to wygląda. Odkąd wybudowali te domy dla tych pijaków koło postoju taksówek to dopiero zrobiły się problemy! Cała ta banda zaniedbanych dzieciaków które brzydko mówiac nie szanują siebie i swoich ciał. I również obrażają publicznie osoby starsze ..

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx2.xx1 
  • _gość

    27.01.2011, 13:31

    hehe

    To zgłoś to do kuratorium

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • Netto

    09.02.2011, 09:25

    Po pierwsze to robia to ludzie z zewnatrz a po drugie to wina miasta ze wybudowala blok bez domofonow i kazy mogl sobie wchodzic jak do siebie...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Onaaa_gość

    15.03.2011, 13:42

    Kozia

    hmmm . powiem tak . nie cala kozia jest cholota i wg . kozia 2 jest najgorsza ale dlatego ze jest to nowy blok . wy nie wiecie wszystkiego . bronicie lokatorow a to oni sa najgorsi . co byscie zrobili jak byscie widzieli ze na 3 pietrze stoi trzyletni chlopiec i krzyczy pomocy bo tata znowu bije mamusie a za chwile leca z tego okna szklanki i rozne narzedzia . i co . ? mlodziez na poczatku tylko tam wchodzila teraz to wszyscy siedza na podwoka a z reszta to same dziewczyny zostaly z ulic kaszubskiej i koziej bo chlopaki siedza . spytajcie sie lokatorow ze sie zmienilo . no chyba ze wiekszosc mieszkancow koziej2 znowu otwotza drzwi ledwo na nogach gdyz praktycznie codziennie pija alkochol a ich dzieci ktore maja od 3 lat do 8 lat biegaja same po ulicy .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • ANETA_gość

    19.04.2011, 17:16

    KUR***** ZDALA OD TEJ ULICY I PLOTEK

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx5.xx4 
  • loki55

    26.04.2011, 09:38

    BRUD NA KOZIEJ

    ZARZĄDCA BUDYNKU KOZIA 2 ZADECYDOWAŁ ŻE RAZ W MIESIĄCU BĘDZIE ZAMIATANA I ZMYWANA KLATKA SCHODOWA, TO ZNACZY ŻE LOKATORZY NA KOZIEJ 2 MAJĄ MIESZKAĆ W BRUDZIE

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Messi_gość

    27.04.2011, 16:25

    Pomira 2

    Według mnie najbardziej zadbanym budynkiem na ul. Pomira jest nr.2! Mieszka tam moja ciocia! Klatki są w bd stanie. Sąsiedzi raczej też są spoko! Najbardziej nie lubię w Tczewie Kozenu!!!!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx3 
  • Marek_gość

    29.04.2011, 19:13

    kozia itd.

    Nie dawać nowych mieszkań elementowi,oczywiście nie wszyscy to element,ale znam wielu!

    Odpowiedz
    IP: 88.66.xx2.xx2 
  • tczewiak_gość

    29.04.2011, 19:29

    klatki schodowe

    Mam prośbę do publicystów GT,proszę kiedys przejechać sie na ul łąkową 8,mieszkania są w połowie wykupione,płacimy fundusz remontowy ,a drzwi ciągle wykopane i alkocholizm od wczesnych godzin porannych,kto to wytrzyma,a najgorsze że to nie mieszkańcy domu tylko osoby obce tam przychodzą i terorroryzują mieszkańców,ludzie boją się dzwonić po straż miejską bo wieczorem powybijają im szyby,po drugie włamania do komórek z kąd kradziony jest opał,to dopiero określiłbym patologią!~.GDZIE MIASTO,GDZIE PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ ,przecież wygrali wybory a ludzie własnym domużyją w strachu ,przed elemen!!!! antyspołecznym!!!

    Odpowiedz
    IP: 88.66.xx2.xx2 
  • edi_gość

    30.04.2011, 01:04

    pomira kozia

    Masakr co sie dziej e tym nowym bloku tak zniszczony do baraków na abisynię wysiedlić ta hołotę dziwie sie miasto nic z tym nie robi a najlepiej wszystko z gonić na innych co tam nie mieszkają taka wizytówka koło dworca a taki syf szkoda ze taj jest ....

    Odpowiedz
    IP: 85.165.xx5.xx5 
  • Mamitka_gość

    07.05.2011, 15:38

    Natalia

    Oj tu nie chodzi tez o to kto mieszka na koziej a co do stanu klatek dużo też odpowiadają młodzi ludzie którzy mieszkają w pobliżu i schodzili sie jakiś czas temu do tego nowego bloku na koziej. Ponieważ miasto nie zrobiło zamków ani osobnych klatek w tym bloku i chołota się zjeżdzała.Policja tez miała to gdzieś :(A ludzie jak się odezwali dostali po pyskach następnego dnia :(

    Odpowiedz
    IP: 77.112.xx6.xx9 
  • koziaaaaa_gość

    07.05.2011, 21:29

    tu wcale nie chodzi o mlodzierz . ;/ nie gadajcie bzdur . czy ktos slyszal o ulicy koziej zanim powstal ten blok . ? nie . !!! wiec sami widzicie ze to mieszkancy tego bloku robia nam opinie . mam 18 lat i mieszkam tu od urodzenia i dopoki nie bylo tego bloku to wszystko bylo ok . a teraz . ? mowicie ze jestesmy najgorsi ale to nie my tylko lokatorzy nowego bloku . !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • tczewianin_gość

    15.06.2011, 11:11

    ja również uważam ze to orawda, wiadomo, że nie wszystkie kladki sa w najgorszym stanie, lecz niestety wiekszosc jest w bardzo zlym stanie. dlaczego miasto daje domy nowe i zadbane ludziom ktorzy maja wszystko w dupie. niech da im stare beznadziejne budynki i tak o to nie dbaja, a ludzi ktorzy doceniaja co maja wysla na te nowowybudowane mieszkania!!!!!!!! LUDZIE RZĄDZĄCY MIASTEM TCZEWEM....POMYŚLCIE TROCHE!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx7.xxx 
  • gość obok_gość

    28.06.2011, 12:29

    ten blok

    wiecie co ja bym tych wszystkich gówniarzy do poprawczaka wysłał moze by to cos pomogło 14 latek naj**....jak bela dzien w dzien z kad oni mają pieniądze 14 latka ubrana jak dziw...a i pijana łazi po ulicach masakra co tam sie dzieje

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx8 
  • gość_gość

    28.06.2011, 22:08

    Zgadzam się ze to osiedlowa młodzież teroryzuje ten dom na koziej... Ile razy tamtendy przechodze to widze jak ta banda gówniarzy tam siedzi pije, pali , pluje .... Młode dziewczyny a szkoda gadac co sobą reprezentują;/;/ , chłopacy maja takie teksty ze szokk zreszta nic nie sa lepsze te panieneczki .... Dziewczyny 15-16 lat a tapety maja na twarzy tyle ze szok .....

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx8.xx8 
  • gosc_gość

    07.07.2011, 17:43

    kogo wina???

    Witam. Jestem byłą mieszkanką ul.Kaszubskiej.Ta patologia została stworzona przez "lokalówkę"!!!To efekt eksmisji ludzi(głównie środowisko patologiczne) z nowego budownictwa do starego.Wielokrotnie ludzie eksmitowani z "dobrych"osiedli zostali przeniesieni na ul.Kaszubską,Pomira czy Kozią.Mieszkałam tam 23 lata wiec wiem co tam się dzieje.Ludzie starsi mieszkający na ul.Kaszubskiej często mający problem z paleniem w piecach kaflowych korzystali z zamiany mieszkania na nowe budownictwo.W zamian spłacali zadłużenie przysłowiowego Kowalskiego.W ten oto sposób stworzono Gdańską Orunię.A budynek przy Koziej...???Kogo wina???Nie tych ludzi,którzy tam mieszkają,oni są chorzy,zagubieni.Więc nie spychajmy ich na margines tylko starajmy się im pomóc,bo dyskusja na ten temat jest zbędna i w niczym im nie pomoże.

    Odpowiedz
    IP: 87.206.xx7.xx1 
  • mieszkanka ulicy koziej_gość

    20.07.2011, 00:57

    zal z was

    gadasz ze 15-16 latki tapete na twarzy maja tak . ? nie wierz to nie gadaj bo tu sa same dziewczyny w wieku 17 w zwyz . ja mam 18 lat i nie zycze sobie zebyscie tak na mnie gadali . i to wcale nie my robimy cos nie tak tylko lokatorzy . zanim nie bylo tego bloku to nikt nie wiedzial ze jest i gdzie jest taka ulica jak kozia . ;/ mysliscie ze mi sie podoba jak te stare paly chodza i krzycza o 1 w nocy mi pod oknem . ;/ wcale nie . predzej jak nie bylo bloku to tam byl plac zabaw i lawki i jakos bylo spokojnie a teraz nie mamy nawet gdzie isc . ;/ po co radni miasta dawaja takie bloki ludziom ktorzy nie placa badz alkocholikom . wy nie wiecie co sie tam dzieje bo duzo razy slychac jak dzieci placza a rodzice sie kluca . nie raz ja sama na policje dzwonilam bo szkoda mi tych maluszkow . bo co wy byscie zrobili jak byscie zobaczyli 4 letnie chlopca na parapecie na 3 pietrze ktory wola : pomocy bo tata bije mamusie . ;/ zastanowcie sie kogo obwiniacie . ;/

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx8 
  • Człowiek z Koziej_gość

    24.07.2011, 19:36

    Biorąc pod uwagę ulice kozią to odkąd pojawił się nowy blok i cała mieszkająca w nim patologia to fakt cała ulica uważana jest za jedną wielką menelnie, ale zwrócić prosze uwagę że na starej ulicy koziej, mam na myśli część od ul gdanskiej do nowego bloku, to mimo że budynki faktycznie sa stare bo grubo przedwojenne, to nie ma na starej czesci tej ulicy patologii!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • Chłop z Prostej_gość

    04.10.2011, 20:53

    Aż dziw bierze,,ze jak zwykle nie wymieszacie z tym wszystkim "patologii" z Prostej.Wszyscy wy znawcy tematu i charakterów nie zostawiliście suchej nitki na lokatorach nowych bloków oddanych na Prostej,,nazywając nas tak samo i ze wzgardą traktując.Jakoś zadbali wszyscy o porządek i otoczenie.Nie jest to hodowla lumpów i złodzieji,jak ktoś z was sie wyraził.Wypleńcie wpierw w sobie złośliwości i chamstwo,zanim zaczniecie strofować innych.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx0.xx0 
  • EyLGFT_gość

    11.10.2011, 21:06

    SM

    Odwalcie się od SM spójrzcie na Jagieły jaka tam patola a nie na Chopina patrzycie .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx6 
  • Cud_gość

    30.11.2011, 12:05

    Ekonowiczny

    Mieszkania dla ludzi, których dochód na członka nie przekracza coś koło 500 zł. to albo utopijna polityka władz Tczewa bo nie bedzie ich stać na czynsz o poszanowaniu nie wspomnę. Albo oszustwo ubiegających się o te mieszkania ponieważ nie rozumiem doprawdy jak przy tak niskich dochodach stać ich na tak w większości przypadków wypasione samochody, a nie wspomne o ich utrzymaniu. Proszę zobaczyć jakimi pojadzdni oni dysponują. To chyba jakiś cud ekonomiczny, albo duże oszustwo, którym powinna zająć się prokuratura.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx1 
  • Ktoś_gość

    21.12.2011, 20:51

    !!!

    Aśka uspokój się ok, znam tam dużo osób i jesteście winni tak samo jak ci co przychodzą tam z innych ulic, tak samo pijecie tam po klatkach i inne rzeczy których nie wspomnę. Piszesz że to inni robią a co wy robicie żeby ich przegonić?? Ogarnij się ok bo tylko na innych zwalasz a sami to samo robicie. I nie pisz że to nie prawda bo byłem tam i wiem co robicie, fakt nie wszyscy ale tak jest.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx4 
  • mieszkanka ulicy koziej_gość

    22.12.2011, 00:18

    Do !!! ~ Ktoś_gość

    mowisz ze tu byles to podejdz raz do nas i sie przyznaj ze to ty i powiedz nam prosto w oczy co my niby tam "robimy"

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx8 
  • nic niemożna_gość

    30.04.2012, 21:37

    tragedia

    ludzie co mieszkają na nowowiejskiej,mają też,blok nowy zdemolowany. więc kto to robi Ja wam powiem ci co przychodzą pod klatkę stać a nie mieszkańcy

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • króle_gość

    23.06.2012, 18:47

    Króle wy śmierdziele za robotę byście się wzięli

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xxx 
  • onaa_gość

    24.06.2012, 03:55

    sam !

    sam sie wez za robote . ! co cie krole obchodza ? grubasie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx8 
  • AG

    11.08.2012, 13:46

    najlepsze są gwiazdeczki :))))

    Ten cały syf i dewastacje biją niektóre panieneczki do towarzystwa z tamtych rejonów które mają przebieg większy niż autko policyjne.Zastanawiam się czemu się nimi-tymi nastkami jeszcze kurator nie zajął?Raz jak mi znajomy powiedział że one sobie ranking robią która będzie więcej razy yyyyy to myślałem mnie skręci ze śmiechu.Ale to nie jest śmieszne tylko to dramat.A gdzie są rodzice to tajemnica poliszynela.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gienek_gość

    12.08.2012, 12:19

    Szkoda gadac w naszym mieście są ludzie kturzy na pewno jak by tam mieszkali to by nie dopuścili do takich zniszczen tego bloku a tułaja sie po wynajmach i czekaja na mieszkanie z miasta .Przechodziłem tam ostatnio w sobote tak o godz 15 i były po otwierane okna i w co którymś mieszkaniu awantura ilibacja i wychodzi na to żeby dostac tam lokum od miasta to trzeba zacząc balowac i miasto da mieszkanie ps . MELINA i nic więcej !!!! brawa dla włodaży naszego miasta i MOPSU ze nie umią sobie z menelstwem poradzic a kase dla nich mają

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx0.xx2 
  • kasia_gość

    12.08.2012, 12:22

    prosze o kontakt Rafała z ul. Koziej psełdo KILER kocham cie i tesknie Rafałku zadzwon twoja Kasia

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx0.xx2 
  • gosc_gość

    21.10.2012, 19:15

    Ja tam mieszlam

    Ja tu mieszkam ale to nie dowodzi że niszczę swoje miejsce zamieszkania,jak nie którzy opisują nas mieszkańców tejże dzielnicy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx0 
  • _gość

    22.10.2012, 10:27

    a gdzie są psy?

    W ogóle tam nie zaglądają?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • DAWNY MIESZKANIEC_gość

    13.11.2012, 05:44

    DAWNO I TERAZ

    NIE STETY KIEDYS 30 LAT TEMU MIESZKSLAM NA POMIRA BYLO NAPRAWDE LADNIE SPOKOJNIE CHODZ NA ULICY NIEPOWIEM OD CZASU DO CZASU TEZ BYKA BIJATYKA PIJACZKOW ALE TO MIEDZY SOBA .ALE KLATKI TO BYLY CZYSTE SPOKOJNE .A DZISIAJ TO POMIRA NIE CALA ALE PRAWIE CALA TO AZ STRACH PRZECZODZIC A DOPIERO WEJSC DO KLATKI SCHODOWEJ NIE NAPISZE DO KTOREJ BO NAPEWNO ZNANE SA TO NAPRAWDE ZYGAC SIE CHCE TAK BRUDNO I MIESZKAJA SAMI ALKOHLICY TEGO UKRYC SIE NIE DA. NO NIC SIE NIE PORADZI TYLKO WSPOLCZUJE TYM LUDZIA KTORZY SA W PORZADKU I TAM MIESZKAJA .

    Odpowiedz
    IP: 84.112.xx5.xx3 
  • tyson4

    17.02.2013, 20:34

    ha

    Wine ponosi miasto i jeszcze raz miasto , to nie sa prywatne mieszkania dlaczego to jest tolerowane , dlaczego nie robi sie eksmisji gdzie te wysiedlenia do miejscowowosci czarne tak hucznie zapowiadane przez wladze miasta, panie prezydencia wez pan sie w koncu za tych co nie placa czynszu a jeszcze demoluja osiedla.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • pomirrra_gość

    02.08.2013, 01:39

    dajciesod

    odwalcie sie od pomira ale ten blok sami lokatorzy se stworzyli zgadzam sie ze panienki z tapetami lataja i jak ... wygladaja i to ztego bloku chleja na klatkach z chłopakami tylko patrzec jak dzieci beda mialy dzieci

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx2.xx9 
  • maria1_gość

    09.09.2013, 20:34

    MIESZKANIA KOMUNALNE

    A na czyżykowie to niby jest inaczej , takie piękne nowe mieszkania dostali , a jak wygląda przed klatką syf kiła i mogiła i na okrągło zdewastowane drzwi wejściowe wymieniane, dostać za darmo i nie szanować ... do kontenerów z nimi i basta!

    Odpowiedz
    IP: 46.115.xx8.xx3 
  • gość_gość

    17.09.2013, 14:12

    mieszkania komunalne

    Ze takie rzeczy się dzieją to winna urzędu przydzielającego mieszkania brak weryfikacji daje się mieszkania o wysokim standarcia patologi i za taki stan rzeczy konsekfencje powinni ponieść - szanownna komisja przydziału lokali a patologię do baraków na obrzeże miasta a nie rozdawać im prezenty

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • Gusia_gość

    25.10.2013, 13:41

    pff

    Niech ktoś się przejdzie wieczorem na kozen tam to dopiero można zobaczyć, sama patologia z wyboru.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • _gość

    05.02.2014, 17:51

    Odp*** sie od kozenu

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx5.xx6 
  • tczewianka_gość

    08.05.2014, 14:40

    mieszkania przy Koziej, Pomira

    Mieszkania dostali ludzie tacy , którym całe życie brak szacunku do pracy. Żyją tylko na koszt państwa a ludzie pokrzywdzeni przez los lub choroba nikt nimi się nigdy nie interesował wiem dokładnie o tym bo moja rodzinę też to dotknęło musiałam sobie sama poradzić nikt z Urzędu mi nie próbował pomóc chociaż sama im proponowałam rozwiązanie zostałam sama z wszystkim ani pan poseł Kullas jak jeszcze nim był. Poradziłam sobie sama chociaż trudno mi bardzo było. A tu obibocy otrzymują mieszkania i nie potrafią szanować tego. Karać , karać.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx6 
  • ewa_gość

    10.06.2014, 14:19

    bzdura

    ja mieszkam na pomira 2 od 9 lat i wg mnie to co tu czytam to bzdury, nie spotkały mnie jeszcze zadne przykrości na tej ulicy, nie ma agresywnych czy wulgarnych zaczepek, w mojej kamienicy mieszkają młodzi ludzie z małymi dziećmi w każdy sobie chwali okolicę i miejsce że centrum miasta a jednak spokojnie i wszędzie blisko. Na rogu zbierają się młodzi ludzie czasem palą , i rozmawiają ale nie wszczynają dziwnych akcji, a młodzi zbierają się na każdym osiedlu i to jest zresztą normalne zachowanie. Mam wrażenie, że ludzie co piszą tu pewne komentarze to bazują na jakiś opowieściach sprzed lat i to sprzed wielu lat

    Odpowiedz
    IP: 145.237.xxx.xx6 
  • asia21421

    21.07.2014, 18:29

    bzdury

    jak czytam te komentarze to żygać mi sie chce ci co dostali mieszkanie od miasta to ci co nigdy nie pracowali!ludzie ogarnijcie sie sie troche!nie oceniajcie ludzi pochopnie,nie każdego stac na mieszkanie wille i domek a że musi mieszkać akurat na takiej ulicy jak kozia czy pomira to chyba nie jego wina!a co do dewastacji bloku przy koziej to nie lokatokrzy to robią mówie o osobach starszych rzecz jasna bo oni napewno nie dewastuja bloku!połowa ludzi teraz co tutaj mieszka żałuje że przyjeła te mieszkania bo jak by wiedzieli że akurat trafią na takich nie ciekawych lokatorow bo są tacy co naprawde żle sie zachowuja hałasują i nie daja innym spac to napewno by sie tutaj nie wprowadzili ja do dzisiaj żałuje ze tutaj mieszkam a żeby sie zamienić na mieszkanie to nie ma mowy bo nikt tutaj przyjsc nie chce taka to jest własnie ta ulica kozia przez ludzi opisywana jest dużo racji i nie racji trzeba tutaj mieszkac żeby wiedzieć co sie tutaj tak naprawde dzieje.pozdrawiam;)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • anna_gość

    01.09.2014, 10:08

    ul.kozia

    nie wszyscy którzy mieszkają w bloku przy ul koziej 2 to patologia sa rodziny które nie maja nic wspólnego z patologia zyja sobie spokjnie

    Odpowiedz
    IP: 77.113.xxx.xx3 
  • Hazik_gość

    03.09.2014, 23:10

    i dlatego

    Powinno się meneli zamknąć w jakimś gettcie za miastem,najlepiej w barakach i niech se tam dewastują.Wiem że to nazistowski pomysł,ale na takich prymitywów nie ma chyba innej rady oprócz odstrzału.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx1 
  • _gość

    16.09.2014, 05:12

    na koziej mieszka stara k***a i pijaczka beata

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx3.xx3 
  • xxxxxxxxxxxxxxx_gość

    24.03.2015, 14:03

    a fajna jest?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx5 
  • gabber_gość

    27.07.2015, 18:17

    a ja sie wychowalem

    a ja sie wychowalem na Kaszubskiej i jak wroce pamiecia do tamtych czasow to to co teraz tam widze to chyba male piwo :-D

    Odpowiedz
    IP: 37.81.xx6.xx4 
  • Radykał_gość

    11.01.2016, 20:44

    Jest tczewska patologia prawie wszędzie

    a Za... Rafał, często podpity awanturujący się...?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx0 
  • Lala_gość_gość

    31.03.2018, 20:45

    ....

    Prawda wszedzie jest patola...takie czasy

    Cytuj
    IP: 31.0.xx1.xx4 
  • Lala_gość

    31.03.2018, 20:44

    Kozia 2

    Bo kto miesza patole z normalnymi ludzmi...maskra wtedy sa takie problemy...w każdej dzielnicy Tczewa sa domy zdewastowane piaskowa wojska polskiego kosciuszki Chopina masakra ....

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx1.xx4 
  • Roman _gość

    16.10.2020, 06:15

    mieszkanie

    Na koziej to wgl patologia mieszkania darowane bądź wymiana na inne I weź mieszkaj bezpiecznie jak nie wiadomo czy na klatce w lep nie dostaniesz albo jakiś margines społeczny zboczeńce z solarium który przeleci każda pijaczki dzieciaki biegające bez opieki podobno tych mieszkań nie można wynajmować aaa z tego co widzę ciagle na olx wyjanem ???????? albo jakiś dziki lokator pomieszkujący zgłosić i tyle

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx8.xx2 
  • Anna_gość

    16.10.2020, 14:57

    Patola

    Na ulicy Traugutta to już wgl patologia siedzą pod domem od rana do wieczora i pełno ludzi na kupie wszyscy z rodzicami mieszkają fest Każda dzielnica ma taki element wogole po zachowaniu co niektórych osób widać ze jak się odezwa to zero elokwencji wiec przenoszą się na kozia krucza tam gdzie pasują

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx8.xx2 
  • Tczewiak _gość

    06.01.2024, 01:17

    Kozia

    Hmm co o tym mogę powiedzieć z tego co wiem teraz jest tam już lepiej niż na samym początku, Mieszkałem tam i wiem co tam się wyrabia od Rana do nocy libacje szczają srają itp masakra ale to nie lokatorzy ul kozia tylko cała patola z Tczewa

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.