Prace remontowe na dawnej krajowej "jedynce" wchodzą w kolejny etap. Tym razem drogowcy skoncentrują się na robotach na skrzyżowaniu Jana Pawła II. Na szczęście największe utrudnienia mają dotyczyć godzin nocnych.
Firma Skanska, wykonawca remontu drogi krajowej nr 91 na terenie Tczewa, informuje o planowanych utrudnieniach na skrzyżowaniu Jana Pawła II.
- Od 5 maja planowane są tam lokalne wahadła. Przejezdność zostanie zachowana, a ruch będzie sterowany ręcznie. Prace będą prowadzone w godzinach nocnych, między godz. 20.00 a 6.00. Utrudnienia potrwają do 15 maja. - informuje Skanska.
Do 5 maja zdjęte zostanie wahadło i udostępnione skrzyżowanie drogi nr 91 z al. Kociewską. Przejazd wahadłowy będzie jedynie na wiadukcie nad torami.
Firma Skanska, wykonawca remontu drogi krajowej nr 91 na terenie Tczewa, informuje o planowanych utrudnieniach na skrzyżowaniu Jana Pawła II.
- Od 5 maja planowane są tam lokalne wahadła. Przejezdność zostanie zachowana, a ruch będzie sterowany ręcznie. Prace będą prowadzone w godzinach nocnych, między godz. 20.00 a 6.00. Utrudnienia potrwają do 15 maja. - informuje Skanska.
Do 5 maja zdjęte zostanie wahadło i udostępnione skrzyżowanie drogi nr 91 z al. Kociewską. Przejazd wahadłowy będzie jedynie na wiadukcie nad torami.
Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Remont DK 91
Remont DK 91
Rozpoczyna się wielka przebudowa drogi krajowej nr 91 na odcinku od północnych granic Tczewa do Czarlina. Całkowicie zostanie wyremontowana nawierzchnia na odcinku blisko 7 kilometrów, powstanie także ścieżka rowerowa. Ale - coś za coś...
Komentarze (16) dodaj komentarz
_gość
29.04.2015, 14:31
Wow jakie pocieszenie, że jedno skrzyżowanie otworzą, łaskawcy psia jego mać. Lepiej dokończcie skrzyżowanie przy Carinie, skrzyżowanie z Głowackiego, skrzyżowanie przed Czarlinem, a już rozgrzebaliście skrzyżowanie pod wiaduktem w Czarlinie. Nie nie jestem malkontentem, tylko wkurza mnie robota pod siebie, żeby brygady miały co robić, a nie zmniejszać dolegliwości dla kierowców. Skończcie jeden odcinek a zaczynajcie drugi, a nie odwrotnie.
Odpowiedz_gość
29.04.2015, 15:25
Ta firma nie powinna już więcej pojawić sie na naszych drogach jak można robić tyle prac i co kawałek wahadło .
Cytuj_gość
29.04.2015, 21:01
Jasne a nie w godz szczytu to normalnie masakra...
CytujTom_gość
29.04.2015, 16:19
Bardzo ciężko pracują !
O godzinie 7:00 jeszcze nikogo w pracy nie ma a o 15:00 już nikogo nie ma ! W takim tempie to do 2017 jeszcze nie skończą . Ciekawe po co zamykali pas pod wiaduktem w Czarlinie ? Chyba po to aby kierowców wk....ć
Odpowiedzppp_gość
29.04.2015, 17:34
ppp
Kiedy palimy gume ?
Odpowiedzchłop z Górek_gość
29.04.2015, 20:18
skandal
a może by tak najpierw skończyli to co rozgrzebali ? Zdemolowali miasto.Gdzie się podziali nasi włodarze ?Czy SKANSKA jest bezkarna ?
Odpowiedzx_gość
29.04.2015, 20:44
prace uda się zakończyć w terminie - aby było taniej i szybciej wprowadzi się objazd DK91 na całym remontowanym odcinku.
Odpowiedz_gość
29.04.2015, 21:01
W końcu pomyśleli i zamierzają robić w nocy gdzie ruch miejszy. A nie w godzinach szczytowych.
Odpowiedzklak_gość
30.04.2015, 08:27
"W końcu pomyśleli" - to dla takiego laika jak ty. To, że prace będą odbywać się w takich godzinach w tak newralgicznym punkcie jak skrzyżowanie przy Shell były ustalone zanim zorientowałeś się, że ruszają jakiekolwiek roboty na DK91 jeszcze w zeszłym roku.
Cytujdw_gość
29.04.2015, 21:16
ciągle narzekacie a nie cieszycie się z tego że wkońcu nie będzie tych kolein ale jak to się przyjeło polakowi nie dogodzisz nie robią remontów jest źle bo koleiny dziury itp jest prowadzony remont to też źle bo ruch wachadłowy utrudnienia itp jak wam to nie pasuje to na rower i rowerem się poruszać
Odpowiedzluk_gość
30.04.2015, 08:40
Weź się przejedź odcinkiem od Miłobądza po Subkowy w godzinach szczytu, to zmienia z zdanie. Nikt nie mówi żeby remontów nie robić, chodzi tylko o to żeby nie ustawiali roboty głównie pod siebie. Skanska to dobra firma tylko ma gdzieś kierowców.
Cytujklak_gość
30.04.2015, 08:17
Dla wszystkich znafcuw tematu!
Czuję się zobowiązany wytłumaczyć niektórym znafcom kwestię kolejności prowadzenia robót budowlanych. Mianowicie, jeździcie po kolei po włodarzach miasta i kolejnych wykonawcach wszystkich projektów budowlanych w Tczewie. Każda inwestycja wiąże się z przedstawieniem harmonogramu robót przed przystąpieniem do realizacji zadania. Co to jest harmonogram? Najprościej. Jest to taka tabelka w której znajduje się szczegółowy zakres robót podzielony na okres czasowy. Nie ma znaczenia czy prace wykonuje Skanska, Strabag, PBD czy ktokolwiek inny. Zamawiający musi zatwierdzić harmonogram. W przypadku DK91 jest to GDDKiA. Stworzenie harmonogramu to wielodniowa praca zespołu składającego się z przedstawicieli wszystkich branż które biorą udział w zadaniu i opracowanie najlepszego rozwiązania problemów wynikających z charakteru prac (np. organizacja ruchu pod względem mieszkańców, aby prowadzone prace były jak najmniej dla nich uciążliwe i najbardziej bezpieczne) a potem zaakceptowanie tego przez Zamawiającego. Tak więc nie jest to samowolka Wykonawcy kiedy i gdzie rozpoczyna dany etap robót. Wszyscy chcą mieć ładne miasto, proste drogi, brak korków, ale żeby tak było potrzebne są najpierw inwestycje, a tych na szczęście w ostatnim czasie w naszym mieście nie brakuje, więc zamiast narzekać cieszmy się z tego, że to u nas w Tczewie będzie nowa droga, nowy plac czy nowo zagospodarowany teren zieleni...
Odpowiedz_gość
30.04.2015, 12:09
Harmonogram rozsypał się już na samym początku, kiedy opóźnione zostało otwarcie skrzyżowania przy Carinie, ale już wg harmonogramu zostało zamknięte następne skrzyżowanie. Podobnie było z odcinkami 800m, miały być 2, był jednak czas, kiedy odcinki miały po 1300m i do tego 3 szt. Wszystko wg harmonogramu jest ale tylko zaczynane a nie kończone.
Cytujfranek-kimono_gość
30.04.2015, 10:17
a gdzie jest harmonogram
Przy tak rozgrzebanych pracach na poszczególnych odcinkach az się prosi by sprawdzić, jakie odcinki i kiedy miały byc wykonywane - od początku do końca - ulica, chodnik i ścieżka rowerowa. Chodniki "prawie" są, ścieżka rowerowa "prawie" jest, ulica wyremontowana już też "prawie" jest - prawie robi jednak wielką różnicę !!! Jak tak się patrzy, co robią na tych odcinkach, to aż trzeba się wpatrywać w ich efekty pracy, bo aż oczy bolą patrzeć, jak sie przemęczają.
OdpowiedzGosc 3212_gość
30.04.2015, 13:36
s
Ale ludzie denerwują tym zrzędzeniem . Jak dla mnie to mogli zamknąć cały odcinek od czarlina do cariny , jedynie umożliwić wjazd do flexa i na suche od strony gdańska aby Ci co muszą zaopatrzyć i dowieźć coś bo to ich praca i górkowiczom i Tym z czarlina przelot na 30 stycznia. A reszta won na A1.
Odpowiedz_gość
04.05.2015, 11:52
a pewnie a nie że się wszyscy pchają przez krajówkę te duże tiry. A teraz przy tych remontach to korki olbrzymie...
Cytuj