Przygotowujesz imprezę? Od sierpnia zmieniają się zasady przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa. Sprawdź, co się zmieniło.
Prezydent Tczewa podjął zarządzenie w sprawie przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa.
Zgodnie z regulaminem:
1. O patronat honorowy Prezydenta Miasta Tczewa może ubiegać się każdy, kto organizuje wydarzenie kulturalne, edukacyjne, sportowe lub inną uroczystość o charakterze społecznym. Wydarzenie powinno mieć charakter co najmniej ogólnomiejski.
2. Prawidłowo wypełniony wniosek należy złożyć do Urzędu Miejskiego w Tczewie najpóźniej 30 dni przed imprezą.
3. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat honorowy należy występować każdorazowo.
4. Przyjęcie patronatu honorowego nie oznacza deklaracji osobistego udziału Prezydenta, wsparcia finansowego, rzeczowego bądź organizacyjnego.
5. O środki finansowe ubiegać można się wyłącznie w konkursach grantowych organizowanych przez Urząd Miejski w Tczewie.
6. Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu.
7. Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania patronatu.
8. W szczególnych przypadkach Prezydent Miasta Tczewa może unieważnić decyzję o udzieleniu patronatu honorowego, o czym organizator zostanie poinformowany w formie pisemnej.
9. Otrzymanie patronatu honorowego Prezydenta Miasta Tczewa zobowiązuje organizatora do
- zamieszczenia logo Tczewa lub herbu miasta we wszystkich materiałach organizatora;
- zamieszczenia informacji o patronacie honorowym we wszystkich materiałach organizatora;
- dołączenia linku www.wrotatczewa.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora;
- przesłania najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem elektronicznej wersji programu imprezy i jej opisu na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu;
- przesłanie w terminie 3 dni od zakończenia imprezy co najmniej 3 zdjęć i relacji z wydarzenia - w wersji elektronicznej, z prawem do nieodpłatnego wykorzystania przez Urząd Miejski w Tczewie, na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu.
Załącznikiem do zarządzenia jest formularz, który organizator imprezy ubiegający się o patronat powinien wypełnić i dostarczyć do Urzędu Miejskiego. Formularz i zasady przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa są publikowane na miejskim portalu internetowym: www.wrotatczewa.pl . Tam również będą umieszczane na bieżąco informacje o imprezach, którym patronuje prezydent Tczewa.
Nowe zasady obowiązują od 1 sierpnia br.
Prezydent Tczewa podjął zarządzenie w sprawie przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa.
Zgodnie z regulaminem:
1. O patronat honorowy Prezydenta Miasta Tczewa może ubiegać się każdy, kto organizuje wydarzenie kulturalne, edukacyjne, sportowe lub inną uroczystość o charakterze społecznym. Wydarzenie powinno mieć charakter co najmniej ogólnomiejski.
2. Prawidłowo wypełniony wniosek należy złożyć do Urzędu Miejskiego w Tczewie najpóźniej 30 dni przed imprezą.
3. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat honorowy należy występować każdorazowo.
4. Przyjęcie patronatu honorowego nie oznacza deklaracji osobistego udziału Prezydenta, wsparcia finansowego, rzeczowego bądź organizacyjnego.
5. O środki finansowe ubiegać można się wyłącznie w konkursach grantowych organizowanych przez Urząd Miejski w Tczewie.
6. Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu.
7. Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania patronatu.
8. W szczególnych przypadkach Prezydent Miasta Tczewa może unieważnić decyzję o udzieleniu patronatu honorowego, o czym organizator zostanie poinformowany w formie pisemnej.
9. Otrzymanie patronatu honorowego Prezydenta Miasta Tczewa zobowiązuje organizatora do
- zamieszczenia logo Tczewa lub herbu miasta we wszystkich materiałach organizatora;
- zamieszczenia informacji o patronacie honorowym we wszystkich materiałach organizatora;
- dołączenia linku www.wrotatczewa.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora;
- przesłania najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem elektronicznej wersji programu imprezy i jej opisu na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu;
- przesłanie w terminie 3 dni od zakończenia imprezy co najmniej 3 zdjęć i relacji z wydarzenia - w wersji elektronicznej, z prawem do nieodpłatnego wykorzystania przez Urząd Miejski w Tczewie, na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu.
Załącznikiem do zarządzenia jest formularz, który organizator imprezy ubiegający się o patronat powinien wypełnić i dostarczyć do Urzędu Miejskiego. Formularz i zasady przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa są publikowane na miejskim portalu internetowym: www.wrotatczewa.pl . Tam również będą umieszczane na bieżąco informacje o imprezach, którym patronuje prezydent Tczewa.
Nowe zasady obowiązują od 1 sierpnia br.
Komentarze (4) dodaj komentarz
gośc_gość
29.07.2013, 07:50
Buta...
Kolejny przykład buty naszej władzy do organizacji społecznych
Odpowiedzłowca_gość
29.07.2013, 09:45
Olać!
Olać buca.
OdpowiedzGranty_gość
29.07.2013, 13:30
Granty i tak dostają swoi, a reszcie to ochłap a Patronat? Po co robić se wstyd ino
Odpowiedzja_gość
29.07.2013, 13:58
ale wymagania
brakuje tylko obowiązku podstawienia lektyki
Odpowiedz