Prezydencki patronat według nowych zasad

Dni Ziemi Tczewskiej - sztandarowa miejska impreza (fot. Smartfotos)
Prezydencki patronat według nowych zasad
Przygotowujesz imprezę? Od sierpnia zmieniają się zasady przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa. Sprawdź, co się zmieniło.

Prezydent Tczewa podjął zarządzenie w sprawie przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa.

Zgodnie z regulaminem:

1. O patronat honorowy Prezydenta Miasta Tczewa może ubiegać się każdy, kto organizuje wydarzenie kulturalne, edukacyjne, sportowe lub inną uroczystość o charakterze społecznym. Wydarzenie powinno mieć charakter co najmniej ogólnomiejski.

2. Prawidłowo wypełniony wniosek należy złożyć do Urzędu Miejskiego w Tczewie najpóźniej 30 dni przed imprezą.
3. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat honorowy należy występować każdorazowo.
4. Przyjęcie patronatu honorowego nie oznacza deklaracji osobistego udziału Prezydenta, wsparcia finansowego, rzeczowego bądź organizacyjnego.
5. O środki finansowe ubiegać można się wyłącznie w konkursach grantowych organizowanych przez Urząd Miejski w Tczewie.
6. Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu.
7. Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania patronatu.
8. W szczególnych przypadkach Prezydent Miasta Tczewa może unieważnić decyzję o udzieleniu patronatu honorowego, o czym organizator zostanie poinformowany w formie pisemnej.
9. Otrzymanie patronatu honorowego Prezydenta Miasta Tczewa zobowiązuje organizatora do
- zamieszczenia logo Tczewa lub herbu miasta we wszystkich materiałach organizatora;
- zamieszczenia informacji o patronacie honorowym we wszystkich materiałach organizatora;
- dołączenia linku www.wrotatczewa.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora;
- przesłania najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem elektronicznej wersji programu imprezy i jej opisu na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu;
- przesłanie w terminie 3 dni od zakończenia imprezy co najmniej 3 zdjęć i relacji z wydarzenia - w wersji elektronicznej, z prawem do nieodpłatnego wykorzystania przez Urząd Miejski w Tczewie, na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu.

Załącznikiem do zarządzenia jest formularz, który organizator imprezy ubiegający się o patronat powinien wypełnić i dostarczyć do Urzędu Miejskiego. Formularz i zasady przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa są publikowane na miejskim portalu internetowym: www.wrotatczewa.pl . Tam również będą umieszczane na bieżąco informacje o imprezach, którym patronuje prezydent Tczewa.

Nowe zasady obowiązują od 1 sierpnia br.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (4)
dodaj komentarz

  • +4

    gośc_gość

    29.07.2013, 07:50

    Buta...

    Kolejny przykład buty naszej władzy do organizacji społecznych

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx5 
  • +3

    łowca_gość

    29.07.2013, 09:45

    Olać!

    Olać buca.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx7.xx5 
  • +1

    Granty_gość

    29.07.2013, 13:30

    Granty i tak dostają swoi, a reszcie to ochłap a Patronat? Po co robić se wstyd ino

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx5.xx0 
  • +2

    ja_gość

    29.07.2013, 13:58

    ale wymagania

    brakuje tylko obowiązku podstawienia lektyki

    Odpowiedz
    IP: 90.136.xx9.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.